Onko kulmat pakko laittaa?

lhlhökghlkhlkjg

Oon 14v tyttö, ja mun kulmakarvat on sellaset tummat ja paksut. Oon joskus koittanut nyppiä harvoja hajakarvoja pois mut ne vaan "innostui" siitä ja alkoi kasvaa entistä pahemmin. En todellakaan jaksa alkaa läheskään joka päivä nyppimään/muuten laittamaan kulmiani, kun meikkaan muutenkin niin vähän. Oon nyt sit leikannut otsatukan, ettei tarvi välittää kulmista kun ne ei kuitenkaan näy..
Haluaisin kuitenkin siitä eroon ja oon miettinyt, onko niit kulmia ihan pakko laittaa? En todellakaan jaksaisi... Onks oikeesti nykyajan normi se, että ne kulmatkin on tosi tarkasti ja ohuiks nypitty/piirretty?

6

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvitse

      Ei tarvitse missään nimessä laittaa kulmakarvoja jos on niihin tyytyväinen. Itse ainakin vain nypin haja karvat, että kulmat näyttävät siistimmiltä eivätkä pääse rehottamaan.

    • hejsy

      ei tietenkään oo pakko :) jos haluat niille jotain tehä niin nypi vaan hajakarvoja

      • minä

        Ei tietystikkää oo pakko mullaki on vähän hajakarvoja mut ku pistän vähän kulmiin jotai värii ni ei niitä huomaa helposti


    • 908geuwhg

      Hajakarvat kannattaa nyppiä - näyttää heti paljon siistimmälle.

      Jos on geeneissä tuo puskakulmakarvaisuus kannattaa mennä ihan ammattilaiselle muotoilemaan ne. He nyppivät ja vahaavat ne sinulle sopivaan muotoon. Tätä ylläpidät sitten itse nyppimällä karvat kun ne kasvavat takaisin niin että kulman muoto säilyy.

      Ja tuo on ihan höpöhöpö juttua että kulmat alkaisivat nyppimisestä kasvamaan nopeammin ja tuuheammin. Ihan tieteellisesti todistettu juttu. Ennemminkin jos on tosi huonot karvatupet ja iho niin ennemmin voi kulmat lopettaa kasvamisen nyppimisen juurineen jälkeen (näin on käynyt useammalle tutulleni).

    • hajakarvat vaan

      Älä ikinä ala nyppimään ohuiksi viiruiksi. Se ei ensinnäkään ole oikeasti hyvännäköistä kenelläkään. Liiallisesta ja väärällä tavalla nyppimisestä johtuen voi kulmakarvojen kasvu heikentyä. Aikuisena voi alkaa nyppiminen kaduttaa kun on muutama hajakarva siellä täällä, missä ennen oli kulmakarvat.

      Nypi vaan hajakarvat, älä yritä muuttaa kulmien mallia, se sinun oma luonnollinen mallisi on kasvoihisi sopivin.

    • heipä hei

      Ei tietenkään pakko kun et muuten raskasta meikki käytä, mut siisti nyt ainakin ne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe