Olen huomannut suolistossa useita viestejä joissa Putinia solvataan "diktaattoriksi" ja ihmisoikeusten polkijaksi ynnä muuta sellaista, tämän viestin ideana on kuitenkin tuoda esille Putinin suuria saavutuksia ja keskustella hänestä oikein ja puolueettomasti.
http://m.youtube.com/watch?v=neiw_9QdAns
Kuten ylempi osoittaa Putin on äiti Venäjän ehdoton esikuva nuorisolle, syrjäytyneille ja työväenluokalle, hän ei juo alkoholia, eikä piekse vaimoaan kuten härmäläiset susirajan takana tekevät päivittäin.
Putin on myös kovempi jätkä kuin supersankarit... Ajatelkaas vaikka "Nahkhiirmeestä" hän syntyi rikkaana ja hänellä oli varaa hankkia supersankari välineitä joilla piestä vääryydentekijöitä, mutta Putin sen sijaan ei syntynyt rikkaana vaan hankki itsensä maansa johtajaksi KGB:n agentista.
Ottaaksemme kantaa niiden oppimattomien väitteisiin jotka sanovat: "Putin on diktaattori!1!!111", säälittävää... He eivät taida tietää että ennen Putinin nousua valtaan Venäjää hallitsivat korruptoitunut rikas valtaeliitti, joten Putinin oli pakko pelastaa kotimaansa ja rajoittaa väliaikaisesti kansalaistensa oikeuksia torjuakseen korruptiota ja nepotismia, jotka nostivat rumia päitään vieden köyhiltä yksinhuoltaja äideiltä ja heidän lapsiltaan viimeiset leivän palat pois...
"Joka ei ikävöi Neuvostoliittoa, on sydämetön. Joka haluaa sen takaisin, on aivoton."
-Putin
Kuten edellisestä sitaatista huomaatte hän ikävöi synnyinmaataan, sitä suurta valtioliittoa joka veti vertoja kaupungeista kauneimmalle Roomalle joka alisti kaikki kansat alleen, mutta Neuvostoliiton kaaduttua köyhyys ja ruoan puute raiskasivat kansaa armotta ja löivät pienet lapset hengiltä.
"Seuraamme terroristeja kaikkialle. Jos he ovat vessassa, tapamme heidät paskahuussiin."
-Putin (Wikisitaatit)
"Putin vaikuttaa täysin järkevältä mieheltä, kun keskustellaan Lähi-idästä tai energiapolitiikasta. Kun keskustelu siirtyy Tšetšeniaan tai islamisteihin, Putinin silmät muuttuvat tappajan silmiksi."
- Chris Patten
Hän vastusti terrorismia kaikissa muodoissa ja antoi rikollisille turpiin aina kun vain oli mahdollista, sillä hän hyväsydämmisenä tiesi että paras terroristi on kuollut terroristi, ikäväähän se on sanoa, mutta jos näitä syöpäläisiä ei teloitettaisi valtiontoimesta ne tappaisivat tavallisia siviilejä ja eläkeläisiä.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288337497364.html
Hän halusi aikoinaan hirttää Georgian presidentin munistaan, mutta hän luopui tavoitteestaan, koska ei halunnut muistuttaa jenkkejä millään muotoa. Nyt aloittakaamme keskustelu Putinista ja linkittäkäämme h'ntä koskevaa materiaalia hänen hyvistä teoistaan;
http://m.youtube.com/watch?v=nFMNpJxSIXE
Jää luoksemme Venäjän paras presidentti!
11. Putin - Maansa pelastaja
2
93
Vastaukset
Kaikki supersankarit eivät todellakaan olleet rikkaita... Thor ei edes omista mitään hienoja, vaan vasaransa... Mutta Thorilla ei ole väliä, Loki on yksinkertaisesti paras... Joskaan hän ei ole supersankari... Iron Man on myös hyvä tyyppi... Elokuvassa on hyvät musiikit..
Hyvin paljon mahdollista, mutta urheiluhenkeä ei kyllä ole...En voi millään muotoa sanoa kannattavani Putinin tekosia Krimillä, mutta olen silti sitä mieltä, että siinä tilanteessa, jossa Venäjän federaatio oli 2000-luvun alussa, Putin oli juuri sellainen johtaja, jota se tarvitsi. Demokratiaan ja sananvapauden toteutumiseen Venäjällä on vielä pitkä matka. Valta korruptoi ja absoluuttinen valta korruptoi absoluuttisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164