osallistutteko vappumarssiin?

työläisten juhla

itse osallistun ihan aatteenkin vuoksi, ja siinä samalla voin keskustella sivistyneesti muiden skodakuskien kanssa.

täällä palstalla ei sivistynyttä keskustelua juuri ole. ei puhuta aatteesta juuri ollenkaan. tärkeämpää tuntuu olevan skodan vaihdelaatikon ongelmat.

8

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltsu.

      Et sä osaa sivistyneesti keskustella kenenkään kanssa..sorry..

    • Tupsulakki.

      Tottakai osallistun, katsojana. Riippuu siitä miten Ullanlinnanmäeltä ehtii alas ja käykö vappubrunssilla ennen vai jälkeen marssien. Marssijoita on vähän, joten ei ole niin rankkaa vaikka vähän tuulisikin.
      Joo, meitä skodailijoita on seuranani muutama. Aatteesta ollaan tosin kaukana, smanlainen vaatetus vappuna kertoo paremmin missä mennään.

      Skodat yhdistää meitä tavallaan paitsi taustamme ja koulutuksen, myös juuri hyvin toimivan tekniikan vuoksi, autokeskusteluja toki käymme kahvipöydässä ajoittain.

    • Opiskelijanestori

      Etpä liene vielä työläinen etkä opiskelijakaan kun et kykene noudattamaan edes palstan kuvauksen mukaista aiheasettelua.

    • Prahan kevät

      Lupaan tulla sellaiselle marssille jossa banderollit iloitsee neljännesvuosisata sitten tapahtuneen kommunismin kaatumisen ja Tsekkoslovakian vapautumisen puolesta. Itselläni Skoda on kannanotto myös tuon asian puolesta, samalla kun ajopeli on ollut VW-vaihtoehdoista itselleni kaikin puolin järkevin.

    • Tiedon porras

      Vaihdelaatikko- ja itäauto"keskustelut" loppuu siihen kun pidät koneesi kiinni. Ylläpito ja lukijat kiittää!
      VAG-Areenalta ym. haetaan oikea tieto ja sun sanailusi on silkkaa ajanhukkaa.

    • EntinenTeekkari

      Vappua juhlin hillityn riehakkaasti Tampereen teknillisen korkeakoulun lyyralla varustettu tupsulakki päässä. (Nykyisin koululla tosin toinen nimi.)
      Työsuhde Superb jää siksi ajaksi kotitalliin.

    • Mauno Tampereelta

      Tottakai osallistun.
      Olen itse marssimassa, en toki lipukantajana, vaan jonossa mukana. Ehkä pääsen lipunkanjaksi joku vuosi.
      Marssitaan hetki ja sitten kokoonnutaan puistóon kuuntelemaan vappupuhetta.
      Aate on vahvana esillä, totta kai, ja tapaan muita tovereita, jotka pääsääntöisesti liikkuvat skodalla ja jotkut Ladalla. Kaikilla kuitenkin itäblokin auto.
      Emme välitä mitä muut mistä ajattelevat. Älkää tekään.
      Olemme yhdessä vahva rintama, sen todistaa jo trolleja tällä foorumilla näpeille lyövät veljemme!

    • Vapaa vappu Skoda

      "Lupaan tulla sellaiselle marssille jossa banderollit iloitsee neljännesvuosisata sitten tapahtuneen kommunismin kaatumisen ja Tsekkoslovakian vapautumisen puolesta. Itselläni Skoda on kannanotto myös tuon asian puolesta, samalla kun ajopeli on ollut VW-vaihtoehdoista itselleni kaikin puolin järkevin."

      Tämä. Se että kommunismin kaatuminen, itä-euroopan vapautuminen sekä teollisuustuotannon modernisointi johtaa Tsekin ja Skodan osalta jatkuvaan itäauto-kommariloota-vittuiluun on hyvinkin mielenkiitoista. Olisiko takana suomalaisen juntin takakireä pettymys, kun Suomen hiuksen hieno länsipuolella pysyminen ei olekaan enää merkittävää. Valuuttabaarissakaan ei voi enää esittää rahamiestä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe