Teoria!

Teoria 1.
Vain kesken elämänsä kuolleet jäävät maanpäälle kummitteleemaan, tämä johtuu siitä, että vain murhattuja ynm kummittelee maanpäällä. En ole kauheasti kuullut että kenenkään isovanhemmat olisivat kummitelleet.

Teoria 2.
Uudelleen syntyminen. Joskus tulee mieleen asia jota et ole koskaan kokenut mutta se vain tuleee mieleen. Synnymmekö siis uudelleen?

Teoria 3.
Avaruusoliot. Avaruudessa on olioita joiden seuraan joudut kuoltuasi.

Teoria 4. Henkimaailma.
Joudut sinne kuoltuasi.

Teoria 5.
Joudut ponimaailman kuoltuasi ja olet poni.

Teoria 6. Joudut uuteen ulottuvuuteen.

Teoria 7. Muutut historian henkilöksis tai tulevaisuuden.

Teoria 8. Sinut herätetään eloon noin Miljn vuoden päästä.

Teoria 9. Joudut suolistoon sisälle.

Teoria 10. Pääset unelmiisi ja painajaisiisi.

Miksikö näitä ei ole todistettu? Koska kukaan ei ole päässyt omaan maailmansa kuoltuaan kirjoitettuaan näitä.

73

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja 11. Viälä, teknologia on vanhuus aikanasi niin kehittynyt ettet kuole

    • Ja sitten viälä yks juttu? Jos joku kuolee lapsena niin vanheneeko se haamu koskaan vai jääkö se lapseksi?

    • 2. Miks minä olen juuri minä? Miksi minä olen se joka pohtii näittä asioita? Miksi olen ainut ihminen maailmassa joka on juuri tässä kehossa? Miksi olen juuri minä? Miksi juuri minä? Miten minä olen juuri minä? Miksi olen juuri minä? Miksi juuri minä olen minä olen ainoa joka näkee maailman minun silmistäni! Mutta miksi minä olen juuri minä ja tuntuu että muut ovat vain taustatyyppejä koska olen minä! Koska olen juuri minä?! Miksi olen minä?! Tuntuu kuin olisin joskus ollut joku muukin ihminen :/

      • Nuo kaikki ovat käytännössä sama kysymys: Miksi minä olen minä? En tosin koe tuota kysymystä kovin merkittäväksi...


    • Ja sekin viälä, että olemme nähneet enkeileitä! Maailma on niin outo! EI OLE mitään paranormaalia, mutta sittenkin on paranormaalia! Maailma on todella outo! Ja tämä minä kysymys on viälä oudompi. Että miten juuri minä olen minä?

    • Miksi ylipäätänsä pohdin näitä, näistä tulee päänsärkyä!

    • Mitäpä jos en olisi syntynyt kaikki olisi pimeeä enkä tiätäisi maailmasta mitään? Tai no UUDELLEEN syntymis teoria kuulostaa pätevältä tässä. Olisin kuiteskin joku muu.

    • Miten sielu muuten syntyy? Kun olet kohdussa syntyykö sinulle sielu vai kastamisessako saat sen? Onhan kaikilla ihmisillä tunteet? Ainakin useimmilla? Joten tunteet ovat kai sielu.

      • Miten määrittelet sielun? Mistä tiedät, että sellainen edes on? Ja tunteet ovat täysin biologinen asia, kun taas sielu mielletään henkimaailman jutuksi.


    • Ja yks kysymys viälä! Pystynkö ajattelemaan asioita samalla tavalla kun olen kuollut?

      • HeKeKee'd

        Kiitos, sait aikaan päivittäiset mindfuckkini.


    • Teoria 12. Kaikki loppuu.
      Teoria 13. Näet kuoltuasi loputonta unta.
      Teoria 14. Uskonnot.
      Teoria 19. Pääset tornin toiselle tasolle.
      Teoria 42. Missään ei ole mitään järkeä. Jotkut uudelleensyntyvät, jotkut taas päätyvät henkimaailmaan. Maapallo raivataan galaktisen ohitustien tieltä...

    • Jos olemme vain biologisia koneita, miksi meillä on tietoisuus? Onko kaikilla tietoisuus (kts. filosofinen zombi)?
      Näkevätkö muut punaisen punaisena? Kuulevatko, tuntevatko, maistavatko ja haistavatko samoin, kuin minä? Vai ovatko he vain tottuneet inhoamaan mädäntyneen makua, vaikka maistavat sen samalla tavalla, kuin minä maistan makean. Sillä aistihavainnothan syntyvät aivoissa, jolloin ainoastaan todellisuus on absoluuttinen, mutta sen voi havaita, miten haluaa.

      • hyvin jännä juttu

        True. Näet punaista väriä ja sen nimi on opetettu sinulle pienenä että punainen on punainen. Mutta jonkun muun silmissä sinun punaisesi saattaakin olla sinun vihreäsi joka on opetettu hänelle pienenä. Makuaistin kanssa sama asia. Kuuloaistin myös. Ikinä ei voi todistaa tällaista epätodeksi saatika todeksi sillä et voi ikinä olla muuta kuin sinä, mutta sitäkään ei voi todistaa todeksi saatika epätodeksi.


      • hyvin jännä juttu kirjoitti:

        True. Näet punaista väriä ja sen nimi on opetettu sinulle pienenä että punainen on punainen. Mutta jonkun muun silmissä sinun punaisesi saattaakin olla sinun vihreäsi joka on opetettu hänelle pienenä. Makuaistin kanssa sama asia. Kuuloaistin myös. Ikinä ei voi todistaa tällaista epätodeksi saatika todeksi sillä et voi ikinä olla muuta kuin sinä, mutta sitäkään ei voi todistaa todeksi saatika epätodeksi.

        Jokaisen kokemus aistien välittämästä tiedosta on toki yksilöllinen, mutta biologian näkökulmasta aistinsolut ovat eri yksilöillä kutakuinkin samanlaiset. Tiettyjen ruokien ällöttävyys on myöskin melko universaalia, sillä yksilöt, jotka tunsivat inhoa tiettyjä makuja kohtaan, välttyivät ruokamyrkytyksiltä tuhansia vuosia sitten.

        http://si.wsj.net/public/resources/images/OB-VG023_health_DV_20121105173546.jpg

        http://i.imgur.com/54WiP.jpg

        http://postimg.org/image/o3r9pg2hn/

        Näettekö numerot?


      • VeH.
        icepicked kirjoitti:

        Jokaisen kokemus aistien välittämästä tiedosta on toki yksilöllinen, mutta biologian näkökulmasta aistinsolut ovat eri yksilöillä kutakuinkin samanlaiset. Tiettyjen ruokien ällöttävyys on myöskin melko universaalia, sillä yksilöt, jotka tunsivat inhoa tiettyjä makuja kohtaan, välttyivät ruokamyrkytyksiltä tuhansia vuosia sitten.

        http://si.wsj.net/public/resources/images/OB-VG023_health_DV_20121105173546.jpg

        http://i.imgur.com/54WiP.jpg

        http://postimg.org/image/o3r9pg2hn/

        Näettekö numerot?

        Numerot!? Ensimmäinen näytti kysymysmerkiltä tai numerolta 7. Muut olivat vai jotain sotkua.


      • icepicked kirjoitti:

        Jokaisen kokemus aistien välittämästä tiedosta on toki yksilöllinen, mutta biologian näkökulmasta aistinsolut ovat eri yksilöillä kutakuinkin samanlaiset. Tiettyjen ruokien ällöttävyys on myöskin melko universaalia, sillä yksilöt, jotka tunsivat inhoa tiettyjä makuja kohtaan, välttyivät ruokamyrkytyksiltä tuhansia vuosia sitten.

        http://si.wsj.net/public/resources/images/OB-VG023_health_DV_20121105173546.jpg

        http://i.imgur.com/54WiP.jpg

        http://postimg.org/image/o3r9pg2hn/

        Näettekö numerot?

        Jos näkisin kaiken vastaväreinä, miten tietäisin sen? Miten se edes muuttaisi elämääni?
        Tätä on todella hankala selittää. Ilmeisesti käsitit tekstini väärin. Joku anonyymi hyypiö sen sijaan käsitti oikein.


      • VeH. kirjoitti:

        Numerot!? Ensimmäinen näytti kysymysmerkiltä tai numerolta 7. Muut olivat vai jotain sotkua.

        Eka oli ? muut oli sotkua.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Jos näkisin kaiken vastaväreinä, miten tietäisin sen? Miten se edes muuttaisi elämääni?
        Tätä on todella hankala selittää. Ilmeisesti käsitit tekstini väärin. Joku anonyymi hyypiö sen sijaan käsitti oikein.

        Tietäisit sen luultavasti siitä, että viimeistään ala-asteella luovuudentappaja-kuvisope kommentoisi, että no mutta Jokutyyppi, eiväthän puut ole punaisia, ja sinä siihen inttämään, että kyllä ne vihreitä ovat, ja sitten opettaja passittaisi sinut tutkimuksiin.

        Sitten on Tiede-lehdessä juttu: Suomalaispoika näkee värit vastaväreinä. Tappisolujen mutaatio, vai miten se menikään. Kyllähän siitäkin oli juttu, kun Kiinassa oli syntynyt sinisilmäinen lapsi, jolla oli pimeänäkö.


      • icepicked kirjoitti:

        Tietäisit sen luultavasti siitä, että viimeistään ala-asteella luovuudentappaja-kuvisope kommentoisi, että no mutta Jokutyyppi, eiväthän puut ole punaisia, ja sinä siihen inttämään, että kyllä ne vihreitä ovat, ja sitten opettaja passittaisi sinut tutkimuksiin.

        Sitten on Tiede-lehdessä juttu: Suomalaispoika näkee värit vastaväreinä. Tappisolujen mutaatio, vai miten se menikään. Kyllähän siitäkin oli juttu, kun Kiinassa oli syntynyt sinisilmäinen lapsi, jolla oli pimeänäkö.

        Pitäisikö huolestua? En nähnyt missään mitään numeroita.

        Tuli muuten mieleen, kuinka moni osaa katsoa stereogrammeja?
        http://koti.mbnet.fi/oliver/stereo/st62.jpg

        http://www.tasc.it/wp-content/uploads/2012/10/cammello-700x511.jpg

        Ja mietitte siis mitä kuoleman jälkeen tapahtuu? Minä koitan vältää asian ajattelua, sillä ajatus kaiken loppumisesta tai "nukut ikuista unta" ei kuulosta kivalta. Myöskään uskonnon taivas-ajatus on ahdistava. Uudelleen syntyminen? En haluaisi unohtaa mitään...

        Tuntuisi kyllä oudolta, jos kaikki olisi vain tässä.


      • icepicked kirjoitti:

        Tietäisit sen luultavasti siitä, että viimeistään ala-asteella luovuudentappaja-kuvisope kommentoisi, että no mutta Jokutyyppi, eiväthän puut ole punaisia, ja sinä siihen inttämään, että kyllä ne vihreitä ovat, ja sitten opettaja passittaisi sinut tutkimuksiin.

        Sitten on Tiede-lehdessä juttu: Suomalaispoika näkee värit vastaväreinä. Tappisolujen mutaatio, vai miten se menikään. Kyllähän siitäkin oli juttu, kun Kiinassa oli syntynyt sinisilmäinen lapsi, jolla oli pimeänäkö.

        Näen puun. Se on vihreä. Näen sen punaisena, mutta kutsun sitä vihreäksi.
        Näen vihreän kynän. Näen sen punaisena. Siis saman värisenä, kuin sen puun. Väritän puun vihreällä kynällä, jonka näen punaisena, mutta jota silti kutsun vihreäksi, koska minulle on niin opetettu.


      • kurpizza kirjoitti:

        Pitäisikö huolestua? En nähnyt missään mitään numeroita.

        Tuli muuten mieleen, kuinka moni osaa katsoa stereogrammeja?
        http://koti.mbnet.fi/oliver/stereo/st62.jpg

        http://www.tasc.it/wp-content/uploads/2012/10/cammello-700x511.jpg

        Ja mietitte siis mitä kuoleman jälkeen tapahtuu? Minä koitan vältää asian ajattelua, sillä ajatus kaiken loppumisesta tai "nukut ikuista unta" ei kuulosta kivalta. Myöskään uskonnon taivas-ajatus on ahdistava. Uudelleen syntyminen? En haluaisi unohtaa mitään...

        Tuntuisi kyllä oudolta, jos kaikki olisi vain tässä.

        Jälkimmäisessä näkyy kirahvijalkaisia slendermaneja palvomassa liiloja röhmöfantti( https://www.google.fi/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=622&q=röhmöfantti&oq=röhmöfantti&gs_l=img.3..0i24.839.5444.0.8777.7.2.0.5.0.0.2033.2169.0j1j9-1.2.0....0...1ac.1.43.img..6.1.2031.CxZKS3absr4 )jumalia.

        Creepyä...
        Pitäisikö huolestua mielenterveydestäni?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Näen puun. Se on vihreä. Näen sen punaisena, mutta kutsun sitä vihreäksi.
        Näen vihreän kynän. Näen sen punaisena. Siis saman värisenä, kuin sen puun. Väritän puun vihreällä kynällä, jonka näen punaisena, mutta jota silti kutsun vihreäksi, koska minulle on niin opetettu.

        Stereogrammeja katotaan sillä tavalla, että silmät pitää kohdistaa katsomaan ereihin pisteisiin. Voi mennä jonkin aikaa onnistua siinä, ensimmäisillä kerroilla minulla meni jtn. puoli tuntia. Nyt menee 10 sekuntia.
        Ylempään ilmestyy teepannu ja alempaan kameli.

        Röhmöfantteja....? Ihan normaalia.... varmaan...

        Sekava tuo väriasia. Mutta luonnossahan punainen on varoittava väri, joten jos kärpässieni näyttää mielestäsi syötävältä, saatat nähdä sen vihreänä? Tai jospa se olenkin minä, joka näkee sen väärin? Jos kärpässienien pitäisi oikeasti näyttää syötävältä? Nooh. En syö sieniä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Stereogrammeja katotaan sillä tavalla, että silmät pitää kohdistaa katsomaan ereihin pisteisiin. Voi mennä jonkin aikaa onnistua siinä, ensimmäisillä kerroilla minulla meni jtn. puoli tuntia. Nyt menee 10 sekuntia.
        Ylempään ilmestyy teepannu ja alempaan kameli.

        Röhmöfantteja....? Ihan normaalia.... varmaan...

        Sekava tuo väriasia. Mutta luonnossahan punainen on varoittava väri, joten jos kärpässieni näyttää mielestäsi syötävältä, saatat nähdä sen vihreänä? Tai jospa se olenkin minä, joka näkee sen väärin? Jos kärpässienien pitäisi oikeasti näyttää syötävältä? Nooh. En syö sieniä...

        Jos näen punaisen vihreänä, ehkä silloin "vihreä" (joka siis on punainen, joka näyttää vihreältä) näyttääkin minusta "varoittavalta".


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Jos näen punaisen vihreänä, ehkä silloin "vihreä" (joka siis on punainen, joka näyttää vihreältä) näyttääkin minusta "varoittavalta".

        En tiedä.

        Vai onko se niin, että vihreät (vihreähän mielletään usein rauhoittavaksi) puut näyttävät sinusta punaisilta ja koet puut jotenkin "varoittavina."

        Kinkkistä.


      • kurpizza kirjoitti:

        En tiedä.

        Vai onko se niin, että vihreät (vihreähän mielletään usein rauhoittavaksi) puut näyttävät sinusta punaisilta ja koet puut jotenkin "varoittavina."

        Kinkkistä.

        Varoittavuudesta en tiedä, mutta kyllähän syksyiset puut (PUNAINEN) ovat rauhoittavia.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Varoittavuudesta en tiedä, mutta kyllähän syksyiset puut (PUNAINEN) ovat rauhoittavia.

        No voe hitto! Minulla taitaa sitten olla sama ongelma! Jospa se ei pädekään puihin? Entä jos se punainen onkin vihreää??


      • kurpizza kirjoitti:

        No voe hitto! Minulla taitaa sitten olla sama ongelma! Jospa se ei pädekään puihin? Entä jos se punainen onkin vihreää??

        Alitajunta ja tietoisuus näkevät eri kuvat. Alitajunta havaitsee kaiken sellaisenaan, eikä varsinaisesti näe, vaan reagoi informaatioon. Tietoisuus taas näkee suodatetun kuvan, joka voisi periaatteessa olla hyvinkin erilainen eri henkilöillä.

        kts.
        sokeanäkö (vai mikä se nyt olikaan) (et näe mitään, mutta havaitset silti esim. liikettä, tai muotoja)
        optiset illuusiot
        alitajuiset piilomainokset (kuva pysyy ruudulla niin lyhyen aikaa, että vain alitajuntasi rekisteröi sen. Tätä testattiin coca-cola mainoksella, jolloin coca-colan myynti nousi)


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Alitajunta ja tietoisuus näkevät eri kuvat. Alitajunta havaitsee kaiken sellaisenaan, eikä varsinaisesti näe, vaan reagoi informaatioon. Tietoisuus taas näkee suodatetun kuvan, joka voisi periaatteessa olla hyvinkin erilainen eri henkilöillä.

        kts.
        sokeanäkö (vai mikä se nyt olikaan) (et näe mitään, mutta havaitset silti esim. liikettä, tai muotoja)
        optiset illuusiot
        alitajuiset piilomainokset (kuva pysyy ruudulla niin lyhyen aikaa, että vain alitajuntasi rekisteröi sen. Tätä testattiin coca-cola mainoksella, jolloin coca-colan myynti nousi)

        Hilpeää. Alitajunta on mielenkiintoinen asia.

        Häiritsee tuo Suoliston vaalenpunainen koristelu. Onneksi ei kuitenkaan ole samantapainen kuin se pääsiäispupu-homma...


      • kurpizza kirjoitti:

        Hilpeää. Alitajunta on mielenkiintoinen asia.

        Häiritsee tuo Suoliston vaalenpunainen koristelu. Onneksi ei kuitenkaan ole samantapainen kuin se pääsiäispupu-homma...

        Huomasin sen vasta, kun mainitsit.
        Pitäisikö minun nähdä se vaalean, vai tumman vihreänä?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Huomasin sen vasta, kun mainitsit.
        Pitäisikö minun nähdä se vaalean, vai tumman vihreänä?

        Miten sitä voi olla huomaamatta? Te miehet/pojat/mitkälie olette outoja!

        Jos näkisit punaisen vihreänä, niin silloin sanoisin vaalenvihreänä. Tuo tosin ei ole puhdas vaaleanpunainen, minun mielestäni siinä on aavistus violettia. Se on vähän sellainen roosan värinen...


      • kurpizza kirjoitti:

        Miten sitä voi olla huomaamatta? Te miehet/pojat/mitkälie olette outoja!

        Jos näkisit punaisen vihreänä, niin silloin sanoisin vaalenvihreänä. Tuo tosin ei ole puhdas vaaleanpunainen, minun mielestäni siinä on aavistus violettia. Se on vähän sellainen roosan värinen...

        Hieno väri.
        Sitten, kun siihen ilmestyy välillä niitä kuvioita, se muuttuu häiritseväksi. :(


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Hieno väri.
        Sitten, kun siihen ilmestyy välillä niitä kuvioita, se muuttuu häiritseväksi. :(

        Mitä kuvioita? Niitä ruusunterälehtiäkö, jotka näyttävät joiltan soluilta tai joltain muulta yhtä epämääräiseltä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitä kuvioita? Niitä ruusunterälehtiäkö, jotka näyttävät joiltan soluilta tai joltain muulta yhtä epämääräiseltä?

        Juuri ne.
        Ja runonpätkiä, joista ei saa selvää, kun osa tekstistä on piilossa.
        Vai ovatko ne kuviot siellä koko ajan. Ehkä en vain huomannut, kun ne ovat vain keskustelun yläosassa...


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Juuri ne.
        Ja runonpätkiä, joista ei saa selvää, kun osa tekstistä on piilossa.
        Vai ovatko ne kuviot siellä koko ajan. Ehkä en vain huomannut, kun ne ovat vain keskustelun yläosassa...

        Yläosassa ovat. Saakelin vaalenpunaiset valkosolut.

        Tuo väri muuten muistuttaa rosa-nauhan väriä. Se homma, jolla voi tukea rintasyöpää sairastavia.


      • kurpizza kirjoitti:

        Yläosassa ovat. Saakelin vaalenpunaiset valkosolut.

        Tuo väri muuten muistuttaa rosa-nauhan väriä. Se homma, jolla voi tukea rintasyöpää sairastavia.

        Miksi juuri valkosolut?

        Nuo runot ovat täysin järjettömiä:
        "Äiti on lempeä hyvä sydän. Se pahasti ja se on ja nätti."
        WTF!?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miksi juuri valkosolut?

        Nuo runot ovat täysin järjettömiä:
        "Äiti on lempeä hyvä sydän. Se pahasti ja se on ja nätti."
        WTF!?

        Minulla tuli mieleen valkosolut. Tai verihiutaleet. Tai jokin silmän verkokalvo. Tai jotain kirjoituskelvottovampaa.

        XD
        "(Jotain) ruokkii perheen. Ja vielä yhden (jotain) Rakastaa aan! Niinkuin meidän äiti."


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla tuli mieleen valkosolut. Tai verihiutaleet. Tai jokin silmän verkokalvo. Tai jotain kirjoituskelvottovampaa.

        XD
        "(Jotain) ruokkii perheen. Ja vielä yhden (jotain) Rakastaa aan! Niinkuin meidän äiti."

        Pahaenteisen näköisiä... Toivottavasti eivät tule vastaan pimeällä kujalla.
        Olemmeko me nyt sama henkilö, kun juttelemme samaan aikaan?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Pahaenteisen näköisiä... Toivottavasti eivät tule vastaan pimeällä kujalla.
        Olemmeko me nyt sama henkilö, kun juttelemme samaan aikaan?

        Jep.

        Oletko sinä minä? Sinänsä todennäköistä, sillä olemme vieläpä ainoat suolistossa. Voitko sinä harjata hiukset ja kerätä noi romppeet tuosta? Minä en jaksaisi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Jep.

        Oletko sinä minä? Sinänsä todennäköistä, sillä olemme vieläpä ainoat suolistossa. Voitko sinä harjata hiukset ja kerätä noi romppeet tuosta? Minä en jaksaisi.

        ;) XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Jep.

        Oletko sinä minä? Sinänsä todennäköistä, sillä olemme vieläpä ainoat suolistossa. Voitko sinä harjata hiukset ja kerätä noi romppeet tuosta? Minä en jaksaisi.

        Miksi minäkään sitten jaksaisin?
        Ja olemme molemmat luotseja. Salaliitto?
        Jos olemme sama henkilö, miten voimme olla eri sukupuolta?
        Siitä puheenollen, ehkä Trotski ei kerro sukupuoltaan, koska on hermafrodiitti...


      • veh kirjoitti:

        ;) XD

        XD
        Vakoilija paikalla! Ammutaanko?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miksi minäkään sitten jaksaisin?
        Ja olemme molemmat luotseja. Salaliitto?
        Jos olemme sama henkilö, miten voimme olla eri sukupuolta?
        Siitä puheenollen, ehkä Trotski ei kerro sukupuoltaan, koska on hermafrodiitti...

        Aika hyvä muuten! XD Ei varmaan siksi kerro, kun se on niin harvinaista... ;D Toivottavasti ei loukkaannuttu.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miksi minäkään sitten jaksaisin?
        Ja olemme molemmat luotseja. Salaliitto?
        Jos olemme sama henkilö, miten voimme olla eri sukupuolta?
        Siitä puheenollen, ehkä Trotski ei kerro sukupuoltaan, koska on hermafrodiitti...

        Entä jos sinä tai minä eli minä ja sinä, toisin sanoan me tai minä, on valehdellut? Huijaus onnistuu paremmin, kun olemme luoneet eri sukupuolta olevat nikit.
        Salaliitto todennäköisesti. (Jonka Veh sai selville!)

        Olen itsekin miettinyt hermafrodiitti-hommaa... Se olisi IT:n ja ET:n tapaista...


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Juuri ne.
        Ja runonpätkiä, joista ei saa selvää, kun osa tekstistä on piilossa.
        Vai ovatko ne kuviot siellä koko ajan. Ehkä en vain huomannut, kun ne ovat vain keskustelun yläosassa...

        Eipäs kiusata kaveriani Torskia (eli minua)!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eipäs kiusata kaveriani Torskia (eli minua)!

        Sinäkin sitten tulit! :D


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Juuri ne.
        Ja runonpätkiä, joista ei saa selvää, kun osa tekstistä on piilossa.
        Vai ovatko ne kuviot siellä koko ajan. Ehkä en vain huomannut, kun ne ovat vain keskustelun yläosassa...

        Kurpizza etkö näe että minä ja Trotski olemme vainajia, tässä pitää tietää "Eräs dis-informaatio agentti", joka sattumalta on omistettu sinulle...

        Sain Trotskista idean seuraavaan suolistotarinaan... Erittäin hyvän idean...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza etkö näe että minä ja Trotski olemme vainajia, tässä pitää tietää "Eräs dis-informaatio agentti", joka sattumalta on omistettu sinulle...

        Sain Trotskista idean seuraavaan suolistotarinaan... Erittäin hyvän idean...

        Vainajia?
        Nooo ei se mitään. Kunhan ei postimerkkejä tai äitienpäivä-runoja.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza etkö näe että minä ja Trotski olemme vainajia, tässä pitää tietää "Eräs dis-informaatio agentti", joka sattumalta on omistettu sinulle...

        Sain Trotskista idean seuraavaan suolistotarinaan... Erittäin hyvän idean...

        Kirjoittakaa siis, toveri!

        Olen muuten miettinyt tätä identiteettiongelmaa... Mie en jotenkin sopeudu muiden vasemmistolaisnuorten joukkoon. Hyö ovat puolianarkisteja, ja mie (heidän näkökulmastaan) konservatiivinen kommunisti. Yritä siinä sitten kuulua joukkoon, kun toiset kuuntelevat remixmusiikkia, ja oma olemus on kuin olisi rautakanki perseessä.


      • VeH.
        kurpizza kirjoitti:

        Jep.

        Oletko sinä minä? Sinänsä todennäköistä, sillä olemme vieläpä ainoat suolistossa. Voitko sinä harjata hiukset ja kerätä noi romppeet tuosta? Minä en jaksaisi.

        Nyt se selvisi! Olet Nasse-setä! Ovelaa, tunnustan. Olen aiemminkin tätä epäillyt, mutta NYT JÄIT KIINNI! ^_^


    • Iankaikkisuus realit

      Teoria 99: lopunajat - Ylösnousemus - tempaus.

      Maapallo on kuin pienten lasten riita hiekkalaatikolla samaan aikaan kuin aikuiset istuvat läheisen pihagrillin penkillä ja juttelevat lasten piirteistä ja tekemisistä. Fiksu lapsi ymmärtää koska pitää nousta pois hiekkalaatikosta ja lähteä kotiin.

      Nykyajassa ihmisille selviytymisen ainoa suunta on avaruus. Tällä Maapallo nimisellä hiekkalaatikolla tulevat sodat, nälänhätä, taudit, epidemiat, uskonnolliset ja aatteelliset riidat, ihmissuhteet... vääjäämättä sellaiseen pisteeseen että pieni perunakellari ei enää ketään pelasta.

      Moni on jo aloittanut avaruuden valloituksen sijoittamalla aikaansa sen opiskeluun. Huomenna meillä ei vielä ole alusta, jolla siirtyä hyperavaruuteen scifielokuvien tapaan, mutta kunhan homot ja lesbot saavat adoptio-oikeudet, olemme tasavertaisia siinä että kaikki saavat mahdollisuuden lähettää lapsensa avaruuden ja sen tekniikan pariin, jotta he voivat siirtää jäännöksen sukupolvistaan ylös avaruuteen jatkamaan iankaikkista elämää.

      • Hyvin sanottu, mutta miksi tähänkin juttuun piti mahduttaa tasa-arvokeskustelu?


      • iankaikkisuus realit
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Hyvin sanottu, mutta miksi tähänkin juttuun piti mahduttaa tasa-arvokeskustelu?

        Koska Maapallo on pienten lasten riitakenttä, jossa pääomien omistajat kiistelevät omistamiensa perunakellarien ja maaplänttien kohtalosta. Heitä ei kiinnosta omistuksen siirto avaruuden mahdollisuuksiin kovien riskien kautta vaan he haluavat ensisijaisesti turvata Maapallolta maapläntin ja perunakellarit. Vasta tuettuaan ja mielestään vakautettuaan Maapallon tahtonsa mukaisesti ovat he valmiita lähtemään avaruuden valloitukseen.

        Luulen, että aika ajaa ohi näiden lasten kiistellessä. Nopeimmat keräävät potin, ja tässä edesauttaisi esimerkiksi sallimalla homoavioliitot, jolloin homopari voisi kasvattaa avaruusintoilijan, ja heterona tämä veisi sukua eteenpäin - kenties Marsia pidemmälle. Nyt kun on tilanne se että moni suomalainen hetero (tai bi), eli valtaosa väestöstä, mieluummin kiistelee maataloustuista, ympäristöluvista, indeksikorotuksista, Nato-jäsenyydestä, ansiosidonnaisista, nollatuntisopimuksista, päivähoitomaksuista, teiden kunnossapidosta, mobiililaajakaistan kuuluvuudesta, veronkorotuksista ja veronalennuksista, pääministerin salkusta ja komissaarin hatusta. Sallimalla samaa sukupuolta olevien ulkoiset ja sisäiset adoptiot tulisi mahdollisuus nykymenon muutokseen. Sallimalla monia muita asioita ja luopumalla holhouksesta, tulisi suomalaisille lisää mahdollisuuksia toteuttaa tulevaisuuden mahdollisuuksia.

        Kysymys, kas kummaa, ei ole tasa-arvosta vaan mahdollisuuksien laajentamisesta. Kuka homo on sellainen, että haluaisi kasvattaa lapsensa hiekkalaatikon riitapukariksi heteroiden tapaan, huolehtimaan pelkästään omasta perunakellarista? Joo, yleensä he kaikki seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta, joille nyky meno kelpaa eikä muutosta kaivata. Kas, kun se avioliitto onkin muutos eikä tasa-arvon vakautus!


      • iankaikkisuus realit kirjoitti:

        Koska Maapallo on pienten lasten riitakenttä, jossa pääomien omistajat kiistelevät omistamiensa perunakellarien ja maaplänttien kohtalosta. Heitä ei kiinnosta omistuksen siirto avaruuden mahdollisuuksiin kovien riskien kautta vaan he haluavat ensisijaisesti turvata Maapallolta maapläntin ja perunakellarit. Vasta tuettuaan ja mielestään vakautettuaan Maapallon tahtonsa mukaisesti ovat he valmiita lähtemään avaruuden valloitukseen.

        Luulen, että aika ajaa ohi näiden lasten kiistellessä. Nopeimmat keräävät potin, ja tässä edesauttaisi esimerkiksi sallimalla homoavioliitot, jolloin homopari voisi kasvattaa avaruusintoilijan, ja heterona tämä veisi sukua eteenpäin - kenties Marsia pidemmälle. Nyt kun on tilanne se että moni suomalainen hetero (tai bi), eli valtaosa väestöstä, mieluummin kiistelee maataloustuista, ympäristöluvista, indeksikorotuksista, Nato-jäsenyydestä, ansiosidonnaisista, nollatuntisopimuksista, päivähoitomaksuista, teiden kunnossapidosta, mobiililaajakaistan kuuluvuudesta, veronkorotuksista ja veronalennuksista, pääministerin salkusta ja komissaarin hatusta. Sallimalla samaa sukupuolta olevien ulkoiset ja sisäiset adoptiot tulisi mahdollisuus nykymenon muutokseen. Sallimalla monia muita asioita ja luopumalla holhouksesta, tulisi suomalaisille lisää mahdollisuuksia toteuttaa tulevaisuuden mahdollisuuksia.

        Kysymys, kas kummaa, ei ole tasa-arvosta vaan mahdollisuuksien laajentamisesta. Kuka homo on sellainen, että haluaisi kasvattaa lapsensa hiekkalaatikon riitapukariksi heteroiden tapaan, huolehtimaan pelkästään omasta perunakellarista? Joo, yleensä he kaikki seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta, joille nyky meno kelpaa eikä muutosta kaivata. Kas, kun se avioliitto onkin muutos eikä tasa-arvon vakautus!

        Alan ymmärtää.

        Sallikaamme myös huumeet.
        1. Idiootit tappavat itsensä, koska eivät tajua kohtuutta.
        2. Nautinnon saaminen helpottuu --> tuhlataan vähemmän resursseja nautinnon hankkimiseen --> lisäresursseja avaruusteknologiaan.
        3. Ei tuhlata rahaa huumepoliisiin --> lisäresursseja avaruusteknologiaan.
        4. Tajunnan laajentaminen.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Alan ymmärtää.

        Sallikaamme myös huumeet.
        1. Idiootit tappavat itsensä, koska eivät tajua kohtuutta.
        2. Nautinnon saaminen helpottuu --> tuhlataan vähemmän resursseja nautinnon hankkimiseen --> lisäresursseja avaruusteknologiaan.
        3. Ei tuhlata rahaa huumepoliisiin --> lisäresursseja avaruusteknologiaan.
        4. Tajunnan laajentaminen.

        Oletan, ettet ole tosissasi.


      • iankaikkisuus realit
        icepicked kirjoitti:

        Oletan, ettet ole tosissasi.

        sorry mutta hän ymmärsi väärin. Kysymys on ylösnousemuksen teoriasta käytännöntasolla. Henkisellä tasolla kyllä huumeet saattavat nostaa mieltä ylös - ja harhoja ylösnousemuksesta, mutta nyt ei tässä ole siitä harhasta kysymys.

        Huumeet ja nautinnon tavoittelu ovat niitä keinoja, joilla osa lapsista saadaan pysymään hiljaa hiekkaalaatikolla. Samaan aikaan se pieni porukka yrittää määrätä kaikesta. Lisääntymisopin mukaisesti tarvitaan mies ja nainen, jolloin selvästi hetero ja biseksuaaleilla on enemmän menetettävää kuin homoilla.

        Jos homot saavat tehdä tai adobtoida lapsia ja kasvattaa heidät vaikka heteroiksi, mutta kuitenkin toisella tavoin ajatteleviksi kuin nykyajan hetebit, saattaapi meillä olla uusi avaruusajansukupolvi paljon nopeammin käsillä, ja täällä Maassa kinastelevat edelleen kuka on suurin kingi.

        MUt veikkaan etteivät noi lesbot ihan tiedosto että heillä on mahdollisuus ajatella uudella tavalla. Luulen, että moni on tyytyväinen nykyiseen hiekkalaatikkokinasteluun, ja he haluaisivat lapsen siihen samaan kinaan. En tiedä, ehkä miehissä on sitten viimeine toivo Yhtykää siis kaikki homomiehet ja perustakaa avaruuskoulu. piste the end!


    • Rugaru

      Loppujen lopuks maailma on rajaton. Me ollaa kärpäsen pieru saharassa: olemassaololla ei mitään väliä. Me eletään, me kuollaan ja siinä se; meitä ei vain enää ole

    • Kurpizza rekisteröitynyt: 10:40
      Jokutyyppi19 rekisteröitynyt: 10:25
      :D

    • Emme voi ampua häntä, koska hänkin on paikalla, eli hänkin on me.

    • Niin olenkin. :) Siksihän minä tänne tulin juuri sopivaan aikaan, juuri kun minä sitä juuri ajattelinkin..

    • Sekin vielä.

      Nikki-hommasta muuten.

      Onko IT:n ja ET:n yhteinen nikki
      -Eräs tukija
      -Israelin trotskilainen
      -Eräs tukiainen
      -Trotskilaisuuden tukija?

      Ja minun ja Jokutyypin nikki on
      -Jorpizza
      -Jokupizza
      -Kurpizzatyyppi
      -Kukatyyppi?

      Ja muuten, eikö se mennyt vielä niinkin, että minä, Veh ja nasse ollaan sama henkilö?

      • Todennäköisesti, mutta minne se Nasse on hävinnyt?


    • Miten vainaja voi kirjoittaa?

      • Zombi?


    • Ei kun Raippari! :D

    • Mikä on se kysymys, johon vastaus on 42?

      • 7x7? 84:2?
        En minä tiedä,,.,


      • Mikä on elämän tarkoitus?

        "Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu." Lässynlää.


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä on elämän tarkoitus?

        "Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu." Lässynlää.

        Lienee murheen karkoitus.


    • http://fi.wikipedia.org/wiki/Rillit Räjähdin nauruun! :D Ei nyt aiheeseen liity, mutta oli vaan pakko.
      Nunnatasku
      Kaktuspeukaloinen
      Tasavaltalainen
      Merikeiju
      Krokotiilinvartija
      Laiskuri
      Naukumatkija
      Kuningaskaappari
      XD ;D

      • HeKeKee'd

        VeHeHee
        EHeVee
        Hek
        Keh

        Kummaa...


    • kirjoita tästä
    • azyzz

      Todella mielenkiintoisia teorioita kaikki. Ite oon monesti miettiny tällast todella mindfuck asiaa kauan: mä olin se siittiö joka pääsi kohtuun ja musta tuli poika. Jos olisin ollu naispuolinen siittiö, niin olisinko ollu tyttö, vai olisinko mä jääny siittiöks ja eikö mua ois olemassa. Ja se vielä, että miten se voi olla niin et mua ei ole ollut. Mulla on semmone teoria, että sama tunne tulee kun kuolet, eli sua ei oo olemassa, ihan sama olotila/tunne niinku ennen syntymääs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      397
      1562
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1165
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      824
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      175
      721
    Aihe