Kenon pelaaminenkin vähentynyt????

joopas juu

Laskeskelin kenon voitonjakoja ja miten ne ovat muuttuneet. Otin esimerkin mm. marraskuulta 2013 , jolloin esim.

voitot palautus 123.174 kpl, joista palautuksia 91.746 kpl

Eilen illalla

voitot palautus 80.482 kpl, joista palautuksia 61.885 kpl

prosentit ovat suurin piirtein samoja. Tämä ilman kunkkukertoimia, kunkut pysyneet suurin piirtein samana.

Näin on ollut suunta jo pidemmän aikaa. Mitä se kertoo mm. pelatuista riveistä? Ei ihme jos pitää keksiä uusia "k------keinoja". Loton pelaamisen vähenemisestähän on jo julkisuudessakin puhuttu ja näin on ilmiselvästi myös kenossa tapahtunut. Eikä ihme, kun voitot esim. 7-, 6-, ja 5-tasolla vähentyneet sitten alkuaikojen aivan minimiin. Tais olla eilen illallakin vain 3 kpl.

30

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joajaoajoa

      Jos edes yksi voittanut pelaaja todistaisi suurvoittonsa, olisi hieman uskottavampaa.. Mutta nämä ''kysy lottovoittajalta netissä'' oli kyllä surkuhupaisuuden huipentuma. Sieltähän se katosikin se ''keskustelu''.

      Minä edelleen epäilen, että ns. voittajia ei ole edes olemassakaan. Kyllä niitä täälläkin jokunen kehuisi, että tulipa muuten voitettua. Anonyymisti.

    • gibj

      Minä voitin 30,04,2014 kenosta 750.000 euroa ilta-arvonnassa.

      • fakta voitto

        Minä olen voittanut 120 000 euroa kun en ole pelannut pelejä koko elämäni aikana.
        30 vuodessa himopelaajat pelaavat enemmän kuin 4000 euroa vuodessa. Surullista että noin on.


      • rahaa tulee
        fakta voitto kirjoitti:

        Minä olen voittanut 120 000 euroa kun en ole pelannut pelejä koko elämäni aikana.
        30 vuodessa himopelaajat pelaavat enemmän kuin 4000 euroa vuodessa. Surullista että noin on.

        Olisit jättänyt pelaamatta enemmän, olisit voittanut vielä enemmän.


      • Aatamiomenainen

        Onnea ! Oliko se tumma tyttö kassalla.


      • Kenian Insinööri

        Jep


    • huijaus oy abcd

      Ketä kiinnostaa pelit kun niiden 'sattumaan' perustuva 'arvonta' viilettää systemaattisesti aina viereisiin numeroihin ja yleensä pelaajan mukamas oikeaan osuneita numerovalintoja vain 1-4, tasolla 10. Eli ei voittoa. Tämä on toistunut jo tarpeeksi monta vuotta että nyt riitti 'huijaukselle' alistuminen.

    • jo riitti

      Lopettakaa Kenon pelaaminen hyvät ihmiset! Itse pelasin 10 vuotta lähes joka päivä enkä ole voittanut kuin 50s tai euron joskus...

      • Trollaaja007

        Minä voitin vanhoina hyvinä aikoina kaksi kertaa 7 tasolla ja joitakin tuhatlappusia myöhemminkin. Kun lopetin pelaamisen voitot uuden systeemin myötä 0,50-5,00 ja nekin pistin kiertoon. Eli voittotili vuosien myötä negatiivisella. Onnenpelihän tuo keno on ei perustu tieto taitoon.


    • ei muuten

      Eilen illalla pelkkien palautusten %-määrä kaikista voittojen määristä ilman kunkkua oli n. 71% - siis pelkät palautukset- ja alle 20 euron voitot olivat n. 96,8% voitoista ilman kunkkua.

      Mikä on pelkkien palautusten %määrä KAIKISTA PELATUISTA RIVEISTÄ????????

      Tietokoneen avustuksella tällainen onnistuu -vierestä viedään-!!!

    • ohoh hoh hoh

      Tänään päivällä palautusten lukumäärä oli n.75% ilman kunkkua ja alle 20 kertoimiset olivat n. 97.7% kaikista ns. "voitoista". Rivihinnan palalutushan ei ole mikään VOITTO!!!! 7-tason päävoittojakaan ei ollut yhtäkään kappaletta. Kyllä on alkuaikojen jälkeen huonoksi mennyt. Kuka viitsii moista pelata?

    • huijausta kaikki

      testattu on ja todettu eetä on turha vaiva pelata ja tuhlata rahaa moisiin peleihin joista ei todellakaan voita kukaan mitään suurempaa

      • ;)) LLOOOL

        Jos KENOARVONTA ei ole KUSETUSTA; miksi se sitten pitää pätkiä KAMERASSA 3 sekunnin PÄTKIIN?!?! Miksi EI YHTÄ ISOA kuvakulmaa, JOSSA NÄKYY; että arvontaa EI EDITOIDA - nyt emme näe kuin KAKSI ensimmäistä PALLOA arvonnan alussa tippuvan härveliin.

        Missään muussa arvonnassa tällaista kuvaustekniikkaa ei käytetä. MIKSI SITTEN KENOSSAA????? VOISIKO JOKU VIISAS VASTATA?


    • pitkäveto paras

      Ja miksi päiväarvonta edelleen suoritetaan tietokoneella, vaikka pallokone on hankittu????No siksi, että nähdään pelatut rivit ja saadaan sinne rivi ja kunkku, jota ei ole paljon pelattu.Selasin n.2kk taaksepäin veikkauksen sivulta voittotuloksia ja kas yllätys: 10 taso oli osunut kiinni tasan 3 kertaa.9-taso muistaakseni saman verran.Kun katsoo kunkkunumeron osumista, niin huh huh.Paras päivä oli, kun se oli osunut vasta tasoon 3(siis tasojen päävoittoon).En voi tästä muuta päätellä kuin seuraavaa:tasoja 10 ja 9 ei kannata pelata ollenkaan ja kunkkunumeron saa unohtaa.Jos otat kunkun, niin saat heti unohtaa kaikki voitot.Rivisi pelataan pihalle heti.Nykytekniikalla on helppoa saada haluttu rivi myös palloarvonnassa.Sama lienee käytössä kaikissa maissa.Kuinkas muuten David Copperfield tiesi Saksan lottoarvonnan tulokset paljon ennen arvontaa.Kaikki manipuloituja, järjestettyjä arvontoja.Järkevä ei pelaa lottoja, kenoa eikä muitakaan arpapelejä.Ainoastaan vakioveikkaus, moniveto ja parhaana pitkäveto.Niissä tietenkin saattaa olla sopupelejä, mutta kertoin esim.pitkävedossa on kuitenkin se, minkä lapullesi saat.Siinäkin vaaditaan tiedon lisäksi paljon tuuria, mutta tiedolla pääsee jo alkuun.

    • kyllästynyt

      Onkohan kenokoneesta jäänyt alle 10 numeroiset luvut jotenkin nalkkiin, kun niitä ei juurikaan ole arvonnotojen lopputuloksissa näkynyt pitkään aikaan. Kyllä on vahva huijauksen maku ja numeroiden manipulointi.

    • hyväuskoisille

      Pitää laittaa alkuaikojen arvotut rivit tänne niin näkee selvästi, mikä on homman nimi ja ne voitonjaotkin vielä tulee nähtäväksi vaikka ne vuosiksi pimitettiinkin.Eipä ollut kovin montaa kertaa kun 1-10 väli melkolailla koknaisuudessaan puuttui tai oli 1-2 numeroa väliltä 1-15.

      • usko maton

        Onko sinulla ymmärrys ihan ala-aste tasoa vai provoiletko ajan kuluksi ???


    • Veikkaus on vitsi

      Kenokusetus on jatkunut jo vuosia! Jos haluat menettää rahasi niin pelaa kenoa! Ovelasti kenossa kolminkertaistunut pelit ja samalla rahanmeno! Ensin päiväkeno ja nyt kunkkukeno, varsinainen kusetuksien äiti! On se keno muuttunut huonommaksi alkuvuoden huuman jälkeen? Silloin alussa taidettiin hetki pelata rehellisesti vai miten selität ne suuret voitot joita näkyi jokaisen kioskin seinillä ja kavereiden lapuissa?????

    • kertoo jotain

      Eilen illalla ilman kunkkukertoimia n. 83531 kpl palautuksia voittoja, josta palautusten osuus n, 81,295 kpl eli 76,4% ja palautukset 2-10 kertoimiset 97,3%.

      Jatkuvasti pysyy suhde suurin piirtein samana. Luulisi, että joskus notkahtaisi edes tilapäisesti sinne voittojen puolelle, mutta ei.

      Mihin ovat hävinneet se suuri määrä isoja voittoja, joita "joka" R-kioskin ja huoltoaseman seinillä ilmoiteltiin ja niitä oli paljon.

      Nytkään ei ollut edes yhtään 7- eikä 8-tason päävoittoa, 1 10-taso, joka silloin tällöin pakko antaa, jotta voidaan sitten taas hehkuttaa sivuilla. Eihän silloinkaan alle 7-tason päävoittoista edes kerrottu.

      • hghghgjhj6666666

        itekki ihmetelly samaa, en tunne itse ketään joka olisi voittanu edes 7 tasoa, muutamaa tonnia.
        ja mitä tulee 8,9,10 tasoon niin varmaan valitsevat sellasen rivin ettei kukaan voita.
        ja ne tulokset jotka näytettään niin mistä sitäkään tietää että mitä ne oikeesti on??
        kyllähän tollanen veikkaus voi kusettaa minkä ehtii ja suomalaiset senkun uskoo voittavansa. en o tähän päivään asti tuntenut ketään joka olisi voittanu muissakaan peleissä mitään suuria tai edes 20 000e.
        kyl niin hämärää toi touhu on, ei jumalauta. ne tulokset näyttää usein lähes samanlaisilta, kun ei tule mitään sellasia notkahduksia että olisi jotain taso 5 voittoja monta sataa samaan aikaan. voiko olla oikeesti niin huono tuuri että menee aina kaikilta numerot ohi!


      • Trolli007

        Eikös tuolla poliisihallituksen asettamat virkamiehet valvo, että laillisuus tulee toteutetuksi arvonnassa. Se on sitten toinen juttu kenellä on käyttöoikeus järjestelmän arvontakoneeseen ja kuinka sitä valvotaan. Jos arvontaan riittää vain napin painaminen ja tietsikka arpoo numerot kuin hedelmäpelissä ikään se on mielestäni laillista ja toimii oikeuden mukaisesti arvontaan osallistuneita kohtaan.


    • ei sata varmasti voi

      Ei voi, alkuaikoina minäkin voitin muutaman kerran 8-tason päävoiton, ties kuinka monta kertaa 7-tason päävoiton, kuutos- ja viitostasosta puhumattakaan niin systeemeillä kuin ilman mutta loppui kuin kanan lento yhtenä päivänä vuosia sitten eikä sen jälkeen ole tullut kuin hädin tuskin 50 centin ja euron palautus johonkin riviin. Teet miten tahansa niin ei auta nykyisin.

      Lotossakin taas kasvatettiin pottia ja ihan niin vain sattumoisin?

      • hghghgjhj6666666

        olis kiva nähdä kun kukaan ei laittaisi kenoon enää penniäkään, loppuiskohan koko peli siihen?
        ja mitkä numerot mahtais tulla., ei yhtään riviä ostettu.


      • Trolli007

        Jotakuinkin noin minullekkin kävi tosin pienemmillä voittosummilla. Se vaan notkahti ja naps ihmettelin aikani ja totesin tapahtuneen sen, että on aika lopettaa taiteen tukeminen.


    • 4234234

      Näkeehän sen tuosta 100 miljoonan varannostakin, että varoja on millä mällätä sijoittaa pelaajien rahoja.. jotka eivät palaudu voitonjakoon. Systemi taitaa olla se VeikkausOy valtion rahasammolla, että aluksi lanseerataan pelejä, joista avokätisesti jaetaan voittoja.. jotta pelaajat jakaisivat rahoja tulevaisuudessakin.. ja sitten hanat kokonaan kiinni, kuten kenon voitonjaoista voi lukea. Yksi 7 oikein KOKO SUOMESSA kenossa silloin tällöin. 8 9 10 aina nolla tilastossa...
      Kenot vaikuttavat hyvinkin manipuloiduilta.

    • Kenotarkusetus

      Se on juuri se systeemi, oli peli mikä hyvänsä kun se on uusi jaetaan voittoja paljon enemmän kuin sitten jatkossa! Arvoissa sen olen todennut monta kertaa! Aina kun lanseerataan uusi arpa markkinoille vähän aikaa voittaa. Systeemi täytyy olla se: laitetaan ensipainokseen ylimääräisiä voittoja, mikä ei liene laitonta? Tai sitten veikkaukselle Arpojen painaja näyttää missä on enemmän voittoja tai Veikkaus itse sekoittaa voittoarvat paikkoihin, jompi kumpi, muuten ei ole mitenkään selitettävissä nämä uuden pelin alkuvoitot? Keno oli tästä erittäin oivallinen esimerkki, alussa ihmiset koulutettiin peliin suurilla voitoilla joita saatiin todella paljon! sitten pelkkää tyhjää"?????????..............Keno on suurin kusetus veikkaukselle!

    • keinot ne on??

      Joo voitonjaot pimitettiin vuosiksi sen jälkeen kun lopetettiin niiden antaminen.

      Lehdet ilmeisesti lahjottu, koska kukaan ei hiiskahdakkaan vaikka vinkkejä taatusti annettu.

    • Kenotarkusetus

      Se joka vielä uskoo että KENO on onnenkauppaa saa minulta allekirjoitetut TYHMÄN paperit!

    • arvonnan tarkistus a

      ja kestää joka kerta niitten tulosten tarkistaminen 10-30minuuttia, eli etsitään se edullisin rivi joka laitetaan.
      kyl tämä ihan selvä homma että pelkkää kusetusta koko peli.
      olen itse lopettanut pikku hiljaa kaikki pelaamisen, paljon on mennyt rahaa hevon vittuun.

    • Hagge_

      Kertoimista; oon pelannu ~12 vuotta kenoa päivittäin samoilla vakio numeroilla taso-10 rivin tai kaks, arviolta noin 6000 riviä ehkä keskimäärin 1€ panoksella. Olen saanut kerran 8 oikein (100€/50c panos), noin 10 x 7 oikein eli x 20€ ja panos takaisin (0 tai 5 oikein) x vajaa joka ~10 rivi, kaikenkaikkiaan oon saanu takaisin 700-800€ pelatuista (arviolta pelannu 7000€ - koska sillon tällöin pelaan ylimääräisiä rivejä vakiorivin lisäksi) rahoista siis alle 10% takaisin jonka myös veikkauksen sivu näyttää palautusprosentiksi (8%). Tälläkin hetkellä omilla sivuilla näyttää EI VOITTOA viimeiset 2 viikkoa mikä on ainakin henk. kohtasesti ihan normaalia... eli mulla on paskat numerot jos sellaisia nyt voi olla periaatteessa, tai sitte mulla on paska tuuri :-) Kuten joku sanoikin tekisi mieli vaihtaa pelin järjestäjää koska ainakin veikkauksen todennäköisyydet on liian pienet mihin tahansa muuhun tarjoajaan nähden... vähän kyllä itseäkin mietityttää pelin rehellisyys? Toisekseen eurojackpot > pelannu joka rivin kun tuli viime vuonna > yksi 8€ voitto! :-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe