Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naiset parisuhteessa

FeelingLonely

Kuinka moni parisuuhteessa oleva nainen vilkuilee muita miehiä? Minusta on alkanut tuntumaan että naistani kiinnostaa turhan paljon muiden miesten elämät.Onkoha tää järkevää?

Kaverinsa kanssa hän puhuu hirveästi muista miehistä vaikka olen ihan siinä vieressä kuuntelemassa.Naiseni puhuu esim.joidenki miesten autoista ja kuinka hienoja ne ovat.Myös hän tietää millo ja missä joku tietty jätkä kulkee?!?! :O

Hän jatkuvasti mainitsee jonku jätkän nimeltä eikä se ole kivaa kuunneltavaa!En tiedä mitä naiseni päässä liikkuu nykysin...oisko hän kyllästymässä jo minuun?

Kerran makoilimme vierekkäin ja katsoimme leffaa ja naiselleni tuli viesti.Näin viestin ja hän kirjoitti siihen jonku jätkän nimen ja sulki puhelimensa todella nopeasti?:O Hän käy ammattikoulua vielä itse olen jo valmistunut,hän on 3 vuodella.Naiseni kertoo aina kuinka kivaa heillä on luokkakavereiden kanssa jotka sattumoisin on poikia eikä koulussa tylsää päivää näy.Varmaa niiden luokkalaisten poikienkin kanssa on kivempaa kun minun kanssani?Monesti hän on katsonut joitain jätkiä silmiin pitkään jonka olen huomannut selvästi.Sen jälkeen kun hän hoksaa et näin sen niin kääntyy muhun päin ja alkaa hiljaa minua katsomaan ihankuin mitään ei olisi tapahtunut?

Hän polttelee luokkalaisten poikien tupakan jämiäkin joka nyt melkee on sama asia ku heitä pussaisi....onko minun ajatukset nyt vähän liian vilkkaita teidän mielestänne vai olenko oikeassa että hän on alkanut jo etsii uutta?En kyllä ole menossa hänelle mitään asiasta sanomaan koska luultavammin hän vetäis mahottomat pilluraget....antakaahan neuvoja miten edetä?

9

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti Keijo

      Tyypillistä touhua teinien parissa. Ei vanhemmat naiset noin käyttäydy. Tosin poikkeuksiakin on. Sun tyttöäsi kiinnostaaa kaikki paitsi sinä joten anna fudua sille. Ja etsi vähemmän amis tyttö joka ei ole pissis.

    • pirkkavanukas

      jättäisin jos muijani noin käyttäytyisi!!

    • Se muijas siis...

      Heitä roskiin!

    • teerer

      Jos muijasi tuijottelee toisia poikia pitkään silmiin sinun läsnäollessasi, niin saat olla varma, että hän tekee tilaisuuden tullen paljon enemmän noiden poikien kanssa poissaollessasi.

    • paras ratkasu...

      jätä se

    • trololololo

      olen 17 vuotias nainen parisuhteessa ollut saman miehen kanssa kohta 4 vuotta ero tuli vuosi sitten koska kummankaan elämä ei ollut malillaan ja kun kuntoon itsemme saimme kyse oli luotamuksesta palasimme yhteen ja ei tulisi kummalekkaan mieleen toista koskaan pettää minua ei kiinnostamuita kahtoa kun omaa poikaystävää ja katson siinä edessä samalla parasta ystävääni ja luotan häneen 1100 % sinuna rohkeasti kysyn asiasta häneltä koska jos ei ole munaa olla rehellinen hän ei ole arvoisesi nainen.

    • nimimerkki9
    • jätä se

      kuulostaa perus huomionhakuiselta teinihorolta joka vikittelee varattujakin.

    • Mies.

      Kerran nuolin naisen kusta kusiläötäköstä, joten harrastin melkein suuseksiä naisen kanssa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe