Emme tienneet tämän tarinan nimeä [Suolisto Tarina]

Olin raapustamassa uusinta suolistotarinaani kunnes joku koputti ovelle, menin avaamaan ja Nassehan se siellä.
"Raippari minulla on asiaa.", Nasse läähätti.
Päästin Nassen sisälle ja tarjosin hänelle kahvia, tämän jälkeen kysyin hänen asiastaan. Hän kertoi, että suolistolaisista ei saisi enään kirjoittaa suolistotarinoita, koska joku voi loukkaantua. Hän kertoi myös paljon muita meheviä yksitöis kohtia ymmärsin asian hyvin ja aloin korjaamaan virheitäni. Tästä se alkaa, kuuntele tarkkaan Nasse!

-Tarina-
Eräänä kauniina päivänä suolistossa, Unknow ja Unknow2 juttelivat, Unknow2 mietti,että oliko Unknow3 homo, mutta Unknow 3 ihastus Unknow selitti Unknow 3 olevan homo. Paikalle ryntäsi Unknow 4, joka haukkui Unknow3 homoksi, myös ponirunkkari Unknow5 saapui paikalle ja alkoi nauramaan. Hänen tyttöystävänsä Unknow6 tuli paikalle ja alkoi puhua Unknow2 kanssa. Pian Unknow5 ja Unknow7 juoksivat paikalle sotaleikkejä leikkien. Unknow 8 ja Unknow 9 olivat lähteneet bongaamaan lintuja, mutta Unknow 10 oli jäänyt kotiin tutkimaan suolistoprofiileja. Hän mietti, että olisiko Unknow4 Unknow8. Pian kännissä oleva Unknow11 muisti lupauksensa ja kirosi kovaan ääneen. Unknow12 oli sohvan takana kyttäämässä suolistolaisia. Hän katsoi Unknow2 persettä silmät pyöreinä, Unknow101 ryntäsi paikalle huutaen: Morso!

Miten suolistolaisten käy?
Mikä Unknow101 on hätänä?

(jatkuu.. ei tästä tule mitään)

"P*ask*at, Nasse ideasi on susi!", Ärähdin ja hääsin Nassen.
Näin suolistotarinat voivat jatkua normaalisti.

[Loppu]

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ramboraimouftw

      Kirjoititko tämän koska et saanut Oceania tuomaan sinulle keksejä?

      • Kyllä siitäkin, mutta enimmäkseen Nassen kommentin pohjalta.


    • Loistavaa satiiria! Ajattelin aluksi itsekin heittää jotakin tällaista, mutta sitten tulin tulokseen, jonka mukaan saisin vain itseni näyttämään katkeralta pikku kusipäältä.

      • Arviosi osui aivan oikeaan: juuri siltä se olisi näyttänyt.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Arviosi osui aivan oikeaan: juuri siltä se olisi näyttänyt.

        No mutta sittenhän on hyvä, että joku ulkopuolinen teki tämän puolestani.


      • nasse_seta
        icepicked kirjoitti:

        No mutta sittenhän on hyvä, että joku ulkopuolinen teki tämän puolestani.

        Sinun kannaltasi erittäin hyvä. Säästyt antamasta itsestäsi vaikutelmaa, jonka mukaan itse saisi tehdä ihan mitä tahansa (koska on niin suvaitsevainen tai rento tai vastaavaa) mutta loukkaantuisit sydänjuuriasi myöten, jos sinua kehotettaisiin miettimään toisenkin kerran (koska pitäähän ihmisen saada kirjoitella netissä aivan mitä haluaa, kunhan siinä ei kritisoida " _MINUA_ " ...)

        Tarkastelehan seuraavaa logiikkaa:

        "Pitää se vittujumalauta joka runkkarin kestää, et niist niiqu kirjotellaa homotarinoita ja sen jälkeen palotellaan moottorisahalla ja pari kansanmurhaa tähän välii plus rasistinen vitsi hehheheh, mullon kato oikeus kirjotella mitä mä haluun ja jos et kestä sitä nii muuta ahvenanmaalle ja mätäne siellä... Hetkinen, siis MUNKO kirjoituksia kritisoidaan? Siis MUN? En kestä sitä psyykkisesti... "


      • nasse_seta kirjoitti:

        Sinun kannaltasi erittäin hyvä. Säästyt antamasta itsestäsi vaikutelmaa, jonka mukaan itse saisi tehdä ihan mitä tahansa (koska on niin suvaitsevainen tai rento tai vastaavaa) mutta loukkaantuisit sydänjuuriasi myöten, jos sinua kehotettaisiin miettimään toisenkin kerran (koska pitäähän ihmisen saada kirjoitella netissä aivan mitä haluaa, kunhan siinä ei kritisoida " _MINUA_ " ...)

        Tarkastelehan seuraavaa logiikkaa:

        "Pitää se vittujumalauta joka runkkarin kestää, et niist niiqu kirjotellaa homotarinoita ja sen jälkeen palotellaan moottorisahalla ja pari kansanmurhaa tähän välii plus rasistinen vitsi hehheheh, mullon kato oikeus kirjotella mitä mä haluun ja jos et kestä sitä nii muuta ahvenanmaalle ja mätäne siellä... Hetkinen, siis MUNKO kirjoituksia kritisoidaan? Siis MUN? En kestä sitä psyykkisesti... "

        Yritän välttää tätä, vaikka se onkin vaikeaa, sillä minusta riippumattomista syistä minun on vaikea suhtautua mihin tahansa kritiikkiin, joskus jopa muihin kuin itseeni kohdistuvaan. (En itsekään tiedä, miksi. Ehkä se on jonkinlainen myötähäpeäreaktio.)

        Tämän takia en koskaan voisi toimia puhelinmyyjänä tai feissarina, sillä minusta tuntuu niin pahalta, kun mahdollinen asiakas kieltäytyy tarjouksesta. Olen yrittänyt tehdä sille jotakin, mutten pysty. Yhdessä vaiheessa tämä ongelma oli niin paha, etten voinut liikkua kaupungilla, sillä minulle tuli henkisesti paha olo feissarien torjumisestakin. (Ei vieläkään mitään hajua, miksi.) Feissarit siis luulevat minua täysi-ikäiseksi, ja minusta tuntuu pahalta torjua heidät, vaikka en ikäni puolesta edes voisi allekirjoittaa mitään.

        Joku wannabe-Freud saa nyt keittiöpsykologisoida vapaasti.


      • icepicked kirjoitti:

        Yritän välttää tätä, vaikka se onkin vaikeaa, sillä minusta riippumattomista syistä minun on vaikea suhtautua mihin tahansa kritiikkiin, joskus jopa muihin kuin itseeni kohdistuvaan. (En itsekään tiedä, miksi. Ehkä se on jonkinlainen myötähäpeäreaktio.)

        Tämän takia en koskaan voisi toimia puhelinmyyjänä tai feissarina, sillä minusta tuntuu niin pahalta, kun mahdollinen asiakas kieltäytyy tarjouksesta. Olen yrittänyt tehdä sille jotakin, mutten pysty. Yhdessä vaiheessa tämä ongelma oli niin paha, etten voinut liikkua kaupungilla, sillä minulle tuli henkisesti paha olo feissarien torjumisestakin. (Ei vieläkään mitään hajua, miksi.) Feissarit siis luulevat minua täysi-ikäiseksi, ja minusta tuntuu pahalta torjua heidät, vaikka en ikäni puolesta edes voisi allekirjoittaa mitään.

        Joku wannabe-Freud saa nyt keittiöpsykologisoida vapaasti.

        Onko sinusta hankalaa, jos joku sanoo lopeta tai ei?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Onko sinusta hankalaa, jos joku sanoo lopeta tai ei?

        Ei ole. Osaan jättää omat ikävät tunteeni huomiotta ja noudattaa pyyntöä. Saatan olla jokseenkin vetäytyvä loppupäivän ajan luultavasti, koska pelkään sairaalloisesti toistavani saman virheen tai tekeväni toisen.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei ole. Osaan jättää omat ikävät tunteeni huomiotta ja noudattaa pyyntöä. Saatan olla jokseenkin vetäytyvä loppupäivän ajan luultavasti, koska pelkään sairaalloisesti toistavani saman virheen tai tekeväni toisen.

        Sitä minä tarkoitinkin, että otatko sen raskaasti.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Sitä minä tarkoitinkin, että otatko sen raskaasti.

        Kyllä, ja se on omastakin mielestäni ikävää.


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä, ja se on omastakin mielestäni ikävää.

        Hmmh. No jos vaikka istuisimme junassa ja sinä huomaamatta potkiskelisit minua sääreen ja lopulta sanoisin "potkit minua sääreen, voisitko lopettaa", niin miten reagoisit?

        Tilanne-esimerkki ei suinkaan ole keksitty. Näin tapahtui todella vähän aikaa sitten. Potkiskelija oli pentu, joka matkusti yhdessä äitinsä kanssa. Sain pari napakkaa potkua pennun jalkojenheiluttelun takia ja äiti näki ilmeeni (joka oli "voi HEL*****).

        Sen sijaan että olisi käskenyt lastaan lopettamaan ja pyytänyt anteeksi, äiti mulkaisi minua nenänvartaan pitkin eli halusi osoittaa halveksuntaa.

        Tulkitsin reaktion niin, että aikuinen ihminen oli psyykkisesti niin heikko, ettei kyennyt kestämään omaa häpeäänsä. Hävettäähän se nyt törttöillä julkisella paikalla.

        Reaktio aiheutti minussa kymmenkertaisen määrän myötähäpeää verrattuna alkuperäiseen mokaan (joka oli vain hajamielinen jalkojaan heilutteleva pentu).


      • nasse_seta kirjoitti:

        Hmmh. No jos vaikka istuisimme junassa ja sinä huomaamatta potkiskelisit minua sääreen ja lopulta sanoisin "potkit minua sääreen, voisitko lopettaa", niin miten reagoisit?

        Tilanne-esimerkki ei suinkaan ole keksitty. Näin tapahtui todella vähän aikaa sitten. Potkiskelija oli pentu, joka matkusti yhdessä äitinsä kanssa. Sain pari napakkaa potkua pennun jalkojenheiluttelun takia ja äiti näki ilmeeni (joka oli "voi HEL*****).

        Sen sijaan että olisi käskenyt lastaan lopettamaan ja pyytänyt anteeksi, äiti mulkaisi minua nenänvartaan pitkin eli halusi osoittaa halveksuntaa.

        Tulkitsin reaktion niin, että aikuinen ihminen oli psyykkisesti niin heikko, ettei kyennyt kestämään omaa häpeäänsä. Hävettäähän se nyt törttöillä julkisella paikalla.

        Reaktio aiheutti minussa kymmenkertaisen määrän myötähäpeää verrattuna alkuperäiseen mokaan (joka oli vain hajamielinen jalkojaan heilutteleva pentu).

        Riippuen senhetkisestä mielentilastani ja sinun olemuksestasi, äänensävystäsi ja mahdollisesta auktoriteettiasemastasi reagoisin tilanteeseen eri tavoin. Liennyttävänä asianhaarana voidaan pitää sitä, etten oletettavasti tunne sinua, joten on epätodennäköistä, että välillämme olisi suhdetta, joka vaatisi minulta erityisen kohteliaisuuden osoittamista. (ts. et ole kukaan, jolle minun täytyy antaa erityisen kohtelias vaikutelma itsestäni, esim. kaverini vanhempi tai opettajani.)

        Joka tapauksessa lopettaisin potkimisen, mutta edellämainituista seikoista riippuen reagoisin henkisesti eri tavoin.

        Saattaisi olla, että minulla olisi syyllinen olo saamastani kritiikistä hetken ajan, ja sitten unohtaisin asian, eli kaikki hyvin.

        Toisaalta saattaisin myös suuttua sinulle, jos kokisin, että valitat joka asiasta, mutten sanoisi sitä ääneen, vaan toivoisin, että lähdet junasta mahdollisimman pian.

        Kolmannen vaihtoehdon mukaan säikähtäisin tekemääni virhettä ja sitä seurannutta huomautusta niin paljon, etten uskaltaisi liikkua koko loppumatkan aikana, sanoa mitään tai katsoa sinuun päinkään. Jos yrittäisit puhua minulle, menisin luultavasti lukkoon ja jäisin itse jopa useita pysäkkejä aikaisemmin pois välttääkseni tilanteen toistumisen.


      • icepicked kirjoitti:

        Riippuen senhetkisestä mielentilastani ja sinun olemuksestasi, äänensävystäsi ja mahdollisesta auktoriteettiasemastasi reagoisin tilanteeseen eri tavoin. Liennyttävänä asianhaarana voidaan pitää sitä, etten oletettavasti tunne sinua, joten on epätodennäköistä, että välillämme olisi suhdetta, joka vaatisi minulta erityisen kohteliaisuuden osoittamista. (ts. et ole kukaan, jolle minun täytyy antaa erityisen kohtelias vaikutelma itsestäni, esim. kaverini vanhempi tai opettajani.)

        Joka tapauksessa lopettaisin potkimisen, mutta edellämainituista seikoista riippuen reagoisin henkisesti eri tavoin.

        Saattaisi olla, että minulla olisi syyllinen olo saamastani kritiikistä hetken ajan, ja sitten unohtaisin asian, eli kaikki hyvin.

        Toisaalta saattaisin myös suuttua sinulle, jos kokisin, että valitat joka asiasta, mutten sanoisi sitä ääneen, vaan toivoisin, että lähdet junasta mahdollisimman pian.

        Kolmannen vaihtoehdon mukaan säikähtäisin tekemääni virhettä ja sitä seurannutta huomautusta niin paljon, etten uskaltaisi liikkua koko loppumatkan aikana, sanoa mitään tai katsoa sinuun päinkään. Jos yrittäisit puhua minulle, menisin luultavasti lukkoon ja jäisin itse jopa useita pysäkkejä aikaisemmin pois välttääkseni tilanteen toistumisen.

        Katso muuten yksityisviestisi. - No niin, minun mielestäni tuollainen tilanne voisi edetä näin:

        "Saakeli!"
        "Sori."

        Ja sitten minua luultavasti vähän huvittaisi. Kun eihän tuo ole mitenkään iso juttu. Siis minua huvittaisi, jos minua potkittaisiin vahingossa ja pyydettäisiin anteeksi.

        Sattuneesta syystä kuitenkin olisin itse sinun ikäisenäsi kehitellyt tilanteesta aivan yhtä monimutkaisen kuin juuri teit.

        Joskus aikuiset ovat todella häijyjä lapsille ja nuorille ja toisilleen silloin, kun toinen on mokannut. Jotkut pyrkivät saamaan toisen kokemaan häpeää ja huonommuutta ja oikein lietsovat keskustelua siihen suuntaan, että se mokaaja on ihmisenä epäonnistunut.

        Ensinnäkin, kaikki aikuiset mokaavat myös itse. Absoluuttisesti kaikki. Kai se on jokin valta-asemaan liittyvä juttu, jolla aikuiset onnistuvat saamaan aikaan jotain turhaa häpeää toisissa ihmisissä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Katso muuten yksityisviestisi. - No niin, minun mielestäni tuollainen tilanne voisi edetä näin:

        "Saakeli!"
        "Sori."

        Ja sitten minua luultavasti vähän huvittaisi. Kun eihän tuo ole mitenkään iso juttu. Siis minua huvittaisi, jos minua potkittaisiin vahingossa ja pyydettäisiin anteeksi.

        Sattuneesta syystä kuitenkin olisin itse sinun ikäisenäsi kehitellyt tilanteesta aivan yhtä monimutkaisen kuin juuri teit.

        Joskus aikuiset ovat todella häijyjä lapsille ja nuorille ja toisilleen silloin, kun toinen on mokannut. Jotkut pyrkivät saamaan toisen kokemaan häpeää ja huonommuutta ja oikein lietsovat keskustelua siihen suuntaan, että se mokaaja on ihmisenä epäonnistunut.

        Ensinnäkin, kaikki aikuiset mokaavat myös itse. Absoluuttisesti kaikki. Kai se on jokin valta-asemaan liittyvä juttu, jolla aikuiset onnistuvat saamaan aikaan jotain turhaa häpeää toisissa ihmisissä.

        Hyvä tietää. Asiakaspalvelijaa minusta ei kuitenkaan koskaan tule.


    • Nassen älynväläys ei tainnut toimia :DDD

      • Minusta näyttää pikemminkin silti, että nimenomaan toimi. Tämä oli raipparin tapa sanoa auts.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe