Raitapaidalle

S.P.

On upeaaaaa tietää susta ja sun olemassaolosta.

Olethan jo kasvissyöjä, kuten Afrikan serkkusi:)

21

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitapaita69

      Syön nykyään pelkästään Ravintola Rosinassa. Siellä on hymyilevä palvelu ja runsaat täytteet.

      • tekotäytteetköhän

        Oletko varma, etteivät naureskele(hymyilyksi vain luulet) Sinulle:))

        Raitapaita Rosinassa lienee koomista:))

        Kenellä ne täytteet on ja missä!


      • S.p.

        Vladivostokista on lyhyt matka Rosinaan.

        Olin eka työpaikassani Kuopiossa ja erään kuudesluokkalaisen tytön
        toinen nimi oli Roosa.

        Hän punastui aina kun sen sanoi.


      • Halisyli- Stadi

        Saako sieltä konjakkiakin?

        Ole varovainen sen suhteen.

        Viimeksi munasit itsesi lähes varmaakin varmempaan häpeäpaaluun.

        Sinusta tuli miehenkipeä.

        Se on paha ja tarttuva, vakava sairaus.

        Voit syödä miehen.

        Nielläkin.

        Silloin susta tulee miehennielijä.

        Siihen auttaa vain hali.

        Minä halaan Mielelläni sairaudet pois.

        Hyvin Mielelläni.

        Ensin raidat ja sitten ...

        Sitten halaaaan vaan.

        Halaan ilmaiseksi.

        Jälkeni jää pysyväksi.

        Ei lähde millään pois.

        Se on rokotusta muistuttava toimenpide ja takaa immuniteetin.

        Muita miehiä kohtaan.


    • Raitapaita69

      Raitani tulevat siitä kun olen niin läski ja paidassani näkyy makkarat. Välilihasta löytyy täytteet ja sissijuustolla ne dippailen. Anusta hieman sipaisen. YO!

      • Et ollut

        Et ollut aito Se.


    • RaitapaitaK.

      Saitko paitasi pestyä, sori joskus vähän läikkyy ;)! Oot kai se punatossuisen mies kanssa jonka kanssa oli ''ihan hyvä olla'' hetki!

      • S.P.

        Äidillä pesetin paidan. Sori kun en pystynyt kuin halimaan sinua, tiedäthän sen minun miehuusvaivani, kun ei ota eteen. Milloin pääsen taas halimaan..?


      • RaitapaitaK.
        S.P. kirjoitti:

        Äidillä pesetin paidan. Sori kun en pystynyt kuin halimaan sinua, tiedäthän sen minun miehuusvaivani, kun ei ota eteen. Milloin pääsen taas halimaan..?

        Äidillä kannattaakin paita pesettää, kun ei sinusta itse siihen ole. Peräkammarin pojat ovat aina peräkammarin poikia. Minkäs seeprakaan raidoistaan pääsee. Ja miehuusvaivasi ovst jo kaikkien tiedossa, jos ei ota eteen niin otetaan takapakkia.


      • Raidat, mustat valke
        S.P. kirjoitti:

        Äidillä pesetin paidan. Sori kun en pystynyt kuin halimaan sinua, tiedäthän sen minun miehuusvaivani, kun ei ota eteen. Milloin pääsen taas halimaan..?

        Kuulepa paine, ei sinul ole mitään vaivoja, sen verran terhakkaa tekstiäkin olet taas päästellyt. Kuopion sällit on sinul kateellisia. Ja joku tuntematon raitapaita on yrittänyt minuna sinua härkkiä. Kirjoitapa minulle nyt joku kaunis juhannuksenalusruno mikäli olet hereillä ja yökukkuja kuten minä. Nähdään. Käyn lukemassa juttujasi. Älä hättäile, ei tässä mihinkään kadota. Töitä vaan välillä.

        Seepra


      • Kirjoitt. kilpaa Ei
        Raidat, mustat valke kirjoitti:

        Kuulepa paine, ei sinul ole mitään vaivoja, sen verran terhakkaa tekstiäkin olet taas päästellyt. Kuopion sällit on sinul kateellisia. Ja joku tuntematon raitapaita on yrittänyt minuna sinua härkkiä. Kirjoitapa minulle nyt joku kaunis juhannuksenalusruno mikäli olet hereillä ja yökukkuja kuten minä. Nähdään. Käyn lukemassa juttujasi. Älä hättäile, ei tässä mihinkään kadota. Töitä vaan välillä.

        Seepra

        Enemmän mieluummin kirjoittelen novelleja. Voitin IS:n ekapalkinnonkin, kun eka ja ainoon kerran kilpailemaan kirjoittamalla ryhdyin.

        Se oli eräänä Juhannuksena erikoisjuhlanumerossa.

        Ystävien mukaan aivan loistojuttu.

        Ja hyvin taidolla väsätty- myönnän.

        Eräänä aamuna sen väsäsin-

        Illemmalla hioin timantiksi sitten.

        Sen myönnän, että tulokseen olin tyytyväinen.

        Kannustivat kirjoittamaan lisää.

        Mitäpä minä.

        Ylllytyshullu kun en ole.

        Sorry, että kuulosti kehumiselta.


      • piilopaikka katolla
        Raidat, mustat valke kirjoitti:

        Kuulepa paine, ei sinul ole mitään vaivoja, sen verran terhakkaa tekstiäkin olet taas päästellyt. Kuopion sällit on sinul kateellisia. Ja joku tuntematon raitapaita on yrittänyt minuna sinua härkkiä. Kirjoitapa minulle nyt joku kaunis juhannuksenalusruno mikäli olet hereillä ja yökukkuja kuten minä. Nähdään. Käyn lukemassa juttujasi. Älä hättäile, ei tässä mihinkään kadota. Töitä vaan välillä.

        Seepra

        Alusrunoja on aika vaikee kirjoitella.

        Juhannuksesta en mitään tiedä.

        Kaupungissa ei silloin ole ketään.

        Japaniilot oli ihmetelleet Juhannuksena, miksi meemme piiloon Jussina!

        Stadissa ei ketään eikä mitkään paikat juuri auki.

        Minä en mene.

        Piiloon en mene.
        Piiloon en mene.


      • Hyvvee
        Raidat, mustat valke kirjoitti:

        Kuulepa paine, ei sinul ole mitään vaivoja, sen verran terhakkaa tekstiäkin olet taas päästellyt. Kuopion sällit on sinul kateellisia. Ja joku tuntematon raitapaita on yrittänyt minuna sinua härkkiä. Kirjoitapa minulle nyt joku kaunis juhannuksenalusruno mikäli olet hereillä ja yökukkuja kuten minä. Nähdään. Käyn lukemassa juttujasi. Älä hättäile, ei tässä mihinkään kadota. Töitä vaan välillä.

        Seepra

        Tee hyvää ja ajattele hyvää. Se tarttuu pahimpaankin terroristiin. Jopa halipulaan.


      • S.p.
        Raidat, mustat valke kirjoitti:

        Kuulepa paine, ei sinul ole mitään vaivoja, sen verran terhakkaa tekstiäkin olet taas päästellyt. Kuopion sällit on sinul kateellisia. Ja joku tuntematon raitapaita on yrittänyt minuna sinua härkkiä. Kirjoitapa minulle nyt joku kaunis juhannuksenalusruno mikäli olet hereillä ja yökukkuja kuten minä. Nähdään. Käyn lukemassa juttujasi. Älä hättäile, ei tässä mihinkään kadota. Töitä vaan välillä.

        Seepra

        Seepralle:

        Jokin, jokin laulaa...


      • Onnenmyyriäinen
        Raidat, mustat valke kirjoitti:

        Kuulepa paine, ei sinul ole mitään vaivoja, sen verran terhakkaa tekstiäkin olet taas päästellyt. Kuopion sällit on sinul kateellisia. Ja joku tuntematon raitapaita on yrittänyt minuna sinua härkkiä. Kirjoitapa minulle nyt joku kaunis juhannuksenalusruno mikäli olet hereillä ja yökukkuja kuten minä. Nähdään. Käyn lukemassa juttujasi. Älä hättäile, ei tässä mihinkään kadota. Töitä vaan välillä.

        Seepra

        Kylläpä olit kohtelias kahdessa ekassa lauseessasi. Kiitos Seeeeepra- rakas!

        En hättäele ennee minä.

        Oon ällikällä piähä lyötynnä.

        Minä Onnenmyyrä.


      • leikattava on
        Raidat, mustat valke kirjoitti:

        Kuulepa paine, ei sinul ole mitään vaivoja, sen verran terhakkaa tekstiäkin olet taas päästellyt. Kuopion sällit on sinul kateellisia. Ja joku tuntematon raitapaita on yrittänyt minuna sinua härkkiä. Kirjoitapa minulle nyt joku kaunis juhannuksenalusruno mikäli olet hereillä ja yökukkuja kuten minä. Nähdään. Käyn lukemassa juttujasi. Älä hättäile, ei tässä mihinkään kadota. Töitä vaan välillä.

        Seepra

        Kyllä minä issoon mahaleikkaukseen valmistaudun.

        Sinusta hyö ouvat katteellisia, kun miun kanssaen huastelet korreella kielellä.


    • vi7un sek0pää7

      Menkee muualle "keskustelemaan". Häiritsette yksityisillä viesteillänne yleistä keskustelupalstaa. Sitä paitsi, tämä akateeminen leskimies(s.p.) voisi lopettaa siellä julkulassa netin käytön..

      • Mieti sitä

        Mitenhän tätä palstaa pystyisi enää häiritsemään, näitä pissakakka-juttuja, samaa ravintolanmollauspaskaa ja teinien älämölöä vuodesta toiseen yms.? Joo, on tosi korkea taso, on kuule. Sitä sitä häiritään, juu, niin varmaan. Mikähän täälläkin oikeasti häiritsee! Pakkoko on tulla sinunkaan siihen sitten notkumaan häh? Pane konees kiinni tai lue jotain muuta.


      • saakirjoittaahan

        Tänne SAA kirjoittaa.


      • Olet ihan seko

        Jo nimimerkkisi kertoo, kenen on syytä lopettaa. Tämä on palsta kirjioitella. Ei tuo sinun juttusi ja niccisi ole kirjoitusta.


      • jungleman
        Olet ihan seko kirjoitti:

        Jo nimimerkkisi kertoo, kenen on syytä lopettaa. Tämä on palsta kirjioitella. Ei tuo sinun juttusi ja niccisi ole kirjoitusta.

        UGALA BUKALA. TÄMÄ VAPAA MAA. MINÄ SAADA KIRJOITTAA. TÄMÄ OLLA RASISMI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe