Tiedoksi

Harmistunut

sinä joka haet taimia toisten pihasta,kukkolanmäellä.Toisen tonti ei kuulu jokamiehen oikeuteen.Olisitko ystävällinen ja palauttasit ottamasi aitataimet.

8

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäki Kukkola

      Kylä kauemmin asuneet tietävät tekijän, mutta naapurisovun takia ovat hiljaa. Jotain asialle olisi tehtävä, mutta kuka uskaltaa käräyttää.

      • Asia kiinnostaa

        Vihjaa vähän, kummalla puolella Tampereen tietä.
        Viekö muutakin kuin taimia.


      • Hän on ehkä sairas
        Asia kiinnostaa kirjoitti:

        Vihjaa vähän, kummalla puolella Tampereen tietä.
        Viekö muutakin kuin taimia.

        Sillä puolen jossa on vanhemmat talot. Ei vie suuria, mutta pidä varalta varastojen ovia lukossa äläkä jätä kovin arvokasta pikkutavaraa yöksi ulos.


    • harmistunut

      Olen päättänyt kun kasveihin tulee lehdenalut,lähden kiertämään talojen pihoja lapion kanssa ja tunnistan kyllä omani ja vien ne pois.Laitan myös riistakameran pihaani.Harmittaa tuommoset ihmiset jotka luuleevat että täällä on kaikki yhteistä

      • vei minultakin

        tekisi mieli kertoa piha mutta voi arvata kuka kertoi joten taidan jättää toistaiseksi, käsittääkseni hän on jo tietoinen tästä nettijutusta, taitaa kiertää teidät kaukaa


      • Omakotilainen
        vei minultakin kirjoitti:

        tekisi mieli kertoa piha mutta voi arvata kuka kertoi joten taidan jättää toistaiseksi, käsittääkseni hän on jo tietoinen tästä nettijutusta, taitaa kiertää teidät kaukaa

        Jos hän kiertää kaukaa kaikki joilta on vienyt niin sitten pitäisi muuttaa pois alueelta. Minä olen jättänyt joskus ylimääräistä tavaraa tarkoituksella yöksi pihalle niin säästän siten kaatopaikkamaksuissa ja kuljetuskuluissa.


    • Jotkut ei älyä sitä

      Itselläni on myös suuri luonnontilassa oleva omakotitalotontti ja siellä käy joskus sienestäjiä,marjastajia,kuusivarkaita ja monenlaisia norkoilijoita. Ne kai luulee että jokamiehenoikeus koskee kaikkia alueita jotka on jätetty luonnontilaan,vaikka alue olisikin toisen tontti,eikä mikään tukkimetsä.

    • Ketunraudat

      Hei onko sallittu käyttää ketunrautoja omalla tontilla. Perin ne vaariltani. Ostin tänään paljon taimia ja vasta nyt huomasin tämän aloituksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe