Premortaalinen reinkarnaatio -suolistotarina

(Tämä on taidetta! Dekkarin ja kauhukertomuksen yhdistelmä!)

Suolistolaiset matkaavat hikisessä bussissa kohti Pöytyää, länsi-Suomessa sijaitsevaa kylää... Paikalliset huhut kertoivat nettikummitukseksi kutsutun hirviön elävän seudulla ryöstellen kaupasta viinaa, haistelevan naisten pikkuhousuja pyykkikorista ja yleisesti tekevän kaikenlaista jäynää Sahlberggien sukukunnalle, sen olennon olemassaoloa suolistolaiset menevät selvittämään...

Suolistolaiset suhtautuivat olentoon eri tavoilla;

Lomatoyt oli pukeutunut kaapuun ja kantoi vyössään Raamattua ja käsissään valtavaa puista ristiä tarkoituksenaan manata kyseinen riivaaja takaisin pimeimpään Helvettiiin, johon se alunperin kuuluu.

Hekekee pelkäsi morsoa enemmän kuin 'nettispök' -ilmiötä, kuten paikalliset kutsuivat sitä kielellään...

Eräs trotskilainen ei usko nettikummituksen/nettispökin olemassaoloon, mutta hänellä oli varmuuden vuoksi mukanaan IT-vaatteet, joilla hän voisi huijata suolistolaisia ja "nettikummitusta", muille suolistolaisille hän oli kertonut Israelin tukijan saapuvan paikalle omia reittejään...

Sivistynyt lukiolainen - symbolisesti, ei kirjaimellisesti - yhtyi Trotskin mielipiteeseen, koska sivistystasonsa vuoksi hän ei usko kummituksiin...

Kiekkoilija piti ilmiötä mielenkiintoisena, muttei kertonut mielipidettään samoin kuin Assassin, joka halusi salata viimeiseen asti yksityisyyttään, jonka suojaksi hän oli tehnyt niin monta tuplatunnusta että Rainbowdash jäisi toiseksi...

VeH kantoi mukanaan salapoliisitarvikkeitaan piilossa harmaan dekkarisadetakkinsa alla, hänellä oli mukanaan Suomi-Ruotsi sanakirja, tulostettuja dokumentteja nettikummituksesta ja erilaisia tutkimusvälineitä.

Nasse pohti kyseisestä olennosta tulevan hyvää tarinamateriaalia ja kantoi mukanaan taskumattiaan, Preppertowwzin ajatellessa olennon olevan swedupellejen hourailua.

Minä (ET): "Nää on Suomen ruottalaisii, ei swe..."

Preppertowwz: "Turpa kiinni! Punikki hiljaa!"

Kurpizza salasi kantansa asiaan johtuen syistä, joita hän ei halua kertoa... Älä kysy!

Siiliön, Nappulan ja Jokutyypin creepypasta kerho oli tottunut tälläiseen, ei puhuta heistä...

Lopulta bussi pysähtyi tuntien istumisen jälkeen ja he saapuivat vanhalle kartanolle...

Assassin koputtaa ovea ja oven avauduttua;

Alfred Sahlberg: "Vem? Mitä haluatte?"

Eräs trotskilainen astui esiin ja kertoi keitä he olivat ja pyysi yösijaa, Mathilda Sahlberg (Alfredin sedän kolmannen vaimon seitsemäs lapsi, kolmas tytär) antoi suolistolaisille luvan yöpyä, mutta varoitti nettispökin läsnäolosta vanhassa kartanossa...

Trotski naurahti ja sanoi: "Emme ole typeriä turisteja, jotka uskovat kaikenlaisten nettispökien olemassaoloon, sori Mathilda!"

Silloin talon yläkerran ikkunasta tilannetta tarkkaillut arvokkaan näköinen mieshahmo juoksi paikalle ja huusi: "Täällä ei puhuta siitä pärkkälän otuksesta sanallakaan! Vihaan veljeäni!"

Mathilda: "Rauhoitu Efraim, Georgios on ollut mananmailla jo suuriruhtinas Rurikin ajoista..."

Kartanosta kaikui naurua ja lasin särkymisen ääniä, sekä ruotsiksi kiroilua...

(Jatkuu...)

68

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XD
      Repesin heti ekalla kappaleelle... Toivokaamme, ettei Nettikummitus tule tänne...

    • Ihan hyvä alku, mutta...

      Mikä hemmetti on "Premortaalinen reinkarnaatio"? Nämä tarinoidesi otsikot ovat välillä täyttä hepreaa!

      • Se liittyy jatkoon... Siinä nimessä on pieni paradoksi...


    • Reinkarnaatio tarkoittaa jälleensyntymistä...

      • Premortaalinen puolestaan kuolemaa edeltävää.


    • Kas kun on juuri ollutkin nämä dekkarit ja mitkälie äidinkielenkurssilla, huomenna on koekin...

      Suolistotarinaa tosiaan tulee kuin ripulipaskaa.

      • Sahlbergeja on kuin ripulipashaa. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Sahlbergeja on kuin ripulipashaa. XD

        Samoin kuin Miikkael Anderzchön-men-jag-kallas Micke:jä.


      • icepicked kirjoitti:

        Samoin kuin Miikkael Anderzchön-men-jag-kallas Micke:jä.

        Ööh? Nyt meni ohi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ööh? Nyt meni ohi...

        Yleisin svedunimi on minun tietääkseni Mikael Andersson, ja jokikisen Mikaelin lempinimi on Micke.


      • icepicked kirjoitti:

        Yleisin svedunimi on minun tietääkseni Mikael Andersson, ja jokikisen Mikaelin lempinimi on Micke.

        Meillä oli ruotsinkirjassa kans lause: Jag kallas Micke...


      • kurpizza kirjoitti:

        Meillä oli ruotsinkirjassa kans lause: Jag kallas Micke...

        "Jag heter Mikael Berg. Jag kallas Micke! Jag spelar dataspel med mina kompisar." Klick?


      • icepicked kirjoitti:

        "Jag heter Mikael Berg. Jag kallas Micke! Jag spelar dataspel med mina kompisar." Klick?

        Aivan!!! Oletteko kuunnelleet jo maagisen Ooa hela natten -laulun??


    • (Jatkoa!)

      Suolistolaiset, Efraim, Alfred ja Mathilda juoksivat kohti äänien lähdettä ja saapuivat lopulta olutpanimoon, jossa vanha mies kiroili; "Satans nettispök... Min öl..."

      Efraim: "Gustav, mitä se jävla nettispök meni tuhoamaan?"

      "Gustav" osoitti hajonnutta viinapulloa, joka oli täydellisesti puhdistettu lattialla olevaa lätäkköä lukuunottamatta, joka sekin katosi muutaman sekunnin päästä ryystämisäänen kuuluessa ja saman naurun jatkuessa...

      Assassin: "Kuka on nettispök?"

      Gustav, Alfred ja Mathilda kavahtivat kysymystä, mutta Efraim vastasi: "Nettispök on meidän sukukuntaamme erityisesti Pöytyän 'familjen' piinaava riesanhenki, minä tiedän sen olevan min bror Georgios..."

      Siiliö: "Miksi vit*ssa Mathilda sanoi Georgioksen olevan kuollut jo suurruhtinaiden päivinä ja te väitätte olevanne hänen veljensä?"

      Efraim: "Veljeni Georgios asui Holmgårdin - nykyinen Ryssland - ruhtinaan Rurikin palvelijana, mutta hänet murhattiin..." Efraim pysähtyy silittämään mustaa partaansa ja jatkaa..., "mutta nyt se pärkkälä kummittelee minun kartanossani!"

      VeH: "Partanne ei näytä satoja vuosia vanhalta, kuten et sinäkään..."

      Minä (ET): "Efraim ei ole ruotsalainen nimi..."

      Efraim: "Ennen oli muotia nimetä poikansa Raamatun nimillä! Ja minun ikäni ei kuulu teille! Häipykää! Valitkaa itse huoneenne kolmannesta kerroksesta!

      Gustav: "Finnhjävlarna... Min öl!"

      Suolistolaisten kävellessä kohti kolmatta kerrosta Hekekee kysyi oliko tänne tuleminen sittenkään hyvä idea Sahlbergit eivät vaikuttaneet kovinkaan täysjärkisiltä...

      Jokainen suolistolainen otti oman huoneen, paitsi Eräs trotskilainen sanoi jakavansa huoneensa kaverilleen Israelin tukijalle, Hekekee epäili jotakin irstasta pikkuisessa mielessään, mutta ei puhuta siitä...

      Illan koitettua Mathildan sisar Maria pyysi suolistolaisia syömään heidän ruokasaliinsa, koska kutsusta kieltäytyminen ei tulisi kysymykseen herrasväen kartanossa jokainen saapui paitsi Trotski joka vaihtoi vaatteensa kiipesi ikkunasta ulos ja tuli pääovesta sisälle saliin Israelin tukijana...

      VeH: "Missä sinä olit?"

      Minä: Kiertelemässä ja kaartelemassa Pöytyää, kunnes löysin tänne..."

      Ilman enempiä kysymyksiä ja selityksiä istuuduimme pöytään, hetken matkalaisten syödessä ja tyydyttäessä janoaan Gustavin ja Efraimin lasit nousivat ilmaan ja sama nauru alkoi taas uudestaan...

      Gustav: "Georgios! För helvete!"

      Efraimin yritti olla välittämättä lentävästä lasistaan tyytyi haukkaamaan leipäänsä, "Gustav, älä ilahduta nettispökiä..." hän kuiskasi ja yritti näyttää mahdollisimman rauhalliselta oluen valuessa hänen hiuksilta alaspäin, koska Efraim ei välittänyt hetken päästä "Georgios" siirtyi kiusaamaan Suwastikaa ottamalla tämän lautasen ja heittämällä sen suoraan tulisijan yläpuolelle.

      Muutamat suolistolaiset alkoivat vapisemaan, jolloin Bernardiksi kutsuttu viiksimies kertoi Kurpizzalle, Alicelle, VeHille ja Oceanille, että pari kertaa Georgios oli nyrskäyttänyt keittäjää takaapäin, joten kannattaa olla varuillaan...

      Bernardin ilmoitus ei saanut kenenkään oloa paremmaksi, mutta silloin Lomatoyt kysyi: "Miksi kuolleella muka on lihan himoja?"

      Kysymys tuntui häiritsevän nettispökiä, jolloin se heitti Preppertowwzin lasin kohti Lomatoytia joka otti kopin...

      Kiekkoilija: "Miten sinulla on tuollainen reakointikyky?"

      Lomatoyt ei vastannut heti kun kaikki olivat syöneet, he lähtivät huoneisiinsa, harvat tosin pystyivät nukkumaan VeH mietti ratkaisua ET/IT -ongelmaansa ja minä mietin selitystä siihen mikä - tai kuka - nettikummitus on, pukeuduin Trotskiksi ja lähdin yöllä muiden nukkuessa vaeltamaan käytävillä etsimässä ratkaisua...

      (Jatkuu!)

      • HeKeKee'd

        Minäkin luulin että tämä olisi tätä jatkuvalla syötöllä tulevaa perusripulipaskaa, mutta tämähän sai kivaa luonnetta!

        Jatkoa odotellessa...

        Tekin olette lukeneet Kummittelu-palstan juttuja? Se nettikummituspaskahan on aivan naurettavaa. Se mukama tuli jostain kuvasta jonka joku linkkasi sivuille. Siis eihän siinä ole mitään logiikkaa tai järkeä?

        ...Morso on tämän takana.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Minäkin luulin että tämä olisi tätä jatkuvalla syötöllä tulevaa perusripulipaskaa, mutta tämähän sai kivaa luonnetta!

        Jatkoa odotellessa...

        Tekin olette lukeneet Kummittelu-palstan juttuja? Se nettikummituspaskahan on aivan naurettavaa. Se mukama tuli jostain kuvasta jonka joku linkkasi sivuille. Siis eihän siinä ole mitään logiikkaa tai järkeä?

        ...Morso on tämän takana.

        Koko Nettikummitus on läppä, jota palstalla viljellään. Pelkkää trollailua ja spämmäämistä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Koko Nettikummitus on läppä, jota palstalla viljellään. Pelkkää trollailua ja spämmäämistä...

        Hetkinen, mikä tämä nettikummitusjuttu oikein on? Hekekeellä on selvästi yliaktiivinen mielikuvitus monestakin mielestä. Taidat, IT, pitää nimestä Efraim?


      • icepicked kirjoitti:

        Hetkinen, mikä tämä nettikummitusjuttu oikein on? Hekekeellä on selvästi yliaktiivinen mielikuvitus monestakin mielestä. Taidat, IT, pitää nimestä Efraim?

        Nettikummitus on Kummitus palstalla oleva ilmiö, joka liittyy Sahlbergin sukuun ja Pöytyän kartanoon;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9891116
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10729222
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11706892

        Efraim on hienoin ulkomaalainen nimi, jonka tiedän ja yksi Sahlberg kutsui itseään Efraimiksi, joten otin hänen nimimerkkinsä mukaan, mutta hepreassa aikoinaan nimettiin ihmisiä ominaisuuksien ja ulkonäön (jne...) mukaan Efraim tarkoittaa 'hedelmällistä', kuten Adam 'ihmistä'...


    • XD

    • niin hyvä kuinka usein tätä suolisoppaa tulee


      Ps en oo kauaa käyny pulinat palsalla

      • Niin usein kun keksitään. Välillä ei tule viikkoihin mitään ja välillä niitä on jatkuvasti...


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin usein kun keksitään. Välillä ei tule viikkoihin mitään ja välillä niitä on jatkuvasti...

        ok



        Ps aika usein vastataan kaikkeen täällä muihin keskustelu sivuihin verrattuna


    • (Jatkoa)

      Kävelin Trotskin asussa käytävillä enkä huomannut mitään epäilyttävää, kunnes kuulin alakerrasta puhetta, painauduin oitis seinää vasten kuuntelemaan valitettavasti en nähnyt puhujia;

      Alfred: "Pitäisikö karkoittaa ungdomar pois från vår hus?"

      Efraim: "Nettispök tekee sen puolestamme... Varför Mathilda edes päästit heidät sisään?"

      Tuntematon: "Minusta meidän kuuluisi häätää heidät pois ainoastaan ajatellen heidän turvallisuuttaan."

      Alfred: "Sacharias, ei nettispök ole tappanut ketään ja heistä voi olla hyötyä Pöytyälle..."

      Gustav: Ja, många turister (en saanut selvää keskikohdasta) många pengar! Pengar för Pöytis och Sahlberg!

      Sen jälkeen alakerran Sahlbergit vaihtoivat puheenaiheen juoruamiseen naapureistaan Österbergeista ja jonkun Haraldin uuden traktorin ihmettelyyn, päätin lopettaa kuuntelemisen ja mennä nukkumaan nettikummitus ei tehnyt huomatakseni mitään...

      Aamulla ruokapöydässä VeH totesi: "Eilen IT:lla oli mielenkiintoinen puhe tämän nettikummitus jutun kannalta."

      Hekekee: "Mitä hän sanoi?"

      VeH: "Antoi ohjeen kuinka voi tunnistaa valehtelijan jollain neurolingvistisellä ohjelmoinnilla ja elekielen perusteella... Kuulemma hän haluaa tätä hyödynnettävän Sahlbergien kanssa keskusteltaessa..."

      Kuullessani äskeiset sanat ajattelin VeHin valehtelevan, sillä en minä ollut eilen illalla pukeutunut Israelin tukijaksi, vaan salakuuntelin Sahlbergejä, mutta suurin pelonaiheeni oli "IT:n sanat", sillä mistä VeH olisi keksinyt neurolingvistisen ohjelmoinnin; hänen täytyi puhua jollekin, joka oli pukeutunut minun valeasuuni...

      Onneksi minäkin tiesin millaiselta valehtelijan elekieli näyttää, jolloin pyrin kaiken taitoni mukaan välttämään käsien kätkemistä, sekä yritin säilyttää katsekontaktin tavallisissa määrin... Koska olen vuosia esiintynyt kahtena ihmisenä hätävalheiden kertominen oli minulle helppoa, joten pystyin osallistumaan keskusteluun paljastamatta itseäni;

      Minä (ET): "Mitä jos se oli toveri nettispök?"

      VeH: "Ei voinut olla minä tunnen IT:n ja vannon keskustelleeni hänen kanssaan."

      Samalla hetkellä Motari astui rappusia alas väsyneenä ja vihaisen oloisena...

      Motari: "Se vei mun sienet kun te söitte, s*atana!"

      Gustav: "Ja det var nettispök... Georgios..."

      Koska Gustavilta ei tuntunut suomen kieli sujuvan päätin jutella Efraimille ja kysyin saisinko tietää hänen suhteistaan hänen "veljeensä" nettikummitus Georgios Sahlbergiin...

      Efraim kertoi Georgioksen saaneen nimensä isänsä Carlin toimesta Björniksi, mutta aikojen kuluessa Björn päätti ottaa nimensä pyhimys Georgios Voittajan mukaan, sillä hän halusi nuoleskella alueensa Hålmgardin uusia herroja ja piti "Karhua" typeränä nimenä ja Efraim jatkoi kertomalla Georgioksen tulleen murhatuksi petturina, jota hän ei luultavimmin ollut...

      Efraim: "Helvettiinkään veljeni ei kelvannut vaan nyt se piinaa Pöytyän Sahlbergejä..."

      Efraimin lopetettua puheensa minun suurin huoleni oli selvittää kuka löysi minun IT-vaatteeni ja käytti niitä illalla, sekä miten hän pystyi kulkemaan ohitseni käytävällä huomaamattani...

      (Jatkuu)

    • tää muuten on hyvä suoli tarina ja voisikko eeeehkä vähän vähentää ruotsia ku en ymmärrä sitä yhtän




      Ps ainoo sana jonka tiiän on böge enkä tiiä onks se kirjotettu oikein

    • Mielenkiintoista...

      • Kirjoitustyylistäsi tulee mieleen korppi, Fluttershy... Ei siis millään pahalla.


      • assassin kirjoitti:

        Kirjoitustyylistäsi tulee mieleen korppi, Fluttershy... Ei siis millään pahalla.

        Kurpizza varastit mun replan! >:(


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kurpizza varastit mun replan! >:(

        Varastinko? Anteeksi...


    • (Jatkoa)

      Kun kaikki olivat syöneet kävelin rauhallisen oloisesti huoneeseeni, vaikka todellisuudessa minua pelotti edellisen VeHin puhuman asian vuoksi, heti kun olin huoneessani avasin laukkuni ja sain nähdä IT:n vaatteiden olevan tallella... Kukaan ei ollut koskenut niihin...

      Lopulta aamun aikoina nettispök riehui taas Sahlberggien kanssa tällä kertaa se oli hajottanut television, jota jokainen meistä meni ihmettelemään, Sivistynyt lukiolainen näytti kyllästyneen nettikummitukseen ja halusi pois kartanosta, hetken päästä suolistolaiset olivat jakaantuneet kahteen joukkueeseen, joista toiset halusivat jäädä ja toiset lähteä...

      Kun kaikki palasivat huoneisiinsa Sivistynyt lukiolainen, Hekekee ja Suwastika jäivät olohuoneeseen keskustelemaan;

      Suwastika: "En aio hylätä kavereitani."

      SL: "Kuten? Haluatko teille joukkohaudan näiden hullujen jäljeltä?"

      Hekekee: "Entä tänne jäävät miten heille käy, jos poistumme?"

      SL: "Trotski johtaa suolistoa kuin Costa Concordiaa (

      • kurpizza

        Sehän selittääkin...


    • ok.......


      Ps oot suunnilleeen nopeempi kirjottaa ku mä lukee

    • (Jatkoa)

      Sain ilmeisesti kokea miltä yhteisomistaminen todellisuudessa tuntuu ja se ei ole kiva tunne jakaa ruumiinsa kuolleen Georgios nimisen ukon kanssa, yritin ottaa ruumistani haltuun ainut mitä sain aikaan oli väsytettyä ruumistani ja kuolattua lattialle...

      Silloin Georgios sanoi minulle: "Minä olen syntynyt maailmaan uudestaan sinun ruumiisi kautta, joten on turhaa edes yrittää pakoa!"

      Päätin olla väsyttämättä itseäni ja luovutin hetkellisesti ruumiini Georgioksen käyttöön ainoana tavoitteenani oli pitää järkeni toiminnassa ja hallita mieltäni, koska ruumis ei ollut minun omani enää...

      Georgios juoksutti minut kartanon katolle katsomaan majataloa, jossa Sivistynyt lukiolainen majaili Suwastikan ja Hekekeen kanssa, sitten Georgios sanoi: "Suurin uhkani on Lomatoyt, koska hän on ainut joka osaa manata, joten minä karkoitan hänet pois näiltä mailta, minä yritin aikaisemmin heittää häntä lasilla mutt'ei se peljännyt nettispökiä..."

      Kuulin Georgioksen äänen huutona aivojeni sisällä, toivoin sen äänen lakkaavan tuntui kuin olisin ollut keisarikunnan vasalli, jota vastaan keisari olisi kääntynyt... Tunsin kuinka Georgios raahasi ruumiini Sahlbergien olutpanimoon ja väänsi tynnyreiden hanat auki, jotta voisi sammuttaa saatanallisen janonsa minun ruumiin terveyteni hinnalla...

      Silloin ovi aukesi ja kuulin huudon;

      Gustav: "Nettispök! Se on riivannut yhden finnjävlarin! Min öl! MIN ÖL!"

      Lopulta paikalle saapui Alfred, Efraim ja kymmenen miespuolista Sahlbergia, joita en tuntenut;

      Efraim: "Satans nettispök! Georgios poistu hänestä tai poltamme ruumiisi roviolla!"

      Sahlbergit hurrasivat ja asettuivat taisteluun minua, siis Georgiosta vastaan. Pystyin Georgioksen hallitessa ruumistani voittamaan kolme samaan aikaan, mutta lopulta Sahlbergeja saapui paikalle entistä enemmin...

      Trotskin (minun toinen tunnukseni) ruumista raahattiin kaikkiin suuntiin ja lopulta miehet sitoivat minut pylvääseen Georgios kirosi, silloin Sahlbergit alkoivat keskustelemaan;

      Alfred: "Mitäs tälle tehää?"

      Efraim: "Kutsutaan se uskovainen... Lomatoyt taisi olla sen nimi... Georgios vihaa heitä, kiitos isä Nestor, paras ortodoksisaarnaaja, jonka tiedän"

      Sacharias: "Nyt kun se on köysissä huvitellaanko vähän sen ruumiilla? Kostetaan palvelijattariemme puolesta!"

      Kun useat (Suomen) ruotsalaismiehet leikkivät ruumiillasi Itellan postimerkki- toimintaa ja olet sidottuna pylvääseen sinulla ei ollut varaa kieltäytyä, lopulta puolen tunnin leikkimisen jälkeen kohtalo armahti Trotskia ja Lomatoyt lähestyi paikkaa.

      Kuullessaan askelten äänet Sahlbergit vetivät vetoketjut kiinni jokaiselta osapuolelta ja Georgios tokaisi: "Kumpi on parempi joutua helvettiin vai olla näitten seurassa..."

      Lomatoyt karkoitti Georgioksen takaisin pimeyteen, mutta suolistolaisten poistuttua paikalta uusi nettikummitus syntyi edellisen tilalle, sillä Sahlbergit eivät lopu maailmasta koskaan, ei elävinä eikä kuolleina... Harmi että nettikummitus oli puhkonut kaikki kondomit, joten väestönkasvua eivät Sahlbergit pystyneet hillitsemään...

      Älkää itkekö Trotskin puolesta, sillä hän onnistui hoitamaan itseään psykologian avulla takaisin normaalitilaan...

      (Loppu, uutta tarinaa odotellessa...)

      • Tuli mieleen yksi Klamydian kappale...


      • Mikäli ymmärsin oikein, minut käytännössä raiskattiin suåmenruåttalaisten toimesta? Hyyihyihyi... Pitää varmaan pestä silmäni, ehkä se pyyhkisi niiden verkkokalvolta tämän tekstin...

        Olin poissa puolitoista tuntia parhaimpana selausaikana, sillä luin Raamattua koko ajan. 100 sivua kerralla!


      • icepicked kirjoitti:

        Mikäli ymmärsin oikein, minut käytännössä raiskattiin suåmenruåttalaisten toimesta? Hyyihyihyi... Pitää varmaan pestä silmäni, ehkä se pyyhkisi niiden verkkokalvolta tämän tekstin...

        Olin poissa puolitoista tuntia parhaimpana selausaikana, sillä luin Raamattua koko ajan. 100 sivua kerralla!

        Kirjoitan suolistotarinoita hetken mielijohteesta... Nyt kävi näin... Otan osaa, koska olen narsisti (


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kirjoitan suolistotarinoita hetken mielijohteesta... Nyt kävi näin... Otan osaa, koska olen narsisti (

        Ai että nyt kävi näin! En tosiaan voinut sille mitään, kuten jo kerroitkin.

        Noh, ainahan uhria voi lohduttaa sanomalla, että nyt vain kävi näin, sori, että tämä päättyi ikävästi... En minä pahalla, katsos kun... Ihan hyvällä vain ja aivan vahingossa törmäsin sinuun molo pystyssä, sori, ollaanko kavereita..?


      • icepicked kirjoitti:

        Ai että nyt kävi näin! En tosiaan voinut sille mitään, kuten jo kerroitkin.

        Noh, ainahan uhria voi lohduttaa sanomalla, että nyt vain kävi näin, sori, että tämä päättyi ikävästi... En minä pahalla, katsos kun... Ihan hyvällä vain ja aivan vahingossa törmäsin sinuun molo pystyssä, sori, ollaanko kavereita..?

        Ei se minun syytäni ole, vaan Sahlbergien erityisesti Georgioksen, katso kirjailijana ajattelin elähdyttää kertomusta lisäämällä mukaan opetuksen ettei kannata matkustaa tuntemattomien (Sahlbergit) luokse... Ajattele kuinka moni säästyy traumatisoinnilta kun he välttävät kyseisen kohtalon luettuaan edellisen kertomuksen...

        Otan osaa koska kyllä se minuunkin sattuu...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei se minun syytäni ole, vaan Sahlbergien erityisesti Georgioksen, katso kirjailijana ajattelin elähdyttää kertomusta lisäämällä mukaan opetuksen ettei kannata matkustaa tuntemattomien (Sahlbergit) luokse... Ajattele kuinka moni säästyy traumatisoinnilta kun he välttävät kyseisen kohtalon luettuaan edellisen kertomuksen...

        Otan osaa koska kyllä se minuunkin sattuu...

        No mutta tämähän on kollektivisaatiota parhaimmillaan. Yksi ruumis valjastettuna parhaimmillaan kymmenen eri henkilön käyttöön, ja ainakin seitsemän heistä pitää siitä. Joka tapauksessa vaatii aika paljon kirjoittaa tällainen tarina säilyttäen samalla mielenterveytensä.


      • icepicked kirjoitti:

        No mutta tämähän on kollektivisaatiota parhaimmillaan. Yksi ruumis valjastettuna parhaimmillaan kymmenen eri henkilön käyttöön, ja ainakin seitsemän heistä pitää siitä. Joka tapauksessa vaatii aika paljon kirjoittaa tällainen tarina säilyttäen samalla mielenterveytensä.

        Oikeastaan halusin nähdä miten ihmiset reagoi kun muutin hetkessä tarinan håmåerotiikaksi, mielenterveyteni ei horju koska keskustelen asiasta itseni kanssa kahdella eri tunnuksella suolistossa...


      • icepicked kirjoitti:

        No mutta tämähän on kollektivisaatiota parhaimmillaan. Yksi ruumis valjastettuna parhaimmillaan kymmenen eri henkilön käyttöön, ja ainakin seitsemän heistä pitää siitä. Joka tapauksessa vaatii aika paljon kirjoittaa tällainen tarina säilyttäen samalla mielenterveytensä.

        Mutta kerta te olette sama henkilö, IT käytännössä kirjoitti oman raiskauksensa...?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta kerta te olette sama henkilö, IT käytännössä kirjoitti oman raiskauksensa...?

        Niin, se jos mikä kysyy vahvaa mielenterveyttä. Håmåstelun lisääminen tarinaan oli tosiaan yllättävä käänne.

        Entä jos joku sairas runkku kiihottui tästä? (Kuinka voin edes ilmaista asian luomatta vaikutelmaa, joka antaa ymmärtää, että mie itse olen tällainen sairas runkku?)


      • icepicked kirjoitti:

        Niin, se jos mikä kysyy vahvaa mielenterveyttä. Håmåstelun lisääminen tarinaan oli tosiaan yllättävä käänne.

        Entä jos joku sairas runkku kiihottui tästä? (Kuinka voin edes ilmaista asian luomatta vaikutelmaa, joka antaa ymmärtää, että mie itse olen tällainen sairas runkku?)

        Ei herranjumala teidän ysiysijen kanssa! Meidän koulussa teidän sukupolvessa on 99% lissuja ja jonneja ja ainoa nero, jonka satun netin syövereistä löytämään, on perverssi.... XD


      • icepicked kirjoitti:

        Niin, se jos mikä kysyy vahvaa mielenterveyttä. Håmåstelun lisääminen tarinaan oli tosiaan yllättävä käänne.

        Entä jos joku sairas runkku kiihottui tästä? (Kuinka voin edes ilmaista asian luomatta vaikutelmaa, joka antaa ymmärtää, että mie itse olen tällainen sairas runkku?)

        Sitten kehotan hoidoksi psykologiaa... No mitäs sille voi jos jollain tuli kivailtapäivä tuon viestin ansiosta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sitten kehotan hoidoksi psykologiaa... No mitäs sille voi jos jollain tuli kivailtapäivä tuon viestin ansiosta...

        O.o Tiedättekö, että olette sairaita kumpikin?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sitten kehotan hoidoksi psykologiaa... No mitäs sille voi jos jollain tuli kivailtapäivä tuon viestin ansiosta...

        Taisi tulla muutakin kuin kiva iltapäivä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei herranjumala teidän ysiysijen kanssa! Meidän koulussa teidän sukupolvessa on 99% lissuja ja jonneja ja ainoa nero, jonka satun netin syövereistä löytämään, on perverssi.... XD

        *sairasta kikatusta*

        En pystynyt lukemaan tekstiä loppuun äidinkielentunnilla, sillä repesin, kun siinä luki, että mutsi duunas pakastekanaa.

        Et haluaisi tavata minua oikeasti, saatana puhua samasta aiheesta tuontikaupalla, ja joskus se aihe sattuu olemaan nyrskytys.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        O.o Tiedättekö, että olette sairaita kumpikin?

        Ketkä minä ja Trotski olemme sama henkilö, tarkoitatko minua ja Kurpizzaa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Taisi tulla muutakin kuin kiva iltapäivä...

        Täällä on ainakin kivaa, älkääkä te, lateksirunkkarit, yrittäkökään ymmärtää väärin minun kivaani!


      • icepicked kirjoitti:

        Täällä on ainakin kivaa, älkääkä te, lateksirunkkarit, yrittäkökään ymmärtää väärin minun kivaani!

        Mielenkiintoista... Kuka on lateksirunkkari?


      • icepicked kirjoitti:

        Täällä on ainakin kivaa, älkääkä te, lateksirunkkarit, yrittäkökään ymmärtää väärin minun kivaani!

        Että mikä? Lateksirunkkari?? Latksista minulle tulee mieleen semmoiset kumihanskat, mikä tuon tarinan takia äärimmäisen häiritsevää.
        Trotski, onko kaikki ihan varmasti hyvin..?


      • kurpizza kirjoitti:

        Että mikä? Lateksirunkkari?? Latksista minulle tulee mieleen semmoiset kumihanskat, mikä tuon tarinan takia äärimmäisen häiritsevää.
        Trotski, onko kaikki ihan varmasti hyvin..?

        Lateksista työ irstaat naiskentelijat saatte ihan ihte etsiä kuvamateriaalia, enhän mie teille runkkumatskua ala kaivelemaan!

        Mutta joo, kumihanskathan ne, ja kumikuningas Peter Pan. Ei, mikään ei ole enää hyvin.


      • icepicked kirjoitti:

        Lateksista työ irstaat naiskentelijat saatte ihan ihte etsiä kuvamateriaalia, enhän mie teille runkkumatskua ala kaivelemaan!

        Mutta joo, kumihanskathan ne, ja kumikuningas Peter Pan. Ei, mikään ei ole enää hyvin.

        Minun ajatuksen kukuni meni kerrankin epäpervosti: Lateksi = kumihanskat = ruumiinavaus = Patricia Cornewell =kuonahakku= kana

        Alan olla jo normaali!


      • kurpizza kirjoitti:

        Minun ajatuksen kukuni meni kerrankin epäpervosti: Lateksi = kumihanskat = ruumiinavaus = Patricia Cornewell =kuonahakku= kana

        Alan olla jo normaali!

        Minun aivoni taitavat olla lähtökohtaisesti erilailla viritetyt juuri nyt... Olemmeko koskaan miettineet, kenen kanssa puhumme?


      • icepicked kirjoitti:

        Minun aivoni taitavat olla lähtökohtaisesti erilailla viritetyt juuri nyt... Olemmeko koskaan miettineet, kenen kanssa puhumme?

        Pääasia, että jonkun kanssa. Yksinään keskustelu ei ole kuulemma normaalia...


      • kurpizza kirjoitti:

        Pääasia, että jonkun kanssa. Yksinään keskustelu ei ole kuulemma normaalia...

        Äläs nyt noin sano! Saatan loukkaantua!
        t: Trotskin kaveri alitajunnan syövereistä


      • kurpizza kirjoitti:

        Pääasia, että jonkun kanssa. Yksinään keskustelu ei ole kuulemma normaalia...

        Minä teen sitäkin. Nykyään vielä enemmän netissä Tukijan kanssa.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä teen sitäkin. Nykyään vielä enemmän netissä Tukijan kanssa.

        Minulle tulee mieleen lateksista vain... no... se... antaa olla.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä teen sitäkin. Nykyään vielä enemmän netissä Tukijan kanssa.

        Ajoitus 23:25... Illuminati... Molemmat viestit...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ajoitus 23:25... Illuminati... Molemmat viestit...

        Tämä onkin omiaan siivittämään minut koomankaltaiseen tiedottomuuden tilaan, siispä hyvää yötä, toverit.


      • icepicked kirjoitti:

        Tämä onkin omiaan siivittämään minut koomankaltaiseen tiedottomuuden tilaan, siispä hyvää yötä, toverit.

        Hyvää yötä minä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hyvää yötä minä!

        Ruumiimme on nyt sinun hallinnassasi. Toimi viisaasti.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minun ajatuksen kukuni meni kerrankin epäpervosti: Lateksi = kumihanskat = ruumiinavaus = Patricia Cornewell =kuonahakku= kana

        Alan olla jo normaali!

        kana = pakastekana = "En pystynyt lukemaan tekstiä loppuun äidinkielentunnilla, sillä repesin, kun siinä luki, että mutsi duunas pakastekanaa"


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        kana = pakastekana = "En pystynyt lukemaan tekstiä loppuun äidinkielentunnilla, sillä repesin, kun siinä luki, että mutsi duunas pakastekanaa"

        XD
        Mutsi teki pakastekanalle mitä?

        Minulla taas menee näin:
        kana = kaupasta lihatiskiltä ostettu kana = tyyppi pieksää kanaa kunahakulla = verinen kuonahakku = kanan pieksäjä on kusessa...

        Luin tuon kyseisen kirjan olessani 11 tai 12....


      • kurpizza kirjoitti:

        XD
        Mutsi teki pakastekanalle mitä?

        Minulla taas menee näin:
        kana = kaupasta lihatiskiltä ostettu kana = tyyppi pieksää kanaa kunahakulla = verinen kuonahakku = kanan pieksäjä on kusessa...

        Luin tuon kyseisen kirjan olessani 11 tai 12....

        No sitähän miekin, että mitä kanaraukalle oikein tehtiin? Meni useampi minuutti, ennen kuin lukemisesta tuli yhtään mitään.


      • icepicked kirjoitti:

        No sitähän miekin, että mitä kanaraukalle oikein tehtiin? Meni useampi minuutti, ennen kuin lukemisesta tuli yhtään mitään.

        Kun olin 9-12 vuotiaana luin äidiltä saamiani dekkareita. Ne olivat Kay Scarpetan tutkimuksia -sarjasta. Kirjailia oli ihan oikeasti työskennellyt patologina, joten kirja sisälsi paljon yksityiskohtia ruumiinavauksista ja muusta rikostutkinnasta. Eli siellä kyseistä toimenpidettä kuvataan muutenkin kuin "...pudotti suolet ämpäriin"...
        Ihan hupaisia, tosin pitkät pätkät hiukkasten tutkintaa ja murhapaikan roskien tonkimista väsyttivät.

        Kyseinen viittaus on... Mistähän kirjasta se olikaan? Kuitenkin, patologi osti kuonahakun ja kanan (valmiiksi kuolleen) kotiinsa ja testasi millaisia jälkiä se tekee ruumiiseen. Samana päivänä sitten poliisit tulivat patologin asuntoon ja löysivät verisen kuonahakun...


      • psychologi
        kurpizza kirjoitti:

        Kun olin 9-12 vuotiaana luin äidiltä saamiani dekkareita. Ne olivat Kay Scarpetan tutkimuksia -sarjasta. Kirjailia oli ihan oikeasti työskennellyt patologina, joten kirja sisälsi paljon yksityiskohtia ruumiinavauksista ja muusta rikostutkinnasta. Eli siellä kyseistä toimenpidettä kuvataan muutenkin kuin "...pudotti suolet ämpäriin"...
        Ihan hupaisia, tosin pitkät pätkät hiukkasten tutkintaa ja murhapaikan roskien tonkimista väsyttivät.

        Kyseinen viittaus on... Mistähän kirjasta se olikaan? Kuitenkin, patologi osti kuonahakun ja kanan (valmiiksi kuolleen) kotiinsa ja testasi millaisia jälkiä se tekee ruumiiseen. Samana päivänä sitten poliisit tulivat patologin asuntoon ja löysivät verisen kuonahakun...

        kiinnostaako sinua, pizza, kuonahakut ja kuolleet kanat?
        oletko iskenyt silmäsi näihin kaksijalkaisiin ja sulkaisiin lentokyvyttömiin broilereihin?
        yritätkö tehdä italianpataa?


    • aika aika aika...... loppu



      Ps mitä saatanaa

    • sitä sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe