Elämäni noloin juttu

Auts pelkuri

Luulin et oon yksin himas ja mun isoveli on kaverin luona ja vanhemmat töissä. Söin jukurttia olkkarin nahka sohvalla eikä ollu mitää päällä ku olin just vähä.. tiätte mitä.. ja sit ovikello soi! En uskaltanu avata ku luulin et suel olis joku ja menin ihan paniikkiin.

Söin äkkii nansikkajuguryin se on mun lempparii ja sit piti soittaa mun keverille mut otin kännykäst vahinkos väärän numeton ja se meni mun kummutätille. Pelästyin kun se vastas. Laitoin äkkii kiinni ku tajusin et oon ihan alasti siin sohvalla. Sit se soitti takas ja kysy et oliks mul asiaa ku soitin. En yskaltanu sanoo et oon alasti ja sanoin et en voi puhuu ku meil on vieraita.

Nyt mya pelottaa ihan sairaasti et se kertoo mun kavereille ja jaikki nauraa. Syöks kukaa muu?

125

2930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.näätä

      1. En
      2. Mitä vittua?
      3. ???

      ps. Opettele oikeinkirjoitus. Pääset ehkä ala-asteelta sitte

      • eskarilainensäoot

        Tai ehkä pääset ala-asteelle..


      • Huhhu

        Ei vitun pilku nussija ketä kiinnostaa täällä joku vitun oikein kirjoitus... Saatana herätkää


      • trololololollololollolol

        Selvä trolli


    • auts pelkuri

      Kuin nii?

    • öfju

      ♡♥♡

    • kuka mitä häh?

      Siis mitä? Et uskaltanu puhua kummitätis kanssa koska olit alasti? Meinaatko et sun kummitäti näki sen puhelimen kautta? Voi vuttujen kevät...

      • OtaNoistaNytSitSelvä

        Tuota minäkin jäin ihmettelemään.


    • auts pelkuri

      Pelkäsin et kummutäti kertois siis mun frendeille! Ja kun se ovikello soi niin mä luulin et siel on joku ja siks en voinu avata. Söin sen jugurtin vaan äkkii ja jouduin sanoo kummitätilke et meil on vieraita. Onks muille käyny yhtä noloo?

      • Henriikka Hopo

        Mä en nyt ymmärrä. Alunperin joku soitti ovikelloa etkä kehdannut mennä avaamaan koska olit alasti. Tämä kuulostaa vielä järkevältä. Sitten aioit soittaa kaverille mutta soitit vahingossa kummitädille. Nyt taidat luulla että ovikelloa oli soittanut juuri se kummitäti?...

        Mistä se sinun kummitätisi olisi kavereillesi kertonut ja miksi?

        Ja nyt sitten selität että kun ovikello soi niin luulit että siellä on joku. Missä aineissa oikein olet?


      • kuka mitä häh?

        Mistä sun kummitätis kertois sun frendeille? Siitä että sä soitit sille vahingossa?


    • ensanonimee

      Joo. Mun kummitäti ei edes soittanut.

    • auts pelkuri

      Niin mut mä kai vaan hätäännyin ja jugurtti oli kesken mut kai siellä ovella oli joku kun se kerran soi. Siin nahkasohvalla tuntuu hienolta istuu ku ei oo mitään jalassa se tunne on ihana ♥♥ ja siks pelästyin että kun vahingossa soitin kummitädille että se keryois mun kavereille et oon joku per vo. Sikshän mä jätääntyneenä soitin väärään paikkaa ku ovikello sois en mä luullu et se siellä oven takana olis ollu se on Järven päässä. Vois olla vaik joku jehova ku soitti.

      Mua hävettää tää tosi paljost vieläki miks joku sano et olisin muka jossai aineis eiks teille itelle oo muka tullu mitää noloo joskus?

      • ei jummarra

        Siis luuletko sä että sun kummitätis näki puhelimen kautta että sä olit alasti?


    • auts pelkuri

      En tietenkään luullu mutku siin nahkasohvalla ei saa istuu peppu paljaana vaik se tuntuu hyvältä. Kerran vaklasin mun iskää kun se kertoi jollekki puhelimes et se musta nahka on kiihottavaa ku on alasti. En tiä kelle se puhu. Mut eihä se liity siihen jos jehova soitti ovijelloo!

      Miksei kukaa ymmärrä mua et ensinnäki tää oli noloo ja sit sen kertominen täällä on kans noloo mut mä en ymmärrä teiän pointtia. On kai teilläki ollu koton jotai kiellettyi asioit?

      • mr.näätä

        Ei mut oikeest miksi vitussa sun kummitätis ois kertonu sun kavereilles et olit alasti kotona. miimimitä vittua


      • Rölli spotted

        Nuuh, nuuh.
        SE EI OLE "JUGURTTI" VITUN UUSHOMO


      • loltypy

        1Miks sun kummitäti sanois sun kavereil et olit alasti kotona? ja kaikki on se on normaalii.
        2Siis etkö saa istuu sohvalla!?
        3Mistä se ois tienny et istuit alasti sohvalla ja söit jogurttia?


      • auts pelkuri
        loltypy kirjoitti:

        1Miks sun kummitäti sanois sun kavereil et olit alasti kotona? ja kaikki on se on normaalii.
        2Siis etkö saa istuu sohvalla!?
        3Mistä se ois tienny et istuit alasti sohvalla ja söit jogurttia?

        1 ja 3: En tiä mut pelkäsin vaan et se kertoo.

        2: Saan tietenki mut siinä ei saa peppu paljaana olla nahan päällä. Vaikka siid kuulin salaa kun isä sanoi puhelimessa en tiä kenelle, että sitä kiihottaa olla alasti nahkasohvalla. En jääny kiinni!


    • kuka heittää kiven?

      Mitä sä henriikka arvostelet ketään aineiden käyttäjäks ku tiedetään et itelläs on pissa vaippa fetissi oman kertomas mukaan.

    • whaaaaatt???!!!

      Mut siis mitä helvettiä? Vaik siin sohvalla ei saiskaa olla tollee, nii mitä vitun välii sil on, ku ei kukaa sais tietää..? Siis eihän ne sun kaverit tai kummitäti nää sen oven tai puhelimen tai minkää kautta. Vai et sä ollukkaa yksin kotona?

    • auts pelkuri

      Mun veli oli kaverin luona ainaki luulen. Eikä mul kai mitään hätää siin oikeesti ollu mut hätäännyin kun kaikki tapahtu yhtäaikaa ja j6gurtyi kesken. Onks teil muilla ollu kertokaa tollasta vähältä piti tilannetta?

    • tähtähtähtähtäh?

      1. Siis miten sinun tätisi voi tietää sinun olleen alasti, kun soitit hänelle?
      2. Miksi mieltymyksesi mansikkajogurttiin liittyy tähän?
      3. Alasti sohvalla oloon en ota kantaa, mutta sohva voi sotkeentua, mikäli siinä syö jogurttia.

    • auts pelkuri

      1. No en tiiä ehkä ku olin puhelimes ja ovikello soi.
      2. Tykkään mä myös hedelmäpommista ja lakkajugurtista.
      3. Tarkoitatko pepusta vai jugurtista?

      • Ruahaha

        Ei vittu kuolen nauruun xD hyvä rölläys


      • tähtähtähtähtäh?

        1. Siis, jos ovikello soi kun olet puhelimessa, nin se kenen kanssa puhut puhelimessa saa jollain helvetin ilveellä tietää mitä sinulla on päällä? Vai onko vaatteita ylipäätään.
        2. Niin minäkin.
        3. Jogurtista. Ellei sitten sinulla ole tapana paskoa syödessäsi.


    • Hanki elämä

    • Trollitjyllää

      "Luulin et oon yksin himas ja mun isoveli on kaverin luona ja vanhemmat töissä. Söin jukurttia olkkarin nahka sohvalla eikä ollu mitää päällä ku olin just vähä.. tiätte mitä.. ja sit ovikello soi! En uskaltanu avata ku luulin et suel olis joku ja menin ihan paniikkiin.

      Söin äkkii nansikkajuguryin se on mun lempparii ja sit piti soittaa mun keverille mut otin kännykäst vahinkos väärän numeton ja se meni mun kummutätille. Pelästyin kun se vastas. Laitoin äkkii kiinni ku tajusin et oon ihan alasti siin sohvalla. Sit se soitti takas ja kysy et oliks mul asiaa ku soitin. En yskaltanu sanoo et oon alasti ja sanoin et en voi puhuu ku meil on vieraita.

      Nyt mya pelottaa ihan sairaasti et se kertoo mun kavereille ja jaikki nauraa. Syöks kukaa muu?"

      Jos on vähääkään aivoja päässä ymmärtää, että tää on hätäsesti ja epäselvästi kirjoitettua paskaa. Tai sitten niin onneton trolli, että suosittelisin oikeesti vielä hiekkalaatikkoa tai nappien ottoa aamuin illoin.

      Itse kantaa ottaen tähän syöpään:
      1. Kyllä ymmärrän sen, että säikähdit kun ovikello soi.
      2. Joo soitit kummitädilles vahingossa. Miksi sitä säikähdit? Riisuit ja yhtäkkiä säikähdit kun tajusit, että oot alasti? WTF??
      3. Miksi helvetissä sä sanoisit, että olet alasti mitä se sille kuuluisi kun ei sua nää??
      4. Miksi se kertos kavereilles kun EI VITTU TIEDÄ, että olit alasti?! Nii miten nii syökö? Joo kiitti kysymästä mansikkajugurtti on ihan hyvää.

      Aa soitit vahingossa kummitädilles ja luulit sen jälkeen, että se on oven takana? Vaikka ei vissiin ollut?

      Ps. Pikkusen jos jaksaisit muotoilla paremmin tekstiäsi ja selvempään oikeesti. Ja kirjoitusvirheitäkin aika paljon. En tiedä, mutta miten musta tuntuu, että oot alta 10 vuotias. Meinaan ton ikäsenä mä osasin kirjoittaa järkevämmin asiat ja teksti ei ollu tollasta ihme sekavaa ja huonosti ilmaistua. Aloita uusi keskustelu ja katotaan sitten. :-)

    • auts pelkuri

      Vaikka te nyt pilkkaatte minua niin olin kyl ihan hädissäni. En tajuu miks kuulistaa teistä niin kummalliselta.

      • ymmärrän!

        Siis ollanko me jotai tuttui mut mun tuttu kerto et oli saanu puhelun sen kummitytöltä ja sit se oli istunu sohval alasti! Sillä oli vahingos ollu videokuva pääl ja se oli vaan syöni siin jugurttii tai otain ette varmaa usko mut iha tosi juttu! Sit se oli ajanu sinne ja soittanu ovikelloo ja ku se oli ollu auki ja menny sisään nii se oli ollu siinä ja siel oli ollu joku pedobear ahdistelemas sitä! Ja sit se oli menny sen sohvan sisään! Siis niinku oikeesti se sohva vaan imas sen! Sit se pedobear oli repässy telkkarin auki siel oli vitusti kondomeja! Mut se sohva räjähti ja sielt lensi perseitä jotka pasko jugurttii! Sit se pedobear oli vaan ruvennu raiskaamaan niitä perseitä! Sit se kumlityttö mönki sieltä sohvasta ja alko syömään jugurttia raiskaavan pedobearin päällä! Ette usko mut ihan tosi juttu!


    • auts pelkuri

      Mikä on pedobear?

      • jukurtti

        Ei siinä oo mitään kiellettyä,jos nahkasohva tuntuu hyvältä alastomana.
        Päinvastoin,kaikesta mikä tuntuu hyvältä,niin siitä pitää nauttia.
        Olet tosiaan pelkuri...pelkäät itseäsi ja omia nautintojasi.
        Ja vielä jugurtti,sehän muistuttaa tiedät kyllä miltä.:)
        Opi elämään!


    • nklllvjk

      kirjota kuvahakuun :-) onks hyvä perse sulla

    • vihannes

      Kertokaa joku muukin nolo juttunne!

    • vertaistukii

      Noh, itsehän olen suomalaisen mansikka jugurtin kiistämätön ykkösfani, ei sitä enään täältä meiltä päin saa, kiitos minun. Syönyt kaiken pois tässä parin kuukauden aikana, on ollut raskasta ilman mansikka jugurttia. Itse vietän aikaa alasti lähes päivittäin, ymmärrän miten vaupautunut olit siinä nahkasohvalla, olen kaivannut samanlaisia sairaita ihmisiä naurattamaan mun iltaa tänne foorumille pa*skoil jutuil.. ei vittu mua hävettöö oikeesti ._.

    • auts pelkuri

      Ei sun tarvii hävetä jos se nahkasohva tuntuu sun pepussa hyvältä.

    • vitsi vitsi

      Miten se muka sinne mahtuis???

    • ööliä ääliö

      Hä hä, ääliö

    • lilililili

      Mäkin kokeilin eilen nahkasohvaa! Onko muut?

    • xxxm6

      oon itekki koittanu ihana

    • kerros2

      Ootko m vai n

    • fffffffffffffick

      Oletko sä joka oit kokeillu, tyttö vai poika?

    • upside

      Up

    • totuuskomissio

      Onkohan ihan fuulaa koko nansikkajukurtti ja kummitäti. Ehkä meitä viilattiin höplästä.

      • jorma7

        Ei kyllä tämän on pakko olla totta, kuka nyt täällä atk-verkossa menisi valehtelemaan tarkoituksella kun täällähän saa olla nimettömänäkin ?


    • totuuskomissio

      Niin mäkin ajattelin mut naurattaa vaan niin pirusti tuo alotus.

    • 11232cee

      Olisit laittanut vaatteet päälle ja sitten vasta avannut?

    • auts pelkuri

      No sittenhän kaikki olis paljastunut!

    • auts pelkuti

      Te ette yhtään ymmärrä mun tunteita.

      • WTF??????

        Sittenhän kaikki olis paljastunut? Te ette ymmärrä mun tunteita? Mikä vitun 3 vuotias siel kirjottelee???


    • daymn

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDmitävittua

      • Haloo oikeesti?

        Miks sä ylipäätäänsä soittelet tommosessa tilanteessa sun ka34errijle?
        ^
        |
        Ps. Eiks kirjoitusvirheitä ookkin paska lukea?


      • auts pelkuri
        Haloo oikeesti? kirjoitti:

        Miks sä ylipäätäänsä soittelet tommosessa tilanteessa sun ka34errijle?
        ^
        |
        Ps. Eiks kirjoitusvirheitä ookkin paska lukea?

        Siis niinku missä tommosessa tilanteessa?

        Siks kun ovikello soi, vai siks ku söin sitä jugurttia, vai siks ku olin alasti siinä nahkasohvalla?

        Ei mikään noista. Vaan siks koska mulla oli asiaa mun kaverille. Miks kukaan ei ymmärrä? Mul on niin vaikeeta!


      • napoleooni
        auts pelkuri kirjoitti:

        Siis niinku missä tommosessa tilanteessa?

        Siks kun ovikello soi, vai siks ku söin sitä jugurttia, vai siks ku olin alasti siinä nahkasohvalla?

        Ei mikään noista. Vaan siks koska mulla oli asiaa mun kaverille. Miks kukaan ei ymmärrä? Mul on niin vaikeeta!

        Odotas.

        Yritit soittaa kaverillesi.

        Soitit tädillesi.

        Menit paniikkiin koska olit alasti.

        Tätisi siis soitti sinulle.

        Tätisi ei tiedä että olet alasti.

        Mikä tässä nolottaa?

        Vastaa suoraan ja selkeästi.


      • auts pelkuri
        napoleooni kirjoitti:

        Odotas.

        Yritit soittaa kaverillesi.

        Soitit tädillesi.

        Menit paniikkiin koska olit alasti.

        Tätisi siis soitti sinulle.

        Tätisi ei tiedä että olet alasti.

        Mikä tässä nolottaa?

        Vastaa suoraan ja selkeästi.

        No siis ku luulin et oon yksin kotona ja olin alasti nahkasohvalla ja söin sitä jugurttia. Ok?

        Sit ovikello soi ja luulin et siellä on joku. Siks soitin kaverille koska hätäännyin. Ok?

        Hädissäni soitin kaverille mutta se meni kummitädille. Ok?


      • jooh
        auts pelkuri kirjoitti:

        No siis ku luulin et oon yksin kotona ja olin alasti nahkasohvalla ja söin sitä jugurttia. Ok?

        Sit ovikello soi ja luulin et siellä on joku. Siks soitin kaverille koska hätäännyin. Ok?

        Hädissäni soitin kaverille mutta se meni kummitädille. Ok?

        Nolottaako sua siis se että soitit vahingossa kummitädille?


      • auts pelkuri
        jooh kirjoitti:

        Nolottaako sua siis se että soitit vahingossa kummitädille?

        Tietenki joo, eikä se auttanu et katkasin kun se näki mun numeron!

        Sitä en sit tiä et kuka iven takana oliks
        Jehova?


      • boyzone
        auts pelkuri kirjoitti:

        No siis ku luulin et oon yksin kotona ja olin alasti nahkasohvalla ja söin sitä jugurttia. Ok?

        Sit ovikello soi ja luulin et siellä on joku. Siks soitin kaverille koska hätäännyin. Ok?

        Hädissäni soitin kaverille mutta se meni kummitädille. Ok?

        Rauhoitu jo yksin kotona saa olla nahkasohvalla alasti,jos se vaan hyvältä tuntuu..
        Ei siinä oo mitään outoa.Monet muutkin tykkää nahasta.
        Eikä sun kummitätis voi mitenkään arvata mitä teit tai olitko alasti,kun soitit.

        Älä pelkää sun omia nautintoja ne on ihan luonnollissa ja sallittuja..
        Kaikilla on omia seksi juttuja,usko vaan.Mä kyllä tiedän.


      • Oits luikuri
        auts pelkuri kirjoitti:

        Tietenki joo, eikä se auttanu et katkasin kun se näki mun numeron!

        Sitä en sit tiä et kuka iven takana oliks
        Jehova?

        Mutta eihän siinä ole mitään nolosteltavaa että soittaa vahingossa kummitädille, koska kummitätisi ei tiedä että olit alasti nahkasohvalla syömässä jugurttia.


    • yäks

      Oon nahny kun mun iskä teki sitä ja sil oli lehti. Nolooooooo!

    • normaalia

      Mun mielestä kaikki on mansikkajugurtin syytä. Mansikkajugurtti pitäisi kieltää kun se saatta viattomat nuoret sellaseen hallusinaatiotilaan että ne soittaa vahingossa kummitädilleen ja luulee et kummitäti näkee puhelimen kautta et ne istuu alasti nahkasohvassa ja syö mansikkajugurttia.

    • helviiraa

      Ei kai se mansikakkajogurtti oo täs pointti vaan.. paljaalla pepulla mustan nahan päällä oli kiihottanut?

      • ei vittu

        Haha ei vittu tuli huutonaurut ku luin noita kommentit.:))))))))))


    • hohohoo

      Onko joku nahkafetissi kysymyksessä?

      • boyzone

        No tottakai,sen takia kundi panikoi.
        Eihän tossa jutussa ole mitään järkeä.Poika pelästyi kai omia juttujaan.

        Ja vielä,kaikilla on omia fetissejä,ei niitä tarvi pelätä.vaan niistä pitää nauttia.


    • auts pelkuri

      Ei ole fetisdiä enkä patikoi. Miks kaikki vaan sanoo et älytön, mikset tehny vaan, ollu vaa ja mitä tos nyt muka.

      Eiks oikeesti kellään oo käyny tollasta? Eikä mu kumitäti sitä jukurttia syöny niinku joku tos väitti vaan mä. Ja pointti oli et ei saa pepulla istua siinä vaik tiädän et isä istuu. Niinku jo kerroin.

    • hihhi hihii

      Onkohan aloittaja jo viety jonnekki! ;)

    • auts pelkuri

      Kiva jos joku kertois kokeneensa samanlaista.

    • juojue

      Miten sais selvää kuka toi on?

    • kerro sun mutsille

      Miks faijas sit istuu paljaalla pepulla siinä nahkasohvalla mutra sä et muka saa! Onks faijal jotenki parempi?

    • auts pelkuri

      Tänään mun kummitäti soitti taas ja nyt en uskalta ollenkaan vastata. Mitä mä teen?

    • nomraali

      Varaa aika psykologille. Ihan oikeesti.

      • Kawaii neko

        HAHAA!
        Vastaa sille, ja jos se kysyy et miks soitit, ja löit punasta luuria, ni sano, et puhelin oli sun housujen takataskussa, ja et se varmaa paino siel nii, et tuli vikapuhelu!
        Ja ymmärrän, et se varmaa tuntu nololt, mut et oo ainut joka on mokaillu...
        Tässä omani: Oltiin pari viikkoo sitte koulun liikantunnil, ja oltii n.1,5 tuntii pesistä, ni ope anto luvan käydä kahlaamassa viereisessä järvessä.
        Menin kahlaamaan, ja sit siinä kahlailemassa, kunnes kaaduin siihe veteen...
        Olin läpimärkä, ja sitte kiva, ku kaikki käänty kattomaan...
        Opettaja katto murhaavasti, kun se oli just kieltäny uimisen. XD
        No onneks oli vaihtovaatteet!

        Ps.Toivottavasti saitte selvää!


      • auts pelkuri
        Kawaii neko kirjoitti:

        HAHAA!
        Vastaa sille, ja jos se kysyy et miks soitit, ja löit punasta luuria, ni sano, et puhelin oli sun housujen takataskussa, ja et se varmaa paino siel nii, et tuli vikapuhelu!
        Ja ymmärrän, et se varmaa tuntu nololt, mut et oo ainut joka on mokaillu...
        Tässä omani: Oltiin pari viikkoo sitte koulun liikantunnil, ja oltii n.1,5 tuntii pesistä, ni ope anto luvan käydä kahlaamassa viereisessä järvessä.
        Menin kahlaamaan, ja sit siinä kahlailemassa, kunnes kaaduin siihe veteen...
        Olin läpimärkä, ja sitte kiva, ku kaikki käänty kattomaan...
        Opettaja katto murhaavasti, kun se oli just kieltäny uimisen. XD
        No onneks oli vaihtovaatteet!

        Ps.Toivottavasti saitte selvää!

        Eikai se nyt usko että puhelin oli housuntaskussa kun mä kerra olin alasti!


    • pimeetä

      Idiootti! Eihän se NÄHNY sua

    • Auts pelkuri

      VITTU TETTE TAJJUA MUA SAATANA!! OOTTEKO OLLET SUOMENKIELLEN TUNNEILLA?? LUKEKKAA UUDELLEEN JOS ETTETTE YMMÄRRÄ VITTU!!!!!

      • Pahus sentään...

        Sullakin taitaa olla jotai ongelmia...
        Ongelma 1.Et osaa kirjottaa.
        2.Taidat olla vaa joku 5 vuotias tytsy, joka leikkii tääl...
        3.Naurettavaa. Et itekkää oo vissii oluu suomenkielen tunneil, ku pitää iha kiroilla.
        4.ONKS NII VAIKEETA SANOO TÄDILLE, ET SOITIT VAHINGOSSA!?


    • auts pelkuri

      Älkää uskoko noita feikkejä ne on mun nimellä kirjotettu. Ei ne edes tunne mun kummitätiä. Sil on luomi kaulassa.

      • sanaton

        Eivittu nyt oikeesti:)))))))
        Et voi vastata sun tädille puhelimee kui? Siks koska se ei uskois tota takataskujuttuu miks? Koska näki sut alasti :)......oota..MIYÄ XDD EI SE NÄHNY SUAXDDDDD


      • auts pelkuri
        sanaton kirjoitti:

        Eivittu nyt oikeesti:)))))))
        Et voi vastata sun tädille puhelimee kui? Siks koska se ei uskois tota takataskujuttuu miks? Koska näki sut alasti :)......oota..MIYÄ XDD EI SE NÄHNY SUAXDDDDD

        Heippa sanaton eksä lukenu miten se alko? Siis mä hermostuin ko nahkasohvalla ei saa istuu alasti vaix isä istuu salaa. Siks mä uskalsin kun luulin et oon yksin kotona ja ku olin tyydyttäny siinä niin vast sitte hain jugurtin.

        Pelästyin siks ku meiän ovikello soi mä luulin et siellä on joku! Siks hädissäni soitin kaverille mutt se meni vqhinkos kummitätille. Sit laitoin nopeet punast luurii.

        Ei se olis muuten mulle edes soittanu mutku mä laitoin sille punast luurii ku hermostuin että se kertoo iskälle ja mun kaverrille ne nauras.

        Iskä ei tiä että mä tiän että se ite hankaa peppuaan alasti sohvaan. Ja kummitäti on se jolla on se luomi kaulassa.

        Etkö itte olis hätääntynyt?


    • tätikysymys

      Tietääkö äitisi tästä mitään?

      • auts pelkuri

        Ai sohvasta vai kummitätistä vai mistä


    • sano nyt

      Voitko kertoa kummitätisi nimen?

      • auts pelkuri

        Rudolf Von Nachnack


    • auts pelkuri

      En voi kertoa nimeä ja törkeää että joku Rufolf von Nachnakki kirjoitti minun nimissäni en edes tunne häntä.

      • HeKeKee'd

        Kaikessa retardiudessaan erittäin hyvä trolli. Osaa näytellä niinkuin ei tajuaisi mistään mitään, juuri sellaista idioottia jolle kaikki pitää vääntää ratakiskosta. Osaa ärsyttää taitavasti. Yhdeksän kymmenestä, piristi päivää mukavasti tämän lukeminen.

        Terv. HeKeKee, pulinoiden jumalhahmo ja sankari


      • auts pelkuri
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Kaikessa retardiudessaan erittäin hyvä trolli. Osaa näytellä niinkuin ei tajuaisi mistään mitään, juuri sellaista idioottia jolle kaikki pitää vääntää ratakiskosta. Osaa ärsyttää taitavasti. Yhdeksän kymmenestä, piristi päivää mukavasti tämän lukeminen.

        Terv. HeKeKee, pulinoiden jumalhahmo ja sankari

        Kiva, mutta mikä on retardi? En uskalla kysyy kummitätiltä.


      • HeKeKee'd
        auts pelkuri kirjoitti:

        Kiva, mutta mikä on retardi? En uskalla kysyy kummitätiltä.

        Just tätä tarkotan! ;D


      • auts pelkuri
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Just tätä tarkotan! ;D

        Kiitos kohteliaisuuksista. Kyl säkin saisit tulla koklaa sitä nahkasohvaa et miltä se tuntuu mut meil ei saa olla sit ketään kotona. Paitsi me tietysti, eihän sitä muuten voi kokeilla, jos mekää ei olla paikalla!


      • Viisaampi kuin sinä
        auts pelkuri kirjoitti:

        Kiitos kohteliaisuuksista. Kyl säkin saisit tulla koklaa sitä nahkasohvaa et miltä se tuntuu mut meil ei saa olla sit ketään kotona. Paitsi me tietysti, eihän sitä muuten voi kokeilla, jos mekää ei olla paikalla!

        Retardi on väännös sanasta "retarded" joka tarkoittaa jälkeenjäänyttä tai kehitysvammaista. Sinun oli ihan turha panikoida, sillä kukaan ei tiennyt, eikä tiedä vieläkään, että olit alasti sohvalla syömässä jogurttia. Tätisi olisi todennäköisesti uskonut housuntaskujutun, sillä hän ei tiennyt, ettei sinulla ollut housuja.

        PS. Mansikkajogurtti on hyvää.


      • auts pelkuri
        Viisaampi kuin sinä kirjoitti:

        Retardi on väännös sanasta "retarded" joka tarkoittaa jälkeenjäänyttä tai kehitysvammaista. Sinun oli ihan turha panikoida, sillä kukaan ei tiennyt, eikä tiedä vieläkään, että olit alasti sohvalla syömässä jogurttia. Tätisi olisi todennäköisesti uskonut housuntaskujutun, sillä hän ei tiennyt, ettei sinulla ollut housuja.

        PS. Mansikkajogurtti on hyvää.

        Ihan ok, että olet mua viisaampi, mutta oonko susta sit jälkeenjääny vai kehitysvammanen? Omasta mielestä en kumpikaan. Mun luokalla oli tyttö Saara josta tuli.


      • lolli
        auts pelkuri kirjoitti:

        Ihan ok, että olet mua viisaampi, mutta oonko susta sit jälkeenjääny vai kehitysvammanen? Omasta mielestä en kumpikaan. Mun luokalla oli tyttö Saara josta tuli.

        Mitä hänestä tuli! Vai mitä? Vieläkö valuu?


      • auts pelkuri
        lolli kirjoitti:

        Mitä hänestä tuli! Vai mitä? Vieläkö valuu?

        Ei hänestä mitään valu. Hänestä tuli jälkeenjäänyt kun hän jäi niin paljon jälkeen meistä normaaleista. Tuleeko HeKeKee'd kokeileen?


    • auts pelkuri

      Tuntuu ettei kukaan välitä musta. Yks Irja haukku mua eilen yksis lakkiaisissa vaikken olis halunnu ees sinne. Mut mun äiti pakotti. Se mun kummitäti on äidin koulukaveri ollu ja Irja on sen tyttö. Nyt mua alkaa pelottaa onko se sohvajuttu vuotanut kuitenkin.

      • ei vittu...

        Ei se oo mitenkään voinu vuotaa jos et ite oo kertonu!


      • oooho
        ei vittu... kirjoitti:

        Ei se oo mitenkään voinu vuotaa jos et ite oo kertonu!

        Jos se Irjan äiti on kertonu?


    • Jdodbapamdkd

      Miks ihmees kaikki kommentoi tääl ku tost näkee heti et se on selvä trolli.

      Don't feed the troll.

      • auts pelkuri

        Olet ilkeä ihminen. Sano mul ihan suoraan jos sää oot Irja?


      • sadas
        auts pelkuri kirjoitti:

        Olet ilkeä ihminen. Sano mul ihan suoraan jos sää oot Irja?

        Oletko tyttö vai poika?


    • noheisitten

      Tää on niitä harhaisia
      saatananpalvojia,
      jotka harhoissaan kuvittelee,
      että kun on samoissa harhoissa
      miljoonien kanssa niin
      on varmasti taivaassa.

      Se heidän perkeleuskonnossaan
      todella on että visusti
      pitävät sen salassa.

      Ja se on selvää.
      Pienikin valon pilkahdus
      pimeimpään helvettiin paljastaa
      koko maiseman karmeuden.

      Se on helvettien tunnusmerkki,
      kuten Jeesus Raamatussa
      sanoo, että haluavat salata
      asiansa.
      Todellisilla kristityillä ei ole
      mitään salattavaa.

      Nykyään on tosin paljon,
      perkeleitä, jotka kuvittelevat,
      että on olemassa vain perkeleitä,
      ja siksi paljastavat aivan avoimesti
      kaikki hirveydet.
      Sekin on Jeesuksen johdatus,
      koska heidän aikansa todella on tullut.
      Heidän mielettömyytensä on saavuttamassa
      pohjalukemat.
      Sen voi nähdä siinä,
      että televisiouutiset ovat pelkkää
      valetta.
      Vertaappa televisiouutisten
      valheita tähän jos uskallat:
      verkkomedia.org

    • auts pelkuri

      Sä oot varmaa joku Irjan kaveri.

    • auts pelkuri

      Tykkääkö kukaan must yhtään?

    • snusmumriken

      Toivon että jokaiselka olisi joku joka tykkää. Eikä kannata pelätä noita ihmisten ilkeitä kommentteja.

    • äkspoks

      Joko olet yhtään rauhoittunut? Ei kai sulla ole mitään hätää.

      • .........

        Noi ensimmäiset viestit ovat joko aloittajan omia viestejä tai joidenkin nolojen retujen jotka eivät tajua että täälläkin on trolleja ja oikeesti tää myötähäpeen määrä kun luin näitä...


      • auts pelkuri
        ......... kirjoitti:

        Noi ensimmäiset viestit ovat joko aloittajan omia viestejä tai joidenkin nolojen retujen jotka eivät tajua että täälläkin on trolleja ja oikeesti tää myötähäpeen määrä kun luin näitä...

        mus ia itkerräö ku mummp on keronu irjalle ja se kavreil että mö istui iha peppu palhaan sinä sohxakka. ja mö onn poika


      • hah, gayyy
        auts pelkuri kirjoitti:

        mus ia itkerräö ku mummp on keronu irjalle ja se kavreil että mö istui iha peppu palhaan sinä sohxakka. ja mö onn poika

        ei sun mummos voi tietää että sä istuit alasti siinä ellet soittanu tabletilla videopuhelua tai lähettäny kuvaa itestäs ilkosillaan vahingossa mummolles ku sun piti lähettää se sille sun kaverilles. tai sit sä menit ikkunaan heilumaan sen tyypin luo joka soitti ovikello joka saatto olla sun mummos vitu retu homo trollaaja


    • auts pelkuri

      Täällä on huijari liikkeellä. En oo kirjottanu tota yllä tekstiä vaikk siinä lukee auts pelkuri. Miksi joku kirjottaa mua nimellä? En ole hän vaa huijari. On siis hän.

      • auts pelkuri

        hahaa idiotit täälä ei oo oiskeeti mitää hiuraajii ku mä kirjota noi kaiki juttut tännnne


      • mr.näätä
        auts pelkuri kirjoitti:

        hahaa idiotit täälä ei oo oiskeeti mitää hiuraajii ku mä kirjota noi kaiki juttut tännnne

        Hei ...... ajatteleppas sillä lailla että näet vain aloitusviestin. Sen voi viellä ottaa tosissaan, eikö? Tottakai mä nyt tiedän et AP on paska trolli. ps. Retu olet itse. Toisten haukkuminen ei kannata.


      • plz tell me
        mr.näätä kirjoitti:

        Hei ...... ajatteleppas sillä lailla että näet vain aloitusviestin. Sen voi viellä ottaa tosissaan, eikö? Tottakai mä nyt tiedän et AP on paska trolli. ps. Retu olet itse. Toisten haukkuminen ei kannata.

        kuka on retu ku et kerro ja toi pikkunen sano viimeks


    • auts pelkuri

      Pääsin koulun terkastin ksutta spykolokille ja se kuunteli kun kertoin kaikki mitä täällö om mua pilkatyu ja naurettu takaa päin. Se sanoi ettei netisdä kammata paljastaa mitään ja nyt ilmoiran sen teille!

    • auts pelkuri

      Nyt oken keryonut pdykolookilke kaikki teistä ja se sano ettei oo mitään hötää te oitte pelle pirukkaa

    • spede.

      Oletko pimpo?

    • auts pelkuri

      Nyt mua jänskättää ihan tosi hirveesti kun kummitäti tulee meille tänään miten käy. Mut en tiä haluuttekste enää tietää?

    • hoh hoh hoo

      No tuliko se ja tappo sut ku et kertonukkaa?

    • Noloin tilanne oli kun olin yksin kotona, olin sohvan reunaa vasten silleen (tytöt tietää!) pikkarit jalassa. Siinä hieman liikuin edestakasin kun yhtäkkiä isä tulee kotiin aikasemmin kuin piti. Hieman hävetti, minä siinä sohvan reunalla pelkät pikkarit jalassa.

    • ROFLMAO XD

      Voi että kun oli hauskaa. Kiitos aloittajalle ja kaikille kommentoijille, ei tavallisesti pitäisi vielä 21:30 olla näin hauskaa, mutta te teitte mulle päivän. Aluksi räkätin vaa noille kommenteille, mutta loppua kohti alko jo vähä aloittajan kommentit itkettää. Anyway mulla oli hauskaa ja kiitos siitä teille :)

    • auts pelkuri

      Ei se tappanu muA ku oon vielä täällä. Ehkä se menee ohi.

      • Eeeli

        Onko sun nimes Tiina?


      • Eeeli
        Eeeli kirjoitti:

        Onko sun nimes Tiina?

        Tai Ronja...


      • mr.näätä
        Eeeli kirjoitti:

        Tai Ronja...

        plz tell me, toi jonka nikki on ..... eli pelkkiä pisteitä. Hänelle tämän tarkoitin


    • öö?väliä??

      mitä välii jos vaa puhut alasti puhelimes, ei se sua nää? lol?

    • Noloin juttu mä kerran pissasin väli tunnilla sitten mä vielä kaaduin mulla oli ihan mudassa peppu ja se toinen menin koulun vessaan pesee mun pepun ja sen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe