Eli oma ihastukseni on ihastunut ystävääni, mikä masentaa minua kovasti, joten ajattelin unohtaa hänet, koska en usko että minulla on mahdollisuuksia :( Ystäni ei tiedä että olen ihastunut tähän kyseiseen poikaan ja ystäväni ei tunne mitään mielenkiintoa poikaan
Onko muita samanlaisia?
Ja onko neuvoja mitä teen?
Ihastukseni ihastunut ystävääni...
13
204
Vastaukset
- Poika1€
Ootko helsingistä? Mulla sama tilanne tavallaan, mut oon poika ja tykkään tytöstä, jonka kaveri tykkää minusta.
- Masentunut tyttö
En Helsingistä, mutta Etelä-Suomesta kyllä...
Kiva että on muitakin samankaltaisia - Lehti
Mulla on myös samankaltainen tilanne, joskin olen se, johon ihastuksen ystävä on ihastunut. Oman ihastuksen suhteen taas en kuvin suuria toiveita elättele. Ei se ole mukava tämäkään tilanne :/. Koita vaan päästä tilanteesta yli, todennäköisesti paras tapa.
- Masentunut tyttö
En itsekkään elättele suuria toiveita ihastukseeni ja jään ystävälleni muutenkin kakkoseksi...
Täytyy vain unohtaa...
Hei mulla oli melkeen sama juttu; mun ihastus oli ihastunut yhteen mun kaveriin ja lopulta ne sit alkokin seurustelemaan. Se oli mulle ihan hitonmoinen juttu ja, ja niii... :( Mä kuitenki juttelin viel tälle mun ihastukselle paljon ja tykkäsin vielä siltikin. Lopulta, ei pitkänkään seurustelun jälkeen he kaks eros.
Nyt mä oon täntytön kaa ihan parhaita frendejä ikinä ja uskon et me viel seurustellaan joskus.
^^Kaikkee voi siis tapahtua, kannattaa vaan yrittää! Jos niillä kahdel ei kerran oo molemminsuuntasta ihastumista, sulla on oikeesti mahollisuus kunhan vaan juttelet paljon, oot mukava ja pyydät ulos tai jotaki (:- Masentunut tyttö
Kuten sanoin jo keskustelussa, ystäväni ei tunne mitään mielenkiintoa tähän poikaan. En uskalla kysyä ulos enkä jutella. Olen aina ollut ujo, olen myös entinen kiusattu ja entinen ystäväni jourusi kun kerroin ihastuksestani, joten kaikki on vaikeaa :(
Kiusaamisen takia on myös vaikea jutella pojille yleensäkkin... - surullinen mutta elossa
Masentunut tyttö kirjoitti:
Kuten sanoin jo keskustelussa, ystäväni ei tunne mitään mielenkiintoa tähän poikaan. En uskalla kysyä ulos enkä jutella. Olen aina ollut ujo, olen myös entinen kiusattu ja entinen ystäväni jourusi kun kerroin ihastuksestani, joten kaikki on vaikeaa :(
Kiusaamisen takia on myös vaikea jutella pojille yleensäkkin...Mulla kävi silleen et mun ihastus ihastu mun kaveriin ja ne alko seukkaan. Ja sit toisella kerralla kävi niin että ku yks poika oli ihastunu muhun, nii mä sitte tietysti ihastuin sen kaveriin! Kiitos elämä!
- Masentunut tyttö
surullinen mutta elossa kirjoitti:
Mulla kävi silleen et mun ihastus ihastu mun kaveriin ja ne alko seukkaan. Ja sit toisella kerralla kävi niin että ku yks poika oli ihastunu muhun, nii mä sitte tietysti ihastuin sen kaveriin! Kiitos elämä!
Olo vähän kohenee, kun huomaan etten ole ainoa :)
Mutta vain vähän...
Kohtalontoverit, kertokaa miten itse olette toimineet ja muilta neuvoja myös - surullinen mutta elossa
Masentunut tyttö kirjoitti:
Olo vähän kohenee, kun huomaan etten ole ainoa :)
Mutta vain vähän...
Kohtalontoverit, kertokaa miten itse olette toimineet ja muilta neuvoja myösNo ekassa tapauksessa mä annoin vaan olla, kyllähän Se teki pahaa kattoo niitä siinä koko ajan yhes mut Kyl Se sit ajan myötä helpotti.. Ja toises tapaukses tein tälle muhun ihastuneelle pojalle selväks etten oo kiinnostunut ja yritin että tulisko siitä sen kaverin ja mun jutusta mitää, mut se poika ei Sitte ollukkaa kiinnostunut musta....vieläki ollaan samas koulus ja tykkään siitä vieläki mut yritän vaa olla normaalisti....ja koita sinäkin alottaja jaksella siellä :)
- Masentunut tyttö
surullinen mutta elossa kirjoitti:
No ekassa tapauksessa mä annoin vaan olla, kyllähän Se teki pahaa kattoo niitä siinä koko ajan yhes mut Kyl Se sit ajan myötä helpotti.. Ja toises tapaukses tein tälle muhun ihastuneelle pojalle selväks etten oo kiinnostunut ja yritin että tulisko siitä sen kaverin ja mun jutusta mitää, mut se poika ei Sitte ollukkaa kiinnostunut musta....vieläki ollaan samas koulus ja tykkään siitä vieläki mut yritän vaa olla normaalisti....ja koita sinäkin alottaja jaksella siellä :)
Kiitos samoin :)
- Masentunut tyttö
Onko neuvoja että selviin taas viikosta ilman kidutusta? :(
- Masentunut tyttö
Neuvoja pliis! :(
- H****
Kuulostaa tutulta, missäpäin Etelä-Suomea tälläistä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794