Viime marraskuussa urheiluministeri Paavo Arhinmäki piti avustajalleen Jussi Saramolle tiukan puhuttelun:
-Minulle on kerrottu että te olette yöllä palannyt vahvassa humalassa pikkujouluista Helsingissä. Pitääkö se paikkansa?
-Kyllä se pitää?
-Julkinen humalassa esiintyminen ei ole lainkaan soveliasta ministerin avustajalle. Lisäksi kuulin että työnsitte kottikärryjä koko matkan, pitääkö sekin paikkansa.
-Se pitää paikkansa.
-Minun on nyt annettava teille vakava huomautus tämän huonon käytöksen johdosta. Sellainen ei vain sovi valtioneuvoston avustajalle. Onko teillä mitään sanottavaa puolustukseksenne.
-No kun minä en yksinkertaisesti vaan saanut mistään taksia. Ja kun teillä oli kova kiire kotiin, niin minä sitten päädyin tuohon kuljetusratkaisuun.
Arhinmäki ja Saramo pikkujoulureissulla
Kottikärryt pelasti
0
80
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650