Hetki sitten a-studion toimittaja NOLASI Paavo Arhimäen täydellisesti.
Arhinmäki MURSKATTIIN a-studiossa
180
1088
Vastaukset
- täydellinen pelle
Mikäli vielä löytyy joku älykääpiö joka vasureita äänestää , niin kyllä ihmettelen suuresti.
- waIer
Juoppolalli ei muuta osaakaan kuin munata itsensä joka paikassa missä näyttäytyy.
- skfheufhrguthgut
Mitäs osaa tehdä äärioikeistolainen älyvammanen, joka käyttää netissä anonyymipalstalla tässä Suomi24:ssa nimimerkkiä "waler" tai "muhis" tai muuta ääärimmäisen vastenmielisestä rasistisesta arvomaailmasta nousevaa kuvakieltä rasistista ja joka laatii satoja vastenmielisen ajatusmaailmansa ajatuksia julkiselle netin kaiken kansan keskustelupalstalle kuvitellen ilmaisesti että kaltaisineen omistaa koko paikan? Osaat nettikiusata, olet varmaan friikki! Just tollaisille tekisikin mieli sanoa, että tappakaa itsenne, koska tämä maailma ei tarvitseihmisiä jotka vihaa viattomia!
- old news
Arhis You´re History
- waIer
skfheufhrguthgut kirjoitti:
Mitäs osaa tehdä äärioikeistolainen älyvammanen, joka käyttää netissä anonyymipalstalla tässä Suomi24:ssa nimimerkkiä "waler" tai "muhis" tai muuta ääärimmäisen vastenmielisestä rasistisesta arvomaailmasta nousevaa kuvakieltä rasistista ja joka laatii satoja vastenmielisen ajatusmaailmansa ajatuksia julkiselle netin kaiken kansan keskustelupalstalle kuvitellen ilmaisesti että kaltaisineen omistaa koko paikan? Osaat nettikiusata, olet varmaan friikki! Just tollaisille tekisikin mieli sanoa, että tappakaa itsenne, koska tämä maailma ei tarvitseihmisiä jotka vihaa viattomia!
Kerrohan, että missä idolisi ei olisi munannut itseään? Ura alkoi terroristina ja sinä rakastuit. "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?"
Puliukkosi jätti aika monta työtehtävää väliin viinan tai laiskuuden takia.
- näinkuitenkin
HAHHAH, toimittaja siinä nolasi itsensä, lopetti haastattelun kesken kun jäi häviölle. Toimittaja on täysi idiootti, Arhinmäki sanoi monta kertaa mitä vasemmistoliitto halusi halituksessa ololta, ettei pienituloisten sosiaaliettuksiin puututa ja tuloerojen kaventamista. Mitä vittua toimittaja ylipäätään höpöttää työttömien aseman heikentämisestä, kun etuudet nousivat ja ennenkaikkea tarveharkinta poistui kokonaan kelan maksamista työttömyysturvista jne . Ja mitä vittua joku hornet juttu liittyy tähän aiheeseen (tuloerojen kaventamiseen ja vähempiosaisten puolustamiseen).
Toimittajalle kenkää, ei ole ammattilainen eikä homma mitenkään hanskassa. Naistomittaja ihmetteli kolleegansa käyttäytymistä ja ilmoitti että olisi ollut vielä paljonkin keskusteltavaa.- vain 24 euroa !
Käytännössä perusturva nousi 24 euroa, ei satasta vaikka Arhinmäki hehkuttannut kuin paljon nostettiin. Ja on faktatieto ja moni laskenut ja käytännössä huomattu.
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/08/20/suomenmaa-keskusta-lyttaa-sdpn-hehkutuksen-perusturvan-nostosta/201111647/12 - näinkuitenkin
vain 24 euroa ! kirjoitti:
Käytännössä perusturva nousi 24 euroa, ei satasta vaikka Arhinmäki hehkuttannut kuin paljon nostettiin. Ja on faktatieto ja moni laskenut ja käytännössä huomattu.
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/08/20/suomenmaa-keskusta-lyttaa-sdpn-hehkutuksen-perusturvan-nostosta/201111647/12joo mutta tarveharkinnan poisto työttömyysturvasta oli mahtava saavutus, se on kiusannut monia perheitä vuosikymmeniä. Hyvin on Arhinmäki omiensa asiaa ajanut ja vähän muittenkin, joten lopeta ruikutus. Parempi se on 24 euroa kuin ei mitään, tai miinusmerkkinen, mitä nyt kehysriihessä tarjotaan.
Tässä oli kyse toimittajan käyttäytymisestä, mikä oli todella ala-arvoista.
- Arhis Voitti matsin
Bilderberg-Yle:n A-studion Kokoomustoimittajat, munasivat lähinnä itsensä.
Kaikille poliitikoille kuuluisi olla tasavertainen ja asiallinen kohtelu, mutta nyt meni kyllä noilta Kokoomustoimittajalta puurot ja vellit sekaisin, sen verran epäasiallista ja surkeaa käytöstä oli.
Ensin sinutellaan, kun kaikkia muita poliitikkoja teititellään, sen jälkeen aletaan höpisemään "käpälistä" ja se harmaa mitään koskaan aikaansaamaton kokoomustoimittaja alkaa suorastaan sylkemään Arhinmäen päälle, keskeytti koko ajan, ei antanut vastata ym todella epäasiallista ja törkeää käytöstä.
Toivottavasti oli viimeinen suora ohjelma, missä nuo toimittajat olivat mukana.- Hyvä Arhis !
Vasemmisto on todella iso uhka porvareille, sen takia Kokoomustoimittajat eivät meinaa pysyä lestissään, tietävät, että seuraavissa eduskuntavaaleissa Vasemmisto Nousee uudelleen hallitukseen, entistä vahvempana ja isompana.
- vasurit pettää aina
Hyvä Arhis ! kirjoitti:
Vasemmisto on todella iso uhka porvareille, sen takia Kokoomustoimittajat eivät meinaa pysyä lestissään, tietävät, että seuraavissa eduskuntavaaleissa Vasemmisto Nousee uudelleen hallitukseen, entistä vahvempana ja isompana.
Taisi tulla lopullinen isku Arhinmäen poliittiselle uralle.
- 7+15=22
Hyvä Arhis ! kirjoitti:
Vasemmisto on todella iso uhka porvareille, sen takia Kokoomustoimittajat eivät meinaa pysyä lestissään, tietävät, että seuraavissa eduskuntavaaleissa Vasemmisto Nousee uudelleen hallitukseen, entistä vahvempana ja isompana.
Juuri näin .Vasemisto tulee vielä rytinällä köyhän asialle !
- Ihmettelennn
Miksi tossa A-studiossa haukutaan poliitikot jotka on kutsuttu ohjelmaan? Viimeksi kun katoin, sama äijä auko päätään Kataiselle. EI tommosesta ohjelmasta saa mitään irti.
Ois nyt antanu kertoo oman versionsa.. - Erottakaa a-studio
Kyllä nuo porvaritoimittat Kataista teitittelee ja muita porvariääliöitä, mutta se mitä tänään nähtiin, oli kyllä toimittamisen rimanalitus, jollaista ei enää 2014 pitäisi Yle:ssä nähdä. Toivottavasti se harmaaeinari, joka siellä nojatuolin pohjia on vuosikymmenet, mitään aikaansaamatta venyttänyt, saa nyt lopultakin kenkää.
- niin,
Niin aivan, katsoi noin viisi minuuttia kyseistä lähetystä tässä juuri pari minuuttia sitten, kun joku natsi tässä ketjussa evästi minua, että Arhinmäki on studiossa ollut. Todellakin potkut pitäisi anta ainakin sille naistoimittajalle, joka suurinpiirtein hyv kun ei revan paljastavassa hameessa istuu siihen toimittajan tuoliin korkokengissä ja sanoo Arhinmäellle ensimmäisenä ivallisesti, että "nostitte tassut pystyyn", en tiedä enkä ole selvittänyt toimittajan nimeä, mutta tollaselle kokoomuksen maksamalle nilkille potkut, etenkään kun ei osaa edes istua ettei puoli reittä näy sieltä v*tun minihameen alta. Ja mikä toi miestoimittaja A-studiosta on, joka puhuu aina sillä äänellä ja nenään puhuen, että ikäänkuin sillö olisi aina flunssa: v*ttu mitkä veronmaksajat muka on ääenstäneet niin vastenmielisen puheäänen omaavan politiikan toimittajan veronmaksajien maksamaan Yleisradioon? Änkyttikin vielä, kun oikein keksimällä tyypin piti keksiä jotain valheita vasemmistoliitosta... Hyvä Arhnmäki, ja vasemmistoliitto, ei ole heidän vika, että noi porvarit yrittää kaikkensa, ettei mitään hyvää vasemmistoliitosta sanottaisi, röyhkeästi tosin kansan verovaroilla maksetussa tiedotusvälineessä. En tiedä pystyisinkö edes katsomaan loppuun asti ton A- Stusio-nilkkeily-shown, missä ensin laitetaan introksi joku uknainanaien molottamaan ja heti perään pilktataan eduskunnassa isutuvan puolueen vasemmistoliiton puheenjohtajaa.
Ylen A-Studion akalle: v*tun ruma hame ja s*tanan tyhmät puheet sulla, oikein trendikäs keveä puerunruskea pallohame puolireiteen ja "tassut ylös " on muka nostanut vasemmistoliitto.. Sun kohdalla pelkäs, ettei reva vilahda kun A- stusiota katsoi, ja vielä korkokengät tommosten tökkösäärten ja ruman naaman ympärillä. Nenä-nasaalimies politiikan toimittaja harmaapääkokomuustainmikälieoikeistodemaritaikeskusta mikä lie toi naukuja YLELTÄ: jää eläkkeelle, kiitos!!!!! - Kaikella kunnioituks
niin, kirjoitti:
Niin aivan, katsoi noin viisi minuuttia kyseistä lähetystä tässä juuri pari minuuttia sitten, kun joku natsi tässä ketjussa evästi minua, että Arhinmäki on studiossa ollut. Todellakin potkut pitäisi anta ainakin sille naistoimittajalle, joka suurinpiirtein hyv kun ei revan paljastavassa hameessa istuu siihen toimittajan tuoliin korkokengissä ja sanoo Arhinmäellle ensimmäisenä ivallisesti, että "nostitte tassut pystyyn", en tiedä enkä ole selvittänyt toimittajan nimeä, mutta tollaselle kokoomuksen maksamalle nilkille potkut, etenkään kun ei osaa edes istua ettei puoli reittä näy sieltä v*tun minihameen alta. Ja mikä toi miestoimittaja A-studiosta on, joka puhuu aina sillä äänellä ja nenään puhuen, että ikäänkuin sillö olisi aina flunssa: v*ttu mitkä veronmaksajat muka on ääenstäneet niin vastenmielisen puheäänen omaavan politiikan toimittajan veronmaksajien maksamaan Yleisradioon? Änkyttikin vielä, kun oikein keksimällä tyypin piti keksiä jotain valheita vasemmistoliitosta... Hyvä Arhnmäki, ja vasemmistoliitto, ei ole heidän vika, että noi porvarit yrittää kaikkensa, ettei mitään hyvää vasemmistoliitosta sanottaisi, röyhkeästi tosin kansan verovaroilla maksetussa tiedotusvälineessä. En tiedä pystyisinkö edes katsomaan loppuun asti ton A- Stusio-nilkkeily-shown, missä ensin laitetaan introksi joku uknainanaien molottamaan ja heti perään pilktataan eduskunnassa isutuvan puolueen vasemmistoliiton puheenjohtajaa.
Ylen A-Studion akalle: v*tun ruma hame ja s*tanan tyhmät puheet sulla, oikein trendikäs keveä puerunruskea pallohame puolireiteen ja "tassut ylös " on muka nostanut vasemmistoliitto.. Sun kohdalla pelkäs, ettei reva vilahda kun A- stusiota katsoi, ja vielä korkokengät tommosten tökkösäärten ja ruman naaman ympärillä. Nenä-nasaalimies politiikan toimittaja harmaapääkokomuustainmikälieoikeistodemaritaikeskusta mikä lie toi naukuja YLELTÄ: jää eläkkeelle, kiitos!!!!!Ole sinä sairas umpihullu vasurilortto hiljaa eläkkeistä, kun et ole itse tehnyt mitään, etkä tule koskaan tekemäänkään!
Suomi ei tarvitse pää punaisena kiljuvia siipeilijälorttoja jotka eivät edes selviä opinnoistaan!
Ammatinvalinnanohjaus on kohdallasi mennyt todella pahasti pieleen. Sinut olisi pitänyt panna jo 20 vuotta sitten Siwan kassalle, niin olisit voinut edes sen homman oppia. Nyt on liian myöhäistä, koska kukaan ei palkkaa keski-ikäistä sairasta kommunistia, vaikka isä kuinka punttaisi.
Parasta olisi, kun ymmärtäisit tehdä lopullisen ratkaisun. - lfirjityjihyuj7yij
Kaikella kunnioituks kirjoitti:
Ole sinä sairas umpihullu vasurilortto hiljaa eläkkeistä, kun et ole itse tehnyt mitään, etkä tule koskaan tekemäänkään!
Suomi ei tarvitse pää punaisena kiljuvia siipeilijälorttoja jotka eivät edes selviä opinnoistaan!
Ammatinvalinnanohjaus on kohdallasi mennyt todella pahasti pieleen. Sinut olisi pitänyt panna jo 20 vuotta sitten Siwan kassalle, niin olisit voinut edes sen homman oppia. Nyt on liian myöhäistä, koska kukaan ei palkkaa keski-ikäistä sairasta kommunistia, vaikka isä kuinka punttaisi.
Parasta olisi, kun ymmärtäisit tehdä lopullisen ratkaisun.Minähän olen sanonut, että minua vainotaan Suomi24:ssa... En siteeraa sinua, enkö ilmoita viestiäsi poliisiin, koska minuun kohdstunut hasistleu tässä Suomi24:n palstoilla on ollut sen verran törkeää, että jos täällä joku valvonta on, se asia tiedetään jo muutenkin että kenen kijrjoittajan ip-osoitteeseen kohdistetaan paljon häirintää ja että ketä vainotaan. Jos osaisin, ottaisin talteen ton viestin,mutta en osaa. Enkä tiedä ketä vainoat, paitsi että todennäkäisesti identifioit vasemmistoon minun harmitonta keskustelupalstallakäymistäni, laittomasti veikkaan.
Ja ihan todella on se kyllä ällöttävää nähdä, että Suomen yleisrasio on niin korruptoitunut , että yrittä tehdä kaikkensa vasemmistoliiton maineen viemiseksi. Mä en ainakaan arvostaisi itseäni, jos olisin joku paskanen tv- toimittaja, jonka tehtävä olisi maksetusti haukkua vasemmistoliittoa A- Studiossa. Itsekin voisin olla tänä päivänä tyyyppi joka olisin tv-toimittaja, mun älyllä ja koulutuksella se ei olisi ollut ikään mahdottomuus, joten siksi mua yrjöttää, kun tajuan että noi on joitakiin hikisiä maisterin tutkinnon pyngänneitä kieli ruskeinan vallanpitäjille äähättäviä sontaisia mitään periaatteita tai yleistä toiimittajan etiikkaa omaamattomia nuljuja, jotka SUOSTUU tollaseen, mikä oli esim. Arhinmäen kkohtelu tänään 26/03/2014 A- Studiossa. Vieläkin naurattaa sen toimittaja-akan pierunruskea puoleen reiteen- pilkkuhame, tyyliin hyvä kun ei reide yläosat pilkistäneet tai jopa tuhhero alta ja paksu kroppa ja muuta. Naukuva miestoimittaja taas vois mennä vaikka kissakuulaulannan tunnille: ää, ää krrrh krhhh... En ikinä ole pitänyt toimittajista, joilla on ruma puheääni, tai ainakaan sellaiset ei telkkariin kuulu. Ja vielä kun jaksais selvittää niiden toimittajien nimet: kato ei niin paljoa kiinnosta, että sellaisia selvittäisin. A- Studion pitäisi olla ohjelma, missä EI ESITETÄ POLIITTISTA MAINOSTA KESKUSTALLE TAI KOKOOMUKSELLE JATKUVASTI! - lisään,
lfirjityjihyuj7yij kirjoitti:
Minähän olen sanonut, että minua vainotaan Suomi24:ssa... En siteeraa sinua, enkö ilmoita viestiäsi poliisiin, koska minuun kohdstunut hasistleu tässä Suomi24:n palstoilla on ollut sen verran törkeää, että jos täällä joku valvonta on, se asia tiedetään jo muutenkin että kenen kijrjoittajan ip-osoitteeseen kohdistetaan paljon häirintää ja että ketä vainotaan. Jos osaisin, ottaisin talteen ton viestin,mutta en osaa. Enkä tiedä ketä vainoat, paitsi että todennäkäisesti identifioit vasemmistoon minun harmitonta keskustelupalstallakäymistäni, laittomasti veikkaan.
Ja ihan todella on se kyllä ällöttävää nähdä, että Suomen yleisrasio on niin korruptoitunut , että yrittä tehdä kaikkensa vasemmistoliiton maineen viemiseksi. Mä en ainakaan arvostaisi itseäni, jos olisin joku paskanen tv- toimittaja, jonka tehtävä olisi maksetusti haukkua vasemmistoliittoa A- Studiossa. Itsekin voisin olla tänä päivänä tyyyppi joka olisin tv-toimittaja, mun älyllä ja koulutuksella se ei olisi ollut ikään mahdottomuus, joten siksi mua yrjöttää, kun tajuan että noi on joitakiin hikisiä maisterin tutkinnon pyngänneitä kieli ruskeinan vallanpitäjille äähättäviä sontaisia mitään periaatteita tai yleistä toiimittajan etiikkaa omaamattomia nuljuja, jotka SUOSTUU tollaseen, mikä oli esim. Arhinmäen kkohtelu tänään 26/03/2014 A- Studiossa. Vieläkin naurattaa sen toimittaja-akan pierunruskea puoleen reiteen- pilkkuhame, tyyliin hyvä kun ei reide yläosat pilkistäneet tai jopa tuhhero alta ja paksu kroppa ja muuta. Naukuva miestoimittaja taas vois mennä vaikka kissakuulaulannan tunnille: ää, ää krrrh krhhh... En ikinä ole pitänyt toimittajista, joilla on ruma puheääni, tai ainakaan sellaiset ei telkkariin kuulu. Ja vielä kun jaksais selvittää niiden toimittajien nimet: kato ei niin paljoa kiinnosta, että sellaisia selvittäisin. A- Studion pitäisi olla ohjelma, missä EI ESITETÄ POLIITTISTA MAINOSTA KESKUSTALLE TAI KOKOOMUKSELLE JATKUVASTI!Ja kirjoitin, että _ minuun kohdistunut sairas AHDISTELU tässä Suomi24.n keskustelupalstoilla tapahtuen_, enkä mitään mitä Suomi24 muokkasi kirjoittamani tilalle, että: "minuun kohdstunut hasistleu tässä Suomi24:n".
S*tana jätä mut rauhaan, vaiko pitääkö mun oikeasti poistua tästä verkosta ja millainen yksittyisyyden suoja hankkia, että sinä ja muut vasemmistoliiton vihaajat ja muut ETTE LOUKKAA YKSITYISHYYTTÄNI internetissä. EN ole mikään hörhö, tavallinen opiskelijanainen joka kirjoitan käsittääkseni nimettömästi mielipotieitö Suiomi24-palstalla. - lijeirfroiugthihj7
Kaikella kunnioituks kirjoitti:
Ole sinä sairas umpihullu vasurilortto hiljaa eläkkeistä, kun et ole itse tehnyt mitään, etkä tule koskaan tekemäänkään!
Suomi ei tarvitse pää punaisena kiljuvia siipeilijälorttoja jotka eivät edes selviä opinnoistaan!
Ammatinvalinnanohjaus on kohdallasi mennyt todella pahasti pieleen. Sinut olisi pitänyt panna jo 20 vuotta sitten Siwan kassalle, niin olisit voinut edes sen homman oppia. Nyt on liian myöhäistä, koska kukaan ei palkkaa keski-ikäistä sairasta kommunistia, vaikka isä kuinka punttaisi.
Parasta olisi, kun ymmärtäisit tehdä lopullisen ratkaisun.Ymmärrä sinä tehdä sellainen "lopullinen ratkaisu", että lakkaat osallistamasta omiij ja oman räkäisen elämänpiirisi ihmisten ongelmiin tavallisten kunnollisten veronmaksajaperheiden yliipistossa opiskelevia kakaroita tai niiden vanhempia, koska minä en ole keskustellut tässä Suomi24:ssa keskustelupalstalla siksi, ettäö SINÄ tai sinun kaltaisesi alkaisivat udrkkia kuka minä olen ja harjoittaa sitä kautta rikollisuutta. Tapa itsesi. EN ole koskaan kenellekään sanonut näin, mutta tyyppi joka mulle tulee nimettömässä kirjoittelussa julkisissa keskustelupalstakeskusteluherjauksissaan vihjaamaan mun jopa isään, sietää tappaa itsensä, kun emme ole koskaan esittäytyneet, enkä todellakaan tiedä kuka sinä minua Suomi24:ssa herjannut sairas olet! Minun isäni ei kirjoittele Suomi24:n keskustelupalstoilla, jätä minut ja herrrajumala mun perhe rauhaan.
- Nyt narahti!
lijeirfroiugthihj7 kirjoitti:
Ymmärrä sinä tehdä sellainen "lopullinen ratkaisu", että lakkaat osallistamasta omiij ja oman räkäisen elämänpiirisi ihmisten ongelmiin tavallisten kunnollisten veronmaksajaperheiden yliipistossa opiskelevia kakaroita tai niiden vanhempia, koska minä en ole keskustellut tässä Suomi24:ssa keskustelupalstalla siksi, ettäö SINÄ tai sinun kaltaisesi alkaisivat udrkkia kuka minä olen ja harjoittaa sitä kautta rikollisuutta. Tapa itsesi. EN ole koskaan kenellekään sanonut näin, mutta tyyppi joka mulle tulee nimettömässä kirjoittelussa julkisissa keskustelupalstakeskusteluherjauksissaan vihjaamaan mun jopa isään, sietää tappaa itsensä, kun emme ole koskaan esittäytyneet, enkä todellakaan tiedä kuka sinä minua Suomi24:ssa herjannut sairas olet! Minun isäni ei kirjoittele Suomi24:n keskustelupalstoilla, jätä minut ja herrrajumala mun perhe rauhaan.
Nyt taisi ihmisperse tehdä vihoviimeisen munauksensa, kun yllyttää rikollisesti kanssakirjoittajaa tappamaan itsensä ja vielä kahteen kertaan! Paljon olet poliiseja vaivannut, mutta tällä kertaa heillä on asiaa sinulle. Onko vankila ennestään tuttu? Huumekokeiluistasi pääsit ainakin kuin koira veräjästä.
Lopullinen ratkaisu tarkoittaa tietysti sitä, että painut heIvettiin tältä palstalta riehumasta mielipuolisine kirjoituksinesi! Toivottavasti poliisi takavarikoi tietokoneesi ja operaattori sulkee nettiliittymäsi, ettei meidän kunnon ihmisten tarvitse joutua herjatuiksi natseiksi ja sairaiksi rikollisiksi kirjoitusvirheitä väärällään olevissa teksteissäsi.
Et ilmeisesti itse huomaa, että kuinka sairas olet muutenkin kuin fyysisesti?
Oletko edes kysynyt isältäsi, että kirjoittaako hän tänne? Tämä foorumi on väärällään pähkähullujen "äänet vasemmalle"- tyylisten kirjoittajien punikkipaskaa, tuhansia kertoja sama viesti vuodesta toiseen, eli isäsi voi aivan hyvin olla palstan ahkerin kirjoittaja.
Omena ei yleensä putoa kauas puusta, joten veikkaan, että isälläsi on samanlaisia vaikeuksia ajatuksiensa kanssa kuin sinulla. Mikäli hän edes on oikea biologinen isäsi. Kymmenen prosenttia lapsista on jonkun muun kuin luullun isän ja kun kommunistien tavara on yhteistä omaisuutta, niin voi hyvinkin olla, että et ole koskaan edes nähnyt oikeaa isääsi.
Tämä oli tietysti vain arvaus, mutta kaikilla asioilla on tapana ajan mittaan paljastua.
Miksi muuten yhä roikut yliopiston kirjoilla 36-vuotiaana? Antaisit jo paikkasi sellaiselle joka haluaa ja kykenee oppimaan ja valmistuukin joskus ja alkaa maksamaan veroja mm. sinun toimeentulotukeesi. Saisit hävetä itsekkyyttäsi! - Pravda
lisään, kirjoitti:
Ja kirjoitin, että _ minuun kohdistunut sairas AHDISTELU tässä Suomi24.n keskustelupalstoilla tapahtuen_, enkä mitään mitä Suomi24 muokkasi kirjoittamani tilalle, että: "minuun kohdstunut hasistleu tässä Suomi24:n".
S*tana jätä mut rauhaan, vaiko pitääkö mun oikeasti poistua tästä verkosta ja millainen yksittyisyyden suoja hankkia, että sinä ja muut vasemmistoliiton vihaajat ja muut ETTE LOUKKAA YKSITYISHYYTTÄNI internetissä. EN ole mikään hörhö, tavallinen opiskelijanainen joka kirjoitan käsittääkseni nimettömästi mielipotieitö Suiomi24-palstalla.Sinusta tulisikin oivallinen toimittaja, ihan joka sanassa ei ole kirjotusvirhettä. Kielioppivirheitäkään ei ole kuin yksi per lause.
- ölilrjigtrjghtjghthg
Nyt narahti! kirjoitti:
Nyt taisi ihmisperse tehdä vihoviimeisen munauksensa, kun yllyttää rikollisesti kanssakirjoittajaa tappamaan itsensä ja vielä kahteen kertaan! Paljon olet poliiseja vaivannut, mutta tällä kertaa heillä on asiaa sinulle. Onko vankila ennestään tuttu? Huumekokeiluistasi pääsit ainakin kuin koira veräjästä.
Lopullinen ratkaisu tarkoittaa tietysti sitä, että painut heIvettiin tältä palstalta riehumasta mielipuolisine kirjoituksinesi! Toivottavasti poliisi takavarikoi tietokoneesi ja operaattori sulkee nettiliittymäsi, ettei meidän kunnon ihmisten tarvitse joutua herjatuiksi natseiksi ja sairaiksi rikollisiksi kirjoitusvirheitä väärällään olevissa teksteissäsi.
Et ilmeisesti itse huomaa, että kuinka sairas olet muutenkin kuin fyysisesti?
Oletko edes kysynyt isältäsi, että kirjoittaako hän tänne? Tämä foorumi on väärällään pähkähullujen "äänet vasemmalle"- tyylisten kirjoittajien punikkipaskaa, tuhansia kertoja sama viesti vuodesta toiseen, eli isäsi voi aivan hyvin olla palstan ahkerin kirjoittaja.
Omena ei yleensä putoa kauas puusta, joten veikkaan, että isälläsi on samanlaisia vaikeuksia ajatuksiensa kanssa kuin sinulla. Mikäli hän edes on oikea biologinen isäsi. Kymmenen prosenttia lapsista on jonkun muun kuin luullun isän ja kun kommunistien tavara on yhteistä omaisuutta, niin voi hyvinkin olla, että et ole koskaan edes nähnyt oikeaa isääsi.
Tämä oli tietysti vain arvaus, mutta kaikilla asioilla on tapana ajan mittaan paljastua.
Miksi muuten yhä roikut yliopiston kirjoilla 36-vuotiaana? Antaisit jo paikkasi sellaiselle joka haluaa ja kykenee oppimaan ja valmistuukin joskus ja alkaa maksamaan veroja mm. sinun toimeentulotukeesi. Saisit hävetä itsekkyyttäsi!Sinä se olet se mielipuoli. Tyyppi sä olet vuosia vainonnut minua Suomi24:ssa, selvittänyt ikäni, opiskelemiseni, sukulaisuussuhteeni, elämäntilanteeni ja riivannut nimettömyyden takaa pelotteluillasi minua tässä Suokmi24:ssa vuosia. En tosiaan koskaan ole aiemmin ketään kehottanut tappamaan itsensä keskustelupalstalla, mutta sairas nettikiusaaja joka nimittelee minua tekstiin jossa en solvannut ketään "lortoksi", sellaiseen kommenttiin sen kirjoitin. Jos taas nuo herjaukset eivät todella ole minulle, niin MINÄ se olen jokatapauksessa joutunut tässä Suomi24:ssa koko ajan niitä uhkauksia vastaanottamaan. Olette oikein toivoneet, että pääsisitte tekemisiin minun kanssani: juma eiks noin sairailla riitä vainottavia omista tuntemistaan, mitä te käyttte keskustelupalstalla minun kimppuuni herjaamaan? Tosi mallikasta toimintaa joo, kertakaikkiaan, että nimettömänä herjaa minua ikäänkuin minä v*ttu mikään henkilö olisin ikinä ollut Suomi24.ssa. Tuntemattomat tyypit... Edes se, että mä olen kirjoittanut aika rankkaakin kritiikkiä yhteiskunnasta, EI oikeuta siihen, että tollaset häiriityneet alkaa herjata minua. Nilkkimäistä nimettömänä puhutella mua ikäänkuin olisin muka henkilönä tässä!
Linnaan kuuluisit myös noista väitteistä, että minä muka olisin huumeidenkäyttäjä. En ole missän tekemisissä huumeiden kanssa, mutta sinä varmaan olet, kun sinulla on niin kova tarve osallistaa sellaisiin asioihin sivullisia.
TÄÄLLÄ ei kenelläkään ole oikeutta alkaa puhua minun sukulaisuussuhteistani! Nimetön palsta!!!
Kuka täällä kyttäilee mun perässä tässä Suomi24:ssa ja miksi te sairaat yritätte nimettömästä keskustelusta tehdä henkilöiden välistä? Ja tarkoititko "lopullisella ratkaisulla", että minun pitäisi tapaa itseni? Minkä takia, sen takia vai, että epäeettiset häiriintyneet on vuosia nimitelleet minua h*uoraksi ja lortoksi ja uhkailleet ja pelotelleet minua internetissä? Ilmeisesti kun kirjoittaa nimettömänä Suomi24:n keskustelupalstakeskusteluun, saa sekopäistä herjaajia, jotka nynnysti herjaavat vielä anonyymeina!
Kerro mulle NIMESI, sä joka olet takertunut herjaamaan minua JA TÄSSÄ KESKUSTELUPALSTALLA TÄSSÄ KETJUSSA, koska minä en missään somessa ole jäsenenä, että ö kerro kuka ja mikä olet, joka katsot oikeudeksesi alkaa vainota julkisella netin keskustelupalstalla anonyymina minua pelkän sen syyn takia, että kirjoitan nimettömänä Suomi24-palstalle?
Mikä nilkki olet joka julkisesti herjaat ja pelottelet minua, joka en edes tiedä keiden kanssa tässä olen keskustellut? Toisen ihmisen maineen systemaattinen pilaamisyritys on sairasta!!!!! Enpä ole noin mielisairaita koskaan tuntenut, jotka minua vihaisi. Tollaset pellet kirjoittelee herjojaan vaan nimettömästi ja tietäen, että voivat LEVITTÄÄ näitä keskustelupalstakeskusteluita.
Olisi oikeasti kiva tietää, kuka minua on vainonnut. Ja p*skaakin vielä jauhat, kirjaimellisesti KEKSIT minulle sanomisia ja nettitekemisiä, hullu.
Miks sä minun kanssani olet pakkomielteisesti nettikiusaajakavereisi kanssa halunnut tekemisiin? Jo vuosia sitten minua rääkättiin ja herjattiin tän Suomi24:n palstoilla keskustelupalstakeskustleuissa, koska jotkut sekopäät halusi pakkomielteisesti päästä tekemisiin minun kanssani tai laatimaan joitakin poliisi-ilmoituksia, eikä auttanut vaikka kuinka nätisti yritti kirjoittaa.
Tunge niin sinne kaaliisi, että minä en ole mikään nettihäirikkö ja lopeta valehtelu. Itse olen kuitenkin joku p*skainen ääliö, joka päivystät kaiken aikasi somessa ja vainoamassa ja urkkimassa ihmisistä asioita - sellaisista ihmisistä kuten minä, joita ei pätkänkään vertaa kiinnosta kuka tai mikä sinä olet, kunhan lopetat herjaavan takertumis- ja pelottelukäytöksesi jota kohdistat minuun viattomaan näissä Suomi24-keskusteluissa.
Kyllä joku on yrittänyt koko mun maineeni pilata siksi, että mä olen kirjoittanut nimettömänä Suomi24-palstoille keskustelupalstakeskusteluihin ja se joku ei ole terve henkisesti. Mä olen kirjoittanut nimettömästi nimenomaan siksi, että MINÄ EN halua osallistaa elämänpiirini ihmisiä niihin mielipiteisiin mitä minä esitän Suomi24-keskusteluissa - ja sitten joku tollanen sairas kiusaaja tulee näissä keskusteluiss jorisemaan mun jostakin vanhasta isästä herjauksia ja muuta. Sairasta! - ldfjrigtjugityhju
Pravda kirjoitti:
Sinusta tulisikin oivallinen toimittaja, ihan joka sanassa ei ole kirjotusvirhettä. Kielioppivirheitäkään ei ole kuin yksi per lause.
No eipä huonoille kirjoittajille täydellistä suomea viitsikään kirjoitella, kun katsos on täysin eri asia kirjoitella tuntemattomille tässä nimettömässä Suomi24-keskustelussa, kuin kirjoitella normaalien kanssa. Linnaan kuuluu tästä Suomi24:sta se tyyppi, joka toi esiin minun tarkan ikäni tässä Suomi24-keskustelusa uhkaillessaan ja rienatessaan minua: en ole sosiaalisen median jäsen, joten mistähän jopa minun ikäni on urkittu, laittomasti tietenkin! Sama tyyppi, joka siis kuuluisi linnaan, on aiemmin myös jorissut näillä Suomi24-palstoilla minua herjatessaan mm. minun poistumisestani Facebookista: tyyppi oli siis varmaan silloin kauan sitten, kun hetken olin Facebookissa, ängännyt sinne urkkimaan. Kas kun ei ole minulle oikein persoonaa luonut Facebookiin: oliskin kiva tietää, että millaisia "kavereita" nettikiusaaja on päättänyt minulla olevan, jos niin huonosti on asia, että mun nimettömiä Suomi24-juttuja esitetään myös sosiaalisessa mediassa! S*tana kuvottaa, että tyyppi joka pelottelee minua tässä Suomi24:ssa, tietää siis jopa syntymäaikani.
Ja noi punikittelujutut ja muut on täysin skitsoja. Itse en ole edes poliittisesti sitoutunut, niin täällä etiikkavammaset alkaa herjata vasemmistoliittoa ja vasemmiston äänestäjiä kohdistaen herjauksensa ja uhkailunsa minuun, täysin tavikseen nimettömästi keskustelupalstalle jessus kirjoittavaan.
Olen sata kertaa parempi kirjoittaja, kuin ehkä yksikään toinen joka tänne Suomi24:n on kirjoittanut. Ja sen te tiedätte, kun minua herjaatte, imbesillit. Jos kuitenkin jättäisitte minut rauhaan, ja kaikki viattomat rauhaan. Vielä yksikin kerta, kun TÄÄLLÄ kukaan tulee herjaamaan mulle nimettömänä mun sukulaisia, niin sitten minä todella menen tekemään rikosilmoituksen. Ei mun olis nytkän vuosia tarvinnut sitä sietää, että mulle kirjoitellaan ihan mitä sattuu, vaikken ole edes koko tän Suomi24:n jäseneksi koskaan rekisteröitynyt, puhumattakaan että olisin missään somessa. - Härskiä meininkiä
Olihan kyllä ihmeellinen lähestymistapa toimittajalta. Samanlaisia haastatteluja on varmaankin venäjän televisiossa.
No huh, huh. Ei ylen kanavilla voi olla noin läpinäkyvästi asenteellista ja puolueväriä liputtavaa toimittajaa. Toivottavasti toimittaja tekee johtopäätökset, ja jättää asiaohjelmat.
Pelkääköhän toimittaja, että hallitus on kusessa ilman vasureita? - Leif Norrgård Turust
ölilrjigtrjghtjghthg kirjoitti:
Sinä se olet se mielipuoli. Tyyppi sä olet vuosia vainonnut minua Suomi24:ssa, selvittänyt ikäni, opiskelemiseni, sukulaisuussuhteeni, elämäntilanteeni ja riivannut nimettömyyden takaa pelotteluillasi minua tässä Suokmi24:ssa vuosia. En tosiaan koskaan ole aiemmin ketään kehottanut tappamaan itsensä keskustelupalstalla, mutta sairas nettikiusaaja joka nimittelee minua tekstiin jossa en solvannut ketään "lortoksi", sellaiseen kommenttiin sen kirjoitin. Jos taas nuo herjaukset eivät todella ole minulle, niin MINÄ se olen jokatapauksessa joutunut tässä Suomi24:ssa koko ajan niitä uhkauksia vastaanottamaan. Olette oikein toivoneet, että pääsisitte tekemisiin minun kanssani: juma eiks noin sairailla riitä vainottavia omista tuntemistaan, mitä te käyttte keskustelupalstalla minun kimppuuni herjaamaan? Tosi mallikasta toimintaa joo, kertakaikkiaan, että nimettömänä herjaa minua ikäänkuin minä v*ttu mikään henkilö olisin ikinä ollut Suomi24.ssa. Tuntemattomat tyypit... Edes se, että mä olen kirjoittanut aika rankkaakin kritiikkiä yhteiskunnasta, EI oikeuta siihen, että tollaset häiriityneet alkaa herjata minua. Nilkkimäistä nimettömänä puhutella mua ikäänkuin olisin muka henkilönä tässä!
Linnaan kuuluisit myös noista väitteistä, että minä muka olisin huumeidenkäyttäjä. En ole missän tekemisissä huumeiden kanssa, mutta sinä varmaan olet, kun sinulla on niin kova tarve osallistaa sellaisiin asioihin sivullisia.
TÄÄLLÄ ei kenelläkään ole oikeutta alkaa puhua minun sukulaisuussuhteistani! Nimetön palsta!!!
Kuka täällä kyttäilee mun perässä tässä Suomi24:ssa ja miksi te sairaat yritätte nimettömästä keskustelusta tehdä henkilöiden välistä? Ja tarkoititko "lopullisella ratkaisulla", että minun pitäisi tapaa itseni? Minkä takia, sen takia vai, että epäeettiset häiriintyneet on vuosia nimitelleet minua h*uoraksi ja lortoksi ja uhkailleet ja pelotelleet minua internetissä? Ilmeisesti kun kirjoittaa nimettömänä Suomi24:n keskustelupalstakeskusteluun, saa sekopäistä herjaajia, jotka nynnysti herjaavat vielä anonyymeina!
Kerro mulle NIMESI, sä joka olet takertunut herjaamaan minua JA TÄSSÄ KESKUSTELUPALSTALLA TÄSSÄ KETJUSSA, koska minä en missään somessa ole jäsenenä, että ö kerro kuka ja mikä olet, joka katsot oikeudeksesi alkaa vainota julkisella netin keskustelupalstalla anonyymina minua pelkän sen syyn takia, että kirjoitan nimettömänä Suomi24-palstalle?
Mikä nilkki olet joka julkisesti herjaat ja pelottelet minua, joka en edes tiedä keiden kanssa tässä olen keskustellut? Toisen ihmisen maineen systemaattinen pilaamisyritys on sairasta!!!!! Enpä ole noin mielisairaita koskaan tuntenut, jotka minua vihaisi. Tollaset pellet kirjoittelee herjojaan vaan nimettömästi ja tietäen, että voivat LEVITTÄÄ näitä keskustelupalstakeskusteluita.
Olisi oikeasti kiva tietää, kuka minua on vainonnut. Ja p*skaakin vielä jauhat, kirjaimellisesti KEKSIT minulle sanomisia ja nettitekemisiä, hullu.
Miks sä minun kanssani olet pakkomielteisesti nettikiusaajakavereisi kanssa halunnut tekemisiin? Jo vuosia sitten minua rääkättiin ja herjattiin tän Suomi24:n palstoilla keskustelupalstakeskustleuissa, koska jotkut sekopäät halusi pakkomielteisesti päästä tekemisiin minun kanssani tai laatimaan joitakin poliisi-ilmoituksia, eikä auttanut vaikka kuinka nätisti yritti kirjoittaa.
Tunge niin sinne kaaliisi, että minä en ole mikään nettihäirikkö ja lopeta valehtelu. Itse olen kuitenkin joku p*skainen ääliö, joka päivystät kaiken aikasi somessa ja vainoamassa ja urkkimassa ihmisistä asioita - sellaisista ihmisistä kuten minä, joita ei pätkänkään vertaa kiinnosta kuka tai mikä sinä olet, kunhan lopetat herjaavan takertumis- ja pelottelukäytöksesi jota kohdistat minuun viattomaan näissä Suomi24-keskusteluissa.
Kyllä joku on yrittänyt koko mun maineeni pilata siksi, että mä olen kirjoittanut nimettömänä Suomi24-palstoille keskustelupalstakeskusteluihin ja se joku ei ole terve henkisesti. Mä olen kirjoittanut nimettömästi nimenomaan siksi, että MINÄ EN halua osallistaa elämänpiirini ihmisiä niihin mielipiteisiin mitä minä esitän Suomi24-keskusteluissa - ja sitten joku tollanen sairas kiusaaja tulee näissä keskusteluiss jorisemaan mun jostakin vanhasta isästä herjauksia ja muuta. Sairasta!HULLU-EEWARI SINÄ OLETKIN
oPISKELUN SIJASTA ELÄT SYNNISSÄ - ösdjofrilghgtuhcg
Leif Norrgård Turust kirjoitti:
HULLU-EEWARI SINÄ OLETKIN
oPISKELUN SIJASTA ELÄT SYNNISSÄKyllä minä olen näyttänyt jopa tuntemilleni joskus osaa ottamiani keskusteluitani tässä nimettömässä Suomi24:ssa, että joku umpisairas kutsuu minua nimikkeellä "eewari" tässä, joku iljettävä nilkki joka on takertunut minuun. Vääristelee sanomiseni ja herjaa minua täysin tuntematon ihminen henkilöltä tietenkin minulle.
Olis kiva tietää, että millaista olisi olla niin mieleltään sairas, että alkaisi riekkua nimettömän kirjoittajan kimpussa julkisesta keskustelupalstakeskustelusta toiseen tässä Suomi24.ssa jonkun sellaisen syyn takia, että tavistyyppi sattuu kirjoittelemaan ajanvietteeksi Suomi24:ssa nimettömänä. En ole muuten kuin kerran elämässäni käynyt Turussa, enkä tiedä myöskään ton nimistä, jota käytät anonyymin viestisi nimimerkkikentässäsi.
Jumalauta jos et pässi tajua, että sä lokaat normaalin ihmisen mainetta mielikuvitusjutuillasi, niin ai s*keli! Minä en ole missään määrin osallinen Suomi24- "yhteisöihin", ENKÄ someen! J-Ä-T-Ä MINUT RAUHAAN!! - ja lisään,
ösdjofrilghgtuhcg kirjoitti:
Kyllä minä olen näyttänyt jopa tuntemilleni joskus osaa ottamiani keskusteluitani tässä nimettömässä Suomi24:ssa, että joku umpisairas kutsuu minua nimikkeellä "eewari" tässä, joku iljettävä nilkki joka on takertunut minuun. Vääristelee sanomiseni ja herjaa minua täysin tuntematon ihminen henkilöltä tietenkin minulle.
Olis kiva tietää, että millaista olisi olla niin mieleltään sairas, että alkaisi riekkua nimettömän kirjoittajan kimpussa julkisesta keskustelupalstakeskustelusta toiseen tässä Suomi24.ssa jonkun sellaisen syyn takia, että tavistyyppi sattuu kirjoittelemaan ajanvietteeksi Suomi24:ssa nimettömänä. En ole muuten kuin kerran elämässäni käynyt Turussa, enkä tiedä myöskään ton nimistä, jota käytät anonyymin viestisi nimimerkkikentässäsi.
Jumalauta jos et pässi tajua, että sä lokaat normaalin ihmisen mainetta mielikuvitusjutuillasi, niin ai s*keli! Minä en ole missään määrin osallinen Suomi24- "yhteisöihin", ENKÄ someen! J-Ä-T-Ä MINUT RAUHAAN!!Ja lisään vielä, että viimeksi noin neljä vuotta sitten näytin mm. rakkaalle serkulleni näitä Suomi24-keskusteluita, että kuinka minua joku ihan umpisairas puhuttelee "eewari"- termillä näissä nimettömissä Suomi24- keskusteluissa. Ei sekään oikein tajunnut, mutta totesi vaan, että ilmeisesti sinua pidetään hulluna siellä, eli nettikiusaaja on onnistunut lokaamaan mainettani, kun tuntemattomat rääkkää minua nettikeskusteluissa. Sama etiikkavammanen anonyymi nettiherjaaja on puhutellut minua näissä Suomi24-keskustelupalstakeskusteluissa myös mm. "Hanna-tädiksi" ( en tunne yhtäkään Hanna- nimistä ihmistä, eikä ykiskään sen niminen ihminen kuulu ystäviini), "töpösormi-eewariksi" (siis sen tavanomaisen pilkkanimikkeensä eewari- minulle lisäksi), kirjoitellut perversejä juttuja ja siirrellyt ja ottanut talteen viestejäni ja myöhemmin uudelleen postaillut niitä herjaavina ja muokattuina ympäri palstoja ja muuta... Kymmenen vuotta se minuun kohdistunut herja on nyt tässä Suomi24:ssa tapahtunut ja täysin ylläpido toimesta ilmeisesti siis sallittu. Itse en antaisi valtaa nettikiusaajille reuhata, ne kun tuskin rajoittavat sairasta harrastustaan vaan keskustelupalstoihin vaa todennäkäisesti ovat herjaamassa ihan henkilöperustalta some-aikana. Itse en ole koskaan levittänyt yhtäkään keskustelupalstaviestiä täälltä Suomi24:sta mihinkään, KUN EN OLE MINKÄÄN NETTIYHTEISÖN JÄSEN. Ja en ymmärrä, että miten kukaan voi liittää näin täysijärkisiä kirjoittavan juttuihin uskontohörhöilyäkin vielä, kuin että miten minä olen kirjoittanut tässä Suomi24-palstoilla.
- Olet kiukkuper*se
ldfjrigtjugityhju kirjoitti:
No eipä huonoille kirjoittajille täydellistä suomea viitsikään kirjoitella, kun katsos on täysin eri asia kirjoitella tuntemattomille tässä nimettömässä Suomi24-keskustelussa, kuin kirjoitella normaalien kanssa. Linnaan kuuluu tästä Suomi24:sta se tyyppi, joka toi esiin minun tarkan ikäni tässä Suomi24-keskustelusa uhkaillessaan ja rienatessaan minua: en ole sosiaalisen median jäsen, joten mistähän jopa minun ikäni on urkittu, laittomasti tietenkin! Sama tyyppi, joka siis kuuluisi linnaan, on aiemmin myös jorissut näillä Suomi24-palstoilla minua herjatessaan mm. minun poistumisestani Facebookista: tyyppi oli siis varmaan silloin kauan sitten, kun hetken olin Facebookissa, ängännyt sinne urkkimaan. Kas kun ei ole minulle oikein persoonaa luonut Facebookiin: oliskin kiva tietää, että millaisia "kavereita" nettikiusaaja on päättänyt minulla olevan, jos niin huonosti on asia, että mun nimettömiä Suomi24-juttuja esitetään myös sosiaalisessa mediassa! S*tana kuvottaa, että tyyppi joka pelottelee minua tässä Suomi24:ssa, tietää siis jopa syntymäaikani.
Ja noi punikittelujutut ja muut on täysin skitsoja. Itse en ole edes poliittisesti sitoutunut, niin täällä etiikkavammaset alkaa herjata vasemmistoliittoa ja vasemmiston äänestäjiä kohdistaen herjauksensa ja uhkailunsa minuun, täysin tavikseen nimettömästi keskustelupalstalle jessus kirjoittavaan.
Olen sata kertaa parempi kirjoittaja, kuin ehkä yksikään toinen joka tänne Suomi24:n on kirjoittanut. Ja sen te tiedätte, kun minua herjaatte, imbesillit. Jos kuitenkin jättäisitte minut rauhaan, ja kaikki viattomat rauhaan. Vielä yksikin kerta, kun TÄÄLLÄ kukaan tulee herjaamaan mulle nimettömänä mun sukulaisia, niin sitten minä todella menen tekemään rikosilmoituksen. Ei mun olis nytkän vuosia tarvinnut sitä sietää, että mulle kirjoitellaan ihan mitä sattuu, vaikken ole edes koko tän Suomi24:n jäseneksi koskaan rekisteröitynyt, puhumattakaan että olisin missään somessa.Päästä poru, jos vaikka se helpottaisi!
- nakkisormi-eewari
ja lisään, kirjoitti:
Ja lisään vielä, että viimeksi noin neljä vuotta sitten näytin mm. rakkaalle serkulleni näitä Suomi24-keskusteluita, että kuinka minua joku ihan umpisairas puhuttelee "eewari"- termillä näissä nimettömissä Suomi24- keskusteluissa. Ei sekään oikein tajunnut, mutta totesi vaan, että ilmeisesti sinua pidetään hulluna siellä, eli nettikiusaaja on onnistunut lokaamaan mainettani, kun tuntemattomat rääkkää minua nettikeskusteluissa. Sama etiikkavammanen anonyymi nettiherjaaja on puhutellut minua näissä Suomi24-keskustelupalstakeskusteluissa myös mm. "Hanna-tädiksi" ( en tunne yhtäkään Hanna- nimistä ihmistä, eikä ykiskään sen niminen ihminen kuulu ystäviini), "töpösormi-eewariksi" (siis sen tavanomaisen pilkkanimikkeensä eewari- minulle lisäksi), kirjoitellut perversejä juttuja ja siirrellyt ja ottanut talteen viestejäni ja myöhemmin uudelleen postaillut niitä herjaavina ja muokattuina ympäri palstoja ja muuta... Kymmenen vuotta se minuun kohdistunut herja on nyt tässä Suomi24:ssa tapahtunut ja täysin ylläpido toimesta ilmeisesti siis sallittu. Itse en antaisi valtaa nettikiusaajille reuhata, ne kun tuskin rajoittavat sairasta harrastustaan vaan keskustelupalstoihin vaa todennäkäisesti ovat herjaamassa ihan henkilöperustalta some-aikana. Itse en ole koskaan levittänyt yhtäkään keskustelupalstaviestiä täälltä Suomi24:sta mihinkään, KUN EN OLE MINKÄÄN NETTIYHTEISÖN JÄSEN. Ja en ymmärrä, että miten kukaan voi liittää näin täysijärkisiä kirjoittavan juttuihin uskontohörhöilyäkin vielä, kuin että miten minä olen kirjoittanut tässä Suomi24-palstoilla.
Omat ystäväsi eivät siis asettuneet puolellesi kuten tapana on? Normaalisti ystävät puolustavat raivoisasti, mutta he tyytyivät toteamaan saman mitä kaikki kirjoituksiasi lukevat, että olet hullu.
- lgirigthuhyiy
nakkisormi-eewari kirjoitti:
Omat ystäväsi eivät siis asettuneet puolellesi kuten tapana on? Normaalisti ystävät puolustavat raivoisasti, mutta he tyytyivät toteamaan saman mitä kaikki kirjoituksiasi lukevat, että olet hullu.
Hyvä nimimerkkivalinta sinulla: hullu luulee, että kun mä kerron näyttäneeni osaa ottamiani Suomi24-keskusteluita läheisilleni, että mä muka olisin tehnyt sen NETIN välityksellä: viriviritööt tööt: ei kaikki ole hörhöjä jotka harjoittaa ihmissuhteita internetissä! Mä soitin ystävälleni ja pyysin sen lukemaan samaa keskustelua, jossa tuntemattomien teikäläöisten kanssa olin nimettömästi keskustelemassa silloin neljä vuotta sitten. Samaten olen yksityisesti eli en sinä virivirittööt tööt ikinä netin kautta kuten luulet, muutenkin avoimesti kertonut, että minua vainotaan Suomi24:ssa. Mikä asia myös näkyy!
Sinulla on erikoinen perversio ja nettikiusaamistoimintamalli. Käydä nimettömänä nimettömällä tällaisella julkisella palstalla Suomi24 haukkumassa kirjoittajaa minua, jota minua sinulle tuntematonta olet alkanut seurailla ja kytätä vain siksi, että kirjoittaja minä olen kirjoittanut tänne Suomi24:n paljon ja itse oletjoku friikki joka varmaan todellakin on jäsenä jossakin Suomi24:ssa tai v*ttu Facebookissakin varmaan. Mikset vainoa narsisteja, niitä kuule riittää, kun joka kolmas suomalainen kuuluu nykyisin Facebookiin ja muuta, varmaan monet niistä saisi oikeinkin sytykettä ajatukselleen että kuinka tärkeitä ovat, jos vainoaisit tuollaisilla kommenteilla heitä - joskin sitten ne laittais kyllä poliisi- ilmoiutksenkin ja siksi sinä haukutkin minua, sinä kun olet sitä mieltä, että ihmistä saa vapaasti rääkätä keskustelupalstalla jos ei kirjoita nimellä ja viis siitä, että miten asiallisesti kirjoittaja kirjoittaa. - eewari-fani
lgirigthuhyiy kirjoitti:
Hyvä nimimerkkivalinta sinulla: hullu luulee, että kun mä kerron näyttäneeni osaa ottamiani Suomi24-keskusteluita läheisilleni, että mä muka olisin tehnyt sen NETIN välityksellä: viriviritööt tööt: ei kaikki ole hörhöjä jotka harjoittaa ihmissuhteita internetissä! Mä soitin ystävälleni ja pyysin sen lukemaan samaa keskustelua, jossa tuntemattomien teikäläöisten kanssa olin nimettömästi keskustelemassa silloin neljä vuotta sitten. Samaten olen yksityisesti eli en sinä virivirittööt tööt ikinä netin kautta kuten luulet, muutenkin avoimesti kertonut, että minua vainotaan Suomi24:ssa. Mikä asia myös näkyy!
Sinulla on erikoinen perversio ja nettikiusaamistoimintamalli. Käydä nimettömänä nimettömällä tällaisella julkisella palstalla Suomi24 haukkumassa kirjoittajaa minua, jota minua sinulle tuntematonta olet alkanut seurailla ja kytätä vain siksi, että kirjoittaja minä olen kirjoittanut tänne Suomi24:n paljon ja itse oletjoku friikki joka varmaan todellakin on jäsenä jossakin Suomi24:ssa tai v*ttu Facebookissakin varmaan. Mikset vainoa narsisteja, niitä kuule riittää, kun joka kolmas suomalainen kuuluu nykyisin Facebookiin ja muuta, varmaan monet niistä saisi oikeinkin sytykettä ajatukselleen että kuinka tärkeitä ovat, jos vainoaisit tuollaisilla kommenteilla heitä - joskin sitten ne laittais kyllä poliisi- ilmoiutksenkin ja siksi sinä haukutkin minua, sinä kun olet sitä mieltä, että ihmistä saa vapaasti rääkätä keskustelupalstalla jos ei kirjoita nimellä ja viis siitä, että miten asiallisesti kirjoittaja kirjoittaa. - nakkisormi-eewari
lgirigthuhyiy kirjoitti:
Hyvä nimimerkkivalinta sinulla: hullu luulee, että kun mä kerron näyttäneeni osaa ottamiani Suomi24-keskusteluita läheisilleni, että mä muka olisin tehnyt sen NETIN välityksellä: viriviritööt tööt: ei kaikki ole hörhöjä jotka harjoittaa ihmissuhteita internetissä! Mä soitin ystävälleni ja pyysin sen lukemaan samaa keskustelua, jossa tuntemattomien teikäläöisten kanssa olin nimettömästi keskustelemassa silloin neljä vuotta sitten. Samaten olen yksityisesti eli en sinä virivirittööt tööt ikinä netin kautta kuten luulet, muutenkin avoimesti kertonut, että minua vainotaan Suomi24:ssa. Mikä asia myös näkyy!
Sinulla on erikoinen perversio ja nettikiusaamistoimintamalli. Käydä nimettömänä nimettömällä tällaisella julkisella palstalla Suomi24 haukkumassa kirjoittajaa minua, jota minua sinulle tuntematonta olet alkanut seurailla ja kytätä vain siksi, että kirjoittaja minä olen kirjoittanut tänne Suomi24:n paljon ja itse oletjoku friikki joka varmaan todellakin on jäsenä jossakin Suomi24:ssa tai v*ttu Facebookissakin varmaan. Mikset vainoa narsisteja, niitä kuule riittää, kun joka kolmas suomalainen kuuluu nykyisin Facebookiin ja muuta, varmaan monet niistä saisi oikeinkin sytykettä ajatukselleen että kuinka tärkeitä ovat, jos vainoaisit tuollaisilla kommenteilla heitä - joskin sitten ne laittais kyllä poliisi- ilmoiutksenkin ja siksi sinä haukutkin minua, sinä kun olet sitä mieltä, että ihmistä saa vapaasti rääkätä keskustelupalstalla jos ei kirjoita nimellä ja viis siitä, että miten asiallisesti kirjoittaja kirjoittaa.Itse asiassa oletin, että olet näyttänyt juttujasi serkullesi kotonasi, mutta hällä väliä. En minä ole täällä ollut kuin vuoden päivät silloin tällöin selailemassa, että löytyisikö jotain hervotonta.
Siinä olet oikeassa, että olen aika hullu friikki ja lempikirjailijani on Juha Vuorio ja lempikirja tietysti "Juoppohullun päiväkirja", eli omaan varsin sairaan huumorintajun.
Kiusaamisesta en niin tiedä, kunhan mainitsin mitä ajattelin, eli ihmettelin, että serkkusi ei puolustanut pätkän vertaa.
Yleensä, vaikka ihminen olisikin kaheli, niin on kohteliasta sanoa, että "kyllä olet törmännyt vittumaisiin muIkkuihin", tai jotain vastaavaa. Arvostelin siis serkkuasi, en sinua.
Uskon lukevani narsistin "päiväkirjaa", koska kehut olevasi palstan paras ja älykkäin kirjoittaja. Voi ollakin, että teeskentelet raivopäistä hullua. Mielenkiintoisia juttusi kyllä ovat ja niitä on nautinnollista lukea.
Otin nicikseni "nakkisormi-eewarin", koska se kuulosti hauskalta ja me olemme varmaan loppujen lopuksi aika samanlaisia ihmisiä, oman tiemme kulkijoita ja toivottomia romantikkoja.
Jaxuhalit sinulle! ;-D - ldfgjtiiyjyijhyihjyu
nakkisormi-eewari kirjoitti:
Itse asiassa oletin, että olet näyttänyt juttujasi serkullesi kotonasi, mutta hällä väliä. En minä ole täällä ollut kuin vuoden päivät silloin tällöin selailemassa, että löytyisikö jotain hervotonta.
Siinä olet oikeassa, että olen aika hullu friikki ja lempikirjailijani on Juha Vuorio ja lempikirja tietysti "Juoppohullun päiväkirja", eli omaan varsin sairaan huumorintajun.
Kiusaamisesta en niin tiedä, kunhan mainitsin mitä ajattelin, eli ihmettelin, että serkkusi ei puolustanut pätkän vertaa.
Yleensä, vaikka ihminen olisikin kaheli, niin on kohteliasta sanoa, että "kyllä olet törmännyt vittumaisiin muIkkuihin", tai jotain vastaavaa. Arvostelin siis serkkuasi, en sinua.
Uskon lukevani narsistin "päiväkirjaa", koska kehut olevasi palstan paras ja älykkäin kirjoittaja. Voi ollakin, että teeskentelet raivopäistä hullua. Mielenkiintoisia juttusi kyllä ovat ja niitä on nautinnollista lukea.
Otin nicikseni "nakkisormi-eewarin", koska se kuulosti hauskalta ja me olemme varmaan loppujen lopuksi aika samanlaisia ihmisiä, oman tiemme kulkijoita ja toivottomia romantikkoja.
Jaxuhalit sinulle! ;-DIhan aidosti minua ei naurata. En ehkä niin kauniisti sanonut Yle:n A-Studion toimittajista YLE:n A-studiossa 26.03.2014 lähetyksen osalta tässä keskustelussa, mutta kyllä se vaan on totuus, että minua on tässä Suomi24:ssa ahdisteltu. No ainakin tietää sitten, että jos joskus muualla tulisi netissä vastaan jotakin p*skaa, niin syypää ovat nämä Suomi24-keskustelupalstat kirjoittajineen ja täältä minuun kohdistuva nettikiusanteko on lähtenyt liikkeelle jos jostakin, koska missään muualla internetissä en kirjoita, kuin nimettömänä tässä nimettömillä Suomi24-keskustelupalstoilla. En väitä, että kaikki Suomi24-kirjoittajat olisivat asiattomia tai että kaikki olisivat minua kiusanneet, mutta suurin osa tänne Suomi24:n kirjoittavista on asiattomia nettikirjoittajia.
En mä halua tollasten kanssa keskustella, tollasten jotka väittää nimetöntä keskustelupalstakeskustelua " päiväkirjaksi" ja haukkuu minua. Ihan pimeää porukkaa kommentteihini kirjoittanut tässäkin keskustelussa. Enkä voi paljastaa, mistä tiedän urkkijan ja minua vainoavan tietävän laitttomasti jopa syntymäpäiväni tarkalleen ottaen, mutta asia kävi selväksi tässä ketjussa. Suosittelisin vakavasti hakeutumaan mielenterveyshoitoon, jos harrastuksena on ottaa netin keskustelupalstalle kirjoittava ihminen vainoamisensa kohteeksi ja selvittää kirjoittajasta kaikki alkaen sukulaisuus- ja kaveruussuhteista, elämäntilanteesta yleisesti, opintotilanteesta ja opinnoista, lukiotodistuksesta ja muusta. Kaiken tollasen tiedonhan hullu urkkija saa tietysti ihan julkisista rekistereistä, jos on asialleen omistautunut ja jos ei vaivaudu kunnioittamaan lakia tai toisen yksityisyydensuojaa ja valitettavasti Googlestakin löytyy melkein kaikista jotakin, mutta tosiaan, minua ei naurata.
Raivopäinen hullu on kylläkin se jokin, joka laati tämän ketjun aloituksen ja joka heti perään kirjoitteli, että vasemmistoliiton puheenjohtajaa olisi toimittajan pitänyt lyödä... Ei terve ja järkevä ihminen ikinä kirjoita sellaista.
Mä olen pyytänyt, että jätät minut rauhaan. Sen jälkeen miten törkeästi minulle on tässä ketjussa kirjoitettu ja peloteltu ja uhkailtu, en ymmärrä, että milllä pokalla sinä vielä kommentoit minun tekstiäni. Ja mitä minun sukulaisiini tulee, niin yksikään ei koskaan kirjoittele Suomi24:ssa, ts. tarkoitan, että elämässäni en ole Suomi24:ssa minkäänlaisen yhteisön jäsen ollut, missä olisin kirjoitellut kenenkään tuntemani kanssa.
Ihan tuntemattomat mua on täällä uhkailleet ja pelotelleet. Ilmeisen uteliaita kuitenkin, negatiivisella tavalla... - :-D
ldfgjtiiyjyijhyihjyu kirjoitti:
Ihan aidosti minua ei naurata. En ehkä niin kauniisti sanonut Yle:n A-Studion toimittajista YLE:n A-studiossa 26.03.2014 lähetyksen osalta tässä keskustelussa, mutta kyllä se vaan on totuus, että minua on tässä Suomi24:ssa ahdisteltu. No ainakin tietää sitten, että jos joskus muualla tulisi netissä vastaan jotakin p*skaa, niin syypää ovat nämä Suomi24-keskustelupalstat kirjoittajineen ja täältä minuun kohdistuva nettikiusanteko on lähtenyt liikkeelle jos jostakin, koska missään muualla internetissä en kirjoita, kuin nimettömänä tässä nimettömillä Suomi24-keskustelupalstoilla. En väitä, että kaikki Suomi24-kirjoittajat olisivat asiattomia tai että kaikki olisivat minua kiusanneet, mutta suurin osa tänne Suomi24:n kirjoittavista on asiattomia nettikirjoittajia.
En mä halua tollasten kanssa keskustella, tollasten jotka väittää nimetöntä keskustelupalstakeskustelua " päiväkirjaksi" ja haukkuu minua. Ihan pimeää porukkaa kommentteihini kirjoittanut tässäkin keskustelussa. Enkä voi paljastaa, mistä tiedän urkkijan ja minua vainoavan tietävän laitttomasti jopa syntymäpäiväni tarkalleen ottaen, mutta asia kävi selväksi tässä ketjussa. Suosittelisin vakavasti hakeutumaan mielenterveyshoitoon, jos harrastuksena on ottaa netin keskustelupalstalle kirjoittava ihminen vainoamisensa kohteeksi ja selvittää kirjoittajasta kaikki alkaen sukulaisuus- ja kaveruussuhteista, elämäntilanteesta yleisesti, opintotilanteesta ja opinnoista, lukiotodistuksesta ja muusta. Kaiken tollasen tiedonhan hullu urkkija saa tietysti ihan julkisista rekistereistä, jos on asialleen omistautunut ja jos ei vaivaudu kunnioittamaan lakia tai toisen yksityisyydensuojaa ja valitettavasti Googlestakin löytyy melkein kaikista jotakin, mutta tosiaan, minua ei naurata.
Raivopäinen hullu on kylläkin se jokin, joka laati tämän ketjun aloituksen ja joka heti perään kirjoitteli, että vasemmistoliiton puheenjohtajaa olisi toimittajan pitänyt lyödä... Ei terve ja järkevä ihminen ikinä kirjoita sellaista.
Mä olen pyytänyt, että jätät minut rauhaan. Sen jälkeen miten törkeästi minulle on tässä ketjussa kirjoitettu ja peloteltu ja uhkailtu, en ymmärrä, että milllä pokalla sinä vielä kommentoit minun tekstiäni. Ja mitä minun sukulaisiini tulee, niin yksikään ei koskaan kirjoittele Suomi24:ssa, ts. tarkoitan, että elämässäni en ole Suomi24:ssa minkäänlaisen yhteisön jäsen ollut, missä olisin kirjoitellut kenenkään tuntemani kanssa.
Ihan tuntemattomat mua on täällä uhkailleet ja pelotelleet. Ilmeisen uteliaita kuitenkin, negatiivisella tavalla...Minäpä paljastan, että mistä ikäsi tiedetään; kerroit, että sinut hakattiin, oliko se nyt 13-vuotiaana, kerroit myös vuoden jolloin se tapahtui, eli ei tarvitse olla mikään matemaatikko laskeakseen ikäsi nyt. :-D
Politiikasta ollaan ilmeisen eri mieltä, mutta niinhän se on tosielämässäkin, mielipiteet jakautuvat. - ldgjrijltijtjth
:-D kirjoitti:
Minäpä paljastan, että mistä ikäsi tiedetään; kerroit, että sinut hakattiin, oliko se nyt 13-vuotiaana, kerroit myös vuoden jolloin se tapahtui, eli ei tarvitse olla mikään matemaatikko laskeakseen ikäsi nyt. :-D
Politiikasta ollaan ilmeisen eri mieltä, mutta niinhän se on tosielämässäkin, mielipiteet jakautuvat.Minäpä paljastan, mistä syystä ei ole p*skapuhetta kun minä sanon, että minua on vainottu tässä Suomi24:ssa ja nettikiusattu keskustelupalstakeskusteluissa: tällä foorumilla Suomi24 on tuhansia keskustelupalstoja, minä en koskaan ole kirjoittanut nimellä missään tämän Suomi24-.n keskustelupalstoilla enkä sinisellä rekisteröidyllä nimimerkillä kun minulla ei ole sellaista ja lisäksi olen kommmentoinut aina papstojen aiheen mukaan, joten mistä täällä tiedetään kaikki mitä minä olen foorumilla sanonut... Jos minua ei ahdisteltaisi näissä keskusteluissa ja nimenomaan vain minua, niin häiriköt myös kirjoittelisivat vihakommenttejaan tasapuolisesti kaikkien kirjoittajien kommentteihin tässä Suomi24-palstoilla, eikä aina vain minun kommentteihini. Missään keskustelupalstakeskusteluissa täällä ei takerruta asiattomien aloitusten laatijoiden tekstejä arvostelemaan, vaan aina minua sivullista joka satunnaisesti näitä keskusteluketjuja kommentoin.
Toivottavasti ei sentään mikään foorumin ylläpitäjä tai vapaaehtoissheriffi ole se, joka minua on rääkännyt kiusaamisella täällä Suomi24:ssa.
Niin, olet siis utelias, että tulin hakatuksi kouludiscossa 13- vuotiaana? Naurattaako sinua sekin, että se kokemus aiheutti minulle paniikkihäiriön vuosiksi? Mitään syytä minut hakanneilla ei myöskään ollut, vaan olin ainoastaan melko hiljainen ja varhaiskypsä ja hyvin pukeutuva ja koulussa hyvin pärjännyt tyttö, joka ei koulussa kiusannut itse ikinä ketään. Olen ihan päässyt yli siitä kokemuksestani, onhan siitä vuosikymmeniä, mutta en pidä siitä, että täällä minua siitä muistutetaan, täällä missä on juuri saman tyylin koulukiusaajia kuin peruskoulussakin oli, kun olin lapsi. Etenkin, jos täällä huvitellaan sillä, mitä keskustelupalstalla joskus sattuu tokaisemaan.
Täällä ei yhdelläkään nettikiusaajalla ole mitään oikeutta kerätä tietoa palstalla käyvistä. Eikä lainmukaisesti kenenkään edes ip-osoitteen pitäisi olla ketään kiinnostava asia, paitsi toivon mukaan poliiseja, jotka laittavat pahimmat väkivaltajuttukirjoittelijat mieluiten ja toiv. vaikka ihan linnaan.
Ja ei täällä kenellekäään siis minun tarkkaa syntymäikäni kuulu mitään, kun ei ole kyse kavereiden tai tuttujen välisestä keskustelusta missään määrin, vaan nimettömänä esitetyistä mielipiteistä. - vielä,
ldgjrijltijtjth kirjoitti:
Minäpä paljastan, mistä syystä ei ole p*skapuhetta kun minä sanon, että minua on vainottu tässä Suomi24:ssa ja nettikiusattu keskustelupalstakeskusteluissa: tällä foorumilla Suomi24 on tuhansia keskustelupalstoja, minä en koskaan ole kirjoittanut nimellä missään tämän Suomi24-.n keskustelupalstoilla enkä sinisellä rekisteröidyllä nimimerkillä kun minulla ei ole sellaista ja lisäksi olen kommmentoinut aina papstojen aiheen mukaan, joten mistä täällä tiedetään kaikki mitä minä olen foorumilla sanonut... Jos minua ei ahdisteltaisi näissä keskusteluissa ja nimenomaan vain minua, niin häiriköt myös kirjoittelisivat vihakommenttejaan tasapuolisesti kaikkien kirjoittajien kommentteihin tässä Suomi24-palstoilla, eikä aina vain minun kommentteihini. Missään keskustelupalstakeskusteluissa täällä ei takerruta asiattomien aloitusten laatijoiden tekstejä arvostelemaan, vaan aina minua sivullista joka satunnaisesti näitä keskusteluketjuja kommentoin.
Toivottavasti ei sentään mikään foorumin ylläpitäjä tai vapaaehtoissheriffi ole se, joka minua on rääkännyt kiusaamisella täällä Suomi24:ssa.
Niin, olet siis utelias, että tulin hakatuksi kouludiscossa 13- vuotiaana? Naurattaako sinua sekin, että se kokemus aiheutti minulle paniikkihäiriön vuosiksi? Mitään syytä minut hakanneilla ei myöskään ollut, vaan olin ainoastaan melko hiljainen ja varhaiskypsä ja hyvin pukeutuva ja koulussa hyvin pärjännyt tyttö, joka ei koulussa kiusannut itse ikinä ketään. Olen ihan päässyt yli siitä kokemuksestani, onhan siitä vuosikymmeniä, mutta en pidä siitä, että täällä minua siitä muistutetaan, täällä missä on juuri saman tyylin koulukiusaajia kuin peruskoulussakin oli, kun olin lapsi. Etenkin, jos täällä huvitellaan sillä, mitä keskustelupalstalla joskus sattuu tokaisemaan.
Täällä ei yhdelläkään nettikiusaajalla ole mitään oikeutta kerätä tietoa palstalla käyvistä. Eikä lainmukaisesti kenenkään edes ip-osoitteen pitäisi olla ketään kiinnostava asia, paitsi toivon mukaan poliiseja, jotka laittavat pahimmat väkivaltajuttukirjoittelijat mieluiten ja toiv. vaikka ihan linnaan.
Ja ei täällä kenellekäään siis minun tarkkaa syntymäikäni kuulu mitään, kun ei ole kyse kavereiden tai tuttujen välisestä keskustelusta missään määrin, vaan nimettömänä esitetyistä mielipiteistä.Ja jatkan vielä kommenttiini herjaajalle, editoidahan en aiempia tekstejäni voi, kun ei ole rekisteröityä nimimerkkiä... Paljon mieluummin minä keskustelisinkin omien ystävieni kanssa nettikeskusteluissa, enkä täällä Suomi24- v*ttupäisten nettikiusaajien kanssa, mutta valitettavasti en voi kuulua ja liittyä edes Facebookiin, koska joissakin läheisissäni on ihmisiä, jotka ovat hyväksyneet kaiken maailman tyyppejä "kavereikseen", enkä minä halua, että erään tietyn alueen ihmiset - juuri entiset koulukiusaajani- saavat tietää minun elämästäni mitään, eli jos liittyisin Facebookiin, minun pitäisi hylätä kavereistani myös omia läheisiäni eli mulle oikeasti rakkaita ihmisiä, eli en voisi ottaa heitä kavereikseni, kun kylkiäisenä tulisivat entiset koulukiusaajani urkkimaan elämääni. Olen joo anonyymisti tässä Suomi24:ssa jossakin keskustelussa takuulla aika kauan sitten avautunut, että minut hakattiin kouludisossa 13- vuotiaana ja ehkä maininnut vuodenkin, koska oletan olevani anonyymi ja ettei hullut nettikiusaajat tulisi turhan uteliaiksi tuntemattomasta nettikirjoittajasta ja sillä minua herjaava ja pelotteleva nyt ilakoi, sillä "paljastuksellani"...
Tunnen valtavan määrän tosi hyviä tyyppejä ja heidän kanssaan keskustelisin mieluusti netissä, mutta pakko tyytyä näihin Suomi24-idiootteihin, kun arvostan yksityisyyttäni sen verran paljon. Laittomille herjaajille en voi mitään, ja siksi olen joskus jopa poliisia huudellut apuun. Laitonta on esimerkiksi tahallinen esiintyminen toisen nimissä internetissä, jos sellaisella käytöksellä tahallisesti pyritään toisen tai kolmannen osapuolen maineen mustaamiseen tai aiheuttamaan haittaa. Itse en koskaan ole levitellyt täältä Suomi24:sta mitään juttuja muualle, kun en ole nettiyhteisöjen jäsen, eli ei olisi nettikavereitakaan joille informoida, mutta nettikiiusaajat sen sijaan ovat porukkakiusaamisessa kuvottavan taitavia, mikä näkyy siinä, että jopa keskustelupalstoja jotkut käyttävät tahalliseen häirintään. - :-D
vielä, kirjoitti:
Ja jatkan vielä kommenttiini herjaajalle, editoidahan en aiempia tekstejäni voi, kun ei ole rekisteröityä nimimerkkiä... Paljon mieluummin minä keskustelisinkin omien ystävieni kanssa nettikeskusteluissa, enkä täällä Suomi24- v*ttupäisten nettikiusaajien kanssa, mutta valitettavasti en voi kuulua ja liittyä edes Facebookiin, koska joissakin läheisissäni on ihmisiä, jotka ovat hyväksyneet kaiken maailman tyyppejä "kavereikseen", enkä minä halua, että erään tietyn alueen ihmiset - juuri entiset koulukiusaajani- saavat tietää minun elämästäni mitään, eli jos liittyisin Facebookiin, minun pitäisi hylätä kavereistani myös omia läheisiäni eli mulle oikeasti rakkaita ihmisiä, eli en voisi ottaa heitä kavereikseni, kun kylkiäisenä tulisivat entiset koulukiusaajani urkkimaan elämääni. Olen joo anonyymisti tässä Suomi24:ssa jossakin keskustelussa takuulla aika kauan sitten avautunut, että minut hakattiin kouludisossa 13- vuotiaana ja ehkä maininnut vuodenkin, koska oletan olevani anonyymi ja ettei hullut nettikiusaajat tulisi turhan uteliaiksi tuntemattomasta nettikirjoittajasta ja sillä minua herjaava ja pelotteleva nyt ilakoi, sillä "paljastuksellani"...
Tunnen valtavan määrän tosi hyviä tyyppejä ja heidän kanssaan keskustelisin mieluusti netissä, mutta pakko tyytyä näihin Suomi24-idiootteihin, kun arvostan yksityisyyttäni sen verran paljon. Laittomille herjaajille en voi mitään, ja siksi olen joskus jopa poliisia huudellut apuun. Laitonta on esimerkiksi tahallinen esiintyminen toisen nimissä internetissä, jos sellaisella käytöksellä tahallisesti pyritään toisen tai kolmannen osapuolen maineen mustaamiseen tai aiheuttamaan haittaa. Itse en koskaan ole levitellyt täältä Suomi24:sta mitään juttuja muualle, kun en ole nettiyhteisöjen jäsen, eli ei olisi nettikavereitakaan joille informoida, mutta nettikiiusaajat sen sijaan ovat porukkakiusaamisessa kuvottavan taitavia, mikä näkyy siinä, että jopa keskustelupalstoja jotkut käyttävät tahalliseen häirintään.En minä mitään "kerää", mutta kun suollat ihan kaiken elämästäsi tänne, niin minkä minä sille voin, että norsun muistin omaavana muistan joka ainoan paljastuksen?
Sinun kannattaisi kirjoittaa elämänkerta, vai teenkö minä sen täällä netissä? Aineistoa olisi hyvinkin yhteen kirjaan. Niin valtavasti ja avoimesti olet jakanut tietoa itsestäsi.
Taidan kirjoittaa romaanin, niin saan taiteilijan vapaudella dramatisoida asioita, vaikka sinun elämäsi on kyllä ollut melkoisen dramaattista muutenkin.
Onneksi elämäsi tämän foorumin ulkopuolella on seesteistä ja sinulla on elävässä elämässä fiksuja ja uskollisia ystäviä.
Olen aidosti iloinen siitä ja toivotan sinulle oikein hyvää ja aurinkoista kevättä! - :-D
:-D kirjoitti:
En minä mitään "kerää", mutta kun suollat ihan kaiken elämästäsi tänne, niin minkä minä sille voin, että norsun muistin omaavana muistan joka ainoan paljastuksen?
Sinun kannattaisi kirjoittaa elämänkerta, vai teenkö minä sen täällä netissä? Aineistoa olisi hyvinkin yhteen kirjaan. Niin valtavasti ja avoimesti olet jakanut tietoa itsestäsi.
Taidan kirjoittaa romaanin, niin saan taiteilijan vapaudella dramatisoida asioita, vaikka sinun elämäsi on kyllä ollut melkoisen dramaattista muutenkin.
Onneksi elämäsi tämän foorumin ulkopuolella on seesteistä ja sinulla on elävässä elämässä fiksuja ja uskollisia ystäviä.
Olen aidosti iloinen siitä ja toivotan sinulle oikein hyvää ja aurinkoista kevättä!Jos innostuit romaani ajatuksesta, voisimme tehdä sitä yhdessä. Uskon, että meistä voisi tulla oikein hyviä ystäviä, vaikka poliittisesti olemme kai vähän eri leireissä? Köyhien parasta me kumpikin ajattelemme, mutta keinot vain vaihtelevat.
Moni pariskunta on eri puolueista ja joskus jopa eri lajeista. http://dailypicksandflicks.com/2013/10/28/finnish-man-and-otter-are-friends-video/ - lsfjrgrigjtkjhuyhyhj
:-D kirjoitti:
En minä mitään "kerää", mutta kun suollat ihan kaiken elämästäsi tänne, niin minkä minä sille voin, että norsun muistin omaavana muistan joka ainoan paljastuksen?
Sinun kannattaisi kirjoittaa elämänkerta, vai teenkö minä sen täällä netissä? Aineistoa olisi hyvinkin yhteen kirjaan. Niin valtavasti ja avoimesti olet jakanut tietoa itsestäsi.
Taidan kirjoittaa romaanin, niin saan taiteilijan vapaudella dramatisoida asioita, vaikka sinun elämäsi on kyllä ollut melkoisen dramaattista muutenkin.
Onneksi elämäsi tämän foorumin ulkopuolella on seesteistä ja sinulla on elävässä elämässä fiksuja ja uskollisia ystäviä.
Olen aidosti iloinen siitä ja toivotan sinulle oikein hyvää ja aurinkoista kevättä!Ei siinä ole kysymys mistään "norsun muistista" sinulla -mikä lienetkin -, vaan häirinnästä, että täällä ilmeisesti olet kiertänyt ympäri tämän Suomi24-foorumin keskustelupalstoja seurailemassa minun nimetöntä kirjoitteluani. Tajusin juuri, että tarvitsisin ehkä jopa traumaterapiaa sen kohtelun johdosta, mitä olen keskusteluihin osaa ottamalla Suomi- keskustelupalstakeskusteluihin joutunut kokemaan ja se tarkoittaa, että täällä ei ole mitään ihan pienen luokan nettikiusaajia tässä Suomi24:ssa, kun kerran saatte minut niin shokkiin kiusaamisellanne, etten edes aina hallitse sanojani, vaikka minä olen luonteeltani hyvin hillitty ihminen. Reagointini näissä keskusteluissa on ihan tyypillistä pelästyneen ihmisen käytöstä ja sen sinä joka minua näissä keskustelupalstakeskusteluissa kiusaat tiedät, koska perustat pelottelusi ja pilkkaamisesi siihen seikkaan, että tiedät varsin hyvin, etten tiedä kuka olet tai että keitä ihmisiä tänne kirjoittaa ja silti puhuttelet minua "tietäväisenä", ikäänkuin sinulla muka olisi jotakin erityistä tietoa minusta tai persoonastani. Shokkiani näissä palstakeskusteluissa pahentaa se, että täällä julkisesti levitetään persoonastani ihan valheellista kuvaa.
Älä valehtele. Minä en ole koskaan kertonut internetissä elämästäni. En koskaan kerro internetissä arkitekemisistäni, en koskaan tuo julki elämäni ihmisten nimiä, en koskaan ole toiminut siten. Se, että tässä Suomi24:ssa on tuhansia keskustelupalstoja, vaatii nettikiusaajalta aika häiriitynyttä luonnetta, ihan todella, että jos alkaa keräillä ja kasailla yhteen minun sanomisiani tämän foorumin eri palstoilla... En olisi ikinä uskonut, että kun kirjoittaa nimettömästi netin keskustelupalstalle joka on nimetön, että täällä on sellaista porukkaa, jotka on niin uteliaita, että sillä perusteella enemmänkin alkavat harjoittaa nettikiusaa.:(
Ja ketjun aloitus on laiton. Siinä on havaitusti suorastaan usutettu vihaamaan vasemmistoliiton puheenjohtajaa ja vasemmistoa. En ymmärrä, että miten voi olla niin, että sellaista motiivia nettikeskustelupalstalle kirjoittamiseen ei ole Suomen laissa kriminalisoitu. Ketjuun on kirjoittanut joitakin asiallisia ja fiksujakin, mutta pääosin aivan selkeästi täysin asiattomasti motiivitasolla kirjoittelussa toimivia. Luuletko, että sellainen naurattaa minua. - dlfjrigthtihjtyjjuhy
:-D kirjoitti:
Jos innostuit romaani ajatuksesta, voisimme tehdä sitä yhdessä. Uskon, että meistä voisi tulla oikein hyviä ystäviä, vaikka poliittisesti olemme kai vähän eri leireissä? Köyhien parasta me kumpikin ajattelemme, mutta keinot vain vaihtelevat.
Moni pariskunta on eri puolueista ja joskus jopa eri lajeista. http://dailypicksandflicks.com/2013/10/28/finnish-man-and-otter-are-friends-video/Sairasta. Kerropas minulle kiusaaja, että miksi sinä haluat väittää minun ensinnäkin olevan luonteeltani "dramaattinen", "narsistisesti häiriintynyt", ilmeisesti myös "huumeidenkäyttäjä" (kunnianloukkaus minua kohtaan!) jne., ja miksi uhkailit minua vankilalla tässä keskusteluketjussa ja nimittelit "lortoksi" ja "ihmisperseeksi" ja miksi väität minun edustavan jotakin puoluekantaa? En ole laatinut viha-aloitusta, josta tämä keskustelu on lähtenyt liikkeelle ja minä en koskaan aloita keskusteluita, joiden motiivi olisi viha.
Kiusaat ihmistä, jonka pääkopan vaikka kuka psykiatrikin tutkisi, niin tulisi tulokseen, että luonteeni on kiltti, rationaalinen ja järkiperäinen, vältän huomionhakua itselleni, enkä ole missään määrin mielisairas. Et ilmeisesti tiedä, että sinulla ei ole mitään oikeutta jossakin sairaassa halussasi kiusata merkkipoliitikoita ja kunnon kansalaisia intenetissä, osallistaa minun luonnettani tai sanomisiani nettipalstalla sellaiseen käytökseen. Sinulla tuntuu olevan jokin sellainen suuruudenhullu luulo joka mikä lie joka olet minua tässä Suomi24:ssa rääkännyt, että sinulla olisi muka oikeuskin muka kirjoitella ihan mitä tahansa vihaa noudattamatta mitään keskustelupalstojen sääntöjä, ja kun sinä et sitten muita kiusankohteita löydä ja haukkumasi poliiitikot jne. vasemmistolaiset eivät ikinä kanssasi juttelisi yhtään mistään, niin sitten sinä aivan havaitusti kohdistat ja kirjoittelet kenties joillekin muilleko(?) tarkoittamiasi iva- ja vihakommentteja tässä julkisella Suomi24-palstalla nimettömänä minun teksteihini, joka pelkään sinua.
Ei tänne Suomi24:n mitkään tervejärkiset paljoa kirjoittele. On minua jopa Johanna Tukiaiseksikin (jessus!) täällä väitetty minulle kohdistettujen "lortto"- ja muiden pelotteluvihakommenttien kirjoittelussa tässä Suomi24:ssa, mikä kyllä kertoo siitä, että netissä julkisuudessa ihmisiä kiusaavat anonyymit nettihäiriköt eivät minkäänlaisia tapoja siinä omaa, että miten on oikeus tuntematonta ihmistä keskustelussa kohdella tai mitä valheita väittää ihmisistä. Sinulla ei minun mainettani ole mitään oikeutta pilata, pidit minun näkemyksistäni tai et. Minä nimittäin en kulje netissä vainoamassa julkisuuden henkilöitä tai ketään tai mitään ihmisiä, sellaisen käytöksen minulta estää järki. - lefjergtigjyuhyh
Olet kiukkuper*se kirjoitti:
Päästä poru, jos vaikka se helpottaisi!
Kyllä kieltämättä itkettää. Itkettää, että maailmassa on niin häiriintyneitä ihmisiä, kuin tässä Suomi24:ssa nettikiusaajat. Että ei tarvitse kehottaa itkemään, kyllä masentaa muutenkin! Tuo on juuri tyypillistä keskenkasvuisille koulukiusaajille kouluissakin tyypilistä käytöstä, tuo sun käytös, että ensin herjaa ja pelottelee ja uhkailee ilman mitään logiikkaa ja järkeä, ja sitten kun saa viattoman uhrinsa järkyttymään kiusaamisestaan, sitten vielä ivaa, että ala nyt itkemäänkin vielä. Minusta olisi mielenkiintoista, jos koulukiusaajatyyppisten ihmisten psyykeä vähän selviteltäisiin. Itse uskon, että taustalla nettikiusaajilla täytyy olla vakava tunne-elämän häiriö tai kenties jopa mielisairaus jolla ei vain ole nimeä nyky- yleisessä diagnostiikassa, koska normaalit ihmiset pyrkivät yhteisymmärrykseen muiden kanssa ja siihen että kaikilla olisi kivaa kirjoitella nettipalstalla; etenkin kun kyseessä on tällainen keskustelu, joka on tuntemattomien välinen ja nimetön.
En mä ymmärrä, että mitä sulle muka vasemmistoliitto ja vasemmistoliittoa äänestävät on tehneet, kun vihaat heitä täysin epäloogisesti. Ja vihaat myös minua, koska olen usein ääenstänyt vasemmistoliittoa ja ilmaissut sen tällä palstalla ( todennäköisesti seuraavissakin vaaleissa äänestän). Tuo pyrkimys luoda ja edistää vihaa nettikeskustelupalstajulkisuuden kautta on häiriintyneiden ihmisten käytöstä. Olen aivan varma, että tän Suomi24:n pahimmat nettikiusaajat on todellisessakin elämässä sellaisia, että he eivät pysty tulemaan toimeen muiden ihmisten kanssa arjessaan. Ei voi mitenkään olla niin, että kukaan ihminen joka pystyy nettiin nimettömänä kirjoittelemaan aivan mitä tahansa törkyä, että olisi missään määrin hyvä tyyppi muutenkaan elämässään.
Mutta niinhän se oli siinä Susan Ruusunen - jutussakin aikoinaan, että nynneröt esiintyi telkkarissa selkä seinää vasten ja muutetulla äänellä, ne jotka jäi kiinni, että ei edes sen verran olllut pokkaa, että sitten olisi telkkarissa oman lärvinsä esitellyt, että oli sairas nettikiusaaja. En minäkään aina kauhean kivasti kirjoita, koska oikeasti en pidä kaikista vaikkapa poliitikoista, mutta en mä ketään vainoa, enkä tosiaan ikinä alennu tekemään internetin keskustelupalstalle aloitusta mistään ihmisestä. - ja vielä,
lefjergtigjyuhyh kirjoitti:
Kyllä kieltämättä itkettää. Itkettää, että maailmassa on niin häiriintyneitä ihmisiä, kuin tässä Suomi24:ssa nettikiusaajat. Että ei tarvitse kehottaa itkemään, kyllä masentaa muutenkin! Tuo on juuri tyypillistä keskenkasvuisille koulukiusaajille kouluissakin tyypilistä käytöstä, tuo sun käytös, että ensin herjaa ja pelottelee ja uhkailee ilman mitään logiikkaa ja järkeä, ja sitten kun saa viattoman uhrinsa järkyttymään kiusaamisestaan, sitten vielä ivaa, että ala nyt itkemäänkin vielä. Minusta olisi mielenkiintoista, jos koulukiusaajatyyppisten ihmisten psyykeä vähän selviteltäisiin. Itse uskon, että taustalla nettikiusaajilla täytyy olla vakava tunne-elämän häiriö tai kenties jopa mielisairaus jolla ei vain ole nimeä nyky- yleisessä diagnostiikassa, koska normaalit ihmiset pyrkivät yhteisymmärrykseen muiden kanssa ja siihen että kaikilla olisi kivaa kirjoitella nettipalstalla; etenkin kun kyseessä on tällainen keskustelu, joka on tuntemattomien välinen ja nimetön.
En mä ymmärrä, että mitä sulle muka vasemmistoliitto ja vasemmistoliittoa äänestävät on tehneet, kun vihaat heitä täysin epäloogisesti. Ja vihaat myös minua, koska olen usein ääenstänyt vasemmistoliittoa ja ilmaissut sen tällä palstalla ( todennäköisesti seuraavissakin vaaleissa äänestän). Tuo pyrkimys luoda ja edistää vihaa nettikeskustelupalstajulkisuuden kautta on häiriintyneiden ihmisten käytöstä. Olen aivan varma, että tän Suomi24:n pahimmat nettikiusaajat on todellisessakin elämässä sellaisia, että he eivät pysty tulemaan toimeen muiden ihmisten kanssa arjessaan. Ei voi mitenkään olla niin, että kukaan ihminen joka pystyy nettiin nimettömänä kirjoittelemaan aivan mitä tahansa törkyä, että olisi missään määrin hyvä tyyppi muutenkaan elämässään.
Mutta niinhän se oli siinä Susan Ruusunen - jutussakin aikoinaan, että nynneröt esiintyi telkkarissa selkä seinää vasten ja muutetulla äänellä, ne jotka jäi kiinni, että ei edes sen verran olllut pokkaa, että sitten olisi telkkarissa oman lärvinsä esitellyt, että oli sairas nettikiusaaja. En minäkään aina kauhean kivasti kirjoita, koska oikeasti en pidä kaikista vaikkapa poliitikoista, mutta en mä ketään vainoa, enkä tosiaan ikinä alennu tekemään internetin keskustelupalstalle aloitusta mistään ihmisestä.Ja lisään vielä, että ehkä ja mahdollisesti uhkailun ja perättömien väitteiden lisäksi kaikkein sairain osa minuun kohdistetussa keskustelupalstakiusaamisessa tässä Suomi24:ssa on ollut kiusaajieni pakkomielteinen tapa väittää, että en muka osaa kirjoittaa, ollut osa minua häiriköivien pelottavien anonyymien kiusaamismallia se tässä anonyymissa Suomi24- ympäristössä pitkään se. Minusta on sairasta häiriköintikäytöstä roikkua tässä julkisuudessa jonkun kimpussa muokkaamassa harmittoman nimettömän kirjoittajan keskustelupalstaviesteihin kirjoitusvirheitä ja sitten vielä ivata päälle kiusattua, että kiusattu muka ei osaa kirjoittaa kieliopillisesti hyvää suomea. No ainakin minun osaltani sentään esimerkiksi minun yliopistoni proffat joille olen käsin kirjoitettuja tenttivastauksia aikoinaan paljon kirjoittanut, tietävät, että kirjoitan lähes täydellistä suomen kielen kielioppia.
- waIer
lsfjrgrigjtkjhuyhyhj kirjoitti:
Ei siinä ole kysymys mistään "norsun muistista" sinulla -mikä lienetkin -, vaan häirinnästä, että täällä ilmeisesti olet kiertänyt ympäri tämän Suomi24-foorumin keskustelupalstoja seurailemassa minun nimetöntä kirjoitteluani. Tajusin juuri, että tarvitsisin ehkä jopa traumaterapiaa sen kohtelun johdosta, mitä olen keskusteluihin osaa ottamalla Suomi- keskustelupalstakeskusteluihin joutunut kokemaan ja se tarkoittaa, että täällä ei ole mitään ihan pienen luokan nettikiusaajia tässä Suomi24:ssa, kun kerran saatte minut niin shokkiin kiusaamisellanne, etten edes aina hallitse sanojani, vaikka minä olen luonteeltani hyvin hillitty ihminen. Reagointini näissä keskusteluissa on ihan tyypillistä pelästyneen ihmisen käytöstä ja sen sinä joka minua näissä keskustelupalstakeskusteluissa kiusaat tiedät, koska perustat pelottelusi ja pilkkaamisesi siihen seikkaan, että tiedät varsin hyvin, etten tiedä kuka olet tai että keitä ihmisiä tänne kirjoittaa ja silti puhuttelet minua "tietäväisenä", ikäänkuin sinulla muka olisi jotakin erityistä tietoa minusta tai persoonastani. Shokkiani näissä palstakeskusteluissa pahentaa se, että täällä julkisesti levitetään persoonastani ihan valheellista kuvaa.
Älä valehtele. Minä en ole koskaan kertonut internetissä elämästäni. En koskaan kerro internetissä arkitekemisistäni, en koskaan tuo julki elämäni ihmisten nimiä, en koskaan ole toiminut siten. Se, että tässä Suomi24:ssa on tuhansia keskustelupalstoja, vaatii nettikiusaajalta aika häiriitynyttä luonnetta, ihan todella, että jos alkaa keräillä ja kasailla yhteen minun sanomisiani tämän foorumin eri palstoilla... En olisi ikinä uskonut, että kun kirjoittaa nimettömästi netin keskustelupalstalle joka on nimetön, että täällä on sellaista porukkaa, jotka on niin uteliaita, että sillä perusteella enemmänkin alkavat harjoittaa nettikiusaa.:(
Ja ketjun aloitus on laiton. Siinä on havaitusti suorastaan usutettu vihaamaan vasemmistoliiton puheenjohtajaa ja vasemmistoa. En ymmärrä, että miten voi olla niin, että sellaista motiivia nettikeskustelupalstalle kirjoittamiseen ei ole Suomen laissa kriminalisoitu. Ketjuun on kirjoittanut joitakin asiallisia ja fiksujakin, mutta pääosin aivan selkeästi täysin asiattomasti motiivitasolla kirjoittelussa toimivia. Luuletko, että sellainen naurattaa minua.Ei ole kiellettyä arvostella poliitikkoja ja hallitusta on haukkunut koko Suomen kansa. Edellisen hallituksen aikana maalla meni paljon paremmin, mutta kun vasurit tulivat mukaan sotkemaan, kaikki alkoi välittömästi mennä päin heIvettiä.
Nyt kun kommarit on saatu savustettua pois, saatiin tällainen lausunto luottoluokituslaitoksilta "Luottoluokituslaitos Fitch on vahvistanut Suomen pitkäaikaisella velalle parhaan mahdollisen eli AAA-luokituksen.
Fitchin mukaan Suomen luokitusta tukevat muun muassa vahva hallinto, vankat poliittiset ja sosiaaliset instituutiot sekä erinomainen historia valtiontalouden ja talouspolitiikan hoidossa.
Suomella on korkeat tulot per asukas sekä moitteeton velanhoitohistoria.
Valtiolla on parhaat mahdolliset luokitukset myös kahdelta muulta luottoluokittajalta eli Moody'silta sekä Standard & Poor'silta."
Mukavia terapiaistuntoja sinulle. Muista kertoa vihastasi ja siitä kuinka käskit mm. minun tappaa itseni.
- mikä tollo
Toimittajan sietäisi hävetä, käytös oli todella moukkamaista. Eikö Yleltä löydy pätevämpiä toimittajia?
Sympatiat Arhinmäelle, vaikka olenkin perussuomalaisten kannattaja.- Ex-anrdoid:.
.
"Onko toimittaja ex-android CRUSH! KILL! DESTROY!"
http://www.youtube.com/watch?v=RwH4quvjRQg
.
- waIer
Punikkeja saa kuuluukin itkettää niin, että lähtevät kotiinsa itkemään. Seuraava projekti; http://aijaa.com/rAGi2N
- Hyvä paavo
Harvoin näkee noin huonosti käyttäytyvää toimittajaa nykyaikana tv ssä. Aloitti hysteerisen tykityksen vaikka Arhis vastasi monta kertaa. Toimittaja mokasi itsensä ja ilmaisi poliittisen kantansa. Kas, kun näkisi samaa hyökkäävyyttä vaikka Urpilaista kohtaan. Hetki myöhemmin haastatteli Sixten Korkmania ja Matti Vanhasta täysin toisella tyylillä. Jotain käytöstapoja voisi toimittajillakin olla.
En ole sitoutunut mihinkään puolueeseen mutta Arhinmäki on hyvä tyyppi. Oikein hyvä kulttuuriministeri ainakin. Vastusti sitä jenkkimuseota reippaasti.- ei jenkki, vaan
kasaariJUTKU ..
- lrigjgjtiuhithu
Aivan. Kultuuriministeriössäkään ei kukaan ollut profiloitunut pitkään aikaan niin vahvasti urheilun ja kulttuurin puolustajan kuin Arhinmäki. Kuka muistaa tanja kampelan kulttuuriministeriajan saavutukset, pari blogikirjoitusta susien suojelusta ja täysin väritön ja mitätön. Merja Kyllönen taas oli upea korpikansan oikeuksien esiintuoja ministerinä.
Itseänikin kiinnostaa tuo, että millä perusteella YLE:n politiikantoimittaja- naukujaäänitoimittaja Arhinmäenkin haastattelija valitsee teititellä poliitikoita. Yleensä he kutsuvat termillä "te" vaikkapa Eupoopan parlamentin istuvia jäseniä ja komissaareja, keskustapuolueen liike-elämän johtoa, EVAA ylipäätään ja presidenttejä ja eduskunnan puhemehistöä. Myös entiset ministerit oikeista puoluetaustoista saa teitittelyt naukujalta ja kollegoiltaan pierunruskeahame- puolisääri-keväthametoimittajilta.
Köyhistä ja köyhien oikeuksia puolustavasta puoluesta Vasemistoliitosta ei YLE: ssa moni toimitttaja pidä, kun kerran lausettakaan ei saa stusoo kutsuttu sanoa loppuun ilman toimittajien käsikirjoitusta asialle ja kun oikein Ukrainan fasisteille pitää ensin antaa mainosta, ennen kuin pierunruskea-pilkkuhame paksunaamatoimittaja ivaa "tassujen nostamisesta pystyyn". Olis kiva nähdä samat toimittajat sanomassa kokoomukselle, että joko on karvatassut ihan hunajasta tahmassa, kun varastitte kaikkien hunajat ja onko kivaa,mutta eihän se niin mene, kun työpaikka hei, ja pitää niinun tehdä objektiivisest duunii, niinku journalistit...
- huomatkaa,
Palstan vasemmistoliiton arhissiipeä puolustavat pellet eivät vieläkään tajua, ettei tuo Bilderberg ole kuin välitason kerho. Tai sitten haluavat pitää valhetta yllä.
http://lampuri.fi/salaseurat.htm - aha,
Natsi tahattomasti sivistää minua, minä kun en ole sattunut huomaamaan, että vasemmistoliiton Arhinmäki oli A-Studiossa, kiitos tiedosta!
Aloituksen laatineelta on vielä ihan pakko kysyä, että oikeasti maksetaanko teille kenties jotakin siitä, että haukutte päivittäin tässä Suomi24:ssa vasemmistoliittoa ja demareita, oikeasti?!? On nimittäin tässä jo aika vaikea uskoa, että edes Niuvanniemestä vuosilomilla olevat laatikkonaamat jaksaisi huvikseen haukkua rehellisiä ihmisiä kaiken aikansa tässä internetin Suomi24:ssa näillä keskustelupalstoilla.- 6000 kuussa
Hyvin tienaan.
- Vasurit jokeen!
Vasurijuopot munaavat itse itsensä riehumalla hinttilipun kanssa kunniavierasaitiossa ja sammumalla juhlissa.
Mikä on neljä metriä pitkä ja haisee viinalta? Vasurien vappukulkue. Tänä vuonna taas metrin lyhyempänä. Onpahan oikeilla ihmisillä jotain mille nauraa. - öodjriugtgjuht
Vasurit jokeen! kirjoitti:
Vasurijuopot munaavat itse itsensä riehumalla hinttilipun kanssa kunniavierasaitiossa ja sammumalla juhlissa.
Mikä on neljä metriä pitkä ja haisee viinalta? Vasurien vappukulkue. Tänä vuonna taas metrin lyhyempänä. Onpahan oikeilla ihmisillä jotain mille nauraa.No mikäs munaaja toi on, joka on oikein selvittänyt että kuka minä olen ja joka nimetömänä vainoaa minua tässä Suomi24.ssa herjaten jopa isääni? On ei asia esitää keskustelupalstalla rankkaakin kritiikkiä julkkiksista ja tv-.sssa esitetyistä ohjelmista, kuin sellainen vainoaminen, että kun tyyppi kirjoittaa Suomi24:n, tyystin tuntemattomat alkaa leikkiä keskustelupalstalla tuttavallitakin kommneteissaan tyystin tuntemattomalle ja herjata kirjoittajaa nimettömyyden takaa iljettävästi herjaten jopa kirjoittajan isää. Tykkäisitkö itse tulla nimettömänä nimettömälle keskustelupalstalle kirjoittamaan ja siten, että nimettömät alkais sulle heti suositella että sun pitäis tappaa itsesi, kutsua sinua lortoksi ( elävässä elämässä en sellaiseen kielenkäyttöön ole tottunut, joten ottaa aika paljon sietäöä sitä täälläkään) ja haukkua jotakin sun viatonta isää, joka ei kuten et sinä itsekään, ole missään sosiaalisessa mediassa edes?
Olet sairas. - tänne mahtuu
öodjriugtgjuht kirjoitti:
No mikäs munaaja toi on, joka on oikein selvittänyt että kuka minä olen ja joka nimetömänä vainoaa minua tässä Suomi24.ssa herjaten jopa isääni? On ei asia esitää keskustelupalstalla rankkaakin kritiikkiä julkkiksista ja tv-.sssa esitetyistä ohjelmista, kuin sellainen vainoaminen, että kun tyyppi kirjoittaa Suomi24:n, tyystin tuntemattomat alkaa leikkiä keskustelupalstalla tuttavallitakin kommneteissaan tyystin tuntemattomalle ja herjata kirjoittajaa nimettömyyden takaa iljettävästi herjaten jopa kirjoittajan isää. Tykkäisitkö itse tulla nimettömänä nimettömälle keskustelupalstalle kirjoittamaan ja siten, että nimettömät alkais sulle heti suositella että sun pitäis tappaa itsesi, kutsua sinua lortoksi ( elävässä elämässä en sellaiseen kielenkäyttöön ole tottunut, joten ottaa aika paljon sietäöä sitä täälläkään) ja haukkua jotakin sun viatonta isää, joka ei kuten et sinä itsekään, ole missään sosiaalisessa mediassa edes?
Olet sairas.Welcome to the internet! :-D
- dlfhrughtuhnjtyuy
tänne mahtuu kirjoitti:
Welcome to the internet! :-D
Toi sairas ihminen joka käyttää nimimerkkiä "Vasurit jokeen!" ja joka uhkailee, kyseinen nimittää itseään ihmiseksi, tarkemmin vielä "oikeaksi ihmiseksi" joka muka on omasta mielestään niinkuin jotenkin oikeutettukin kirjoittelemaan netissä. En ymmärrä miten kyseinen kehtaa. Eläimillä ja ihmisillä on iso ero, ja netissä riehuvat äärioikeistolaiset hörhöt natsit eivät ole mitään ihmisiä. Pakko olla kova omahyväisyys, että jos pystyy vaikka on mielisairas, kuvitellen olevansa henkisesti terve, kirjoittelemaan nettiin, mutta toi p*skasaki kirjoitteleekin virtuaaliyhteisöjensä kanssa. Joku äärioikeistolainen visvakikkeli joka ei tiedä edes lainmukaisen nettikirjoittelun määrettä tai ei siitä välitä, niin sellaiset ovat netistä löytäneet itselleen samanmielisen mäntttien yhteisön, joiden harrastus on kirjoitella poliittista vihaa vasemmistosta ja pelotella netin palstoilla. En ymmärrä, miksi sellainen käytös laissa pitäisi olla sallittua.
- hyvä niin
Sakari Kilpi näytti kaapin paikan hyysärille.
- ...
Jeps.perutaan sinunkin tuleva eläke.
- Täh..
Rehelisiä ? onko niitäkin vielä ?
- Eroa Kivinen
Vasemmiston Nousu on kovassa vauhdissa ja sitä porvarit toimittajineen pelkäävät ja se näkyi tuossakin A-studiossa, jossa toimittajilta puuttuivat käytöstapojen lisäksi itsehillintä, sen verran ala-arvoista toimitusta oli, että jos olisin ohjelmien päällikkö, laittaisin nuo kaksi ensimmäisenä kilometritehtaalle.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2014/hallitus-paatti-leikata-kaikkein-heikoimmilta-2/
Tuossa linkissä kerrotaan sitä ASIAA, jota Arhinmäki olisi A-studiossa varmasti avannut kiinnotuneille, jos olisi ollut asiallisia toimittajia, joiden kanssa keskustella, vaan kiukuttelevia ja ylimielisiä suojatyöpaikkatoimittajia äärioikealta, ei voi kuin harmitella, että verovarojamme käytetään osaamattomien toimittajien kiukutteluun ja tunteidenpurkauksiin. Puolueellista, epäasiallista ja kyvytöntä toimintaa Bilderberg-Yle:ltä taas.- hshhs
En tuota a-studiota katsonut, mutta Haastattelit tuntien en osaa päättää kumpi on suurempi idiootti; Arhinmäki vai toimittaja.
- 9+16=25
hshhs kirjoitti:
En tuota a-studiota katsonut, mutta Haastattelit tuntien en osaa päättää kumpi on suurempi idiootti; Arhinmäki vai toimittaja.
Kato huomenna Yle - areenasta . Jos sitä ei ole poistettu kuten minun asiallista kirjoitusta , noin tuntisitten.
- vai juhlatuulella?
oliks Paavo selvä?
- 1717
En tiedä, mutta sukat se oli vaihtanut.
Oppositiossa on vissiin käytettävä yksivärisiä sukkia.
Tuo Kilpelä on kyllä hyvä toimittaja, siinä suhteessa, ettei hyssyttele, iskee kipeimpään paikkaan.
Sama sattui Sarasvuon kohdalla viiko-pari sitten, pinna paloi, kun esitettiin tosiasioita. - joopu5
1717 kirjoitti:
En tiedä, mutta sukat se oli vaihtanut.
Oppositiossa on vissiin käytettävä yksivärisiä sukkia.
Tuo Kilpelä on kyllä hyvä toimittaja, siinä suhteessa, ettei hyssyttele, iskee kipeimpään paikkaan.
Sama sattui Sarasvuon kohdalla viiko-pari sitten, pinna paloi, kun esitettiin tosiasioita.Kattelin ton pätkän Areenasta ja kyllähän Paavo vähän nolosti sen veti. Toi kilpelä toisaalta vetää kaikki juttunsa nolosti. Provosoituu heti alkumetreillä, ei pysy asiassa ja v ittuilee ilman mitään inhimillisyyttä. Näkee asiassa aina vaan kohun ja oman näkökulmansa. Aika Spede jätkä.
- sormus puuttui ?
Mahtaako olla erokriisikin? Jos vaimo on antanut lempparit, kun ei sormusta näkynyt sormessa? Ei kyllä ihme, jos vaimo lempannut. Sellasta kännäilyä ja muita mokia ettei viitsi vierestä katsoa.
- aIbatrossi
sormus puuttui ? kirjoitti:
Mahtaako olla erokriisikin? Jos vaimo on antanut lempparit, kun ei sormusta näkynyt sormessa? Ei kyllä ihme, jos vaimo lempannut. Sellasta kännäilyä ja muita mokia ettei viitsi vierestä katsoa.
Älä porvariämmä takerru ämmien hömppään
Minäkin pidän muodollista sormusta tuntolevykejussani
koska työssän ei saa pittääsormuksia
- NSDAP.
Ihmiset kaikkialla alkavat kyllästymään vasureihin. Viimeksi Ranskassa mentiin harppaus oikeaan suuntaan http://yle.fi/uutiset/aarioikeisto_myotatuulessa_ranskan_vaaleissa/7151742
Arhinmäki on jo ehtinyt haalia ison omaisuuden, joten hänen kannattaisi alkaa porvariksi ja suojella omaisuuttaan. Nallekin oli pentuna vasuri, mutta kun järkiintyi ja alkoi menestymään, aate vaihtui.- esimerkkejä riittää
Hyppäsihän Suvi-Anne Siimeskin heti porvareiden kelkkaan kun sai tarpeeksi luotua nimeä politiikassa ja hänkin vasemmiston riveissä.
- 17+18=35
esimerkkejä riittää kirjoitti:
Hyppäsihän Suvi-Anne Siimeskin heti porvareiden kelkkaan kun sai tarpeeksi luotua nimeä politiikassa ja hänkin vasemmiston riveissä.
jUSt Näinhän seon JOHTAJAN jos teet rengistä ,, eipä piittaa enää vanhasta jengistä.
- poissaoleva Paavo
esimerkkejä riittää kirjoitti:
Hyppäsihän Suvi-Anne Siimeskin heti porvareiden kelkkaan kun sai tarpeeksi luotua nimeä politiikassa ja hänkin vasemmiston riveissä.
Hyvä esimerkki ja samaa maata on Arhinmäki. Ei häntä oikeasti liikauta köyhän asema, ei millään tavoin. Oma etu on etusijalla. Ilmankos on kerrottu olleen poissaoleva eduskuntaryhmänsä kokoontumisessa, piti räknätä että miten nyt palkka putoaa tonneilla??? hyvänen aika. Kyllä se vetäs kenen vaan poissaolevaksi.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288670395977.html?ref=rss
- kiitos Kilpelä
Kilpelän haastattelu oli ammattimiehen työtä. Muistan, kun toimittaja Makkonen haastatteli kerran Arhinmäkeä. Oli surkeaa katseltavaa, kun Arhinmäki ei antanut suunvuoroa toimittajalle vaan painoi ennalta opeteltua jorinaansa koko ajan kuuntelematta mitään toimittajan kysymyksiä.
Ei kuulu sivistyneeseen käytökseen.Tietysti kaljabaarien juopot pitävät tuotakin heidän etujensa ajamisena- toimittajan rooli
Poliitikoilta odotetaan suoria vastauksia suoriin kysymyksiin eikä mitään kiertelyä ja kaartelua. Hyvä että on ammattitaitoisia toimittajia olemassa. Ei pidä hyväksyä mitä tahansa munkkilatinaa tai ennalta opeteltua ulkolukua vastaukseksi.
- Sitä samaa se nyt
Arhinmäki yritti ja siitä huomas vitutuksen kun ei onnistunut painamaan läpi omaa propagandaansa.
- MielenterveysasYLE
toimittajan rooli kirjoitti:
Poliitikoilta odotetaan suoria vastauksia suoriin kysymyksiin eikä mitään kiertelyä ja kaartelua. Hyvä että on ammattitaitoisia toimittajia olemassa. Ei pidä hyväksyä mitä tahansa munkkilatinaa tai ennalta opeteltua ulkolukua vastaukseksi.
Ei ollut kyllä ammattitaidosta tietoakaan noilla toimittajilla. Vähintä mitä katsoja ja Yle-veron maksaja voi vaatia on, ettei haastateltavien päälle puhuta, vaan annetaan vastata, jos on kysytty jotain. Toimittajien sekoilusta ei saanut mitään selvää.
Onko se Suominen jo parantunut sähköshokeilla, joko nuo kaksi kokoomustoimittajaa voisi siirtää sinne hoitoon ?
- mamu gay lover
Sakari Kilpi lienee terveilla arvoilla varustettu heteromies. Toisin kuin.....
- Loistava show
Arhinmäellä ei ollut muuta sanottavaa, kuin muutama etukäteen opeteltu jorina. Kun toimittaja ryhtyi seikkaperäisesti kertomaan miten vasemmistoliitto on koko hallituskauden ajan tehnyt huomattavasti kehysriittä raskaampia heikennyksiä tavallisen palkansaajan asemaan ja sosiaalietuihin, pystyi Arhinmäki vain käytöksellään torpedoimaan koko keskustelua. Samojen asioiden uudelleen hokemista ja kysymysten välttelyä.
Useasti kun toimittaja oli sanomassa jotakin, huusi Arhinmäki väliin: "SAANKO SANOA!" useaan kertaan, vaikka mitään sanottavaa hänellä ei sitten ollutkaan.
Itselleen epämiellyttävät tosiseikat Arhinmäki kuittasi keskenkasvuiselle teinille tyypillisellä silmien pyörittelyllä, joka täydensi vaikutelmaa vajaamielisestä.
Kaiken kaikkiaan tuli selväksi miksi Arhinmäki on omimmalla urallaan poliitikkona. Millä tahansa muulla alalla Arhinmäen henkisillä valmiuksilla tulee nopeasti seinä vastaan ja kilometritehdas kutsuu. Politiikassa voi jopa harhainen, luonnevikainen narsisti jatkaa valitsemallaan tiellä jopa vuosikymmeniä. Mitään kun ei oikeasti tarvitse saada aikaan.- ulkoa opeteltu
Tosi hyvä analyysi! Kiitos! Juuri noin on ja menee.
Olen aiemmin laittanut merkille, että Arhinmäen ulosanti perustuu ennalta opeteltuun lätinään, eikä voi eikä osaa monipuolista ilmaisua. Saati kykeneekö sisäistämään ja ymmärtämään mitä suusta ulos tulee. - Pelkkä vitsi
ulkoa opeteltu kirjoitti:
Tosi hyvä analyysi! Kiitos! Juuri noin on ja menee.
Olen aiemmin laittanut merkille, että Arhinmäen ulosanti perustuu ennalta opeteltuun lätinään, eikä voi eikä osaa monipuolista ilmaisua. Saati kykeneekö sisäistämään ja ymmärtämään mitä suusta ulos tulee.Ei voi kauhalla vaatia, mikäli on maustemitalla annettu.
Tämä Paavohan on Helsingin kaupungin nurmikoleikkaaja taustaltaan.
- Tosi vakuuttavaa
Arhinmäki ei suostunut vastaamaan seisooko hän menneen hallituskauden päätöstensä takana vai ei ja sanoo eron tulleen koska ei voi seisoa nyt tehtyjen päätösten takana jotka siis kuitenkin tehdään. Kannattaa lähteä sopivasti vuosi ennen tulevia vaaleja hallituksesta jotta voi haukkua huonoa hallitusta seuraavia vaaleja varten. Olishan toi ikävä nähdä TV:ssä sanoneensa seisovansa hallituspäätöstensä takana.
- leufierfhurightuh
Minua taas kiinnostaa, että ketä ruskeakieli - Soini nyt jatkossa eduskunnassa haukkuu, kun hänen "opposisiotteatterinsa" eduskunnan kyselytunneillahan on perustunut tähän asti pääosin keskisuuren hallituspuolueen vasemmistoliiton haukkumiseen jättäen muut puolueet arvostelulta täysin, että uskaltaako brylgreemipää jatkossa haukkua myös kokooomusta ja demareita, jännittäväksi menee.:( I'll stay in channel, tähäänhän taitaa olla torstai.
Älkääs nyt unohtako, että tämä on KOKOOMUKSEN hallitus.
- k.lop
Olihan tökerö haastattelu toimittajalta. Nolasi itsensä ei Arhinmäkeä. Miten ihmeessä voi jankata tuolla tavalla ja ei anna edes vastata? Eiköhän YLE saa asianmukaista palautetta tuollaisesta toiminnasta.
- huhhuhhuu
Katson nyt tuota lähetystä, Sipilä puhuu "Hawkeista" joita Arhinmäki on lähettämässä Islantiin. Siis haloo? Ei ollut paras päivä tuolla toimittajalla.
- Arseenmäki
Vasurijuoppoja saa hoonata kakkosnelosella mennen tullen.
Ei mitään väliä.
Silkkihansikkain käsitteli toimittaja tätä kaikkien aikojen onnettominta ja ministeriä, joka konttailee ja yrjöää ulkomaanmatkoillaan.
Paavo on suorittanut siviilipalveluksen liikuntavammaisten koulussa luokka-avustajana sekä työskennellyt Kansan Uutisten kesätoimittajana ja nurmikon leikkaajana Helsingin kaupungin puistoyksikössä. Että tällainen ministeri.
Buahhahaaaa, vasuriapinat!!!!!!- lofrigjtijhiyh
Ja sinä idiootti olet suorittanut nettitampiotieteen laudaturin, eli oppinut kirjoittamaan sanan "buahahaa". Olet joku paskainen nilkki, jolla ei muuta elämää ole kuin internet, mutta sinä osaat sanoa "buahahaa". Olet kyllä kertakaikkisen mainio, joo, Idiooteimmat ihmiset tunnistaa internetin keskustelupalstoilla siitä, että niillä ei ole mitään kykyä ilmaista itseään: osaavat sanoa "lol" tai "buahahaa", mutta elävässä elämässä ovat säälittäviä luusereita, jota varmaan kaivaa nenäänsä ja joille sivistyneet nauraa, tai itseasiassa säälii.
Onkos "buahahaa" milloin vaihtanut kalsarinsa, kun apinoiksi nimittelet eduskunnassa istuvan puolueen jäseniä? Jättikö äiti soittamatta, että käypäs nyt välillä suihkussa ja unhohda nyt se konsolipelaaminen vähäksi aikaa? Säälittävää, että luusereimmat haukkuu eniten netissä köyhien puolustajapuoluetta vasemmistoliitto. Oikeastaan vasemmistoliitto tekisikin ihan oikein, kun hikiset "buahahaa"- nettikirjoittajat laitettais lippiksineen lyllertämään vähän vaikka ihan sitten siistimään puistoja, niin loppuisi tavallisen hyväntahtoisen kansan rienaus internetissä.
"Buahahaa" on varmaan ihmisen irvikuva, joka peruskoulustakin pääsi alle kahdeksan arvosanalla, sen jälkeen käynyt jonkun merkonomikoulun ja sillä "pätevyydellään" arvostelee nyt sitten yliopistossa opiskellutta vasemmistoliiton puheenjohtajaa.
Onpas "buahahaa".
Linnaan tästä ketjusta kuuluu kyllä nyt joku kirjoittaja. Ei netissäkään sentään ihan mitä tahansa saa sanoa! - Juupa juu!
lofrigjtijhiyh kirjoitti:
Ja sinä idiootti olet suorittanut nettitampiotieteen laudaturin, eli oppinut kirjoittamaan sanan "buahahaa". Olet joku paskainen nilkki, jolla ei muuta elämää ole kuin internet, mutta sinä osaat sanoa "buahahaa". Olet kyllä kertakaikkisen mainio, joo, Idiooteimmat ihmiset tunnistaa internetin keskustelupalstoilla siitä, että niillä ei ole mitään kykyä ilmaista itseään: osaavat sanoa "lol" tai "buahahaa", mutta elävässä elämässä ovat säälittäviä luusereita, jota varmaan kaivaa nenäänsä ja joille sivistyneet nauraa, tai itseasiassa säälii.
Onkos "buahahaa" milloin vaihtanut kalsarinsa, kun apinoiksi nimittelet eduskunnassa istuvan puolueen jäseniä? Jättikö äiti soittamatta, että käypäs nyt välillä suihkussa ja unhohda nyt se konsolipelaaminen vähäksi aikaa? Säälittävää, että luusereimmat haukkuu eniten netissä köyhien puolustajapuoluetta vasemmistoliitto. Oikeastaan vasemmistoliitto tekisikin ihan oikein, kun hikiset "buahahaa"- nettikirjoittajat laitettais lippiksineen lyllertämään vähän vaikka ihan sitten siistimään puistoja, niin loppuisi tavallisen hyväntahtoisen kansan rienaus internetissä.
"Buahahaa" on varmaan ihmisen irvikuva, joka peruskoulustakin pääsi alle kahdeksan arvosanalla, sen jälkeen käynyt jonkun merkonomikoulun ja sillä "pätevyydellään" arvostelee nyt sitten yliopistossa opiskellutta vasemmistoliiton puheenjohtajaa.
Onpas "buahahaa".
Linnaan tästä ketjusta kuuluu kyllä nyt joku kirjoittaja. Ei netissäkään sentään ihan mitä tahansa saa sanoa!Sinun alykkyysosamääräsi ei kirjoittamasi perusteella yllä edes kengännumerosi tasolle, joten oo ihan rauhassa.
- lfikhfryhdrghrgtg
Juupa juu! kirjoitti:
Sinun alykkyysosamääräsi ei kirjoittamasi perusteella yllä edes kengännumerosi tasolle, joten oo ihan rauhassa.
No kyllä tällä älykkyysosamäärällä ihan yliopistosta on tutkinto suoritettu ainakin jonkinlainen ja lisäksi sen verran riittää älykkyysosamäärä muutenkin, että rikollisuuteen en ole koskaan sotkeutunut enkä elämässäni ensimmöistäkään rikollista tuntenut, mutta älykkyyshän ei olekaan sidoksissa siihen, että miten osaa käyttää nettiä, vaan etiikkaan ja yleiseen moraaliin. Onhan se varmaan kiva, että sentään netisä nekin pällinperut joita kukaan ei elävässä elämässä pidä fiksuina ja älykkäinä ja hyvinä ja sosiaalisina tyyppeinä, pääsevät sentään netissä pätemään haukkumalla että joku toinen on tyhmä.
Kyllä te kaikki melkein olette tyhmempiä kuin minä. Sori kun sanon totuuden. Ja ihan asiallisesti jotkut arvostelee ent. ministeri Arhinmäen asiatonta kohtelua YLE:n eilisessä A- Studiossa. Helppoahan se minunkin olisi olla nettineropatti ja laukoa tällaisella palstalla nasevia kommentteja, jos olisin joku somen jäsen ja jos tietäisin mitä siellä keskustellaan, mutta kun en ole. Mä omaksun omat käsitykseni omilla aivoillani, virallisista medioista ja olematta riippuvainen siitä, mitä muut sanoo. Enkä ikinä kiusaisi tai solvaisi ketään netissä minkäänlaisen nettiyhteisön jäsenen ominaisuudessa, en missään!
Multahan vaaditaan tässä koko ajan sata kertaa kovempaa itsehillintää ja harkintaa, kuin tyypeiltä jotka kirjoittelee palstoille somen jäseninä. Mun pitää jokainen viestini kirjoittaa ikäänkuin kirjoittaisin sen koko maailmalle, ja niinhän minä teenkin, kun en ole somen jäsen, joskin lakia mua vastaan rikotaan, jos munn tekstejä tänne Suomi24:n kirjoittamiani käytetään edes välillisesti somen osana, siihen en ole lupaa antanutja itse en levittele mitään nettikirjoituksia kenenkään tietoon. - ldghruhgtuhtuht
Aha. Ja joku Aki Linnanahde joka on täysi nolla ja noubadi ja jota kukaan sivistynyt ei haluaisi nähdä televisiossa, on laittanut sitten liikkeelle sen jutun Enbuske-kaverinsa kanssa, että Arhinmäki olisi muka yrjöillyt ja konttaillut Sotshissa jääkiekkojuhlissa. Mitä arvostettavaa sellaisessa valehtelussa on, kun tarkoituksellista mustamaalaamista se? Ja mistäs sitten, vaikka olisikin väsynyt tarjotusta vodkasta Sotshi-juhlissa kun totuutta ei kukaan tavis tiedä ja kun se on aina ehdottomasti pienempi paha, kuin oikeiston lautakasa-sekoilut muutama vuosi sitten, Kehittyvien Makuntien Liiton eli porvareiden laiton veronmaksajien rahan kuppaaminen johonkin "porvariyhteistyöhön" muiden selkien takana tai pääministeri- Vanhasen kalppiminen kesken pääministerin pestiä liike-elämän edustajaksi tai tiettyjen kokoomusvaikuttajien veroparatiisikytkökset.
Ensin vois olla niin, että toimittajaksi ei pääsisi rahalla, jos olisi oikeudenmukainen yhteiskunta. Esimerkiksi toimittajanirvikuva mukatoimittaja-amis Aki Linnanahde on jo ulkonäöltään sen näköinen, että hyypiö ei selviäisi yliopiston abbrobaturin jälkeen yhdestäkään kurssista. Häntä ei haluta myöskään televisioon, jos isoilta kansan massoillta kysyttäisiin. Kuten ei Enbuskeakaan haluta telkkariin, jos kansalta isolta kansalta kysyttäisiin. Eikä täällä kaivata persuja sanomaan mitään sivistykseen tai kulttuuriin, pysyis omassa karsinassaan ja jättäis maan sivistyksen ha hyvänhtahtoiset ihmiset rauhaan.
Mitäs sillä on merkiystä, jos joku on tehnyt vaikka puistosiivoojan töitä. AIka moni pässi joka Arhinmökeäkin solvaa, ei olisi tehnyt mitään, ellei joku sukunsa olisi jostakin omistusfirmasta tajonnut töitä. Ja kuvittele nollaihminen ihmisenä nolla sä herjaaja, että vaikka Tevo Hakkaraisella oli massuakin, silti se k*siainen on nuoruudessaan rötöstellyt, hyi!!
Ja MIKÄ SIKA ON SE PERSUJEN MIKA NIIKKO? Rikosrekisteri tyypillä varmaan kilometrin mittainen, mitä v*ttua sellainen tai sellaiset tekee eduskunnassa?! - waIer
ldghruhgtuhtuht kirjoitti:
Aha. Ja joku Aki Linnanahde joka on täysi nolla ja noubadi ja jota kukaan sivistynyt ei haluaisi nähdä televisiossa, on laittanut sitten liikkeelle sen jutun Enbuske-kaverinsa kanssa, että Arhinmäki olisi muka yrjöillyt ja konttaillut Sotshissa jääkiekkojuhlissa. Mitä arvostettavaa sellaisessa valehtelussa on, kun tarkoituksellista mustamaalaamista se? Ja mistäs sitten, vaikka olisikin väsynyt tarjotusta vodkasta Sotshi-juhlissa kun totuutta ei kukaan tavis tiedä ja kun se on aina ehdottomasti pienempi paha, kuin oikeiston lautakasa-sekoilut muutama vuosi sitten, Kehittyvien Makuntien Liiton eli porvareiden laiton veronmaksajien rahan kuppaaminen johonkin "porvariyhteistyöhön" muiden selkien takana tai pääministeri- Vanhasen kalppiminen kesken pääministerin pestiä liike-elämän edustajaksi tai tiettyjen kokoomusvaikuttajien veroparatiisikytkökset.
Ensin vois olla niin, että toimittajaksi ei pääsisi rahalla, jos olisi oikeudenmukainen yhteiskunta. Esimerkiksi toimittajanirvikuva mukatoimittaja-amis Aki Linnanahde on jo ulkonäöltään sen näköinen, että hyypiö ei selviäisi yliopiston abbrobaturin jälkeen yhdestäkään kurssista. Häntä ei haluta myöskään televisioon, jos isoilta kansan massoillta kysyttäisiin. Kuten ei Enbuskeakaan haluta telkkariin, jos kansalta isolta kansalta kysyttäisiin. Eikä täällä kaivata persuja sanomaan mitään sivistykseen tai kulttuuriin, pysyis omassa karsinassaan ja jättäis maan sivistyksen ha hyvänhtahtoiset ihmiset rauhaan.
Mitäs sillä on merkiystä, jos joku on tehnyt vaikka puistosiivoojan töitä. AIka moni pässi joka Arhinmökeäkin solvaa, ei olisi tehnyt mitään, ellei joku sukunsa olisi jostakin omistusfirmasta tajonnut töitä. Ja kuvittele nollaihminen ihmisenä nolla sä herjaaja, että vaikka Tevo Hakkaraisella oli massuakin, silti se k*siainen on nuoruudessaan rötöstellyt, hyi!!
Ja MIKÄ SIKA ON SE PERSUJEN MIKA NIIKKO? Rikosrekisteri tyypillä varmaan kilometrin mittainen, mitä v*ttua sellainen tai sellaiset tekee eduskunnassa?!Se Ylen punikkitoimittaja myönsi lopulta keksineensä koko lautakasajutun ja kehtasi väittää, että "emme ole koskaan väittäneet, että lautakasa todella olisi olemassa".
Arseenmäen juopottelusta sen verran, että ministerin ei ole sopivaa sammua niin, että pikkulinnut alkavat visertää, että on oksentanut ja ripuloinut housuihinsa. Varmaa on ainakin se, että sille piti järjestää hätämajoitus, olisiko sen takia, että taksi ei huolinut paskahousua kyytiin?
Vielä seuraavana päivänäkin idolisi oli niin kännissä, että piti kantaa lentokoneeseen ja vielä Helsingissäkin pois koneesta. Töitäkin olisi ollut, mutta ne joutui silloinkin hoitamaan avustaja, kuten niin monta kertaa ennenkin.
Me täällä isossa kansassa olemme sitä mieltä, että Arhinmäki saisi pysyä punavuoressa punikkikaljabaarissa punikkiretkueessa kittaamassa viinaa lopun ikäänsä, kun kerran niin siitä tykkää.
- ei onnistu työ enää
Se harmaapää ukko joutais jo eläkkeelle.
Pelkkää päällepuhumista ja räkytystä.- Loistavaa YLE
Muahhahaa! Juopporetku vasuripelle vedettiin kunnolla kölin ali.
- "saanko sanoa" hah h
Nyt se huutaa kilpaa Kyllösen kanssa, kuinka ollaan pienen ihmisen asialla. Vaikka pitäisi sanoa, että huutelen tässä itseäni seuraavaan eduskuntaan vuoden päivät.
Keskustan ja Perus.Suom. välissä. Ajatukset ovat heidän ,mutta huutelu on Paavon - ei naurata kuit-
On se todella naurettavaa taktitointia ja populismia tuo Arhinmäen ja Kyllösen peli.
Ensin nautitaan ministerin eduista ja palkasta, mutta kun tulee päätöksen aika lähdetään lätkimään.
Tuollaisilta pelaajilta pitäisi veloittaa jälkikäteen ministerinpalkan osuus pois.
Osaavatko edes hävetä, tuskin. Suurin kummajainen on tietysti se, että vielä löytyy niitä, jotka heitä äänestävät edelleen.
Pakostakin tulee mieleen tuo rikoslain petospykälä, että, jos käyttää toisen ymmärtämättömyyttä hyödykseen, voi täyttyä petoksen tunnusmerkistö. - Oi aikoja
Muistaako joku vielä noita vaalitenttejä joskus muinoin,sielähän listitiin liki kaikki aikoinaan,mutta siitä on aikaa,kaikki jotka tällä palstalla pyörii ei olleet edes syntyneet vielä,mutta sehän sitten kieletiin koko touhu,kun liki kaikki poliitikot oli hätää kärsimässä,ja kaikki liki jäivät rysän päältä kiini ?
- Pfuåuf
Kyllä niitä listimisiä on aina ollut vaalien alla haastatteluissa, mutta nyt kai pitäisi erityisesti itkeä jonkun kommunistin takia, jos ei sanaansa oo saanut sanottua. Soinille ei juuri annettu suunvuoroa vaalikeskusteluissa, puhumattakaan Räsäsestä. Ihan kiva, että vähän tasoitellaan. Vielä kun lytättäisiin urpilaiska ja Stubb, niin ai, ai sentään.
- Oi aikoja
Pfuåuf kirjoitti:
Kyllä niitä listimisiä on aina ollut vaalien alla haastatteluissa, mutta nyt kai pitäisi erityisesti itkeä jonkun kommunistin takia, jos ei sanaansa oo saanut sanottua. Soinille ei juuri annettu suunvuoroa vaalikeskusteluissa, puhumattakaan Räsäsestä. Ihan kiva, että vähän tasoitellaan. Vielä kun lytättäisiin urpilaiska ja Stubb, niin ai, ai sentään.
Sopii mulle,mutta pahaa pelkään että kohta käsky käy ylemältä taholta,sit ne on taas liirun laarun (unettaa) mutta paljon haastatelijista kiini riitääkö amattitaito,mutta niitä ei taida suomessa monta olla ?
- rltgtigt6juhyu6y7iu7
Pfuåuf kirjoitti:
Kyllä niitä listimisiä on aina ollut vaalien alla haastatteluissa, mutta nyt kai pitäisi erityisesti itkeä jonkun kommunistin takia, jos ei sanaansa oo saanut sanottua. Soinille ei juuri annettu suunvuoroa vaalikeskusteluissa, puhumattakaan Räsäsestä. Ihan kiva, että vähän tasoitellaan. Vielä kun lytättäisiin urpilaiska ja Stubb, niin ai, ai sentään.
Kyllä sinun sille perussuomalaisten puhenjohtajalle annettiin puheaikaa ennen vaaleja 2011 JA ERITTÄIN paljon Suomen medioissa, koska koskaan ennen niitä vaaleja ei tämän maan historiassa ole ollut niljakasta tilannetta, että ENNEN VAALEJA, nostetaan isojen puolueiden joukkoon tämä sinun perussuomalaisesi, kuten tapahtui Suomessa ennen vaaleja 2011. Itse muistan aikoinaan ihmetelleeni, että mitä vattua YLE:N ja MTV:n studiossa kaikissa ISOJEN puolueiden vaalitententeissä ennen vaalituloksen 2011 selviämistä tekee puolue, jolla oli muistaakseni kolmisen kansanedustajaa, eli Virtasen veltto(ija), tämä puheenjohtaja ja joku vistbackamikälie. Ei siellä kukaan muu ollutkaan äänessä, kuin Soini.
Stubb on kieltämättä aika turhakkeellinen, sori vaan. En usko, että monikaan taviskansalaien pitää sitä "miellyttävän" oloisena, joskin kai joitakin positiivisia muita määreitä voi siihenkin sitten liittää. Stubbista on joskus käynyt mielessä, että onkohan sillä se sama hymyirvistys naamalla päällä öisin nukkuessaankin. Luulis, että alkais leukoja kiristää sellainen tekohymyily tai että iskis jokin narskutttelu -ongelma, kun laittaa naamansa normaaliin asentoon kotioloissa. Arhis sentään on aito! Mä pidän aidoista ihmisistä. Sitä mä en ymmärrä, että miksi te äärioikeistolaiset pilkkaatte valtiovarainministeriä sukunimestä.
Vasemmmisto on aina parempi ja arvokkaampi, kuin oikeistolaiset. Mitä enemmän haukutte, sitä enemmän vasemmisto tietää olevansa oikeassa.
- älä lässytä
Tämä on Vasemmiston syyttelykampanja yksi osa. Kokkarit ovat sairaan suuttuneita kun Vasemmisto ei nöyristellyt heitä ja ihmiset pitivät tästä. Vasemmisto on köyhien puolella.
- Näinhän se on
Vasemmisto jättää uppoavan laivan, johon itse ja varsinkin demarit on poranneet reikiä jo vuosikymmeniä niin, että se vuotaa kuin seula. Kuntapuolen konkurssi on ihan ja vain vasemmiston lusmutyöläisten syytä.Nyt on sitten hyvä olla muka vastuusta vapaana ja omia jotkut parannukset vain itselleen ja kuvitella kiillottavansa kansan silmissä sädekehää. No, vain tyhmät uskovat tähän silmänkääntötemppuun. On turha lässyttää, että se, missä jamassa Suomi nyt on, olisi vain muutaman vuoden ratkaisujen summa. Tietä suon pohjalle on pedattu jo vuosikymmenien ajan rahaa haaskaamalla sinne sun tänne.
- Vappua odotellessa
Näinhän se on kirjoitti:
Vasemmisto jättää uppoavan laivan, johon itse ja varsinkin demarit on poranneet reikiä jo vuosikymmeniä niin, että se vuotaa kuin seula. Kuntapuolen konkurssi on ihan ja vain vasemmiston lusmutyöläisten syytä.Nyt on sitten hyvä olla muka vastuusta vapaana ja omia jotkut parannukset vain itselleen ja kuvitella kiillottavansa kansan silmissä sädekehää. No, vain tyhmät uskovat tähän silmänkääntötemppuun. On turha lässyttää, että se, missä jamassa Suomi nyt on, olisi vain muutaman vuoden ratkaisujen summa. Tietä suon pohjalle on pedattu jo vuosikymmenien ajan rahaa haaskaamalla sinne sun tänne.
Kommarit sai siipeensä ennen kuolinkouristusta!
- Vappua!
Vappua odotellessa kirjoitti:
Kommarit sai siipeensä ennen kuolinkouristusta!
Tai siis kuolinkouristelun aikana ; )
- aIbatrossi
Vappua odotellessa kirjoitti:
Kommarit sai siipeensä ennen kuolinkouristusta!
Missä sinä kommareita näit?
Ei Vasemmisto tarkoi kommunisimia - Kuules, , ,
aIbatrossi kirjoitti:
Missä sinä kommareita näit?
Ei Vasemmisto tarkoi kommunisimia, , ,feikkilokki, , kommareita ovat kaikki SDP:n "vasemmalla" puolella olevat!
- vasen oikea
Toimittajalta erittäin huono esitys. Arhinmäki perusteli tekemisiään aivan oikein, mutta ei saanut riittävästi puheenvuoroa.
Totta kai hallituksessa olo kokoomuksen kanssa on pelkkää kompromissiä, ei niihin päätöksiin kukaan voi olla tyytyväinen. Vasemmistolla tuli kuitenkin tilanne jota ei voinut hyväksyä, joten tekivät ihan oikean päätöksen.
Toimittaja yritti saada Arhinmäkeä sanomaan, että hallituksessa olo oli koko ajalta hyödytöntä, muttei saanut myöntävää vastausta. Ja kyllä vasemmisto onkin ollut hidaste kokoomuslaiselle päätöksen teolle. Ellei vasemmisto olisi jarrutellut vääriä päätöksiä, niin Katainen olisi voinut huseerata ilman mitään rajoja.
Toivottavasti vihreät torppaavat ydinvoimalan Fennovoimalta lopullisesti suohon. - Kok. syöpä helv..
Viestiketjua lukeneena voin sanoa, että Kokoomus on maan syöpä. Nekin sypäsolut jotka täällä syöpäänsä leivttävät, pitäsi sädehoiddottaa välittömästi, jotta Suomi voisi vielä pelastua IHMISILLE asuttavaksi.
- Hoitoja
Kokoomus yrittääkin sädettää nuo loiset pois ihmisten jaloista.
- ldsfjrgtjhhuyjh
Minä toistan ketjussa esittämäni kysymykseni, että KUKA RIKOLLINEN täällä tietää minun tarkan ikäni ja MIKSI?!
Kyseinen sama uhkailija uhkailee vankilalla keskustelupalstalla kirjoittajaa minua anonyymina, jota itse on vainonnut ja pelotellut vuosia laittomasti tässä Suomi24:ssa ja rienannut julkisilla valheilla. Mitä väkivaltaisiin kommentteihin tulee, niin on varmasti saman tai samojen häiriintyneiden kynästä, joka minuakin on uhkaillut. Eikä vielä valitettavasti kyse ole siitä, etteivät eräät tietäisi mitä laissa saa netin palstalla sanoa tai ei, vaan siitä, että ette - kuten näkyy- piittaa laeista.- MMies
EEWARI JOUTAA HULLUJENHUONEELLE
PITÄÄ ITSEÄNSÄ AKATEEMISENA LIKI 4KYMPPINEN MUMMO
VIELÄKÄÄN VALMISTUNUT MIKSIKÄÄN
LOISII RAUMAN TYÖKKÄRISSÄ SOSSUPUMMINA
kULUU PALJON VERORAHAA KUN TYPERYS ROIKKUU
SIIVELLÄ, EIKÄ KOSKAAN VALMISTU
TYÖKKÄRIN KONEELLA SEKOILEE NETISSÄ
- itigwritiwiieigrwe
Ja vielä lisään, että vaikka olenkin täysin vajaaälyinen ja seinähullu, niin silti minua ei saa kukaan haukkua mutta MINÄ saan kirjoittaa tänne mitä sylki suuhun tuo ja kenestä vaan.
- MMies
HULLUJA EI TÄÄLLÄ TARVITA
hARMI, ETTEI TYÖKKÄRIN KONETTA VOI BANNATA
RAUMAN KALLIOKADUN TYÖKKÄRISSÄ OLET VAIN HÄIRIKKÖNÄ - lfijrigthtihjyuhy
Aha? Siinä ihminen joka kirjoittaa ei oikein ole sisäistänyt sitä sananvapauden ja lainsäädännön sivistykseen jokaiselle sivistyneelle itsestäänselvänä tietona kuuluvaa asiaa, että vapaaehtoisesti julkisuudessa olevia eli ns. julkkiksia saa arvostella toiminnastaan julkisuudessa nettikeskusteluissa, joskaan ei uhkailla heitäkään eikä laatia kenestäkään tai mistään yksittäisestä ihmisestä minnekään netin keskustelupalstoille keskustelunaloitusta, MUTTA ja että sananvapauden ja lainsäädänön puitteissa _ei_ saa siksi, että vaikkapa ärtyy tai suuttuu toisen mielipiteestä, alkaa vainota ketään mielipidekirjoittajaa internetissä mustamaalaamalla kirjoittajan mainetta. Jos sinulle myös se on epäselvää, että millainen käytös on mustamaalaamista internetissä, niin voin evästää sinua sen verran, että mustamaalaamista joka rinnastetaan kunnianloukkauksiin on internetissä: esiintyminen laajalle henkilön tuntemalle joukolle tunnistettavana henkilönä väärin perustein, valheperustainen väärien tietojen tietoinen levittäminen internetissä laajan joukon tietoon ja lisäksi joukkona tapahtuva tietoinen systemaattinen nettimustamaalaaminen, missä isompi määrä nettikirjoittajia käy mollaamaan yhtä yksittäistä mielipiteen esittäjää.
Kyllä minä ainakin saan kirjoittaa tänne mitä vaan, koska en koskaan laadi herjausaloituksia, en uhkaile ketään, en harjoita rikollista viestintää, enkä käytä näitä keskustelupalstoja osaltani muuhun kuin keskustelemiseen ja koska kirjoitan nimetttömästi asiallisesti siksi, että kukaan muu kuin minä ei ole vastuussa minun mielipiteistäni. Sellaiset lait voisi laatia myös somen kuten Facebookin jäsenile, että saatte puhua omasta elämästänne ja kertoa vaikka jokaisen p*skalla käyntinnekin nettiseinällänne jos järkeä ei teilä muuhun ole, MUTTA Facebookissa EI saa puhua ihmisistä, jotka EIVÄT ole Facebookin jäseniä, koska minä ainakin haluan olla rauhassa ja säilyttää yksityisyyteni ja takuulla moni muukin haluaa olla rauhassa, joita täällä on asiatta herjattu ja joista väärää tietoa levitelty.
Aika sairasta on, että jopa mun käsialaa kopioidaan. Se tosin on vaikeaa, koska olen sen verran persoonallinen sanankäyttäjä, että ei ainakaan minut läheisesti tunteville ikinä menisi täydestä mikään nettikiusaajien feikkaus. - uteliasuus heräsi
MMies kirjoitti:
HULLUJA EI TÄÄLLÄ TARVITA
hARMI, ETTEI TYÖKKÄRIN KONETTA VOI BANNATA
RAUMAN KALLIOKADUN TYÖKKÄRISSÄ OLET VAIN HÄIRIKKÖNÄMielenkiintoista. Kerro lisää tästä raumattaresta. Löytyykö kuvaa?
- lkrgirhtuhtyuh
uteliasuus heräsi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Kerro lisää tästä raumattaresta. Löytyykö kuvaa?
Itse valitettavasti ihan intuitiolla lukemastani veikkaan, että joku hörhö vainoaa jotakin työntekijää Rauman työkkäristä, toivottavasti asia ei ole siten.:/ Lisäksi kun siihen yhdistetään hörhön suunnaton viha vasemmistoliittoa vastaan niin avot´, vois poliisikin alkaa pikkuhiljaa selvittää. Itse ainakin olen kyllästynyt , että joku häirikkö puhuttelee mua Suomi24-keskusteluissa raumalaisena tai että häiriityneet keksii mulle joitakin puhuttelunimiä näissä keskusteluissa.
- 2.anonyymi
lfijrigthtihjyuhy kirjoitti:
Aha? Siinä ihminen joka kirjoittaa ei oikein ole sisäistänyt sitä sananvapauden ja lainsäädännön sivistykseen jokaiselle sivistyneelle itsestäänselvänä tietona kuuluvaa asiaa, että vapaaehtoisesti julkisuudessa olevia eli ns. julkkiksia saa arvostella toiminnastaan julkisuudessa nettikeskusteluissa, joskaan ei uhkailla heitäkään eikä laatia kenestäkään tai mistään yksittäisestä ihmisestä minnekään netin keskustelupalstoille keskustelunaloitusta, MUTTA ja että sananvapauden ja lainsäädänön puitteissa _ei_ saa siksi, että vaikkapa ärtyy tai suuttuu toisen mielipiteestä, alkaa vainota ketään mielipidekirjoittajaa internetissä mustamaalaamalla kirjoittajan mainetta. Jos sinulle myös se on epäselvää, että millainen käytös on mustamaalaamista internetissä, niin voin evästää sinua sen verran, että mustamaalaamista joka rinnastetaan kunnianloukkauksiin on internetissä: esiintyminen laajalle henkilön tuntemalle joukolle tunnistettavana henkilönä väärin perustein, valheperustainen väärien tietojen tietoinen levittäminen internetissä laajan joukon tietoon ja lisäksi joukkona tapahtuva tietoinen systemaattinen nettimustamaalaaminen, missä isompi määrä nettikirjoittajia käy mollaamaan yhtä yksittäistä mielipiteen esittäjää.
Kyllä minä ainakin saan kirjoittaa tänne mitä vaan, koska en koskaan laadi herjausaloituksia, en uhkaile ketään, en harjoita rikollista viestintää, enkä käytä näitä keskustelupalstoja osaltani muuhun kuin keskustelemiseen ja koska kirjoitan nimetttömästi asiallisesti siksi, että kukaan muu kuin minä ei ole vastuussa minun mielipiteistäni. Sellaiset lait voisi laatia myös somen kuten Facebookin jäsenile, että saatte puhua omasta elämästänne ja kertoa vaikka jokaisen p*skalla käyntinnekin nettiseinällänne jos järkeä ei teilä muuhun ole, MUTTA Facebookissa EI saa puhua ihmisistä, jotka EIVÄT ole Facebookin jäseniä, koska minä ainakin haluan olla rauhassa ja säilyttää yksityisyyteni ja takuulla moni muukin haluaa olla rauhassa, joita täällä on asiatta herjattu ja joista väärää tietoa levitelty.
Aika sairasta on, että jopa mun käsialaa kopioidaan. Se tosin on vaikeaa, koska olen sen verran persoonallinen sanankäyttäjä, että ei ainakaan minut läheisesti tunteville ikinä menisi täydestä mikään nettikiusaajien feikkaus.Katsoppas kultaseni tätä:
"Julkisen sanan neuvosto (JSN) on antanut Ylelle keskiviikkona langettavan päätöksen nettipelaamista koskevassa jutussa.
Ylen nettisivuilla 20.11.2013 julkaistu juttu kertoi anonyyminä esiintyvän henkilön ongelmista nettipelisivustolla.
JSN:n mielestä toimittajan olisi pitänyt jäävätä itsensä jutun kirjoittamisesta, koska kyseessä oli uutinen eikä esimerkiksi kolumni, ja toimittajalla oli asiassa selvä intressi. Juttu rikkoi Journalistin ohjeita ja asetti kyseenalaiseksi Ylen maineen luotettavana uutisvälineenä.
Julkisen sanan neuvosto katsoo, että Yle on rikkonut hyvää journalistista tapaa ja antaa kanavalle huomautuksen."
- Suuri ihailijasi
Vasurit ovat neroja!
"Olen sata kertaa parempi kirjoittaja, kuin ehkä yksikään toinen joka tänne Suomi24:n on kirjoittanut."
Tämä "ldsfjrgtjhhuyjh" ja tuhansilla muilla yhtä fiksuilla nimimerkeillä kirjoittava 36-vuotias on palstan todellinen helmi.
Haluaisin nähdä hänet vasureiden ehdokkaana seuraavissa vaaleissa Paavon manttelinperijänä ja Vasemmistoliiton keulakuvana.
Kuka vielä kehtaa väittää, että Vasemmistoliitossa on vain surkeita luusereita ja tyhmiä siivellä eläviä juoppoja?
Olisi hienoa nähdä tämän oman kertomansa mukaan missitasoisen ladyn vaalijuliste joka seinässä viiden metrin kokovartalovalokuvana. Nam!- Toinen ihailijasi
Aina vain paranee!
"Kyllä te kaikki melkein olette tyhmempiä kuin minä. Sori kun sanon totuuden."
Vastaan yhteen kysymykseesi "Minä toistan ketjussa esittämäni kysymykseni, että KUKA RIKOLLINEN täällä tietää minun tarkan ikäni ja MIKSI?!"
Esimerkiksi minä tiedän, koska olet sen itse kertonut. Haluatko linkin siihen kirjoitukseen?
En ehdi nyt enempää kirjoittaa, koska on lähdettävä korjaamaan kaatunutta serveriä, mutta palaan asiaan, kun saan työni tehtyä.
Kyselit tuolla ylempänä nimiä. Haluaisitko tavata henkilökohtaisesti, niin saisit selkeän kuvan, että millaisia ihmisiä täällä toisella puolella on? Ihan tavallisia me olemme, mutta sinä olet "ainutlaatuinen". - kfhreguthh
Toinen ihailijasi kirjoitti:
Aina vain paranee!
"Kyllä te kaikki melkein olette tyhmempiä kuin minä. Sori kun sanon totuuden."
Vastaan yhteen kysymykseesi "Minä toistan ketjussa esittämäni kysymykseni, että KUKA RIKOLLINEN täällä tietää minun tarkan ikäni ja MIKSI?!"
Esimerkiksi minä tiedän, koska olet sen itse kertonut. Haluatko linkin siihen kirjoitukseen?
En ehdi nyt enempää kirjoittaa, koska on lähdettävä korjaamaan kaatunutta serveriä, mutta palaan asiaan, kun saan työni tehtyä.
Kyselit tuolla ylempänä nimiä. Haluaisitko tavata henkilökohtaisesti, niin saisit selkeän kuvan, että millaisia ihmisiä täällä toisella puolella on? Ihan tavallisia me olemme, mutta sinä olet "ainutlaatuinen".Lainaapa sen tekstiä, johon viestiin postaat, eikä viestiä missä on lainattua sisältöä minun mielipidekirjoituksestani. En ole kertonut tarkkaa ikääni missään enkä koskaan, usein kirjoittelen että olen vähän päälle kolmikymppinen tai nuori keski-ikäinen mikä on totuus, mutta en ole kertonut julkisessa internetissä tarkkaa ikääni koskaan. Slti täällä se esitetään päivän tarkkuudella, joten minua vainotaan. Minua vainoava nimittäin ilmeisesti tietää, että milloin olen täyttänyt 36-vuotta, enkä pidä asiasta yhtään syystä, että minulla ei ole ihmissuhteita internetissä.
- :-/
kfhreguthh kirjoitti:
Lainaapa sen tekstiä, johon viestiin postaat, eikä viestiä missä on lainattua sisältöä minun mielipidekirjoituksestani. En ole kertonut tarkkaa ikääni missään enkä koskaan, usein kirjoittelen että olen vähän päälle kolmikymppinen tai nuori keski-ikäinen mikä on totuus, mutta en ole kertonut julkisessa internetissä tarkkaa ikääni koskaan. Slti täällä se esitetään päivän tarkkuudella, joten minua vainotaan. Minua vainoava nimittäin ilmeisesti tietää, että milloin olen täyttänyt 36-vuotta, enkä pidä asiasta yhtään syystä, että minulla ei ole ihmissuhteita internetissä.
Missä ikäsi esitetään päivän tarkkuudella? Ei missään.
- ikdyufguevygtnrr
:-/ kirjoitti:
Missä ikäsi esitetään päivän tarkkuudella? Ei missään.
Mistähän se tiedetään täällä ja miksi, että minkä ikäinen minä olen? Toistan kysymykseni. Käsittääkseni tuntemattomille ihmisille ei kuulu yhtään mitään, että minkä ikäinen on tähän Suomi24-keskustelupalstakeskusteluun osaa ottava nettisurffaaja. Enkä ole mitään, mitä minusta on väitetty tässä Suomi24:ssa. En luonteeltani sellainen kuin täällä väitetään, en sukulaisuussuhteiltani sellainen kuin täällä väitetään, en ihmissuhteiltani sellainen kuin täällä väitetään, enkä etenkään seksuaalimoraaliltani tai muutoin yleisesti moraaliltani yhtään sellainen, kuiin tällä väitetään.
Minusta olisi ihan ok., jos todella ihan vaikka poliisikin alkaisi nyt vähän penkoa, että mitä se kiusaaminen on, jossa minä joudun olemaan kohteena tässä Suomi24:ssa tuntemattomien keskustelupalstakirjoittajien taholta ja että mitä siihen liittyy. Ainakaan tän Suomi24:n ylläpidosta ei mitään apua ole ollut, kun olen uhkailuja ja pelottelua vastaanottanut näissä julkisissa Suomi24-keskusteluissa. Missään Miehen Logiikka- palstalla en ole käynyt vuosiin kirjoittamassa, mutta siellä kyllä oli aikoinaan ihan sairasta kirjoittelijaporukkaa, sen muistan. Täysin mielikuvitusmaailmoissaan eläviä hörhöjä, joilla oli monia rekisteröityjä nimimerkkejä, siinä missä mulla ei koskaan ole ollut ensimmäistäkään.
Mä tarkoitan, että mä en ole internetissä missään millään profiililla, joten MITÄ v*ttua mun ikäni kuuluu täällä kenellekään? Etenkään kun ei liity edes keskustelunaiheeseen.
Hullu se tai ne on, joka niitä vasemmistoon kohdistuvia viha- ja väkivaltajuttuja ahkerasti kirjoittelee tässä Suomi24:ssa. Täytyy viirata ja pahasti jollakin nyt joka on todella aktiivinen Suomi24-häirikkö. Ikävä, että minä en tiedä mitä tai millaisia ihmisiä tänne kirjoittelee, mutta varmaan todellisuus on usein aika muuta, kuin ensisilmäyksellä voisi keskustelua silmäävä luulla. Luuleehan täällä sairaat sellaistakin, että mä muka ilokseni vänkään kaikkien herjaajien ja ahdistelijoiden kanssa, vaikka totuus on vaan, että ne herjaajat eivät jätä minua rauhaan näissä keskusteluissa. Viestieni sisälröjä he eivät juuri koskaan kommentoi,mutta roikkuvat pakkomielteisesti herjaamassa minua. En ikinä kirjoittaisi tänne Suomi24:n mistään muusta syystä kuin siksi, että tänne voi kirjoittaa nimettömästi, joten en todellakaan kaipaa idiootteja herjaamaan minua henkilöpohjalta vakavasti näissä keskusteluissa, joissa en tiedä keiden kanssa keskustelen ja joissa keskusteluissa muut kirjoittajat suurinpiirtein pelottavat minua. - :-/
ikdyufguevygtnrr kirjoitti:
Mistähän se tiedetään täällä ja miksi, että minkä ikäinen minä olen? Toistan kysymykseni. Käsittääkseni tuntemattomille ihmisille ei kuulu yhtään mitään, että minkä ikäinen on tähän Suomi24-keskustelupalstakeskusteluun osaa ottava nettisurffaaja. Enkä ole mitään, mitä minusta on väitetty tässä Suomi24:ssa. En luonteeltani sellainen kuin täällä väitetään, en sukulaisuussuhteiltani sellainen kuin täällä väitetään, en ihmissuhteiltani sellainen kuin täällä väitetään, enkä etenkään seksuaalimoraaliltani tai muutoin yleisesti moraaliltani yhtään sellainen, kuiin tällä väitetään.
Minusta olisi ihan ok., jos todella ihan vaikka poliisikin alkaisi nyt vähän penkoa, että mitä se kiusaaminen on, jossa minä joudun olemaan kohteena tässä Suomi24:ssa tuntemattomien keskustelupalstakirjoittajien taholta ja että mitä siihen liittyy. Ainakaan tän Suomi24:n ylläpidosta ei mitään apua ole ollut, kun olen uhkailuja ja pelottelua vastaanottanut näissä julkisissa Suomi24-keskusteluissa. Missään Miehen Logiikka- palstalla en ole käynyt vuosiin kirjoittamassa, mutta siellä kyllä oli aikoinaan ihan sairasta kirjoittelijaporukkaa, sen muistan. Täysin mielikuvitusmaailmoissaan eläviä hörhöjä, joilla oli monia rekisteröityjä nimimerkkejä, siinä missä mulla ei koskaan ole ollut ensimmäistäkään.
Mä tarkoitan, että mä en ole internetissä missään millään profiililla, joten MITÄ v*ttua mun ikäni kuuluu täällä kenellekään? Etenkään kun ei liity edes keskustelunaiheeseen.
Hullu se tai ne on, joka niitä vasemmistoon kohdistuvia viha- ja väkivaltajuttuja ahkerasti kirjoittelee tässä Suomi24:ssa. Täytyy viirata ja pahasti jollakin nyt joka on todella aktiivinen Suomi24-häirikkö. Ikävä, että minä en tiedä mitä tai millaisia ihmisiä tänne kirjoittelee, mutta varmaan todellisuus on usein aika muuta, kuin ensisilmäyksellä voisi keskustelua silmäävä luulla. Luuleehan täällä sairaat sellaistakin, että mä muka ilokseni vänkään kaikkien herjaajien ja ahdistelijoiden kanssa, vaikka totuus on vaan, että ne herjaajat eivät jätä minua rauhaan näissä keskusteluissa. Viestieni sisälröjä he eivät juuri koskaan kommentoi,mutta roikkuvat pakkomielteisesti herjaamassa minua. En ikinä kirjoittaisi tänne Suomi24:n mistään muusta syystä kuin siksi, että tänne voi kirjoittaa nimettömästi, joten en todellakaan kaipaa idiootteja herjaamaan minua henkilöpohjalta vakavasti näissä keskusteluissa, joissa en tiedä keiden kanssa keskustelen ja joissa keskusteluissa muut kirjoittajat suurinpiirtein pelottavat minua.Ikäsi tiedetään koska olet sen kertonut, et vain muista. Yllytät tuolla ylempänä jotain itsemurhaan, mikä on aika pahasti tehty. Siinä yksi kommentti kirjoittamaasi.
Kukaan ei ehdi lukemaan kaikkea mitä tänne kirjoitetaan, joten tarkkaa profilointia on vaikea tehdä. Pääasia on, että itse tiedät milllainen olet.
Sinulle on hankala kommentoida mitään, koska haukut kaikki mielikuvitusmaailmoissaan eläviksi hörhöiksi, joilla viiraa päässä. Sellainen provosoi sanomaan sinusta samaa.
Vasemmistoliitto on pieni puolue, jolla ei ole paljon kannattajia. Teitä pidetään silmät ummessa elävinä typeryksinä, kun ette näe tai tunnusta, että kommunismi on aiheuttanut kaikkialla hirveitä kärsimyksiä ja silti te kannatatte sosialismia.
Sosialismi ei vain toimi, se on nähty kaikkialla.
Ei tarvitse vastata, tiedän, että olen hullu ja sairas natsi jne.
Aurinkoista kevättä kaikesta huolimatta! - fhruhgurgitghtg
:-/ kirjoitti:
Ikäsi tiedetään koska olet sen kertonut, et vain muista. Yllytät tuolla ylempänä jotain itsemurhaan, mikä on aika pahasti tehty. Siinä yksi kommentti kirjoittamaasi.
Kukaan ei ehdi lukemaan kaikkea mitä tänne kirjoitetaan, joten tarkkaa profilointia on vaikea tehdä. Pääasia on, että itse tiedät milllainen olet.
Sinulle on hankala kommentoida mitään, koska haukut kaikki mielikuvitusmaailmoissaan eläviksi hörhöiksi, joilla viiraa päässä. Sellainen provosoi sanomaan sinusta samaa.
Vasemmistoliitto on pieni puolue, jolla ei ole paljon kannattajia. Teitä pidetään silmät ummessa elävinä typeryksinä, kun ette näe tai tunnusta, että kommunismi on aiheuttanut kaikkialla hirveitä kärsimyksiä ja silti te kannatatte sosialismia.
Sosialismi ei vain toimi, se on nähty kaikkialla.
Ei tarvitse vastata, tiedän, että olen hullu ja sairas natsi jne.
Aurinkoista kevättä kaikesta huolimatta!No kyllä minä sanon sinua hörhöksi ja minä sanon niin ihan aiheesta, koska tämä on kokonaisuudessaan _nimetön_, mutta julkinen keskustelu ja tässä minua on alettu puhutella poliittisen puolueen vasemmistoliiton edustajana näkemyksilläni, joista varsin selvästi lukutaitoiselle käy selväksi, että kyseessä on kirjoittaja joka kirjoittaa tuntemattomille keskustelupalstalla tuntemattomien kommentteihin erityisesti ylistämättä tai haukkumatta mitään puoluetta, kunhan vain vastustaen vihakirjoittelua jota tässä Suomi24:ssa korostuneesti esitetään vasemmistopuolueista ja sen kannattajista.
Minä en ole ollut ketään itsemurhaan kehottamassa, mutta jos rehellisesti sanon, niin kyllä täysin tarpeeton on tyyppi, joka tulee nimettömyyden takaa pelottelemaan ja solvaamaan minua tässä "lortoksi", kuten havaitaan jos ketju luetaan ja minusta niin loukkaavalla tavalla minua pelotteleva voisi ymmärtää hakeutua mielenterveyshoitoon, koska minulta on aika epätoivoinen veto kehottaa ketään tappamaan itsensä keskustelupalstalla, joku on saanut minut niin ahdistuneeksi kirjoittelullaan, että sen sanoin. Samaten kukaan ei ansaitse sellaista kohtelua mitä minä olen tässä Suomi24:ssa saanut, että tuntemattomat kirjoitajat solvatessaan minua solvaavat sukulaisiani. Ei mun sukulaiset tai mitkään tuntemani ole mitenkään sidoksissa siihen, että mä käyn nimettömänä kirjoittelemassa ajanvietteeksi mielipiteitä tässä Suomi24-keskustelussa.
En minä täällä haukkuisi mielikuvitusmaailmoissa eläviksi hörhöiksi, mutta kun yksikään ei ole arvostellut sitä törkeää keskustelunaloitusta, mistä tämäkin keskustelu lähti liikkeelle, niin aika loogista on olettaa, että suuri osa keskusteluun osaa ottavista on hörhöjä. Joskin on täällä asiallisesti törkeästi solvattua vasemmistoliiton puheenjohtajaa ja haukuttua vasemmistoliittoa puolustettukin, mikä kertoo siitä, että vasemmiston kannattajat ja sympparit osaa netissä keskimäärin kirjoittaa asiallisemmin, kuin heidän ns. poliittiset vastustajansa.
Vasemmistoliiton kannattajia loukkaa, että sosialismi tai kommunismi liitetään näissä maatiaiskeksusteluissa vasemmistoliiton eduskunnassa harjoittamaan politiikkaan, kun millään valtiososialismilla tai saatika kommunismilla ei ole mitään tekemistä SUOMESSA sen politiikan kanssa, mitä köyhiä puolustava puolue vasemmistoliitto tai sen kannattajat ajattelee. - ;-D
fhruhgurgitghtg kirjoitti:
No kyllä minä sanon sinua hörhöksi ja minä sanon niin ihan aiheesta, koska tämä on kokonaisuudessaan _nimetön_, mutta julkinen keskustelu ja tässä minua on alettu puhutella poliittisen puolueen vasemmistoliiton edustajana näkemyksilläni, joista varsin selvästi lukutaitoiselle käy selväksi, että kyseessä on kirjoittaja joka kirjoittaa tuntemattomille keskustelupalstalla tuntemattomien kommentteihin erityisesti ylistämättä tai haukkumatta mitään puoluetta, kunhan vain vastustaen vihakirjoittelua jota tässä Suomi24:ssa korostuneesti esitetään vasemmistopuolueista ja sen kannattajista.
Minä en ole ollut ketään itsemurhaan kehottamassa, mutta jos rehellisesti sanon, niin kyllä täysin tarpeeton on tyyppi, joka tulee nimettömyyden takaa pelottelemaan ja solvaamaan minua tässä "lortoksi", kuten havaitaan jos ketju luetaan ja minusta niin loukkaavalla tavalla minua pelotteleva voisi ymmärtää hakeutua mielenterveyshoitoon, koska minulta on aika epätoivoinen veto kehottaa ketään tappamaan itsensä keskustelupalstalla, joku on saanut minut niin ahdistuneeksi kirjoittelullaan, että sen sanoin. Samaten kukaan ei ansaitse sellaista kohtelua mitä minä olen tässä Suomi24:ssa saanut, että tuntemattomat kirjoitajat solvatessaan minua solvaavat sukulaisiani. Ei mun sukulaiset tai mitkään tuntemani ole mitenkään sidoksissa siihen, että mä käyn nimettömänä kirjoittelemassa ajanvietteeksi mielipiteitä tässä Suomi24-keskustelussa.
En minä täällä haukkuisi mielikuvitusmaailmoissa eläviksi hörhöiksi, mutta kun yksikään ei ole arvostellut sitä törkeää keskustelunaloitusta, mistä tämäkin keskustelu lähti liikkeelle, niin aika loogista on olettaa, että suuri osa keskusteluun osaa ottavista on hörhöjä. Joskin on täällä asiallisesti törkeästi solvattua vasemmistoliiton puheenjohtajaa ja haukuttua vasemmistoliittoa puolustettukin, mikä kertoo siitä, että vasemmiston kannattajat ja sympparit osaa netissä keskimäärin kirjoittaa asiallisemmin, kuin heidän ns. poliittiset vastustajansa.
Vasemmistoliiton kannattajia loukkaa, että sosialismi tai kommunismi liitetään näissä maatiaiskeksusteluissa vasemmistoliiton eduskunnassa harjoittamaan politiikkaan, kun millään valtiososialismilla tai saatika kommunismilla ei ole mitään tekemistä SUOMESSA sen politiikan kanssa, mitä köyhiä puolustava puolue vasemmistoliitto tai sen kannattajat ajattelee.Ehkä aloitusta ei arvostella siksi, että porukat ovat samaa mieltä? En edes katsonut ohjelmaa, mutta "Audinmäestä" en pidä tippaakaan. Hän ajaa vain omaa etuaan.
Itse sanot persuja äärioikeistolaisiksi natseiksi, joten kyllä meillä muilla on oikeus sanoa vasureita kommunisteiksi, etten sanoisi suorastaan äärivasemmistolaisiksi.
Demaritkin ajavat sosialismia, joten he ovat myös kommunisteja. Samaa sontaa eri säkeissä kaikki tyynni.
Tästä sinä varmaan vedät herneen nenään, joten jonkin sortin sosialisti sinä olet.
Koko maailmalla menee silloin hyvin, kun kapitalistisen markkinatalouden rattaat pyörivät vinhasti. Sosialistien opeilla siihen ei päästä koskaan.
Työläisilläkin on kaikki hyvin, kun markkinat vetävät, eli työläisen paras ystävä on kapitalisti, ei sosialisti. - lsdfhrgtrhuigthh
;-D kirjoitti:
Ehkä aloitusta ei arvostella siksi, että porukat ovat samaa mieltä? En edes katsonut ohjelmaa, mutta "Audinmäestä" en pidä tippaakaan. Hän ajaa vain omaa etuaan.
Itse sanot persuja äärioikeistolaisiksi natseiksi, joten kyllä meillä muilla on oikeus sanoa vasureita kommunisteiksi, etten sanoisi suorastaan äärivasemmistolaisiksi.
Demaritkin ajavat sosialismia, joten he ovat myös kommunisteja. Samaa sontaa eri säkeissä kaikki tyynni.
Tästä sinä varmaan vedät herneen nenään, joten jonkin sortin sosialisti sinä olet.
Koko maailmalla menee silloin hyvin, kun kapitalistisen markkinatalouden rattaat pyörivät vinhasti. Sosialistien opeilla siihen ei päästä koskaan.
Työläisilläkin on kaikki hyvin, kun markkinat vetävät, eli työläisen paras ystävä on kapitalisti, ei sosialisti.Enpä sanoisi persuja äärioikeistolaisiksi natseiksi, mutta jostakin syystä kaikissa keskustelupalstakirjoituksissa tässä Suomi24-palstoilla joissa samaan aikaan ylistetään perussuomalaisia ja haukutaan tai solvataan törkeästi vasemmistoa äänestäviä, on natsistinen sisältö. Olen sellaisen akateemisen alan opiskelija, että ihan koulutuksellani pystyn erottamaan nimettömistä teksteistä, miten teksteistä ilmenee, että missä on äärioikeistolainen poliittinen sanoma. Jos persut eivät täällä hauku äärioikeistolaisella poliittisella retoriikalla vasemmistoa kuten väität, niin keitä he sitten ovat, jotka niin tekevät?
Itse uskon, että vasemmistolaiset haluavat ihan vain asillisesti kirjoitella mielipiteitä keskustelupalstoilla siinä missä muutkin, joten heitä ainakaan on turha syyttää siitä, että nämä Suomi24-keskustelupalstat ovat täysin oksettavalla tasolla.
Inhottaa tollanen tyhmyys, että aina jos joku idioottipoppoo jossakin netissä keksii vasemmiston herjaamiseensa joitakin termejä kuten "turhanmäki" tai "audinmäki", niin nämä palstat ovat täynnä k*sipäiden sellaisia vihakirjoituksia...
Jos olet sitä mieltä, että Paavo Arhinmäkeä saa nimitellä "Turhanmäeksi" tai "Audinmäeksi", niin sopihan sulle varmaan yhtälailla ja tasapuolusuuden nimissä sitten sellainenkin, että jos mä alkaisin nimittää vaikka no Timo Soinia termillä " Timo Il Soini" tai "Puhuva Pää" tai " Moottoriturpa" tai jos mä alkaisin nimittää vaikka persujen Halla-ahoa "Natsinmäeksi" - tuskin innostuisit, jos alkaisin koko ajan jauhaa sellaista terminologiaa.... Joskin jo itsekunnioitus estäisi, että alkaisin käyttäytyä kuten apina. - :-D
lsdfhrgtrhuigthh kirjoitti:
Enpä sanoisi persuja äärioikeistolaisiksi natseiksi, mutta jostakin syystä kaikissa keskustelupalstakirjoituksissa tässä Suomi24-palstoilla joissa samaan aikaan ylistetään perussuomalaisia ja haukutaan tai solvataan törkeästi vasemmistoa äänestäviä, on natsistinen sisältö. Olen sellaisen akateemisen alan opiskelija, että ihan koulutuksellani pystyn erottamaan nimettömistä teksteistä, miten teksteistä ilmenee, että missä on äärioikeistolainen poliittinen sanoma. Jos persut eivät täällä hauku äärioikeistolaisella poliittisella retoriikalla vasemmistoa kuten väität, niin keitä he sitten ovat, jotka niin tekevät?
Itse uskon, että vasemmistolaiset haluavat ihan vain asillisesti kirjoitella mielipiteitä keskustelupalstoilla siinä missä muutkin, joten heitä ainakaan on turha syyttää siitä, että nämä Suomi24-keskustelupalstat ovat täysin oksettavalla tasolla.
Inhottaa tollanen tyhmyys, että aina jos joku idioottipoppoo jossakin netissä keksii vasemmiston herjaamiseensa joitakin termejä kuten "turhanmäki" tai "audinmäki", niin nämä palstat ovat täynnä k*sipäiden sellaisia vihakirjoituksia...
Jos olet sitä mieltä, että Paavo Arhinmäkeä saa nimitellä "Turhanmäeksi" tai "Audinmäeksi", niin sopihan sulle varmaan yhtälailla ja tasapuolusuuden nimissä sitten sellainenkin, että jos mä alkaisin nimittää vaikka no Timo Soinia termillä " Timo Il Soini" tai "Puhuva Pää" tai " Moottoriturpa" tai jos mä alkaisin nimittää vaikka persujen Halla-ahoa "Natsinmäeksi" - tuskin innostuisit, jos alkaisin koko ajan jauhaa sellaista terminologiaa.... Joskin jo itsekunnioitus estäisi, että alkaisin käyttäytyä kuten apina.Natsiksi nimittäminen on suuri kunnia, mutta niin korkealle ei moni Suomessa yllä.
- tuota noin
lsdfhrgtrhuigthh kirjoitti:
Enpä sanoisi persuja äärioikeistolaisiksi natseiksi, mutta jostakin syystä kaikissa keskustelupalstakirjoituksissa tässä Suomi24-palstoilla joissa samaan aikaan ylistetään perussuomalaisia ja haukutaan tai solvataan törkeästi vasemmistoa äänestäviä, on natsistinen sisältö. Olen sellaisen akateemisen alan opiskelija, että ihan koulutuksellani pystyn erottamaan nimettömistä teksteistä, miten teksteistä ilmenee, että missä on äärioikeistolainen poliittinen sanoma. Jos persut eivät täällä hauku äärioikeistolaisella poliittisella retoriikalla vasemmistoa kuten väität, niin keitä he sitten ovat, jotka niin tekevät?
Itse uskon, että vasemmistolaiset haluavat ihan vain asillisesti kirjoitella mielipiteitä keskustelupalstoilla siinä missä muutkin, joten heitä ainakaan on turha syyttää siitä, että nämä Suomi24-keskustelupalstat ovat täysin oksettavalla tasolla.
Inhottaa tollanen tyhmyys, että aina jos joku idioottipoppoo jossakin netissä keksii vasemmiston herjaamiseensa joitakin termejä kuten "turhanmäki" tai "audinmäki", niin nämä palstat ovat täynnä k*sipäiden sellaisia vihakirjoituksia...
Jos olet sitä mieltä, että Paavo Arhinmäkeä saa nimitellä "Turhanmäeksi" tai "Audinmäeksi", niin sopihan sulle varmaan yhtälailla ja tasapuolusuuden nimissä sitten sellainenkin, että jos mä alkaisin nimittää vaikka no Timo Soinia termillä " Timo Il Soini" tai "Puhuva Pää" tai " Moottoriturpa" tai jos mä alkaisin nimittää vaikka persujen Halla-ahoa "Natsinmäeksi" - tuskin innostuisit, jos alkaisin koko ajan jauhaa sellaista terminologiaa.... Joskin jo itsekunnioitus estäisi, että alkaisin käyttäytyä kuten apina.Oletko käynyt edes peruskoulua loppuun, kun et tunnu osaavan edes lukea, saati sitten analysoida tekstiä?
"Olen sellaisen akateemisen alan opiskelija, että ihan koulutuksellani pystyn erottamaan nimettömistä teksteistä, miten teksteistä ilmenee, että missä on äärioikeistolainen poliittinen sanoma. Jos persut eivät täällä hauku äärioikeistolaisella poliittisella retoriikalla vasemmistoa kuten väität, niin keitä he sitten ovat, jotka niin tekevät?
Lainaa minulle se lause missä tämä hymiöhemmo kieltää persujen olevan äärioikeistolaisia?
Apinat eivät yllytä toisiaan tappamaan itseään kuten sinä, joten sinun vertaaminen apinoihin loukkaisi niitä. Sinulle sopii "punikki", ilman mitään liitettä kuten vaikka "sika", koska se loukkaisi sikoja. Siat ovat sosiaalisia ja älykkäämpiä kuin koirat (ja vasurit), niin "punikkisika" olisi laimeampi ilmaisu. - ksdhufrhgruthhuth
tuota noin kirjoitti:
Oletko käynyt edes peruskoulua loppuun, kun et tunnu osaavan edes lukea, saati sitten analysoida tekstiä?
"Olen sellaisen akateemisen alan opiskelija, että ihan koulutuksellani pystyn erottamaan nimettömistä teksteistä, miten teksteistä ilmenee, että missä on äärioikeistolainen poliittinen sanoma. Jos persut eivät täällä hauku äärioikeistolaisella poliittisella retoriikalla vasemmistoa kuten väität, niin keitä he sitten ovat, jotka niin tekevät?
Lainaa minulle se lause missä tämä hymiöhemmo kieltää persujen olevan äärioikeistolaisia?
Apinat eivät yllytä toisiaan tappamaan itseään kuten sinä, joten sinun vertaaminen apinoihin loukkaisi niitä. Sinulle sopii "punikki", ilman mitään liitettä kuten vaikka "sika", koska se loukkaisi sikoja. Siat ovat sosiaalisia ja älykkäämpiä kuin koirat (ja vasurit), niin "punikkisika" olisi laimeampi ilmaisu.Aha. Todellisuus on kuitenkin se, että sinä ja te röhkitte vihajuttujanne kunnolliselle ihmiselle julkisella internetin keskustelupalstalla. Eipä minua siaksi ole usein kutsuttu, kun ei naispuolista ihmistä moni kehtaa siaksi sanoa - paitsi teikäkäiset äärioikeistolaiset netistä, joilla tarkoitan natseja ja jotka olette vainonneet minua syystä, että olen kirjoittanut Suomi24:n keskustelupalstalle, hulluja kun olette. Kyllä minä ymmärrän, että kun sinä olet häiriintynyt nettikiiusaaja, niin eihän kiusaamasi sinun mielestäsi mitään osaa, etkä mitään hyvää halua kiusaamastasi sanoa, mutta ei sinun tarvitse toitottaa sitä, koska ymmärrän olevani nettikiusattu tässä muutenkin.
Olet outo ja sairas. Se on lähinnä pelottavaa, että tollaset ovat edes kiinnostuneita päivänpolitiikasta. Sinun mielestäsi en ole käynyt edes peruskoulua, aha. Mitä muita ajatusten tonavia sulla natsilla on? Ikävintä on se, että tässä internetissä sinulla häiriityneellä on täysin vapaa mahdollisuus levittää väärää tietoa ja valheita ja nettikiusaamista, kun mikään ylläpito ei tätä Suomi24:a valvo, mikä on todettu sata kertaa.
Kyllä täällä on nettikiusaaja halunnut, että tappaisin itseni hänen ja nettikavereidensa harjoittamaan systemaattiseen laittomaan kiusaamiseen. En tiedä mikä eläinmääre sopii sellaisia kuvaamaan, jotka niin toimii, mutta yleisesti ottaen on varmasti laitonta huvitella internetin keskustelupasltalla pelottelemalla ja nettikiusaamalla ketään. Alkaa itkettää, että miten kapea käsitys teillä on oman maanne historiasta, olette äärioikeistolaiset nuoret täysin menetettyjä tapauksia, ettekä koskaan pysty sivistymään, teillä ei siihen kykyä ole. Kun punikittelet minua, punikittelet tavallista ihmistä, jota sinä häiriintynyt nyt vihaat todennäköisesti siksi, että minä olen sanonut nimettömänä Suomi24-keskustelussa ihan tavallisesti äänestäväni vasemmistoliittoa. Kyllä minä natsismiksi asian miellän, jos kerran nettipalstalla ei saa kirjoitella saamatta hörhöistä nettikiusaajia. Oletko myös sitä mieltä, että esimerkiksi sairauksista, masennuksesta, huolista tai ajanvietteeksi huomioista elämästä ei saisi netissä avautua nimettömänä? Millaista diktatuuria ajat, sellaistako, että ainoastaan nimellä pitäisi ihmisten tulla nettiin kertomaan sairaushistoriansa, sukulaisuussuhteensa, elämäntilanteensa ja muuta, ja ajatko myös sellaista mallia, että pitäisi puhua vain positiivisia asioita kaikista elämän asioista ja siun pitämistäsi poliitikoista, jotka itse ovat itsensä mielipiteillään julkisuuteen tuonut? Ja oletko myös sitä mieltä, että sinun natsin poliittiset vastustajat eivät saisi pitää esimerkiksi blogeja tai keskustella kaltaistensa kanssa, vaan sinunko se pitäisi saada määrätä, että mistä massat keskustelee ja keistä kukin pitää?
Mä en ole kehottanut ketään muuta tappaman itsensä, kuin sitä kirjoittajaa, joka nimitti minua "lortoksi" ( en koskaan ole laittanut itsestäni internetiin edes ensimmäistäkään kuvaa, enkä koskaan hakenut itselleni huomiota internetistä enkä koskaan hakenut esimerkiksi nettiseuraa, joten MILLÄ v*tun oikeudella MINUA "lortoksi" täällä nimitellään, millä?!) ja joka uhkaili minua vankilalla, levittäen ilmeisen perätöntä tirtoa tahallisesti siitä, että kuka ta mikä minä mahdollisesti olisin. Kun en koskaan ole edes parkkisakkoa saanut ja kun olen umpirehellinen kunnon kansalainen, en pidä siitä, että p*skasakki uhkailee anonyymina minua vankilalla, koska oksettaisi edes ajatus, että minut leimattaisiin täällä väärin perustein rikolliseksi vain siksi, että olen keskustellut anonyymien idioottien kanssa nmettömästi asiallisesti tässä Suomi24:ssa.
Ja jättäkää vasemmistolaiset rauhaan. Ne ei teidän huomiota ole vailla. - lfjrijrgjhkjuhyujy
ksdhufrhgruthhuth kirjoitti:
Aha. Todellisuus on kuitenkin se, että sinä ja te röhkitte vihajuttujanne kunnolliselle ihmiselle julkisella internetin keskustelupalstalla. Eipä minua siaksi ole usein kutsuttu, kun ei naispuolista ihmistä moni kehtaa siaksi sanoa - paitsi teikäkäiset äärioikeistolaiset netistä, joilla tarkoitan natseja ja jotka olette vainonneet minua syystä, että olen kirjoittanut Suomi24:n keskustelupalstalle, hulluja kun olette. Kyllä minä ymmärrän, että kun sinä olet häiriintynyt nettikiiusaaja, niin eihän kiusaamasi sinun mielestäsi mitään osaa, etkä mitään hyvää halua kiusaamastasi sanoa, mutta ei sinun tarvitse toitottaa sitä, koska ymmärrän olevani nettikiusattu tässä muutenkin.
Olet outo ja sairas. Se on lähinnä pelottavaa, että tollaset ovat edes kiinnostuneita päivänpolitiikasta. Sinun mielestäsi en ole käynyt edes peruskoulua, aha. Mitä muita ajatusten tonavia sulla natsilla on? Ikävintä on se, että tässä internetissä sinulla häiriityneellä on täysin vapaa mahdollisuus levittää väärää tietoa ja valheita ja nettikiusaamista, kun mikään ylläpito ei tätä Suomi24:a valvo, mikä on todettu sata kertaa.
Kyllä täällä on nettikiusaaja halunnut, että tappaisin itseni hänen ja nettikavereidensa harjoittamaan systemaattiseen laittomaan kiusaamiseen. En tiedä mikä eläinmääre sopii sellaisia kuvaamaan, jotka niin toimii, mutta yleisesti ottaen on varmasti laitonta huvitella internetin keskustelupasltalla pelottelemalla ja nettikiusaamalla ketään. Alkaa itkettää, että miten kapea käsitys teillä on oman maanne historiasta, olette äärioikeistolaiset nuoret täysin menetettyjä tapauksia, ettekä koskaan pysty sivistymään, teillä ei siihen kykyä ole. Kun punikittelet minua, punikittelet tavallista ihmistä, jota sinä häiriintynyt nyt vihaat todennäköisesti siksi, että minä olen sanonut nimettömänä Suomi24-keskustelussa ihan tavallisesti äänestäväni vasemmistoliittoa. Kyllä minä natsismiksi asian miellän, jos kerran nettipalstalla ei saa kirjoitella saamatta hörhöistä nettikiusaajia. Oletko myös sitä mieltä, että esimerkiksi sairauksista, masennuksesta, huolista tai ajanvietteeksi huomioista elämästä ei saisi netissä avautua nimettömänä? Millaista diktatuuria ajat, sellaistako, että ainoastaan nimellä pitäisi ihmisten tulla nettiin kertomaan sairaushistoriansa, sukulaisuussuhteensa, elämäntilanteensa ja muuta, ja ajatko myös sellaista mallia, että pitäisi puhua vain positiivisia asioita kaikista elämän asioista ja siun pitämistäsi poliitikoista, jotka itse ovat itsensä mielipiteillään julkisuuteen tuonut? Ja oletko myös sitä mieltä, että sinun natsin poliittiset vastustajat eivät saisi pitää esimerkiksi blogeja tai keskustella kaltaistensa kanssa, vaan sinunko se pitäisi saada määrätä, että mistä massat keskustelee ja keistä kukin pitää?
Mä en ole kehottanut ketään muuta tappaman itsensä, kuin sitä kirjoittajaa, joka nimitti minua "lortoksi" ( en koskaan ole laittanut itsestäni internetiin edes ensimmäistäkään kuvaa, enkä koskaan hakenut itselleni huomiota internetistä enkä koskaan hakenut esimerkiksi nettiseuraa, joten MILLÄ v*tun oikeudella MINUA "lortoksi" täällä nimitellään, millä?!) ja joka uhkaili minua vankilalla, levittäen ilmeisen perätöntä tirtoa tahallisesti siitä, että kuka ta mikä minä mahdollisesti olisin. Kun en koskaan ole edes parkkisakkoa saanut ja kun olen umpirehellinen kunnon kansalainen, en pidä siitä, että p*skasakki uhkailee anonyymina minua vankilalla, koska oksettaisi edes ajatus, että minut leimattaisiin täällä väärin perustein rikolliseksi vain siksi, että olen keskustellut anonyymien idioottien kanssa nmettömästi asiallisesti tässä Suomi24:ssa.
Ja jättäkää vasemmistolaiset rauhaan. Ne ei teidän huomiota ole vailla.Ja jatkan vielä: jokaiselle joka ei ole nettikiusaaja on itsestäänselvää, että minua on tässä Suomi24:ssa kiusattu JULKISESTI KESKUSTELUPALSTALLA nimettömän pelkän harmittoman keskustelupalstalle Suomi24- kirjoittamisen perusteella. En koskaan ole postannut yhtäkään viestiä tässä muutoin kuin kirjoitamalla laskutehtävän oikein, joskin usein ällöttää se vihreä ruksi joka siihen ilmestyy , että "nimimerkki on vapaana, rekisteröi se itsellesi", KOSKA MINÄ EN ole tehnyt rekisteröitymistoimia tämän saaastaisen kiusaamissaitin Suomi24-jäseneksi liittymiseksi KOSKAAN! Samatenkaan en ole koskaan laatinut yhtäkään vihamotiivikeskustelunaloitusta: tänä vuonna 2014 en vielä ole laatinut ENSIMMÄISTÄKÄÄN keskustelunaloitusta tähän Suomi24:n, ja tuskin tulen laatimaankaan, vaan olen keskustellut muiden aloittamissa keskusteluketjuissa nimettömillä kommenteilla nimettömien tekstejä mielipiteelläni tulkiten.
Kaikki tsemppi vasemmistoliitolle & puheenjohtajalleen, koska ne sairaat eivät sitä puoluetta lannista ne äärioikeistolaiset nilkit, jotka kiusaa minuakin viatonta ahdistuksen partaalle tässä Suomi24:ssa. - Pro NSDAP
ksdhufrhgruthhuth kirjoitti:
Aha. Todellisuus on kuitenkin se, että sinä ja te röhkitte vihajuttujanne kunnolliselle ihmiselle julkisella internetin keskustelupalstalla. Eipä minua siaksi ole usein kutsuttu, kun ei naispuolista ihmistä moni kehtaa siaksi sanoa - paitsi teikäkäiset äärioikeistolaiset netistä, joilla tarkoitan natseja ja jotka olette vainonneet minua syystä, että olen kirjoittanut Suomi24:n keskustelupalstalle, hulluja kun olette. Kyllä minä ymmärrän, että kun sinä olet häiriintynyt nettikiiusaaja, niin eihän kiusaamasi sinun mielestäsi mitään osaa, etkä mitään hyvää halua kiusaamastasi sanoa, mutta ei sinun tarvitse toitottaa sitä, koska ymmärrän olevani nettikiusattu tässä muutenkin.
Olet outo ja sairas. Se on lähinnä pelottavaa, että tollaset ovat edes kiinnostuneita päivänpolitiikasta. Sinun mielestäsi en ole käynyt edes peruskoulua, aha. Mitä muita ajatusten tonavia sulla natsilla on? Ikävintä on se, että tässä internetissä sinulla häiriityneellä on täysin vapaa mahdollisuus levittää väärää tietoa ja valheita ja nettikiusaamista, kun mikään ylläpito ei tätä Suomi24:a valvo, mikä on todettu sata kertaa.
Kyllä täällä on nettikiusaaja halunnut, että tappaisin itseni hänen ja nettikavereidensa harjoittamaan systemaattiseen laittomaan kiusaamiseen. En tiedä mikä eläinmääre sopii sellaisia kuvaamaan, jotka niin toimii, mutta yleisesti ottaen on varmasti laitonta huvitella internetin keskustelupasltalla pelottelemalla ja nettikiusaamalla ketään. Alkaa itkettää, että miten kapea käsitys teillä on oman maanne historiasta, olette äärioikeistolaiset nuoret täysin menetettyjä tapauksia, ettekä koskaan pysty sivistymään, teillä ei siihen kykyä ole. Kun punikittelet minua, punikittelet tavallista ihmistä, jota sinä häiriintynyt nyt vihaat todennäköisesti siksi, että minä olen sanonut nimettömänä Suomi24-keskustelussa ihan tavallisesti äänestäväni vasemmistoliittoa. Kyllä minä natsismiksi asian miellän, jos kerran nettipalstalla ei saa kirjoitella saamatta hörhöistä nettikiusaajia. Oletko myös sitä mieltä, että esimerkiksi sairauksista, masennuksesta, huolista tai ajanvietteeksi huomioista elämästä ei saisi netissä avautua nimettömänä? Millaista diktatuuria ajat, sellaistako, että ainoastaan nimellä pitäisi ihmisten tulla nettiin kertomaan sairaushistoriansa, sukulaisuussuhteensa, elämäntilanteensa ja muuta, ja ajatko myös sellaista mallia, että pitäisi puhua vain positiivisia asioita kaikista elämän asioista ja siun pitämistäsi poliitikoista, jotka itse ovat itsensä mielipiteillään julkisuuteen tuonut? Ja oletko myös sitä mieltä, että sinun natsin poliittiset vastustajat eivät saisi pitää esimerkiksi blogeja tai keskustella kaltaistensa kanssa, vaan sinunko se pitäisi saada määrätä, että mistä massat keskustelee ja keistä kukin pitää?
Mä en ole kehottanut ketään muuta tappaman itsensä, kuin sitä kirjoittajaa, joka nimitti minua "lortoksi" ( en koskaan ole laittanut itsestäni internetiin edes ensimmäistäkään kuvaa, enkä koskaan hakenut itselleni huomiota internetistä enkä koskaan hakenut esimerkiksi nettiseuraa, joten MILLÄ v*tun oikeudella MINUA "lortoksi" täällä nimitellään, millä?!) ja joka uhkaili minua vankilalla, levittäen ilmeisen perätöntä tirtoa tahallisesti siitä, että kuka ta mikä minä mahdollisesti olisin. Kun en koskaan ole edes parkkisakkoa saanut ja kun olen umpirehellinen kunnon kansalainen, en pidä siitä, että p*skasakki uhkailee anonyymina minua vankilalla, koska oksettaisi edes ajatus, että minut leimattaisiin täällä väärin perustein rikolliseksi vain siksi, että olen keskustellut anonyymien idioottien kanssa nmettömästi asiallisesti tässä Suomi24:ssa.
Ja jättäkää vasemmistolaiset rauhaan. Ne ei teidän huomiota ole vailla.En tiedä mitä kaikkea sinä olet tänne suoltanut, mutta vaikutat jotenkin jälkeenjääneeltä, kun sanot, että et seuraa politiikkaa, mutta mistään muusta et kuitenkaan kommentoi kuin ihailet juoppolalli Arhinmäkeä.
Hitler oli raivoraitis ja me emme voi sietää tuollaista puliukkoa kuin Arhinmäki.
Suomessa on äärioikeisto vahvassa nousussa, kuten kaikkialla Euroopassa ja kun me saamme riittävästi edustajia eduskuntaan, niin alkaa tapahtumaan.
- Nightmare closing
Tämä viestiketju todistaa,että olisi aika pistää piste näille ideologia taisteluille.
Ja alkaa suunnittelemaan,miten saada aikaan maailma ,ilman rahaa,ja silti koko yhteiskunta toimivaksi.
Näillä näkymin näyttää että todellakin tulee 3.maailmansota ja koko maailma tuhoutuu.
Tämä keskustelu kun saa jalan sijaa maailmalla,ihmisillä on sen jälkeen elin aikaa korkeintaan pari viikkoa,ennen ydinkatastrofia.
Hyvin vahvasti näyttää siltä.
Tilanne kohta ei kenenkään hallinnassa.- :-/
Miksi ilman rahaa? Joka ainoa täällä vinkuu köyhyyttään, vaikka suomalainen duunari menee kirkkaasti maailman rikkaimpaan prosenttiin ja silti pitäisi saada lisää ja lisää RAHAA!
- rahoitus asiaa
Ei kai Guggenheim vaikuttanut vasurien eroon?
- MMies
Guggenheim on pelkkä joidenkin kokkelien rahastuskeikka
Täsin tarpeeton, vaikka olisi rahaa liikaakin
Mihin Pielaveteläinen sontakuski sitä tarvitsee?
- tttrrrt
Kyllä oli Arhis , kuin piparilaatikolta yllätetty pikkupoika.
- pipareita muruja
Kyllähän oli hyvä toimittaja arhis pakeni vastuuta vastatessa kysymykseen
- Bilderberg-Yle
Arhinmäki ja Vasemmisto on saanut valtavan myötätunnon aallon, tuon tökerön ohjelman ja sen ammattitaidottoman urpotoimittajan törkeän käytöksen takia.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2014/hallitus-paatti-leikata-kaikkein-heikoimmilta-2/
Miten laittomilla pakkomaksuilla rahoitettava Yle, joka saa journalistipalkinnon viha-ohjelmasta, harjoittaa suoraa silmitöntä väkivaltaa kohdistettuna Vasemmistoon, suorissa lähetyksissä ja jokaisessa politiikan uutisessa ?- Eroa Kivinen
Ennen eilistä kukaan ei tiennyt, sen studioissa nojatuolin pohjalla, vuosikymmeniä tylsistyneen näköisenä röhnöttäneen kokoomuslaisen toimittajan nimeä, oli ressukka huomionkipeä ja käytti Arhinmäen upeaa karismaa itsensä esiintuomiseen, kun kansa olisi halunnut kuulla Arhinmäen fiksuja ja asiallisia tietoja siitä, mitä hallituksessa tapahtui.
- vas. vastuu
Vasemmistoliiton hallituspäätökset ovat Naton syy.
- Sananvapautta VAS
On ikävää, että se valtamedia, jonka pitäisi olla puolueeton, asiallinen ja jokaisen suomalaisen kanava, onkin nyt profiloitunut vihakanavaksi, joka edustaa sananvapautta rikkaille ja kohdistaa vihaa Vasemmistoon ja tavalliseen kansaan.
Todellakin irvokasta, että Yle sai journalistipalkinnon viha-ohjelmista, kun se itse tekee niitä. Eilinen A-studio oli selkeä esimerkki vihaohjelmasta, joita Yle tekee Vasemmistoa kohtaan. Arhinmäki selvisi hienosti, oli provosoitumatta. Moni olisi lähtenyt studiosta kalppimaan. Arhinmäki veti toimittajia kölin alta mennen tullen. - Vihakanava YLE
Sananvapautta VAS kirjoitti:
On ikävää, että se valtamedia, jonka pitäisi olla puolueeton, asiallinen ja jokaisen suomalaisen kanava, onkin nyt profiloitunut vihakanavaksi, joka edustaa sananvapautta rikkaille ja kohdistaa vihaa Vasemmistoon ja tavalliseen kansaan.
Todellakin irvokasta, että Yle sai journalistipalkinnon viha-ohjelmista, kun se itse tekee niitä. Eilinen A-studio oli selkeä esimerkki vihaohjelmasta, joita Yle tekee Vasemmistoa kohtaan. Arhinmäki selvisi hienosti, oli provosoitumatta. Moni olisi lähtenyt studiosta kalppimaan. Arhinmäki veti toimittajia kölin alta mennen tullen.Epäonnistuneet rivitoimittajat, koettivat ratsastaa Arhinmäen upealla karismalla, mutta epäonnistuivat vain paljastamaan vihansa ja katkeruutensa, sekä puolueen, jolle ohjelmia tekevät, eli Kokoomuslaisia ovat.
Nykyinen Kivisen johtama Yle, on erikoistunut tekemään ohjelmia äärioikeistolle, hoitamaan sen vaalimainonnan ja rajoittamaan Vasemmiston sananvapautta.
Yle-veron perumiselle on enemmän, kuin syitä. Se on Suomen perustuslain vastainen, eli laiton. Yle ei selviydy sille lainmukaan säädetyistä tehtävistä, jokaisen suomalaisen asiallisena tiedonvälittäjänä ja oikeudenmukaisena mediana, vaan on kallistunut niin oikealle, ettei pysty enää edes raivoaan hillitsemään. Vihaohjelmien tekijöitä palkitaan journalistipalkinnolla, aika irvokasta, tätä päivää.
- me naatitaan
Arhinmäki puolustaa homppeleita ja haukkuu perussuomalaisia. Ei ihme, että kaverin suosiokäyrä on syöksylaskussa.
- Vasemmisto Voittaa
Me laakastaan. Arhinmäen suosio vain kasvoi ja Vasemmisto sai lisää äänestäjiä, tuonkin Yle:n säälittävän porvaritoimituksen mokan takia.
- raha ratkaisee nääs
Rikkaat kokoomuslaiset vain naureskelee Arhinmäelle. He tietävät, että vasurista ei ole henkistä tai fyysistä uhkaa.
- 2 kerroksen väkeä
Vasemmistosta on tullut oikeiston ja kokoomuksen naurun aihe. Raha, laatu ja ihmisten taso on kokoomuksessa niin eri tasolla. Onneksi vasurit tyytyy rakkikoiran asemaansa. Otetaan me kokkarit taas shamppanjaaaahhhhh.
- Eroa Kivinen
Päinvastoin siksi sananvapautta rajoitetaan, koska porvarit ovat niin helvetin peloissaan, että Vasemmisto tulee voittamaan vaaleissa, kuten tuleekin. Uhka on todellinen.
Porvarinketkut ovat paniikissa, siksi eivät enää hallitse käytöstään. - lkfirhithhiuyjuyju
Eroa Kivinen kirjoitti:
Päinvastoin siksi sananvapautta rajoitetaan, koska porvarit ovat niin helvetin peloissaan, että Vasemmisto tulee voittamaan vaaleissa, kuten tuleekin. Uhka on todellinen.
Porvarinketkut ovat paniikissa, siksi eivät enää hallitse käytöstään.Kyllä. Porvarit ovat paniikissa. Koko ajan näilläkin palstoilla haukutaan vasemmistoliittoa vain pieneksi ja mitättömäksi puolueeksi: jos asia olisi niin, niin _miksi_ jopa koko Yleisradion yksittäinen A-Studiohaastattelu olisi valjastettu siihen mitä näkyi, eli vasemmistoliiton puheenjojhtajan ja vasemmistoliiton haukkumiseen. Ja jos vasemmistoliitto muka ei ole pelon aihe porvareille, miksi joku Soini on käyttänyt kolme vuotta opposisiosta käsin aikansa vasemmistoliiton solvaamiseen. Siinä kysymyksiä.
Itse vaan pahaa pelkään, että vassarit ei ehkä ja välttämättä, vaikka toisin toivonkin, voita vielä seuraavissa vaaleissa, mutta sen jälkeen kun nää ahneet porvarit on sössineet kaiken, sitten se nousee luontaisesti eduskuntaan suurena vaalivoittajana. Tosin persut kaatuu jo seuraavissa Suomen eduskuntavaaleissa. Ja eurovaaleissa vassarit saa kohtuullisen kannatuksen. Mutta todella, todella nouseva kannatus vasemmistoliitolla on kansan syvistä riveistä lähtien, niistä kärsivistä ja alistetuista joita valtapuolueet eivät ole kiinnostuneet ja niistä joiden asiaa valtapuolueet eivät aja. Ja eroavan kulttuuriministerin kannatus on aivan huippu: ei ole ihme, että se oli Helsingin äänikuningas, oikeasti yksi harvoista merkkipoliitikoista jotka todella on tehneet jotakin siellä eduskunnassa, eikä vaan puhuneet. - :-D
lkfirhithhiuyjuyju kirjoitti:
Kyllä. Porvarit ovat paniikissa. Koko ajan näilläkin palstoilla haukutaan vasemmistoliittoa vain pieneksi ja mitättömäksi puolueeksi: jos asia olisi niin, niin _miksi_ jopa koko Yleisradion yksittäinen A-Studiohaastattelu olisi valjastettu siihen mitä näkyi, eli vasemmistoliiton puheenjojhtajan ja vasemmistoliiton haukkumiseen. Ja jos vasemmistoliitto muka ei ole pelon aihe porvareille, miksi joku Soini on käyttänyt kolme vuotta opposisiosta käsin aikansa vasemmistoliiton solvaamiseen. Siinä kysymyksiä.
Itse vaan pahaa pelkään, että vassarit ei ehkä ja välttämättä, vaikka toisin toivonkin, voita vielä seuraavissa vaaleissa, mutta sen jälkeen kun nää ahneet porvarit on sössineet kaiken, sitten se nousee luontaisesti eduskuntaan suurena vaalivoittajana. Tosin persut kaatuu jo seuraavissa Suomen eduskuntavaaleissa. Ja eurovaaleissa vassarit saa kohtuullisen kannatuksen. Mutta todella, todella nouseva kannatus vasemmistoliitolla on kansan syvistä riveistä lähtien, niistä kärsivistä ja alistetuista joita valtapuolueet eivät ole kiinnostuneet ja niistä joiden asiaa valtapuolueet eivät aja. Ja eroavan kulttuuriministerin kannatus on aivan huippu: ei ole ihme, että se oli Helsingin äänikuningas, oikeasti yksi harvoista merkkipoliitikoista jotka todella on tehneet jotakin siellä eduskunnassa, eikä vaan puhuneet.Paavo on Suomen historian ylivoimaisesti turhin ja korruptoitunein poliitikko kautta aikojen!
Jakoi veronmaksajien rahaa omille kavereilleen ja aiheutti känniörvellyksillään skandaalin kaikkialla missä näyttäytyi!
Venäläisten olisi pitänyt panna hänet muutamaksi vuodeksi vankilaan valtiorikoksesta.
Yksikään ministeri ei ole koskaan laiminlyönyt tehtäviään niin rankasti mitä Paavo. Siksi facebookkiin perustettiin oma ryhmä, jonne sai ilmoittaa "Paavo ei ollut täälläkään".
Valtio säästää miljoona vuodessa kun tuo törkymöykky tajusi viimein, että hänen paikkansa ei todellakaan ole hallituksessa!
- Nazeja
Todella alaarvoista käytöstä toimittajalta. Kysyy kysymyksen, mutta ei anna vastata. Sitten menee seuraavaan kysymykseen. Lopuksi vielä sanoo: "nyt sitä sitten selitellään..."
Kyllä Ahrimäki voitti tuon keskustelun 100/0. Toimittajalta suoranaista vi''uilua.
Ihan uskomatonta käytöstä. En ole vastaavaa käytöstä ja puolueellisuutta nähnyt toimittajalta. Ylen pitäisi olla puolueeton!? - Sananvapautta VAS
Arhinmäki MURSKASI Yle:n kokoomustoimittajat.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2014/hallitus-paatti-leikata-kaikkein-heikoimmilta-2/
Vasemmiston linja on täyttä asiaa, jonka jokainen luokkatietoinen, Suomen työväestöä, tavallista kansaa puolustava ihminen tajuaa.
Sananvapautta rajoittava Yle, on äärioikeiston mainoskanava, sitä ei ota todesta enää kukaan. Yle-vero joutaa perua. - Odis
Mahto olla lahtarien tyttö tuo toimittaja...
- noppaa
Pitäs saunan taa mennä arhis
- waIer
Siis punakapinallinen? "Suinulan verilöylyksi kutsuttu joukkoteloitus tapahtui Suomen sisällissodan alussa Kangasalan Suinulan kylän Markkulan talon pihamaalla 31. tammikuuta 1918. Siellä punakaartin yksiköt ja venäläisjoukko surmasivat 15 Tampereen suojeluskuntaan kuulunutta sotilasta. Tapahtumasarja oli osa sisällissodan alkuvaihetta, jonka aikana punaisen ja valkoisen Suomen välinen rintamalinja ja osapuolien asevoimat muodostuivat. Suinulan terroriteko oli sodan ensimmäinen mittavampi joukkoteloitus, ja se sai paljon julkisuutta sekä lisäsi sodan osapuolten välistä vastakkainasettelua."
- Omaetuparasetu
Ei muuten kukaan ota esille puoluetuen laskemista esim. 10pros per vuosi. Kummallista, eikö?
- Miten on?
Oliskohan nämä A-studion ohjelmaa haukkuvat olleet samaa mieltä, jos haastateltavana olisi ollut jonkun muun hallituspuolueen henkilö?
- ldfijgliflgthtuht
No, vaikka häiriintyneimpiä tuotoksia kirjoittavat tässäkin keskustelussa minuun takertuivat, niin sen verran otan kantaa tuohon kommenttiin, että: minkään muun hallituspuolueen edustajaa ei olisi kohdeltu niin törkeästi, kuin Arhinmäkeä.
Mutta nyt on pakko lisätä, että propsit oikeasti tänään 27.03.2014 A- Studio- Talkin Jan Anderrsonille ( vai miköä se toimittajan nimi nyt olikaan, en muista): siitä toimittajasta olen aina pitänyt, asiallinen ja tasapuolinen.
Eilinen A- Studio harmaapäätoimittajan ja naistoimittajan johdolla oli kyllä pohjanoteeraus. En ole edes erityisen tai juuri mitenkään erityisen kiinnostunut politiikasta, mutta kyllä se aika räikeästi YLE:ssa usein pistää silmään, että miten puolueellista linjaa keskustan ja kokoomuksen suuntaan ne vetää. Onneksi kuitenkin on fiksuja poliitikoita, kuten Arhinmäki ja Pekkarinen ja jopa kokoomuksen Orpo, että he pystyvät keskustelemaan asiallisesti. Demareiden taas on aivan turha syyttää vasemmistoliittoa siitä, että vassarit jätti hallituksen: nehän kertoi, että eivät saaneet tukea sieltä pyrkimyksissään estää tuloerojen kasvua ja pienituloisimmilta leikkaamista.
Itse en ymmärrä, että mitä Orpolla ja tyypeillä on sitä vastaan, että kaikkein rikkaimmilta jotka täysin pärjäisi ilman lapsilisiä, ne vaikka poistettaisiin. Mutta se ahneus, se ahneus... Tunnetaan sanonta,että rikas ei anna paljostakaan, köyhä antaisi vähästänsäkin, jotta kaikilla olisi edellytykset hyvään tai edes ihmisarvoiseen elämään. - Niin, ,
ldfijgliflgthtuht kirjoitti:
No, vaikka häiriintyneimpiä tuotoksia kirjoittavat tässäkin keskustelussa minuun takertuivat, niin sen verran otan kantaa tuohon kommenttiin, että: minkään muun hallituspuolueen edustajaa ei olisi kohdeltu niin törkeästi, kuin Arhinmäkeä.
Mutta nyt on pakko lisätä, että propsit oikeasti tänään 27.03.2014 A- Studio- Talkin Jan Anderrsonille ( vai miköä se toimittajan nimi nyt olikaan, en muista): siitä toimittajasta olen aina pitänyt, asiallinen ja tasapuolinen.
Eilinen A- Studio harmaapäätoimittajan ja naistoimittajan johdolla oli kyllä pohjanoteeraus. En ole edes erityisen tai juuri mitenkään erityisen kiinnostunut politiikasta, mutta kyllä se aika räikeästi YLE:ssa usein pistää silmään, että miten puolueellista linjaa keskustan ja kokoomuksen suuntaan ne vetää. Onneksi kuitenkin on fiksuja poliitikoita, kuten Arhinmäki ja Pekkarinen ja jopa kokoomuksen Orpo, että he pystyvät keskustelemaan asiallisesti. Demareiden taas on aivan turha syyttää vasemmistoliittoa siitä, että vassarit jätti hallituksen: nehän kertoi, että eivät saaneet tukea sieltä pyrkimyksissään estää tuloerojen kasvua ja pienituloisimmilta leikkaamista.
Itse en ymmärrä, että mitä Orpolla ja tyypeillä on sitä vastaan, että kaikkein rikkaimmilta jotka täysin pärjäisi ilman lapsilisiä, ne vaikka poistettaisiin. Mutta se ahneus, se ahneus... Tunnetaan sanonta,että rikas ei anna paljostakaan, köyhä antaisi vähästänsäkin, jotta kaikilla olisi edellytykset hyvään tai edes ihmisarvoiseen elämään.No, demareiden talutusnuorassahan Yle on aina mennyt.
- :-/
ldfijgliflgthtuht kirjoitti:
No, vaikka häiriintyneimpiä tuotoksia kirjoittavat tässäkin keskustelussa minuun takertuivat, niin sen verran otan kantaa tuohon kommenttiin, että: minkään muun hallituspuolueen edustajaa ei olisi kohdeltu niin törkeästi, kuin Arhinmäkeä.
Mutta nyt on pakko lisätä, että propsit oikeasti tänään 27.03.2014 A- Studio- Talkin Jan Anderrsonille ( vai miköä se toimittajan nimi nyt olikaan, en muista): siitä toimittajasta olen aina pitänyt, asiallinen ja tasapuolinen.
Eilinen A- Studio harmaapäätoimittajan ja naistoimittajan johdolla oli kyllä pohjanoteeraus. En ole edes erityisen tai juuri mitenkään erityisen kiinnostunut politiikasta, mutta kyllä se aika räikeästi YLE:ssa usein pistää silmään, että miten puolueellista linjaa keskustan ja kokoomuksen suuntaan ne vetää. Onneksi kuitenkin on fiksuja poliitikoita, kuten Arhinmäki ja Pekkarinen ja jopa kokoomuksen Orpo, että he pystyvät keskustelemaan asiallisesti. Demareiden taas on aivan turha syyttää vasemmistoliittoa siitä, että vassarit jätti hallituksen: nehän kertoi, että eivät saaneet tukea sieltä pyrkimyksissään estää tuloerojen kasvua ja pienituloisimmilta leikkaamista.
Itse en ymmärrä, että mitä Orpolla ja tyypeillä on sitä vastaan, että kaikkein rikkaimmilta jotka täysin pärjäisi ilman lapsilisiä, ne vaikka poistettaisiin. Mutta se ahneus, se ahneus... Tunnetaan sanonta,että rikas ei anna paljostakaan, köyhä antaisi vähästänsäkin, jotta kaikilla olisi edellytykset hyvään tai edes ihmisarvoiseen elämään.Sinä näet Paavon eri valossa, minä luen vain uutiset mitä hän on tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Tässä juttua Iltasanomista.
"Paavo Arhinmäen (vas) ministeritaival muistetaan paitsi Sotshin jääkiekkopronssin juhlinnasta, myös värikkäistä kannanotoista.
Tuoreen ex-ministerin Paavo Arhinmäen kolmivuotinen taival urheilu- ja kulttuuriministerinä ei välttynyt kohuilta. Osa väriläiskistä on syntynyt tahattomasti, osa aivan suunnitellusti.
Ensimmäinen kohu Arhinmäen ministeriuralla syntyi 2011, kun Musiikkitalon avajaiset jäivät kulttuuriministeriltä väliin.
- Menen mieluummin konserttiin kuin tuommoiseen enemmän kilistelytilaisuuteen, Arhinmäki sanoi Helsingin Sanomille.
Ministeri on tunnettu urheilun ystävä. Musiikkitalon avajaisten sijaan Arhinmäki matkusti Liettuaan kannustamaan Suomen miesten koripallomaajoukkuetta.
KUVA: Heikki Saukkomaa
Ministeri Arhinmäki nähtiin elokuussa 2011 Liettuassa koripallokatsomossa, Musiikkitalon avajaisissa Helsingissä ei. Ministeri Arhinmäki nähtiin elokuussa 2011 Liettuassa koripallokatsomossa, Musiikkitalon avajaisissa Helsingissä ei.
Kulttuuriväki raivostui päätöksestä, varsinkin kun myös tilaisuus Sibelius-Akatemiassa peruttiin samaisen koripalloreissun vuoksi. Kesällä 2012 väliin jäivät Savonlinnan oopperajuhlat, vaikka kyseessä olivat merkittävän oopperainstituution 100-vuotisjuhlat.
Kulttuuriministeri kävi elämänsä ensimmäisen kerran oopperassa Savonlinnan oopperajuhlilla 2011. Seuraavana kesänä häntä ei juhlilla nähty, vaikka kyseessä olivat 100-vuotisjuhlat.
- Vasemmistoliiton ja nimenomaan meidän nykyisen kulttuuriministerimme linjauksissa nähdään tietämättömyyttä siitä, mikä suomalaisen työväenliikkeen historia on. Suomalaisen työväenliikkeen perusoletus oli se, että työläisille pitää saada oikeus samaan korkeakulttuurin mitä yläluokilla oli, kapellimestari-säveltäjä Esa-Pekka Salonen ihmetteli.
Kaikkien poisjääntien jälkeen syntyi humoristinen Paavo ei ollut täälläkään -ilmiö. Facebookiin perustetulla sivustolla sai ilmoittaa, missä kaikkialla kulttuuriministeri ei ollut ollut paikalla.
Elokuussa 2013 Arhinmäki pääsi Suomen urheiluasioista vastaavana ministerinä kunnia-aitoon Moskovan MM-yleisurheilukisoissa. Arhinmäki heilutteli katsomossa sateenkaarilippua protestina Venäjän uudelle laille, joka kieltää "homopropagandan" levittämisen.
Paavo Arhinmäki protestoi Moskovan MM-kisojen kunnia-aitiossa heiluttamalla sateenkaarilippua.
Stadionin hetkessä loppuunmyynyttä rap-artisti Cheekiä Arhinmäki vähätteli ja kertoi, ettei pidä kyseisen artistin musiikista. Sotshin talviolympialaisten kiekkojuhlien jatkoilla helmikuussa 2014 urheiluministerin turnauskestävyys petti ja hän sammui.
Ennen paluutaan kotimaahan Arhinmäki ehti kuitenkin kommentoida Norjan hiihtäjien lääkityksen olevan kohdillaan, mistä norjalaiset hermostuivat. Reissaaminen kävi kunnon päälle. Pian Arhinmäen nähtiin pilkkivän eduskunnan ministeriaitiossa. Eduskunnan kyselytunnilla ministerinaitiossa istunut Arhinmäki vaikutti silminnähden uneliaalta ympäristöministeri Ville Niinistön (vihr) vastatessa kysymykseen hallituksen toimista liiallisen byrokratian ja lupaviidakon karsimiseksi.
Eduskunnan verkkolähetyksen tv-kuvan perusteella Niinistön oikealla puolella istuva Arhinmäki taistelee pitkään väsymystä vastaan, mutta näyttää torkahtavan useaan otteeseen.
Lopulta Niinistön vasemmalla puolella puolustusministeri Carl Haglund (r) puuttuu tilanteeseen kurottumalla Arhinmäen puoleen ja sanomalla tälle jotakin.
Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelurakenneuudistuksesta päätettäessä yleisilme oli väritön, mutta Arhinmäeltä ei väriä puuttunut. Ministeri kuvattiin kirjavat sote-sukat jalassa.
Soteuudistus näyttää muuten harmaalta, mutta ministeri Arhinmäki toi väriä - ainakin sukillaan.
Itse Arhinmäki kertoi keskiviikkona blogissaan, että hänen omasta mielestään tärkein saavutus ministeriurallaan oli Olympiastadionin peruskorjauksen järjestäminen.
Huh, melkoinen ministeriura! Ihmekös siis, että ensimmäinen asia, mitä Arhinmäki aikoi tehdä hallituksesta erottuaan, oli mennä kotiin nukkumaan.
Tarja Kuittinen, Mika Lehto"
Aika kaunistellusti kerrottu. Paavo ei urallaan paljon saanut aikaan, jos örvellykset, kiroilut ja rahan jakaminen kavereille jätetään pois.
Suomen historian huonoin ministeri. - lrhjhguthtiuhyh
Niin, , kirjoitti:
No, demareiden talutusnuorassahan Yle on aina mennyt.
Se = YLE ei ole "demareiden talutusnuorassa": kun en seuraa politiikkaa, en ole jaksanut selvittää, että mitä puoluetaustaa YLE:n nykyinen johtaja nimeltään kai muistaakseni Kivinen(?) edustaa, mutta jos en väärin muista, niin keskustaa tai kokoomusta(?), muistaakseni kokoomusta(?) vai ko oliko sittenkin keskustaa(?).
Minua ällöttäää, että vaikka mulla ei mitään tai ketään Suomen laillista puoluetta vastaan mitään olekaan, se asia, että puolue kansallinen kokoomus on nyt ilmeisesti sitten miehittänyt kaikki mahdolliset vaikutusvallan paikat; myös valtion keskeiset tiedonvälityskanavat ja vaikutusvalllan niissä itselleen. Yleisradio on onneksi yhäkin vielä melko riippumaton, mutta kyllä siellä on yleistynyt jokin yksisilmäinen porvariagenda ja sellaisen ajaminen jopa politiikan toimituksen ohjelmissa viime vuosina, mitä mä tavis telkkaria seuraan.
Kyllä ei paljoa Venäjän tv:n objektiiivisuudesta Suomen nyky- Yleisradion politiikan toimitus eroa, kun poliitikosta joka esimerksiksi vastustaa vahvasti Natoa, saa tv- toimittajat vapaasti väittää, että juuri kyseinen poliiikko olisi kannattanut erityisesti Naton sota-operaatioita. Tai se, että tyypoit jotka on kaikkensa tehneet pitääkseen pienituloisten ja köyhien puolta, niin että YLE.n palkkaa nauttiva poliittisesti erimielinen toimittaja saa tv- studiossa vapaasti levittää propagandaa, että muka juuri se puolue olisi köyhien riistäjä. Lähinnä jossakin natsi-Saksassa ja suljetuissa totalitaristisissa yhteiskunnissa vääristellään niin järkyttävällä tavalla ilmiselviä faktoja. Toivottavasti kalahtaa YLE:lla omaan nilkkaan, koska siellä ihan ilmeisesti todellakin luullaan, että Suomen kansa on tyhmää ja että kansalle riittää vain se, että laitetaan joku Soini sinne kymmenettä tuhanetta kertaa jauhamaan populismia, niin että muka sillä ahne-porvarit varmistavat, ettei vaan tule vasemmistolaista voittotulosta seuraavissa vaaleissa.
Itse en tiedä ensimmäistäkään suomalaista, joka olisi täysin tyytyväinen hallituksen päätöksiin. Enkä kansaa, joka haluaisi liittää Suomen Natoon. Siksi onkin erityisen erikoista, että YLE:n tietyissä politiikka-ohjelmissa esiintyvät korostetun imarrellussa valossa aina vain ne ihmiset poliitikot ja julkkikset, jotka eivät kritisoi hallitusta mitenkään ( luultavasti taloudellisen oman edun säilyttämisen vuoksi) ja erityisen erikoista on, että maan yksikin keskeinen lehtimedia mm. HS, on mielipidesivuillaan aktivisesti esittänyt sellaista kuvaa, että nyt muka kansa on kauhean innostunut Natosta. Ei voisi kauempaa totuudesta olla, niiden mielipidevalikoinnit.
Tässä maassa kokoomuksella olisi korkeintaan parin prosentin kannatus, sori vaan, jos vasemmistolla olisi yhtä paljon rahaa kuin heillä ostaa medioita propagandansa välineiksi. Ja vapaassa maassa tällaisenkin mielipiteen saa sanoa.
Minua ainakin ällöttää läskit opiskelukoulutusta omaamattomat duuunarit, jotka haukkuu vasemmistoa. Niiden mielestä sentilläkään ei saisi koskea niiden yritystukiin tai ansiosidonnaisiin, mutta pilkata vapaasti saisi muka vasemmistoliittoa ja muita harvoja, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita siitäkin, että onko Suomessa jatkossa mökin mummoilla varaa ruokaan ja lääkkeisiin tai sairastavilla ja köyhillä tai opiskelijoilla ja jne. pienituloisilla ylipäätään, varaa tehdä yhtään mitään tässä yhteiskunnassa ja elää ihmisarvoista elämää. Ja ällöttää kokoomuslaiset yrittäjät, jotka muistuttaa neukkulan kommunisteja: kansa ei saisi omista verovaroistaan itselleen mitään eruuksia, kun pitäisi autta kaiken maailman p*skapuljuja niillä rahoilla, kun ne kykenemättömät tekisi muuten konkurssin. Ja ehkä über- eniten v*tuttaa ylisuuria asuntolainoja ottaneiden suojeleminen: v*ttu sitä tarvi koko kansan maksaa ja siitä kärsiä, että joku pässi ottaa parin miljoonan asuntolainan, vaikka maksuaika tuloillansa sellaisella olisi realistisesti 200 vuotta.
Hyvä vasemmistoliitto, kun pidätte töissäkäyvien perheiden ja pienituloisten ihmisten ja eläkeläiste puolta, kiitos siitä. - Tuota noin
lrhjhguthtiuhyh kirjoitti:
Se = YLE ei ole "demareiden talutusnuorassa": kun en seuraa politiikkaa, en ole jaksanut selvittää, että mitä puoluetaustaa YLE:n nykyinen johtaja nimeltään kai muistaakseni Kivinen(?) edustaa, mutta jos en väärin muista, niin keskustaa tai kokoomusta(?), muistaakseni kokoomusta(?) vai ko oliko sittenkin keskustaa(?).
Minua ällöttäää, että vaikka mulla ei mitään tai ketään Suomen laillista puoluetta vastaan mitään olekaan, se asia, että puolue kansallinen kokoomus on nyt ilmeisesti sitten miehittänyt kaikki mahdolliset vaikutusvallan paikat; myös valtion keskeiset tiedonvälityskanavat ja vaikutusvalllan niissä itselleen. Yleisradio on onneksi yhäkin vielä melko riippumaton, mutta kyllä siellä on yleistynyt jokin yksisilmäinen porvariagenda ja sellaisen ajaminen jopa politiikan toimituksen ohjelmissa viime vuosina, mitä mä tavis telkkaria seuraan.
Kyllä ei paljoa Venäjän tv:n objektiiivisuudesta Suomen nyky- Yleisradion politiikan toimitus eroa, kun poliitikosta joka esimerksiksi vastustaa vahvasti Natoa, saa tv- toimittajat vapaasti väittää, että juuri kyseinen poliiikko olisi kannattanut erityisesti Naton sota-operaatioita. Tai se, että tyypoit jotka on kaikkensa tehneet pitääkseen pienituloisten ja köyhien puolta, niin että YLE.n palkkaa nauttiva poliittisesti erimielinen toimittaja saa tv- studiossa vapaasti levittää propagandaa, että muka juuri se puolue olisi köyhien riistäjä. Lähinnä jossakin natsi-Saksassa ja suljetuissa totalitaristisissa yhteiskunnissa vääristellään niin järkyttävällä tavalla ilmiselviä faktoja. Toivottavasti kalahtaa YLE:lla omaan nilkkaan, koska siellä ihan ilmeisesti todellakin luullaan, että Suomen kansa on tyhmää ja että kansalle riittää vain se, että laitetaan joku Soini sinne kymmenettä tuhanetta kertaa jauhamaan populismia, niin että muka sillä ahne-porvarit varmistavat, ettei vaan tule vasemmistolaista voittotulosta seuraavissa vaaleissa.
Itse en tiedä ensimmäistäkään suomalaista, joka olisi täysin tyytyväinen hallituksen päätöksiin. Enkä kansaa, joka haluaisi liittää Suomen Natoon. Siksi onkin erityisen erikoista, että YLE:n tietyissä politiikka-ohjelmissa esiintyvät korostetun imarrellussa valossa aina vain ne ihmiset poliitikot ja julkkikset, jotka eivät kritisoi hallitusta mitenkään ( luultavasti taloudellisen oman edun säilyttämisen vuoksi) ja erityisen erikoista on, että maan yksikin keskeinen lehtimedia mm. HS, on mielipidesivuillaan aktivisesti esittänyt sellaista kuvaa, että nyt muka kansa on kauhean innostunut Natosta. Ei voisi kauempaa totuudesta olla, niiden mielipidevalikoinnit.
Tässä maassa kokoomuksella olisi korkeintaan parin prosentin kannatus, sori vaan, jos vasemmistolla olisi yhtä paljon rahaa kuin heillä ostaa medioita propagandansa välineiksi. Ja vapaassa maassa tällaisenkin mielipiteen saa sanoa.
Minua ainakin ällöttää läskit opiskelukoulutusta omaamattomat duuunarit, jotka haukkuu vasemmistoa. Niiden mielestä sentilläkään ei saisi koskea niiden yritystukiin tai ansiosidonnaisiin, mutta pilkata vapaasti saisi muka vasemmistoliittoa ja muita harvoja, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita siitäkin, että onko Suomessa jatkossa mökin mummoilla varaa ruokaan ja lääkkeisiin tai sairastavilla ja köyhillä tai opiskelijoilla ja jne. pienituloisilla ylipäätään, varaa tehdä yhtään mitään tässä yhteiskunnassa ja elää ihmisarvoista elämää. Ja ällöttää kokoomuslaiset yrittäjät, jotka muistuttaa neukkulan kommunisteja: kansa ei saisi omista verovaroistaan itselleen mitään eruuksia, kun pitäisi autta kaiken maailman p*skapuljuja niillä rahoilla, kun ne kykenemättömät tekisi muuten konkurssin. Ja ehkä über- eniten v*tuttaa ylisuuria asuntolainoja ottaneiden suojeleminen: v*ttu sitä tarvi koko kansan maksaa ja siitä kärsiä, että joku pässi ottaa parin miljoonan asuntolainan, vaikka maksuaika tuloillansa sellaisella olisi realistisesti 200 vuotta.
Hyvä vasemmistoliitto, kun pidätte töissäkäyvien perheiden ja pienituloisten ihmisten ja eläkeläiste puolta, kiitos siitä.Et seuraa politiikkaa ja silti lataat tuutin täydeltä vasuriväritteistä sontaa tietämättä mistään mitään. Onko kukaan koskaan sanonut, että olet idiootti? Ei ihme, että opiskelusi on "hieman" venähtänyt.
- Bryssä Äärioikealla
Upea Arhinmäki voitti ja valloitti taas, a-talk -ohjelmassa tällä kertaa.
Arhinmäki MURSKAA porvareita, kuin russakoita, joita ne äärioikeistolaiset veropakolaiseliitin etujenajajat ovatkin.
Porvarit ovat taas varastamassa miljardeja kansalta, viedäkseen ne veroparatiiseihin pummieliitille. SE estetään VASEMMISTOn kautta.- Ihana Vasemmisto
Näitä v-tuttaa, kun Vasemmisto Nousee hurjaa vauhtia:
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2012/suomen-sarah-palin-ja-margaret-thatcher/
Vasemmisto = Suomen paras puolue, kansan asialla. - .....
Ihana Vasemmisto kirjoitti:
Näitä v-tuttaa, kun Vasemmisto Nousee hurjaa vauhtia:
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2012/suomen-sarah-palin-ja-margaret-thatcher/
Vasemmisto = Suomen paras puolue, kansan asialla.Arhinmäki ei ymmärrä sitä, ettei ilman kasvua ole rahaa mihinkään muuhunkaan . . .
- Vasurit Tulevaisuus
Arhinmäki vetää porvareita 6-0 mennen tullen, mahtava tyyppi ja paras puolue Vasemmisto.
- Tulevaisuus ??
"Arhinmäki vetää porvareita 6-0 mennen tullen", , , , ja kuitenkin, kukas ne rahat plakkariin käärivätkään? Että se siitä "vetämisestä".
- juuhuu...
Sipilä on ainut fiksu kaveri suurien puolueiden johtajista.
Kaikki muut höpöttäjiä, jotka eivät ole tehneet päivääkään oikeita töitä.
Sipilä ainut jolla on uusia, rakentavia ajatuksia . . .
Esimerkiksi tietojärjestelmistä, olisi helposti tehtävissä usean miljardin euron säästöt, leikkaamatta keneltäkään pienituloselta tai vähäosaiselta.
- 324232
Arhinmäki on porvareiden lapsi, joka esitää kapinallista 13 tonnin palkalla. Ja hyvin uppoaa :D
- tosiaan!
Tosi on. Juuri noin on asia.
- Sutsirk
Missä oli suurimman oppositiopuolueen edustus? Lindströmin piti olla mukana, mutta Yle perui osallistumisen päivää ennen. Miksi? Törkeää syrjintää julkiselta tv-yhtiöltä. Arhinmäki on pienen sirpalepuolueen edustaja, eikä läheskään niin tärkeän kuin Perussuomalaiset, jotka ymmärsivät jäädä ulos ajoissa.
Kysymys kuuluukin, että seisooko Arhinmäki ministerinä kannattamiensa päätösten takana, vai kääntääkö takkinsa taas kerran?- ljrigjtjhyjiu
Väärästä keskustelusta puhut, vajis ( ja todennäköisesti tahallisesti). Sinun arvon idiootti aloituksen laatijasi on tässä keskustelussa haukkunut Arhinmäkeä KESKIVIIKON 26.03.2014 esiintymisestä, missä kaksi toiimittajaa sangen asiattomasti höykkyytti häntä. Eikä sinun perussuomalaisten mainostaistasi enää kaivata tähän, paitsi jos se on totuus kuten epäilen, että perussuomalaisten kannattajat umpijuntit täällä mollaa vasemmistoa.
Olis kiva tietää, onko ketään joka on ilmoittanut asiattomasta aloituksesta? Minä yleensä ilmoitan, nyt olen vaan seuraillut, kuinka k*sipäät kokoontuu pelottelemaan tänne minua ja herjaamaan vasemmistoa...
- vasurit down now
Kilpelä paljasti Arhinmäen tietämättömyyden. Arhinmäestä ei myöskään ollut miestä ottamaan paikkansa haastattelussa.
- ldkfhrtughtuhyuy
Kilpelä paljasti kylläkin oman ahneutensa ja välinpitämättömyytensä Suomen köyhien ja pienituloisten oloista ja asioista. Haastattelun jälkeen Kilpelä on kenties ja todennäköisesti mennyt tyytyväisenä kotiinsa, syönyt hieman ankanrintaaa tms. ja röyhtäissyt. Naistoimittaja puolestaan on miettinyt, että mitähän seuraavaksi vaattteita päälle studioon Yle-budjettivaroista seuraavaan haastatteluun ja naureskellut mielessään itsetyytyväisenä omaa niin sanottua "mainiouttaan", kun osasi omasta mielestään sanoa nasevasti jesssus sentään telkkarissa eduskuntapuolueen vasemmistoliiton puheenjohtajalle aggressiivisena, että "nostitte tassut pystyyn"... En tiedä mikä on toimittaja- Kilpelän kuukausipalkka, mutta siinä takuulla on puolet liikaa. Ja olen kuullut, että Yleisradioon pääsee nykyisin toimittajiksi oudosti ja oudon paljon myös siellä hallituksissa jne. istuvien sukulaisia ja vaimoja ja muita, vaikkei tyypeillä edes olisi kaikilla akateemista yliopistotutkintoa journalistiikasta tai tiedotusopista ollenkaan tai alkuunkaan.
Itseäni nauratti ne henkarihartiat siellä perjantain A- Talk- showssa, joka tosin oli sata kertaa ammattitaitoisemmin ja puolueettomammin vedetty, kuin toimittaja- Kilpelän vai mikä lienee keskiviikkoinen vasemmistoliiton puhenjohtajan haastattelu A- studiossa. Kun vertasi vasemmistoliiton puheenjohtajan hartialinjaa vaikka demareiden Backmanin tai kokoomuksen Orpon hartioiden leveyteen, näytti ainoastaan naurettavalta ininältä niiden jotka nyt hallitukseen jäi, puhe.
- iso tuoppi
Kiitos Kilpelä ,hyvin tehty työ pysäyttää tuo turhan puhuja.
Puisto--osasto kiittelee tuota messiasta ,mutta eivät hekään ymmärrä mitä se puhuu - mokoma hyysäri
Nautin Arhinmäen nolaamisesta ihan kybällä.
- gay fani
Kukapa ei.
- hehetshhh-idiootti
Arhinmäki näyttää ihan possulta, joka on kasvattanut parran. Miehen uskottavuus on täysi nolla.
- ldfhrihughuhjy
Älkääpä te natsip*skat haukkuko Arhinmäkeä ja vasemmistoliittoa. Saen verran rotia sposi teillä persuilla olla, että ette alkaisi omista sikailuistanne netissä vasemmistoa syyttää. Onneksi Yle-Leaksin toimittajatkin nyt 29.03.2014 ovat todistaneet, että ihmisten ulkonäön haukkuminen mitä tulee kantasuomalaisiin ei ole rikollista, joten kun siinä vasemmistoliiton puheenjohtajaa haukut, niin minäpä kerron sulle ja aloituksen laatineelle natsikaverillesi millainen on ruma ihminen:
Esimerkiksi persujen Pirkko Mattila: ulkonäkö tuo mieleen suomen hevosen ( olen ihan oikeasti nainen itse sukupuoleltani minä kirjoittaja ja jos olisin mies en, epämiellyttävien naispolitiikoiden ulkonäköä haukkuisi), leveämmät hartiat kuin kokoomuksen Petteri Orpolla ja naama kuin kirveellä veistetty, onko sillä muka jopa mies tuolla Pirkko Mattilalla, joka pitää sitä ulonäöltään viehättävän näköisenä naisena?:D
Persujen Jussi Halla-aho: nillittävän laiha ja vihamielinen olemus, naama ei näkyisi männyn takaa, silmät pullottavat vihasta päässä ainakin lehtikuvissa ja muutenkin aivan kamalan näköinen ihminen.
Timo Soini, yllättäen hänkin persuista: ulkonäkönsä perusteella ensimmäisenä tulee mieleen sika tai sammakko Soinin ulkonäöstä, luultavasti vaimonsa on kaatanut joka päivä pihvinpaistorasvat tyypin tukkalaitteen yllöpitämiseen, kun sillä on aina p*skaisen näköinen tukka ja jakaus joka saa sen näyttämään mormonisaarnaajalta ja tai joltakin Elm Street- elokuvien tyypiltä.
Teuvo Hakkarainen: ulkonäöltään hirviön ruumiillistuma, lyhyt ja ruma mies joka vihaa suvaitsevaisuutta.
Sampo Terho: ulkonäöltään lähes saman näköinen, kuin 150 cm pitkä åpuhelinmyyjä, joka vainosi minua 1990-luvulla, epämääräisen näköinen.
Mut: kaikkein oksuimman näköisiä on monet kokkarit, koska niillä joku sellainen vammainen heittoletti tyyliin tuukkatemonen ja sellainen ilmeetön ja ällö olemus on suurimmalla osalla niistä. No nyt pääsin johtopäätökseen: Suomen rumin mies on todennäköisesti Tuomas Enbuske. Olen heti eri mieltä, jos hän poistuu telkkarista. Akoista ärsyttää eniten narsistit ja rikkaiden sukulaiset, jotka on ilman mitään meriittejä telkkarissa tai julkisuudessa.
Älä Paavo Arhinmäki välitä. Sä olet aito ja hyvä ihminen. Etkä edes ruma. Kuten ei ole arvoiltaan vasemmisto ikinä.
Jos täällä vielä haukutaan kauheasti vasemmistoliittoa, mä otan sen puolueen puoluekirjan ihan todella. En voi sietää, kuinka niin hienoa puoluetta kuin vasemmistoliitto äärioikealta mollataan niin törkeän läpinäkyvän voimakkaasti Suomen medioissa. - waIer
ldfhrihughuhjy kirjoitti:
Älkääpä te natsip*skat haukkuko Arhinmäkeä ja vasemmistoliittoa. Saen verran rotia sposi teillä persuilla olla, että ette alkaisi omista sikailuistanne netissä vasemmistoa syyttää. Onneksi Yle-Leaksin toimittajatkin nyt 29.03.2014 ovat todistaneet, että ihmisten ulkonäön haukkuminen mitä tulee kantasuomalaisiin ei ole rikollista, joten kun siinä vasemmistoliiton puheenjohtajaa haukut, niin minäpä kerron sulle ja aloituksen laatineelle natsikaverillesi millainen on ruma ihminen:
Esimerkiksi persujen Pirkko Mattila: ulkonäkö tuo mieleen suomen hevosen ( olen ihan oikeasti nainen itse sukupuoleltani minä kirjoittaja ja jos olisin mies en, epämiellyttävien naispolitiikoiden ulkonäköä haukkuisi), leveämmät hartiat kuin kokoomuksen Petteri Orpolla ja naama kuin kirveellä veistetty, onko sillä muka jopa mies tuolla Pirkko Mattilalla, joka pitää sitä ulonäöltään viehättävän näköisenä naisena?:D
Persujen Jussi Halla-aho: nillittävän laiha ja vihamielinen olemus, naama ei näkyisi männyn takaa, silmät pullottavat vihasta päässä ainakin lehtikuvissa ja muutenkin aivan kamalan näköinen ihminen.
Timo Soini, yllättäen hänkin persuista: ulkonäkönsä perusteella ensimmäisenä tulee mieleen sika tai sammakko Soinin ulkonäöstä, luultavasti vaimonsa on kaatanut joka päivä pihvinpaistorasvat tyypin tukkalaitteen yllöpitämiseen, kun sillä on aina p*skaisen näköinen tukka ja jakaus joka saa sen näyttämään mormonisaarnaajalta ja tai joltakin Elm Street- elokuvien tyypiltä.
Teuvo Hakkarainen: ulkonäöltään hirviön ruumiillistuma, lyhyt ja ruma mies joka vihaa suvaitsevaisuutta.
Sampo Terho: ulkonäöltään lähes saman näköinen, kuin 150 cm pitkä åpuhelinmyyjä, joka vainosi minua 1990-luvulla, epämääräisen näköinen.
Mut: kaikkein oksuimman näköisiä on monet kokkarit, koska niillä joku sellainen vammainen heittoletti tyyliin tuukkatemonen ja sellainen ilmeetön ja ällö olemus on suurimmalla osalla niistä. No nyt pääsin johtopäätökseen: Suomen rumin mies on todennäköisesti Tuomas Enbuske. Olen heti eri mieltä, jos hän poistuu telkkarista. Akoista ärsyttää eniten narsistit ja rikkaiden sukulaiset, jotka on ilman mitään meriittejä telkkarissa tai julkisuudessa.
Älä Paavo Arhinmäki välitä. Sä olet aito ja hyvä ihminen. Etkä edes ruma. Kuten ei ole arvoiltaan vasemmisto ikinä.
Jos täällä vielä haukutaan kauheasti vasemmistoliittoa, mä otan sen puolueen puoluekirjan ihan todella. En voi sietää, kuinka niin hienoa puoluetta kuin vasemmistoliitto äärioikealta mollataan niin törkeän läpinäkyvän voimakkaasti Suomen medioissa.Sinä olet sisäisesti tämän näköinen http://funforfuns.com/wp-content/uploads/2012/06/sam_ugly_dog1.jpg
- kyllä hävetti
Olisi pitänyt tuon erota jo ennen sotshia, niin ei olisi nolannut koko Suomen kansaa kännäilyillään.
- 1.4 totuus
Arhinmäki oli hyvä ministeri...............APRILLIA!!!!
- hyvin kirjoitettu
toi oli hyvä
- pro NSDAP
No niin, äärioikeisto voitti kaikkialla ja nousi suurimmaksi puolueeksi monessa suuressa maassa, joten pian alkaa tapahtua mukavia.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Äärioikeisto jyräämässä suurimmaksi Ranskassa/a1400993155153
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532