olen utelias

Ingalil

utelias olen siinä suhteessa ja niinpä kysäisen,
miksi vastataan kaidepuun alias hajupojan viesteihin,jos kerran haluatte ettei tule punaista tilppua hänen avaamaansa keskusteluun
(kinailuun),miksi mokomia luetaankaan laisin.
Sitten syytellään että kyseessäoleva kirjoittaja
yrittää saada punaisen tilpun ja isot lukija määrät.Nämä kaikki heittää vähän kuperkeikkaa.
Mutta luulen että ei osata olla vaiti hänelle.
Mutta voisi myös sitten olla vaiti punaisen
tilpun metsästämisestä.Ei sitä tule jollei vastaillakkaan,aloittakaa aina uusi keskustelu niin ei ketju hänellä jatku,ja vastatkaa uudessa ketjussa hänen viestiinsä.Voisi ketjun nimi
olla vaikka vastaukset eräälle hp:lle.

141

7011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö

      Hän keskustelee itsensä kanssa niin monilla nikeillä että saa varmasti silloin punaisen tilpun jos haluaa.

      Täällä on neuvojia ollut enenkin, älä toista turhaan vanhaa kaavaa, vai luuletko olevasi viisaampi neuvomaan kuin me toiset.

      • Ingalil

        en ole yhtään viisaampi,mutta tyhmempi,saihan senkin nyt huomata,en myöskään riitaa haasta,
        sekun vain ajattelin ehdottaa kun mieleeni tuli olla utelias.Se siitä ja sen kestävyydestä,
        vaikenen taas.Ja annan puheenvuoron viisaille.


      • Sinulla on ilmeisesti oma lehmä ojassa.
        Palstalla 80 meidät asialliset keskustelijat
        karhattiin pois juuri kaltaistesi voimin.
        Palsta hiljeni. Jokin aika sitten ei ollut kuin pannulapun tekijä ja ajattelin kokeilla josko siellä voisi aloittaa hyviä keskusteluja vanhusten aiheista kuten aloitin "Turvallisesti kotona" niin kas kummaa joku "höpö tuli sinnekin karhaamaan.
        Kertokaahan, missä vika ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=4500000000000323&posting=22000000004897926


    • Nöpö

      Lopettakaa nyt jo hemmetissä tuo ylenaikainen
      p-n jauhanta nikeistä ja nikkien taustoista.
      Jos joku kirjoittaa sitä sun tätä, onko siihen pakko vastata?
      Harmittaa kun kaivetaan riidan siementä jokíkinen päivä.
      Citius, altius,fortius! Noudattakaa sitä.

      • Ingalil

        olisit sinäkin jättänyt tämän kommentoimasta,ei
        olisi riitaa haastettu,vai sattuiko pahastikkin kolahtamaan.Ei se aina ole helppoa vastata,mutta
        en arvannut avaukseni olevan ruutitynnyri
        kenellekkään,muuta olihan se vain.
        Nyt taas alan elää hiljaiseloa,en vastaile en kommentoi,mutta muuta sitten joskus taas,
        hymyillään kun tavataan.Mutta älkää kuitenkaan jatkako hajupojan alias kaidepuun ketjuja jos
        kerran ette halua hänen saavan punaistatilppua.
        Älkää sitten häntä siitä syyttäkö kun hän sen saa.


      • Nöpö
        Ingalil kirjoitti:

        olisit sinäkin jättänyt tämän kommentoimasta,ei
        olisi riitaa haastettu,vai sattuiko pahastikkin kolahtamaan.Ei se aina ole helppoa vastata,mutta
        en arvannut avaukseni olevan ruutitynnyri
        kenellekkään,muuta olihan se vain.
        Nyt taas alan elää hiljaiseloa,en vastaile en kommentoi,mutta muuta sitten joskus taas,
        hymyillään kun tavataan.Mutta älkää kuitenkaan jatkako hajupojan alias kaidepuun ketjuja jos
        kerran ette halua hänen saavan punaistatilppua.
        Älkää sitten häntä siitä syyttäkö kun hän sen saa.

        Eikö pikkupäähäsi ole koskaan tullut mieleen, että silloin pitää ottaa kantaa, kun on asian paikka.Heittää löylyä lissää.
        Kuten olet huomannut, asia keskusteluihin ei vastailla, niissä näet ei voi aina tölväistä muita. Alempana on erittäin hyvä keskustelu avvaus
        kengistä ja jaloista, eipä näytä kiinnostavan vaikka siinä olisi mahdollisuus antaa ja saada
        asiasta hyviä vinkkejä.
        Poltellaanko rauhanpiippua?????


      • Ingalil kirjoitti:

        olisit sinäkin jättänyt tämän kommentoimasta,ei
        olisi riitaa haastettu,vai sattuiko pahastikkin kolahtamaan.Ei se aina ole helppoa vastata,mutta
        en arvannut avaukseni olevan ruutitynnyri
        kenellekkään,muuta olihan se vain.
        Nyt taas alan elää hiljaiseloa,en vastaile en kommentoi,mutta muuta sitten joskus taas,
        hymyillään kun tavataan.Mutta älkää kuitenkaan jatkako hajupojan alias kaidepuun ketjuja jos
        kerran ette halua hänen saavan punaistatilppua.
        Älkää sitten häntä siitä syyttäkö kun hän sen saa.

        On tosiaan ikävää tuo jauhaminen saman puuropadan ympärillä. Jos hajupoika; sivupersoonineen; ärsyttää, miksi pitää vastata jokaiseen solvaisuun.

        Olen minäkin häneltä kysynyt ja vastannut, mutta onneksi olen osannut lopettaa kun tuntuu ettei mikään muutu.

        Kyllä se tuo ärhentely tuntuu olevan sitä lukijoiden ja vastaajien kalastelua, olkoon...
        en mene sinne ketjuun haukuttavaksi koska hän osaa kulkea perässä muutoinkin.

        Olen se palstojen pahin häirikkö, älä sinäkään noista edellisistä viesteistä välitä, pysytään vain palstoilla vaikka muiden kiusana.

        Kyllä täällä löytyy aiheita ja aloituksia, jätetään " tuo arkajalka" rauhaan ja keskitytään muuhun.


      • Nöpö kirjoitti:

        Eikö pikkupäähäsi ole koskaan tullut mieleen, että silloin pitää ottaa kantaa, kun on asian paikka.Heittää löylyä lissää.
        Kuten olet huomannut, asia keskusteluihin ei vastailla, niissä näet ei voi aina tölväistä muita. Alempana on erittäin hyvä keskustelu avvaus
        kengistä ja jaloista, eipä näytä kiinnostavan vaikka siinä olisi mahdollisuus antaa ja saada
        asiasta hyviä vinkkejä.
        Poltellaanko rauhanpiippua?????

        Nöpölle kerron, että kirsikka aloitti taannoin jalkojenhoitokeskustelun kertoen kovin väärää tietoa. Tulin vain hieman antamaan asiallista tietoa hänelle ja toisille.
        Siitä syntyi inttäminen, jota jatkettiin punaiseen tilppuun saakka ja jatkettiin useassa muussa keskustelussa.

        Ei auttanut vähääkään vaikka annoin oikeaa tietoa linkkien kautta ja otin jopa jonkun tehdyn väitöskirjan tutkimustulokset kertomani tueksi.
        Kirjar ja kumppanit eivät milloinkaan ole kysyneet mitään oikeata asiaa, milloinkaan ei ole osoitettu kertomaani asiaa vääräksi vaikka satoja kertoja olen pyytänyt häneltäkin.
        Solvauksiin hän kykenee jollain lailla, mutta hyvään väittelyyn ei milloinkaan.
        Turha on täin rykiä kun ei ole keuhkoja...

        En tiedä mistä traumat ovat tulleet.
        Naapuripalstalla kirjoittaa Miss Runoilija kymmeniä runon värssyjä peräjälkeen, minusta niitä voi hyyvin lukea. Ei minua lainkaan häiritse se, mutta näitten torailijain kirjoittelut häiritsevät jatkuessaan samana valitusvirtenä.


      • Anu.
        kirjar kirjoitti:

        On tosiaan ikävää tuo jauhaminen saman puuropadan ympärillä. Jos hajupoika; sivupersoonineen; ärsyttää, miksi pitää vastata jokaiseen solvaisuun.

        Olen minäkin häneltä kysynyt ja vastannut, mutta onneksi olen osannut lopettaa kun tuntuu ettei mikään muutu.

        Kyllä se tuo ärhentely tuntuu olevan sitä lukijoiden ja vastaajien kalastelua, olkoon...
        en mene sinne ketjuun haukuttavaksi koska hän osaa kulkea perässä muutoinkin.

        Olen se palstojen pahin häirikkö, älä sinäkään noista edellisistä viesteistä välitä, pysytään vain palstoilla vaikka muiden kiusana.

        Kyllä täällä löytyy aiheita ja aloituksia, jätetään " tuo arkajalka" rauhaan ja keskitytään muuhun.

        En tiedä uskallanko tulla mukaan tähän
        keskusteluun, vaikka mieli tekee.

        Mutta tulin nyt kuitenkin ja ihmettelen samaa
        kuin tässä avauksessakin.

        Miksi juostaan yhden perässä jos ei
        kerran miellytä.

        Vai sanotaanko että Rakkaudesta
        hevonenkin potkii;-))


    • Tomppeli

      Älähän leikistä suutu ! Sättäily on mukavaa hommaa ei siinä mitään. Sinä olet vielä nuori tässä homassa ja otat pikkuisen liian herkästi itseesi.Ota vaan kantaa asoihin ja kirjoittele avauksia kyllä se siitä lähtee. Se on näet kovaa hommaa, kun hevoset nai siinä aitaa katuu ja tanner tömisee sanoi Linnan Väiski.....tosin toisen suulla.

    • Ymmällä

      Mikä on punainen tilppu?

    • Petunia

      Olen muutaman kerran vilkuillut tuonne chat-keskustelujen puolelle ja kuulkaa, jos täällä tapellaan niin siellä sitä vasta tapellaankin niin, että heikompaa huimaa.

      Ero on vain siinä, että siellä muutamat nikit tappelevat itseään ja toisiaan vastaan multinikeillä suoraan sanoen taitavasti.
      Vaikka on ihan varmaa, että useimmat rekkaamattomat ja jotkut useampaankin kertaan itsensä rekanneet siellä vain keskenään temmeltävät, on usein vaikea erottaa, kuka on kukin.

      He ovat kuin näyttelijöitä. Mutta ei hyväkään näyttelijä pysty muuntautumaan toiseksi pelkästään roolinimeään muuttamalla, on myös mentävä esittämänsä henkilön "nahkoihin".
      Ja sen he osaavat.

      Täällä joku tunari yrittää samaa, mutta niin amatöörimaisesti, että ei voi muuta kuin nauraa.
      Tämän amatöörin ainoa tavoite on punainen tilppu ja siihen hän pyrkii kaikin keinoin.
      Chat-keskustelussa päämäärä on "elävä" keskustelusivu, siellä tehdään nopeasti uusi aloitus, jos näyttää siltä, että ketjusta uhkaa tulla liian pitkä.
      Eihän sitä enää kukaan jaksa lukea.

      En tarkoita tällä kirjoituksella sitä, että suosisin riitaa, mutta kiivasta väittelyä on mukava lukea ja itsekin osallistua, jos näkee aiheelliseksi.

      Tämän täällä olevan multinikkeilijän heitot milloin miehenä, milloin naisena, ovat pelkkiä härnäyksiä saada lukijoita ja kommentoijia, joilla voi sitten "tutkijana" elämöidä.

      Olen avauksen tekijän kanssa samaa mieltä, ei kannata lukea eikä varsinkaan vastata.

      Chat-keskusteluissa myös sheriffi nakkaa nopeasti asiattoman ketjun roskikseen, siksi siellä ei tule joutavaa eipäs-juupas inttelyä.

      • Omana kokemuksenani voin kertoa, että chatissa olen tavannut monia todella hyviä keskustelijoita. Ainoatakaan loukkaavaa ja asiatonta vastausta en niillä palstoilla ole saanut.

        Toivon niitten chattailijoitten vastaavan, joiden kanssa olen keskustellut ja kertovan oman näkemyksensä.


      • miljoonap..

        Ihmettelin pitkään, mistä tämä identiteettikriisi vakinikkien kohdalla johtui, kunnes tänään(siis todella vasta tänään) hoksasin, että nikillä saa kaikki viestit halutessaan esille. Minäkin ressukka,Helikeiju, olin tullut tietämättäni 'vohkineeksi' jo aiemmin käytetyn.
        Tänään siis kuolee tämä Helikeiju, hyvää jatkoa ja onnea!


      • Anu.

        Ehkä täällä on kaikki tavallaan
        näyttelijöitä.

        Ei kukaan taida olla omana
        itsenään.


      • ******
        miljoonap.. kirjoitti:

        Ihmettelin pitkään, mistä tämä identiteettikriisi vakinikkien kohdalla johtui, kunnes tänään(siis todella vasta tänään) hoksasin, että nikillä saa kaikki viestit halutessaan esille. Minäkin ressukka,Helikeiju, olin tullut tietämättäni 'vohkineeksi' jo aiemmin käytetyn.
        Tänään siis kuolee tämä Helikeiju, hyvää jatkoa ja onnea!

        Olit tähtipölyä vain!


      • joka
        miljoonap.. kirjoitti:

        Ihmettelin pitkään, mistä tämä identiteettikriisi vakinikkien kohdalla johtui, kunnes tänään(siis todella vasta tänään) hoksasin, että nikillä saa kaikki viestit halutessaan esille. Minäkin ressukka,Helikeiju, olin tullut tietämättäni 'vohkineeksi' jo aiemmin käytetyn.
        Tänään siis kuolee tämä Helikeiju, hyvää jatkoa ja onnea!

        aamu on armo uus


      • veisaelkaamme
        joka kirjoitti:

        aamu on armo uus

        Mahtoiko olla ruotsalainen Lina Sandellia Siionin Kanteleen lauluja kuitenkin?


      • veisaelkaamme
        joka kirjoitti:

        aamu on armo uus

        Mahtoiko olla ruotsalainen Lina Sandellia Siionin Kanteleen lauluja kuitenkin?


      • kokokoko
        joka kirjoitti:

        aamu on armo uus

        toivottasti uus


      • Kalle

        ei kait me mittään nicittömmii olla vaikka emme ole rekanneetkaan niccejä,palailen ain näin taaksepäin näissä palstoil,ku hyvät jutu jäävät aiva ku kesken.tääl on kaidepuunki hyvii keskustelu paikkoi vaan ei kukkaan halua palata takkaisin päin


      • outo
        Kalle kirjoitti:

        ei kait me mittään nicittömmii olla vaikka emme ole rekanneetkaan niccejä,palailen ain näin taaksepäin näissä palstoil,ku hyvät jutu jäävät aiva ku kesken.tääl on kaidepuunki hyvii keskustelu paikkoi vaan ei kukkaan halua palata takkaisin päin

        sitä sopiikin muistella menneitä. Kuka mitä ja mitenkin.


      • Sini-vuokko
        outo kirjoitti:

        sitä sopiikin muistella menneitä. Kuka mitä ja mitenkin.

        täällä käydään yhä keskustelua,vaikka monta sivua takanapäin.Mutta eihän se ole kiellettyä jos haluaa keskustelua jatkaa,vai onko tämä sitä eipäs juupas keskustelua,vaikka mitä sillä on väliä,ainakin näkee että selaillaan,muutakin kuin etusivuja,ja eikös se ole tarkoituskin,että kuljetaan näitä palstoja ristiin rastiin,vai olenko väärässä,tämähän on vain oma mielipiteeni.


      • outo
        Sini-vuokko kirjoitti:

        täällä käydään yhä keskustelua,vaikka monta sivua takanapäin.Mutta eihän se ole kiellettyä jos haluaa keskustelua jatkaa,vai onko tämä sitä eipäs juupas keskustelua,vaikka mitä sillä on väliä,ainakin näkee että selaillaan,muutakin kuin etusivuja,ja eikös se ole tarkoituskin,että kuljetaan näitä palstoja ristiin rastiin,vai olenko väärässä,tämähän on vain oma mielipiteeni.

        Sinuakin täällä!


      • Ingalil
        outo kirjoitti:

        Sinuakin täällä!

        Täällähän käy vilskettä kun olen pois ollu,kivahan se kun outokin joukkohon eksyny.
        Mulla vain menee tuo aika niin tiuhaan tuola muualla etten ehdi oikeen koneelle aina,mutta tuun kun kerkiin-


      • outo
        Ingalil kirjoitti:

        Täällähän käy vilskettä kun olen pois ollu,kivahan se kun outokin joukkohon eksyny.
        Mulla vain menee tuo aika niin tiuhaan tuola muualla etten ehdi oikeen koneelle aina,mutta tuun kun kerkiin-

        kyselee


      • Ingalil
        outo kirjoitti:

        kyselee

        selailen näitä sivuja ja katselen,lueskelen,jopa vastailenkin joskus.Hyviä juttuja toisinaan.
        toisinaan naurettavia,vakavia, hillittömiä ja kaikkea siltä väliltä.


      • Ingalil
        outo kirjoitti:

        kyselee

        viestit ei lähe


      • Ingalil
        outo kirjoitti:

        kyselee

        viestit ei lähe??


    • Hassuja huh huh vaan

      Ihan naurattaa . eikö aloitteen kirjottaja tosiaan ole lukenut mitään katselee vain onko joku muka saamasssa aikaan jotain ennätystä kirjotuksen vastauksissa .
      Hölmöä touhua .
      asiat on tärkeitä ei se mitnepaljon on jotain jatkokirjoituksia .
      Ei viitsi edes lukea kun on hirmuisen paljon mielipiteitä mielenkiinto loppuu silloin nopeesti ainakin minulla.
      Varsinkin kun yleensä siinä ketjussa se asia muuttuu ihan toiseksi mistä oli kyse alkuunsa.
      Lisäksi , usein , pari tai muutama jää sinne jankkaamaan toisilleen .
      Joku ihme kilpa saada se omaäänensä päällimäiseksi .
      Onneksi on mielipiteenvapaus ,ykshailee on mitä mieltä ootte ,en ala kinaamaan mä nauran vaan
      tuollaisille joilla on niin suuri ongelma itsensä kanssa ettei voi hyväksyä erilaisia milipiteitä
      Edelleenkin jokainen kun tekee niitä oikeita mielipiteitä sen oman kokemuksensa ja oman
      sivistyksensä pohjalta . että siitä se :)
      Pikkasen huumoria please myös vois olla.

    • - Oikein tai väärin,
      kunhan kokoon käärin.

      Mitenkäs Ingall tässä näin pääsi käymään ?

      • Ingalil

        näin sitä pääsi käymään en alunalkaenkaan tarkoittanut ketään loukata,kunhan uteliaisuuttani pistin kysymykset esiin.
        Eikös tuolla ole viesteissä kirjoitettu hyvinkin useassa,että hp haluaa vain punaiseen tilppuun päästä,sitä minä ihmettelemään että miksi jatkatte jos ette halua hänen sinne pääsevän,eihän sinne kukaan ilman keskustelijoita pääse vai väitettiinhän siellä itekseen keskusteltavan,mutta kyllä siellä oli toiset viestit myös asialla.Miksi näistä minun kysymyksistä piti nousta tälläinen haloo.
        Kukahan tässä sortaa ja ketä,ei tämä Sher ainakaan hyvää esimerkkiä näytä,kun ei ymmärrä kysymysten laatua,vaan hyökkäsi heti kuin hyeena kimppuun,ei hp:n viesteissä ole vielä ollut kenenkään galleria tiedot täällä riepoteltavana,mutta nyt laitoin ne itsestäni pois.


      • Ihan hassua
        Ingalil kirjoitti:

        näin sitä pääsi käymään en alunalkaenkaan tarkoittanut ketään loukata,kunhan uteliaisuuttani pistin kysymykset esiin.
        Eikös tuolla ole viesteissä kirjoitettu hyvinkin useassa,että hp haluaa vain punaiseen tilppuun päästä,sitä minä ihmettelemään että miksi jatkatte jos ette halua hänen sinne pääsevän,eihän sinne kukaan ilman keskustelijoita pääse vai väitettiinhän siellä itekseen keskusteltavan,mutta kyllä siellä oli toiset viestit myös asialla.Miksi näistä minun kysymyksistä piti nousta tälläinen haloo.
        Kukahan tässä sortaa ja ketä,ei tämä Sher ainakaan hyvää esimerkkiä näytä,kun ei ymmärrä kysymysten laatua,vaan hyökkäsi heti kuin hyeena kimppuun,ei hp:n viesteissä ole vielä ollut kenenkään galleria tiedot täällä riepoteltavana,mutta nyt laitoin ne itsestäni pois.

        etkö Ingalilla huomannut tuota vieläkään
        Sait hänet kirjottaan tähänkin


      • Ingalil
        Ihan hassua kirjoitti:

        etkö Ingalilla huomannut tuota vieläkään
        Sait hänet kirjottaan tähänkin

        kyllä minä huomasin sen.Mutta luulen että minun on aika lopettaa täällä nyt ainakin vähäksi aikaa,kun menne aivan överiksi.Olihan tuolla valokuvakin kuopiosta laitettuna mutta kas kummaa kun olikin tutun näkönen kaveri.Et se siitä ja sen kestävyydestä


      • harakka
        Ingalil kirjoitti:

        näin sitä pääsi käymään en alunalkaenkaan tarkoittanut ketään loukata,kunhan uteliaisuuttani pistin kysymykset esiin.
        Eikös tuolla ole viesteissä kirjoitettu hyvinkin useassa,että hp haluaa vain punaiseen tilppuun päästä,sitä minä ihmettelemään että miksi jatkatte jos ette halua hänen sinne pääsevän,eihän sinne kukaan ilman keskustelijoita pääse vai väitettiinhän siellä itekseen keskusteltavan,mutta kyllä siellä oli toiset viestit myös asialla.Miksi näistä minun kysymyksistä piti nousta tälläinen haloo.
        Kukahan tässä sortaa ja ketä,ei tämä Sher ainakaan hyvää esimerkkiä näytä,kun ei ymmärrä kysymysten laatua,vaan hyökkäsi heti kuin hyeena kimppuun,ei hp:n viesteissä ole vielä ollut kenenkään galleria tiedot täällä riepoteltavana,mutta nyt laitoin ne itsestäni pois.

        Puhutte rehellisyydestänne ja piilotatte oman profiilinne. Minä kunnioitan sellaisia nikkejä jotka ovat julkisella profiililla ja kertovat myös yhteystietonsa.
        Kuvan laittaminen vaatii jo todellista siviilirohkeutta.
        Ingalil ja eräät muut osoittivat kuuluvansa kirjoittelullaan tuohon pohjasakkaan valitettavasti.
        Miten tänne oi tulla keskustelemaan kun käytte netiketin vastaisesti törkeän asiattomasti kirjoittelemaan tänne uskaltautuvia hyviä keskustelijoita kohtaan.


      • Tuntiopettaja
        harakka kirjoitti:

        Puhutte rehellisyydestänne ja piilotatte oman profiilinne. Minä kunnioitan sellaisia nikkejä jotka ovat julkisella profiililla ja kertovat myös yhteystietonsa.
        Kuvan laittaminen vaatii jo todellista siviilirohkeutta.
        Ingalil ja eräät muut osoittivat kuuluvansa kirjoittelullaan tuohon pohjasakkaan valitettavasti.
        Miten tänne oi tulla keskustelemaan kun käytte netiketin vastaisesti törkeän asiattomasti kirjoittelemaan tänne uskaltautuvia hyviä keskustelijoita kohtaan.

        Mistäs "reheellisen" harakan oma profiili löytyy?
        Kahdestakin paikasta arvelen sen kyllä löytyvän, toisilla nikeillä vain.


      • Sini-vuokko
        harakka kirjoitti:

        Puhutte rehellisyydestänne ja piilotatte oman profiilinne. Minä kunnioitan sellaisia nikkejä jotka ovat julkisella profiililla ja kertovat myös yhteystietonsa.
        Kuvan laittaminen vaatii jo todellista siviilirohkeutta.
        Ingalil ja eräät muut osoittivat kuuluvansa kirjoittelullaan tuohon pohjasakkaan valitettavasti.
        Miten tänne oi tulla keskustelemaan kun käytte netiketin vastaisesti törkeän asiattomasti kirjoittelemaan tänne uskaltautuvia hyviä keskustelijoita kohtaan.

        Mikäs sinä olet rehellisyydestä puhumaan,
        katso nyt nikkiäsi.Mitä ihmeen nikkiä sinä kunnioitat,kun omasikin on harakka.Ja
        harakkana pysytkin,ilman kunnioitusta.
        Minäkin voisin laittaa jonku kuvan tuonne,
        mutta en nyt taida viitsiä,että et vain ala kunnioittaa liikaa.On hyvä kun kuulut pohjasakkaan, niin sinuakin voi silloin
        pikkasen ymmärtää.


      • Tuntiopettaja kirjoitti:

        Mistäs "reheellisen" harakan oma profiili löytyy?
        Kahdestakin paikasta arvelen sen kyllä löytyvän, toisilla nikeillä vain.

        Suosittelen vaikka kuunneltavaksesi "Varasteleva harakka", ei harakka tiedä varastelevansa kun ottaa itselleen mitä luulee tarvitsevansa.
        Pohjalainenkin sanoo:
        - Mä kunniootan rehellistä varaasta, joka ottaa vain sen mitä itte tarvittoo...
        Jos olet aivan uusi "tuntiopettaja" niin poimihan tästä itsellesi ja ystävillesi jaettavaksi ruusu tai kaksi
        - ota koko kimppu, mieles kumminkin tekee !
        Ruusutarha olisi soma omistaa, mutta näitä katsellessa saatan vaipua itsekin ruusujen uneen..
        http://www.kordes-rosen.com/


        Näpäyttämällä löytänet itsellesi mieluisimman ruusun.


      • Sini-vuokko kirjoitti:

        Mikäs sinä olet rehellisyydestä puhumaan,
        katso nyt nikkiäsi.Mitä ihmeen nikkiä sinä kunnioitat,kun omasikin on harakka.Ja
        harakkana pysytkin,ilman kunnioitusta.
        Minäkin voisin laittaa jonku kuvan tuonne,
        mutta en nyt taida viitsiä,että et vain ala kunnioittaa liikaa.On hyvä kun kuulut pohjasakkaan, niin sinuakin voi silloin
        pikkasen ymmärtää.

        Huomasin ettet ole ollut lainkaan mukana keskustelussa, joten peitenikillä lienet ollut liikkeellä ja jälleen huomaan vanhan kansan olleen viisasta väkeä:

        - Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa !


      • Sini-vuokko
        KaidePuu kirjoitti:

        Huomasin ettet ole ollut lainkaan mukana keskustelussa, joten peitenikillä lienet ollut liikkeellä ja jälleen huomaan vanhan kansan olleen viisasta väkeä:

        - Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa !

        Tulin vasta vähän aikaa sitten että en ole ehtinyt olemaan,lueskelin tätä uutta ketjua tässä ja ajattelin kun ei ymmärretä
        kysymyksiä lainkaan.
        Minusta tämä ingalill piti vain hp,n puolta tässä kysymyksissään eikä millään muotoa haastanut riitaa,kuten en minäkään.Pitäisi lukea viestit ajatellen eikä heti sohaista tyrmään.
        Eikä minuun ole mikään kalikka sattunut, mutta taas pitää mennä,palaan asiaan kun ehdin.


      • Tomppeli
        Ingalil kirjoitti:

        kyllä minä huomasin sen.Mutta luulen että minun on aika lopettaa täällä nyt ainakin vähäksi aikaa,kun menne aivan överiksi.Olihan tuolla valokuvakin kuopiosta laitettuna mutta kas kummaa kun olikin tutun näkönen kaveri.Et se siitä ja sen kestävyydestä

        Tulihan se sieltä. Punainen tilppu ! Varsinaista asiaahan tässä ketjussa ei ollut. Ohjelmaa sitäkin enemmän.Näissä säteissä ei yleisesti ottaen pärjää hienolla hipiällä. Pienikin lipsu niin turpiin tulee. Älä nyt Ingalil ota tätä niin kauhean vakavasti. Pidä pieni preikki ja käy väliin kurkkaamassa.Tällä kertaa tykitys oli liian rajua. Muuten jos rekkaa nikin niin profiilissa ei passaa paljon puhua skeidaa. Meinaan siitä saattaa narahtaa. Jos jää nalkkiin siitä ei selviäkkään kovin vähällä. "Kuka muuten on kuvan lähettänyt kuopiosta " Oliko joku mummo pytyllä ?"


      • piika pikkarainen
        Sini-vuokko kirjoitti:

        Tulin vasta vähän aikaa sitten että en ole ehtinyt olemaan,lueskelin tätä uutta ketjua tässä ja ajattelin kun ei ymmärretä
        kysymyksiä lainkaan.
        Minusta tämä ingalill piti vain hp,n puolta tässä kysymyksissään eikä millään muotoa haastanut riitaa,kuten en minäkään.Pitäisi lukea viestit ajatellen eikä heti sohaista tyrmään.
        Eikä minuun ole mikään kalikka sattunut, mutta taas pitää mennä,palaan asiaan kun ehdin.

        Jos tänne tulee neovomaan. Vasta pari viikkoa täällä olleena on se tietysti ärsyttävää. Samaa asiaa, kun on jauhettu kuukausitolkulla.Täällä onkin joitakin kirjoittajia joita ei millään uskoisi täysí ikäisiksi teksti on niin täynnä kirjoitus virheitä ,että hirvittää. Kirjoitus pelkää hölynpölyä.Pitäisi vaan koittaa kestää. Eikäpä siinä mitään. Mutta, kun ne ottaa tämän holhoojan roolin ja työntää näitä typeryyksiään aivan asiallisiinkin ketjuihin. Siinä on kyllä kestämistä.


      • Malla
        KaidePuu kirjoitti:

        Suosittelen vaikka kuunneltavaksesi "Varasteleva harakka", ei harakka tiedä varastelevansa kun ottaa itselleen mitä luulee tarvitsevansa.
        Pohjalainenkin sanoo:
        - Mä kunniootan rehellistä varaasta, joka ottaa vain sen mitä itte tarvittoo...
        Jos olet aivan uusi "tuntiopettaja" niin poimihan tästä itsellesi ja ystävillesi jaettavaksi ruusu tai kaksi
        - ota koko kimppu, mieles kumminkin tekee !
        Ruusutarha olisi soma omistaa, mutta näitä katsellessa saatan vaipua itsekin ruusujen uneen..
        http://www.kordes-rosen.com/


        Näpäyttämällä löytänet itsellesi mieluisimman ruusun.

        Herra Harakka hieno niin,
        jälleen laittihe samettiin,
        vihreää näätte hän rakastaa,
        siintävän rinnalla purppuraa.

        Herra Harakka liivit sai,
        valkeat silkkiä tottakai,
        vieläpä tuotihin saappahat,
        uudet ja markkoja maksavat.


      • fiiuliN
        Malla kirjoitti:

        Herra Harakka hieno niin,
        jälleen laittihe samettiin,
        vihreää näätte hän rakastaa,
        siintävän rinnalla purppuraa.

        Herra Harakka liivit sai,
        valkeat silkkiä tottakai,
        vieläpä tuotihin saappahat,
        uudet ja markkoja maksavat.

        Oletko itse sepittänyt tuon harakkarunon?
        Jos et ole niin, pian saat moitteita että olet sen jostain varastanut .


      • Sini-vuokko kirjoitti:

        Tulin vasta vähän aikaa sitten että en ole ehtinyt olemaan,lueskelin tätä uutta ketjua tässä ja ajattelin kun ei ymmärretä
        kysymyksiä lainkaan.
        Minusta tämä ingalill piti vain hp,n puolta tässä kysymyksissään eikä millään muotoa haastanut riitaa,kuten en minäkään.Pitäisi lukea viestit ajatellen eikä heti sohaista tyrmään.
        Eikä minuun ole mikään kalikka sattunut, mutta taas pitää mennä,palaan asiaan kun ehdin.

        Oma ymmärrykseni on etten ole lainkaan vastannut tuohon aloituspuheenvuoroon, sinulle vastasin kun huomasin moitteesi vaikket ollut ensinkään mukana keskustelussa eli sinua ei ollut kukaan voinut moittia.
        Yleensä aisasta tietämättömän ei pitäisi ensinkään mennä syyhymättä saunaan.

        Tätä keskustelupalstaa hallitsee käsittämätön
        katkerien ihmisten keskinäisen kehumisen kerho, joka karhaa muut pois eikä siinä ole muilla nokan koputtamista. Uusia kehuvat tulevan kun itse vaihtavat nikkiä.
        Minun nikkeilyni on pramilla, vaikka pyrin tuomaan esiin sen että asiasta keskusteltaisiin eikä vain jostain nikistä.

        En ollenkaan pidä siitä, että nikkini hallitsee parin kolmen palstan tapahtumia eikä muuta keskustelua synny.
        Se on tutkittu juttu !


      • Malla
        fiiuliN kirjoitti:

        Oletko itse sepittänyt tuon harakkarunon?
        Jos et ole niin, pian saat moitteita että olet sen jostain varastanut .

        varkaudeksikin sanoa.
        Taisin oppia tuon laulun
        alakansakoulussa.
        Kummasti on vain jäänyt tuonne
        aivon sopukoihin.

        Laulelen sitä joskus
        lastenlapsilleni, kun näämme
        harakoita tienvarrella.


      • Anu.
        KaidePuu kirjoitti:

        Oma ymmärrykseni on etten ole lainkaan vastannut tuohon aloituspuheenvuoroon, sinulle vastasin kun huomasin moitteesi vaikket ollut ensinkään mukana keskustelussa eli sinua ei ollut kukaan voinut moittia.
        Yleensä aisasta tietämättömän ei pitäisi ensinkään mennä syyhymättä saunaan.

        Tätä keskustelupalstaa hallitsee käsittämätön
        katkerien ihmisten keskinäisen kehumisen kerho, joka karhaa muut pois eikä siinä ole muilla nokan koputtamista. Uusia kehuvat tulevan kun itse vaihtavat nikkiä.
        Minun nikkeilyni on pramilla, vaikka pyrin tuomaan esiin sen että asiasta keskusteltaisiin eikä vain jostain nikistä.

        En ollenkaan pidä siitä, että nikkini hallitsee parin kolmen palstan tapahtumia eikä muuta keskustelua synny.
        Se on tutkittu juttu !

        Miten en tiedä miksi tässä on näin
        kova mylläkkä.

        Vaikka lukisin tuon avauksen kuinka
        moneen kertaan.

        En saa muuta siitä kuin ihmettelyn
        siitä miksi vastataan.

        Sellaiseen ketjuun jota sitten solvataan
        ja jostain punaisesta pilkusta moititaan.

        Oliko tuossa jotain väärää, vai mistä
        tässä on kysymys.

        Inga uteliaisuuttaan kyselee tälläistä
        asiaa ja siitä nousi myrsky. MIKSI.


      • kapa
        KaidePuu kirjoitti:

        Suosittelen vaikka kuunneltavaksesi "Varasteleva harakka", ei harakka tiedä varastelevansa kun ottaa itselleen mitä luulee tarvitsevansa.
        Pohjalainenkin sanoo:
        - Mä kunniootan rehellistä varaasta, joka ottaa vain sen mitä itte tarvittoo...
        Jos olet aivan uusi "tuntiopettaja" niin poimihan tästä itsellesi ja ystävillesi jaettavaksi ruusu tai kaksi
        - ota koko kimppu, mieles kumminkin tekee !
        Ruusutarha olisi soma omistaa, mutta näitä katsellessa saatan vaipua itsekin ruusujen uneen..
        http://www.kordes-rosen.com/


        Näpäyttämällä löytänet itsellesi mieluisimman ruusun.

        harakka vie kaiken mikä kiiltää


      • kapakala
        KaidePuu kirjoitti:

        Suosittelen vaikka kuunneltavaksesi "Varasteleva harakka", ei harakka tiedä varastelevansa kun ottaa itselleen mitä luulee tarvitsevansa.
        Pohjalainenkin sanoo:
        - Mä kunniootan rehellistä varaasta, joka ottaa vain sen mitä itte tarvittoo...
        Jos olet aivan uusi "tuntiopettaja" niin poimihan tästä itsellesi ja ystävillesi jaettavaksi ruusu tai kaksi
        - ota koko kimppu, mieles kumminkin tekee !
        Ruusutarha olisi soma omistaa, mutta näitä katsellessa saatan vaipua itsekin ruusujen uneen..
        http://www.kordes-rosen.com/


        Näpäyttämällä löytänet itsellesi mieluisimman ruusun.

        harakka vie kaiken mikä kiiltää,ei esineellä väliä


      • Ingalil
        Tomppeli kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Punainen tilppu ! Varsinaista asiaahan tässä ketjussa ei ollut. Ohjelmaa sitäkin enemmän.Näissä säteissä ei yleisesti ottaen pärjää hienolla hipiällä. Pienikin lipsu niin turpiin tulee. Älä nyt Ingalil ota tätä niin kauhean vakavasti. Pidä pieni preikki ja käy väliin kurkkaamassa.Tällä kertaa tykitys oli liian rajua. Muuten jos rekkaa nikin niin profiilissa ei passaa paljon puhua skeidaa. Meinaan siitä saattaa narahtaa. Jos jää nalkkiin siitä ei selviäkkään kovin vähällä. "Kuka muuten on kuvan lähettänyt kuopiosta " Oliko joku mummo pytyllä ?"

        kuka on puhunut skeidaa?Oletko jostain narahtanut vai mitä tarkoitat.En ole hienolla hipiällä aikonu pärjätäkkään.Ja miksi ehdotat minulle taukoa,olenhan tauolla tämän tuosta.mutta en siistä syystä että turpiin tulemista pelkäisin. vaan syyt ovat aivan toiset.
        Miksi sanot että tykitys on liian rajua,eihän tässä ollut vielä päästy alkuunkaan,ja kuvat voit katsoa aivan itse.


    • fiiuliN

      Sinäpä saitkin avauksellasi pitkästäaikaa mielenkiintoisen "taiston".
      Kun koneeni aukaisin ja samalla tänne palstalle vilkaisin, oikein ihmeestä kangistuin kun oli noin monenmonta kiinnostunut aiheestasi.

      Olen ollut jonkun aikaa vähän tylsällä päällä, mutta kiitos sinulle, sait minutkin hereille.

      Älä välitä jos joku moittii, se on tämän palstan tapaista ollut niinkauan kuin minä täällä olen omia typeryyksiäni preivaillut.
      Justiinsa ½1 vuotta.

      • Piste tuomari

        Tosiaan kerrankin jotain railakasta. Kuules fiiuliN Olihan se niin. _Ruvettasko me antamaan jo pisteitä.Ruusutkin on jo jaettu.


      • Piste tuomari kirjoitti:

        Tosiaan kerrankin jotain railakasta. Kuules fiiuliN Olihan se niin. _Ruvettasko me antamaan jo pisteitä.Ruusutkin on jo jaettu.

        Hänen majesteettinsa FiiuliN kertoo itsestäänkin kuin konsanaan entiset yksinvaltiaat, jotka käyttivät itsekin itsestään monikkomuotoa.


      • fiiuliN
        KaidePuu kirjoitti:

        Hänen majesteettinsa FiiuliN kertoo itsestäänkin kuin konsanaan entiset yksinvaltiaat, jotka käyttivät itsekin itsestään monikkomuotoa.

        mahdat tarkoittaa?
        Ei tällainen vanha höppänä kaikkea ymmärrä.


      • Pistetuomari
        fiiuliN kirjoitti:

        mahdat tarkoittaa?
        Ei tällainen vanha höppänä kaikkea ymmärrä.

        Katos, kun kaikissa kampailulajeissa annetaan aina suorituspisteitä. Tässäkin kampailussa voitaisiin antaa pisteitä ilkeilystä. Kuka pahiten ilkeilee niin se saa eniten pisteitä lasketaan viesteistä kertyneet pisteet yhteen ja joka saa eniten näitä ilkeily pisteitä on sitten voittaja.Rupea sinä fiiuliN laskemaan pisteitä.Varmasti jaksat, kun päivällä nukuit niin pitkään. Minun pitää nyt painua pehkuihin. Laitatähän sitten viesti niin minä ylituomarina sitten aamulla julkistan voittajan. Pysy hereillä ja hoida homma. Luotan sinuun.


      • fiiuliN kirjoitti:

        mahdat tarkoittaa?
        Ei tällainen vanha höppänä kaikkea ymmärrä.

        Tuo oli tulkintajuttu. Arvelin sinun kirjoittaneen ja laittaneen nikin ja otsikon vääriin paikkoihin - sory, jos kirjoittaja on eri henkilö ?


      • fiiuliN
        Pistetuomari kirjoitti:

        Katos, kun kaikissa kampailulajeissa annetaan aina suorituspisteitä. Tässäkin kampailussa voitaisiin antaa pisteitä ilkeilystä. Kuka pahiten ilkeilee niin se saa eniten pisteitä lasketaan viesteistä kertyneet pisteet yhteen ja joka saa eniten näitä ilkeily pisteitä on sitten voittaja.Rupea sinä fiiuliN laskemaan pisteitä.Varmasti jaksat, kun päivällä nukuit niin pitkään. Minun pitää nyt painua pehkuihin. Laitatähän sitten viesti niin minä ylituomarina sitten aamulla julkistan voittajan. Pysy hereillä ja hoida homma. Luotan sinuun.

        Minähän en ala minkäänlaista tilastoa pitämään.


      • fiiuliN
        KaidePuu kirjoitti:

        Tuo oli tulkintajuttu. Arvelin sinun kirjoittaneen ja laittaneen nikin ja otsikon vääriin paikkoihin - sory, jos kirjoittaja on eri henkilö ?

        Siinä tapauksessa saat anteeksi jon suostut myös minulle anteeksi antamaan silloin kun tulkitsen kirjoittamasi väärin.

        Minä ainakin kuvittelin juuri sinuksi edellä olevaa nikkin kantajaa.


      • Ingalil
        fiiuliN kirjoitti:

        Siinä tapauksessa saat anteeksi jon suostut myös minulle anteeksi antamaan silloin kun tulkitsen kirjoittamasi väärin.

        Minä ainakin kuvittelin juuri sinuksi edellä olevaa nikkin kantajaa.

        annetaanko täällä anteeksi ja mitä,en ole vielä kohdannut joka pyytää anteeksi näillä palstoilla.
        Nämähän ovat kaikille oikeutettuja palstoja,
        pitäisikö pyytää anteeksi olemassaoloaan,vaiko
        kirjoitustaan.Eihän täällä ketään ole tarkoitus loukata,sanantäydellä merkityksellä.Kaikilla on oikeus kirjoittaa,mikä mieltä painaa,ei se silti ole kenellekkään henkilökohtainen loukkaus,
        minun mielestäni.Voihan sitä tietenkin pyytää
        anteeksi jos tahallaan jotain loukkaa.
        Se jo kuuluu sivistykseen.Anteeksi nyt jos
        tälläkin kirjoituksella loukkasin jota kuta.


      • fiiuliN kirjoitti:

        Minähän en ala minkäänlaista tilastoa pitämään.

        Kummasti sitä vaan palstan höpisijät rätinkiä pitävät. Se vain on niin että hetii aamutuimaan tuolla toisessa avauksessakin kovin on rätinkiä
        "rivien välissä" luettavissa.
        Ei pirukaan tällaista rätinginpitoa viitsi lukea.


      • fiiuliN kirjoitti:

        Siinä tapauksessa saat anteeksi jon suostut myös minulle anteeksi antamaan silloin kun tulkitsen kirjoittamasi väärin.

        Minä ainakin kuvittelin juuri sinuksi edellä olevaa nikkin kantajaa.

        On aivan oma asiasi miten teet.
        Silloin kun en tiedä palstakirjoituksissa milloinkaan kertoneeni väärää tietoa niin en voi pyytää anteeksi, enkä korjata kertomaani.
        PPyydän ystävällisesti osoittamaan edes yhden perättömän tiedon. Tuo ei sitä ollut, koska niin sinä kuin moni muukin saattaa kirjoittaa nikkinsä otsikkokohtaan jolloin syntyy kuva, että kirjoittaja on se mikä lukee otsikkotiedoissa.

        Älyllisestä epärehellisyydestä olen usein aiemminkin kirjoittanut. Sitä on riittämiin jo näissä aamun kirjoituksissa.


      • Tomppeli
        Ingalil kirjoitti:

        annetaanko täällä anteeksi ja mitä,en ole vielä kohdannut joka pyytää anteeksi näillä palstoilla.
        Nämähän ovat kaikille oikeutettuja palstoja,
        pitäisikö pyytää anteeksi olemassaoloaan,vaiko
        kirjoitustaan.Eihän täällä ketään ole tarkoitus loukata,sanantäydellä merkityksellä.Kaikilla on oikeus kirjoittaa,mikä mieltä painaa,ei se silti ole kenellekkään henkilökohtainen loukkaus,
        minun mielestäni.Voihan sitä tietenkin pyytää
        anteeksi jos tahallaan jotain loukkaa.
        Se jo kuuluu sivistykseen.Anteeksi nyt jos
        tälläkin kirjoituksella loukkasin jota kuta.

        Enpäs paremmin sano. Eilen kerroit pitäväsi tauon tässä kirjoittelussasi. Ei pitkälle lupauksesi pitänyt.Soudat ja huopaat. Omaksi parhaaksesi lepo olisi nyt paikallaan. Olit siirtymässä sarjaan jossa ei kaikkien eväät riitä.Pikku virheetkin ja lipsut menee täälläkin läpi. Mutta kahdenkymmenen viiden sanan lause, pelkää puppua on jo käsittämätöntä.Huilaa ja rauhoitu tästä hommasta,ennen kuin se täyttää sinut kokonaan.Tilanne on jo mennyt sellaiseksi etteivät ilkeilijät enää näe sinusta muuta kuin puuteesi ja vikasi.

        Elä provosoi enää tätä ketjua. Alkas riittää.


      • kapa
        Tomppeli kirjoitti:

        Enpäs paremmin sano. Eilen kerroit pitäväsi tauon tässä kirjoittelussasi. Ei pitkälle lupauksesi pitänyt.Soudat ja huopaat. Omaksi parhaaksesi lepo olisi nyt paikallaan. Olit siirtymässä sarjaan jossa ei kaikkien eväät riitä.Pikku virheetkin ja lipsut menee täälläkin läpi. Mutta kahdenkymmenen viiden sanan lause, pelkää puppua on jo käsittämätöntä.Huilaa ja rauhoitu tästä hommasta,ennen kuin se täyttää sinut kokonaan.Tilanne on jo mennyt sellaiseksi etteivät ilkeilijät enää näe sinusta muuta kuin puuteesi ja vikasi.

        Elä provosoi enää tätä ketjua. Alkas riittää.

        Mikäs sinä olet täällä määräilemään,suksi kuuseen
        ja pysykkin siellä.


      • näin taas
        KaidePuu kirjoitti:

        On aivan oma asiasi miten teet.
        Silloin kun en tiedä palstakirjoituksissa milloinkaan kertoneeni väärää tietoa niin en voi pyytää anteeksi, enkä korjata kertomaani.
        PPyydän ystävällisesti osoittamaan edes yhden perättömän tiedon. Tuo ei sitä ollut, koska niin sinä kuin moni muukin saattaa kirjoittaa nikkinsä otsikkokohtaan jolloin syntyy kuva, että kirjoittaja on se mikä lukee otsikkotiedoissa.

        Älyllisestä epärehellisyydestä olen usein aiemminkin kirjoittanut. Sitä on riittämiin jo näissä aamun kirjoituksissa.

        Kun ei muuta asiaa niin jankuttaa vaan .
        Kuinkahan monta kertaa samaa.
        Lisäksi kohta taas tulee niitä linkkejä entisiin eikö niin .
        Kun ei sanoja eikä muista niin pitää jankuttaa samaa vaan


      • Leipäläpi
        näin taas kirjoitti:

        Kun ei muuta asiaa niin jankuttaa vaan .
        Kuinkahan monta kertaa samaa.
        Lisäksi kohta taas tulee niitä linkkejä entisiin eikö niin .
        Kun ei sanoja eikä muista niin pitää jankuttaa samaa vaan

        Moni tyhmäkin menee viisaasta kun pitää suunsa kiinni.


      • hälläväliä?
        Leipäläpi kirjoitti:

        Moni tyhmäkin menee viisaasta kun pitää suunsa kiinni.

        Jotkut ovat nikkiinsä niin rakastuneita, että jos muutaman kirjaimen siitä joutuu vaihtamaan, niin johan "kaikki tuttu ja turvallinen hajoaa ympäriltä".
        Muuan asiallisempi yritti vetää tätä sakkia mukanaan kammariinsa, eivät menneet,täällähän on todella paaallljjjooon isompi estradi. Sinne ne novellistit pitäsikin lukita, keskusteluako muka? Oh-ho!


      • osasitkin
        hälläväliä? kirjoitti:

        Jotkut ovat nikkiinsä niin rakastuneita, että jos muutaman kirjaimen siitä joutuu vaihtamaan, niin johan "kaikki tuttu ja turvallinen hajoaa ympäriltä".
        Muuan asiallisempi yritti vetää tätä sakkia mukanaan kammariinsa, eivät menneet,täällähän on todella paaallljjjooon isompi estradi. Sinne ne novellistit pitäsikin lukita, keskusteluako muka? Oh-ho!

        Ja avaimet heittää oseaaniin!


      • Oselotti
        osasitkin kirjoitti:

        Ja avaimet heittää oseaaniin!

        Taitaa kirjoittajalla olla hukassa muutakin kuin avaimet.
        Ei mitään käsitystä, mistä lähteä avaimiaan etsimään. kun heitti ne Oseaaniin.
        Olisiko oselotista apua etsinnässä?


      • M. Vilkastus
        hälläväliä? kirjoitti:

        Jotkut ovat nikkiinsä niin rakastuneita, että jos muutaman kirjaimen siitä joutuu vaihtamaan, niin johan "kaikki tuttu ja turvallinen hajoaa ympäriltä".
        Muuan asiallisempi yritti vetää tätä sakkia mukanaan kammariinsa, eivät menneet,täällähän on todella paaallljjjooon isompi estradi. Sinne ne novellistit pitäsikin lukita, keskusteluako muka? Oh-ho!

        Miksi lukea ja vastailla näihin novelleihin kun on Eemelin isä alias Alvar K. entisellä nuolusormellaan tullut höpisemään ja novellistia parjaamaan. Käypä toivottamassa hänet nätisti tervetulleeksi.
        Kukaan ei edes tunnistanut "äänestä" kun tuli moikkaamaan. Kielimurre, käsiala ja kaikki paljastivat heti.
        Sopii vallan mainiosti mummon mökkiin.
        Pitäkää hyvänänne!


      • Maalaismies
        M. Vilkastus kirjoitti:

        Miksi lukea ja vastailla näihin novelleihin kun on Eemelin isä alias Alvar K. entisellä nuolusormellaan tullut höpisemään ja novellistia parjaamaan. Käypä toivottamassa hänet nätisti tervetulleeksi.
        Kukaan ei edes tunnistanut "äänestä" kun tuli moikkaamaan. Kielimurre, käsiala ja kaikki paljastivat heti.
        Sopii vallan mainiosti mummon mökkiin.
        Pitäkää hyvänänne!

        Alvarin muistopystiäkö aloit, M. Vilkastus väsäämään, kun et millään saa häntä mielestäsi? Jos tarkasti luet, kyllä sinunkin kiireiltäsi pitäisi hoksia, että oma leppoisa persoonansa tämä Eemelin isä on, ei ole Alvar K. valeasussa.
        Mutta mikäpä siinä, näinhän Alvarin muisto elää kauemmin mielissämme! Rauha hänen jne...


      • Maalaismies kirjoitti:

        Alvarin muistopystiäkö aloit, M. Vilkastus väsäämään, kun et millään saa häntä mielestäsi? Jos tarkasti luet, kyllä sinunkin kiireiltäsi pitäisi hoksia, että oma leppoisa persoonansa tämä Eemelin isä on, ei ole Alvar K. valeasussa.
        Mutta mikäpä siinä, näinhän Alvarin muisto elää kauemmin mielissämme! Rauha hänen jne...

        - Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa !
        Tämä on sanottu lukemattomia kertoja palstoillakin ja pitänee edelleen paikkansa.
        - Ainakaan minun asiani ei ole pohtia, kuka minkin nikin takana on ja kuinka monella esiintyy.
        Se on ollut toisten puuhaa. Itse olen julkaissut jopa liostankin palstoilla käyttämistäni nikeistä - mitä kukaan muu ei ole tehnyt.

        Perusteluinakin olen kertonut etten todellakaan halua salailla vaan syynä on ollut, että puhuttaisiin asiasta eikä vastauksia rukattaisi sen mukaan mikä nikki asian kertoo.

        Nikkini on rekisteröiti ja profiilissani olen kertonut myös yhteystietoni, joten sikälikin olet aivan väärä henkilö sanomaan asiasta yhtään mitään.
        - Alvar K. Maalaismies, Eemelin isä jne... ei ole milloinkaan kertonut yhteystietojaan saati rekisteröitynyt joten sinunkin nikkisi takana voi olla vaikkapa Ruuneperi, Hajupoika joka aiemmin oli hyvin "plagioitu" nikki.


      • MdK
        KaidePuu kirjoitti:

        - Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa !
        Tämä on sanottu lukemattomia kertoja palstoillakin ja pitänee edelleen paikkansa.
        - Ainakaan minun asiani ei ole pohtia, kuka minkin nikin takana on ja kuinka monella esiintyy.
        Se on ollut toisten puuhaa. Itse olen julkaissut jopa liostankin palstoilla käyttämistäni nikeistä - mitä kukaan muu ei ole tehnyt.

        Perusteluinakin olen kertonut etten todellakaan halua salailla vaan syynä on ollut, että puhuttaisiin asiasta eikä vastauksia rukattaisi sen mukaan mikä nikki asian kertoo.

        Nikkini on rekisteröiti ja profiilissani olen kertonut myös yhteystietoni, joten sikälikin olet aivan väärä henkilö sanomaan asiasta yhtään mitään.
        - Alvar K. Maalaismies, Eemelin isä jne... ei ole milloinkaan kertonut yhteystietojaan saati rekisteröitynyt joten sinunkin nikkisi takana voi olla vaikkapa Ruuneperi, Hajupoika joka aiemmin oli hyvin "plagioitu" nikki.

        että Kai de Puu älisee ja narisee alvariinsa...
        On yrittänyt parannella nikin ulkomuotoakin ettei narisisi niin paljon...
        Jos ylläpito alkaa tonkimaan niin voi ainakin
        yrittää temppua: En oo Kai de Puu, mää oon KaidePuu.


      • hälläväliä?
        Oselotti kirjoitti:

        Taitaa kirjoittajalla olla hukassa muutakin kuin avaimet.
        Ei mitään käsitystä, mistä lähteä avaimiaan etsimään. kun heitti ne Oseaaniin.
        Olisiko oselotista apua etsinnässä?

        Jostakin olin lukenut, että tuommoinenkin paikka on olemassa. Millä välineillä etsittäisiin, jos kaveriksi lähtisit? Olisiko esim. moottorikelkka vai peräti kuumailmapallo tarpeen? Vai sukelluspukuako ne oseanilaiset käyttää?
        Tästähän tulikin oikein monivalintatehtävä, ruksi tai suksi....,miten vaan!


      • Nuhanenä
        hälläväliä? kirjoitti:

        Jostakin olin lukenut, että tuommoinenkin paikka on olemassa. Millä välineillä etsittäisiin, jos kaveriksi lähtisit? Olisiko esim. moottorikelkka vai peräti kuumailmapallo tarpeen? Vai sukelluspukuako ne oseanilaiset käyttää?
        Tästähän tulikin oikein monivalintatehtävä, ruksi tai suksi....,miten vaan!

        Odotammeko Viisasta vastaamaan. Minusta tuntuu, ettei oselottia taida löytyä edes Korkeasaaresta
        eikä etsinnästä sinun moottori kelkastasi taitaisi olla kuin riesaa. Porokin joutaa Joulupukille, mutta ottaisimmeko perätiErämaan laivan kulkuvälineeksemme
        - sopisimme molemmat siihen ja Viisaan oppaaksemme ottaisimme.
        Muinaiset roomalaiset Tacituksen johdolla taisivatmainita nykyisen Suomen olevan jonkun Itämaan, mutta epäillen suhtaudun tietoon, että Itämaan tietäjät olisivat täältä lähteneettalsimaan sellaiseen pikkukaupunkiin kin Beetlehem tuolloin oli.
        Kyllä Orientia pitää hakea sieltä, missä on oikeita viisaita
        - täältä palstalta niitäainakin on turha hakeaellei sitten suuresti kaipaamamme Viisas
        tul ja tuo Viisastenkiveä iloksemme ja nähtäväksemme?


      • kanaton
        MdK kirjoitti:

        että Kai de Puu älisee ja narisee alvariinsa...
        On yrittänyt parannella nikin ulkomuotoakin ettei narisisi niin paljon...
        Jos ylläpito alkaa tonkimaan niin voi ainakin
        yrittää temppua: En oo Kai de Puu, mää oon KaidePuu.

        Olet tosiaan kuin hautomalaissa oleva kana eli "prutku" kun juuripääsitkertomasta, että liikut vain kaltaistesi sivistyneitten ihmisten seurassa, joilla on vähintään kaksi akateemista loppututkintoa Harvardin yliopistossa.
        Ei arkkitehtikaan olemikään, arkkiatrihan sen olla pitää.
        Mitenolisi; vamppaisitko jonkun niistä Noblisteista, jotka palkittin "hajututkimuksillaan!"

        Se voisi olla elämäsi uroteko,
        hajukin voisi tykätä kun tittelisi olisi

        H A J U S T I N N A 1


      • hälläväliä?
        Nuhanenä kirjoitti:

        Odotammeko Viisasta vastaamaan. Minusta tuntuu, ettei oselottia taida löytyä edes Korkeasaaresta
        eikä etsinnästä sinun moottori kelkastasi taitaisi olla kuin riesaa. Porokin joutaa Joulupukille, mutta ottaisimmeko perätiErämaan laivan kulkuvälineeksemme
        - sopisimme molemmat siihen ja Viisaan oppaaksemme ottaisimme.
        Muinaiset roomalaiset Tacituksen johdolla taisivatmainita nykyisen Suomen olevan jonkun Itämaan, mutta epäillen suhtaudun tietoon, että Itämaan tietäjät olisivat täältä lähteneettalsimaan sellaiseen pikkukaupunkiin kin Beetlehem tuolloin oli.
        Kyllä Orientia pitää hakea sieltä, missä on oikeita viisaita
        - täältä palstalta niitäainakin on turha hakeaellei sitten suuresti kaipaamamme Viisas
        tul ja tuo Viisastenkiveä iloksemme ja nähtäväksemme?

        Nytpä en arvaa, kuka siellä. Viisautta ottaisin,jos joku siitä suostuisi luopumaan,muita menninkäisiä näkee muutenkin.
        Henkinen erämaani on loputon, alkuakaan ei enää kohta näy. Matkan pituus on aivan auki......


      • Sini-vuokko
        MdK kirjoitti:

        että Kai de Puu älisee ja narisee alvariinsa...
        On yrittänyt parannella nikin ulkomuotoakin ettei narisisi niin paljon...
        Jos ylläpito alkaa tonkimaan niin voi ainakin
        yrittää temppua: En oo Kai de Puu, mää oon KaidePuu.

        Kävästän nyt yht äkkiseltään,ihmettelemässä
        tätä yksin jutustelua täälä,mikä tämän tarkoitus on onko se tosiaankin tärkeä se punainen tilppu vai mikä se on.Jos aletaan kaikki ottamaan itellemme tuollainen letka jossa kaikkiin viesteihin ite vastaamme,saamme varmaan sen kaksisataa ylitettyä aika reippaasti.Minäkin nyt tällä lisäsin tähän,mistä tuolla ihmeteltiin,kun aina palaamme tänne lisäämään tilpun tavoitetta.
        Mutta en tule tähän ketjuun enää.Ja nyt taas työ kutsuu.


      • huvitus
        Sini-vuokko kirjoitti:

        Kävästän nyt yht äkkiseltään,ihmettelemässä
        tätä yksin jutustelua täälä,mikä tämän tarkoitus on onko se tosiaankin tärkeä se punainen tilppu vai mikä se on.Jos aletaan kaikki ottamaan itellemme tuollainen letka jossa kaikkiin viesteihin ite vastaamme,saamme varmaan sen kaksisataa ylitettyä aika reippaasti.Minäkin nyt tällä lisäsin tähän,mistä tuolla ihmeteltiin,kun aina palaamme tänne lisäämään tilpun tavoitetta.
        Mutta en tule tähän ketjuun enää.Ja nyt taas työ kutsuu.

        Tutkiskelumielessä lähdin seuraamaan tämä Sinivuokon kirjoittelua ja ajatuksenjuoksua.
        Ilmiselvästi hänellä on joku suhde tähän KaidePuu/Hajupoikaan.
        En muuten voi käsittää, että joku voi kirjoitella hänen keskuseluihinsa saman litanian punaisita tilpuista. Jospa hän on ammattinsa vuoksi etsivä?


      • tiplun metsästys
        huvitus kirjoitti:

        Tutkiskelumielessä lähdin seuraamaan tämä Sinivuokon kirjoittelua ja ajatuksenjuoksua.
        Ilmiselvästi hänellä on joku suhde tähän KaidePuu/Hajupoikaan.
        En muuten voi käsittää, että joku voi kirjoitella hänen keskuseluihinsa saman litanian punaisita tilpuista. Jospa hän on ammattinsa vuoksi etsivä?

        Tästäkin tiplu- tilppukeskustelusta ei näy loppua tulevan. Kehitetään nyt se tilpputäkki!


      • Sini-vuokko
        MdK kirjoitti:

        että Kai de Puu älisee ja narisee alvariinsa...
        On yrittänyt parannella nikin ulkomuotoakin ettei narisisi niin paljon...
        Jos ylläpito alkaa tonkimaan niin voi ainakin
        yrittää temppua: En oo Kai de Puu, mää oon KaidePuu.

        Me emme ole varmaan vielä tavanneetkaan,mutta kuullut tai pitäisikö sanoa, että lukenut olen
        sitäkin enemmän.Olet hyvä kirjoittaja ei täällä kyllä voi mitään asioita kirjoittaa, kun heti vierään kuin riepumattoa.Voi hyvin ja pärjäile.....


      • MdK
        kanaton kirjoitti:

        Olet tosiaan kuin hautomalaissa oleva kana eli "prutku" kun juuripääsitkertomasta, että liikut vain kaltaistesi sivistyneitten ihmisten seurassa, joilla on vähintään kaksi akateemista loppututkintoa Harvardin yliopistossa.
        Ei arkkitehtikaan olemikään, arkkiatrihan sen olla pitää.
        Mitenolisi; vamppaisitko jonkun niistä Noblisteista, jotka palkittin "hajututkimuksillaan!"

        Se voisi olla elämäsi uroteko,
        hajukin voisi tykätä kun tittelisi olisi

        H A J U S T I N N A 1

        Onko sinulla mennyt munat sekaisin, vai mikä nyt on seonnut?
        Mistähän nuo Harvardin yliopistotkin on pieneen päähäsi juuttuneet?
        Olisi mielenkiintoista nähdä mikä "vamppi" siellä toisessa päässä on, haju on kuitenkin valtaisa :-)


      • tiplun metsästys kirjoitti:

        Tästäkin tiplu- tilppukeskustelusta ei näy loppua tulevan. Kehitetään nyt se tilpputäkki!

        Hyvä keskustelu saattaa olla muutaman puheenvuoron mittainen ja pitkään jatkuva inttäminen ja torailu
        ei rakenna ketään.


      • Sini-vuokko kirjoitti:

        Me emme ole varmaan vielä tavanneetkaan,mutta kuullut tai pitäisikö sanoa, että lukenut olen
        sitäkin enemmän.Olet hyvä kirjoittaja ei täällä kyllä voi mitään asioita kirjoittaa, kun heti vierään kuin riepumattoa.Voi hyvin ja pärjäile.....

        Makuasioista on turha kiistellä, mutta huomaan Sini-Vuokon maussa olevan kovasti varaa kehittää !


      • MdK kirjoitti:

        Onko sinulla mennyt munat sekaisin, vai mikä nyt on seonnut?
        Mistähän nuo Harvardin yliopistotkin on pieneen päähäsi juuttuneet?
        Olisi mielenkiintoista nähdä mikä "vamppi" siellä toisessa päässä on, haju on kuitenkin valtaisa :-)

        Loukkasin Sini-Vuokkoa kun esitin kästyksenäni, että siinä saattaisi löytyä kehittämisen varaa.

        Opin minä sinultakin jotain.
        Kävin viime viikolla pari kertaa tanssimassa.
        Eräs miellyttävä daami tanssi sukkasillaan enkä edes huomannut mitään kummallista.
        - Oletko kenties itse nähnyt sukkasillaan tanssivia ?


      • Unelias
        KaidePuu kirjoitti:

        Makuasioista on turha kiistellä, mutta huomaan Sini-Vuokon maussa olevan kovasti varaa kehittää !

        Vieläkö löytyy pönttöjä jatkamaan tätä tyhjänpäiväistä typerää ketjua,


      • toimeton
        Unelias kirjoitti:

        Vieläkö löytyy pönttöjä jatkamaan tätä tyhjänpäiväistä typerää ketjua,

        Aikoinaan yritin oppia ja kertoa toisillekin;

        Jos ei sinulla ole mitään asiaa niin miksi tulla sitä kertomaan tälle palstalle?


      • laulurastas
        Unelias kirjoitti:

        Vieläkö löytyy pönttöjä jatkamaan tätä tyhjänpäiväistä typerää ketjua,

        meillä kun pöntöt asetetaan puuhun lintuja varten, eikä pöntölle tänne viestehin,huhuile käkenä siellä vaan


      • MdK
        Sini-vuokko kirjoitti:

        Me emme ole varmaan vielä tavanneetkaan,mutta kuullut tai pitäisikö sanoa, että lukenut olen
        sitäkin enemmän.Olet hyvä kirjoittaja ei täällä kyllä voi mitään asioita kirjoittaa, kun heti vierään kuin riepumattoa.Voi hyvin ja pärjäile.....

        Tyypillistä, että vaikka aivan selvästi osoitit viestisi minulle, niin haju on heti änkäämässä
        omaa liirum-laarumiansa ja sotkeutumassa joukkoon!
        Saatikka sitten jos hänen väärennetty nimensä satutaan mainitsemaan!

        Emme ole tavanneet aikaisemmin, koska olen ollut palstoilta poissa muutamia kuukausia. Nyt tulin vilkaisemaan, mitä tänne kuuluu. Näin että palstojen ulkomuotoa on parannettu, muuten on sama peli kuin aikaisemmin!

        Kirjoitellaan!


      • pönttö
        Unelias kirjoitti:

        Vieläkö löytyy pönttöjä jatkamaan tätä tyhjänpäiväistä typerää ketjua,

        eaa itte parempi avaus pöntööstäsi


    • Ingalil, kerroit avauksessasi olevasi utelias erään nikin "toilauksista".
      - Oletko saanut tässä keskusteluketjussa valaistusta haluamaasi tietoihin ja onko käsityksesi mahdollisesti muuttunut vai onko ennakkokäsityksesi saanut tukea ja vahvistusta olettamuksillesi ?

      • Utelias

        Tosi raukka. Tekaistuilla ja olemattomilla nikeillä kirjoitit jutut, jossa poljit maahan tämän ihmisen. Esiinnyt tässä ketjussa useampana henkilönä. Vielä lopuksi kyselet kuulumisia "HÄPEÄ" Ennenkuin arvaatkaan tulee seinä vastaasi. Kaikkea olen minäkin nähnyt en vielä tomosta raukkaa kun sinä olet. Kaikkea se maa päällänsä kantaa. Ainoastaan sadisti toimii laillasi.


      • kapa

        kyselet asiaa mistä et ymmärrä mitään,ei tässä mistään nikin toilauksista ole kysymys,vaan siitä miksi juostaan perässä jos ei haluta sulle punaistatilppuu,pitäis ny lukemansa ymmärtää.
        Uteliaana hää tahtos sen tietää,pienest asiasta tehdään suuri haloo,eihän kysymyksellään ketään parjannut,vaan se vedettiin semmoseks,ei ollut mistään "toilauksist"kyse.Kukaan ei täälä ole antanut kysymykseen vastausta,vaan joshan minä vastaan ensimmäisenä:Se on niin helskutin hauskaa juosta sen nikin perässä,kun tulee aina hajut vastaan,mutta silti en soisi sille sitä punaistatilppua siis kaidepuulle alias hajupojalle;tässä nyt oli ensimmäinen vastaus siihen mitä on kysytty.


      • punainen tilppu
        kapa kirjoitti:

        kyselet asiaa mistä et ymmärrä mitään,ei tässä mistään nikin toilauksista ole kysymys,vaan siitä miksi juostaan perässä jos ei haluta sulle punaistatilppuu,pitäis ny lukemansa ymmärtää.
        Uteliaana hää tahtos sen tietää,pienest asiasta tehdään suuri haloo,eihän kysymyksellään ketään parjannut,vaan se vedettiin semmoseks,ei ollut mistään "toilauksist"kyse.Kukaan ei täälä ole antanut kysymykseen vastausta,vaan joshan minä vastaan ensimmäisenä:Se on niin helskutin hauskaa juosta sen nikin perässä,kun tulee aina hajut vastaan,mutta silti en soisi sille sitä punaistatilppua siis kaidepuulle alias hajupojalle;tässä nyt oli ensimmäinen vastaus siihen mitä on kysytty.

        Punainen tilppu on palstalla kuin punainen liina härälle. Silmitön raivop, mutta mukaan mennään vaikka sydän märkänis.
        Tähänkin ketjuun kaikki haluavat laittaa oman esko puumerkkinsä ja käydä vilkaisemassa, salaa tietenkin.

        Haju vetää paskakärpäsiä!


      • p=?
        Utelias kirjoitti:

        Tosi raukka. Tekaistuilla ja olemattomilla nikeillä kirjoitit jutut, jossa poljit maahan tämän ihmisen. Esiinnyt tässä ketjussa useampana henkilönä. Vielä lopuksi kyselet kuulumisia "HÄPEÄ" Ennenkuin arvaatkaan tulee seinä vastaasi. Kaikkea olen minäkin nähnyt en vielä tomosta raukkaa kun sinä olet. Kaikkea se maa päällänsä kantaa. Ainoastaan sadisti toimii laillasi.

        et taidakaan olla ihan.....


      • kapa kirjoitti:

        kyselet asiaa mistä et ymmärrä mitään,ei tässä mistään nikin toilauksista ole kysymys,vaan siitä miksi juostaan perässä jos ei haluta sulle punaistatilppuu,pitäis ny lukemansa ymmärtää.
        Uteliaana hää tahtos sen tietää,pienest asiasta tehdään suuri haloo,eihän kysymyksellään ketään parjannut,vaan se vedettiin semmoseks,ei ollut mistään "toilauksist"kyse.Kukaan ei täälä ole antanut kysymykseen vastausta,vaan joshan minä vastaan ensimmäisenä:Se on niin helskutin hauskaa juosta sen nikin perässä,kun tulee aina hajut vastaan,mutta silti en soisi sille sitä punaistatilppua siis kaidepuulle alias hajupojalle;tässä nyt oli ensimmäinen vastaus siihen mitä on kysytty.

        Rehellisyys on hyve.
        Toisaalla kysytään "Kunnianloukkauskeskustelussa" nikeistäni ja ystävistäni edelleen.
        En todellakaan välitä vastata kun ne eivät kuulu keskusteluihin laisinkaan.
        Punaiset tilput tulevat jos ovat tullakseen - en niitä "metsästä".
        Päätösvaiheess toki kirjoitan useampia ja syy on vain se, että usein häiriköintikielessä kirjoittajat mielellään latovat sinne törkeyksiään kun ne jäävät viimeksi näkyviin "paraatipaikalle.¨"


      • Hajuherne
        KaidePuu kirjoitti:

        Rehellisyys on hyve.
        Toisaalla kysytään "Kunnianloukkauskeskustelussa" nikeistäni ja ystävistäni edelleen.
        En todellakaan välitä vastata kun ne eivät kuulu keskusteluihin laisinkaan.
        Punaiset tilput tulevat jos ovat tullakseen - en niitä "metsästä".
        Päätösvaiheess toki kirjoitan useampia ja syy on vain se, että usein häiriköintikielessä kirjoittajat mielellään latovat sinne törkeyksiään kun ne jäävät viimeksi näkyviin "paraatipaikalle.¨"

        hajupoika nyt sitten olet rekannu uuden nikin ainakin se on pikkasen erilainen kuin viimeksi käyttämäsi,Montako nikkiä oot rekannunna,uskon ettei sulle yksi riitä,väität ettei nikeistä keskustelu ole keskustelua,minä väitän toisin kaikista asioista on syytä keskustella.Minä olen ollut jokusen aikaa poissa näistä ympyröistä ja teen paljon kirjoitusvirheitäkin mutta hällä väliä.haluan sullekkin vain sanoa että en ole lähteny pois kenenkään vuoksi,täällä oletetaan heti sellaista,mutta lähdin omien asioitteni vuoks.Että jos olet yhtään tyyliäsi muuttanu niinkuin nikkiäsi,vastailet vain aivan sopuisesti.


      • SopuLi
        Hajuherne kirjoitti:

        hajupoika nyt sitten olet rekannu uuden nikin ainakin se on pikkasen erilainen kuin viimeksi käyttämäsi,Montako nikkiä oot rekannunna,uskon ettei sulle yksi riitä,väität ettei nikeistä keskustelu ole keskustelua,minä väitän toisin kaikista asioista on syytä keskustella.Minä olen ollut jokusen aikaa poissa näistä ympyröistä ja teen paljon kirjoitusvirheitäkin mutta hällä väliä.haluan sullekkin vain sanoa että en ole lähteny pois kenenkään vuoksi,täällä oletetaan heti sellaista,mutta lähdin omien asioitteni vuoks.Että jos olet yhtään tyyliäsi muuttanu niinkuin nikkiäsi,vastailet vain aivan sopuisesti.

        Tiedätkö, että vanha sananlaskukin kertoo, että
        * Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Miksi et itse rekisteröidy ja laita nättiä kuvaasi
        profiiliin?
        Mitä pidät nikistäni SopuLi ?


      • Hajuherne
        SopuLi kirjoitti:

        Tiedätkö, että vanha sananlaskukin kertoo, että
        * Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Miksi et itse rekisteröidy ja laita nättiä kuvaasi
        profiiliin?
        Mitä pidät nikistäni SopuLi ?

        on aivan yhtä hyvä kuin joku toinenkin nikki,ei nikki miestä pahenna jos ei mies nikkiään.Vaan se kirjautuminen en oikeen osaa sanoa mitä se hyödyttää,ei ole sen kummempi,jos joku käyttää mun nikkiäni niin siitä vain,ei se paljon kostu siitä.Enkä tahdo olla niin vakituunen vieras täälä että pitääs rekistödöityä niinku jossain veroplanketissa ja kun koira laitetaan näyttelyyn,silloin koira myös rekisteröidään. :0 ((


      • sopuliton
        SopuLi kirjoitti:

        Tiedätkö, että vanha sananlaskukin kertoo, että
        * Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Miksi et itse rekisteröidy ja laita nättiä kuvaasi
        profiiliin?
        Mitä pidät nikistäni SopuLi ?

        sopuli on lauma eläin


      • Hissukka,
        sopuliton kirjoitti:

        sopuli on lauma eläin

        kuinka tämä katsomo lauma tekee aalto liikettä?


      • Malla
        KaidePuu kirjoitti:

        Rehellisyys on hyve.
        Toisaalla kysytään "Kunnianloukkauskeskustelussa" nikeistäni ja ystävistäni edelleen.
        En todellakaan välitä vastata kun ne eivät kuulu keskusteluihin laisinkaan.
        Punaiset tilput tulevat jos ovat tullakseen - en niitä "metsästä".
        Päätösvaiheess toki kirjoitan useampia ja syy on vain se, että usein häiriköintikielessä kirjoittajat mielellään latovat sinne törkeyksiään kun ne jäävät viimeksi näkyviin "paraatipaikalle.¨"

        Niin, onko rehellistä käyttää toisen
        henkilön käytössä olevaa "Nikkiä"
        ilkeyksien kirjoitteluun?

        Tämä oli selvä kysymys. Tuleeko selvä
        vastaus?


      • Sini-vuokko
        Malla kirjoitti:

        Niin, onko rehellistä käyttää toisen
        henkilön käytössä olevaa "Nikkiä"
        ilkeyksien kirjoitteluun?

        Tämä oli selvä kysymys. Tuleeko selvä
        vastaus?

        ei ainakaan kaikki välitä rehellisyydestä,vaikka sitä mainostaakin.Kyllä se ottaa aivoon kun toisten nikillä ja varjo nikillä kirjoitellaan varsinkin silloin kun halutaan loistaa sillä että haukutaan toisia kirjottajia.Ei siihen hän vastaa ikänä rehellisesti,koska hän ei tiedä mitä rehellisyys on.Toisilta vain mukamassa vaatii rehellisyyttä,vaikka ei tiedä sitäkään onko joku mukamas hänelle valehdellut.


      • hajuherne
        Hissukka, kirjoitti:

        kuinka tämä katsomo lauma tekee aalto liikettä?

        kyll tiäl tehhään niin palio aaltoliikkeit että sieki olet helisemäs,ku et taho aalloil pyssyy


      • Malla
        Sini-vuokko kirjoitti:

        ei ainakaan kaikki välitä rehellisyydestä,vaikka sitä mainostaakin.Kyllä se ottaa aivoon kun toisten nikillä ja varjo nikillä kirjoitellaan varsinkin silloin kun halutaan loistaa sillä että haukutaan toisia kirjottajia.Ei siihen hän vastaa ikänä rehellisesti,koska hän ei tiedä mitä rehellisyys on.Toisilta vain mukamassa vaatii rehellisyyttä,vaikka ei tiedä sitäkään onko joku mukamas hänelle valehdellut.

        sohaista ampiaispesään tuolla
        aihealoituksellasi.

        Vaikka juttusi on jo jäänyt
        "seuraavalle" sivulle niin
        yhä ilmestyy osanottajia
        ketjuusi.

        Onneksi olkoon sinulle
        hyvästä aloituksesta!


      • Ingalil
        Malla kirjoitti:

        sohaista ampiaispesään tuolla
        aihealoituksellasi.

        Vaikka juttusi on jo jäänyt
        "seuraavalle" sivulle niin
        yhä ilmestyy osanottajia
        ketjuusi.

        Onneksi olkoon sinulle
        hyvästä aloituksesta!

        oli hyvä avaus jota ei haluttu ees ymmärtää,riitaa lietsottiin vain ainakin joku sher,mutta ei sitä tarvitse aina niin sovussa ollakkaan,jos joku haluaa olla ymmärtämätön niin saahan hän sitä olla.coool;))


      • akronomi
        Malla kirjoitti:

        sohaista ampiaispesään tuolla
        aihealoituksellasi.

        Vaikka juttusi on jo jäänyt
        "seuraavalle" sivulle niin
        yhä ilmestyy osanottajia
        ketjuusi.

        Onneksi olkoon sinulle
        hyvästä aloituksesta!

        Pöpilässä sun paikka on Mallu jos tässä ketjussa näät jotain hyvää. Mihin asiaan liittyy viestit ?
        Alotustushan oli typerääkin typerämpi ja arvoisensa vastauksen.


      • pehtoorska
        akronomi kirjoitti:

        Pöpilässä sun paikka on Mallu jos tässä ketjussa näät jotain hyvää. Mihin asiaan liittyy viestit ?
        Alotustushan oli typerääkin typerämpi ja arvoisensa vastauksen.

        käy kurkkimas palstoja onkos tullu hyvä sato
        vaan ei liene tullu,kun moitiskellen työväkeään kuuluu moittivan palstan viljelystä,mutta vois se pehtoori kyllä käyttää tätä oikeeta nimitystään,eikä mikään akronomi,johan juutas on kenkänsä sontaan akronomi astunu kun tuli niin kamala löyhkä notta oikeen siinä niskavuaren aarnekin äimistyy.


    • p-kalle

      onks nii sitten että paljo alotuksii ja vähä vastauksia.

      • liekär

        tuntuu että piä on kippee tällai


      • Sini-vuokko
        liekär kirjoitti:

        tuntuu että piä on kippee tällai

        joko pääsi on parantunut vai podetko omantunnon kipua päässäsi.


      • mitä miksi millon

        täälä käy sopertelemas yhä vaa


      • outo
        mitä miksi millon kirjoitti:

        täälä käy sopertelemas yhä vaa

        jos näinkin kaukaa sen löytää vaikka sopertelee


      • sopertaja
        outo kirjoitti:

        jos näinkin kaukaa sen löytää vaikka sopertelee

        silloin se ilo on aito kun soperrellen sen hakee etsivä löytää,kolkuttavalle avataan j.n.e.


      • olenko outo
        sopertaja kirjoitti:

        silloin se ilo on aito kun soperrellen sen hakee etsivä löytää,kolkuttavalle avataan j.n.e.

        Onkohan tällä sopertelijalla jo 'oikea' nimikin?


      • outolintu
        olenko outo kirjoitti:

        Onkohan tällä sopertelijalla jo 'oikea' nimikin?

        voisha ollaki


      • olenko edelleen outo?
        outolintu kirjoitti:

        voisha ollaki

        Tämä on todella kummallinen tapa kommunikoida. Tunnetaanko me edes toisiamme ns. oikeasti?


      • outolintu
        olenko edelleen outo? kirjoitti:

        Tämä on todella kummallinen tapa kommunikoida. Tunnetaanko me edes toisiamme ns. oikeasti?

        ei koskaan tiedä tunnetaanko ehkä mikä ettei tunneta,ei olla ujoja praatataan vaan siitä se selviää


    • Anu.

      Täällä on keskusteluja avattu paljonkin, mutta ei
      vain sinuakaan usein näy näillä keskustelu palstoilla.

    • kaista

      ajetaan vain vähä väärää kaistaa tuntuu aika hassulta täällä takasivuilla kirjottelu,mutta hauskaa kuiteski,saahan selailla ja lueskella

      • pölhö-

        eikös kaista tiiä mitä kaistaa aijaa


      • pölhö II
        pölhö- kirjoitti:

        eikös kaista tiiä mitä kaistaa aijaa

        Pitihän sitä tulla katsomaan, mikä se pölhökaista oikein on. Ei ole kunnon opasteita näillä teillä. Täytyypä varoa etei pölhö I vetele rekalla yli.


      • Hömötiainen
        pölhö II kirjoitti:

        Pitihän sitä tulla katsomaan, mikä se pölhökaista oikein on. Ei ole kunnon opasteita näillä teillä. Täytyypä varoa etei pölhö I vetele rekalla yli.

        Ha-haa!
        Olen bongattu teidät, kaksi outoa pöhlää!
        Varokaahan liukkaitakin kaistoillanne ja
        ei kun mukavia eteenpäin menemisiä.
        Vilkutellaan!


      • pölhö II
        Hömötiainen kirjoitti:

        Ha-haa!
        Olen bongattu teidät, kaksi outoa pöhlää!
        Varokaahan liukkaitakin kaistoillanne ja
        ei kun mukavia eteenpäin menemisiä.
        Vilkutellaan!

        ollaan niin voimissaan menossa? Kai niitä liukkaita sieltäkin löytyy?


      • Hömötiainen
        pölhö II kirjoitti:

        ollaan niin voimissaan menossa? Kai niitä liukkaita sieltäkin löytyy?

        No etiäpäinpä tietennii, voimissaan kun on. Vaan pitäiskö ihan kartasta katsoa, josko sittenkin taaksepäin...


      • pölhö-
        Hömötiainen kirjoitti:

        No etiäpäinpä tietennii, voimissaan kun on. Vaan pitäiskö ihan kartasta katsoa, josko sittenkin taaksepäin...

        etiäpäin,etiäpäin sano mummo lumihanges.


      • pölhö II
        Hömötiainen kirjoitti:

        No etiäpäinpä tietennii, voimissaan kun on. Vaan pitäiskö ihan kartasta katsoa, josko sittenkin taaksepäin...

        yhtä selkeä päämäärä, vai oliko se sittenkään selkeä tässä siksakissa?


      • Hömö
        pölhö- kirjoitti:

        etiäpäin,etiäpäin sano mummo lumihanges.

        Taidan olla sittenkin menossa taaksepäin, kun ei luntakaan ole näkyvissä. Heippa! Jatkakaa te turisemista... mukava tavata!


      • Hömötiainen
        pölhö- kirjoitti:

        etiäpäin,etiäpäin sano mummo lumihanges.

        Oon varmaan sittenkin menossa taaksepäin, kun ei luntakaan oo näköpiirissä, mut jatkakaa te etiäpäin. Ja jos taas satun eksymään kaistoilla, niin vilkutellaan ja jos vaikka sanan, pari heitellään joutessamme.


      • Hömö
        pölhö II kirjoitti:

        yhtä selkeä päämäärä, vai oliko se sittenkään selkeä tässä siksakissa?

        Ei ollut. Selvästi epäselväähän tämä on. Kaikenkaikkiaan kaistoilla kaahailu. Ei vaan malta lopettaa.
        Tuli tuossa mokailtuakin, kun kahdesti äsken vastasin, ei lähtenyt ensimmäinen sössötys.
        Vaan eihän ollut ensimmäinen kerta.


      • pölhö II
        Hömötiainen kirjoitti:

        Oon varmaan sittenkin menossa taaksepäin, kun ei luntakaan oo näköpiirissä, mut jatkakaa te etiäpäin. Ja jos taas satun eksymään kaistoilla, niin vilkutellaan ja jos vaikka sanan, pari heitellään joutessamme.

        odottamaan, mihin suuntaan ne muut pölhöt ja hömöt tuuppaavat.

        "Tässä seison enkä muuta voi" sanoi joku, muistaakseni.


      • Hömö
        pölhö II kirjoitti:

        odottamaan, mihin suuntaan ne muut pölhöt ja hömöt tuuppaavat.

        "Tässä seison enkä muuta voi" sanoi joku, muistaakseni.

        (Veet silmissä! :D)

        Jäisinkö sittenkin kanssasi tähän hetkeksi jöllöttämään? Tiedä, vaikka saatais seuraa? Vaikken niin liioist välitäkkään. Seistä jöllötetään, eikä muuta voida, niin sanoi muistaakseni Luther, mutta sanomisiini ei voi luottaa.


      • pölhö II
        Hömö kirjoitti:

        Ei ollut. Selvästi epäselväähän tämä on. Kaikenkaikkiaan kaistoilla kaahailu. Ei vaan malta lopettaa.
        Tuli tuossa mokailtuakin, kun kahdesti äsken vastasin, ei lähtenyt ensimmäinen sössötys.
        Vaan eihän ollut ensimmäinen kerta.

        Pitäisikö tälläkin kaahailulla nähdä jokin 'syvempi' tarkoitus?


      • pölhö II
        Hömö kirjoitti:

        (Veet silmissä! :D)

        Jäisinkö sittenkin kanssasi tähän hetkeksi jöllöttämään? Tiedä, vaikka saatais seuraa? Vaikken niin liioist välitäkkään. Seistä jöllötetään, eikä muuta voida, niin sanoi muistaakseni Luther, mutta sanomisiini ei voi luottaa.

        kuin jossain muualla, näissä pakkasissa?


      • Hömö
        pölhö II kirjoitti:

        Pitäisikö tälläkin kaahailulla nähdä jokin 'syvempi' tarkoitus?

        Kenellä mitenkin. Miten itse tunnet?

        Itseäni ihmettelen täällä seisoskelemassa, kartan yleensä pitkiä ketjuja. Mutta kun nyt tässä hetken seison, niin seistä jöllötän ja kuulostelen. Ja jos vaikka Ingalillille tuon ansiomerkin saisi.


      • Hömö
        pölhö II kirjoitti:

        kuin jossain muualla, näissä pakkasissa?

        Ei siitä onneksi pelkoa - vielä!


      • pölhö II
        Hömö kirjoitti:

        Kenellä mitenkin. Miten itse tunnet?

        Itseäni ihmettelen täällä seisoskelemassa, kartan yleensä pitkiä ketjuja. Mutta kun nyt tässä hetken seison, niin seistä jöllötän ja kuulostelen. Ja jos vaikka Ingalillille tuon ansiomerkin saisi.

        tähän yhdessä seisoskelemaan ja kyräilemään, mitähän tuokin tuossa etsiskelee. Tai pykätään sitä monumenttia, josta varmaankin tulee VALTAVA, koska todennäköisesti tönötämme tässä vielä ensi vuonnakin.


      • pölhö II
        pölhö II kirjoitti:

        tähän yhdessä seisoskelemaan ja kyräilemään, mitähän tuokin tuossa etsiskelee. Tai pykätään sitä monumenttia, josta varmaankin tulee VALTAVA, koska todennäköisesti tönötämme tässä vielä ensi vuonnakin.

        Selitä ole kiltti, minulle tulee näitä lomakkeen täyttötalkoita hiukksen liian usein.


      • Hömö
        pölhö II kirjoitti:

        Pitäisikö tälläkin kaahailulla nähdä jokin 'syvempi' tarkoitus?

        "Tuleeko mitään, vai pannaanko housut kiinni?", kysyi entinenkin opettaja pojalta (tositarina) matikkatunnilla vastausta.
        Eli kysyisin vuorostani sinulta: pitäisikö tälläkin kaahailulla nähdä "syvempikin" tarkoitus?
        Oliko muuten pahasta sekaantua verkkaaseen menoonne?
        Anteeksi annettakoon.


      • Hömö
        Hömö kirjoitti:

        "Tuleeko mitään, vai pannaanko housut kiinni?", kysyi entinenkin opettaja pojalta (tositarina) matikkatunnilla vastausta.
        Eli kysyisin vuorostani sinulta: pitäisikö tälläkin kaahailulla nähdä "syvempikin" tarkoitus?
        Oliko muuten pahasta sekaantua verkkaaseen menoonne?
        Anteeksi annettakoon.

        haluatko käyttää viimeisen puheenvuoron? Ole hyvä.
        Patsaanhan me tähän valamme, omin käsin.
        Kiitos kumppanuudesta tässä loppuvaiheessa.


      • pölhö II
        Hömö kirjoitti:

        haluatko käyttää viimeisen puheenvuoron? Ole hyvä.
        Patsaanhan me tähän valamme, omin käsin.
        Kiitos kumppanuudesta tässä loppuvaiheessa.

        että piti mennä sanomaan 'viimeiset sanat', enkä näy mitään oppineen. Kiitos itsellesikin, olisi ollut mielenkiintoista tietää kuka oikeastaan olit, minä itse olin todennäköisesti vain harhanäky.


      • Helena04
        pölhö II kirjoitti:

        että piti mennä sanomaan 'viimeiset sanat', enkä näy mitään oppineen. Kiitos itsellesikin, olisi ollut mielenkiintoista tietää kuka oikeastaan olit, minä itse olin todennäköisesti vain harhanäky.

        Eipä tässä ole mitään salattavaa. Tulee tässä kirjoitellessa liian usein paljasteltua turhan paljonkin sielunelämäänsä, mutta sitten taas, minkäs teet, olen mikä olen ja toimin sen mukaan.
        Sinut paljasti nuo harvakseen sanomiset, mutta käsitystä vahvisti nuo mukanasi olevat "laput".
        Tavataan toistenkin!


    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe