Vihkoja, tuotanto

vihkotyttö

haluan perustaa yrityksen, ja suunnitella omia vihkoja ja teettää ne jossain. Missä saa teetettyä omia vihkoja? Sidottuja vihkoja, muistikirjoja?

6

209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskapostirobotti2

      Mähän en mistään vihkojen tekemisestä tiiä mutta iha tällee ehotuksena ni eikös tommosee melki kannattas olla joku oma liiketila missä voisit itte ne sit suunnitella ja valmistaa? samalla ostelis jotku teipin leikkuu koneet ni vois tehä vaikka semmosia siinä ohessa.. ja vaikka sen semmosen vehkeen millä paitoihin saa painettua jotaki kuvia. noi niiku tuli vaan mieleen et mite helvetissä saa kannattavaks ton homman myymällä jotain saatanan vihkoja?

      • potenttiaalia on

        No suomes on jotai miljoona koululaista ja jos jokaiselle myy yhden vihkon nii sehän on jo miljoona euroa! Eli mun mielest potenttiaalia on!


      • Niin ja
        potenttiaalia on kirjoitti:

        No suomes on jotai miljoona koululaista ja jos jokaiselle myy yhden vihkon nii sehän on jo miljoona euroa! Eli mun mielest potenttiaalia on!

        Saanen muistuttaa teitä kilpailevista tuotteista. Tarkoitan vain, että ne miljoona koululaista ei melko varmasti osta vain yhden valmistajan tuotetta.


      • Sähköinen-viestintä
        Niin ja kirjoitti:

        Saanen muistuttaa teitä kilpailevista tuotteista. Tarkoitan vain, että ne miljoona koululaista ei melko varmasti osta vain yhden valmistajan tuotetta.

        Valtion hankintatpoimen (Hanselin) kanssa et pääse kauppoihin.
        Suomessa ei juuri yli 10vuotiaat tarvitse käytä vihkoja.

        2-4 vuotta x 55000 = 200 000 vihkoa kyllä niillä on tekijät ja toimitusketjut.

        Markkinoi vihkosi kehitysmaihin:) neuvomaan en kanavia ala,
        miljoona tarvittiin 1960 luvulla.


    • tukkuri1

      http://www.alibaba.com/showroom/wholesale-paper-notebooks.html

      Valmiita vihkoja, mutta varmaan saa tehtyä sopimuksia joidenkin valmistajien kanssa vihkojen tekemisestä omien suunnitelmien mukaan. Nykyisillä kilpailuilla hinnoilla ei kannata vihkoja suomesta/euroopasta ostaa jos aikoo elantoa niillä saada. Eli kontaktia kiinaan vaan.

      • kysntääeiole

        No joo. Kiinastaa ostaa ja myydä Kiinaan - Aasiaan- ja Afrikkaan..Jos seilläkään enää.

        On varsin kapaalla alalla jos puuhastelee pelkkien vihkojen kanssa, aika mennyt ei enää palaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe