Tomi Björk pyytää anteeksi ja selittelee tekosiaan

Lokat vaan suuhun

88

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seliseli

      Seliseli....
      Huippukokki ja MasterChef-ohjelman tuomari Tomi Björck joutui alkuviikosta keskelle myrskyä, kun miehen ruokakriitikolle suunnattu twiitti nousi otsikoihin.

      Nelosen viihdeuutisille puhunut Björck kertoi lähettäneensä kriittisen arvostelun tehneelle henkilölle pahoittelunsa twiitistä. Björck korosti olevansa huumori-ihmisiä, joten välillä miehen sosiaalisessa mediassa käyttämät aihetunnisteet ovat "villejä". Mies kertoi, ettei ole halunnut ruotia asiaa julkisuudessa, sillä kokee, että ilmassa on pientä ajojahdin tuntua.

      Missään nimessä tämä ei ollut mitään henkilökohtaista. Mielijohteesta tällainen virhe tapahtui ja myönnän täysin virheeni. Olen erittäin pahoillani, Björck totesi.

      Onko kohutwiitillä vaikutusta huippukokin esiintymiseen sosiaalisessa mediassa?

    • Tomi on idoli

      Mitkä ihmeen lokat? Oletko suomalainen?

      Loskat.

      • Loskatsuuhun grannyl

        Loskat suuhun grannylle, mistä näitä hulluja löytyy "tomi on idolini"?
        Idiootti ei ymmärrä että kokoajan vaan tekee hallaa idolilleen kun täällä sekoilee!


      • pelle olet!

        Loskat tai lokat, ihan suunnilleen sama! Oletko sinä venakko?


    • Auttajaongelmissa

      toomi björk on seonnut lopullisesti, tai sitten täällä on hullujen huoneelta karannut sekopää nimimerkillä" tomi on idoli"
      Ei kai kukaan voi olla niin hölmö että pitää tomia idolinaan, sen on pakko olla björk itse?????
      Piiipaaapiipaa valkotakkiset miehet soitettu jo sinulle, kerro ihmeessä missä olet niin he pääsevät sinut "pelastamaan".

    • Tomi on idoli

      Heitä janari voltti.

      Kehari.

      • kukkahattutäti

        Voi raukkaa kun olet noin sekaisin, etkö ymmärrä että argumenttisi ovat onnettomia ja surkeita!
        Koita ihmeessä päästä hoitoon tomi on idoli, ettei huono olosi enempää huonone.
        Mikä kumma on janari?

        Taitaa taas kuvata sinua itseäsi eli oletko janarikehari?!

        Lämmin hali sinulle, kannattaa ehkä valita hiukka parempi idoli itsellesi!


      • Pöpilästäkarannut

        Tomi on idoli on homo ja karannut pöpilästä!


    • tom on idoli

      Lopettaa jo toi tomin haukkuminen, se on hyvä tyyppi eikä ole tehnyt mitään väärää!

      • Antaamennä vaan :)

        Ei kai sitä haukuttais jos ei olis tehnyt väärin!


    • Tomitom
    • Virpi vierailija

      On kyllä ihan järkyttävä juttu. Erityisen sanaton olin sen jälkeen kun luin hänen "pahoittelunsa" jotka kuuluivat, että hei kaikki suomalaiset tai instaa käyttävät ihmiset nyt vaan tuntevat hänen huumorinsa koska hei, kuka häntä ei tuntisi?

      Oli hieman loukkaantuneen oloinen, ettei hänen sikailuaan kuitattukaan huumorilla.
      Nomut ei haittaa, nytpä tiedän itse että Tomppaliinin ravintoloihin on ikäraja (vaikka hän salaisesti haluaisikin antaa vanhemmille naisille loskat suuhun) enkä niihin väkisin tunge.
      Yleisesti ottaen tosi huonosti hoidettu tapaus, työtään tekevän ammattilaisen sivaltaminen täysin epäoleellisella asialla ja pohjonoteeraus oli jutun "kuittaaminen" vitsiksi.
      Tomppa tarvitsis hyvän pr-typykänjonka kanssa sille salasuhde ja loskat suuhun, vaimon tietämättä.
      Mut ei ehkä tarjoilijoitaan tai fitnessmalleja tällä kertaa, vaan sellasen joka hoita työnsä aivoilla ei ulkonäöllä.

      • selmasalme

        Eiks sillä ole ollu useampi salasuhde johonki sen tarjoilijoihin?
        Niin olen kuullut?

        Huvittavaa miten julkisuuden henkilöt ei oikeen ymmärrä asioita niiden itsekeskeisyydessään!

        Piti viidenpäivän tauon instagram kuvien julkaisussa ja nyt taas siellä loskia suuhun laittamassa ja virnuilemassa. Kuinka edes kehtaa!


      • Paneepanee
        selmasalme kirjoitti:

        Eiks sillä ole ollu useampi salasuhde johonki sen tarjoilijoihin?
        Niin olen kuullut?

        Huvittavaa miten julkisuuden henkilöt ei oikeen ymmärrä asioita niiden itsekeskeisyydessään!

        Piti viidenpäivän tauon instagram kuvien julkaisussa ja nyt taas siellä loskia suuhun laittamassa ja virnuilemassa. Kuinka edes kehtaa!

        Juu taitaa paneskella tarjoilijoitaan, kun vaimo kotona lasten kanssa.


      • Jaakko Parantainen
        Paneepanee kirjoitti:

        Juu taitaa paneskella tarjoilijoitaan, kun vaimo kotona lasten kanssa.

        Narsisti se on, näkeehän selvästi!


    • lehtimies1

      Taitaa ihmiset vihata urakalla Tomi Björkkiä!
      Nopeasti hakemalla netistä löytyi näin monta linkkiä missä haukutaan miestä.

      Loskat suuhun ja asiakkaat myrkytykseen!

      Kai netti vihaan on jotain aihettakin ainakin keskusteluista päätellen.
      En viitsisi somessa tai muuallakaan itseäni näytellä kun tuollaista tekstiä löytyy!

      Mutta jos on narsisti ja itsekeskeinen julkisuuden haluinen persoona niin ei kai sille mitään mahda, että pitää tunkea naamaansa joka paikkaan!

      http://www.vauva.fi/keskustelu/3978140/ketju/hyvaksytko_tomi_bjorckin_katumuskirjeen/sivu/4#comment26604653

      http://www.vauva.fi/keskustelu/3976016/ketju/tomi_bjorck_kilahti_kritiikista

      http://www.vauva.fi/keskustelu/3918369/ketju/tomi_bjorckin_tatuoinnit_mita_mielta

      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3559

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12221026

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12235265

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12226930

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12235150

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12237529

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12222446

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12226762

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12234298

    • Grannylle loskat

      Se grannyttely oli kyllä tosi kova loukkaus, tai siis että
      ainakin itse olisin hyvin loukkaantunut, jos joku
      mies tuolla tavalla alentaisi minun arvoni naisena ja ihmisenä. :/
      Mutta se, että vihjaillaan Tomin olevan sovinisti, on minusta ihan aiheellista.
      Samoin taitaa olla hyvin itsekeskeinen kun ei ymmärrä toimiaan ja sanomaa mitä hän lähettää!

    • Suikkari

      Olis vaan sanonut ettei vaimo ota tarpeeksi suihin minulta, joten pitä haaveilla grannyistä että sais niille loskat suuhun!

      • se on vaan puuttees

        Selvästi tämä on pääsyy :D hei herätys!
        Taitaa olla miehen asenteessa pahasti vikaa, siitä kyllä aina puhe mistä puute, ainakin ruuan ja seksin osalta!


      • Seli selja

        Seli seli


      • Joperuonanen

        Sekasin se on, idiootti narsisti.


      • Gränny

        Vaimon syy ja tietty tomi tykkää grännyistä


    • taija3

      Idiooti ja ruma se on!

      • Anteeksiantoa

        NOH NOH ÄLKÄÄS NYT , EIHÄN SE OLE MUUTAKUN HAISTATELLUT ASIAKKAALLE NETISSÄ JA MYRKYTTÄNYT USEAMPI KYMMEN IHMISTÄ!

        Kai nyt sellaisen saa anteeksi?


    • Kusi noussut päähän

      Paras tapa on taas kerran äänestää kukkarollaan. Itse en edes harkitse Björckin ylihinnoiteltuihin ja -mainostettuihin kuppiloihin rahojeni kantamista. Tehkää samoin!

      Ps. Kovin on kihahtanut "menestys" ko. tyypin hattuun. Ilman nöyrää asennetta asiakkaiden mielipiteisiin ja tasa-arvoista asennetta myös naisia kohtaan on varsinkin Ruotsissa erittäin vaikea menestyä. Jospa tieto Björckin näkemyksistä menisi myös Ruotsiin, niin kuppilan siellä voisi pikkuhiljaa sulkea...

      • ougfs

        Joku laittamaan viestiä vaan aftonbladetiin, kuinka tomi suhtautuu asiakkaisiin suomessa!


      • naurettavaa1
        ougfs kirjoitti:

        Joku laittamaan viestiä vaan aftonbladetiin, kuinka tomi suhtautuu asiakkaisiin suomessa!

        Surkeeta ja naurettavaa, kertoo hyvin tyypistä nimeltä tomi björck


      • hyytfdsi
        ougfs kirjoitti:

        Joku laittamaan viestiä vaan aftonbladetiin, kuinka tomi suhtautuu asiakkaisiin suomessa!

        Pelle se on..


      • Apuenen
        naurettavaa1 kirjoitti:

        Surkeeta ja naurettavaa, kertoo hyvin tyypistä nimeltä tomi björck

        Surkee tyyppi


    • gfeerkis

      herran ravintolat menivät boikottiin. Asiaa kyllä helpottaa se, että kävin jo Brondassa ja ruoka oli todellakin myös minun mielestäni outoa ja mitäänsanomatonta. Gaijin oli ok mutta Farang hyvä. No, saa sekin nyt jäädä. Siellä neljännessä en ehtinyt käydä. Ei haittaa pätkääkään

      • Naisporukka

        Ei ole mitään väliä kirjeellä. Kusipäinen, naisia ja asiakkaita halventava asenne tuli jo esiin. Turha selitellä enää.

        Tämä naisporukka vaihtoi jo ravintolaa.


    • Loskat nenään

      Tomille loskat suuhun, katsotaan mitä sitten pitää itse siitä!

      • taisa turinen

        Anteeksi Tomi Björk ettemme tienneet, että Helsingin Sanomien naistoimittajalle laittamasi kauniit ja hauskat terveiset #haistavittumummo ja #spermatsuuhun on osa sinun hienoa ruoka- ja tapakulttuuriasi. Nyt tiedämme senkin.


      • Tom björkis
        taisa turinen kirjoitti:

        Anteeksi Tomi Björk ettemme tienneet, että Helsingin Sanomien naistoimittajalle laittamasi kauniit ja hauskat terveiset #haistavittumummo ja #spermatsuuhun on osa sinun hienoa ruoka- ja tapakulttuuriasi. Nyt tiedämme senkin.

        "Mut enhän mä tarkottanu mitään ikävää, siis kaikkihan tietävät, että olen ylimielinen mulkku somessa, kuuluu "julkisuuskuvaani."
        " Tää oli iha läppä vaan, haistatteluni ymmärrettiin väärin, (miten se olisi pitänyt ymmärtää??) mähän se tässä uhri oon... et miksi vit tuli arvostelemaan MUN ravintolaa, olis pysynyt kotona vaan ja ollut sekoilematta!"

        Kylhän te kaikki nyt mun huumorii ymmärätte, et tervetuloa vaan mun ravintolohin!


      • Narsisti Tomi
        Tom björkis kirjoitti:

        "Mut enhän mä tarkottanu mitään ikävää, siis kaikkihan tietävät, että olen ylimielinen mulkku somessa, kuuluu "julkisuuskuvaani."
        " Tää oli iha läppä vaan, haistatteluni ymmärrettiin väärin, (miten se olisi pitänyt ymmärtää??) mähän se tässä uhri oon... et miksi vit tuli arvostelemaan MUN ravintolaa, olis pysynyt kotona vaan ja ollut sekoilematta!"

        Kylhän te kaikki nyt mun huumorii ymmärätte, et tervetuloa vaan mun ravintolohin!

        Björck sanoo kokevansa, että tällä hetkellä hänen tekemisistään hakemalla haetaan epäonnistumisia.

        Siis mitä.. Olettaa myös, että kaikki tuntevat hänen julkisuuskuvansa. Siis toi tyyppihän on ihan umpinarsisti.
        En oo ikin ennen tajunnu et kuin pissa on noussut päähän, mutta kyllä nyt TOMi paljasti itsensä.


    • saija sirvo

      Pissaa päässä pahasti.
      Ei voi kun ihmetellä!

    • Tomi on perseestä

      Ei selittelyt auta enää ja varsinkin jos ne vaan itse säälin ilmaisuja!
      Ota hyvä mies pää jo pois arseestasi!

    • Tomi puutteessa

      On se kova jätkä tämä tatskatomppa, ei Michelin tähdetkään kelpaa.
      Loskat suuhun vois kuitenkin olla kiva?
      Ei taida vaimo antaa tai ja ottaa tarpeeksi kun pitää grannyille koittaa saada.
      Eikö se niin ole, että siitä puhe mistä puute...

      • ¤¤!

        kokkien hautuumaa ja entisten mallien kans,tuplaSarat hahhahhhhaaaahhaaa


    • Jaako Tapeli

      Saa kommentoida, jos jollakin on huono tuote ja nyt on ollut urakalla huonoa tuotetta ja vielä huonompia selityksiä?
      Oleellista tässä on se, että Björck ei kestä kritiikkiä tai ei osaa toimia oikein vaan toimii äkkipikaisesti netissä.
      Oleellista on se, että hänen ravitnolassaan on ihmisten arvion mukaan heittelehtivä ruuan taso ja huono palvelu.
      Voi myös ajatella ja onkin niin, että hänen heittonsa netissä heijastelee hänen yrityksensä arvopohjaa.

      Joka on loskat poskeen ja arvostelijat hiiteen.

    • tarkastaja1

      Viime viikolla Helsingin kaupungin ympäristökeskus lähetti sähköisen kyselylomakkeen, jossa tiedusteltiin hyvin tarkasti, mitä menun ruokia oli syönyt, tuliko oireita, miten kauan oireet kestivät jne. Ympäristökeskus tekee raportin asiasta ja lähettää sen ymmärtääkseni aikanaan tiedoksi kaikille, jotka ovat ilmoittaneet sairastumisestaan. Ympäristökeskuksen puolelta asia on mielestäni ainakin toistaiseksi hoidettu tosi hyvin.

      Jos ja kun myrkytysepäilys olisi aiheeton ravintoloitsija julistaisi sitä joka mediassa ja jokapaikassa suureen ääneen!
      Jos ei mediassa mitään kuulu on asia vielä kesken.
      Mitä tahansa narsisti tomi ja sen lähipiiri täällä koittaa väittää!

      Totuus tulee vielä meidän kaikkien kuulolle, odottakaa vaan rauhassa. :D

    • Sekoileva björck

      Björckin kootut sepustukset ei oikeen mene läpi, mitäköhän se seuraavaksi mokailee tai sekoilee!

    • anteeksi pyyntö turh

      Turha enään anteeksi on pyydellä, kun on jo kertonut kaikelle kansalle olevansa kusipää!

    • viivi7

      On kyllä onneton idiootti mies tuo björck!

    • Tomi boikottiin

      Nyt se saamarin narsisti sekopää on taas ängennyt itsensä tv ohjelmaan!
      Jää se ohjelma katsomatta.

    • Kunnon palvelua!

      Tasan se on aina ravintolan syy jos asiakkaat saavat myrkytyksen.
      Ravintola on vastuussa siitä, mitä asiakkailleen tarjoaa.
      Ihan samalla tavalla esim. ravintolaan tulevissa linnuissa voi olla hauleja sisällä, mutta on ravintolan tehtävä valmistettaessa tarkastaa että kaikki haulit on varmasti pois.
      Ei siinä auta tavarantoimittajaa osoitella enää siinä vaiheessa kun vahinko on jo tapahtunut asiakkaalle.
      Surkeeta vellihousumaista toimintaa kun ruvetaan asiasta vinkumaan.

      Pitäs sanoa reippaasti että anteeksi, meidän moka ja korvaamme asian!

      • Vastuunkantoa

        Miksi björck koittaa vetäytyä vastuusta?


    • Mr Tomi

      – Olen 17 vuotta tehnyt helvetisti duunia enkä todellakaan ole syntynyt tänne hakemaan helppoa elämää. Teen keskimäärin 17 tunnin päiviä, joihin kuuluu duunia ja treenaamista. En tunne olevani etuoikeutettu, sillä koko bisnes on syntynyt omalla työlläni. Jos tekisin töitä pelkästään raha tai tittelit edellä, olisin nopeasti hakoteillä. Onnistuminen keittiössä on minulle kuin orgasmi, Tomi sanoo.

      http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/huippukokki_tomi_bjorck_aivan_kuin_hakemalla_haettaisiin_epaonnistumistani

      • TOMI narsisti

        Hullu narsisti taas selittää puuta heinää!


      • 24, 7

        Vitunsaatananvituralleen taas idiootti björck ei taas oikeen ymmärrä asioita.
        Ei treenamisella ja töillä ole mitään yhteyttä keskenään.

        Minäkin teen helvetisti duunia, keskimäärin 24 tuntisia päiviä joihin kuuuluu duunia ja treenamista, unta ja kaikkea muutakin, elämä on duunia ja sitä teen 24/7 koko ikäni!!! ja olen tehnyt sitä jo siitä lähtien kun synnyin.
        Olen sisäinen sankarini ruma idiootti vaikka en sitä itse tajuakkaan!
        Olen narsisti ja vähää-älyinen sekä ylpeä siitä!
        Onhan nimeni Björck! Tomi Björck!


      • haukka5
        24, 7 kirjoitti:

        Vitunsaatananvituralleen taas idiootti björck ei taas oikeen ymmärrä asioita.
        Ei treenamisella ja töillä ole mitään yhteyttä keskenään.

        Minäkin teen helvetisti duunia, keskimäärin 24 tuntisia päiviä joihin kuuuluu duunia ja treenamista, unta ja kaikkea muutakin, elämä on duunia ja sitä teen 24/7 koko ikäni!!! ja olen tehnyt sitä jo siitä lähtien kun synnyin.
        Olen sisäinen sankarini ruma idiootti vaikka en sitä itse tajuakkaan!
        Olen narsisti ja vähää-älyinen sekä ylpeä siitä!
        Onhan nimeni Björck! Tomi Björck!

        Mä oon tehnyt siitä lähtien duunia kun olin kutina isäni kasseissa!
        Teen duunia ja runkkaan loskia suuhun 100 tuntia päivässä!
        Pankaa loskat paremmaksi!

        Onko nimeni tomi, tottavitussaniin on, loskat suuhun vaan!


    • Kokki´

      Asiaa se puhuu..

    • AmiskokitonIdioottej

      Asiaa?? Milloin Björck on asiaa puhunut haha ei koskaan! Loskia vaan suuhun idiooti amiskokille!

      • trs

        Ei ne ainakaan osaa käyttäytyä ja yleissivistys puuttuu kokonaan!
        Onhan Björck tästä hyvä esimerkki!


      • roskaa se on
        trs kirjoitti:

        Ei ne ainakaan osaa käyttäytyä ja yleissivistys puuttuu kokonaan!
        Onhan Björck tästä hyvä esimerkki!

        Surkeeta roska sakkiahan se on puhuukin kun rikollinen ja näyttää myös likaisine käsine siltä!


    • Jaana Kurkinen

      Björk on limanuljaska tumpelo, hyvä esimerkki amiskokista joka ei osaa edes puhua kunnolla!

      • ioiis

        koko kokki touhu (saraC.ym.) iha hanurista!!!!!!!!!!!


    • Ihana Sara

      UUsi ihana kokkaava julkkis Sara Chafak!
      Mukava tyyli ja soman näköinen.
      1000% parempi kun rasvaiseninhottava, likainen, perunataikinanaama björck

      • konokokki

        hohohoo ja höpöhöpööö,sara c. on niitä yhden illan juttuja! ja söpöydessä,kauneudessa ym. sen ja sun kannattaa ottaa mallia Sofia Ruusilasta!!
        tässä on nainen ainakin mun makuun,imuttelisin koko kropan kun niin herkku...


      • Sara on ihana
        konokokki kirjoitti:

        hohohoo ja höpöhöpööö,sara c. on niitä yhden illan juttuja! ja söpöydessä,kauneudessa ym. sen ja sun kannattaa ottaa mallia Sofia Ruusilasta!!
        tässä on nainen ainakin mun makuun,imuttelisin koko kropan kun niin herkku...

        Hei höperö onneton runkkari, ei tällä mitään kiima kilpailuja pidetä, mene vaan runkulle ja unelmoi sofiastasi ja runkuta sen kuville kun et naisia saa!

        Tuossahan oli kyse julkiskokeista, toki voit tomillekin runkuttaa jo se sinusta ihanampi kuin Sara!
        Ei mis suomi ole yhdenillan juttu, kun vieläkin muistellään vuosikymmen sitten valittuja missejä.
        Idiootti ruma björck on yhden illan juttu joka on jo kovaa vauhtia menossa unohduksiin!


      • olenko katkera vai..
        Sara on ihana kirjoitti:

        Hei höperö onneton runkkari, ei tällä mitään kiima kilpailuja pidetä, mene vaan runkulle ja unelmoi sofiastasi ja runkuta sen kuville kun et naisia saa!

        Tuossahan oli kyse julkiskokeista, toki voit tomillekin runkuttaa jo se sinusta ihanampi kuin Sara!
        Ei mis suomi ole yhdenillan juttu, kun vieläkin muistellään vuosikymmen sitten valittuja missejä.
        Idiootti ruma björck on yhden illan juttu joka on jo kovaa vauhtia menossa unohduksiin!

        häh,kiimakilpailu.. tv-maailmassa ja julkkispippaloissa yhdenillan-juttuna se Saara on menneen talven lumia."valmistaudu vaan" niin näet että kokkisaara ei osaa mitään mitä pitäisi osata,itseään täynnä oleva hidasälyinen narsku..no ei ehkä hidasälyinen mutta vaikuttaa siltä kun narskuluonnollansa on vain niin keskittynyt itseensä.seuraavaksi se on "jossain Clerasil-mainoksessa" ja sen jälkeen eläk.pap.vireille että saisi senkin ennen 50v. kun Hän ei halua ainakaan töitä tehdä sen ikäsenä.. ja mitähän töitä se on nyt tähän asti tehnyt..? hellanlettas-sara ollut promoottomassa itseään USA:ssa ja koko maailma polvillaan bikini-kuvien jälkeen..?
        niin 7pvää kertoi USA-kuvan kera,oli varmasti sen poikakaverin ottama ja saran itse lehteen lähettämä!! tämä "kielinainen-Sara" on sitten aivan eri maata,se onkin lahjakas!! toista kuin eläköityvät Fountain ja Chafak..


      • Björk pois telkusta
        olenko katkera vai.. kirjoitti:

        häh,kiimakilpailu.. tv-maailmassa ja julkkispippaloissa yhdenillan-juttuna se Saara on menneen talven lumia."valmistaudu vaan" niin näet että kokkisaara ei osaa mitään mitä pitäisi osata,itseään täynnä oleva hidasälyinen narsku..no ei ehkä hidasälyinen mutta vaikuttaa siltä kun narskuluonnollansa on vain niin keskittynyt itseensä.seuraavaksi se on "jossain Clerasil-mainoksessa" ja sen jälkeen eläk.pap.vireille että saisi senkin ennen 50v. kun Hän ei halua ainakaan töitä tehdä sen ikäsenä.. ja mitähän töitä se on nyt tähän asti tehnyt..? hellanlettas-sara ollut promoottomassa itseään USA:ssa ja koko maailma polvillaan bikini-kuvien jälkeen..?
        niin 7pvää kertoi USA-kuvan kera,oli varmasti sen poikakaverin ottama ja saran itse lehteen lähettämä!! tämä "kielinainen-Sara" on sitten aivan eri maata,se onkin lahjakas!! toista kuin eläköityvät Fountain ja Chafak..

        Björkhän on tämän maan pahimpia narsisteja, ei Sara Chafak ole lähellekään!
        Misseillä hiukka eri kuviot muutenkin kun Narsistisella julkkiskokilla Björkillä!

        Hyvä kun Sara on alkanut tehdä kokkausohjelmia ja laajentaa missikuvaansa, kiva sen ohjelmia on katsella!
        Kanava vaihtuu aina kun Tomin siellä näkee.
        Paljon parempi perse , rinnat ja naama sillä on kun idiootti ällötys Björkillä


      • KonokokkiOnRunkkari
        konokokki kirjoitti:

        hohohoo ja höpöhöpööö,sara c. on niitä yhden illan juttuja! ja söpöydessä,kauneudessa ym. sen ja sun kannattaa ottaa mallia Sofia Ruusilasta!!
        tässä on nainen ainakin mun makuun,imuttelisin koko kropan kun niin herkku...

        Hei Konokokki onhan Sara jo ollut usean vuoden esillä, niin ei se oikein voi olla enää yhdenillanjuttu!
        Onhan Ruusilakin ihan pantava mutta se ei tee kokkausohjelmia, se vois tehdä strippaus ohjelmia ja revitellä revaansa!

        Tuskimpa sinä ikinä pääset Sofiaa imuttelemaan muuta kuin unelmissasi, tai paljon muitakaan naisia.
        Joten runkaten vaan jatka elämääsi kuten tähänkin asti!


      • mielenkiintoista:)
        Sara on ihana kirjoitti:

        Hei höperö onneton runkkari, ei tällä mitään kiima kilpailuja pidetä, mene vaan runkulle ja unelmoi sofiastasi ja runkuta sen kuville kun et naisia saa!

        Tuossahan oli kyse julkiskokeista, toki voit tomillekin runkuttaa jo se sinusta ihanampi kuin Sara!
        Ei mis suomi ole yhdenillan juttu, kun vieläkin muistellään vuosikymmen sitten valittuja missejä.
        Idiootti ruma björck on yhden illan juttu joka on jo kovaa vauhtia menossa unohduksiin!

        kuka sara chfak?? miltä kanavalta kokkiohjelmat tulee? saako niitä nähtyä netistä jk.?


      • Jeee Sara
        mielenkiintoista:) kirjoitti:

        kuka sara chfak?? miltä kanavalta kokkiohjelmat tulee? saako niitä nähtyä netistä jk.?

        Sara Yasmina Chafak (s. 25. lokakuuta 1990 Helsinki) on suomalainen malli ja vuoden 2012 Miss Suomi. Hänet valittiin Miss Suomeksi 29. tammikuuta 2012.

        Syksyllä 2013 Chafak osallistui Nelosen esittämään Dancing on Ice -jäätanssiohjelmaan parinaan taitoluistelija Sasha Palomäki. He sijoittuivat kisassa kolmanneksi.[1]

        Chafak opiskelee kansainvälistä markkinointia virolaisessa Estonian Business Schoolissa englannin kielellä. Hänen isänsä on marokkolaistaustainen.[2] Chafakilla on kolme veljeä ja yksi sisko.

        Osaat varmaan itse googlata mistä kanavalta tulee ja pääseekö netissä
        katsomaan! Kyllä varmaan.
        Mielummin tuota katselee kun rumaa limaista Björckiä.
        Näyttää myös kokkaavan hyvää ruokaa!


      • KHLKKl
        KonokokkiOnRunkkari kirjoitti:

        Hei Konokokki onhan Sara jo ollut usean vuoden esillä, niin ei se oikein voi olla enää yhdenillanjuttu!
        Onhan Ruusilakin ihan pantava mutta se ei tee kokkausohjelmia, se vois tehdä strippaus ohjelmia ja revitellä revaansa!

        Tuskimpa sinä ikinä pääset Sofiaa imuttelemaan muuta kuin unelmissasi, tai paljon muitakaan naisia.
        Joten runkaten vaan jatka elämääsi kuten tähänkin asti!

        kysykää sara chalta kun se paistaa ohjelmassaan kananrintafilettä,että mistä osasta kanaa saa sisäfileen? se kun kuulemma käy myös "kokin" mukaan.. kanan niskasta vai mistä..? ai että virossa asti käy koulua,käykö kerran viikossa vai asuuko siellä?? siihen on varmaan syynä se että kun tekee höpöhöpö-kokkiohjelmaa ammatikseen niin koululaisen verokortilla saa osan verottomana.. että oikein viroon asti,hahhaaa...
        taitaa olla näitä ikuisia opiskelijoita jotka käyvät yhden oppi-aineen tenteissä usean vuoden ajan,vain veroteknisistä syistä kun palkka on sitä mitä se on...


    • Hyvä Sara..ym

      Taitaa olla hiukka sekasin tuo "olenko katkera vai".
      Paljon paremmalla mielin minä Sara Chafakkia, Fountainia ja kielinainen Saraa katselen kun sit limasta ja likaista Björckiä!

      Hienoa kun Chafak on lähtenyt tekemään kokkausohjelmia, ne on oikein mukavia ja hyvää ruokaakin näyttää tekevän.
      Hyvät raaka aineet, eikä mitään loskaa kuten Björck!
      Hyvä Sara, Sara ja Fountain, Björck roskikseen!

      • jeesOK

        kielinainen on jees,pääsee pitkälle elämässään


      • pyh0

        katsele niitä S.Cfakkin selfie'eitä!on akalla pokaa lähetellä parhaimpia kuvia itsestään kun ei muutakaan ole.. myötähäpeää kaunokaisen puolesta!! menis rikkaisiin naimisiin että tt. taattu


    • Björck on ruma

      Narsisteja ne on kaikki julkisuuteen pyrkivät ihmiset ja siellä viihtyvät ja Björck on tästä hyvä esimerkki!
      Hauskempi noita naisia on katsella telkkarissa tai netissä.
      Kun sitä pullamössönaama tatuoitua Björckiä!

    • 78900

      Hyvä naiset , björk on sovinisti ja ihan karsee haiseva ukko!

      • Sara ChaFackkia

        Tekis mieli nussia tuota hiehoa
        Anaaaliin!!!!

        vittu Stana LISÄÄ tulee tuutista näitä vitun hienopersekokkeja


    • minäminäminäpäs

      sara chafak kävi USA:ssa "lomalla" ja ottamiinsa valokuviin keksi "myyviä" tekstejä: "saraa luultiin filmitähdeksi/julkkikseksi" ym. nuorenparin oli tarkoitus vain pitää saraa lööpeissä tähdäten vain "Suomen markkinoille".ja sehän poiki masterchef-sopimuksen.äitinsä on isoin sponsori eläen samalla omaa unelmaansa lellityn silmäteränsä kanssa.mutta näiden julkkisten työnä onkin olla esillä keinolla millä hyvänsä ja samalla tyydytetään omia tarpeitaan liihoitellen kaiken keskipisteenä.

      • Björk haiseekuselle

        Haha minapäsminäpään viesti on ihan puuta heinää, jenkkien kuvista ja kaikesta muustakin.
        Kaikki on keksittyä, idiootin argumentteja, ei edes Saran perheeseen viittaava tieto pidä paikkaansa! :D


        Siellä taas joku tyhmä amiskokki Tomi Björk joka ei oikeen tajuu ja ymmärrä asioita.
        Sekoilee vaan sivistymättömän junttimaisesti. Loskat suuhun vaan joltain homolta Tomille.
        Minä mielelläni loskat Saraan laskisin!
        Björk ulos telkkarista ja Sara tilalle!


    • pizzataxi rules

      jokin kokki-kilpailu menossa?

      • Björck ulos telkusta

        Mielyttävyys kisa, kuka halutaan nähdä ja ketä ei kisa.
        Kokkien kauneuskisa jossa tietty Sara vie voiton perunapäälimaBjörckistä!

        Hiukka epäreiluhan tämä on koska björckillä ei ole mitään mahdollisuuksia! Edes homojen mielestä!


    • Herkku Sara

      Sara on herkku, björk vois ottaa siitä oppia!

      • Cup size

        Mikä Saran cuppikoko on? C?


      • missi pitää
        Cup size kirjoitti:

        Mikä Saran cuppikoko on? C?

        kukaan ruoanlaitosta jotain tietävä ei pidä korianteria eikä chiliä jääkaapissa...


    • iugf

      Sara tekee varmasti paljon parempaa ruokaakin kun Björcki!

    • iyf

      Olen nähnyt kyseisen ohjelman ja hyvä on, Saralla sais olla vain hiukka avarammin päällä ;D
      Paljon miellummin sitä katselee kun Björckiä!

    • Loskat Saralle

      Saraa vois ottaa edestä ja takaa ja ladata sille loskat joka koloon.

      • höpötiheijaa

        Molemmat FOXin Sarat ovat kauniita naisia, mutta jättävät minut hyvinkin kylmäksi - LaFountain on teennäisyydessään oikeastaan karmaiseva ja tämän missin homma taas ei vain toimi.

        Kumpikaan ei ole vain ole varsinainen tseffi ja mukana jutussa - Raychel Raykin on niitä seksikkäämpi kuten myös moni tapaamani tavis nainen - sitä vain vaistoaa sen seksuaalisuuden.

        No FOXilla on myös "Kalle", josta riittää silmänruokaa puumille - eiköhän se riitä "loskatsuuhun"-björkille vastapainoksi.


    • KorvauksiaEiSelityks

      Ei aura anteeksi pyynnyt, nyt on aika korvata 60 ihmiselle ruokamyrkytys 5000€ henkilö, vähintään!

      • 10 0000

        ei riitä vähintään 10000 € kivusta ja särystä!


    • olennainen2
      • seliseli

        Seli seli ei auta enään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe