Paras yö ikinä [Kurpizza X Israelin Tutkija

Oli kaunis ilta, tuuli ulvoi hiljaa ja katselin tähtiä. Olin puun alla ja nojasin puuhun, mietin, että miten maailma voi olla näin kaunis. Pöllö huhuili jossain, taivas oli pilvetön ja kauniit tähdet näkyivät hienosti. Täältä kukkulalta oli todella kaunis näköala, paljon metsää, vuoria, kukkapeltoja. Ihan kuin olisin taivaassa, Kurpizza nautti tästä illasta. Tähdenlento lensi taivaan ohitse ja Kurpizza hymyili itsekseen. Enään puuttui vain yksi asia, lemmitty.

Kurpizza vain huokaili ja toivoi. Kurpizza sulki silmänsä, pian hän vain lähti leijumaan tähtien suuntaan ylös. Kurpizza leijui avaruuteen, miten kaunis näkymä avaruudesta olikaan. Israelin Tutkija oli täällä avaruudessa, hän hymyili ja katsoi Kurpizzaa.
"Eikö olekkin kaunista?", hän kysyi.
"Kyllä.", Kurpizza vastausi lumoutuneena.
"Vien sinut johonkin viälä kauniimpaan paikkaan", Israelin tutkija hymähti.
He leijuivat yhdessä kauniille yölliselle kukkapellolle, jossa hyppi pari jänistä. Kurpizza meni makuu asentoon kukkapellolle Israelin Tutkijan viereen. Tuuli puhalsi rennosti ja tähdet hehkuivat kauniisti.
"Israelin Tutkija..", Kurpizza katsoi tutkijaa silmiin.
"Niin, Kurpizzaiseni?", Tutkija kysyi.
Kurpizzan pää lähestyi Israelin Tutkijan päätä ja tämän pää Kurpizzan päätä, pian eläimet kerääntyivät heidän ympärille ja he suutelivat.

Kurpizza ja Israelin tutkija joutuivat johonkin kalliolle, josta oli kaunis metsä näkymä. (Vähän niinkuin Roope Ankan elämät ja teoissa Klondyken metsä) Molemmat saivat siivet ja hyppäsivät kalliolta kauniiseen maisemaan, avasivat siivet ja lentelivät. Tekivät kaikkia romanttisia liikkeitä ilmassa, rakkaus oli todella suuri.
"Kurpizza..", Israelin Tutkija oli sanomassa jotain.
"Niin?", Kurpizza kysyi erittäin toiveikkaana.
"Minä rakastan sinua.", Israelin Tutkija sanoi.
"Jes!", Kurpizza purskahti onnesta itkuun ja ryntäsi halaamaan tutkijaa.
"Minäkin rakastan sinua.", Kurpizza pussasi Tutkijaa.
He lähtivät lennolle kauniin tähtitaivaan ylle, siellä he lentelivät ja tekivät ilmasuukkoja.
Preppertow katsoi tilannet ja hänkin jopa heltyi, mutta pian hän imi jo viinapulloansa.
"Tämä on niinkuin unelmistani!", Kurpizza ajatteli onnellisena.

Pettymyksekseen Kurpizza heräsi tämän saman puun juurella, kauniina iltana, mutta kun hän vilkaisi sivulle hän näki siinä siivekkään Israelin Tutkijan. Jota Kurpizza halasi tiukasti ja molemmat viettivät koko yön puun juurella maaten ja haaveillen. He kirjoittivat puuhun tekstin Kurpizza Israelin Tutkija ja sen ympärille sydämmen.

Nämä 70v, he ovat olleet yhdessä onnellisina ja he käyvät yhä joka kuukausi tuon puun luona, haaveillen nuoruus päivistään.


[Loppu] Romanttista :3333

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä vittua? Mistä tuollaita sait päähäsi? Motarista Israelin tukijaan? Te olette sairaita välillä...

      Ei kyllä yhtään vastaan minun unelmia tai luonnetta... Sori vaan... Ja miksi teit IT:stä jonkun puolienkelin? (Muistuttiko hän luonteeltaan Tiberiusta vai Michemiä, eli auottiinko vain päätä vai hakattiinko intiaanikirveillä pää irti?)

      Sydämmen. Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, siinä on aina yksi m-kirjain...

      • Unohdit minut, Valkyria! Enkö ole tarpeeksi miehekäs sinulle?!

        Ällöromanssiplussaa, eikä yhtään seksiä, toisin kuin Häräntappoaseessa.


      • icepicked kirjoitti:

        Unohdit minut, Valkyria! Enkö ole tarpeeksi miehekäs sinulle?!

        Ällöromanssiplussaa, eikä yhtään seksiä, toisin kuin Häräntappoaseessa.

        Sori, en ole satavarma sukupuolestasi ja olen hetero... Eikä minua olla paritettu sinun kanssa... Vai johtuuko tämä siitä, että sinä ja IT väitätte olevanne sama henkilö??

        Tappoase on luettuna! Haikea ja realistinen loppu...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sori, en ole satavarma sukupuolestasi ja olen hetero... Eikä minua olla paritettu sinun kanssa... Vai johtuuko tämä siitä, että sinä ja IT väitätte olevanne sama henkilö??

        Tappoase on luettuna! Haikea ja realistinen loppu...

        Etkö aio heittäytyä? Etkö edes hetkeksi, rakas? Tukijakin teki niin...

        En ole saanut kirjaakaan luetuksi kuin sivulle 161 asti. Menen itkemään itseni uneen, oi Valkyria!


      • kurpizza
        icepicked kirjoitti:

        Etkö aio heittäytyä? Etkö edes hetkeksi, rakas? Tukijakin teki niin...

        En ole saanut kirjaakaan luetuksi kuin sivulle 161 asti. Menen itkemään itseni uneen, oi Valkyria!

        Mikä kaikkia vaivaa? Pitääkö harventaa täällä käyntiä, koska kaikki sekoilevat...?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mikä kaikkia vaivaa? Pitääkö harventaa täällä käyntiä, koska kaikki sekoilevat...?

        Ei, Valkyriani, en kestäisi sitä! Rakas, kulta, älä karkaa multa!


    • motari

      voi pizza! ihan pahotin mieleni! sydänsuruja! vetisiä silmiä! seisovia kyrpiä!
      ...
      ...
      ...
      mitäh!?!? O_o
      anyways mahtikas jorina rd. mun ykkösponirunkku. seisontatuki ja löysä vihannes yhessä. ah nii o romanttist ja sopii toisillee. JOU!!! SEISONTATUKI??? VAROTAN VAA ET SEN REIKÄ SAATTAA ROIKKUU MUN KÄSITTELYJEN JÄLKEE!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3574
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1978
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1608
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1425
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1139
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1113
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe