EU-vaalit boikottiin !!

e-pohojalaanen

Paras tapa edistää maamme vapautumista tuosta suunnattomia varoja nielevästä byrokratian keskittymästä on olla äänestämättä toukokuussa.

EU ei ole tuonut mitään merkittävän hyvää Suomeen, mutta kuristaa kyllä tavallista ihmistä luonnottomlla direktiiveillään - eikä nyt ole kyse mistään kurkun käyryydestä.

Naiivit ihmiset on saatu luulemaan, että EU muka rahoittaa sitä ja sitä hyvää, vaikka kyse on omista rahoista, joista haaskaantuu "matkalla" osa.

Ainakin äänestyslippuun tulisi saada vaihtoehto: "Haluan maani irtautumista unionista."

7

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lännestä Itään

Että Eusta ryssikköön- kelkka 180* ja Natoon. Mutta älkää työpuolue sekoomukselle antako hukkaääniä. Sama kun kommunismi, siellä vaan kaikille oli jotain sontaduunia. Sekoomuksella osa aina nöyryyttään huilii. Kallispalkkaset suomalaiset. Liivintaskut revetä rahasta.

• tantta2

Äänestämättä jättäminen on tyhmintä, mitä voit unionin vastustajana tehdä. Sinne pitää saada kriittisiä edustajia läpi, eikä näitä stuppendaaleja, jokaperännuolijoita tai virankärkkyjiä. Kun kritiikki saa nykyjärjestelmän horjumaan, voi jotain muutosta syntyäkin. Jättämällä äänestämättä ojennat avoimen valtakirjan EU:n poliitikoille jatkaa hyväksi kokemallasi linjalla.

• varis1

En ymmärrä miksi pitää äänestää,Suomella ei ole mitään ns. valtaa EU:ssa.Olen äänestänyt kerran ei se riittäköön.Me olemme saaneet ,liittymisen myötä ,kalliin ruonhinnan,rahaliittoon menon myötä,Suomi on pahasti velkaantunut.Politiikot Brysselin matkalta palattuaan kertoo ,usein kuinka hyviä,päätöksiä,taas tehtiin,Suomea ajatellen,he,he,he,uskokoon ken tahtoo,

• Vaikutusmahdollisuus

http://ipu.fi/eurovaalit-2014/itsenaisyyspuolue-eurovaaliehdokkaat/

Varmin keino vaikuttaa EU:sta irtautumiseen on äänestää EU-vastaisia ehdokkaita. EU ei ole tuonut mitään hyvää, vaan ajaa nettomaksajansa talouden kuralle.

Jos enemmistö äänestäneistä suosii EU-mielisiä ehdokkaita, EU-jäsenyys säilyy. Jos EU-vastaiset voittavat, on mahdollisuus sanoa EU-Suomi irti EU:sta. Käytännössä se on mahdollista eduskunnan yhdenkertaisella (50 %) enemmistöllä.

• riipuvainen

Missä näkyy itsenäisyyttä?

• Suomi ukko

Äänestä euro kriittisiä niin ainakin autat asiaasi eteen päin äänestämättä jättäminen sataa euro intoilijoiden laariin.

• Tanttalan Tantta

No boikotti nyt pahentaa vain asiaa, mutta äänestämällä EU-krittistä, siitä voisikin päästä eroon.

Älköön siis kukaan äänestäkö enää esmes tätä vilunkikissaa:
      http://www.youtube.com/watch?v=KINhp6-7lXA

Vasemmistoa ja persuja tarvitaan nyt, mutta ei Arhimäkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      2954
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1299
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1279
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      371
      1200
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1083
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1043
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      404
      1005
    8. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      990
    9. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    10. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46