http://keskustelu.suomi24.fi/node/12208087#comment-67501424
Lue aloittajan kommentti niin tajuat mistä taudista puhun, se on kyllä vakavasti tarttunut näihin nykytyttöihin!
Vaarallinen tauti on levinnyt rakkaus palstalle!
13
254
Vastaukset
- kurpizza_
Ai sen takia sinulla on niin kova lääkitys? Tämähän selvisi... XD Mutta ei hitto tuota aloitusta. En ymmärrä ihmisiä.
- kurpizza_
rainbowdash120 kirjoitti:
Kyllä 400 Lääkettä per päivä, joskus jopa 600 XD
Jos tarkoitit per vurokausi, sehän tekee... 600:24= 25... Eli 25/1h
400 pillerillä se olisi n. 16 tablettia tunnissa. kurpizza_ kirjoitti:
Jos tarkoitit per vurokausi, sehän tekee... 600:24= 25... Eli 25/1h
400 pillerillä se olisi n. 16 tablettia tunnissa.Luotettava (luottamaton) Lääkärini (hullu lekuri)
- kurpizza_
rainbowdash120 kirjoitti:
Luotettava (luottamaton) Lääkärini (hullu lekuri)
Oliko valelääkäri vai ihan tosilääkäri?
Taitaa kyllä olla määrät kohdillaan. Sinähän olet välillä kirjoittanut jotain järkevää. kurpizza_ kirjoitti:
Oliko valelääkäri vai ihan tosilääkäri?
Taitaa kyllä olla määrät kohdillaan. Sinähän olet välillä kirjoittanut jotain järkevää.Totta :D, mutta jos unohdan lääkkeet niin järkevyys katoaa.
- kurpizza_
rainbowdash120 kirjoitti:
Totta :D, mutta jos unohdan lääkkeet niin järkevyys katoaa.
Pitäisiköhän minunkin harkita lääkkeitä??
Hmmm... Eikö vanhemmat opettanut tolle käyttäytymis tapoja XDDD
"Eikö vanhemmat opettanut tolle käyttäytymis tapoja XDDD "
Sinulle ei ainakaan, "sateenkaarisyöksähdys". XDEn edelleenkään ole CreepypastaJoe vaikka välillä kirjoitimme samaan aikaan! Onhan ne käytöstavat jo unohtunut! :>
rainbowdash120 kirjoitti:
En edelleenkään ole CreepypastaJoe vaikka välillä kirjoitimme samaan aikaan! Onhan ne käytöstavat jo unohtunut! :>
Ensimmäistä kertaa myönnät ettet ole kukaan muu - ainoana poikkeuksena Kurpizza - kuten väität että kaikki vakkarit ovat kuulemma sinun tuplatunnuksiasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483