Valitus rakennusluvasta

17v omasta tahdosta

"Rakas" mökkinaapurimme on valittanut Kakskerrassa, Turussa sijaitsevan mökkimme rakennusluvasta. Tarkoituksena on laajentaa ja uudistaa vanhaa "alamökkiämme", joka on rakennettu aika rannan tuntumaan, ylämäkeen.
Oikeasti järkevää perustelua ei naapurimme ole esittänyt tietääkseni, vaan perustelu valitukseen tod. näk. on rauhan rikkominen tms. perustelu, mitä voidaan käyttää missä tahansa valituksessa. Toisin sanoen; naapurillamme ei ole muuta tarkoitusta, kuin pitkittää lopullisesti välttämätöntä mökin valmistumista, yksinäisten päiviensä sadistiseksi huviksi.
Tällä hetkellä ollaan arvioitu valituksen käsittelyn loppuun saamisen kestävän n. 7 kuukautta mikä tarkoittaa, että emme voi aloittaa laajentamista tänä kesänä, tai edes tänä vuonna. Isäni oli sopinut valmiiksi lähes kaikki poraustyöt yms. ja sopinut tapaamisia ym. rakennustöitä varten. Hän oli ottanut töistä vapaata ja niin edelleen ja niin edelleen... Ja nyt kaikki tämä on TURHAA?!?! Poraukset ym. joudutaan perumaan ja niiden ajankohtaa joudutaan muuttamaan ( ottaen huomioon, että meille sopiva päivä ei sovi duunarille = 3 kuukautta lisää rakennustöiden aloittamiseen).
Koska suomen kielellä, mielestäni, en voi sanoa miltä tuntuu juuri nyt, niin sanon sen englanniksi: I'M FU**ING PISSED OFF RIGHT NOW!!!!
Kertokaa mitä mieltä olette tästä ja muista samanlaisista tapauksista.
Kiitti

2

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmer

      Niin, en pysty tunnetiloihin samaistumaan, mutta oman elämänkokemuksen myötä olen oppinut, että mulukkuja on ja niitä tulee aina olemaan. Mökkinaapurisi on juuri sellainen.

      En käsitä mikä naapurisi kaltaisilla on se perimmäinen ongelma vai pohjautuuko se kusipäisyys todellakin johonkin lapsuuden kipeään traumaan, voivoi.

    • 218

      Voitko vielä tarkentaa, että minne ja millä perusteella naapurisi on asiasta valittanut? Rakennusluvan yhteydessä pyydettävässä naapurin kuulemisella ei pysty aiheetta projektia venyttämään, sillä siinä pitä olla oikea peruste asialle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3805
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3022
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2950
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2798
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2744
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2485
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2283
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1971
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1947
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1897
    Aihe