Lip Service

mjäähä

http://areena.yle.fi/tv/2178243

Areenassa on näköjään Lip Service katsottavissa 31.5.2014 asti. Ensimmäisestä jaksosta sanotaan että Glasgowlaisten lesboystävien tiet ovat eronneet, mutta nyt Frankie palaa New Yorkista kotiin tätinsä hautajaisiin. Entinen rakastettu Cat on löytänyt toisen, mutta jälleennäkeminen sekoittaa pasmoja.

44

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örderi

      Se on niin huono! :'D

      • 5656757

        Jep. Mun mielestä Frankie on niin ällö ja suhde hänen ja Catin välillä on niin epäuskottava. :D


      • Ihan ok
        5656757 kirjoitti:

        Jep. Mun mielestä Frankie on niin ällö ja suhde hänen ja Catin välillä on niin epäuskottava. :D

        Olen kattonut reilu puolet jaksoista, ainakin parempi kuin se tosielämän L-koodi, joka oli musta ihan paska.


    • Colbert

      Kiitos, tää oli hieno tieto.

    • .....

      Jees, kiitti tiedosta! Katsoin ensimmäisen jakson, mutta pitää katsella lisääkin. Mun mielestäni ihan kelvollinen sarja. Ekan jakson perusteella Cat ja Tess on lemppareitani. :3

    • mero

      En itse oikeen pitänyt.. Olivat ehkä vähän liian stereotyyppisiä lepakoita mun makuun, mutta toisaalta poimin sieltä aika hyvän toteamuksen mikä pätee aika moneen lesboon "Aijon tehdä samaa niin kuin muutkin lesbo. Tuijottaa silmät kiiluen ja toivoa, että se toinen tekee aloitteen" :D

    • lolollo

      Lol siis mitä v*ttua toi Frankien "paneminen" oikein on?! Hurjaa katsottavaa

    • lipliplip

      Ite katoin kaikki ja voin suosia. Eräs hklö kuolee myös. Ja on mielestäni juonteiden,tapahtumien ja henkilöiden osalta kuin l-koodi.

      • Loppui kesken:(

        Niin se henkilö joka delas (ei paljasteta jos joku ei katsonut vielä) ei halunnut jatkaa sarjassa enää, niin se kirjoitettiin ulos. No yks tuotanto kausi tuli vielä, mutta se tarina kyllä jäi jotenkin kesken....
        Sarjasta pidin vain ja ainoastaan Heather Peacen takia. Monilahjakkuus ja Waterloo roadiakin seurasin vain häntä katsoakseni, kökkö sarja muuten, ei mun makuun. Nikki Bostoni toi kyllä eittämättä Samin mieleen..... Laulajana ja musiikintekijänä kyllä mielestäni parempi, keskittyis siihen ja kävis Suomessa keikalla :)


      • coralbell
        Loppui kesken:( kirjoitti:

        Niin se henkilö joka delas (ei paljasteta jos joku ei katsonut vielä) ei halunnut jatkaa sarjassa enää, niin se kirjoitettiin ulos. No yks tuotanto kausi tuli vielä, mutta se tarina kyllä jäi jotenkin kesken....
        Sarjasta pidin vain ja ainoastaan Heather Peacen takia. Monilahjakkuus ja Waterloo roadiakin seurasin vain häntä katsoakseni, kökkö sarja muuten, ei mun makuun. Nikki Bostoni toi kyllä eittämättä Samin mieleen..... Laulajana ja musiikintekijänä kyllä mielestäni parempi, keskittyis siihen ja kävis Suomessa keikalla :)

        Se jäi varmaan kesken koska koko ajan oletettiin että siihen tullaan tekemään vielä ainakin kolmas tuotantokausi. Mutta sitten kesken kaiken tv-yhtiö päätti ettei sitä haluta enää jatkaa. :D Oon kattonut tuon ensimmäisen kauden, mutten erityisemmin tykännyt. Mutta musta oli jotenkin kiva että suurin osa hahmoista oli ihan uskottavia esim se että heillä oli ihan "tavalliset" ammatit. :D


      • kenet ottais
        Loppui kesken:( kirjoitti:

        Niin se henkilö joka delas (ei paljasteta jos joku ei katsonut vielä) ei halunnut jatkaa sarjassa enää, niin se kirjoitettiin ulos. No yks tuotanto kausi tuli vielä, mutta se tarina kyllä jäi jotenkin kesken....
        Sarjasta pidin vain ja ainoastaan Heather Peacen takia. Monilahjakkuus ja Waterloo roadiakin seurasin vain häntä katsoakseni, kökkö sarja muuten, ei mun makuun. Nikki Bostoni toi kyllä eittämättä Samin mieleen..... Laulajana ja musiikintekijänä kyllä mielestäni parempi, keskittyis siihen ja kävis Suomessa keikalla :)

        Mun mielestä taas toi Sam oli aika kolho nainen eikä ulkonäkö kyl miellytä tollasena yhtään. Aivan liian karu. Paras oli mun mielestä ehkä se Lauren eli se päätoimittaja, jota Sadie kävi hoitelemassa. Se oli kans vähän viilee, mut naisellisella ja hyvällä tavalla kuitenkin.


      • sunrakas
        Loppui kesken:( kirjoitti:

        Niin se henkilö joka delas (ei paljasteta jos joku ei katsonut vielä) ei halunnut jatkaa sarjassa enää, niin se kirjoitettiin ulos. No yks tuotanto kausi tuli vielä, mutta se tarina kyllä jäi jotenkin kesken....
        Sarjasta pidin vain ja ainoastaan Heather Peacen takia. Monilahjakkuus ja Waterloo roadiakin seurasin vain häntä katsoakseni, kökkö sarja muuten, ei mun makuun. Nikki Bostoni toi kyllä eittämättä Samin mieleen..... Laulajana ja musiikintekijänä kyllä mielestäni parempi, keskittyis siihen ja kävis Suomessa keikalla :)

        mistä noi molemmat tuotantokaudet voi katsoa vai onko edes koska sarja alkoi oudosta kohtaan ja päättyikin kesken??


    • nice=)

      Katsoin myös kaikki jaksot ja pidin kyllä tästä sarjasta=)

    • Kiitollinen!

      Hei hirmusesti kiitoksia sulle joka vinkkasit ja laitoit linkin ks.sarjaan.
      En ole tiennytkään koko sarjasta. Nyt katsonut melkein joka jakson. Katson uudestaan kultani kanssa kun hän tulee luokseni kylään. Hän on Lip Servicen katsonut jo you tubesta, mutta ei kaikkea ole ymmärtänyt ilman suomen kielisiä tekstejä, kas kun scottimurre aiheuttaa hankaluuksia.

      Mä tykkään ks.sarjasta. Suosikki on Sam, mutta myös Frankie viehättää. Se on vähän kuin mun kulta, tosin ei enää ole mikään "naisten nielijä" mun nainen eikä poliisien kanssa tekemisissä ole koskaan ollut. Mä rauhoitin sen ja sain omaks ihan yksinoikeudella omaks ;) Mut mua viehättää vähän pahis nainen....

      Sam on hyvä vastakohta Frankielle. Mun makuun kuitenkin liian tylsä. Naisessa pitää olla jotakin salaperäistä ja yllätyksellistä. Mitä tulee siihen mitä joku kommentoin Frankien tavassa harrastaa seksiä...En ite näe siinä mitään kummallista. Meillä tehdään ihan samaa ja dildovyötäkin kultani käyttää muhun usein, se tykkää "panna" sillä. Ja me harrastetaan kesäisin seksiä yleisillä paikoilla, piilossa tietenkin. Esim. rantsulla uimakopissa illalla kun muut ihmiset jo lähteneet, autossa metsässä jne jne. Suosittelen, ei meinaan ala kyllästyttämään. Ehdottakaa kumppanillenne tai yllättäkää! :)

    • Katsoin äsken ensimmäisen jakson ja olihan tuo iha ok, mut en kyl mitenkää erityisesti hullaanunut kyseiseen sarjaan. Mut vois sitä kuitenki jatkaa katsomista iha senki varalta, että jos myöhemmi vaikka tykästyisikin. Oon yleensä niin hidas lämpenemään tv-sarjoille.

      Kaikista häiritsevintä tässä on ehkä se, että tuo Frankie tuo niin selvästi mieleen yhden tutun. En voi olla kuvittelematta häntä jatkuvasti Frankien tilalle. Erittäin häiritsevää...

    • mitä räpellystä

      ei hemmetti mitä paskkaa.. just tommene l koodin kopio. Miks pitää yrittää tehdä jotain, mikä on jo tehty? Tuntuu vaa kiusalliselta kattoa..

      En jaksanu kattoa alkua pidemmälle ku tuo shanen kopio alkaa räpläämään naisen pimppaa seinää vasten. Joopa joo..

      Ja jälleen kerran naimisiin menossa oleva retkahtaa naiseen, ja tuota lesboa ei lainkaan kiinnosta että se on menossa naimisiin. Lesbothan on tunnetusti vain keveää viihdettä

      • naama rutussa

        Lebet ovat tunnetusti negatiivisia, katkeria ja kateellisia. Mikään ei kelpaa, mikään ei ole hyvin. Lärvi on aina happamana ja suupielet alaspäin kun ei ole rakkautta tarpeeksi. Kaikissa muissa on aina se vika, jopa tv-sarjoissa=) Sen näkee, kun ei ole saatu=)


      • mitä räpellystä
        naama rutussa kirjoitti:

        Lebet ovat tunnetusti negatiivisia, katkeria ja kateellisia. Mikään ei kelpaa, mikään ei ole hyvin. Lärvi on aina happamana ja suupielet alaspäin kun ei ole rakkautta tarpeeksi. Kaikissa muissa on aina se vika, jopa tv-sarjoissa=) Sen näkee, kun ei ole saatu=)

        Tuskin oot itekään vähään aikaan saanu ku täällä palstalla roikut. Ne joilla on sosiaalista elämää, ei täälä kirjoittele. Pätee meihin kaikkiin.

        Toinen totuus on se, että on olemaassa sekä hyviä että huonoja sarjoja. Lip service vaikuttaa kuuluvan jälkimmäisiin. Ei mitään omaperäistä, pelkkä kopio. Stereotypioilla mässäilyä, ei mitään uutta. Myötähäpeää aiheuttava. Kyllä ohjelmia saa arvostella.

        Henkilö jolla ei ole aivoja ja menevät muiden mukana, ei mitää omaa mielipidettä mihinkään, ei mitään taiteellista silmää, he tietysti ovat kaikkeen tyytyväisiä. Mikäs siinä :)

        Oma naamas on rutussa samantien kun kaikki ei tykkää samasta kuin sinä


      • naama rutussa
        mitä räpellystä kirjoitti:

        Tuskin oot itekään vähään aikaan saanu ku täällä palstalla roikut. Ne joilla on sosiaalista elämää, ei täälä kirjoittele. Pätee meihin kaikkiin.

        Toinen totuus on se, että on olemaassa sekä hyviä että huonoja sarjoja. Lip service vaikuttaa kuuluvan jälkimmäisiin. Ei mitään omaperäistä, pelkkä kopio. Stereotypioilla mässäilyä, ei mitään uutta. Myötähäpeää aiheuttava. Kyllä ohjelmia saa arvostella.

        Henkilö jolla ei ole aivoja ja menevät muiden mukana, ei mitää omaa mielipidettä mihinkään, ei mitään taiteellista silmää, he tietysti ovat kaikkeen tyytyväisiä. Mikäs siinä :)

        Oma naamas on rutussa samantien kun kaikki ei tykkää samasta kuin sinä

        Naamani ei todellakaan ole rutussa ja minulla on sosiaalista elämää kyllä, joten väitteesi eivät ole tosia. Valitettavasti sen vaan näkee kun kateelliset ja katkerat kirjoittelevat tänne palstalle kun omassa elämässä menee huonosti. Itse en ainakaan jaksaisi tuollaisen kaveri olla kauaa. Kaikessa ei tarvitse päteä.

        Kaikessa ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta eriävän mielipiteen voi kirjoittaa sivistyneestikin ja aikuismaisella tavalla, jos vain osaa. Se ei ole mikään "omien aivojen" mittari, että tälle palstalle kirjoittaa, että jokin on p'skaa. Taidat kompensoida jotain alemmuudentuntoa näillä v-mäisillä kirjoituksillasi.

        Ei ihme, että ei ole sosiaalista elämää. Ei kukaan jaksa noin v-mäistä, päällepäsmäriä, joka yrittää päteä kaikessa ja haukkuu kaikki lapsellisesti lyttyyn. Minkä ikäinen olitkaan? Kasva aikuiseksi.


      • no need to
        mitä räpellystä kirjoitti:

        Tuskin oot itekään vähään aikaan saanu ku täällä palstalla roikut. Ne joilla on sosiaalista elämää, ei täälä kirjoittele. Pätee meihin kaikkiin.

        Toinen totuus on se, että on olemaassa sekä hyviä että huonoja sarjoja. Lip service vaikuttaa kuuluvan jälkimmäisiin. Ei mitään omaperäistä, pelkkä kopio. Stereotypioilla mässäilyä, ei mitään uutta. Myötähäpeää aiheuttava. Kyllä ohjelmia saa arvostella.

        Henkilö jolla ei ole aivoja ja menevät muiden mukana, ei mitää omaa mielipidettä mihinkään, ei mitään taiteellista silmää, he tietysti ovat kaikkeen tyytyväisiä. Mikäs siinä :)

        Oma naamas on rutussa samantien kun kaikki ei tykkää samasta kuin sinä

        Jokaisella ihmisellä on aivot. Se on sitten eri asia osaako niitä käyttää viisaasti. Henkilöt, jotka osaavat niitä viisaasti käyttää, heillä ei ole yleensä tarvetta erikseen mainostaa, että heillä on aivot. Vähän sama asia kuin rahankin suhteen.


      • mitä räpellystä
        naama rutussa kirjoitti:

        Naamani ei todellakaan ole rutussa ja minulla on sosiaalista elämää kyllä, joten väitteesi eivät ole tosia. Valitettavasti sen vaan näkee kun kateelliset ja katkerat kirjoittelevat tänne palstalle kun omassa elämässä menee huonosti. Itse en ainakaan jaksaisi tuollaisen kaveri olla kauaa. Kaikessa ei tarvitse päteä.

        Kaikessa ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta eriävän mielipiteen voi kirjoittaa sivistyneestikin ja aikuismaisella tavalla, jos vain osaa. Se ei ole mikään "omien aivojen" mittari, että tälle palstalle kirjoittaa, että jokin on p'skaa. Taidat kompensoida jotain alemmuudentuntoa näillä v-mäisillä kirjoituksillasi.

        Ei ihme, että ei ole sosiaalista elämää. Ei kukaan jaksa noin v-mäistä, päällepäsmäriä, joka yrittää päteä kaikessa ja haukkuu kaikki lapsellisesti lyttyyn. Minkä ikäinen olitkaan? Kasva aikuiseksi.

        Jos saisit kunnolla ja säännöllisesti p*llua ni olos ois senverran rento ettet jaksais tarttua täälä jokaseen mielipiteeseen :-D Sanoin vaan oman mielipiteeni sarjasta eli että se on p*ska. Koita päästä yli siitä. Lisäks, jos itelläs ei menis huonosti, et jaksais kiinnostua kinastelemaan suomi24 lesbopalstalla näin mitättömästä asiasta :D Mutta ei, pitää jäädä vääntämään. Mä sentään sanon suoraa ettei hyvin mee mulla kun tääl pitää näppistä hakata, ja että sen myös että lip service on harvinaisen p*ska ja kömpelö tekele sarjaksi.

        Kirjoitan millä tyylillä haluan, en halua kirjoittaa "sivistyneesti" että lipservice on p*ska vaan sanon suoraan. Koita selvitä siitä. Jos ei kiinosta ni älä sit vastaa mitään :DDD Oikeesti tunnen jo liian hyvin sun tyylis, oot sama vänkääjä mulle aina vastaan inisemässä. Mee ulos v*ttu säki välillä.

        Minkä ikänen oon? No sillä nyt ei ole mitään tekemistä tän kanssa. Kasva ite aikuiseksi, kun koet sen noin tärkeäksi asiaksi itsellesi :,-D


      • ...
        no need to kirjoitti:

        Jokaisella ihmisellä on aivot. Se on sitten eri asia osaako niitä käyttää viisaasti. Henkilöt, jotka osaavat niitä viisaasti käyttää, heillä ei ole yleensä tarvetta erikseen mainostaa, että heillä on aivot. Vähän sama asia kuin rahankin suhteen.

        Näin on.

        Kiva sarja muuten. Lisää näitä=)


    • VähänköNolo

      Mä luulin, että jonkun "huulet" tarvii hoitoa. sori.. ;(

    • LS, yes pls.

      Katsoin ko. sarjan joskus vuosi sitten ja kyllä tykkäsin. Jaksojen edetessä tulee myös vähän syvyyttä juoneen. Brittisarjat ovat monesti aidomman oloisia kuin jenkit, oikeannäköisiä ihmisiä jotka tekevät muutakin kuin juovat brinkkejä ja käyvät kampaajalla. Kannattaa katsoa myös toinen tuotantokausi kaikesta huolimatta, siinä on veikeitä hahmoja :)

      • tykkäsin

        Mistä sen toisen jakson saa tai näkee ? Mulle ihan uus sarja mutta tykkäsin !


    • Sam♥
      • Aaaargh! Sydäri!!!
        Sam♥ kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=FC-c3whDanE

        Iiiiihana! ja mikä ääni!! Haluisin nähdä sen vaimon, onkohan siitä videoo missään?

        Toi Jill Jackson on kans aika ihana, seukkaako se tuon rumpalin kanssa?


    • rretar

      Olen katsonut viisi jaksoa ja näkemäni pohjalta voin sanoa koukuttuneeni jonkun verran. Tosin eihän sarjassa sinänsä mitään " ihmeellistä" ole, melko perinteisiä lesbotyypittelyjä ja elämäntilanteita, joissa etsitään suuntaa elämälle, sitä rakkautta, sekoillaan ja niin edelleen. Kovinkaan laajasti yhteiskunnallisia epäkohtia ja seksuaalivähemmistöihin kohdistuvaa syrjintää ei tuoda esille. Mitä nyt kiinteistönvälittäjänaisen esimies vaikuttaa jokseenkin ennakkoluuloiselta. Lisäksi Frankien ns. perhesalaisuus vaikuttaa väkisin keksityltä juonenkäänteeltä.

      sarjassa ei myöskään laajemmin näy muita seksuaali/sukupuolivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä. Kaikki miespuoliset hahmot sarjassa ovat heteroseksuaaleja... väkisin ei tarvitse kuvata lgbt- yhteisön elämää, mutta on kuitenkin yllättävää, jos kenellekään lesbo/bi -naisista ei ole homomiestä edes tuttavana. Sarjan tekijöiltä voi tietysti olla tietoinen valinta jättää laajemmin lgbt-kysymykset sivuun ja keskittyä vain lesbonaisten ihmisuhteisiin. Haluaisin myös queer ja transihmisiä enemmän vastaaviin sarjoihin.

      • rretar

        Aika yllättävä tosiaankin sen yhden naisen kuolema. ..( vielä kaksi jaksoa katsomatta)


        Sarjan tarkoituksena on kai näyttää kuinka tavallisia ja normaaleja lesbot ovat ja kuinka normaalia elämää he viettävät. Eli lesboutta ei haluta patologisoida tai marginalisoida mitenkään. Jonkin verran kriitiikkiä on sarjassa herättänyt se, että butch- tyyppisiä lesboja ei sarjassa juurikaan näytetä. Laajaan yleisöön vetoavimmiksi koetaan ilmeisesti feminiinisemmät lesbot.


    • spoileriii

      Tuo Frankiehan jossakin vaiheessa nussii yhtä niistä miehistä. :D

    • 5+12

      Itse tykkäsin sarjasta paljonkin! Juonikuviot oli koukuttavia ja hyvin tehtyjä. Tietysti sarjasta voi saada vähän nuivan kuvan jos ei katso alkua pidemmälle ;) Harmi kun sarjaa ei jatkettu. Olisin mielelläni katsonut lisääkin :)

      • ...

        ..........


      • 8+2

        Niinpä :)


    • !!!

      Ihanaa!! :) Kiiitos kun kerroit!!!

      Toi Tess on aika nam!

      • !!!

        ei ole enää suosikki :D viehättävän näköinen kuitenkin


    • Onon

      Just hyvä sarja.

    • Mikäköhän siinä on että näissä lesboja kuvaavissa sarjoissa noi naiset tuntuu aina olevan enempi,vähempi sekaisin.
      Katsoin kaikki kaksitoista jaksoa putkeen areenasta perjantaina:)Ja toisen tuotannon jaksot oli jo aikamoista tuskaa,varsinkin kun Frankie lähti muualle,se ja sen tarina oli mielenkiintoinen,siitä ois voinut veistellä enempikin matskua.Toisaalta,ymmärtäähän sen,elämän ainoa rakkaus kuolee ja äitisuhde paljastuu paskaksi,kukapa sitä niihin maisemiin tahtoo jäädä.
      Sen jälkeen seurasin Samia ja sen ilmeetöntä olemista,jotenkin kuiva ja tylsä hahmo,oli hetkittäin semmoinen olo että onko toi muija ees tosissaan.Tunteeton nais-ihminen.
      Paras hahmo oli sen Sadien hoidon vaimo:)Se tuntui olevan ainoa järkevä nais-ihminen koko sarjassa:)Harmi että ei päästy syvemmälle sen hahmoon,siellä olisi varmaan ollut vielä paljon nähtävää:)
      Jotenkin jäin kaipaamaan sitä kolmatta tuotantokautta,siellä olis voinut tapahtua vaikka ja mitä,nyt tää jäi jotenkin kesken,ja kaikki panokset oli lauottu jo ekalla tuotannolla.

      • 7+2

        Miksi mä luin tän :( VAROITAN tässä on juonipaljastuksia.


      • vaimoni on noita

        Joo, ei kivaa jos juoni palajstetaan,mua ei kyl haittaa koska katsoin kaikki jo..

        kommenttina seuraavaa: musta sarja parani loppua kohden, ja hahmoista tuli
        ns.todempia. Samin näyttelijänlahjoista ei voi paljon puhua, kaikki samalla
        ilmeellä, Frankiesta tykkäsin. Sadie kaikista coolein, - ja hyvä esimerkki siitä
        miten aina noustaan, vaikka kuinka paljon tulisi lunta tupaan.


      • ....
        vaimoni on noita kirjoitti:

        Joo, ei kivaa jos juoni palajstetaan,mua ei kyl haittaa koska katsoin kaikki jo..

        kommenttina seuraavaa: musta sarja parani loppua kohden, ja hahmoista tuli
        ns.todempia. Samin näyttelijänlahjoista ei voi paljon puhua, kaikki samalla
        ilmeellä, Frankiesta tykkäsin. Sadie kaikista coolein, - ja hyvä esimerkki siitä
        miten aina noustaan, vaikka kuinka paljon tulisi lunta tupaan.

        Tessille olisin toivonut käyvän paremmin. ihastuin Tessiin jo ekasta jaksosta alkaen ja hän olikin suosikkihahmoni. Sadie oli tosiaankin cool ja hottis, voisin laskea suosikikseni hänetkin, samoin kuin Catin ja Lexyn. Sam oli hahmoista tylsin, enkä käsitä, mitä eräätkin hahmot hänessä näkivät...


      • Jos ne olisi kovin tavallisia ja jäkeviä niin ohjelma olisi aika pitkäveteistä.


    • 1+3

      SPOILEREITA

      Wohoo, ja mun mielestä taas Sam oli alusta asti kuumin ja ehdottomasti mielenkiintoisin hahmo. :D Poliisimuijat.

    • mnm

      Tess

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe