Mopopojat viivalle vaan

Ocu TSI

Tulkaa valoissa testaamaan mopojenne tehoja!!!! On lastutettu Ocu pakosarjat taakse asti 2" ränniä. Veikkaan että siinnä 150-170 kohdilla rupeaa nk.seiskäpätkät tippumaan. 1000 voi pysyä n.200 asti rinnalla mutta sitten ilmanvastus tekee työnsä ja Oculla menen menojani. Morjens!

Hanaa jos on rohkeutta

14

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä ruoki trollia!

      Olipa typerä ja läpinäkyvä provo. Tämä trollaus kannattaa jättää kommentoimatta tämän enempää.

    • Kasawika rules

      ÄT TSIH ja siihen jäi Ocu, mulla kawassa turbo ja Nox, tarvittaessa n. 320hv ja 15cm jatkettu takahaarukka, ettei keulis niin helvatisti, eikä Sokota pysy kyydissä edes lähdössä, vaan jää kuin se "tuote" junttilan tuvan seinään.

    • kyykytäprätkää

      Normi 600cc jättää kaiki ocut viivalle helposti. Lähes kaikki nelisylinteriset 600 kuutioiset täysitehoiset kiihtyy 0-100 aika rivakasti. Jonkun 25kw kuristetun voit jättää huippunopeudessa mutta hiukan naurettavaa koska se on tilapäinen harha.
      Normi tonninen sportti on jo niin nopea ettei mikään normi PERHEAUTO sille suorituskyvyssä pärjää. Huippuja on yli 240kmh ja 0-100 taittuu helposti alle 4s aikaan.

      Tässä Hondan suoritusarvoja. Huomio että 0-100 arvo on maileja 0-60mph arvo vastaa 0-100kmh arvoa. Aika harva auto näitä oikeasti pystyy "kyykyttämään" jos sarvissa on osaava kuski.
      2000-2001 929RR
      0-60 is 3.2
      0-100 is 6.9
      Top speed is 170mph
      fuel consumption is 40mpg.

      2002-2003 954RR
      0-60 is 2.84
      0-100 is 5.75
      Top speed is 170mph
      fuel consumption is 35mpg.

      2004-2005
      0-60 is 3.7
      0-100 is 6.44
      Top speed is 178mph
      fuel consumption is 36mpg.

      These figures are based on RiDE magazine's tests.

      • Usko jo. Älä ruoki!

        Eikö teille jo tuossa ylempänä vihjattu ettei näihin typeriin ja lapsellisiin provoviesteihin kannata vastata yhtään mitään? Miksi porukka ottaa todesta nämä uho-viestit?


    • tolloko-olet

      Miksi kirjoittelet mopopojille MOOTTORIPYÖRÄPALSTALLA.Etkö ymmärrä moottoripyörän ja mopon eroa?

    • toope edes yrittää

      mopo on yleisnimi kaikille kaksipyöräisille. Mopolla ei saa ajaa yli 45km/h joten ei se oikeista mopoista pihinut. Vertasi jopa skodansa suorituskykyä 1000cc mööttoripyörään. Haluaisin kyllä nähdä ocu kuskin ilmeen kun tonnin MP häviää horisonttiin kun hän skodassaan takoo päätään rattiin kun ri peli kulje oletetusti.
      Nyky motoristia on vaikea edes houkutella kiihdytys kisaan koska kortti on helposti poliisin hallussa kuukausi kaupalla. Joten tieto siitä riittää hyvin MP kuskille että voi milloin tahansa tarvittaessa ohittaa skoda kuskin tai minkä tajansa perheauton missä tahansa. Suorituskyky on ihan eri planeetalta kuin perheautossa.
      Tässä tavikselle jos vaikka tajuiasi kuinka eri planeetalla oikean moottoripyörän suorituskyky todellisuudessa on.

      http://www.youtube.com/watch?v=eiROOzdTDeM

      • Ocu TSI

        Ja taas näitä viritysliikkeiden fotochopattuja mainosfilmejä joilla ei ole tosielämän kanssa mitään jakoa. Tosielämässä: vedin syksyllä iltahämärässä sateessa Valkeakoskella Oculla hiukka yli 200 ja sinne jäi vesisumuun kyykkypyörä. Oli joku tonninen tai jopa 1300 Honda tai Suzuki. Ei ollut kaan tehoja kun tarvittiin toisin kuin minulla oli. Vituttiko?


      • Mikä kulkee mikä ei??!

        Mutta jos suoraa olisi riittänyt olisi Lambo näyttänyt Suzukille perävalojaan. Lambon huiput kun on reippaasti yli kolmesataa, Suzukilla taas ei.


      • Äly hoi älä jätä!
        Ocu TSI kirjoitti:

        Ja taas näitä viritysliikkeiden fotochopattuja mainosfilmejä joilla ei ole tosielämän kanssa mitään jakoa. Tosielämässä: vedin syksyllä iltahämärässä sateessa Valkeakoskella Oculla hiukka yli 200 ja sinne jäi vesisumuun kyykkypyörä. Oli joku tonninen tai jopa 1300 Honda tai Suzuki. Ei ollut kaan tehoja kun tarvittiin toisin kuin minulla oli. Vituttiko?

        Yritäpä ajaa vesisateessa kulkuneuvolla jossa ei ole lasinpyyhkijöitä. Voisiko siinä olla syy ettei pyöräkuski halunnut ohitsesi mennä?! Ethän oikeasti ole noin tyhmä kuin yrität esittää? ??


      • Okutsi 15v
        Mikä kulkee mikä ei??! kirjoitti:

        Mutta jos suoraa olisi riittänyt olisi Lambo näyttänyt Suzukille perävalojaan. Lambon huiput kun on reippaasti yli kolmesataa, Suzukilla taas ei.

        Mä jätin mun mopoautolla Lambon, tosin se oli Espalla parkissa mut ei kait sitä lasketa.


      • Lökäpöksylle
        Okutsi 15v kirjoitti:

        Mä jätin mun mopoautolla Lambon, tosin se oli Espalla parkissa mut ei kait sitä lasketa.

        Sinähän se vasta hyvän vitsin murjaisit. Taidat olla tosi hauska kaveri. Ja älykäskin vielä.


      • Skoda kulkee!!!
        Mikä kulkee mikä ei??! kirjoitti:

        Mutta jos suoraa olisi riittänyt olisi Lambo näyttänyt Suzukille perävalojaan. Lambon huiput kun on reippaasti yli kolmesataa, Suzukilla taas ei.

        Ihan totta!!! Ja jokainen Skoda kulkee yhtä hyvin kuin tuo Lambo!!!


    • Ohi meni

      Mulla kävi eilen niin, että harjakone meni heittämällä mun prätkästä ohi vaikka mulla on 4 pyttyä, 8 venttiiliä, 8 tulppaa ja kypärässä tumma visiiri, sekä Repsoilin tarra takalokasuojassa.
      Olis varmaan pitäny ostaa ne röökit R-kiskalta nopeemmin, ettei se harjakone olis ehtiny kohdalle.
      Ei tosin yhtään potuttanut, kun olin menossa ihan eri suuntaan.

      • Lopeta. Kuolen nauruun!

        Hahaa....kuolen nauruun! Lopeta! Tämä palsta ei sovi kaltaisillesi huumori-miehille. Hahaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe