Isä hakkas mut - en uskalla enää mennä kotiin

miksu14

oon 14vee poika ja sanoin isälleni etten usko enää jumalaan ja sitten se alko kyselemään minulta, että onko mun kaverit kiusannu minua tai jotain ja sanoin, että ei ja et minua ei vaan enää kiinnosta nuo uskonnolliset asiat ja että voinko minä jättää tuon rauhanyhdistyksellä käynnin väliin ja sitte se löi minua rintaan ja tönäisi mut maahan ja sano että saatana on riivannu minut sitte tukisti minua ja löi naamaan. Lähin sunnuntai-iltana pois kotoa ja äiti on soitellu mulle ja kyselly mis oon ja sanoin sille että isä löi ja töni minua ja sitte äiti sano että minä valehtelen ja olin muka tullu jotenkin hulluksi ja puhunu jotaki saatanallisia ja häipyny kotoa. Intin vastaan puhelimessa itku kurkussa että en enää tuu takasi kun se isä on siellä, meen mummun ja papan luo asumaan.

Jos ette enää kuule minusta, mun nimi on mikael-juhani tyni ja asun kempeleessä

11

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repsahdin

      :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

      • hupss.....

        Mutta kun luin uudelleen ja nyt vasta huomaan että jäi viimeinen kappale lukematta, tai itseasiassa en lukenut kuin eka rivin ja ajattelin et joku taas pelleilee... Nyt en enää repsahdakaan kun ajatuksella luin ja nimi lopussa????.. Ota rauhassa hei, ilmoita poliisille jos tuo nyt on totta, ikäsi ja muuta...


    • äiti ihminen

      Pelästyin jo, että mihin olet joutunut, kun et voi kotonasi olla. Hyvä, jos olet päässyt isovanhempiesi luokse turvaan. Tee ihmeessä rikosilmoitus. Sen voi tehdä vaikka netissä.

    • vfdvbgbnghn

      Väkivaltaan ryhtyminen osoittaa, että häneltä on loppunut kelvolliset argumentit. Miten sepitettyä mielikuvitusolentoa voisikaan vakuuttavasti perustella todelliseksi, no ei mitenkään.

      • seurailija2

        Sanahelinää (?), vai aiotko auttaa tuota alaikäistä poikaa jotenkin, ilmoittamalla jollekin viranomaiselle? Niin? Vai pidätkö sinäkin häntä feikkinä?


      • vfdvbgbnghn
        seurailija2 kirjoitti:

        Sanahelinää (?), vai aiotko auttaa tuota alaikäistä poikaa jotenkin, ilmoittamalla jollekin viranomaiselle? Niin? Vai pidätkö sinäkin häntä feikkinä?

        Autoin kertomalla hänelle, että hän on näkemyksessään oikeassa. Väkivalta ei ole mikään väittelyargumentti eikä sellaisen edessä pidä alistua.


      • sfhklffhogfiljfsdklhfdhk
        vfdvbgbnghn kirjoitti:

        Autoin kertomalla hänelle, että hän on näkemyksessään oikeassa. Väkivalta ei ole mikään väittelyargumentti eikä sellaisen edessä pidä alistua.

        Siis sanahelinää. Itsestäänselvyyden hokeminen ja oman arvon tunteen kohottaminen ei luulisi olevan ykkösasia jos epäilee että alaikäistä on pahoinpidelty.


        Itse en epäile, se tiedoksi.


    • Juttele poliisille!

      Tee heti rikosilmoitus!

      Lasten hakkaaminen on rikos myös uskovaiselle, vaikka sitä sanotaankin seuroissa vain "lihan käsivarrella kasvattamiseksi".

      Älä usko vanhempiasi, vaan ota yhteys poliisiin. Kannattaa keskustella nettipoliisin kanssa vaikka Facebookissa. Et mitenkään "häpäise isääsi" vaikka tuotkin hänen tekonsa poliisin tietoon. Poliisi rohkaisee ja auttaa sinua.

    • ex-vl1

      tuostahan voisi jo tehdä lasten suojelu ilmoituksen. soita vaan Rohkeasti poliisille 112 ja Kerro tilanteesi sinne. Väkivaltaa ei tarvi hyväksyä missään muodossa.

      • Toimi sinä!

        eikö tuo ole sinun velvollisuus, mitä odotat?? Hipi hopi!!


        minun mielipide:

        itse uskon että tuo on feikki. Texti ei ole minusta 14v tekstiä. Tuollaiseen textiin kykenevä osaisi ilmoittaa itsekin poliisille.


      • lisäys!
        Toimi sinä! kirjoitti:

        eikö tuo ole sinun velvollisuus, mitä odotat?? Hipi hopi!!


        minun mielipide:

        itse uskon että tuo on feikki. Texti ei ole minusta 14v tekstiä. Tuollaiseen textiin kykenevä osaisi ilmoittaa itsekin poliisille.

        Jos joku kuitenkin epäilee että tuo on totta, niin varmistakaa ja soittakaa jollekin Kempeleen lestadiolaiselle että onko tuon nimistä olemassa. Jos on, niin seuraavaksi soittakaa poliisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      248
      2688
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1663
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1472
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      875
    Aihe