Tiivis hyvä eväsrasia

Helinä

Kaipailisin varmasti tiivistä eväsrasiaa missä kansi pysyy kunnolla paikoillaan. Olen kyllästynyt vuotaviin rasioihin jonka takia reppu on salaattikastikkeessa tai banaanissa. suojamuovikassitkin ärsyttää. Tiedättekö mistä tällänen löytyis? Voin maksaa super hyvästä jonkunverran, mutta en sentään halua mitään suomi desing 50 euron eväsrasiaa.


Kiitti!

Helinä

8

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanimirri

      Ikuinen ongelma tää on mullakin.. Itse olen päätynyt käyttämään jääkukka-pakasterasioita. Kun kannen napsauttaa joka nurkasta kiinni, ne on pysyneet ihan hyvin kunhan laittaa rasian laukkuun ihan alimmaiseksi että se pysyy pystyasennossa. Keittoa en toistaiseksi ole kuitenkaan uskaltanut kuljettaa, olen pysynyt salaateissa tai muuten kiinteemmissä ruoissa.

      • hanimirri

        Ja nimi meni väärin: jäänalle eikä -kukka :)


      • laumis
        hanimirri kirjoitti:

        Ja nimi meni väärin: jäänalle eikä -kukka :)

        Kyllä ne on Jääkukka rasioita.


    • Akkamainen ukko

      Eikö Tupperware ole enää saatavissa ?
      Aivan äsken vielä sitä myytiin, ja markkinointimenetelmä oli se että konsultit järjestivät Tupperware-kutsuja yhdessä perheenemäntien ja miksei isäntienkin kanssa, jossa sitten saapuneelle seurakunnalle sinksattiin niitä mainioita astiota. Ne olivat todella hyviä, pehmeäntuntuista muovia ja kannet sulkeutuivat todella tiiviisti. Ja takuukin niillä oli, tiedän sanoa kokemuksesta että se myös toimi!

      Katsopas Goglella jos löytyisi tuolla hakusanalla.

      • Toinen tohelo

        Tupperwaretkin alkaa vanhemmiten fuskaamaan. Ei ole niissä hinta-laatusuhde kohdallaan. Jonkinmoinen takuu niillä on, mutta harva palauttanee vanhoja purkkejaan.


    • Hyviä löytyi

      Biltemasta löysin sattumalta hyviä rasioita, joissa joka sivulla on tukevat läpät, jotka taittuvat lukitsemaan kannen. Eipä ole vielä sellaista ruokaa tullut vastaan, joka olisi tällaisesta rasiasta vuotanut. Eikä tarvitse pelätä, että kassissa pyöriessä klipsahtaa auki itsestään.

      Tupperwarestakin muistan, että kansien kanssa sai vähän taistella, että sulkeutuvat kunnolla ja menettivät vähän myös ajan mittaan muotoaan. Bilteman rasioiden hintakin on varmaan kymmenesosa TW:n hinnoista.

    • Tupperwarekysymys

      Kyllä Tupperware tuotteita myydään yhä edelleen samalla menetelmällä. Konsulentit etsii emätiä, jotka haluaisivat järjestää kutsut. Olisitko kiinnostunut kutsujen pidosta vai haluaisitko tilata tuotteita?

      • Toinen tohelo

        Emännät myy "vanhoja" Tupperwarejaan eurolla kirppareilta. Kannattaa testata niillä, millainen on kipon kestävyys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe