Jutteleminen treffeillä

Ujohkopoitsu

Olen käynyt muutamilla treffeillä kahvin merkeissä, mutta uusia treffejä ei ole niistä seurannut.
Olen miettinyt, että missäköhän voisi olla vika. Olisiko ongelma siinä, että kun itse puhun naiselle, en juurikaan pysty katsomaan naista silmiin, koska yleensä alan takerrella sanoissa. En siksi että valehtelisin, vaan siksi että se naisen pureutuva katse jotenkin häiritsee keskittymistäni. Kun taas nainen puhuu, pystyn keskittymään siihen täysin ja kykenen myös katsomaan naista silmiin.

Miten naiset on. Ajatteletteko, että mies valehtelee, ei ole kiinnostunut, tms. jos hän ei kykene kunnolla katsomaan silmiin puhuessaan naiselle?

127

6118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta kehiin

      Ei varmaan uusia treffejä tule jos vilkuilet muualle ja et uskalla naista katsoa-saatikka puhua. Rehellisyys palkitaan eli kerro että olet arka ja sinulla on vaikeuksia katsoa silmiin (oletko autismin kirjolainen?) Lisäksi treffit vaativat todellakin vuorovaiktusta onnistuakseen. Opettele puhumaan niitä näitä ja ole kiinnostunut naisen jutuista ja kysele myös .

      • Nojaa...

        Kannattaako tuollaista nyt kannustaa enempää. Jotku osaa ja jotku ei.

        Ei jalkapallo joukkeitakaan niin rakenneta että kuka vaan haluaa pelata niin saa pelata.


      • kuumottaa

        KULTA, RAKAS. Minulla seisoo ja en uskalla pyytää sinua sänkyyn petikaveriksi muhinoimaan. Olen ujo ja hiljainen. kokeile vaikka, kuinka kova se on.


      • edustavasti
        Nojaa... kirjoitti:

        Kannattaako tuollaista nyt kannustaa enempää. Jotku osaa ja jotku ei.

        Ei jalkapallo joukkeitakaan niin rakenneta että kuka vaan haluaa pelata niin saa pelata.

        Kerro koko elämäntarinasi heti ensitreffeillä! Ja katot häikäilemättömästi suoraan vittuunsa kohti.


      • uusi ihastus jo....

        Jätä se taaksesi, jos ei viikossa tuloksia synny, ei tarvitse jäädä uusia treffejä odottelemaan, elä ja mene eteenpäin, ei Hän ole kiinnostunut sinusta. kuka alkaa kuukausi tolkulla odottelemaan, minä en ainakaan. heti tai ei milloinkaan on minun mielipiteeni, jätä taaksesi ja elä eteenpäin. älä muistele pahalla. en minäkään. jos ei tule treffikutsua viikkoon, ei milloinkaan. oot historiaa, unohda. opettele seuraavaa kohdetta varten ja saattaa olla se oikea. mistä sinä voit tietää, antaa sen mennä menojaan. äläkä haikaile sen perään, ei kuulu hyviin tapoihin, uusi on aina parempi kuin joku vanhaihastus. uutta kehiin. tosi on!


    • vinkkivitonen :)

      naiset, kuten kaikki ihmiset, ovat erilaisia, toisia silmiinkatsomattomuus häiritsee, toisia ei. Seuraa vähän eriskummallinen neuvo täältä suunnalta: Mutta sinuna hankkiutuisin tilanteisiin, ainakin aluksi, missä ei tarvitse paljon katsoa silmiin, käykää naisen kanssa esim. kävelyllä, missä kävelette rinnakkain - keskustelu sujuu, eikä sinun tarvitse pelätä katsekontaktia. käykää istumassa puistonpenkillä yms. mitä tutummaksi tilanne tulee, sitä enemmän katsekontaktia varmasti uskallat ja pystyt ottamaan. Varmasti syy takelteluun puheessa löytyy siitä, että silmiin katsominen on muodostunut sinulle isoksi ongelmaksi ja pelkäät enemmän itse mahdollista tilannetta kuin mitään muuta. Oma miesystäväni oli samanlainen aluksi, hänen oli vaikea ottaa katsekontaktia, ja myöhemmin, kun asiasta kysyin, hän perusteli sitä sanomalla, että on jotenkin "haavoittuvainen" silmiin katsottaessa. Ensimmäisillä treffeillämme hän oli kuitenkin "ovela" ja pystyi kiertämään katsekontaktin, esim. niin että ajoimme autolla rannalle ja kävelimme pitkin rantaa yms - todella romanttista ja samalla tilanne oli hänelle helpompi kuin kahvilla vastakkain istuminen. Kyllä se siitä, toivottavasti viestistäni on edes hieman hyötyä :)

      • vierelläni...

        ensin rinnakkain, päällekkäin ja lopuksi vierekkäin....


      • 1+1
        vierelläni... kirjoitti:

        ensin rinnakkain, päällekkäin ja lopuksi vierekkäin....

        Ja sen jälkeen makaa vierekkäin kaksi isoa ja 1-2 pientä. Pienet keskellä.


      • naine 1

        Todella hyvä vinkki! Ujostelu aiheuttaa ettei uskalla silmiin katsoa. Tiedän kokemuksesta.


    • Ujohkopoitsu

      Kyllä uskallan puhua, siitä ei ole kyse. Olen myös kiinnostunut naisen jutuista ja pystyn kuuntelemaan silmiin katsoen naisen puhuessa ja kyselen myös paljon enemmän kuin naiset tuntuvat itse kyselevän. Kai minä vaan jotenkin sitten tunnen sen naiseen katseen painostavaksi... :/
      Ongelmahan tietysti tuossa treffien järjestämisessä on se, että naiset ei yleensä suostu muualle kuin kahville, koska siitä on helppo ja nopea häipyä jos on tarpeen.

      • Minä olen kyllä sitä mieltä, että nuo yllä ehdotetut kävelylenkkitreffit olisivat loistoidea. Kahvilla käyminen on monella tapaa hankalampaa, kun pitää miettiä että kumpi maksaa, ja miten kalliiseen paikkaan kehtaa mennä, eikä muutenkaan oikein tekisi tuollaisessa tilanteessa mieli kahvia, kun jännityksestä voi muutenkin mennä maha sekaisin. Uskoisin siis, että monikin nainen lähtisi mielellään tuollaisille kävelytreffeille, jos vain mies sellaisia ehdottaisi.


      • ulmapulma
        stellaria81 kirjoitti:

        Minä olen kyllä sitä mieltä, että nuo yllä ehdotetut kävelylenkkitreffit olisivat loistoidea. Kahvilla käyminen on monella tapaa hankalampaa, kun pitää miettiä että kumpi maksaa, ja miten kalliiseen paikkaan kehtaa mennä, eikä muutenkaan oikein tekisi tuollaisessa tilanteessa mieli kahvia, kun jännityksestä voi muutenkin mennä maha sekaisin. Uskoisin siis, että monikin nainen lähtisi mielellään tuollaisille kävelytreffeille, jos vain mies sellaisia ehdottaisi.

        Jep olen ollut tuollaisilla kävely treffeillä. Oli varmaan parhaat ja rennoimmat treffit tähän mennessä, vaikka jalassa oli kyllä vähän epämukavat kengät niin pitkälle kävelylle. Kierreltiin sellaisissa paikoissa joissa kumpikaan ei ollut aiemmin kävellyt, vaikka molemmat oltiin asuttu kyseisellä paikkakunnalla lapsuudesta asti. :) Viisi tuntia kesti ne treffit ja pidemmällekkin meinasi treffikumppani kävellä, mutta omat jalat oli jo rakoilla siinä vaiheessa :D Kyllä suosittelen, erityisesti tälleen kesällä jos on hyvä aurinkoinen ilma, talvella pakkasella en kyllä haluaisi lähteä kovin pitkälle kävelylle..


    • nainen minä

      SE ON ONGELMA todellakin jos puhut naiselle mutta vilkuilet lattiaa! Kuka tykkää jos itselle puhutaan niin vastapuoli kyylää pitkin lattiaa--HERÄÄ JO!

      • Ujohkopoitsu

        En vilkuile lattiaa vaan katson ennemminkin hieman naisesta vasemmalle ohi. Yleensä tämä johtuu siitä, että koitan samalla muistella niitä asioita mitä olen sanomassa. Toisaalta viimeksi olin treffeillä naisen kanssa, jonka oli vaikeampi katsoa minua silmiin kuin minun häntä, koska häntä jännitti niin kovasti (jopa minuun verrattuna).


      • Rillirilli
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        En vilkuile lattiaa vaan katson ennemminkin hieman naisesta vasemmalle ohi. Yleensä tämä johtuu siitä, että koitan samalla muistella niitä asioita mitä olen sanomassa. Toisaalta viimeksi olin treffeillä naisen kanssa, jonka oli vaikeampi katsoa minua silmiin kuin minun häntä, koska häntä jännitti niin kovasti (jopa minuun verrattuna).

        Ei haittaa, jos kuuntelee ja sitten kommentoi, jos katse on kohdennettu johonkin viistohorisonttiin. Jos on helpompi puhua katse pois silmistä, sitten niin. Tärkeintä, ettei kauheasti levottomasti harhaile se katse. Minulla on eräs miespuolinen ystävä, joka tekee toisinpäin. Kuunnellessaan hän kallistaa päätään ja katsoo keskittyneesti yläviistoon. Puhuessaan sitten kohdistaa katseensa. Tärkeintä on kommonikointi. Oisko ok, kertoa tästä ominaisuudesta heti tapaamisen alussa, sillä sinua se tuntuu kuitenkin vaivaavan ja sitä vaikeammaksi se muuttu, jos tiedostaa ja pitää itse sitä ongelmana. Ei se ole paha onglema. Joskus saattaa itseäni ärsyttää henkilöt, jotka vaativat sen todella intensiivisen katsekontaktin, kun puhuvat. Saattaa olla tunkeilevaakin.

        Onnea treffeille. Ehdotathan itse uusia myös.


      • Ujohkopoitsu kirjoitti:

        En vilkuile lattiaa vaan katson ennemminkin hieman naisesta vasemmalle ohi. Yleensä tämä johtuu siitä, että koitan samalla muistella niitä asioita mitä olen sanomassa. Toisaalta viimeksi olin treffeillä naisen kanssa, jonka oli vaikeampi katsoa minua silmiin kuin minun häntä, koska häntä jännitti niin kovasti (jopa minuun verrattuna).

        ”Toisaalta viimeksi olin treffeillä naisen kanssa, jonka oli vaikeampi katsoa minua silmiin kuin minun häntä, koska häntä jännitti niin kovasti (jopa minuun verrattuna). “

        No mitenkäs noissa treffeissä sitten kävi? Jos nainen vaikuttaa epävarmalta, niin silloin hän ainakin on sinusta aidosti kiinnostunut. Tuollaisessa tilanteessa pitäisi miehen (mikäli hänkin siis on edes hiukan kiinnostunut) ottaa yhteyttä treffien jälkeen ja pyytää uusintaa, sillä muuten nainen vain päättelee ettei ollut itse riittävän kiinnostava ja yrittää unohtaa koko jutun mahdollisimman pian.


      • sähköisyyttä
        Rillirilli kirjoitti:

        Ei haittaa, jos kuuntelee ja sitten kommentoi, jos katse on kohdennettu johonkin viistohorisonttiin. Jos on helpompi puhua katse pois silmistä, sitten niin. Tärkeintä, ettei kauheasti levottomasti harhaile se katse. Minulla on eräs miespuolinen ystävä, joka tekee toisinpäin. Kuunnellessaan hän kallistaa päätään ja katsoo keskittyneesti yläviistoon. Puhuessaan sitten kohdistaa katseensa. Tärkeintä on kommonikointi. Oisko ok, kertoa tästä ominaisuudesta heti tapaamisen alussa, sillä sinua se tuntuu kuitenkin vaivaavan ja sitä vaikeammaksi se muuttu, jos tiedostaa ja pitää itse sitä ongelmana. Ei se ole paha onglema. Joskus saattaa itseäni ärsyttää henkilöt, jotka vaativat sen todella intensiivisen katsekontaktin, kun puhuvat. Saattaa olla tunkeilevaakin.

        Onnea treffeille. Ehdotathan itse uusia myös.

        Sähkömiehethän on naisille mieleisiä, He kun ovat helläkätisiä ja työasennot ovat tyylikkäät, millä alalla olet.? sähkömies, heti naisen hakuun, hellä ja ihana olet


      • turhat turinat bois.

        Toteat vaan, että opa niin liukkaaksi vahattu lattia. Saiskos pluvan? minä kysyn suoraan nyt, että saiskos pluvan, aletaan riiustelemaan. Jos siellä oli lattialla pölypallo, siivoojaperkele oli huonosti siivonnut lattian. Vie se kaunotar johonkin ?
        Ettei, siivoojahortsu(huora) häiritse teitä, kun te kuhertelette. Ole rohkea ja tee ehdotus mielitietyllesi. Onnea ja menestystä elämällesi.


      • nainen mie
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        En vilkuile lattiaa vaan katson ennemminkin hieman naisesta vasemmalle ohi. Yleensä tämä johtuu siitä, että koitan samalla muistella niitä asioita mitä olen sanomassa. Toisaalta viimeksi olin treffeillä naisen kanssa, jonka oli vaikeampi katsoa minua silmiin kuin minun häntä, koska häntä jännitti niin kovasti (jopa minuun verrattuna).

        pääasia on ettet katso toisten naisten takamuksia ja rintoja!


    • go for it

      No shit happens...

    • Vinkki

      Paras vinkki miehelle treffeille on opetella kyselemään oikein. Kun vaikka nainen kertoo jotain niin kyselet väliin tarkentavia kysymyksiä muka kiinnostuneena, vaikket olisi oikeasti yhtään kiinnostunut mitä nainen puhuu. Naiset yleensä rakastavat kertoa itsestään ja kun esität olevasi kiinnostunut, naiselle jää hyvä mieli. Bonuksena sinun ei tarvitse itse puhua juuri lainkaan, eikä juttusi naista todennäköisesti kiinnostaisikaan.

      • Ujohkopoitsu

        Näin juuri toiminkin. Mutta ehkä tuo minun silmiin katsomatta jättäminen, kun itse kerron juttua, on juuri se asia minkä takia nainen luulee ettei minua kiinnosta.


      • annamunkaikkikestää
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        Näin juuri toiminkin. Mutta ehkä tuo minun silmiin katsomatta jättäminen, kun itse kerron juttua, on juuri se asia minkä takia nainen luulee ettei minua kiinnosta.

        Varmasti luulee niin!


      • rohkea rokan syöpi
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        Näin juuri toiminkin. Mutta ehkä tuo minun silmiin katsomatta jättäminen, kun itse kerron juttua, on juuri se asia minkä takia nainen luulee ettei minua kiinnosta.

        PIERAISE KUULUVASTI. ujous katoaa!!!!!


      • Kui Kannas
        rohkea rokan syöpi kirjoitti:

        PIERAISE KUULUVASTI. ujous katoaa!!!!!

        Hyvä neuvo tai sitten tartut heti tissiin kiinni. Sitten nauratte yhdessä herttaisesti


      • tips
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        Näin juuri toiminkin. Mutta ehkä tuo minun silmiin katsomatta jättäminen, kun itse kerron juttua, on juuri se asia minkä takia nainen luulee ettei minua kiinnosta.

        Paras vinkki kelle tahansa on treffailla henkilöitä, joitten jorinat jaksaa kiinnostaa edes vähän. Kuka sitä jaksaa teeskennellä kiinnostunutta koko illan, ja turha luulla ettei se näy. Aivan sama mitä katot, jos on hyvä fiilis.


      • naaainen27

        En voi muuta sanoa kuin että juuri näin!! Itse ainakin rakastan puhua itsestäni ja ihana huomata jos toista kiinnostaa mun löpinät. Miesten jutut autoista tai urheilusta tms kuitenkaan harvoin jaksaa kiinnostaa itseäni.


      • Vinkkii
        tips kirjoitti:

        Paras vinkki kelle tahansa on treffailla henkilöitä, joitten jorinat jaksaa kiinnostaa edes vähän. Kuka sitä jaksaa teeskennellä kiinnostunutta koko illan, ja turha luulla ettei se näy. Aivan sama mitä katot, jos on hyvä fiilis.

        Jonkun ventovieraan tyhjänpäiväiset horinat nyt ei oikeasti kiinnosta ketään. Ei se kuitenkaan tarkoita etteikö myöhemmin löytyisi yhteisiä mielenkiintoisia keskustelunaiheita.


      • e. ole
        Vinkkii kirjoitti:

        Jonkun ventovieraan tyhjänpäiväiset horinat nyt ei oikeasti kiinnosta ketään. Ei se kuitenkaan tarkoita etteikö myöhemmin löytyisi yhteisiä mielenkiintoisia keskustelunaiheita.

        Miksi pitäisi lähteä treffeille tyypin kanssa, jonka horinat eivät kiinnosta?


    • .....

      Menkää minigolfaamaan. Kahvin juonti pahentaa hermostuneisuutta sen sijaan keskustelu virtaa luontevammin, kun teette jotakin yhdessä eikä silmiin tarvitse katsoa :)

      • Ujomies25v

        Parempi olisi mennä johonkin terrassille juomaan olutta tai lonkeroa. Kahvi lisää hermostuneisuutta ja ahdistusta jos on muutenkin sellaiseen taipuvainen. Ongelmana vain on se että jotkut naiset eivät suostu lähtemään kuin kahville. Varmaan ajattelevat että miehellä on alkoholiongelma jos täytyy treffeillä juoda jotain alkoholipitoista.


    • siitäpä

      Lopeta urasi. Vaihda alaa. Naiset ei taida olla ne sun juttus

      • siitäpäsiitä

        Tää kommentti sai hymyilemään


      • liottele
        siitäpäsiitä kirjoitti:

        Tää kommentti sai hymyilemään

        Hymyile sinä vaan rauhassa, taitaa olla vakituinen makkaran liotuskolo jo olla valmiina. senkun liottelet makkaraasi ja hymyilet.


    • 12+17

      Parhaat treffit mun mielestä sisältäisi liikuntaa, juoksulenkki, tennis, jotain tuon tyylistä, toisi rentoutta tunnelmaan kun olisi joku mieluisa laji jossa on hyvä ja joka tuo luontaisesti yhteisen keskustelunaiheen.

      • Nonononononoonon

        Siihen asti kunnes paljastuu että se toinen on huono häviäjä ja pelaa verenmaku suussa.

        Bad idea.


      • ulkohuussi

        Paras treffikokemus ulkohuusissa istuminen vierekkäin paskalla, ujous katoaa ja paskahaisee. ja jos on ummetusta eikun ähkimään naama punaisena, ja siitä sovitte seuraava tapaaminen vaikka saunomisen merkeissä. Lauteilla saunan kotoisen taas illalla kylpy maittaa. ja sen jälkeen terassille istumaan kaljalle ja sen jälkeen istumaan. istu ja istu kunnes perseenpakarat on aivan hellänä. hierokaa niitä pakaroitanne.


    • IkisinkkuM

      Minun salainen ase on se, että hiljaisesti alkaneen kahvittelun lomassa rohkeasti aina pläjäytän että: on se pidellyt ilmoja. Aina tärppää.

      • ....

        Itsestä tuntuisi, ettei toista kiinnosta ollenkaan jos pitää ilmoista puhua.


      • käytöstä!
        .... kirjoitti:

        Itsestä tuntuisi, ettei toista kiinnosta ollenkaan jos pitää ilmoista puhua.

        Niin kaunis on ILMA, mutta Kauniimpi on HILMA. Kysele, millaiset sääret sinulla on leviääkö ne helposti kaikille. Montako kertaa yöllä on nussittu sinua ja onko päivällä jatkettu ja pidätkö päivisin alushousuja ollenkaan ? Mennänkö yhdessä saunomaan ja heitämme kovat löylyt ja kirmaamme järveen uimaan? kysele? koskettele? halaa? tarjoa lounas tai valmistatte yhdessä salaatin ja hernekeittoa. Jota syötte suurella nälkähimolla. ja pannukakkua jälkiruoaksi. ja levolle . Ole oikeesti kiinnostunut, älä teeskentele, vaan naimatoivossa ja paiskaat sen jälkeen oven kiinni, kun on homma hoidettu!!


      • pieruhousuja?

        Kai se tai hän nyt ittekin näkee millainen ilma on. turhaa pidättelemään, senkun paukautat vaan, turhaa pidättelet pierujasi. Miten niin aina tärppää?


    • Taishuri

      Se että puhuja katsoo kuuntelijaa silmiin, se viestii dominanssia. Se taas viehättää naisia. Ensi lerralla katso naista silmiin puhuessasi!

      • Ujohkopoitsu

        Helppohan se on sun sanoa. Huomasin tässä pari päivää sitten, etten pysty katsomaan miespuolisia ystäviäkään pitkään silmiin, kun heille puhun. Alkaa ahdistaa samalla tavalla se tuijotus. Ehkei tämä olekaan pelkästään naisista johtuvaa jännitystä.


      • tuttu tilanne
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        Helppohan se on sun sanoa. Huomasin tässä pari päivää sitten, etten pysty katsomaan miespuolisia ystäviäkään pitkään silmiin, kun heille puhun. Alkaa ahdistaa samalla tavalla se tuijotus. Ehkei tämä olekaan pelkästään naisista johtuvaa jännitystä.

        Olet ujo ja/tai introvertti.

        Tai ääritapauksessa sinulla on aspergeriin taipuvaisia luonteenpiirteitä. AS henkilöille katsekontakti on erittäin vaikeaa ja aivoja kuormittavaa joten he välttelevät sitä. Katsekontaktin välttely ei automaatisesti kuitenkaan tarkoita että sinulla olisi AS.

        Myös ihan perus introvertit välttelevät yleensä katsetta sen läpitunkevuuden vuoksi joka häiritsee muihin ajatuksiin keskittymistä. (Tiedän kyllä hyvin tuon tunteen itsekin.)

        Ongelma on vain siinä, että naiset hakevat sitä itsevarmaa ulospäin suuntautunutta miestä - eikä ujoa tai introverttia - ja osana siihen kuuluu se että pitäisi pystyä katsomaan naista silmiin keskustelun aikana. Ei nyt tietenkään tuijottaa täysin nauliintuneena, mutta sopivassa määrin.

        Noi neuvot tuollaisista erilaisista toimista deitille, kuten kävelylenkistä, on ihan hyviä. Pystyt hieman kiertämään sitä ongelmaa. (Muttet täysin, kyllä se ujo ja epävarma olemuksesi luultavasti näkyy silloinkin, vähän eri tavalla vain.)

        Tai sitten se, että tiedostat tuon taipumuksesi ja treenaat sitä silmiin katsomista keskusteluissa. Ei sitä tarvitse kokoaikaa katsoa naista silmiin, kunhan osaat tehdä sitä riittävästi. Sopivasti esim. lauseen lopuissa kun se ei enää katkaise ajatustasi. Ja harjaantumalla pystyt myös hieman katsomaan silmiin keskustelukumppania mutta silti keskittymään keskusteluun. Pyrit vaan blokkaamaan pois mielestä kokonaan sen mitä näet ja keskityt siihen asiaan mitä puhut. Ei ole helppoa introvertille silmiin tuijotus ja silti puhumiseen keskittyminen, mutta tietyssä määrin mahdollista.
        Ja muualle päin katsomisenkin voi tehdä monella eri tavalla.. Pälyilemällä pelokkaasti eri puolille tai sitten hieman "mietiskelevän" miehen näköisenä mutta silti jokseenkin rennolta ja itsevarmalta vaikuttavana.

        Sitten voithan aina todeta että olet hieman jännittynyt treffeistä ja sen takia vähän sekoilet sanoissa. Parempi sanoa se sitten kun alkaa mennä hieman metsään kuin vain vaikuttaa oudolta ilman hyvää syytä.

        Rehellisesti.. Nämä neuvoni tuskin auttavat sinua paljoa, kun eivät ne minuakaan ole auttaneet. Eivät ainakaan tarpeeksi että olisi kukaan nainen kiinnostunut. :D


      • Ujohkopoitsu
        tuttu tilanne kirjoitti:

        Olet ujo ja/tai introvertti.

        Tai ääritapauksessa sinulla on aspergeriin taipuvaisia luonteenpiirteitä. AS henkilöille katsekontakti on erittäin vaikeaa ja aivoja kuormittavaa joten he välttelevät sitä. Katsekontaktin välttely ei automaatisesti kuitenkaan tarkoita että sinulla olisi AS.

        Myös ihan perus introvertit välttelevät yleensä katsetta sen läpitunkevuuden vuoksi joka häiritsee muihin ajatuksiin keskittymistä. (Tiedän kyllä hyvin tuon tunteen itsekin.)

        Ongelma on vain siinä, että naiset hakevat sitä itsevarmaa ulospäin suuntautunutta miestä - eikä ujoa tai introverttia - ja osana siihen kuuluu se että pitäisi pystyä katsomaan naista silmiin keskustelun aikana. Ei nyt tietenkään tuijottaa täysin nauliintuneena, mutta sopivassa määrin.

        Noi neuvot tuollaisista erilaisista toimista deitille, kuten kävelylenkistä, on ihan hyviä. Pystyt hieman kiertämään sitä ongelmaa. (Muttet täysin, kyllä se ujo ja epävarma olemuksesi luultavasti näkyy silloinkin, vähän eri tavalla vain.)

        Tai sitten se, että tiedostat tuon taipumuksesi ja treenaat sitä silmiin katsomista keskusteluissa. Ei sitä tarvitse kokoaikaa katsoa naista silmiin, kunhan osaat tehdä sitä riittävästi. Sopivasti esim. lauseen lopuissa kun se ei enää katkaise ajatustasi. Ja harjaantumalla pystyt myös hieman katsomaan silmiin keskustelukumppania mutta silti keskittymään keskusteluun. Pyrit vaan blokkaamaan pois mielestä kokonaan sen mitä näet ja keskityt siihen asiaan mitä puhut. Ei ole helppoa introvertille silmiin tuijotus ja silti puhumiseen keskittyminen, mutta tietyssä määrin mahdollista.
        Ja muualle päin katsomisenkin voi tehdä monella eri tavalla.. Pälyilemällä pelokkaasti eri puolille tai sitten hieman "mietiskelevän" miehen näköisenä mutta silti jokseenkin rennolta ja itsevarmalta vaikuttavana.

        Sitten voithan aina todeta että olet hieman jännittynyt treffeistä ja sen takia vähän sekoilet sanoissa. Parempi sanoa se sitten kun alkaa mennä hieman metsään kuin vain vaikuttaa oudolta ilman hyvää syytä.

        Rehellisesti.. Nämä neuvoni tuskin auttavat sinua paljoa, kun eivät ne minuakaan ole auttaneet. Eivät ainakaan tarpeeksi että olisi kukaan nainen kiinnostunut. :D

        Kiitos vinkeistä tuttu tilanne.¨
        Mielestäni teen juuri näitä asioita, joita luettelit tuossa yllä:
        - katson lauseen lopuissa, kun se ei enää katkaise ajatustani ja myös välillä vilkaisen
        - katson muualle hieman "mietiskelevän" miehen näköisenä

        En tiedä miltä se oikeasti näyttää toisen näkökulmasta?


      • nipa5
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä tuttu tilanne.¨
        Mielestäni teen juuri näitä asioita, joita luettelit tuossa yllä:
        - katson lauseen lopuissa, kun se ei enää katkaise ajatustani ja myös välillä vilkaisen
        - katson muualle hieman "mietiskelevän" miehen näköisenä

        En tiedä miltä se oikeasti näyttää toisen näkökulmasta?

        Koita ensi kerralla katsoa naista silmien väliin.
        Näin et katso silmiin, mutta annat vaikutelman siitä että katsoisit silmiin.
        Tämä on auttanut ainakin minua.. :)
        Ja on ihan normaalia, että katse vähän harhailee, jatkuva tuijotus on ahdistavaa :>


      • aikansa kutukin
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä tuttu tilanne.¨
        Mielestäni teen juuri näitä asioita, joita luettelit tuossa yllä:
        - katson lauseen lopuissa, kun se ei enää katkaise ajatustani ja myös välillä vilkaisen
        - katson muualle hieman "mietiskelevän" miehen näköisenä

        En tiedä miltä se oikeasti näyttää toisen näkökulmasta?

        mitävittua, tuommoinen ujostelu kannattaa, jonkun aikaa olette tunteneet toisianne, jo alkaa kirosanat ja huorittelut lentämään, pieksät ja kaltoikohtelet ja jätät huomiotta sen. ensin olet ujo ja lopussa kostat sen ,millä tavoin piti sinuun tutustua.


      • Täti
        tuttu tilanne kirjoitti:

        Olet ujo ja/tai introvertti.

        Tai ääritapauksessa sinulla on aspergeriin taipuvaisia luonteenpiirteitä. AS henkilöille katsekontakti on erittäin vaikeaa ja aivoja kuormittavaa joten he välttelevät sitä. Katsekontaktin välttely ei automaatisesti kuitenkaan tarkoita että sinulla olisi AS.

        Myös ihan perus introvertit välttelevät yleensä katsetta sen läpitunkevuuden vuoksi joka häiritsee muihin ajatuksiin keskittymistä. (Tiedän kyllä hyvin tuon tunteen itsekin.)

        Ongelma on vain siinä, että naiset hakevat sitä itsevarmaa ulospäin suuntautunutta miestä - eikä ujoa tai introverttia - ja osana siihen kuuluu se että pitäisi pystyä katsomaan naista silmiin keskustelun aikana. Ei nyt tietenkään tuijottaa täysin nauliintuneena, mutta sopivassa määrin.

        Noi neuvot tuollaisista erilaisista toimista deitille, kuten kävelylenkistä, on ihan hyviä. Pystyt hieman kiertämään sitä ongelmaa. (Muttet täysin, kyllä se ujo ja epävarma olemuksesi luultavasti näkyy silloinkin, vähän eri tavalla vain.)

        Tai sitten se, että tiedostat tuon taipumuksesi ja treenaat sitä silmiin katsomista keskusteluissa. Ei sitä tarvitse kokoaikaa katsoa naista silmiin, kunhan osaat tehdä sitä riittävästi. Sopivasti esim. lauseen lopuissa kun se ei enää katkaise ajatustasi. Ja harjaantumalla pystyt myös hieman katsomaan silmiin keskustelukumppania mutta silti keskittymään keskusteluun. Pyrit vaan blokkaamaan pois mielestä kokonaan sen mitä näet ja keskityt siihen asiaan mitä puhut. Ei ole helppoa introvertille silmiin tuijotus ja silti puhumiseen keskittyminen, mutta tietyssä määrin mahdollista.
        Ja muualle päin katsomisenkin voi tehdä monella eri tavalla.. Pälyilemällä pelokkaasti eri puolille tai sitten hieman "mietiskelevän" miehen näköisenä mutta silti jokseenkin rennolta ja itsevarmalta vaikuttavana.

        Sitten voithan aina todeta että olet hieman jännittynyt treffeistä ja sen takia vähän sekoilet sanoissa. Parempi sanoa se sitten kun alkaa mennä hieman metsään kuin vain vaikuttaa oudolta ilman hyvää syytä.

        Rehellisesti.. Nämä neuvoni tuskin auttavat sinua paljoa, kun eivät ne minuakaan ole auttaneet. Eivät ainakaan tarpeeksi että olisi kukaan nainen kiinnostunut. :D

        Ei me naiset todellakaan kaikki etsitä mitään itsevarmaa tyyppiä. Ihan tavallista vaan. Itsevarmuudesta on hyvin lyhyt matka omahyväisyyteen, joka on ihan sietämätöntä. Luonnollisen varma ehkä olis optimi, mutta eihän kaiken tarvitse olla täydellistä. Mieluummin ujo kuin itteensä täynnä.


    • mitäsmitässs

      En itsekään koko ajan katso toista silmiin, kun juttelen. Jatkuva silmiin tuijottaminen tuntuu häiritsevältä ja epäluonnolliselta, enkä pysty keskittymään puhumiseen. Mutta siis tietysti katson toista suoraan silmiin aina välillä :D Jos toinen katsoo mua koko ajan silmiin, niin tulee kieltämättä olo, että luuleeko se, ettei mua kiinnosta kun katselen niin paljon "muualle".

      • pierutamma.....

        Asiakaspalvelussa pitää katsoa asiakasta silmiin. treffeillä on eriasiat, kuka nyt työpaikalla kenenkään rakastuu hyi vittuhelvettiin. palvelutyössä katsotaan silmiin. ettäs perkeleen persesilmätavis tiedät sen.


    • Naisien kanssa ei saa olla ujo. Nettideittailu ei ole kannattavaa, koska siellä naisilla on niin paljon tarjokkaita. Satutat vain itseäsi. Kannattaa lopettaa nettideittaaminen. Muutenkin olisi hyvä opetella arvostamaan itseään ilman naista. Jos hakee hyväksyntää naisista, se pilaa elämäsi, varsinkin jos olet ujo.

    • hellyyttävää...

      Kosketus ja halaus, ja pyydä treffeille ja ehdota reippaasti, eihän toinen osapuoli tiedä, että olet raukka ihastunut. pyydä, juttele, mutta älä toljota, tuijota kuin karkoittasit hänet pois. toljotus on sama kuin mene pois älä kiusaa mua. usko pois. koskettele, ja ehdota reippaasti ja ole kiinnostunut. me emme ole selvännäkijöitä. ole rohkea. elämä on ainutkertainen ja tee rohkeita temppuja. jos ei kiinnosta, niinsittenpä ei tarvitse turhaa miettiä, että miksi tuo ei ole minusta kiinnostunut. kysyvä ei tieltä eksy. Saiskos pluvan??? Saat ,jos pyydät kauniisti.

    • ei toivoton

      Hei Sinä ujohkopoitsu,
      meitä naisiakin on ujoja, joilla se katse harhailee
      ja niitä uusia treffejä ei tule.
      Itse kyllä kertonut olevani ujo ja arka yms,
      kirjottamisen perusteella sitä ei minustakaan uskois,
      mutta live tapaamisessa ole täysin hukassa,
      silti kuitenkin joittenkin kanssa päästy pitemmälle.
      Tsemppiä Sulle !!!

      • älä vertaile

        Mitä väliä jos nainen on ujo? Nainen saa olla millainen tahansa, pelkoa yksinjäämisestä ole ikänä.


      • Hmmm....

        Treffien maailma on kova etenkin miehelle.

        Naiselle pieni ujous on vain söpöä. Miehen odotetaan olevan mies, tekevän aloitteet ja ottavan ohjat. Ei ujo mies sovi sellaiseen kaavaan, vaikka kuinka puhuttaisiin sukupuolten tasa-arvosta.

        Ujous periytyy naisen puolelta. Muuten ujous olisi jo kauan sitten kuollut ominaisuus ihmisten keskuudessa. Ujo mies ei yleensä pääse lisääntymään, ellei ole tosi komea.


      • älä jää yksin???
        Hmmm.... kirjoitti:

        Treffien maailma on kova etenkin miehelle.

        Naiselle pieni ujous on vain söpöä. Miehen odotetaan olevan mies, tekevän aloitteet ja ottavan ohjat. Ei ujo mies sovi sellaiseen kaavaan, vaikka kuinka puhuttaisiin sukupuolten tasa-arvosta.

        Ujous periytyy naisen puolelta. Muuten ujous olisi jo kauan sitten kuollut ominaisuus ihmisten keskuudessa. Ujo mies ei yleensä pääse lisääntymään, ellei ole tosi komea.

        Älä sinä puhu perseitä. Eräällä tuttavallani kävi sillai, että oli jo noin kymmenen kertaa pyytänyt treffeille ja meinasi luovuttaa, mutta minä sanoin, että yritä niin kauan, kuin löydät sen oikean. Eipä mennyt,kuin jonkin aikaa ja löytyi hyvä kaveri, ihan kuin kattila olisi löytänyt kantensa, niin pussasivat ja halailivat kuin luodut toisilleen. hyvä pari tuli ja ovat vieläkin onnellissti yhdessä ja suhde toimii. Ja kaikki on niin kivasti, kuin ja olla vain voi. He muuten rakastuivatkin toisiinsa, aikansa haki ja löysi viimein. Ei pidä lannistua muutamasta pakinantajasta se ei ole oikea, vaan oikea saattaa löytyä 11 kerran jälkeen. tsemppiä. Me ollaan täällä uteliaisuuttamme ja elämää oppimassa ja samalla teemme työtä ja opiskelemme, kuka mitäkin, mutta kumminkin elämää ja yksin ei ole hyvä olla. kaverin saa, kun viitsii ja hakee. javiimein löytää omansa.


      • ei saa
        älä vertaile kirjoitti:

        Mitä väliä jos nainen on ujo? Nainen saa olla millainen tahansa, pelkoa yksinjäämisestä ole ikänä.

        Onpas. Rumat ja köyhät naiset kuten minä jäävät yksin. Kukaan ei huoli.


      • hukkatavarako?
        ei saa kirjoitti:

        Onpas. Rumat ja köyhät naiset kuten minä jäävät yksin. Kukaan ei huoli.

        Sama täällä. Minäkin olen ruma ja lihava, tyhmä, köyhä, vanhakin. Haaveilen nuoremmista miehistä, joita en tule koskaan saamaan, puumanainen????Yksin oon , kun kukaan ei huoli.joo. näin se vaan on, vaikka kuinka kattosin silmään tai minne napaan vaan, yksin, hukkatavarana kuolen ilmeisesti.


      • isotamma
        älä vertaile kirjoitti:

        Mitä väliä jos nainen on ujo? Nainen saa olla millainen tahansa, pelkoa yksinjäämisestä ole ikänä.

        Sano sille, että jopa sinulla on isoperse, Olet varmaan nukkunut paljon, kun tavara on noin isoksi kasvanut. Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet, Hän viereeni paskalle ahtautui.


      • Pomonainen
        älä vertaile kirjoitti:

        Mitä väliä jos nainen on ujo? Nainen saa olla millainen tahansa, pelkoa yksinjäämisestä ole ikänä.

        no höpsismiä. Jos nainen on hyvässä asemassa ja luonnollisen itsevarma - ei kuitenkaan luule olevansa parempi kuin muut - niin sellaista jo miehet pelkää.


    • Ei normaalia

      Minusta on jotenkin sairasta ja epäaitoa katsoa vastapuolen silmiin kokoajan silmiään räpsäyttämättä kun henelle puhuu ja kun hän puhuu sinulle? olen aina ihmetellyt esim politiikan parissa puuhailevia ihmisiä ja heidän sietämätöntä tuijotusta vastapuolen silmiin tilanteessa kuin tilanteessa, missä tätä tuijottamista oikein opetetaan?? Itse en kyllä yhtään tykkää sellaisesta henkilöstä joka kokoajan tapittaa suoraan silmiin, seuraten jokaista ilmettäni keskustelun yhteydessä. Silmiin tuijottaminen on täysin epäluonnollista normaaleissa ihmisten välisissä kanssakäymisissä, eriasia on tietysti syyttävä kuulustelu yms sen kyllä ymmärrän, mutta että normaalissa elämässä tapitetaan niin se on jo liikaa se.

      Sain kerran "hyvät" ohjeet kun menin työhaastatteluun, katso heitä suoraan silmiin koko keskustelun ajan.....olen edelleen muuten työttömänä....

      • tunnustele jo....

        HUOM: Silmiin voi katsoa ystävällisesti, kunhan ei toljota vihamielisesti tai halveksivasti. katseita on erilaisia. vihainen, halveksiva, hyökkäävä, ystävällinen, kiinnostunut, tykkään sinusta yms. katse kertoo paljon. ja ilme myöskin. että silleen. älä lannistu, vaan koskettele ja tunnustele. koputtele tunteella. mitä ihminen sisältää? antaako vai ottaako vai jättääkö? jatka etsimistä hyvillä mielin, eteenpäin, sanoi, mummo lumessa. eikä antanut periksi, lujatahtoinen kun oli. hyvä mummo.


      • eipäs

        Kouluttajat neuvovat esim.poliitikkoja katsomaan silmiin, koska se antaa luotettavan kuvan. Itse en usko ja silmiin tuijottaminen ärsyttää ja näyttää naurettavalta. Mikään pakko ei ole silmiin tuijottaa.


      • parantavavoima.....
        tunnustele jo.... kirjoitti:

        HUOM: Silmiin voi katsoa ystävällisesti, kunhan ei toljota vihamielisesti tai halveksivasti. katseita on erilaisia. vihainen, halveksiva, hyökkäävä, ystävällinen, kiinnostunut, tykkään sinusta yms. katse kertoo paljon. ja ilme myöskin. että silleen. älä lannistu, vaan koskettele ja tunnustele. koputtele tunteella. mitä ihminen sisältää? antaako vai ottaako vai jättääkö? jatka etsimistä hyvillä mielin, eteenpäin, sanoi, mummo lumessa. eikä antanut periksi, lujatahtoinen kun oli. hyvä mummo.

        KATSO VITTUJA JA HUOMAA; ETTÄ LUOJANLUOMAA PARANTAA EI VOI.....Meistä moni tahtoo mulkkujansa tyhjää riiputtaa, vaikka maailmalla vittujakin mennä vilistää. Kunpa ujouden kainontunteen voisin rohkaistua, Niin ihminenkin eläimellisesti voisi toista rakastaa. Joka sentti on niin sointuvaa, kuin paras maalaus, kunpa pinnalliset mielihalut meiltä vietäisiin pois, niin ihminenkin luonnolliseen soveltua voisi ja naisi ja saisi ja taisi ujouden voittaisi. eikä persereikä enää haisisisisisi......??????


    • gvdnhgn

      Aloittaja, sulla on asperger ja jaarittelet iukluisuuden kiinnostuksesi kohteesta, siinä syy.

    • pietarintytär

      Mä en tulkitsisi asiaa niin ettei mies ole kiinnostunut.

    • ton huan

      vedät kunnon kyykyt pohjaksi, niin eiköhän juttu luista ja uskallat toljottaa. Tai vaihdat homman sokkotreffeiksi ... :-)

      • näkemiin

        riisu housusi ja sano, että vilkaise tännekin, miltä näyttää.....???


      • siistiltä....
        näkemiin kirjoitti:

        riisu housusi ja sano, että vilkaise tännekin, miltä näyttää.....???

        pese housusi! Näyttää pierunraitoja olevan ja kuselle haisee.....


    • Nainenpa vain

      Kerro vaan suoraan, että olet vähän ujo, ennen tapaamista jo. Nainen osaa ehkä suhtautua hieman paremmin. Jos hän ei sittenkään katso olevansa kiinnostunut sen kummemmin, sillehän ei mitään mahda. Olet kuitenkin ollut rehellinen ja avoin, mitä ainakin minä naisena arvostan. Tsemppiä aloittajalle ja miksei kaikille muillekin!

      • älä katso....

        Pyydä naisesi pyllistämään ja panet takkaapäin ja kerro, että olet ujo kohtaamaan hänen katsettaan.ujo, kun olet....


    • tipp1

      Käyt äkkiä vessassa vetämässä käteen kun ootte kahvit saanut niin oot rentona sitten pöydässä.

      • koukussa!!!!!

        Ei saa käteen vetää, kun kaveri on jo. se ei kuulu sinne vaan sinne. älä vedä käteen. ei kivaa naisesta. hui, kauhistus, mihin se sitten?????


    • realisti5

      Kyllä se ainoa menestyksen avain on rento ja hyvä tunnelma ja 100% läsnäolo. Ei mikään väkinäinen lässytys ja nilkkoihin tuijottelemista tai ylilyötyä yrittämistä. Kun oma itsetuntosi paranee niin myös paranee treffisi ja niiden määrä kasvaa. Ei ole muuta keinoa kun löytää ensin varmuus itsestään ja sen jälkeen vetää puoleensa muita. Ei ujous ole pahe mutta vaivautunut epävarma tunnelma tai ihminen ei menestystä mukanaan kanna.

    • gustavo_1987

      minäkin olen käynyt pari kertaa treffeillä, mutta taisin saada ekoilla treffeillä naiselta pakit , ja hän yritti tulla väkisin kämpilleni , mutta sitten ajattelin tehdä korkeamman tason mielen ilmaisun, niin asia jäi sitten siihen.en sitten, viitsinyt enenmpää jäädä asiaa ratkomaan, koska siitä oisi voinut tulla rumaa jälkeä, ja kissoillahan on tunnetusti yhdenksän henkeä ,vai mites se meni se tuttu juttu show.joel hallikainen.

    • nainen -58v.

      Asia ei ole pelkästä katsomisesta kiinni. Kun se kumppani kohdalle osuu, niin hitaammatkin parit ovat kohdanneet.Täytyy malttaa valita, odottaa ja käydä useilla treffeillä. Kyllä se kuluneeksi "koodattu" kemia vaan toimii. INTOHIMO on mielestäni kaiken a ja o. Sit tulee ne omat tavat, tottumukset jne....valintoja kaikki. Hei TE miehet ...treffeillä kosketelkaa, halatkaa ja pussaillkaa HETI, kun siihen on pienikin tilaisuus!!!!!!

      • Hmmm....

        Ihan hyvä ohje. Kokeilin aikoinaan, ja nainen joko livisti tai antoi. Sellainen on/off -meininki.


      • ei kourintaa

        niin ja tunnustelu ja koputtelu? koskettelu ja halaus ok. tuntee sellaisen värinän sisällään, niin tietää, että tuo on se oikea. kouria ei saa, se on jo ahdistelua, kämmenellä kouriminen, hellä kosketus ja kysy rohkeesti. ei kouriminen, eikä haarojen välistä saa kouria eikä tissejä kouria.


    • tosi urho

      ekoilla treffeillä kannattaa katse suunnata naisen tisseihin tiukasti, ja ei kannata puhua mitään , kyllä nainen tajuaa tuijotuksesta mistä on kysymys .
      kuolata voi jonkunverran mut jos kuolaa liikaa nainen luulee helposti liikojaa itsestään.
      jos nainen alkaa ehdotella toisia tapaamisia kannattaa suoraan heti tehdä selväksi että ei kiinnosta tommonen lohnake.
      seuraavat treffit kannattaa sopia jonkun toisen kans että saa olla taas ekoilla treffeillä ja toimii aina saman kaavan mukaan.
      jos kiima yltyy liian suureksi voi runkkailla väliajalla ja kovassa kännissä kaikki on helpompa.

    • poitsu24v

      Itelläkin on jonkun verran tuota ja kun en ole älyttömän hyvä puhuja niin vähän ärsyttää. Joskus tulee kausia jolloin itseluottamus on todella korkealla ja joskus taas vähän että ei ajatus kulje samaan malliin. Se on jotenkin jännä kun moni sanoo että miksi olet noin ujo tai sano jotain vaikka itestä tuntuu että on jutussa mukana ja kyselee asioita ja puhuu. Aina yrittänyt ajatella että ihmisiä vaan ollaan että mitä suotta ujostelemaan. Sekin voisi auttaa kun ensin käyt paineet poistamassa jollain hotilla maksulllisella naisella ;)

    • shhhhut

      no pah, aika monesti se menee juuri niin, että kun itse puhuu niin katselee milloin minnekin, ei se ole mikään ylitulkittava merkki mistään. Jo kun ajattelee, silmät suuntautuvat sinne mihin aivotkin.
      Ja näitä voi harjoitella, herranjestas jos se sua häiritsee ni senkun opettelet uusille tavoille >"

    • Ujohkopoitsu

      Saatanan lehmät, perkele avauksen kuvassa taaas 1 kurahaara jonka kuvasin. Miksi kaikila naisilla on väh. 3259 seksikumppania jo ollut, hyi vittu

      t. avaaja

    • Jätä huumeet pois

      Eikai tuo nyt vaan luule että minä luulen muka että...eiku...

    • Sporttimies84

      Ole onnellinen että olet edes päässyt treffeille! Itse olen yrittänyt päästä puoli vuotta treffeille suomi24 palvelun kautta ja kissan vitut. :D

      • heti tai

        Käy hotelleissa tai joissain paikoissa. ei nin kauan pidä treffejä odotella, jos ei viikossa tule, niin uutta suoleen, kun vanha kuolee. älä jää odottelemaan sellaista ,jota et saa.


      • 20+7

        Mä pääsin suomi24 kautta treffeille vuosi sitten ja kauheaa oli, kun olin 25-vuotias, naiset olivat huomattavasti tasokkaampaa ja laadukkaampaa luokkaa, oma kroppa on nämä muutama vuotta pysynyt kuosissa ja minua on Tallinnan reissuilla tullut kauniitkin (ei suomalaiset) turistinaiset jututtamaan, mutta olen huomannut että nuo nettitreffit ei ole kaikkien juttu. Ei kukaan juuri edes ole käynyt profiiliani vilkaisemassa


    • nappi otsaan

      Tähän on hyvä ja toimiva konsti meille katsettakestämättömille: katso puhekumppania SILMIEN VÄLIIN, hän ei huomaa eroa mutta sinulle on paljon helpompaa.

    • märkää mirriä

      Mäkään en voi kattoa silmiin koska naiset muuten hokaa että mulla on silmämna kovana :-D. Kerro vaikka tarinaa siitä ku kissa ja muna istui laiturilla ja kissa putos veteen ja sitten se muna katsoi märkää mirriä ihan kovana :-)

    • onnistut,1234,5,10

      Voi sanoa daamille, että olen aloittelija treffijutuissa ja viehättävyytesi saa minut tai sanani takertelemaan jännityksestä ja se on merkki kiinnostuksesta.. olet ihana....

    • Yritystä kehiin vain

      Vilpitön kiinnostus palkitaan. Iskeminen on tekniikkalaji, mutta unohdetaan se, seurustelukumppanin löytäminen on toinen juttu... siinä on kysymys siitä, että murretaan jää, ja mielellään ei anneta sen jään ollenkaan muodostua. Se on oikeasti tärkeää.

      Joku naisessa kiinnostaa sinua. Kerro mikä se on. Saa innostua. Kerro mikä sinua kiinnostaa. Saa vähän kaunistellakin. Olet onnellinen hänen kanssaan. Anna sen näkyä! Syteen tai saveen, ei ole mitään hävittävää, on pelkästään voitettavaa.

      Jos ihan raa'asti puhutaan, tämä on kuin etsisi käytettyä autoa. Huonoin on tulos silloin, jos joku on ihan korvaamaton. Kynnys nousee liikaa. Muista, että tämä on yksi mahdollisuus, mutta merestä eivät kalat lopu.

      Muista myös että sinä olet arvokas, eikä kuka tahansa ansaitse sinua. Katsele ja arvioi. Haluatko oikeasti jakaa elämäsi tämän naisen kanssa? Jos tuntuu hyvältä, sano se. Jos ei, anna sen näkyä. Joskus tilanne muuttuu silloin mielenkiintoiseksi.

      Äläkä uhraa ajatustakaan näille ressukoille, jotka kirjoittavat tänne siksi, että eivät mitään osaa, ja jotka toivovat että sinäkään et yritä. Ohita tyylikkäästi, joillakin vain ei ole muuta tekemistä kuin yrittää mollata muita. Kurjuus kaipaa kumppania :)

    • Pistä muna pilluun

      Tiedän vain, että perunalaatikko koostuu perunoista!

      • Pekka Tororppa

        Erinomainen spermapankki pilli ripuli kyrpä ah ah. Vittu tät tilaa on kiva spämmää terveisin tuntematon sotilas joka tilas lasin pienmulkkusta mummooooo. Ainii naisil ei ooo pippelii. Oon muute 8v. poika jonka kivekset ei oo laskeutun, mitä pitäs duunaa? Pitäskö hacksaa tää palsta, et saatas turhat hutsut pois päiväjärjestyksest. T Zodiac killer ja Santa Cruzzzzzzzzzz!! Menkää nukkuu tai raiskaan teiä äitin niiku mun naapurin taxi kuskin huoran stripparin enon. Pistä muna pilluun, ah ah. Vittu et panettaa saatana. Vois raiskaa kaikki homo poliisit ja ampui tyylii niiku Känädän etsityin miäs. Ahahahahahaahhahaahhah "Hoosiannaa Daavidin huora, kiitetty olkoon hän".


      • Eturauhas-syöpä
        Pekka Tororppa kirjoitti:

        Erinomainen spermapankki pilli ripuli kyrpä ah ah. Vittu tät tilaa on kiva spämmää terveisin tuntematon sotilas joka tilas lasin pienmulkkusta mummooooo. Ainii naisil ei ooo pippelii. Oon muute 8v. poika jonka kivekset ei oo laskeutun, mitä pitäs duunaa? Pitäskö hacksaa tää palsta, et saatas turhat hutsut pois päiväjärjestyksest. T Zodiac killer ja Santa Cruzzzzzzzzzz!! Menkää nukkuu tai raiskaan teiä äitin niiku mun naapurin taxi kuskin huoran stripparin enon. Pistä muna pilluun, ah ah. Vittu et panettaa saatana. Vois raiskaa kaikki homo poliisit ja ampui tyylii niiku Känädän etsityin miäs. Ahahahahahaahhahaahhah "Hoosiannaa Daavidin huora, kiitetty olkoon hän".

        Oon vast 69v. ja tos mainostetaa sperma pankkii!!!! XDXDXXD Mikä se on? Miks mul eii muute seiso? Tiiäetteks te ku sielt pippelist tulee hauki kaloi. Porin on muute länsi suomes niiku te mulkku isien pienet simapippelit. Eteenpäin sano Mannerheim. Älä satuta. En en! ;) Hellä kosketus, mut ikuiset haavat. Vois mennä raiskaan ton naapurin tytsyn. Vittu sil on hyvä perse! :):):)): Runkkaan joka pv, ku nään et se ottaa niit stringei pois ja kuvitten ku nuolen sen pilluu manalas. Vai vittu Manilas hmhmhhmhmhm se on viasit Filippiinien pääkaupunki niiku pääministerilkii o iso pää hhehe. Hessu homoooo tyhmä ja pitkä ku hessu homooo!!! Yiiätteks te ku Cheekki alias keekki poski vetää "aaah luukuta". Tai ku toi ovenkava on huonost tos mun peplureiäs. Rai rai rai. Heilutan kusipöiöle paipiaiaia nallepuh ja Ismon aaase supermarkettttititituti rittit rititittiit. Meen nukkuu öitä kaikki aikuiset rumat huorat antakaa pilluu tai tapan kaikki niiku se jäbä jenkeis! Ja oon oikeest 12 hehe ja asun oulus


    • IhmeHippi

      En tiedä olenko nyt itse sitten niin ujo mutta, jos jut oon todella kiinnostunut jostain ja se näkyvästi musta, niin silloin silmiinkatsominen ei ole mikään ongelma, niihin jää kii helposti.
      Mut sit taas 90% ihmisistä on joko ei musta kiinnostuneita tai mä en niistä ja siinä onkin sitten vaikeeta katsoa silmiin ettei toinen kuvittele liikoja..
      Varsinkin jos asiasta kehittää päässään jotain pelkotiloja ja jännittämistä.... -.-

    • syrjäynyt.

      Tuntuu, että ujojen kanssa ei haluta olla missään tekemisissä. Vaikka kuinka yrittää niin ihmiset vaan välttelee eikä huomioi.. Varsinkin naiset ei pidä ujoista miehistä. MIksi? Jossian vaiheessa nettipalstoilla kun ujous huomataan. alkaa ei vastaa linja. Mihinkään ei vastata. Eli ei voida edes sanoa, että ei kiinnosta.

      Sitten iihmetellään, että miksi ihmiset syrjäytyy. No syy on siinä, että ei ihmiset halua olla joidenkin ihmisten. Esim hiljaisten tai lievästi vammaisien kanssa. Vältellään ja vältellään.

      • rtedrtdhrtdrt

        Vastauksena kysysmykseesi Miksi, niin siksi, että halutaan henkisesti kypsä, tasa-arvoinen kumppani. Ihmisten kanssa olemista opetellaan koko lapsuus, jotta sitten seurustelun tullessa ajankohtaisiksi moisia ongelmia ei enää ole. Etkä ole oppinut keskustelemaan ja katsomaan ihmsiä silmiin päiväkodissa, koulussa ja opiskeluelämässä?


      • tätä toivon sulle
        rtedrtdhrtdrt kirjoitti:

        Vastauksena kysysmykseesi Miksi, niin siksi, että halutaan henkisesti kypsä, tasa-arvoinen kumppani. Ihmisten kanssa olemista opetellaan koko lapsuus, jotta sitten seurustelun tullessa ajankohtaisiksi moisia ongelmia ei enää ole. Etkä ole oppinut keskustelemaan ja katsomaan ihmsiä silmiin päiväkodissa, koulussa ja opiskeluelämässä?

        Toivottavasti saat lapsia jotka on ujoja tai lapsella on jonkin syndrooma esim. asperger . Niin oppist vähän arvostaan myös niitä. Me kaikki olaan tasa-arvoisia.


    • Katkeroidut vain

      Sun kannattaa unohtaa naiset ja keskittyä vaan muihin asioihin.
      Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu seurustelemaan/parisuhteeseen/lisääntymään.

      • kaipuuta vain....

        Minä aion ainakin seurustella ja rakastua niin kauan, kun joku vain viitsii kinnostua. aivan vanhanakin tirkistelen ryppyisten silmien takaa komeita ja kauniita puoliskoita vastakkaisia. seurustelua, rakastumisia kertakaikkisesi ainiaan. Olen helposti rakastuvaa ainesta ja tykkään niin perkeleesti. rakkaudella muistan ja lämmöllä kaikkia, joihin olen tulisesti rakastunut. en moiti. he ovat ihania. muistosi kaunis, iäti elää sydämessäni. kaiholla kaivaten rakastunut.


      • eghtjtrjtk

        Totta puhut. Maapalolla on jo 7 miljardia ihmistä. Joka on jo liikaa. joten mitä sitä lisääntymään. Toki suomessa olis veilä tilaa.


    • ystävä jeesus

      Sullahan on SUU PUHUMISTA varten.suu ei kulu juteltaessa, puhuessa, käytä sitä ujo tallukka. Muuten värkkisi kuivettuu housuihisi ja voit testamentata sen museoon käyttämättömänä, saavat sinkut ihailla, kuinka hyvin on säilynyt puhtoinen ja ....
      hypi tasajalkaa ja älä änkytä, taputtele käsiäsi yhteen ja hypi tasajalkaa ja katse kohti taivaanisää jeesusta kohden. Oi jeesus kristus anna minulle rohkeutta, että osaisin toimia treffeillä joustavasti. tule minulle oi rakkaani vaimokseni ja ollaan yhdessä hamaan hautaan asti. tuleepa sekin käytettyä, yhtä lakanaa sotkiessa ja peittoa pölyyttäessä, ja yhtä sängyn narinaa kuunnellessa toistuvasti uudelleen ja uudelleen..... taas ja taas kin rukoilemme jumalaa...

    • NIckaria

      Tilastojen mukaan puhuja katsoo toista reilu 30% ajasta, kun taas kuuntelija 70% ajasta, joten kannattaa yrittää vaan pitää juttu sellaisena että molemmat puhelee tasaisesti.

      • Pianolankaa

        Kannattaa tosiaan pitää mielessä tuo 30% / 70% sääntö, ETTEI VAIN VAIKUTA YHTÄÄN OUDOLTA!


    • maailmalla

      Maailmalla on uusi trendi tehdä ansoja julkisille paikoille. Ihmiset valmistavat kaikenlaisia ansoja julkisille paikoille missä ihmiset liikkuvat. Ansojen virittäjistä on uutisissa joka päivä ja ihmiset seuraavat mielenkiinolla tapahtumia joka päivä. Ansat ovat tuonneet ihmisten arkipäivään pelkokertoimen. Koskaan ei voi tietää astuuko ansaan ja miten paha on ansa.

      • gamess

        Tyhmä peli jota tyhmät pelaavat. Saavat kiksejä kun pääsevät uutiseen. Kuvittelevat saavansa mainetta, kun ovat jotakin saaneet aikaiseksi.


    • Eräs norjalainen

      Olen panoseuraa vailla.

      • Islantilainen

        Tulen panemaan turskan uuniin ja nakkini sun lihapiirakkaan. Sen jälkeen pannaan maate.


      • Ruotsalainen
        Islantilainen kirjoitti:

        Tulen panemaan turskan uuniin ja nakkini sun lihapiirakkaan. Sen jälkeen pannaan maate.

        Ny lähetään kaikki homobaariin!


      • suostun ilomielin...

        Olen valmis panemaan kanssasi vaikka aamuun asti. Nussitaan ,niin että banjot soi balalaikat. älä kerro vaimollesi. että me yhdessä pannaan.


    • jooooooooooooooooooooo nyt uusi --------- [email protected] "sähköposti osoitteeni" - olen mies ja silmissäni on salaista seuraa jumalalle "karsastaa" niinkuin linssissä on normaalia sukuvikaa, ei sitä minun tapaus naisia eikä ihmisiäkään siedä katsella, joten voi olla kyllä ihmiskunnan parhaimpien puolien jäädä käytöstä, ellei seuranhaku tuo oikeita kuvioita elämääni .... tämä ihmiskunnan lisääntyvälle volyymille kaiken muun kiireisen ohella .

    • emilia79

      Minä olin juuri kahvilla miehen kanssa,joka oli hyvin mukava ja ihana,mutta siis oli aivan kaltaisesi. Vilkuili muualle puhuessaan,korkeintaan katsoi minua salaa kun itse katsoin muualle.Tulkitsin kyllä hänen käytöksensä niin ettei hän ole kiinnostunut,jotenka sen takia en häneen yhteyttä pahemmin ole pitänytkään,vaikka sitä olisin tahtonutkin omasta pulestani

      • Ujohkopoitsu

        Tilanne ei kyllä ole aivan sama. Katson kertojaa silmiin, mutta kun itse puhun, en voi keskittyä jos toinen tuijottaa jatkuvasti silmiin.

        Eli vaikka haluatkin pitää häneen yhteyttä niin et pidä?!?!
        Tulkinnan sijaan varmaan kannattaisi kysyä asiaa häneltä suoraan, jos kerta olet hänestä kiinnostunut.


    • women games

      Miehen pitää olla semmoinen joka vie ja määrää, mutta mikään pomomainen ei saa olla.

      • todellakin mies

        Olen rakastunut mies, sinuun aivan tulisesti, Olet ensimmäinen ,johon olen rakastunut ja viimeinen . ihana mies . rakastan sinua ikuissti elämäni loppuun asti. minun mies, mieheni rakas. rakkaudella sinun akkasi.


    • vapauss

      Suomessa kaikki on samanlaisia ainoastaan ulkonäkö on erillainen. Maailmalla kaikki on erillaisia ja ulkonäkö on samanlainen. Vapaa maa luo erillaisia toimintamalleja toisin kuin suomessa.

    • silmissäs nään

      Luin rimpsun ja mielestäni tuo, ettei ole lapsena oppinut juttelemaan
      vapaasti, on perussyy ujouteen. Toiset lapset on prinsessoja syntyessään
      ja itten on näitä, ei meidän erkki osaa. Miettikääpä vanhemmat, misä
      meni kasvatus vikaan.

      • persoonallisuus häir

        Ei mielestäni ole näin
        .Ei missään kasvatuksessa ole menty vikaan.
        Mun mielestä persoonallisuus häiriö. Lievä kehitysvamma. Ite oon ujo ja puhe hieman epäselvää sekä lukihäiriö. Monet ovat luuleet, että oonko kännissä kun puhe on hieman epäselvää. En ole ja mielestäni synnynäinen vamma mulla..

        Veljelläni on myös asperger syndrooma joten jotain suvussa periytyvää se toki voi olla. Eli suvussa sitä on ollut äidin puolella.


    • hyvä

      katsele vaan tissejä .välillä voi katsoa silmiin ja lähettää telepaattisen viestin naisella joka minä pääsen noita nuolelaan ja puristeleen.

    • näin

      seksi ensin sitten puheet. katsot naista kiimasilla silmillä ja wood housuissa . muuta ei tarvii. suomalainen nainen harrastaa yli 100 tyypin kanssa seksiä ennen kuin ehtiin naimisiin. oli joku tutkimus. ei varmaan montaa sanaa vaadi et saa äksöniä.

    • puolimukava

      Naiset kiinnittää huomiota pinnallisiin asioihin, pieniinkin eleihin. Mutta nainen ei saata tietää että miehellä voi olla hieman rahaa ja valtaa. Voisi laittaa naiselle vaikka mökin meren rannalle ja kaikkea mukavaa. Jos naiset luulee itsestään liikoja, olevansa tilanteen ´pomo´, ei voi kuin nauraa. Tiedän useita hyvän näköisiä, rikkaitakin vaatimattomia miehiä joilla ei ole juuri mitään pätemisen tarvetta, jopa hieman ujon oloisia Einareita. Toimissaan sitten täysiä tekijöitä. Mutta antaa kukkahattutätien päteä :) Hah!

      • rakastakaa tunteella

        Minne sinulta unohtui rakkaus ja välittäminen? Jos miehellä on valtaa ja rahaa, mutta ei rakkautta, silloinhan nainen on huora, joka on valtaa pitävän miehen kanssa naimisissa. raamatussa sanotaan, jos minulla ei ole rakkautta, olen kuin helisevä, kilisevä vaski. Ja mitä vaikuttaa olla tyhjässä mökissä, jossa ei olerakkautta ja kodin tai mökin tuntua. Miehen ja naisen välillä pitää olla rakkaus, miten voit sänkyyn mennä, jos et pysty muuhun kuin maksulliseen panoon, tyhjä tunne jää ja se vain masentaa puolisoa, että taas tuli maksettua seksillä tämäkin homma. koti? mökki? varallisuus? Älkää hyvät ihmiset alkako palvomaan mammonaa, jos ei ole tunnetta puolisoon. Hyi olkoon. Annan Jeesukselle tuomita tälläiset liitot hävitykseen ja voittakoon rakkaus avioliitot. Onnea ja menestystä ja paljon rakkautta ja VÄLITTÄMISTÄ.


    • Miss.Henni

      Ujous ei ole väärin eikä varsinkaan mikään sairaus (välillä on tuntunut siltä että joku ajattelee niin) mutta siitä pitää mielestäni treffikumppanille kertoa mielellään etukäteen. Itsekin olen ujo ja nuorempana eivät miehet ollut ollenkaan kiinnostunut lähtemään toisille treffeille. Nykyään kun olen saanut enemmän itsevarmuutta ja olen kertonut aina olevani vähän ujo ainakin ensitapaamisella ja siten kaikki on sujunut paremmpin nykyään kuin nuorempana.

      En ajattele että mies valehtelee.. Mutta mua voisi ennemminkin mietityttää onko mies vaivaantunut seurassani vai eikö hän ole kiinnostunut, jos mies vilkuilee muualle puhuessaan. Se ei kuitenkaan itsessään vaikuta siihen lähdenkö uusille treffeille vaan tarkkailen kokonaisuutta ja ehkä testaan muulla tavalla onko mies kiinnostunut jos en ole siitä varma.

      • Ujohkopoitsu

        Miehenhän pitäisi olla itsevarma ja kaikkea, eikä todellakaan tunnustaa mitään siihen suuntaan, että olisi ujo tai ettei pysty keskittymään sanomisiinsa jos nainen katsoo silmiin. Olisihan se varmaan reilua, mutta eikö se ole sitten muka totaalinen turn off? Uskon että on, koska:

        Tuli tässä nyt sitten testattua tuo Miss.Hennin vihje:
        sattumalta tapasin baarissa naisen ja kerroin hänelle, etten pysty katsomaan kauaa silmiin ja haen mieluummin kiintopisteen jostain muualta, jotta voin keskittyä siihen mitä olen kertomassa.
        Nainen sanoi ymmärtävänsä. Mikä oli lopputulos? Edes numeroita ei vaihdettu, saati sitten treffejä...että näin.


      • 4565752
        Ujohkopoitsu kirjoitti:

        Miehenhän pitäisi olla itsevarma ja kaikkea, eikä todellakaan tunnustaa mitään siihen suuntaan, että olisi ujo tai ettei pysty keskittymään sanomisiinsa jos nainen katsoo silmiin. Olisihan se varmaan reilua, mutta eikö se ole sitten muka totaalinen turn off? Uskon että on, koska:

        Tuli tässä nyt sitten testattua tuo Miss.Hennin vihje:
        sattumalta tapasin baarissa naisen ja kerroin hänelle, etten pysty katsomaan kauaa silmiin ja haen mieluummin kiintopisteen jostain muualta, jotta voin keskittyä siihen mitä olen kertomassa.
        Nainen sanoi ymmärtävänsä. Mikä oli lopputulos? Edes numeroita ei vaihdettu, saati sitten treffejä...että näin.

        Ei ole turn off! Oma siippani kertoi heti alussa että on todella ujo eikä välttämättä juttele vuolaasti alussa. Kun asian tiesin niin ei jäänyt sellaista oloa että toinen ei olisi kiinnostunut. Katsekontaktia ei paljon ollut ja selvästi näki että teki töitä juttelun kanssa. Minä jutustelin niitä näitä kunnes toinen siitä sitten parien treffien jälkeen rentoutui ja todellakin oli vaivan arvoista. Tällä hetkellä olen korviani myöten rakastunut tähän ujoon mieheen (ei tietenkään enään seurassani ujostele) ja on todellinen aarre verrattuna niihin lipeviin pelimiehiin joita yleensä olen saanut kimppuuni.

        Ehkä voisit tulevaisuudessa vain mainita tuosta ujoudesta ja jättää sen kummemmat selittelyt katsekontaktin vaikeudesta kokonaan pois. Saattaa herättää joissakin ihmisisssä fiiliksen että on jotain muutakin vialla kun mennään fyysisiin yksityiskohtiin. Ujous yleensä ei ole turn off.


    • Pälyilijätär

      Kuulostaa teiniseurustelulta. Minulla oli nuorena ja on yhä edelleen pelko katsoa ihmisiä silmiin, olivat he sitten miehiä tai naisia. Vanhemmat parit tapaavat toisensa työn tai harrastusten merkeissä, jolloin he pelkäämättä katsovat toisiaan silmiin, ennen kuin edes vielä tiedetään, että tullaan rakastumaan.

    • Työkseen puhuva

      Se, minne ja miten katsot, antaa vinkkiä siitä, miksi katsot muualle. Valehtelu ei tule mieleen, mutta muut ajatukset kyllä. Naisen kaula-aukkoa ei kannata katsoa. Sen sijaan on ihan luonnollista, että mietiessään sanottavaansa ihminen katsoo yläviistoon. Ei kannata silloin yrittää väkisin katsoa silmiin. katso vaikka sitten, kun olet lopettanut repliikkisi. Sillä tavoin menee ihan sujuvasti. Ja sehän on mainiota, että pystyt keskittymään noin hienosti siihen, mitä toinen sanoo! Mainiota!

      • Ujohkopoitsu

        "Sen sijaan on ihan luonnollista, että mietiessään sanottavaansa ihminen katsoo yläviistoon. Ei kannata silloin yrittää väkisin katsoa silmiin. katso vaikka sitten, kun olet lopettanut repliikkisi. Sillä tavoin menee ihan sujuvasti."

        Näin mielestäni teenkin. Tai sitten katson jonnekin alaviistoon tai ohimeneviä autoja pihalla yms.
        Ehkä juttuni eivät vaan ole tarpeeksi kiinnostavia tai ehkä en ole niin komea livenä kuin kuvat minusta antavat ymmärtää. En mielestäni edes ole niin ujo, koska mielestäni puhun aika paljon.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe