Suurin salaliitto paljastetaan

Kryptos

Tähän asti on puhuttu vain Illuminatista ja sen NWO-agendasta ja varmasti niissä riittää vielä jatkossakin tutkittavaa. Mutta miksei kukaan ole paljastanut vapaamuurarien yhteyksiä ääri-islamilaiseen maailmaan? Vapaamuurarien salainen tavoite on valloittaa Jerusalem pääkaupungikseen. Vapaamuurarien juurethan menevät keskiajan Temppeliritareihin, joille Jerusalem maailman keskuksena merkitsi kaikkien mysteerien keskusta. Siellähän on mm. kuningas Salomonin aarteet.

Vapaamuurarit toivovat saavansa Jerusalemin haltuunsa ääri-islamilaisten tuella, mutta herruuden ottavat kyllä vapaamuurarit ja islamilaisille sotaherroille jää vain jonkinlainen vasallin asema. Tältä pohjalta kannattaa seurata Lähi-idän tapahtumia.

Tämä on se Suuri salaliitto, joka on haluttu pitää kaikilta pimennossa. Mutta vähitellen sekin alkaa paljastua rohkealle tutkijalle.

64

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka se rohkea tutkija on?

      • naurulokille

      • iso juttu
        naurulokille kirjoitti:

        Eikö palstan naurulokki vielä tiedä?
        http://www.luontoportti.com/suomi/fi/linnut/naurulokki

        Suomen kohdalla suurin salaliitto on vielä paljastumatta,eikä edes täällä ole siitä mitään puhuttu.Kirjoitan sitten lisää kun olen päässyt ulkomaille turvaan,nyt en voi,pitää turvata myös oma selusta.



      • Totuus Teiskosta
        iso juttu kirjoitti:

        Suomen kohdalla suurin salaliitto on vielä paljastumatta,eikä edes täällä ole siitä mitään puhuttu.Kirjoitan sitten lisää kun olen päässyt ulkomaille turvaan,nyt en voi,pitää turvata myös oma selusta.

        Suomen ja luultavasti maailman vaarallisin salainen järjestö on eittämättä Teiskon Martat. Se on niin syvällä pahiiden mustimmassa ytimessä, että itse beetsebulkin sitä kavahtaa. Sen rinnalla rapparit ja bildenbergit kalpenevat.
        Muka keski-ikäisten ja vanhojen naisten "ompeluseura". Kaikkea muuta.


      • iso juttu
        Totuus Teiskosta kirjoitti:

        Suomen ja luultavasti maailman vaarallisin salainen järjestö on eittämättä Teiskon Martat. Se on niin syvällä pahiiden mustimmassa ytimessä, että itse beetsebulkin sitä kavahtaa. Sen rinnalla rapparit ja bildenbergit kalpenevat.
        Muka keski-ikäisten ja vanhojen naisten "ompeluseura". Kaikkea muuta.

        Säälittää kun asioita ei oteta vakavasti,todellinen uhka koskee koko Suomea.


      • guygyuyg0
        iso juttu kirjoitti:

        Säälittää kun asioita ei oteta vakavasti,todellinen uhka koskee koko Suomea.

        Naurattaa, kun kakarat ottavat salaliittohömpän vakavasti.


      • igh0gy08
        Totuus Teiskosta kirjoitti:

        Suomen ja luultavasti maailman vaarallisin salainen järjestö on eittämättä Teiskon Martat. Se on niin syvällä pahiiden mustimmassa ytimessä, että itse beetsebulkin sitä kavahtaa. Sen rinnalla rapparit ja bildenbergit kalpenevat.
        Muka keski-ikäisten ja vanhojen naisten "ompeluseura". Kaikkea muuta.

        Minä paljastan.
        Suurin ja vaarallisin salaliitto on Martta-liitto.


      • nwo 00
        guygyuyg0 kirjoitti:

        Naurattaa, kun kakarat ottavat salaliittohömpän vakavasti.

        Typerät Suomalaiset eivät tajua,voiko edes vaatia?


      • piouhpigou
        nwo 00 kirjoitti:

        Typerät Suomalaiset eivät tajua,voiko edes vaatia?

        Jos et tarkoitanut tuolla kohtaa Suomalaisen sukua, kirjoitit typeryyksissäsi sanan isolla. Oletko mamu, kun suomen kirjoittaminen ei suju?


      • Orjaksiko joudutaan
        iso juttu kirjoitti:

        Säälittää kun asioita ei oteta vakavasti,todellinen uhka koskee koko Suomea.

        Onko suomi liittymässä usa-nato rosvovaltioon? Vai ovatko suomen rikkaat myyneet suomen kansalaiset ruotsiin? Iso juttu vastaa pian, odotan innolla mikä kauhea meitä odottaa! Nyt tiedän, me olemme persaukisia kaikki, koska valtion kassa on tyhjä. Orjan elämä odottaa meitä!!!


      • nwo 00
        Orjaksiko joudutaan kirjoitti:

        Onko suomi liittymässä usa-nato rosvovaltioon? Vai ovatko suomen rikkaat myyneet suomen kansalaiset ruotsiin? Iso juttu vastaa pian, odotan innolla mikä kauhea meitä odottaa! Nyt tiedän, me olemme persaukisia kaikki, koska valtion kassa on tyhjä. Orjan elämä odottaa meitä!!!

        Typerykset,katsokaa ympärillenne,tehkää havaintoja.Melkein jokaisessa isommassa kaupungissa sellainen on.


      • run kkari hoi
        piouhpigou kirjoitti:

        Jos et tarkoitanut tuolla kohtaa Suomalaisen sukua, kirjoitit typeryyksissäsi sanan isolla. Oletko mamu, kun suomen kirjoittaminen ei suju?

        Älä välitä kielioppivirheistä,lue sanoma,olemme salaliittosivuilla ei kielioppisivuilla.


      • ¨åjiåoioh
        run kkari hoi kirjoitti:

        Älä välitä kielioppivirheistä,lue sanoma,olemme salaliittosivuilla ei kielioppisivuilla.

        Kirjoitustaito korreloi yleissivistyksen kanssa. Salaliittoteoriat sikiävät tietämättömyydestä.


      • juu u
        ¨åjiåoioh kirjoitti:

        Kirjoitustaito korreloi yleissivistyksen kanssa. Salaliittoteoriat sikiävät tietämättömyydestä.

        Salaliittojen havainnointiin ei tarvita yleissivistystä.


      • Anglofiili
        Orjaksiko joudutaan kirjoitti:

        Onko suomi liittymässä usa-nato rosvovaltioon? Vai ovatko suomen rikkaat myyneet suomen kansalaiset ruotsiin? Iso juttu vastaa pian, odotan innolla mikä kauhea meitä odottaa! Nyt tiedän, me olemme persaukisia kaikki, koska valtion kassa on tyhjä. Orjan elämä odottaa meitä!!!

        Anglofiili Alexander Stubb
        http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3195237/”stubb-on-ainakin-rehellisempi-kuin-soini”

        "”Stubb on ainakin rehellisempi kuin Soini”

        Kummankin kannattamien brittikonservatiivien linja on äärimmäisen oikeistolainen, kirjoittaa Jussi Saramo.

        Vasemmistoliiton poliittinen sihteeri Jussi Saramo pohtii uutta pääministeriä Alexander Stubbia Uuden Suomen blogissaan.

        Stubbin eurovaalien 148 000 äänestäjää olettivat äänestävänsä uutta avointa poliittista kulttuuria ja liberaaleja arvoja, EU-myönteisyyttä ja vähemmistöjen oikeuksia, mutta mitä saivat?

        Sisällöllisesti parhaan kuvan Stubbista esitti Saramon mukaan laatulehti Financial Times äsken. Se kuvaa Stubbia ”anglofiiliksi” , joka haluaisi EU:n omaksuvan Britannian pääministerin James Cameronin linjan. Suomessa tämän linjan kannattajaksi on aiemmin ilmoittautunut ainoastaan Timo Soini, joka Suomessa esitetään usein Stubbin vastakohtana.

        Cameronin EU-visiota Saramo pitää äärimmäisen oikeistolaisena. Hän haluaa poistaa viimeisetkin esteet kaupalta EU:n sisällä ja jopa EU:n ja Yhdysvaltain väliltä.

        ”Tämän linjan kannattajia ovat myös Soini ja nyt yllättäen Stubb.”

        ”Stubb on siinä mielessä rehellisempi, ettei hän edes yritä esiintyä ´työmiehen` puolustajana kuten Soini. ´Vähemmän` EU-byrokratiaa nimittäin tarkoittaa vähemmän työntekijöiden ja kuluttajien suojelua. Kun markkinat ovat avoimia ja yrityksille on turvattu rajaton oikeus toimia kaikissa maissa, eivät valtiot enää voi suojella kansalaisiaan ilman yhteismarkkinat kattavia sääntöjä. Stubbin, Soinin ja Cameronin EU on sellainen, jossa yritykset voivat rajattomasti polkea palkkoja, työsuojelua, ympäristöä ja hyvinvointivaltioita ylläpitäviä veroja.”
        Euroopan oikeistolaisin pääministeri


        Saramo kirjoittaa kuulleensa edellisellä Brysselin matkallaan luonnehdinnan, jonka mukaan Stubb on Euroopan oikeistolaisin pääministeri.

        ”Saksassa, Ranskassa, Italiassa, Espanjassa jne. ovat poliittiset johtajat varoitelleet EU:n ja USA:n käymistä vapaakauppaneuvotteluista ja keskittyneet puhumaan siitä, kuinka eurooppalaisten hyvinvointi on turvattava. Stubb sen sijaan liputtaa sopimuksen puolesta hurmoshenkisesti, lähes uskonnollisesti.”

        Kuvaavana Saramo pitää sitä, että Stubb teki ensimmäisen virkamatkansa Ruotsin sijaan Viroon.

        ”Hesarin mukaan Stubb oli kehunut Viroa sanomalla sen olevan ´edellä` Suomea ja Ruotsia, koska Viro on sekä EU:n ja euron jäsen että Nato-maa. Stubb näyttääkin olevan valmis lahjoittamaan suomalaiset sekä taloudellisesti että sotilaspoliittisesti Yhdysvaltain ja Britannian alttarille.”

        Tässä kirjoituksessa on täyttä asiaa. Stubbhan on sanonut että ensisijaisesti hän on suomalainen ja toissijaisesti etelävaltiolainen. Äärineonkonservatiivihilly-billyhän se siinä, joka saa jopa Sarah Palininkin punastumaan.


      • kielioppivirhe
        nwo 00 kirjoitti:

        Typerykset,katsokaa ympärillenne,tehkää havaintoja.Melkein jokaisessa isommassa kaupungissa sellainen on.

        Jokos olet havaintosi tehnyt?


      • Eikö tarvita?
        juu u kirjoitti:

        Salaliittojen havainnointiin ei tarvita yleissivistystä.

        Lähdekritiikkiin tarvitaan myös yleissivistystä. Millä ilman pohjatietoa erotat netissä leviävän Huuhaa-Jaskan oikeasta tiedosta? Et millään ja sen kyllä teistä huomaa.
        Juuri sen takia niistä pahnanpohjimmaisista koulupudokkaista usein tulee kiihkeimpiä salkkareita. Löytyyhän siitä yksi tekosyy siihenkin, ettei itse menesty maailmassa. No kun se NWO orjuuttaa ja aivopesee.
        Toisaalta salkkarius johtuu usein myös skitsofreniasta. Heitä on Suomessa yli 50 000, joten kyllä se porukka riittää yksinäänkin täyttämään Suomen salkkarisivustot.


      • Punalippu hulmuten
        Anglofiili kirjoitti:

        Anglofiili Alexander Stubb
        http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3195237/”stubb-on-ainakin-rehellisempi-kuin-soini”

        "”Stubb on ainakin rehellisempi kuin Soini”

        Kummankin kannattamien brittikonservatiivien linja on äärimmäisen oikeistolainen, kirjoittaa Jussi Saramo.

        Vasemmistoliiton poliittinen sihteeri Jussi Saramo pohtii uutta pääministeriä Alexander Stubbia Uuden Suomen blogissaan.

        Stubbin eurovaalien 148 000 äänestäjää olettivat äänestävänsä uutta avointa poliittista kulttuuria ja liberaaleja arvoja, EU-myönteisyyttä ja vähemmistöjen oikeuksia, mutta mitä saivat?

        Sisällöllisesti parhaan kuvan Stubbista esitti Saramon mukaan laatulehti Financial Times äsken. Se kuvaa Stubbia ”anglofiiliksi” , joka haluaisi EU:n omaksuvan Britannian pääministerin James Cameronin linjan. Suomessa tämän linjan kannattajaksi on aiemmin ilmoittautunut ainoastaan Timo Soini, joka Suomessa esitetään usein Stubbin vastakohtana.

        Cameronin EU-visiota Saramo pitää äärimmäisen oikeistolaisena. Hän haluaa poistaa viimeisetkin esteet kaupalta EU:n sisällä ja jopa EU:n ja Yhdysvaltain väliltä.

        ”Tämän linjan kannattajia ovat myös Soini ja nyt yllättäen Stubb.”

        ”Stubb on siinä mielessä rehellisempi, ettei hän edes yritä esiintyä ´työmiehen` puolustajana kuten Soini. ´Vähemmän` EU-byrokratiaa nimittäin tarkoittaa vähemmän työntekijöiden ja kuluttajien suojelua. Kun markkinat ovat avoimia ja yrityksille on turvattu rajaton oikeus toimia kaikissa maissa, eivät valtiot enää voi suojella kansalaisiaan ilman yhteismarkkinat kattavia sääntöjä. Stubbin, Soinin ja Cameronin EU on sellainen, jossa yritykset voivat rajattomasti polkea palkkoja, työsuojelua, ympäristöä ja hyvinvointivaltioita ylläpitäviä veroja.”
        Euroopan oikeistolaisin pääministeri


        Saramo kirjoittaa kuulleensa edellisellä Brysselin matkallaan luonnehdinnan, jonka mukaan Stubb on Euroopan oikeistolaisin pääministeri.

        ”Saksassa, Ranskassa, Italiassa, Espanjassa jne. ovat poliittiset johtajat varoitelleet EU:n ja USA:n käymistä vapaakauppaneuvotteluista ja keskittyneet puhumaan siitä, kuinka eurooppalaisten hyvinvointi on turvattava. Stubb sen sijaan liputtaa sopimuksen puolesta hurmoshenkisesti, lähes uskonnollisesti.”

        Kuvaavana Saramo pitää sitä, että Stubb teki ensimmäisen virkamatkansa Ruotsin sijaan Viroon.

        ”Hesarin mukaan Stubb oli kehunut Viroa sanomalla sen olevan ´edellä` Suomea ja Ruotsia, koska Viro on sekä EU:n ja euron jäsen että Nato-maa. Stubb näyttääkin olevan valmis lahjoittamaan suomalaiset sekä taloudellisesti että sotilaspoliittisesti Yhdysvaltain ja Britannian alttarille.”

        Tässä kirjoituksessa on täyttä asiaa. Stubbhan on sanonut että ensisijaisesti hän on suomalainen ja toissijaisesti etelävaltiolainen. Äärineonkonservatiivihilly-billyhän se siinä, joka saa jopa Sarah Palininkin punastumaan.

        "Tässä kirjoituksessa on täyttä asiaa"

        Kyllä kyllä. Ihan kuin tässäkin vanhassa uutisessa:
        "Salama tappoi köyhän lesken ainoan lehmän. Eivätkö porvarien hirmuteot milloinkaan lopu"

        "joka saa jopa Sarah Palininkin punastumaan. "

        Loppukaneettisi söi sitten viimeisenkin uskottavuuden jutustasi, mutta siitä huolimatta kestäkää toverit. Huomenna saamme kiväärit ja ammumme porvarit.


      • katso!
        Eikö tarvita? kirjoitti:

        Lähdekritiikkiin tarvitaan myös yleissivistystä. Millä ilman pohjatietoa erotat netissä leviävän Huuhaa-Jaskan oikeasta tiedosta? Et millään ja sen kyllä teistä huomaa.
        Juuri sen takia niistä pahnanpohjimmaisista koulupudokkaista usein tulee kiihkeimpiä salkkareita. Löytyyhän siitä yksi tekosyy siihenkin, ettei itse menesty maailmassa. No kun se NWO orjuuttaa ja aivopesee.
        Toisaalta salkkarius johtuu usein myös skitsofreniasta. Heitä on Suomessa yli 50 000, joten kyllä se porukka riittää yksinäänkin täyttämään Suomen salkkarisivustot.

        Pohjatietoa on,siksi puhun.Sinä vaan et ole huomannut,mene Suomilaivan kanssa pohjaan,ellet ymmärrä.


      • Vainoharhaa?
        katso! kirjoitti:

        Pohjatietoa on,siksi puhun.Sinä vaan et ole huomannut,mene Suomilaivan kanssa pohjaan,ellet ymmärrä.

        Jos "pohjatietosi" ovat netin NWO artikkeleista, niin sillä "tiedolla" saa pyyhkiä ahteeriaan.
        Suomi on maailman vauraimpia ja myös kilpailukykyisimpiä maita. Miksi juuri Suomi menisi pohjaan?


      • n w o
        Vainoharhaa? kirjoitti:

        Jos "pohjatietosi" ovat netin NWO artikkeleista, niin sillä "tiedolla" saa pyyhkiä ahteeriaan.
        Suomi on maailman vauraimpia ja myös kilpailukykyisimpiä maita. Miksi juuri Suomi menisi pohjaan?

        Mulla on faktaa tossa koneen vieressä,mutta en puhu siitä nyt enempää.Itse olen havaintoni tehnyt keräämällä aineistoa ja päättelemällä.Sikainfluenssa liittyy myös tähän,,,eurooppa on jaettu.


      • paremmaksi panen
        n w o kirjoitti:

        Mulla on faktaa tossa koneen vieressä,mutta en puhu siitä nyt enempää.Itse olen havaintoni tehnyt keräämällä aineistoa ja päättelemällä.Sikainfluenssa liittyy myös tähän,,,eurooppa on jaettu.

        Mun fakta, joka todistaa sun faktasi vääräksi, on kellarissani kassakaapissa. Sikaflunssalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta Korea on jaettu.


      • unesi jatkuu,,,
        paremmaksi panen kirjoitti:

        Mun fakta, joka todistaa sun faktasi vääräksi, on kellarissani kassakaapissa. Sikaflunssalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta Korea on jaettu.

        Olet säälittävä.


      • selkäkeikka
        unesi jatkuu,,, kirjoitti:

        Olet säälittävä.

        Ja sinä naurettava "faktoinesi".


    • Truth

      Mielenkiintoista. Löytyykö aiheesta mitään kirjaa englanniksi? Yleensähän on aina väitetty vain sitä, että sionistit kaavailisivat Jerusalemista koko maailmanhallituksen pääkaupunkia.

    • vähäisesti

      Tietoni ovat useammasta maailmanloppua koskevasta kirjasta, jotka olen palauttanut kirjastoihin.
      NWO:n uskonto tulee olemaan islam.
      Vapaamuurarit ovat ns. graalin maljan vartijat eli temppeliherrain valtakunta
      Peto istuu seitsemän kukkulan päällä (Ilm. 13), ja seitsemän kukkulan kaupunkeja on useampia: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9505840

      Ennen maailmanloppua Suomi joutuu ensin Venäjän vallan alle, sitten palataan Rooman valtakuntaan.

      • Luvut 7-8

      • Tutkija on todella rohkea kun ei pelkää kirjastotätejä.


      • Naurulokille
        kekek-kekek kirjoitti:

        Tutkija on todella rohkea kun ei pelkää kirjastotätejä.

        Naurulokin kannattaisi sivistää itseään tietokirjallisuudella, etenkin kielioppikirjoilla, koska et osaa pilkkusääntöjä.


      • Gmo-salat

      • lkölkölkölklöölkl

        "ja seitsemän kukkulan kaupunkeja on useampia"

        Turku yhtenä niistä. Entä jos se Antti Kristus onkin Valtaojan Esko, joka vain väittää olevansa pakana.


    • ilveiljät

      Sinne Jerusalemiin rakennetaan saatanan synagooga ihan niinkuin sanassa on ennustettu. Raamatun profetia kohtaa salaliitot.

      • 555

        Kyllä,Raamatusta löytyy paljonkin tietoa mitä voi yhdistää nykypäivään.


    • Ei-vapari

      Tuo tuntuu hyvin uskottavalta, oon itteki funtsinu just tota vapaamuurarien islam-yhteyttä. Pitää kattella lisää infoa aiheesta.

    • Luule

      Onko vapaamuurareiden salaliitto sitten aivan eri juttu kuin Illuminatin NWO? Minä olen luullut että kuuluvat yhteen.

    • Tarkkailijahavainnot

      Aarre Lehtonen kirjoittaa uudessa nettikirjassaan:

      SENSATION OF THE MILLENNIUM

      Protestant preacher Aarre Sakari Lehtonen from Finland, the founder of Seventh-Day Adventist Rosencreuzians, has discovered from the year 1642 Bible's Finnish language translation, from Song of Solomon, the sensation of the millennium. That Bible was officially released by Finland's Protestant Church, and at the beginning of each chapter of Song of Solomon (in Finnish Korkea veisu, later known as Laulujen laulu), there is an explanatory text added by the church to clarify the exact meaning of the chapters. As it is well known, the original congregation of Christ consisted only of males, not females at all. In the Gospel of John, chapter 21, it is told that the disciples of Christ were young boys, children, as Christ called them. Also throughout the New Testament in all Finnish translations the disciples of Christ are called with the word "opetuslapset", in English "child students'. So the explanatory texts at the beginning of each chapter of Song of Solomon mean that the texts in Song of Solomon describe the same-sex polygamy relationship between Christ and his young boy students.

      The language in the Finland's Protestant Bible from the year 1642 is old Finnish, but I translate it to modern English. For comparison, after that there is also the same text from Finland's Protestant Bible's Song of Solomon in the year 1776 translation.

      At the beginning of chapter 1, there is written in 1642 translation:

      Täsä kirjoitetan Christuxen puhe rackan morsiamens/ se on/ hänen pyhän seuracundans cansa/ joca ikäwöidze lohdutusta hänen sanastans ja Evangeliumistans/ v. 1.
      walitta hänen suruans/ v. 5.
      ja lohdutetan v. 8.
      täsä tehdän myös tiettäwäxi Christuxen ja hänen seuracundans sisällinen rackaus/ v. 9.

      English translation:

      Here it is written the speech of Christ with his beloved spouse/ that is/ with his holy congregation/ which is yearning solace from his word and his Gospel/ v. 1
      complains his sorrow/ v. 5.
      and is being comforted v. 8.
      Here is also made known the inner love between Christ and his congregation/ v. 9.

      In the Bible's Old Testament in Song of Solomon, chapter 2, verses 1, 2 and 3 it is written in Finland's Protestant Bible in the year 1642 translation: "MInä olen Saronin cuckainen/ ja cucoistus laxosa. Nijncuin ruusu orjantappurois/ nijn on minun arman tytärten seas. Nijncuin omenapuu medzäpuiden seas/ nijn on minun ystäwän poicain seas. Minä istun hänen warjosans jota minä anon/ ja hänen hedelmäns on minun curcusan makia." Direct translation to English: "I am the flower of Saron, and the blooming in the valley. Just like a rose among thistles, so is my love among the daughters. Just like an apple tree among the trees of the forest, so is my friend among the boys: I sit in his shadow, that I ask, and his fruit is sweet in my throat."

      In the Bible's Old Testament in Song of Solomon, chapter 2, verses 1, 2 and 3 it is written in Finland's Protestant Bible in the year 1776 translation: "Minä olen Saronin kukkanen, ja kukoistus laaksossa. Niinkuin ruusu orjantappuroissa, niin on armaani tytärten seassa. Niinkuin omenapuu metsäpuiden seassa, niin on ystäväni poikain seassa: minä istun hänen varjossansa, jota minä anon, ja hänen hedelmänsä on minun suussani makia." Direct translation to English: "I am the flower of Saron, and the blooming in the valley. Just like a rose among thistles, so is my love among the daughters. Just like an apple tree among the trees of the forest, so is my friend among the boys: I sit in his shadow, that I ask, and his fruit is sweet in my mouth."

      So in Song of Solomon, chapter 2, verses 1, 2 and 3 refer to gay relationships between young boys, "thistles" referring to female harlots, and "rose" and "apple" referring to a gay boy couple.

      The first Christian movement was Rosencreuzians, who were young boys, living in the Black Sea coast, and they were completely naked. (John 21, Job 24: 5, 7, 10.)

      Linkista:

      https://sites.google.com/site/rosencreuzianboys/home

      Terveisin Tarkkailijahavainnot

      • Bafomet

        Michael Baigentin kirjassa Pyhä Graal Pyhä Veri kerrotaan myös siitä, miten Jeesuksella oli vaimo ja jälkeläisiä ja miten näistä jälkeläisistä polveutuvat Euroopan monet aaelissuvut ja kuninkaalliset, esim. Tanskan kuningashuone.


      • Itke rakastettu maa
        Bafomet kirjoitti:

        Michael Baigentin kirjassa Pyhä Graal Pyhä Veri kerrotaan myös siitä, miten Jeesuksella oli vaimo ja jälkeläisiä ja miten näistä jälkeläisistä polveutuvat Euroopan monet aaelissuvut ja kuninkaalliset, esim. Tanskan kuningashuone.

        Tavalliset rivivapaamuurarit eivät välttämättä ole tietoisia siitä, miten vaarallisen asian kanssa he leikkivät. Vapaamuurarieliitti tavoittelee maailmanherruutta, yhtä ja suurta maailmanvaltiota, jonka pääkaupunkina on oleva Jerusalem.


      • niinkö
        Itke rakastettu maa kirjoitti:

        Tavalliset rivivapaamuurarit eivät välttämättä ole tietoisia siitä, miten vaarallisen asian kanssa he leikkivät. Vapaamuurarieliitti tavoittelee maailmanherruutta, yhtä ja suurta maailmanvaltiota, jonka pääkaupunkina on oleva Jerusalem.

        Tavalliset rivivapaamuurarit. He eivät tiedä mitään.


      • EXNihilo
        niinkö kirjoitti:

        Tavalliset rivivapaamuurarit. He eivät tiedä mitään.

        Tunnen itse erään vapaamuuurarin ja tiedän, ettei ainakaan hänellä ole mitään hajua järjestönsä todellisista tarkoitusperistä.


      • 0ui9t08tg8
        EXNihilo kirjoitti:

        Tunnen itse erään vapaamuuurarin ja tiedän, ettei ainakaan hänellä ole mitään hajua järjestönsä todellisista tarkoitusperistä.

        Tai sitten nettijutut ovat täyttä potaskaa. Kävikö se edes mielessäsi?


      • ExNihilo
        0ui9t08tg8 kirjoitti:

        Tai sitten nettijutut ovat täyttä potaskaa. Kävikö se edes mielessäsi?

        Ei kaikki tieto tule netistä vaikka nykyään niin usein luullaankin.


    • Syvemmälle kaninkolo

      "Vapaamuurarien juurethan menevät keskiajan Temppeliritareihin"

      Niin menevät, ja edelleen siitä paljon taaksepäin, jostain muinaisemmasta Temppeliritaritkin polveutuvat.

      • Faaraox

        Jotkut ovat tulleet siihen tulokseen, että vapaamuurarien juuret menevät Egyptin faaraoiden rituaaleihin.


      • illuminati
        Faaraox kirjoitti:

        Jotkut ovat tulleet siihen tulokseen, että vapaamuurarien juuret menevät Egyptin faaraoiden rituaaleihin.

        Niin ja eräs teoria on sellainen, että presidentti Obama on Illuminatin kloonaama faarao.


      • illuminati
        illuminati kirjoitti:

        Niin ja eräs teoria on sellainen, että presidentti Obama on Illuminatin kloonaama faarao.

        Ja yksi teoria on se että vapaamuurarit ovat pelkkä tekosyy ryypätä.


      • eiuuttaauringonalla
        Faaraox kirjoitti:

        Jotkut ovat tulleet siihen tulokseen, että vapaamuurarien juuret menevät Egyptin faaraoiden rituaaleihin.

        Näin juuri. Maailmaa hallitsevat yhä täysin samat sukulinjat kuin aikoinaan kaksoisvirran maassa, ja ennen sitä kulttuureissa joista meillä on vain aavistuksia.


      • ExNihil
        eiuuttaauringonalla kirjoitti:

        Näin juuri. Maailmaa hallitsevat yhä täysin samat sukulinjat kuin aikoinaan kaksoisvirran maassa, ja ennen sitä kulttuureissa joista meillä on vain aavistuksia.

        Sukututkimus on paljastanut että kaikki Euroopan kuninkaalliset ovat sukua keskenään ja jopa monet USA:n presidenteistä ovat kuuluneet jonkin sukulinjan kautta näihin "pyhiin" sukulinjoihin.


      • Illuminati
        illuminati kirjoitti:

        Ja yksi teoria on se että vapaamuurarit ovat pelkkä tekosyy ryypätä.

        Älä käytä mun nimimerkkiä!


      • p0guyguy
        ExNihil kirjoitti:

        Sukututkimus on paljastanut että kaikki Euroopan kuninkaalliset ovat sukua keskenään ja jopa monet USA:n presidenteistä ovat kuuluneet jonkin sukulinjan kautta näihin "pyhiin" sukulinjoihin.

        Ei tarvitse mennä montaa sukupolvea taaksepäin, kun kaikki Eurooppalaiset ovat jotain kautta sukua keskenään.


      • ExNihil
        p0guyguy kirjoitti:

        Ei tarvitse mennä montaa sukupolvea taaksepäin, kun kaikki Eurooppalaiset ovat jotain kautta sukua keskenään.

        No älähän nyt sentään p0guyguy puhu pehmoisia. Jätä sukututkimus asiantuntijoille. On helppo laukoa tuollaista tyyliin "olemme kaikki sukua Aatamin kautta".


      • piugguyg
        ExNihil kirjoitti:

        No älähän nyt sentään p0guyguy puhu pehmoisia. Jätä sukututkimus asiantuntijoille. On helppo laukoa tuollaista tyyliin "olemme kaikki sukua Aatamin kautta".

        Vaan kun asia on taivahan tosi. Kuka tahansa alaa tunteva voi asian vahvistaa.


      • helppo laskea
        ExNihil kirjoitti:

        No älähän nyt sentään p0guyguy puhu pehmoisia. Jätä sukututkimus asiantuntijoille. On helppo laukoa tuollaista tyyliin "olemme kaikki sukua Aatamin kautta".

        Tarkennan.
        Minulla oli isä ja äiti. Minulla on ollut neljä isovanhempaa. Iso-iso vanhempia on ollut 8. Seuraavassa sukupolvessa 16 sitten 32...64...128...256...512...1024...

        Otetaan satatuhatta satunnaista ihmistä, eli pienehkö suomalainen kaupunki. Heillä isovanhempia on yhtä monessa sukupolvessa ollut jo yli sata miljoonaa, jos kuvitellaan, etteivät he ole keskenään sukua. Euroopan väestön suuruus 1300 luvulla oli n. 80 miljoonaa ihmistä. Sukulaisuus muutaman sukupolven takaa on tiukkaa faktaa.


    • Pharaoh

      Netistä löytyy tietoa jonka mukaan presidentti Obama olisi NWO-Vapaamuurarien kehittämä faarao-klooni. Ainakin kuvassa Obaman ja muinaisen faaraon samannäköisyys oli hämmästyttävää!

      • Marxo

        Joo, katoin itte youtubesta tollasen jutun ja yhdennäköisyys oli todella hämmästyttävää.


    • SkullBones

      Tuo vapaamuuraiyhteys on tosi mielenkiintoinen. Pitää muistaa että vapareitakin on monella eri nimellä, mm. USA:ssa Skull&Bones- järjestöön kuuluu jopa monia presidenttejä ja ministereitä. Kyseisellä ärjestöllä on tiettävästi myös jonkinlaisia natsiyhteyksiä.

      • Marxox

        Joo, eikös siellä jenkeissä esim. Bushit ja ulkoministeri John Kerry ainaski kuulu tuohon kyseenalaiseen vapaamuurarijärjestöön. Niillä on aika karmaisevan tuntuisia rituaalejakin.


    • Tarkkailijahavainnot

      Ote nettikirjasta:

      As you can see from these black and white photos, they depict the Gospel of John, chapter 21 in its entirety. At the same time those photos also depict the Genesis, interpreted by us Rosencreuzians. Russian mathematician Anatoly Fomenko tells in his seven-volume book "History: Fiction or Science?" that the Old testament of the Bible was written AFTER the New testament, so a conclusion can be made that Genesis is a sequel to Gospel of John and the Apocalypse of John. The secret of Aaron's Golden Calf is that Aaron had made a golden calf and he had made people naked, and all these things are mentioned in the Exodus, from chapter 29 to 33. Aaron was three years older brother of Moses (Exodus 6:16-20. Exodus 7:7). Books of Samuel are sequels to Genesis and Exodus, and their sequels are Gospel of John and the Apocalypse of John, and again their sequels are Genesis and Exodus.

      King James Bible, Exodus:

      "And when Moses saw that the people were naked; (for Aaron had made them naked)"

      The same verse in Finnish language in Protestant Finnish Bible, the year 1642, Exodus:

      "COsca Moses näki että Canssa oli paljas ( sillä Aaron oli heidän paljastanut)".

      So Aaron is the founder of nudism. His golden calf means that he could make money from his nudist/naturist philosophy. Aaron was able to make nudism/naturism legal in most civilized lands up to this time.

      The best evidence that Christ taught people only from his age of nine to twelve

      There is a Gospel outside of the Bible, named Infancy Gospel of Thomas, written by one of his child students as an adult. It tells about Christ's childhood events, and it ends when Christ is twelve years old, and its last chapter is almost exactly the same as what is told in the Gospel of Luke, chapter 2, verses 41-47. I have proven elsewhere in these websites that all the disciples of Christ were young boys, of ages from seven to twelve. Christ would not have been able to hang around for three years continuously with such young boys who were not of his own immediate family, if Christ were an adult. In those times such activity would have been considered to be suspicious, especially because it has been explained in the Commentary section of Song of Solomon in the Finnish Protestant Bible in the year 1642, what Christ did with his disciples, like what it is told in Song of Solomon, kissing and hugging his disciples. Christ would not have been able to carry on such actions without being arrested and sentenced to prison, if he would have committed as an adult such actions.

      There is no information whatsoever in the Bible, or in the whole scholarly fields of study, where Christ was from his age of twelve until his age of thirty, when he allegedly started his teaching work. So they must have falsified his age of thirty in the Bibles, just like they have also falsified many meanings even in Finnish Bibles since the year 1642 edition. For example, latter editions have changed the fact that Aaron had made people naked (including young boys of course, because that verse does not specify any age or gender group), and extra words have been added, having totally different meanings. King James Bible was also released in 1600's, and there the facts about Aaron and his actions are fortunately told as such, so we must have much more faith in the old Bibles.

      Allaolevasta linkista:

      (tassa toimivat linkit:)

      https://sites.google.com/site/rosencreuzianboys/aaron-and-the-golden-calf

      https://sites.google.com/site/rosencreuzianboys/

      Terveisin Tarkkailijahavainnot

    • Ärrällä

      Ketjun aloittaja Kryptos jakaa NWO:n disinformaatiota.

      • Cherem

        Ei tässä mitään disinformaatiota jaeta vaan tutkittua asiaa. Vapaamuurarien globaali suunnitelma kun on osattu pitää tähän mennessä täysin salaisena.


      • Rappaamaton
        Cherem kirjoitti:

        Ei tässä mitään disinformaatiota jaeta vaan tutkittua asiaa. Vapaamuurarien globaali suunnitelma kun on osattu pitää tähän mennessä täysin salaisena.

        Vapaamuurarithan ovat salaamisen mestareita. Kaikkein korkea-arvoisimpia on turha hakea miltään jäsenlistoilta. Suomessakin on ja on ollut rappareita ministereistä lähtien.


      • Bafoss
        Rappaamaton kirjoitti:

        Vapaamuurarithan ovat salaamisen mestareita. Kaikkein korkea-arvoisimpia on turha hakea miltään jäsenlistoilta. Suomessakin on ja on ollut rappareita ministereistä lähtien.

        Näin se varmasti on.


    • Aitolahden Anselmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe