5602 lukijaa, 167 vastalausetta. Ammattiliittojen toimintaa ei saa estää!
http://www.vauva.fi/keskustelu/3850125/ketju/eroa_ammattiliitosta_tee_se_heti
Järkyttävä hyökkäys ammattiliittoja vastaan!
4
92
Vastaukset
- asDdsadsasad
Ei ihmiset tarvitse ammattiyhdistysliittoa mihinkään. Työttömyyskassa riittää.
- Pro PRO
Kassa ei taistele sinun palkkasi tai työolosuhteidesi puolesta lahtaria vastaan - liitto taistelee!
- adsdasasddsa
Pro PRO kirjoitti:
Kassa ei taistele sinun palkkasi tai työolosuhteidesi puolesta lahtaria vastaan - liitto taistelee!
Se on hyvä vaan, että päästäisiin AKT:n kaltaisista idiooteista eroon, jotka toilailuillaan aiheuttavat vain lisää työttömyyttä Suomeen.
- Pro PRO
adsdasasddsa kirjoitti:
Se on hyvä vaan, että päästäisiin AKT:n kaltaisista idiooteista eroon, jotka toilailuillaan aiheuttavat vain lisää työttömyyttä Suomeen.
Vaikken olekaan AKT-lainen ihmettelen, miksi vastustat työläisenä työläistoverien oikeuksiensa perääämistä! Orjatyövoimaako sinä haluat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960