Mistä Toyota viha johtuu?

Kertokaa tyhmälle. Itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen -91 vuosimalliseen Corollaani. Vikojakin on vähemmän kuin 2000-luvun alun saksalaisissa.

Eipä ole lankomiehen -09 vm Avensiksessakaan mitään moittimista.

71

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      koulukiusaajat vihaavat kaikkia, joilla jonkun merkkinen auto on. Luuserit kirjoittelevat kaikille merkkisivuille. Menetetty sukupolvi nääs.

    • if00jfgeifj

      just tuosta mitä kirjotat.

      • Ahaa, eli jos kokemusten perusteella joku automerkki on hyvä, ihmisten on pakko tulla kirjoittelemaan vihapuheita.


      • wanhahtava itäauto
        kertzul kirjoitti:

        Ahaa, eli jos kokemusten perusteella joku automerkki on hyvä, ihmisten on pakko tulla kirjoittelemaan vihapuheita.

        Eihän tojoloota ole hyvä, vaan 90-luvulle jämähtänyt itäauto, jota ikääntyvät tojoterot ostelee, kun essonbaarissa näin suositeltiin. Muista merkeistä ei ole kokemusta eikä essonbaareja enää ole, joten autotietämys on jämähtänyt tuonne 80/90-lukujen vaihteeseen = näillä eväin mennään hautaan asti.

        Tosin uutta ostajakuntaa taitaa tulla noilla eväin niukasti papparivistön tilalle. Pienemmissä autoluokissa Corollan suuruuden päivät ovat haikea muisto vaan ja tuoreimpana tietona on Anjoviksen valmistuksen lopetus, kun se ei vaativille Eurooppalaisille kelpaa (pl. kekkoslovakian aikaan jämähtäneet tojopapat.... joiden rivit pian harvenevat).


      • 20+16
        wanhahtava itäauto kirjoitti:

        Eihän tojoloota ole hyvä, vaan 90-luvulle jämähtänyt itäauto, jota ikääntyvät tojoterot ostelee, kun essonbaarissa näin suositeltiin. Muista merkeistä ei ole kokemusta eikä essonbaareja enää ole, joten autotietämys on jämähtänyt tuonne 80/90-lukujen vaihteeseen = näillä eväin mennään hautaan asti.

        Tosin uutta ostajakuntaa taitaa tulla noilla eväin niukasti papparivistön tilalle. Pienemmissä autoluokissa Corollan suuruuden päivät ovat haikea muisto vaan ja tuoreimpana tietona on Anjoviksen valmistuksen lopetus, kun se ei vaativille Eurooppalaisille kelpaa (pl. kekkoslovakian aikaan jämähtäneet tojopapat.... joiden rivit pian harvenevat).

        Oma tekstisi on essonbaarista että kukakohan sinne on jämähtänyt?!


      • tojoukko

        Autolla on iso sosiaalinen merkitys,ja merkki on toisille tärkeä esim.tojotaa ei oteta
        vaikka ilmaiseksi ihan periaatteesa. Mieluummin ajetaan trendikkäällä merkillä
        vaikka olisi muuten romu.


    • viihdettä

      Mikä ihmeen Toyota-viha? Ettet vain projisoisi omaa, muita automerkkejä kohtaan kokemaasi vihaa, kateutta tms, toisten vihaksi edustamaasi merkkiä kohtaan.
      Itse en aja Toyotalla, koska en pidä sitä hintansa väärtinä, mutta en myöskään vihaa muita automerkkejä. Pitäisin suhtautumistani Toyotaan enemmän välinpitämättömyytenä, eli ei voisi autona vähemmän kiinnostaa.
      Sen sijaan tämän palstan fanaatikot tai tojohihhulit, ihan miten vaan näitä poloisia haluaa kutsua, nuo muillakin palstoilla häiriöksi asti mellastavat besserwisserit ja hopottajat, ovat huvittavia ja viihdyttäviä ja sen vuoksi tämä keskustelupalsta kiinnostaa. Oikeiden Toyotien omistajien puolesta harmittaa kun nämä häiriköt tekevät tyhjäksi koko palstan tarkoituksen eli asiallisen keskustelun Toyotista ongelmineen ja hyvine puolineen. Viihdepalstana tämä on ok.

      • En minä mikään Tojomies henkeen ja vereen ole. Ihmetyttää vaan tällä palstalla oleva tojoviha/trollaaminen.

        Enkä vihaa mitään automerkkejä, kyllä ne kaikki taitavat ihan samalla tasolla nykypäivänä olla.


    • kummaaporukkaa

      Toyota vihaajat vähät välittävät toyotasta. Mutta täällä viettävät iltansa värkkäillessä mitä kummallisempia tarinoita. Aika outoa porukkaa sanon minä. Minäkin vähät välitän volsusta, foortista, bemarista, mersusta, mutta en käy niiden palstoille availemassa trolleja. Minua katos ei kiinnosta paskan vertaa millä joku muu ajaa. Tämäkin kappale kuvastaa hyvin provopetterin ajatusmaailmaa.

      "Itse en aja Toyotalla, koska en pidä sitä hintansa väärtinä, mutta en myöskään vihaa muita automerkkejä. Pitäisin suhtautumistani Toyotaan enemmän välinpitämättömyytenä, eli ei voisi autona vähemmän kiinnostaa.
      Sen sijaan tämän palstan fanaatikot tai tojohihhulit, ihan miten vaan näitä poloisia haluaa kutsua, nuo muillakin palstoilla häiriöksi asti mellastavat besserwisserit ja hopottajat, ovat huvittavia ja viihdyttäviä ja sen vuoksi tämä keskustelupalsta kiinnostaa."

      Ei vihaa muita automerkkejä kun Toyotaa... ha haa haaaa haaa haaaa.... Todella asialleen omistautunut Toyotan vihaaja.

      • viihdettä

        Ennenaikaista ilakointia!
        Joittenkin kun täytyy tehdä töitä vielä virka-ajan jälkeenkin, eikä ole aikaa paneutua huolella näihin hupijuttuihin, en ehtinyt oikolukea tekstiä ennen lähetä-napin painamista. Valistuneemmat lukijat huomasivatkin, että älykääpiön tarttumasta sanasta puuttuu liitepartikkeli -kaan. Siis en vihaa Toyotaa enkä muitaKAAN automerkkejä!


      • totistatotta
        viihdettä kirjoitti:

        Ennenaikaista ilakointia!
        Joittenkin kun täytyy tehdä töitä vielä virka-ajan jälkeenkin, eikä ole aikaa paneutua huolella näihin hupijuttuihin, en ehtinyt oikolukea tekstiä ennen lähetä-napin painamista. Valistuneemmat lukijat huomasivatkin, että älykääpiön tarttumasta sanasta puuttuu liitepartikkeli -kaan. Siis en vihaa Toyotaa enkä muitaKAAN automerkkejä!

        Vaikka toyo ei sinua kiinnosta niin taas päivystät täällä palstalla heti aamusta. Taitaa kuitenkin kiinnostaa todella paljon. Vai oletko sinä toinen näistä provopelleistä????


    • P e n t t i

      Täh? Ei kai täällä kukaan varsinaisesti vihaa, mutta vinkkejä annetaan siihen, että voisi siirtyä autoilussakin nykyaikaan.
      Toyota on niin hontelo ja hutera ajo-ominaisuuksiltaan ja suorituskyvyltään, että se aiheuttaa harmia liikenteessä MUILLE. Se on merkki, joka on lähes poikkeuksetta se tien tulppa.
      Tojo ei haittaa minua yhtään, jos se väistää nöyrästi, kun takaa tulee nopeampi. Mutta ne punakyrmyniskaiset tojottajat, jotka eivät osaa tai halua antaa tietä edes moottoritiellä (!), ties mistä johtuen, saa verenpaineet nousemaan.
      Siinä teille miettimistä.

      • hqc

        Voi Pentti Pentti työnnä vielä sentti.
        Pois alta Pentti tulee otsanahka punottaen verenpaineet tapissa.
        Oletko käynyt mittauttamassa verenpaineesi, ihan vaan oman terveytesi vuoksi kannattaisi käydä.


      • anjowis.

        Voi jeesus sentähän! =D


      • Yaris 2012

        Just ajelin Yariksella yli 500km. lomareissun. Ainuttakaan Toyotaa ei ollut tulppana vaikka vähän yli rajoitusten ajeltiin. Rekkoja muutaman ohittelin.Moottoritiellä menivät audit reippalla ylinopeudella ohi kiireissään. Käyppä koeajamassa uusi Yaris . menee kuin kiskoilla. Syksyllä uusi malli . Kehuvat vieläkin paremmaksi.


      • Eetuli

        vanha ketju, mutta heh heh kraahtursk heh. Kummallista ja erittäinkin hauskaa seurata näitä kiihkoilijoita. Niinkuin sillä olisi mitään merkitystä millä autolla kukakin ajaa. Niin, mulla on tällä hetkellä yaris, mutta on ollut monia muitakin merkkejä. Millään autolla, ei yariksella eikä muullakaan, ole tarvinnut ajaa täysillä eikä kiihdyttää täysillä ikinä. Yaris on ehkä ollut luotettavin.
        nyt ajettu 320 tuhatta, eikä mitään vikoja ole ollut. Volkkarin jetta on ollut ylivoimaisesti epäluotettavin. Sanotaanko nyt näin että kyllä takuu korjaa, mutta olisi ollut kiva ajaa sillä autolla minkä osti eikä korjaamon vara-autolla. Skoda felicia 1,9D oli myös erittäin luotettava. 64 hv eikä tarvinnut silläkään kiihdyttä "rampilta" täysillä. Mutta perässä roikkumista ja älyttömiä ohituksia aiheuttaa ylivoimaisesti eniten Yaris. Ladakaan ei aikoinaan niin paljon raivoa aiheuttanut. Ja ihan sama mitä nopeutta ajaa, ohi on päästävä keskisormi pystyssä. Ihmeellistä ja outoa.


    • siinä sulle syy

      No juuri tulooin -90 luvun alussa toyota oli vielä niin yksinkertainen, että siinä ei ollut vikoja enempää kuin muissakaan autoissa, tosin pellit olivat rapeita. Nykyään ne ovat melkoista kuraa jatkuvien säästöjen vuosi ja uskovaistenkin pitäsi jo vihdon astua reaalimaaimaan ja myöntää ettei ne enään ole mistään kotoisin.

      • Totuus sattuu

        Kaikki volyymimerkit omistaneena Ranska ja italialaiset poislukien en
        ole ollenkaan kanssasi samaa mieltä eikä myöskään Autobild jonka
        mukaan Toyota on luotetuin merkki. Näin se on minunkin mielestäni.
        Ei merkki olisi myydyin maailmassa jos ei olisi "mistään kotoisin"
        Oma" realimaailmasi" ei taida olla "mistään kotoisin"


      • tojo sopii köyhille

        Näitä 90-luvun alun autoja tässäkin keskustelussa tojopapat kehuu.

        Niinkuin se nyt olisi mikään meriitti ihmisille, joita ei kiinnosta ajaa rippikouluiän ylittäneellä ja ruosteen raiskaamalla surmanloukulla (ESC puuttuu, kolariturvallisuus oli alkujaankin kehno ja nyt alle arvostelun, kun ruoste on heikentänyt rakenteita), tehoton moottori,ilmastointi puuttuu jne.

        Tojo on nykypäivän lada = köyhien/kommunistien auto.


      • tojo sopii köyhille kirjoitti:

        Näitä 90-luvun alun autoja tässäkin keskustelussa tojopapat kehuu.

        Niinkuin se nyt olisi mikään meriitti ihmisille, joita ei kiinnosta ajaa rippikouluiän ylittäneellä ja ruosteen raiskaamalla surmanloukulla (ESC puuttuu, kolariturvallisuus oli alkujaankin kehno ja nyt alle arvostelun, kun ruoste on heikentänyt rakenteita), tehoton moottori,ilmastointi puuttuu jne.

        Tojo on nykypäivän lada = köyhien/kommunistien auto.

        Olen kyllä erimieltä. Uudet Avensikset liikkuvat melkein Mersujen hinnoissa.


      • kato käy
        kertzul kirjoitti:

        Olen kyllä erimieltä. Uudet Avensikset liikkuvat melkein Mersujen hinnoissa.

        Mutta niiden 90-luvun maineella täällä silti mennään.

        Ja 90-luvun tekniikkaa nuokin pitkälti edustaa. Bensaturbot puuttuu yhä, vielä muutama vuosi sitten automaatitkin oli 4-pykäläisiä, nyt on koko anjoviksen taru päättymässä,Yaris/Nauris myynti sukelsi jo aiemmin...

        Hinta on tosiaan nykyautojen tasoa, mutta ominaisuudet ei, joten pelkän vanhan maineen varassa kauppa käy. Tai siis kävi aiemmin, mutta nyt alkaa ilmeisesti seniilien pappojen rivit harveta.


      • kato käy kirjoitti:

        Mutta niiden 90-luvun maineella täällä silti mennään.

        Ja 90-luvun tekniikkaa nuokin pitkälti edustaa. Bensaturbot puuttuu yhä, vielä muutama vuosi sitten automaatitkin oli 4-pykäläisiä, nyt on koko anjoviksen taru päättymässä,Yaris/Nauris myynti sukelsi jo aiemmin...

        Hinta on tosiaan nykyautojen tasoa, mutta ominaisuudet ei, joten pelkän vanhan maineen varassa kauppa käy. Tai siis kävi aiemmin, mutta nyt alkaa ilmeisesti seniilien pappojen rivit harveta.

        Voi teitä kateelliset ei käy kauppa ei........ja on jämähtänyt 90 luvulle joo ei oo kehitystä ei.......

        http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/toyotan tulos ylitti reippaasti odotukset/201305416625



        http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/toyota aikoo rakentaa leijuvan auton/201406686078


      • sekurity
        kato käy kirjoitti:

        Mutta niiden 90-luvun maineella täällä silti mennään.

        Ja 90-luvun tekniikkaa nuokin pitkälti edustaa. Bensaturbot puuttuu yhä, vielä muutama vuosi sitten automaatitkin oli 4-pykäläisiä, nyt on koko anjoviksen taru päättymässä,Yaris/Nauris myynti sukelsi jo aiemmin...

        Hinta on tosiaan nykyautojen tasoa, mutta ominaisuudet ei, joten pelkän vanhan maineen varassa kauppa käy. Tai siis kävi aiemmin, mutta nyt alkaa ilmeisesti seniilien pappojen rivit harveta.

        Tiäkkö puupää että yhtälailla se mersu ratsastaa sillä 80-90 luvun maineella.. Toyota tänäpäivänä huomattavasti luotettavempi auto kun Mercedes.


      • Eniten myyty
        kato käy kirjoitti:

        Mutta niiden 90-luvun maineella täällä silti mennään.

        Ja 90-luvun tekniikkaa nuokin pitkälti edustaa. Bensaturbot puuttuu yhä, vielä muutama vuosi sitten automaatitkin oli 4-pykäläisiä, nyt on koko anjoviksen taru päättymässä,Yaris/Nauris myynti sukelsi jo aiemmin...

        Hinta on tosiaan nykyautojen tasoa, mutta ominaisuudet ei, joten pelkän vanhan maineen varassa kauppa käy. Tai siis kävi aiemmin, mutta nyt alkaa ilmeisesti seniilien pappojen rivit harveta.

        Ai oikein sukelsi .K.s. Aloitus.


    • normaali

      Yksinkertaisesti, aina on ollut ja tulee olemaan luonevikaisia yksilöitä, psykopaatteja yms. joille rakentava keskustelu on mahdotonta. Teet viisasti kun et käy näillä sivustoilla ollenkaan. Ei täällä mitään järkevää asia ole, Päähän potkijoiden ja koulukiusattujen älytöntä mölinää joka osiossa.
      Palaan taas kuukauden kuluttua tarkistamaan onko mitään kehitystä tapahtunut ylläpitäjän toimesta. Taatusti ei ole kun meno pahentunut entisestään.

    • Antaakaikkienkukkien

      Toyota vihaa johtuu murrosiästä.

      Jos rippikoulu on jo käyty niin sitten murrosikä on jäänyt päälle henkiseksi tilaksi.

    • laatuautoilija

      Eiköhän tuo paljolti johdu myös siitä, että Toyota on myydyin merkki.
      Kateeksihan se käy kun oma merkki ei käy niin hyvin kaupaksi.

      Lisäksi vahvat huhut kertovat, että Toyotalla ajava pääsee muita pienemmillä huolto- ja korjauskuluilla.
      No, tottahan tuokin kyllä on, kukapa tuotakaan tietäisi paremmin kuin autonomistaja itse.

    • Tojoton

      Toyotan kestävyyttä kadehtivat.
      Minulla oli 11 vuotta sama Toyota 1,8 koneella ja meni 8,6 l satasella. Olisi pitänyt vaihtaa samaan merkkiin. Nyt menee 1.6 l koneella (tehoa 14 hv vähemmän) 10 l satasella. Tosin nykyinen on automaatti, mutta ei sen kuuluisi noin ahne olla.

    • Kukin omassa uskossa

      Eurooppalaisista Fiat, Lancia, Talbot, Alfa-Romeo, Renault, Peugeot ja Citroen ovat oikeita eurooppalaisia autoja. Onhan niitä muitakin.

      Kuten olette todenneet japanilaisten jääneen jälkeen eurooppalaisesta autosta, niin miksi ette osta suuressa määrin lueteltuja eurooppalaisia autoja. Osa työnantajistakaan ei anna ajaa eurooppalaisella autolla, vaikka merkki mahtuisi hankinnan rajoihin. Autoissahan ei euroopassa ole eroja.

      Minulla on toinen kuva, mutta minulla on varaa olla väärässä. Ajan Toyotalla.

      • Joku syy

        Niin en tiedä meillä firmassa on autoetu ja jostain syystä Toyota ei ole listoilla. On Audi, BMW, VW, Citroen, Ford, Volvo ja Peugeot.


      • automies1
        Joku syy kirjoitti:

        Niin en tiedä meillä firmassa on autoetu ja jostain syystä Toyota ei ole listoilla. On Audi, BMW, VW, Citroen, Ford, Volvo ja Peugeot.

        Köyhä firma on köyhä.


      • Joku syy
        automies1 kirjoitti:

        Köyhä firma on köyhä.

        Tekisikö Toyota firmasta rikkaan? Taitaa vaan olla, että Toyotaa ei haluta tai sen vanhanaikaiset moottorit ei täytä päästörajoja.


      • automies1
        Joku syy kirjoitti:

        Tekisikö Toyota firmasta rikkaan? Taitaa vaan olla, että Toyotaa ei haluta tai sen vanhanaikaiset moottorit ei täytä päästörajoja.

        Jos ne eivät muka täytä kriteereitä, miksi ne ovat tieliikennelaillisia?


      • oppia tojoterolle
        automies1 kirjoitti:

        Jos ne eivät muka täytä kriteereitä, miksi ne ovat tieliikennelaillisia?

        Riittää, kun valmistus/käyttöönottoajankohda kriteerit täyttyy...


    • pettynyt 10

      Juhannuksen jälkeinen viikko menossa eikä Yhtään tojon takasinkutsua tällä viikolla ole?Onko uutistoimistot aivan pimennossa vai joko kaikki tojot on pajalla?

      • 20+16

        Pärnäsen korjaamollamolla niitä pilvinpimein, turvatyynytarkastuksessa. Joku jossain aikaisemmassa kirjoituksessa väitti tojootien räjähteleviä "turvatyynyjä" kiinassa/taiwanissa tai jossain muualla, kuin jaappanissa tehdyiksi, muttamutta kuinka ollakkaan...olivatkin juuri jaappanin tehtaiden korkealaatuista tekoa...noo, kutsutaan muutama miljoona kulkuneuvoa takas ja "huolletaan" ne tojootan piikkiin...voi hyvää päivää ja pyhä yksinkertaisuus! Ei ihme, et kansanauton hinta on kohonnut pilviin, mistähän johtuisi? Miljoonien takaisinkutsuista? Eihän kukaan järkevä ihminen osta tojootaa, moista vikapesää, jolla joutuu henkensäkaupalla liikkumaan. Karmeita härpäkkeitähän ne ovat Suomen talven oloihin.


      • xx+xx
        20+16 kirjoitti:

        Pärnäsen korjaamollamolla niitä pilvinpimein, turvatyynytarkastuksessa. Joku jossain aikaisemmassa kirjoituksessa väitti tojootien räjähteleviä "turvatyynyjä" kiinassa/taiwanissa tai jossain muualla, kuin jaappanissa tehdyiksi, muttamutta kuinka ollakkaan...olivatkin juuri jaappanin tehtaiden korkealaatuista tekoa...noo, kutsutaan muutama miljoona kulkuneuvoa takas ja "huolletaan" ne tojootan piikkiin...voi hyvää päivää ja pyhä yksinkertaisuus! Ei ihme, et kansanauton hinta on kohonnut pilviin, mistähän johtuisi? Miljoonien takaisinkutsuista? Eihän kukaan järkevä ihminen osta tojootaa, moista vikapesää, jolla joutuu henkensäkaupalla liikkumaan. Karmeita härpäkkeitähän ne ovat Suomen talven oloihin.

        Sinä voit ajaa bemarin sinne jonon jatkoksi, taitaa kutsukirje olla jo tulossa. Vai mitä kädetön huoltomies?


      • huolto 4x vuodessa
        20+16 kirjoitti:

        Pärnäsen korjaamollamolla niitä pilvinpimein, turvatyynytarkastuksessa. Joku jossain aikaisemmassa kirjoituksessa väitti tojootien räjähteleviä "turvatyynyjä" kiinassa/taiwanissa tai jossain muualla, kuin jaappanissa tehdyiksi, muttamutta kuinka ollakkaan...olivatkin juuri jaappanin tehtaiden korkealaatuista tekoa...noo, kutsutaan muutama miljoona kulkuneuvoa takas ja "huolletaan" ne tojootan piikkiin...voi hyvää päivää ja pyhä yksinkertaisuus! Ei ihme, et kansanauton hinta on kohonnut pilviin, mistähän johtuisi? Miljoonien takaisinkutsuista? Eihän kukaan järkevä ihminen osta tojootaa, moista vikapesää, jolla joutuu henkensäkaupalla liikkumaan. Karmeita härpäkkeitähän ne ovat Suomen talven oloihin.

        Joko Pärnäsen korjaamolla on alkanut rengaspaineanturien kalibrointiruuhka? Sehän pitää tehdä 2x vuodessa. Vai vieläkö tehdään pelkkää takaisinkutsua, töystölastujen poistoa, vuosi-, väli ja katsastushuoltoa?


      • 14+1
        huolto 4x vuodessa kirjoitti:

        Joko Pärnäsen korjaamolla on alkanut rengaspaineanturien kalibrointiruuhka? Sehän pitää tehdä 2x vuodessa. Vai vieläkö tehdään pelkkää takaisinkutsua, töystölastujen poistoa, vuosi-, väli ja katsastushuoltoa?

        Meillä Pärnäsen korjaamollamolla kaliiproidaan niin paljon tojootia, kuin vaan suinkin ehditään! Piti, (perhana vieköön, sapettaa kyllä vähän), palkata pari uutta haalarityyppiä kaliiproimaan ilmatyynyjä ja työstölastupoistoon ja vuosi ja väli ja jarrujenherkistys huoltoon! Jaa, katsaastushuolto unohtui kokonaan, se vasta aikaa viekin, ei pirulaiset muuten mene katsaastuksesta läpi, yhden vian kun saa korjattua, niin seuraava jo odottaa. Onneeksi saatiin tuo katsaastus saman katon alle, niin ei oo pitkä matka Pärnäsen korjaamollemolle! Ukko vaihtaa vaan katsaastushaalarit remonttihaalareihin, vikakin on tuoreessa muistissa! Kyllä siinä päivä menee, ellei kaksiikin, kun käy Pärnäsen korjaamollamolla, välillä katsaastuksessa, sitten taas Pärnäsen korjaamollamolla, sitten taas katsaatuksessa jne. Kerrotaan koohta taas lisää hyviä uutisia Pärnäsen korjaamoltamolta.


    • A-mesemies.

      Ei mitään vihaa ole bulkkiautot kaikki abaut samantasoisia. Sopulismista vaan ei kaikki dikkaa (paljon myyty) Mulla ainoa syy miksi en japskia osta on se kun ne nekään ei meiltä mitään osta.Minä nautin laadusta ja siitä että saan antaa työtä suomelle.

      • eimitään

        Mitäs saksalaiset suomesta ostaa???


      • korvikemersu

        Vieläkös se tenavatähti kaatuu kurvissa? Onko rapean Rellun kone
        pellin alla? Ruostuuko vielä enemmän kuin Sprinter?


    • 4+5

      Typeristä omistajista. Ei autoissa vikaa, mutta idiootit kuskit ja tojomiehet kuraavat Toyotan imagon.

      • hihiii

        Tämän päivän paras vitsi "tojotan imago"


      • 4+5
        hihiii kirjoitti:

        Tämän päivän paras vitsi "tojotan imago"

        Tojomiesten ja muiden ääliöomistajien takia Toyotan imago on siis idioottien auto. Ei autoissa vikaa, mutta kuljettajissa on. Sama juttu kuin Audilla ja BMW:llä. Välttelen noita merkkejä, koska en halua kuulua tuohon ihmisryhmään.


      • S-Sepot
        4+5 kirjoitti:

        Tojomiesten ja muiden ääliöomistajien takia Toyotan imago on siis idioottien auto. Ei autoissa vikaa, mutta kuljettajissa on. Sama juttu kuin Audilla ja BMW:llä. Välttelen noita merkkejä, koska en halua kuulua tuohon ihmisryhmään.

        Eli ajat S-eatilla tai S-kodalla ja lompsasta löytyy S-bonuskortti. Tankkaat S-ryhmän huoltoasemilta ja ostat ruuat S-marketista. S-autosi huollatat S-huollossa. Viikonloput kalastat ystäväsi S-epon kanssa S-ärkiä mato-ongella. Kuulut parhaaseen S-ryhmään, mutta omasta mielestä et kuulu ollenkaan ihmisryhmään. Idiootti kyllä olet vaikka et Toyotaa omistakaan. Älä poka yleistä. Auto ei ihmistä muuta, ei sinuakaan narsistista normaaliksi terveeksi ihmiseksi joka ei jaksa kulkuneuvosta vääntää asiaa täällä kaiket illat ja olisin edes asiaa.


      • 555
        4+5 kirjoitti:

        Tojomiesten ja muiden ääliöomistajien takia Toyotan imago on siis idioottien auto. Ei autoissa vikaa, mutta kuljettajissa on. Sama juttu kuin Audilla ja BMW:llä. Välttelen noita merkkejä, koska en halua kuulua tuohon ihmisryhmään.

        Tai pörsä ei anna tilaisuutta ostaa.


    • tärkeät ekana

      Auton kestävyydellä ei ole enää merkitystä, mukavuus tärkeintä. Itse en välitä ajella kaikenlaisilla roppanoilla, kun oikeita autoja on vaikka niillä jäis 1 kerran viikossa välille, on keskeeytysturvat ym...len -12 vuosimallin farkku avella ajanut..ja en kyllä yhtään kiinnostunut, siinä ei ollu oikein mitään.

      • hakkuupäällikkö

        Itse teen työtä jossa minun pitää olla oikeassa paikassa oikealla hetkellä. Joten minulle luottettavuus kulkuneuvossa on se tärkein asia. Asiakkaat katoaa kun joka viikko auto on hinurilla ja mies myöhässä. Siksi luotankin maailman laadukkaimpaan merkkiin. Ja raha liikkuu myös minun tilille päin. Ei kai työttömillä ja eläkeläisillä mihinkään kiire olekaan ja joutavat ajella hinurin repsikkana korjaamolle. Nyt mennään kelillä kun kelillä ja paikkaa mihin vaan jonkinlainen ura on tehty...

        http://www.toyota.fi/cars/new_cars/land_cruiser/index.tmex


      • Juu ei
        hakkuupäällikkö kirjoitti:

        Itse teen työtä jossa minun pitää olla oikeassa paikassa oikealla hetkellä. Joten minulle luottettavuus kulkuneuvossa on se tärkein asia. Asiakkaat katoaa kun joka viikko auto on hinurilla ja mies myöhässä. Siksi luotankin maailman laadukkaimpaan merkkiin. Ja raha liikkuu myös minun tilille päin. Ei kai työttömillä ja eläkeläisillä mihinkään kiire olekaan ja joutavat ajella hinurin repsikkana korjaamolle. Nyt mennään kelillä kun kelillä ja paikkaa mihin vaan jonkinlainen ura on tehty...

        http://www.toyota.fi/cars/new_cars/land_cruiser/index.tmex

        Tästä samasta syystä vältän Toyota merkkisiä autoja. Ei kukaan halua viettää aikaansa huolloissa, ruostesuojauksissa, korjauksissa ja takaisinkutsuissa. Lantaruisku oli muuten kolaritilaston kärjessä, terot liikenteessä.


      • hakkuupäällikkö
        Juu ei kirjoitti:

        Tästä samasta syystä vältän Toyota merkkisiä autoja. Ei kukaan halua viettää aikaansa huolloissa, ruostesuojauksissa, korjauksissa ja takaisinkutsuissa. Lantaruisku oli muuten kolaritilaston kärjessä, terot liikenteessä.

        Empä ole autoa ruostesuojauksessa makuuttanut, se tehtiin jo ennen kun auto minulle luovutettiin. Olen saman teettänyt joka autolla jonka olen ostanut vuoden 1995 jälkeen. Korjauksessa en ole ollut kertaakaan. Huollot tietenkin hoidetaan ajallaan ja nämä kuuluisat "takaisinkutsut" on kyllä hoidettu siinä yhteydessä. Yhtään ylimääräistä keikkaa ei huoltoon ole tullut. Ja huollosta saan aina käyttöön vara-auton. Joten näin se homma toyolla toimii. Harmi että muilla merkeillä joutuu viettämään aikansa huollossa. Se on kyllä harmi että lantikka on kolaritilaston kärjessä. Itsellä takana autoilua 35v ja NOLLA kolaria. Vakuutuksen bonukset maksimissa, että se siitä kolaritilastosta.


      • Toyota ykkönen
        hakkuupäällikkö kirjoitti:

        Empä ole autoa ruostesuojauksessa makuuttanut, se tehtiin jo ennen kun auto minulle luovutettiin. Olen saman teettänyt joka autolla jonka olen ostanut vuoden 1995 jälkeen. Korjauksessa en ole ollut kertaakaan. Huollot tietenkin hoidetaan ajallaan ja nämä kuuluisat "takaisinkutsut" on kyllä hoidettu siinä yhteydessä. Yhtään ylimääräistä keikkaa ei huoltoon ole tullut. Ja huollosta saan aina käyttöön vara-auton. Joten näin se homma toyolla toimii. Harmi että muilla merkeillä joutuu viettämään aikansa huollossa. Se on kyllä harmi että lantikka on kolaritilaston kärjessä. Itsellä takana autoilua 35v ja NOLLA kolaria. Vakuutuksen bonukset maksimissa, että se siitä kolaritilastosta.

        Land-Cruiser on olemassaolonsa aikana aina ollut maasturi johon
        muita on verrattu. Eli maasturien esikuva. Toki se on hintava
        Suomen typerästä autoverotuksesta johtuen. Kolaritilasto ei
        yleensäkään johdu autosta vaan kuskista kaikilla merkeillä.
        Land-cruiserin etumatka muihin maastureihin on punnittu
        UN käytössä johon ei muilla juurikaan ole ollut asiaa.
        Ostaisin Land-cruiserin jos olisi järkevän hintainen.


    • A-mesemies

      A-mesessä vain 1,5 dieselmylly on rellun. (on muuten sekin hyvä pannu ) .Kaikki muut myllyt on mesen omia. Tenavatähti on muuten C-malli. Se kaatuva a-malli oli 90-luvulta ei tehdä enää.Ruosteesta en tiedä mitään kun vaihdan autoo 2-3v.n välein. Naapurin hiacessa oli muuten ruostetta liukuoven kiskon vieressä kulkine oli 1,5. vuotias.

      • Vitot ne vasta ruostuuki ja ei niitä nyky Mersuja pitempään uskaltais omistaakaan!
        Ohikulkutiellä urusvuoren sillan kohdalla oli 2-3vuotta vanha C-Mersu kerran liekeissä ja äijä ulkona puku päällä raapi päätään ja odotteli varmaan palokuntaa ,kun ajoin ohi ! Siinä oli äijällä aikaa laskeskella kuinka monta Toyotaa menee ohi ennen kuin palokuta saapuu!!!!!!!!!


    • ldsjflsdfkjsdl

      Ei voi pitää paikkansa. En tajua miksi kukaan vihaisia Tojotaa. En itse ainakaan vihaa.
      Automerkkien vihaaminen on muutenkin typerää. Autokuskeja voi vihata, esim. Bemaristit, Audistit, Volvo-istit, Skodistit.

      • minä,minä,minä

        Ei voi olla tiellä huomaamatta,mitkä merkit ohittelee jatkuvasti
        kaikesta liikkuvasta, nopeudesta piittaamatta. Merkkejä en viitsi
        edes luetella,kun kaikki ne kuitenkin tietää. Automerkillä kun yrittää
        pönkittää itsetuntoa niin lopputulos voi olla katastrofi.


    • ajatteleppa itsekkin

      Monihan ajattelee ja miettii kun työpaikat on viety tuonne kaukoitään, niin vieläkö meidän pitäisi hankkia sieltä autokin ja tukea heidän työllisyyttään. Euroalue on melko huonossa hapessa, koska olemme vain leikanneet, eikä olla tuettu työllisyyttä ja puolustettu omia työpaikkojamme. Eli emme näköjään haluakkaan pitää puoliamme työmarkkinoilla.

      • 1+1=3

        Ei työpaikkoja minnekkään viedä. Työ ainoastaan tehdään siellä
        missä se on kilpailukykyisintä. Johtajilla palkkataso on kilpailukykyinen
        kun se on mahdollisimman suuri ja työntekijöillä se on sitä jos se on
        mahdollisimman pieni. Euroopassa kummatkin ovat niin suuria että
        olemme hinnoitelleet itsemme osittain ulos markkinoilta ihan omilla
        vaatimuksillamme. Jos ja kun tuottamaamme tuotteeseen vielä
        liittyy laatuongelmiakin niin ongelmissa ollaan. Ei edes itse haluta
        maksaa oman työmme kustannuksia. Muualta saamme halvemmalla
        ja ehkä vielä parempilaatuista. Ainakin hinta-laatusuhde on
        houkuttelevampi. Tavaran pitää vapaasti liikkua,ettei olisi
        kaupan este. Oliko siitä ihan joku direktiivikin olemassa.........?
        Tosin Sveitsillä ja Norjalla pyyhkii paljon paremmin......


    • matelijat

      Johtuu mittarivirheestä, aina jaloissa...

    • ei tarvi ihmetellä!

      Toyotan lippu korkealla yksi täältä karannut kaheli mellastaa melkein joka merkin palstoilla. En yhtään ihmettele jos joku tuosta v_ttuilusta otta nokkiinsa ja maksaa potut pottuina. Linkissä tuon kyseisen imbesillin tuotoksia:
      http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"nippondenso"?sort=created&perpage=25&term_keywords=

    • Bastrado

      Eipä se kait mistään merkkivihasta ole kiinni. Yksinkertaisilla tyypeillä kun ei ole muutakaan tekemistä,kun jauhaa tätä samaa p:tä vuodesta toiseen merkkien hyvyyksitä/paremmuuksista.Lienee jokaisen oma valinta millä ajelee.

      • pihlajanmarjat on

        Saishan tojoterot keskenään jauhaa & homostella, mutta teillä on tapana tulla häiriköimään muitakin palstoja.


    • näin se menee

      Kateus on kantava voima. Oikeassa elämässä kuulee usein kuinka muiden merkkien omistajat kertovat vioista ja kadehtivat Toyotaa. Poikien virtuaalimaailma on asia erikseen.

      • Oikeassa elämässä

        Kyllä se on tero pyörinyt taas lippalakki päässä luottomyyjän vaihtoauto hallissa ja kuullut ylistyslauseita tojosta. Oikeassa elämässä kukaan ei kadehdi Toyotaa ja vikojen keskustelut liittyvät lähinnä tojon jatkuviin takaisinkutsuihin.


    • hienoasuomi

      Tukiasen perse ja toyota, suomi24 sisältö siinä.

    • mies30v

      Mitä luulin että BMW on kaikille se vihaa aiheuttava merkki, eikös tuo vm. 91 ole melko kehuttu auto, siis mitä itse olen kuullut ?

    • Toyota Corolla

      Toyota vihan syynä on tietysti kateus. Kun kerran on sortunut johonkin muuhun merkkiin kuin Toyotaa on vaikea päästä siitä eroon. Toyota kun pitää hintansa vanhanakin hyvin, kun taasen muut suorastaan romahtaa heti kaupasta ulos päästyään ja vanhana niitä ei kukaan tahdo huolia edes ilmaiseksi. Paha siinä on sitten päästä takaisin maailman parhaaseen automerkkiin TOYOTAan.

    • koulut käymättä vai?

      Mistä lähtee ajatus että Toyota on kommunistien auto tai joku itä-auto? Japani on yksi maailman kapitalistisimpia valtioita ja II maailmansodan jälkeen USAn vahva liittolainen, eikä siellä ole koskaan sallittu kommunismia.
      Saksa sen sijaan on kommunismin syntymaa jossa Karl Marx moisen vitsauksen kehitti. Adolf Hitlerin kansallissosialismi oli sosialistinen työväenliikkeen muoto ja "Kansanauto" VolksWagen on tuon ideologian tuotos. Kylmän sodan aikana osa Saksasta kuului punaiseen itäblokiin. Lisäksi maantieteellisesti katsottuna Saksa sijiaitsee kokonaan Greenwichin itäpuolella, eli jos ilmansuuntien mukaan määritellään, niin saksalaismerkit ovat kaikki itäautoja.
      Eikä Toyota sitäpaitsi ole hankintahinnaltaan edes erityisen halpa ja käytettynä hinta on edelleen suht.korkea.

    • Historia.tutuksi

      Toyotalla tutkitusti arvo säilyy parhaiten niinkuin monet mediat ovat meitä valistaneet. Ominaisuus ymmärrettävästi johtuu tutkitusti parhaasta laadusta ja luotettavuudesta niinkuin nekin tutkimukset ovat osoittaneet. Ja ihan tutkitusti ilman mitään trollausta jumbo eli todellisille jämäsijoille pääsivät eurooppalaismerkit kuten Fiat, Volkswagen ja Renault . Eikä ollut mikään rajattu katsastustilasto vaan Euroopan laajalevikkisimmän autolehden julkaisema puolueeton tutkimustulos. Toki voittaja omaa myös automaailman arvokkaimman brändin. Veikkaisin että pahimmat trollit löytyvät vw-markkinoinnista terminologiasta päätellen. Heikosti ovat onnistuneet kun 2450 kappaleen voimalla on jo kärsä pinnan alla verrattuna Toyotaan. Taatusti närästää ja kateutta ei pysty pitämään sisällään. Ja huijauksesta kärähtäminen kaikkine seraamuksineen vasta korpeaakin ja syö miestä rotan lailla.

    • Totuudenhenki

      Ei ole mitään kateutta tai vihaa Toyotaa kohtaan. Kaikki tietää että Toyota on laadukas auto. Pienelle porukalla on käynnissä joku peli jossa mietitään hyviä aloituksia jossa voi väitellä asiasta. Jotkut esiintyy jopa Toyotan omistajina ja keksii raflaavia aloituksia. Peli on mahdollista koska jotkut ottaa sanailun tosissaan.

    • Mies.akkoja.viiksekkäitä

      Ei autossa mitään vikaa vaan kuskeissa. Todella uppiniskaista ja sisäsiittoista porukkaa. Jos itte ajaa jollain muulla kun Tojolla niin johan se tympeä väninä, mulkoilu ja selän takana akkamainen supattelu alkaa. Karu tilanne jos työpaikka on täynnä tojo-kuskeja luottamusmiestä myöten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe