Kun sanat satuttavat ja "läski tummuu"..

Luki-luki

Ajattele, kuinka valtava siunaus on siinä, että Herra Jeesus Kristus on läsnä kaikissa ihmissuhteissamme ja niiden koukeroissa. Hän ei ole läsnä vain silloin, kun huomaamme hänet ylväästi rukouksin keskuuteemme kutsua.

Näetkö, miten valtava siunaus on sekin, että Jumala on läsnä keskellämme jopa silloin, kun emme syystä tai toisesta tahtoisi hänen näkevän ja tietävän, mitä täällä 'alhaalla' tapahtuu.

Kun taas kerran lankeamme hillittömyyteen, käymme yhdessä panettelemaan veljeä tai riitelemme verissä päin keskenään, Jumala on siinä läsnä meidän keskellämme. Hän ei ole siinä sen tähden, että hän tahtoo murskata tai tuomita meidät. - Ei! Hän on läsnä osoittamassa todeksi synnin ja vapauttamassa syntisen.

Olisi hullua, jos meidän sovittajamme sulkisi silmät alemmuuden hetkellämme ja lähestyisi meitä vain silloin, kun olemme omasta mielestämme puhtaat ja täydelliset. On valtava siunaus ymmärtää, että Herra Jeesus on läsnä häpeän ja alemmuuden hetkessä! Emmekö me juuri silloin häntä tarvitse kaikkein kipeämmin? Jos hän ei olisi siinä, millainen kiusaus olisikaan jäädä peittelemään vikoja Herralta ja toinen toisiltamme.
Luke lisää..http://kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2014-03-31

10

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko nyt?
      • !!!

        Ensimmäisessä linkissäsi on tullut yksi tyhjä välilyönti osoitteen perään. Siksi SE ei toimi!
        Kopio se vaikka johonkin, niin näet.


    • kotisatama'

      Raamatun teksti maanantai-iltaan

      "Rukoilkaa samalla meidänkin puolestamme, jotta Jumala avaisi meille oven sanansa julistamiseen ja me saisimme puhua Kristuksen salaisuudesta, jonka vuoksi juuri olen vankinakin."
      Kol. 4:3 [kr92]
      "Rukoillen samalla meidänkin edestämme, että Jumala avaisi meille sanan oven puhuaksemme Kristuksen salaisuutta, jonka tähden minä myös olen sidottuna."
      Kol. 4:3 [kr38]
      "Rukoillen ynnä meidänkin edestämme, että Jumala meille sanansa oven avais, Kristuksen salaisuutta puhumaan, jonka tähden minä myös sidottu olen."
      Kol. 4:3 [biblia

      • ...

        ...


      • ....
        ... kirjoitti:

        ...

        ....


    • Ps;38

      Raamatun teksti tiistai-aamuun

      "Riennä auttamaan, Herra, minun pelastajani!"
      Ps. 38:23 [kr92]

      "Riennä avukseni, Herra, minun pelastukseni."
      Ps. 38:23 [kr38]

      "Riennä minua auttamaan, Herra, minun autuuteni!"
      Ps. 38:23 [biblia]

    • ......

      Sananlaskuista

      Luku 10:19

      19. Missä on paljon sanoja, siinä ei puutu syntiä, mutta huulensa hillitsevä on viisas.

      Luku 13:10

      10. Ylpeys tuottaa pelkkää riitaa, mutta viisas, se joka neuvoja kuulee.

      Luku 16:28

      28. kavala mies rakentaa riitaa, ja panettelija erottaa ystävykset.

      Luku 17:14,19,27 ja 28

      14. Riidan aloittaminen on kuin veden valloilleen päästämistä. Herkeä, enen kuin riita syttyy.

      19. Riitaa rakastava rikkomusta rakastaa. Joka ovensa korottaa hankkii tuhoaan.

      27. Sanansa hillitsevä on taitava, ja mielensä malttava järkevä.

      28. Tyhmäkin käy viisaasta, jos on vaiti, huulensa sulkevaa pidetään järkevänä.

      Luku 18:2 ja 6

      2. Tyhmä ei halua ymmärtää, hän tahtoo tuoda julki oman mielensä.

      6. Tyhmän huulet tuovat mukanaan riidan, ja hänen suunsa kutsuu ruoskan lyöntejä.

      Luku 30:32 ja 33

      32. Jos mielit ylpeillä, olipa se houkkamaisuutta tai harkittua, pane käsi suullesi [ole vaiti]

      33. Maitoa pusertamalla saadaan voita, nenää pusertamalla saadaan verta, ja vihoja pusertamalla saadaan riitaa.

    • ...

      ...

    • 6+9

      sananlaskuista luvusta seittemätoistä

      11. Pelkkää onnettomuutta hankkii kapinoitsija, mutta häntä vastaan lähetetään armoton sanansaattaja.

      12. Kohdatkoon miestä karhu, jolta on riistetty poikaset, mutta älköön tyhmä hulluudessansa.

    • Tärkeä tuntea tämä

      aika missä elämämme ja mitä Raamatussa on kerrottu tästä Herran päivän läheisyyden ajasta ja mitä ja miten Jumala toimii ihmisten keskuudessa, samoin hyvä ymmärtää mitä Jeesuksen vastustaja saa aikaan yhteiskunnissa ja niiden maksujärjestelmissä ettei lankea jumalattomuuteen sen ajan koittaessa kuten on kerrottu paulasta ja öljyn tärkeydestä astioissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe