Nordea ei auta vammaisia paljon

Hyvä niin

Nordea myöntää vain Vammasille.Kuten minulle vain Visa Elecktronin ja Visa Debitin.Luottokortin saamiseen ei koskaan mitään asiaa.

4

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on myös minullakin

      Vammasilla ei ole koskaan mitään asiaa saada käyttöön Nordealta luottokorttia.

      • Nordea Rahoituksen touhu

        Nordea Rahoitus ei myöskään myönä minulle Tuohi Mastercardiin luottorajankorotusta.Se perustuu vain kokonaisarvioon.Joten en suosittele kenellekään Tuohi Mastercardia.Koska tässä Tuohi Mastercardissa ei voi koskaan korottaa luottorajaa.


    • customoietu

      Eiköhän kyse ole vakuuksista, eikä vammaisuudesta.
      Jos tulo on pelkkä eläke ja vakuuksia tai näyttöä talouden sujuvasta hoidosta ei ole, niin vastaus on varmasti kaikille *ei"

      Itse olen myös vammainen, jaa poltin päreet nordeaan jo ajat sitten

      • Huonoin pankki?

        Nordea on muutoinkin pankki joka ei halua asiakkaakseen vanhoja, rampoja, eläkeläisiä ym köyhälistöä. Varmaan erottelis rodunkin mkaan jos vain olis mahis. Minun luotokorttini menivät irtisanomaan kun maksu oli 10 päivää myöhässä. Siitä vaan. Perusteena ymmärsin ettei niitä huvita pitää tuottamattomia tyyppejä. Kun en sijoita heidän rahastoihin .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe