Mitä yhteistä?

Kyselen?

Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä.
miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
Kun filistealaiset olivat ryöstäneet Jumalan arkin, veivät he sen Eben-Eseristä Asdodiin.
Ja filistealaiset ottivat Jumalan arkin ja veivät sen Daagonin temppeliin ja asettivat sen Daagonin rinnalle.
Kun asdodilaiset nousivat varhain seuraavana päivänä, niin katso: Daagon makasi kasvoillaan maassa Herran arkin edessä. Mutta he ottivat Daagonin ja asettivat sen takaisin paikoillensa.
Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä

15

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen

      Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä

      • a vot!

        Voinpas.


      • -jarmo-
        a vot! kirjoitti:

        Voinpas.

        Toki me voimme niellä kuolettavaa myrkkyä ja meillä on valta polkea käärmeitä ja skorpiooneja jalkojemme alle, mutta sillä kaikella on varmasti hintansa, eikä sellainen peli voi jatkua. Meidän on tehtävä pesäero pahuudesta.

        Säälin ihmisiä jotka uhoavat kuinka he ovat katsoneet petoa silmästä silmään ja kuinka he muka nuijivat saastaisen henkimaailman muusiksi. Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan.


      • 23rftgv
        -jarmo- kirjoitti:

        Toki me voimme niellä kuolettavaa myrkkyä ja meillä on valta polkea käärmeitä ja skorpiooneja jalkojemme alle, mutta sillä kaikella on varmasti hintansa, eikä sellainen peli voi jatkua. Meidän on tehtävä pesäero pahuudesta.

        Säälin ihmisiä jotka uhoavat kuinka he ovat katsoneet petoa silmästä silmään ja kuinka he muka nuijivat saastaisen henkimaailman muusiksi. Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan.

        Onpa harmi ettei skorpioneja ole Suomessa luonnonvaraisina. Joudut tyytymään mm. hämähäkkien tallomiseen. Eikä kyykään kovin kauhea peto ole. Mutta myrkkyjähän löytyy. Millaisia olet maistellut?


      • .....
        -jarmo- kirjoitti:

        Toki me voimme niellä kuolettavaa myrkkyä ja meillä on valta polkea käärmeitä ja skorpiooneja jalkojemme alle, mutta sillä kaikella on varmasti hintansa, eikä sellainen peli voi jatkua. Meidän on tehtävä pesäero pahuudesta.

        Säälin ihmisiä jotka uhoavat kuinka he ovat katsoneet petoa silmästä silmään ja kuinka he muka nuijivat saastaisen henkimaailman muusiksi. Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan.

        "Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan."

        tästä minulla on kyllä itelläkin kokemusta, tässä muutama hyvä todistus!

        päivin todistus löytyi joskus netistäkin kirjoitetussa muodossa mutta en löytänyt enää kun tämän.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3389225

        2. Juho Pusa:

        http://www.uskoontulo.net/todistus_juho_pusa.html

        3. John Mulinde:taistelu taivaalisissa

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2490695

        4. Päivi Haverinen:

        http://www.uskoontulo.net/todistus_paivi_haverinen.html


      • Hienoa
        ..... kirjoitti:

        "Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan."

        tästä minulla on kyllä itelläkin kokemusta, tässä muutama hyvä todistus!

        päivin todistus löytyi joskus netistäkin kirjoitetussa muodossa mutta en löytänyt enää kun tämän.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3389225

        2. Juho Pusa:

        http://www.uskoontulo.net/todistus_juho_pusa.html

        3. John Mulinde:taistelu taivaalisissa

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2490695

        4. Päivi Haverinen:

        http://www.uskoontulo.net/todistus_paivi_haverinen.html

        Kiitos linkeistä. Tekisitkö uuden aloituksen aiheesta. Ansaitsee tulla luetuksi näkyvälle paikalle. Hyvin kerrottua tekstiä henkien vaikutuksesta. Isän tytär- mahtavaa.


    • votvot

      Kannattaa kuitenkin vielä miettiä asiaa tarkemmin.

    • -jarmo-

      Tuota samaa minä olen sanonut poliittisesta toiminnasta, johon joillain uskovilla on kova hinku. Minä itse olen ollut vuosia yritysmaailmassa ja rukoillut monen henkilön kanssa että pääsisin siitä ikeestä ja pääsin. Olen nyt päässyt siitä missä pitää tehdä saatanan palvelijoiden kanssa yhteistyötä. Kiitos Herralle. Amen!

      • anokaa

        Jos kaikki Jumalaa pelkäävät poistuu politiikasta, niin jumalattomat ottavat sen paikan ja yhteiset päätökset ovat sen mukaisia. Kun jumalaton hallitsee niin kansa voi huonosti (korruptio, eriarvoisuus, tuloerot kasvaa yms.)ja silloin kun vanhurskas hallitsee niin vanhurskaus (oikeamielisyys ) nousee.

        Menestyksen pitäisi näkyä jokaisella osa-alueella, silloin jumalattomat näkisivät Jumalan siunauksen niiden elämässä jotka pelkäävät Herraa. Koska tällä hetkellä jumalattomat näkevät uskovissa yhtä paljon sairauksia, puutetta ja ongelmia, ja lisäksi lapsen katseen niin heille ei jää muuta mahdollisuutta kuin ottaa johtajuus itsellensä.

        Jeesuksen ylösnousemusvoima on pyydettävissä ("tahdon tuntea Kristuksen ristiinnaulittuna JA HÄNEN YLÖSNOUSEMISENSA VOIMAN"). "Anokaa niin teille annetaan". "Te ette saa koska ette ano".

        Kurjuusteologiassa ei ole itsessään mitään väärää, mutta siinä on vasta toinen puoli Jeesuksen rististä, ylösnousemusvoima puuttuu.


      • anokaa
        anokaa kirjoitti:

        Jos kaikki Jumalaa pelkäävät poistuu politiikasta, niin jumalattomat ottavat sen paikan ja yhteiset päätökset ovat sen mukaisia. Kun jumalaton hallitsee niin kansa voi huonosti (korruptio, eriarvoisuus, tuloerot kasvaa yms.)ja silloin kun vanhurskas hallitsee niin vanhurskaus (oikeamielisyys ) nousee.

        Menestyksen pitäisi näkyä jokaisella osa-alueella, silloin jumalattomat näkisivät Jumalan siunauksen niiden elämässä jotka pelkäävät Herraa. Koska tällä hetkellä jumalattomat näkevät uskovissa yhtä paljon sairauksia, puutetta ja ongelmia, ja lisäksi lapsen katseen niin heille ei jää muuta mahdollisuutta kuin ottaa johtajuus itsellensä.

        Jeesuksen ylösnousemusvoima on pyydettävissä ("tahdon tuntea Kristuksen ristiinnaulittuna JA HÄNEN YLÖSNOUSEMISENSA VOIMAN"). "Anokaa niin teille annetaan". "Te ette saa koska ette ano".

        Kurjuusteologiassa ei ole itsessään mitään väärää, mutta siinä on vasta toinen puoli Jeesuksen rististä, ylösnousemusvoima puuttuu.

        Jatkoa.

        Itselläni on kokemusta sairastamisesta, pitkiä aikoja kun ei päässyt edes sängystä ylös. Raamatunkohdat jotka sanovat, "älkää olko kenellekkään vaivaksi, älkääkä olko kenellekkään velkaa" yms. nousi suureen ristiriitaan. Olin vaivaksi, en pystynyt huolehtimaan edes omasta perheestäni, elämäni velkaantui yms. Puhumattakaan Jesajankirjan 58 kuvauksesta toisenlaisesta paastosta jota Herra odotti. Millä ruokin nälkäisiä, vaatetan alastomia, kohtaan avuntarvitsijoita kun itse makaan sängyssä enkä pääse ylös.

        Tämän jälkeen kohtasin vieläkin suuremman ongelman, menetin miehisyyteni. Huusin yötä ja päivää Jumalaa avuksi ja ulkonäköni muuttui lapsen kaltaiseksi. Ensin sain kuulla siitä ystäviltäni ja lopulta vaimoni sanoi suoraan ettei lapsen tai enkelin näköinen vedä häntä puoleensa. Vetovoima loppui ja selipaatti tuli tilalle. Oli ihan turha puhua raamatunkohdista jotka antavat ohjeita aviolelään, koska säälistä rakkauden saaminen tuhosi miehisyyttä vielä enemmän.

        Jumalan järjestys meni täydellisesti sekaisin, vaimo puki miesten vaatteet päälleen ( otti minulle kuuluvat työt kannettavakseen) ja itse puin naisten vaatteet päälleni ( kevyemmät kotityöt joihin pystyin jossain vaiheessa osallistumaan).

        Lapsilleni jätin kuvan isästä joka ainoastaan makasi sängyssä ja lopulta menetin auktoriteettini kokonaan, miehisyyden lisäksi myös isyys oli mennyttä ja olin täydellisesti epäonnistunut antamaan lapsilleni oikean kuvan isyydestä ja miehisyydestä.

        Raamatusta osasin kaikki kurjuutta koskevat lohdutukset ulkoa, mutta se johti ainoastaan siihen ettei vaimoni eikä lapseni halunnet kuulla enää sanaakaan raamatusta. Eli sain olla olemassa kunhan pidin turpani kiinni ja olin mahdollisimman näkymätön.

        Lopulta ymmärsin että Jeesuksen ylösnousemusvoima puuttui elämästäni, ja sen johdosta muut ottivat paikkani hoidettavakseen (sama tapahtuu yhteiskunnassa, jumalattomat ottavat hallinnan kaikesta). Ilman ylösnousemusvoimaa tunnen Kristuksen rakkaudesta vasta toisen puolen.


    • Kokonaisuus

      Nämä asiat todellisilla, Jeesukseen Kristukseen uskovilla ovat syvällisiä, mietittäviä ja Jumalan ohjauksessa tehtäviä asioita. Hyvinhän sinulle sitten kävi, Jarmo.

    • Hyvä on

      Totta on, että Raamatusta löytyy ohjeita jokaiseen tilanteeseen. Kuten aloituskin kertoo.

    • qegr

      Lopunaikoina maailma annettu pahalle ja se näkyy.

      'miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?'

    • Sanamies
      26.1.2005 11:09
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 16:17
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      29.12.2004 20:11
      Oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies
      5.3.2005 21:29
      Kirjoita oikealla nimellä
      tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 19:54
      oikialla nimellä arska tai veri lirisee
      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

    • Samat kirjaimet

      Että semmosta vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe