Autismista maikkarilla

oppinut itse

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/mita-yhdysvalloissa-tapahtuu--lasten-autismi-yleistyy-vauhdilla/3128392

Kyllä huomaa, että idiootit kokoontuu kommenttipalstalle.

Autistmi kulkee usein suvussa ja on perinnöilistä, esim. lievemmän autismin muota asperger ja tai tourette. On tosin hyvä muistaa, että rokotteilla ja muulla ympäristö vaikutuksilla saattaa olla osuutta.
Tosin en ole lääkäri, vaan omakohtainen tuntemus asialle. Joku ehdotti, että kun lapset katsovat teeveetä jo lapsesta. :)) ns. autismiin, kun ei sairastuta vaan se on synnynäinen poikkeavuus/erilaisuus. Huomatkaa monet nerot ja muusikot ovat lievästi autisteja. Heillä riittää ajatusmaailmaa, joskus jopa liikaa.

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idiot savant

      Noin suureen autismin lisääntymiseen on oltava joku ulkopuolinen syy. Ruoka, kraanaveden lisät tai mikä lienee, mutta joku sitä autismia on lisännyt.
      Selitys että "nyt vaan sattuu syntymään autistisia" ei riitä. Se ei ole mahdollista, koska autismin lisääntymisprosentit ovat käsittämättömän suuria.
      Mutta en ihmettelisi sitäkään, että vesijohto veteen tarkoituksella lisättäisiin ihmisiä tyhmentäviä aineita, jotka suuremmissa määrin aiheuttaisivat pysyviä vikoja aivotoimintaan, esim. autismia.
      Tyhmää kansaa on helpompi johtaa. Sen tiesi jo Stalin tapattaessaan kaikki vähänkin pitemmälle opiskelleet.

      • oppinut itse

        Albert Einstein oli todennäköisesti Asperger joten eihän kovin tyhmä ollut, ehkä ei sosiaalisin. Monia monia muita....... Tuohon viimeiseen fraasiin sellainen pointti, että juuri assit ovat usein niitä kapinallisia ja vähemmän johdateltavissa, ehkä iän tuoman kokemuksen myötä.

        Se on totta, että kaikkea ylimääräistä syömme ja juomme, joka altistaa varmasti kaikenlaiselle ns. huonolle.


    • Toisenlainen totuus

      Jos autismi kiinnostaa, kannattaa lukea Iris Johanssonin omaelämänkerrallinen kirja Toinen maailma jonka tunnen - autistin tarina.

      Itse olin yht'aikaa sekä pökertynyt että ihastunut sen avaamaan toisenlaiseen maailmaan ja katsomukseen olevasta sekä ihmisen kykyyn selvittää tiensä mahdottomalta tuntuvasta asiasta tähän ns. järkevien maailmaan.

    • pasteur no ei kai

      Asperger itse oli Asperger kun tuollaisen kehitti.

      tutkijat ovat monesti

    • Terveeksi autismista
      • .......

        Ei muuten voi se ei ole sairaus vaan ominaisuus joka on ja pysyy. Sen kanssa oppii elää. mutta tuskin koskaan tulee kokemaan sosiaalisia tilanteita mukaviksi. Esim "small talk"


    • Autismi sulaa pois

      Tuo oli mielenkiintoista: Autismi lisääntyy, mutta myös katoaa kuin menneen talven lumet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe