Ashiaa

Onks toi peikko sateenkaarirunkkariponihomo vaiko säälittävä copycat?

107

107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollintappaja

      Se voi olla kuka vain. Rainbowdash120 on epäilty numero 1.

    • Elkäähän ny. En oo rainpovdashi, mutta teille tutummat: norski, drollauz ja minski. EN OLE RAINOWDASH120!

      • Trollintappaja

        Olet kuka olet, mutta sinun pitäisi lähteä. Tuo trollaaminen on vain helvetin tyhmää.


    • Etkö? Ehkä me ei uskota. Hehheh. Rainbowdashina siellä. Hehheh. (En katsonut Pasilaa ole hiljaa.)

    • En oo varma, ymmärsinkö kommenttisi oikein, mutta jos ymmärsin, niin vastaus on: Se ei sulje pois valehtelemisen mahdollisuutta.

    • En usko, että Suolistossa saa yhdellä henkilöllä olla noin montaa profiilia....

      • Israelin tukija

        Ja vielä väärässä ikäluokassa, ottaen huomioon että "nuortenpalsta" on tarkoituttu alle (ja vähän yli) 20-vuotiaille. Joku rekisteröityneistä voisi ilmiantaa "jokutyyppi-19" moderaattoreille jo pelkästään ikä: 77 vuoksi...

        (Toivotaan että saa ikuisen eston foorumeille)


    • Mä ilmiannoin ne muiden nimimerkkien matkimisesta ja huonosta käyttäytymisestä. Jos ei mitään tapahdu, niin en sitten tiedä, mitä pitäisi tehdä.

      • Minäkin tein ilmoituksia asiattomasta profiilista... Tänne tarvittaisiin luotsi. Ihan kunnollinen, eikä sellaista, joka ei edes enää käy suolitossa...


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Minäkin tein ilmoituksia asiattomasta profiilista... Tänne tarvittaisiin luotsi. Ihan kunnollinen, eikä sellaista, joka ei edes enää käy suolitossa...

        Karolinista voisi tulla hyvä luotsi...?


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Karolinista voisi tulla hyvä luotsi...?

        Ainakin minun mielestäni... Häntä ei tosin ole näkynyt vähään aikaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ainakin minun mielestäni... Häntä ei tosin ole näkynyt vähään aikaan.

        Niin, Karolin lähti Taimaahan (tai "minne tahansa, mistä katsottuna sinä tyhjäntoimittaja olet yhtä kaukana kuin pippuri kasvaa") ja minä jäin tänne kotimieheksi.

        (On vain niin mukavaa käyttää rekattua nimimerkkiä).


      • nasse_seta kirjoitti:

        Niin, Karolin lähti Taimaahan (tai "minne tahansa, mistä katsottuna sinä tyhjäntoimittaja olet yhtä kaukana kuin pippuri kasvaa") ja minä jäin tänne kotimieheksi.

        (On vain niin mukavaa käyttää rekattua nimimerkkiä).

        Kelpaisiko Nasselle luotsin homma?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kelpaisiko Nasselle luotsin homma?

        Nasselle ei ikipäivänä luovutettaisi luotsin hommia XD


      • nasse_seta kirjoitti:

        Nasselle ei ikipäivänä luovutettaisi luotsin hommia XD

        Shhh! Ne ei tiedä sitä, että sinulle ei voi niitä luovuttaa ;D


      • kurpizza kirjoitti:

        Shhh! Ne ei tiedä sitä, että sinulle ei voi niitä luovuttaa ;D

        Nassehan on itsekin puolitrolli. Olkoonkin, että vakkarit tietävät aika hyvin, että kuka nimimerkin takana oikeasti on ja milloin olen tosissani ja milloin en - mutta on tämä kuitenkin vähän tämmöinen, tota niinku, hmm.

        Etkö itse voisi olla luotsi?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Nassehan on itsekin puolitrolli. Olkoonkin, että vakkarit tietävät aika hyvin, että kuka nimimerkin takana oikeasti on ja milloin olen tosissani ja milloin en - mutta on tämä kuitenkin vähän tämmöinen, tota niinku, hmm.

        Etkö itse voisi olla luotsi?

        Kuten kirjoitin Tiberiukselle: Liikaa vastuuta. Ja minun pitäisi sitten varmaankin lopettaa pelleily ja alkaa aikuistumaan. (Miten karmea ajatus!)

        Vaikka oletkin puolitrolli, ei se ainakaan minua haittaisi. Sinä olet kuitenkin jotenkin asiallinen, huomaa että olet muita vanhempi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuten kirjoitin Tiberiukselle: Liikaa vastuuta. Ja minun pitäisi sitten varmaankin lopettaa pelleily ja alkaa aikuistumaan. (Miten karmea ajatus!)

        Vaikka oletkin puolitrolli, ei se ainakaan minua haittaisi. Sinä olet kuitenkin jotenkin asiallinen, huomaa että olet muita vanhempi.

        Minä kannatan kyllä Tiberiusta. Minusta on hyvä, jos luotsi on selkeästi yksi nuorista. Ehkä. Kyllä kai se on hyvä. Tai että demokraattisesti valitsette.

        Ehkä teidän pitäisi hieman keskustella siitä, että mitä te luotsilta odotatte.

        (Jos itse olisin luotsi, puuttuisin luotsina mahdollisimman vähän. Yrittäisin antaa tilaisuuden ratkaista asiat itse, kun te kuitenkin olette noin yleensä ottaen järkeviä, paljon järkevämpiä tai reilumpia kuin noilla varsinaisilla aikuisten palstoilla.)

        Trotskilainenkaan ei olisi huono luotsi. Usein hän vähättelee sosiaalisia taitojaan, mutta minusta hänellä on varsin hyvä takaisinvittuilu- ja provosoitumattomuuskyky. Huumorin- ja suhteellisuudentajua on.

        Israelin tukija on yksi hyvä vaihtoehto. Ja mitä näitä muita, ei Siiliökään mikään pöllö tyyppi ole. Mistä mieleen, Jokutyyppi voisi myös olla.

        Perustakaa vaaliketju ja kartoittakaa ehdokkaat. Entäs Hekekee?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä kannatan kyllä Tiberiusta. Minusta on hyvä, jos luotsi on selkeästi yksi nuorista. Ehkä. Kyllä kai se on hyvä. Tai että demokraattisesti valitsette.

        Ehkä teidän pitäisi hieman keskustella siitä, että mitä te luotsilta odotatte.

        (Jos itse olisin luotsi, puuttuisin luotsina mahdollisimman vähän. Yrittäisin antaa tilaisuuden ratkaista asiat itse, kun te kuitenkin olette noin yleensä ottaen järkeviä, paljon järkevämpiä tai reilumpia kuin noilla varsinaisilla aikuisten palstoilla.)

        Trotskilainenkaan ei olisi huono luotsi. Usein hän vähättelee sosiaalisia taitojaan, mutta minusta hänellä on varsin hyvä takaisinvittuilu- ja provosoitumattomuuskyky. Huumorin- ja suhteellisuudentajua on.

        Israelin tukija on yksi hyvä vaihtoehto. Ja mitä näitä muita, ei Siiliökään mikään pöllö tyyppi ole. Mistä mieleen, Jokutyyppi voisi myös olla.

        Perustakaa vaaliketju ja kartoittakaa ehdokkaat. Entäs Hekekee?

        Parempi idea: perustakaa hallitus. Valitsette luotsin ja kaksi neuvonantajaa. Luotsi ei tekisi isoja päätöksiä kuulematta neuvonantajia. Jos molemmat neuvonantajat olisivat jostakin asiasta eri mieltä kuin luotsi, luotsin on pakko mennä hallituksen enemmistön mukaan.

        Esim. jos molemmat neuvonantajat ovat sitä mieltä, että jokin ketju pitää poistaa, niin sitten se poistuisi. Näin valta ei kasautuisi liikaa luotsille. Edellyttää tietysti sitä, että luotsi pitää sanansa eikä puuhaa liikaa ominpäin.

        Ja tietysti sillä lailla sujuvasti, ettei jokaisesta pikku asiasta tarvitsisi neuvotella. Mutta jos ketjua tai nimimerkkiä haluttaisiin poistaa, voisi kysyä muiltakin.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä kannatan kyllä Tiberiusta. Minusta on hyvä, jos luotsi on selkeästi yksi nuorista. Ehkä. Kyllä kai se on hyvä. Tai että demokraattisesti valitsette.

        Ehkä teidän pitäisi hieman keskustella siitä, että mitä te luotsilta odotatte.

        (Jos itse olisin luotsi, puuttuisin luotsina mahdollisimman vähän. Yrittäisin antaa tilaisuuden ratkaista asiat itse, kun te kuitenkin olette noin yleensä ottaen järkeviä, paljon järkevämpiä tai reilumpia kuin noilla varsinaisilla aikuisten palstoilla.)

        Trotskilainenkaan ei olisi huono luotsi. Usein hän vähättelee sosiaalisia taitojaan, mutta minusta hänellä on varsin hyvä takaisinvittuilu- ja provosoitumattomuuskyky. Huumorin- ja suhteellisuudentajua on.

        Israelin tukija on yksi hyvä vaihtoehto. Ja mitä näitä muita, ei Siiliökään mikään pöllö tyyppi ole. Mistä mieleen, Jokutyyppi voisi myös olla.

        Perustakaa vaaliketju ja kartoittakaa ehdokkaat. Entäs Hekekee?

        Eräs trotskilainen ja HeKeKee olisivat myös hyviä, mutta kumpikaan ei ole kirjautunut.... Ja mieluummin useampi kuin yksi luotsi. Voisin itsekin ruveta, jos tietäisin että ei tarvi olla itekseen, mutta toisaalta... olen henkisesti aika kakara vielä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Eräs trotskilainen ja HeKeKee olisivat myös hyviä, mutta kumpikaan ei ole kirjautunut.... Ja mieluummin useampi kuin yksi luotsi. Voisin itsekin ruveta, jos tietäisin että ei tarvi olla itekseen, mutta toisaalta... olen henkisesti aika kakara vielä...

        En tiedä voiko olla kahta luotsia. Voiko? Ja mitä se kakaruus haittaa kakaroiden palstalla :P


      • nasse_seta kirjoitti:

        En tiedä voiko olla kahta luotsia. Voiko? Ja mitä se kakaruus haittaa kakaroiden palstalla :P

        Kyllä, voi katso vaikka "rakkaus"- ja "keho"-palstat.


      • nasse_seta kirjoitti:

        En tiedä voiko olla kahta luotsia. Voiko? Ja mitä se kakaruus haittaa kakaroiden palstalla :P

        Parilla palstalla (Rakkaus ja Keho) olen nähnyt pari luotsia. Missään ei ainakaan lue, että luotsien määrällä olisi jokin raja....

        Ja minä olen liian kakara. 12-vuotiaatkin ovat fiksumpia. XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä, voi katso vaikka "rakkaus"- ja "keho"-palstat.

        No, äänestätte kaksi luotsia, jolloin yhdellä ei ole liikaa vastuuta/valtaa/työtä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Parilla palstalla (Rakkaus ja Keho) olen nähnyt pari luotsia. Missään ei ainakaan lue, että luotsien määrällä olisi jokin raja....

        Ja minä olen liian kakara. 12-vuotiaatkin ovat fiksumpia. XD

        Millä lailla liian kakara? Et minun mielestäni.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Millä lailla liian kakara? Et minun mielestäni.

        ilmottaudun vapaaehtoiseksi luotsiksi!


      • preppertowwz kirjoitti:

        ilmottaudun vapaaehtoiseksi luotsiksi!

        *faceball*


      • kurpizza kirjoitti:

        *faceball*

        Eiks luotsin piä olla kirjautunu tyyppi? Nii mie ainaski oon käsittänny


      • ocean-- kirjoitti:

        Eiks luotsin piä olla kirjautunu tyyppi? Nii mie ainaski oon käsittänny

        Juu.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Millä lailla liian kakara? Et minun mielestäni.

        Nasse// En tiedä mistään mitään, kirjoittelen sekavia juttuja...


      • kurpizza kirjoitti:

        Nasse// En tiedä mistään mitään, kirjoittelen sekavia juttuja...

        Se kuule mithään haittaa vaikka sekavia höpisetki.


      • ocean-- kirjoitti:

        Se kuule mithään haittaa vaikka sekavia höpisetki.

        Ei vielä. Entä jos satun tänne kolmen vuoden päästä humalassa? Nyt jo näin sekavaa...


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Ei vielä. Entä jos satun tänne kolmen vuoden päästä humalassa? Nyt jo näin sekavaa...

        Khännishä ja läpällä. Tiesittekö, että tietynasteinen väsyneisyys vastaa noin promillen humalaan?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei vielä. Entä jos satun tänne kolmen vuoden päästä humalassa? Nyt jo näin sekavaa...

        Suurin osa porukasta on sekavaa. Ei pahalla tyypit.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei vielä. Entä jos satun tänne kolmen vuoden päästä humalassa? Nyt jo näin sekavaa...

        Ette tunne minua tarpeeksi. :)


      • kurpizza kirjoitti:

        Ette tunne minua tarpeeksi. :)

        Hmmmm, varmasti meilä kaikila on jotain piilevvää. Ja kyllä tiesin, mie luulen että mie oon nyt jonkilaisesa väsyneesä hulamasa, eiku siis anteeks humalasa


      • ocean-- kirjoitti:

        Hmmmm, varmasti meilä kaikila on jotain piilevvää. Ja kyllä tiesin, mie luulen että mie oon nyt jonkilaisesa väsyneesä hulamasa, eiku siis anteeks humalasa

        Todennäköisesti. Kerran halusin viiltää ranteet auki. Se oli oikeasti aika karmeaa. Olin jo hakemassa veistä, kun tajusin sotkevani sitten matot verellä. Ja mitä muuta sairasta olen tehnyt? Laittanut ketsuppia vanilja-jäätelöön. (Maistui muuten pahalle) Kaikkea muuta hauskaa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Todennäköisesti. Kerran halusin viiltää ranteet auki. Se oli oikeasti aika karmeaa. Olin jo hakemassa veistä, kun tajusin sotkevani sitten matot verellä. Ja mitä muuta sairasta olen tehnyt? Laittanut ketsuppia vanilja-jäätelöön. (Maistui muuten pahalle) Kaikkea muuta hauskaa....

        Ku mie olin sillon Helsingisä festareila ja met menimmä metrolle nii mie aattelin hyppäämistä sinne, mut se oli vaan ajatus, en mie koskaan ois totteuttanu sitä.


      • kurpizza_
        ocean-- kirjoitti:

        Ku mie olin sillon Helsingisä festareila ja met menimmä metrolle nii mie aattelin hyppäämistä sinne, mut se oli vaan ajatus, en mie koskaan ois totteuttanu sitä.

        Onneksi et... Olet sen verran hyvä tyyppi.

        Menen nukkumaan.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza_ kirjoitti:

        Onneksi et... Olet sen verran hyvä tyyppi.

        Menen nukkumaan.

        Öitä. Miekin taidan mennä, joten huomenna nähdään taas kahvin voimalla. Tämä pitäisi ottaa tavaksi.


    • Minä uskon, että trollimme on sateenkaarirunkkariponihomo120 niin kauan kunnes joko trolli paljastaa henkilöllisyytensä tai itse rainbowdash tulee sanomaan, ettei ole tämä uusi trolli.

    • "Juokse sinä humma, kun tuo taivas on niin tumma ja sateenkari pitkänlainen. Eihän ne toiset minun trollailua usko, kun olen poika pöljänlainen.
      Hummani hei, hummani hei, huputiti hummani hei.

      Juokse sinä humma, kun tuo taivas on niin tumma ja sateenkari pitkänlainen ja kahden tässä hiljaa mennään.
      Trollaus on poijalle ainoa hauskuus, eikä siihen huumori riitä kellään.
      Hummani hei, hummani hei, huputiti hummani hei."

      XD

    • Tiberius de Auditore

      Kelpaisiko Kurpizzalle luotsin paikka täällä Suomi24 Pulinoissa?

      • Vastuuta minulle? Eihei!


      • Tiberius de Auditore

        No jonkun täällä nyt pitäisi pyrkiä Luotsiksi! Muuten minä menen rekisteröimään itselleni nimimerkin ja koetan itse päästä luotsiksi!


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        No jonkun täällä nyt pitäisi pyrkiä Luotsiksi! Muuten minä menen rekisteröimään itselleni nimimerkin ja koetan itse päästä luotsiksi!

        Mene, mene. Mennäänkö kaikki?


      • Eräs trotskilainen
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        No jonkun täällä nyt pitäisi pyrkiä Luotsiksi! Muuten minä menen rekisteröimään itselleni nimimerkin ja koetan itse päästä luotsiksi!

        Teepä se oitis! (kyllä vain, olen muuttunut kielenkäytöltäni 80-vuotiaaksi) Tänne tarvitaan järkevää luotsia ja sassiin!


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Mene, mene. Mennäänkö kaikki?

        Heh. Kaikki vakkarit luotseina. Eipähän olisi luotsitonta hetkeä. Tästä tulisi varmaan trolliton palsta, joka on nähty.


      • Tiberius de Auditore
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Teepä se oitis! (kyllä vain, olen muuttunut kielenkäytöltäni 80-vuotiaaksi) Tänne tarvitaan järkevää luotsia ja sassiin!

        Pitäisi keksiä nimimerkki. Minulla on tosin useita, mutta suurimmassa osassa on välilyönti. Trollintappaja taitaa olla ainoa nimimerkkini, joka kävisi.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Heh. Kaikki vakkarit luotseina. Eipähän olisi luotsitonta hetkeä. Tästä tulisi varmaan trolliton palsta, joka on nähty.

        Juups, olisi Nasse, minä, Jokutyyppi, ocean, veh, Alice, Siiliö, santiny ja sitten sinäkin.


      • Eräs trotskilainen
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Pitäisi keksiä nimimerkki. Minulla on tosin useita, mutta suurimmassa osassa on välilyönti. Trollintappaja taitaa olla ainoa nimimerkkini, joka kävisi.

        Minunkin pitäisi keksiä nikki, jossa ei ole ääkkösiä. Toisaalta en halua luopua lempinimestäni.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Minunkin pitäisi keksiä nikki, jossa ei ole ääkkösiä. Toisaalta en halua luopua lempinimestäni.

        mulla ois sulle pari ehdotusta:

        -vaginanaama
        -savolainensaatana
        -stalinin-lutkuttaja
        -avohoitopotilas
        -punainen_unelma
        -MC aistiharha
        -turbulenssia-perseessä
        -kullinturvotus
        -erektio-ongelma
        -vahinkolapsi
        -hammastahnookikulis


    • (Ilmoitusasiana!)

      Päätin rekisteröidä "Israelin tukijan", mutta en suunnittele luotsiksi ryhtymistä, ainakaan vielä, koska en halua ottaa suurta vastuuta "sensuroimiskohuista", joita jokaista luotsia syytetään aikanaan...

      • paska trolli olet!

        jätä pyhän maan tutkija rauhaan! siellä on vielä paljon tutkittavaa! ponirunkkari! lutka!


      • preppertowwz kirjoitti:

        paska trolli olet!

        jätä pyhän maan tutkija rauhaan! siellä on vielä paljon tutkittavaa! ponirunkkari! lutka!

        Siulla on hauskaa. Vedätkö käteen samalla kun kaikki kirjaimet on pieniä? Eiku unohda.... Onhan siellä huutomerkkejä... Ups.

        Pyhä maa. Mikäs pyhä maa Israel sinulle on? Olet antanut ymmärtää, että olet ateisti. Eli oletko mahdollisesti juutalainen? Olit mikä tahansa, minä raahaan sinut korvista Ruotsin laivalle ja sinulle käy samalla tavalla kuin yhdessä Klamydian laulussa. Laivalla varmaa saisitkin Klamydiankin muunakin kuin levynä ja ihan "ilimatteeksi".

        Ja noista Trotskin haukkumisista, punainen_unelma oli ainoa oikeasti hauska. Jos vaivaudut vastaamaan viestiin jotain, saat sinne laivalle kortsuja mukaan. Ties mitä tauteja sielläkin on :).


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Siulla on hauskaa. Vedätkö käteen samalla kun kaikki kirjaimet on pieniä? Eiku unohda.... Onhan siellä huutomerkkejä... Ups.

        Pyhä maa. Mikäs pyhä maa Israel sinulle on? Olet antanut ymmärtää, että olet ateisti. Eli oletko mahdollisesti juutalainen? Olit mikä tahansa, minä raahaan sinut korvista Ruotsin laivalle ja sinulle käy samalla tavalla kuin yhdessä Klamydian laulussa. Laivalla varmaa saisitkin Klamydiankin muunakin kuin levynä ja ihan "ilimatteeksi".

        Ja noista Trotskin haukkumisista, punainen_unelma oli ainoa oikeasti hauska. Jos vaivaudut vastaamaan viestiin jotain, saat sinne laivalle kortsuja mukaan. Ties mitä tauteja sielläkin on :).

        XDXD punainen_unelma XDXD

        Voisin jopa ottaa sen, jos minua ei haittaisi luopua lempinimestäni. Trotski on niin hyvä nimi.

        Kannatan Nassen ideaa hallituksesta. Järkätään vaalit!


      • kurpizza kirjoitti:

        Siulla on hauskaa. Vedätkö käteen samalla kun kaikki kirjaimet on pieniä? Eiku unohda.... Onhan siellä huutomerkkejä... Ups.

        Pyhä maa. Mikäs pyhä maa Israel sinulle on? Olet antanut ymmärtää, että olet ateisti. Eli oletko mahdollisesti juutalainen? Olit mikä tahansa, minä raahaan sinut korvista Ruotsin laivalle ja sinulle käy samalla tavalla kuin yhdessä Klamydian laulussa. Laivalla varmaa saisitkin Klamydiankin muunakin kuin levynä ja ihan "ilimatteeksi".

        Ja noista Trotskin haukkumisista, punainen_unelma oli ainoa oikeasti hauska. Jos vaivaudut vastaamaan viestiin jotain, saat sinne laivalle kortsuja mukaan. Ties mitä tauteja sielläkin on :).

        pyhä maa siitä ku yks vitun hihhuli tuli selittää siitä.

        ja ymmärrän pointtisi, homoja hakatessa veri roiskuu ja klamydia on veriteitse tarttuva tauti. siksi suojavarusteet :)


      • Eräs trotskilainen
        preppertowwz kirjoitti:

        pyhä maa siitä ku yks vitun hihhuli tuli selittää siitä.

        ja ymmärrän pointtisi, homoja hakatessa veri roiskuu ja klamydia on veriteitse tarttuva tauti. siksi suojavarusteet :)

        Ota liukkaria mukaan, muuten saattaa tulla kitkaiset tunnelmat!

        //Joo, nyt meni yli, X-rated. Älkää lapset lukeko.


      • preppertowwz kirjoitti:

        pyhä maa siitä ku yks vitun hihhuli tuli selittää siitä.

        ja ymmärrän pointtisi, homoja hakatessa veri roiskuu ja klamydia on veriteitse tarttuva tauti. siksi suojavarusteet :)

        Sinä ruipelo mitään ruotsalaisia hakkaa. Innostuvat vaan enemmän kun tappelet vastaan. Ja miteskä, ajattelit siis pukeutua kortsuun? Sinun kaltaiselta mulkvistilta se voi kyllä onnistuakin.

        Voihan sieltä vähän verta valuakin (varsinkin eka kerralla, onneksi Trotski muisti liukkarin), mutta klamydia tarttuu myös limakalvokontaktilla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä ruipelo mitään ruotsalaisia hakkaa. Innostuvat vaan enemmän kun tappelet vastaan. Ja miteskä, ajattelit siis pukeutua kortsuun? Sinun kaltaiselta mulkvistilta se voi kyllä onnistuakin.

        Voihan sieltä vähän verta valuakin (varsinkin eka kerralla, onneksi Trotski muisti liukkarin), mutta klamydia tarttuu myös limakalvokontaktilla.

        Mitä täällä tapahtuu? o.o Tiijjän, pitäs seurata vähä


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Sinä ruipelo mitään ruotsalaisia hakkaa. Innostuvat vaan enemmän kun tappelet vastaan. Ja miteskä, ajattelit siis pukeutua kortsuun? Sinun kaltaiselta mulkvistilta se voi kyllä onnistuakin.

        Voihan sieltä vähän verta valuakin (varsinkin eka kerralla, onneksi Trotski muisti liukkarin), mutta klamydia tarttuu myös limakalvokontaktilla.

        Joo, ja sitten täytyy mennä lekurille, jos sulkijalihas repeää. Kyllä ne tohtorishenkilöt ymmärtävät, mitä on tullut tehtyä, ja samalla saat klamydiatestinkin hoidetuksi. Ja kusileikit kannattaa hoitaa suihkun puolella, muuten tulee sotkua!

        //Tätä se väsymys teettää, ei voi mitään!


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Joo, ja sitten täytyy mennä lekurille, jos sulkijalihas repeää. Kyllä ne tohtorishenkilöt ymmärtävät, mitä on tullut tehtyä, ja samalla saat klamydiatestinkin hoidetuksi. Ja kusileikit kannattaa hoitaa suihkun puolella, muuten tulee sotkua!

        //Tätä se väsymys teettää, ei voi mitään!

        Voit myös Prepper tienata kesätyösetelillä helppoa rahaa! Eikä klamydia onneksi ole kovin vaarallinen tauti, ja pääset parin viikon päästä takaisin kotia oman rainbowdashisi ja lapsesi luo. Muistathan kertoa sukupuolitaudeista kaikille kumppaneillesi.

        Ocean// Sekoilen. Pahasti.


      • Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

        Mitä täällä tapahtuu? o.o Tiijjän, pitäs seurata vähä

        Tämä on tätä maanantai-illan huumaa. Rankka viikko edessä, paitsi minulla, jolla on helppo lukujärjestys. Lälläslää.

        Pohdimme luotsin tarpeellisuutta sekä Prepperin (pers-)elämysmatkaa ruotsinlaivalle.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Tämä on tätä maanantai-illan huumaa. Rankka viikko edessä, paitsi minulla, jolla on helppo lukujärjestys. Lälläslää.

        Pohdimme luotsin tarpeellisuutta sekä Prepperin (pers-)elämysmatkaa ruotsinlaivalle.

        Valitettavasti mie jou'un sanomaan että mulla on helpompi viikko ku sulla, x) (kyklooppi näemm ä tuli söpöä....)

        Luotsi ois kyl iha hyvä homma tänne.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Voit myös Prepper tienata kesätyösetelillä helppoa rahaa! Eikä klamydia onneksi ole kovin vaarallinen tauti, ja pääset parin viikon päästä takaisin kotia oman rainbowdashisi ja lapsesi luo. Muistathan kertoa sukupuolitaudeista kaikille kumppaneillesi.

        Ocean// Sekoilen. Pahasti.

        Nytkö sie ehdottelet sille jo perseen myymistä, etkai sentään! Tai... Ehkä se voisi tienata sillä hiukan rahaa vauvaa varten. Vauvalle tulee hyvä alku kun isänsä on gay for pay.

        //XXD sori jos menee mauttomaksi, mie en voi sille mitään!


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Nytkö sie ehdottelet sille jo perseen myymistä, etkai sentään! Tai... Ehkä se voisi tienata sillä hiukan rahaa vauvaa varten. Vauvalle tulee hyvä alku kun isänsä on gay for pay.

        //XXD sori jos menee mauttomaksi, mie en voi sille mitään!

        kai se ny pyytää kunnon liksaa ees, ettei ihan hepposila summilla


      • Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

        Valitettavasti mie jou'un sanomaan että mulla on helpompi viikko ku sulla, x) (kyklooppi näemm ä tuli söpöä....)

        Luotsi ois kyl iha hyvä homma tänne.

        Kuinka paljon helpompi? Oletko sie kotona, vai? Minulla on vain yksi (!!) kasin aamu koko viikkoon.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Nytkö sie ehdottelet sille jo perseen myymistä, etkai sentään! Tai... Ehkä se voisi tienata sillä hiukan rahaa vauvaa varten. Vauvalle tulee hyvä alku kun isänsä on gay for pay.

        //XXD sori jos menee mauttomaksi, mie en voi sille mitään!

        Tulee suvaitsevainen lapsi. Ponit, kurtisaanit, homot ja työnteko. Mikään ei ole ongelma.

        (Sekoilua sekoilun päälle)


      • Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

        kai se ny pyytää kunnon liksaa ees, ettei ihan hepposila summilla

        Joo, ei sitä kannata ilmaiseksi antaa kenenkään perseeseen vedellä. Tulee vain paikat kipeäksi ja paha mieli. :( Ja klamydia.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Tulee suvaitsevainen lapsi. Ponit, kurtisaanit, homot ja työnteko. Mikään ei ole ongelma.

        (Sekoilua sekoilun päälle)

        You have to work hard if You want to earn the money, Baby. Prepperille taisi tulla paha mieli :( kun hän hävisi olemattomiin.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Joo, ei sitä kannata ilmaiseksi antaa kenenkään perseeseen vedellä. Tulee vain paikat kipeäksi ja paha mieli. :( Ja klamydia.

        Tullee siitäki vaikka antaa maksusta persettään veellä. Varsinki jos antaa ponin veellä perseeseen. Mikä mielikuva, poni jyystämäsä sitä, miten se käytännössä onnistus


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        You have to work hard if You want to earn the money, Baby. Prepperille taisi tulla paha mieli :( kun hän hävisi olemattomiin.

        Toivottavasti ei.... Tai sitten hän kirjoittaa parhaillaan jotain "imartelevaa" tarinaa.

        Oli kyllä aika julmaa huumoria. Anteeksi. (Saat sinä muutaman ruotsalaisen hakata...) Mulla vain kilahti tuossa alussa.


      • Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

        Tullee siitäki vaikka antaa maksusta persettään veellä. Varsinki jos antaa ponin veellä perseeseen. Mikä mielikuva, poni jyystämäsä sitä, miten se käytännössä onnistus

        Taitais paikat olla vähän kovilla. XD


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Kuinka paljon helpompi? Oletko sie kotona, vai? Minulla on vain yksi (!!) kasin aamu koko viikkoon.

        Kaheksa viikkoa kestävä top jota on kaks päivää viikosa. Ja kielten, fyken ja valinnaisten lisäksi ehkä yhtä tai kahta vaihtelevvaa ainetta.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Toivottavasti ei.... Tai sitten hän kirjoittaa parhaillaan jotain "imartelevaa" tarinaa.

        Oli kyllä aika julmaa huumoria. Anteeksi. (Saat sinä muutaman ruotsalaisen hakata...) Mulla vain kilahti tuossa alussa.

        Sori, Prepperi, jos jotenkin loukkasimme miehuuttasi, mutta sinä se ensin haukuit minua vaginanaamaksi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Toivottavasti ei.... Tai sitten hän kirjoittaa parhaillaan jotain "imartelevaa" tarinaa.

        Oli kyllä aika julmaa huumoria. Anteeksi. (Saat sinä muutaman ruotsalaisen hakata...) Mulla vain kilahti tuossa alussa.

        Anteeksi. Minulla ei ollut mitään syytä pilkata, mutta tarinoitani ei kannata ottaa aina tosissaan.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Anteeksi. Minulla ei ollut mitään syytä pilkata, mutta tarinoitani ei kannata ottaa aina tosissaan.

        Ei pilkata ei. Tämä on sitä surullisenkuuluisaa poliittista epäkorrektiutta. Tervetuloa mukaan!


      • Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

        Kaheksa viikkoa kestävä top jota on kaks päivää viikosa. Ja kielten, fyken ja valinnaisten lisäksi ehkä yhtä tai kahta vaihtelevvaa ainetta.

        Sie pääset helpolla. Miun nukkumaanmenoni venähti "hiukan," joten huomenna kahvia naamaan, jotta saadaan aivot toimimaan ja vältytään pystyynnukahtamiselta.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Sie pääset helpolla. Miun nukkumaanmenoni venähti "hiukan," joten huomenna kahvia naamaan, jotta saadaan aivot toimimaan ja vältytään pystyynnukahtamiselta.

        En ny tiijjä, pittää herätä torstaisi vähä normia aiemmi että ehtii linkkuu. Nytki oli perjantaina illala "töitä" 18.00-21.00


      • kurpizza_
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Ei pilkata ei. Tämä on sitä surullisenkuuluisaa poliittista epäkorrektiutta. Tervetuloa mukaan!

        Rupesin miettimään miltä vaginanaama mahtaisi näyttää. Nauran vieläkin.

        Mutta nyt nukkumaan.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza_ kirjoitti:

        Rupesin miettimään miltä vaginanaama mahtaisi näyttää. Nauran vieläkin.

        Mutta nyt nukkumaan.

        Minulle tuli mielleyhtymiä tietyn ruumiinosan nuolennasta. Hyi.


    • Ei vitsi, mie unohin miten nää jutut piristää päivää aina :3

    • Tiberius de Auditore

      Selvää sekoilua! En lähde mukaan.

      • Juu. Ja tervetuloa ylä-asteelle. Suomen tulevaisuudet keskustelevat **********


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Juu. Ja tervetuloa ylä-asteelle. Suomen tulevaisuudet keskustelevat **********

        Perskarit ovat parhaita. Huono läppä on taattu, eikä kukaan voi välttyä törkyhuumorilta kunhan mie pääsen alkuun.

        Nasse varmaan häpeää silmät päästään. Juuri kun hän pääsi kehumasta meitä asiallisiksi nuoriksi, alkoi... No, tämä.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Perskarit ovat parhaita. Huono läppä on taattu, eikä kukaan voi välttyä törkyhuumorilta kunhan mie pääsen alkuun.

        Nasse varmaan häpeää silmät päästään. Juuri kun hän pääsi kehumasta meitä asiallisiksi nuoriksi, alkoi... No, tämä.

        Ihan hyvä ettei täällä vielä ole luotsia. Mutta ihan oikeasti hauskaa.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Ihan hyvä ettei täällä vielä ole luotsia. Mutta ihan oikeasti hauskaa.

        Joo, luotsi poistaisi samantien meidät kaikki. Junalla Siperiaan, vai mitenkä se meni.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Joo, luotsi poistaisi samantien meidät kaikki. Junalla Siperiaan, vai mitenkä se meni.

        Tai Ruotsin laivalle! Ei ne tosin taida ehkä minua huolia, koska olen tyttö. Eiku... Voi ***** Onhan siellä naisten puoli.


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Tai Ruotsin laivalle! Ei ne tosin taida ehkä minua huolia, koska olen tyttö. Eiku... Voi ***** Onhan siellä naisten puoli.

        Vadelmaveneitä voi muuten tunkea muuallekin kuin suuhun.

        .

        .

        .

        Siis nenään, tietenkin.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Vadelmaveneitä voi muuten tunkea muuallekin kuin suuhun.

        .

        .

        .

        Siis nenään, tietenkin.

        Ekana tuli kyllä ihan muut paikat mieleen ku nenä, you know, I hope that you know


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Vadelmaveneitä voi muuten tunkea muuallekin kuin suuhun.

        .

        .

        .

        Siis nenään, tietenkin.

        XD XD

        Ruotsissa tuskin tykätään, jos joku seisoo vain katselemassa jossain pukuhuoneessa.

        Ruotsalaisten jääkiekko-biisi Den glider in on muuten suomeksi Se liukuu sisään. Olen aina miettinyt, tarkoittiko se sitä peliä vai pukkari meininkiä? Kun jalat oikein liukuvat luistimiin....


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        XD XD

        Ruotsissa tuskin tykätään, jos joku seisoo vain katselemassa jossain pukuhuoneessa.

        Ruotsalaisten jääkiekko-biisi Den glider in on muuten suomeksi Se liukuu sisään. Olen aina miettinyt, tarkoittiko se sitä peliä vai pukkari meininkiä? Kun jalat oikein liukuvat luistimiin....

        Eihän se nyt sinne liukumalla mene, ainakaan ihan käyttämättömään. Täytyy ensin ajaa sisään hienosti näin... Ja käyttää sukkaa suojana, ettei tule mitään tauteja. Mutta kyllä sen lopulta sinne saa työnnettyä.

        .

        .

        .

        Siis jalan luistimeen. Sukka suojaa vilustumiselta, luonnollisesti. Sitten vaan nyörit kiinni ja eikun jäälle!


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Eihän se nyt sinne liukumalla mene, ainakaan ihan käyttämättömään. Täytyy ensin ajaa sisään hienosti näin... Ja käyttää sukkaa suojana, ettei tule mitään tauteja. Mutta kyllä sen lopulta sinne saa työnnettyä.

        .

        .

        .

        Siis jalan luistimeen. Sukka suojaa vilustumiselta, luonnollisesti. Sitten vaan nyörit kiinni ja eikun jäälle!

        x) hahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahaahahahahahhahahaha


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Eihän se nyt sinne liukumalla mene, ainakaan ihan käyttämättömään. Täytyy ensin ajaa sisään hienosti näin... Ja käyttää sukkaa suojana, ettei tule mitään tauteja. Mutta kyllä sen lopulta sinne saa työnnettyä.

        .

        .

        .

        Siis jalan luistimeen. Sukka suojaa vilustumiselta, luonnollisesti. Sitten vaan nyörit kiinni ja eikun jäälle!

        Jospa sitä vaseliinia? Pitää sitten laittaa kypärät ja muut suojukset, jos vastustajat painavat päälle liian kovasti. Turhat seisojat voivat mennä pukukoppiin lämmittelemään, että saavat kaiken ylimääräisen kankeuden pois.

        Sitten taas varusteet päälle ja liukumaan sisään... jäälle.


      • kurpizza kirjoitti:

        Jospa sitä vaseliinia? Pitää sitten laittaa kypärät ja muut suojukset, jos vastustajat painavat päälle liian kovasti. Turhat seisojat voivat mennä pukukoppiin lämmittelemään, että saavat kaiken ylimääräisen kankeuden pois.

        Sitten taas varusteet päälle ja liukumaan sisään... jäälle.

        turhat seisoja......... voi perse xD


      • Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

        Jospa sitä vaseliinia? Pitää sitten laittaa kypärät ja muut suojukset, jos vastustajat painavat päälle liian kovasti. Turhat seisojat voivat mennä pukukoppiin lämmittelemään, että saavat kaiken ylimääräisen kankeuden pois.

        Sitten taas varusteet päälle ja liukumaan sisään... jäälle.

        Eivätkä ruotsalaiset ole ainoita! Kuulin huhuja, että venäläiset harrastavat tätä myös. Ennen peliä uhotaan vetää hinttejä turpaan, mutta sen jälkeen runkkaillaan toisiaan kännissä että "Хорошо хорошо," eikä kukaan ole homo. Geeninen, homogeeninen siis tietenkin.

        Autojahan siinä ru(n)kkaillaan, talvirenkaita vaihdetaan jne.

        Ja Sotšissa ei voi olla tatšissa jos ei ole vaseliinia taskussa ja kortsuja lompakossa... Rantaleijonien varalta, eiku hetki... Anteeksi.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Eivätkä ruotsalaiset ole ainoita! Kuulin huhuja, että venäläiset harrastavat tätä myös. Ennen peliä uhotaan vetää hinttejä turpaan, mutta sen jälkeen runkkaillaan toisiaan kännissä että "Хорошо хорошо," eikä kukaan ole homo. Geeninen, homogeeninen siis tietenkin.

        Autojahan siinä ru(n)kkaillaan, talvirenkaita vaihdetaan jne.

        Ja Sotšissa ei voi olla tatšissa jos ei ole vaseliinia taskussa ja kortsuja lompakossa... Rantaleijonien varalta, eiku hetki... Anteeksi.

        Hehe, niin sinua harmittaa, kun et ole rekkatunut etkä voi poistaa viestejäsi myöhemmin. Onhan siinä aitoa vaaran tuntua kun illalla myöhään kirjoittelee ja hilluu. Lienee osa viehästystä.


    • mr.näätä

      Totta. Ponirunkkareille piiskaa eikumitä.

      • Eräs trotskilainen

        Nyt hävettää. X(


      • HeKeKee'd
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Nyt hävettää. X(

        Saatiin täällä leirikoulussa kunnon huutonaurut tätä lukemalla. Ja minusta luotsi? Ehei. Tibbe voisi olla.


      • Eräs trotskilainen
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Saatiin täällä leirikoulussa kunnon huutonaurut tätä lukemalla. Ja minusta luotsi? Ehei. Tibbe voisi olla.

        Ketkä kaikki tätä siin lukivat? Ei hemmetti, nyt tunnen ihteni niin kakaraksi. Olen huono esimerkki paskasta huumorista.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Ketkä kaikki tätä siin lukivat? Ei hemmetti, nyt tunnen ihteni niin kakaraksi. Olen huono esimerkki paskasta huumorista.

        Ihan ikätasoiselta tämä ketju näyttää. Tavallaan voisin lisätä tähän vielä määreen "valitettavasti", mutta en minä osaa tuollaisista jutuista järkyttyä. Prepperi haastoi ja haasteeseen vastattiin. Siinäpähän.

        Minä näin Tarton luonnontieteellisessä museossa pieleen menneitä sikiöitä, ja siellä oli yksi, jolla oli tavallaan miehen systeemit keskellä naamaa. (SIkiöt olivat pienissä purkeissa, joissa oli nestettä.) Silloinen poikakaverini sai ihan kamalan naurukohtauksen.

        Vaseliinista puheen ollen, sitä ei saa käyttää kondomien kanssa. Tai saa, mutta yhtä hyvin voi pistellä sen täyteen reikiä etukäteen.


      • Eräs trotskilainen
        nasse_seta kirjoitti:

        Ihan ikätasoiselta tämä ketju näyttää. Tavallaan voisin lisätä tähän vielä määreen "valitettavasti", mutta en minä osaa tuollaisista jutuista järkyttyä. Prepperi haastoi ja haasteeseen vastattiin. Siinäpähän.

        Minä näin Tarton luonnontieteellisessä museossa pieleen menneitä sikiöitä, ja siellä oli yksi, jolla oli tavallaan miehen systeemit keskellä naamaa. (SIkiöt olivat pienissä purkeissa, joissa oli nestettä.) Silloinen poikakaverini sai ihan kamalan naurukohtauksen.

        Vaseliinista puheen ollen, sitä ei saa käyttää kondomien kanssa. Tai saa, mutta yhtä hyvin voi pistellä sen täyteen reikiä etukäteen.

        Noh, Prepperi on poika, joten siinä voi sentään sattua vain yhdenlaisia vahinkoja.

        ...Ehkä mie lopetan Prepperi-paran kiusaamisen tähän. Kurpizza muuten aloitti, en minä! Paihti että kohta se ja Oce poistavat viestinsä, jotta näyttää siltä kuin minä olisin filosofisoinut yksikseni.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Noh, Prepperi on poika, joten siinä voi sentään sattua vain yhdenlaisia vahinkoja.

        ...Ehkä mie lopetan Prepperi-paran kiusaamisen tähän. Kurpizza muuten aloitti, en minä! Paihti että kohta se ja Oce poistavat viestinsä, jotta näyttää siltä kuin minä olisin filosofisoinut yksikseni.

        Nii-ih! Siihen kattoin minua syyllistät! Ja olin suunnitellut viestin vain yhdeksi, sinä siis jatkoit! XD


    • Ampukaa mut. Menen ensi vuonna lukioon, ja heitän tällaista läppää. HeKeKeekin kavereineen saa huonoja vaikutteita.

      Minkä ikäisenä se minä muuten nakkelin kavereiden kanssa yhtä vähän kaksimielistä läppää? Olikos seiskalla vai kasilla? Vai kenties ysillä? Tänä vuonna sattunut niin paljon, että tuntuu kuin olisi käynyt ysiluokkaa koko kolme vuotta. Nyt viikot tuntuvat kestävän vain neljä päivää. Maanantai, sitten yhtäkkiä onkin perjantai. Ope kertoo, että kahden viikon päästä on valtakunnallinen, sitten on se valtakunnallinen ja kokeiden numerot kerrotaan jo muutaman päivän kuluttua. Tänne suolistoonkin ilmestyin mielestäni vain kuukausi sitten. Eikä asiaa paranna opo, joka ikinen tunti kertoo riemuissaan "Enää sen ja sen verran koulua!"
      Tanssii varmaan viimeisenä päivänä ripaskaa koulun pihalla. "Ysikasit lähtee!" tai sitten se johtuu meidän kauhuluokasta. Seiskalla kaikki opettajat inhosivat meitä. Kasilla yksi ei inhonnut.

      • Eräs trotskilainen

        Jep. Mein luokka on niin helvetin seko ja näsäviisas, ettei koulunkäynnistä tule mitään. Ala-aste tuntui kestävän ikuisuuden ja hei hetkinen, kohtahan mie olenkin jo ysillä! Ei hemmetti mitään ole saanut aikaan.


    • Shalom Preppertowwz, olen samaa mieltä että Pyhänmaan tutkijoita ei saa kiusata, se on arkeologisesti erittäin merkittävää aluetta se Jerusalemin seutu ja totisesti minäkin pidän kyseistä seutua pyhänä. Minun oli välttämätöntä rekisteröidä tämä nimimerkki, jotta kukaan ponirunkkari (sateenkaaripyyhkäisy120) ei tulisi estämään tutkimus projektia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2349
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1345
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      216
      961
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe