Ei juma, ettekö te oo tajunnu? :D Mä oon vaan hillunu täällä jonain vidun HeKeKeenä ettekä te älyä mitään... oi joi. Ehhehhehhee.... Vitun vähä-älyiset marakatit. Teitä on niin kivaa trollata.
T: RainbowDash120 tai HeKeKee, ihan miten haluutte xD
Tunnustan :DDD Olen Rainbow
13
92
Vastaukset
- mr.näätä
Aprillipäivän huumaa...;)
- suwastikantti
Heh niinpä;)
- Eräs trotskilainen
suwastikantti kirjoitti:
Heh niinpä;)
Hei, sie tulit takaisin! Vaiko onko tämäkin aprillipila? Minua ei ole vielä jekutettu tänään vaikka koulussa olinkin.
Ahaa.... Huhikuun eka päivä!
Setäpä kävi pissimässä sinun aamuraksuihisi, joten tasoissa ollaan.
- HeKeKeKe
Tupla-aprillaus! Tämä kyseinen HeKeKee ei ole minä.
- mr.näätä
I nou trust u gooby
- OonMinskiSekäJokuMuu
Tiedättekö muuten, kuka on MinskiTamine? ;)
- OonMinskiSekäJokuMuu
Oon joku, yks tietty...
- HeKeKeKe
RainbowDash120? Jos olet, painu äkkiä pois.
- OonMinskiSekäJokuMuu
Ei, en ole, jokin aivan muu..
Ei olisi pitänyt tänään nousta sängystä ollenkaan. Aprillipäivä! Ihan kuin koko viikko ei uhkaisi muuten olla ihan paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601