Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Peugeot 508 diesel

pökätti :)

On sitte mahtava auto. Olen ajellut vuoden aika tarkalleen 115 fapilla. Ei vian vikaa, auto kulkee tosi mahtavasti, on hiljainen, pieni ruokainen, webasto aivan upeasti pelaa, ilmastointi hyvä, vakkari hyvä....kohtuullisen tilava, trendikäs, penkki superhyvä...siis hintaansa nähden käsittämättömän hieno peli. Kavereilla audi A4:nen, skoda octavia 2.0 tdi, avensin 2.0 d4d ja BMW 318 d....jokainen on sanonut, kun kuljetaan usein kimpassa toistemma autoilla, että täähän on paras ja halvin, niin on ollut ja kaikenlisäksi ainoa näistä, jossa ei ole ollut ainuttakaan vikaa...ei uskoisi, mutta totta...

15

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sitten heräsit

      ja lähdit korjaamolle bussilla katsomaan olisiko auto jo ajokunnossa.

    • Pierre Parru

      Moi! Mulla 508 diesel pelannut täysin moitteettomasti, auto on 2013 helmikuus rekisteröity eli todella hyvä ollut.

    • dgfdgdfgdf

      Ranskalaista laatua. Saksalainen laatu on vitsi.

    • Joku tykkää romusta

      Ei sellaista Pököttiä ole vielä edes tehty jossa ei olisi vikoja niin paljon että A4 paperi ei taida edes riittää kaikkien vikojen muistiin merkitsemiseen !

      Aprillipäivän paras juttu ehkä ?

    • färstä pesonen

      Ei oo enää romu...toki aikoinaan on ollut paljon vikoja esim. 407...nyt laatu kohdillaan. Pakko on valmistaa nykyään laadukkaita vekottimia, ei niitä kukaan muuten ostaisi. Joku on maininnut, että 508 käyttää samoja johtosarjoja, kuin esim vw passat...en tiedä pitääkö kutiansa, mutta eikö nykään kaikki automerkit käytä toistensa osia. Minulla 508 diesel ja ei vian vikaa ole ollut, vaikka auto on 1 vuosi ja 3 kuukautta vanha...no ei tietenkää pidäkkään näin uudessa olla mitään, mutta monella merkillä vaan on ongelmia ja ranskalaisten kompastuskivi ennen oli juuri nuo sähköt. Koneet ovat olleet hyviä aina.

      • oooo,,sssss

        Minulla ei Peugeot autoissa ole ollut mitään poikkeuksellisia sähkö ongelmia 45 vuoden aikana, joitakin kulutus osia muutaman vuoden välein mennyt, autoilla ajettu 300-600tkm


    • hdi 112 fap

      No ei se webasto läheskään kaikilla kyllä ihan noin hyvin toimi. Ja kyllä siitä ilmastoinnistakin löytyy puutteita. Penkki ei ole superhyvä muttei huonokaan. Trendikäs kyllä mutta ahtaan oloinen ja surkeat säilytystilat. Hyvä ettei vikoja, toisenlaisiakin kokemuksia löytyy...

      • vikaa vikaa vikaa

        "Hyvä ettei vikoja, toisenlaisiakin kokemuksia löytyy..."

        Et malttanut kertoa niistä kokemuksista? Jäi hieman sellainen tunne että oli vain ilmaan heitetty kommentti.

        Mallin viat kiinnostaa kun olen ihan pikapikaa, noin vuonna 2022 sellaista ostamassa :)


      • hdi 112fap
        vikaa vikaa vikaa kirjoitti:

        "Hyvä ettei vikoja, toisenlaisiakin kokemuksia löytyy..."

        Et malttanut kertoa niistä kokemuksista? Jäi hieman sellainen tunne että oli vain ilmaan heitetty kommentti.

        Mallin viat kiinnostaa kun olen ihan pikapikaa, noin vuonna 2022 sellaista ostamassa :)

        Kyllä etsivä löytää ne puutteet , jos siis haluaa tietää ne. Kokemuksia löytyy ihan oikeilta merkkifoorumeilta, ellet sitä tiennyt.


      • vikaa vikaa vikaa
        hdi 112fap kirjoitti:

        Kyllä etsivä löytää ne puutteet , jos siis haluaa tietää ne. Kokemuksia löytyy ihan oikeilta merkkifoorumeilta, ellet sitä tiennyt.

        "Kyllä etsivä löytää ne puutteet , jos siis haluaa tietää ne."

        Puutteet? Käänsit keskustelun nyt vioista puutteisiin. Ja kyllä internetistä löytää paljonkin asioita, mutta jos otetaan asenteeksi että etsivä löytää, silloinhan tällainen keskustelupalsta voidaan lopettaa tarpeettomana.

        "Kokemuksia löytyy ihan oikeilta merkkifoorumeilta, ellet sitä tiennyt."

        Kyllä minä tuon tiesin, mutta olisin edelleenkin halunut kuulla niistä vioista, joista vihjattiin: "Hyvä ettei vikoja, toisenlaisiakin kokemuksia löytyy..."

        Kun ns. merkkifoorumilla auton vikoihin liittyvät yleisimmät aiheet ovat:

        -Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)
        -Uliseva ääni nopeudella 60-70 km/h
        -Valojen toiminta
        -Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen ohjelmointiongelma (HDi)
        -Tuulilasinpesurin suuttimet

        niin olisin kaivannut sitä tietoa ns. todellisista ongelmista, joilla on auton käytettävyyteen oikeasti merkitystä. Hajoavia kytkimiä, moottoriongelmia tai jotakin muuta Oikeasti Merkittävää.

        Ymmärrän että uuden auton ostajaa harmittaa jokainen pienikin ongelma autossa, mutta kun itse ostan tuollaisen 10 vuoden iässä, minulle merkittävää on se, että se tekniikka joka vie autoa eteenpäin, toimii.


      • hdi 112fap
        vikaa vikaa vikaa kirjoitti:

        "Kyllä etsivä löytää ne puutteet , jos siis haluaa tietää ne."

        Puutteet? Käänsit keskustelun nyt vioista puutteisiin. Ja kyllä internetistä löytää paljonkin asioita, mutta jos otetaan asenteeksi että etsivä löytää, silloinhan tällainen keskustelupalsta voidaan lopettaa tarpeettomana.

        "Kokemuksia löytyy ihan oikeilta merkkifoorumeilta, ellet sitä tiennyt."

        Kyllä minä tuon tiesin, mutta olisin edelleenkin halunut kuulla niistä vioista, joista vihjattiin: "Hyvä ettei vikoja, toisenlaisiakin kokemuksia löytyy..."

        Kun ns. merkkifoorumilla auton vikoihin liittyvät yleisimmät aiheet ovat:

        -Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)
        -Uliseva ääni nopeudella 60-70 km/h
        -Valojen toiminta
        -Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen ohjelmointiongelma (HDi)
        -Tuulilasinpesurin suuttimet

        niin olisin kaivannut sitä tietoa ns. todellisista ongelmista, joilla on auton käytettävyyteen oikeasti merkitystä. Hajoavia kytkimiä, moottoriongelmia tai jotakin muuta Oikeasti Merkittävää.

        Ymmärrän että uuden auton ostajaa harmittaa jokainen pienikin ongelma autossa, mutta kun itse ostan tuollaisen 10 vuoden iässä, minulle merkittävää on se, että se tekniikka joka vie autoa eteenpäin, toimii.

        Mitä siinä otat hernettä nenään, olkoon sitten viat puutteita jos sanoja haluat käännellä tai toisin päin. Ihan kuin vaan jos sinulle tulee parempi olo. Taidat olla niitä merkki uskollisia jahkaajia....


      • vikaa vikaa vikaa
        hdi 112fap kirjoitti:

        Mitä siinä otat hernettä nenään, olkoon sitten viat puutteita jos sanoja haluat käännellä tai toisin päin. Ihan kuin vaan jos sinulle tulee parempi olo. Taidat olla niitä merkki uskollisia jahkaajia....

        "Mitä siinä otat hernettä nenään, olkoon sitten viat puutteita jos sanoja haluat käännellä tai toisin päin."

        En kyllä ottanut hernettä mistään nenääni. Enkä mielestäni kääntele sanoja, ennemminkin sanoisin että sen teet sinä. Ensin puhut tosiaan vioista, sitten puutteista ja nyt asialla ei olekaan oikeastaan mitään merkitystä. Tuolla tarkkuudella se on ihan sama laittaako tankkiin bensaa vaiko dieseliä, onko autona 508 vai 405. Mitäpä noilla on merkitystä.

        Mielestäni vika ja puute ovat aivan eri asioita.

        "Ihan kuin vaan jos sinulle tulee parempi olo."

        Ei minulle tuosta nyt parempi olo tullut ja miksi tulisikaan. Voit tietysti kertoa mikä on tuo vaikutusmekanismi mielentilaan, ilmeisesti tiedät asiasta jotakin?

        "Taidat olla niitä merkki uskollisia jahkaajia...."

        En kyllä ole minkäänlainen jahkaaja, enkä oikeastaan mitenkään merkkiuskollinenkaan. Tuo "merkki uskollinen" on muuten yhdyssana...

        Ymmärrän kyllä nyt, että keskustelu faktatasolla voipi olla liian haastavaa jos keskustelua joutuu runnomaan eteenpäin vihjailuilla, väärillä päätelmillä, epätarkkuuksilla ja lopulta epätoivoisella yrityksellä mennä henkilökohtaisuuksiin.

        Edelleenkin niitä 508 mallin vikatietoja odotellessa.


      • herne jo kurkussa
        vikaa vikaa vikaa kirjoitti:

        "Mitä siinä otat hernettä nenään, olkoon sitten viat puutteita jos sanoja haluat käännellä tai toisin päin."

        En kyllä ottanut hernettä mistään nenääni. Enkä mielestäni kääntele sanoja, ennemminkin sanoisin että sen teet sinä. Ensin puhut tosiaan vioista, sitten puutteista ja nyt asialla ei olekaan oikeastaan mitään merkitystä. Tuolla tarkkuudella se on ihan sama laittaako tankkiin bensaa vaiko dieseliä, onko autona 508 vai 405. Mitäpä noilla on merkitystä.

        Mielestäni vika ja puute ovat aivan eri asioita.

        "Ihan kuin vaan jos sinulle tulee parempi olo."

        Ei minulle tuosta nyt parempi olo tullut ja miksi tulisikaan. Voit tietysti kertoa mikä on tuo vaikutusmekanismi mielentilaan, ilmeisesti tiedät asiasta jotakin?

        "Taidat olla niitä merkki uskollisia jahkaajia...."

        En kyllä ole minkäänlainen jahkaaja, enkä oikeastaan mitenkään merkkiuskollinenkaan. Tuo "merkki uskollinen" on muuten yhdyssana...

        Ymmärrän kyllä nyt, että keskustelu faktatasolla voipi olla liian haastavaa jos keskustelua joutuu runnomaan eteenpäin vihjailuilla, väärillä päätelmillä, epätarkkuuksilla ja lopulta epätoivoisella yrityksellä mennä henkilökohtaisuuksiin.

        Edelleenkin niitä 508 mallin vikatietoja odotellessa.

        Heh heh , taidatkin olla "merkki " foorumin vakiokirjoittaja, Anteeksi kirjoitusvirhe, you know.. Voin tunnustaa ettei pösössä ole mitään vikaa, Nyt on kaikilla hyvä mieli.....ja rauha maassa.


    • Seb. Löe.

      Merkkifoorumilta löytyy paljon asiallista tietoa ja neuvoja, pösöllä oikein hyvä ja asiallinen foorumi.

    • 406huonoista parrein

      Hyvä "auto" myyntitilastojen huippua, taksinakin nykyään hyvin yleinen malli ? vai hakeeko pösöön erehtynyt jotain kohtalon tovereita ? pikkuisen kun sivutuuli puhaltaa niin 508 menee kuin pako jänis...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe