Muurolasta vuokra-asunto?

7+14

Hei!

Millaisia vuokra-asuntoja Muurolasta löytyy? Olen koko elämäni asunut Rovaniemen keskustassa ja haluaisin muuttaa Muurolaan, koska sieltä on sopiva etäisyys moneen paikkaan. Millainen se oikein paikkana on? Onko maine pahempi kuin todellisuus? Meillä on myös vuoden ikäinen lapsi. Bussikulkuyhteydet? Meiltä kyllä löytyy auto. Paikallisten kokemuksia, kiitos. :)

8

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janis Petke

      Totonkankaalta löytyy iso vihreä rakennus,paljon huoneita,omat palvelijat,yhteiskunta maksaa vuokrat ilmaiset ateriat.
      Halpaa asumista,etkä tarvitse omaa autoa,voit myydä romusi,kaikki on säästöä.
      Voin suositella lämpimästi.

    • Timo Hokkanen

      Mr. Jatkeella lie omakohtaista kokemusta.
      Lienevät kämppäkavereita tämän "paikat kuntoon" höpön kanssa ja sormi toistensa peräreijissä kirjoittelevat iltalääkityksen jälkeen tänne viisauksia.

    • Janis Petke

      Kämppäkavereitahan me,ja hengenheimolaisia,hyvä tyyppi tuo ,paikat kuntoon,ihan niinkuin mieki,mukava lukee sen juttuja.
      Eikä me kakkaleikkejä harrasteta,niinkuin sinä varmaan,me ollaan normaaleita heteroita,ja halkaistaan tytöiltä ainoastaan partoja.

    • mamma87

      ootpas saanu tosi asiallisia vastauksia, tiiä mikä tätä rovaniemen älykköjä oikein vaivaa..

      mut juu, ite asutaan täälä kahen lapsen kans ja ollaan kyllä tykätty. asuttu tosin vasta 5 vuotta, mut täällä on hyvä asua. maine on tosiaan pahempi ku todellisuus. vuokra-asuntoja on kunnalla ja sit yksityisellä (me asutaan), on varaa valita. bussit tosiaan kulkee vähän huonommin, mut kulkee kuitenkin. en sit tiiä miten kimppakyydit kulkee, koska moni täältä kulkee kaupungissa töissä. mut suosittelen kyllä paikkaa, pieni kylä lähellä isompaa. tervetuloa! :)

      • Matalapalkkainen

        Oletteko nähneet kunnan asuntoja? Missä kunnossa ne ovat ja saisiko sieltä halvemmalla vuokrakämpän?

        Rahaa ei ole liikaa, joten mistä Muuralassa löytyisi matalapalkkaiselle kämppä?


      • Kysymys4
        Matalapalkkainen kirjoitti:

        Oletteko nähneet kunnan asuntoja? Missä kunnossa ne ovat ja saisiko sieltä halvemmalla vuokrakämpän?

        Rahaa ei ole liikaa, joten mistä Muuralassa löytyisi matalapalkkaiselle kämppä?

        Eikö Rovatalo tarjoa siellä hyviä asuntoja?


    • Hirvaan asukki

      Itse asun kalliokummussa hirvaalla ja täällä paljon rauhallisempaa kun on lapsiperheitäkin.

      • ...

        Kalliokummussa kuulemma on vapaana vasta remontoituja, siistejä, isojakin asuntoja halvalla, mutta mistään ei niistä ilmoituksia löydy, sekä vähän on ollut ristiriitaista tietoa siitä kuka niitä vuokraa ja keneltä niitä voi kysellä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe