Miksi pitää tykittää varattuna?

shield

Miksi pitää varattuna luoda katsekontaktia, antaa kiinnostuksen signaalia? Periaatteessa olisi ihan yks hailee, mutta kun ollaan samassa työpaikassa ja nähdään viikoittain, koen tilanteen jotenkin kiusalliseksi.

Ensimmäinen nainen flirttaili ja loi pitkää katsekontaktia, pääsin htto vie ihastumaan vaikka vastustelin alkuun, koska kyse työkaveista. No luulin että kait se on sinkku, jotain kait se haluaa ja pyysin kahville, mutta eeeh... vastasi että olen varattu. Noh.. mitäpä siihen ajattelin, että whatta fuck? Miksi pitää tykittää sitten noin, en tajua? Ja homma ei loppunut, aistin vielä monta kuukautta tästä naisesta ihan kuin se olisi ollut jotain vailla minusta, välillä tuntui että se oli oikein vihainen kun välttelin sitä ja välillä taas niin ystävällinen.

Taas huomasin että toinen nainen tekee samaa. Olin kahvilla ja tämä nainen istui vastapäätä olevaan pöytään, tuijottaa, tykittää ihan suoraan, oikeesti häkellyin että mitä se tuolleensa suoraa päätä tuijottaa, ei edes hymyillyt? Mutta tästä naisesta tiedän että se on varattu, joo-o, enää en mene retkuun.

Ei toki kaikki naiset tuota tee, mutta muutama harva näköjään osunut kohdalle, etenkin nämä mistä kirjoitan ovat ulkonäöllisesti oikein kauniita naisia, veikkaan että he on saaneet aina miehet pauloihinsa noilla tuijotuksillaan? Varmasti mukavaa ajanpuuhaa kun miehet pyörii jaloissa kuin kiimaiset piskit. Toisaalta mietin että tietäisipähän näiden ukot minkälaisia tuijottajia heidän naisensa ovatkaan.

173

8622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikit leikkinä

      Varmastikin noin kuin kerroit. Uskollinen puoliso ei sorru tuijotteluun ja flirttailuun. Pieni leikittely voi olla viatonta.

      • saatavana.

        SAA. saa sää tietenkin saa, saavat ne toisetkin, miksei muutkin, ei vaan aivan kaikki, jotkut saa, mutta kaikki ei saa.


      • Jätä huomiotta!

        Miksi reagoida mitenkään mokomaan hölmöilyyn? Turha siinä on katseiden lähettelijää syyttää, oli sitten mies tai nainen. Aika pian katseet loppuvat, jos itse ei niihin vastaa. Turha on edes pientä leikittelyä harrastaa - eikä sitä tee, jos omassa suhteessa kaikki on kunnossa.

        Meilä kaikillä on suu ja ääni, puhukyky, mitä tahansa käytöstä ei tarvitse hyväksyä.


      • pettäjä
        Jätä huomiotta! kirjoitti:

        Miksi reagoida mitenkään mokomaan hölmöilyyn? Turha siinä on katseiden lähettelijää syyttää, oli sitten mies tai nainen. Aika pian katseet loppuvat, jos itse ei niihin vastaa. Turha on edes pientä leikittelyä harrastaa - eikä sitä tee, jos omassa suhteessa kaikki on kunnossa.

        Meilä kaikillä on suu ja ääni, puhukyky, mitä tahansa käytöstä ei tarvitse hyväksyä.

        Me ollaan eläimiä ja meidän luonteeseen kuuluu hankkia lisääntymiskumppaneita eli seksiä. Meitä rohkeita ketkä pettävät on paljon, sen olen huomannut www.pettajat.com yhteisössä jossa saman henkiset pistelee treffi-ilmoituksia ja vastaavasti vastailee.

        Älä peittele luontoasi ;)


      • flirttii
        saatavana. kirjoitti:

        SAA. saa sää tietenkin saa, saavat ne toisetkin, miksei muutkin, ei vaan aivan kaikki, jotkut saa, mutta kaikki ei saa.

        itse harrastan flirttiä,naisten kanssa mutta se jää flirttiasteelle.olen naimisissa ja lapsenlasikin jo.että voi sitä läppää heittää ja flirttiä.joskus on meinannut saada turpiin naisilta kun se heidän flirtti ei toimikkaan odotetulla tavalla.


      • syöpäkin kehittyy
        pettäjä kirjoitti:

        Me ollaan eläimiä ja meidän luonteeseen kuuluu hankkia lisääntymiskumppaneita eli seksiä. Meitä rohkeita ketkä pettävät on paljon, sen olen huomannut www.pettajat.com yhteisössä jossa saman henkiset pistelee treffi-ilmoituksia ja vastaavasti vastailee.

        Älä peittele luontoasi ;)

        Eläinkin voi opetella sivistystä ja hyviä tapoja.


      • AdBlock
        syöpäkin kehittyy kirjoitti:

        Eläinkin voi opetella sivistystä ja hyviä tapoja.

        Mutta mainostaja ei!


      • saatavana. kirjoitti:

        SAA. saa sää tietenkin saa, saavat ne toisetkin, miksei muutkin, ei vaan aivan kaikki, jotkut saa, mutta kaikki ei saa.

        on tietenkin erehdyksin, panee moni ilmeisen innokkaana erehdyksen vapaa-aikaa ja omistus olosuhteita selvittelevältä, suomi on riitainen maan omistus maa, joten panee kohtaamaan ongelmaa talouden ja mahdollisen epä onnistuneen CC käsiteltävänä - pyöriteltävänä Shengen sopimuksella maissa, joissa kalliimman luokan - esittely tarra sheriffin paikalla, "ota todellakin huomioon kenen kanssa olet tekemisissä"


      • lirutellen o lirtti
        sssssss kirjoitti:

        on tietenkin erehdyksin, panee moni ilmeisen innokkaana erehdyksen vapaa-aikaa ja omistus olosuhteita selvittelevältä, suomi on riitainen maan omistus maa, joten panee kohtaamaan ongelmaa talouden ja mahdollisen epä onnistuneen CC käsiteltävänä - pyöriteltävänä Shengen sopimuksella maissa, joissa kalliimman luokan - esittely tarra sheriffin paikalla, "ota todellakin huomioon kenen kanssa olet tekemisissä"

        muailman miäs hiäl ......................... kohtasin ihmeen katujen risteyksessä, ensi - ihmeen, olen jo sairas mies JUURRUUPPAA ......... vielä siinä meni muistellen, onhan tämä ihmeen paha ... Jeesus katsasti henkilöön ja .......... kenneeeeellllleeeeen tämä plirttiiiii


      • elämääja erotiikkaa!

        Onko avioliitto mielestänne jokin vankila, jossa pitää olla suu tiukkana viivana ja murjottaa. Oi avautukaa ja nauttikaa elämästänne, Olette kohta vanhoja, jolloin jalka ei nouse ja kaduttaa, ettei tullut elettyä elämää, jonka luoja antoi meille. Elämää ja erotiikkaa luotiin meille......


      • saammeko?
        saatavana. kirjoitti:

        SAA. saa sää tietenkin saa, saavat ne toisetkin, miksei muutkin, ei vaan aivan kaikki, jotkut saa, mutta kaikki ei saa.

        SAA, SAAT. Alammeko leikkimään, alatko kaveriksi?


      • Todennäköisesti hänen miesystävänsä vahtaa naisia itse koko ajan jos joku nainen vain kulkee ohi. Vahtaa myös netissä, huorapalstoilla, suomi24:ssa aina kun naisystävän silmä välttää ja teeskentelee naiselle olevansa eri maata ja pitää naista tyhmänä :) Minkä helvetin takia joku nainen silloin ei tuijottaisi/etsisi yms, kun mies ei näe...??Itsellä ainakin tällaisia kokemuksia. Luulin että kyseessä olisi ns. normaalimpi suhde johon ei kuulu esim. seksitreffiprofiilien (jatkuva!) vahtaus ym. ja yritin myös hänelle olla siksi uskollinen, valitetttavasti näin kävi. mies myös oli vihainen siitä jos olin kotona ennen häntä kun hän ei pääse näin kirjautumaan huorapalstoille yms. Uskoin pitkään että hän haluaa mun vain tekevän enemmän töitä kuten kirkkain silmin sanoi, mutta..Todellakin tuijottelin sen jälkeen jokaista miestä joka vain käveli ohi ja laitoin myös oman seuranhakuilmoituksen eri sivuille, ja hauskaa oli voin sanoa ;) Heti kun silmä vältti, olin panemassa muita.


      • talvikissa1234 kirjoitti:

        Todennäköisesti hänen miesystävänsä vahtaa naisia itse koko ajan jos joku nainen vain kulkee ohi. Vahtaa myös netissä, huorapalstoilla, suomi24:ssa aina kun naisystävän silmä välttää ja teeskentelee naiselle olevansa eri maata ja pitää naista tyhmänä :) Minkä helvetin takia joku nainen silloin ei tuijottaisi/etsisi yms, kun mies ei näe...??Itsellä ainakin tällaisia kokemuksia. Luulin että kyseessä olisi ns. normaalimpi suhde johon ei kuulu esim. seksitreffiprofiilien (jatkuva!) vahtaus ym. ja yritin myös hänelle olla siksi uskollinen, valitetttavasti näin kävi. mies myös oli vihainen siitä jos olin kotona ennen häntä kun hän ei pääse näin kirjautumaan huorapalstoille yms. Uskoin pitkään että hän haluaa mun vain tekevän enemmän töitä kuten kirkkain silmin sanoi, mutta..Todellakin tuijottelin sen jälkeen jokaista miestä joka vain käveli ohi ja laitoin myös oman seuranhakuilmoituksen eri sivuille, ja hauskaa oli voin sanoa ;) Heti kun silmä vältti, olin panemassa muita.

        Ja kyse ei todellakaan ollut siitä, etteikö olisi saanut kotona, tai ei olisi saanut huomiota, olisin ollut ruma ym. Hän oli vain tottunut koko elämänsä elämään hyvin itsekeskeistä elämää, josa ei ollut ymmärryksessä sijaa muille..valitkaa sellainen kumppani naiset, kuka on jo tottunut jakamaan tilansa naisen kanssa ja esim.asunut naisen kanssa eikä ole itsekäs/itsekeskeinen ym.paskaa


    • Ne testaa ehkä vaan markkina-arvoaan.
      Varatuilla naisilla saattaa olla itsetunnon kanssa ongelmia, varsinkin kun alkaa liitto löystyä eikä omaa ukkoa enää niin kiinnosta osoittaa huomiota.

      • ehrain

        Suosittelen käyttämään tilaisuutta hyväksesi. Puhun kokemuksesta. Olen "kaatanut" lukemattomia työtovereita. Nyt eläkkeellä ollessani, yli puolet pitää edelleen yhteyttä. Pidetään edelleen "mukavaa" keskenämme.


      • Muisti pätkii
        ehrain kirjoitti:

        Suosittelen käyttämään tilaisuutta hyväksesi. Puhun kokemuksesta. Olen "kaatanut" lukemattomia työtovereita. Nyt eläkkeellä ollessani, yli puolet pitää edelleen yhteyttä. Pidetään edelleen "mukavaa" keskenämme.

        Ja sitten hoitaja tuli hakemaan sinua syömään.


      • Luulen, että vähän samaan tilanteeseen jouduin reilut 20 v. sitten, mutta sillä erolla, että itse jouduin työttömäksi, kun se nainen palasi äitiyslomalta, 3 pv samassa paikassa oltiin ja sen hetken niin ihmeen hyvin meni, että kai se jokin markkina-arvo tuli silläkin ajalla testattua.


      • Niin vain on

        Ei välttämättä. Mieti asiaa uudestaan, kun olette päätyneet sänkyyn. Ihminen vain on rakennettu noin.


    • uihoklmdl

      Taidat vaan kuvitella itsestäsi liikoja..

    • kysymällä selkii

      Asiaa kannattaa kysyä ihan henk.koht siltä työkaverilta, jos aikuisia ihmisiä olette. Voihan tuijotukseen olla muukin syy kuin ihastus/kiinnostus, en lähtisi sellaista kuvittelemaan kysymättä, voi olla noloa jälkeenpäin. Kannattaa kysyä, ei voi menettää mitään ainakaan sen enempää.

      • No varmasti, ei...

        ... pidä kysyä, silloin kyllä nolaa itsensä täysin. Ellei ole taitoa kysyä sopivan ovelasti, pokeristi, humoristisesti, vihjailevasti.... ... jos pitää asian omana tietonaan, mutta seuraa tilannetta, jos se on kiinnostava, ei voi nolata itseään. Jos saat signaalin voit sen takaisin antaa itsekin. Jos siihen kuitenkin reagoi kysymällä itse signaalien lähettäjältä, että tein näin, kuin sinäkin teit noin ja ota asia huumorilla ja ei asia niin vakaavaa ole.... , ei myöskään "itsensä nolaaminen" ole yleensä niin vakavaa, sen täytyy suhteellistaa raameihin ja asiantaustaan. kunhan käyttäytyy siivosti, eikä koskettele toista. :), ainut on ellei sen takia joudu pitkäaikaisesti ja rankasti toisten syrjimäksi, pilkattavaksi, niin että invalidisoituu lopullisesti, asian luonne onkin aivan toinen ja silloin se on RIKOSOIKEUDELLINEN.


      • dfvdfd
        No varmasti, ei... kirjoitti:

        ... pidä kysyä, silloin kyllä nolaa itsensä täysin. Ellei ole taitoa kysyä sopivan ovelasti, pokeristi, humoristisesti, vihjailevasti.... ... jos pitää asian omana tietonaan, mutta seuraa tilannetta, jos se on kiinnostava, ei voi nolata itseään. Jos saat signaalin voit sen takaisin antaa itsekin. Jos siihen kuitenkin reagoi kysymällä itse signaalien lähettäjältä, että tein näin, kuin sinäkin teit noin ja ota asia huumorilla ja ei asia niin vakaavaa ole.... , ei myöskään "itsensä nolaaminen" ole yleensä niin vakavaa, sen täytyy suhteellistaa raameihin ja asiantaustaan. kunhan käyttäytyy siivosti, eikä koskettele toista. :), ainut on ellei sen takia joudu pitkäaikaisesti ja rankasti toisten syrjimäksi, pilkattavaksi, niin että invalidisoituu lopullisesti, asian luonne onkin aivan toinen ja silloin se on RIKOSOIKEUDELLINEN.

        Kannattaa kysyä suoraan, että vittuaks vaklaat huora??

        Loppuu se narttuilu.


      • 6+17
        No varmasti, ei... kirjoitti:

        ... pidä kysyä, silloin kyllä nolaa itsensä täysin. Ellei ole taitoa kysyä sopivan ovelasti, pokeristi, humoristisesti, vihjailevasti.... ... jos pitää asian omana tietonaan, mutta seuraa tilannetta, jos se on kiinnostava, ei voi nolata itseään. Jos saat signaalin voit sen takaisin antaa itsekin. Jos siihen kuitenkin reagoi kysymällä itse signaalien lähettäjältä, että tein näin, kuin sinäkin teit noin ja ota asia huumorilla ja ei asia niin vakaavaa ole.... , ei myöskään "itsensä nolaaminen" ole yleensä niin vakavaa, sen täytyy suhteellistaa raameihin ja asiantaustaan. kunhan käyttäytyy siivosti, eikä koskettele toista. :), ainut on ellei sen takia joudu pitkäaikaisesti ja rankasti toisten syrjimäksi, pilkattavaksi, niin että invalidisoituu lopullisesti, asian luonne onkin aivan toinen ja silloin se on RIKOSOIKEUDELLINEN.

        Ei pitäisi pelätä pelätä toisen toimia. Se johtaa sairaaseen työyhteisöön ja sairaaseen yhteiskuntaan, kuten ollaan nähty Suomessa 2000-luvulla. Prinsessat terrorisoivat koko lähipiiriään pelolla seuraaamuksista.


    • hestrb

      Et minusta ole tehnyt mitään väärää, jos varattuna lähettää signaaleja ja toinen vastaa...niin vastuu on sillä toisella.

    • Sääntö numero yksi

      Flirttaileva nainen on käytännössä aina varattu nainen. Vapaat naiset luulevat heti olevansa "tyrkkyjä", jos vähänkin keimailevat.

      • mia1

        sääntö numero yksi!!!Hyvä kommentti!!!Olen aivan samaa mieltä,näin sinkku naisena!:=)


      • Onnetonmies

        Näin se valitettavasti on, olen huomannut saman. Nimim. en tule ikinä saamaan naista, koska kaikki varattuja.


    • Nainen vastaa

      Luultavasti olet vain kuvitellut koko asian. Kannattaa ensin odottaa, että nainen ilmaisee sanallisesti kiinnostuksensa, eikä vetää jostain katseista pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

      • lady boss

        Aivan sama tuli mieleen. Olen itse törmännyt useamman kerran työpaikalla miehiin, jotka kuvittelevat perus-ystävällisen käytöksen = silmiin katsomisen ja iloisen jutustelun olevan kutsu johonkin muuhun. Ensimmäisessä pikkujoulussa sain kimppuun kolme miekkosta ehdotuksineen - jokainen oli sitä mieltä, että olin antanut ymmärtää jotain ?!?!

        Nykyään olen varovainen, etten vain anna näitä "signaaleja" ; en katso "päin" ja puhun vain työhön liittyviä asioita.


      • streit
        lady boss kirjoitti:

        Aivan sama tuli mieleen. Olen itse törmännyt useamman kerran työpaikalla miehiin, jotka kuvittelevat perus-ystävällisen käytöksen = silmiin katsomisen ja iloisen jutustelun olevan kutsu johonkin muuhun. Ensimmäisessä pikkujoulussa sain kimppuun kolme miekkosta ehdotuksineen - jokainen oli sitä mieltä, että olin antanut ymmärtää jotain ?!?!

        Nykyään olen varovainen, etten vain anna näitä "signaaleja" ; en katso "päin" ja puhun vain työhön liittyviä asioita.

        10 pistettä!
        Töissä tehdään töitä, eikä tuijotella muniin!


      • miesaivojensijainti?
        lady boss kirjoitti:

        Aivan sama tuli mieleen. Olen itse törmännyt useamman kerran työpaikalla miehiin, jotka kuvittelevat perus-ystävällisen käytöksen = silmiin katsomisen ja iloisen jutustelun olevan kutsu johonkin muuhun. Ensimmäisessä pikkujoulussa sain kimppuun kolme miekkosta ehdotuksineen - jokainen oli sitä mieltä, että olin antanut ymmärtää jotain ?!?!

        Nykyään olen varovainen, etten vain anna näitä "signaaleja" ; en katso "päin" ja puhun vain työhön liittyviä asioita.

        Minulla on ollut ihan vastaavia ongelmia;
        jos miespuoliselle työkaverille hymyilee, katsoo jopa puhuessa silmiin, mies alkaa kuvitella jotain ihan muuta...
        Mielestäni en flirttaa kenellekään, yritän vain olla kaikille normikohtelias ja ystävällinen.
        En tiedä, liittyykö tämä ulkonäköön, vaikken meikkaa tai pukeudu mitenkään provosoivasti. Silti ei-toivottua palautetta tulee jatkuvasti.


    • Ylireagointia?

      Meitä nättejä naisia tuijotetaan päivittäin, röyhkeästi, niin vapaat kuin varatut miehet. Kaikenikäiset. Ihan hirveetä, ne varatutkin! Mitä niiden puolisotkin ajattelee!

      Ahdas on maailmasi, nuori mies.

      Tutustu naisiin oma-aloitteisesti, puhumalla.

    • muistaa ei yli 3 sek

      siis ei saa tuijottaa kauniita kasvoja eikä siitä alaspäin ....pitää puhella vain tuntemattomalle ensin.

    • vielä joskus

      Samma här. Tekisi mieli saman peiton alle. Monta kertaa naisen pokka on pettänyt..seksi mielessä jompsin kumpsin ;) .

      • pomosi..

        Jos nyt kuitenkin keskittyisit niihin töihisi, siitähän sinulle palkka maksetaan, eikä jonkun lorton mietiskelystä.


      • lomalla...
        pomosi.. kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin keskittyisit niihin töihisi, siitähän sinulle palkka maksetaan, eikä jonkun lorton mietiskelystä.

        Mun pomon ei tarvitse kateilla, on kova naistenmies itsekin.


      • lomalla...
        pomosi.. kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin keskittyisit niihin töihisi, siitähän sinulle palkka maksetaan, eikä jonkun lorton mietiskelystä.

        Mun pomon ei tarvitse kateilla, on kova naistenmies itsekin.


    • NytJaAIna

      KOSKA NAISET OVAT HUOMIONKIPEITÄ!!

    • mies 30.

      Varatut naiset haluaa seksiä. Kerran varattu vonkasi ja sitten kerroin siitä sen poikaystävälle joka jätti sen naisen.

    • koita elää

      "Miksi pitää varattuna luoda katsekontaktia, antaa kiinnostuksen signaalia?"
      Ja mikä on ikäsi? 1?

    • Still here

      Katsoa saa, mutta ei koskea... Flirttailu piristää arkea. Mikäli mies sen ottaa tosissaan, niin voi voi. Oma moka.

    • skjakdkskdka

      Olen naimisissa oleva viiden lapsen äiti...öö, en ole tajunnut mutta ilmeisesti mäkin flirttailen about kaikkien kanssa. Katson silmiin ja hymyilen keskustelukumppanille, monesti istun viereenkin ja alan kuiskailemaan jos oikei n hauska tyyppi....no jaa, mun mielestä se on vaan normaalikohteliaisuutta eikä mitään flirttiä...joskus työpaikalla ihan oikeesti roisistikin työkaverit flirttaa mutta ei sillä mitään tarkoiteta, huumoria vaan ja sellasta yhteistää hyvää henkeä ja luottamusta..

      • Toinen samanlainen

        Noin se menee. Kun on parisuhteessa ja on sitoutunut olo on rento ja vuorovaikutus mutkatonta. Valitettavasti on ihmisiä, jotka kokevat tämän flirtiksi, vaikka kyse on aivan muusta. Sitä kutsutaan vuorovaikutukseksi ja hyviksi tavoiksi.


      • kun olo on rento
        Toinen samanlainen kirjoitti:

        Noin se menee. Kun on parisuhteessa ja on sitoutunut olo on rento ja vuorovaikutus mutkatonta. Valitettavasti on ihmisiä, jotka kokevat tämän flirtiksi, vaikka kyse on aivan muusta. Sitä kutsutaan vuorovaikutukseksi ja hyviksi tavoiksi.

        Ei kai silläkään mitään tarkoiteta jos työkaverin kanssa vähän vuorovaikutetaan saman peiton alla, täh? Kun nyt kumminkin samassa työpaikassa ja yhteishenkeä vaan luodaan, sanot puoliskollesi jos teidät yllättää että tämä nyt vaan on tapana työporukassa ?


      • Toinen samanlainen
        kun olo on rento kirjoitti:

        Ei kai silläkään mitään tarkoiteta jos työkaverin kanssa vähän vuorovaikutetaan saman peiton alla, täh? Kun nyt kumminkin samassa työpaikassa ja yhteishenkeä vaan luodaan, sanot puoliskollesi jos teidät yllättää että tämä nyt vaan on tapana työporukassa ?

        Onpa sinulla kummallinen käsitys elämästä. Huh.
        Rento ja kohtelias suhtautuminen ihmisiin on sama asia kuin seksi? Useimmille kylläkään ei, muutoinhan kaikki kulkisivat naama norsulla läjillä.

        Samoin kuin nim."skjakdkskdka" olen huomannut, että tasapainoinen ja onnellinen ihmisnen on ystävällinen ja kohtelias (jopa hymyilee ja katsoo silmiin) pelkästä ystävällisyydestä eikä siinä ole mitään sen kummempaa.

        Hui, pelottavaa ajatella jos kaikki olisivat vain naama norsulla. Mutta jatka sinä elämääsi juuri niinkuin parhaaksi näet. Minä olen olen parisuhteessani onnellinen ja aion edelleen hymyillä niin kuin tähänkin saakka:)


      • norsun pieru
        Toinen samanlainen kirjoitti:

        Onpa sinulla kummallinen käsitys elämästä. Huh.
        Rento ja kohtelias suhtautuminen ihmisiin on sama asia kuin seksi? Useimmille kylläkään ei, muutoinhan kaikki kulkisivat naama norsulla läjillä.

        Samoin kuin nim."skjakdkskdka" olen huomannut, että tasapainoinen ja onnellinen ihmisnen on ystävällinen ja kohtelias (jopa hymyilee ja katsoo silmiin) pelkästä ystävällisyydestä eikä siinä ole mitään sen kummempaa.

        Hui, pelottavaa ajatella jos kaikki olisivat vain naama norsulla. Mutta jatka sinä elämääsi juuri niinkuin parhaaksi näet. Minä olen olen parisuhteessani onnellinen ja aion edelleen hymyillä niin kuin tähänkin saakka:)

        Kun olo on jo valmiiksi rento voi helposti siirtyä peiton alle mutkattomasti tulee nääs pian ja voidaan olla taas kuin ei oltaiskaan. Näin meidän työporukan vuorovaikku toimii, eikä vain korvasta.
        Äläkä norsua hauku, se ei ole syypää hyviin vuorojen vaikutuksiin. Nii.


    • näin se vain on...

      Mitä olen itse ollut yli 30 v työelämässä eri yhtiöissä. Sen havainnut, että naimissa olevat naiset harrastavat syrjähyppyjä yllättävän paljon.
      Ei pelkät pikkujoulut ole vaan yleensäkin saunaillat ym joita yhtiössä järjestetään, niin ne alkaa olla pelkkiä pano-iltoja.
      Mitä nuorempiin ikäluokkiin mennään, niin jo avoliitossa tai aviossa olevat aloittavat nuoressa suhteessakin jo syrjähyppyjä..

    • PolokupyöränSatula

      Tästä aloitus Trollista saa sen käsityksen että joillekkin on työnteko pelkkää flirttailuu.

      Aloittajan työpailalle pitää järjestää ensitilassa YT,t ja antaa potkut niille löysäperse flirttailijoille, joilla on aikaa flirttailuun työaikana..

      Tää aloitus ei ole tästä maailmasta (Selfie-Stub), vaan jostain työttömän aloittajanörtin/peräkammarinpojan kosteista päiväunista joka ei naisenpäälle ymmärrä mitään.

      Tosimies Panee vaikka polokupyörän satulaa eikä flirttaile..

      • MäVaan

        Olet selvästi homo.


    • Ai miksikö?

      Hai hän jos kukaan tuntee kivien ja metallien käytön.

    • 40+vaimo

      Flirtti on elämän suola. Koita poikaparka ymmärtää, ettei sen ole tarkoituskaan johtaa parisuhteeseen tai sen pidemmälle.

      Aika ankeaa olisi elämä, jos ei ketään päin enää uskaltaisi edes katsoa siinä pelossa, että toinen luulee liikoja. Puhumattakaan hymyilemisesta ja ystävällisestä jutustelusta. Koitahan kasvaa aikuiseksi.

      • Osallinentahtomattaa

        Aika useinkin 'pikku flirtti' varattujen (tahoillaan) kesken johtaa seksisuhteeseen ('sala' sellaiseen) ja sitten lopulta erittäinkin ikäviin ihmissuhdekuvioihin jossa viime kädessä viattomat kärsivät. Eli flirttaa niin kuin kuuluu eli huumorilla ja valitse kohteiksi vain tarpeeksi älykkäitä yksilöitä eli sellaisia jotka tietävät mitä flirtti tarkoittaa.


      • flirtti piristää
        Osallinentahtomattaa kirjoitti:

        Aika useinkin 'pikku flirtti' varattujen (tahoillaan) kesken johtaa seksisuhteeseen ('sala' sellaiseen) ja sitten lopulta erittäinkin ikäviin ihmissuhdekuvioihin jossa viime kädessä viattomat kärsivät. Eli flirttaa niin kuin kuuluu eli huumorilla ja valitse kohteiksi vain tarpeeksi älykkäitä yksilöitä eli sellaisia jotka tietävät mitä flirtti tarkoittaa.

        Flirtti on ihan eri asia kuin pettäminen! Suomalaiset ei vaan osaa sitä taitoa!


      • khfjvxkbcj

        Pieni flirtti on ihan mukavaa, mutta miltei joka kerta on joku mustasukkainen mies tullut vähän ajan päästä ukisemaan. Nainen on hymyillyt ja olen siihen vastannut vain n. 2 s kestävällä katseella, en edes välttämättä hymyillyt, vaan lähinnä ihmetellyt. Nämä ei ole tapahtuneet työpaikoilla. Eikä tällä hetkellä ole ollut mitään miestä edes näköpiirissä, että tietäisin onko varattu vai ei. Tällä seudulla nyt ollaan muutenkin, niin vakavia...


      • HERÄÄ!
        flirtti piristää kirjoitti:

        Flirtti on ihan eri asia kuin pettäminen! Suomalaiset ei vaan osaa sitä taitoa!

        Flirtti ei eroa mitenkään pettämisestä vaan kuuluu sen kanssa samaan sarjaan.

        Yhtä hyvin voi sanoa ettei esileikki ole pettämistä.

        Tai suuseksi.

        Tai seksi.


      • just just
        HERÄÄ! kirjoitti:

        Flirtti ei eroa mitenkään pettämisestä vaan kuuluu sen kanssa samaan sarjaan.

        Yhtä hyvin voi sanoa ettei esileikki ole pettämistä.

        Tai suuseksi.

        Tai seksi.

        Herääpä kuule itse. Flirtti ei ole lähelläkään pettämistä, jos joku idiootti ei sitä tajua, niin ehkä kannattaa jutella lääkärin kanssa.


      • onnellinen!
        just just kirjoitti:

        Herääpä kuule itse. Flirtti ei ole lähelläkään pettämistä, jos joku idiootti ei sitä tajua, niin ehkä kannattaa jutella lääkärin kanssa.

        Jos kaksi toisiataan kiinnostunutta nussiivat keskenään, antaa niiden olla. Mitä heitä kadehtimaan, heitä on harvassa, ilo silmälle nähdä rakastuneita ihmisiä. hyvä , että toimii suhde. Monet avioliitossa velvollisuuden takia pomppivat akkojensa päällä ,eikä orkkua tule. tyhjää pomppivat, hyi. rakastuneet on ihania he saavat kymmeniä orkkuja toisistaan. antakaa heidän elää eläämänsä. jooko.


    • ennen vanhaan

      Noh, ihan vain muuten vain. Ehkäpä siksikin, että kokeilu mielessäkin,,,,toimiiko vielä, niin kuin ennen.

      Kujeilun vuoksikin.

    • Jätä se

      Sika !

    • skördä

      Varattu tai sinkku, ainahan akat flirttailee jos niissä on vähänkään (huo)(ran) vikaa.

      • ei helmiä sioille

        Juu, kaikille paitti sulle


      • arsska

        Kannattaa valita fiksu ja hyväkäytöksinen nainen, joka pitää katseensa kurissa, eikä h.u.o.r.a.a joka miehen kanssa.


      • Ei huoran "helmille"
        ei helmiä sioille kirjoitti:

        Juu, kaikille paitti sulle

        Totuus sattuu? ;)


      • Niinpä!

        Totta, flirttailu on aina kevytkenkäisen naisen merkki, etenkin jos se kohdistuu useampaan kuin yhteen mieheen (siihen johon ollaan sitoutuneita tai joista ollaan kiinnostuneita).


    • LÖYSÄLERSSI

      NAISET ON YKSIÄ PERKELEITÄ NE EI MIETI YHTÄÄN ETTÄ MIEHELLÄKIN ON TUNTEET JA TEKEVÄT TUOTA RIKOLLISTA SAA-TANALLISUUTTA VAAN SEN TAKIA ETTÄ SAAVAT OMAAN PÄIVÄÄN PIRISTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! SITTEN KUN MIES NÄYTTÄÄ KIINNOSTUSTA NIIN SITTE KATSOTAAN SILMÄT LAUTASEN KOKOSINA ETTÄ HERRANENAIKA MINÄ OLEN VARATTU MITÄ SINÄ OIKEIN YRITÄT!!!!!!!!!!!!! VITTUJEN SAA-TANA ETTÄ SEMMONEN VITUTTAA SEMMOSESTA FLIRTTI PAZKASTA MIKÄ EI TARKOITA MITÄÄN PITÄISI TULLA VÄHINTÄÄN 15VUOTTA EHDOTONTA LINNAA JA KIDUTUS HUONETTA ETTÄ ESIM. TONGILLA NYITÄÄN YKSITELLEN KYNNET IRTI JNE.

    • yx tulkinta

      Sulla saattoi olla räkää poskessa.

    • Ole sika

      Annat samalla mitalla takaisin.
      Keksit jonkin syyn mennä sen hutsun työpisteeseen muka tuomaan jotain tai kertomaan jonkin asian, ja tuijotat vaan sen tissejä. Samalla kun kerrot asiasti, niin voit käsillä tehdä magnum-jäätelö mainoksesta tuttua naisen vartalon myötäistä liikettä, ehkä vielä kielellä lipoen :)

    • SeisovaLerssi

      Se akka siä työpaikalla katsoo sitä aloittajan takana hajareisin seisovaa Adonista jolla lerssi on jo puolikovana ottamassa sen survaisua sen akan pesään.

      Tää aloittaja vaan on käsittänyt väärin että se akka muka tuijotta sitä, ehkä tää akka hieman säälistä hymyilee vaan tälle aloittajaressukalle..

    • oot uneksija

      Herra jee mitä kuvittelua sulla on itsestäsi!
      Kyllä varattu ihminen voi ja saa katsoa ilman että repee mieheltä housut tai naiselta valuu roinat kinttuja pitkin.

      Miltä nainen näyttäisi pussi päässä, kun et kestä toista sukupuolta työpaikkasi ilmapiirissä.

    • en tiedä.

    • antiflirtti

      En tiennytkään että katsekontakti tarkoittaa flirttailua. Kuvittelin sen olevan normaali tapa kommunikoitaessa ihmisten kanssa, koska useat ottavat loukkauksena sen että keskustelukumppani tai lähellä oleva henkilö tuijottelee aivan muualle. Nimenomaan miehet ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena. Muslimeilla naisen katsekontakti(sen kaavun alta joka peittää kaiken muun paitsi silmät) mieheen tarkoittaa automaattisesti "raiskaa minut" mutta en tiennyt että myös täälläpäin kuvitellaan niin.

      • rfykkkkjhdd

        Vaihtelu virkistää


    • Tosimies-77

      mitä on flirttaaminen? itse tykkään tumputtaa..se on aina max.sen 10min kun kuti lentää ja on saanu paineita poistettua ja voi taas jatkaa normaalia elämää..ilman että joku jäkättää 24/7 vieressä ja sanelee ukolle ehtoja,mitä saa tehä ja mitä ei..lapsellista muutenkin,että joku akka voi määrätä ukon tekemisiä..kun sattuu muutenkin olemaan hiearkiassa miljoona porrasta alempana miestä

    • En varsinaisesti tykkää sellaisesta huomion kerjäämisestä. Naiset jotka flirttailevat varattuina, tekevät sitä yleensä kännissä ja yrittävät todistella viehätysvoimaansa. Ja suurinpiirtein heille pitäisi kertoa, että he ovat edelleen pantavia.

      Sellainen typerää leikkiä. Jos flirtti on asiallista ja selvinpäin, ja hyvin ei-seksuaalisella tasolla kaikki on ok.

    • opiskele poju

      Siis varattu ei saa edes katsoa enää kun joku voi kuvitella vaikka ja mitä. Ja mitäs pahaa flirttailussa on, ei se mitään meinaa.
      "Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön, mutta toisaalta sitä voidaan harrastaa ajankuluksi ilman tavoitteita. Flirttailu voi sisältää ystävällisiä sanoja, kehon ilmeitä tai hetkittäistä fyysistä kontaktia. Flirttailu voi jäädä yksipuoliseksi tai siihen voidaan vastata takaisin. Flirttailua ei tule sekoittaa iskemiseen, jolla on aina tavoite. Joidenkin mielestä flirttailu on toivottavaa, sen katsotaan piristävän elämää ja tuovan arkeen vaihtelua. Flirttailua voivat harrastaa sekä miehet että naiset.

      Henkilö, joka flirttailee, voi tutkia toisen henkilön kiinnostusta itseensä, ja siten tutkia mahdollisuuksia pyytää häntä esimerkiksi treffeille. Toisaalta taka-ajatuksena ei välttämättä ole mitään, vaan flirttailu voi olla spontaania ajankulua. Aiheeton flirttailu voi herättää pahennusta ja väärinkäsityksiä, etenkin jos flirttailija on parisuhteessa."

    • Elohopea

      Kyllä, katson ihmisiä silmiin, kun keskutelen heidän kanssaan ja kyllä hymyilen, ja jopa nauran. Onko se siis FLIRTTIÄ? Pitäisikö siis miehille olla ynseä kusipää aina ja kaikkialla jos on varattu?

    • ╚testi

      ╚╚╚Kikkelis Kokkelis╚╚╚

    • ytulyu,.

      Eipä ne flirttailis jos miehet ei antais huomiota :)
      Periaatteessa tää sun ketju on parkumista yksistä pakeista, joten aika koomista touhua aikuiselta mieheltä.

    • flirt

      Mun mielestäni pitää flirtailla aina kun pystyy! Sehän tuo elämään iloa ja virtaa. Kyllä sen sitten tietää jos tosi on kyseessä ;) Suomi neito ja poika - lisää flirttanderia kehiin niin töissäkin on hauskempaa!

      • yksiriittää!

        Olen katsonut ja vain yhtä miestä syvälle silmiin ja enkä todella halua muita katsoa, tuntui aivan vitussa asti.


    • Näin on

      Oliko naisella sormusta vasemmassa nimettömässä, joka on merkki, että nainen on varattu.
      Jos nainen on varattu, niin kyllä tällä on velvollisuus pitää sormusta, eikä nainen voi miestä siitä syyttää, ettei tämä tiennyt naisen olevan varattu, jos mies ihastui naiseen tämän luotua sellaisen vaikutelman, että hän olisi kiinnostunut miehestä.

      Tuskin nainen flirttailee, hymyilee ja luo katsetta mieheen, josta hän ei ole kiinnostunut tai halua tilannetta, että mies saattaisi ihastua naiseen.
      Eihän vapaat naiset flirttaile ja vapaat naisethan juuri vaativat sitä, että miehen tulee tehdä aloita, joten flirttailevat naiset ovat varattuja.
      Onkohan se näille varatuille naisille hupia, että ensin flirttailevat miehelle, joka ihastuu ja nainen saa antaa mojovat pakit miehelle sanomalla, että kuule, minä olen jo varattu, että turha yritää yhtään mitään.

    • 212121

      Kyllä varatut naiset halua vahtellua.Olen huomannut itsekkin sen.Esim.Työ paikalla.Sitähän on työ-paikkalla jatkuvasti pientä flittailua.Se saattaa joskus johtaa sänkyykin saakka.Useasti pikku-joulun aikaan.Silloin on naiset vauhtissa.

    • Vauveliko?

      Heeeeeeeeeeeeee, taidat olla aika vauva! Toki mä ymmärrän ärtyneisyytesi, kun olet kiinnostunut varatusta naisesta, mutta älä siitä naista sentään syytä, Toi hommahan ratkesi sillä, kun sait tietää naisen olevan varattu. Entäs sitten?! Eihän sun tarvi noteerata naisen flirttejä ollenkaan. Taidat muuten kuvitella pienessä päässäsi koko jutun. Ainakin hemmetin lapsellisen kysymyksen tänne väsäsit. Hyvät naurut toki sain. Heh!

    • Aivan väärä lähestymistapa viedä tuollaisia kahville.Ne etsivät rahakasta seuraa joten nippua kehiin niin varmasti irtoaa.

    • dingeli10

      kaikki naiset pettävät, se on ihan normaalia :)

    • näin se vain on...

      Laskeskelin tuossa omalta yli 30 vuoden ajalta työelämässä, niin näitä naimissa olevia naisia jotka ovat olleet koko työpaikan äijien köyrittävänä alkaa olla kymmeniä. Osa jopa niillä ansioilla päässet etenemään. Tällaista se on. nyky työelämä..

    • etelän mies

      Moni nainen on nykyään itsekäs omahyväinen narsisti. Flirttaillaan aivan tahallaan ihan sen takia, että sillä kokeillaan omaa markkia-arvoa kun se oma ukko ei ole enä niin kiinnostunut. Täälläkin moni nainen sanoo, että flirtti on vain viatonta jne. No sitähän se on mutta moni täälläkin kauniiksi itsensä kuvitteleva flirttaileva nainen on ilman meikkiä vastenmielisen näköinen horo. Meikkiä kaksi kiloa naamaan ja sitten filrttailemaan jollekin epätoivoiselle poikamiehelle. Kun saadaan se häkeltymään, ollaan sitten taas seitsemännessä taivaassa.

      • raaka totuuus

        Moraalittomat naiset flirttailevat, ovat ilmeisesti saaneet löysäperäisen kasvatuksen. Ennen naiset olivat siveitä ja hyväkäytöksisiä. Nykyään moukkia, ilman mitään tapoja.


    • Flirttti

      Minusta flirttaaminen on lupaus, kehoitus leikkimään.
      Leiki kanssani - mulla on pelin säännöt!

    • voihyvin

      Varatut naiset hakevat virtaa omaan liittoonsa,siksi ne flirttailee!

      • tervemenoa laiskat

        Työpaikalla kuuluu tehdä töitä, eikä hakea mitään virtaa muilta miehiltä. Nämä laiskat työhönkeskittymättömät ovat niitä jotka ensimmisinä irtisanotaan kun väkeä vähennetään.


    • keravan pajatso

      Olet ihana kun tuijotat takas. Ensirakkautenikin osasi tuijottaa silmiini kuin kiimainen sonni eikä sydän sitä unohda vaikka aika kuluu ja elämä erottaa, joskus vaan tuntuu että aika jysähtää hyvään hetkeen ja sitä soppaa riittää siitä sitten ruokkimaan vaikka vähäsen suuremmankin porukan.

    • diibadaapaa

      Se on väärin mun mielestä kun varatutnaiset fliertailee muille miehille.
      Se on ihan oikseesti omaan mieheensä kunnia loukkaus jo!!
      JA IHAN OIKEESTI KETKÄ SANOIKAAN, Et työpaikalla pitää flirttaa se kuuluu asiaa ryhmähenkee oikeen..ei huhu!
      Jos omistaisin tuolaisen naisen sen huomaisin ja loppu tulis!

    • Huorastaeivaimoa

      Taas yksi monista esimerkeistä minkälaisia lutkia naiset on.

      Tästä syystä miehet joilla on valinnan varaa eivät ryhdy pitkäkestoiseen suhteeseen naisen kanssa.

      Nainen yrittää hypergamisesti etsiä aina parempaa diiliä, jolloin ne antaa nussia itseään ja sitten voi turvallisesti palata taas oman aisurin elätettäväksi jos ei kelvannutkaan, tai jos kelpaa niin sitten raukkamaisesti jätetään oma mies.

      Ja jos jää välissä kiinni, voidaan sanoa että "se oli vain markkina-arvon testaamista" tai "flirttailua" - mitä kumpaakaan ei kunnon parisuhdekeskeinen nainen tekisi, sillä hänelle riittää vain miehensä hyväksyntä, huoralle ei riitä mikään.

      • Moraaliako?

        Kenes kanssa ne naiset flirttailee, miesten? Voi ei varattu mies flirttaa takaisin... Taas niin kaksinaismoraalia että...


    • Pahansisuinen akka

      Uskomatonta tekstiä taas täynnä tämäkin viestiketju. Kyllä on elämä vaikeaa näillä pohjoisilla leveysasteilla. Olen sitä mieltä, että normaali kanssakäyminen on syytä lopettaa kokonaan ja rakentaa keskelle maata muuri. Miehet toiselle puolelle ja naiset toiselle. Loppuisi tämä iänikuinen valitus.

      • Älkää synkistelkö

        Mä olisin iloinen,jos naiset olis vähäkään kiinnostuneita ja leikkimielistä flirttiä on kiva harrastaa,olipa sitten varattu tahi ei.Työpaikan ilmapiiri pysyy pirteempänä,jos ei olis näitä liian tosikoita.Harvemmin homma ampuu yli ei ainaskaa meidän työpaikalla ja vapaa aika on jokaisen omassa harkinnassa.


    • jkljkäl

      Tutkimusten mukaan miehet tulkisevat usein naisen osoittaman ystävällisyyden väärin seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Usein kaunis nuori nainen luulee katsovansa miestä silmiin ja hymyilevänsä vain ihan ystävällisyyttään silloin, kun mies kuvittelee tämän flirttaileva kanssaan. Kyseinen ylenpalttinen itseluottamus on ilmeisesti kehittynyt miehille lisäämään heidän mahdollisuuksiaan lisääntyä. Ettei vain sinunkin tapauksessasi ollut kyse tästä yleisestä väärinkäsityksestä?

      • SS.2

        Tuo on niin totta. Tosin kyllä täytyy sanoa, että usein me naisetkin luullaan miehen ystävällisyydestä liikoja, mutta naisilla se on enemmän sellaista "onkohan se kiinnostunut, kun se hymyili..." Mies taas ajattelee, että totta kai nainen on kiinnostunut, kun kerran hymyili.


    • Opittavaa
    • Kurttunen

      Joo, tämmöinen käsitys monille "miehille" taitaa tulla, liian katkeraksi tekee ihastuttava huomio, joka alunperin on ihan oikeaa toisen kohtaamista ja uteliaisuutta: Kuka sinä olet? Ei tässä nyt kai naimisiin olla heti menossa, kun uuden tuttavuuden kanssa haastelee ja hauskuuttelee? Eikö totisella puolisonetsinnällä ole ihan oikeat täsmäfoorumit olemassa? Ei onnistu kaverisuhteet monen miehen kanssa.

      Minä olen ratkaissut ongelman siirtymällä vapaa-aikanani lesbopiireihin. Huomio ja flirtti kukkii kaunista ja kivaa hauskanpitoa! Ja kaikki tämä hupsuttelu osataan laittaa oikeisiin mittasuhteisiin. Heteromiehille en suo miestäni lukuunottamatta (on muuten ihan mahtava, itseensäluottava ja vapaamielinen uros, jolle käytökseni ei siis ole ongelma) enää silmäystäkään. Näillä resepteillä saatetaan kaatua vielä yhteiseen hautaan nyxän kanssa.

      Palstan kirjoittajat meinaavat vissiin sokaista tulevan eukkonsa ja laittaa opaskoiran kuljetettavaksi. SISSUSS! Ei taida nykypäivänä ihan heti onnistua.

    • Oh fuck?

      Tuijotat takaisin. Eikös kunnon pallopelissä pidä potkia edestakaisin?

    • Tämä on nähty

      Itsetunto-ongelmaisia horoja. Uskollinen nainen ei flirttaile ja näin ollen osoittaa myös itselleen sitoutumista puolisoonsa. Olen törmännyt pari kertaa vastaavaan työpaikalla ja sitten kun joku on antanut vähän vastakaikua, on nainen vetäytynyt takaisin antamastaan flirtistä. Sitten kun mies taas huomaa tämän ja vastakaikua ei enää tule, alkaa flirttailu uudestaan. Kaikki tämä kiteytyy naisten itsetunto-ongelmaan ja siihen, että jokainen nainen haluaa olla haluttu. Tosin, naisia puolustaakseni, tunnen myös sellaisia tapauksia ketkä eivät missään nimessä voisi kuvitellakkaan tekevänsä tollaista koska kokisivat että "pettäisivät" miestään. Asiaa ei siis voi yleistää vaikka vissiin aika yleistä onkin.

      • toinen puoli myös

        Olet itse joka ei ymmärrä mistään mitää. Uskollisella naisella ei ole mitään mieltä viedä vähäistä flirttiä pidemmälle. On ihan miehen oma syy, jos kuvittelee ystävällisistä sanoista ja katseista enemmän. Vastaava pätee myös toisinpäin.

        Minä törmään päivittäin ystävällisiin miehiin-naisiin, jotka ovat aviossa ja pysyvätkin viime tietojen perusteella. Ei heillä ole tarvetta pettää, jos vaihtavat hyvässä mielessä työpaikkaan liittyviä ilmeitä ja sanoja.

        Jokainen nainen haluaa olla haluttu omalle miehelle, ei sitä tarvitse testata vieraan miehen lirkutuksilla.


    • keski-ikäinenmies

      Suomessa sosiaalisen kanssakäymisen kulttuuri on erittäin jakautunutta ja kehittymätöntä. Monissa muissa maissa (länsimaat) on selkeämpi käytöskoodisto näihinkin tilanteisiin.
      Itse olen harmitellut, ettei nuo tilanteet ole todellakan selkeitä täällä. Kun on Suomessa kokenut riittävän monesti sen tutun kaavan (antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa) niin moinen teeskentely tuleekin ohitettua nykyään nopeasti. Tällä en tarkoita, että pitäisi heti etsiä naintipaikka vaan vaikka panostamista hieman pidemmälle vietyyn artikulaatioon tai harrastus yms mielenkiintoisten aiheiden hieman pitkällisempään keskusteluun. Myös aito ja pitkälle viety huumori auttaisi. Kuitenkin niin usein on ollut vain niitä latteuksia tai pelkkiä silmän vilkutteluja vailla mitään järkevää kun hieman lähestyy.

      Useassa toisessa länsimaassa taas tuollainen naisen tekemä aloite (joka on erittäin helppoa erottaa normaalista ystävällisyydestä) on kuin lupaus vähintään mukavasta/hauskasta illasta. Yleensä sänkyhommien ehdottelukin on hienovaraista, mutta tehokkaan suoraa jos halutaan lähes anonyymisti hoitaa homma.

      No en nyt kuitenkaan kotimaatani hauku lyttyyn vaan totean, että onhan se joskus ollut ihan kiva vaan murahtaa ja panna menemään.

      • murahdus

        Olet selvästi vieraillut maissa, jossa nainen on alempiarvoisempi miestä? Ehkä olen väärässä, mutta kirjoituksesi kieli sen suuntaista.
        Suomi-nainen on kuitenkin sinut ja kykenee selviytymään vaikeistakin tilanteista. Osattava muutamat kikat, jolloin pärjää hyvin miesvaltasessa Suomessa.

        Mainitsemasi huumori miehen esityksiin on hallittavissa, ei se niin vaikeata enää ole:)


      • kesy.koti.kissa

        Onko kukaan miettinyt, miksi vaimoista tulee flirtejä? Itse menin todella onnellisena naimisiin seitsemän vuoden seurustelun jälkeen. Saimme kaksi ihanaa lasta, olin monta vuotta heidän kanssa kotona. Nyt kahdenkymmen vuoden yhdesäolon jälkeen olen todella kyllästynyt mieheeni. Seksiä meillä on aina ollut, hyvää sellaista. Pidänkin itsestäni huolta, tykkään laittautua. Pukeudun yleensä mekkoon ja korkokenkiin, minulla on pitkät hiukset ja olen muutenkin naisellinen. Välillä parisuhteessa menee hiljaisemmin, niin silloin yritän tsempata enemmän, tarjoan ja vaadin enemmän seksiä, ostan enemmän hepeneitä ja leluja ja yritän piristää. Koskaan ei tule kehuja tai arvostusta. Kyllä oma naiseus ja seksuaalisuus tässä kärsii. tuntuu, että olis paljon annettavaa, ja saaatavaa, eikä oma mies arvosta. Siinä pikku flirtti duunissa, tai muualla tuntuu kivalta. Edes joskus ja jossain saa vähän huomiota. Jos mun mies pitäis edes pikkaisen parempaa huomiota minusta, niin ei tarvis hakea huomiota muualta. Musta tuntuu tosi kurjalta, koska olen joskus todella rakastanut miestäni ja nyt tunnen itseni huoraksi kun haen huomiota muilta miehiltä. Miksi teidän miesten on niin vaikea sanoa naisillenne edes muutamaa kivaa sanaa ja kehua?


      • raha flirtti
        murahdus kirjoitti:

        Olet selvästi vieraillut maissa, jossa nainen on alempiarvoisempi miestä? Ehkä olen väärässä, mutta kirjoituksesi kieli sen suuntaista.
        Suomi-nainen on kuitenkin sinut ja kykenee selviytymään vaikeistakin tilanteista. Osattava muutamat kikat, jolloin pärjää hyvin miesvaltasessa Suomessa.

        Mainitsemasi huumori miehen esityksiin on hallittavissa, ei se niin vaikeata enää ole:)

        Thaikut ym.kinuskit kyllä flirttaavat kunhan miehellä on paksu lompakko. Kyllä hymyillään niin maireana.


      • ota abdullah
        kesy.koti.kissa kirjoitti:

        Onko kukaan miettinyt, miksi vaimoista tulee flirtejä? Itse menin todella onnellisena naimisiin seitsemän vuoden seurustelun jälkeen. Saimme kaksi ihanaa lasta, olin monta vuotta heidän kanssa kotona. Nyt kahdenkymmen vuoden yhdesäolon jälkeen olen todella kyllästynyt mieheeni. Seksiä meillä on aina ollut, hyvää sellaista. Pidänkin itsestäni huolta, tykkään laittautua. Pukeudun yleensä mekkoon ja korkokenkiin, minulla on pitkät hiukset ja olen muutenkin naisellinen. Välillä parisuhteessa menee hiljaisemmin, niin silloin yritän tsempata enemmän, tarjoan ja vaadin enemmän seksiä, ostan enemmän hepeneitä ja leluja ja yritän piristää. Koskaan ei tule kehuja tai arvostusta. Kyllä oma naiseus ja seksuaalisuus tässä kärsii. tuntuu, että olis paljon annettavaa, ja saaatavaa, eikä oma mies arvosta. Siinä pikku flirtti duunissa, tai muualla tuntuu kivalta. Edes joskus ja jossain saa vähän huomiota. Jos mun mies pitäis edes pikkaisen parempaa huomiota minusta, niin ei tarvis hakea huomiota muualta. Musta tuntuu tosi kurjalta, koska olen joskus todella rakastanut miestäni ja nyt tunnen itseni huoraksi kun haen huomiota muilta miehiltä. Miksi teidän miesten on niin vaikea sanoa naisillenne edes muutamaa kivaa sanaa ja kehua?

        Ota arabimies, se huomioi aina. Ensin lirkuttaa sanoilla ja sitten nyrkeillä. Sen jälkeen ei tarvitse enää flirtailla muiden kanssa.


      • kesy.koti.kissa
        ota abdullah kirjoitti:

        Ota arabimies, se huomioi aina. Ensin lirkuttaa sanoilla ja sitten nyrkeillä. Sen jälkeen ei tarvitse enää flirtailla muiden kanssa.

        Kiitos vinkistä. Harmi vain, kun olen mieltynyt kotimaiseen.


      • Take it
        murahdus kirjoitti:

        Olet selvästi vieraillut maissa, jossa nainen on alempiarvoisempi miestä? Ehkä olen väärässä, mutta kirjoituksesi kieli sen suuntaista.
        Suomi-nainen on kuitenkin sinut ja kykenee selviytymään vaikeistakin tilanteista. Osattava muutamat kikat, jolloin pärjää hyvin miesvaltasessa Suomessa.

        Mainitsemasi huumori miehen esityksiin on hallittavissa, ei se niin vaikeata enää ole:)

        Ja taas tuota naisen moraalittoman käytöksen sallimista.

        Syy miksi nainen on "alempiarvoinen" miestä, on siinä mitä nainen tekee ja joissakin maissa naisten ei anneta tehdä noin.

        "Suomi-nainen on kuitenkin sinut ja kykenee selviytymään vaikeistakin tilanteista. Osattava muutamat kikat, jolloin pärjää hyvin miesvaltasessa Suomessa."

        Huoraaminen miehensä selän takana, pomonsa paneminen, manipulointi, vieraiden miesten kanssa flirttailu, miehen syyttäminen kaikista omista moraalittomuuksistaan jne.

        Upeaa suomalainen nainen!


      • moraaliton?
        kesy.koti.kissa kirjoitti:

        Onko kukaan miettinyt, miksi vaimoista tulee flirtejä? Itse menin todella onnellisena naimisiin seitsemän vuoden seurustelun jälkeen. Saimme kaksi ihanaa lasta, olin monta vuotta heidän kanssa kotona. Nyt kahdenkymmen vuoden yhdesäolon jälkeen olen todella kyllästynyt mieheeni. Seksiä meillä on aina ollut, hyvää sellaista. Pidänkin itsestäni huolta, tykkään laittautua. Pukeudun yleensä mekkoon ja korkokenkiin, minulla on pitkät hiukset ja olen muutenkin naisellinen. Välillä parisuhteessa menee hiljaisemmin, niin silloin yritän tsempata enemmän, tarjoan ja vaadin enemmän seksiä, ostan enemmän hepeneitä ja leluja ja yritän piristää. Koskaan ei tule kehuja tai arvostusta. Kyllä oma naiseus ja seksuaalisuus tässä kärsii. tuntuu, että olis paljon annettavaa, ja saaatavaa, eikä oma mies arvosta. Siinä pikku flirtti duunissa, tai muualla tuntuu kivalta. Edes joskus ja jossain saa vähän huomiota. Jos mun mies pitäis edes pikkaisen parempaa huomiota minusta, niin ei tarvis hakea huomiota muualta. Musta tuntuu tosi kurjalta, koska olen joskus todella rakastanut miestäni ja nyt tunnen itseni huoraksi kun haen huomiota muilta miehiltä. Miksi teidän miesten on niin vaikea sanoa naisillenne edes muutamaa kivaa sanaa ja kehua?

        "Onko kukaan miettinyt, miksi vaimoista tulee flirtejä?"

        Koska ne ovat epäkypsiä (huomio)huoria.

        Kukaan ei pakota naisesta sellaista, vaan nainen itse tekee niin.

        Naisen on aika ottaa vastuu itsestään.


      • olerehellinenitselle
        kesy.koti.kissa kirjoitti:

        Onko kukaan miettinyt, miksi vaimoista tulee flirtejä? Itse menin todella onnellisena naimisiin seitsemän vuoden seurustelun jälkeen. Saimme kaksi ihanaa lasta, olin monta vuotta heidän kanssa kotona. Nyt kahdenkymmen vuoden yhdesäolon jälkeen olen todella kyllästynyt mieheeni. Seksiä meillä on aina ollut, hyvää sellaista. Pidänkin itsestäni huolta, tykkään laittautua. Pukeudun yleensä mekkoon ja korkokenkiin, minulla on pitkät hiukset ja olen muutenkin naisellinen. Välillä parisuhteessa menee hiljaisemmin, niin silloin yritän tsempata enemmän, tarjoan ja vaadin enemmän seksiä, ostan enemmän hepeneitä ja leluja ja yritän piristää. Koskaan ei tule kehuja tai arvostusta. Kyllä oma naiseus ja seksuaalisuus tässä kärsii. tuntuu, että olis paljon annettavaa, ja saaatavaa, eikä oma mies arvosta. Siinä pikku flirtti duunissa, tai muualla tuntuu kivalta. Edes joskus ja jossain saa vähän huomiota. Jos mun mies pitäis edes pikkaisen parempaa huomiota minusta, niin ei tarvis hakea huomiota muualta. Musta tuntuu tosi kurjalta, koska olen joskus todella rakastanut miestäni ja nyt tunnen itseni huoraksi kun haen huomiota muilta miehiltä. Miksi teidän miesten on niin vaikea sanoa naisillenne edes muutamaa kivaa sanaa ja kehua?

        kesy.koti.kissa, nosta kissa pöydälle! Jos reipas seksielämä ei miestäsi kiinnosta suoran keskustelun jälkeen niin eipä siinä ole vaihtoehtoja muuta kuin etsiä uusi halukkaampi kumppani. Jos halut eivät kohtaa tai toista ei koskaan huvita niin toisen on turha jäädä kitumaan.


      • ukkelipukkeli
        murahdus kirjoitti:

        Olet selvästi vieraillut maissa, jossa nainen on alempiarvoisempi miestä? Ehkä olen väärässä, mutta kirjoituksesi kieli sen suuntaista.
        Suomi-nainen on kuitenkin sinut ja kykenee selviytymään vaikeistakin tilanteista. Osattava muutamat kikat, jolloin pärjää hyvin miesvaltasessa Suomessa.

        Mainitsemasi huumori miehen esityksiin on hallittavissa, ei se niin vaikeata enää ole:)

        murahdus, täällä örähdys. Keskimäärin länsimaissa ei keskimäärin oteta esiin alempi- ylempiarvoisuutta. Erilaiset asemat miesten ja naisten välillä ovat niitä tapojen ja kulttuurien muodostuksen tuloksia tuhansien vuosien saatossa. Ne eivät ole vastakkainasetteluja. Niitä kannatta myötäillä.

        Miksi odotat, että mies tekee huumoriesityksiä sinulle? Voithan olla itse aloitteellinen (ja vahvistaa poikkeuksella säännön). Voin sitten miehenä piikitellä tai jalostaa kaskuasi.


      • pukkelille
        ukkelipukkeli kirjoitti:

        murahdus, täällä örähdys. Keskimäärin länsimaissa ei keskimäärin oteta esiin alempi- ylempiarvoisuutta. Erilaiset asemat miesten ja naisten välillä ovat niitä tapojen ja kulttuurien muodostuksen tuloksia tuhansien vuosien saatossa. Ne eivät ole vastakkainasetteluja. Niitä kannatta myötäillä.

        Miksi odotat, että mies tekee huumoriesityksiä sinulle? Voithan olla itse aloitteellinen (ja vahvistaa poikkeuksella säännön). Voin sitten miehenä piikitellä tai jalostaa kaskuasi.

        murahdusta että raikaa.
        Tottakai on aina ollut miesten ja naisten eriarvostusta lähes joka paikassa. Ymmärrettävä kuitenkin nykyajan lähestymiset taloudellisesti, ammatillisesti ja muutenkin alalla kuin alalla.

        Myötäileminen on epäaitoa, se vaikuttaa vähän kuin pakkopullalta, jos tulee verrata 1900 lukua vuoteen 2014.
        En minä odotakaan huumorialoitetta, osaan niitä viljellä sopivasti tunkeutumatta toisen pöksyjen lähellekään. Mutta hurjan usein saan epähienoja kommentteja ja siinäpä sitten vesittyy miehen ymmärrys jalolle ja harmittomalle keskustelulle.
        Olen poikkeus monessakin mielessä, mutta sitä todistellessa on mennyt piikit ja kaskut jorpakkoon.
        Mutta en lannistu, koska elän elämää, en missään pakkopaidassa ja silmälaput silmillä.
        Piikkejä odotellessa vaivun harmooniseen odotukseen.


      • kesy.koti.kissa
        olerehellinenitselle kirjoitti:

        kesy.koti.kissa, nosta kissa pöydälle! Jos reipas seksielämä ei miestäsi kiinnosta suoran keskustelun jälkeen niin eipä siinä ole vaihtoehtoja muuta kuin etsiä uusi halukkaampi kumppani. Jos halut eivät kohtaa tai toista ei koskaan huvita niin toisen on turha jäädä kitumaan.

        Ei se niin helppoa ole, yhdessä ollaan oltu 20 vuotta, toiveissa olisi hänen halu ja ihailu minua kohtaan. Meillä on kaksi lasta, 11 ja 10v Josko tämä tästä paranisi? Hän minua vielä himoitsisi? Joskus jongun kivan sanan sanoisi, kehuisi.


      • Aikuisex

        Mitä keski-ikänemiäs oikein haluaa? Puhua vai panna? Taiat ite olla vähän lattee, vai mitä viihdytyksiä ja sikustemppuja sai herralle olla. Jos kirjallisuudesta tekee mieli keskustella niin soita Panu Rajalalle.


      • PisDinktio
        pukkelille kirjoitti:

        murahdusta että raikaa.
        Tottakai on aina ollut miesten ja naisten eriarvostusta lähes joka paikassa. Ymmärrettävä kuitenkin nykyajan lähestymiset taloudellisesti, ammatillisesti ja muutenkin alalla kuin alalla.

        Myötäileminen on epäaitoa, se vaikuttaa vähän kuin pakkopullalta, jos tulee verrata 1900 lukua vuoteen 2014.
        En minä odotakaan huumorialoitetta, osaan niitä viljellä sopivasti tunkeutumatta toisen pöksyjen lähellekään. Mutta hurjan usein saan epähienoja kommentteja ja siinäpä sitten vesittyy miehen ymmärrys jalolle ja harmittomalle keskustelulle.
        Olen poikkeus monessakin mielessä, mutta sitä todistellessa on mennyt piikit ja kaskut jorpakkoon.
        Mutta en lannistu, koska elän elämää, en missään pakkopaidassa ja silmälaput silmillä.
        Piikkejä odotellessa vaivun harmooniseen odotukseen.

        Wautsi! Te pukkimurahdukset taidatte olla niin fiiniä pokaalipotentiaalia että ihan turha kai tässä on itseään tykö tehdä täältä kakkakasan alimmaisesta kerroksesta. Siitä puhutaan mikä koskettaa elämää ja niinpä tarjolla taitaisi kai sitten olla pelkkää kakkaa myös huumorin saralla. Hienoa että teillä on paljon mahdollisuuksia ja herkkä ympäristön havainto- ja erottelukyky. Täällä kakan seassa uidessa kun tuo valokin on jo vähän hämärämpää.

        Vaikka ne hienoviritteiset yritykset lähestyä meitä kakkiaisia usein selkeästi epäonnistuvatkin, meillä kun on joskus täysi työ pitää pää pinnan yläpuolella, niin onneksi ei kovin murjo teikäläisten itsetuntoa. Ehkäpä saamme kaikki tästä vain taas uuden oppimiskokemuksen siitä miten onkaan maailma niin mukavasti järjestynyt kunkin kykyjen mukaan.

        Seuraavaksi kun teikäläiset ampuvat meikäläisiä niillä piikeillänne niin muistakaa sitten mitä meillä on antaa takaisin.


      • raikuli3
        PisDinktio kirjoitti:

        Wautsi! Te pukkimurahdukset taidatte olla niin fiiniä pokaalipotentiaalia että ihan turha kai tässä on itseään tykö tehdä täältä kakkakasan alimmaisesta kerroksesta. Siitä puhutaan mikä koskettaa elämää ja niinpä tarjolla taitaisi kai sitten olla pelkkää kakkaa myös huumorin saralla. Hienoa että teillä on paljon mahdollisuuksia ja herkkä ympäristön havainto- ja erottelukyky. Täällä kakan seassa uidessa kun tuo valokin on jo vähän hämärämpää.

        Vaikka ne hienoviritteiset yritykset lähestyä meitä kakkiaisia usein selkeästi epäonnistuvatkin, meillä kun on joskus täysi työ pitää pää pinnan yläpuolella, niin onneksi ei kovin murjo teikäläisten itsetuntoa. Ehkäpä saamme kaikki tästä vain taas uuden oppimiskokemuksen siitä miten onkaan maailma niin mukavasti järjestynyt kunkin kykyjen mukaan.

        Seuraavaksi kun teikäläiset ampuvat meikäläisiä niillä piikeillänne niin muistakaa sitten mitä meillä on antaa takaisin.

        Taitava mies-nainen kestää katseet siinä missä torjutukseksi tulemisenkin. Torjutuksi tulemisen tulee olla hienotunteista ja arvokasta. Sinä kirjoitustyylistä päätellen tuskin osaat kumpaakaan hienoa "taistelulajia". Turhaan mesoat omista epäonnistumisista yön pikkutunteina. Sähkövalot on keksitty, joten valot päälle!

        Huomannut kuinka miehen itsetunto harmittomista katseista muuttuu arvaamattomiin tunnustuksiin.

        Piikit eivät ole ennenkään tehneet pahaa jälkeä, joten siitä vaan.


      • keskari
        Aikuisex kirjoitti:

        Mitä keski-ikänemiäs oikein haluaa? Puhua vai panna? Taiat ite olla vähän lattee, vai mitä viihdytyksiä ja sikustemppuja sai herralle olla. Jos kirjallisuudesta tekee mieli keskustella niin soita Panu Rajalalle.

        Sen ainakin tulisi jo tietää mitä haluaa, keski-ikäinen kun on. Eli juttelee mielenkiintoiset jutut siihen sopivien kanssa ja panee pantavan oloisia. Ei sen kummempaa. Joskus harvoin nuo esiintyvät samassa paketissa joten keski-ikäisistä suurin osa jää sellaista vaille.
        Kumpaa itse edustat?


      • Aikusex
        keskari kirjoitti:

        Sen ainakin tulisi jo tietää mitä haluaa, keski-ikäinen kun on. Eli juttelee mielenkiintoiset jutut siihen sopivien kanssa ja panee pantavan oloisia. Ei sen kummempaa. Joskus harvoin nuo esiintyvät samassa paketissa joten keski-ikäisistä suurin osa jää sellaista vaille.
        Kumpaa itse edustat?

        En ole Panu Rajala. Päättele.


    • Huomiohuora vastaa

      Kuka teki naisesta huomiohuoran?

      Meillä ainakin isä, kuka antoi uuden vaimonsa hakata ja heittää oman tyttärensä pihalle, kun oli kai niin tarpeessa?!?! On kyllä uskollinen vaimo... Olihan se pakko lähtee huomiokerjuulle sitten alaikäisenä, niin.

      Nykyään sitten huorailen sitä huomiota oikein urakalla, sitä saa, jos on suht ok näköinen, ja illan päätteeksi sylkäisen naamalle. Tämmöiseksi minä tulin isän huoltajuuden alaisena. Kun vain tömäisi vielä MIEHEEN, kenellä on arvojärjestys kohdillaan näiden säälittävien ruikuttajien sijaan, jotka koiranpentuina on hullun mustasukkaisia ja RIIPPUVAISIA jostain naisten lörtsyistä. YÖÖÖK ja PTHYYYI.

    • mies782

      Kannattaa kertoa ylimielisen itsestään liikaa kuvittelevan flirttailevan ämmän miehelle tämän naisen käytöksestä. Jos nainen flirttailee salassa, hän tavallaan pettää. Jos mies tietää, sitten jatkakoon samaan malliin jos haluaa pönkittää itsetuntoaan. Me miehet ollaan liian kilttejä ja kohteliaita. Naisella on oikeus sanoa, että olet ruma, ei kiinnosta. Mies ei kehtaa useinkaan sanoa vaikka vastapelurina olisi hirvittävä rumilus.

    • Tavallinen nainen

      Jo kotona lapsena opetettiin, että pitää katsoa toista ihmistä silmiin, kun häntä kuuntelee tai hänelle puhuu, sillä muualle vilkuilu antaa epärehellisen kuvan. Olen itse aina katsonut silmiin ihmisiä, joiden kanssa olen jutellut, ja kun aloin seurustella, miesystäväni syytti minua flirttailusta muille, vaikka kohtelin samoin sekä miehiä että naisia. Tasa-arvoa ei siis tässä asiassa kestetä. Aloin sitten korostuneesta välttää kaikkiin katsomista, ja sitten kuulema mökötin, kun en enää ollut oma itseni. Jos miehiä yrittää miellyttää, ikinä se ei onnistu!

      • miten vaan

        Silmiin katsomista on erilaista, kuten tiedät. Jos miehesi näkee katseissasi ja käytöksessäsi muiden miesten suuntaan muutakin kuin pelkää ystävällisyyttä (=viehättymistä), niin jompi kumpi teistä on väärässä ja tulkitsee väärin. En ymmärrä, miten tämä liittyy tasa-arvoon.

        Se, että jos kohtelet naisia ja miehiä aina samalla tavalla... eihän siinä ole järkeä.


    • jönni

      TosiTYPERÄÄ käyttäytymistä naiselta joka on varattu!!!.että naiset on silloin munaa vailla.tai haluaa PETTÄÄ vaan ihan huvikseen.tällä lailla oihmissuhteet menee just rikki!!!.saatanan NAISET

      • salarakas!

        Minä lähdenkin tästä nussimaan! ja vielä salarakkaan luo.


    • mies 38 -vapaa

      Ei nainen oikeasti ole ikinä varattu :-) Vierasta sillä vaan tekee mieli. Yhteiskunta vaan ei jotenkin tunnusta sitä biologista tosiasiaa, että nainen himoitsee useita eri geenejä lapsilleen, ja mies haluaa jakaa niitä mahdollisimman monelle naiselle.

      • niin on

        kukaan nainen ei ole varattu eikä myöskään mies


      • Satakunnan nainen

        "Ei nainen oikeasti ole ikinä varattu"
        Miten niin ei? Itse olen ollut jo 3 vuotta kiinnostunut vain yhdestä miehestä, ja vaikka tunne ei molemminpuolinen olekaan, niin ei todellakaan kiinnosta muut miehet.


    • Tavallinen nainen

      En ole enää varattu. Elän nykyisin selibaatissa, sillä olen kyllästynyt joka puolella tuputettavaan seksiin. En ole ikinä halunnut lapsia. Enkö siitä huolimatta saisi katsoa, kenen kanssa juttelen eli silmiin, flirttailematta? Silmäthän ovat sielun peilit, joista näkee paljon. Vaikea päätellä, valehteleeko toinen vai ei, jollei saa katsoa silmiin.

    • Piristä päivääsi

      Ei flirtissä mitään pahaa ole. :D Sehän piristää mukavasti päivää. ;) Jos et sitä ole tajunut niin olisiko syytä tutkia omaa käytöstä ja ajatuksia? Taidat olla helposti ihastuva, jos toisen flirtistä menee tuohon jamaan. :D

    • MIES57V

      NOKOSKA VARATTUT NAISET OSAVAT TAIDOT

      • kun ei huvita

        Omaa vaimoa en ole pannut vuosiin, vaikka vonkaa välillä. Lasteni vuoksi olen vielä yhdessä. Vaimolla on ollut vuosien varrella useita miehiä, mutta kaikki suhteet ovat aina päättyneet. Vaimoni on sitä tyyppiä, että ei osaa päättää ja vielä vähemmän sitoutua rakastamaan miehiä. Seurustelun alussa hän valehteli poikaystävien määrän, joita oli ollut useita. Hänen suurin ongelma oli yksin jäämisen pelko ja sen kautta viekottelee miehiä intiimiin suhteeseen. Miksi miehillä pitää olla jokin jarru päällä, jos varattu nainen haluaa seksiä ja miehellä tekisi mieli samaa? Naisia ei voi omistaa ja vielä vähemmän kontrolloida. Vaimoni saa lähteä yhteiselämästä pois milloin huvittaa. Hän puhisee, mököttää, raivoaa, kontrolloi ja nakkuttaa. Tämä kaikki johtuu hänen miesystäväsuhteista, joita ei pysty hallitsemaan. Vuosiin en ole keskustellut hänen kanssa aiheesta, koska se ei johda muuhun kuin, että minulla on ongelmia. Olen ottanut häneen jo vuosia etäisyyttä ja vetoan aina huonoon vointiin, kun hän yrittää selvittää tunne tilojani. Olisin tyytyväinen, kun joku mies veisi vaimoni ja teen kaikkeni tämän eteen tällä hetkellä vaimoni huomaamatta. Vaimoni on ikuinen puuma.


      • Parempaa loppuelämää
        kun ei huvita kirjoitti:

        Omaa vaimoa en ole pannut vuosiin, vaikka vonkaa välillä. Lasteni vuoksi olen vielä yhdessä. Vaimolla on ollut vuosien varrella useita miehiä, mutta kaikki suhteet ovat aina päättyneet. Vaimoni on sitä tyyppiä, että ei osaa päättää ja vielä vähemmän sitoutua rakastamaan miehiä. Seurustelun alussa hän valehteli poikaystävien määrän, joita oli ollut useita. Hänen suurin ongelma oli yksin jäämisen pelko ja sen kautta viekottelee miehiä intiimiin suhteeseen. Miksi miehillä pitää olla jokin jarru päällä, jos varattu nainen haluaa seksiä ja miehellä tekisi mieli samaa? Naisia ei voi omistaa ja vielä vähemmän kontrolloida. Vaimoni saa lähteä yhteiselämästä pois milloin huvittaa. Hän puhisee, mököttää, raivoaa, kontrolloi ja nakkuttaa. Tämä kaikki johtuu hänen miesystäväsuhteista, joita ei pysty hallitsemaan. Vuosiin en ole keskustellut hänen kanssa aiheesta, koska se ei johda muuhun kuin, että minulla on ongelmia. Olen ottanut häneen jo vuosia etäisyyttä ja vetoan aina huonoon vointiin, kun hän yrittää selvittää tunne tilojani. Olisin tyytyväinen, kun joku mies veisi vaimoni ja teen kaikkeni tämän eteen tällä hetkellä vaimoni huomaamatta. Vaimoni on ikuinen puuma.

        Mielestäni et kyllä lasten ja omaa parastasi ajattele ollenkaan. Itse en olisi päivääkään tuollaisessa suhteessa.


      • KATSELEMISIIN!
        Parempaa loppuelämää kirjoitti:

        Mielestäni et kyllä lasten ja omaa parastasi ajattele ollenkaan. Itse en olisi päivääkään tuollaisessa suhteessa.

        Sinä näet itsesi toisessa, kun katson toista. itsesi sinä toisessa näet. sitä olet ,mitä katsot. sitä saa mitä tilaa. Itsesi sinä toisessa näet. katsotaan ja nähdään, kuinka ihanaa on elämämme. kauneus on katsojan silmissä. katsotaan ja katsellaan.


    • uriah heep

      miehet kuvittelevat liikoja itsestään ,tai naisista.Jos nainen "erehtyy" katsomaan kerran silmiin se on miehelle singaali että tuolta typykältä aukeaa koivet helposti .

      Olin konsertissa naisystäväni kanssa ja siellä aloitti joku mies tuijottelun ja naiseni sanoi siitä minulle..ja kyllähän sitä sai hämmästellä koko konsertin ajan.
      Aina kun vilkaisin kyseisestä puutteessa olevaa miestä hän tuijotti naistani.
      Vielä sen verran että käteni olivat naiseni ympärillä koko ajan ja suutelimme välillä eli tuon *diotin olisi kyllä varsin hyvin pitänyt huomata että kyseessä pariskunta.
      Mutta eiköhän mitä, tämä *ontaläjä pyrki juttusille konsertin jälkeen ,mutta hänen onnekseen hänen kaverinsa tuli väliin ja selitti tälle miehelle että sinä olet naimisissa.
      Tuo tuijotus sen aistii ja todellakin huomaa ja kun nainen katsoo takaisin ,miehiset hormoonit alkaavat joillakin *u*ipäillä hyrräämään.
      Tämä tapaus mikä meillä sattui kohdalle ,tuntui että nainen ei saa katsella kuin alistuneesti lattiaan

    • nainen 52

      Kyllä ne varatut miehetkin luo katse kontakteja ja flirttailee ihan avoimesti varsinkin tanssilavoilla.

      Useat jopa oman vaimon mukana olosta huolimatta.

    • katselee kummissaan

      Näyttää olevan mielenkiinoinen aihe.

    • helsinki1970

      Jos miehiin käytettäs käsitettä huora, se sopisi lähes jokaiseen, eikä silloin tarvisi edes jaaritella katsekontakteista. Teille jotka puhutte naisen "alempiarvoisuudesta", en ihmettele katkeruuttanne naisia kohtaan, moisella asennevammalla tuskin koskaan tulette parempaa päivää näkemäänkään. Pöyristyttävää keskustelua syntynyt yhden viattoman kysymyksen pohjalta. On se vaan niin että pettymyksiä tulee kaikille, eikä sen pohjalta tarvi ketään nimitellä

    • Pelkkää flirttiä

      Toisille flirttaaminen on pelkkä ajanviete ja päivän piristys, ei mitään sen vakavampaa. Ei kannata ikinä pelkkään flirttiin luottaa ja antaa sillä perusteella tunteiden viedä, ethän ole tutustunut vielä itse henkilöön ollenkaan. Voihan hän olla ulkonäöltään kaunis, mutta mitä hän muuten on ihmisenä, eiköhän se merkkaa paljon enemmän olipa varattu tai vapaa.

    • Flirtti

      Itse flirttaan aika estottomasti tietynlaisessa porukassa jossa jokainen tietää että olen varattu. Flirtti on silloin molemminpuolista "läppää". En ikinä alkaisi esim. töissä flirttaamaan. Vastaan miesten flirttailuihin kyllä samalla mitalla, mutta teen hyvin äkkiä selväksi että turha yrittää mitään sen kummempaa.

      Mutta jotku miehet kyllä kuvittelee vaikka mitä ihan vain kun heille on kohtelias/ystävällinen, vaikka molemmilla oma puoliso mukana enkä tietoisesti ole antanut ymmärtää yhtään mitään.

    • rojuatorveen

      Että kaikesta normaalista elämäänkuuluvasta löydetään ongelma , noooo ehkäpä ihmisen oma kääsitys itsestään on kehittymätön.

    • voi voi

      Naisten perusheitto näihin tilanteisiin: "miehii ei saa ees katsoo kun heti luulevat jtn!!!".

      Koittakaa nyt tajuta että on olemassa kehonkieli, eleet, ilmeet, silmien katse ym. ns. non-verbaalista viestintää. Koittaa tajuta, että osa miehistä näkee nämä eleet ja osaa tulkita niitä. Toisilla nämä näkyy hyvinkin selvästi, toisilla ei. Lisäksi, tuntemisen kautta oppii naisesta koko ajan lisää.

      Toisten naisten luonne on se kuuluisa "anna ymmärtää", toisten ei. Toiset naiset "uskaltavat" varattuina olla hyvinkin flirttejä, ketkä vieraan munan toivossa, ketkä em. syystä. Toiset naiset vapautuvat vasta kun huomaavat tai tajuavat miehen seurustelevan. Auta armias että voikin koko kehonkieli muuttua ja suhtautuminen mieheen.

      Same shit. Different day..

      Osa miehistä ei huomioi tai tajua näitä.

      Aloittajalle: mainitsemaasi näkyy tapahtuvan :)

    • Vapaa nainen

      2 vaihtoehtoa, joko nainen ei välitä kovin paljon kumppanistaan tai sitten hän yrittää vain olla mukava ja miehet luulevat että se on flirttailua. Jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla todennäköisempi.

      • .....

        Totta kai se on todennäköisempi vaihtoehto ;)


    • kiinnostus

      Miehille, rakkaudella.

      Kun katson silmiisi suoraan hymyillen ja keskustelen ystävällisesti. Se ei ole mitään signaalia kiinnostuksesta.
      Kun välttelen katseitasi , puhun lyhyeltä lauseita tai sanoja hymyillen mutta vain vähän. Punastelen ja olen muutenkin sen näköinen että on epämukava. Silloin olen 90% varmuudella kiinnostunut.

      TV. Tilanne ujo nätti nainen.

      • aukaistaanko?

        Onkos naisella röörit auki nuohottu tänä aamuna .hehehhh. tai viimeyönä? hehehehhh.


      • .....

        Jokunen aika sitten törmäsin pitkästä aikaa yhteen naiseen jonka kanssa oli about vuosi sitten puoliviatonta säätöä. Varattu, mut minkäs teet. Mies tietää tästä. Luulen että vähän kaunistellun version. Sattumalta siis törmäsin naiseen kaupassa ja hän kyllä kertoi olevansa miehensä kanssa shoppailemassa, mutta oli miehen tuloon asti jotenkin hymyileväinen ja että hänellä olisi vaikka koko päivä aikaa vaikkakin koitti olla korostuneen neutraali. Mies tuli ja moikattiin, ollaan siis vanhoja tuttuja senkin kanssa, niin nainen alkoi nopesti kiemurrella ja tuli kiire pois :)


      • ladywoman

        Otapa selvää, mut minua hän jännittää. Ujokin tavallaan, mutta välillä katsoo suoraan silmiin.


      • ladyromance

        Otapa selvää, mut minua hän jännittää. Ujokin tavallaan, mutta välillä katsoo suoraan silmiin.


      • ladyromance

        Otapa selvää, mut minua hän jännittää. Ujokin tavallaan, mutta välillä katsoo suoraan silmiin.


    • Panemuasilmilläs

      Miten tämä keskustelu taas lähti tähän, että katsotaan silmiin kun puhutaan? Tottakai pyritään siihen, mutta siitähän AP tässä edes puhunut vaan:

      "Taas huomasin että toinen nainen tekee samaa. Olin kahvilla ja tämä nainen istui vastapäätä olevaan pöytään, tuijottaa, tykittää ihan suoraan, oikeesti häkellyin että mitä se tuolleensa suoraa päätä tuijottaa, ei edes hymyillyt? Mutta tästä naisesta tiedän että se on varattu, joo-o, enää en mene retkuun."

      Kysymys oli nyt siitä, että miksi tuijotatte puhumatta mitään? Se ei ole mitään peruskohteliaisuutta vaan varmasti jotain aivan muuta. Itse tulkitsen miehenä tuommoisen käytöksen pane mua -kutsuksi.

      • typeräolet!

        Oletpa tyhmä. puhuminen on keksitty. Älä ihmeessä ala panemaan? Hänellä on kysyvä katse. Onks jotain kysyttävää tai jotain? Älä sotke seksiä tuollaiseen. katse kertoo vaikka mitä? ARKISTA? Oletpa tosi tyhmä. pane puuta paskareikä?


      • miten vaan

        Omalla käytökselläsi voit toki vaikuttaa siihen, miten ne naiset sinua katselevat. Mutta:

        voisit hetkeksi unohtaa, että se on nainen ja ajatella, miten tuntematon mies käyttäytyy siinä pöydän toisella puolella, kun meidän miesten keskinäinen sosiaalinen dynamiikka on varmaan sinulle tutumpaa. Ei siinä niin paljon eroa ole, kuin luulet, olipa kyse miehestä ja miehestä, kuin miehestä ja naisesta..

        Eli hulluksi kokemasi käytös, vaikkapa tuijottaminen, tuntuu ihan yhtä hullulta, jos se tuijottaja on mies. Samoin syyt siihen ovat pohjimmiltaan ihan samat.

        Vaihtoehdot taitaa olla vanhat tutut: kohtaat haasteen ja pidät puolesi, tai teet itsestäsi vaarattoman. Jos tuijottelija sattuisi olemaan vaikka naispuolinen esimiehesi, voit harkita jälkimmäisen puolelle kallistumista, kunnes hän ei enää pidä sinua itselleen uhkana :) Ja siitä sitten eteenpäin.


    • Panoa se kaipaa!

      Olisit vaan sanonut että "otan osaa, niin minäkin olen" mutta kuitenkin heittäytynyt siaksi ja pannu sitä! Työpaikoilla moni mitä mielenkiintoisimpia panopaikkoja, siivouskomero nyt on aika klisee, mutta esim ilmastointihuone on monen paras kutupaikka. Itse olen tykänny pannu erästä pantavannäköistä pomoa toimitusjohtajan pöydällä aina kun toimitusjohtaja on lähtenyt vex. Hieman hutera mutta menettelee...

    • blink3

      Kun nainen katso suoraan niin se on vain peliä :) Tuossa joku jo kirjoitti että nainen joka on oikeasti kiinnostunut menee hämilleen, nolostuu, punastuu ja juokse pois tilanteesta. Röyhkeästi silmiin tuijoitteleva nainen hakee haastetta... todistaa itselleen että tuokin mies ei pysty vastustamaan, mutta ei sitä naista kiinnosta sitä tuijotusta ja flirttia sen enempä. Niin se vaan on.

    • oliko saikku ne on

      Se on se huorageeni joka löytyy koodattuna varatun dna-rihmastosta.. Se selittää kyseisen käytösmoodin!

      • wink wink

        Joo ja miehillä se on viel voimakkaammin esiintyvä ho.ro-geeni joka työpaikalla puskee kun vaimo ei oo kyttämässä perään :)


    • aloittaja.

      Olen ketjun aloittaja ja olen pistänyt kovan linjan näitä tiettyjä naisia kohtaan, olen erityisen etäinen ja välttelen tarkoituksella niiden kanssa kohtaamisia. Kumminkin nyt kun tämä ihastushömppäkin on laantunut melkeinpä jo pois, pystyn ajattelemaan järjellä enkä tunteen huumassa tee typeriä tekoja.

      Se on korkeintaan pikainen moikka aamulla. Nyt olo on paljon helpottuneempi, kun etenkin tämä yksi varattu nainen lakkasi sen kyyläämisen sieltä käytävältä, olen töissä ja siellä töitä teen, en kuvittele turhia kuhertelujuttuja.

      Paljon parempi keskittää nämä kuhertelut työpaikan ulkopuolisiin ihmisiin, olen jo viikon tekstaillut oikein nätin naisen kanssa jonka tapasin netissä ja on aika villit tekstarinvaihdot kyllä. Ehkäpä tulevana viikonloppuna napsahtaa? :)

      • Kauniit ja Rohkeat.

        Mites tämä juoni nyt jatkuu.

        Kuka hakikaan panoseuraa kenestä?


      • blink3

        Oikein teit, mitä sä niistä varatuista olisit irti saanut. ja sellaisia naisia/miehiä kannattaa sinne maanpinnalle laskeaa.

        Onnea sulle, ja mukavia treffejä.


    • eräsnainen

      Jaa..mun työpaikalla ei kukaan tiedä et tämä varattu nainen on pitkään ollut onneton ja yksinäinen ja eroamassa..siksi ihastus työkaveriin vaikka kuinka vastustelin. Mut ikinä ei pettämisiä ole ollut enkä varattuna flirttailis..ellen jo tietäisi et entinen on ohi. Ihastuminen kun tulee monesti itsellekin yllätyksenä! Sit kun sen itsekin alkaa tajuta et hei mitenkäs tässä näin kävi? Sitä ei vain näe toisen elämään, mitä sinne oikeasti kuuluu ennen kuin tutustuu. En kannata pettämisiä parisuhteessa!

    • brunetten rakastaja

      Tätä ketjua kun on lukenut niin oli pakko kirjoittaa oma tarinani

      Työpaikallani on erittäin kuuma nainen, joka on minua 3 vuotta vanhempi ei siinä mitään, ainoa ongelma on se että olen kihloissa toisen naisen kanssa (2.5 vuotta) ja tämän uuden työkollegani (joka kihloissa) takia jonka tapasin 1.5 vuotta takaperin meillä synkkasi heti ja ihastuin häneen toisin kuin vaimoni kanssa, ensimäisellä viikolla oli pientä viatonta flirtiä , toisella viikolla juteltiin ja siinä samassa oli henkilöstöjuhla, no yksi asia johti toiseen ja ei kestänyt kauan niin oltiin jo petihommissa, ja jumakeka mitkä kyydit huhuuh tämän jälkeen seksisuhteemme on jatkunut siitä asti.

      Ja vaimo ei tiedä mitään asiasta, olen sanonut hänelle että en halua jatkaa suhdetta koska meillä ei synkkaa yksinkertaisesti, mutta vaimo ei suostu hyväksymään asiaa.

      Myös kyseinen kollega hänellä sama ongelma, ja hän ei saa seksiä mieheltään, vaikka uhkaa häntä ja vaatii.

      Elämäni on paljon onnelisempaa tämän erittäin hyvänäköisen kollegani kanssa jolla on kunnon avut, ja meillä synkkaa muutenkin erittäin hyvin, mutta ongelma on siinä että kyseinen nainen ei halua vakavaa suhdetta. Eli käytännössä olen sopan keittänyt ja olen ns.kahden naisen loukussa. Mutta en ole vaimolleni asiasta muuten kertonut muuta kuin että lähden "työmatkalle" yleensä menemme risteilylle,mökille, veneilemään elämän parasta aikaa. oikea Vaimoni ei suostu antamaan seksiä kuin kerran kuussa, ja se on aikalailla mitäänsanomatonta seksiä verrattuna tähän kakkos vaimoon kuumaveriseen brunetteen ju******a eroa on kuin päivällä ja yöllä :D

      Työpaikalla käyttäydymme nykyään kun tavalliset työkaverit, emme lähentele työpaikalla emmekä lähetä minkäänlaisia signaaleja että harrastamme jotain vapaa-ajalla. Siihen naiseen olen tuhlannut vuodessa enemmän kun mitä omaan vaimoon koko parisuhteen aikana.

      Tämmöinen kertomus minulla työpaikka romansseista..

    • skördä

      Flirttailevat akat minä panen aina paljaalla, vaikka takapuoleen jos tarvii

    • Kari0608

      Mukava seurata keskustelua tästä aiheesta. Laitampa minäkin tosielämän faktoja, mitkä kyllä saavaat monet parisuhteessa elävät mietteliääksi.

      Olen töissä yrityksessä minkä puitteissa joudun kiertämään kymmenissä eri yrityksissä paikkakunnallani. Olen varattu mies ja naimisissa jo yli 20 vuotta. Olen myös iloinen, nauran paljon ja tykkään jutella avoimesti. Mutta se antaa myös samalla naisille vääränlaisen signaalin. Sillä saan valtavasti salasuhde ehdotuksia, seksiehdotuksia ja kaikki varatuilta naisilta. En ole itse niin seksuaalinen, että lähtisin tähän leikkiin. Mutta vaikka olen pitkästi yli nelikymppinen, niin pakko ihmetellä naisten ajatusten juoksua.

      En tietenkään kaikkia naisia syytä, sillä valtaosa on varmasti fiksuja. Mutta nämä naiset kaikki hokevat kuinka kiltti ja sydämellinen heidän miehensä on mutta seksi ei toimi. Kysyn aina etteikö siitä kannata keskustella, mutta aina vain sanovat että ei hyödytä. No, mennäämpä eteenpäin. Kävin poikien saunaillassa ja juttelin sitten erään hyvän tutun kanssa joka on sinkkumies ja työskentelee samoissa ympyröissä mutta eri firmassa. Hän kertoi pikkupäissään minkälaista haaremia pyörittää meidän kylillä, niin rehellisesti sanottuna suuloksahti auki. Hän sanoo että tekstiviesten ja facebookin kautta häneen otetaan yhteyttä ja hän naiskennellut viimeisen vuoden aikana yli 60 naisen kanssa ja niistä on varattuja n. 80%. Ja kertoi vielä että yhtään varattua hän ei ole iskenyt vaan kaikki on tarjoutuneet. Minä sanoin että eikö se ole moraalisesti väärin, niin hän kertoi että joku ne nai jokatapauksessa. Käsittämätöntä. Hän kertoi nimiä vielä kenen kanssa on touhunnut niin siinä oli minun naapurit molemmilta puolin, osa niitä naisia jotka ehdottolevat minullekin työympyröissä. Mutta kaikki nämä mitkä tunnen niin esittävät ainakin onnellista suhteissaan. Alampa veikata että on tainnnut höylätä minunkin vaimoa kun vaimo liikkuu naapureiden kanssa samoissa ympyröissä. No sille se ja sama, mutta pakko sanoa että hyviä on rouvat näyttelemään parisuhteissaan. Jos naiset tekevät näin, veikkaampa että miehillä on vielä kovemmat menot. Onko siis lojaaleja parisuhteita olemassa ja missä niitä on. Jos minä eroan, en varmasti ota uutta vaimoa.

      • Varmaan totta, mutta

        Kuulostat samalta kuin tuo "brunetten rakastaja" tuossa yllä.


    • tyki mies

      Kunnon tyki mies tykittää aina kun paikkaa avautuu. Kuula on aina piipusa...

    • Kari0608

      Voin kuulostaa mutta en ole. Haluaisin kommentteja ja löytyykö samanlaisia kohtaloita muualta.

      • bumlebum

        Sulla on kohtalokavereita, mutta olen nainen. Juuri se avoin, iloinen, rento, menevä luonteeni vetoa miehiin, vaikka en yritä mitään. Olen vain sellainen itsensä kanssa sujut oleva itsevarma, kaunis, sensuelli (miehet väittäneet) nainen, joka helposti tule juttuun kaikkien kanssa. Miehet helposti olettavat että jos heille juttelen, nauran, hymyilen, niin olisin muka kiinnostunut. Kuitenkin aina pysyn asiallisena, ja hienovaraisesti torjun härskejä, asiattomia yrityksiä lähestyä. Tilannetta pahentaa kun ei ole sormusta sormessa, ja miehet ovat ymmällään miksi torjun jos sinkkuna olen. Hassuaj :)


      • shield
        bumlebum kirjoitti:

        Sulla on kohtalokavereita, mutta olen nainen. Juuri se avoin, iloinen, rento, menevä luonteeni vetoa miehiin, vaikka en yritä mitään. Olen vain sellainen itsensä kanssa sujut oleva itsevarma, kaunis, sensuelli (miehet väittäneet) nainen, joka helposti tule juttuun kaikkien kanssa. Miehet helposti olettavat että jos heille juttelen, nauran, hymyilen, niin olisin muka kiinnostunut. Kuitenkin aina pysyn asiallisena, ja hienovaraisesti torjun härskejä, asiattomia yrityksiä lähestyä. Tilannetta pahentaa kun ei ole sormusta sormessa, ja miehet ovat ymmällään miksi torjun jos sinkkuna olen. Hassuaj :)

        Tuo tilanehan on eri mitä aloituksessa kirjoitin. Itsekkin olen sinkku ja koen että varatut naiset työpaikalla yrittävät antaa "kiinnostuksen signaalia", ei edes keskustelua, tuijottavat pitkään ja hymyilevät. Tulee tunne että nämä varatut naiset yrittää saada minut iskemään heidät, että nyt annan sinulle luvan - saat lähestyä, tulehan lirkuttelemaan sieltä.

        Olisi vain niin upeeta jos tämmöinen nainen olisi itsekkin sinkku ja siten halukas tutustumaan, en vain halua mitään pelejä varattujen kanssa, se ei ole minulle, en ole pelimiehiä.

        Tämän naisen kanssa johon pääsin ihastumaan ja tunnustin tunteeni, pyysin ulos ja hän oli varattu. Tilanne meni aika jännittyneeksi välillä. Kerran menin keittiöön ja tämä nainen oli ruokailemassa siellä muiden kanssa, hän ikään kuin jäätyi paikoilleen, tunsin tosi kireän ilmapiirin että piti lähteä pois sieltä. Helekkariako sen piti alkaa varattuna sitten flirttailemaan, ärsyttää vieläkin, hän sen flirtin aloitti! Onneksi nyt tilanne on tasaantumaan päin, voidaan ihan hyvin työjuttusilla olla, silti tietoisesti vältän aavistuksen tätä naista, yritän välttää tilanteita missä kävellään vastaan käytävällä.


    • Kaikki ei petä

      Rehellisten helpotukseksi. On olemassa uskollisia ihmisiä, ainakin yksi -tässä ilmoittautuu yksi nainen - en petä. Viattoman iloisen kanssakäymisflirtin ja väärän flirtin raja on täysin selvä, ei tarvitse miettiä hölmöjä itseni kanssa siitä millainen silmä on oikein ja milloin olisi väärin.

    • --------------------

      Neuvokaas nyt muakin seuraavassa tilanteessa: Kundi jonka kaa työskentelen muutaman kerran kuukaudessa, soittelee mulle päivittäin, käy kahvilla mun luona, jne mutta on varattu. Onko tämäkin siis ihan vain että hän haluaa olla kaveri vai jotain muuta?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe