Mitä mieltä

Ihan ohimennen kysyy

olette 50 vuotiaista miehistä jotka keräilee kaverilistoihinsa -20 ja 20 vuotiaita nuoria naisia?
Onko se ihan tervettä vai mitä se on?

23

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivumennen vastaa

      "Mies kun tulee tiettyyn ikään
      niin ei sillä pelaa mikään" ♪♫

      Siitä se johtuu. 50-vuotias mies tarvitsee vahvat virikkeet, jotta yhtään nytkähtää. Nuori nainen antaa pienen värähdyksen vanhaan velttoon veitikkaan.
      Nuorta naista imartelee miesten ihailu.
      Päiväuneksi jää useimmiten.
      Fifty-sixty, sanoisi Nykänen. Molemmat saavat jotain.

      • Eikö välitä enää

        Leikkiäkö? Entä vaimo? Entä jos olisi toisinpäin? Vaimo tekisi samaa?


    • Huomannut

      Noita on paljon täällä. Minua ainakin ällöttää ja en vastaa niille.

      • ei huomannut

        Täällä? Mistä kenenkään ikää tiedät? Saahan täällä kukin satuilla, mitä kehtaa.


      • kokemusta
        ei huomannut kirjoitti:

        Täällä? Mistä kenenkään ikää tiedät? Saahan täällä kukin satuilla, mitä kehtaa.

        Kai noissa nimimerkeissä on vuosilukuja ja luuletko että se jää niiltä yhteen viestiin. Pillua vonkaavat.


      • ei huomannut
        kokemusta kirjoitti:

        Kai noissa nimimerkeissä on vuosilukuja ja luuletko että se jää niiltä yhteen viestiin. Pillua vonkaavat.

        Vuosilukuja?

        Jos ne on kengännumeroita tai ÄO:n lukumäärä. Joku laittaa syntymävuotensa, toinen ikänsä, kolmas minkä sattuu keksimään.

        Eiköhän tämä ole vonkuspaikoista huonoin.


      • Olisiko näin
        ei huomannut kirjoitti:

        Vuosilukuja?

        Jos ne on kengännumeroita tai ÄO:n lukumäärä. Joku laittaa syntymävuotensa, toinen ikänsä, kolmas minkä sattuu keksimään.

        Eiköhän tämä ole vonkuspaikoista huonoin.

        Aloituksessa luki "kaverilistoihinsa -20 ja 20 vuotiaita nuoria naisia"

        Tarkoittaa varmaan suomi24-profiilissaan kavereiksi tai facebookissa. Siellä kaksin voi sitten viestitellä ja viekoitella.
        Eihän tällä keskustelupalstalla ole kaverilistoja, ainakaan meillä puskilla.


      • harmaat hiukset
        ei huomannut kirjoitti:

        Täällä? Mistä kenenkään ikää tiedät? Saahan täällä kukin satuilla, mitä kehtaa.

        Kurttuiset naamatkin kertoo aika paljon.


    • ...

      Mnaah.

      Kun nainen tulee lisääntymiskyvyttömäksi, aika vaihtaa nuorempaan. Ihan luonnonlaki. Ja siihen kai perustuu moniavioisuus monissa kulttuureissa, kun paljon lisääntmiskykyisiä vaimoja, paljon lapsia. Elukoilla kiima-aikamsa, ihmisellä ei niinkään. Normaalisti kiima-aikana valitaan lisääntymiskykyinen naaras, joka siitetään. Tai kuten monilla lajeilla, siitetään useampia. Ihmisen homma monellakin tapaa erkaantunut luontaisesta, mutta lisääntymisvietti ei katoa minnekkään, naisilla kylläkin kyvyt. Sillekin muuten peruste. Liian vanha naaras ei ehkä elä tai pysty hoitamaan pentujaan, se jää tarpeettomaksi ja uutta kehiin.

      =DW=

      • kokemusta

        Ei ne jätä vaimojansa. Ihan turha väittää muuta. Olen kysynyt muutamalta. Nämä kokeilevat jäätä, heruuko nuoremmilta? ;)


      • ...
        kokemusta kirjoitti:

        Ei ne jätä vaimojansa. Ihan turha väittää muuta. Olen kysynyt muutamalta. Nämä kokeilevat jäätä, heruuko nuoremmilta? ;)

        Pitäähän ne jonkun ne sukatkin pestä ja laittaa ruokaa.

        =DW=


      • Sivumennen vastaa

        "=DW= "

        Tuossa on kyllä luonnolta jäänyt jotain ottamatta huomioon laskutoimituksessaan.

        Ensinnäkin mies kuolee keskimäärin kymmenen vuotta nuorempana kuin nainen. Mies n. 72-vuotiaana, nainen n. 81-vuotiaana.

        Miestä ei ole ollenkaan ottanut luonto huomioon pentujen hoitamisessa.
        Mieshän se enemmän liian vanha on mutta edelleen jotenkuten siitoskykyisenä yli 5-kymppisenä vokottelee nuorta naarasta. Vanhana yli 5-kymppisenä miehen siittämät pennut jää nuoren naaraan ja uuden uroksensa hoitoon.
        Ja luontonsa mukaan jos seuraava uros toimii, niin hylkii toisen pentuja. Luonnossa jopa tappaa ne.


      • ...
        Sivumennen vastaa kirjoitti:

        "=DW= "

        Tuossa on kyllä luonnolta jäänyt jotain ottamatta huomioon laskutoimituksessaan.

        Ensinnäkin mies kuolee keskimäärin kymmenen vuotta nuorempana kuin nainen. Mies n. 72-vuotiaana, nainen n. 81-vuotiaana.

        Miestä ei ole ollenkaan ottanut luonto huomioon pentujen hoitamisessa.
        Mieshän se enemmän liian vanha on mutta edelleen jotenkuten siitoskykyisenä yli 5-kymppisenä vokottelee nuorta naarasta. Vanhana yli 5-kymppisenä miehen siittämät pennut jää nuoren naaraan ja uuden uroksensa hoitoon.
        Ja luontonsa mukaan jos seuraava uros toimii, niin hylkii toisen pentuja. Luonnossa jopa tappaa ne.

        Jonkunhan ne täytyy lastenlapsetkin hoitaa.

        Hedelmättömät naiset huolehtivat kaikenlaisista asioista, sen jälkeen kun eivät enää itse pysty lapsia tekemään. Näinhän se oli suomessakin agraaliyhteiskunnan aikoina. Ja menneillä ajoilla asia vieläkin tärkeämpi. Porukan piti pitää itse huolta ihan kaikesta, mitä isompi pääluku, sen paremmat mahdollisuudet selvitä ja menestyä.

        Nykyäänhän asia in keinotekoisesti väänneetty nykyajan systeemiksi. Kakaroita hoitaa päiväkodit koulut jne. Ihmiset jää eläkkeelle nuorena ja elelevät loispummeina, hyödyttöminä vuosikymmenet. Tai on tavallaan hyötyä, ne työllistävät nuorempi sairaaloissa, vanhustentaloissa jne.

        Ihmiset käy taisteluitaan oikeussaleissa, joskus kyllä tapetaankin.

        =DW=


      • Sivumennen vastaa
        ... kirjoitti:

        Jonkunhan ne täytyy lastenlapsetkin hoitaa.

        Hedelmättömät naiset huolehtivat kaikenlaisista asioista, sen jälkeen kun eivät enää itse pysty lapsia tekemään. Näinhän se oli suomessakin agraaliyhteiskunnan aikoina. Ja menneillä ajoilla asia vieläkin tärkeämpi. Porukan piti pitää itse huolta ihan kaikesta, mitä isompi pääluku, sen paremmat mahdollisuudet selvitä ja menestyä.

        Nykyäänhän asia in keinotekoisesti väänneetty nykyajan systeemiksi. Kakaroita hoitaa päiväkodit koulut jne. Ihmiset jää eläkkeelle nuorena ja elelevät loispummeina, hyödyttöminä vuosikymmenet. Tai on tavallaan hyötyä, ne työllistävät nuorempi sairaaloissa, vanhustentaloissa jne.

        Ihmiset käy taisteluitaan oikeussaleissa, joskus kyllä tapetaankin.

        =DW=

        "=DW= "

        "Sillekin muuten peruste. Liian vanha naaras ei ehkä elä tai pysty hoitamaan pentujaan, se jää tarpeettomaksi ja uutta kehiin."
        "Jonkunhan ne täytyy lastenlapsetkin hoitaa. "

        5-kymppisten naisten lastenlasten hoito ei mitenkään ole perustelu 5-kymppisten miesten "uutta kehiin" villitykselle.
        Yhtä hyvin mies soveltuu lastenlasten hoitoon! Miehelle kuuluu myös lastensa hoito! Ei se viidenkymmenvillityksessä oleva mies nuorru itse, vaikka ikäisensä vaimona nuorempaan naiseen vaihtaa.


    • Alter ego

      DW perustelee mielipiteensä siittämishalulla mutta kun sen vanhan miehen sperma ei oikein laadukastakaan enää ole. Jos olisi, olisi myös jonkinlainen vaistonvarainen tieto siitä nuorilla naisillakin ja nuo uroista vanhimmat olisivat heidän hakujensa kohteena nimenomaan tuosta syystä, eikä esim. rahan takia....

      Minä kyllä luulen, että ne nuoremman naisen etsinnät johtuvat kylläkin vain siitä, että miehet saa sen 5-kympin villityksensä eli testosteronit ilmaisee kovalla ryminällä itsestään ennenkuin lopullinen romahdus tulee ja "käyrä" laskee huomattavasti. Ihan kuin naisillakin on vaihdevuotensa, on miehillä se villityksensä.
      Just luin ruotsalaisesta Allas-lehdestä (viime viikon nro) artikkelin jossa puhutaan asiaa 30v mies ja 40-50 v nainen: miksi juuri ne ikäryhmät kohtaavat toisensa helpoiten. Olisikohan siinä, että silloin mieskin osaa jo vaatia erotiikalta muutakin kuin "sisään ja laukaus" ja tietää riittävien taitojen löytyvän keski-ikäiseltä naiselta.

      Jutussa mainittiin kyllä nuorten miesten käyttävän vanhemmista naisista nimitystä Milf (joka on siis kehumista eikä tarkoita sitä, että nainen olisi osoittanut mitään kiinnostusta siihen nuoreen mieheen) ja Puuma, joka taas on kiihkeästi miestä/ miehiä etsivä.
      Mitäpä nimeä vanhemmista miehistä käytetään? Mieleen tulee vain 2:
      Harmaa pantteri ja (vanha) pukki, joista vain jälkimmäinen on yhtä ilkeän oloinen kuin Puuma.

      Vastaus aloittajan kysymykseen että onko se nuorten naisten nimien keräily vanhalle/ vanhenevalle miehelle tervettä vai ei, niin mielestäni on. Hänhän vain osoittaa todeksi sen 5-kympin villityksen omalla kohdallaan.

      • ...

        Maailmankaikkeuden paras ammatti:

        Leijonakuningas. Siis uros, lauman johtaja. Keskittyy lepäilemään ja lauman jontamiseen. Tärkeä tehtävä on lauman vartiointi. Kun naapurikuninkaan joukot hyökkäävät, käy leijonakuningas sotimaan puolustaakseen omaa laumaansa.

        Noin muina hommina on siittää kerran vuodessa lauman naaraat.

        Sitten kun leijonakuningas tulee vanhaksi, joku nuorempi leijona haastaa sen ja voittaa. Alkaa uudeksi leijonakuninkaaksi. Elämän kiertokulkua.

        Jaa, mitäkö muut urosleijonat hommailee. No, ne koittaa vonkua naarasta lauman ylijäämäjengistä, metsästelevät, taistelevat jne. Maainiten, kun leijona kaataa peuran, Leijonakuningas astelee syömään saaliista parhaat palat ensimmäisenä, sen jälkeen voikin käydä lepäilemään.

        Ei ole mun mietteitä, en muista, mistä olen ton tyyppisen jutun lukenut. Mutta mun mielestä toi on kokolailla totuus.

        =DW=


      • Nyfiken

        Hormonien heittely miehellä(kin) voi oikeasti olla syynä nuorten naisten vonkaamiseen ja se heittely saattaa olla joillakin niin voimakasta, ettei muuten normaaliälyisestä miehestä ikinä uskoisi, että hän toimii niinkuin toimii.
        Esim. tämän päivän iltapäivälehdessä on Ulkoministeriön vahvistuksella juttua huijatuiksi tulleista miehistä, oheistan linkin ja ensin pätkän tekstiä, joka tod.näk. vahvistaa muidenkin epäilyä hormonien vaikutuksesta:

        "Toisinaan virkamiesten varoitukset kaikuvat kuuroille korville.

        - Rakkauden voima on niin valtaisa, että vaikka henkilölle on selvästi kerrottu mitkä riskit ovat olemassa, hänellä voi silti olla kiusaus toimia toisin. Se on inhimillistä.

        Tavatonta ei ole sekään, että ulkoministeriö joutuu pettyneiden miesten suuttumuksen kohteeksi.

        - Eivät henkilökohtaiset purkauksetkaan aivan vieraita ole, mutta tällainen kuuluu viranomaistyön luonteeseen, Kuivalainen kuittaa."


        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288689532964.html

        Naisten vaihdevuosioireet ovat yleisesti tunnetumpia ja ovat järjestään ilkeilyn kohteena; keski-ikäiset naiset leimataan aina äkäisiksi. Miesten vastaavat hormooniheittelyt (viidenkympin villitys) vain kuitataan pilkallisesti, vähätellenkin.
        Joskus allekirjoittanut on miettinyt, että voisiko molempien sukupuolien kokemuksiin vaikuttaa tuo yksi ja ainoa hormooni: testosteroni?
        Tekeekö sen väheneminen naisten kehosta kiukkuiseksi ja äkillinen ryöpsähdys voimalla miehen kehossa saakin heidät iloisiksi vesseleiksi, joille kaikki on mahdollista?

        Vastaus aloittajan kysymykseen voisi olla, että kyllä se taitaa olla täysin tervettä ja kuuluu ikään.


    • melipide

      Tuntuuhan se vähän säälittävältä. Ehkä pappa-ikäisiä imartelee, jos nuoret tytöt kikattavat heidän jutuilleen ja nämä 50 miehet tykkäävät katsella kauniita tyttöjä. No, ei kai siinä mitään pahaa ole, jos juttelee nuorten tyttöjenkin kanssa, mutta luulisin, että tyttöjäkin vähän ahdistaa, jos joutuvat kokemaan ns. kuolaavia katseita. Mun mies on just tollanen kioskityttöjen naurattaja, joka kuvittelee varmaan olevansa kauheen vitsikäs :-D sorry

    • Menni

      Muistan kun itse olin nuori nainen. Silloin tuntui lähinnä vaivautuneelta ja tympeältä kun joku vanhempi mies ilmaisi kiinnostuksena. Koin itseni likaiseksi pappojen kuolaavien katseiden takia, vaikka en ollut mitään tehnytkään. Ajat varmaan ovat muuttuneet siitä? Tuolloin parikymppisenä jo nelikymppinen tuntui "hautaankaatuvalta"

      No, nykyisin mieheni koettaa kauppareissuillamme "flirttailla"(siis vääntää jotain noloa huumoria) nuorille kassaneitosille ja minä säälin häntä. Toki neitosten on palveluammatissaan koetettava olla ystävällisiä näillekin papparaisille, mutta kun muistan miten itse koin tuollaiset tilanteet, olen aika nolona siinä vieressä.

      Muutoin mieheni on ihan kelpo mies, ihan tavallinen pappa lapsenlapsilleen :))

      • dgshsdvhvdhdfh

        Tyttäreni mukaan vanhat äijät (30 hänen kategoriansa mukaan) viheltelyillään ja huuteluillaankin saavat oksettavan olon aikaiseksi ja tekee kuulemma mieli aina pinkaista pakoon, joten hän kiihdyttää askeleitaan ja pyrkii häipymään pois paikalta.
        Jotkut nuoret tytöt reagoivat kropan muuttumiseen anoreksialla (halu näyttää laihalta/poikamaiselta/lapselta - syitä on moniakin), onneksi omalla teinillä ei vielä ainakaan oireita.


    • Mitä luulet

      Vanha moninikki viksper53 ja kaverina 17 vuotias tyttö.Pedon elkeet?

    • Rykäisy

      Kerää eräät 50 täällä alle 18 vuotiaitakin listaansa? Toivottavasti nettipoliisi seuraa tilannetta.

      • Rykäisy

        Tietenkin voisi antaa nettipoliisille suoraan kyseiset profiilit. Tekevät heille mitä tekevät.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11681
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      151
      2336
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      249
      1486
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1060
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      930
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      872
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      767
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      729
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      27
      716
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      689
    Aihe