Äh, oon menos 7lk ja en ees sillee 'tiiä' miten pussataa... musta ainaki toi kuulosaa nololta mutten vaa tiiä ku en oo kokenu... (tarkotan kylläki kielareita)
voiei noloo...
9
119
Vastaukset
- ...
Onko sillä mitään väliä? Olen menossa lukioon enkä sen pahemmin ole itsekkään harjoitellut. Sanot sen vaan ja menet tunteen mukana.
- PoikaPorista
Hei cmon! Mä oon menossa kutoselle ja mä kyllä tiiän miten suudellaan... no hei mut en haluu dissat.
Ei se mitä haittaa et pist hanttii vaa ainakaa yhtää ja meet tunteen mukan. - Ei oo niin noloa
Onpa vtun noloa jos ei seiskalle mennessä "osaa" suudella, pitäiskö mun sitte hävetä maanrakoon ku meen ysille ja en "osaa" suudella?
Ei pahalla - "ope"
Voin tulla opettaa ;)
- poikaaaaa
Kikkiä? ;)
- Lolnytvittuoikeesti
Comooon! Vittu oot menos seiskalle!!! -_- vittu ite menen 9lk:lle enkä oo IKINÄ pussannut poikaa huulille. Et onnet vaan. ei tos iäs mun mielest tarttee ees pussailla jos ei huvita.. Ite en oo kokenu ton ikäseks tarvetta nuoleskella enkä koe vieläkään.
- 14w
Itellä muuten aikalailla sama mutta oon vaan poika :D
- aww
suuteleminen ei oo joko onnistumista tai epäonnistumista, tekee miten itsestään tuntuu. Eikä muutenkaan sulla ole ketään, jonka kanssa niitä kielareita tai pusuja harrastaa. Yläaste ei ole samanlainen kuin saatat olettaa: kaikki pysyy periaatteessa samana, etkä sä ainakaan huoraksi muutu.
Ja jos nyt oikeesti pitäis auttaa ongelmassa, niin tod. näköisesti ei sun seuralaisesi, oli poika tai tyttö, osaa myöskään sen yhtään paremmin, ja hän varmasti olisi samalla aikaa pelokas, innostunut ja jännittynyt ajatuksesta. - Bubbles^^
Olen menossa lukioon, enkä vielä edes pitänyt poikaa kädestä. Mun mielestä 13v on vielä suhteellisen nuori, suurin osa sun ikäisistä ei edes oikeasti ole vielä suudellut, et varmasti ole ainoa, joten huoli pois! Ei siinä ole mitään noloa, trust me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774