Alastomuus

nakupelle

Pikkulapsia ei häiritse se että muut näkevät ne alastomina. Jos esim. koulussa olisi alusta asti kasvatusta silleen et se on normaalii ja aik usein ois jtn juttui et oltais vaan nakuna ni se vois jäädä luonnolliseks lapsille. Esim. koulu-uinneil oltaiski alasti ja käytäs samas saunas jne. Ja sit vaik terveystiedoski vois ihan hyvin olla käytännön harjotuksii vaik itsetyydytyksest ja miksei yhdynnästki. Optettas et seksi o normaalii ja luonnollist ja sillee. Sit vaik kesäl ihmiset ois alasti iha normisti. What do you think?

43

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

      Jammusedille silmänruokaa? http://fi.wikipedia.org/wiki/PNVD

      Miun mielestäni tämä ei sopisi kulttuuriimme, eikä olisi muutenkaan kovin luonnollista. Seksi on evoluution myötä muodostunut tabuksi jo kauan ennen urbaania asutusta. Hyvä niin.

      • Roomalainen

        Ei nyt ihan. Seksi ei ollut mikään tabu esimerkiksi Rooman Valtakunnassa. Seksistä on tullut tabu vasta kristinuskon myötä.


      • Eräs trotskilainen
        Roomalainen kirjoitti:

        Ei nyt ihan. Seksi ei ollut mikään tabu esimerkiksi Rooman Valtakunnassa. Seksistä on tullut tabu vasta kristinuskon myötä.

        Tiede 7/2010:
        "Seksuaalinen häveliäisyys on jäänne siitä, kuinka muinainen yhteisö vältti turhat ristiriidat, joita julkinen kiima olisi ruokkinut."

        Tämä jäänne on noin 1,5 miljoonaa vuotta vanha. Toki kulttuurievoluution ja kristinuskon vaikutukset on myös otettava huomioon.


      • DaFuQ?

        Puolue tavoitteena saada eläimiin sekaantuminen lailliseksi ja samalla edistää niiden oikeuksia!! Wut?


    • Seksi kannattaisi tosiaan säilyttää yksityisenä asiana, (tosin siitä puhumisen voisi tehdä avoimmaksi) mutta alastomuteen pitäisi suhtautua huomattavasti vapaammin.

      • jfgjfgjfg

        Amen to that


    • Israelin tukija

      Mitä hyötyä alastomuuden opettamisesta kouluissa edes olisi ja miksi sen pitäisi jäädä luonnolliseksi?

      "Ja sit vaik terveystiedoski vois ihan hyvin olla käytännön harjotuksii vaik itsetyydytyksest ja miksei yhdynnästki"

      Käytännön seksiharjoituksia, nyt menee jo sairaaksi? Tiesitkö, että monet eivät haluaisi osallistua "käytännön seksi- ja -masturbointi" -oppitunneille, koska eri ihmisten seksuaalisuus herää eri ikävaiheissa, sen lisäksi tuollainen ainoastaan nostaisi moraalikohun, kun uutisoitaisiin, että kristityt, muslimit (jne...) eivät osallistuisi ja osa oppilaista kokisi tuon ainoastaan ahdistavana orgiatuntina.

      Miten käytännön seksitunnit edes toteutettaisiin? Opettaja arpoo parit, jotka nyrskyttävät toisiaan luokan edessä?

      Nykyaikana opetetaan terveystiedossa että seksi on luonnollista, mutta seksioppiaineena ei olisi luonnollista...

    • kurpizza_

      Roomalainen// Alastomuus ei ollut tabu samaa sukupuolta edustavien kesken, mutta en usko että asia oli näin miesten ja naisten välillä. Muinaisessa Kreikassa naiset eivät saaneet/halunneet mennä katsomaan Olympialaisia, koska siellä urheilevat miehet olivat alasti.

      Nykyään kukaan ei halua olla alasti edes oman sukupuolen edustajien kesken, esim. uimahallin pukuhuone tiloissa. Ainakaan minä en halua. Inhoan koulu-uintia, en tiedä johtuuko se noloudesta vai siitä, etten osaa uida kunnolla.

      Ja mitä seksin käytännöllisiin harjoituksiin tulee... Ei ei ei ei. Se ei ole hyvä ajatus...

      • Roomalainen

        Muinaisessa Roomassa erotiikkaa suorastaan palvottiin. Seksiä pidettiin Jumalten lahjana. Itse asiassa Muinainen Kreikka eroaa paljonkin Roomasta.


      • kurpizza_
        Roomalainen kirjoitti:

        Muinaisessa Roomassa erotiikkaa suorastaan palvottiin. Seksiä pidettiin Jumalten lahjana. Itse asiassa Muinainen Kreikka eroaa paljonkin Roomasta.

        Voipi olla. Mutta heillekään sitä tuskin opetettiin koulussa. Ja juu, kyllä Kreikka eroaa paljon Roomasta, mutta suurin osa jumalista on Kreikan mytologiasta (ja Egyptistäkin oli vissiin otettu vaikutteita.) Jumalan lahjana... Tarkoitit kai näitä mytologia jumalia? Kristinuskossa seksiä pidetään pahana asiana.


      • Roomalainen
        kurpizza_ kirjoitti:

        Voipi olla. Mutta heillekään sitä tuskin opetettiin koulussa. Ja juu, kyllä Kreikka eroaa paljon Roomasta, mutta suurin osa jumalista on Kreikan mytologiasta (ja Egyptistäkin oli vissiin otettu vaikutteita.) Jumalan lahjana... Tarkoitit kai näitä mytologia jumalia? Kristinuskossa seksiä pidetään pahana asiana.

        En minä nyt tietenkään kristinuskoa tarkoittanut. Olen myös aika varma, ettei sitä koulussa opetettu. Jumalia he ottivat vähän joka paikasta ja niitähän oli yhteensä satoja.


      • Roomalainen kirjoitti:

        Muinaisessa Roomassa erotiikkaa suorastaan palvottiin. Seksiä pidettiin Jumalten lahjana. Itse asiassa Muinainen Kreikka eroaa paljonkin Roomasta.

        Eikos sielä tunnettu myös poikaseksi.


    • Israelin tukija

      Roomalaiset eivät palvoneet seksiä samalla tavalla kuten aloitusviestissä esitetyt käytännön masturbointi- ja seksioppitunnit, vaan muinaisissa kulttuureissa tietojeni (ulkomuistini) mukaan kunnioitettiin (naisen/miehen) hedelmällisyyttä --> seksin kunnioitus, josta on esimerkkinä Pompeijin eroottiset taideteokset.

      Kurpizza_, juudeo-kristillisessä kulttuuripiirissä seksiä ei pidetty pahana, jos se "toteutettiin" Jumalan säännöillä ("Mooseksen laki"/"Toora"), eli miehen ja naisen välisessä avioliitossa, muussa tapauksessa kyseessä on aviorikos. Raamatussa löytyy muutamia hedelmällisyyden (esim. YHWH:n lupaukset Abrahamille ja Jaacobille) ylistyksiä, jotka osoittavat että seksi ei ole paha asia, ainoastaan aviorikokset ja irstailut.

      • Niin. Olisi pitänyt lisätä "paitsi avioliitossa".

        Miten te tunnette Raamattua noin hyvin? Olen kyllä käynyt rippikoulun, mutten pysty lukemaan Raamattua. Kerran yritin, mutta se alussa oleva valtava nimilista häiritsi liikaa... Ja mitä olen pätkiä kuullut, kieli on hyvin vanhanaikaista. Olen kuitenkin lukenut "Kolme muskettisoturia" kirjan ja "Täällä Pohjan tähden alla". Halmeen saarnat kyllä panivat haukotuttamaan...

        Eli miten voi tietää noin tarkasti jotain mitä Jumala joskus sanoi Abrahamille? Minä tiedän nipin napin, kuka kyseinen taatto oli!


      • Israelin tukija
        kurpizza kirjoitti:

        Niin. Olisi pitänyt lisätä "paitsi avioliitossa".

        Miten te tunnette Raamattua noin hyvin? Olen kyllä käynyt rippikoulun, mutten pysty lukemaan Raamattua. Kerran yritin, mutta se alussa oleva valtava nimilista häiritsi liikaa... Ja mitä olen pätkiä kuullut, kieli on hyvin vanhanaikaista. Olen kuitenkin lukenut "Kolme muskettisoturia" kirjan ja "Täällä Pohjan tähden alla". Halmeen saarnat kyllä panivat haukotuttamaan...

        Eli miten voi tietää noin tarkasti jotain mitä Jumala joskus sanoi Abrahamille? Minä tiedän nipin napin, kuka kyseinen taatto oli!

        (Pitkä selitys, vastauksena Kurpizza_lle, ei liity aloitusviestin aiheeseen)

        Raamatun kielen vanhanaikaisuus riippuu pitkälti käännöksestä, itse käytän vuosien 33/38-käännöstä, joka ei eroa kovinkaan paljon nykykielestä ja on samalla paremmin kirjoitettu kuin 1992-käännös. Helpoin keino lukea Raamattua on aloittaa Uudesta Testamentista lukemalla Jeesuksen käskyt (evankeliumit) --> kirjeet --> ilmestyskirja.

        Minullekin sanottiin että: "täytyy aloittaa VT:sta tai ei pysty ymmärtämään Raamattua", jos olisin totellut tuota neuvoa, en olisi saanut Raamattua koskaan luettua, vaan olisin lopettanut ensimmäisissä sukuluetteloissa ja väestönlaskennoissa, joita Mooseksen kirjat ovat täynnä, Jeesus kuitenkin puhui enimmäkseen siitä miten erilaisissa tilanteissa kuuluisi toimia, viittaukset VT:en eivät olleet kovinkaan merkittäviä "juonen" käsittämiseksi.

        UT:n luettuani siirryin myöhemmin VT:en, jonka lukeminen oli tuskallisempaa, "mielenkiintoisista" sukuluetteloista, väestönlaskennoista ja erilaisten mittakaavojen (Noaan arkki, Yerushalayim temppeli) vuoksi, mutta sen sain luettua lopulta, jolloin lukukierrokseni siirtyi uudestaan UT:en ja takaisin.

        Aloitin lukemisen 1992-käännöksellä, jonka sain EVL:n rippileiriltä... En rupea selittämään milloin käännyin kristityksi, muuten kuin kertomalla ett' olin aikaisemmin ateisti ja kääntymiseni tapahtui ennen rippileiriä...


      • Israelin tukija kirjoitti:

        (Pitkä selitys, vastauksena Kurpizza_lle, ei liity aloitusviestin aiheeseen)

        Raamatun kielen vanhanaikaisuus riippuu pitkälti käännöksestä, itse käytän vuosien 33/38-käännöstä, joka ei eroa kovinkaan paljon nykykielestä ja on samalla paremmin kirjoitettu kuin 1992-käännös. Helpoin keino lukea Raamattua on aloittaa Uudesta Testamentista lukemalla Jeesuksen käskyt (evankeliumit) --> kirjeet --> ilmestyskirja.

        Minullekin sanottiin että: "täytyy aloittaa VT:sta tai ei pysty ymmärtämään Raamattua", jos olisin totellut tuota neuvoa, en olisi saanut Raamattua koskaan luettua, vaan olisin lopettanut ensimmäisissä sukuluetteloissa ja väestönlaskennoissa, joita Mooseksen kirjat ovat täynnä, Jeesus kuitenkin puhui enimmäkseen siitä miten erilaisissa tilanteissa kuuluisi toimia, viittaukset VT:en eivät olleet kovinkaan merkittäviä "juonen" käsittämiseksi.

        UT:n luettuani siirryin myöhemmin VT:en, jonka lukeminen oli tuskallisempaa, "mielenkiintoisista" sukuluetteloista, väestönlaskennoista ja erilaisten mittakaavojen (Noaan arkki, Yerushalayim temppeli) vuoksi, mutta sen sain luettua lopulta, jolloin lukukierrokseni siirtyi uudestaan UT:en ja takaisin.

        Aloitin lukemisen 1992-käännöksellä, jonka sain EVL:n rippileiriltä... En rupea selittämään milloin käännyin kristityksi, muuten kuin kertomalla ett' olin aikaisemmin ateisti ja kääntymiseni tapahtui ennen rippileiriä...

        Hatun nosto ja kumarrus! Ehkä joskus minäkin yritän... Nyt on tämän vuoden lukulista aika täynnä


    • "Opettaja arpoo parit, jotka nyrskyttävät toisiaan luokan edessä? "
      Repesin. XD Joo, ei oikein kuitenkaan ihan oppiaineeksi käy...

      • Jep. Ja mitenhän kokeet pidettäisiin?


      • Israelin tukija
        kurpizza kirjoitti:

        Jep. Ja mitenhän kokeet pidettäisiin?

        (Aihe rupesi inspiroimaan minua kirjallisuuden kannalta tästähän saisi aikaan oikein mukavan keskustelun, kun rupeaisimme kuvailemaan oppituntien tunnelmia...)

        Kokeenhan voisi jakaa kahtia teoreettiseen osioon ja käytännölliseen osioon...

        Teoreettisessä osiossa luetaan kirjasta, mitä seksi tarkoittaa ja mitä siitä taphtuu, sen jälkeen on vuorossa käytännöllinen osio, eli mennään opettajan ja hänen valitsemansa parin kanssa luokan ulkopuolelle nyrskyttämään ja opettaja arvioi suorituksen laadun.

        Kolme kysymystä oppitunnista:

        I. Mistä saisin apua kun sairastuin seksitautiin käytännöllisellä seksioppitunnilla?
        -Vastaus: Terveyskeskuksista jne...

        II. Mistä saisin apua epämiellyttävästä parista, jonka opettaja valitsi:
        -Vastaus: Et mistään, sinun on aika oppia tekemään ryhmätyötä, muidenkin kanssa, et työelämässäkään voi valita työpariasi.

        III. Mitä tehdä jos pari haluaa kokeilla sadomasokistista seksiä?
        Vastaus: Ota muiden mielipiteet aina huomioon.

        (Kunpa joku muu inspiroituisi myös, jotta voitaisiin pitää keskustelua yllä, ilman että ihmiset pitäisivät minua täysin hulluna :D )


      • Israelin tukija kirjoitti:

        (Aihe rupesi inspiroimaan minua kirjallisuuden kannalta tästähän saisi aikaan oikein mukavan keskustelun, kun rupeaisimme kuvailemaan oppituntien tunnelmia...)

        Kokeenhan voisi jakaa kahtia teoreettiseen osioon ja käytännölliseen osioon...

        Teoreettisessä osiossa luetaan kirjasta, mitä seksi tarkoittaa ja mitä siitä taphtuu, sen jälkeen on vuorossa käytännöllinen osio, eli mennään opettajan ja hänen valitsemansa parin kanssa luokan ulkopuolelle nyrskyttämään ja opettaja arvioi suorituksen laadun.

        Kolme kysymystä oppitunnista:

        I. Mistä saisin apua kun sairastuin seksitautiin käytännöllisellä seksioppitunnilla?
        -Vastaus: Terveyskeskuksista jne...

        II. Mistä saisin apua epämiellyttävästä parista, jonka opettaja valitsi:
        -Vastaus: Et mistään, sinun on aika oppia tekemään ryhmätyötä, muidenkin kanssa, et työelämässäkään voi valita työpariasi.

        III. Mitä tehdä jos pari haluaa kokeilla sadomasokistista seksiä?
        Vastaus: Ota muiden mielipiteet aina huomioon.

        (Kunpa joku muu inspiroituisi myös, jotta voitaisiin pitää keskustelua yllä, ilman että ihmiset pitäisivät minua täysin hulluna :D )

        Suurimmassa osassa meidän koulun luokkia on tyttöjä luokassa enemmän... Isäni oli käynyt ysiluokan luokassa, jossa oli (iskä mukaan laskettuna) vain kolme poikaa. Luokka oli sitten muuten ollut ihan normaali kokoinen...


      • HeKeKeKe
        Israelin tukija kirjoitti:

        (Aihe rupesi inspiroimaan minua kirjallisuuden kannalta tästähän saisi aikaan oikein mukavan keskustelun, kun rupeaisimme kuvailemaan oppituntien tunnelmia...)

        Kokeenhan voisi jakaa kahtia teoreettiseen osioon ja käytännölliseen osioon...

        Teoreettisessä osiossa luetaan kirjasta, mitä seksi tarkoittaa ja mitä siitä taphtuu, sen jälkeen on vuorossa käytännöllinen osio, eli mennään opettajan ja hänen valitsemansa parin kanssa luokan ulkopuolelle nyrskyttämään ja opettaja arvioi suorituksen laadun.

        Kolme kysymystä oppitunnista:

        I. Mistä saisin apua kun sairastuin seksitautiin käytännöllisellä seksioppitunnilla?
        -Vastaus: Terveyskeskuksista jne...

        II. Mistä saisin apua epämiellyttävästä parista, jonka opettaja valitsi:
        -Vastaus: Et mistään, sinun on aika oppia tekemään ryhmätyötä, muidenkin kanssa, et työelämässäkään voi valita työpariasi.

        III. Mitä tehdä jos pari haluaa kokeilla sadomasokistista seksiä?
        Vastaus: Ota muiden mielipiteet aina huomioon.

        (Kunpa joku muu inspiroituisi myös, jotta voitaisiin pitää keskustelua yllä, ilman että ihmiset pitäisivät minua täysin hulluna :D )

        Ja tietenkin asennot mukaan. Se nylkyttelyhän on vähän niinkuin liikuntaa. Seksiopettaja opettaa erilaisia asentoja liikuntasalissa. "Ja sitten, siirrä kätesi parin kaulalle..."


        (Heken hulluus on taas tursuamassa pintaan...)


      • Eräs trotskilainen
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Ja tietenkin asennot mukaan. Se nylkyttelyhän on vähän niinkuin liikuntaa. Seksiopettaja opettaa erilaisia asentoja liikuntasalissa. "Ja sitten, siirrä kätesi parin kaulalle..."


        (Heken hulluus on taas tursuamassa pintaan...)

        Mein luokalla on enemmän poikia kuin tyttöjä, joten tehdäänkö siinä sitten kuten tanssissa, eli vuorotellaan pareja, vai pitääkö oppilaiden harrastaa homo- tai ryhmäseksiä?

        Nykynuoret ovat kaikenlisäksi niin tyhmiä, että on luultavasti aloitettava perusasioista;
        "Penistä ei kannata työntää omaan tai toisen nenään, ja muistakaa, lapset, että "korvaan nussimista" ei tule ottaa kirjaimellisesti!"


      • Israelin tukija
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Ja tietenkin asennot mukaan. Se nylkyttelyhän on vähän niinkuin liikuntaa. Seksiopettaja opettaa erilaisia asentoja liikuntasalissa. "Ja sitten, siirrä kätesi parin kaulalle..."


        (Heken hulluus on taas tursuamassa pintaan...)

        Heke, loistava idea huomioida liikunnallinen hyöty mukaan, ansiostasi keksin että tämähän on ihan hyvä idea:

        Käytännöllisten seksioppituntien hyödyt

        I. Liikunnallinen hyöty - mieskunto paranee

        II. Sosiaalinen hyöty - Kaikille löytyy panoseuraa, joten edes "Eräs Norjalainen" ei jää ilman.

        III. Itsetunto kohoaa - Käytännöllisellä seksioppitunnilla osallistujat pystyvät tulevaisuudessa valehtelematta kertomaan baarissa kamuille, että "meikäläinen on päässyt pidemmälle suhteessa naisen kanssa."

        IV. Oppilaat oppivat tuntemaan toisensa läheisemmin.

        V. Evolutionistinen hyöty - jos "vahinko" sattuu geenit pääsee leviämään.

        (Heke, trotskilainen ja kurpizza toivotaan että touhumme tällä palstalla on sallittua, ettei poliisi-setä aamulla tule herättämään)


      • Israelin tukija kirjoitti:

        Heke, loistava idea huomioida liikunnallinen hyöty mukaan, ansiostasi keksin että tämähän on ihan hyvä idea:

        Käytännöllisten seksioppituntien hyödyt

        I. Liikunnallinen hyöty - mieskunto paranee

        II. Sosiaalinen hyöty - Kaikille löytyy panoseuraa, joten edes "Eräs Norjalainen" ei jää ilman.

        III. Itsetunto kohoaa - Käytännöllisellä seksioppitunnilla osallistujat pystyvät tulevaisuudessa valehtelematta kertomaan baarissa kamuille, että "meikäläinen on päässyt pidemmälle suhteessa naisen kanssa."

        IV. Oppilaat oppivat tuntemaan toisensa läheisemmin.

        V. Evolutionistinen hyöty - jos "vahinko" sattuu geenit pääsee leviämään.

        (Heke, trotskilainen ja kurpizza toivotaan että touhumme tällä palstalla on sallittua, ettei poliisi-setä aamulla tule herättämään)

        (Minähän tässä sitten kusessa olen, koska olen ainoa kirjautunut.)

        Entä tukiopetus? Ja koekumppanin mahdolliset taudit?


      • Eräs trotskilainen
        Israelin tukija kirjoitti:

        Heke, loistava idea huomioida liikunnallinen hyöty mukaan, ansiostasi keksin että tämähän on ihan hyvä idea:

        Käytännöllisten seksioppituntien hyödyt

        I. Liikunnallinen hyöty - mieskunto paranee

        II. Sosiaalinen hyöty - Kaikille löytyy panoseuraa, joten edes "Eräs Norjalainen" ei jää ilman.

        III. Itsetunto kohoaa - Käytännöllisellä seksioppitunnilla osallistujat pystyvät tulevaisuudessa valehtelematta kertomaan baarissa kamuille, että "meikäläinen on päässyt pidemmälle suhteessa naisen kanssa."

        IV. Oppilaat oppivat tuntemaan toisensa läheisemmin.

        V. Evolutionistinen hyöty - jos "vahinko" sattuu geenit pääsee leviämään.

        (Heke, trotskilainen ja kurpizza toivotaan että touhumme tällä palstalla on sallittua, ettei poliisi-setä aamulla tule herättämään)

        No, olihan PNVD:nkin toiminta laillista, että terveisiä vaan Fobballe. Joskus 60-70-luvulla tuli muuten telkkarista sellainen seksivalistusstudio-ohjelma 6-vuotiaille, ja se on vieläkin katsottavissa Yle Areenassa. Siinä opetettiin, että rakkaalla lapsella on monta nimeä; nussiminen, paneminen ja naiminen tarkoittavat kaikki samaa.

        "Naimalupa" on muuten jännä sana monessa merkityksessä. Tirsk.

        Älysin tänään TETissä sählätessäni lihatuotehyllyjen parissa, että olen huumorintajultani lapsellinen kakara. En nimittäin voinut hillitä itseäni niiden kaikkien nakkien ja makkaroiden keskellä, kun yhdessä pakkauksessa luki Aito Nakki (kyllä, molemmat isolla, eli Nakki on erisnimi) ja sitten slogan: "Mausta sen tuntee!" ja tämän komeuden vieressä oli vieläpä pino riisipiirakoita. XDXDXD

        Tuomitkaa vapaasti.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        (Minähän tässä sitten kusessa olen, koska olen ainoa kirjautunut.)

        Entä tukiopetus? Ja koekumppanin mahdolliset taudit?

        Niin, järjestetäänkö tukiopetus kaksin opettajan kanssa vai pienryhmissä..?

        Entä jos partnerilla on erikoisempia parafilioita, esim.
        -dacryfilia, henkilö kiihottuu kyynelien/itkun näkemisestä.
        -mikrofilia, henkilö kiihottuu itseään huomattavasti pienemmistä henkilöistä, eli käytännössä peukaloisten kanssa panemisesta.
        -treseksuaalisuus, henkilö tahtoo nussia puita.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        No, olihan PNVD:nkin toiminta laillista, että terveisiä vaan Fobballe. Joskus 60-70-luvulla tuli muuten telkkarista sellainen seksivalistusstudio-ohjelma 6-vuotiaille, ja se on vieläkin katsottavissa Yle Areenassa. Siinä opetettiin, että rakkaalla lapsella on monta nimeä; nussiminen, paneminen ja naiminen tarkoittavat kaikki samaa.

        "Naimalupa" on muuten jännä sana monessa merkityksessä. Tirsk.

        Älysin tänään TETissä sählätessäni lihatuotehyllyjen parissa, että olen huumorintajultani lapsellinen kakara. En nimittäin voinut hillitä itseäni niiden kaikkien nakkien ja makkaroiden keskellä, kun yhdessä pakkauksessa luki Aito Nakki (kyllä, molemmat isolla, eli Nakki on erisnimi) ja sitten slogan: "Mausta sen tuntee!" ja tämän komeuden vieressä oli vieläpä pino riisipiirakoita. XDXDXD

        Tuomitkaa vapaasti.

        XD Minunkin olisi pitänyt mennä kauppaan tettiin.

        Olen tainnut nähdä pätkän kyseistä valistusohjelmaa ja järkytys oli aika paha.

        Minä olin äikän tunnilla ainoa, joka käsittä tämän aika kaksimielisesti:
        Enkeli saapui -makkara kädessään.
        (Ja vähän ajan päästä kehuttiin: Voi kuinka hyvältä se maistui!)

        Sitten se, kun isä käski pikkusiskoa puristamaan kuntoa...


      • Israelin tukija
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Niin, järjestetäänkö tukiopetus kaksin opettajan kanssa vai pienryhmissä..?

        Entä jos partnerilla on erikoisempia parafilioita, esim.
        -dacryfilia, henkilö kiihottuu kyynelien/itkun näkemisestä.
        -mikrofilia, henkilö kiihottuu itseään huomattavasti pienemmistä henkilöistä, eli käytännössä peukaloisten kanssa panemisesta.
        -treseksuaalisuus, henkilö tahtoo nussia puita.

        Tukiopetuksen voi hoitaa samalla kahtiajaolla, eli teoreettinen- ja käytännöllinen osio, "käytännöllisen seksiopetuksen tukiopetus", johon määrätään jokainen pari jonka "nyrskytyssuoritus" ei opettajan mielestä ollut tarpeeksi laadukas jatkoon pääsemisen edellytyksenä.

        Ja nuo "parafiliat" eivät merkitse mitään, eikö sitä aina sanota: "ottakaa parinne huomioon ryhmätyössä", joten mikä olisi parempi keino viettää aikaa kun vähän itkeä suorituksen laadun tähden tai kirjaimellisesti halailla puita siinähän rupeaa biologian numero nousemaan, kun tunnistaa männyt, kuuset ja koivut.

        (Anteeksi että nostin tämän hirvityksen takaisin ihmisten ilmoilla, iltaisin minä vain ajattelen näin...)


    • aaaaaahhh...

      Alottajalta aika selvä provo.

    • Onpa väsynyttä yrittämistä.

    • alottaja

      Jep. Provohan se. Repesin kyl joilekki näist viesteist.

    • En tiijjä mitä ihmettä mie kommentoisi joten sekoilen taas vaa omiani.
      Mun mielestä alastomuuden häpeileminen on jotenki omituista. Tokihan se on ihmisen oma asia häpeileekö kehoaan ja alastomuttaa, mutta nii. Tähän mielipitteeseensä toki vaikuttaa se ku mie itte oon varsin vapaamielinen alastomuuden suhteen. Seki että jos joku jättäytyy koulu-uinnista pois vaan sen takia että joutuu olemaan oman luokan eesä uikkareisa, tai mennee saunaan pyyhe päällä.

      Mutta seksi, se tuntuu jokseenkin olevan jonkin sortin tabu. Se on niin luonnollinen asia. Mutta ei sitä pitäs opettammaan ruveta. Outo ajatus.

      En tiijjä kyllä yhtään....

    • Barbarian★

      Entäs muuten seksituntien kotitehtävät?

      • määäääääääääääääääää

        Sillon leikitään vanhempien kanssa.


    • hgbbjhbjbh

      Aloitus oli selvä provo, mutta siinä on eräs vinha aihe.
      Aihe on alastomuus, kuten otsikkokin kertoo. Minusta kehossa on kaksi osaa, joiden peittely on aina perusteltua. Ne ovat anusaukko ja sukupuolielimet. Anusaukko hygieniasyistä (haju, bakteerit) ja sukupuolielimet osittain hygieniasyistä mutta enemmän moraalisista syistä (sukupuolielimet ovat ainoa kehonosa, joka on suoraan seksuaalinen ja eroottinen, ja täten jokaisen yksityinen elin).
      Näiden peittely on erittäin suotavaa. Mutta se, että näemme naisen nännit, kyljet, pakarat, alavatsan tai yläselän automaattisesti seksuaalisena kertoo vain todellisuudesta vieraantumisesta ja perversiosta, saati joissain maissa suoritettava koko vartalon hunnutus "siveyden" vuoksi.
      Minusta on ihan aidosti sairasta, ettemme koe alasti uivaa lasta luonnollisena vaan jollain tavalla likaisena tai pervona. Sairasta on myös se, että nainen ei voi kävellä rinnat paljaana ilman sitä, että miehet/lesbot eivät näe mitään muuta kuin rinnat.

      Asia ei minua sen suuremmin haittaa ja minä käytän vaatteita, enkä nauti alastomuudesta. Se ajoittain vaivaa minua enkä koe oloani mukavaksi (puoli)alastomien ihmisten keskellä, mutta tämä johtuu siitä, että olen kasvanut pervoon kulttuuriin, eikä siitä, että nännit tai alavatsa olisivat automaattisesti seksuaalisia elimiä.

    • Kuulema itä-saksassa harrastettiin paljon alastomuutta. Myös nuorten leireillä. Olen aina miettinyt miten sielä suhdaututtiin julkiseen erektioon.

      • Tulee hitosti muistoja mieleen tästä ketjusta...

        DDR:ssä nudismi oli todella suosittua, ja vaikka kulttuuriministeri suosittelikin sen suitsimista "kansan silmien säästämiseksi," kommunistijohto piti sitä täydellisen luokattomuuden ilmentymänä. Siinä lienee jonkin verran itua; kuulemma DDR:ssä harrastettiin parempaa seksiä kuin Länsi-Saksassa.
        DDR-museossakin esillä oleva (oikeastaan ihan kaunis, yliseksualisoimaton) kuva havainnollistaa: https://erofang.files.wordpress.com/2011/06/dsc_0034.jpg


    • ggjcd

      Oishan se ihan kiva panna luokan tyttöjä tunnillamut en oikee haluis et kaikki muut ois siin vieres tuijottamas et miten se tehää

    • sieLUU

      Et edes jaksa tai pysty masturboimaan jos olet niin henkisesti köyhä olio että kuin apina vilistäisit alastomana Et varmaan ole tehnyt sellaista asiaa

    • sieLUU

      hgbbjhbjbh
      jonka mielestä aidosti sairasta että ei koe alastomana uivaa lasta luonnollisena ,
      vaan likaisena

      Kyse ei ole likaisuudesta,
      vaan siitä että se lapsi ei kasva terveeksi seksuaalisuudelta
      On inhottavaa nähdä jotakin mikä on elämän tuho

      Ja että olisi pervo kulttuuri... Olette kasvanut maailmaan joss akadehditaan, joss akaikki on väärinpäin..
      kyllä erogeeniset alueet ovat eroottisia jos on terve
      Naista ei enää pidetä kunniassa, kuten tuhannet vuodet , jolloin rakkaus oli onnellinen
      Nainen oli miehen autuuden lähde ei käyttänyt v alkuista sanaa,
      halventanut kehoaan
      Esi m sana nä ni on liian raaka
      Olette niin raaka, että ette voi kokea suurta rakkautta tai rakkaus elämää
      ettekä siksi tiedä siitä mitään.

    • sieLUU

      Kristinusko ei ole mikään kristinusko jonka valitsette jos haluatte vaan te menett rangaistavaksi joka hetkestä jona ette kunnioittaneet Jeesusta ja Pyhiä
      vaikk käytitte heidän ansiosta kehittyneitä keksintöjä
      sähköjä autoja televisioita yms
      ja sielujenne kehitystä myös, tuhansien vuosien Raamatun
      ( Raamattu opettaa kyllä että on monta elämää
      Tuhansia vuosia sielumme kehittyneet Raamatun kanssa kristittyinä

      Nyt on se saatanan porton aika
      Jos pystyisin tahtoisin auttaa Pyhiä
      Rukoilkaa Jumalan apua ja suojaa ja olkaa niin pyhiä kuin voitte ja siveellisiä ??
      En jaksa edes sen vertaa neuvoa kun ei ole yhtä ihmisuhdetta
      ollut 50 vuoteen..
      ( mutta Jumalan apua paljon.. ja ihmeitä...
      ( Porton aika on todella
      niin vaikea.. että ei yhtä ihmisuhdetta..
      ( kaikil heillä on portto.. Toni W llä,
      Ville valolla ( näette kuvahausta prostituoidun vaatteessa hänen tyttö ystävä
      Kaikki kuninkaat irstailleet porton kanssa.. Lukee Raamatussa

      he myös tehneet minut rumaksi Niin kuin saduissa.. loitsittu rumaksi joku
      noidaksi tai sammakkoprinssiksi
      ja suudelma pelasti mut sitäkään ene kokenut ( todellista rakkautta

    • sieLUU

      En minäkään kyllä nuorena ymmärtänyt
      vaan sai kehittyä kokemusten kautta Tässä on sitten jokin kokemus
      että joku kertoi totuudenkin
      ( en myös tiedä, millaista karmaa tein, ensimmäiset 19- 20 vuotta,
      kun pidin itsestään selvyytenä lähiöelämää yms
      ;
      Onneksi joskus luin Iltarukouksen!! Armias ole Luojani..
      Sijaltain jos en nousisi.. taivaaseen ota luoksesi
      ;
      Olen ehkä kiitollinen ( n 10 vuotiaana luin iltarukouksen
      T teidän saint maria salome
      ;
      ( pidin itsestäänselvyytenä kaikke amitä pidetään itsestäänselvänä
      Mutta sain 18-19-20 vuotiaaana valaistua ja antaa elämän Jumalalle

    • Näkemystämäkin

      Kiinnostava ehdotus.
      Sisälsi ainakin kolme eri ideaa.
      1. Koulussa alastomuus alusta asti "luonnolliseksi asiaksi".
      2. Terveystiedossa käytännön harjoituksia seksuaalisuudesta.
      3. Alastomuus kadulla lailliseksi.

      1. Muistan itse olleeni hyvin herkkä alastomuudesta ekaluokalla. Minua tuollainen olisi kyllä stressannut. Ideana ihan hyvä, mutta alkuoletus että lapset eivät häpeile alastomuutta ei pidä ainakaan kaikkien kohdalla paikkaansa.
      2. Jälleen kerran, pakottaminen. Sehän olisi suorastaan raiskauksen tunnusmerkit täyttävää toimintaa.
      Pitää myös muistaa että maailma on mikä on. Meillä on uskomuksia sopivasta ja sopimattomasta, ja niillä on historialliset ei loogiset syyt. Meidän yhteiskunnassamme seksi on YKSITYINEN asia. Jos lapsi määrättäisiin jonhonkin muuhun, hän joutuisi normien ristituleen.
      3. Minusta jokainen saa pukeutua tai olla pukeutumatta kuten tahtoo. Ei minua häiritse vaikka näkisin kadulla rumiakin alastomia ihmisiä. Minusta ei myöskään ole kenenkään närkästyjän oikeus mennä sanomaan, että en saa kulkea nakuna julkisella paikalla koska hänen moraalinsa.
      JOTEN TÄTÄ ITSE ASIASSA KANNATAN.
      Tosin asia voisi hankaloittaa Suomen ulkomaansuhteita, koska saudiarabialaiset bisnesmiehet kyllä karttaisivat sellainen maan kaukaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe