Yaris-mies päivystää VIELÄKIN keskuskadun varrella

setä?

Kävin pitkästä aikaa melkein kahteen vuoteen jämsässä ja siellä se kummajainen vieläkin päivystää! Auton väri vaan vaihtunut.. Kiinnostaako sitä vaan jämsän hurja liikenne vai teinityttöjäkö se kyttää?!? Ennen oli bunkkerin väki sopivasti aitiopaikalta nähtävissä.. huomaa ettei ihmisellä taida olla paljoo sisältöä elämässä :/

166

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feikkileikki

      Kuinkas on oman elämäsi laita? Onko ukkos lähtenyt "lihaa" ostamaan? Onkohan vanhaa vai tuoretta? Nautaa vai härkää?? Siinä sitä pohdittavaa illan kuluksi. Vaihdevuodetkin painaa päälle ja hampaatkin putoaa suusta. Ei kelpaa enää kuin Slussenille jäätelön imijäksi.

      • setä?

        olen mies, eikä mulla ole ukkoa. ei huolta, arvon "feikkileikki".


      • Heti hokasin
        setä? kirjoitti:

        olen mies, eikä mulla ole ukkoa. ei huolta, arvon "feikkileikki".

        Hyvin tunnut olevan perillä siitä, missä ja kuinka teinejä kannattaa Jämsässä kytätä. :-)


    • Klaninuppi

      Arvon friikki,hah!

    • Olkkola

      Eikös just tämä parkissa istuminen ja teinityttöjen kävely edestakas keskuskatua ole aina ollut jonkinlainen Jämsäläinen ilmiö???? Mun vanhempi veli harrasti sitä parkissa istumista jo 70 luvulla !!

      • Kopsis kapsis

        Minä olen nähnyt teinityttöjä kävelemässä keskustan kaduilla myös monessa muussa kaupungissa. Ihan ulkomaillakin.


      • Arvoton saalis
        Kopsis kapsis kirjoitti:

        Minä olen nähnyt teinityttöjä kävelemässä keskustan kaduilla myös monessa muussa kaupungissa. Ihan ulkomaillakin.

        Koira kyytiin ja kadulle ajamaan.


    • lihavahko kaljupää

      Pelimuoto
      Toto7, voitto ainoastaan kun 7 oikein


      Valinnat


      Toto75-1 1 ( 5,2 )

      Toto75-2 2 ,3 ,6 ,12 ,13 ,16 ( 5,10 )

      Toto75-3 1 ,2 ,4 ,5 ,12 ( 10,3 )

      Toto75-4 2 ( 1,9 )

      Toto75-5 1 ,3 ,4 ,7 ,9 ,10 ,11 ,12 ( 2,6 )

      Toto75-6 1 ,2 ,3 ,4 ,5 ,9 ,10 ,12 ( 8,11 )

      Toto75-7 7 ( 3,8 )


      Panos
      0,05

      Hinta
      96,00

      Voitto
      11730,60

      Loppusumma
      11663,40

      Pelin tila
      Lunastettu

      Oikein
      7
      Tämäkin pikkuvoitto tuntui tosi mukavalta. Ei tarvi parkissa olla.

      • Arvononni

        Onneks olkoon,saat särvintä ja ryystää lientä.


    • Tuuri pyörii

      Jämsänkosken pöntönmäellähän ne vapaavuorolaiset vasta autoissaan päivystävätkin. Mitähän onnea ne odottavat?

    • billy1

      Joo itsekin olen tämän huomannut pöntönmäellä. Eräs vanhempi mies tummassa farmari volvossaan istua nököttää päivät pitkät. Tosin saman tapauksen oon nähnyt jämsässäkin torin laidalla.

      • Kyösti Kyttänen

        Miksi ihminen ei saisi istua autossaan? Kumpi kyttääjä on kyttääjämpi, se joka istuu autossa, vai se köyhä piruparka joka jalkamiehenä kyttää autossa kyttääjiä?


      • Hepotoi ja vei
        Kyösti Kyttänen kirjoitti:

        Miksi ihminen ei saisi istua autossaan? Kumpi kyttääjä on kyttääjämpi, se joka istuu autossa, vai se köyhä piruparka joka jalkamiehenä kyttää autossa kyttääjiä?

        Mutta varisjannu otti herneen nokkaan ku kyselin pankkikorttini perään.taidan vaihtaa välittäjää ja vaihdan kortinkin.


      • Arvotonta salaa
        Hepotoi ja vei kirjoitti:

        Mutta varisjannu otti herneen nokkaan ku kyselin pankkikorttini perään.taidan vaihtaa välittäjää ja vaihdan kortinkin.

        Mut auto o vaihtunu farkkuun


      • Auvilan kampus
        Arvotonta salaa kirjoitti:

        Mut auto o vaihtunu farkkuun

        Heitä vihje,sui!


      • kolinaan heränny

        No kukas se skootteri kuski on joka päivystää toria vastapäätä ja aamuaikaisin koluaa roskiksia kuin citykarhu konsanaan :P


      • Jämsän Otso
        kolinaan heränny kirjoitti:

        No kukas se skootteri kuski on joka päivystää toria vastapäätä ja aamuaikaisin koluaa roskiksia kuin citykarhu konsanaan :P

        Kerro tarkemmin,kuvaus oli hauska.


      • kuukerinnelli 25 cm
        Jämsän Otso kirjoitti:

        Kerro tarkemmin,kuvaus oli hauska.

        Kuka se hilse-ukko on auvilasta joka keräilee alan miesten pankkikortit?


      • Banaaniukko 5,7cm
        kuukerinnelli 25 cm kirjoitti:

        Kuka se hilse-ukko on auvilasta joka keräilee alan miesten pankkikortit?

        Hää o hyväntekijä,ei kuivetu kurkut.


      • Hersleppi33cm
        Banaaniukko 5,7cm kirjoitti:

        Hää o hyväntekijä,ei kuivetu kurkut.

        On kuin minun mulkkunipää


      • sköntsä
        Hersleppi33cm kirjoitti:

        On kuin minun mulkkunipää

        joo minunkin toimeentulotuki menee suoraan arvopankkiin,korko huono mutta prosentit kovat.


      • Hyväntekijä arvossa
        sköntsä kirjoitti:

        joo minunkin toimeentulotuki menee suoraan arvopankkiin,korko huono mutta prosentit kovat.

        Ajatella,millainen hyväntekijä meille on suotu.Näen oikein sädekehän arvostetun miehen yläpuolella.Ei tarvitse kuolla janoon,mutta nälkä tahtoo kiusata.


      • vasikanmaitoa
        Hyväntekijä arvossa kirjoitti:

        Ajatella,millainen hyväntekijä meille on suotu.Näen oikein sädekehän arvostetun miehen yläpuolella.Ei tarvitse kuolla janoon,mutta nälkä tahtoo kiusata.

        eihän lypsäviä lehmiä kannata tappaa.


      • Palveluammatissa
        vasikanmaitoa kirjoitti:

        eihän lypsäviä lehmiä kannata tappaa.

        Eipä tietennii,mutta tuppaavat potkasee tyhjää suht varhain muutennii..ja hyvä vasikka elää juomalla.


      • Ropparihuut
        Palveluammatissa kirjoitti:

        Eipä tietennii,mutta tuppaavat potkasee tyhjää suht varhain muutennii..ja hyvä vasikka elää juomalla.

        Taitaa olla tämä auvilan mies poliisin vasikka,kun saa rauhassa harrastaa ammattiaan ja piinasta vähäosaisia .


      • Auvilan keisari
        Ropparihuut kirjoitti:

        Taitaa olla tämä auvilan mies poliisin vasikka,kun saa rauhassa harrastaa ammattiaan ja piinasta vähäosaisia .

        Olen miettinyt samaa,huutaa pää punaisena ,vasikka!
        kalikka taitaa kalahtaa omaan jalkaan.


      • sullemulle
        kuukerinnelli 25 cm kirjoitti:

        Kuka se hilse-ukko on auvilasta joka keräilee alan miesten pankkikortit?

        tarkemmin, missä asuu?


    • ilmiantaja

      Laittakaas tähän palstalle Yariksen väri ja rekkarin ensimmäinen kirjain ja viimeinen numero, niin saadaan me muutkin ruveta ukon puuhia seuraileen.

      • Iso Masi

        Huristelee farmarilla nyt ja iso koira on kyydissä.S...


    • 1000 euron eläke

      Eikös tämä kaveri ole koko ikänsä ollut eläkkeellä?? Itse myös eläkkeellä valtion hommista. En kyllä uskalla pelata sadan euron pelejä niin kuin tämä kyseinen kaveri. Täytyy olla todella hyvät "sivutulot".

      • Ryypytön Roope

        Juottovasikoita muutama ja hevoset juoksee!


    • kyylä kyttä

      Rekkarin kirjaimia ja numeroita näkyviin !!

    • tojotatyttö

      Yaris:etupää musta,takapää punainen. Rekn:o AAA123.

      • mulqvisti

        Heh, heh, lutka... en vaivaudu edes kännykällä tarkastamaan noin päivän selvää trollirekkaria.

        Lisää rekkareita kehiin, että päästään ukkoa toljottamaan.


      • Poliisille tiedoksi

        Myyjä viinaa ja/tai huumeita?


      • sullemulle

        taitaa olla taksikuskin rekkari


    • Reilusti Virosta

      Täällä on jo monta selkeää vihjettä.

    • Jämpsän nainen

      Nyt on pakko laittaa että keskustelussa on sekoitettu kaksi ihmistä. Toinen on se joka vain viettää aikaa keskuskadulla parkissa, antakaa hänen olla. Sitten on se toinen josta jo puhetta paljonkin ylempänä. Valitettavasti samanlainen auto molemmilla.

      • käräytetään se

        Laita sen viinanmyyjän rekkarista eka kirjain ja viimeinen numero... hommataan jätkä lusimaan.


      • Ryypytön Roope

        Eikö mene päähän,että auto on vaihtunut.Nyt on farmari.Palomäessä on jano ja Auvilasta tulee apu.


    • sepänkuja

      Lue aloittajan viesti, tarkasti. Aloittakaa oma ketju sille Auvilan koiramiehelle!

    • Kiuvaaja

      Kyllähän se ahdistaa jos toinen vaan totolappuja täyttää ja pärjää hyvin. Helpostihan se johtaa tällaiseen kateelliseen panetteluun ja mustamaalaamiseen. Jaksamista ja parempia aikoja teillekin.

      • Sui sui

        Arvoisa herra,pelaa ja voita,mutta ei sun eläke siihen riitä.virosta viinaa ja juopoille kalliilla velaksi.et ole hyväntekijä,vaan trokari.


      • käräytetään se
        Sui sui kirjoitti:

        Arvoisa herra,pelaa ja voita,mutta ei sun eläke siihen riitä.virosta viinaa ja juopoille kalliilla velaksi.et ole hyväntekijä,vaan trokari.

        rekkaria näkyviin...


    • njuubh

      Kateus tekee mielen sairaaksi.

      • Ryypytön Roope

        Jos pelivoitoilla ostaa auton,ei sitä tarvitse toisten nimissä pitää.


      • polttaja
        Ryypytön Roope kirjoitti:

        Jos pelivoitoilla ostaa auton,ei sitä tarvitse toisten nimissä pitää.

        rekkari näkyviin...


    • Apinoitten planeetta

      Millähän aivoilla tekin ketään lusimaan saatte. Kai nyt viinaa saa aikuisille ihmisille viedä.

      • Kuivahuuli

        Juu,tietysti saa! Virosta tuotua saa myydä hyvällä katteella velaksi. Minä en ole vain koskaan kuullut,että joku tuo lahjaksi monelle juopolle vuosikausia ilmaista viinaa. Ei Auvilan Keisari pyhimys ole.


    • dum

      Nämä on näitten aivovammaisten hiekkapuhaltajien perseelle panemien akkojen kaakatuksia.

    • käry käy

      Auvilan Keisarin rekkari näkyviin!

      • Veneetön rannalla

        Taitaa myydä myös vene vakuutuksia,jos unohdat maksaa vene palaa.


      • Tulta munille
        Veneetön rannalla kirjoitti:

        Taitaa myydä myös vene vakuutuksia,jos unohdat maksaa vene palaa.

        Totta töriset,yks kamu parku,ett poroks muuttu paatti.


    • panick

      Ja henkivakuutuksia. Jos vasikoit se nostaa sun henkivakuutuksen. Kiduttaja Pullinenkin oli pyhimys tämän rinnalla.

      • Plösö

        Paskamaha pullan nassuttaja. Älä uhkaile,se on laitonta.


    • bbbbdddd

      Väittävät sen ÄO:n olevan liki 200. Nauraa kaikille aivopieruille.

      • Pääpiirteissään Ö

        Mistä syystä olet eläkkeellä? Ei ole häpeä jos viiraa.Jos olisit viisas,et eläisi noin!


    • ruokkija

      342:lla terästetyt lihapullat tekee terää sen koiralle.

    • uhhg

      Tänään oli lunastanut 8t. Kyllähän se kateellista tyhjäpäätä syö.

      • narahdus tulee

        Vielä se hommataan kaakelitaloon.


      • Katso peiliin
        narahdus tulee kirjoitti:

        Vielä se hommataan kaakelitaloon.

        Hyvä itsetunto kaverilla kyllä on. Yksinäinen hyypiö joka saa vain viinalla ns. kavereita!


    • koirakaverit

      Pidetty mies kaveripiireissään, siksi voi harrastellakin kaikenlaista.

      • Kuivakurkku

        Eihän trokari ilman asiakkaita pärjää..Mutta rotat jättää uppoavan laivan.Sieltä otetaa mistä vain saadaan juomista.


    • johannestulinen

      Tämä ketju on tosiaan täynnä ROTTIA. Kateellisia pahansuopaisia panettelijoita jotka ovat tuhonneet oman elämänsä lisäksi läheistensä elämän.

      • Auvilasta kajahtaa

        Kusipöksyt kasaan ja vedä kavereiden kanssa känni,helpottaa!


    • duupaduu

      Näkyi se kusipöksy/pää ilu olevan jo päivällä lasti housuissa kylällä.

      • Kusiluikku

        No niin,kaikki kyytiin ja Auvilaan Arvobubiin ,


    • uiuiuiui

      ilu on saanut vähän tavallista paksummat vaipat, oli sen näköistä haarakäyntiä keskuskadulla aamulla

    • jussi37

      Onko se joku lomalla oleva paperimies???

      • Viinasyöppö

        Ei ole vaan aikamiespoika


    • Taru Anneli

      se antais mulle varmaan jormaa kun olen sen puutteessa.

    • Dlflflfl

      Se on metallinharmaa yaris. Ennen ajoi punasella. Niin hieno mies että, tukkakin on nahkaa. Sukunimi on fel alkunen. Eikä ole vaihtanut farkkuun. Melkein aina parkissa ex eläinexpertti liikkeen kohdalla.

      • Sui farkku

        Joo,hän on jo vanhempi herra joka tarkkailee kylää.Tämä toinen on sitten Auvilan keisari trokari joka ajaa kalju hikoillen juomista kylän pultsareille.Kaksi eri tyyppiä!


      • Haukku Masi
        Sui farkku kirjoitti:

        Joo,hän on jo vanhempi herra joka tarkkailee kylää.Tämä toinen on sitten Auvilan keisari trokari joka ajaa kalju hikoillen juomista kylän pultsareille.Kaksi eri tyyppiä!

        Iso koira on arvokkaasti kyydissä kun lastia viedään.


    • Annamarie

      Viinat on juotu ja vituttaa. Kirjoittelenpa nettiin kaiken tuskani. Jospa saisin siirrettyäni pahan oloni muualle.

      • Persläpi auki

        Röyh,on nautittu arvokasta viinaa ja kelapäivään on aikaa.


    • keiju1

      Kyllä niitä viina kuskeja on muitakin jämsässä ja koskella

      • Arvoton

        Mutta rottia on vain yksi.


      • Hau masi
        Arvoton kirjoitti:

        Mutta rottia on vain yksi.

        Tottakai niitä on,mutta tämä keisari on reilut 20v tehnyt niin kovaa bisnestä että silleen.Uhreina reppanat pösilöt.


      • lkjhg
        Hau masi kirjoitti:

        Tottakai niitä on,mutta tämä keisari on reilut 20v tehnyt niin kovaa bisnestä että silleen.Uhreina reppanat pösilöt.

        Pelkkä kateusko pistää tällaista sontaa kirjoittamaan?


    • repeilevämasi

      Johan repesi Masikin nauruun... taitaa tulla koirasta oikea kyläjulkkis. Viinapulloa vahtiva Leonberg.

    • Mitäääh?

      Mää luulin että se on Kaukaasianpaimenkoira? Ne on hyviä vahteja.

    • Janita Suonperä

      Rihkis, herätys! Tee jotain.

      • Soikea vanne

        Farkku laitettu lepäämään ja yaris kaivettu taas esiin.Harmaa auto menee niin vauhdikkaast,vaikka on paljon juomaa kyydissä!


      • Rotanpyydystäjä
        Soikea vanne kirjoitti:

        Farkku laitettu lepäämään ja yaris kaivettu taas esiin.Harmaa auto menee niin vauhdikkaast,vaikka on paljon juomaa kyydissä!

        Toivotaan hyvää pelionnea,voit ostaa uuden auton ja sinua ei hetkeen tunnisteta.


    • Shamanisti

      Saanko tulla Pohto nukkumaan sohvallesi?

      • Outolempi34

        Nukkuuko shama sun sängyssä arvokkaasti?


      • gugyu
        Outolempi34 kirjoitti:

        Nukkuuko shama sun sängyssä arvokkaasti?

        Hemmo on vaan mustasukkainen Pohtolle, ja syystäkin.


    • Vanne soikea

      Ei kestä pukamat!

      • Poikarakkaus

        Tummelia,tummelia,ei nitkuta vastaan!


      • Puuhökkeli
        Poikarakkaus kirjoitti:

        Tummelia,tummelia,ei nitkuta vastaan!

        Mikä sitä yarista vetää sinne Palomäkeen? Onko parhaat mestat siellä?


      • polttolinja
        Puuhökkeli kirjoitti:

        Mikä sitä yarista vetää sinne Palomäkeen? Onko parhaat mestat siellä?

        rekkari näkyviin !!


    • ppppppdddd

      Pohto kävelee ihan kuin ahtiaishemmon mulkku olisi katkennut anukseen.

      • Älliskuutti

        Mutta Auvilan keisarin suu on kuin norsun tuhero kun pelko pyllyssä kuskaa juomaa.


      • raivoraitis1
        Älliskuutti kirjoitti:

        Mutta Auvilan keisarin suu on kuin norsun tuhero kun pelko pyllyssä kuskaa juomaa.

        hommataan sille valtion kihlat ranteisiin...


      • Sivistynyt herra
        raivoraitis1 kirjoitti:

        hommataan sille valtion kihlat ranteisiin...

        Soitin jo molemmat rekkarit tullin kuumaanlinjaan.On moisen röyhkeyden loputtava!


    • vihaaaavvavaa

      hilut kinttuun ihahahaa

    • Yaris mies

      Vai kuuma linja. Hah hah.

      • Rupianus

        Katso netistä tullin vihjepuhelin,siinä seisoo kuin ryöväri Golgatalla puhelinnumero. Et sinä mikään keisari ole vaan rupinen trokari!


      • yyhyyh
        Rupianus kirjoitti:

        Katso netistä tullin vihjepuhelin,siinä seisoo kuin ryöväri Golgatalla puhelinnumero. Et sinä mikään keisari ole vaan rupinen trokari!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kateus


    • eetcartti

      Huomenna viimeinen päivä hakea suurempi lasti ilman selittelyä.

    • Tullin vihjepuhelin

      Se on menoa nyt... 0800 1 4600. Tähän numeroon Tallinnan viinatrokarien käräytykset...

      • Yaris mies

        Arvo,pois piilosta!


      • Kusenhaju
        Yaris mies kirjoitti:

        Arvo,pois piilosta!

        Nyt on Arvo kerättävä letkusääriä kyytiin ja haettava juomaa Tallinnasta.Osta bussi,ei tohon autoon mahdu!


      • Kurarööri
        Kusenhaju kirjoitti:

        Nyt on Arvo kerättävä letkusääriä kyytiin ja haettava juomaa Tallinnasta.Osta bussi,ei tohon autoon mahdu!

        20 ecua ja himaan tulee.


    • Arvoss

      Arvo on nyt juomakaveria vaille. Kylään vaan jos jaksat koko yön ryypätä.

    • Arvon päivä

      Tänään on Arvolla nimipäivä... eikös sillä selityksellä saanut vielä eilen tuoda tullin läpi oikein ison viinalastin.

      • Ruppunaru

        Siellä voi yöpyä,mutta pylly seinäänpäin.Luottaa ei voi !


    • lazymies

      Ei isäntää tarvi pelätä mutta jos ahtiaishemmo sattuu olemaan paikalla niin ei kannata sammua. Kerran siihen lattialle sammuin viina ja pillerpäissäni niin siihen heräsin kun tämä ahtiaishemmo veteli housujani alas ja yritti työntää mulkkua perseelleni. Jumankauta kun vitutti kun pää toimi mutta jäsenistä oli virta pois. Ännijänteetkin olivat halvaantuneet kun yritin huutaa apua. Jotain korinaa ilmeisesti sain kuitenkin ilmoille kun isäntä heräsi ja pelasti raiskaukselta.

      • Pee kakkonen

        Taisit olla arvo vain kade kun sinun anustasi ei venytetty


      • Oksettava arvo

        Mikä paheidenpesä kotisi on kun tuollaista sattuu. Alkoholia ja pillereitä,pervoja miehiä....tee raittiuslupaus kuten Vaahteramäen Eemelin sika.


      • killi
        Oksettava arvo kirjoitti:

        Mikä paheidenpesä kotisi on kun tuollaista sattuu. Alkoholia ja pillereitä,pervoja miehiä....tee raittiuslupaus kuten Vaahteramäen Eemelin sika.

        Tämä on aivan yleistä alan miesten keskuudessa.ikävä kyllä ei ne erota mikä siinä vieressä retkottaa kunhan joku reikä on


    • Arvossss

      Olen sen tehnyt jo aikoja sitten. Lisäksi laskin että olen elämässäni 4 kertaa käynyt Virossa ja tuonut sieltä yhteensä 50 litraa viinaa joten minua ei tuollaiset uudet rajat hetkauta yhtään. Tuo kaikki ylläoleva pahuus ja ilkeys tapahtuu vain yhden sairaan kateellisen ihmisen pään sisässä.

      • Siveä Gabriel

        Olen käynyt,tuonut ja juonut,mitä sitten? Mutta,nyt puhutaankin siitä trokaamisesta! arvo s. Auvila


      • Hetkutin

        Vaatiko paljonkin aikaa ja älyä,että osasit laskea neljään?


    • dayafter

      Olisiko joku leidi kiinnostunut laittamaan bisnekset yhteen kanssani Hoitelen myyntipuolen myös sinunkin puolestasi ja suojelen selustaasi
      Laittele postia. [email protected]

    • Arvos

      Minä en mitään hämäräbisneksiä harrasta. Keskiviikkona on bonusta 65 ja lauantaina vielä hiukan tuhdimmin 75. Viikonloppuna ravit molempina päivinä Kilpakorvessa. Tulossa rahakas viikko, pitää siihen keskittyä. Homoilkaa kaikessa rauhassa.

    • hyi.

      missä se homo-ilta on.ei kai tervasmäessä,metsontassulla,ei kannata mennä sinne,epäsiisti jätkä ja liian kieroutunut.on vielä pedarikin.hyi.palstan ylläpitäjä,sulje sen yhteys.

      • Persläpi

        Mä lähen salosen kaa raveihi viikonloppuna,tuu mukaan!


      • Taru Anneli
        Persläpi kirjoitti:

        Mä lähen salosen kaa raveihi viikonloppuna,tuu mukaan!

        Olen oikeasti homo. Löytyykö täältä seksiseuraa? Olen kesälomalla tulossa käymään yksin.


    • iyeieu

      Tervasmäen päältä löytyy. Ai niin, sehän olenkin minä itse.

    • fikkan

      Koskelta löytyy yksi totoilija. Kova poika homoilemaan. kutsutaankin hutihomoksi.

      • Arvokas Armas

        Kiesus,kerro tarkemmin,mitä läpee pitää öljytä!


    • muuraanaukkosi

      Välttäkää hutimutin seuraa jos ette halua että perse aukeaa. Pitää vastaanottoa ravien aikana Hiacen perässä.

      • Arvo ananias

        Jep,tulen yaris miehen kanssa tutkimaan takaluukkua.....


    • AuvvilanAkka

      Voi nyt jumankekka teidän kanssa ihmiset! Minen ymmärrä miten työ jaksatte tuollaista paskan jauhantaa ja ruikutusta!! Tunteeko kukaan teistä oikeasti tätä Arvoa, joka teidän mielestänne on niin paha ja ruma ja kamala, että linnaan joutaisi. Mitä hel*ettiä se teille kuuluu mistä toinen rahansa saa? Vai oletteko niin kateellisia, että sen takia määitte? Ja jos sitä viinaa ootte vailla niin sieltä virostaha sitä saa, menkää ite hakemaan.

      Lisäksi tässä koko keskustelussa on kaksi (2) henkilöä mennyt sekaisin. Ensin oli puhe siitä herrasta joka todellakin istuu päivät pitkät Yaris-merkkisessä autossaan Keskuskadulla. Sekaannuksen kautta aloitte toista mieshenkilöä morkkaamaan jolla on hyvin samannäköinen auto eli tätä Arvoa. Mitä sitten jos mies pienillä tuloillaan pelaa hevosia? Mitä se teitä liikuttaa, eihän se teidän pussista mene. Samalla tavalla voisitte määkiä kaikista suomen juopoista tai nisteistä. Voi että ottaa pientä ihmistä hermoon lukea tämmöistä soopaa! UGH! olen puhunut...

      • Arvo Armas

        Vai pitää trokari
        Arvo S nostaa jalustalle ku myy puliukoille velaksi Virosta rahdattua viinaa? Ei niillä työtätekemättömän eläkkeillä paljon pelata,mutta tehkää kimppapeli kun se noin rakas sulle on! Sopikaa tärskyt raveihin.Auvilassa on shamaani ja nyt sitten inkkari akka,voi kiesus!


      • Munaton arvoitus

        Arvo,pistikö hameen päälles ja aloit puolustaa kunniaas akkana?


    • spolis

      Taitaa tuo UGH tarkoittaa salakielellä rekisterin kirjaimia.

    • laastinvääntäjä

      hutimuti oli jo nuorena ihan kone,leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.aikoinaan se oli työmaallakin aina ruokatunnilla lumpiot lattiassa,varsinkin tilipäivänä.komennusmiehillä oli kivaa.

    • lastinheittäjä

      Nyt on otteet sitten niistä ajoista muuttuneet. Sosiaalisessa mediassa levittää tietoa jossa lupaa tarjota persettään sadalle ensimmäiselle aikuisen lipun ostaneelle MIEHELLE Hiacen perässä Kilpakorven raveissa. Facebookisssakin oli jo 250 peukuttajaa joten aikamoista kuhinaa on tiedossa. Varmaan ilmoitus on kohta myös ravia ja hevostalli palstalla. Eiköhän se siitä leviä iltaan mennessä myös kaikille gay sivustoille niin tiedä vaikka viikonlopun raveissa nähtäisiin varsin värikästä porukkaa.

      • Arvossaan oleva

        Aloin jo virittämään vanhoja vehkeitä,kohta kakkaköntsä haisee,namia!


      • Anaali Aale
        Arvossaan oleva kirjoitti:

        Aloin jo virittämään vanhoja vehkeitä,kohta kakkaköntsä haisee,namia!

        Otetaan pullot mukaan ja lähdetään arvon kaa raveihin ja lyödään rumpua!


    • siitepölyä

      Täällähän ovat kokoontuneet kaikki kylähomot. On Ahtiaista, Kukkoo, Lahtee ja tietysti sunnuntain juhlakalu muti. Kaljatkin toimittaa kyläpäällikkö Akuliinasta. On siinä sitten reikäjengi kasassa, ei voi toivottaa muuta kuin Pelionnea!!!

    • arvon penaali

      Taitaa Arvolla olla taas ränni päällä..kirjotuksista päätellen.

      • Varis salo

        Lauantaina lähdetään kimpassa raveihin,istumme arvokkaasti katsomossa!


      • Pili kake
        Varis salo kirjoitti:

        Lauantaina lähdetään kimpassa raveihin,istumme arvokkaasti katsomossa!

        Mieki tuun ja tuon oman pili eiku pillimehun.


    • arvon penaali

      Jaahas. Heräs se ja yksinpuhelu jatkuu taas....

    • kipakopi

      Kusiluikut olivat sitten ilmestyneet Kilpakorpeen. Ilullekin olivat ilmeisesti vanhat vaipat unohtuneet housuihin siihen malliin ainakin tuoksahteli ohi mennessään.

      • Märkähuuli

        Arvolla rahapäivä,kolisi poikien tyhjille tileille yhteiskunnan tukieuroja tänään!


    • lippuviina

      Kannattaisikohan sinunkin kylärosvo lopettaa toisten asioihin puuttuminen. Pitäisit vaan kädet omissa taskuissasi ja suusi hiukan pienemmällä.

      • Märkähuuli

        Kun mulla on suuta kuin variksella persettä ja killuttimet housussa niin puhun ja pelaan taskubiljardia miten ja milloin tahansa!


      • Kuplavatsa

        Mitäs se viinatrokari uhoo Auvilassa?


    • lippalakki

      Ota Ilu suoraan poliisiin yhteyttä ja tee ilmoitus jos noin koville ottaa. Vai sekö siellä päässä riepookin kun olet niitä ilmoituksia tehnyt eikä niitä kukaan noteeraa niin pitää tänne kirjoitella.

    • ilkka,ilu.l

      minä en omista tietokonetta,tähänkään palstaan en kirjoita,paitsi nyt ja en piiloudu nimimerkin taakse.mua ei tosiaan sinun asiat kiinosta,saati että olisin hullulle kateellinen.ärsyttää,kun yrität minunkin nimen sotkea tähän roska palstaan ja muita minun kavereita.voisin heittää tähän vaikka mitä ja ne olisi vielä totta,en viitsi.vastaile itse vain vaikka loppuelämäsi tällä palstalla,mutta sitten kun hullu tarvitset apua,niin älä enään mulle tule vinkumaan,mua et osta gampina pullolla.mä elän omaa elämää ja mulla on normaalit kaverit.rupea syömään niitä hullunlääkkeitä uudestaan,niin lähtee toi luulosairaus ja homofobia sun päästäs.tai vedä kännit isoimpiin patoutumiin.vielä kun mun nimen sotket mulkku,niin voin vaikka suuttua.jatka vain sairasta elämääsi,ei se mua muuten haittaa.

    • aaaaaaaaaa

      Ei sinulla ole varaa huudella mitään. Kyllä sinut kaikki tuntee.

      • Oksettaa arvo

        Arvo,olet tosi raukka,haukut ainoat kaverisi täällä. Halveksittavaa tyyppi!


      • aaaaaaaaaaa
        Oksettaa arvo kirjoitti:

        Arvo,olet tosi raukka,haukut ainoat kaverisi täällä. Halveksittavaa tyyppi!

        Mitäs kavereita tuollaiset selkäänpuukottajat ovat?


      • Öllötys
        aaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mitäs kavereita tuollaiset selkäänpuukottajat ovat?

        Niillä kavereillas sä teetät paskaset työt. Olet inhottava!


      • Karsta
        aaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mitäs kavereita tuollaiset selkäänpuukottajat ovat?

        Mene mielenterveystoimistoon Arvo,yhteiskunta maksaa sun lääkkeet niin älä pihistele!


      • aaaaaaaaaaa
        Karsta kirjoitti:

        Mene mielenterveystoimistoon Arvo,yhteiskunta maksaa sun lääkkeet niin älä pihistele!

        Sorry vaan mutta lääkkeet ei maistu. Koskenkorvaa tulee juotua ja sitä pitää taas käydä Virosta hakemassa kun saa niin halvalla. Kavereille pitää myös tuoda kaikkien lakien ja asetusten puitteissa kuten ennenkin. Tänään pitää pelata Mikkeliin pari tukevaa peliä.


      • Omahyväisyys
        aaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Sorry vaan mutta lääkkeet ei maistu. Koskenkorvaa tulee juotua ja sitä pitää taas käydä Virosta hakemassa kun saa niin halvalla. Kavereille pitää myös tuoda kaikkien lakien ja asetusten puitteissa kuten ennenkin. Tänään pitää pelata Mikkeliin pari tukevaa peliä.

        Tossa se hulluus ja tyhmyys taas ilmeni,onko ne juopot sun perheenjäseniä? Olet yhteiskunnan paise!


      • aaaaaaaaaaa
        Omahyväisyys kirjoitti:

        Tossa se hulluus ja tyhmyys taas ilmeni,onko ne juopot sun perheenjäseniä? Olet yhteiskunnan paise!

        No, onneksi pelkkä paise. Sitten olisikin asiat huonommin jos olisin kasvain.


      • Paskamassa
        aaaaaaaaaaa kirjoitti:

        No, onneksi pelkkä paise. Sitten olisikin asiat huonommin jos olisin kasvain.

        Paise pitää puhkaista! Sitä paskan ja laardin määrää.....on variksilla juhlat,noin 146 kg jätettä!


      • aaaaaaaaa
        Paskamassa kirjoitti:

        Paise pitää puhkaista! Sitä paskan ja laardin määrää.....on variksilla juhlat,noin 146 kg jätettä!

        Hätä ei ole tämän näköinen. Kaikki mätä lähtee syksyllä kun vaihdan uskontoni katoliseksi ja käyn ripillä. Sen jälkeen olen puhdas kuin vastasyntynyt vauva.


      • Isä Arvo
        aaaaaaaaa kirjoitti:

        Hätä ei ole tämän näköinen. Kaikki mätä lähtee syksyllä kun vaihdan uskontoni katoliseksi ja käyn ripillä. Sen jälkeen olen puhdas kuin vastasyntynyt vauva.

        Varo Arvo anustasi,ne papit on kovia iskemään parkua perään. Mutta jos kerran tykkää,,,,,


      • Isä Arvo
        Isä Arvo kirjoitti:

        Varo Arvo anustasi,ne papit on kovia iskemään parkua perään. Mutta jos kerran tykkää,,,,,

        Oh hoh,kiihotun niin että parkua tuli parrusta


      • Reilusti kade
        aaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Sorry vaan mutta lääkkeet ei maistu. Koskenkorvaa tulee juotua ja sitä pitää taas käydä Virosta hakemassa kun saa niin halvalla. Kavereille pitää myös tuoda kaikkien lakien ja asetusten puitteissa kuten ennenkin. Tänään pitää pelata Mikkeliin pari tukevaa peliä.

        Aaaaa,anna mun kadehtia koko rahalla.Miten meni Arvon pelit,toivottavasti munilleen!


      • yyhyyh
        Reilusti kade kirjoitti:

        Aaaaa,anna mun kadehtia koko rahalla.Miten meni Arvon pelit,toivottavasti munilleen!

        Kateus voittaa kiimankin.


    • PonDeReplay

      eikö tätä ketjua voisi sulkea jo?? Jutut on sitä yhtä ja samaa toistoa..

    • viruhotelli

      Vai on se ilu homppeli vasikka. kuten olen aina arvellutkin. Hyvää kesää sinne Jämsään täältä Tallinnasta.

      • Rotta olet

        Paskat sinä Arvo Tallinnassa ole,vaan puret hampaitas Auvilassa.Ota lääkkees!


      • Olet yökkö
        Rotta olet kirjoitti:

        Paskat sinä Arvo Tallinnassa ole,vaan puret hampaitas Auvilassa.Ota lääkkees!

        Nyt on Arvo Auvilasta mököttänyt tarpeeksi ja heittelee provoja palstalle. Myy sinä sitä viinaa ja osta vaikka skootteri apupyörillä että kestää!


    • itsensäpaljastajailu

      ja mene hakemaan sitä koskenkorvaa, sillä kaverit kuolee janoon

    • lippalakki

      mömmöilu taas vasikoimassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe