roolipeli 10

Michem de Auditore

nyt startataan kymmenes roolipeli

455

452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Michem de Auditore

      (tiberius olethan jo ymmärtänyt että puolienkeleillä ei ole hyvää lentokykyä? ja jos haluat päättää millaisia ovat temppelinritareiden kylät niin se ei onnistu mitäpä jos tekisit oman ritarikunnan?)

      • (Anteeksi vain, mutta olen harjoitellut. Ja entä jos toinen puoleni ei ole ihminen? Silloin saan päättää kyseisen rodun ominaisuudet itse. Ja voisinhan minä aloittaa reformaation...)


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        (Anteeksi vain, mutta olen harjoitellut. Ja entä jos toinen puoleni ei ole ihminen? Silloin saan päättää kyseisen rodun ominaisuudet itse. Ja voisinhan minä aloittaa reformaation...)

        (puolienkeleiden siivet eivät kykene nopeaan ja ketterään lentämiseen he ovat PUOLIenkeleitä ei enkeleitä)


      • HeKeKee'd
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (puolienkeleiden siivet eivät kykene nopeaan ja ketterään lentämiseen he ovat PUOLIenkeleitä ei enkeleitä)

        Girls girls calm your tits down. Jos Tibbe on puolienkelihaltiamikälie hän saa varmaan päättää hiukan ominaisuuksista.


      • Michem de Auditore
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Girls girls calm your tits down. Jos Tibbe on puolienkelihaltiamikälie hän saa varmaan päättää hiukan ominaisuuksista.

        jos tibbe on puolienkelihaltiamikälie niin silloin hän ei voisi olla minulle sukua koska sukuni on puhdas ihmisenkeli suku


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        jos tibbe on puolienkelihaltiamikälie niin silloin hän ei voisi olla minulle sukua koska sukuni on puhdas ihmisenkeli suku

        (Entä jos joku suvun jäsen onkin sattunut rakastumaan haltiaan ja saanut lapsen haltian kanssa? Silloinhan minä olisin ihmisenkelihaltia. Tosin koetan saavuttaa kuolemattomuutta erilaisilla keinoilla ja olen käynyt kirurisissa operaatioissa, jotka parantavat siipieni ominaisuuksia huomattavasti.Siipisulkani taas pidän värjättynä puhtaan valkoisiksi, joten olen kohta erittäin lähellä enkeliä... Oliko tuossa tarpeeksi perusteluja kaikelle? En jaksaisi riidellä näin yksinkertaisesta asiasta.
        Muistakaa kuitenkin hahmoesittely.)

        (roolipeli 9: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12172394)

        Nimi: Tiberius de Auditore

        Rotu: Puolienkeli

        Ammatti: Temppeliherrain Ritarikunnan johtaja toisena komentoketjussa. On myös Kardinaali. Paladinien Veljeskunnan (Korkeasti koulutettuja ritareita, jotka osaavat valotaikoja.) johtaja.

        Ikä: Tuntematon.

        Ulkonäkö: Pitkä ja hoikka, mutta paljon vahvempi kuin miltä näyttää. Pitkät vaaleat hiukset. Vaalea iho ja siniset silmät. Haalea sädekehä, joka on usein piilotettuna. Myös siivet ovat usein piilossa viitan alla. Siivissä on muutamia vaaleanharmaita sulkia, mutta ne ovat usein värjätty puhtaan valkoisiksi.

        Kyvyt: Käyttää useita aseita sekä joitakin valotaikoja. On hyvä taistelija. Hyvä johtamaan ja suunnittelemaan.

        Muuta: Suurmestari/Paavi Michem de Auditoren isoveli. Omaa Aatelis- ja Kardinaaliarvon, joita käyttää tilanteesta riippuen. Pukeutuu usein haarniskaan, assassiinipukuun tai johonkin niiden välimuotoon. Omistaa kuitenkin paljon erilaisia vaatteita, joita välillä yhdistelee. Pitää aina mukanaan Piiloteriä sekä useimmiten miekkaansa, tikariaan ja piiloasetta
        (rannekkessa oleva pistoolimainen ase.) ja välillä heittoveitsiä sekä varsijousta. Omistaa Adeodatus nimisen valkoisen siivekkään hevosen.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        (Entä jos joku suvun jäsen onkin sattunut rakastumaan haltiaan ja saanut lapsen haltian kanssa? Silloinhan minä olisin ihmisenkelihaltia. Tosin koetan saavuttaa kuolemattomuutta erilaisilla keinoilla ja olen käynyt kirurisissa operaatioissa, jotka parantavat siipieni ominaisuuksia huomattavasti.Siipisulkani taas pidän värjättynä puhtaan valkoisiksi, joten olen kohta erittäin lähellä enkeliä... Oliko tuossa tarpeeksi perusteluja kaikelle? En jaksaisi riidellä näin yksinkertaisesta asiasta.
        Muistakaa kuitenkin hahmoesittely.)

        (roolipeli 9: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12172394)

        Nimi: Tiberius de Auditore

        Rotu: Puolienkeli

        Ammatti: Temppeliherrain Ritarikunnan johtaja toisena komentoketjussa. On myös Kardinaali. Paladinien Veljeskunnan (Korkeasti koulutettuja ritareita, jotka osaavat valotaikoja.) johtaja.

        Ikä: Tuntematon.

        Ulkonäkö: Pitkä ja hoikka, mutta paljon vahvempi kuin miltä näyttää. Pitkät vaaleat hiukset. Vaalea iho ja siniset silmät. Haalea sädekehä, joka on usein piilotettuna. Myös siivet ovat usein piilossa viitan alla. Siivissä on muutamia vaaleanharmaita sulkia, mutta ne ovat usein värjätty puhtaan valkoisiksi.

        Kyvyt: Käyttää useita aseita sekä joitakin valotaikoja. On hyvä taistelija. Hyvä johtamaan ja suunnittelemaan.

        Muuta: Suurmestari/Paavi Michem de Auditoren isoveli. Omaa Aatelis- ja Kardinaaliarvon, joita käyttää tilanteesta riippuen. Pukeutuu usein haarniskaan, assassiinipukuun tai johonkin niiden välimuotoon. Omistaa kuitenkin paljon erilaisia vaatteita, joita välillä yhdistelee. Pitää aina mukanaan Piiloteriä sekä useimmiten miekkaansa, tikariaan ja piiloasetta
        (rannekkessa oleva pistoolimainen ase.) ja välillä heittoveitsiä sekä varsijousta. Omistaa Adeodatus nimisen valkoisen siivekkään hevosen.

        (kukaan suvun jäsen ei ole luultavasti rakastunut haltijaan jos koitat muokkaantua enkeliksi niin se on epäpyhää koska enkeliksi synnytään ei tulla)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (kukaan suvun jäsen ei ole luultavasti rakastunut haltijaan jos koitat muokkaantua enkeliksi niin se on epäpyhää koska enkeliksi synnytään ei tulla)

        (Epäpyhää? Oikeasti aika erikoinen kommentti häneltä, joka uhkaa tuhota saman uskonnon edustajien halliteman kylän, jahtasi myös saman uskonnon edustajaa ja naulasi hänet ristille! Samoin hän teki yhteistyötä kaaos-nimisen epäjumalan kanssa. Varmaan löytyisi enemmänkin epäpyhää. Jopa niin paljon, että sinua voisi kutsua antikristukseksi! Enkeliksi muuntautuminen ei olisi noihin taivaan vastaisiin rikoksiin verrattuna mitään! Jatketaan jo ja lopetetaan tämä väittely. Kohta aloitan vallankumouksen ritarivaltion sisällä ja lopetan mahtisi siihen paikkaan, jos olet vielä noin ärsyttävä! Joten varokin menettämästä viimeistäkin henkilöä, joka on sinun puolella.)


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        (Epäpyhää? Oikeasti aika erikoinen kommentti häneltä, joka uhkaa tuhota saman uskonnon edustajien halliteman kylän, jahtasi myös saman uskonnon edustajaa ja naulasi hänet ristille! Samoin hän teki yhteistyötä kaaos-nimisen epäjumalan kanssa. Varmaan löytyisi enemmänkin epäpyhää. Jopa niin paljon, että sinua voisi kutsua antikristukseksi! Enkeliksi muuntautuminen ei olisi noihin taivaan vastaisiin rikoksiin verrattuna mitään! Jatketaan jo ja lopetetaan tämä väittely. Kohta aloitan vallankumouksen ritarivaltion sisällä ja lopetan mahtisi siihen paikkaan, jos olet vielä noin ärsyttävä! Joten varokin menettämästä viimeistäkin henkilöä, joka on sinun puolella.)

        (Jos michem pelaa, niin olisi ideoita. Miltäs kuulostais salaliitto Necropoliksen ja michemin temppeliritarien välillä. Saatais vähän enemmän haastetta tibelle sun vallan kumoamisessa? Tää o vaa ehdotus.)


      • Rugaru kirjoitti:

        (Jos michem pelaa, niin olisi ideoita. Miltäs kuulostais salaliitto Necropoliksen ja michemin temppeliritarien välillä. Saatais vähän enemmän haastetta tibelle sun vallan kumoamisessa? Tää o vaa ehdotus.)

        (No tuohan on aika hyvä idea. Temppeliritarit jakautuvat kahtia toisten mennessä Michemin ja toiset Tiberiuksen puolelle. Michem liittoutuisi Necropoliksen kanssa. Minä ainakin Mustien Ritarien ja mahdollisesti Viherlehden Valtakunnan kanssa. Siitähän syttyisi oikea sisällissota.)


    • What is the fucking problem? Jos rotu on sekasikiöitä, niin miten ne muka on kaikki täysin samanlaisia? Tai siis jos nyt oletetaan, että koira ja kissa saisi jotenkin pennun, niin sitten jos&kun toisille koiralle ja kissalle tulee pentu, niin ei se olisi sen aiemman kanssa samanlainen tai siis you understand what I mean. Ja muuten Korppi: Jos kävisit roolipeleissä tekemässä jotain muutakin, kuin valittamassa okei? Niin hahmoesittelyt.

      Nimi: Oikea nimi on Charles Bones, mutta kutsumanimi on Lethal.
      Rotu: Ihminen
      Sukupuoli: Mies
      Ikä: 36
      Ulkonäkö: Lethalin hiukset olivat jo hänen syntyessään tummanharmaat. Hänen hiuksensa, partansa ja viiksensä ovat hyvin lyhyet, mutteivät kuitenkaan sänki. Hänellä on siniset silmät ja hän on lähes kaksimetrinen jaa hyvin lihaksikas.
      Vaatetus: Tavalliset housut ja paita/panssari, joka on tehty eläinten taljojen palasista ja metallilevyistä.
      Kyvyt: Vahva ja kuten jo lempinimestä kuulee tappava. Lethal on saanut monenlaista taistelukoulutusta ja raivo vielä lisää hänen voimiaan.
      Historia: Lethal oli lapsena kiusattu. Edes hänen perheensä ei pitänyt hänestä. Lopulta hän surmasi perheensä ja pari kiusaajaansa ja pakeni yöhön. Hän eli useita vuosia selviytyan erämaassa ja metsässä kunnes hän saapui kaupunkiin, jossa hän hankki töitä. Hän asui jonkin aikaa kaupungissa opiskellen taistelemista ja tehden töitä, kunnes hän lähti matkoille. Hänen matkoillaan hänet kuitenkin siepattiin eräänlaiseksi gladiaattoriksi. Gladiaattorinura teki Lethalista kieroon kasvaneen ja entistäkin enemmän ihmisvihaisen. Gladiaattoriareenoilla hän sai myös lempinimensä. Lopulta hän pakeni ja joutui taas selviämään pitkään ilman ihmisten seuraa. Nykyään hän himoitsee kostoa kaikkia maailman eläviä olioita kohtaan.

      Uusin kommenttini on roolipeli ysissä, josta se on helppo käydä lukemassa.

    • Rugaru

      Nimi: Rugaru
      Rotu: demoni
      Ikä: ei tiedossa
      Ulkonäkö: saanut uuden kehon. Pitkä, valkoihoinen vampyyri jolla valkoiset lyhyet hiukset ja punaiset silmät. Pukeutuu verepuna-mustaan sotahaarniskaan jossa veritimantteja ja musta viitta. Käyttää päivällä mustaa piikikästä kypärää joka suojaa valolta. Vampyyrisiivet yönmustat jotka voi vetää sisään.
      Voimat: pimeyden loitsut; pimeyden taittaminen miksi vaan aineelliseksi esim. piikeiksi, lonkeroiksi tai aseiksi. Fyysisesti yliluonnollisen vahva ja kestävä. Voi nostattaa kuolleita puolelleen ja korruptoida eläviä. Hyvä lentäjä.
      Aseet: voi tehdä mitä vain aseita pimeydestä, mutta käyttää yleensä viikatetta
      Luonne: julma, kylmä tappaja mutta pitää aina lupauksensa
      Muuta: kasvattaa varjokaupunkiaan Necropolista (kyllä se on kaupungin nimi; älkää valittako) tuomiopäivää varten. Puolellaan kymmeniä tuhansia epäkuolleita sotilaita, satoja vampyyrejä, kaksi tuomionenkeliä (deathstroke ja lethal) ja aikoo muovata pimeydestä harpyijoita. Kasvattaa kaupunkia salaa ja pitää sen vampyyrivaltiona kunnes on otollinen hetki hyökätä.

      • kurpizza_

        (En ala hahmoesittelyä nyt kännykällä vääntämään... Se siis ilmestyy myöhemmin. Eikö se sopisi, että Tiberiuksella olisi eri isä kuin Michemillä? Äiti olisi viudahdellu jonkun toisen kanssa ja jättänyt kertomatta. Selittäisi myös eriväriset hiukset.)

        Michem oli huitonut minua niin paljon kirveillä, että väistö sujui lähes automaattisesti. En kuitenkaan jää odottamaan seuraavaa iskua, vaan pakenen kylään.


    • (Joo toi jakaantuminen kuulostaa hyvältä, mut voitteks pliis puhua täällä alhaalla vaikka sitten vain mun mieliksi?
      Osaako Lethalkin lentää nykyään? Meinaan jos osaa, niin voisin tehdä silleen, että se ei vaan aiemmin tiennyt siitä ja sen takia ei käyttänyt siipiään liikkumiseen. )

    • "Perhana!" huudahdan, kun Kurpizza väistää taas. Lähden juoksemaan hänen peräänsä, mutta selkääni alkaa sattua silmittömästi. Minulle... Kasvaa siivet. Mustat siipeni näyttävät enemmän energialta, kuin nahalta tai sulilta. Tämä olisi muuten ollut ajojahdin päättävä onnenpotku, mutta selkäkipua voivotellessani olin kadottanut takaa-ajettavan näköpiiristäni. Muodonmuutokseni ei ilmeisesti tapahtunut ihan heti kokonaan jostain syystä... Outoa, mutta nyt täytyy etsiä se tyttö. Ellen saa häntä kiinni, joudun taatusti naurunalaiseksi. Ja siitä ei seuraisi mitään hyvää... muille.

      • Michem de Auditore

        (tiberius enkelin esittäminenkin on rikos ja totta olen itsekin tehnyt rikoksia)
        olen tukikohdassa ja istun johtajan tuolilla tiberiuksella on liikaa valtaa tajuan


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (tiberius enkelin esittäminenkin on rikos ja totta olen itsekin tehnyt rikoksia)
        olen tukikohdassa ja istun johtajan tuolilla tiberiuksella on liikaa valtaa tajuan

        (No voi herran Jumala! Enkelin esittäminen rikos?! Oikeasti mitä hemmettiä! No kyllä minut epäenkeliksi tunnistaa, vaikka siivet ovatkin valkoiset ja lentokykyä kirurgisesti paranneltu.)


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        (No voi herran Jumala! Enkelin esittäminen rikos?! Oikeasti mitä hemmettiä! No kyllä minut epäenkeliksi tunnistaa, vaikka siivet ovatkin valkoiset ja lentokykyä kirurgisesti paranneltu.)

        (onko keskimaassa huippukirugiaa? itse sanoit ettei liian kehittynyttä teknologiaa)
        nousen johtajan tuolilta ja lähetän lähettejä kutsumaan joukot koolle tiberiuksen muuri olikin hyvä idea mietin hinkatessani paavinsauvaani


    • Kirurgia ei ole varsinaista teknologiaa siinä mielessä. Tai siis Keski-maassa on lääkkeitäkin, joten miksei olisi mahdollista leikellä ihmistä/puolienkeliä/ketä ikän haluaa sillä tavalla, että sen ruumiinrakenne muokkautuu lievästi. Tai siis ei kirurgiaan välttämättä mitään ultimaattisia laitteita tarvita.

    • Rugaru

      (Jep siiliö. Tuomionenkelit pystyvät lentämään. Voit myös tehdä aseita, lonkeroita ja piikkejä pimeydestä.)
      Sillä aikaa kun valtakuntani kasvaa, vampyyrini ovat antaneet minulle paljon hyödyllisiä tietoja. Puolienkeli Tiberius de Auditore ei ole temppeliritarien johdossa vaan hänen veljensä Michem. Heillä on eripuraa ja Michemin mieli vaikuttaa olevan epävakaa. Tätä voisi hyödyntää ja yrittää solmia liiton temppeliritarien kanssa jolloin Tiberius olisi alakynnessä. Kokoan muutaman kymmenen eliittivampyyrin joukun ja lähden lentämään kohti Citadelia lentäen siihen tuskin kuluu kauaa aikaa.
      (Miltä kuulostaa michem?)

      • Michem de Auditore

        (kuulostaa hyvältä PS.olen tukikohdassa en citadelissa)
        ''kutsu tiberius paikalle'' sanon yhdelle lähetille


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (kuulostaa hyvältä PS.olen tukikohdassa en citadelissa)
        ''kutsu tiberius paikalle'' sanon yhdelle lähetille

        (Korjataan sitten Citadel=temppeliritarien tukikohta)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (kuulostaa hyvältä PS.olen tukikohdassa en citadelissa)
        ''kutsu tiberius paikalle'' sanon yhdelle lähetille

        Olen juuri nukkumassa, kun minut kuulemma kutsuttiin paikalle. Puen vaatteeni ja varusteeni ja lähden kävelemään Michemin mitälievaltaistuinsalia kohti.


      • Michem de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Korjataan sitten Citadel=temppeliritarien tukikohta)

        huomaan saapuvan joukkion näytän heille merkin että tulkaa tänne


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        huomaan saapuvan joukkion näytän heille merkin että tulkaa tänne

        (Anteeks kesto, mut voiks kuvailla tukikohtaa vähän?)


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        Olen juuri nukkumassa, kun minut kuulemma kutsuttiin paikalle. Puen vaatteeni ja varusteeni ja lähden kävelemään Michemin mitälievaltaistuinsalia kohti.

        Sori että oon ollu poissa ropesta.
        Nimi: Neloth
        Rotu: Pimeähaltia
        Luonne: Julma ja häikäilemätön pimeähaltioiden kuningas.
        Vahvuudet:
        -Vaikutusvaltainen
        -Älykäs
        -Voimakas velho
        Heikkoudet
        -Vanha
        -Fyysisesti heikko
        Muuta: Alkanut kokoamaan armeijaa pimeähaltioista, zombeista sekä muista ulottuvuuksista kutsumistaan otuksista


      • Rugaru kirjoitti:

        (Anteeks kesto, mut voiks kuvailla tukikohtaa vähän?)

        (Minä voin. Michem, älä suutu.
        Muuri, jonka takana on kaupunki, jonka keskellä on mahtava linnoitus. Keskellä olevassa innoituksessa on myös muurit ja muurien takana piha, jossa yleensä harjoitellaan ym.. Pihan keskellä on varsinainen linna, joka on suuri ja siinä on useita torneja, käytäviä, sisäpiha, huoneita, saleja ja kaikkea muuta linnamaista. Toivottavasti nämä kuvailut vastasivat sitä päätukikohtaa. Michem voi korjata epäkohdat.)


      • Michem de Auditore
        Neloth kirjoitti:

        Sori että oon ollu poissa ropesta.
        Nimi: Neloth
        Rotu: Pimeähaltia
        Luonne: Julma ja häikäilemätön pimeähaltioiden kuningas.
        Vahvuudet:
        -Vaikutusvaltainen
        -Älykäs
        -Voimakas velho
        Heikkoudet
        -Vanha
        -Fyysisesti heikko
        Muuta: Alkanut kokoamaan armeijaa pimeähaltioista, zombeista sekä muista ulottuvuuksista kutsumistaan otuksista

        (tiberius tukikohdan kuvailu oli juuri sellainen kuin kuvittelin mutta et saa siivistäsi läheskään yhtä hyviä kuin enkeleillä vain hieman paremmat)


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (tiberius tukikohdan kuvailu oli juuri sellainen kuin kuvittelin mutta et saa siivistäsi läheskään yhtä hyviä kuin enkeleillä vain hieman paremmat)

        (yksi epäkohta tukikohdan ympärillä ei ole kaupunkia)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (yksi epäkohta tukikohdan ympärillä ei ole kaupunkia)

        (No sittenhän me molemmat KUOLEMME taistelussa lentäviä demoneita vastaan! Heidän siipensä ovat täyttä priimaa ja meidän halpispaskaa!)


    • Rugaru

      (Huom. Michem ei jos on meidän puolella.)
      Laskeudumme linnan eteen. Parempi saapua paraatiovesta jotta hän saa kuvan rauhallisesta lähestymisestä. Vedän siipeni sisään ja odottelen sisäänpääsyä. He lienevät varmaankin jo huomanneet meidät.

      • Michem de Auditore

        (tiberius voimme käyttää demoneita vastaan kotkia)
        hyppään voltilla ikkunasta ulos olisi onnistunut paremmin ilman paavinkaapua kävelen rauhallisesti joukkion eteen ja kättelen rugarua''päivää olen michem de auditore miksi tulitte''


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (tiberius voimme käyttää demoneita vastaan kotkia)
        hyppään voltilla ikkunasta ulos olisi onnistunut paremmin ilman paavinkaapua kävelen rauhallisesti joukkion eteen ja kättelen rugarua''päivää olen michem de auditore miksi tulitte''

        Hmm. Paljon nuorempi kuin odotin. Hyvä. Kättelen Michemiä. Taidan käyttää salanimeäni. "Olen Vladimir. Necropoliksen johtaja ja päävampyyri. Olen kuullut teistä Michem de Auditore. Johdatte temppeliritareita ja olette vaikutusvaltainen puolienkeli keskimaassa. Voinemme auttaa toisiamme." Kerron.


      • Michem de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Hmm. Paljon nuorempi kuin odotin. Hyvä. Kättelen Michemiä. Taidan käyttää salanimeäni. "Olen Vladimir. Necropoliksen johtaja ja päävampyyri. Olen kuullut teistä Michem de Auditore. Johdatte temppeliritareita ja olette vaikutusvaltainen puolienkeli keskimaassa. Voinemme auttaa toisiamme." Kerron.

        ''mennään citadeliini''sanon rugarulle


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''mennään citadeliini''sanon rugarulle

        ''tai siis mennään kohta citadelille koska minulla on töitä täällä tukikohdassa tule suunniteluhuoneeseen''sanon ja alan saattaa rugarua suunniteluhuoneeseen


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''tai siis mennään kohta citadelille koska minulla on töitä täällä tukikohdassa tule suunniteluhuoneeseen''sanon ja alan saattaa rugarua suunniteluhuoneeseen

        Seuraan Michemiä. "Citadel. Kaunis kaupunki." Totean ihaillen ääneen. "Yritän nostaa Necropolista samalle tasolle. Ehkä suuremmallekin." Vilkaisen vampyyreitä. "Saattueeni voinee seurata meitä?"


    • Saavun valtaistuisaliin, mutta Michem ei ole siellä. "Eikö meidän pitänyt tavata täällä?" Kysyn lähetiltä. "Kyllä piti." hän vastaan. Kävelen lähimmän vartijan luokse. "Missä Michem on?" kysyn vartijalta. "Hyppäsi voltilla ikkunasta ulos paavinkaapu päällä." Vartija vastaa. "Hyppäsi ulos Paavinkaapu päällä? Tyypillistä Michemille." sanon naurahtaen ja lähden takaisin.

      • HeKeKee'd

        Elroth kävelee muiden assasiinien kanssa kohti Citadelin valtaistuinsalia. Heidät kutsuttiin paikalle, sillä sinne oli saapunut vaikutusvaltaisia vieraita.


      • Michem de Auditore
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Elroth kävelee muiden assasiinien kanssa kohti Citadelin valtaistuinsalia. Heidät kutsuttiin paikalle, sillä sinne oli saapunut vaikutusvaltaisia vieraita.

        (heidät kutsuttiin oletettavasti tukikohtaan ei citadeliin joten varmaan menit tukikohtaan? sekotitko citadelin ja tukikohdan)
        paljon joukkoja saapuu tukikohtaan''mistä kauniista kaupungista puhut''sanon rugarulle saavumme suunnitelma huoneeseen


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (heidät kutsuttiin oletettavasti tukikohtaan ei citadeliin joten varmaan menit tukikohtaan? sekotitko citadelin ja tukikohdan)
        paljon joukkoja saapuu tukikohtaan''mistä kauniista kaupungista puhut''sanon rugarulle saavumme suunnitelma huoneeseen

        "Ah. Kehuin vain Citadelia." Sanon. "Meillä on paljon yhteistä. Molemmat yritämme hallita valtakuntiamme näinä hankalina aikoina. Näillä hetkillä ympäri levotonta keskimaata syttyy ja sammuu erimuotoisia yhteenottoja ja hyvät liittolaiset ovat tarpeen." Yritän viedä keskustelua liiton solmimista kohti.


      • Rugaru kirjoitti:

        "Ah. Kehuin vain Citadelia." Sanon. "Meillä on paljon yhteistä. Molemmat yritämme hallita valtakuntiamme näinä hankalina aikoina. Näillä hetkillä ympäri levotonta keskimaata syttyy ja sammuu erimuotoisia yhteenottoja ja hyvät liittolaiset ovat tarpeen." Yritän viedä keskustelua liiton solmimista kohti.

        (Tietääkö teistä muuten kukaan, että mikä Citadel oikeasti on?
        http://en.wikipedia.org/wiki/Citadel )


      • Rugaru

      • HeKeKee'd
        Rugaru kirjoitti:

        (Jep; kehuin kaupunkii)

        (Joo siis ollaan menossa sinne minne Michemkin)


      • Michem de Auditore
        HeKeKee'd kirjoitti:

        (Joo siis ollaan menossa sinne minne Michemkin)

        assassiinit ovat nyt saapuneet tukikohtaan
        ''vladimir liittoudutaanko''sanon


      • Neloth
        HeKeKee'd kirjoitti:

        (Joo siis ollaan menossa sinne minne Michemkin)

        Lähetän pimeähaltia-assassineja etsimään tietoa ja levittämään sanaa. Samalla kutsun valtavia liskoja toisesta ulottuvuudesta "armeijani kasvaa kasvamistaan, ainut mitä vielä tarvitsen on liittolaisia, en halua taas jäädä taistelemaan yksin kaikkia vastaan" sanon itsekseni.


    • (Pahiksiahan tulee enemmän, kuin hyviksiä. :D Toisaalta määrän ei välttämättä tarvitse ratkaista jos halutaan hyvisten voittavan ja miks vitussa mä käytän sanoja hyvikset ja pahikset? )

    • Rugaru

      "Hyvä. Tehdään niin." Hymyilen. "Nyt voinemme järjestää keskimaan asiat ja luoda tänne järjestyksen. Tietty se vaatii koko keskimaan valtaamista, mutta sen järjestys vaatii. Jos jätämme vapaata maata, on olemassa vaara kapinaan."
      (helpompi sanoo hyvikset ja pahikset ku alkaa luettelee näit kaikkii.)

    • Nimi: Kupizza. Ristimänimi on Jeanie, mutta sitä ei enää käytä.
      Rotu: Ihminen
      Sukupuoli:Nainen
      Ulkonäkö: Lyhyt, ruskeat hiukset, siniharmaat silmät. Tavallisen näköinen.
      Taidot: Osaa käyttää veitsiä, varastella ja aukoa päätä.
      Perhe: Äiti missälie, isä temppeliritareissa, ja Michem puukotti veljen vuosia sitten eräässä tappelussa.
      Luonne: En muista. Huumorintajuinen ainakin. Yleensä luotettava.
      Historia: Aluksi oli Nelothin palveluksessa ja kinasteli välillä HeKeKeen kanssa. Yhdessä välissä törmäsi Siiliöön. Sen jälkeen pakeni Williamin ja Alice Dollyn kanssa pois sotatantereelta. Sitten meni Michemin kanssa sukset ristiin ja.... hmm... siinä kuluikin pari roolipeliä. Aika vasta oli pimeää paossa temppiliritarien tukikohdassa.

      Ryntäilen paniikissa pitkin katuja, kunnes pääsen metsän laitaan. Kun pääsen pois kylästä, Lethalilla ei ole mahdollisuuksia löytää minua yhtä helposti. Juuri kun olen astumassa rajan yli, tunnen poltetta käsissäni. Se sopimus.
      Minä en lähde täältä minnekään.
      Kiitoksia Michem. Inhoan sinua.
      Vihaisena käännyn ja ryntään takaisin kylään. Yhtäkkiä paniikki iskee, kun tajuan jotain. Mitä jos Rugaru päättää vallata kylän? Kaikki muut voivat paeta paitsi minä. Pysähdyn ja alan repimään hiuksiani. Olen sievästi sanottuna ku*essa.

      • Michem de Auditore

        ''vladimir onko aikeena siis vallata koko keski-maa''kysyn


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''vladimir onko aikeena siis vallata koko keski-maa''kysyn

        "Kyllä. Ymmärrät varmaankin ettemme voi jättää alueita joilla vastarintaa voisi kehittyä. Näin saavutamme rauhan ja järjestyksen keskimaahan." Vastaan michemille. "Moni liittynee puolellemme kun kuulee aikeet, mutta ne harvat jotka vastustavat voidaan nujertaa Necropoliksen ja temppeliritarien yhteistyöllä."


    • Nousen siivilläni ilmaan ja alan etsiä tyttöä lennellen kylän yläpuolella. Nyt tämä työkaluilla pelleily saa luvan riittää, ajattelen ja laitan veitseni ´ja kirveeni takaisin vyölleni. Luon pimeydestä itsestäänlatautuvan varsijousen. Toivottavasti taidot ovat tallella.

      • Michem de Auditore

        ''kyllä sinut olisi parasta päästää johtoketjun toiseksi veljeni tiberius menisi kolmanneksi''sanon ''mikä se necropolis muuten on''kysyn


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kyllä sinut olisi parasta päästää johtoketjun toiseksi veljeni tiberius menisi kolmanneksi''sanon ''mikä se necropolis muuten on''kysyn

        "Necropolis on vampyyrien kaupunki jota minä johdan. Hankala kuvailla sanoin joten voisitte joskus vierailla siellä." Sanon. "Enkä usko että haluatte pitää veljenne johtoketjussa enää sen jälkeen kun kerron jotain."


    • Pysähtyminen ei ainakaan auta asiaa, tuumaan. Kiskon hupun päähäni ja ryntään taas juoksuun.

      • Michem de Auditore

        ''minulla on yksi ongelma veljeni kanssa hänellä on liikaa valtaa''


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''minulla on yksi ongelma veljeni kanssa hänellä on liikaa valtaa''

        "Siitä aioinkin puhua. Vakoojani ovat kertoneet että hänen mielestään olet menettämässä otteesi Michem. Tiberius aikoo syöstä sinut vallasta jokin päivä." Kerron. "Hän voi olla ongelma kun otamme keskimaan haltuun."


      • Michem de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        "Siitä aioinkin puhua. Vakoojani ovat kertoneet että hänen mielestään olet menettämässä otteesi Michem. Tiberius aikoo syöstä sinut vallasta jokin päivä." Kerron. "Hän voi olla ongelma kun otamme keskimaan haltuun."

        ''kauheaa oma veljeni pettää minut se on estettävä mutta miten''kysyn kauhistuneena


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kauheaa oma veljeni pettää minut se on estettävä mutta miten''kysyn kauhistuneena

        "Hänellä on liikaa liittolaisia temppeliritareissa. Hänet pitää lavastaa maanpetturiksi jolloin tuomio onkin sitten sinusta kiinni." Suunnittelen. "Maanpetturuudesta kiinnijääminen vie ystävät temppeliritareista eikä kukaan ehdi auttaa häntä ennekuin on liian myöhäistä."


      • Michem de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        "Hänellä on liikaa liittolaisia temppeliritareissa. Hänet pitää lavastaa maanpetturiksi jolloin tuomio onkin sitten sinusta kiinni." Suunnittelen. "Maanpetturuudesta kiinnijääminen vie ystävät temppeliritareista eikä kukaan ehdi auttaa häntä ennekuin on liian myöhäistä."

        ''lavastaa maabpetturiksi miten''kysyn


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''lavastaa maabpetturiksi miten''kysyn

        "Miltä kuulostaa: Tiberius de Auditore on jäänyt kiinni veljensä murhan yrityksestä. Valtaa hamunnut puolienkeli yritti myrkyttää veljensä lisäämällä tämän viinilasiin myrkkyä. Viiniä sattui vahingossa maistamaan ruokapöydällä juossut rotta joka kaatoi lasin ja kuoli. Myrkkypullo löytyi Tiberiuksen huoneesta syyllistä etsittäessä ja nyt petturi odottaa jo tuomiotaan. Hän on yrittänyt sitkeästi kiistää kaikki syytteet." Ehdotan. "Voin järjestää kaiken."


    • ^ Jos työ snaiaatte, mit' mä ajan takkaa. ^
      I I
      UPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPUP

    • Pieni hämminki saattaisi auttaa... Siinä on riskinsäkin, mutta täytyyhän tässä jotain tehdä. Alan ammuskella varsijousellani kylää. Taitoni tosiaan ovat tallella ja lähes jokainen ampumani nuoli osuu johonkin elävään ja tappaa tämän. Ihmiset alkavat tietenkin paeta.

      • (No jatkakaa nyt!)


    • Vieressäni kävelevä mies ottaa osumaa. Kirkaisen ja nopeutan juoksutahtiani. Ihmiset kirkuvat ja yrittävät murtautua lähimpiin sisätiloihin. Lennän nurin ja päätän jäädä paikoilleni makoilemaan. Ei kai minua ihan heti kuolleiden joukosta erota...

    • (Onko tämä nyt oikeasti kuollut?)

      • (Toivottavasti ei. Kokeillaan herättää henkiin viikonloppuna...)


      • motari
        kurpizza kirjoitti:

        (Toivottavasti ei. Kokeillaan herättää henkiin viikonloppuna...)

        Hommat kusi ku se yks häippäs. Pitäskö yrittää pyytää takas ku haluun kummiski naureskella teiän roolipeleille ;) :D


      • Michem de Auditore
        motari kirjoitti:

        Hommat kusi ku se yks häippäs. Pitäskö yrittää pyytää takas ku haluun kummiski naureskella teiän roolipeleille ;) :D

        ''vladimir olet nero jos teet tuon niin nostan necropoliksen huipulle''sanon iloisena''odota pieni hetki''kävelen kirjastoon ja sanon kirjaston hoitajalle''tuo minulle muutama kirja varsijousi mekaniikasta ja teristä että sirpeistä''
        juoksen aselaatikolle ja otan muutamia piikkejä teriä sirppejä sun muuta hilavitkuttimia
        palaan vladimirin luokse


    • Huomaan, että korpin lähteminen ei loppujen lopuksi pysäyttänyt peliä kokonaan, (sen teki sateenkaarirunkkarin spammailu) mutta kun niinsanottu pääantagonisti (Rugaru) häipyi, niin on aika vaikeaa keksiä oikeastaan, miten pitäisi menetellä.

      • (Niin juuri! Kuka voisi ottaa antagonistin roolin? Vai ottaako kukaan?)


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        (Niin juuri! Kuka voisi ottaa antagonistin roolin? Vai ottaako kukaan?)

        (tehtäisiinkö michemistä& tiberiuksesta antagonistit?)


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (tehtäisiinkö michemistä& tiberiuksesta antagonistit?)

        No huoh. Pelataa ny tää sit loppuu


    • (Olen kylläkin protagonist. Ole sinä mikä olet.)

    • Rugaru

      Michem palaa mukanaan aseita ja kirjoja. "Mitähän aiotte?" Kysyn.
      (Häivyin mutten ajatellut tämän menevän poikki joten pelaan loppuun enkä kiirehdi. Sitten poistun.)

    • (Kiitos! Hyvä, että jäät edes siksi aikaa. )

      Kaikki ovat nyt piilossa, paenneet tai kuolleet. Täytyy tarkastaa ruumiit. Jos kukaan ei ole etsimäni tyttö, niin lähden jahtaamaan pakolaisia. Laskeudun ja häivytän varsijouseni. Tilalle luon sirpin. Sirppi... Se tuo muistoja mieleen. Olin aina hyvä sirppien kanssa. Pienenä oli tapana pitää kaksintaisteluja ilman aikuisten lupaa. Ja minut pakotettiin taistelemaan vasten tahtoani aina parhaita vastaan. He kai toioivat, että joku tappaisi minut vahingossa. Kehityin kuitenkin aika hyväksi silloin. Alan etsiä tyttöä.

    • (Ei sillä minusta ole väliä, kuka on hyvis tai pahis. Se riippuu ihan jokaisen hahmon näkökulmasta. Kiva että Rugaru jäit tänne edes roolipelin ajaksi :)....)

      ÄlähuomaaminuaÄlähuomaaminua. Ajattelen, kun Lethal käveleskelee yhrien joukossa. Hän kyllä huomaa, etten ole kuollut. Pakeneminen hänen nenänsä edestä ei taas onnistu. Voisinhan näyttää enemmänkin kuolleelta, jos löisin itseäni veitsellä. Mutten pysty mitenkään pysäyttämään veren vuotoa.
      Nousen ylös niin hiljaa kuin osaan ja pinkaisen juoksuun.

    • Lethal kuulee juoksuaskelia takaataan. Hän kääntyy ja näkee Kurpizzan jokusen metrin päässä. Lethal kasvattaa siipensä ja lähtee lentämään Kurpizzaa kohti. "Eikö sinun olisi kannattanut paeta kylästä, kun vielä voit? Luulisi ihmisellä nyt edes hieman olevan stradegista silmää", Lethal huudahtaa pilkallisesti.

    • Olen vähällä tiuskaista Lethalille, etten voi poistua kylästä, mutta tajuan sulkea suuni. Missä vaiheessa Lethal oppi lentämään? Päätän jarruttaa ja juoksen lähimmän talon ovesta sisään.

      (Pitäisikö vaihtaa hahmoa? Pistää Kurpizza vähäksi aikaa säilöön? Raivostuttaa, kun hahmo on vähän niin kuin jumissa. Saisin sen hauskan loogisesti onnistumaan... Tai en minä tiedä...)

    • Lethal laskeutuu maahan ja potkaisee talon oven sisään. "Tästä ei ole mitään hyötyä. Saan sinut lopulta kuitenkin", Lethal sanoo ja lähtee lähestymään Kurpizzaa.

    • Rugaru

      (Juu siis micem oon viel hengis et jatketaanko?)
      "Pitää järjestää illalliset joihin liitymme minä, sinä, Tiberius ja joitakin vaikutusvaltaisia vieraita jotka olisivat varmaankin Tiberiuksen puolella kun otat täyden vallan. Nähdessään veljesi ahneuden, he liittyvät puolellemme. Täydellinen vallankaappaus ja voit käyttää sitä syynä keskimaan valloitukseen." Sanon Micemille.

    • (Michem on ollut taas jonkillaisella tauolla. Jatketaanko ilman häntä?)

      • Rugaru

        (Ei hommat oikee luista ilma sitä. Ja kummiski sitä taris. Huomen?)


      • Rugaru kirjoitti:

        (Ei hommat oikee luista ilma sitä. Ja kummiski sitä taris. Huomen?)

        (No voinhan minä aloittaa sisällissodan etuajassa. Ja vähän autohittailla.)


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        (No voinhan minä aloittaa sisällissodan etuajassa. Ja vähän autohittailla.)

        (Voinen hoitaa sen sun lavastuksen ilman michemii nii päästää toimintaan.)
        "Otan vapauden hoitaa asiat valmiiksi Michem. Tarvitsemme sinut vain pöytään ja kaikki on valmista." Sanon ja heilautan vampyyrin kävelemään luokseni. Hän ottaa viittansa alta pienen vihreän pullon harpyijan kynsistä rutistettua myrkkyä. Vampyyri taittaa pimeyttä ja katoaa. Komennan hänet etsimään Tiberiuksrn huoneen jonne hän voi piilottaa pullon. Sitten näkymättömissä olevalla lonkerollani huoneen nurkassa piileskelevään rottaan ja korruptoin sen. Vampyyrini ottaa sen ja katoaa myös. "Voinen lähettää kutsun Tiberiuksen ystäville kuten Siiliölle, Kurpizzalle ja voinemme yrittää saada haltiatkin puolellemme tarpeeksi kauaksi aikaa joten kutsunen Hekekeenkin." Ehdotan ja komennan vampyyrini tekemään kutsut vieraille. Pian ne ovat valmiit ja pistän vampyyrini lähettämään ne. Harmi ettei Kurpizza saavu ikinä.


    • Siiliö saa kutsun ja lähtee matkaan.

    • Peräännyn talon takaseinää vasten.
      "Rugaru mahtaa arvostaa sinua paljon. Metsässä juoksee assassiineja ja kaikkia muita taitavia sotilaita ja hän pistää sinut jahtaamaan nipinnapin täysikäist kakaraa." sanon, kun en muutakaan keksi. Kulutan arvokkaita viimeisiä jäljellä olevia sekunteja Michemin inhoamiseen.

    • Deanrius Proditor

      Nimi: Denarius Proditor
      Ikä: 52
      Rotu: ihminen
      Ulkonäkö: lihava ja lyhyt mustapartainen mies. Tummanruskeat, pistävät silmät ja kaulakoruja useiden vaatekertojen päällä
      Ura: kaupankävijä joka alalla. Nykyisin myy aseita ja sotavarusteita, mutta tarttuu tilaisuuteen jos sellaisen haistaa. Omistaa saattueen ja hankkii tavaraa mistä milloinkin
      Kyvyt: tehokas ostamaan ja myymään, aseista osaa käyttää vain kaksipäistä kultaista kirvestä jota palvelijat kulkettavat mukana
      Omaisuus: tällä hetkellä saattue johon kuuluu viitisen vankkuria täynnä aseita, ruokaa ja kultaa. Kaksikymmentä palvelijaa jotka on kerännyt matkojen varrelta ja lemmikkinä kullankeltaisen värinen mantikori
      Tällä hetkellä: etsii kauppatoimia keskimaasta asekauppiaana

      • Denarius Proditor

        Anteeksi. Oikea nimimerkkini


    • (Jatkuu, Jatkuu! Ei nyt tapeta tätä!)

      Katson kelloa. Jonkinlainen juhlava ja illallinen, jonne minut on kutsuttu on alkamassa.
      Puen päälleni juhlavan hienon puvun, joka täyttää assassiinistandardit ollessaan mukava, kestävä ja komea. Hieman Eziotyylinen. Ranteisiini laitan juhlavat koristellut ranekkeet, joista toisessa on piiloterä ja piiloase. Vyölleni laitan lyhyehkön kapean miekan, jonka puuosat ovat mustia ja metalliosat terää lukuunottamatta ovat kullattuja. Terä on erittäin terävä ja kiiltävää terästä, jossa on kauniita kaiverruksia. Otan myös mukaani tikarin. Lähden kävelemään illalliseen varattua salia kohti.

    • (Denarius Proditor// Tervetuloa!
      Minä odotan Siiliötä...)

    • (Hei assassin! Tiesitkö, ettei salamurhaajan aseessa saa olla mitään kiiltävää? Ei varmaan tule yllätyksenä, ettei assassiini saa näkyä kovin hyvin. Se sen sijaan saattaa olla yllätys, että (ainakin jotkut) assassiinit maalaavat veitsiensä terät mustiksi.)

      Lethal jatkaa lähestymistään. Kurpizzan sanat olivat kolahtaneet odottamattoman pahasti, mutta hän ei sitä aio näyttää.

      • ( Kyseinen miekka on edustustarkoitukseen (Paraatit, juhlavat illalliset, diplomaattiset tehtävät ja kaikki muu koreilu), joten sen kuuluu olla kiiltävä. Assassiiniaseet ovat normaalia kiilloittamatonta ja laadukasta terästä.
        Ketä kaikkia on muuten mukana illallisella?)

        Saavun illallissaliin.


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        ( Kyseinen miekka on edustustarkoitukseen (Paraatit, juhlavat illalliset, diplomaattiset tehtävät ja kaikki muu koreilu), joten sen kuuluu olla kiiltävä. Assassiiniaseet ovat normaalia kiilloittamatonta ja laadukasta terästä.
        Ketä kaikkia on muuten mukana illallisella?)

        Saavun illallissaliin.

        (Siiliö sanoi olevansa saapumassa, sinä, michem jää varmaan pois taukonsa takia, kurpizza ei pääse sattuneista syistä ja hekekee oli kutsuttu muttei vaikuta pelaavan. Voinen hoitaa tämän tapauksen kunnes michem jatkaa.)
        "Tarvitsen kulissin tähän joten lainannet kokkejasi ja vartijoitasi jotka voin pistää saliin." Sanon Michemille ja pistän salin valmiiksi. Valmistelen Kurpizzallekin paikan jottei heräisi epäilyksiä. Tiberiuksen lähimmät ystävät ja viholliset saavat nähdä hänen kavalluksensa ja kääntyvät Michemin puoleen jolloin puolienkeliparka voidaan mestata julkisesti tai kiduttaa tai lukita tyrmään ikuisesti. Voi mitä kaikkea keksinkään. Sali alkaa olla valmis vieraille, kun sen ovi avautuu. Loput vampyyrini ottavat asennon seinän vierustalla ja minä kävelen Tiberiusta vastaan. "Taisitte saapua hieman etuajassa Tiberius. Michem ei ole päässyt paikalle saatika muutkaan vieraat." Tervehdin häntä. Liian aikaista siirtyä pöytään.


      • Rugaru kirjoitti:

        (Siiliö sanoi olevansa saapumassa, sinä, michem jää varmaan pois taukonsa takia, kurpizza ei pääse sattuneista syistä ja hekekee oli kutsuttu muttei vaikuta pelaavan. Voinen hoitaa tämän tapauksen kunnes michem jatkaa.)
        "Tarvitsen kulissin tähän joten lainannet kokkejasi ja vartijoitasi jotka voin pistää saliin." Sanon Michemille ja pistän salin valmiiksi. Valmistelen Kurpizzallekin paikan jottei heräisi epäilyksiä. Tiberiuksen lähimmät ystävät ja viholliset saavat nähdä hänen kavalluksensa ja kääntyvät Michemin puoleen jolloin puolienkeliparka voidaan mestata julkisesti tai kiduttaa tai lukita tyrmään ikuisesti. Voi mitä kaikkea keksinkään. Sali alkaa olla valmis vieraille, kun sen ovi avautuu. Loput vampyyrini ottavat asennon seinän vierustalla ja minä kävelen Tiberiusta vastaan. "Taisitte saapua hieman etuajassa Tiberius. Michem ei ole päässyt paikalle saatika muutkaan vieraat." Tervehdin häntä. Liian aikaista siirtyä pöytään.

        (Huomaan suunnitelmassasi niin monta epäkohtaa, että se on jo aika hauskaa. Temppeliritarien valtion lait ja säännöt eivät taida olla tuttuja?)

        "Iltaa." Tervehdin. "Ketä muita on tulossa paikalle?" Kysyn.


    • (No eipä Rugaru niitä voi tietääkään, kun niitä ei ole täällä ilmoitettu.)

      Siiliö saapuu paikalle. Hänen on täytynyt kulkea nopeasti, jotta hän ehti paikalle, mutta siellä hän kuitenkin on.

      • Katson lähestyvää hahmoa. Sehän on siiliö! Kutsuttiinko hänetkin?
        "Hyvää iltaa Siiliö!" Huudahdan.


    • Seinästä en onnistu pääsemään läpi.
      "Tiedätkös mitä. Tapat minut ihan turhaan." sanon.
      "Yritän vain pysyä poissa hankaluuksista, siksi en suostunut Rugarun tarjoukseen." tämähän on tavallaan totta.
      "Jouduin tekemisiin Michemin kanssa ja katso." näytän ranteissani olevia naulan jälkiä.
      "Hän naulasi minut ristiin. Myöhemmin hän viilsi kurkkuni auki." Nostan päätäni ja näytän kaulassani kulkevaa arpea. "Lisäksi hän yritti polttaa minut useasti hengiltä ja hakata pääni irti kirveillä. Nyt hän pakotti minut tekemään sopimuksen, jonka takia en voi poistua kylästä. Hän puukotti veljeni hengiltä. Luuletteko todella, että haluan olla missään tekemisissä hänen kanssaan?"
      Päätän pistää peliin kaiken mitä voin. Nyt on hengenlähtö lähellä.

      • Rugaru

        (Siiliö puhuu asiaa. Et oo kirjotellu niit minnekää ylös joten voinen laskea paavin murhayrityksen tarpeekdi kovaksi ystävien menettämiseen ja arvonimen lähteminen temppeliritareissa.)
        Siiliökin taisi saapua ennenkuin ehdin luetella muita. Odottelemme vielä Hekekeetä kun päätän tarkistaa tuomionenkelieni mielet. Tavoitan Lethalin ja näen mitä hänkin. Kelaan salamannopeasti muistin ettei tule tehtyä minkään sortin virhettä kun Kurpizza on kohta muutamassa osassa. Upeaa. "Lethal. Lopeta. Sano ystävättärellemme että hän pääsee tapaamaan vanhan tutun piakkoin ja poistu kylästä tappamatta häntä. Saat korkeamman tason vastustajan." Sanon Lethalille hänen mieleensä. Yritän tavoittaa myös Deathstroken mutta... en löydä häntä.


    • (Siiliö)

      "Iltaa Tiberius", Siiliö vastaa.

      (Lethal)

      Lethal ei ole kuullut tästä Michemistä paljoakaan, muttei pidä hänestä ollenkaan. "Miksi kerrot tämän minulle? Miksi luulet minun muuttavan mieltäni tästä asiasta?" Lethal sanoo.

      • (No sanottaisiinko, että puolienkelit ovat tarpeeksi taivaallisia, joten he eivät ole kenellekkään vastuussa maan päällä, joten maalliset tuomioistuimet eivät voi minua tuomita. Osaisin muutenkin lahjoa tuomarit, joista osa kuuluu salaliittoon.

        Lisäksi olen jo suunnitellut kaikkea jännää salaliittolaisten kanssa. Aateliset ovat kyllästyneet siihen, että Michem vei heiltä paljon valtaa, papisto on kyllästynyt Michemin epäpyhyyteen ja armeijan johto Michemin huonoon johtamiseen. Kaikista kolmesta ryhmästä on siis salaliittolaisia.

        HeKeKee ei ole salaliittolainen eikä edes ystäväni, mutta hän taas haluaa tappaa Michemin itsekin, joten hän olisi minulle vain kiitollinen. Siiliö taas taitaa olla jo kiitollinen minun autettua häntä taistelussa. Nuo murhasyytökset tulevat vain kiristämään välejäni Michemin kanssa niin, että sisällissota on jo ovella...)


      • Raivostun.
        "Michem de Auditore. Temppeliritarien suurmestari. Tiberiuksen pikkuveli. Michem itse juoksentelee ympäriinsä ja valittaa Tiberiuksen päätöksistä. Hän lähestulkoon tappaa minut ja parantaa sitten. Koska olen paha "pimeyden noita". Harmi vain, etten osaa taikoa. Epäloogista? Minä sentään olin Nelothin puolella ensimmäisessä sodassa. Sitten Michem valittaa minulle, että käytän hyväksi temppeliritaien avuliaisuutta."

        Alan haukkua Michemiä, mutta tajuan kuulostavani nalkuttajalta. Sitä paitsi, Lethalhan voi tappaa minut valitukseni takia. Nopeutan puhetahtiani. Harpon välillä ympäriinsä ja jystän nyrkillä seinää. Kymmenen minuutin päästä olen saanut tarpeekseni.
        "Jos voisit tuon kertoa Michemille ja lisätä vielä, että hän on idiootti, kuolen tyytyväisenä." lopetan saarnani.

        (Sori Siiliö, varmaan hauskaa lukea.)


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        (No sanottaisiinko, että puolienkelit ovat tarpeeksi taivaallisia, joten he eivät ole kenellekkään vastuussa maan päällä, joten maalliset tuomioistuimet eivät voi minua tuomita. Osaisin muutenkin lahjoa tuomarit, joista osa kuuluu salaliittoon.

        Lisäksi olen jo suunnitellut kaikkea jännää salaliittolaisten kanssa. Aateliset ovat kyllästyneet siihen, että Michem vei heiltä paljon valtaa, papisto on kyllästynyt Michemin epäpyhyyteen ja armeijan johto Michemin huonoon johtamiseen. Kaikista kolmesta ryhmästä on siis salaliittolaisia.

        HeKeKee ei ole salaliittolainen eikä edes ystäväni, mutta hän taas haluaa tappaa Michemin itsekin, joten hän olisi minulle vain kiitollinen. Siiliö taas taitaa olla jo kiitollinen minun autettua häntä taistelussa. Nuo murhasyytökset tulevat vain kiristämään välejäni Michemin kanssa niin, että sisällissota on jo ovella...)

        (Aivan niin)


      • Neloth
        kurpizza kirjoitti:

        Raivostun.
        "Michem de Auditore. Temppeliritarien suurmestari. Tiberiuksen pikkuveli. Michem itse juoksentelee ympäriinsä ja valittaa Tiberiuksen päätöksistä. Hän lähestulkoon tappaa minut ja parantaa sitten. Koska olen paha "pimeyden noita". Harmi vain, etten osaa taikoa. Epäloogista? Minä sentään olin Nelothin puolella ensimmäisessä sodassa. Sitten Michem valittaa minulle, että käytän hyväksi temppeliritaien avuliaisuutta."

        Alan haukkua Michemiä, mutta tajuan kuulostavani nalkuttajalta. Sitä paitsi, Lethalhan voi tappaa minut valitukseni takia. Nopeutan puhetahtiani. Harpon välillä ympäriinsä ja jystän nyrkillä seinää. Kymmenen minuutin päästä olen saanut tarpeekseni.
        "Jos voisit tuon kertoa Michemille ja lisätä vielä, että hän on idiootti, kuolen tyytyväisenä." lopetan saarnani.

        (Sori Siiliö, varmaan hauskaa lukea.)

        (Moi, oon täällä taas ja nyt olis tarkotus pysyäkin täällä jonkin aikaa) "Foo, Kroses, Diin!" Huudan ja eteeni ilmestyy epäkuollut lohikäärme. Hyppään lohikäärmeen selkään "Kiitos Neloth, että päästit minut takaisin Keski-maan taivaille. Minne haluat mennä" Lohikäärme sanoo. "Eipä kestä, Vulthur. Mutta tällä voisit tehdä palveluksen minulle, Vulthur, voisitko palvella armeijassani?" Kysyn. "Tietenkin voin Neloth, verenhimoni on kasvanut manalassa" lohikäärme sanoo. "Hyvä, voisitko nyt viedä minut kierrokselle?" Kysyn ja samassa Vulthur lähtee lentoon. (Niin ja toi lohikäärmehän on sellainen jolla on siivet ja takajalat.)


      • Rugaru
        Neloth kirjoitti:

        (Moi, oon täällä taas ja nyt olis tarkotus pysyäkin täällä jonkin aikaa) "Foo, Kroses, Diin!" Huudan ja eteeni ilmestyy epäkuollut lohikäärme. Hyppään lohikäärmeen selkään "Kiitos Neloth, että päästit minut takaisin Keski-maan taivaille. Minne haluat mennä" Lohikäärme sanoo. "Eipä kestä, Vulthur. Mutta tällä voisit tehdä palveluksen minulle, Vulthur, voisitko palvella armeijassani?" Kysyn. "Tietenkin voin Neloth, verenhimoni on kasvanut manalassa" lohikäärme sanoo. "Hyvä, voisitko nyt viedä minut kierrokselle?" Kysyn ja samassa Vulthur lähtee lentoon. (Niin ja toi lohikäärmehän on sellainen jolla on siivet ja takajalat.)

        N etsi enää tuomionenkelejäni ja palautan mieleni tilanteen tasalle. "Paikalle on vielä tulossa eräs Kurpizza ja Hekekee. Tiedän ettette varmaan pidä tästä haltijasta, mutta herra Michem yrittää yhdistää Keskimaan ja luoda rauhan kansojen välille. Siksi olisi aika haudata sotakirves." Sanon Tiberiukselle.


      • Michem de Auditore
        Neloth kirjoitti:

        (Moi, oon täällä taas ja nyt olis tarkotus pysyäkin täällä jonkin aikaa) "Foo, Kroses, Diin!" Huudan ja eteeni ilmestyy epäkuollut lohikäärme. Hyppään lohikäärmeen selkään "Kiitos Neloth, että päästit minut takaisin Keski-maan taivaille. Minne haluat mennä" Lohikäärme sanoo. "Eipä kestä, Vulthur. Mutta tällä voisit tehdä palveluksen minulle, Vulthur, voisitko palvella armeijassani?" Kysyn. "Tietenkin voin Neloth, verenhimoni on kasvanut manalassa" lohikäärme sanoo. "Hyvä, voisitko nyt viedä minut kierrokselle?" Kysyn ja samassa Vulthur lähtee lentoon. (Niin ja toi lohikäärmehän on sellainen jolla on siivet ja takajalat.)

        istun pöytään ja otan viiniä joka taisi loppua se olikin sitä harpyijan kynsi viiniä pullo viedään pois

        lohikäärme apurini saapuvat kurpizzan kylään rikkovat seinän ottavat kurpizzan otteeseen ja kertovat lethalille että ovat hänen ystäviään lopuksi lohikäärmeet repivät kurpizzan neljään osaan ja ojentavat pään lethalille ja lentävät takaisin luolaansa kurpizzan riekaleet suussaan


    • (Mitä vittua korppi? Neloth: kaksijalkainen lohikäärme=traakki/draakki/wyverni. Miten ikinä haluaakaan sanoa. )

      (Lethal)

      (Koska Korpin sekoilu on liian sekoilua, niin taidetaan jatkaa siitä, mihin jäätiin.) "Hyvä on. Voin ilmoittaa tuon hänelle, jos ehdin jossain vaiheessa", Lethal sanoo ja lyö sirpillään Kurpizzaa kaulaan. (?)

    • "No pidäkin turvatoimet kunnossa! Viime tapaamisella HeKeKee yritti tappaa Michemin! En halua sen toistuvan." Sanon.

    • En aivan ehdi väistää, joten sirppi ehtii tehdä kaulaani viillon, josta valuu kiitettävästi verta. Putoan lattialle ja koitan tyrehdyttää veren vuotoa toisella kädelläni, toisella kaivan yrttirasian taskustani. Saan kamppailtua muutaman yrtin suuhuni, mutta tuskin saan sitä nielastua. Pääni tuntuu sumuiselta ja näkeminen on vaikeaa.
      Ei tämä välttämättä ole hullumpi tapa kuolla. Olen terve, ja kuolema tapahtuu onneksi nopeasti. Mieluummin näin kuin ristiinnaulittuna.
      Ilmassa tuoksuu kesäinen metsä, jossa en enää koskaan tule kävelemään. Kulutan viimeisiä sekunteja menneiden muisteluun. Saatan hymyillä.
      Pääni kolahtaa lattiaan. Auts. Toivottavasti ei tule mustelmaa.

      (Selkokielellä: Lethal sai tehtävänsä tehtyä.)

    • Rugaru

      (Puolirnkeli ei tunnista täydessä sotahaarniskassa olevaa ylhäisvampyyriä vaikka sellainen seisoisi hänen nenänsä edessä. Hassua.)
      Ylimielinen. Luulee olevansa enkeli. "Tottakai." Hymyilen. "Tuskin haltija haluaa tappaa miestä joka ehdottaa rauhaa kansojen välille, saatika kukaan muukaan. Yhdistitte voimanne ulkopuolista vihollista vastaan ja pelastitte ihmissiilien kylän. Siinä on jotain mikä antaa uskoa parempaan maailmaan." Rupattelen Tiberiukselle.

    • (No eihän haarniskan alle näe ja haarniskoitu vampyyri näyttää ihmiseltä. Tunnistaminen on siis lähes mahdotonta! Kurpizza siis kuoli? Aiotko tehdä uuden hahmon?)

      "No et taida tuntea kyseistä haltiaa? Hän ei ikinä luota Michemiin. Sen takia hän ei välttämättä edes saavu paikalle. Itse asiassa yritimme solmia rauhan, mutta hän vain halusi tappaa meidät." Sanon.

      • Rugaru

        (Veritimantein koristeltu punamusta haarniska verenpunaisine viittoineen ei taida olla normaali temmpeliritarien puku. Sen lisäksi kypärä on poissa päästä ja valkoiset laihat kasvot valkoisine lyhyine hiuksineen, punaisine silmineen näkyvät. En usko tunnistamisen olevan mahdotonta mutta miten vaan.)
        Hekekee tuskin saapuukaan. "Tilanne varmaankin muuttuu jos voin vakuuttaa hänet rauhan tärkeydestä. Keskinäiset riitanne voi siirtää syrjään maan yhdistämisen vuoksi." Sanon.


      • Rugaru kirjoitti:

        (Veritimantein koristeltu punamusta haarniska verenpunaisine viittoineen ei taida olla normaali temmpeliritarien puku. Sen lisäksi kypärä on poissa päästä ja valkoiset laihat kasvot valkoisine lyhyine hiuksineen, punaisine silmineen näkyvät. En usko tunnistamisen olevan mahdotonta mutta miten vaan.)
        Hekekee tuskin saapuukaan. "Tilanne varmaankin muuttuu jos voin vakuuttaa hänet rauhan tärkeydestä. Keskinäiset riitanne voi siirtää syrjään maan yhdistämisen vuoksi." Sanon.

        (No itse asiassa Paladinit käyttävät verenpunaista viittaa. Mustien Ritarien viitta taas taisi olla tummanpunainen. Ja jos itse käytän viittaa, niin yleensä se on verenpunainen ja kultareunuksinen. Lisäksi ritarit ja muut aateliset ostavat yleensä oman haarniskansa, joka voi olla periaatteessa millainen vain. Hahmoni mielestä näytät vain vähän vampyyrimaiselta. Eihän vampyyrejä päästettäisi sisään.)

        Ei maan yhdistäminen edes toimisi. Liikaa kulttuureja, rotuja ja uskontoja, jotka eivät tule keskenään toimeen. "No toivottavasti. Sota on kuluttanut molemmilta puolilta paljon resursseja. Sen loppuminen hyödyttäisi kaikkia." Sanon


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        (No itse asiassa Paladinit käyttävät verenpunaista viittaa. Mustien Ritarien viitta taas taisi olla tummanpunainen. Ja jos itse käytän viittaa, niin yleensä se on verenpunainen ja kultareunuksinen. Lisäksi ritarit ja muut aateliset ostavat yleensä oman haarniskansa, joka voi olla periaatteessa millainen vain. Hahmoni mielestä näytät vain vähän vampyyrimaiselta. Eihän vampyyrejä päästettäisi sisään.)

        Ei maan yhdistäminen edes toimisi. Liikaa kulttuureja, rotuja ja uskontoja, jotka eivät tule keskenään toimeen. "No toivottavasti. Sota on kuluttanut molemmilta puolilta paljon resursseja. Sen loppuminen hyödyttäisi kaikkia." Sanon

        "Sitähän minäkin." Vastaan ja viittaan Tiberiusta ja Siiliötä istuutumaan.


      • Rugaru kirjoitti:

        "Sitähän minäkin." Vastaan ja viittaan Tiberiusta ja Siiliötä istuutumaan.

        Istun tuolille.


    • (Lethal)

      Lethal huokaisee. Työ on nyt tehty... Likainen työ. Kai tämä uusi homma on sitten sellaista. Kotimatka edessä. Tällä kertaa Lethal aikoo kuitenkin taittaa matkaa lentäen. Lethal miettii hetken ja sitten hänelle tulee ajatus: "Ruumiin hautaamisesta ei liene haittaa kellekään." Niin Lethal päättää haudata ruumiin. Sen jälkeen hän lähtee lentämään takaisin herransa luo.

    • (Jatkan kai. Jos keksin hyvän hahmon...)

      • (Joku ritarikuntaan kuuluva kardinaali, piispa, kenraali, kreivi tai joku muu, joka olisi sisällissodassa minun puolella? Michemin puolella voisi myös olla, mutta hän taukoilee usein, josta syystä se voi olla vaikeaa. Toivottavasti keksit hyvän hahmon mahdollisimman nopeasti.)


    • (Ja tämä uusi hahmo)

      Nimi: Erwin Kerr
      Laji: Velho tai jotain sinne päin.
      Sp: Mies (naishahmot eivät pysy tässä roolipelissä hengissä)
      Taidot: Osaa loitsia, miekkailla ja ampua jousella.
      Ikä: Lopetti laskemisen 50 vuotta sitten. Näyttää nuoremmalta.
      Ulkonäkö: Harmaat silmät, tummat hiukset. Arpia aika paljon.
      Aseet&Muut: Jousipyssy, miekka, tikari, ja sauva. Hevonen, korppi ja joitain perusvarusteita. Sekä näkymättömyys-amuletti.
      Heikkoudet: Suht nuori velhoksi, joten ei ole yhtä harkitsevainen ja taitava kuin muut. Hermostuu helposti.

      Kylässä on yllättävän paljon kuolleita. Ihmiset puhuvat pahasta enkelistä, joka ampui ihmisiä varsijousella. Vähän matkan päähän oli kuulemma haudattu joku vastikään kuollut tyttö.
      Olen juuri lähdössä taluttamaan hevostani, kun joku tummatukkainen tyttö juoksee minuun pahki.
      "Anteeksi." hän mumisi silmät punaisina ja jatkoi matkaansa kohti ihmisrypästä. Oletattavasti sen kuolleen tytön hautapaikka. Kummallista tappaa kymmeniä ihmisiä ja haudata yksi.
      Seuraavaksi minuun törmäsi lyhyt nainen. Hän kiroaa ja näyttää sekunnin ajan siltä, kuin aikoisi antaa minulle selkäsaunan. Sitten hän jatkaa matkaansa tytön perään mumisten kurpitsoista. Outoa.
      Päätän lähteä kylästä, sillä olen saanut tarpeeksi lyhyistä naisista, jotka yrittävät käydä kimppuuni. Manalan portilla oli nimittäin ollut aikalailla naisen kanssa samannäköinen tyttö, joka kilahtanut korppini takia ja yrittänyt murhata sen veitsellä.
      Nousen hevoseni selkään ja vihellän korppia. Muistaakseni minun pitäisi nyt etsiä se Tiberius Auditore. Toivon, ettei hän ollut se ihmisiä ammuskellut enkeli. Se mutkistaisi asioita.

    • Rugaru

      "Voinemme aloittaa. Kutpizza saatikka Hekekee eivät taida enää saapua." Kävelen pöydän ääreen. "Kuten olette varmaankin huomanneet, keskimaa ei ole enää yhtä turvallinen. Kansojemme erimielisyydet on haudattava jotta voimme elää rauhassa. Michem de Auditore, temppeliritarien suurmestari, ehdottaa kansojen yhteen liittämistä ja sotien lopetusta yhteisen hyvän vuoksi." Aloitan

      • Kuuntelen vampyyrin näköisen miehen puhetta. Miksi Kurpizza edes kutsuttiin? Hän ei edes ole vaikutusvaltainen. Lisäksi tuo ei kuulosta yhtään Michemiltä...

        "Anteeksi, herra. Saisinko kysyä muutaman kysymyksen?" keskeytän.


    • Saavun temppeliritarien tukikohdan luokse. (Juu aika nopeasti meni, mutta tuohan on velho ja hevonen on tavallista nopeampi)
      "Onko Tiberius de Auditore mahdollisesti siellä?" huudan vartijalle.

      • "Hänen Eminenssinsä Tiberius de Auditore on paikalla! Onko asianne tärkeä?!" Vartija huutaa.


      • assassin kirjoitti:

        "Hänen Eminenssinsä Tiberius de Auditore on paikalla! Onko asianne tärkeä?!" Vartija huutaa.

        Emi-mikä?? Kummastelen.
        "Minulla olisi hänelle viesti." kailotan. "Saan kertoa sen vain Auditorelle. Hän saa päättää, onko asia tärkeä!"
        Kurkkuuni sattuu. Eikö tänne voisi kehitellä jotain viestintä tapaa.


    • Vartijat avaavat portin. Vartijat odottavat toisella puolella.

      • Hyppään pois ratsuni selästä ja lähden taluttamaan sitä porteista sisään. Korppi istuu olallani ja tuijottaa vartijoita kiinnostuneina.
        "Päivää." sanon. "Olen velho Erwin Kerr. Vanhat viisaat lähettivät tulevaisuutta koskien varoituksen vanhemmalle Auditorelle. Minut valtuutettiin viemään se perille." puhun mahdolisimman kunnioittavasti, vaikka näytänkin varmasti heidän silmissään metsästä karanneelta hullulta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hyppään pois ratsuni selästä ja lähden taluttamaan sitä porteista sisään. Korppi istuu olallani ja tuijottaa vartijoita kiinnostuneina.
        "Päivää." sanon. "Olen velho Erwin Kerr. Vanhat viisaat lähettivät tulevaisuutta koskien varoituksen vanhemmalle Auditorelle. Minut valtuutettiin viemään se perille." puhun mahdolisimman kunnioittavasti, vaikka näytänkin varmasti heidän silmissään metsästä karanneelta hullulta.

        "Selvä, herra. tätä tietä." Vartijat sanovat ja lähtevät kävelemään linnaa kohti.


      • assassin kirjoitti:

        "Selvä, herra. tätä tietä." Vartijat sanovat ja lähtevät kävelemään linnaa kohti.

        En tiedä mihin laittaisin hevosen, joten jätän sen portin lähettyville. Korppi pysyy olallani, kun lähden kävelemään vartijoiden perään.


      • kurpizza kirjoitti:

        En tiedä mihin laittaisin hevosen, joten jätän sen portin lähettyville. Korppi pysyy olallani, kun lähden kävelemään vartijoiden perään.

        Jonkin aikaa linnan sokkeloisia käytäviä käveltyään vartijat saapuvat ilalllissalin ovelle. Vartijaupseeri menee sisään. "Erwin kerr-niminen velho haluaa tavata sinut. Hänellä on kuulemma varoitus." Upseeri kuiskaa. "Tulen kyllä" Kuiskaan ja nousen ylös. "Pyydän anteeksi, mutta eräs erittäin tärkeä henkilö odottaa minua. Tulen takaisin jos ehdin." Sanon ja kävelen upseerin kanssa salista ulos.


      • assassin kirjoitti:

        Jonkin aikaa linnan sokkeloisia käytäviä käveltyään vartijat saapuvat ilalllissalin ovelle. Vartijaupseeri menee sisään. "Erwin kerr-niminen velho haluaa tavata sinut. Hänellä on kuulemma varoitus." Upseeri kuiskaa. "Tulen kyllä" Kuiskaan ja nousen ylös. "Pyydän anteeksi, mutta eräs erittäin tärkeä henkilö odottaa minua. Tulen takaisin jos ehdin." Sanon ja kävelen upseerin kanssa salista ulos.

        Tiberius on yllättävän nuorennäköinen puolienkeliksi. Nyökkään tervehdykseksi.
        "Olen veho Erwin Kerr. Olen pahoillani keskeyttäessäni illallisen, mutta Vanhat viisaat lähettivät minut kiireellä tänne."


      • kurpizza kirjoitti:

        Tiberius on yllättävän nuorennäköinen puolienkeliksi. Nyökkään tervehdykseksi.
        "Olen veho Erwin Kerr. Olen pahoillani keskeyttäessäni illallisen, mutta Vanhat viisaat lähettivät minut kiireellä tänne."

        Vanhojen viisaiden lähettämä velho kertomaan minulle jotakin. Nyt alkoi kiinnostamaan. "Kyllähän sitä illalliselle ehtii aina myöhemminkin." Sanon.
        "Onko teillä siis jotakin tärkeää asiaa minulle?" kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        Vanhojen viisaiden lähettämä velho kertomaan minulle jotakin. Nyt alkoi kiinnostamaan. "Kyllähän sitä illalliselle ehtii aina myöhemminkin." Sanon.
        "Onko teillä siis jotakin tärkeää asiaa minulle?" kysyn.

        "Viestini on lyhyt: Teidän täytyy pitää varanne, sillä joku aikoo lavastaa sinut syyliseksi johonkin. Kukaan ei osannut kertoa tarkemmin." sanon. Yleensä viisaat osaavat kyllä selittää asiansa paremmin. "Oikaisin manalan kautta tullessani tänne. Sielut olivat levottomia. Joku kokoaa parhaillaan zombi-armeijaa. Tai on koonnut jo."


      • kurpizza kirjoitti:

        "Viestini on lyhyt: Teidän täytyy pitää varanne, sillä joku aikoo lavastaa sinut syyliseksi johonkin. Kukaan ei osannut kertoa tarkemmin." sanon. Yleensä viisaat osaavat kyllä selittää asiansa paremmin. "Oikaisin manalan kautta tullessani tänne. Sielut olivat levottomia. Joku kokoaa parhaillaan zombi-armeijaa. Tai on koonnut jo."

        katson Erwiniä yllättyneen näköisenä. "Siis minu aiotaan lavastaa johonkin ja jossakin kootaan zombi-armeijaa? Huolestuttavaa." Sanon huolestuneen kuuloisesti.
        "Ettekö varmasti osaa selittää yhtään tarkemmin? Kuka lavastaa? Milloin? Miksi? Missä zombi-armeija on?" Kysyn.


    • Rugaru

      Tiberius poistuu. Annan huomaamattoman merkin kädelläni ja näkymätön vampyyrini valmistautuu päästämään rotan irti ja pari vampyyriä alkaa kaatamaan viiniä laseihin. Michemille tietenkin myrkytettyä.

      • Neloth

        Näen temppeliritareiden tukikohdan yläilmoista ja päätän käydä kylässä.Vulthur laskeutuu ja hyppään pois hänen selästään "Hei vartija saanko tulla sisään?" Kysyn huutaen.


      • Neloth kirjoitti:

        Näen temppeliritareiden tukikohdan yläilmoista ja päätän käydä kylässä.Vulthur laskeutuu ja hyppään pois hänen selästään "Hei vartija saanko tulla sisään?" Kysyn huutaen.

        "Kuka olet ja mikä on asiasi?!" Vartijat huutavat.


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        "Kuka olet ja mikä on asiasi?!" Vartijat huutavat.

        Nimeni on Neloth, ja voisitko olla työntämättä nenääsi minun asiohini?" Vastaan vartijalle.


      • Neloth kirjoitti:

        Nimeni on Neloth, ja voisitko olla työntämättä nenääsi minun asiohini?" Vastaan vartijalle.

        "Asiattomilta pääsy kielletty!" Vartija huutaa.


    • "En ikävä kyllä voi." Sanon apeana. "Mutta eihän sellainen voi kauaa pysyä piilossa. Lavastuksesta en tiedä enempää. Vanhat viisaat vain lähettivät minut kiireen vilkaa matkaan."
      Korppi rääkäisee. Mieleeni muistuu kuva.
      "Satutko muuten tuntemaan tyttöä, joka on lyhyt, ruskeatukkainen, harmahtavat silmät ja heittelee jostain käsittämättömästä syystä toisia veitsillä?" kysyn.

      • "Kuulostaa eräältä "Kurpizza" nimiseltä tytöltä." Sanon mietteliäästi. "Tunnetkö hänet?" kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        "Kuulostaa eräältä "Kurpizza" nimiseltä tytöltä." Sanon mietteliäästi. "Tunnetkö hänet?" kysyn.

        Huokaisen. Miksi minun pitää aina kertoa huonot uutiset.
        "Näin hänet manalan portilla. Hän on kuollut. Ilmeisesti aika vasta. Kylässä oli teurastettu muitakin ihmisiä, mutta vain tyttö oli haudattu. Teurastaja oli lentänyt ja ampunut ihmisiä varsijousella. Tyttö oli paennut häntä johonkin taloon ja häneltä oli viilletty kurkku auki." selitän.


      • kurpizza kirjoitti:

        Huokaisen. Miksi minun pitää aina kertoa huonot uutiset.
        "Näin hänet manalan portilla. Hän on kuollut. Ilmeisesti aika vasta. Kylässä oli teurastettu muitakin ihmisiä, mutta vain tyttö oli haudattu. Teurastaja oli lentänyt ja ampunut ihmisiä varsijousella. Tyttö oli paennut häntä johonkin taloon ja häneltä oli viilletty kurkku auki." selitän.

        Tuijotan Erwiniä silmät pyöreinä toivoen, että kuollut tyttö ei olisi Kurpizza.
        "K-kuka hänet tappoi? Ja missä se tappaja on?" kysyn. siivekäs olento...
        "Oliko se demoni?!" Kysyn. Kyseisen demonin pitäisi jo olla kuollut, mutta...


      • assassin kirjoitti:

        Tuijotan Erwiniä silmät pyöreinä toivoen, että kuollut tyttö ei olisi Kurpizza.
        "K-kuka hänet tappoi? Ja missä se tappaja on?" kysyn. siivekäs olento...
        "Oliko se demoni?!" Kysyn. Kyseisen demonin pitäisi jo olla kuollut, mutta...

        "En tiedä olisiko demoni vaivautunut käyttämään varsijousta tai hautaamaan tyttöä." pohdin. "Mutta uskon, että demonilla, Rugaru oli muistaakseni nimeltään, saattaa olla jotain tietoa kuolemista."


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        Huokaisen. Miksi minun pitää aina kertoa huonot uutiset.
        "Näin hänet manalan portilla. Hän on kuollut. Ilmeisesti aika vasta. Kylässä oli teurastettu muitakin ihmisiä, mutta vain tyttö oli haudattu. Teurastaja oli lentänyt ja ampunut ihmisiä varsijousella. Tyttö oli paennut häntä johonkin taloon ja häneltä oli viilletty kurkku auki." selitän.

        Kiinnostaisi tietää mitä oven toisella puolella supistaan, ajattelen ja ohjaan yhden näkymättömistä vampyyreistäni oveen kiinni. Saan kuulla kaiken, sillä vampyyreilläni on hyvä kuulo.


      • kurpizza kirjoitti:

        "En tiedä olisiko demoni vaivautunut käyttämään varsijousta tai hautaamaan tyttöä." pohdin. "Mutta uskon, että demonilla, Rugaru oli muistaakseni nimeltään, saattaa olla jotain tietoa kuolemista."

        "Se demoni, joka lähes tappoi minut? Onko hän elossa? Kokoaako hän kyseistä zombi-armeijaa? Miten hän liittyy Kurpizzan murhaan?" Kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        "Se demoni, joka lähes tappoi minut? Onko hän elossa? Kokoaako hän kyseistä zombi-armeijaa? Miten hän liittyy Kurpizzan murhaan?" Kysyn.

        "En minä tiedä kokoaako hän mitään armeijaa. Tiedän vain, että joku kokoaa ja että Keskimaassa sattuu olemaan demoni irtaallaan. Täällä on myös pimeyden velhoja, mutteivat kaikki, esim, serkkuni, yritä valloittaa maailmaa." selitän kärsivällisesti. "Kurpizza, kuten sinä häntä kutsut, en ymmärrä miksi hän kiinnostaisi demonia tai ketään muutakaan kuin kylänsä miesväkeä. Demoni on satoja vuosia vanha, miksi yksi nuori vaikuttaisi suuntaan tai toiseen. Tyttö saattoi olla väärässä paikassa väärään aikaan. Hautaaminen kyllä kummastuttaa. Liekö jotain riitoja jossain. Hän ei oikein ollut rauhallisemmasta päästä."


      • kurpizza kirjoitti:

        "En minä tiedä kokoaako hän mitään armeijaa. Tiedän vain, että joku kokoaa ja että Keskimaassa sattuu olemaan demoni irtaallaan. Täällä on myös pimeyden velhoja, mutteivat kaikki, esim, serkkuni, yritä valloittaa maailmaa." selitän kärsivällisesti. "Kurpizza, kuten sinä häntä kutsut, en ymmärrä miksi hän kiinnostaisi demonia tai ketään muutakaan kuin kylänsä miesväkeä. Demoni on satoja vuosia vanha, miksi yksi nuori vaikuttaisi suuntaan tai toiseen. Tyttö saattoi olla väärässä paikassa väärään aikaan. Hautaaminen kyllä kummastuttaa. Liekö jotain riitoja jossain. Hän ei oikein ollut rauhallisemmasta päästä."

        "Voin luultavasti saada tarkempia tietoja. Seuraa minua" Sanon Erwinille.


      • assassin kirjoitti:

        "Voin luultavasti saada tarkempia tietoja. Seuraa minua" Sanon Erwinille.

        Kohautan olkapäitäni ja lähden Tiberiuksen perään.

        (XD Hyvä Neloth: "Nimeni on Neloth, ja voisitko olla työntämättä nenääsi minun asiohini" Repesin)


      • kurpizza kirjoitti:

        Kohautan olkapäitäni ja lähden Tiberiuksen perään.

        (XD Hyvä Neloth: "Nimeni on Neloth, ja voisitko olla työntämättä nenääsi minun asiohini" Repesin)

        "Meillä on assassiineja käytännössä ympäri Keski-Maata. Saamme tiedon kaikesta merkittävästä nopeasti. Zombi-Armeija on assassiinien tiedossa, ellei se ole täysin korvessa" Sanon.


    • "Hieno homma." vastaan.

      • Saavumme erään assassiineihin kuuluvan viestiupseerin luokse. "Anna minulle kaikki raportit, joissa ilmoitetaan suuresta uhasta jossain päin Keski-Maata." Sanon viestiupseerille. "Mitään uhkaa Viherlehden Valtakuntaa lukuunottamatta ei ole havaittu." Upseeri vastaa. "Hyvä on." Sanon upseerille.

        Käännyn Erwinin puoleen "Ainakaan se zombi-armeija ei ole lähellä meitä! Heidän on siis kukistettava useita valtioita ennen kuin he pääsevät rajallemme!" Huudahdan.
        "Nyt meidän olisi keskityttävä siihen lavastukseen." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        Saavumme erään assassiineihin kuuluvan viestiupseerin luokse. "Anna minulle kaikki raportit, joissa ilmoitetaan suuresta uhasta jossain päin Keski-Maata." Sanon viestiupseerille. "Mitään uhkaa Viherlehden Valtakuntaa lukuunottamatta ei ole havaittu." Upseeri vastaa. "Hyvä on." Sanon upseerille.

        Käännyn Erwinin puoleen "Ainakaan se zombi-armeija ei ole lähellä meitä! Heidän on siis kukistettava useita valtioita ennen kuin he pääsevät rajallemme!" Huudahdan.
        "Nyt meidän olisi keskityttävä siihen lavastukseen." Sanon.

        Epäilen hiukkasen. On asioita, joita ihmissilmä ei näe. Zombithan voivat olla vaikka maan alla.
        Korppi rääkäisee keskeyttäen zombimietteeni.
        "Olet aivan oikeassa, mutten ikävä kyllä osaa sanoa lavastuksesta enempää. Sinun on viisasta pystyä todistamaan sen, mitä et ole tehnyt ja missä olet ollut milloinkin. Toivottavasti sinulla on luottohenkilöitä armeijanne joukossa." tuumin.

        (Menen nukkumaan. Hyvää yötä.)


      • kurpizza kirjoitti:

        Epäilen hiukkasen. On asioita, joita ihmissilmä ei näe. Zombithan voivat olla vaikka maan alla.
        Korppi rääkäisee keskeyttäen zombimietteeni.
        "Olet aivan oikeassa, mutten ikävä kyllä osaa sanoa lavastuksesta enempää. Sinun on viisasta pystyä todistamaan sen, mitä et ole tehnyt ja missä olet ollut milloinkin. Toivottavasti sinulla on luottohenkilöitä armeijanne joukossa." tuumin.

        (Menen nukkumaan. Hyvää yötä.)

        ( Hyviä öitä!)
        "Kyllä minulla luottohenkilöitä riittää!" Huudahdan.


      • assassin kirjoitti:

        ( Hyviä öitä!)
        "Kyllä minulla luottohenkilöitä riittää!" Huudahdan.

        "Hienoa." vastaan. "Toivokaamme, ettet joudu käyttämään heitä. Voin itsekin jäädä tänne avuksi."


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        "Hienoa." vastaan. "Toivokaamme, ettet joudu käyttämään heitä. Voin itsekin jäädä tänne avuksi."

        (Assassin, sopiiko että teen hahmon Temppeliritarien riveihin?)


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        (Assassin, sopiiko että teen hahmon Temppeliritarien riveihin?)

        (Sopiihan se vallan mainiosti, HeKeKee.)

        "Lisään vartiointia ja pidän jonkun aina mukanani, jotta olinpaikkani voidaan aina todistaa." Sanon. "Mutta miksi vanhat viisaat haluavat auttaa minua?" Kysyn.


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        (Sopiihan se vallan mainiosti, HeKeKee.)

        "Lisään vartiointia ja pidän jonkun aina mukanani, jotta olinpaikkani voidaan aina todistaa." Sanon. "Mutta miksi vanhat viisaat haluavat auttaa minua?" Kysyn.

        Huudan vartijalle "Tulin solmimaan liittoa, mikäli asia sinulle kuuluu" huudan vartijalle.


      • Neloth kirjoitti:

        Huudan vartijalle "Tulin solmimaan liittoa, mikäli asia sinulle kuuluu" huudan vartijalle.

        "Mitä valtioa edustat?" Vartija kysyy.


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        (Sopiihan se vallan mainiosti, HeKeKee.)

        "Lisään vartiointia ja pidän jonkun aina mukanani, jotta olinpaikkani voidaan aina todistaa." Sanon. "Mutta miksi vanhat viisaat haluavat auttaa minua?" Kysyn.

        (Varmistan vain. Tiberius, ymmärräthän että lavastuksen on onnistuttava jotta sisällissota syttyisi? Michemiä uskovat hänen puolelleen ja sinua uskovat puolellesi.)


      • Rugaru kirjoitti:

        (Varmistan vain. Tiberius, ymmärräthän että lavastuksen on onnistuttava jotta sisällissota syttyisi? Michemiä uskovat hänen puolelleen ja sinua uskovat puolellesi.)

        (No kyllähän se voi onnistua ilmankin.)


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        "Mitä valtioa edustat?" Vartija kysyy.

        "Edustan pimeähaltoita" vastaan.


      • Neloth kirjoitti:

        "Edustan pimeähaltoita" vastaan.

        Pimeähaltioita? kuulostaa pahalta, mutta onhan meillä Mustia Ritareitakin...
        "Viemme teidät tapaamaan Suurmestari Michem de Auditorea! Tulkaa sisään!" Vartijat huutavat ja avaavat portin.


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        (No kyllähän se voi onnistua ilmankin.)

        (Mite vaa sitte. Pitäsköhä tehä toinenki hahmo nii ei jää jumii johonki kohtii)


      • Rugaru kirjoitti:

        (Mite vaa sitte. Pitäsköhä tehä toinenki hahmo nii ei jää jumii johonki kohtii)

        (Miksipä ei? Kyllä kaksi hahmoa on hyvä.)


    • "En ymmrrä itsekään Vanhoja viisaita. Välillä ei oteta kantaa mihinkään ja välillä me nuoremmat joudumme juoksemaan ympäriinsä. On vaarallista tietää liikaa." sanon.

    • Kohautan olkapäitäni. "No ehkäpä meidän ei edes tarvitse tietää."Sanon.
      "Pitäisiköhän minun palata illalliselle?" kysyn.

      • "En minä tiedä. Varmaan, jos sinun pitää olla siellä. Herättäisi epäilyksiä livahtaa pois." vastaan ja kohautan itsekin olkapäitä. "Voin muuttua näkymättömäksi ja tulla kuokkimaan jos haluat."


      • kurpizza kirjoitti:

        "En minä tiedä. Varmaan, jos sinun pitää olla siellä. Herättäisi epäilyksiä livahtaa pois." vastaan ja kohautan itsekin olkapäitä. "Voin muuttua näkymättömäksi ja tulla kuokkimaan jos haluat."

        Hymyilen suunnitelmalle."Tule vain." Sanon ja lähden kävelemään illallissalia kohti.


      • assassin kirjoitti:

        Hymyilen suunnitelmalle."Tule vain." Sanon ja lähden kävelemään illallissalia kohti.

        Hätistän korpin ulos ikkunasta hevoseni luokse ja käännän amulettiani. Sen jälkeen Tiberiuksen perässä hiipii näkymätön velho.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hätistän korpin ulos ikkunasta hevoseni luokse ja käännän amulettiani. Sen jälkeen Tiberiuksen perässä hiipii näkymätön velho.

        Avaan salin oven. "Pyydän anteeksi poissaoloani. Ohitinko jotakin tärkeää?" Sanon.
        Erwin on varmaan jo ehtinyt sisään, joten suljen oven ja menen istumaan pöydän ääreen.


      • assassin kirjoitti:

        Avaan salin oven. "Pyydän anteeksi poissaoloani. Ohitinko jotakin tärkeää?" Sanon.
        Erwin on varmaan jo ehtinyt sisään, joten suljen oven ja menen istumaan pöydän ääreen.

        Joudun pinnistelemään, etten varastaisi kaikkia herkullisia ruokia. Kävellessäni Tiberiuksen selän taakse, katson muita salissa olijoita. Panen ensimmäisenä merkille vampyyrin. Mistä lähtien pyhyyttään aina korostavat puolienkelit ovat olleet tekemisissä heidän kanssaan? Miksi vampyyria kiinnostaa temppeliritarien tekemiset? Sitä paitsi, tällä vampyyrilla on poikkeuksellisen vahva aura.

        Lisäksi salissa on Tiberiuksen pikkuveli. Hän näyttää, samoin kuten veljensä, huomattavasti nuoremmalta kuin on. Kummallista että veljeksillä on niin eriväriset hiukset. Sitten huomaan ihmissiilin. Hänen nimensä taisi olla Siiliö. En ole ennen nähnyt ihmissiiltä, joten tuijotan häntä kiinnostuneena jonkin aikaa. Lisäksi pöytään on katettu paikat vielä kahdelle, mutta he eivät ilmeisesti saapuneet.
        Katson vatsa kivistäen aterioita. Minkä takia viini on jo kaadettu?


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        Joudun pinnistelemään, etten varastaisi kaikkia herkullisia ruokia. Kävellessäni Tiberiuksen selän taakse, katson muita salissa olijoita. Panen ensimmäisenä merkille vampyyrin. Mistä lähtien pyhyyttään aina korostavat puolienkelit ovat olleet tekemisissä heidän kanssaan? Miksi vampyyria kiinnostaa temppeliritarien tekemiset? Sitä paitsi, tällä vampyyrilla on poikkeuksellisen vahva aura.

        Lisäksi salissa on Tiberiuksen pikkuveli. Hän näyttää, samoin kuten veljensä, huomattavasti nuoremmalta kuin on. Kummallista että veljeksillä on niin eriväriset hiukset. Sitten huomaan ihmissiilin. Hänen nimensä taisi olla Siiliö. En ole ennen nähnyt ihmissiiltä, joten tuijotan häntä kiinnostuneena jonkin aikaa. Lisäksi pöytään on katettu paikat vielä kahdelle, mutta he eivät ilmeisesti saapuneet.
        Katson vatsa kivistäen aterioita. Minkä takia viini on jo kaadettu?

        "Ei. Ette menettäneet juuri mitään." Sanon Tiberiukselle. Ilmassa liikkuu jotain. Tunnen sen, mutten aio peruuttaa suunnitelmaani. Heilautan sormeani huomaamatta ja vampyyri päästää rotan pöydän reunalle kenenkään huomaamatta. "Kuten jo olon sanomassa, rauha on tällä hetkellä tärkeintä keskimaalle ja on aika lopettaa sodat. Michem on sitä mieltä ja toivon teidänkin olevan, yhteisen hyvän vuoksi." Julistan ja ohjaan rotan juoksemaan ja kaatamaan Michemin viinilasin. Rotta käristyy ja sulaa.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        "Ei. Ette menettäneet juuri mitään." Sanon Tiberiukselle. Ilmassa liikkuu jotain. Tunnen sen, mutten aio peruuttaa suunnitelmaani. Heilautan sormeani huomaamatta ja vampyyri päästää rotan pöydän reunalle kenenkään huomaamatta. "Kuten jo olon sanomassa, rauha on tällä hetkellä tärkeintä keskimaalle ja on aika lopettaa sodat. Michem on sitä mieltä ja toivon teidänkin olevan, yhteisen hyvän vuoksi." Julistan ja ohjaan rotan juoksemaan ja kaatamaan Michemin viinilasin. Rotta käristyy ja sulaa.

        Tyhjästä ilmestyy rotta, joka törmää viinilasiin ja haihtuu pölyksi? Ei taida olla minun päiväni. Pysyn näkymättömänä ja kiskon ääneti sauvani esiin. Päätän odottaa muiden reaktioita.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Tyhjästä ilmestyy rotta, joka törmää viinilasiin ja haihtuu pölyksi? Ei taida olla minun päiväni. Pysyn näkymättömänä ja kiskon ääneti sauvani esiin. Päätän odottaa muiden reaktioita.

        Katson ihmeissäni tapahtumia. Mitäköhän ihmettä tuokin oli?


    • (Siiliö)

      Rottia? Jotka katoilevat? Okei... Ei mitkään tavalliset bileet. Lisäksi tuntuu oudosti siltä, kuin huoneessa olisi joku kutsumaton. Toivottavasti pian tapahtuu edes jotain. Ihmissiilit ovat enimmäkseen toiminnan väkeä, vaikka joskus rauhallinenkin meno kelpaa mainiosti.

      (Lethal)

      Lethal käy kääntymässä mestoilla huomatakseen, että Rugaru on lähtenyt jonnekin. Lethal saa selville, että Rugaru on lähtenyt temppelinritarien tukikohtaan ja päättää käväistää siellä. Eihän yksi kuokkavieras voi mitään haitata. Lethal lentää nopeasti temppelinritarien tukikohtaan piilottaen itsensä pimeydellä vartijoilta. Siellä hän alkaa etsiskellä herraansa yhäkin pimeyden piilottamana.

      • Rugaru

        Esitän hämmästynyttä ja kävelen Michemin viereen. Otan lasin pöydältä johon se on syövyttänyt reiän. Vilkaisen lasia ja nostan katseeni vartijoihin. "Tarkistakaapa paikat. Michem de Auditore on yritetty myrkyttää." Sanon heille ja lasken lasin pöydälle kaikkien nähtäväksi.


    • (Siiliö)

      Oho! Myrkyttää? Tämähän menee kiintoisaksi.


      (Lethal)

      Lethal kävelee käytävällä. Yhtäkkiä hän kuulee erään oven takaa herransa äänen. Pian ovesta kulkee pari vartijaa, jolloin hän pääsee livahtamaan sisään.

      • "Jokainen huoneessa oleva tarkastetaan!" Sanon. Komennan pari vartijaa tarkastamaan minut, mutta he eivät tietenkään löydä mitään. He saivat vain selville, että olen juhlissakin kävelevä asearsenaali. Tuntuu siltä, että huoneessa olisi enemmänkin väkeä... En voi kuitenkaan lausua näkymättömyydenpoistoloitsua, sillä se paljastaisi Erwinin.


    • (Siiliö)

      Siiliö on hieman ärtynyt tarkastuksen johdosta, muttei protestoi, koska tämä murhayritysjuttu on hänen mielestään melko kiintoisa.


      (Lethal)

      Lethal kulkee ihmetellen ympäri huonetta ja yhtäkkiä hänen kätensä koskee jotain. Hän katsoo säikähtäneenä kohtaa, johon hänen kätensä oli osunut, muttei näe mitään. Täällä on siis muitakin kuokkavieraita.

      • Rugaru

        Ohjailen yhtä vampyyriäni tuomaan myrkkypullon huoneeseen. Vampyyri on taittanut pimeydestä itselleen vartijan varustuksen ja kantaa pullon näytillä keskelle huonetta. "Mistä tuo löytyi?" Tivaan vampyyrilta. "Herra Tiberius de Auditoren huoneesta." Vampyyrini vastaa. Mulkaisen syyttävästi Tiberiusta. "Ja rauha oli jo ovella." Sanon odottaen muidenkin kääntyvän häneen päin.


      • (Mahtaa muuten olla ahdasta! Lethal, Erwin ja ties kuinka monta vampyyriä. Kaikki näkymättöminä.)


    • Hetkinen... Tämä on varmaan se lavastus. Onneksi minulla on vielä monta ässää hihassa!

      Nousen ylös ja osoitan myrkkypullon tuonutta vartijaa.
      "Ette ole mitenkään voinut olla huoneessani, sillä sitä vartioi neljä paladinvartijaa ympäri vuorokauden! He päästävät vain minut sisään!" Sanon

      • kurpizza_

        Tämä on siis se lavastus, tajuan. Huoneessa on ikävä kyllä muitakin näkymättömiä. Kompastelen ja törmään pariin ja mielessäni suhisee kirouksia.


    • (Lethal)

      Lethalilla on outo tunne siitä, että tämä on joku Rugarun nerokas juoni. Lethal hymyilee itsekseen.


      (Siiliö)

      Kyllä. Kiintoisaksi menee.

    • Rugaru

      Aistin Lethalin. Jos jotain menee pieleen, hän saa aukaista Tiberiuksen kurkun. "Päästivät sisään, kun kerroin murhayrityksestä." Vampyyrini sanoo. Tiberius epäilee ja pitänee valmistautua. Kymmen näkymätöntä vampyyriä ottaa tikarinsa viittojen alta esiin.

      • "No en olisi varma. He ottavat käskyjä ainoastaan minulta. Lisäksi myrkkypullot eivät taida olla kiellettyjä, joten en ole tehnyt mitään väärää." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "No en olisi varma. He ottavat käskyjä ainoastaan minulta. Lisäksi myrkkypullot eivät taida olla kiellettyjä, joten en ole tehnyt mitään väärää." Sanon.

        "Ja lisäksi tarvitsisitte enemmän todistusaineistoa. Tuo ei riitä mihinkään!" lisään. Tästähän meinaa tulla oikeudenkäynti!


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        "No en olisi varma. He ottavat käskyjä ainoastaan minulta. Lisäksi myrkkypullot eivät taida olla kiellettyjä, joten en ole tehnyt mitään väärää." Sanon.

        "Tarkistakaapa myrkky ja pistäkää Tiberius talteen." Sanon ja osoitan muutaman vartijan Tiberiuksen viereen. "Jos myrkky on samaa kuin lasissa... se olisi kylläkin ikävää, mutta jos olette syyllinen veljenne murhayritykseen, rauha on kaukana keskimaasta." Syytän Tiberiusta. Etsin Lethalin mielen. "Jos puolienkeli yrittää paeta, tapa hänet." Annan ohjeen päähän.


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        "No en olisi varma. He ottavat käskyjä ainoastaan minulta. Lisäksi myrkkypullot eivät taida olla kiellettyjä, joten en ole tehnyt mitään väärää." Sanon.

        Kävelen sisään. Aistin jotain ja lausun sanat "Rahgot Qilaan". Näen punaisina hohtavia hahmoja näkyvien ihmisten lisäksi(vain minä näen ne. "Tiberius, sinulla taitaa olla kutsumattomia vieraita" sanon, ja viillän yhtä vampyyriä lumotulla tikarillani(?).


      • Rugaru kirjoitti:

        "Tarkistakaapa myrkky ja pistäkää Tiberius talteen." Sanon ja osoitan muutaman vartijan Tiberiuksen viereen. "Jos myrkky on samaa kuin lasissa... se olisi kylläkin ikävää, mutta jos olette syyllinen veljenne murhayritykseen, rauha on kaukana keskimaasta." Syytän Tiberiusta. Etsin Lethalin mielen. "Jos puolienkeli yrittää paeta, tapa hänet." Annan ohjeen päähän.

        Lyön pöytää. "Vastalause!" huudan ja osoitan Rugarua. "Minulla on taydellinen suoja maallisilta tuomioistuimilta!" Huudahdan.


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        Lyön pöytää. "Vastalause!" huudan ja osoitan Rugarua. "Minulla on taydellinen suoja maallisilta tuomioistuimilta!" Huudahdan.

        "Kuka on puhunutkaan mitään oikeudenkäynnistä?" Annan vartijoitten ottaa aseensa esiin. "Paavin murhayrityksellä tuskin käydään oikeudessa ja teitä puolienkeleitähän ei maalliset lait juurikaan koske." Sanon ja astun eteenpäin. "Lähdettekö suosiolla?" Uhkaan häntä muiden silmissä rauhanomaisesti.


      • Rugaru kirjoitti:

        "Kuka on puhunutkaan mitään oikeudenkäynnistä?" Annan vartijoitten ottaa aseensa esiin. "Paavin murhayrityksellä tuskin käydään oikeudessa ja teitä puolienkeleitähän ei maalliset lait juurikaan koske." Sanon ja astun eteenpäin. "Lähdettekö suosiolla?" Uhkaan häntä muiden silmissä rauhanomaisesti.

        "Sinulla taas ei ole ollenkaan oikeutta komentaa ketään täällä. Oma sotilasarvoni on korkeampi. Minä en lähde mihinkään." Sanon


      • Rugaru
        Neloth kirjoitti:

        Kävelen sisään. Aistin jotain ja lausun sanat "Rahgot Qilaan". Näen punaisina hohtavia hahmoja näkyvien ihmisten lisäksi(vain minä näen ne. "Tiberius, sinulla taitaa olla kutsumattomia vieraita" sanon, ja viillän yhtä vampyyriä lumotulla tikarillani(?).

        Hassua. Juuri sisään kävellyt velho näkee vampyyrini. Vampyyri kaatuu maahan ja muut peittävät sen viitoillaan. He peruuttavat vierelleni. Kukaan ei saa nähdä ansaa. "Lethal. Kutsumaton vieras pitää saada haukkaamaan raitista ilmaa." Puhun Lethalille jotta hän saisi tämän miehen kauaksi täältä.


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        "Sinulla taas ei ole ollenkaan oikeutta komentaa ketään täällä. Oma sotilasarvoni on korkeampi. Minä en lähde mihinkään." Sanon

        "Pyydän lähtemään jotta saamme syyllisen selville. Ja olet pääepäilty." Annan seinän vieressä rivissä seisovien toisen kymmenen vampyyrin vetäistä rubiinimiekkansa esiin. "Sotilasarvo ei auta jos olet yrittänyt myrkyttää Michemin."


      • Rugaru kirjoitti:

        "Pyydän lähtemään jotta saamme syyllisen selville. Ja olet pääepäilty." Annan seinän vieressä rivissä seisovien toisen kymmenen vampyyrin vetäistä rubiinimiekkansa esiin. "Sotilasarvo ei auta jos olet yrittänyt myrkyttää Michemin."

        "No minäpä tästä lähden. Olen huoneistossani, jos tarvitsette minua mihinkään. Näkemisiin" Sanon ja kävelen huoneesta ulos. Otan telepaattisen yhteyden Erwiniin. "Tule huoneeseeni." Sanon telepaattisesti.


      • Rugaru
        assassin kirjoitti:

        "No minäpä tästä lähden. Olen huoneistossani, jos tarvitsette minua mihinkään. Näkemisiin" Sanon ja kävelen huoneesta ulos. Otan telepaattisen yhteyden Erwiniin. "Tule huoneeseeni." Sanon telepaattisesti.

        "Kiitos." Sanon Tiberiukselle kun hän lähtee. "Tarkistakaa lasin myrkky ja pullon sisältö." Sanon parille vartijalle. "Pahoittelen välikohtausta, mutta luulen että illallinen on ohi." Sanon Siiliölle. "Toivon totisesti ettei Tiberius ole alentunut myrkyttämään veljeään päästäkseen johtoon." Ajattelen ääneen. Poistun huoneesta vampyyrit perässäni ja hymyilen kohtauksen onnistumiselle. "Onnistuitko Lethal?" Kysyn Lethalilta (nyt muistin sen sana mitä olisi jo pitkän aikaa pitänyt käyttää) telepaattisesti.


      • Rugaru kirjoitti:

        "Kiitos." Sanon Tiberiukselle kun hän lähtee. "Tarkistakaa lasin myrkky ja pullon sisältö." Sanon parille vartijalle. "Pahoittelen välikohtausta, mutta luulen että illallinen on ohi." Sanon Siiliölle. "Toivon totisesti ettei Tiberius ole alentunut myrkyttämään veljeään päästäkseen johtoon." Ajattelen ääneen. Poistun huoneesta vampyyrit perässäni ja hymyilen kohtauksen onnistumiselle. "Onnistuitko Lethal?" Kysyn Lethalilta (nyt muistin sen sana mitä olisi jo pitkän aikaa pitänyt käyttää) telepaattisesti.

        "Siis ette päästänyt KETÄÄN sisään? vannotteko puhuvanne totta?" kysyn huoneen vartijoilta. "Vannomme." vartijat sanovat yhtenä kuorona.
        "Hyvä on. Laajentakaa vartiointia. Haluan kymmenen Paladinien eliittiä ovelleni ympäri vuorokauden." Sanon ja menen huoneistooni. Koko huoneisto on samassa kunnossa kuin lähtiessäni. Huoneisto on tyhjä ja yhtäkään tavaraa ei ole siirretty.

        Lähetän muutamia viestejä salaliittolaisille kenraaleille ja aatelisille.
        Istun pöydän ääreen odottamaan Erwiniä.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        Hassua. Juuri sisään kävellyt velho näkee vampyyrini. Vampyyri kaatuu maahan ja muut peittävät sen viitoillaan. He peruuttavat vierelleni. Kukaan ei saa nähdä ansaa. "Lethal. Kutsumaton vieras pitää saada haukkaamaan raitista ilmaa." Puhun Lethalille jotta hän saisi tämän miehen kauaksi täältä.

        "Vartoiden puutteeseen turvallisuutesi ei ainakaan kaadu. " sanon hivenen huvittuneena ja muutun näkyväksi. "Miksi vampyyri oli mukana rauhanneuvotteluissa?"


      • kurpizza_ kirjoitti:

        "Vartoiden puutteeseen turvallisuutesi ei ainakaan kaadu. " sanon hivenen huvittuneena ja muutun näkyväksi. "Miksi vampyyri oli mukana rauhanneuvotteluissa?"

        "Siis hän oli vampyyri? Olen kyllä täydellinen idiootti! Michem on tietysti liittoutunut vampyyrien kanssa! Mitä me nyt teemme?" sanon.


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        "Siis hän oli vampyyri? Olen kyllä täydellinen idiootti! Michem on tietysti liittoutunut vampyyrien kanssa! Mitä me nyt teemme?" sanon.

        "Kyllä. Ja vahva vampyyri onkin." Sanon. "Toivotaan etteivät he löydä lisää 'todisteita'. Muussa tapauksessa... noh... " en keksi mitään sanottavaa. Katson Tiberiusta nolona. Minun piti olla täällä auttamassa....


      • kurpizza_ kirjoitti:

        "Kyllä. Ja vahva vampyyri onkin." Sanon. "Toivotaan etteivät he löydä lisää 'todisteita'. Muussa tapauksessa... noh... " en keksi mitään sanottavaa. Katson Tiberiusta nolona. Minun piti olla täällä auttamassa....

        "He kyllä lavastavat minut ennenmin tai myöhemmin, vaikka minua ei pitäisi voida tuomita. Meidän on keksittävä jotakin ovelaa ja odotatmatonta... kerro toki kaikki ideasi. Sinähän se tässä velho olet. Saat toimia neuvonantajajani." Sanon ja katson Erwiniä kysyvästi


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        "He kyllä lavastavat minut ennenmin tai myöhemmin, vaikka minua ei pitäisi voida tuomita. Meidän on keksittävä jotakin ovelaa ja odotatmatonta... kerro toki kaikki ideasi. Sinähän se tässä velho olet. Saat toimia neuvonantajajani." Sanon ja katson Erwiniä kysyvästi

        "Pako on yksi vaihtoehto." Pohdin. "Tosin olisi kai parempi keksiä jotain muuta..."
        Tiberiuksen ikkunan takaa kuuluu rääkäisy. Korppi muistuttaa taas olemassa olostaan. Kurtistan kulmiani.
        "Voisimme ehkä lavastaa sinut kuolleeksi. Se ainakin olisi odottamatonta, hyödyllisyydestä en ole varma..." ajattelen ääneen.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        "Pako on yksi vaihtoehto." Pohdin. "Tosin olisi kai parempi keksiä jotain muuta..."
        Tiberiuksen ikkunan takaa kuuluu rääkäisy. Korppi muistuttaa taas olemassa olostaan. Kurtistan kulmiani.
        "Voisimme ehkä lavastaa sinut kuolleeksi. Se ainakin olisi odottamatonta, hyödyllisyydestä en ole varma..." ajattelen ääneen.

        "Entäpä jos vain pyydämme armeijat Capital Templariorumista tänne hoitamaan tilanteen minulle hyödyksi? Kyseisen kaupungin johtaja sattuu olemaan minulle uskollinen. Vampyyrejä ei varmasti ole paljoa." sanon hymyillen ovelasti.


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        "Entäpä jos vain pyydämme armeijat Capital Templariorumista tänne hoitamaan tilanteen minulle hyödyksi? Kyseisen kaupungin johtaja sattuu olemaan minulle uskollinen. Vampyyrejä ei varmasti ole paljoa." sanon hymyillen ovelasti.

        Naurahdan.
        "Se olisi huomattavasti nopeampaa ja yksinkertaisempaa."

        (Hyvää yötä. Jatketaan huomenna. Toivottavasti järkecämpään aikaan... Minulla ei tähän aikaan ajatus kulje ja sinunkin pitäisi olla nukkumassa....)


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Naurahdan.
        "Se olisi huomattavasti nopeampaa ja yksinkertaisempaa."

        (Hyvää yötä. Jatketaan huomenna. Toivottavasti järkecämpään aikaan... Minulla ei tähän aikaan ajatus kulje ja sinunkin pitäisi olla nukkumassa....)

        "Se olisi ehdottomasti yksinkertaisin suunnitelma. He eivät varmaankaan odota saavansa armeijaa vastaansa. Hyökkäys pitäisi tietenkin tehdä päivällä, sillä silloin vampyyrit ovat heikoimmillaan." sanon.


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        "Se olisi ehdottomasti yksinkertaisin suunnitelma. He eivät varmaankaan odota saavansa armeijaa vastaansa. Hyökkäys pitäisi tietenkin tehdä päivällä, sillä silloin vampyyrit ovat heikoimmillaan." sanon.

        "Päivällä tietenkin ja mieluiten aurinkoisella säällä. " myönnän. Muistelen, olinko kuulevinani jotain mekkalaa salista lähtömme jälkeen...?


      • kurpizza_ kirjoitti:

        "Päivällä tietenkin ja mieluiten aurinkoisella säällä. " myönnän. Muistelen, olinko kuulevinani jotain mekkalaa salista lähtömme jälkeen...?

        "Juuri niin. Nyt on tosin vasta ilta, eli meillä on vielä yö edessä. Toivottavasti sen aikana ei tule ongelmia." Sanon.


    • deathstroke

      (Anteeks ku oon ollu vähä poissa)
      Kävelen metsässä. Menneisyyteni painaa minua. Pimeys sai minut unohtamaan kaiken mitä olin. Ja valo herätti. Muistan miksi päädyin heitteille. Minulla oli joskus elämä. Hyvä elämä. Minulla oli vaimo ja kaunis tytär. Rahaa oli tarpeeksi elämiseen ja elimme rauhassa kaukana sodista. Kuitenkin, kaikki hyvä päättyi aikanaan. Kyläämme hyökkäsi rosvojoukko ja vei kaiken. Yritin suojella perhettäni, mutta rosvoja oli liikaa. Minut lävistettiin miekalla ja kun heräsin puolet sisuskaluistani ulkona, oli jo myöhäistä. Vaimoni oli kuollut ja tyttäreni poissa. Kylä oli poltettu ja ajauduin heitteille. Nyt, tärkeintä on pitää siitä kiinni mitä minulla on, ja etsiä herrani. Kävelen eteenpäin ja päädyn metsän reunalle. Erämaa alkaa. Olen jo lähellä, ajattelen.

    • (Sori. Nukuin yön yli enimmäkseen, koska univelka.)

      Lethal luo itselleen taas sirpin ja yrittää lyödä sillä Nelothin aseeen pois tämän kädestä.

    • faddikti

      Hei. Vaikuttaa kiintoisalta. Taidan tulla tähän mukaan tällaisella hahmolla:

      Nimi: Henrik Cooper
      Rotu: Ihminen
      Skp: Mies
      Ikä: 58v
      Ulkonäkö: Oranssit hiukset, ruskeat silmät ja noin 180cm pitkä. Melko hyväkuntoinen ja nuorekkaan näköinen ollakseen vanhus.
      Vaatteet: Oranssi viitta, ruskeat housut, ruskea paita ja vihertävänharmaa suunpeittävä huppu.
      Luonne: Osaa pitää matalaa profiilia mutta saattaa joskus heittäytyä riehumaan oikein urakalla. Suuttuu ärsytettäessä mutta muuten ystävällinen ja ehkä hieman sulkeutuvainen. Lievää pyromaniaa havaittavissa mutta hän osaa pitää mielihalunsa kurissa.
      Kyvyt: Erittäin taitava tulitaikojen kanssa. Osaa myös miekkailla jotenkuten. Pakon edessä osaa käyttää myös muita lyömäaseita. On antanut itselleen ammattinimen "pyromaagi".


      Henrik juoksee. Hän juoksee pakoon tulipaloa. "Se oli pelkkä lipsahdus", hän yrittää vakuutella itselleen, muttei voi kiistää totuutta. Se ei ole "pelkkä lipsahdus" kun heittää tulipallon heinäpaalia päin. Sen voisi vielä hyväksyä lipsahduksena jos kädestä olisi vahingossa singahtanut kipinä heinäpaaliin mutta kun oikein heittää suuren massiivisen tulipallon niin se on selkeän tahallista. Tilan omistaja ei taida pitää siitä kun herää elukoiden ääniin eikä hän varmaan enää ota muukalaisia navettaansa asumaan mutta pääasia on nyt päästä pakoon liekkejä ja farmarin raivoa. Henrik säntää läheiseen metsään. Hän on kuullut hyvin pahoja asioita metsästä mutta siellä hän on turvassa. Jos saa näppinsä pysymään kurissa. Henrik juoksee itsensä väsyneeksi asti. Pakko löytää paikka jossa levätä. Se ei tosin ole ilmeisesti turvallista lähelläkään mitään syttyvää. Henrikin silmiin sattuu yhtäkkiä haltioiden metsäpalatsi. "Kai sieltä voisi pyytää lepopaikkaa", Henrik ajattelee ja lähtee kohti metsäpalatsia.

      • (Tervetuloa roolipeliin!)


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        (Tervetuloa roolipeliin!)

        (Tervetuloa... Mukavaa, kun tulee uusia ropettajia.)

        Melkei unohdin, että on ilta. Ajantajuni ei ole enää entisellään.
        "Meidän molempien kannattaa yrittää nukkumista. Huomisesta tulee pitkä päivä."


      • kurpizza_ kirjoitti:

        (Tervetuloa... Mukavaa, kun tulee uusia ropettajia.)

        Melkei unohdin, että on ilta. Ajantajuni ei ole enää entisellään.
        "Meidän molempien kannattaa yrittää nukkumista. Huomisesta tulee pitkä päivä."

        "Missä sinä aiot nukkua? Hankinko sinulle huoneen?" kysyn.


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        "Missä sinä aiot nukkua? Hankinko sinulle huoneen?" kysyn.

        "Sama se minulle on. En ole nukkunut pariin päivään." vastaan venytellen.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        "Sama se minulle on. En ole nukkunut pariin päivään." vastaan venytellen.

        "Kysy huonetta vartijoilta, jos haluat. Hyvää yötä, Erwin." sanon ja kävelen makuuhuoneeseeni.


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        "Kysy huonetta vartijoilta, jos haluat. Hyvää yötä, Erwin." sanon ja kävelen makuuhuoneeseeni.

        "Hyvää yötä Tiberius." Vastaan miettien milloin viimeksi minulle on toivotettu hyvää yötä. Totean olevani liian väsynyt kyselemään huonetta vartijoilta, jotka varmasti kummastelevat ilmestymistäni.
        Kukaanhan ei nähnyt minun menevän huoneseen.

        Oikaisen Tiberiuksen huoneiston sohvalle (oletan siellä olevan sellainen). Toivottavasti minua ei luulla sammuneeksi. Korppi lehahtaa niskani taakse ja sen rumaa naamaa tuijotellen minä sitten nukahdin.


      • Rugaru
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Hyvää yötä Tiberius." Vastaan miettien milloin viimeksi minulle on toivotettu hyvää yötä. Totean olevani liian väsynyt kyselemään huonetta vartijoilta, jotka varmasti kummastelevat ilmestymistäni.
        Kukaanhan ei nähnyt minun menevän huoneseen.

        Oikaisen Tiberiuksen huoneiston sohvalle (oletan siellä olevan sellainen). Toivottavasti minua ei luulla sammuneeksi. Korppi lehahtaa niskani taakse ja sen rumaa naamaa tuijotellen minä sitten nukahdin.

        "Parahin Michem, minun on palattava Necropolikseen hoitamaan asioita. Toivottavasti saat Tiberiuksen hoideltua. Kutsun sinut joskus Necropolikseen suunnittelemaan keskimaan valtausta. Pidäthän minut ajan tasalla.
        Vladimir." Kirjoitan pergamentille ja jätän sen suunnitteluhuoneeseen. "Kun olet valmis, palaa Necropolikseen Lethal." Ilmoitan telepaattisesti ja poistun tukikohdasta vampyyrieni kanssa lentäen. Pakko lähteä, sillä valtakunta ei kasva ilman johtajaansa ja arvelen Tiberiuksen suunnittelevan jotain. Lennän aurassa vampyyrit perässäni yötaivaalla ja saavun pian erämaahan.


    • Mä en varmaan enää tänään ehdi juurikaan olee täällä.

    • faddikti

      Odottelu alkaa kyllästyttämään Henrikiä. Hän on nukkunut viime aikoina huonosti ja hänen keskittymiskykynsä ja tahdonvoimansa alkavat kovaa vauhtia herpaantua. Henrikin käsi nousee itsestään ylös ja siihen ilmestyy tulipallo. Henrik hikoilee yrittäessään koota tahtoaan kasaan estääkseen itseään mutta hänen kätensä heilahtaa kohti erästä puuta ja se syttyy tuleen. "Kiva Henrik. Jo toinen tuhopoltto tänään. Kokoa itsesi mies! Sinulla on suuri tahdonvoima ja silti sinä vaan polttelet paikkoja kovaa vauhtia", Henrik ajattelee toruvasti mutta lähtee kuitenkin juoksemaan taas pakoon. Tulipallo oli iso ja Henrik uskoo että tästä tulee vuosisatojen metsäpalo.

      • Neloth

        Tikarini putoaa kädestäni Lethalin lyönnistä.Alan polttamaan Lethalia valtavalla liekkitaialla(?).


      • HeKeKee'd

        Haltiat huomaavat metsäpalon ja ryntäävät sammuttamaan sitä. "Kutsukaa Aqualistit! Etsikää sytyttäjä!" Alueen komentaja karjuu. Haltiavartioita lähtee jäljittämään tätä mystistä tuhopolttajaa.


    • deathstroke

      Näen taivaalla auran. Herrani on siellä. Huidon merkkejä käsilläni ja yritän kiinnittää Rugarun huomion. Toivottavasti hän huomaa

      • Rugaru

        Alhaalla huitoo joku. Tarkennan näköäni ja huomaan Deathstroken. Laskeudun vampyyrien kanssa alas ja katson yllättyneenä häntä. "Ethän ole hylännyt pimeyttä jonka sinulle tarjosin?" Kysyn Deathstrokelta ja näen, ilmeisesti Tiberiuksen, valmistamat jalat.


      • deathstroke
        Rugaru kirjoitti:

        Alhaalla huitoo joku. Tarkennan näköäni ja huomaan Deathstroken. Laskeudun vampyyrien kanssa alas ja katson yllättyneenä häntä. "Ethän ole hylännyt pimeyttä jonka sinulle tarjosin?" Kysyn Deathstrokelta ja näen, ilmeisesti Tiberiuksen, valmistamat jalat.

        "En herra. Yritin soluttautua temppeliritareihin, mutta rituaali paljasti minut. Minulle valmistettiin oikeat jalat, kun antamanne tuhoutuivat rituaalin aikana." Sanon nopeasti. "Olen yhä uskollinen teille, mutta tarvitsen voimia takaisin. Muuten en voi toteuttaa antamianne tehtäviä." Sanon vielä. Haluan siivet.


      • Rugaru
        deathstroke kirjoitti:

        "En herra. Yritin soluttautua temppeliritareihin, mutta rituaali paljasti minut. Minulle valmistettiin oikeat jalat, kun antamanne tuhoutuivat rituaalin aikana." Sanon nopeasti. "Olen yhä uskollinen teille, mutta tarvitsen voimia takaisin. Muuten en voi toteuttaa antamianne tehtäviä." Sanon vielä. Haluan siivet.

        "Totta." Sanon ja kosketan sormellani hänen otsaansa ja siirrän pimeyttä takaisin häneen. Tällä kertaa annan kaiken ympärillä olevan voiman päästä Deathstroken ytimiin asti, eikä mikään valotaika voi sitä enää poistaa. "Nouse siivillesi. Palaan itse Necropolikseen ja sinä voit varjostaa Tiberius de Auditorea. Haluan tietää jokaisen hänen siirtonsa tässä pelissä." Sanon Deathstrokelle ja noisen vampyyriaurani kanssa lentoon kohti Necropolista.


      • deathstroke
        Rugaru kirjoitti:

        "Totta." Sanon ja kosketan sormellani hänen otsaansa ja siirrän pimeyttä takaisin häneen. Tällä kertaa annan kaiken ympärillä olevan voiman päästä Deathstroken ytimiin asti, eikä mikään valotaika voi sitä enää poistaa. "Nouse siivillesi. Palaan itse Necropolikseen ja sinä voit varjostaa Tiberius de Auditorea. Haluan tietää jokaisen hänen siirtonsa tässä pelissä." Sanon Deathstrokelle ja noisen vampyyriaurani kanssa lentoon kohti Necropolista.

        "Kyllä herra." Katson kuinka Rugaru lähtee ja kasvatan siipeni. Viimeinkin. Nousen ilmaan ja lähden kohti temppeliritarien tukikohtaa. Pimeys tuntuu hyvältä pitkän ajan jälkeen ja kerään sitä ympäriltäni. Näen kesken matkan metsässä tulipalon. Suuren sellaisen ja aistin Lethalin läsnäolon. Laskeudun matalammaksi etsimään häntä. Mitä hän edes tekee täällä?


    • Lethal karjuu tuskasta ja loikkaa poispäin liekeistä. Hän ehti saada pahoja palovammoja, mutta nyt hän on raivoissaan. Lethal alkaa luoda piikkejä pimeydestä ja singota niitä Nelothia päin.

      • Neloth

        Yksi piikeistä osuu jalkaan ja toinen käteeni.Irvistän tuskasta ja kaadun maahan. "Sinäkin osaat siis taikoa, ja olet myös varsin voimakas. Silti, minun haastaminen on suuri virhe. Valmistaudu kuolemaan!" Huudan ja kutsun kaksi jättiläistä taialla. Jättiläiset ilmestyvät tyhjästä ja alkavat huitoa Lethalia nuijilllaan.


    • faddikti

      Haltiat voivat huomata vihreähuppuisen oranssiviittaisen hahmon katoavan liekkien keskelle.

    • Lethal kierähtää ovesta ulos/oven läpi. (Riippuen siitä, onko ovi kiinni vai auki.) Lethal ei usko voivansa voittaa tätä taistelua, joten hän kasvattaa siipensä ja hyppää lähimmästä ikkunasta ulos. Lethal lentää jonkin matkan päähän ja putoaa palovammojensa takia metsään ja pökertyy sinne. Tuli leviää Lethalia kohti, mutta hän ei sitä tiedä.

    • faddikti

      Henrik huomaa Lethalin metsässä. Liekit näyttävät lähestyvän tätä ahnaasti. Henrik miettii hetken. Jos hän ei auta miestä hänen omatuntonsa soimaa häntä ikuisesti. Jos hän yrittää auttaa miestä hän saattaa kuolla itsekin. Lopulta Henrik tulee siihen tulokseen että hänen on autettava ja juoksee Lethalin luokse. Henrik kohottaa kätensä ja alkaa lausua taikasanoja joilla hän komentaa liekkejä perääntymään. Tulipalo yrittää edelleen edetä mutta Henrik saa pidettyä sen loitolla. Henrik hikoilee ja toivoo palon sammuvan pian koska hän ei jaksa pidätellä tulta loputtomiin.

      • (Siis lensit pois temppeliritarien mailta? Täällähän ei tulta ole. Ja voisikohan aamu tulla joskus? Aika tylsää tämä nukkuminen.)

        Rajavartijat katsovat Viherlehden Valtakunnan metsistä nousevaa savua. "Se leviää tänne, jos emme tee jotakin." Vartija sanoo upseerille.
        "Haltioiden metsäpalot eivät ole meidän ongelma. Tule leviäminen tosin on. Kutsukaa taikurit, jotka voivat pitää tulet poissa muurilta." Rajajääkäriupseeri sanoo.
        Jonkin ajan päästä muurilla on taikureita, jotka ovat valmiita pitämään tulet muurin ulkopuolella taioillaan.


    • Rugaru

      Saavun Necropolikseen ja katselen linnan muurilta kaupunkiani. Sotilaani ja vampyyrit eivät riitä. Tarvitsen jotain tappavampaa ja jotain suurempaa. Harpyijat sopisivat joukkoihini täydellisesti. Kävelen linnani uumeniin ja kammiooni jossa vielä päiviä sitten jaoin käskyjä ilman kehoa. Käytän voimiani ja työläiset alkavat raahaamaan suuria, suorakulmion muotoisia kivenlohkareita kammioon. He valmistavat niistä kehää ja minä ohjailen punaisia kristalleja tiettyihin paikkoihin kehän ympärille. Kestää vielä jonkin aikaa, ennenkuin saan portaalin valmiiksi alimpaan helvettiin.

      • Michem de Auditore

        (Rugaru pitikö minun siis päästää tiberius päiviltään)
        papisto ja monet muut johtajat pohtivat alentuisiko tiberius myrkyttämään veljensä
        vladimir necropolis kuulostaa hyvältä mietin ja otan lapun


      • Rugaru
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (Rugaru pitikö minun siis päästää tiberius päiviltään)
        papisto ja monet muut johtajat pohtivat alentuisiko tiberius myrkyttämään veljensä
        vladimir necropolis kuulostaa hyvältä mietin ja otan lapun

        (Autoin alkuun. Lopetus on sun käsissä. Päätä tuomio.)


      • HeKeKee'd
        Rugaru kirjoitti:

        (Autoin alkuun. Lopetus on sun käsissä. Päätä tuomio.)

        Aqualistit (vesimaagit) sammuttavat metsäpaloa. Palo on kuitenkin erittäin iso ja sen sammuttamiseen menee muutama päivä.


      • Michem de Auditore
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Aqualistit (vesimaagit) sammuttavat metsäpaloa. Palo on kuitenkin erittäin iso ja sen sammuttamiseen menee muutama päivä.

        kultainen ritari saapuu korkeaarvoisen assassiinin luokse ja kertoo''joku yritti myrkyttää suurmestarin''
        ''varmaan joku haltija''assassiini sanoo
        ''ehkäpä tai sitten hänen veljensä''kultainen ritari vastaa
        ''hänen veljensä toivon todella ettei hän koittanut sitä''assassiini sanoo ihmettyneenä
        (michem)
        olen saanut juuri kaikki johtajan hommat tehtyä pakkaan tavarani
        ja astun linnan sisäpihalla olevaan hevosvankkuriin
        portit avataan ja vankkuri alkaa liikkua


    • (Onko tässä jo aamu? No, kirjoitan silti.)

      Näin kummallisia unia. Juoksin ympäriinsä metsässä, kaupungissa ja labyrintissa. Juoksin ympäriinsä jokapaikassa. Sitten serkkuni suuttui minulle, koska olin varastanut hänen korunsa. Serkkuni heitteli niskaani tulipalloja ja palavia kiviä. Huidon zombeja veitsellä. Lopussa juttelen soppakauhan kanssa.
      Sitten taas juoksen ja kaadun.

      Kömmin ylös lattialta, ja katson huonetta, jossa olin nukkunut. Päässäi olevista kuhmuista ja pudonneista tavaroista päätellen olin juossut muutaman kerran seinään pahki. Lisäksi olin murhannut Tiberiuksen sohvan veitselläni.
      Hoippuroin sohvan luo ja nostan sauvaani. Olen jostain syystä muuttanut sen soppakauhaksi. Kohautan olkapäitäni ja korjaan sohvan.
      Päähäni sattuu enemmän. Lisäksi vatsassani kiertää. Juoksen ikkunan luokse ja työnnän pääni ulos.
      Sitten oksennan.
      Toivottavasti ketään ei ole alhaalla.

      • (Jos tarkoitat sitä muurin ja linnan välistä aluetta, niin se ei ole varsinaisesti sisäpiha.)

        Herään ja katson kelloa, joka on jo puoli yhdeksän. Puen päälleni punaisen kardinaalikaavun ja mukaani otan piispan sauvan, tuplapiiloterät/aseet ja tikarin. Kaulaani laitan riippumaan koristeellisen suuren kultaisen ristin ja sormiini useita erilaisia sormuksia. Kävelen makuuhuoneesta ulos ja näen...
        "Erwin?" kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        (Jos tarkoitat sitä muurin ja linnan välistä aluetta, niin se ei ole varsinaisesti sisäpiha.)

        Herään ja katson kelloa, joka on jo puoli yhdeksän. Puen päälleni punaisen kardinaalikaavun ja mukaani otan piispan sauvan, tuplapiiloterät/aseet ja tikarin. Kaulaani laitan riippumaan koristeellisen suuren kultaisen ristin ja sormiini useita erilaisia sormuksia. Kävelen makuuhuoneesta ulos ja näen...
        "Erwin?" kysyn.

        Syljen loput limat kurkustani alas ja vilkaisen syyllisenä sotkettua huonetta.
        "Huomenta. En ehtinyt siivota kaikkea." Heilautan soppakauhaani ja muutama tavara siirtyy takaisin omalle paikalleen. Minun pitäisi varmaankin muuttaa se takaisin. Kohotan sauvan ylös ja sanon ensimmäiset sanat, jotka tulevat mieleeni. Eli "Hei hei Anselmi."
        Huolestuttavaa. Toivottavasti Tiberius ei kuullut.


      • kurpizza kirjoitti:

        Syljen loput limat kurkustani alas ja vilkaisen syyllisenä sotkettua huonetta.
        "Huomenta. En ehtinyt siivota kaikkea." Heilautan soppakauhaani ja muutama tavara siirtyy takaisin omalle paikalleen. Minun pitäisi varmaankin muuttaa se takaisin. Kohotan sauvan ylös ja sanon ensimmäiset sanat, jotka tulevat mieleeni. Eli "Hei hei Anselmi."
        Huolestuttavaa. Toivottavasti Tiberius ei kuullut.

        Tuijotan ihmeissäni Erwiniä. Noinko hullun velho tänne lähetettiin? Sotkee kaikki paikat, hourailee sekavia ja taikoo soppakauhalla. "Onko kaikki hyvin?" kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        Tuijotan ihmeissäni Erwiniä. Noinko hullun velho tänne lähetettiin? Sotkee kaikki paikat, hourailee sekavia ja taikoo soppakauhalla. "Onko kaikki hyvin?" kysyn.

        "En tiedä uskotko, mutta näin suoraan sanottuna sairasta unta." Nostelen taas tavaroita ylös lattialta. "Onneksi näin ei tapahdu kovinkaan usein. Kaikki on kyllä hyvin, kiitos kysymästä. Enhän hajoittanut mitään muuta unissani?"
        Annan katseeni kiertää huoneessani.


      • kurpizza kirjoitti:

        "En tiedä uskotko, mutta näin suoraan sanottuna sairasta unta." Nostelen taas tavaroita ylös lattialta. "Onneksi näin ei tapahdu kovinkaan usein. Kaikki on kyllä hyvin, kiitos kysymästä. Enhän hajoittanut mitään muuta unissani?"
        Annan katseeni kiertää huoneessani.

        "Kyllähän minä oudoista unista olen ennenkin kuullut. Tosin on ihme, että en herännyt tähän meteliin. Vartijat varmaankin ihmettelivät..." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Kyllähän minä oudoista unista olen ennenkin kuullut. Tosin on ihme, että en herännyt tähän meteliin. Vartijat varmaankin ihmettelivät..." Sanon.

        Kohautan olkapäitäni.
        "Juttelin soppakauhalle..... Juoksin ympäriinsä...." puistelen päätäni. "Mikä on päivän suunnitelma? Vampyyrit ovat todennäköisesti poistuneet linnasta." sanon sitten reippaampana.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kohautan olkapäitäni.
        "Juttelin soppakauhalle..... Juoksin ympäriinsä...." puistelen päätäni. "Mikä on päivän suunnitelma? Vampyyrit ovat todennäköisesti poistuneet linnasta." sanon sitten reippaampana.

        "Tarkistetaan tilanne." Sanon ja avaan huoneiston oven. "Tilanneraportti!" Huudahdan vartijoille.
        "Vampyyrit poistuivat viime yönä. Michem poistui vankkureillaan hetki sitten." vartija sanoo.
        "Siis Michem poistui? Lähettäkää assassiinit vakoilemaan häntä. Haluan tietää mihin hän on menossa." Sanon.
        "Selvä on, herra Auditore." Vartija sanoo. Suljen oven ja käännyn Erwinin puoleen.
        "Olit oikeassa. Vampyyrit ovat lähteneet, mutta Michem myös. Lähetin assassiinit varjostamaan häntä." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Tarkistetaan tilanne." Sanon ja avaan huoneiston oven. "Tilanneraportti!" Huudahdan vartijoille.
        "Vampyyrit poistuivat viime yönä. Michem poistui vankkureillaan hetki sitten." vartija sanoo.
        "Siis Michem poistui? Lähettäkää assassiinit vakoilemaan häntä. Haluan tietää mihin hän on menossa." Sanon.
        "Selvä on, herra Auditore." Vartija sanoo. Suljen oven ja käännyn Erwinin puoleen.
        "Olit oikeassa. Vampyyrit ovat lähteneet, mutta Michem myös. Lähetin assassiinit varjostamaan häntä." Sanon.

        "Michem on itsekin assassiini. Eikö hän huomaa varjostajia?" kysyn kulmat kurtussa. Mietin samalla ohi mennen, että demoneilla on varmasti tukikohta jossain päin metsää. Miten on mahdollista, ettei sitä ole huomattu? Ovatko he maan alla..?


    • Rugaru

      Jätän portaalin rakentumaan kun saan kristallit paikoilleen ja palaan ylös. Naamioin loput sotilaistani haarniskoihin ja teen pimeydestä niille kalvakan ja ehjän ihon. Nyt ne näyttävät vampyyreiltä eikä kukaan voi huomata niiden oikeaa luontoa. Annan sotilaitteni marssia barrakkeihin suojaan valolta ja työläiset jatkavat toimintaansa, sillä kaupungin kasvu korkeudessa on tehnyt siihen jo monta kerrosta.

    • "Taitavia varjostajia ei huomaa helposti. En itskään välttämättä huomaisi hyviä varjostajia, vaikka assassiini olenkin." Sanon.

      • Tämä ei todellakaan parantanut oloani, vielä kun Tiberius itse saattaa olla hengen vaarassa. Manalassa on taas levottomuuksia. Tajuan sen jotenkin.
        Nyökkään.
        "Onko mahdollista, että vihollisella olisi piilopaikka kokonaan näkymättömissä tai maan alla? Minua kummastuttaa, ettei mitään tukikohtaa ole missään. Erämaassa kulkiessani näin epämääräisiä jälkiä, mutta erämaassa on monenlaista kulkijaa, se ei sinänsä ole syy huolestua."


      • kurpizza kirjoitti:

        Tämä ei todellakaan parantanut oloani, vielä kun Tiberius itse saattaa olla hengen vaarassa. Manalassa on taas levottomuuksia. Tajuan sen jotenkin.
        Nyökkään.
        "Onko mahdollista, että vihollisella olisi piilopaikka kokonaan näkymättömissä tai maan alla? Minua kummastuttaa, ettei mitään tukikohtaa ole missään. Erämaassa kulkiessani näin epämääräisiä jälkiä, mutta erämaassa on monenlaista kulkijaa, se ei sinänsä ole syy huolestua."

        "Voisin lähettää paladineja, velhoja ja muita, jotka näkevät näkymättömät taioillaan. Maan alla olevan tukikohdan kaivaminen taas vaatisi aivan mahdottomasti resursseja. Lisäksi maaperässä ei ole havaittu kaivamisesta syntyvää tärinää. Niin suuri tärinä olisi huomattu. Lisäksi siinä voisi olla sortumavaara. Tukikohtahan voi olla jossakin kaukomailla." Sanon


      • assassin kirjoitti:

        "Voisin lähettää paladineja, velhoja ja muita, jotka näkevät näkymättömät taioillaan. Maan alla olevan tukikohdan kaivaminen taas vaatisi aivan mahdottomasti resursseja. Lisäksi maaperässä ei ole havaittu kaivamisesta syntyvää tärinää. Niin suuri tärinä olisi huomattu. Lisäksi siinä voisi olla sortumavaara. Tukikohtahan voi olla jossakin kaukomailla." Sanon

        "Maankaivaminen ei todellakaan ole kannattavaa. Mutta kylläkai huomattaisiin esimerkiksi kaadetut puut ja muut merkit rakentamisesta? Ja tietenkin tukikohta voisi olla myös kaukomailla, mutta joskus paras piilo onkin juuri siinä nenän edessä." vastaan.

        (Menen nukkumaan. Hyvää yötä. :D Kaltevan tason kaava Fs=Gh...)


    • "En usko heidän olevan lähellä. Miksi he edes olisivat? En usko meidän olevan heidän vihollinen numero yksi." Sanon.

    • motari

      Hankkikaa elämä.

      • Sanoo hän, joka trollaa pulinoissa.


      • Michem de Auditore

        olen kulkenut jo päivän ja puoli enkä tiedä varjostaja jääkäreistä


      • motari
        assassin kirjoitti:

        Sanoo hän, joka trollaa pulinoissa.

        Se o edellee se valemotari vittu vieköö!!!


      • motari kirjoitti:

        Se o edellee se valemotari vittu vieköö!!!

        No kuka on oikea ja kuka ei?! Rekisteröidy!


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        Sanoo hän, joka trollaa pulinoissa.

        Menen puhumaan Tiberiukselle "Anteeksi sotkusta, mutta taistelin erästä ilkeää miestä vastaan. Mutta syy miksi tulin tänne on se, että haluan erään vampyyrin pään vadille. Hänen nimensä taisi olla...Rugaru? Mutta, uskon että hän on uhka sinullekkin, mitä sanoisit, jos liittoutuisimme siksi aikaa, kunnes hän on kuollut. Revin piikin irti kädestäni, ja irvistän kivusta.


      • Neloth kirjoitti:

        Menen puhumaan Tiberiukselle "Anteeksi sotkusta, mutta taistelin erästä ilkeää miestä vastaan. Mutta syy miksi tulin tänne on se, että haluan erään vampyyrin pään vadille. Hänen nimensä taisi olla...Rugaru? Mutta, uskon että hän on uhka sinullekkin, mitä sanoisit, jos liittoutuisimme siksi aikaa, kunnes hän on kuollut. Revin piikin irti kädestäni, ja irvistän kivusta.

        "Kyllähän minäkin haluan tappaa sen vampyyrin, mutta liittoutuminen riippuu siitä, kuka olet." Sanon ja vilkaisen kysyvästi takanani seisovaa Erwiniä. Mitäköhän hän ajattelee tuosta haltiasta?


      • motari
        assassin kirjoitti:

        No kuka on oikea ja kuka ei?! Rekisteröidy!

        Haist paska! Tää ei oo rekisteröitymise arvonen paikka herra nimi. total badass!! Ja mitä? Olikos nimimerkki dark-epic-fire-super-killer-death-wizard jo viety täh? Total badass!!! Ja tottakai poistat tän kosk oot luotsi! Ui varokaa! :d assassin voi poistaa viestinne! Se vaanii varjoissa ja hyppii piilokyrvät hihoissaan talojen katoilla!! ;b


      • motari kirjoitti:

        Haist paska! Tää ei oo rekisteröitymise arvonen paikka herra nimi. total badass!! Ja mitä? Olikos nimimerkki dark-epic-fire-super-killer-death-wizard jo viety täh? Total badass!!! Ja tottakai poistat tän kosk oot luotsi! Ui varokaa! :d assassin voi poistaa viestinne! Se vaanii varjoissa ja hyppii piilokyrvät hihoissaan talojen katoilla!! ;b

        Mitä siellä sekoillaan? En minä ole luotsi! Vähennä niitä sieniä, niin varmaan loppuu sekoilut!


      • motari
        assassin kirjoitti:

        Mitä siellä sekoillaan? En minä ole luotsi! Vähennä niitä sieniä, niin varmaan loppuu sekoilut!

        Pää kii ja leiki niit roolileikkejäs ämmä!


      • Rugaru
        Neloth kirjoitti:

        Menen puhumaan Tiberiukselle "Anteeksi sotkusta, mutta taistelin erästä ilkeää miestä vastaan. Mutta syy miksi tulin tänne on se, että haluan erään vampyyrin pään vadille. Hänen nimensä taisi olla...Rugaru? Mutta, uskon että hän on uhka sinullekkin, mitä sanoisit, jos liittoutuisimme siksi aikaa, kunnes hän on kuollut. Revin piikin irti kädestäni, ja irvistän kivusta.

        (Mistäs tiiät et oon vampyyri ja mistä mun nimen oot muka löytäny. Hassu juttu ku yrittää pitää henkilöllisyyden salassa nii löytyy näitä kaikkitietäviä. Ei kupizza, sillä hänellähän on hajanaista ja erikseen merkityksetöntä tietoa.)


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        (Mistäs tiiät et oon vampyyri ja mistä mun nimen oot muka löytäny. Hassu juttu ku yrittää pitää henkilöllisyyden salassa nii löytyy näitä kaikkitietäviä. Ei kupizza, sillä hänellähän on hajanaista ja erikseen merkityksetöntä tietoa.)

        (Anteeks hankalat näppäimet: kupizza=kurpizza)


    • (Älkää kiltit vastailko trolleille, koska kun yksi viesti poistetaan, lähtevät kaikki vastauksetkin.)

      Nyökkään haltialle.
      "Hauska tavata." sanon. "Nimeni on Erwin Kerr. Meillä on tosiaan ollut hiukkasen päänvaivaa kyseisestä vampyyyrista... Vanhoilla viisaillakin on hukassa demoni, vampyyrit, zombi-armeija tukikohtineen sekä lentävä hullu, joka ampuu ihmisiä varsijousella."

    • faddikti

      Henrik hikoilee aivan helvetisti. Hän hikoilee aina kun hänen pitää hallita tulta pitkään. Normaalikin taikuus saattaa ottaa maageja ja velhoja voimille, mutta pyromagian harjoittaja voi joutua tilanteisiin, joissa hänen kehonsa tuntuu liekehtivän kuumempana kuin mikään maailmassa. Henrik toivoo että joku saisi palon pian sammutettua. Hän ei tosin usko sen käyvän kovin äkkiä koska hän on loistava pyromaagi ja taiottu tuli on paljon tavallista mahtavempaa. Liekit puskevat pikkuhiljaa pidemmälle. Henrik pelkää että ne saattavat jopa ehtiä ennen pelastusta.

      • deathstroke

        Löydän Lethalin. Hän on tajuton ja joku mies suojelee häntä tulelta. Mies lienee pyromaagi ja mahtava sellainen. Taidan ottaa molemmat mukaan vaikken miestä liioin tunnekkaan. Hänestä voi olla hyötyä. Lasken itseni miehen yläpuolelle ja ojennan käteni. "Tartu kiinni niin vien sinut ja hänet pois täältä." Sanon ja toivon että siipeni kestävät kolmen miehen painon. "Aikaa ei ole paljon."


      • Michem de Auditore

        valmistelen valeasuani kuljettaja sanoo''kolmen tunnin päästä ollaan perillä''en keksi mitään parempaa päälle pantavaa kuin ruskean hupullisen munkki kaavun pahus valkoinen unohtui olisin pitänyt siitä enemmän ajattelen ja puen munkki kaavun miten ikinä saan kurpizzaa hengiltä unohdin piiloteräni mutta onneksi muistin lumotun veitseni kiitos kiltti ja antelias kaaoksen ylipappi william alexander lutch


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        valmistelen valeasuani kuljettaja sanoo''kolmen tunnin päästä ollaan perillä''en keksi mitään parempaa päälle pantavaa kuin ruskean hupullisen munkki kaavun pahus valkoinen unohtui olisin pitänyt siitä enemmän ajattelen ja puen munkki kaavun miten ikinä saan kurpizzaa hengiltä unohdin piiloteräni mutta onneksi muistin lumotun veitseni kiitos kiltti ja antelias kaaoksen ylipappi william alexander lutch

        (Ei yhtäkään välimerkkiä? Tuon lukeminen on täydellistä kidutusta!)

        Assassiinit jatkavat vakoiluaan. Vakoilijat vaihtuvat aina aika ajoin epäilyksien hälvetämiseksi. He myös raportoivat tietoja Michemin olinpaikasta, jotka lähetetään tukikohtaan.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        (Ei yhtäkään välimerkkiä? Tuon lukeminen on täydellistä kidutusta!)

        Assassiinit jatkavat vakoiluaan. Vakoilijat vaihtuvat aina aika ajoin epäilyksien hälvetämiseksi. He myös raportoivat tietoja Michemin olinpaikasta, jotka lähetetään tukikohtaan.

        aika kuluu hitaasti päätän juoda lasin viiniä ajankuluksi


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        aika kuluu hitaasti päätän juoda lasin viiniä ajankuluksi

        (Voin pelata joillakin kyläläisillä hetkellisesti, koska muuten sinulla olisi aika yksinäistä.)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Voin pelata joillakin kyläläisillä hetkellisesti, koska muuten sinulla olisi aika yksinäistä.)

        kolmen tunnin päästä....
        kylä on lähellä hyppään pois vaunusta parin kilometrin päähän kylästä pystytetään leiri
        alan kävellä kylään


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        kolmen tunnin päästä....
        kylä on lähellä hyppään pois vaunusta parin kilometrin päähän kylästä pystytetään leiri
        alan kävellä kylään

        (Juu. Menes jututtamaan jotakuta.)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Juu. Menes jututtamaan jotakuta.)

        saavun kylään kävelen paikallisen sepän(onko siellä sellainen) luokse ja kysyn''oletteko nähneet kurpizzaa minulla olisi asiaa hänelle''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        saavun kylään kävelen paikallisen sepän(onko siellä sellainen) luokse ja kysyn''oletteko nähneet kurpizzaa minulla olisi asiaa hänelle''

        Sepän luona oleva hiukkasen nainen kurtistaa kulmiaan ja sanoo:
        "Tyttäreni on kuollut. Myöhästyitte vuorokauden."


    • Rugaru

      Palaan kammioon jossa odottaa valmis portaali. Nostan käteni ja kristallit alkavat täristä. Keskeltä kivikehää iskee punainen salama kristalleihin ja leviää ympäri kehää. Syöveri avautuu ja kävelen kielekkeen päälle josta voin katsella toista ulottuvuutta. Laavavirtoja, tulta, hohkaavaa kiveä ja pimeyttä sen kaiken tulisen pätsin lisäksi. Loputtomasti pimeyttä. Kaikella sillä voimalla minkä portaalista saan, puolienkelillä ei ole mitään mahdollisuuksia minua vastaan. Oli hänen puolellaan kuka tahansa. Kasvatan lonkeroita, jotka isken portaalin läpi ja levitän sen toiselle puolelle. Herätän lemmikkejäni. Pian kuulen kirskuvan rääkäisyn syöveristä ja näen yhden omia lohikäärmeitäni suuremman ja vahvemman olennon nousevan portaalista. Sen lepakonsiivet, käärmeen torso ja kotkanjalat tulevat esiin. Suomuinen, nahkainen ja piikikäs ruumis levittäytyy kammioon ja silmätön, pitkillä myrkkyhampailla ja karvatupoilla koristeltu pää katsoo minua ja rääkäisee taas. Harpyija on noussut. Ja pian nousee sen koko suku.
      (Voine itse kuvailla miltä keskimaan harpyijat näyttävät kun niitä kerran käytän.)

      • Michem de Auditore

        ''kuollut ei kai missä hänen hautansa on''kysyn naiselta


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kuollut ei kai missä hänen hautansa on''kysyn naiselta

        Olen juuri odotamassa haltian vastausta, kun aseenkantajani tuo minulle assassiinien lähettämän kirjeen. Kirje paljastuukin kartaksi, johon on merkattu se kylä, jossa Michem majailee.
        "Hän leiriytyi tuon kylän lähelle." Sanon Erwinille ja näytän hänelle karttaa.
        Michem on nyt kaukana. Jos aion tehdä jotakin, niin se pitää tehdä nyt.


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        Olen juuri odotamassa haltian vastausta, kun aseenkantajani tuo minulle assassiinien lähettämän kirjeen. Kirje paljastuukin kartaksi, johon on merkattu se kylä, jossa Michem majailee.
        "Hän leiriytyi tuon kylän lähelle." Sanon Erwinille ja näytän hänelle karttaa.
        Michem on nyt kaukana. Jos aion tehdä jotakin, niin se pitää tehdä nyt.

        (Hei mä vähän putosin kärryiltä, mihin mun pitää vastata?)


      • Neloth kirjoitti:

        (Hei mä vähän putosin kärryiltä, mihin mun pitää vastata?)

        (Siihen, että kuka olet. Eihän sitä kukaan liittoudu tuntemattoman kanssa!)


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        (Siihen, että kuka olet. Eihän sitä kukaan liittoudu tuntemattoman kanssa!)

        (Ok, sori oon vähän retardi. XD)
        "Olen Neloth, yksi suurimmista velhoista ja pimeähaltioiden keisari" vastaan Tiberiukselle.


      • Neloth kirjoitti:

        (Ok, sori oon vähän retardi. XD)
        "Olen Neloth, yksi suurimmista velhoista ja pimeähaltioiden keisari" vastaan Tiberiukselle.

        "Noh... kaikki eivät pidä mustista ritareistakaan, saati sitten pimeähaltioista... Ja tarvistisimme Suurmestarin luvan liittoutumiseen..." Sanon mietteliäästi.
        "Käykö jonkinlainen epävirallinen- tai salainen liitto?" kysyn


      • kurpizza_
        assassin kirjoitti:

        "Noh... kaikki eivät pidä mustista ritareistakaan, saati sitten pimeähaltioista... Ja tarvistisimme Suurmestarin luvan liittoutumiseen..." Sanon mietteliäästi.
        "Käykö jonkinlainen epävirallinen- tai salainen liitto?" kysyn

        Michem//
        "Hautajaiset ovat parin päivän päästä. Tällähetkellä ruumis on säilössä." (Siis siellä minne kuolleet laitetaan ennen hautausta. En nyt muista sen rakennuksen nimeä. )

        (Erwin)
        Neloth kyllä näyttääkin hiukkasen pimeyden haltialta. (No shit Sherlock!)


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        "Noh... kaikki eivät pidä mustista ritareistakaan, saati sitten pimeähaltioista... Ja tarvistisimme Suurmestarin luvan liittoutumiseen..." Sanon mietteliäästi.
        "Käykö jonkinlainen epävirallinen- tai salainen liitto?" kysyn

        "Kyllä, se sopii hyvin" vastaan Tiberiukselle.


      • Michem de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Michem//
        "Hautajaiset ovat parin päivän päästä. Tällähetkellä ruumis on säilössä." (Siis siellä minne kuolleet laitetaan ennen hautausta. En nyt muista sen rakennuksen nimeä. )

        (Erwin)
        Neloth kyllä näyttääkin hiukkasen pimeyden haltialta. (No shit Sherlock!)

        ''onko täällä kylässä jonkinlaista majataloa''kysyn ja otan munkkikaavun hupun pois päästäni


    • (Erwin)
      "Hienoa! Mukavaa saada mukaan joku kunnolla pimeyden voimiin perehtynyt." sanon.

      (Seppä&Kurpizzan äiti)
      Kaksikko tuijottaa hetken aikaa suurmestaria typertyneenä. Pieni kumarrus.
      "Suurmestarille sopiva majatalo löytyy pääkadun varrelta." seppä vastaa "Ette voi erehtyä. Isäntä varmaan tarjoaa ilmaisen majapaikan."

      • "Muistakaa kuitenkin, että epäkuolleita ei saa missään tapauksessa astua maillemme. Pimeitä taikoja saa käyttää tietyin rajoituksin. Esimerkiksi kirkoissa ja muissa pyhissä paikoissa pimeitä taikoja ei saa käyttää missään tapauksessa. Toivotan teidät kuitenkin tervetulleiksi liittoumaan! Toivottavasti liittoutuminen tuottaa tulosta." Sanon.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        "Muistakaa kuitenkin, että epäkuolleita ei saa missään tapauksessa astua maillemme. Pimeitä taikoja saa käyttää tietyin rajoituksin. Esimerkiksi kirkoissa ja muissa pyhissä paikoissa pimeitä taikoja ei saa käyttää missään tapauksessa. Toivotan teidät kuitenkin tervetulleiksi liittoumaan! Toivottavasti liittoutuminen tuottaa tulosta." Sanon.

        miten he voivat tietää miltä suurmestari näyttää''kiitos tiedosta''sanon ja lähden kävelemään poispäin kunnes saavun kujalle kiipeän erään talon katolle ja päätän yöpyä sen vintillä


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        "Muistakaa kuitenkin, että epäkuolleita ei saa missään tapauksessa astua maillemme. Pimeitä taikoja saa käyttää tietyin rajoituksin. Esimerkiksi kirkoissa ja muissa pyhissä paikoissa pimeitä taikoja ei saa käyttää missään tapauksessa. Toivotan teidät kuitenkin tervetulleiksi liittoumaan! Toivottavasti liittoutuminen tuottaa tulosta." Sanon.

        "Kiitos, Tiberius, yritän estää epäkuolleita astumasta maillenne." Sanon.


      • Neloth kirjoitti:

        "Kiitos, Tiberius, yritän estää epäkuolleita astumasta maillenne." Sanon.

        Nyökkään. "Pitäisikö meidän mennä suunnitteluhuoneeseen suunnittelemaan vihollisemme kukistamista? Pystyisitkö sinä paikantamaan kyseisen vampyyrin sekä zombiarmeijan?" kysyn nelothilta. "Emme ole löytäneet jälkeäkään niistä." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        Nyökkään. "Pitäisikö meidän mennä suunnitteluhuoneeseen suunnittelemaan vihollisemme kukistamista? Pystyisitkö sinä paikantamaan kyseisen vampyyrin sekä zombiarmeijan?" kysyn nelothilta. "Emme ole löytäneet jälkeäkään niistä." Sanon.

        "Hyvä idea. Nyt kun Michem on poissa jaloista." sanon ja virnistän heitolleni.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Hyvä idea. Nyt kun Michem on poissa jaloista." sanon ja virnistän heitolleni.

        "Seuratkaa minua." Sanon ja lähden kävelemään lähintä suunnitteluhuonetta kohti. Michem on tosiaankin poissa tieltä.


      • assassin kirjoitti:

        "Seuratkaa minua." Sanon ja lähden kävelemään lähintä suunnitteluhuonetta kohti. Michem on tosiaankin poissa tieltä.

        Seuraan Tiberiusta neuvotteluhuoneeseen. (Neloth, oletamme sinun olevan mukana...)


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        Seuraan Tiberiusta neuvotteluhuoneeseen. (Neloth, oletamme sinun olevan mukana...)

        (Enneku alatte neuvotella mitää, nii on aika hassu juttu et mun hahmo on ku kuollu ja rakentaa kaukases erämaas omaa kaupunkiaa ja tää "neloth" tietää aivan kaiken siitä. Tietää että oon vampyyri jota puolienkeli ei äkkiseltään näe. Tietää mun nimen, vaikka tuskin herra pikipöksy onkaa. Tietää zombiarmeijasta ja nyt varmaan oletatte tietävän missä se on. Vähän rajaa hei tohon kaikkitietävyyteen.)


      • Neloth
        Rugaru kirjoitti:

        (Enneku alatte neuvotella mitää, nii on aika hassu juttu et mun hahmo on ku kuollu ja rakentaa kaukases erämaas omaa kaupunkiaa ja tää "neloth" tietää aivan kaiken siitä. Tietää että oon vampyyri jota puolienkeli ei äkkiseltään näe. Tietää mun nimen, vaikka tuskin herra pikipöksy onkaa. Tietää zombiarmeijasta ja nyt varmaan oletatte tietävän missä se on. Vähän rajaa hei tohon kaikkitietävyyteen.)

        (Kahden tuhannen vuoden kokemuksella kyllä tunnistaa vampyyrin normaalista miehestä, ja periaatteessa en tiedä nimeäsi, mutta saatoin vaikka kuulla sen kun olimme samaan aikaan temppeliritarien tukikohdassa, ja jos se sinua niin paljon harmittaa niin sitten voidaam sopia että Neloth ei tiedä sinun nimeä. Ja en ainakaan itse muista maininneeni että tietäisin sinun zombiarmeijastasi(minulla on tosin huono muisti), mutta jälleen kerran, kahden tuhannen vuoden kokemuksella epäkuolleista kyllä pitäisi tunnistaa liikkeellä oleva valtava zombiarmeija)


      • Neloth kirjoitti:

        (Kahden tuhannen vuoden kokemuksella kyllä tunnistaa vampyyrin normaalista miehestä, ja periaatteessa en tiedä nimeäsi, mutta saatoin vaikka kuulla sen kun olimme samaan aikaan temppeliritarien tukikohdassa, ja jos se sinua niin paljon harmittaa niin sitten voidaam sopia että Neloth ei tiedä sinun nimeä. Ja en ainakaan itse muista maininneeni että tietäisin sinun zombiarmeijastasi(minulla on tosin huono muisti), mutta jälleen kerran, kahden tuhannen vuoden kokemuksella epäkuolleista kyllä pitäisi tunnistaa liikkeellä oleva valtava zombiarmeija)

        (Rugaru käytti valenimenä Vladimiriä eikä hän maininnut oikeaa nimeään kenellekkään päätukikohdassa ollessaan. Erwin ainakin tietää jotakin zombiarmeijasta, mutta miksi neloth ei voisi? Zombien löytämiseen ei kestä kauaa, jos oikein huolella lähdetään etsimään. Vampyyrin Neloth varmaankin tunnistaa aika tehokkaasti.)


    • Saavumme huoneeseen. "Istukaa alas. Meidän on keskusteltava valtakuntiemme sotilaallisesta puolustuksesta ja yritettävä paikantaa se zombiarmeija. Siitä ei luultavasti ole välitöntä uhkaa, mutta sen sijainti on silti hyvä tietää mahdollisimman nopeasti." Sanon ja istun pöydän ääreen.

      • Neloth

        "Aion tehdä kaikkeni armeijan löytämiseksi, mutta tarvitsen paljon aikaa siihen, sekä lohikäärmeiden kutsumiseen. Mutta siitä tulikin kysymys mieleen, saanko pitää lohikäärmeitäni maillasi? He olisivat hyvä puolustuskeino zombeja vastaan, zombit kun eivät osaa taikoa eikä todennäköisesti ampua jousilla." Sanon


      • Neloth kirjoitti:

        "Aion tehdä kaikkeni armeijan löytämiseksi, mutta tarvitsen paljon aikaa siihen, sekä lohikäärmeiden kutsumiseen. Mutta siitä tulikin kysymys mieleen, saanko pitää lohikäärmeitäni maillasi? He olisivat hyvä puolustuskeino zombeja vastaan, zombit kun eivät osaa taikoa eikä todennäköisesti ampua jousilla." Sanon

        "No Michemkin on "Dragonlord", mutta hän ei ole paikalla eikä tiedä liittoumasta. Lisäksi ilmavoimamme ovat tehokkaat ja suuret, joten nekin ovat aika hyvä ase. Saat varmaankin pitää rajoitetusti lohikäärmeitä jossakin vähän syrjemmässä, ehkä vuoristossa. Sinun pitää kuitenkin hallita niitä hyvin. Ilmantorjuntamme on huippuluokkaa tehokkaine ja tarkkoine ballistoineen, joten lohikäärmeidesi on parasta käyttäytyä." Sanon


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        "No Michemkin on "Dragonlord", mutta hän ei ole paikalla eikä tiedä liittoumasta. Lisäksi ilmavoimamme ovat tehokkaat ja suuret, joten nekin ovat aika hyvä ase. Saat varmaankin pitää rajoitetusti lohikäärmeitä jossakin vähän syrjemmässä, ehkä vuoristossa. Sinun pitää kuitenkin hallita niitä hyvin. Ilmantorjuntamme on huippuluokkaa tehokkaine ja tarkkoine ballistoineen, joten lohikäärmeidesi on parasta käyttäytyä." Sanon

        "Itseasiassa kaikki jotka kutsun, ovat uskollisia ystäviäni, en voi edes kuvitella mitä tapahtuisi, jos kutsuisin villin lohikäärmeen. (Pitää mennä nukkumaan, koska huomenna on konsertti. Öitä.)


      • Neloth kirjoitti:

        "Itseasiassa kaikki jotka kutsun, ovat uskollisia ystäviäni, en voi edes kuvitella mitä tapahtuisi, jos kutsuisin villin lohikäärmeen. (Pitää mennä nukkumaan, koska huomenna on konsertti. Öitä.)

        "No sitten voisin varmaankin sallia sen." Sanon.


    • "Minä pitäisin tärkeänä sitä, kuinka pitkälle vamppyri on valmis menemään." huomautan istuessa pöydän ääreen. Päässäni olevat kuhmut kivistävät. "Jotkut jättävät taikomiset zombeihin ja muihin.... otuksiin. Toiset taas menevät pitemmälle veriuhrien avulla. Käsittääkseni lapset ovat parhaimpia siihen tarkoitukseen. Eli jos lapsia alkaa kovin paljon kadota, meidän on syytä turvautua epätoivoisiin keinoihin." jatkan pessimistisesti.

      • "Mitä tarkoitat epätoivoisilla keinoilla?" kysyn.


    • "Onko pimeyden taikoja käyttävä puolienkeli tarpeeksi epätoivoinen ratkaisu?" heitän. "Meidän pitäisi myös käyttää muutamia kiellettyjä manauksia... Pimeyden voimia tarvitsemme joka tapauksessa, joten Neloth on erittäin arvokas liittolainen." virnistän Nelothille. "Voisin muuten ryhtyä itsekin, mutta osa kysyistäni ei enää sen jälkeen toimisi."

      • Michem de Auditore

        onneksi kyseisessä talossa ei näytä olevan asukkaat paikallaan joten alan levätä vintillä


    • "En suosittelisi käyttämään pimeyttä. Valo on AINA tehokkaampaa. Irtisanoudun kaikesta pimeästä ja epäpyhästä, sillä en voi kuvitella käyttäväni niitä.
      Sama kuin demoni käyttäisi valoa... En myöskään salli ylenpalttista pimeyden käyttämistä voimakkaista loitsuista puhumattakaan. Tietysti sanonnan "In tenebris laboramus ut lucem servemus" mukaan pimeyttä voisi käyttää." Sanon.

      • "Asiat tuskin menevät niin pitkälle." sanon. "Mutta jos on niin, ettei aurinkoa olisi näkynyt useisiin päiviin, kuulostaisiko demonin kohtaaminen kovin hauskalta? Mutta valo on aivan yhtä vaarallista, vaikkei sillä zombiarmeijaa luoodakaan. Puhutaan nyt hiukkasen ajankohtaisemmista aiheista."

        (Menen nukkumaan. Hyvää yötä.)


      • kurpizza kirjoitti:

        "Asiat tuskin menevät niin pitkälle." sanon. "Mutta jos on niin, ettei aurinkoa olisi näkynyt useisiin päiviin, kuulostaisiko demonin kohtaaminen kovin hauskalta? Mutta valo on aivan yhtä vaarallista, vaikkei sillä zombiarmeijaa luoodakaan. Puhutaan nyt hiukkasen ajankohtaisemmista aiheista."

        (Menen nukkumaan. Hyvää yötä.)

        Kohautan olkapäitäni. "En aio kohdata demonia uudestaan, sillä se ei olisi järkevää. Mutta nyt ne ajankohtaisemmat aiheet: Meidän olisi saatava kaikki ympärillämme olevat valtiot, tietysti Viherlehden valtakuntaa lukuunottamatta, puolellemme. Niistä saisi hienon etupiirin, joka pysäyttäisi vihollisen hyökkäyksen. Myös keisari Neloth voisi liittoutua hänen imperiuminsa ympärillä olevien valtioiden kanssa ja luoda imperiumin ympärille oman etupiirin. Myös muuri olisi vahvistettava ja samoin tulevaan etupiiriin pitää rakennuttaa mahdollisimman monet muurit." Sanon Erwinille ja Nelothille.


      • Neloth
        assassin kirjoitti:

        Kohautan olkapäitäni. "En aio kohdata demonia uudestaan, sillä se ei olisi järkevää. Mutta nyt ne ajankohtaisemmat aiheet: Meidän olisi saatava kaikki ympärillämme olevat valtiot, tietysti Viherlehden valtakuntaa lukuunottamatta, puolellemme. Niistä saisi hienon etupiirin, joka pysäyttäisi vihollisen hyökkäyksen. Myös keisari Neloth voisi liittoutua hänen imperiuminsa ympärillä olevien valtioiden kanssa ja luoda imperiumin ympärille oman etupiirin. Myös muuri olisi vahvistettava ja samoin tulevaan etupiiriin pitää rakennuttaa mahdollisimman monet muurit." Sanon Erwinille ja Nelothille.

        "Hyvä on Tiberius, mutta minun on nyt mentävä johtamaan valtakuntaani sekä rakentamaan puolustuksia." Sanon.


      • Neloth kirjoitti:

        "Hyvä on Tiberius, mutta minun on nyt mentävä johtamaan valtakuntaani sekä rakentamaan puolustuksia." Sanon.

        "Hyvä on, Neloth. Tavataan myöhemmin." Sanon.


    • Rugaru

      Harpyijoiden parvi lepattaa ilmaan ja asettuu kaupungin tornien päälle. Tuhansia jättiläismäisiä tappajia komennossani ja niille taotaan Necropoliksen uumenissa panssareita. Armeijan kehittäminen on viety jo pitemmälle eivätkä raadot ole enää pelkkiä aseita heiluttelevia sätkynukkeja, vaan taistelun osaavia sotilaita, jotka liikkuvat miltei nopeammin kuin ihmiset. Emäharpyijoiden selkien päälle on tehty kantolavoja, joissa sotilaat voivat matkustaa ja ampua vihollisia varsijousilla. Aion etsiä helvetistä vielä lisää pimeyden olentoja, mutta arvelen puolienkelin yrittävän haalia liittolaisia minua vastaan joten keskityn nyt siihen. Portaali on Necropoliksen suoja, mutten voi hyökätä sen voimalla. Täytynee hankkia lisää tuomionenkeleitä, jotka voivat johtaa hyökkäyksiä kanavoimallani pimeydellä. "Käyttäkää aistejanne ja värvätkää lisää liittolaisia tuomionenkelini. Te kaksi olette mahtavia, mutta ette riitä jos aiomme hajoittaa keskimaan." Lähetän telepaattisen viestin Lethalille ja Deathstrokelle. Mietin, haluaisikohan Michem käyttää pimeyden voimia saavuttaakseen päämääränsä.

      • Michem de Auditore

        olen nukahtanut juuri vintillä olevien laatikoiden taakse


    • Parhain henkilö

      Roolipelimaailmanne on täysin epäaito eikä sen "loreen" ole panostettu tarpeeksi. Lisäksi hahmot on kaikki matkittu jostain.

      Voisitte tämän sijaan pelata jotain kunnollista, jonkinlaisiin sääntöihin perustuvaa roolipeliä.

      Tällä hetkellä roolipeli muistuttaa tätä:

      "Mun hahmolla on siivet ja laasersuojakenttä!"
      "Mun hahmo hakkaa sun hahmon miekalla!"
      "No ennen sitä mun hahmo lensikin jo pois kun se on niin kovis!"

      Noin. Ja nyt teidän ei edes enää tarvitse pelata tätä roolipeliä, kun olen sen jo valmiiksi teille pelannut.

      Olihan minulla jotain sisältöäkin tähän viestiin, mutta se äkkiä muuttui tällaiseksi säädöksi ja unohdin mitä olin sanomassa...

      • Tässä roolipelissä kylläkin on selvät säännöt:

        Metapelaaminen
        EI autohittausta
        EI munchaamista

        Hahmoista osa on matkittu, mutta siitä ei ole kenellekkään haittaa.


      • Höh.
        En matkinut Kurpizzaa. Sarkastinen ja kieroutunut ajattelutapa oli minun oman...

        Mistä Erwin on matkittu??
        Mistä Rugaru on matkittu?
        Mistä Siiliö on matkittu?
        Mistä sieniä syövä hölmö on matkittu?

        Jotkuthan pelaavat roolipelejä pelkästään toisten keksimillä hahmoilla. Saattavat jopa mennä jonkun toisen keksimän juonenkin mukaan. Meidän ropessa ei ainakaan ole sitä ongelmaa.

        Sori, tuli vähän töksähtelevästi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Höh.
        En matkinut Kurpizzaa. Sarkastinen ja kieroutunut ajattelutapa oli minun oman...

        Mistä Erwin on matkittu??
        Mistä Rugaru on matkittu?
        Mistä Siiliö on matkittu?
        Mistä sieniä syövä hölmö on matkittu?

        Jotkuthan pelaavat roolipelejä pelkästään toisten keksimillä hahmoilla. Saattavat jopa mennä jonkun toisen keksimän juonenkin mukaan. Meidän ropessa ei ainakaan ole sitä ongelmaa.

        Sori, tuli vähän töksähtelevästi.

        Oman hahmoni sukunimi on matkittu, mutta se on korpin vika. Kaikki muu hahmossani on itse keksimääni.


      • assassin kirjoitti:

        Oman hahmoni sukunimi on matkittu, mutta se on korpin vika. Kaikki muu hahmossani on itse keksimääni.

        Nii-in. Minun mielestäni meillä on kyllä ihan tarpeeksi itse keksitty roolipeli. Joistakin hahmoista saattaa vahingossakin tulla samankaltaisia jonkun toisen kanssa....


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Nii-in. Minun mielestäni meillä on kyllä ihan tarpeeksi itse keksitty roolipeli. Joistakin hahmoista saattaa vahingossakin tulla samankaltaisia jonkun toisen kanssa....

        vain yksi hahmo täällä roolipelissä on tällä hetkellä matkittu neloth


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        vain yksi hahmo täällä roolipelissä on tällä hetkellä matkittu neloth

        Entä de Auditore -niminen assassiini, joka heittlee tomahawkeja? Tuskin Neothiakaan on täysin matkittu.


      • kurpizza kirjoitti:

        Entä de Auditore -niminen assassiini, joka heittlee tomahawkeja? Tuskin Neothiakaan on täysin matkittu.

        Jotakin on matkittu ja jotakin ei. Onko sillä edes paljon väliä? Jatketaan nyt vain peliä.


      • Neloth
        Michem de Auditore kirjoitti:

        vain yksi hahmo täällä roolipelissä on tällä hetkellä matkittu neloth

        Ei helvetti Korppi. Olen ottanut yhden nimen muualta, mutta muuten minun Neloth ei muistuta muuten ollenkaan Skyrimin Nelothia. Mutta sitten esimerkiksi sinä matkit hahmosi täysin Assasin's creed-peleistä. Tietääkseni ainakin puolet ovat ottaneet nimensä jostain.


      • motari
        kurpizza kirjoitti:

        Höh.
        En matkinut Kurpizzaa. Sarkastinen ja kieroutunut ajattelutapa oli minun oman...

        Mistä Erwin on matkittu??
        Mistä Rugaru on matkittu?
        Mistä Siiliö on matkittu?
        Mistä sieniä syövä hölmö on matkittu?

        Jotkuthan pelaavat roolipelejä pelkästään toisten keksimillä hahmoilla. Saattavat jopa mennä jonkun toisen keksimän juonenkin mukaan. Meidän ropessa ei ainakaan ole sitä ongelmaa.

        Sori, tuli vähän töksähtelevästi.

        En oo hölömö. Ethä säkää tiiä et viis kertaa viis o viistoista senki tyhmä akka. Ja ny jäät sinne komeroo kännys tai läppäris tai minkäliepaskan kaa leikkimään suolistusta


    • deathstroke

      (Totta. Jatketaan vaan, mutta häpeän vieläkin nimeämi, koska en keksinyt mitään muuta.)
      Saan Rugarun viestin ja katson lähestyviä liekkejä hetken. "Tule jo tai palamme kaikki." Huudan hänelle ja heilutan kättä. Tästä miehestä voisi tulla uusi tuomionenkelim

    • Nyt nelothkin lähti. "Tule, Erwin. Voisimme käydä lähettämässä ilmavoimien tiedusteluyksiköt etsimään sitä zombiarmeijaa. Tietysti myös näkymättömiä näkeviä velhoja mukaan." Sanon.

      • "Selvä." sanon ja lähden Tiberiuksen mukaan.


    • Jonkin ajan päästä saaavumme linnan ja muurin väliselle alueelle, johon ilmavoimien tiedustelujoukot ja velhot ovat kokoontuneet.

      "No niin. Tutkikaa kaikki paikat, jotka olisivat hyviä piilopaikkoja zombiarmeijalle. Asumattomat ja syrjaiset vuoristot, metsät, autiomaat ja kaikki muut sellaiset paikat, joissa zombiarmeijaa ei olisi huomattu. Asutut alueet ovat jo tutkittu assassiinien toimesta ja laivasto tullaan lähettämään tutkimaan asumatonta rannikkoa ja saaristoa. Velhot näkevät näkymättömät. joten näkymättömyydestäkään ei ole teille haittaa. Onko kysymyksiä?" sanon.
      Kaikki ovat hiljaa... "Hienoa. Menkää." Sanon ja tiedustelijat lähtevät lentoon.

      Kirjoitan tiedustelukäskyn laivastolle ja lähetän lähetin viemään sen lähimpään laivastotukikohtaan.

      "Nyt on yksi ongelma hoidossa." Sanon ja kohdistan katseeni Erwiniin.
      "Mitä seuraavaksi?" kysyn.

      • "En minä keksi mitään, mitä voisimme nyt heti tehdä. Miten olisi aamupala?" sanon nälkäisenä.


      • kurpizza kirjoitti:

        "En minä keksi mitään, mitä voisimme nyt heti tehdä. Miten olisi aamupala?" sanon nälkäisenä.

        "Aika hyvä idea. Tule."Sanon ja lähden kävelemään linnaa kohti.


      • assassin kirjoitti:

        "Aika hyvä idea. Tule."Sanon ja lähden kävelemään linnaa kohti.

        Lähden taas seuraamaan Tiberiusta. (Jeps. En keksi mitään järkevää sanottavaakaan...)


      • kurpizza kirjoitti:

        Lähden taas seuraamaan Tiberiusta. (Jeps. En keksi mitään järkevää sanottavaakaan...)

        (En minäkään keksi paljoa sanottavaa. Toiminta alkaa varmaankin silloin, kun löydämme Necropoliksen.)

        Saavumme ruokasaliin ja jo hetken päästä aamupala on valmista. Istun pöydän ääreen ja alan syömään.


      • assassin kirjoitti:

        (En minäkään keksi paljoa sanottavaa. Toiminta alkaa varmaankin silloin, kun löydämme Necropoliksen.)

        Saavumme ruokasaliin ja jo hetken päästä aamupala on valmista. Istun pöydän ääreen ja alan syömään.

        Alan myös syömään leipää hyvällä halulla, sillä en ollut syönyt pitkään aikaa. Ette uskokaan kuinka hyvältä leipä voikaan maistua.

        (Wäh... Eipä me voida keskenään mitään toimintaa järjestää. Suunnitellaanko hk-viesteillä jotain jänniä juonenkäänteitä? Voisi ropettaa, mutta aamupala ei ole kovin inspiroivaa...)


      • kurpizza kirjoitti:

        Alan myös syömään leipää hyvällä halulla, sillä en ollut syönyt pitkään aikaa. Ette uskokaan kuinka hyvältä leipä voikaan maistua.

        (Wäh... Eipä me voida keskenään mitään toimintaa järjestää. Suunnitellaanko hk-viesteillä jotain jänniä juonenkäänteitä? Voisi ropettaa, mutta aamupala ei ole kovin inspiroivaa...)

        (No voidaanhan me suunnitella jotakin jännää. Aamupala on tylsää, mutta toivottavasti muut menevät eteenpäin roolipelissä, sillä muuten jäämme jumiin tähän aamupalaan. Taidamme kuitenkin olla kaikista aktiivisimmat ropettajat täällä.)


      • assassin kirjoitti:

        (No voidaanhan me suunnitella jotakin jännää. Aamupala on tylsää, mutta toivottavasti muut menevät eteenpäin roolipelissä, sillä muuten jäämme jumiin tähän aamupalaan. Taidamme kuitenkin olla kaikista aktiivisimmat ropettajat täällä.)

        (Jep. Pistän viestin. Se ei välttämättä näy, jos ei ole profiilissa, koska suoli24.)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Jep. Pistän viestin. Se ei välttämättä näy, jos ei ole profiilissa, koska suoli24.)

        on ilta aion mennä nukkumaan kunnes joku tulee taloon ja vintin luukku aukeaa
        (kurpizza liikuta sisään astuvaa sakkia)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        on ilta aion mennä nukkumaan kunnes joku tulee taloon ja vintin luukku aukeaa
        (kurpizza liikuta sisään astuvaa sakkia)

        (Me syödään aamupalaa ja on ilta? Taidetaan olla ihan eri aikavyöhykkeillä.)


    • (Okei.)

      Perheen esipuberteetti iässä oleva kakara kiipesi vintille hakemaan piillottamiaan tupakeitaan. Hän jähmettyi huomatessaan vintillä loikoilevan hahmon. Ihan kuin kauhueloikuvista....
      "Öööh.. Ku-kuka s-ssinä o-olet?" hän änkytti.

      • Michem de Auditore

        hyppään pois laatikoiden takanta ja laitan hupun päähäni''olen mystinen munkki''sanon puolikuiskaten


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        hyppään pois laatikoiden takanta ja laitan hupun päähäni''olen mystinen munkki''sanon puolikuiskaten

        Poika perääntyi. Hän ei tiennyt mikä oli munkki tai mitä tarkoitti mystinen. Varmaankin joku temppeliritarien virka.
        "Ahaa." hän sanoi yrittäen kuulostaa fiksulta. "Pyydänkö äitiä keittämään kahvit?"


      • motari
        Michem de Auditore kirjoitti:

        hyppään pois laatikoiden takanta ja laitan hupun päähäni''olen mystinen munkki''sanon puolikuiskaten

        "Olen mystinen munkki." Sanon puolikuiskaten. Ei vittu oikeesti!?!? :D saatanan bätmäni


      • Neloth
        motari kirjoitti:

        "Olen mystinen munkki." Sanon puolikuiskaten. Ei vittu oikeesti!?!? :D saatanan bätmäni

        Olen kutsunut paljon lohikäärmeitä jotka kiertävät vuortani. Maagit ovat rakentaneet puolustuksia, ja vuorelle pääsee vain yhtä kapeaa tietä. Vuorella on jättiläisiä, zombeja, pimeämhaltiasotureita ja -maageja, sekä muista ulottuvuuksista kutsuttuja olentoja. "Katsotaan kuinka vampyyrit selviävät tästä" sanon.


      • Michem de Auditore
        Neloth kirjoitti:

        Olen kutsunut paljon lohikäärmeitä jotka kiertävät vuortani. Maagit ovat rakentaneet puolustuksia, ja vuorelle pääsee vain yhtä kapeaa tietä. Vuorella on jättiläisiä, zombeja, pimeämhaltiasotureita ja -maageja, sekä muista ulottuvuuksista kutsuttuja olentoja. "Katsotaan kuinka vampyyrit selviävät tästä" sanon.

        ''ei tarvitse hommaa minut huomaamattomasti ulos täältä niin palkitsen sinut''sanon


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''ei tarvitse hommaa minut huomaamattomasti ulos täältä niin palkitsen sinut''sanon

        Poika tuijottaa pelästyneenä vampyyrilta näyttävää Mystistä Munkkia.
        "Tänne." hän sanoi ja johdattaa hiipparin alas portaita takaovelle.


      • motari
        kurpizza kirjoitti:

        Poika tuijottaa pelästyneenä vampyyrilta näyttävää Mystistä Munkkia.
        "Tänne." hän sanoi ja johdattaa hiipparin alas portaita takaovelle.

        Ei vittu naurattaa!!! :D "vie minut munkkiluolaan" ei helvetin perse! "Päivä taas pelastettu; munkkimobiiliin!!!" Ja sitte kuuluu: dädädädädädädädä-dä-däää batmantunnari


    • Rugaru

      (Jos kerra o ilta...)
      Kun saan harpyijat asettumaan, tajuan vasta kuka Tiberiuksella oli vieraana. Pimeähaltija on nostanut hirviöitään manalasta aktiivisesti viime aikoina ja jo kauan aiemminkin. Haluan tavata hänet ja yön pimeyden turvin hän ei voi olla vaaraksi minulle. Arveluttaa, miksi pimeyden palvelija, on halunnut liittoon valon kanssa.
      Komennan harpyijan eteeni ja lähden matkaan. Siinä tuskin kestää kauaa, sillä voin etsiä hänet aistimalla ja harpyija on nopeampi kuin omilla siivillä lento.

      • (No minun puolesta saakin olla ilta, joten... Taidamme olla aamupalan sijasta iltapalalla!)


      • assassin kirjoitti:

        (No minun puolesta saakin olla ilta, joten... Taidamme olla aamupalan sijasta iltapalalla!)

        (Tuli nukuttua pitkään! XD)


    • deathstroke

      (Tämä on vaan arvaus mutta: siiliö=faddikti? Koska molemmat puuttuvat eikä tilanteeni liiku mihinkään suuntaan. Ei kiire, voin odottaa.)

      • yksplikka

        Voikos tehdä hahmon joka on sukua sun hahmollesi? Luin tuon yhden aiemman viestisi ja haluisin liittyä peliin


      • Neloth
        yksplikka kirjoitti:

        Voikos tehdä hahmon joka on sukua sun hahmollesi? Luin tuon yhden aiemman viestisi ja haluisin liittyä peliin

        "Konahrik, Zu'u fen thur!" huudan. Lohikäärme laskeutuu eteeni. "Saanko kyydin, Konahrik?" kysyn. "Totta kai, mestari." nousen lohikäärmeen selkään.


      • deathstroke
        yksplikka kirjoitti:

        Voikos tehdä hahmon joka on sukua sun hahmollesi? Luin tuon yhden aiemman viestisi ja haluisin liittyä peliin

        (Siitä vaan. Kuhan ei ole hahmoni kuollut vaimo. Pidä hauskaa)


      • Michem de Auditore
        deathstroke kirjoitti:

        (Siitä vaan. Kuhan ei ole hahmoni kuollut vaimo. Pidä hauskaa)

        alan seurata poikaa


    • Poika avaa oven ja jää odottamaan.

    • yksplikka

      (Ok. Teen tällasen sen takia et kaikkien muiden henkilöt on vanhuksia. Kaikki "vaan näyttää nuorilta" mutta onki satavuotiaita.)
      Nimi: Adriana (sukunimen jos isä keksisi)
      Rotu: ihminen
      Skp: nainen
      Ikä: 21
      Ulkonäkö: punaiset pitkät hiukset, kirkkaan siniset silmät. Hoikka, pukeutunut matkojensa aikana punaiseen osahaarniskaiseen nahkapukuun ja maskiin.
      Kyvyt: osaa taistella monella eri aseella.
      Ulkonäöstään huolimatta erittäin kestävä. Nopea ja tuntee kehon heikot kohdat.
      Aseet ja valta: pitkänmatkan jousi,hrlppokäyttöinen mutta erittäin terävä miekka, heittoveitsiä, myrkkyä hansikoittensa kynsissä ja alaisuudessaan pieni joukko eliittitappajia ja palkkionmetsästäjiä.
      Muuta: isä ja äiti tapettu vuosia sitten rosvojen toimesta. Toimii palkkionmetsästäjänä ja hoitaa annettuja töitä joukkonsa avulla. Kiertää keskimaata ja etsii "hommia".

      Adriana ratsastaa joukkonsa kanssa metsätietä. He etsivät kylää johon voisivat asettua ja kyseskellä lähitienoiden tapahtumia ja mistä löytyisi mahdollisia rikkaita. Täälläpäin on kuulemma sattunut paljon palkkamurhaajille hyväksi käyneitä asioita. He saapuvat pienen kylän lieppeille ja hidastavat vauhtia. "Noniin pojat. Kohta päästään taas leivän ääreen." Adriana huikkaa muille jotka naurahtavat ja joukko ratsastaa kylään(kurpizzan kylä? Tarvitsen jonkinsortin vastapelaamista.).

    • Rugaru

      (Teretulemast. Ootkos hyvä vai paha?)
      Etsin haltiaa levittämällä lonkeroita ilman halki ja vedän ne sisään kun hahmotan taivaalla lentävän lohikäärmeen. Epäkuolleen sellaisen. Tuskin tarvitsee häntä pudottaa. Harpyijani lentäköön nopeammin, kun on lohikäärmettä suurempikin.

      • yksplikka

        Katsotaan nyt...


      • Neloth

        Näen harpyijan joka lentää minua kohti. Hän ei taida olla minun kutsuma. Jospa se on sen... vampyyrin. Voisin tiputtaa sen alas taivaalta, mutta... katsotaan nyt mihin tämä johtaa. "Vie minut mestarisi luokse" sanon harpyijalle.


      • Rugaru
        Neloth kirjoitti:

        Näen harpyijan joka lentää minua kohti. Hän ei taida olla minun kutsuma. Jospa se on sen... vampyyrin. Voisin tiputtaa sen alas taivaalta, mutta... katsotaan nyt mihin tämä johtaa. "Vie minut mestarisi luokse" sanon harpyijalle.

        Harpyijani pysähtyy lepattamaan haltian eteen. "Ei tarvitse." Muodostan ääneni harpyijan sisältä ja muovaan yön pimeydestä kuvajaiseni hänen eteensä leijumaan. "Olen Vladimir. En saanut missään välissä tutustua sinuun." Esittäydyn. "Melkein pilasit suunnitelmani."


      • Neloth
        Rugaru kirjoitti:

        Harpyijani pysähtyy lepattamaan haltian eteen. "Ei tarvitse." Muodostan ääneni harpyijan sisältä ja muovaan yön pimeydestä kuvajaiseni hänen eteensä leijumaan. "Olen Vladimir. En saanut missään välissä tutustua sinuun." Esittäydyn. "Melkein pilasit suunnitelmani."

        "Olen pahoillani tapahtuneesta. Olen miettinyt asiaa, ja olen päätynyt siihen lopputulokseen, että minun olisi parempi liittoutua sinun kanssasi, mikäli sinä annat anteeksi. Mutta, voin sanoa sen, että olen liittoutunut Tiberius de Auditoren kanssa. Se tarkoittaa sitä, että sinä saisit tietoa temppeliritarien liikkeistä, sekä voisin myös mahdollisesti murhata Tiberiuksen. Mitä mieltä olet?" Kysyn.


      • Rugaru
        Neloth kirjoitti:

        "Olen pahoillani tapahtuneesta. Olen miettinyt asiaa, ja olen päätynyt siihen lopputulokseen, että minun olisi parempi liittoutua sinun kanssasi, mikäli sinä annat anteeksi. Mutta, voin sanoa sen, että olen liittoutunut Tiberius de Auditoren kanssa. Se tarkoittaa sitä, että sinä saisit tietoa temppeliritarien liikkeistä, sekä voisin myös mahdollisesti murhata Tiberiuksen. Mitä mieltä olet?" Kysyn.

        En odottanut hänen ryhtyvän noin avokätiseksi. "En odottanutkaan sinun kaltaisesi pimeyttä käyttävän ja voimallisen haltian liittoutuvan puolienkelin kanssa. Voimme liittoutua. Mutta pidä Tiberius vielä hengissä ja esitä olevasi hänen puolellaan, kunnes on oikea aika." Sanon. "Ja tämän kaiken jälkeen, viimeinenkin valonsäde on kadonnut kuolleesta keskimaasta. Palaan alakertaan ja jätän tämän maailman tuomionenkelien armoille. Tähän voinen laskea sinutkin mukaan, ellet sitten aio itse lähteä minnekkään."


      • Neloth
        Rugaru kirjoitti:

        En odottanut hänen ryhtyvän noin avokätiseksi. "En odottanutkaan sinun kaltaisesi pimeyttä käyttävän ja voimallisen haltian liittoutuvan puolienkelin kanssa. Voimme liittoutua. Mutta pidä Tiberius vielä hengissä ja esitä olevasi hänen puolellaan, kunnes on oikea aika." Sanon. "Ja tämän kaiken jälkeen, viimeinenkin valonsäde on kadonnut kuolleesta keskimaasta. Palaan alakertaan ja jätän tämän maailman tuomionenkelien armoille. Tähän voinen laskea sinutkin mukaan, ellet sitten aio itse lähteä minnekkään."

        "Hyvä. Luulen että aion pysyä maan päällä mahdollisimman kauan aikaa. Mutta, menen nyt Tiberiuksen luokse." Sanon, ja lohikäärmeeni lähtee lentämään temppeliritarien tukikohtaa kohti.


      • Rugaru
        Neloth kirjoitti:

        "Hyvä. Luulen että aion pysyä maan päällä mahdollisimman kauan aikaa. Mutta, menen nyt Tiberiuksen luokse." Sanon, ja lohikäärmeeni lähtee lentämään temppeliritarien tukikohtaa kohti.

        "Näkemisiin." Sanon haltian perään. En luota hänen sanaansa. Tämä voisi toimia toisinkinpäin. Muovaan pimeydestä silmän jolla on siivet. Annan sen lentää haltian perään, vakoilemaan häntä. Silmää ei voi tuota yöllä, sillä se käyttää kaikkea pimeyttä ympärillään suojana. Lähetän harpyijan takaisin Necropolikseen ja pistän kymmenkunta vampyyriä liikkeelle. Tarvitsen enemmän tuomionenkeleitä ja vampyyrit voivat soluttautua assassiinien tavoin kyliin. Ne vain ovat tappavampia.


    • (Olen jo oikeasti kyllästynyt tähän monen päivän pituiseen tylsyyteen! Pakko saada jotakin tehtyä!)

      Ilmavoimien tiedustelupartion velho näkee erämaassa kaupungin pimeänäöllään.
      "Tuolla näkyy jonkinlainen suurkaupunki!" velho huudahtaa.
      "Sitä ei ole kartassa..." kartanlukija sanoo katsoessaan karttoja.
      "Sen on pakko olla Auditoren mainitsema zombiarmeijan tukikohta! Viedään viesti Päätukikohtaan!" Partion komentaja huudahtaa.
      Kaupungista merkataan muistiin sen sijainti ja muutamia muita tietoja, jotka voidaan nähdä nopeasti. partio lähtee kiitämään takaisin Kirkkovaltioa kohti.

      • Michem de Auditore

        astun ovesta sisään


      • HeKeKee'd

        Tehdääs nyt jotain hauskaa.

        Elroth kävelee kohti Michemin huonetta. Sen edessä on kaksi vartijaa(?) Tarvitsen varmaan kirjallisen luvan päästäkseni sisään, Elroth miettii. Mistäköhän saan näytteen hänen käsialastaan?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Tehdääs nyt jotain hauskaa.

        Elroth kävelee kohti Michemin huonetta. Sen edessä on kaksi vartijaa(?) Tarvitsen varmaan kirjallisen luvan päästäkseni sisään, Elroth miettii. Mistäköhän saan näytteen hänen käsialastaan?

        (Luulin jo, että lähdit pelistä, koska et ollut sanonut mitään aikoihin!)


    • Sori, etten jatka pelaamista enkä edes lue tapahtumia, mutta en kuitenkaan tule vielä hetkeen ainakaan kokopäiväisesti tänne, niin koittakaas elää ilman mua. Tähän on vielä pakko sanoa.

      "Roolipelimaailmanne on täysin epäaito eikä sen "loreen" ole panostettu tarpeeksi. Lisäksi hahmot on kaikki matkittu jostain.

      Voisitte tämän sijaan pelata jotain kunnollista, jonkinlaisiin sääntöihin perustuvaa roolipeliä.

      Tällä hetkellä roolipeli muistuttaa tätä:

      "Mun hahmolla on siivet ja laasersuojakenttä!"
      "Mun hahmo hakkaa sun hahmon miekalla!"
      "No ennen sitä mun hahmo lensikin jo pois kun se on niin kovis!"

      Noin. Ja nyt teidän ei edes enää tarvitse pelata tätä roolipeliä, kun olen sen jo valmiiksi teille pelannut.

      Olihan minulla jotain sisältöäkin tähän viestiin, mutta se äkkiä muuttui tällaiseksi säädöksi ja unohdin mitä olin sanomassa... "

      "Lore" voisi tosiaan ehkä paikoitellen olla kehittyneemmin suunniteltu, mutta siinä on pari teknistä ongelmaa. Lisäksi maailmasta saa ihan helvetisti tietoa, kun vaivautuu lukemaan J.R.R Tolkienin teokset, koska niihinhän tämä silloin ykkösessä alkoi perustua. (Ei alusta alkaen.) Olisi tavallaan kivaa pelata myös maailmassa, jonka lore olisi monellakin tapaa kehittyneempi, mutta sekin yritys hautautuisi äkkiä, joten en vaivaudu. Minä en ainakaan matki luomiani hahmoja millään tavoin... Ainakaan tahallani. Saatan ottaa vaikutteita, mutta voin vannoa, että kaikista hahmoistani olen yrittänyt tehdä tavallaan mahdollisimman uniikkeja. Säännöt olisivat tosiaan kivat, mutta suurimmaksi osaksi tämä toimii näillä säännöillä. Ainoastaan silloin tällöin täytyy huomauttaa jollekulle, että hän pelaa epäreilusti muita pelaajia kohtaan. Roolipelimme ei mielestäni muistuta millään tavalla antamaasi esimerkkiä, mutta kaikilla on oma näkemyksensä ja sinäkin taisit hieman liioitella.

    • Muutama kysymys:
      Michem, mistä/kenen ovesta astuit sisään?
      Onko ilta vai aamu?
      Rugaru, voitko olla varma ettei manalasta voi karata ketään "ylimääräistä"....

      • On selvästikin yö. Aamua odotellessa...(taas!)


      • Rugaru

        (Eikös sielt pääsemiseks tarvitsis apuu, mut heikosti vartioidust takaovest (portaali) vois jonki sortin olento päästäkkin. Jos meinaat comebackiä hahmolles, nii jonku pitäis tehä sopimus siit paholaisen kaa, tai vaan auttaa sut portaalista.)


    • (Njaah. No ei se sitten vois onnistua... Erwin ja Tiberius ovat syöneet jo vuorokauden aamupalaa XD ja muut eivät tiedä "jonkun" olevan kuolleen. Michemille taas poika näytti ulko-ovea ja hän astui sisään jonnekin...??)

      • HeKeKee'd

        (Kertokaapas muuten mistä voisin löytää Michemin käsialaa?)


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        (Kertokaapas muuten mistä voisin löytää Michemin käsialaa?)

        (Siis jos haluat sisään, niin käsiala ei välttämättä pelkästään auta. Oma hahmoni kantaa sinettisormusta, jolla hän painaa aina sinetin tärkeisiin papereihin. Michemillä on ehkä samanlainen. Käsialaa voi kuitenkin löytyä vaikka kirjastosta, jos Michem on kirjoittanut jotakin.)


    • yksplikka

      No oisi sullakin kurpizza edes vähän tekemistä, jos vastaisit viestiin jossa Adriana saapuu kylääsi.

      • (Periaatteessa kyläläisillä voivat pelata kaikki. Michem voisi vastata sinulle, mutta minäkin yritän. Kuolleella hahmollani olisin mainiosti voinut vastata.... Se olisi ollut samaa ikäluokkaakin. )

        Kyläläiset tuijottavat jähmettyneinä Adrianen joukkoa kummastuneena. Varsinkin sivummalla oleva poika, joka oli jo törmännyt Mystiseen Munkkiin. Ensiksi vampyyri ja sitten ameija. Mitähän vielä?
        "Kuka olette?" rohkein kysyy.


      • yksplikka
        kurpizza kirjoitti:

        (Periaatteessa kyläläisillä voivat pelata kaikki. Michem voisi vastata sinulle, mutta minäkin yritän. Kuolleella hahmollani olisin mainiosti voinut vastata.... Se olisi ollut samaa ikäluokkaakin. )

        Kyläläiset tuijottavat jähmettyneinä Adrianen joukkoa kummastuneena. Varsinkin sivummalla oleva poika, joka oli jo törmännyt Mystiseen Munkkiin. Ensiksi vampyyri ja sitten ameija. Mitähän vielä?
        "Kuka olette?" rohkein kysyy.

        (Pelin ulkopuoliset viestit näin? Okei. Kukaan voi herättää sitä sun hahmoa?)
        "Et haluasi tietää. Sillä jos tietäisit, joutuisimme viiltämään kurkkusi auki." Pelottelen vitsimielellä kyläläistä. "Mistä löytyisi lähin kapakka, jossa voisi tiedustella lähitienoon menoja?" Kysyn ja vilkaisen kyläläisiä. He ovat tavallisia, mukavia ihmisiä, mutta täälläpäin on tapahtunut jotain ikävää.


      • yksplikka kirjoitti:

        (Pelin ulkopuoliset viestit näin? Okei. Kukaan voi herättää sitä sun hahmoa?)
        "Et haluasi tietää. Sillä jos tietäisit, joutuisimme viiltämään kurkkusi auki." Pelottelen vitsimielellä kyläläistä. "Mistä löytyisi lähin kapakka, jossa voisi tiedustella lähitienoon menoja?" Kysyn ja vilkaisen kyläläisiä. He ovat tavallisia, mukavia ihmisiä, mutta täälläpäin on tapahtunut jotain ikävää.

        (Rugarun mukaan hahmon pitäisi tehdä sopimus paholaisen kanssa tai saada apua päästäkseni portaalista ulos ruumis on kylässä. Hiukan kinkkistö sanoisinko.)

        "Tuollla päin." kyläläinen sanoo. "Suosittelisin pitää varansa. Pari päivää sitten täällä lenteli joku, joka ampui 33 kyläläistä..."


      • kurpizza kirjoitti:

        (Rugarun mukaan hahmon pitäisi tehdä sopimus paholaisen kanssa tai saada apua päästäkseni portaalista ulos ruumis on kylässä. Hiukan kinkkistö sanoisinko.)

        "Tuollla päin." kyläläinen sanoo. "Suosittelisin pitää varansa. Pari päivää sitten täällä lenteli joku, joka ampui 33 kyläläistä..."

        (Olisi kannattanut päästä taivaaseen! Vai olisikohan Jumalakaan päästänyt sinua ulos?)


      • yksplikka
        kurpizza kirjoitti:

        (Rugarun mukaan hahmon pitäisi tehdä sopimus paholaisen kanssa tai saada apua päästäkseni portaalista ulos ruumis on kylässä. Hiukan kinkkistö sanoisinko.)

        "Tuollla päin." kyläläinen sanoo. "Suosittelisin pitää varansa. Pari päivää sitten täällä lenteli joku, joka ampui 33 kyläläistä..."

        (Okei. No. Kukaan hahmosi ystävä yritä autta? Hyppäsinkin väärään kertoilumuotoon. Korjataan!)
        Hän arvasi. "Kiitos. Pudotamme sen taivaalta jos satumme näkemään." Adriana huikkaa ja viittaa joukkoaan seuraamaan kyläläisen osoittamaan suuntaan. Hän miettii, mikä lentäisi ja tappaisi kolmekymmentä ihmistä.


      • yksplikka kirjoitti:

        (Okei. No. Kukaan hahmosi ystävä yritä autta? Hyppäsinkin väärään kertoilumuotoon. Korjataan!)
        Hän arvasi. "Kiitos. Pudotamme sen taivaalta jos satumme näkemään." Adriana huikkaa ja viittaa joukkoaan seuraamaan kyläläisen osoittamaan suuntaan. Hän miettii, mikä lentäisi ja tappaisi kolmekymmentä ihmistä.

        (Tiberius ei tiedä portaalista, eikä pääse sinne. Rugaru ja Lethal ovat toisella puolella. Erwiniä (minun toinen hahmo, syö edelleen aamupalaa.) ei kiinnostaa 17-vuotiaat tytöt. Michemistä ei ota selkoa.)

        Moni nauroi Adrianen kommentille ja he tekivät tietä armeijalle.

        (Hyvää yötä. Menen nukkumaan.)


      • assassin kirjoitti:

        (Olisi kannattanut päästä taivaaseen! Vai olisikohan Jumalakaan päästänyt sinua ulos?)

        (Minä kuvittelin tämän Keskimaan manalaa vähän niinkuin kreikkalaisen mytologian manalaksi. On oma paikka hyviksille ja tavallisille ihmisille. Sitten on rangaistusten kentät ja Tartoroksen tapainen paikka, jossa asuvat kaikki möröt. En tiedä mistä sain sellaisen käsityksen. Kai, koska on nin paljon kuolleista heränneitä ja manalasta/tartaroksesta kaivettuja mörköjä. Jumalasta en tiedä... Todennäköisesti ei, jos hän muistuttaisi Michemiä. XD)


    • (Kukaan ei pelaa yötä, joten skippaan suoraan aamuun!)

      Herään siihen, kun lentäjä tuo minulle erittäin kiireellisen viestin.
      "Herra Auditore! Löysimme etsimänne epäkuolleiden kaupungin!" Lentäjä huudahtaa havahduttaen minut täysin.
      "Oletko varma?" kysyn yllättyneen näköisenä.
      "En täysin, mutta suuri kaupunki keskellä asumatonta erämaata. Sitä ei oltu merkitty karttoihin, joten sen on pakko olla se!" Lentäjä vastaa ja ojentaa minulle kartan.

      Hymyilen katsoasseni karttaa. Kaupunki on erittäin pitkän matkan päässä Kirkkovaltiosta ja välissä on myös monia muita valtioita, joista läheskään kaikki eivät varmasti ole heidän puolellaan. He tarvitsisivat massiivisen hyökkäysvoiman päästäkseen tänne asti menettämättä koko armeijaansa.
      Juoksen Erwinin luokse ja koetan herättää hänet.(siis jos hän nukkuu.)

    • Havahdun jonkun ravistellessa minua ja huitaisen herättää soppakauhaksi muuttamallani sauvallani. (?)
      "Mitäh nhyt?" kysyn unenpöpperössä.

    • "Zombikaupunki on jo löytynyt!" Sanon ja hieron päätäni. Toivottavasti ei tule kuhmua. "Kannattaa kuitenkin varoa soppakauhojen kanssa..." mutisen.

      • Herään sillä sekunnilla.
        "Mistä?" kysyn. "Ja anteeksi.#


      • kurpizza kirjoitti:

        Herään sillä sekunnilla.
        "Mistä?" kysyn. "Ja anteeksi.#

        Näytän Erwinille karttaa. "Tuolla Keskellä tyhjää ja asumatonta erämaata. Reippaasti yli tuhannen kilometrin päässä täältä." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        Näytän Erwinille karttaa. "Tuolla Keskellä tyhjää ja asumatonta erämaata. Reippaasti yli tuhannen kilometrin päässä täältä." Sanon.

        Tutkin karttaa. Aika pitkän matkan päässä.
        "Heidän täytyy olla nopeita lentämään." totean hermostuneesti.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tutkin karttaa. Aika pitkän matkan päässä.
        "Heidän täytyy olla nopeita lentämään." totean hermostuneesti.

        "Heidän ilmavoimilla ei voi olla tarpeeksi resursseja hyökätä, Sillä muuten ammumme heidät alas myrkytetyillä tai palavilla ballistojen nuolilla. Myös omat ilmavoimamme voisivat tuhota heidät" sanon.
        "Lisäksi heitä lähempänä on muita valtioita, joten miksi he edes haluaisivat hyökätä juuri tänne? Kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        "Heidän ilmavoimilla ei voi olla tarpeeksi resursseja hyökätä, Sillä muuten ammumme heidät alas myrkytetyillä tai palavilla ballistojen nuolilla. Myös omat ilmavoimamme voisivat tuhota heidät" sanon.
        "Lisäksi heitä lähempänä on muita valtioita, joten miksi he edes haluaisivat hyökätä juuri tänne? Kysyn.

        "Niin. Miksi vampyyrit tulivat juuri tänne? Mikseivät jonnekin lähempää valtioon. Sitäpaitsi, oletko koskaan tavannut pahoilla teillä olevaa pimeyden voimia käyttävää, jolla ei olisi tavoitteena vallata koko maata?" sanon kulmat kurtussa.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Niin. Miksi vampyyrit tulivat juuri tänne? Mikseivät jonnekin lähempää valtioon. Sitäpaitsi, oletko koskaan tavannut pahoilla teillä olevaa pimeyden voimia käyttävää, jolla ei olisi tavoitteena vallata koko maata?" sanon kulmat kurtussa.

        "Vampyyrit ovat voineet olla muuallakin ja ehkä tämä oli vain yksi paikka muiden joukossa. Lisäksi joku muu luultavasti pysäyttää tai heikentää heitä niin, että he eivät pääse tänne asti. Voimme kuitenkin valmistautua, jos jotakin yllättävää sattuukin tapahtumaan." sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Vampyyrit ovat voineet olla muuallakin ja ehkä tämä oli vain yksi paikka muiden joukossa. Lisäksi joku muu luultavasti pysäyttää tai heikentää heitä niin, että he eivät pääse tänne asti. Voimme kuitenkin valmistautua, jos jotakin yllättävää sattuukin tapahtumaan." sanon.

        Nyökkään.
        "Valmistautua." mutisen. Minulla on pahoja aavistuksia ja sairaita unia. "Missä veljesi on? Häntä ei ole näkynyt."


      • kurpizza kirjoitti:

        Nyökkään.
        "Valmistautua." mutisen. Minulla on pahoja aavistuksia ja sairaita unia. "Missä veljesi on? Häntä ei ole näkynyt."

        Näytän samasta kartasta erästä aluetta. "Tuolla on kuulemma kylä, jossa hän on." Sanon.


    • yksplikka

      Adriana saapuu läheisen kapakan eteen ja jättäähevosensa sen ulkopuolelle. Joukko seuraa perässä ja he astuvat sisään. Adriana antaa käsimerkin ja tappajat levittäytyvät kapakan eri nurkkiin ja tiskille. Adriana kävelee baarimikon? luokse. "Löytyisikö huoneita vuokrattavaksi?" Hän kysyy.

      • "Öö... Joo." baarimikko änkyttää ja osoittaa kädellään portaita.

        (Erwin)

        Katson kylää.
        "Tuollahan juuri oli käynyt se lentävä otus ammuskelemassa!" huudahdan. "Kas, kun heti muistanut..."


      • kurpizza kirjoitti:

        "Öö... Joo." baarimikko änkyttää ja osoittaa kädellään portaita.

        (Erwin)

        Katson kylää.
        "Tuollahan juuri oli käynyt se lentävä otus ammuskelemassa!" huudahdan. "Kas, kun heti muistanut..."

        "Mitä asiaa Michemillä on sinne?" Kysyn ihmeissäni.
        "Hän varmaan juonii jotakin jonkun kanssa. Hänellä on nyt jotakin outoa meneillään pahan kanssa." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Mitä asiaa Michemillä on sinne?" Kysyn ihmeissäni.
        "Hän varmaan juonii jotakin jonkun kanssa. Hänellä on nyt jotakin outoa meneillään pahan kanssa." Sanon.

        "En minä tiedä. Voisiko hän selvittää sen lentäjän henkilöllisyyttä?" sanon epäröiden.


      • kurpizza kirjoitti:

        "En minä tiedä. Voisiko hän selvittää sen lentäjän henkilöllisyyttä?" sanon epäröiden.

        "Kyllä voin." Sanon ja kävelen huoneen ulkopuolelle kysymään vartijoilta. Tulen hetken päästä takaisin. " Koko tiedusteluryhmän henkilöllisyys on varmistettu. Heissä ei ole mitään epäilyttävää." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Kyllä voin." Sanon ja kävelen huoneen ulkopuolelle kysymään vartijoilta. Tulen hetken päästä takaisin. " Koko tiedusteluryhmän henkilöllisyys on varmistettu. Heissä ei ole mitään epäilyttävää." Sanon.

        "Selvä." nyökkään ja tuijotan taas karttaa. "Asuuko kylässä veljesi tuttuja tai onko hänellä jonkin sortin paikka siellä? En itsekään käsitä..."


      • yksplikka
        kurpizza kirjoitti:

        "Öö... Joo." baarimikko änkyttää ja osoittaa kädellään portaita.

        (Erwin)

        Katson kylää.
        "Tuollahan juuri oli käynyt se lentävä otus ammuskelemassa!" huudahdan. "Kas, kun heti muistanut..."

        "Maksamme kun lähdemme." Adriana ilmoittaa hänelle ja lähtee ylös. Hänen miehensä kuuntelevat kaiken mitä kapakassa supistaan ja saattavat myöhrmmin tilanteen tasalle. Adriana menee yhteen kapakan yläkerran huoneista. Kodikas verrattuna edellisiin, hän toteaa ja alkaa purkamaan varustustaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Selvä." nyökkään ja tuijotan taas karttaa. "Asuuko kylässä veljesi tuttuja tai onko hänellä jonkin sortin paikka siellä? En itsekään käsitä..."

        "Ei hän ole minun tietääkseni koskaan käynyt siellä. Hänellä ei myöskään taida olla yhtäkään ystävää ritarikunnan ulkopuolella. Hän ei hanki ystäviä, vaan vihollisia. Se onkin tuonut paljon ongelmia." Sanon.


      • Rugaru
        yksplikka kirjoitti:

        "Maksamme kun lähdemme." Adriana ilmoittaa hänelle ja lähtee ylös. Hänen miehensä kuuntelevat kaiken mitä kapakassa supistaan ja saattavat myöhrmmin tilanteen tasalle. Adriana menee yhteen kapakan yläkerran huoneista. Kodikas verrattuna edellisiin, hän toteaa ja alkaa purkamaan varustustaan.

        (Pelaan nytsit toises kuvakulmas)
        Pari vampyyriä laskeutuu kylän lieppeille missä Lethal lopetti Kurpizzan. He vetävät siipensä sisään ja kävelevät eteenpäin. "Täältä siis pitäisi värvätä jotain poikkeavia yksilöitä? Turha tuppukylä." Ensimmäinen sanoo ja mulkoilee kyläläisiä. "Näistäkin tuppukylistä saattaa löytyä jotain hyvinkin tarpeellista." Toinen vastaa. "Voisimme käydä tuolla juottolassa. Aloitetaan sieltä ja käydään sitten loppu kylä läpi." Toinen sanoo ja lähtee kohti kapakkaa.


    • "Kai hänellä nyt jotain siellä on? En usko Michemin ihan huvikseen kiertelevän kylissä. Hän on kuulemma ollut... levoton johtaja." sanon.

      (Pakko lopettaa. Hyvää yötä.)

      • Naurahdan. "En ihmettelisi, vaikka Michem vain kiertelisi huvikseen ympäri Keski-Maata. Niin... Hänen johtamistaidoissa ei ole erityisemmin kehumista..." sanon.
        " Hetkinen... Eikö Kurpizza asunut siinä kylässä? Michem tunsi hänet, mutta he eivät olleet ystäviä." Sanon


      • assassin kirjoitti:

        Naurahdan. "En ihmettelisi, vaikka Michem vain kiertelisi huvikseen ympäri Keski-Maata. Niin... Hänen johtamistaidoissa ei ole erityisemmin kehumista..." sanon.
        " Hetkinen... Eikö Kurpizza asunut siinä kylässä? Michem tunsi hänet, mutta he eivät olleet ystäviä." Sanon

        "Se sinun kuollut kaverisi? Juu, taisi asua. Eikö Michem tieedä hänen kuolleen?" huomautan.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Se sinun kuollut kaverisi? Juu, taisi asua. Eikö Michem tieedä hänen kuolleen?" huomautan.

        "Sinä ilmoitit siitä minulle, mutta en ole kertonut mitään Michemille. Michem on itse asiassa yrittänyt tappaa hänet ja kuullessaan hänen kuolleen hän varmaan pitää juhlat sen kunniaksi! Eipähän tarvitse järjestää Kurpizzalle assassiinisuojelua..." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Sinä ilmoitit siitä minulle, mutta en ole kertonut mitään Michemille. Michem on itse asiassa yrittänyt tappaa hänet ja kuullessaan hänen kuolleen hän varmaan pitää juhlat sen kunniaksi! Eipähän tarvitse järjestää Kurpizzalle assassiinisuojelua..." Sanon.

        "Minä en oikein pidä siitä Kurpizzasta." sanon ja puhun preesensissä, sillä en pidä kuolleita lopullisesti kadonneina. Hehän ovat manalassa. "Tyttö putkahtaa esiin jokapaikassa, yritti tappaa lemmikkilintuja ja aiheuttaa minulle soppakauha-painajaisia. Kuka hän edes on?"


      • kurpizza kirjoitti:

        "Minä en oikein pidä siitä Kurpizzasta." sanon ja puhun preesensissä, sillä en pidä kuolleita lopullisesti kadonneina. Hehän ovat manalassa. "Tyttö putkahtaa esiin jokapaikassa, yritti tappaa lemmikkilintuja ja aiheuttaa minulle soppakauha-painajaisia. Kuka hän edes on?"

        "Hän on..." sanon ja mietin vähän aikaa. "...Kurpizza. Ei kuulosta hänen oikealta nimeltään, mutta muuta en tiedä. Hän tulee esiin jostakin aina silloin, kun sitä ei odota. Hän on myös selvinnyt aika hyvin kaikesta, vaikka ei osaa taistella. Yritti varmaan tappaa lintusi, sillä se on Korppi, joka on yksi Michemin lisänimistä." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Hän on..." sanon ja mietin vähän aikaa. "...Kurpizza. Ei kuulosta hänen oikealta nimeltään, mutta muuta en tiedä. Hän tulee esiin jostakin aina silloin, kun sitä ei odota. Hän on myös selvinnyt aika hyvin kaikesta, vaikka ei osaa taistella. Yritti varmaan tappaa lintusi, sillä se on Korppi, joka on yksi Michemin lisänimistä." Sanon.

        "Vaikka korppi olisikin Michemin lisänimi, se ei tarkoita että kaikki linnut pitäisi tappaa. Onko Michem käynyt pahoinpitelemässä vihanneksia... Tai älä vastaa... Ei teistä ikinä tiedä." huomautan nostamatta katsetta kartasta. "Missä kaikkialla muureja tai muita kulkuesteitä?"


    • "Vuoriston läpi ei pääse ja siellä on myös linnoituksia, joita on vaikea vallata. Merkittävimpänä Citadel. Koko rajan kattaa puusta ja maasta tehty muuri. Suuremmat kaupungit ovat raskaasti linnoitettuja ja vartiotorneja, linnoituksia sekä muita linnoitettuja paikkoja on ympäri valtakuntaa. Metsien läpi pääseminen voi olla vaikeaa, sillä he eivät tunne niitä toisin kuin me. Myöskään soiden läpi ei pääse. Muiden valtioiden muureista ja muista kulkuesteistä en tiedä." Sanon osoitellen paikkoja kartasta.

      • HeKeKee'd

        (Välikommentti: Eikö Temppeliritarien Valtakunta ole aika munchaava? Temppeliritareilla on tehokas jalka-, ja ratsuväki, erittäin hyvä ilmatorjunta(???), vitunmoiset assasiiniit jotka osaavat tehdä kaikkea ja joille ei mikään ole mahdotonta, ja tästä tekstistä päätellen vielä perkele mahdoton paikka hyökätä. Noilla vahvuuksilla olisi kivaa tietää heikkouksia.)


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        (Välikommentti: Eikö Temppeliritarien Valtakunta ole aika munchaava? Temppeliritareilla on tehokas jalka-, ja ratsuväki, erittäin hyvä ilmatorjunta(???), vitunmoiset assasiiniit jotka osaavat tehdä kaikkea ja joille ei mikään ole mahdotonta, ja tästä tekstistä päätellen vielä perkele mahdoton paikka hyökätä. Noilla vahvuuksilla olisi kivaa tietää heikkouksia.)

        (Oma välikommenttini: Rugarulla on paljon munchaavampi. Munchaukseen ei voi vastatakuin munchauksella. En ole huomannut Viherlehden Valtakunnassa heikkouksia. Kiitos kuitenkin huomautuksesta, sillä nyt voin koettaa tehdä tästä realistisemman(muidenkin pitäisi tehdä omistaan...). Unohdit muuten ilmavoimat ja merivoimat. )


    • (3.Välikommentti: Missä helvetissä täällä on meri?)

      Painan suurinpiirtein paikat mieleeni. En muistanutkaan Keskimaan olleen näin iso maa...
      "Jos lisäät kovin paljon puolustusta sun muita juttuja, eikö Michem ala epäilemään?" kysyn hiukkasen epäröiden. Kartalla, kaukana tukikohdasta, näkyy Minas Tirith. Muistelisin, että sielläkin olisi ollut jokin rieha vähän aikaa sitten. Lisäksi olin kuullut paljon tarinoita nenänsä pudottavista sotilaista ja turtleseista...

      • assassin

        (Jossain? Jos ei ole merta, niin sitten ne ovat järvi- ja jokivoimat merivoimien sijaan. Löysin myös yhden pahan heikkouden Temppeliritareissa: Michem...)

        "Sanon,että varaudumme Viherlehden Valtakunnan invaasioon. Ei hän ala epäilemään." Sanon.


    • Rugaru

      (Munchaan hieman et ois jotai vastust tolle sun placelle. Nii juu omani juujuu mä sentää määrittelin oman valtani, mut helpottais perkeleesti kaikkii jos tiedettäis valtakunnan koko, armeijan koko ja voima. Teen kohtpuolii määritelmän Necropoliksesta.)

      • (En tiedä, kuinka vapaasti voin suunnitella armeijan miesvahvuutta, Valtakunnan pinta-alaa ym. Voinhan minä tehdä alustavan ehdotuksen, jota Michem voi halutessaan muokata tai hyväksyä suoraan. Häntä ei ole näkynyt täällä useaan päivään, eli hän taitaa olla tyypilliseen tapaan tauolla.)


    • Nyökkään. Toivottavasti Michem ei ole kovin epäluuloinen...
      "Tämän päivän ohjelma?" kysyn taas ja nostan katseeni vihdoin kartasta.

      • "Valmistellaan ainakin puolustus." Sanon.


      • assassin kirjoitti:

        "Valmistellaan ainakin puolustus." Sanon.

        Nousen ylös ja muutan sauvani takaisin oikeaan muotoon. Vihellän korpin olalleni.
        "Eikös sitten mennä."


      • kurpizza kirjoitti:

        Nousen ylös ja muutan sauvani takaisin oikeaan muotoon. Vihellän korpin olalleni.
        "Eikös sitten mennä."

        "Hetken päästä. Käyn vain laittamassa päälleni sotavarusteet. Enhän minä nyt kardinaalikaavussa mene komentamaan armeijaa." Sanon ja kävelen huoneeseeni. Jokin ajan päästä tulen ulos sotavarusteissa.
        "Nyt voimme mennä." Sanon ja lähden jälleen kerran kävelemään suunnitteluhuonetta kohti.


      • assassin kirjoitti:

        "Hetken päästä. Käyn vain laittamassa päälleni sotavarusteet. Enhän minä nyt kardinaalikaavussa mene komentamaan armeijaa." Sanon ja kävelen huoneeseeni. Jokin ajan päästä tulen ulos sotavarusteissa.
        "Nyt voimme mennä." Sanon ja lähden jälleen kerran kävelemään suunnitteluhuonetta kohti.

        Kävellessäni Tiberiuksen perässä, en voi hillitä virnistelyä.
        -Enhän minä nyt kardinaalikaavussa mene komentamaan armeijaa.-
        Joillakin on sitten aikaa vaihtaa vaatteita joka välissä. Onkohan kampaus varmasti oikea armeijan komentamiseen? Suunnitteluhuoneeseen saapuessamme (oletan nyt niin) koitan näyttää mahdollisimman vakavalta.


    • Katson pöydällä olevaa karttaa."Rajalle pitää ainakin saada lisää legioonia puolustusvalmiuteen. Kansanarmeija voidaan kutsua ylimääräisiin kertausharjoituksiin. Myös Viherlehden Valtakunnan kanssa pitäisi saada edes väliaikainen aseleposopimus, sillä kahta vihollista vastaan taistellessa olisimme aika pahassa tilanteessa." Sanon.

      • "Olen täsmälleen samaa mieltä. Voin vaikka itse lähteä mukaan neuvottelemaan." vastaan.
        (sori, olen aika tylsä ropettaja...)


      • kurpizza kirjoitti:

        "Olen täsmälleen samaa mieltä. Voin vaikka itse lähteä mukaan neuvottelemaan." vastaan.
        (sori, olen aika tylsä ropettaja...)

        (Niin minäkin...)

        "Hienoa. Kirjoitan ensin muutaman käskyn ja sitten voimme miettiä aselepoa Viherlehden Valtakunnan kanssa." Sanon ja kirjoitan kansanarmeijalle kertausharjoituskäskyn. Rajalle lähetettävissä legioonissa ei ole niin kiire vielä, sillä onhan siellä reservi haltioiden varalle.
        "Nyt meidän pitäisi yrittää sopia aselepo. Mennäänkö rajalle?" Kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        (Niin minäkin...)

        "Hienoa. Kirjoitan ensin muutaman käskyn ja sitten voimme miettiä aselepoa Viherlehden Valtakunnan kanssa." Sanon ja kirjoitan kansanarmeijalle kertausharjoituskäskyn. Rajalle lähetettävissä legioonissa ei ole niin kiire vielä, sillä onhan siellä reservi haltioiden varalle.
        "Nyt meidän pitäisi yrittää sopia aselepo. Mennäänkö rajalle?" Kysyn.

        "Mennään."

        (Jeiijj! Suorastaan häikäisevän kekseliästä minulta!)


      • kurpizza kirjoitti:

        "Mennään."

        (Jeiijj! Suorastaan häikäisevän kekseliästä minulta!)

        "Tavataan linnan portilla." sanon ja hyppään ikkunasta.


      • assassin kirjoitti:

        "Tavataan linnan portilla." sanon ja hyppään ikkunasta.

        Katson typertyneenä Tiberiuksen jälkeen. Ja hän pitää minua outona. Kohautan olkapäitäni ja harpon portaat alas. Ulkona nappaan hevoseni mukaan ja lähden kävelemään porteille päin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Katson typertyneenä Tiberiuksen jälkeen. Ja hän pitää minua outona. Kohautan olkapäitäni ja harpon portaat alas. Ulkona nappaan hevoseni mukaan ja lähden kävelemään porteille päin.

        Odotan jo porteilla oman valkoisen siivekkään hevoseni selässä.
        "Kestipä kauan." Sanon hymyillen Erwinille.
        "Mennäänkö?" Kysyn.


      • assassin kirjoitti:

        Odotan jo porteilla oman valkoisen siivekkään hevoseni selässä.
        "Kestipä kauan." Sanon hymyillen Erwinille.
        "Mennäänkö?" Kysyn.

        Loikkaan hevoseni selkään. Korppi lähti lentään.
        "Sinä oikaiset ja teet kaiken kiireellä. Eksäsi sanoi samaa." Heitän, vaikken ole varma Tiberiuksen naisseikkailuista. Vanhat viisaat moittivat minua aina kiirehtimisestä, joten tilanne on ärsyttävä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Loikkaan hevoseni selkään. Korppi lähti lentään.
        "Sinä oikaiset ja teet kaiken kiireellä. Eksäsi sanoi samaa." Heitän, vaikken ole varma Tiberiuksen naisseikkailuista. Vanhat viisaat moittivat minua aina kiirehtimisestä, joten tilanne on ärsyttävä.

        Hän ei selvästikkään tiedä minunsta paljoa...
        "Elämme vain kerran, joten ei sitä aina voi hidastella." Sanon.


    • Rugaru

      (Mitkäs on rajat täs määrittelys?)

      • (Ei hajuakaan! Itse varmaankin suunnittelen oman armeijani mahdollisimman tasaväkisesti muiden kanssa...)


    • "Mitäs tässä sitten vielä törötetään?" sanon ja kannustan hevoseni laukkaan. Se on nopeampi kuin tavallinen koni, mutta Tiberius voi kulkea lentämällä. Hän saa varmasti minut kiinni.

      • Hevoseni lentää Erwinin hevosen yläpuolella."Ei taida olla tavallinen hevonen..." mutisen katsellessani erwinin hevosen nopeutta.


      • assassin kirjoitti:

        Hevoseni lentää Erwinin hevosen yläpuolella."Ei taida olla tavallinen hevonen..." mutisen katsellessani erwinin hevosen nopeutta.

        "Missä tavataan?" huudan Tiberiukselle. Mietin, mitä tapahtuisi, jos hevonen päättäisi juuri nyt tyhjentää suolensa... Ei, toivottavasti niin ei käy.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Missä tavataan?" huudan Tiberiukselle. Mietin, mitä tapahtuisi, jos hevonen päättäisi juuri nyt tyhjentää suolensa... Ei, toivottavasti niin ei käy.

        "Vaikkapa rajalla! Tienviitoista näkyy reitti!" Huudan ja lennän korkeammalle. Tällä vauhdilla olemme, tai ainakin minä olen, rajalla tunneissa, jos velho ei satu eksymään. Itse voin mennä linnuntietä, joten en edes voisi eksyä helposti.


      • assassin kirjoitti:

        "Vaikkapa rajalla! Tienviitoista näkyy reitti!" Huudan ja lennän korkeammalle. Tällä vauhdilla olemme, tai ainakin minä olen, rajalla tunneissa, jos velho ei satu eksymään. Itse voin mennä linnuntietä, joten en edes voisi eksyä helposti.

        Korppi lentää vähän matkaa edelläni. Komennan hevosta tasaamaan tahtia, se ei jaksa tätä tahtia koko matkaa. Toivon etten ole paljoa Tiberiusta jäljessä, kun saavun perille.
        Metsä on aika kaunis, ajattelen ohimennen seuratessani kylttejä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Korppi lentää vähän matkaa edelläni. Komennan hevosta tasaamaan tahtia, se ei jaksa tätä tahtia koko matkaa. Toivon etten ole paljoa Tiberiusta jäljessä, kun saavun perille.
        Metsä on aika kaunis, ajattelen ohimennen seuratessani kylttejä.

        (Määrittämättömän ajan päästä...)

        Saavun rajalle olevaan sotilasleiriin ja menen telttaan odottamaan Erwiniä. Hevoseni laitan lepäämään, sillä tuo matka vei sen voimia.


    • (Hiukkasen pidemmän määrittelemättömän ajan päästä.)

      Saavun rajalle ja näen sotilasleirin. Nousen hengästyneen hevoseni selästä ja otan suurimman osan tavaroistanikin pois. Päästän hevosen kuljeskelemaan leirissä. Se kyllä osaa olla kiltisti ja tulee kun vihellän.
      Etsin Tiberiusta.

    • Seison komentoteltan edessä katsellen leiriä, kunnes näen Erwinin harhailevan ympäriinsä. Ritarikunnan ulkopuolinen velho sotilasleirissä ei taida olla yleinen näky. Kävelen Erwinin luokse.
      "Pääsithän sinä perille." Sanon.

    • "Juu. Niin pääsin." vastaan.

      • "Jatketaanko matkaa vai levätäänkö täällä?" Kysyn


      • assassin kirjoitti:

        "Jatketaanko matkaa vai levätäänkö täällä?" Kysyn

        "Jos sinäkin tulet maata myöten, voimme jatkaa. Hevoseni ei jaksa kuin normaalitahtia nyt enää." sanon.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Jos sinäkin tulet maata myöten, voimme jatkaa. Hevoseni ei jaksa kuin normaalitahtia nyt enää." sanon.

        "Hyvä on. Toivotaan vain, että haltiat eivät yritä ampua meitä..." Sanon ja käyn hakemassa hevoseni.


      • assassin kirjoitti:

        "Hyvä on. Toivotaan vain, että haltiat eivät yritä ampua meitä..." Sanon ja käyn hakemassa hevoseni.

        (Mitä Kurpizzalla pelasin, Hekekeellä on tapana ampua vaikkei pahaa tarkoittaisikaan...)

        Rahtaan taas tavarani hevoseni selkään. Voiko hevonen näyttää murhaavalta.
        "Saat porkkanaa.," sanon. Murhaava katse hävisi.
        Nousen hevosen selkään ja jään odottamaan Tberiusta.


      • kurpizza kirjoitti:

        (Mitä Kurpizzalla pelasin, Hekekeellä on tapana ampua vaikkei pahaa tarkoittaisikaan...)

        Rahtaan taas tavarani hevoseni selkään. Voiko hevonen näyttää murhaavalta.
        "Saat porkkanaa.," sanon. Murhaava katse hävisi.
        Nousen hevosen selkään ja jään odottamaan Tberiusta.

        Ratsastan Erwinin luokse.
        "Mennäänkö?" kysyn. Olisikohan pitänyt sittenkin naamioitua haltiaksi?


    • Nyökkään. Korppi palasi olalleni.

      • Ratsastan portin eteen. Vartijat avaavat portin, josta ratsastan toiselle puolelle. Katselen ympärilleni mahdollisten lähstyvien nuolien varalta.


    • Ratsastan Tiberiuksen perässä ulos ja huomaan hänen vilkuilevan ympärilleen. Ehkeivät haltiat ihan heti tapa meitä. Yleensä he kuuntelevat, jos on sanottavaa. Mutta onhan minulla hätätilanteiden varalta soppakauh-, siis sauvani.

      • Laitan roomalaiskypäräni päähäni, sillä en halua heidän osuvan myöskään päähäni. Lähden ratsastamaan hitaasti eteenpäin ja viiton Erwiniä seuraamaan.
        (Pitääkö meidän nyt odottaa HeKeKeen reaktioa?)


    • (Joo kai)

    • Rugaru

      Vampyyrit avaavat juottolan oven. "Puhdas kuin läjä paskaa." Ensimmäinen toteaa nyrpistäen nenäänsä. "Anna olla. Keskitytään etsimään värvättäviä ja sitten poltetaan paikka maan tasalle." Toinen sanoo ja menee yhteen pöydistä. Ensimmäinen liikkuu perässä ja käy läpi väkeä baarissa. "Eivät ole tästä kylästä puoletkaan." Hän toteaa istuen toisen viereen.

      • yksplikka

        Yksi Adrianan eliittitappajista avaa huoneen oven. Adriana vetäisee miekkansa pöydältä. Onneksi hän oli ehtinyt riisua vain panssarin."Opettele koputtamaan pölvästi." Hän sanoo ja laittaa miekkansa tuppeen. "Alakertaan tuli pari epäilyttävää tyyppiä. Pistetäänkö paloihin?" Eliittitappaja kysyy ohjeita vampyyrien varalle. "Kuolleilta on hankala kysellä. Tuo ne ylös, haluan tietää tämän paikan tapahtumat. Saattaa heillä olla tarjottavaakin." Adriana vastaa ja vetäisee myrkkyhansikkaan sängyltä käteensä. "Mutta pidä varasi."


    • (Häh? Kuoliko tämä taas?!)

      Jatkan ratsastamista tietä pitkin syvemmälle valtakuntaan Erwinin seuratessa. Outoa, että ketään ei ole vieläkään näkynyt...

      • HeKeKee'd

        (No jos olen oikein ymmärtänyt niin olette jo rajojen sisäpuolella.)
        Samassa haltiajoukkue hypähtää esiin pusikosta jännittäen jousensa ja vetäen miekkansa esiin. "Seis! Ketä olette ja miksi kuljette metsissämme näinä pimeinä aikoina!" Haltiakomentaja tivaa.


    • Hätkähdän ja kohotan kädet ylös.
      "Tulimme puhumaan rauhasta." sanon ja toivon Tiberiuksen osaavan selittää asian hallitsijamaisemmin.

      • Nostan käteni ylös.
        "Olen Tiberius de Auditore ja edustan Temppeliherrain Ritarikuntaa. Meillä on erittäin tärkeää tärkeää asiaa armeijanne komentajalle sekä kuninkaallenne koskien maiden väistä rauhaa sekä lähestyvää uhkaa. Takanani oleva mies on neuvonantajani Erwin Kerr." Sanon komentajalle lähes natiivilla haltiakielellä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe