Israelin tukija = Eräs trotskilainen -ketju

Nyt kun jokainen heittelee asiasta omia arvauksiaan päätin perustaa tämän ketjun kumotakseni väitteet siitä että minulla on "kommarituplatunnus", aloitan käymällä läpi Veh'in lähettämät väitteet:

"1. Tutkija ja Trotski juttelivat, eikä kukaan muu jutellut heidän kanssaan.
2. Tutkijan kirjautumisaika muuttui heti, kun olin lukenut Trotskin viestin ja yllätys yllätys, Tutkija oli kirjoittanut viestin.
3. Trotskin ensimmäinen kaveri oli Tutkija.
4. Toivottavasti en saanut teitä vainoharhaiseksi.
5. *Riemua* :D"

1) Tuolla perustelulla voidaan samantien todistaa 'Oceanin' ja 'Lomatoyatin' olevan sama henkilö, koska katsokaa "Kommentteja Preppertowwzille - Oodi Jumalalle" melkoista yksinpuhelua ja molemmat puhuivat heti vuoron perään.
2) Minä pidän suomi24:ää usein auki toisessa välilehdessä ja teen samalla jotakin muuta, sekä välillä joudun sulkemaan suomi24-välilehden sukulaisten kävellessä ohi.
3) Koska Trotskilainen oli ilmoittanut rekisteröityvänsä rekisteröivänsä ja heti kun näin uuden viestin, jossa hän ilmoitti olevansa 'Icepicked' minä lähetin kaveripyynnön koska olen tuntenut hänet suolistossa muutama kuukautta (Israelin tukijana). Olen myös 'Lomatoya-t' ensimmäinen ystävä, sattumaako?

Mihin minä tarvitsisin "tuplatunnuksia"? - Useimmiten ajattelen että tuplatunnuksella voisi puolustaa mielipiteitään, mutta jos haluaisin tehdä niin loisin "henkilön, joka ajattelisi samalla tavalla kuin minä" en vasemmistokommaria, jonka poliittisen (ja uskonnollisen) ideologian kanssa minulla ei ole mitään yhteistä.

Tämän lisäksi kuten Siiliö myös totesi me olemme Trotskilaisen kanssa lähetelleet viestejä saman aikaisesti molemmilla tunnuksilla, katso vaikka "Kurpizzan ja Motarin eeppinen rakkaustarina" aika 19.26 ja "Suoliston kuningaskunta -historiateos" 16.30, käytänkö minä kahta Googlen "Incognito ikkunaa"?

Nyt on jokaisen suolistosenaattorin vuoro kertoa mielipiteensä, olenko minä Trotskilainen?

62

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet. sillä eräs trsoptikitalainen on kivenkova kommunisti, jolla on myös ajatuksia jotka ei ole kommunistisia joten hänen piti luoda toinen käyttäjä hänen ei kommunistisille ajatuksille.

      te olette yksi ja sama henkilö.

    • Minä en ole kyllä sitä väittänytkään.... Eli et.

    • Käytät samanaikaisesti kahta laitetta, näköjään tietokonetta ja kännykkää. Ja preppertowwz, oliko tuo ihan oikea vastaus, vai trolli, jotta muut suolistolaiset... no antaa olla. Ja mikä tuo "trsoptikitalainen" on? :D

      • mitä käyttää niin epämääräistä nimeä ettei sitä osaa kirjoittaa.

        ja tuo on loogisin vaihtoehto tähän "kaksoiskansalaisuuteen" eikä trolli.


      • preppertowwz kirjoitti:

        mitä käyttää niin epämääräistä nimeä ettei sitä osaa kirjoittaa.

        ja tuo on loogisin vaihtoehto tähän "kaksoiskansalaisuuteen" eikä trolli.

        Pata kattilaa soimaa. Mitä jos minä vaihdan nikkini kommariksi ja sinä vaihdat omasi lahtariksi, että juttu alkaa luistaa. Tai sitten myö molemmat kärvistelemme oikeinkirjoituksen kanssa.

        Perprertovvz...
        Preppertown...

        Perhana.


      • icepicked kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa. Mitä jos minä vaihdan nikkini kommariksi ja sinä vaihdat omasi lahtariksi, että juttu alkaa luistaa. Tai sitten myö molemmat kärvistelemme oikeinkirjoituksen kanssa.

        Perprertovvz...
        Preppertown...

        Perhana.

        vaiha sinä nikkis kommariks ja mä vaihan suojeluskuntalaiseks


      • preppertowwz kirjoitti:

        vaiha sinä nikkis kommariks ja mä vaihan suojeluskuntalaiseks

        Tai miten olisi jos mie olisin Toveri Viljanen ja sie olisit Ohrana?


      • icepicked kirjoitti:

        Tai miten olisi jos mie olisin Toveri Viljanen ja sie olisit Ohrana?

        Kellään muulla tällä palstalla ei ole noin kipeitä juttuja. (Eivätkä varmaan tiedäkään mikä on Ohrana XD )


      • nasse_seta kirjoitti:

        Kellään muulla tällä palstalla ei ole noin kipeitä juttuja. (Eivätkä varmaan tiedäkään mikä on Ohrana XD )

        Sitä en edes tullut ajatelleeksi. Toveri Viljanen oli lähinnä sisäpiirin vitsi, jonka vain mie tajuan, ellei sitten joku muukin ole kuunnellut Kom-teatteria.

        (Laulusta Balladi toveri Viljasesta:
        "Me olimme kommunisteja ja olemme vieläkin. Me muistamme toveri Viljasta, jonka Ohrana murhasi...")


      • icepicked kirjoitti:

        Sitä en edes tullut ajatelleeksi. Toveri Viljanen oli lähinnä sisäpiirin vitsi, jonka vain mie tajuan, ellei sitten joku muukin ole kuunnellut Kom-teatteria.

        (Laulusta Balladi toveri Viljasesta:
        "Me olimme kommunisteja ja olemme vieläkin. Me muistamme toveri Viljasta, jonka Ohrana murhasi...")

        On minullakin jonkinlainen haju mikä on Ohrana.... Koska kiakkovieraat...


    • Ennnnppäs tiiä.

    • Minä en ymmärrä, miksi te olisitte sama henkilö. Te olette ihan erilaisiakin.

      • Onko Nasse-Setä nyt erittäin vihainen?


      • creepypastajoe kirjoitti:

        Onko Nasse-Setä nyt erittäin vihainen?

        Ei vielä. Juon tämän kahvin tästä ensin, ja alan sitten rähjätä.


    • Tukija ja Trotski rekisteröivät itsensä lähe samana päivänä tarkemmin sanottuna toinen vain yhden päivän myöhemmin.

      • Joo. Ja minä kävin äsken kaupassa, ja sitten kävi naapuri kaupassa. Mitä se tarkoittaa?!


    • Nyt en ymmärtänyt. Onkohan tuo creepypastajoe edes Trotskilaisen..?

    • VeH: Eikö nyt olisi jo aika luovuttaa? Minä suosittelisin tekemään niin, ennen kuin nolaat itsesi.

    • Nasse, en minäkään Veh sai idean Suoliston kuningaskunta -historiateoksen aikana, että minä ja Trotski ollaan yksi henkilö.
      Veh, minun (tai paremminkin Trotskilaisen) kännykässäni on varmaan melko nopea yhteys kun pystyme lähettämään viestejä samaan aikaan, uskot myös varmaan että osaan kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä, jotta pystyn leikkimään kahta ihmistä lyhyessä ajassa?

      Tällä hetkellä äänestys on tasan 2-2, joten kukaan ei poistu huoneesta ennen kuin on äänestänyt... Eräs Norjalainen, Cherry, Santiny, Lomatoyt, FNFN, Ocean, Moottoriturpa, Assassin (Tiberius) ja kaikki joita en maininnut.

      • Selittäköön Veh sitten samalla, että minkä takia teillä on keskenänne erilainen kielioppi ja syntaksi ja miksi poliittiset kantanne ja huumorintajunnekin vähän poikkeavat toisistaan.

        Plus tietysti se ydinkysymys, että mikä helvetin motiivi kummallakaan teistä olisi pitää kahta nikkiä. Ainakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt kummassakaan sellaista trollailunhimoa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Selittäköön Veh sitten samalla, että minkä takia teillä on keskenänne erilainen kielioppi ja syntaksi ja miksi poliittiset kantanne ja huumorintajunnekin vähän poikkeavat toisistaan.

        Plus tietysti se ydinkysymys, että mikä helvetin motiivi kummallakaan teistä olisi pitää kahta nikkiä. Ainakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt kummassakaan sellaista trollailunhimoa.

        Niin, niin juuri! Mie tungen vähän liikaakin pisteitä ja pilkkuja, etenkin viimeksi mainittuja, joka paikkaan ja puhun satunnaisesti murteella sekä erehdyn käyttämään verbiä 'puhua' verbin kirjoittaa asemasta, mutta IT ei sitä tee.


    • Tukijan ja Trotskin taustakuvat ovat hyvin samankaltaiset. Myös tekstin määrä on samaa luokkaa, eli romaani. :D

      • Jassoo, eli samalla logiikalla sinä olet minä. Nyt se selvisi.


    • "VeH: Eikö nyt olisi jo aika luovuttaa? Minä suosittelisin tekemään niin, ennen kuin nolaat itsesi. "
      Valitettavasti minut on oltu jo nolattu.

    • tää on joku kommareitten juoni....

      • Aina tämä on kommareiden juoni. Varokaa Iron sky kakkosta, tällä kertaa ei aiheena ole Nazis from the Moon vaan Commies from the Mars! Älysittekö?

        ...Mars on punainen planeetta, noniin, naurakaa!


    • Nassella taitaa olla hauskaa, lue tarkemmin viestini..

      • Miksi minä omia viestejäni rupeaisin lukemaan, kai nyt itse tiedän mitä olen kirjoittanut. Katoppa vaikka tai siis katonpa vaikka, että kumpikin meistä eli minä sekä minä kirjoitimme viestin 20.19! Ovelaa. Mutta menepä tai siis menenpä siivoamaan Nassen keittiön.

        Se oli vihje. Toimi sen mukaan.


    • Veh, mielestäni Neljännen internationaalin "sirppi ja vasara" eivät näytä yhtään "Daavidin tähdeltä", katso Preppertowwz'in "sotilasmerkki" (???) näyttää kilveltä, jos oikein katsoo, joten onko se sattumaa? Vai onko hän myös minun "tuplatunnus"?

      • Sitä paitsi minäkin olen usein puhunut pelkän trotskilaisen kanssa. Vähän samaan tapaan kuin puhun joskus naapurin kanssa kahdestaan - sehän meinaa sitä, että minä ja naapuri olemme yksi ja sama henkilö.

        Toisekseen Kurpizza oli pitkään minun ainoa kaverini, mikä meinaa, että me olemme yksi ja sama henkilö. Koska olemme kuitenkin jo Vehinkin kanssa yksi ja sama henkilö, niin meillä onkin sitten triplanikki. Mutta jos trotskikin kuuluu siihen, niin sitten meitä on neljä, ja jos sinä taas olet sama kuin trotskilainen, niin sitten meitä on viisi.

        Eli toisin sanoen olemme kaikki yksi ja sama tyyppi. Veh, sinä, minä, Kurpizza ja trotskilainen. Koko juttu on vain kollektiivisen tajuntamme tuottamaa palstasirkusta.


    • "Valitettavasti minut on oltu jo nolattu. "

      No joo, mutta et menettänyt vielä sataprosenttisesti kasvojasi (JAPANI!!!), joten kannattaa lopettaa, kun tietää, ettei voi voittaa väittelyä.

    • Ei, et taas ymmärtänyt, siis tarkoitin sitä, että valkoinen tausta ja jokin toinen väri, kuten nuo sininen ja musta.

      • Preppertowwzilla on myös valkoinen tausta kuvassaan :O


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Preppertowwzilla on myös valkoinen tausta kuvassaan :O

        EI, KUN _VAIN_ KAKSIVÄRINEN!!!!!


      • veh kirjoitti:

        EI, KUN _VAIN_ KAKSIVÄRINEN!!!!!

        Halleluja. Minulla on kaksi jalkaa. Entäpä sinulla? Eikun sanoinkin jo, niitä on kaksi. Entäs munuaisia? Tai silmiä? Tai käsiä?


    • Kärpäsestä härkänen... Epäilin ainakin, ei muuta, paitsi se riemusekoiluni.

    • Äänestän, että he ovat eri henkilöitä. Israelin - Tukija vaikuttaa niin paljon järkevämmältä.

    • Äh, mikä teillä nyt sitä epäilyä vastaan on? Hyvin samankaltaiset ja muutenkin. Vasta sitten, kun huomautin samankaltaisuudesta, kirjautumiset ovat jääneet näiltä kahdelta vähemmälle..

      • Minulla on se vastaan, että en aio myöntää olevani todellisuudesta vieraantunut hörhö, joka leikkii kommaria ja oikeistolaista kahdella eri tunnuksella.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulla on se vastaan, että en aio myöntää olevani todellisuudesta vieraantunut hörhö, joka leikkii kommaria ja oikeistolaista kahdella eri tunnuksella.

        Se on muuten hauska visio. Ajattele tyyppiä, joka on samaan aikaan äärioikeistolainen ja äärivasemmistolainen ja kauheissa moraalisissa tunnontuskissa koko ajan. Välillä hän kokisi hirveitä viher- ja kansallisaatekausia.


    • Okei, luovutan, mutta pidän silmällä teitä. Nyt lopetan.

    • Äänestys päättyi myös voiton puolelle 3-2, kiitos Lomatoyt'in äänen.

      3 = Nasse-setä, Kurpizza ja Lomatoyt
      2 = Veh, Preppertowwz

      Kiitos kaikille äänestykseen osallistuneille!

    • Minä siis olen Nasse? Olenkin viime aikoina ollut ajoittain hyvin, hyvin vihainen. Aamulla olen herännyt paha maku suussa, joten se tietenkin johtuu Nassen ryyppyreissuista ja kahvinjuonnista?

      Perskutarallaa. Tämähän käy järkeen.

      • Juuri niin, ja minä puolestani olen saanut viime aikoina niin sanottua viikkorahaa. Ihmettelinkin, että mistä hyvästä. Olen myös käyttänyt meikkejäsi ja käynyt teidän jääkaapilla.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Juuri niin, ja minä puolestani olen saanut viime aikoina niin sanottua viikkorahaa. Ihmettelinkin, että mistä hyvästä. Olen myös käyttänyt meikkejäsi ja käynyt teidän jääkaapilla.

        Ei minulla ole meikkejä... Niiden on täytynyt sitten olla VeHin...


    • minä olen nykänen, frederik ja halme
      murhamies ja olof palme

      • Nej, nej! Ota kuka tahansa, KUKA TAHANSA, mutta älä minun Olof Palmeani! Terv. Vadelmavenepakolaisen lukenut.


    • Hei hetkinen, entä jos mie ja Israelin tukija olemmekin oikeasti Jekyll ja Hyde? Mutta kumpi on Jekyll ja kumpi on Hyde?

    • Eräs trotskilainen on kirjautunut viimeksi klo 19:02
      Israelin tukija on kirjautunut viimeksi klo 19:00
      Miten on mahdollista! ^_^

      • Siten, että Trotski on minua kaksi minuuttia hitaampi kirjautumaan...


      • Hellanlettas. Ajattelepa, jos jollakulla onkin kolme pöytäkonetta ja kannettava siinä sivussa? Tuliko mieleen?


    • Minun ja Trotskin seikkailuistahan saisi monta suolistotarinaa aikaan, mehän (eli Minä ja minun toinen inkarnaationi Eräs trotskilainen) voisimme kertomuksessa toimia maailmanvalloitusta suunnittelevan 'Yhdysvaltain kapitalistikerhon' (illuminati

      • Liitä sanasto mukaan. XD
        "Inkarnaatio" -Ööh... Niinkuin toinen persoonallisuus?
        "Illuminati" -??
        "Siionin viisaiden pöytäkirjat" -??

        Kirjoita vain.... :)


      • kurpizza kirjoitti:

        Liitä sanasto mukaan. XD
        "Inkarnaatio" -Ööh... Niinkuin toinen persoonallisuus?
        "Illuminati" -??
        "Siionin viisaiden pöytäkirjat" -??

        Kirjoita vain.... :)

        Inkarnaatio on "jumalolennon lihaksi tulemista, eli hengellisen olennon (Trotskilainen / minun) ruumiillistuminen suoli24:n"
        Illuminati = Yhdysvaltain kapitalistikerho, joka suunnittelee maailmanvalloitusta
        Siionin viisaiden pöytäkirjat on "Juutalaisten maailmanvalloitussuunnitelma", jonka olen lukenut osittain.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Inkarnaatio on "jumalolennon lihaksi tulemista, eli hengellisen olennon (Trotskilainen / minun) ruumiillistuminen suoli24:n"
        Illuminati = Yhdysvaltain kapitalistikerho, joka suunnittelee maailmanvalloitusta
        Siionin viisaiden pöytäkirjat on "Juutalaisten maailmanvalloitussuunnitelma", jonka olen lukenut osittain.

        Okei. Kuulosti enemmän suomelta. Ymmärsin.


      • Kuulostaa hyvältä. Lisäksi se on kyllin kiero salaliittoteoriaksi...


      • icepicked kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Lisäksi se on kyllin kiero salaliittoteoriaksi...

        Muista, että nerokkaat suunnitelmat ovat aina yksinkertaisia. Hämmästyttävän yksinkertaisia. Ja mitä minä olen - yksinkertainen.

        Keissi on ratkaistu.


    • Mitä ihmettä???? 0.o

      • VeH•

        Sitä samaa, Nasse-setä. ;)


      • VeH• kirjoitti:

        Sitä samaa, Nasse-setä. ;)

        Veh on kyllä surkein ikinä tapaamani salapoliisi. Ja paranoidisin.


    • -.-

      Voi luoja...

    • Plääh, kun minähän olen te kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe