Naisten oikeus jättää vastaamatta?

tämä ei voi jatkua

Mihin se perustuu? Tuntuu käsittämättömältä että näin voi käyttäytyä vuonna 2014.

Varsinkin kun kyse on esim naisesta jonka olen tavannut myös tosielämässä ja joka siis tuntee mut. Mutta ilmeisesti nainen on niin itserakas ja röyhkeä että hän ei voi edes muutamalla sanalla vastata mun viesteihini?

Jos joutuu ettimään seuraa netissä niin onko varaa jättää edes vastaamasta?

Opetelkaa ämmät käyttäytymään!

101

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Ihan saman lailla osa miehistä toimii, joten turha syyttää naisia.

      • Miehet

        Tarkennan edellisen kommenttia: Ihan samalla lailla SUURI osa miehistä toimii..."


    • heheheh

      treffipalstoilla vastaaminen antaa viestin että on kiinnostunut...jos ei ole, niin turha antaa turhaa toivoa. ei kenenkään ole pakko vastata viesteihin netissä eikä puhelimessa eikä missään muussakaan formaatissa, niin se vaan on. Jos lähdette tähän leikkiin, koittakaa kestää, ettei naisten ole pakko kiinnostua teistä vaikka siellä ovatkin. Omia kokemuksia vastaavasta kun miehille vastaa kohteliaasti ettei kiinnosta ja toivottaa jatkoja, niin alkaa sadatteluviestit tulvia ja tolkuton haukkiminen, ihmiselle jota ei tunne ollenkaan...Onko parempaa käytöstä kuin olla vastaamatta??? enää en vaivaudu olemaan kohtelias

      • mies 28v

        Niin, eli yksi tai kaksi kun ei osaa käyttäytyä niin siitä saa maksaa kaikki loput...naisen logiiikaako..vai?

        Itse vastaan 99% vaikkeii kiinnostaisikaan, koska se on kohteliasta ja samalla myös toisen kunnioittamista! Ihan perusjuttuja mielestäni.


      • smile2014
        mies 28v kirjoitti:

        Niin, eli yksi tai kaksi kun ei osaa käyttäytyä niin siitä saa maksaa kaikki loput...naisen logiiikaako..vai?

        Itse vastaan 99% vaikkeii kiinnostaisikaan, koska se on kohteliasta ja samalla myös toisen kunnioittamista! Ihan perusjuttuja mielestäni.

        Kun viestejä tulee satoja niin ei sitä jaksa, sais olla koko ajan näpyttelemässä. Elämä on, älä ota sitä niin vakavasti.


      • Älä valehtele!
        smile2014 kirjoitti:

        Kun viestejä tulee satoja niin ei sitä jaksa, sais olla koko ajan näpyttelemässä. Elämä on, älä ota sitä niin vakavasti.

        Yhtä merkityksetön vastaus kun susien suojelijoilta että "susi ei ole tappanut ketään suomessa sataan vuoteen" Ei ole ei sillä sataan vuoteen niitä susia ei ole ollutkaan suomessa kuin viime vuosikymmenen vasta.
        "Viestejä tulee satoja" Ei muuten tule kun näin treffit asiakkaana näet naisten tilastot niin satoja ei tule kenellekään. Puhutaan korkeintaan muutamasta kymmenestä maks kuukaudessa pahimmillaan joten vastaamattomuus on ainoastaan silkkaa ilkeyttä ja ylimielistä nyrpistelyä profiilia kohtaan jonka kuva ei vaan sattunut miellyttämään.


      • mies 28v
        smile2014 kirjoitti:

        Kun viestejä tulee satoja niin ei sitä jaksa, sais olla koko ajan näpyttelemässä. Elämä on, älä ota sitä niin vakavasti.

        No, en sanokkaan että kaikille pervoille sedille tarvitsisi vastata vaan niille jotka ovat nähneet vaivaa viestin tekemiseen.Ja on naisten ihan omaa syytä, jos mies lähestyy "moi, mitä kuuluu?" tyyppisellä viestillä.Itse olen alkanut siirtymään tuohon, koska en näe mitään järkeä käyttää 20 - 30 minuuttia viestiin, jonka nainen oikolukee ja siirtyy seuravaan, käymättä edes profiilissa.Tulee kyllä aika paska fiilis kun noita tulee useampi peräkkäin... ja joo, elämä on, mut teidän prinsessojen kanssa ei aina vaan jaksais.


      • smile2014
        Älä valehtele! kirjoitti:

        Yhtä merkityksetön vastaus kun susien suojelijoilta että "susi ei ole tappanut ketään suomessa sataan vuoteen" Ei ole ei sillä sataan vuoteen niitä susia ei ole ollutkaan suomessa kuin viime vuosikymmenen vasta.
        "Viestejä tulee satoja" Ei muuten tule kun näin treffit asiakkaana näet naisten tilastot niin satoja ei tule kenellekään. Puhutaan korkeintaan muutamasta kymmenestä maks kuukaudessa pahimmillaan joten vastaamattomuus on ainoastaan silkkaa ilkeyttä ja ylimielistä nyrpistelyä profiilia kohtaan jonka kuva ei vaan sattunut miellyttämään.

        Hmm no itselleni tulee noin 200 viestiä eri lähettäjältä kuukaudessa... Ja tilastot valehtelee muutenkin usein.


      • smile2014
        mies 28v kirjoitti:

        No, en sanokkaan että kaikille pervoille sedille tarvitsisi vastata vaan niille jotka ovat nähneet vaivaa viestin tekemiseen.Ja on naisten ihan omaa syytä, jos mies lähestyy "moi, mitä kuuluu?" tyyppisellä viestillä.Itse olen alkanut siirtymään tuohon, koska en näe mitään järkeä käyttää 20 - 30 minuuttia viestiin, jonka nainen oikolukee ja siirtyy seuravaan, käymättä edes profiilissa.Tulee kyllä aika paska fiilis kun noita tulee useampi peräkkäin... ja joo, elämä on, mut teidän prinsessojen kanssa ei aina vaan jaksais.

        Prinsessojen? Mun mielestä sun asenteessa on vika. Ota treffailu vähän rennommin niin ehkä sieltä vielä jotain löytyy. Miksi haluat vastauksen kaikilta joille olet laittanut viestin kun yksi oikea riittää?

        Ei viestiä = ei kiinnostusta. Näin se vaan nettimaailmassa toimii.


      • patu1111111111111111
        smile2014 kirjoitti:

        Hmm no itselleni tulee noin 200 viestiä eri lähettäjältä kuukaudessa... Ja tilastot valehtelee muutenkin usein.

        ei muuten tule,, älä eukko haaveile.


      • mies 28v
        smile2014 kirjoitti:

        Prinsessojen? Mun mielestä sun asenteessa on vika. Ota treffailu vähän rennommin niin ehkä sieltä vielä jotain löytyy. Miksi haluat vastauksen kaikilta joille olet laittanut viestin kun yksi oikea riittää?

        Ei viestiä = ei kiinnostusta. Näin se vaan nettimaailmassa toimii.

        ;D Niin, onkohan luetun ymmärtämisessä jotain vikaa.. kuten sanoin, sinun ei tarvitse joka Pertille vastata jotka ei näe viestin vaivaa mutta jos sinua lähestyy mies joka käyttänyt aikaa sinua varten, on kohteliasta vastata edes esim "Moi, kiitos viestistäsi mutta tällä kertaa ei kolahtanut".Tuota vain kaikille copy-pastena niin jää miehellekin huomioitu olo.Tai, lähetähän itse viestiä viestin perään muutama kuukausi, saamatta yhtään mitään reaktioita niin tiedät mistä puhun!

        Ja tuo prinsessa viittaus on juuri sinuun osuva; Nainen joka vain joka kahlaa postiaan läpi, käymättä edes miesten profiileissa, suoraan vain hyläten.Tuokin on mielestäni asia, mikä osoittaisi toiselle "reilua henkeä", mutta eihän sillä ole väliä. Pääasia vain että sinut huomataan sadoilla viesteillä, ilman mitään kohteliaisuuksia.


      • .....
        mies 28v kirjoitti:

        No, en sanokkaan että kaikille pervoille sedille tarvitsisi vastata vaan niille jotka ovat nähneet vaivaa viestin tekemiseen.Ja on naisten ihan omaa syytä, jos mies lähestyy "moi, mitä kuuluu?" tyyppisellä viestillä.Itse olen alkanut siirtymään tuohon, koska en näe mitään järkeä käyttää 20 - 30 minuuttia viestiin, jonka nainen oikolukee ja siirtyy seuravaan, käymättä edes profiilissa.Tulee kyllä aika paska fiilis kun noita tulee useampi peräkkäin... ja joo, elämä on, mut teidän prinsessojen kanssa ei aina vaan jaksais.

        Jos lähestyy "moi, mitä kuuluu?" tyyppisillä viesteillä niin varmistaa sen, ettei erotu positiivisesti muista viestinlähettäjistä. Ja silloin on turha tulla itkemään, ettei vastauksia tule, kun ei kunnolla viitsi edes yrittää.


      • mies 28v
        ..... kirjoitti:

        Jos lähestyy "moi, mitä kuuluu?" tyyppisillä viesteillä niin varmistaa sen, ettei erotu positiivisesti muista viestinlähettäjistä. Ja silloin on turha tulla itkemään, ettei vastauksia tule, kun ei kunnolla viitsi edes yrittää.

        Niin, mielestäni kun hyvin täytetty profiili on paljon tärkeämpi kuin se lätinä mikä itse viestiin on laitettu.Viestin lähettäminen kun on enemmän huomion hakemista ja kiinnostuksen ilmaisemista.

        Mutta, tämäpä se on juuri nettideitin ongelma! Ihmisillä (lue naisilla) on omia tekemiä sääntöjä aina ihan viestin saapumisesta laatikkoon, profiilin sisällöseen tuotantoon ja itsensä ilmaisemiseen, joka toimii seuraavanlaisesti;

        Mies kirjoittaa "Moi, mitä kuuluu" viestin = Varmasti erittäin epäkelpo yksilö -> NEXT! Naisille tämä on kuitenkin sallittua!

        Mies kirjoittaa pitkän toorin itsestään,koirastaan ja vuokra liito oravastaan =
        Kelvollinen..EHKÄ! Tässä ratkaisee itsensä ilmaisu sanallisesti ja kirjoitustaidollisesti.Miehen tulee "haistaa" naisen profiilista minkälainen on juuri kyseiselle naiselle sopiva.Ja jos_siis JOS_ nainen kaikessa suuressa Prinsessan majisteettissaan viitsii siirtyä miehen profiilin, on miehen syytä jo hieman nostaa hymyn karetaan,mutta ei liikaa koska todennäköisesti HYLÄTTY - leima odottaa.
        Miehen tulee kuitenkin olla naiselle kiitollinen profiilissa vierailustaan ja jättää kohtuuttomat odotukset "Kiitti viestistä, mutta ei napannut tällä kertaa" -viesti odotukset kokonaan pois. Naisille sen sijaan miehen tulee vastata tai miehethän ovat täysiä sika paskiasia jotka eivät osaa ottaa naisten tunteita ja syvällistä herkyyttä huomioon. ;)


    • Miten ajattelit estää sitä jatkumasta? Vouhkaamalla asiasta niille muutamalle kirjoittajalle, jotka käyvät tällä palstalla (ja joista osa on jo aikoja sitten tajunnut itse vetäytyä pois nettideittailusta)?

      • Ikävintä tässä on juuri se, että molemmat sukupuolet, ja osapuolet tässä ikuisuusongelmassa, ikään kuin sahaavat itseään jalkaan.

        Miehiä ei kiinnosta nettideittisivuilla viesteihin panostaminen kun vastauksia ei kuulu ja naiset saavat entistä enemmän persoonattomia viestejä, joista on vaikea päästä eteenpäin tutustumisessa.

        Itse kannatan lyhyttä ja asiallista vastausta, ja sitä, että mies hyväksyy sen torjunnan kerrasta, eikä ala tiukkaamaan mitään syitä sen enempää tai syyllistämään saatika haukkumaan naista.

        Miltä teistä kuulostaisi tällainen "pelisääntö"?

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • miäs 33
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Ikävintä tässä on juuri se, että molemmat sukupuolet, ja osapuolet tässä ikuisuusongelmassa, ikään kuin sahaavat itseään jalkaan.

        Miehiä ei kiinnosta nettideittisivuilla viesteihin panostaminen kun vastauksia ei kuulu ja naiset saavat entistä enemmän persoonattomia viestejä, joista on vaikea päästä eteenpäin tutustumisessa.

        Itse kannatan lyhyttä ja asiallista vastausta, ja sitä, että mies hyväksyy sen torjunnan kerrasta, eikä ala tiukkaamaan mitään syitä sen enempää tai syyllistämään saatika haukkumaan naista.

        Miltä teistä kuulostaisi tällainen "pelisääntö"?

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Sen vain sanon Heli että itse lopetin kokonaan avausten tekemiset kaikille vaikka olisi kuinka kiinnostava henkilö jo pari vuotta sitten. Syy juurikin se että käytit henk koht aikaa viestin kirjoittamiseen helposti vartin ellet pidempäänkin mutta sillä viestillä kun ei ollut mitään merkitystä. Niihin ei vastattu puolella sanallakaan saati edes käyty profiilissa. (huom luin profiilit tarkkaan niin että sovin ko henkilöiden kriteereihin niin iän, harrastuksien, kiinnostus kohteiden tai asuinpaikan mukaan) Nyt olen vaan sivustoilla jos jotakuta kiinnostaa. Itse en selaa tai hae ketään mutta vastaan kyllä kaikille kiinnostuneille sillä se taito on mulle jo lapsuudessa opetettu. Meinaan hyvät käytöstavat.

        Valitettavan monilta deiteillä olevilta miehiltä olen kuullut samaa. Kun se huono käytös vastakkaiselta sukupuolelta on vaan niin yleistä sen jälkeen kun kuva katsotaan ja ei kiinnostusta tule alkaa itse deittaamiselta menemään jo pohja ja moni potentiaalinenkin ehdokas saattaa mennä helposti sivusuun kun väki passivoituu tuollaisen käytöksen takia.


      • patti4
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Ikävintä tässä on juuri se, että molemmat sukupuolet, ja osapuolet tässä ikuisuusongelmassa, ikään kuin sahaavat itseään jalkaan.

        Miehiä ei kiinnosta nettideittisivuilla viesteihin panostaminen kun vastauksia ei kuulu ja naiset saavat entistä enemmän persoonattomia viestejä, joista on vaikea päästä eteenpäin tutustumisessa.

        Itse kannatan lyhyttä ja asiallista vastausta, ja sitä, että mies hyväksyy sen torjunnan kerrasta, eikä ala tiukkaamaan mitään syitä sen enempää tai syyllistämään saatika haukkumaan naista.

        Miltä teistä kuulostaisi tällainen "pelisääntö"?

        t: Heli E-kontakti.fistä

        ootko Heli nyt ihan varma että, sivusto toimii ? siellä on 6-7v vanhoja profiileja jostka on asiakas olevinaan poistanu,, mutta sivusto kaapannu ja feikkejä ties kuinka,, ja siitä mä oon tasan varma että viestit ei kyl kulje yhtään mihinkään, ei vastaukset eikä kysymykset, miks ihmeessä tätä ei tunnu vaa kukaan tajuuvan


    • vaikea arvata?

      Ai siis niin kuin millä tavalla on röyhkeä jos ei vastaa? Eikö röyhkeyttä ole ennemminkin vaikka sellainen että tuputtaa itseään väkisin niille joiden hakemaa tyyppiä ei vastaa millään tavalla?

      Kylmältä se voi tuntua että ei vastata, mutta ei se röyhkeää ole. Röyhkeys on aktiivista toimintaa, ei passiivista.

      Ja sadannen kerran taas tällä saitilla: jos yhdenkin sanan sanot miehelle, voi olla että et pääse hänestä enää eroon ennen kuin sitten kylmästi blokkaamalla. Ränkytys jatkuu tasan niin kauan kuin sitä suostuu lukemaan. Helposti ujuttautuu mieleen että eipä se myöskään alakaan, jos ei vastaa alunperinkään mitään.

      • tuputtaja

        "Eikö röyhkeyttä ole ennemminkin vaikka sellainen että tuputtaa itseään väkisin niille joiden hakemaa tyyppiä ei vastaa millään tavalla?"

        Tarkoitatko tuolla sitä että on röyhkeää nettideitissä tehdä aloituksia. Kaikkien pitäisi vaan istua oman koneen ääressä odottamassa toisen aloitusta, koska on röyhkeää tuputtaa itseään toiselle. Eihän sitä voi etukäteen tietää kelpaako sille toiselle vai ei.

        Totta kai röyhkeyttä on TUPUTTAA itseään jollekulle joka selvästi on merkinnyt että ei ole kiinnostunut (esim. iän tai jonkun muun seikan puolesta).
        Mutta se, että oikeasti on lukenut toisen profiilin, ja uskoo olevansa mahdollisesti sopiva kumppani, lähettää asiallisen avausviestin ei kyllä pitäisi olla röyhkeyttä.

        Silti, niitä vastauksia ei usein tule edes tuossa tapauksessa. Kyllä se röyhkeys, tai ainakin käytöstapojen puute, on silloin siinä passiivisessa toiminnassa.

        Mietipä samaa vaikka baarissa.. Mies menee juttelemaan naiselle, ja nainen vain katsoo takaisin ja nyrpistää nokkaansa sanomatta mitään. Kumpi oli röyhkeä... Mies joka uskalsi lähestyä naista, vai nainen joka passiivisesti, ei verbaalisti, teki selväksi että "painu v*ttuun". Sanoipa sitä ääneen tai ei.
        (Ihan oikeasti, näitäkin naisia muuten löytyy!)

        Sehän on sitten eri asia niin baarissa kuin nettideitissäkin että jos joku selkeästi sanoo että ei kiinnosta, mutta toinen ei suostu asiaa kuulemaan vaan jatkaa piirittämistä - se on tietysti röyhkeää aktiivista käytöstä.

        Kaikesta tästä huolimatta ymmärrän että naisten kokemukset joistain hankalista miehistä ovat varmasti tuon vastaamattomuuden taustalla. Mutta se että jotkut miehet ovat olleet röyhkeitä, onko se sitten oikeutus olla myös itse röyhkeä kaikkia miehiä kohtaan?

        Sama pätee siellä baarissa. Ja täällä nettideitissä.
        Kaipa se on vaan maan tapa ja pitää hyväksyä.


      • vaikea arvata?
        tuputtaja kirjoitti:

        "Eikö röyhkeyttä ole ennemminkin vaikka sellainen että tuputtaa itseään väkisin niille joiden hakemaa tyyppiä ei vastaa millään tavalla?"

        Tarkoitatko tuolla sitä että on röyhkeää nettideitissä tehdä aloituksia. Kaikkien pitäisi vaan istua oman koneen ääressä odottamassa toisen aloitusta, koska on röyhkeää tuputtaa itseään toiselle. Eihän sitä voi etukäteen tietää kelpaako sille toiselle vai ei.

        Totta kai röyhkeyttä on TUPUTTAA itseään jollekulle joka selvästi on merkinnyt että ei ole kiinnostunut (esim. iän tai jonkun muun seikan puolesta).
        Mutta se, että oikeasti on lukenut toisen profiilin, ja uskoo olevansa mahdollisesti sopiva kumppani, lähettää asiallisen avausviestin ei kyllä pitäisi olla röyhkeyttä.

        Silti, niitä vastauksia ei usein tule edes tuossa tapauksessa. Kyllä se röyhkeys, tai ainakin käytöstapojen puute, on silloin siinä passiivisessa toiminnassa.

        Mietipä samaa vaikka baarissa.. Mies menee juttelemaan naiselle, ja nainen vain katsoo takaisin ja nyrpistää nokkaansa sanomatta mitään. Kumpi oli röyhkeä... Mies joka uskalsi lähestyä naista, vai nainen joka passiivisesti, ei verbaalisti, teki selväksi että "painu v*ttuun". Sanoipa sitä ääneen tai ei.
        (Ihan oikeasti, näitäkin naisia muuten löytyy!)

        Sehän on sitten eri asia niin baarissa kuin nettideitissäkin että jos joku selkeästi sanoo että ei kiinnosta, mutta toinen ei suostu asiaa kuulemaan vaan jatkaa piirittämistä - se on tietysti röyhkeää aktiivista käytöstä.

        Kaikesta tästä huolimatta ymmärrän että naisten kokemukset joistain hankalista miehistä ovat varmasti tuon vastaamattomuuden taustalla. Mutta se että jotkut miehet ovat olleet röyhkeitä, onko se sitten oikeutus olla myös itse röyhkeä kaikkia miehiä kohtaan?

        Sama pätee siellä baarissa. Ja täällä nettideitissä.
        Kaipa se on vaan maan tapa ja pitää hyväksyä.

        Tarkoitin mitä sanoin. Jos ei vastaa toisen hakemaa miltään osin, ei tarvitse ottaa yhteyttä. Siis MILTÄÄN osin.

        Aloitteita sellaisten ihmisten suuntaan joiden hakemaa summittaisesti vastaa on tietenkin ihan hyvä tehdä. Mutta tässäkin tietysti taas se juttu että jos vastaus on kiitos ei, niin sitten ei jäädä roikkumaan. SE olisi taas röyhkeyttä.

        Naisen taholta olisi aivan yhtälailla röyhkeää tuputtaa itseään ja kiukutella jos ei toinen osapuoli halua olla tekemisissä. Ehkä sekin on röyhkeää jos lopettaa yhteydenpidon kesken kaiken kun on jo juteltu pitkään.

        Se ettei saavu sovituille treffeille on erityisen röyhkeää. Se että lupaa uutta tapaamista ja katoaa on röyhkeää. Näitä on miesten taholta tullut vastaan.

        Mutta että ei alunperinkään vastaa johonkin mitä kuuluuhun jos toinen ei sovi kriteereihin? Mielestäni se on sama asia kuin että ei ryntää tilaamaan jotain lehteä sen takia että tuli mainos kotiin.

        En ole ajatellut että miehet jotka eivät vastaa minun yhteydenottooni ovat röyhkeitä. Tylyksi olen heitä joskus ajatellut kun vastaavat hakemaani eivätkä vastaa, mutta röyhkeäksi en miellä.

        Itse vastaan miehille jotka ovat hakemaani. Näitä tosin on vain pari hassua harvoin tarjolla. Loput eivät vastaa. Mutta vastaan valtaosalle näistäkin, jos ovat asiallisia.


      • tuputtaja
        vaikea arvata? kirjoitti:

        Tarkoitin mitä sanoin. Jos ei vastaa toisen hakemaa miltään osin, ei tarvitse ottaa yhteyttä. Siis MILTÄÄN osin.

        Aloitteita sellaisten ihmisten suuntaan joiden hakemaa summittaisesti vastaa on tietenkin ihan hyvä tehdä. Mutta tässäkin tietysti taas se juttu että jos vastaus on kiitos ei, niin sitten ei jäädä roikkumaan. SE olisi taas röyhkeyttä.

        Naisen taholta olisi aivan yhtälailla röyhkeää tuputtaa itseään ja kiukutella jos ei toinen osapuoli halua olla tekemisissä. Ehkä sekin on röyhkeää jos lopettaa yhteydenpidon kesken kaiken kun on jo juteltu pitkään.

        Se ettei saavu sovituille treffeille on erityisen röyhkeää. Se että lupaa uutta tapaamista ja katoaa on röyhkeää. Näitä on miesten taholta tullut vastaan.

        Mutta että ei alunperinkään vastaa johonkin mitä kuuluuhun jos toinen ei sovi kriteereihin? Mielestäni se on sama asia kuin että ei ryntää tilaamaan jotain lehteä sen takia että tuli mainos kotiin.

        En ole ajatellut että miehet jotka eivät vastaa minun yhteydenottooni ovat röyhkeitä. Tylyksi olen heitä joskus ajatellut kun vastaavat hakemaani eivätkä vastaa, mutta röyhkeäksi en miellä.

        Itse vastaan miehille jotka ovat hakemaani. Näitä tosin on vain pari hassua harvoin tarjolla. Loput eivät vastaa. Mutta vastaan valtaosalle näistäkin, jos ovat asiallisia.

        Niin. Röyhkeä tai tyly tai miksi ikinä haluaa nimittää, se lienee yhdentekevää. Lähinnä kuitenkin kyse siitä että se vastaamattomuus ei osoita erityistä kohteliaisuutta ja hyviä tapoja ainakaan.

        Ymmärrän että niille aloittajille ei viitsi vastata, jotka eivät sitä itse selvästi ilmoitettua mies- tai naistyyppiä vastaa . Eikä silloin tarvitsekaan, jos se toinen osapuoli ei ole sen vertaa lukutaitoinen että olisi sitä vastaanottajan profiilia edes lukenut läpi.

        Mutta siis... Itse olen lähettänyt aloituksia vain sellaisille, joiden profiilit olen lukenut, ja joiden hakemiin kriteereihin koen sopivani. En tietenkään halua haaskata omaa aikaniikaan sellaiseen henkilöön, josta tiedän jo, ettei hän tule olemaan minusta kiinnostunut.

        Silti, edes noissa tapauksissa useat naiset eivät vaivaudu kirjoittamaan edes sitä "kiitos, mutta ei kiitos" viestiä.

        Eikä tuo aloitusviestiin vastaamattomuuskaan niin häiritsisi.. Mutta se, että useat naisista (ja varmaan myös miehistä) vain katoavat kesken viestittelyn - se on jo mielestäni aika huonotapaista. Kyllä muutamien viestien lähettelyn jälkeen pitäisi jo kyetä myös lopettamaan se viestinvaihto kohteliaasti eikä vain kadota.

        Näissä tapauksissa itse olen sitten parin viikon jälkeen usein lähettänyt sen viestin, jossa olen todennut että kun et vastannut niin en sitten tainnutkaan olla mielestäsi sopiva mies. Ja olen toivottanut siitä huolimatta hyvää jatkoa.

        Kyllä niitä hyviä käytöstapoja voi osoittaa muille, vaikka ne muut eivät sellaisia tuntuisi omaavankaan.

        Mutta tietysti nettideitissä, kuten baareissakin, törmää kaikenlaisiin ihmisiin. Niihin joilla on keskivertoa paremmat käytöstavat, ja niihin joilla ne ovat keskivertoa huonommat. Turha sitä tietysti on murehtia, vaan hyväksyä se vääjäämättömänä faktana.


      • vaikea arvata?
        tuputtaja kirjoitti:

        Niin. Röyhkeä tai tyly tai miksi ikinä haluaa nimittää, se lienee yhdentekevää. Lähinnä kuitenkin kyse siitä että se vastaamattomuus ei osoita erityistä kohteliaisuutta ja hyviä tapoja ainakaan.

        Ymmärrän että niille aloittajille ei viitsi vastata, jotka eivät sitä itse selvästi ilmoitettua mies- tai naistyyppiä vastaa . Eikä silloin tarvitsekaan, jos se toinen osapuoli ei ole sen vertaa lukutaitoinen että olisi sitä vastaanottajan profiilia edes lukenut läpi.

        Mutta siis... Itse olen lähettänyt aloituksia vain sellaisille, joiden profiilit olen lukenut, ja joiden hakemiin kriteereihin koen sopivani. En tietenkään halua haaskata omaa aikaniikaan sellaiseen henkilöön, josta tiedän jo, ettei hän tule olemaan minusta kiinnostunut.

        Silti, edes noissa tapauksissa useat naiset eivät vaivaudu kirjoittamaan edes sitä "kiitos, mutta ei kiitos" viestiä.

        Eikä tuo aloitusviestiin vastaamattomuuskaan niin häiritsisi.. Mutta se, että useat naisista (ja varmaan myös miehistä) vain katoavat kesken viestittelyn - se on jo mielestäni aika huonotapaista. Kyllä muutamien viestien lähettelyn jälkeen pitäisi jo kyetä myös lopettamaan se viestinvaihto kohteliaasti eikä vain kadota.

        Näissä tapauksissa itse olen sitten parin viikon jälkeen usein lähettänyt sen viestin, jossa olen todennut että kun et vastannut niin en sitten tainnutkaan olla mielestäsi sopiva mies. Ja olen toivottanut siitä huolimatta hyvää jatkoa.

        Kyllä niitä hyviä käytöstapoja voi osoittaa muille, vaikka ne muut eivät sellaisia tuntuisi omaavankaan.

        Mutta tietysti nettideitissä, kuten baareissakin, törmää kaikenlaisiin ihmisiin. Niihin joilla on keskivertoa paremmat käytöstavat, ja niihin joilla ne ovat keskivertoa huonommat. Turha sitä tietysti on murehtia, vaan hyväksyä se vääjäämättömänä faktana.

        Itse en ole kadonneiden miesten perään huudellut kuin muutaman kerran, silloin kun on ollut TOSI mielenkiintoisen oloinen mies ja ihmetyttänyt että mikäs nyt tuli. Kyllähän se kieltämättä kirpaisee jos sellainen ihminen jonka kohdalla on ehtinyt olemaan toiveikkaampi kuittaakin koko jutun yhdentekevänä, ei halua tutustua enempää, mutta ei vaivaudu kertomaan että miksi.

        Kai heidät pitää ajatella pelkureina.


      • tuputtuja
        vaikea arvata? kirjoitti:

        Itse en ole kadonneiden miesten perään huudellut kuin muutaman kerran, silloin kun on ollut TOSI mielenkiintoisen oloinen mies ja ihmetyttänyt että mikäs nyt tuli. Kyllähän se kieltämättä kirpaisee jos sellainen ihminen jonka kohdalla on ehtinyt olemaan toiveikkaampi kuittaakin koko jutun yhdentekevänä, ei halua tutustua enempää, mutta ei vaivaudu kertomaan että miksi.

        Kai heidät pitää ajatella pelkureina.

        Niin... kun itse olen noiden kadonneiden perään lähettänyt viestin, niin en ole sitä tehnyt sen takia että olisi "tosi mielenkiintoinen". Kyllä se suurin mielenkiinto on siinä vaiheessa hävinnyt kun toinen on käytännössä vastaamattomuudella tehnyt selväksi ettei kiinnosta eikä löydy käytöstapoja.

        Ehkä en vaan itse osaa näitä nettideitin käytöstapoja. Mitä enemmän luen täällä näitä vastauksia, sitä enemmän tulee fiilis että oleellista on vain se, että "Minä lähetän viestin jos saan siitä ehkä jotain ITSELLENI irti."

        Tuntuu menevän täysin ohi se pointti mitä itse yritän ajan... Eli, että "Minä lähetän sen viestin myös siksi että se on KOHTELIASTA ja toinen saa siitä jotain irti." Esim. se toinen saa tiedon siitä että en ole kiinnostunut ja syyn sille miksi.

        Ei tarvitse viikkoa odotella ja arpoa että tulisiko se vastaus kuitenkin kohta. Samalla myös toivottavasti jää hieman paremmalle mielelle kun on kohteliaasti keskustelu mennyt loppuun, vaikkei olekaan osunut ne halut yhteen.

        Kyllä minulle ainakin on jäänyt paljon parempi mieli niistä parista naisesta jotka on osannut reilusti perustella miksi en vastaa heidän hakemaansa ja ovat kohteliaasti toivottaneet hyvät jatkot. (kaunis kiitos kaikille teille ihanille naisille, jotka tiedätte näin tehneenne, ja virtuaalinen pusu poskelle kaupanpäälle! ;)

        Jos joku kyseisistä naisista kävelisi kadulla vastaan ja tunnistaisin hänet, niin varmasti tarjoutuisin tarjoamaan kahvit ihan vaan sen takia että on jäänyt hänestä hyvä mieli. Ilman mitään taka-ajatuksia tai enempiä isku-yrityksiä. Olisi vaan kiva ilahduttaa kivaa tyyppiä ja samalla vaihtaa pari sanaa.

        Mutta ehkä en vaan tajua muiden ajatusmaailmaa. Tai ehkä maailma vaan on sen verran itsekäs paikka että parempi oppia minunkin "oikeille" tavoille. Mistä minä hyödyn, tai mistä en. Piste.


      • hmmm...
        tuputtuja kirjoitti:

        Niin... kun itse olen noiden kadonneiden perään lähettänyt viestin, niin en ole sitä tehnyt sen takia että olisi "tosi mielenkiintoinen". Kyllä se suurin mielenkiinto on siinä vaiheessa hävinnyt kun toinen on käytännössä vastaamattomuudella tehnyt selväksi ettei kiinnosta eikä löydy käytöstapoja.

        Ehkä en vaan itse osaa näitä nettideitin käytöstapoja. Mitä enemmän luen täällä näitä vastauksia, sitä enemmän tulee fiilis että oleellista on vain se, että "Minä lähetän viestin jos saan siitä ehkä jotain ITSELLENI irti."

        Tuntuu menevän täysin ohi se pointti mitä itse yritän ajan... Eli, että "Minä lähetän sen viestin myös siksi että se on KOHTELIASTA ja toinen saa siitä jotain irti." Esim. se toinen saa tiedon siitä että en ole kiinnostunut ja syyn sille miksi.

        Ei tarvitse viikkoa odotella ja arpoa että tulisiko se vastaus kuitenkin kohta. Samalla myös toivottavasti jää hieman paremmalle mielelle kun on kohteliaasti keskustelu mennyt loppuun, vaikkei olekaan osunut ne halut yhteen.

        Kyllä minulle ainakin on jäänyt paljon parempi mieli niistä parista naisesta jotka on osannut reilusti perustella miksi en vastaa heidän hakemaansa ja ovat kohteliaasti toivottaneet hyvät jatkot. (kaunis kiitos kaikille teille ihanille naisille, jotka tiedätte näin tehneenne, ja virtuaalinen pusu poskelle kaupanpäälle! ;)

        Jos joku kyseisistä naisista kävelisi kadulla vastaan ja tunnistaisin hänet, niin varmasti tarjoutuisin tarjoamaan kahvit ihan vaan sen takia että on jäänyt hänestä hyvä mieli. Ilman mitään taka-ajatuksia tai enempiä isku-yrityksiä. Olisi vaan kiva ilahduttaa kivaa tyyppiä ja samalla vaihtaa pari sanaa.

        Mutta ehkä en vaan tajua muiden ajatusmaailmaa. Tai ehkä maailma vaan on sen verran itsekäs paikka että parempi oppia minunkin "oikeille" tavoille. Mistä minä hyödyn, tai mistä en. Piste.

        "Kyllä se suurin mielenkiinto on siinä vaiheessa hävinnyt kun toinen on käytännössä vastaamattomuudella tehnyt selväksi ettei kiinnosta eikä löydy käytöstapoja."

        Onhan se, mutta itsekin on joillekin vielä lähettäny sen "varmistusviestin" sen harvan kerran kun itseä ois tosissaan kiinnostanu, ja mies tekee sen "katoamistempun". Muuten jäis ehkä miettiin että mitä jos se kuitenkin on lähettäny mulle viestin mutta se ei jonkun teknisen vian tms. takia ookaan tullu perille...no eihän ne näihin perään kyselyihin tietenkään enää oo vastanneet, eli jos miestä ei vaan kiinnosta se peräänkysely on yhtä tyhjän kanssa. Tää antaa kuitenkin sen varmuuden että voi siirtyä eteenpäin ja turha enää odotella ja miettiä siitä mitään.

        "Ei tarvitse viikkoa odotella ja arpoa että tulisiko se vastaus kuitenkin kohta."

        Kuka sitä näin kauan muutenkaan odottaa? Jos mitään ei kuulu vuorokauden sisällä tai viimestään seuraavana päivänä (ilman mitään etukäteen ilmotettua syytä miks ei pääsis vastaan mitään), on yhtä kun sitä ei kiinnosta. Ja sillon on parempi vaan siirtyä taas eteenpäin.


    • nettimies

      Jos ei vastaa niin ei vastaa. Eteenpäin vaan, ei noihin tuollaisiin juttuihin pidä jäädä vatuloimaan.

    • nainen35

      "Opetelkaa ämmät käyttäytymään!"

      Opetelepa itsekin. Naisten nimitteleminen "ämmiksi" ei ole kohteliasta käytöstä.

    • Nainen 25.

      Jos mies on ällöttävä ja ruma niin naisen ei tarvitse vaivautua vastaamaan.

      • jkhkhh

        Päteekö toi sama miehilläkin? Jos nainen on ällöttävä ja ruma niin saa jättää vastaamatta...


      • jkhkhh kirjoitti:

        Päteekö toi sama miehilläkin? Jos nainen on ällöttävä ja ruma niin saa jättää vastaamatta...

        Tuo oli miehen kirjoittama. Sen joka tituleeraa itseään kiltiksi mieheksi.


      • jkhkhh
        helka kirjoitti:

        Tuo oli miehen kirjoittama. Sen joka tituleeraa itseään kiltiksi mieheksi.

        Olet erehtynyt. Mies toki olen.


      • kiltti mies.
        helka kirjoitti:

        Tuo oli miehen kirjoittama. Sen joka tituleeraa itseään kiltiksi mieheksi.

        Eiollut ainakaan minun vastaama viesti. mutta jos naama ei miellytä niin ei kannata vastata kuten naiset yleens' tekee. Nettideiteissä on kyse ulkonäöstä. Naiset ei varmasti vastaa jos kuva ei miellytä. Netissä nyt ollaan niin pinnallisia että hyvännäköisyys tarkoittaa hyvää miestä joka kohtelee hyvin. Livenä asia onkin toisin aika usein että se komea mies olikin joku pas.ka väkivaltainen.


    • sussu2014

      no jaa...
      tää ämmä kyllä vastasi kaikille, myös se "kiitos, mutta ei kiitos!"


      Lähettelin useitakin aloitusviestejä...
      eipä omanneet nekään herrasmiehet tapoja joille viestin lähetin...vaikka kriteerit olivatkin kohdallaan!

      Mutta samapa tuo...en jaksa jäädä tuollaista pohtimaan...
      juntteja mitä juntteja...onneksi ihan mukaviakin miehiä tuntui olevan liikkeellä!

    • Häiriköity

      No sehän kertoo enemmän kuin tuhat sanaa jos nainen tosiaan tuntee sut eikä vastaa. Ei silloin halua antaa pienintäkään toivoa eikä halua välillenne edes mitään tuttavuutta.

      Se nyt vaan on tosiasia, että pakit saanut tyyppi aikausein alkaa kuitenkin piirittämään, moikkailemaan ja kuvittelemaan jotain. En tiedä mistä se johtuu mutta näin se vaan on. Jätä se nainen rauhaan!

    • jkhkhh

      Nettideittipalstalla saa aika moni opetella käyttäytymään. Sukupuolesta se ei silti riipu jos joku on kusipää.

    • oikea tosiammattilai

      Ei kun bannia vaan vataamattomille!

      • nainen35

        Tosi hyödyllistä. Jos tyyppi ei muutenkaan ole edes aikonut vastata, kuinka hän saa koskaan edes tietää, että olet bannannut hänet?

        Banni toimii päinvastaisessa tilanteessa, silloin, kun joku häiriköi toistuvasti ei-toivotuilla viesteillä.


    • -nainen-33

      On varaa. Mulla on ollut pari kertaa deitti-ilmoitus ja parille ihan asialliselle tyypille olen jättänyt vastaamatta. Kun profiilissani on selkeästi ilmoitettu, että haen miestä joka "ehkä" tai "ei" halua lapsia, nämä ehdottomasti perheenperustamishaluiset ottavat yhteyttä. Ja olen selkeästi ilmoittanut hakevani seuraa tositarkoituksella eli silloin elämän suurilla kysymyksillä ON väliä.

      Jos olen listannut miehelle noin 3-5 vaatimusta ja edes niitä ei ole viitsitty lukea läpi, niin en minäkään viitsi vastata, vaikka miten asiallinen tyyppi olisi.

      • miäs 33

        On se kumma että tuo naisten oma ideologia on kaiken aa ja oo. Jos minä olen sanonut näin niin se pitää olla just näin. Jos teen noin niin sen kuuluu olla noin. Tavallaan vähättelet toimillasi miehiä ja miesten vaatimuksia. Jos et halua lapsia niin miksi se sama ehdoton ei pitäisi olla kaikilla? Kukaan ei tule sulle kettuilemaan että "v.tun maho lehmä kun et edes lapsia saa"
        Se että joku kohta on jäänyt epähuomiossa lukematta ei tarkoita että koko ihminen saa luvan mennä vaikka sähkötuoliin. Sinusta näkee kilometrien päähän että olet itsekeskeinen akka joka ei näe kuin oman napansa.


      • nainen35
        miäs 33 kirjoitti:

        On se kumma että tuo naisten oma ideologia on kaiken aa ja oo. Jos minä olen sanonut näin niin se pitää olla just näin. Jos teen noin niin sen kuuluu olla noin. Tavallaan vähättelet toimillasi miehiä ja miesten vaatimuksia. Jos et halua lapsia niin miksi se sama ehdoton ei pitäisi olla kaikilla? Kukaan ei tule sulle kettuilemaan että "v.tun maho lehmä kun et edes lapsia saa"
        Se että joku kohta on jäänyt epähuomiossa lukematta ei tarkoita että koko ihminen saa luvan mennä vaikka sähkötuoliin. Sinusta näkee kilometrien päähän että olet itsekeskeinen akka joka ei näe kuin oman napansa.

        No jopa oli omituinen vastaus!

        Eihän -nainen-33 sanonut, että "sama ehdoton ei pitäisi olla kaikilla" eli että kukaan ei saisi haluta lapsia. Hän sanoi vain, että hän ei halua vastauksia miehiltä, jotka haluavat lapsia, koska hän itse ei halua lapsia ja on täysin selvästi ilmoittanut sen profiilissaan. Se on ihan kohtuullinen toive.


    • Newsflash_101

      Pitääkö tälle aiheelle avata päivittäin uusi ketju?

    • deittailija

      Itse jätän esim. vastaamatta jos mies hakee ilmoituksessaan reippaasti nuorempaa seuraa kuin mitä itse on. Tai jos esimerkiksi tupakoi kun en sitä tee. Samoin jos tulee pelkkä "moi, mitä kuuluu"

      • IkisinkkuDeittaaja

        Se on ihan tyhjä perustella keille jätätte vastaamatta koska ette vastaa kenellekään jonka kuva ei miellytä vaikka tämä mahtuisi täysin kriteereihin. Esimerkkinä olkoon se että itse haen samasta maakunnasta missä itse asun ikäistäni -5v seuraa naisista joiden kriteerit luen tarkkaan läpi ja joihin kriteereihin itse mahdun. Tulos: Yhteenkään et saa vastausta vaikka kuinka käyttäisit aikaa hänelle henkoht viestin kirjoittamiseen. Osa ei edes käy profiilissani niitä kriteereitä tarkastamassa. Joten en yhtään ihmettele että muotiin on tullut hyvin monien miehien kohdalla täys passivoituminen. Nettideitit alkaa olemaan menneen talven lumia ja ainoastaan mr ja miss finland kilpailu jossa ratkaisevin tekijä on ainoastaan ulkonäkö.
        Johan sekin kertoo jotain että lähestulkoon jokaisen naisen profiilissa lukee että "Kuvattomille en vastaa" Voisi lisätä vielä että "En myöskään rumille kuvallisille"


      • deittailija
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Se on ihan tyhjä perustella keille jätätte vastaamatta koska ette vastaa kenellekään jonka kuva ei miellytä vaikka tämä mahtuisi täysin kriteereihin. Esimerkkinä olkoon se että itse haen samasta maakunnasta missä itse asun ikäistäni -5v seuraa naisista joiden kriteerit luen tarkkaan läpi ja joihin kriteereihin itse mahdun. Tulos: Yhteenkään et saa vastausta vaikka kuinka käyttäisit aikaa hänelle henkoht viestin kirjoittamiseen. Osa ei edes käy profiilissani niitä kriteereitä tarkastamassa. Joten en yhtään ihmettele että muotiin on tullut hyvin monien miehien kohdalla täys passivoituminen. Nettideitit alkaa olemaan menneen talven lumia ja ainoastaan mr ja miss finland kilpailu jossa ratkaisevin tekijä on ainoastaan ulkonäkö.
        Johan sekin kertoo jotain että lähestulkoon jokaisen naisen profiilissa lukee että "Kuvattomille en vastaa" Voisi lisätä vielä että "En myöskään rumille kuvallisille"

        Itselläni ei edes ole kuvaa enkä sitä mieheltäkään vaadi. Toki jos juttuun tulee niin sitten on ajankohtaista vaihtaa kuvia.
        Minulle merkitsee ennenkaikkea että löytyy yhteisiä keskusteluaiheita ja arvomaailma ja elämänsuunnitelmat eivät hirveästi eroa toisistaan. Esimerkkinä mainitsen liikunnan harrastamisen. Kun itse liikun paljon en voi kuvitella kiinnostuvani miehestä joka ei mitään tuolta saralta harrasta.
        Myos sellainen elämään positiivisesti suhtautuminen on minulle tärkeää, mitä sitten vaikka takapakkeja on tullut, pääasia ettei luovuta ja katkeroidu eikä koko ajan valita kaikesta.
        Olen kerran tapaillut miestä joka valitti joka ainut päivä säästä. Minusta se on taas tosi huono aihe valittaa kun se ei siitä mihinkään muutu, suhtautumistaan siihen voi muuttaa.


      • IkisinkkuDeittaaja
        deittailija kirjoitti:

        Itselläni ei edes ole kuvaa enkä sitä mieheltäkään vaadi. Toki jos juttuun tulee niin sitten on ajankohtaista vaihtaa kuvia.
        Minulle merkitsee ennenkaikkea että löytyy yhteisiä keskusteluaiheita ja arvomaailma ja elämänsuunnitelmat eivät hirveästi eroa toisistaan. Esimerkkinä mainitsen liikunnan harrastamisen. Kun itse liikun paljon en voi kuvitella kiinnostuvani miehestä joka ei mitään tuolta saralta harrasta.
        Myos sellainen elämään positiivisesti suhtautuminen on minulle tärkeää, mitä sitten vaikka takapakkeja on tullut, pääasia ettei luovuta ja katkeroidu eikä koko ajan valita kaikesta.
        Olen kerran tapaillut miestä joka valitti joka ainut päivä säästä. Minusta se on taas tosi huono aihe valittaa kun se ei siitä mihinkään muutu, suhtautumistaan siihen voi muuttaa.

        Yhtälailla yleinen esimerkki on tuo liikunta. Miehiä joille ei vastata ja jotka eivät omaa mielekästä kasvokuvaa pidetään myös liikunnattomina. Tuo on täysin naurettava väite ja aina esiintuleva. No kerronpa siitäkin esimerkin kuten kerroin omassakin avauksessani. Harrastan liikuntaa todellakin enenmmän kun esim himoliikkumisestaan kehuvat naiset. Eli olisin sinnekin valmis lähtemään salille tai lenkille. No koska kasvot eivät miellytä löytyy seuraava syy vaikka mistä. Tupakkaa en polta käytännössä ollenkaan. Harvoin baarissakaan joten sekään ei käy hylkäämisen perusteeksi. Jos profiilissani on haluan lapsia kyllä löydetään siitä hätäpäissään syy että "ainiin minä en muuten halua lapsia" tai vastakohta jos laitan haluan lapsia kohtaan ei. Periaatteessa aina löytyy syy lähestyvälle henkilölle jonka kuva ei miellytä silmää.
        Positiivisesti pärjää nettideiteillä kyllä henkilöt joilla on ainainen kysyntä ja valinnan vara mutta koita ymmärtää että tämä sama edellä mainittu toiminta jos jatkuu vuosia jopa kymmenlukujen välillä vaihtuessa niin vaikea se on tämän asian suhteen pirteää naamaa näyttää. Luovuttaminen ja katkeroituminen on helppo sanamuoto heittää tällaista kokevalle henkilölle jos ei deiteillä suosittu ihminen yhtään halua tulla ajatustasolla vastaan että "ei tuo varmaan kivalta tunnu"


      • Pahamutsi
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Se on ihan tyhjä perustella keille jätätte vastaamatta koska ette vastaa kenellekään jonka kuva ei miellytä vaikka tämä mahtuisi täysin kriteereihin. Esimerkkinä olkoon se että itse haen samasta maakunnasta missä itse asun ikäistäni -5v seuraa naisista joiden kriteerit luen tarkkaan läpi ja joihin kriteereihin itse mahdun. Tulos: Yhteenkään et saa vastausta vaikka kuinka käyttäisit aikaa hänelle henkoht viestin kirjoittamiseen. Osa ei edes käy profiilissani niitä kriteereitä tarkastamassa. Joten en yhtään ihmettele että muotiin on tullut hyvin monien miehien kohdalla täys passivoituminen. Nettideitit alkaa olemaan menneen talven lumia ja ainoastaan mr ja miss finland kilpailu jossa ratkaisevin tekijä on ainoastaan ulkonäkö.
        Johan sekin kertoo jotain että lähestulkoon jokaisen naisen profiilissa lukee että "Kuvattomille en vastaa" Voisi lisätä vielä että "En myöskään rumille kuvallisille"

        Lässyti lässyti. Miehillä lukee ihan samoja jorinoita. "En vastaa kuvattomiin yhteydenottoihin." tai "En ole tullut tänne chattailémaan." Itse otin kuvan pois, mutta jätin kuvat, jotka näkyvät aukaisemalla profiilin. Yhteydenottojen taso nousi huomattavasti, vaikka niitä tuleekin nykyään tosi vähän. Kun kuva oli näkyvissä, päivittäin tuli kymmeniä viestejä. Osa ei selvästikään ollut lukenut profiilitekstiäni, tai ylipäätään katsonut profiilista muuta kuin kuvan. Näille lakkasin nopeasti vastaamasta. Mulle on aivan sama, onko miehellä kuvaa tai ei, kirjoitustyyli merkitsee enemmän. On todella ahdistavaa lukea tekstiä täynnä kirjoitusvirheitä, jossa alkeellisimmatkin yhdyssanat on kirjoitettu väärin. Ja sisältö on kuin lukisi ekaluokkalaisen juttuja. Ja te ressukat luulette, että syynä on kuvanne tai pituutenne tai ammattinne. Todellinen syy on se, että 11-vuotias poikanikin kirjoittaa paremmin, kuin suuri osa teistä.


      • 5+17
        Pahamutsi kirjoitti:

        Lässyti lässyti. Miehillä lukee ihan samoja jorinoita. "En vastaa kuvattomiin yhteydenottoihin." tai "En ole tullut tänne chattailémaan." Itse otin kuvan pois, mutta jätin kuvat, jotka näkyvät aukaisemalla profiilin. Yhteydenottojen taso nousi huomattavasti, vaikka niitä tuleekin nykyään tosi vähän. Kun kuva oli näkyvissä, päivittäin tuli kymmeniä viestejä. Osa ei selvästikään ollut lukenut profiilitekstiäni, tai ylipäätään katsonut profiilista muuta kuin kuvan. Näille lakkasin nopeasti vastaamasta. Mulle on aivan sama, onko miehellä kuvaa tai ei, kirjoitustyyli merkitsee enemmän. On todella ahdistavaa lukea tekstiä täynnä kirjoitusvirheitä, jossa alkeellisimmatkin yhdyssanat on kirjoitettu väärin. Ja sisältö on kuin lukisi ekaluokkalaisen juttuja. Ja te ressukat luulette, että syynä on kuvanne tai pituutenne tai ammattinne. Todellinen syy on se, että 11-vuotias poikanikin kirjoittaa paremmin, kuin suuri osa teistä.

        Ainahan sitä syy löytyy. Kun ei muuta keksitä niin kirjoitusvirheet. Kun tuollaisille nirppanokille pitää olla niin täydellinen. Puheistasikin aistii sellaisen vihan ja katkeruuden että en ihmettele viestien vähyyttä. Profiilisi on luotaantyöntävä.


      • Pahamutsi
        5+17 kirjoitti:

        Ainahan sitä syy löytyy. Kun ei muuta keksitä niin kirjoitusvirheet. Kun tuollaisille nirppanokille pitää olla niin täydellinen. Puheistasikin aistii sellaisen vihan ja katkeruuden että en ihmettele viestien vähyyttä. Profiilisi on luotaantyöntävä.

        Kiitos samoin. Sinun kirjoituksistasi aistii hirvittävän naisvihan ja tyhmyyden. En vain ymmärrä, miksi kaikille täytyy vastata. Itse en ole saanut yhteydenottoihini aina vastausta, mutta ei se ole minua katkeroittanut, miksi ihmeessä olisi? Jos en ole tarpeeksi kiinnostava vastaanottajan mielestä, mitä siitä jauhamaan. En halua useita yhteydenottoja, kirje-tai deittikavereista puhumattakaan. Yksi hyvä riittää. Kaikkein vähiten haluan väkinäisiä vastauksia, viesti menee perille ilmankin.

        En etsi täydellistä miestä, enhän ole sitä itsekään. Mutta korvien välissä täytyy liikkua jotain muutakin kuin katkeruutta vastakkaista sukupuolta kohtaa. Jonkinlainen itsensä kunnioittaminen on tärkeää, ja sellaista ei ole rutina ja natina naisten nirppanokkaisuudesta. Jos ei saa vastauksia keneltäkään, syyn etsiminen kannattaa aloittaa itsestään, eikä pettää itseään syyttämällä naisia pinnallisiksi. On vaikeaa myöntää, että omassa luonteessa tai älyssä voisi olla kehitettävää.

        Minun mielestäni deittisivuilta löytyy kivoja ja fiksuja miehiä, kun vain on kärsivällinen.


      • Hyvä iskä
        Pahamutsi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Sinun kirjoituksistasi aistii hirvittävän naisvihan ja tyhmyyden. En vain ymmärrä, miksi kaikille täytyy vastata. Itse en ole saanut yhteydenottoihini aina vastausta, mutta ei se ole minua katkeroittanut, miksi ihmeessä olisi? Jos en ole tarpeeksi kiinnostava vastaanottajan mielestä, mitä siitä jauhamaan. En halua useita yhteydenottoja, kirje-tai deittikavereista puhumattakaan. Yksi hyvä riittää. Kaikkein vähiten haluan väkinäisiä vastauksia, viesti menee perille ilmankin.

        En etsi täydellistä miestä, enhän ole sitä itsekään. Mutta korvien välissä täytyy liikkua jotain muutakin kuin katkeruutta vastakkaista sukupuolta kohtaa. Jonkinlainen itsensä kunnioittaminen on tärkeää, ja sellaista ei ole rutina ja natina naisten nirppanokkaisuudesta. Jos ei saa vastauksia keneltäkään, syyn etsiminen kannattaa aloittaa itsestään, eikä pettää itseään syyttämällä naisia pinnallisiksi. On vaikeaa myöntää, että omassa luonteessa tai älyssä voisi olla kehitettävää.

        Minun mielestäni deittisivuilta löytyy kivoja ja fiksuja miehiä, kun vain on kärsivällinen.

        Palstan miehiä vihaavat femakot taas äänessä. Kirjoituksiasi lukiessa täys dorkakin tajuaa että olet miehiin katkeroitunut akka. Katso peiliin ja lopeta se muiden syyttely kun et yhtään toisia parempi ihminen ole vaikka niin luulet.


      • deittailija
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Yhtälailla yleinen esimerkki on tuo liikunta. Miehiä joille ei vastata ja jotka eivät omaa mielekästä kasvokuvaa pidetään myös liikunnattomina. Tuo on täysin naurettava väite ja aina esiintuleva. No kerronpa siitäkin esimerkin kuten kerroin omassakin avauksessani. Harrastan liikuntaa todellakin enenmmän kun esim himoliikkumisestaan kehuvat naiset. Eli olisin sinnekin valmis lähtemään salille tai lenkille. No koska kasvot eivät miellytä löytyy seuraava syy vaikka mistä. Tupakkaa en polta käytännössä ollenkaan. Harvoin baarissakaan joten sekään ei käy hylkäämisen perusteeksi. Jos profiilissani on haluan lapsia kyllä löydetään siitä hätäpäissään syy että "ainiin minä en muuten halua lapsia" tai vastakohta jos laitan haluan lapsia kohtaan ei. Periaatteessa aina löytyy syy lähestyvälle henkilölle jonka kuva ei miellytä silmää.
        Positiivisesti pärjää nettideiteillä kyllä henkilöt joilla on ainainen kysyntä ja valinnan vara mutta koita ymmärtää että tämä sama edellä mainittu toiminta jos jatkuu vuosia jopa kymmenlukujen välillä vaihtuessa niin vaikea se on tämän asian suhteen pirteää naamaa näyttää. Luovuttaminen ja katkeroituminen on helppo sanamuoto heittää tällaista kokevalle henkilölle jos ei deiteillä suosittu ihminen yhtään halua tulla ajatustasolla vastaan että "ei tuo varmaan kivalta tunnu"

        Kun mietitään että monet tosimielellä kuitenkin liikkeellä niin tottakai sillä toisen ulkomuotoseikoilla on silloin väliä. Mutta se ei tosiaan tarkoita että miehen pitää olla komea. Viehättävyys on aina katsojan silmissä. Ethän voisi kuvitella seurustelevasi toisen kanssa jonka ulkonäkö ei millään viehätä sinua? Tai jos siinä on jokin piirre mikä häiritsee sinua.
        Itseäni ei esimerkiksi viehätä miehen parta. Vaikka mies olisi kuinka sopiva muuten mutta pitää partaa, en voisi alkaa suhteeseen hänen kanssaan. Toisia naisia se ei taas häiritse ja toisille se voi jopa olla vaatimuksena.
        Jos kaikki naiset hylkäävät sinut oitis niin silloin uskon kirjoituksissasi olevan jotain "vikaa" joka karkoittaa naiset pois.


      • jkhkhh
        Hyvä iskä kirjoitti:

        Palstan miehiä vihaavat femakot taas äänessä. Kirjoituksiasi lukiessa täys dorkakin tajuaa että olet miehiin katkeroitunut akka. Katso peiliin ja lopeta se muiden syyttely kun et yhtään toisia parempi ihminen ole vaikka niin luulet.

        Juuri tämä koko ketju osoittaa sen mikä on nettideittailun ongelma. Täällä syytellään MIEHIÄ siitä ja NAISIA tästä ja kaikki on muiden vikaa. Odotetaan että jokaiseen viestiin vastataan ja kun vastausta ei tule niin NAISET ovat juuri sellaisia. Sitten kun miehet avautuvat asiasta niin MIEHET ovat juuri sellaisia.

        Netissä on paljon katkeroituneita mutta ei sitä tarvitsisi purkaa koko vastakkaiseen sukupuoleen. Kusipäitäkin on mutta sekään ei liity sukupuoleen. Ja kyllä, on miehiä jotka vihaavat naisia ja syyttävät näitä kaikista ongelmistaan jotka tietämättään ovat itse aiheuttaneet. Ja on samanlaisia naisia.

        Auttaako jotakuta elämässään tai kumppanin etsinnässä se että koko toinen sukupuoli syyllistetään?

        Ja ei, en ole sen parempi itsekään, mutta jos odotan kohteliaisuutta, osoitan sitä samaa muille. Eihän ne epäkohteliaat muuten opi.


      • Pahamutsi
        jkhkhh kirjoitti:

        Juuri tämä koko ketju osoittaa sen mikä on nettideittailun ongelma. Täällä syytellään MIEHIÄ siitä ja NAISIA tästä ja kaikki on muiden vikaa. Odotetaan että jokaiseen viestiin vastataan ja kun vastausta ei tule niin NAISET ovat juuri sellaisia. Sitten kun miehet avautuvat asiasta niin MIEHET ovat juuri sellaisia.

        Netissä on paljon katkeroituneita mutta ei sitä tarvitsisi purkaa koko vastakkaiseen sukupuoleen. Kusipäitäkin on mutta sekään ei liity sukupuoleen. Ja kyllä, on miehiä jotka vihaavat naisia ja syyttävät näitä kaikista ongelmistaan jotka tietämättään ovat itse aiheuttaneet. Ja on samanlaisia naisia.

        Auttaako jotakuta elämässään tai kumppanin etsinnässä se että koko toinen sukupuoli syyllistetään?

        Ja ei, en ole sen parempi itsekään, mutta jos odotan kohteliaisuutta, osoitan sitä samaa muille. Eihän ne epäkohteliaat muuten opi.

        Olet asian ytimessä. Tätä palstaa lukiessa saa ihan hirvittävän kuvan nettideittailusta, mutta eihän se pidä paikkaansa. Vaikka laatikkoon on tippunut paljon roskaa, suurin osa miehistä ja yhteydenotoista on ihan asiallisia. En ymmärrä miksi roskan kirjoittajille täytyisi vastata, mutta en myöskään yleistä kaikkia miehiä sellaisiksi. Tänne palstalle sen sijaan tuntuu kertyneen useita ihmisiä, jotka ovat tavalla tai toisella epäonnistuneet nettideittailussa, ja siihen tietysti täytyy hakea syytä kaikista muista paitsi itsestä.

        Kohteliaisuuden lisäksi moni täällä voisi treenata luetun ymmärtämistä. Olen luullut, että ylitunteellinen hysteerisyys ja rivien välistä salattujen merkityksien löytäminen olisi enemmän naisellinen piirre... Mistä ihmeestä kumpuaa tällainen epävarmuus ja itsetunnon heikkous? Ei tällaista todellisessa maailmassa näe. Onko kaikki epätoivo vaan jotenkin kasautunut tänne?


      • ubuuyusyusruo47srki
        Pahamutsi kirjoitti:

        Olet asian ytimessä. Tätä palstaa lukiessa saa ihan hirvittävän kuvan nettideittailusta, mutta eihän se pidä paikkaansa. Vaikka laatikkoon on tippunut paljon roskaa, suurin osa miehistä ja yhteydenotoista on ihan asiallisia. En ymmärrä miksi roskan kirjoittajille täytyisi vastata, mutta en myöskään yleistä kaikkia miehiä sellaisiksi. Tänne palstalle sen sijaan tuntuu kertyneen useita ihmisiä, jotka ovat tavalla tai toisella epäonnistuneet nettideittailussa, ja siihen tietysti täytyy hakea syytä kaikista muista paitsi itsestä.

        Kohteliaisuuden lisäksi moni täällä voisi treenata luetun ymmärtämistä. Olen luullut, että ylitunteellinen hysteerisyys ja rivien välistä salattujen merkityksien löytäminen olisi enemmän naisellinen piirre... Mistä ihmeestä kumpuaa tällainen epävarmuus ja itsetunnon heikkous? Ei tällaista todellisessa maailmassa näe. Onko kaikki epätoivo vaan jotenkin kasautunut tänne?

        "En ymmärrä miksi roskan kirjoittajille täytyisi vastata"
        Tuotahan täällä lähes kaikki huutelee ja rautalangasta vääntää KUN sitä roskaa ei kirjoita ja lähestyy vielä profiilia jossa kriteerit täsmää ei silti vastailla.
        Täällä taas annetaan ilmi että henkilöt joille ei vastata kirjoittaa soopaa tai ihmisille joiden kriteereihin ei sovi. Ei! vaan kyse on silkasta huonosta käytöksestä mikä ilmeisesti on jo lapsuudesta opittua ja ylimielisesti katsotaan viestin lähettäjää.


      • Pahamutsi
        ubuuyusyusruo47srki kirjoitti:

        "En ymmärrä miksi roskan kirjoittajille täytyisi vastata"
        Tuotahan täällä lähes kaikki huutelee ja rautalangasta vääntää KUN sitä roskaa ei kirjoita ja lähestyy vielä profiilia jossa kriteerit täsmää ei silti vastailla.
        Täällä taas annetaan ilmi että henkilöt joille ei vastata kirjoittaa soopaa tai ihmisille joiden kriteereihin ei sovi. Ei! vaan kyse on silkasta huonosta käytöksestä mikä ilmeisesti on jo lapsuudesta opittua ja ylimielisesti katsotaan viestin lähettäjää.

        Huonoa käytöstä on esittää vieraalle ihmiselle seksiehdotuksia. Huonoa käytöstä on vongata heti kokovartalokuvaa tai puhelinnumeroa. Huonoa käytöstä on ottaa yhteyttä lukematta ensin toisen profiilitekstejä. Huonoa käytöstä on esittää seksistisiä kommentteja toisen kuvasta. Vastaamatta jättäminen ei ole huonoa käytöstä.

        Itse en kaipaa kieltävää vastausta yhteydenottooni. Hiljaisuus kertoo riittävästi.

        Mitä tehdä, kun saat viestin: "Mitä kuuluu?" henkilöltä, jonka profiilista et ole kiinnostunut. Jos vastaat siihen: "Kiitos hyvää, entä itsellesi?", lähettäjä ymmärtää tämän tutustumishalukkuudeksi. Pitääkö todellakin vastata tyyliin: "En ole kiinnostunut, kiitos.". Se jos mikä tuntuu mielestäni tylyltä vastaukselta kuulumisten kyselyyn...


      • hguyrwy8whrua
        Pahamutsi kirjoitti:

        Huonoa käytöstä on esittää vieraalle ihmiselle seksiehdotuksia. Huonoa käytöstä on vongata heti kokovartalokuvaa tai puhelinnumeroa. Huonoa käytöstä on ottaa yhteyttä lukematta ensin toisen profiilitekstejä. Huonoa käytöstä on esittää seksistisiä kommentteja toisen kuvasta. Vastaamatta jättäminen ei ole huonoa käytöstä.

        Itse en kaipaa kieltävää vastausta yhteydenottooni. Hiljaisuus kertoo riittävästi.

        Mitä tehdä, kun saat viestin: "Mitä kuuluu?" henkilöltä, jonka profiilista et ole kiinnostunut. Jos vastaat siihen: "Kiitos hyvää, entä itsellesi?", lähettäjä ymmärtää tämän tutustumishalukkuudeksi. Pitääkö todellakin vastata tyyliin: "En ole kiinnostunut, kiitos.". Se jos mikä tuntuu mielestäni tylyltä vastaukselta kuulumisten kyselyyn...

        Sä puhut ensimmäisessä otsakkeessa huonosta käytöksestä joihin ei ole tarvetta todellakaan vastata mutta täällä kirjoittaa ihmiset jotka yrittävät tosissaan ja asiallisesti lähestyä henkilöä saamatta silti mitään vastakaikua.


      • 12+4
        deittailija kirjoitti:

        Kun mietitään että monet tosimielellä kuitenkin liikkeellä niin tottakai sillä toisen ulkomuotoseikoilla on silloin väliä. Mutta se ei tosiaan tarkoita että miehen pitää olla komea. Viehättävyys on aina katsojan silmissä. Ethän voisi kuvitella seurustelevasi toisen kanssa jonka ulkonäkö ei millään viehätä sinua? Tai jos siinä on jokin piirre mikä häiritsee sinua.
        Itseäni ei esimerkiksi viehätä miehen parta. Vaikka mies olisi kuinka sopiva muuten mutta pitää partaa, en voisi alkaa suhteeseen hänen kanssaan. Toisia naisia se ei taas häiritse ja toisille se voi jopa olla vaatimuksena.
        Jos kaikki naiset hylkäävät sinut oitis niin silloin uskon kirjoituksissasi olevan jotain "vikaa" joka karkoittaa naiset pois.

        Aivan. Tässä tullaan siihen seikkaan että kumppani valitaan vain näyttelyesineeksi muille. Toisinsanoen status sympoliksi jolla näytät että tällaiseen minulla on mahdollisuus.


      • deittailija
        12+4 kirjoitti:

        Aivan. Tässä tullaan siihen seikkaan että kumppani valitaan vain näyttelyesineeksi muille. Toisinsanoen status sympoliksi jolla näytät että tällaiseen minulla on mahdollisuus.

        Ei missään nimessä näin ole. Se on sama viehättääkö kumppanini muita mutta minua hänen täytyy viehättää tai paremmin sanottuna hänessä ei saisi olla piirrettä joka häiritsee.
        Miten ihmeessä ymmärsit kirjoitukseni noin?


      • mies_42v
        Pahamutsi kirjoitti:

        Huonoa käytöstä on esittää vieraalle ihmiselle seksiehdotuksia. Huonoa käytöstä on vongata heti kokovartalokuvaa tai puhelinnumeroa. Huonoa käytöstä on ottaa yhteyttä lukematta ensin toisen profiilitekstejä. Huonoa käytöstä on esittää seksistisiä kommentteja toisen kuvasta. Vastaamatta jättäminen ei ole huonoa käytöstä.

        Itse en kaipaa kieltävää vastausta yhteydenottooni. Hiljaisuus kertoo riittävästi.

        Mitä tehdä, kun saat viestin: "Mitä kuuluu?" henkilöltä, jonka profiilista et ole kiinnostunut. Jos vastaat siihen: "Kiitos hyvää, entä itsellesi?", lähettäjä ymmärtää tämän tutustumishalukkuudeksi. Pitääkö todellakin vastata tyyliin: "En ole kiinnostunut, kiitos.". Se jos mikä tuntuu mielestäni tylyltä vastaukselta kuulumisten kyselyyn...

        Miehenä olen ihan samaa mieltä kanssasi Pahamutsi. En ymmärrä, miksi pitäisi saada mitään "Ei kiitos" tai "Ei kiitos, kun olet sitä ja tätä"-viestejä. Paljon mieluummin ei mitään kuin tuollaisia, kiitos!

        En vastaa itsekään läheskään aina saamiini viesteihin, jos viesti on vain tyyliä "Moi. Mitä kuuluu?" tai viestin lähettäjä ei ole yhtään sellainen jota olen hakemassa. Ja joskus ei muuten vain kiinnosta vastata. Ei tätä hommaa kannata ottaa kenenkään liian vakavasti :)


    • Just näin

      Jos ite jossain vaiheessa aloitan uudestaan nettideittailun niin kokeilen tehä treffit profiilin ja en laita aloituksia kenellekkään. Tavoitteet kun on niin alhaalla niin ei ikinä pety ja jos joku nainen lukiessaan profiilini päättää laittaa viestiä niin jo siitä näkee että kyseinen henkilö on kiinnostunut.

    • julius10jr

      Joo liityin juuri E-kontakt sivustolle ja sivusto toimii siten että jomman kumman viesti ei mene perille joko lähettävä tai vastaajan,, eli keskustelua ei synny, ja ihmiset ei tiedä asian todellista laitaa.....) siis kumpikaan ei tahollaan tiedä sitä että toinen ei voi vastata tai sitten oma viesti ei mene parille ja ihmiset syyttää toisiaan töykeiksi ja röyhkeäksi, tietämättä sitä että sivusto estää viestien kulun , syystä että asiakkaat säilyis,, rikollista.Mutta jos menet ulkolaisille sivustoille esim, asian Woman yms sellaista, niin kaikki toimii , mutta kaikki pohjoismaissa ja venäjä'llä tomivat sivustot estää viestien kulun,

    • suz

      Jätän vastaamatta viesteihin, joiden lähettäjä on minua noin 20 v vanhemmilta miehiltä, vaikka profiilissani kerron etsiväni ikäistäni miestä. Vataamatta jää myös kaikki viestit, jotka on kirjoitettu kääntäjällä. Saan myös viestejä miehiltä, jotka ilmoittavat haluavansa lapsia... olen itse selkeästi ilmoittanut, että en enää halua lapsia. Kuva ei ole minulle merkityksellinen, moni muu asia sen sijaan on, esimerkiksi harrastukset ja tupakointi (en pysty olemaan samassa tilassa tupakoijan kanssa).

    • patu10000000000

      ihan turhia jorinoita.
      Vaihtakaapa Asian Dating sivustolle niin johan alkaa naiset vastaamaan, eikä kukaan ala ekana vituilemaan,,,tai arvostelemaan kenenkään ulokonäköö Antakaa näden Suomi akkojen ihan rauhassa lahoo näillä' paska sivustoilla ,, siellä ne vanhenoo ja lössähtää vuodesta toiseen,

      • kannatetaan

        Samaa mieltä. Kaikki Laasaslaiset voisivat siirtyä Asian Datingiin. Sääliksi käy tosin aasialaisia naisia, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin löytää joku pöhkö länsimaalainen kuvatus elättämään perhettään.


      • aku44444444444444
        kannatetaan kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kaikki Laasaslaiset voisivat siirtyä Asian Datingiin. Sääliksi käy tosin aasialaisia naisia, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin löytää joku pöhkö länsimaalainen kuvatus elättämään perhettään.

        sä et saa ees sitäkään,, vituttaako?


      • sinua taitaa...
        aku44444444444444 kirjoitti:

        sä et saa ees sitäkään,, vituttaako?

        Ei. Niitä kuvatuksia en kaipaa. Mulla on jonkinlainen taso. En sitäpaitsi tarvitse elättäjää.


      • juszu222222222222222
        kannatetaan kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kaikki Laasaslaiset voisivat siirtyä Asian Datingiin. Sääliksi käy tosin aasialaisia naisia, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin löytää joku pöhkö länsimaalainen kuvatus elättämään perhettään.

        mulla on Aasialainen vaimo,oikein mukava kohtelias,NUORI nainen,, eikä ole katkera kenellekään,, ei kävis mielessäkään vaihtaa Suomi naiseen, ps, Yllätys, mä en itse ole mikään ukon köriläs vaan pitkä tumma komee mies, heh


      • kannatetaan
        juszu222222222222222 kirjoitti:

        mulla on Aasialainen vaimo,oikein mukava kohtelias,NUORI nainen,, eikä ole katkera kenellekään,, ei kävis mielessäkään vaihtaa Suomi naiseen, ps, Yllätys, mä en itse ole mikään ukon köriläs vaan pitkä tumma komee mies, heh

        Eipä ollut äsken tarkoitus aasialaisia naisia moittia. Valitettavasti moni nainen siellä on sellaisessa tilanteessa, että on saatava joko työpaikka tai elättäjä ulkomailta. On surullista, että ne upeat naiset joutuvat joskus tyytymään näihin reppanoihin, jotka eivät ole täällä kelvanneet kellekään. Tarkoitukseni ei ole silti yleistää tätä koskemaan kaikkia aasialaisia naisia, eikä sen puoleen heidän miehiäänkään.


      • erasmus..
        kannatetaan kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kaikki Laasaslaiset voisivat siirtyä Asian Datingiin. Sääliksi käy tosin aasialaisia naisia, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin löytää joku pöhkö länsimaalainen kuvatus elättämään perhettään.

        Pöhkö länsimaalainen voi olla parempi kuin väkivaltainen aasialainen tai monivaimoinen ählämi tai alkoholisoitunut slaavi. Kyllähän meiltäkin löytyy juoppoja vaimonhakkaajia, mutta ei ehkä niin paljoa kuin muualta.


      • igor5
        kannatetaan kirjoitti:

        Eipä ollut äsken tarkoitus aasialaisia naisia moittia. Valitettavasti moni nainen siellä on sellaisessa tilanteessa, että on saatava joko työpaikka tai elättäjä ulkomailta. On surullista, että ne upeat naiset joutuvat joskus tyytymään näihin reppanoihin, jotka eivät ole täällä kelvanneet kellekään. Tarkoitukseni ei ole silti yleistää tätä koskemaan kaikkia aasialaisia naisia, eikä sen puoleen heidän miehiäänkään.

        huom, mustakaa kaikki, Jokaisella naisella on oikeus olla yksin ja murjottaa ja vihata miehiä mielin määrin, ja vaipua vanhuuteen yksin yksiössään, tämä kuuluu jokaisen naisen perusoikeuksiin joita ei saa luokata, Yk, ihmisnoikeudetm kts, naisten oikeus 19 luku 6 pykälä 3 momentiin


    • Tuuli Tuule

      Aloittajalle vähän sellaista ajatusta...

      Se on ihan selvä että vastaamatta jättäminen on huonoa käytöstä. Ei se siitä miksikään muutu.
      Sitä tapahtuu niin netissä kuin oikeassa elämässä. Kun ei enää kiinnosta ei vastata viesteihin ja puheluihin. Hyvin yksinkertaista.
      Näin tämä elämä vaan menee.

      Ehdotan että tutustut naisiin sitten jotain muuta kautta, jos tämä tuntuu pahalta, mutta kuten sanottu sama vastaamattomuus pätee myös teksratreihin ja puheluihin.

      On paljon ihmisiä, joilla ei ole kanttia sanoa ettei kiinnosta - koskee taas nettiä ja livenä.
      Minulla oli tässä nettideittitapaus. Ihmettelin viestien vaisuutta ja kysyin hänen fiiliksia. Vasta silloin hän myönsi ettei nyt oikein sytytä ja sen takia vastaa vaan kohteliaasti. Hän ei kyennyt kertomaan ettei kiinnosta. Ihan yhtä "hassua" kun jättää kokonaan vastaamatta. Toivotimme sitten hyvin tyylikkäseen sävyyn toisillemme hyvät jatkot

      • 16+3

        Ei sitä tapahdu livenä. Kyllä mun puheluihin ja viesteihin on aina vastattu mutta nettideiteillä ei käytännössä koskaan.
        Eiköhän se syykin ole se että puhelimella ei soitella tai viestitellä tuntemattomille mutta netissä taas kyllä. Vastaamattomuus kertoo todellakin huonosta käytöksestä joten sitä ei kannata puolustella ja ethän sitä puolustellutkaan.


    • jäkäti jäkäti

      Vai että "naisten oikeus jättää vastaamatta". Mistä
      moisen viisauden keksit. Ainakin eräällä maksullisella
      sivustolla, ukot on oikeita emä tolloja. Ei niin mitään
      tapoja (paitsi huonoja).

      Miksi laatia profiili, kun on niin itseään täynnä, ettei
      edes paria sanaa voi kirjoittaa. Hmm ja nämä sitten
      kehuu itseään maasta taivaisiin (herrasmies) tyyliin.

      Eivät edes tiedä mitä tuo sana tarkoittaa. Ärsyttää,
      kun jostain asiasta tehdään vain toisen sukupuolen
      asia, mutta kun molemmissa on samanlaisia, niin
      pitää oikein ketju aloittaa, että akkojen oikeus.

      Kyllä te saatte tehdä ja teette ihan samaa.

      Näkemiin..

      • 129

        Minä olen jättänyt vastaamatta, koska en ole päässyt tietokoneelle.


    • vikaa miehissäkin

      laitettiin ystävän kanssa ilmoitukset samaan aikaan. Suurin osa vastauksista oli sitä että kumpikin saatiin samalta tyypiltä vastaus ilmoitukseen. Eikä muuten mitään, kivahan se että ollaan aktiivisia mutta siinä vaiheessa kun tajuttiin että suurin osa vastaajista vetää copypastella samat viestit sarjatulituksena kaikille, niin meni maku koko hommasta.

      Myönnän siis että karsin tiukasti, jätän aika paljon vastaamatta koska opin että moni räiskii viestejä vaan sillä tarkotuksella jos nyt joku sattuisi tarttumaan täkyyn, eikä todellakaan millään lailla panostaen. Tämä on mun ratkasuni ja valitettavasti siitä joutuu kärsimään myös ne ketkä ei tuota tee mutta tähän on menty.

      ....sitä paitsi niille ketkä alkaa heti nimittelemään ämmäksi onkin parempi olla AINA vastaamatta.

      • .....

        Joo, olen saman huomannut, että osa miehistä lähettelee "copy paste"- viestejä. Mm. joskus mies kyseli mitä opiskelen, kun profiilissani lukee minun olevan opiskelija. Ei muuten lukenut mitään sellaista, sillä en enää silloin opiskellut. Mies ei ollut edes sitä vertaa ollut vaivautunut vilkaisemaan profiiliani, että olisi tietty olenko opiskelija vai en.


      • hästäkillä tännekin

        Copy paste ja copy paste mikä ihmeen copy paste kun sitä hoetaan näissä avauksissa aina??? Miten lähetetään "sarjatulena" viestejä kaikille kun siihen yhteenkin profiiliin viestin laittaminen kestää tovin. Aukaiset profiilin ja sieltäkin vielä viesti osion ja kirjoitat. Onko suomi niin salamyhkäinen huonon itsetunnon maa että täällä ei voi asioista käyttää suomenkielisiä nimityksiä asioista. "Osallistu keskusteluun hästäkillä, Voit tviitata aiheesta, Faseta" ja plaa plaa....


      • pilkun sitä itseään
        hästäkillä tännekin kirjoitti:

        Copy paste ja copy paste mikä ihmeen copy paste kun sitä hoetaan näissä avauksissa aina??? Miten lähetetään "sarjatulena" viestejä kaikille kun siihen yhteenkin profiiliin viestin laittaminen kestää tovin. Aukaiset profiilin ja sieltäkin vielä viesti osion ja kirjoitat. Onko suomi niin salamyhkäinen huonon itsetunnon maa että täällä ei voi asioista käyttää suomenkielisiä nimityksiä asioista. "Osallistu keskusteluun hästäkillä, Voit tviitata aiheesta, Faseta" ja plaa plaa....

        ei sinne mitään eräät kirjoita vaan lisäävät yhdellä näppäinyhdistelmällä saman tekstin aina kaikille, se on todellakin sarjatulitusta. Ei todellakaan voi sanoo että kestäisi tovin. Joten suomennetaan saivartelijalle, josta tuli mieleen vanha sanonta se koira älähtää jne "hästäkillä tännekin": tyyppi on kirjoittanut aikoja sitten yhden tekstin jonka kopioi kaikille vähänkin naista muistuttaville viestiin. Hyvä nyt kun ei käytetä tämän päivän kieltä?


      • rbasftean

        Vaikkei laittais copypastellakaan niin ei vastata siltikkään


      • rbasftean kirjoitti:

        Vaikkei laittais copypastellakaan niin ei vastata siltikkään

        No jos ne ei kerran vastaa niin kerro minulle: miksi sitten jatkat nettideittailua?

        Kun itse totesin, että miehet eivät ota yhteyttä eivätkä vastaa, niin oli hyvin helppo päätös poistua Treffit-palstalta. Jos joku asia tuottaa enemmän pahaa kuin hyvää mieltä niin se kannattaa karsia elämästään, elämä on ihan liian lyhyt haaskattavaksi pahaa mieltä tuottaviin toimintoihin.


      • ei_Tiina
        ..... kirjoitti:

        Joo, olen saman huomannut, että osa miehistä lähettelee "copy paste"- viestejä. Mm. joskus mies kyseli mitä opiskelen, kun profiilissani lukee minun olevan opiskelija. Ei muuten lukenut mitään sellaista, sillä en enää silloin opiskellut. Mies ei ollut edes sitä vertaa ollut vaivautunut vilkaisemaan profiiliani, että olisi tietty olenko opiskelija vai en.

        Minulle tuli joskus viesti, joka alkoi: "Moi, Tiina!" En ole Tiina eikä se ollut nimimerkkinikään.


      • Fraud
        ei_Tiina kirjoitti:

        Minulle tuli joskus viesti, joka alkoi: "Moi, Tiina!" En ole Tiina eikä se ollut nimimerkkinikään.

        Minut kutsuttiin joskus chattiin näin: Hey Handsome :)
        Minulla ei vaan ollut yhtään kuvaa vielä silloin profiilissa.

        Seuraava kutsu: You seem very interesting person..Let's chat!
        Profiilin tekeminen oli edelleen kesken, siellä oli vain ikä ja etunimi. Että näin..


      • rbasftean
        helka kirjoitti:

        No jos ne ei kerran vastaa niin kerro minulle: miksi sitten jatkat nettideittailua?

        Kun itse totesin, että miehet eivät ota yhteyttä eivätkä vastaa, niin oli hyvin helppo päätös poistua Treffit-palstalta. Jos joku asia tuottaa enemmän pahaa kuin hyvää mieltä niin se kannattaa karsia elämästään, elämä on ihan liian lyhyt haaskattavaksi pahaa mieltä tuottaviin toimintoihin.

        Kyllä siellä ne vastaavat joilla on käytöstavat jäljellä. Itse jo kerran löysin tuolta elämänkumppanin niin miksen löytäisi uudestaankin.
        Enään ei vaan jaksa panostaa pitkiin esittelyviesteihin vaan laitan juuri tyyliin ''Moi mites menee'' tyylisiä viestejä ja jos joku sellaiseen onnistuu vastaamaan niin sitten vasta enemmän kirjoitusta seuraavaan viestiin tosin toinen osapuoli yleensä katoaa jo seuraavasta viestistä vaikkei sekään olisi pitkä:/. En ymmärrä naisten katoamista jo siinä vaiheessa kun ollaan vaihettu vasta 2 viestiä


    • Ja kohta joku mies vastaa, että ihan turha sinne on mitään kirjoittaa kun naiset eivät vastaa kuitenkaan, joten copy-paste on ihan ok, ja keskustelu jatkuu ja jatkuu :D

      Kun lukee näitä keskusteluja ja sitä, kuinka paljon pahaa mieltä nettideittailu ihmisille aiheuttaa niin ei voi olla kysymättä, että mikä ihmeen pakko siellä on olla?

      • tuputtaja

        Ei siellä ole pakko ollakaan. Itse lopetin juuri ja olo on nyt huojentunut.

        Huomasin että nettideittailun takia oma asenteeni naisia kohtaan alkoi muuttumaan vain negatiiviseksi. Muutamista tavatuista naisista ja muutamista joita en edes tavannut mutta oli keskustelu oli asiallista jäi hyvä mieli. Aika monesta jäi vaan todella huono kuva.

        Parempi olla vaikka ilman naista. Voi ainakin edelleen arvostaa vastakkaisen sukupuolen edustajia, vaikkei sitä kumppania itselleen ikinä löytäisikään.

        Oikeassa elämässä tavatut naiset antavat kuitenkin yleensä huomattavasti paremman kuvan itsestään kuin nettinaiset (kunhan ei erehdy baarissa puhumaan niille kaikista kauniimmille ja samalla pinnallisimmille naisille, se nyt on aina silkkaa itsensä kiduttamista).

        Jos olisin jatkanut nettideittailua pitkään, olisin varmaan vähitellen menettänyt arvostukseni naisia kohtaan ja muuttunut perinteiseksi naistenvihaajaksi. Aikaakin olisi vaan mennyt kohtuuttomasti turhaan viestittelyyn.

        Mutta nyt olen vapaa!

        Toivotan onnea matkaan kaikille niille, jotka jaksavat vielä pyristellä nettideittailun maailmassa.


      • käpälämäkeen
        tuputtaja kirjoitti:

        Ei siellä ole pakko ollakaan. Itse lopetin juuri ja olo on nyt huojentunut.

        Huomasin että nettideittailun takia oma asenteeni naisia kohtaan alkoi muuttumaan vain negatiiviseksi. Muutamista tavatuista naisista ja muutamista joita en edes tavannut mutta oli keskustelu oli asiallista jäi hyvä mieli. Aika monesta jäi vaan todella huono kuva.

        Parempi olla vaikka ilman naista. Voi ainakin edelleen arvostaa vastakkaisen sukupuolen edustajia, vaikkei sitä kumppania itselleen ikinä löytäisikään.

        Oikeassa elämässä tavatut naiset antavat kuitenkin yleensä huomattavasti paremman kuvan itsestään kuin nettinaiset (kunhan ei erehdy baarissa puhumaan niille kaikista kauniimmille ja samalla pinnallisimmille naisille, se nyt on aina silkkaa itsensä kiduttamista).

        Jos olisin jatkanut nettideittailua pitkään, olisin varmaan vähitellen menettänyt arvostukseni naisia kohtaan ja muuttunut perinteiseksi naistenvihaajaksi. Aikaakin olisi vaan mennyt kohtuuttomasti turhaan viestittelyyn.

        Mutta nyt olen vapaa!

        Toivotan onnea matkaan kaikille niille, jotka jaksavat vielä pyristellä nettideittailun maailmassa.

        Minä olen ollut jo parivuotta "vapaa" nettideittailusta, mutta käyn joskus lukemassa, näitä muiden tuskailuja.

        Näyttää siltä, että touhu menee pahempaan suuntaan,
        koska kukaan ei kunnioita, puupennin vertaa toisten
        toiveita.


    • wtf???

      Opettele itse asettumaan toisen asemaan. Tämä nainen ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut sinusta. Ja koska tunnette muutenkin toisenne, hänen on vaikea sanoa kohteliaasti ei sinulle.

      Sinua ärsyttää joka tapauksessa, kun sait pakit. Sitä ei muuta miksikään minkään valtakunnan viestillä.

      On ihan yleistä, että netissä ei vastata mitään, jos vastapuoli ei kiinnosta. Itselleni on tullut lähes 900 kirjettä yhdellä deittisaitilla. En yksinkertaisesti jaksa vastata ei jokaiselle epäkiinnostavalle tollolle.

      • ryss

        älä eukko valehtele, sä et osaa ees laskee 900


      • ryss..ä?
        ryss kirjoitti:

        älä eukko valehtele, sä et osaa ees laskee 900

        Hahhahhaa..Paraskin opettaja. Et osaa edes kirjoittaa kunnolla, ja haukkumassa muita laskutaidottomiksi..LOL


    • asko5

      Suomalainen nainen, Lyhyet jalat, pitkää selkä, litteä perse, harmaa naama, ei osaa pukeutua, ei meikata, aina pahalla tuulella,,käytöstapoja ei minäälaisia,Mä en tajuu mitää nää äijät kinuu tuollasten akkojen perään, Aasian maista löytyy ihan eriluokan naisia senkun vaan hakee

      • .....

        Suominaisen ulkonäkö riittäisi mulle, mutta se luonne! PMS 20 päivää kuussa, jatkuva valtataistelu, itsekkyys, narsismi jne.

        No joo, monella kyllä ulkomuotokin repsottaa aika pahasti ja pukeutuminen kuin miehillä..


      • peikkometsän asukit
        ..... kirjoitti:

        Suominaisen ulkonäkö riittäisi mulle, mutta se luonne! PMS 20 päivää kuussa, jatkuva valtataistelu, itsekkyys, narsismi jne.

        No joo, monella kyllä ulkomuotokin repsottaa aika pahasti ja pukeutuminen kuin miehillä..

        Hihihi, nyt sullekkin. Ois nimittäin paljonkin kerrottavaa,
        tuosta miesten ulkoisesta räpsähtämisestä, mutta ei
        näin pääsiäisenä kehtoo.


      • hehehehe
        peikkometsän asukit kirjoitti:

        Hihihi, nyt sullekkin. Ois nimittäin paljonkin kerrottavaa,
        tuosta miesten ulkoisesta räpsähtämisestä, mutta ei
        näin pääsiäisenä kehtoo.

        mitä! miehethän on kaikki niiiin nuorekkaita :):)


    • ffjdjd

      nn

    • fox12

      Mä oon ulkomaisilla Datin sivustoissa suorastaan super suosittu,, mä oon pitkä komee mies 43v. ja tummakin ), Ja pääti kokeilla E. kontakt,, tulos täysin tasan 0,, ei yhtään vastausta yksi 67 vuotias mummo oli vilkassu profiilia , laitoin 1 kk aikana varmaan satoja yhteydenottoja, helppo arvata kiinostaako nää eukot enää,,,

    • heheheh

      Kuin niin ei voi jatkua? minkäs meinasit tehdä? tuskin täällä valittaminen sitä estää.......jos sun alotusviestit on samaa luokkaa kuin tämä alotus, niin en ihmettele yhtään etteivät vastaa.
      Koittakaa nyt tajuta että netissä ollaan tuntemattomia toisilleen, KENENKÄÄN EI OLE PAKKO kirjotella kenellekään...niin se vaan on.....ja käytöstavoista: jos vastaa kiitos niin siitä se rieumu vastaa alkaa! kauhee pommitus miks en kelpaa jne....TÄTÄKÄÄN EI TARVITSE PERUSTELLA KELLEKÄÄN!
      aloitusviestin tekijät , suurin osa, ei sovi ollenkaan kriteereihin, siksi.

      • ek777

        minkähän näkönen siekii oot,, joku läskiperse varmaa, luulisin


    • pökkelö

      ei kenekään tietenkään tarvii puhua kenekään kanssa, eikä sitä tarvitse kenellekkään selitellä, mutta se tarkoittaa kyllä yksin jäämistä, eli jää ilman miestä se on aivan fakta.
      Suomalainen nainen on kyllä jostakin ihmeen syystä äärimmäisen vihamielinen, miehiä kohtaan, esiintyy feminismiä, narsismia. kai naiset ainakin sen tajuu että tätä menoa, vaimot puhuu ihan eri kieltä,,
      Mä en usko että Suomalainen nainen mihinkään tästä muuttuu, vaan on täysin selvää että valtaosa jää yksin.
      Tietysti on tähä yks ehdotus, jos tää'llä naiset hakis vaikka miehet Venäjältä tai jostain muusta maasta jos sitten kelpais, vennään naiset varmaan mieluusti vaihtais juopon persaukisen ukkonsa Suomalaiseen mieheen,

    • Ei voi ei

      No, ei todellakaan voi jatkua! Sun pitää nyt vaan tajuta, että kenelläkään ei ole velvollisuutta vastata mitenkään. Voisit kyllä miettiä, onko vika ihan itsessäsi. Tuollaisella asenteella varustettu on tuskin kovin haluttu mies edes netissä.

    • pahka4

      ei kai tuota tarvitse loputtomiin jankuttaa,,,vielä kerran naisen ei tervitse olla kenenkää miehen kanssa missän tekemisissä.. onko tämä nyt varmasti myönnetty,
      Toki myös miehellä on oikeus olla vastaamatta viesteihin,,,,,ja myös etsi vaimo ulomailta, eheh heh eh, eee

    • Yhden kanssa viestiä

      Turha tässä on jankata. Eivät naiset vastaa kuin kerran kymmenestä vaikka miten olisit tehnyt jokaiselle oman viestin ja olisit tositarkoituksessa liikkeellä. Surullisinta onkin sitten se että noista vastauksista on varmaan puolet olleet sellaisia että "minulla on hiukan kiire, laitan sulle pidemmän viestin myöhemmin". Eikä mitään kuulu. Tuo on mielestäni vielä typerämpää kuin vastaamatta jättäminen. Sanoisi sitten reilusti jos toinen ei miellytä, mutta tuollainen vedättäminen on aika typerää. Itse en odottele enää kuin pari päivää vastausta ja laitan sitten viestiä seuraavalle jos joku sopiva tulee vastaan.

    • leidi92

      Miehet tekee IHAN samaa, ihan vain tiedoksenne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe