Päivän Sana Meille !!

savonarola

Päivän Sana 17. huhtikuuta 2014
Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini". Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki; sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi."
Matt. 26:26-28 KR33/38

Kiitos Herralle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

92

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • profetta

      Aivan, veri vuodatettiin monen edestä. Mutta ei kenenkään päälle, eikä verellä pestä syntejä pois.Vaikka niin monet täällä siitä täällä kirjoittaa. Suuressa armossaan Herra Jeesus kristus Jumalan Poika antaa synnit anteeksi.

      • ihmettelevä

        VOI profetta rukka
        missä olet oppisi saanut? Sinulla eri ole Raamatun tut6emusta ja profetaksi itseäsi kutsut!!!


      • profetta
        ihmettelevä kirjoitti:

        VOI profetta rukka
        missä olet oppisi saanut? Sinulla eri ole Raamatun tut6emusta ja profetaksi itseäsi kutsut!!!

        Kerro sinä ne jakeet missä Isä Jumala tai Poika Jeesus sanoo sen että verellä pestään synnit pois. Ps. Kun maanpäällä ollessaan Jeesus sanoi ihmisille: sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi. Nyt te ihmiset olette veripesut ym. Tehneet pelastustieksi,me pelastumme yksin armosta,uskon kautta siihen ei verellä pesua tarvita.


      • profetta
        ihmettelevä kirjoitti:

        VOI profetta rukka
        missä olet oppisi saanut? Sinulla eri ole Raamatun tut6emusta ja profetaksi itseäsi kutsut!!!

        Kerro sinä ne jakeet missä Isä Jumala tai Poika Jeesus sanoo sen että verellä pestään synnit pois. Ps. Kun maanpäällä ollessaan Jeesus sanoi ihmisille: sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi. Nyt te ihmiset olette veripesut ym. Tehneet pelastustieksi,me pelastumme yksin armosta,uskon kautta siihen ei verellä pesua tarvita.


      • profetta kirjoitti:

        Kerro sinä ne jakeet missä Isä Jumala tai Poika Jeesus sanoo sen että verellä pestään synnit pois. Ps. Kun maanpäällä ollessaan Jeesus sanoi ihmisille: sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi. Nyt te ihmiset olette veripesut ym. Tehneet pelastustieksi,me pelastumme yksin armosta,uskon kautta siihen ei verellä pesua tarvita.

        Usko sinäkin mitä ON Kirjoitettu !!


    • uamua taas

      Verta ruumiita itkua parkua siinä hyvää iloista pääsiäistä helareille, me tavalliset ihmiset emme ole noin kyynisiä

    • Lisää sanaa

      Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi ja koko sielustasi, koko voimallasi ja koko ymmärrykselläsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
      Luuk. 10:27

      Sanat ovat kauniit, niiden viitoittama suunta ainoa oikea ja samalla ne ovat kiven kovat. Niiden edestä ei pääse pakoon, niiden alta ei voi kiemurrella pois. Olenko rakastanut Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäni samalla voimalla kuin itseäni? Joka tuntee sydämensä, myöntää virren sanoin: ”Silmäisi nähden, Jeesus, tein syntiä ja rikoin lain.” Ei minusta ole ollut rakastamaan edes niitä, joiden rakastaminen olisi kaikkien helpointa. Kuinka monta loukkaavaa sanaa, kuinka monta ohittamista, kuinka monta tekemättä jäänyttä tekoa onkaan matkaan kertynyt.

      Osaan odottaa muiden rakastavan minua, mutta omalle kovuudelleni olen sokea. Jumalan vaativan sanan kohtaaminen pakenematta on kipeydestään huolimatta parantavaa. Jumalan paljastaviin sanoihin liittyy aina tahto antaa anteeksi, tahto ottaa pois painot. Myös rakkaudettomuuden synnin saan uskoa anteeksi. Saan pyytää Jumalaltani uutta voimaa rakastaa pyyteettömästi.

      • Lisää sanaa-nimimerkillä on oikea oppi.


      • profetta

        Sinä pyydät Jumalalta ja mitään et saa. HERRASTA JEESUKSESTA KRISTUKSESTA JUMALAN POJASTA ON TULLUT SINULLE. KOMPASTUSKIVI JA LOUKKAUSKALLIO. UUSILITTO ON KAUKANA SINUN YMMÄRRYKSESTÄSI.PS. VANHASSA LIITOSSA VAELTELET JOTEN LOPETA VALEHTELU.


    • Missä ? No tässä sitä sanotaan
      1. Joh. 1:7

      Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

      • profetta

        Ei Isä Jumala eikä Poika Jeesus sitä sanonut. Kirjeen kirjoittaja on sen kirjoittanut. Ps. Näytä jakeet.joissa Isä Jumala tai Poika sen sanoo. Onko kirjeet evankeliumia,ei ole. Jeesus sanoo uskokaa evankeliumi. Kirjeistä löytyy paljon ihmisen kirjoittamaa potaskaa joka vääristää evankeliumin.


      • profetta kirjoitti:

        Ei Isä Jumala eikä Poika Jeesus sitä sanonut. Kirjeen kirjoittaja on sen kirjoittanut. Ps. Näytä jakeet.joissa Isä Jumala tai Poika sen sanoo. Onko kirjeet evankeliumia,ei ole. Jeesus sanoo uskokaa evankeliumi. Kirjeistä löytyy paljon ihmisen kirjoittamaa potaskaa joka vääristää evankeliumin.

        KYLLÄ JUMALA SEN SULLE NÄYTÄÄ,, JONAIN PÄIVÄNÄ JA SILLOIN TOIVOT ETTEI HÄN KOSKAAN OLIS SEN NÄYTTÄNYT. VAAN OLISIT ELÄMÄN AIKANA USKONUT JA OTTANUT VAARIN,, MITÄ HÄN ON KIRJOITTANUT SENKIN SÄÄLII..


      • profetta
        savonarola kirjoitti:

        KYLLÄ JUMALA SEN SULLE NÄYTÄÄ,, JONAIN PÄIVÄNÄ JA SILLOIN TOIVOT ETTEI HÄN KOSKAAN OLIS SEN NÄYTTÄNYT. VAAN OLISIT ELÄMÄN AIKANA USKONUT JA OTTANUT VAARIN,, MITÄ HÄN ON KIRJOITTANUT SENKIN SÄÄLII..

        Sinullekkin on Jeesuksesta tullut kompastuskivi ja loukkauskallio. Jeesus sanoo 33/38 käännös mat.evank. 26 luku 28 jae: "joka monen edestä vuodatetaan". JEESUKSEN VERI VUODATETTIIN MONEN EDESTÄ,MUTTA EI KENENKÄÄN PÄÄLLE. ILMESTYKIRJA 5 LUKU 9 JAE:"JA OLET VERELLÄSI OSTANUT JUMALALLE". PS.SINÄKIN SAVONAROLA VÄÄNNÄT TOTUUTTA KIEROON. KERRO MILTÄ TUNTUI KUN VERELLÄ PESTIIN SUN SYNNIT POIS. PS.ITSE SAIN PYHÄSSÄ HENGESSÄ KOKEA KUINKA HERRANI JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA ANTOI SUURESSA ARMOSSAAN MINULLE SYNNIT ANTEEKSI JA SAIN SYNTYÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ.HÄN TEKI MINUSTA JUMALAN LAPSEN.AAMEN.


      • profetta kirjoitti:

        Sinullekkin on Jeesuksesta tullut kompastuskivi ja loukkauskallio. Jeesus sanoo 33/38 käännös mat.evank. 26 luku 28 jae: "joka monen edestä vuodatetaan". JEESUKSEN VERI VUODATETTIIN MONEN EDESTÄ,MUTTA EI KENENKÄÄN PÄÄLLE. ILMESTYKIRJA 5 LUKU 9 JAE:"JA OLET VERELLÄSI OSTANUT JUMALALLE". PS.SINÄKIN SAVONAROLA VÄÄNNÄT TOTUUTTA KIEROON. KERRO MILTÄ TUNTUI KUN VERELLÄ PESTIIN SUN SYNNIT POIS. PS.ITSE SAIN PYHÄSSÄ HENGESSÄ KOKEA KUINKA HERRANI JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA ANTOI SUURESSA ARMOSSAAN MINULLE SYNNIT ANTEEKSI JA SAIN SYNTYÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ.HÄN TEKI MINUSTA JUMALAN LAPSEN.AAMEN.

        KYLÄ JUMALAN PUHDISTAVAN VEREN VASTAAN TAISTELLAAN NIINKUIN NYKYKIRKKO KONSANAAN.

        JA SENTAKIA KUN EI SAATU JUMALAN VOIMA KIRKKOON NIIN PITI OTTA VASTAAN UUSKARRISMAATTISEN VOIMAN.. AMERIKOISTA MISSÄ KAIKKI ON NIIIN SUURTA JA HIENOA...


      • profetta
        savonarola kirjoitti:

        KYLÄ JUMALAN PUHDISTAVAN VEREN VASTAAN TAISTELLAAN NIINKUIN NYKYKIRKKO KONSANAAN.

        JA SENTAKIA KUN EI SAATU JUMALAN VOIMA KIRKKOON NIIN PITI OTTA VASTAAN UUSKARRISMAATTISEN VOIMAN.. AMERIKOISTA MISSÄ KAIKKI ON NIIIN SUURTA JA HIENOA...

        Jumalan verikö golgatalla vuodatettiin???? Ps. Kerro nyt savonarola miltä tuntui kun verellä pestiin synnit pois. Saarna miehet julistaa kokouksissa kuinka veri puhdistaa tänäkin päivänä ja Pojasta on Jumala tehty.Mitään ei tapahdu, kuivia saarnoja. Valheen evankeliumia julistavat ja ihmismielistelyn saarnoja. Samanlaista kuin sinunkin kirjoittelusi savonarola. KAUKANA OLET TOTUUDESTA.


      • profetta kirjoitti:

        Jumalan verikö golgatalla vuodatettiin???? Ps. Kerro nyt savonarola miltä tuntui kun verellä pestiin synnit pois. Saarna miehet julistaa kokouksissa kuinka veri puhdistaa tänäkin päivänä ja Pojasta on Jumala tehty.Mitään ei tapahdu, kuivia saarnoja. Valheen evankeliumia julistavat ja ihmismielistelyn saarnoja. Samanlaista kuin sinunkin kirjoittelusi savonarola. KAUKANA OLET TOTUUDESTA.

        Niinkö ?? Oletko elännyt Suomessa 1900 alkupuolella kun vielä Uskovaiset halusi puhdistua ja Rukoili Herätystä ???


    • on todisteita

      Uskon tautta on veri roiskunut kun jumalan nimeen on ihmisiä tapettu

    • Harhaileva proffa

      Nyt on profetta ihan harhapoluilla. Koko Raamattu on Jumalan sanaa. Mutta miten on sitten Uuden maailman käänöksessa asiat sanottu?

      • profetta

        Kerro sie tietävä , mist mie sen täydellisen Jumalan sanan löydän.33/38.92väännö.raamattu kansalle. Kansan raamattu.ym.ym.ym.ym. ps.Jumalan sanaa on muuteltu tässä vuosien aikana suomessakin että Pojasta Jeesuksestakin on Jumala tehty. JOTEN MIETI KUKA ON HARHATEILLÄ.


      • sinuhemmo
        profetta kirjoitti:

        Kerro sie tietävä , mist mie sen täydellisen Jumalan sanan löydän.33/38.92väännö.raamattu kansalle. Kansan raamattu.ym.ym.ym.ym. ps.Jumalan sanaa on muuteltu tässä vuosien aikana suomessakin että Pojasta Jeesuksestakin on Jumala tehty. JOTEN MIETI KUKA ON HARHATEILLÄ.

        porofetta!

        Ja Jerusalemissa on avoin LÄHDE syntiä ja saastaa vastaan, niin että, vaikka teidän syntinne oivat veriruskeat, tulevat ne villan valkeiksi. Ilm.kirja - Jumalan karitsa, joka on puhdistanut meidät verellään!----


      • kurttu1
        sinuhemmo kirjoitti:

        porofetta!

        Ja Jerusalemissa on avoin LÄHDE syntiä ja saastaa vastaan, niin että, vaikka teidän syntinne oivat veriruskeat, tulevat ne villan valkeiksi. Ilm.kirja - Jumalan karitsa, joka on puhdistanut meidät verellään!----

        valheproffa!

        Jos rinssistä, eli kuninkaanpojasta tulee kuningas, niin kuinka ei Jumalan pojasta Jumala!? Psalmit sanovat jopa ihmisiä jumaliksi!


    • Sivullinen..

      Profetta on aivan oikeassa hän perustelee kaiken Raamatulla te muut savuarolat ja kumppanit olette pahasti alakynnessä. Tässä itsekin "herää" ja huomaa mitä sopaa tuo saarnamiesten jatkuva hokema verelläpesusta on.

      • kurttu2

        Sivullinen olet ja siksi jäät!

        Armoistuinta käsketään lähestymään "sydän vihmottuna (pestynä) Karitsan verellä ja valkaista (puhdistaa) vaatteensa Karitsan veressä.
        Jos näitä ilman olet, et kristittykään ole!


      • jokkanti
        kurttu2 kirjoitti:

        Sivullinen olet ja siksi jäät!

        Armoistuinta käsketään lähestymään "sydän vihmottuna (pestynä) Karitsan verellä ja valkaista (puhdistaa) vaatteensa Karitsan veressä.
        Jos näitä ilman olet, et kristittykään ole!

        sivullinen!

        Miten niin perustelee Raamatulla? Hänhän on repinyt puolet pois omastaan ja hokee tynkäevankeliumia, mitä ei ole vielä Sanasta turmellut!


      • profetta
        jokkanti kirjoitti:

        sivullinen!

        Miten niin perustelee Raamatulla? Hänhän on repinyt puolet pois omastaan ja hokee tynkäevankeliumia, mitä ei ole vielä Sanasta turmellut!

        Kirjanoppinut tuokoon esille uutta ja vanhaa.Vanhaaliittoa ja uuttaliittoa. Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika sanoo:USKOKAA EVANKELIUMI. PS.MISSÄÄN EI ISÄ JUMALA EIKÄ POIKA JEESUS SANO USKOKAA KIRJEET. KIRJEISTÄ ON NIIN MONELLE TULLUT SE "EVANKELIUMI". ESIM. HERRA JEESUS PYSÄYTTI PAAVALIN MUTTA NYT JULISTAJAT JULISTAA ETTÄ JUMALA PYSÄYTTI PAAVALIN.


      • profetta kirjoitti:

        Kirjanoppinut tuokoon esille uutta ja vanhaa.Vanhaaliittoa ja uuttaliittoa. Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika sanoo:USKOKAA EVANKELIUMI. PS.MISSÄÄN EI ISÄ JUMALA EIKÄ POIKA JEESUS SANO USKOKAA KIRJEET. KIRJEISTÄ ON NIIN MONELLE TULLUT SE "EVANKELIUMI". ESIM. HERRA JEESUS PYSÄYTTI PAAVALIN MUTTA NYT JULISTAJAT JULISTAA ETTÄ JUMALA PYSÄYTTI PAAVALIN.

        Heikko on sun jumala tullut kun ei omista kirjastakaan pysty huoleen pitää, Ihan Toisin kun MUN JUMALA JOKA VOI JA PITÄÄ....


      • savonarola kirjoitti:

        Heikko on sun jumala tullut kun ei omista kirjastakaan pysty huoleen pitää, Ihan Toisin kun MUN JUMALA JOKA VOI JA PITÄÄ....

        Mutta yx profetta täss palstalla nostaa miekkaan ja uskoo puolustavan Jeesus paremmin kun Pietari ,, hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


      • profetta
        savonarola kirjoitti:

        Mutta yx profetta täss palstalla nostaa miekkaan ja uskoo puolustavan Jeesus paremmin kun Pietari ,, hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

        Sinullehan on Pojasta Jeesuksesta tullut ;KOMPASTUSKIVI JA LOUKKAUSKALLIO. YMMÄRRÄTKÖ SAVONAROLA MITÄ TARKOITTAA: SOVINTO JA SOVITUS??????????


      • kurttu3
        profetta kirjoitti:

        Kirjanoppinut tuokoon esille uutta ja vanhaa.Vanhaaliittoa ja uuttaliittoa. Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika sanoo:USKOKAA EVANKELIUMI. PS.MISSÄÄN EI ISÄ JUMALA EIKÄ POIKA JEESUS SANO USKOKAA KIRJEET. KIRJEISTÄ ON NIIN MONELLE TULLUT SE "EVANKELIUMI". ESIM. HERRA JEESUS PYSÄYTTI PAAVALIN MUTTA NYT JULISTAJAT JULISTAA ETTÄ JUMALA PYSÄYTTI PAAVALIN.

        porofetta!

        Nyt ylität kyllä itsesi! Kirjeitä ei ollut edes kirjoitettu Jeesuksen aikaan! Miten hän olisi voinut viitata niihin?. Jeesus opetti opetuslapsiaan ennen helluntaita Hengen kautta ja tämän tiedon kuulijat kirjoittivat muistiin.. Tietysti et usko tähänkään!
        Jeesus ei julistanut eläessään mitään evankeliumia, koska perustus sille syntyi vasta hänen kärsittyään ja kuoltuaan
        "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa"! Koska tämän kiellät, kiellät itsesi pelastuksen ulkopuolelle!


      • profetta
        kurttu3 kirjoitti:

        porofetta!

        Nyt ylität kyllä itsesi! Kirjeitä ei ollut edes kirjoitettu Jeesuksen aikaan! Miten hän olisi voinut viitata niihin?. Jeesus opetti opetuslapsiaan ennen helluntaita Hengen kautta ja tämän tiedon kuulijat kirjoittivat muistiin.. Tietysti et usko tähänkään!
        Jeesus ei julistanut eläessään mitään evankeliumia, koska perustus sille syntyi vasta hänen kärsittyään ja kuoltuaan
        "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa"! Koska tämän kiellät, kiellät itsesi pelastuksen ulkopuolelle!

        Jeesus huusi:EELI,EELI, LAMA SABAKTANI. JUMALANI JUMALANI MIKSI MINUT HYLKÄSIT.PS. MISSÄ ISÄ JUMALA OLI KUN POIKA JEESUS HUUSI.


      • profetta kirjoitti:

        Jeesus huusi:EELI,EELI, LAMA SABAKTANI. JUMALANI JUMALANI MIKSI MINUT HYLKÄSIT.PS. MISSÄ ISÄ JUMALA OLI KUN POIKA JEESUS HUUSI.

        Pyhä Henki oli Jeesuxessa ja tajusi missä mennään ja huusi noin.


      • profetta
        savonarola kirjoitti:

        Pyhä Henki oli Jeesuxessa ja tajusi missä mennään ja huusi noin.

        Älä kirjoittele valheita savonarola olet pelkkä käännynnäinen.aamen


      • profetta kirjoitti:

        Älä kirjoittele valheita savonarola olet pelkkä käännynnäinen.aamen

        Osoita Raamattullisesti että valehtelen ,, odotan.. : )


      • profetta kirjoitti:

        Sinullehan on Pojasta Jeesuksesta tullut ;KOMPASTUSKIVI JA LOUKKAUSKALLIO. YMMÄRRÄTKÖ SAVONAROLA MITÄ TARKOITTAA: SOVINTO JA SOVITUS??????????

        Ymmärrän


      • HerraValvooSanaansa
        savonarola kirjoitti:

        Pyhä Henki oli Jeesuxessa ja tajusi missä mennään ja huusi noin.

        Paljon on Jumala sulle armoa ja ymmärrystä antanut vaikka kirjoitustaidoissas on parantamisen varaa. Jeesus tehtiin tähtemme synniksi, hän otti meidän rangaistuksen päälleen ja tuli syntiuhrina hylätyksi. Tuon mittaamattoman tuskaisan huudon sanoi Pyhä Henki Jeesuksen suun kautta. Hän muuten nimitti ristillä Jeesusta Jumalaksi.

        ps. Jeesus puhutteli Jumalaa aina Isänään, kun rukoili (Abba - Isä, ei koskaan Eel - Jumala).

        ps. tää palstan "profetta" on hylännyt Jumalan Sanan - mitä sellaisella on ymmärrystä?


    • Savuaromi

      Mitähän yrit tuossa savonarola kertoa?

      • Päivän Sana ! Mutta enhän minä kerro mitään tärkeä vaan jumala minun kautta ,, siis Kunnia Jumalalle joka korkeudessa istuu ja Hänen Nimi on m.m Jeesus Kristus !!


      • profetta
        savonarola kirjoitti:

        Päivän Sana ! Mutta enhän minä kerro mitään tärkeä vaan jumala minun kautta ,, siis Kunnia Jumalalle joka korkeudessa istuu ja Hänen Nimi on m.m Jeesus Kristus !!

        Jumala ei sinulle mitään kerro joten lopeta valehtelu.Isä Jumalan nimi ei koskaan ole ollut Jeesus. Ps. Ilmestyskirja 33/38 käännös 5 luku, kenen kädestä Jeesus ottaa kirjakäärön. Mat.evank.kuka puhui pilvestä;TÄMÄ ON MINUN RAKAS POIKANI JOHON MINÄ OLEN MIELISTYNYT,KUULKAA HÄNTÄ.YM.YM.YM. TOTUUS ON KAUKANA SINUN KIRJOITUKSISTASI TEE PARANNUS SAVONAROLA.


      • profetta kirjoitti:

        Jumala ei sinulle mitään kerro joten lopeta valehtelu.Isä Jumalan nimi ei koskaan ole ollut Jeesus. Ps. Ilmestyskirja 33/38 käännös 5 luku, kenen kädestä Jeesus ottaa kirjakäärön. Mat.evank.kuka puhui pilvestä;TÄMÄ ON MINUN RAKAS POIKANI JOHON MINÄ OLEN MIELISTYNYT,KUULKAA HÄNTÄ.YM.YM.YM. TOTUUS ON KAUKANA SINUN KIRJOITUKSISTASI TEE PARANNUS SAVONAROLA.

        Niinhän sä tietysti toivot :) Että se olis totta ettei Jumala Puhuu minulle mitään....


      • kurttu4
        savonarola kirjoitti:

        Niinhän sä tietysti toivot :) Että se olis totta ettei Jumala Puhuu minulle mitään....

        profetta!

        Kiellät siis myös evankeliumit- mikä on ristiriitaista, koska mistä muualta kaivat Jeesuksen sanat!?


      • profetta
        kurttu4 kirjoitti:

        profetta!

        Kiellät siis myös evankeliumit- mikä on ristiriitaista, koska mistä muualta kaivat Jeesuksen sanat!?

        Missä kiellän evankeliumit en missään. Usko sinäkin Jeesuksen sanat:USKOKAA EVANKELIUMI! PS.NIIN EI TARVI VÄÄRISTELLÄ TOISEN KIRJOITUKSIA.


      • kurttu 5
        profetta kirjoitti:

        Missä kiellän evankeliumit en missään. Usko sinäkin Jeesuksen sanat:USKOKAA EVANKELIUMI! PS.NIIN EI TARVI VÄÄRISTELLÄ TOISEN KIRJOITUKSIA.

        profetta!

        " Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Sana, siis Jumala, tuli lihaksi, siis Jeesukseksi." Siis Sana= Jumala = Jeesus!
        Jeesus sanoo Johanneksen evankeliumissa. Isä ja Minä olemme YHTÄ!
        Juutalaiset tiesivät, mitä sanointa "Minä olen" tarkoittaa, Siten Jahve kutsui itseään - samoin Jeesus.


      • profetta
        kurttu 5 kirjoitti:

        profetta!

        " Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Sana, siis Jumala, tuli lihaksi, siis Jeesukseksi." Siis Sana= Jumala = Jeesus!
        Jeesus sanoo Johanneksen evankeliumissa. Isä ja Minä olemme YHTÄ!
        Juutalaiset tiesivät, mitä sanointa "Minä olen" tarkoittaa, Siten Jahve kutsui itseään - samoin Jeesus.

        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: OLKAA YHTÄ NIINKUIN ISÄ JA MINÄ OLEMME YHTÄ ELI SAMA MIELI JA SAMA AJATUS. PS. KUINKA OPETUSLAPSET VOI OLLA YKSI. ISÄ JA POIKA OLIVAT YHTÄ MUTTA EIVÄT YKSI. NIINKUIN KOLMINAISUUSOPPI OPETTAA KÄÄNNYNNÄISIÄ.


      • profetta
        kurttu 5 kirjoitti:

        profetta!

        " Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Sana, siis Jumala, tuli lihaksi, siis Jeesukseksi." Siis Sana= Jumala = Jeesus!
        Jeesus sanoo Johanneksen evankeliumissa. Isä ja Minä olemme YHTÄ!
        Juutalaiset tiesivät, mitä sanointa "Minä olen" tarkoittaa, Siten Jahve kutsui itseään - samoin Jeesus.

        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: OLKAA YHTÄ NIINKUIN ISÄ JA MINÄ OLEMME YHTÄ ELI SAMA MIELI JA SAMA AJATUS. PS. KUINKA OPETUSLAPSET VOI OLLA YKSI. ISÄ JA POIKA OLIVAT YHTÄ MUTTA EIVÄT YKSI. NIINKUIN KOLMINAISUUSOPPI OPETTAA KÄÄNNYNNÄISIÄ.


      • 10+
        profetta kirjoitti:

        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: OLKAA YHTÄ NIINKUIN ISÄ JA MINÄ OLEMME YHTÄ ELI SAMA MIELI JA SAMA AJATUS. PS. KUINKA OPETUSLAPSET VOI OLLA YKSI. ISÄ JA POIKA OLIVAT YHTÄ MUTTA EIVÄT YKSI. NIINKUIN KOLMINAISUUSOPPI OPETTAA KÄÄNNYNNÄISIÄ.

        Hyvin vastasit profetta, ei mitään lisättävää, eikä pois otettavaa.


      • kurttu 6
        profetta kirjoitti:

        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: OLKAA YHTÄ NIINKUIN ISÄ JA MINÄ OLEMME YHTÄ ELI SAMA MIELI JA SAMA AJATUS. PS. KUINKA OPETUSLAPSET VOI OLLA YKSI. ISÄ JA POIKA OLIVAT YHTÄ MUTTA EIVÄT YKSI. NIINKUIN KOLMINAISUUSOPPI OPETTAA KÄÄNNYNNÄISIÄ.

        profetta!

        Rupesit kuitenkin repimään sivuja myös evankeliumeista. Johanneshan sanoo selvästi, mikä on yksi ja sama : Sana, Jumala, ja liihaksi tullut Sana, eli Jeesus!
        Ei yhtä ole samaa kuin yhtä mieltä. Alkukieli tarkoittaa "yksi ja sama"!


      • kurttu1
        profetta kirjoitti:

        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: OLKAA YHTÄ NIINKUIN ISÄ JA MINÄ OLEMME YHTÄ ELI SAMA MIELI JA SAMA AJATUS. PS. KUINKA OPETUSLAPSET VOI OLLA YKSI. ISÄ JA POIKA OLIVAT YHTÄ MUTTA EIVÄT YKSI. NIINKUIN KOLMINAISUUSOPPI OPETTAA KÄÄNNYNNÄISIÄ.

        profetta.

        Kristus puuhun oksastettuina opetuslapset ovat yhtä paitsi rungon, myös muiden oksien kanssa. Eli yksi ruumis- vai oletko sinä olevinasi irronnut varpaankynsi kolmiyhteiseen Jumalaan uskovasta seurakuntaruumiista!?
        Minnes jäi P.S.?


      • profetta
        kurttu 6 kirjoitti:

        profetta!

        Rupesit kuitenkin repimään sivuja myös evankeliumeista. Johanneshan sanoo selvästi, mikä on yksi ja sama : Sana, Jumala, ja liihaksi tullut Sana, eli Jeesus!
        Ei yhtä ole samaa kuin yhtä mieltä. Alkukieli tarkoittaa "yksi ja sama"!

        Otappa kurttu 33/38 käännös, mene joh.evank. lue 1 jakeesta eteenpäin niin ehkä se totuus sieltä sinullekkin löytyy.


      • profetta
        kurttu1 kirjoitti:

        profetta.

        Kristus puuhun oksastettuina opetuslapset ovat yhtä paitsi rungon, myös muiden oksien kanssa. Eli yksi ruumis- vai oletko sinä olevinasi irronnut varpaankynsi kolmiyhteiseen Jumalaan uskovasta seurakuntaruumiista!?
        Minnes jäi P.S.?

        Tietysti meidät on oksastettu Kristukseen. Mutta Kristus ei ole Jumala. Ps. Jos sulla on ymmärrystä niin mieti ja tutki kuka hän on.


      • profetta kirjoitti:

        Tietysti meidät on oksastettu Kristukseen. Mutta Kristus ei ole Jumala. Ps. Jos sulla on ymmärrystä niin mieti ja tutki kuka hän on.

        Uskon että kurttu1 on Ymmärrys niin kuin mulla ja sixi Hän ON Totinen Jumala !!


      • profetta
        savonarola kirjoitti:

        Uskon että kurttu1 on Ymmärrys niin kuin mulla ja sixi Hän ON Totinen Jumala !!

        Todistaako Pyhä Henki sinulle savonarola että Jeesus on Jumalan Poika ei Jumala. Minulle todistaa. Ps. Vaimoni sai joitakin aikoja sitten sanat Pyhässä Hengessä näin: LUOTA MINUN POIKAANI. MITÄ SINÄ SAVONAROLA OLET SAANUT,MUUTAKUIN VALHEEN HUULET,SILLÄ SINÄ OLET EKSYTTÄJÄ.


      • kurttu7
        profetta kirjoitti:

        Otappa kurttu 33/38 käännös, mene joh.evank. lue 1 jakeesta eteenpäin niin ehkä se totuus sieltä sinullekkin löytyy.

        profetta!

        Kirjoitettiinko Raamattu suomeksi? Alkukielellä tarkoitan hebreaa ja kreikkaa, osin myös lätinaa. Nytpä seuraa mielenkiintoinen kysymys! Mitä Jeesuksessa oli, ihmistä jumalaa, vai jotain muuta! Taidat olla jehovalaisten kannalla, että Ylipäällikkö määräsi raukkamaisesti jonkun alemman upseerin tuomittavaksi ihmisten rikoksista.! Eiks olisi kieroa? Kuitenkin Paavali sanoo, vaikka sinun Raamattusi on torso näiltä osin, että "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti itsessään /itsensä kautta maailman synnit!"

        Siis Jumala itse kärsi, mikä on hyvin miehuullinen ja vastuuntuntoinen teko. Inkarnaatiossa Jumalaan tullut inhimillinen puoli, Marian kautta tullut. kärsi kivut ja tuskan, kuin kuka tahansa kuolevainen. Itse Jumalaa ihminen ei kykene fyysiseti kiduttamaan.
        Tässä ilmenee sovituksen koko mahtavuus! Tekijä ei ollut mikä tahansa ali-luuttnantti, vaan itse Päällikkö!
        Lue Joh. kirjeet!


      • profetta
        kurttu7 kirjoitti:

        profetta!

        Kirjoitettiinko Raamattu suomeksi? Alkukielellä tarkoitan hebreaa ja kreikkaa, osin myös lätinaa. Nytpä seuraa mielenkiintoinen kysymys! Mitä Jeesuksessa oli, ihmistä jumalaa, vai jotain muuta! Taidat olla jehovalaisten kannalla, että Ylipäällikkö määräsi raukkamaisesti jonkun alemman upseerin tuomittavaksi ihmisten rikoksista.! Eiks olisi kieroa? Kuitenkin Paavali sanoo, vaikka sinun Raamattusi on torso näiltä osin, että "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti itsessään /itsensä kautta maailman synnit!"

        Siis Jumala itse kärsi, mikä on hyvin miehuullinen ja vastuuntuntoinen teko. Inkarnaatiossa Jumalaan tullut inhimillinen puoli, Marian kautta tullut. kärsi kivut ja tuskan, kuin kuka tahansa kuolevainen. Itse Jumalaa ihminen ei kykene fyysiseti kiduttamaan.
        Tässä ilmenee sovituksen koko mahtavuus! Tekijä ei ollut mikä tahansa ali-luuttnantti, vaan itse Päällikkö!
        Lue Joh. kirjeet!

        Lue sinä mat.evank.33/38 käännös niin löydät totuuden. Ps.onko kirjeistä tullut sinullekkin "evankeliumi".


      • kurttu1
        profetta kirjoitti:

        Lue sinä mat.evank.33/38 käännös niin löydät totuuden. Ps.onko kirjeistä tullut sinullekkin "evankeliumi".

        profetta! Vastailisit nyt ensin kysymyksiin ja tässä yksi lisää : apostoli Johannesta siis kannattaa lukea, muttei saman kirjoittajan kirjeitä! Tai Ilmestyskirjan, joka sekin lienee Johanneksen käsialaa!


      • ooooohhoooo
        savonarola kirjoitti:

        Uskon että kurttu1 on Ymmärrys niin kuin mulla ja sixi Hän ON Totinen Jumala !!

        Siinä kaksi sokeaa taluttaa toisiaan. Kappas vaan kumpikin lankeaa kuoppaan, kun eivät näe mitään!


    • Isän poika

      Tietysti Isä ja Poika ovat tietyssä mielessä yhtä. Onhan meilläkin kaikilla isät, joiden kanssa me olemme yhtä, koska isä on meidät siittänyt. Juutalaisille ei ole kuin yksi Jumala.

      • proffaton

        isätön poika!

        Ei kristinuskossakaan ole kuin yksi Jumala, mutta hänen ilmenemismuotonsa ihmisille ovat useat,


      • profetta
        proffaton kirjoitti:

        isätön poika!

        Ei kristinuskossakaan ole kuin yksi Jumala, mutta hänen ilmenemismuotonsa ihmisille ovat useat,

        Isä Jumals ilmestyi moosekselle, Isä Jumala antoi Pyhän Henkensä kautta profeetoille ennustuksia tulevasta. Poika Jeesus puhui kansalle sitä mitä Isä Jumala hänelle puhuttavaksi antoi. PS. KERRO NYT NIITÄ ILMENEMISMUOTOJA JOITA SINULLA ON ISÄ JUMALASTA?


      • profetta
        profetta kirjoitti:

        Isä Jumals ilmestyi moosekselle, Isä Jumala antoi Pyhän Henkensä kautta profeetoille ennustuksia tulevasta. Poika Jeesus puhui kansalle sitä mitä Isä Jumala hänelle puhuttavaksi antoi. PS. KERRO NYT NIITÄ ILMENEMISMUOTOJA JOITA SINULLA ON ISÄ JUMALASTA?

        Tämä vielä.Isä Jumala lähetti myös enkelinsä ilmoittamaan asioita ihmisille.


      • kurttu2
        profetta kirjoitti:

        Isä Jumals ilmestyi moosekselle, Isä Jumala antoi Pyhän Henkensä kautta profeetoille ennustuksia tulevasta. Poika Jeesus puhui kansalle sitä mitä Isä Jumala hänelle puhuttavaksi antoi. PS. KERRO NYT NIITÄ ILMENEMISMUOTOJA JOITA SINULLA ON ISÄ JUMALASTA?

        profetta!

        "Minä ja isä olemme YHTÄ (olemusta) alkukielen mukaan!


      • kurtturuttu
        profetta kirjoitti:

        Tämä vielä.Isä Jumala lähetti myös enkelinsä ilmoittamaan asioita ihmisille.

        profetta!

        Niin myös profeettoja! Revi nyt pois Sanastasi Jesajan kirja, jotta voit rauhassa pitää harhaoppisi. Siis näin se Jumala valehtelee Jesajan kautta: " Sillä lapsi on meille syntynyt, POIKA on meille annettu.... ja hänen nimensä on Ihmeellinen neuvonantaja, väkevä JUMALA, iankaikkinen ISÄ, Rauhanruhtinas..."
        Lähetäpä faksi yläilmoihin, että Jahve korjaa sanoman haluamallasi tavalla ja antaa ankarat nuhteet Jesajalle!


      • profetta
        kurttu2 kirjoitti:

        profetta!

        "Minä ja isä olemme YHTÄ (olemusta) alkukielen mukaan!

        Sovita se sana olemusta, mat.evank. 33/38 käännös. Ja Ilmestyskirjaan tai vanhaantestamenttiin.


      • profetta
        profetta kirjoitti:

        Sovita se sana olemusta, mat.evank. 33/38 käännös. Ja Ilmestyskirjaan tai vanhaantestamenttiin.

        Jatkoa,tarkennetaan,sana olemus on myös mieli. Ps.Isällä ja Pojalla on sams mieli ja sama ajatus.


      • kurtturuttu
        profetta kirjoitti:

        Jatkoa,tarkennetaan,sana olemus on myös mieli. Ps.Isällä ja Pojalla on sams mieli ja sama ajatus.

        profetta!

        No eipä ole! Olemusta katsellaan, mieltä arvioidaan muuten. Ihmistä katsomalla voit huomata, että hänen olemuksensa oin sairas - meltä et aisteilla näekään!
        Jeesus oli olennaltaan kuin ihminen, Johanneksen mukaan lihaan tullut Sana, eli Jumala. Lihassa ihminen, hengessä Jumala. Neitsyt tulee raskaaksi ... ei taida Jesajan tutkiskelu okein nyt maittaa sinulle!


      • profetta
        kurtturuttu kirjoitti:

        profetta!

        No eipä ole! Olemusta katsellaan, mieltä arvioidaan muuten. Ihmistä katsomalla voit huomata, että hänen olemuksensa oin sairas - meltä et aisteilla näekään!
        Jeesus oli olennaltaan kuin ihminen, Johanneksen mukaan lihaan tullut Sana, eli Jumala. Lihassa ihminen, hengessä Jumala. Neitsyt tulee raskaaksi ... ei taida Jesajan tutkiskelu okein nyt maittaa sinulle!

        Ei taida sinullekkaan evankeliumi ja totuus maittaa. Tutkippa evank.matt. 33/38 käännös ja muutkin evankeliumit. Ja laske montako kertaa Isä Jumala todistaa Pojastaan Jeesuksesta ja Jeesus,Isä Jumalasta. Ps.Yhdellä jesajan jakeellako pitäisi evankeliumi heittää roskiin ja sanoa että se on valetta. Sinä käännynnäinen et totuutta ymmärrä ja se johtuu siitä kun Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika ei ole sinun HERRASI.


      • kuttupakurttu yhä
        profetta kirjoitti:

        Ei taida sinullekkaan evankeliumi ja totuus maittaa. Tutkippa evank.matt. 33/38 käännös ja muutkin evankeliumit. Ja laske montako kertaa Isä Jumala todistaa Pojastaan Jeesuksesta ja Jeesus,Isä Jumalasta. Ps.Yhdellä jesajan jakeellako pitäisi evankeliumi heittää roskiin ja sanoa että se on valetta. Sinä käännynnäinen et totuutta ymmärrä ja se johtuu siitä kun Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika ei ole sinun HERRASI.

        Profetta!

        Minä se pieni nilkki olen sinuun verrattuna, joka väität Raamatun valehtelevan ja puhuvamn itseään vastaan! Hyh, hyh sinua!

        Hyvä, että tunnustit kuitenkin, että Sana puhuu samaan hengenvetoon Pojasta, Isästä ja Jumalasta tarkoittsaen samaa oliota.
        Tämän jälkeen sinulla ei ole puolustusta , vaan sinut todetaan väiuttäväksi itse Sanaa ja Jumalaa vastaan. Eipä näytä ruusuiselta!

        P.S. - notta mitähän tähän tulis nyt laittaa!?


      • profetta
        kuttupakurttu yhä kirjoitti:

        Profetta!

        Minä se pieni nilkki olen sinuun verrattuna, joka väität Raamatun valehtelevan ja puhuvamn itseään vastaan! Hyh, hyh sinua!

        Hyvä, että tunnustit kuitenkin, että Sana puhuu samaan hengenvetoon Pojasta, Isästä ja Jumalasta tarkoittsaen samaa oliota.
        Tämän jälkeen sinulla ei ole puolustusta , vaan sinut todetaan väiuttäväksi itse Sanaa ja Jumalaa vastaan. Eipä näytä ruusuiselta!

        P.S. - notta mitähän tähän tulis nyt laittaa!?

        Et sinä ainakaan uskossa ole,koska käytät sanaa "oliota".Pakana olet sen kirjoituksistasi huomaa. Ps.Hyvää kesää sulle,ehkä Herra Jeesus sinutkin pysäyttää niinkuin pysäytti paavalin!


      • kurttumurttu
        profetta kirjoitti:

        Et sinä ainakaan uskossa ole,koska käytät sanaa "oliota".Pakana olet sen kirjoituksistasi huomaa. Ps.Hyvää kesää sulle,ehkä Herra Jeesus sinutkin pysäyttää niinkuin pysäytti paavalin!

        profetta!

        Hymyillään kun/jos tavataan! no hard feelings! P.S. olio on sama kuin olento, olemus!
        Uskova ei kirjoita ihmisten nimiä pienellä " paavali" . kuten sisä! Tee patannus ja kadu tuhkassa!


    • Siinä sanaa

      Toivokaa ja iloitkaa, ahdingossa olkaa kestäviä, rukoilkaa hellittämättä.
      Room. 12:12

      Luther opettaa, että ei pidä odottaa rukoustunnelmaa tai riittävää hurskaudentilaa ennen kuin alkaa rukoilla tai luottaa Jumalaan. Täysin sopivaa sieluntilaa kun ei taida tulla milloinkaan. Jos käy niin, että omasta mielestä oikea tunnelma löytyy ja olemme sopivan hurskaita lähestyäksemme Jumalaa, niin sen ajatuksen on korvaamme kuiskutellut perkele. Oikea tapa aloittaa rukous ja saada siihen oikea mieli, on aloittaa se juuri silloin, kun rukouksen mieltä ei ole. Samaa Luther opettaa synnintunnossa oleville. Ei pidä ajatella, että synti on liian suuri, että kehtaisi rukoilla Jumalaa. Ei, vaan juuri silloin, kun olen suurin mahdollinen syntinen, tulee kumartua Jumalan eteen ja tunnustaa synnit ja turvautua Vapahtajaan. Sitä Herramme haluaa. Syntisenä hänen luokseen, syntisenä armon ja anteeksiantamuksen lähteelle, odottelematta, siirtämättä aikaa. Heti Jumalan syliin, heti sanan ääreen ja heti kun voi, ehtoollispöytään.

      • profetta

        Sinullekkin on tullut Pojasta Jeesuksesta, kompastuskivi ja loukkauskallio. Kun turvaat Jumalaan niin mitään et saa,turhia on rukouksesi, ne ei kanna pitemmälle kuin mihin äänesi kuuluu. Isä Jumalan tahto on että turvaamme hänen Poikaansa Jeesukseen ja rukoilemme ja anomme Pojalta Jeesukselta hänen nimessään niin hän vastaa rukouksiin ja siunaa meitä suuressa armossaan.Ps.Jos et tienyt niin Isä Jumala on maanpäällä antanut kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle.AAMEN.


      • kuis nyt?
        profetta kirjoitti:

        Sinullekkin on tullut Pojasta Jeesuksesta, kompastuskivi ja loukkauskallio. Kun turvaat Jumalaan niin mitään et saa,turhia on rukouksesi, ne ei kanna pitemmälle kuin mihin äänesi kuuluu. Isä Jumalan tahto on että turvaamme hänen Poikaansa Jeesukseen ja rukoilemme ja anomme Pojalta Jeesukselta hänen nimessään niin hän vastaa rukouksiin ja siunaa meitä suuressa armossaan.Ps.Jos et tienyt niin Isä Jumala on maanpäällä antanut kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle.AAMEN.

        Profetta!

        Olet yhä julkeampi! Mitä sanoo Sana ." Mutta tulee aika, jolloin totiset rukoilija rukoilevat (huom!) Isää = Jumalaa Hengessä ja totuudessa.

        "Jumala on henki (Pyhä Henki), ja jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla Hengessä ja Totuudessa!"


      • profetta
        kuis nyt? kirjoitti:

        Profetta!

        Olet yhä julkeampi! Mitä sanoo Sana ." Mutta tulee aika, jolloin totiset rukoilija rukoilevat (huom!) Isää = Jumalaa Hengessä ja totuudessa.

        "Jumala on henki (Pyhä Henki), ja jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla Hengessä ja Totuudessa!"

        Älä sinä valehtele,Pyhä Henki on Isä Jumalan henki aamen. Tutki sinäkin mat.evank.33/38 loppuun niin ymmärrät mikä on uusiliitto ja ketä rukoillaan ja kuka pelastaa ja kenelle on annettu kaikki valta. PS.älä erillisiä jakeita kirjoittele,maanpäällä olleessaan Jeesus käski rukoilla noin.Mutta kun hän ristillä kuolemansa jälkeen ilmestyi opetuslapsillee sanoi hän näi;MINULLE ON ANNETTU KAIKKI VALTA. MIETI KUKA HÄNELLE KAIKEN VALLAN ANTOI. TAI TURHAA SE ON SINUN LAISTASI OPETTAA TOTUUTEEN. KUN EI MENE JAKELUUN NIIN EI MENE MINKÄS SILLE VOI.


      • Kurt von Kurtwald
        profetta kirjoitti:

        Älä sinä valehtele,Pyhä Henki on Isä Jumalan henki aamen. Tutki sinäkin mat.evank.33/38 loppuun niin ymmärrät mikä on uusiliitto ja ketä rukoillaan ja kuka pelastaa ja kenelle on annettu kaikki valta. PS.älä erillisiä jakeita kirjoittele,maanpäällä olleessaan Jeesus käski rukoilla noin.Mutta kun hän ristillä kuolemansa jälkeen ilmestyi opetuslapsillee sanoi hän näi;MINULLE ON ANNETTU KAIKKI VALTA. MIETI KUKA HÄNELLE KAIKEN VALLAN ANTOI. TAI TURHAA SE ON SINUN LAISTASI OPETTAA TOTUUTEEN. KUN EI MENE JAKELUUN NIIN EI MENE MINKÄS SILLE VOI.

        Profetissa!

        Relax, spinster! Hellitä nutturan kurenyöriä, niin saat suusi kinni!
        Shalom - klara vappen. bara vatten, hela natten - aamen, aamen!


      • Huutajat huutaa
        profetta kirjoitti:

        Älä sinä valehtele,Pyhä Henki on Isä Jumalan henki aamen. Tutki sinäkin mat.evank.33/38 loppuun niin ymmärrät mikä on uusiliitto ja ketä rukoillaan ja kuka pelastaa ja kenelle on annettu kaikki valta. PS.älä erillisiä jakeita kirjoittele,maanpäällä olleessaan Jeesus käski rukoilla noin.Mutta kun hän ristillä kuolemansa jälkeen ilmestyi opetuslapsillee sanoi hän näi;MINULLE ON ANNETTU KAIKKI VALTA. MIETI KUKA HÄNELLE KAIKEN VALLAN ANTOI. TAI TURHAA SE ON SINUN LAISTASI OPETTAA TOTUUTEEN. KUN EI MENE JAKELUUN NIIN EI MENE MINKÄS SILLE VOI.

        Korvat on ihan tukossa noitten kahden huutajan savonarolan ja profetan vihaisesta ja katkeruuden täyttämästä huudosta. On poistuttava äkkiä pois tältä palstalta. Muuten menee kuulo!


    • kuis nyt?

      Profetta!

      Pistetään nyt tuo P.S. tähän alkuun, että tulee huomatuksi!
      Eihän sinulla vaan ole verenpaineongelmia, kun näkyy tuo pulssi kiristyvän ja kirjaimet paisuvan!? Ilmoita, jos on : lopetan siihen paikkaan! Kaiken mekastuksen keskellä pyydän kainosti huomauttaa, etten ole missään sanonut, ETTEIKÖ Jeesusta voisi ja tulisi rukoilla. Kyllä voi ja siihen kehoittaa sanakin. kuten MYÖS siihen, että pitää rukoilla Jumalaa.- Sulla ei jakelua olekaan! On vain umpikuja ja pallomielle, joka tietysti ottaa pannuun ja pistää sinuttelemaan.
      Mutta vähän asiaakin : Jeesus opetti rukoilemaan - itseäänkö, joissakin paikoissa kyllä, Isää itsensä kautta, mutta myös suoraan Jumalaa : "Isä meidän , joka olet taivaassa!" Hän myös vakuuttaa Jumalan jo etukäteen tietävän, mitä pyytäjä tarvitsee.
      Samarialaiselle naiselle Jeesus sanoi, että TULEE aika, on siis edessäpäin, jolloin Isää rukoillaan.
      Muuten, tarkistapa miten asia ilmaistaan Wanhassa Kirkkopostillassa vuodelta 1601!- Luulet siis, että taivaassa on tehty sukupolven vaihdos järjestelyt : vanha herra istuu tyhjätaskuna kiikkustuolissa ja nuori herra huseeraa.

      • profetta

        Evank.Joh. 33/38 käännös 4 luku lue ja viisastu.ps. älä vääntele totuutta kun et sitä ymmärrä. Kun saat uudestisyntyä ylhäältä niin silloin ymmärrät kuka on rukouksen kohde.Ja kuka vastaa rukouksiin.


      • kuis nyt?
        profetta kirjoitti:

        Evank.Joh. 33/38 käännös 4 luku lue ja viisastu.ps. älä vääntele totuutta kun et sitä ymmärrä. Kun saat uudestisyntyä ylhäältä niin silloin ymmärrät kuka on rukouksen kohde.Ja kuka vastaa rukouksiin.

        profetta!

        Röyhistelemättä mitenkään, taitaa olla niin, että minä olen meistä se, joka on uudestisyntynyt, Hengellä täyttynyt, uskovana kastettu ja armolahjoja omaava. Tunnen hengessäni, että olet väärä profeetta, katkera ja kiistanhaluinen, pihtisynnytetty uskovan irvikuva ja Sanan ja Jumalanpilkkaaja.
        Varmaan olet niin syvällä harhassasi, ettet pysty edes parannuksentekoon.
        Aiheetta enempään! Olet yhtä väärässä uskossasi, kuin nikkisi on väärinkirjoitettu!
        Sinun tuomionhenkesi paljastaa, ketä "herraa" palvelet!


      • kuis ny tänään
        kuis nyt? kirjoitti:

        profetta!

        Röyhistelemättä mitenkään, taitaa olla niin, että minä olen meistä se, joka on uudestisyntynyt, Hengellä täyttynyt, uskovana kastettu ja armolahjoja omaava. Tunnen hengessäni, että olet väärä profeetta, katkera ja kiistanhaluinen, pihtisynnytetty uskovan irvikuva ja Sanan ja Jumalanpilkkaaja.
        Varmaan olet niin syvällä harhassasi, ettet pysty edes parannuksentekoon.
        Aiheetta enempään! Olet yhtä väärässä uskossasi, kuin nikkisi on väärinkirjoitettu!
        Sinun tuomionhenkesi paljastaa, ketä "herraa" palvelet!

        Kuis ny noin Räbätin meluaa.


    • Aloituxessas lukee Jeesus siunasi !!

      • oohoooo

        Sehän on sun oma aloituksesi sekopää savonarola! Etkö enää tunne omaa nickiäsikään? Ootko niin sekaisn jo?


      • oohoooo kirjoitti:

        Sehän on sun oma aloituksesi sekopää savonarola! Etkö enää tunne omaa nickiäsikään? Ootko niin sekaisn jo?

        : ) Kysyin vaan että Aloituxessas lukee Jeesus siunasi . Näin Jumala todella kirjoitti. Huomasko joku muu sen ?


      • oohoooo
        savonarola kirjoitti:

        : ) Kysyin vaan että Aloituxessas lukee Jeesus siunasi . Näin Jumala todella kirjoitti. Huomasko joku muu sen ?

        Et tainnut vieläkään tajuta, että aloitus on sun oma sepustus savonarola. Ootko niin kännissä ja huumeessa, ettet tunne enää omaa käsialaasikaan ja aloituksiasi? Vaikutat ainakin täydeltä sekopäältä!


      • oohoooo kirjoitti:

        Et tainnut vieläkään tajuta, että aloitus on sun oma sepustus savonarola. Ootko niin kännissä ja huumeessa, ettet tunne enää omaa käsialaasikaan ja aloituksiasi? Vaikutat ainakin täydeltä sekopäältä!

        Ohoo etkö tiedä mitä Raamatussa lukee ja viittasin siihen. Enkö saa viitata aloituxen senki panettelija trolli mutta ihan rakastettavissa niin kuin Raamattu sanoo etä meidän tulis rakastaa kaikki .. : )


      • oohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Ohoo etkö tiedä mitä Raamatussa lukee ja viittasin siihen. Enkö saa viitata aloituxen senki panettelija trolli mutta ihan rakastettavissa niin kuin Raamattu sanoo etä meidän tulis rakastaa kaikki .. : )

        Etkö sinä vieläkään käsitä, että vastaat tuolla kirjoituksellasi omaan aloitukseesi savonarola. Oletko tosiaankin niin sekaisin huumeista ja alkoholista, ettet tajua enää sitä mitä itse kirjoittelet. Sanoithan selvästi näin; Aloituxessas lukee... Siis jos oma aloitukse ja esittelet sitten jatkossa kuin sen olisikin kirjoittanut joku toinen, niin olet täysin sekaisin! Ei noita sanoja tuonne ole kirjoittanut Jumala, vaan sinä... Koeta jo käsittää... Teet vaan naurunalaiseksi itsesi, kun vastailet omaan aloitukseesi tuolla keinoin! Vaan eihän tämä ole ensimmäinen kerta kun niin teet! Olet ihastellut moneen otteeseen omaa tekmääsi aloitusta ja kuvittelet visasiin ssen jonkin toisen tehneet! Katsohan kuka aloituksen on tehnyt ja toimi sen mukaan! En sitten ole trolli enkä panettelija, vaan oikaisen sun höpö juttuasi Ja muista se, etten ole sinun rakastetusi, en nyt enkä koskaan. Sulla on taas kova kima päällä, eukkosi on jättäänyt sint ja et saa sänkyhommiisiisi ketään mukaan , et miestä etkä naista. Sun pitää mennä tekemään treffipaltalle ilmoitus himokkuudestasi jotta saaat jonkin porton tai hintin sänkyysi! Raamattu ei sano, että pitää elää haureudessa, vaan kieltää sen totaaliseti. Haureelliset tuomitsee Herra ja ne joutuu hel. vettiin!


      • Erkki on jo varattu
        oohoooo kirjoitti:

        Etkö sinä vieläkään käsitä, että vastaat tuolla kirjoituksellasi omaan aloitukseesi savonarola. Oletko tosiaankin niin sekaisin huumeista ja alkoholista, ettet tajua enää sitä mitä itse kirjoittelet. Sanoithan selvästi näin; Aloituxessas lukee... Siis jos oma aloitukse ja esittelet sitten jatkossa kuin sen olisikin kirjoittanut joku toinen, niin olet täysin sekaisin! Ei noita sanoja tuonne ole kirjoittanut Jumala, vaan sinä... Koeta jo käsittää... Teet vaan naurunalaiseksi itsesi, kun vastailet omaan aloitukseesi tuolla keinoin! Vaan eihän tämä ole ensimmäinen kerta kun niin teet! Olet ihastellut moneen otteeseen omaa tekmääsi aloitusta ja kuvittelet visasiin ssen jonkin toisen tehneet! Katsohan kuka aloituksen on tehnyt ja toimi sen mukaan! En sitten ole trolli enkä panettelija, vaan oikaisen sun höpö juttuasi Ja muista se, etten ole sinun rakastetusi, en nyt enkä koskaan. Sulla on taas kova kima päällä, eukkosi on jättäänyt sint ja et saa sänkyhommiisiisi ketään mukaan , et miestä etkä naista. Sun pitää mennä tekemään treffipaltalle ilmoitus himokkuudestasi jotta saaat jonkin porton tai hintin sänkyysi! Raamattu ei sano, että pitää elää haureudessa, vaan kieltää sen totaaliseti. Haureelliset tuomitsee Herra ja ne joutuu hel. vettiin!

        Kaksi Savonarolan persoonaa keskustelee keskenään.


      • Erkki on jo varattu
        Erkki on jo varattu kirjoitti:

        Kaksi Savonarolan persoonaa keskustelee keskenään.

        Olen samaa mieltä kanssasi.


      • Erkki on jo varattu
        Erkki on jo varattu kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi.

        Jaa että sinäkin huomasit sen.


      • Erkki on jo varattu
        Erkki on jo varattu kirjoitti:

        Jaa että sinäkin huomasit sen.

        Joo huomasin kyllä. Hauskaa päivänjatkoa sinulle `Erkki on jo varattu`!


      • Erkki on jo varattu
        Erkki on jo varattu kirjoitti:

        Joo huomasin kyllä. Hauskaa päivänjatkoa sinulle `Erkki on jo varattu`!

        Kiitos kiitos! Hauskaa päivänjatkoa myös sinulle `Erkki on jo varattu`!


      • Häirikkö!!!
        savonarola kirjoitti:

        Ohoo etkö tiedä mitä Raamatussa lukee ja viittasin siihen. Enkö saa viitata aloituxen senki panettelija trolli mutta ihan rakastettavissa niin kuin Raamattu sanoo etä meidän tulis rakastaa kaikki .. : )

        Kaksiojainen häirikkö savonarola!


      • Häirikkö!!!
        Häirikkö!!! kirjoitti:

        Kaksiojainen häirikkö savonarola!

        Joo! Joo kaksijakoinen häirikkö savonarola! Kesksutelee itsensä kanssa ja ei pääse yhteisymmärrykseen ees itsensä kanssa!


    • No jos tuo s häiritsee niin sanotaan sitten näin Aloituxessa lukee Jeesus siunasi !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe