Tietääkö kukaan miten mahtais päästä rekkakuskiksi
Jenkkeihin tai kanadaan.Ite oon aina unelmoinu pääseväni ajaan jenkeihin rekkaa.
Rekkakuskiksi Kanadaan
2
1893
Vastaukset
- Dreams on Wheels
Kanadasta en tiedä. Jenkkeihin hankalaa, kun siellä on porukkaa siihen hommaan omasta takaa, eli normi työviisumia tuskin saa siihen hommaan. Kaksi "helppoa" vaihtoehtoa: naimisiin USA:n kansalaisen kanssa tai sitten voitat Diversity Visa -arvonnassa oikeuden anoa oleskelulupaa. Lisäksi tietysti pitää olla sikäläiset luvat/pätevyydet raskaalle kalustolle, suomalaisilla luvilla ei pärjää.
Lueskele tuota aikasi kuluksi.
http://www.truckingtruth.com/guide-pages/
Jos tosissasi haluat rapakon taakse lähteä, niin kyllä se useimiten aina jotenkin järjestyy. Pitää vain olla aktiivinen ja etsiä niitä mahdollisuusksia. Ei minuakaan tultu Suomesta kotisohvalta maailmalle hakemaan, itse piti lähteä ja järjestää asiat. :-)- Kolmas trucker
C.R ENGLAND näyttää olevan sellainen jonne on ihan valmiiksi räätälöity koulutus/rekrytointi ohjelma.Oletko jo pitkään ollut siellä? olen ymmärtänyt,että ennen vuotta 2008 siellä oli runsaasti työttömyyttä,mutta ajat muuttuvat nopeastikin.Nyt vuonna 2014 ainakin talous-sanomien mukaan siellä on 200000 kuljettajan vaje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6162320Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271156- 1091128
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki8992- 91893
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91777Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64731
- 66587