Musiikki- ja leffamaku, persoonallisuus gallup

synthetic organism

Olen kiinnostunut millaisia yhteyksiä on ihmisten eri kulttuuristen mieltymysten välillä. Ja millaisia kulttuuristen mieltymysten ja persoonallisuuden välillä.

Jos et viitsi/osaa/halua vastata johonkin kohtaan, ei ole pakko, mutta toivon tietysti että kaikkiin kohtiin vastataan.

Luen kaikki vastaukset :)

1. Ikä/sukupuoli

2. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet (genrejä)?

3. ...Entä elokuvagenret?

4. a) Lempi bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja:
b) Inhokki bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja:
c) lempi elokuvia:

5. a) Tunnetko ihmisiä jotka kuuntelvat samaa musiikkia kuin itse kuuntelet?
b) Jos niin keitä he ovat (sisaruksia/koulukavereita/ystäviä jne), ja paljonko heitä on?

6. Millä tapaa "tutustuit" musiikkiin jota nykyään kuuntelet (esim. löytyi Youtubesta, kaveri kuuntelee...)?

7. Määrittele itsesi asteikolla 1-5:
1 = Minulla ei ole lempiartisteja, kuuntelen sitä mikä milloinkin on pinnalla.
5 = Trendit eivät vaikuta musiikkimakuuni, kuuntelen sitä mistä pidän, oli se pinnalla tai ei.

8. Oletko esim. koulussa mielestäsi enemmän sisäänpäin kääntynyt (introvertti) vai ulospäin suuntautunut (ekstrovertti)?

9. Oletko enemmän tunteella ajatteleva ns. tunne- vai loogisesti ajatteleva järki-ihminen?

10. Oletko enemmän pessimisti vai optimisti?

11. Kerro lyhyesti mitä harrastat tai/ja mistä olet kiinnostunut.

12. Minkä näköiset paikat/maisemat miellyttävät sinua esteettisesti? (esim. hiekkarannat, romanttistyylinen sisustus, tai vaikka rakennustyömaat)


Kiitos jos vaivauduit!

18

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. poika 16v.
      2. vähän kaikkea. Eniten ehkä progea, tai metalia
      3. (psykologinen) kauhu, (musta, tai absurdi) komedia ja draama
      4. a. Eleanoora Rosenholm, Cradle of Filth
      b. -
      c. Uhrilampaat, Musta kevät, Creepshow, Hyvät, pahat ja rumat
      5 & 6. vastaaminen on hankalaa, koska kuuntelen monenlaista musiikkia
      7. 5
      8. introvertti
      9. loogisesti ajatteleva
      10. realisti (varaudun pahimpaan, mutta suhtaudun tulevaisuuteen positiivisesti)
      11. harrastan lauta/roolipelejä, lenkkeilyä ja melontaa. Olen kiinostunut synkistä, sairaista, pelottavista ja ahdistavista asioista, sekä psykologiasta ja suomen kielestä
      12. vesistöt ja raunioituneet paikat

    • biologinalku

      1. Poika 17v
      2. En oikein tiedä, mitä ne genret ovat, mutta kuuntelen etupäässä suomenkielistä iskelmä- ja pop-musiikkia (en ole aivan varma näistä termeistä)
      3. Katson hyvin vähän elokuvia, enkä oikein tiedä elokuvagenrejä.
      4. a) Badding, Matti ja Teppo
      b) Kaikki, jotka kirkuvat tai karjuvat järjettömän rämpytyksen säestyksellä.
      c) En osaa sanoa.
      5. a) kyllä
      b) kaksosveljeni
      6. Kuului radiosta ja etsin sitten YouTubesta.
      7. 5
      8. Työpaikkailmoituksissakin ilmenee usein sana "ulospäinsuuntautunut", mutta mitä se oikein tarkalleen ottaen tarkoittaa? On minulla näistä termeistä jonkinlainen käsitys kuitenkin ja voin sanoa, että olen enemmän sisäänpäinkääntynyt.
      9. Järki-ihminen
      10. Jotain pessimistin ja optimistin väliltä
      11. Olen lintuharrastaja, joka on kiinnostunut myös muusta luonnosta.
      12. Monenlaiset luonnonkauniit paikat. Moderni ihmisen rakentama ympäristö ei miellytä.

    • fnfnfn

      1. Ikä/sukupuoli - 19, tyttö

      2. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet (genrejä)? - Vähän kaikenlaista. Rock ja sen alalajit varmaan ensisijaisesti. Tykkään myös rapista aikas paljon, en nyt puhu suomirapista, vaikka kyllä joistain niistäkin tykkään.

      3. ...Entä elokuvagenret? - Kaikki menee, ei genrestä väliä, enemmänkin juoni vaikuttaa sitten miten genre toimii. Lempileffat varmaan jotain traagisia draamoja...

      4. a) Lempi bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja: - Nirvana, Die Antwoord, The Smiths, Radiohead, Regina Spector, Amy Winehouse, Placebo, Eminem... Ja kuuntelen paljon yksittäisiä kappaleita, jotka saattaa olla ihan ultimate lemppareita jo pitkään, mutta en ole vaivautunut tonkimaan lisää biisejä.

      b) Inhokki bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja: - Hmm, en tiedä, harvoista tulee oikeasti sellainen "yh, vihaan tätä laulajaa"-tunne, vaikken yleensä välittäisikään siitä tippaakaan.

      c) lempi elokuvia: - Unelmien sielunmessu, Tahraton mieli, Boy's Don't Cry, Billy Elliot...

      5. a) Tunnetko ihmisiä jotka kuuntelvat samaa musiikkia kuin itse kuuntelet? - Tunnen tunnen.
      b) Jos niin keitä he ovat (sisaruksia/koulukavereita/ystäviä jne), ja paljonko heitä on? - Kaksi ystävääni, molemmat siskoni sekä erinäiset muut kaverit, koska musiikkimakuni on niin laaja.

      6. Millä tapaa "tutustuit" musiikkiin jota nykyään kuuntelet (esim. löytyi Youtubesta, kaveri kuuntelee...)? - Youtubesta, elokuvista, kaveri kuuntelee, radiosta...

      7. Määrittele itsesi asteikolla 1-5:
      1 = Minulla ei ole lempiartisteja, kuuntelen sitä mikä milloinkin on pinnalla.
      5 = Trendit eivät vaikuta musiikkimakuuni, kuuntelen sitä mistä pidän, oli se pinnalla tai ei.

      4. Kuuntelen sellaista massapaskaa jos haluan, kuuntelen sellaista indiepaskaa jos haluan.

      8. Oletko esim. koulussa mielestäsi enemmän sisäänpäin kääntynyt (introvertti) vai ulospäin suuntautunut (ekstrovertti)? - Introvertti. Tein kyllä jonkun testin, jonka mukaan olen ekstrovertein introvertti ja minulla on aika paljon ekstrovertin ominaisuuksia, joita on alkanut putkahdella pinnalle nyt vanhetessa, kun on tullut varmuutta lisää... Olen vain ujo. Mutta introvertti olen henkeen ja vereen, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

      9. Oletko enemmän tunteella ajatteleva ns. tunne- vai loogisesti ajatteleva järki-ihminen? - Tunneihminen.

      10. Oletko enemmän pessimisti vai optimisti? - Realisti. Optimistinen pessimisti? Optimisti? Nääh, en tiedä, riippuu tilanteesta ja mielentilasta.

      11. Kerro lyhyesti mitä harrastat tai/ja mistä olet kiinnostunut. - Harrastan kuntosalia, piirtämistä ja lukemista. En tiedä mistä olen kiinnostunut. Ihmisistä, kauneudenhoidosta, vaatteista, mustavalkokuvista, Yhdysvalloista...

      12. Minkä näköiset paikat/maisemat miellyttävät sinua esteettisesti? (esim. hiekkarannat, romanttistyylinen sisustus, tai vaikka rakennustyömaat) - Autiomaat! Ja hiekkarannat ja sellaset todella ankeat tehdassuurkaupunkialueet... Äärimmäinen rumuus? :D

      - fnfn

    • gamergirlll

      1. Ikä/sukupuoli
      - 18, tyttö

      2. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet (genrejä)?
      - Electronic Dance Music, paitsi dub- ja trapstep

      3. ...Entä elokuvagenret?
      - kauniit elokuvat (kaunis toteutus, maskeeraus, musiikki), toiminta, hyvä komedia (ei american pie ym.), elokuvat jotka saa ajattelemaan, animaatiot.

      4. a) Lempi bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja:
      Showtek, Blasterjaxxx, DVBBS, Steve Aoki, Hardwell, Armin van Buuren, Tiesto, Axwell, Steve Angelo, Jeremy Folderol, Sander van Doorn, Basto, Ummet Ozcan ymym.

      b) Inhokki bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja:
      - Ei oo mitään erityisiä

      c) lempi elokuvia:
      - Geishan muistelmat, Transformersit, Iron Manit, Disney klassikot

      5. a) Tunnetko ihmisiä jotka kuuntelvat samaa musiikkia kuin itse kuuntelet?
      - Kyllä

      b) Jos niin keitä he ovat (sisaruksia/koulukavereita/ystäviä jne), ja paljonko heitä on?
      - Poikaystävä, molemmat pikkusiskot, jotkut kaverit

      6. Millä tapaa "tutustuit" musiikkiin jota nykyään kuuntelet (esim. löytyi Youtubesta, kaveri kuuntelee...)?
      - Dubstepin kautta silloin kun se oli pinnalla

      7. Määrittele itsesi asteikolla 1-5:
      1 = Minulla ei ole lempiartisteja, kuuntelen sitä mikä milloinkin on pinnalla.
      5 = Trendit eivät vaikuta musiikkimakuuni, kuuntelen sitä mistä pidän, oli se pinnalla tai ei.
      - 3

      8. Oletko esim. koulussa mielestäsi enemmän sisäänpäin kääntynyt (introvertti) vai ulospäin suuntautunut (ekstrovertti)?
      - Ekstrovertti

      9. Oletko enemmän tunteella ajatteleva ns. tunne- vai loogisesti ajatteleva järki-ihminen?
      - Osaan ajatella molemmilla, mutta meen mieluummin tunteen mukaan

      10. Oletko enemmän pessimisti vai optimisti?
      - Optimisti

      11. Kerro lyhyesti mitä harrastat tai/ja mistä olet kiinnostunut.
      - Piirtäminen, valokuvaus, kirjoittaminen. Ja kukat, musta tulee floristi. Niin ja sisustaminen

      12. Minkä näköiset paikat/maisemat miellyttävät sinua esteettisesti? (esim. hiekkarannat, romanttistyylinen sisustus, tai vaikka rakennustyömaat)
      - Esteettiset, hyvä arkkitehtuuri (keski-eurooppa mm.), valkoiset rannat turkoosi vesi... Vehreä ja runsas metsä, viidakko. Näitähän löytyy :D

      Tää oli kiva!

    • 1. Tyttö, 14 vuotta.
      2. Jonkinlaista poppia, ehkä metallia... En tiedä.
      3. Katselen niin harvoin elokuvia, että en tiedä..
      4. a) Indica ainakin.
      b) En tiedä.
      c) ..
      5. a) Enpä oikeastaan, joitain kappaleita saattaa olla samoja, joista pidän.
      b) Eniten isosiskolta.
      6. Etsiskelen niitä kappaleita, joita olen joskus nuorempana kuullut, mutta en enää ole muistanut niiden nimeä, Youtubesta saatan joskus etsiä uusia kappaleita ja kuunnella niitä, jolloin saatan pitääkin niistä.
      7. 5
      8. Introvertti.
      9. Loogisesti ajattelen.
      10. Se riippuu usein siitä, millainen mieliala silloin on. Pessimisti useinkin. Ajattelen paljonkin asioita positiivisesti, kuten elämääni, vaikka se välillä tuntuukin kääntyvän negatiiviseksi.
      11. Olen kiinnostunut linnuista ja kaikenlaiseen siihen liittyvään. Piirrän aika paljon, varsinkin musiikkia kuunnellessa.
      12. Lehtimetsä, johon paistaa aurinko, ehkä jossain lähellä järvi, ei kaupunkia lähellä. Niin ja kesällä.

      • Hänjokakatsoo

        1. Ikä/sukupuoli
        -tyttö,14
        2. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet (genrejä)?
        3. ...Entä elokuvagenret?
        4. a) Lempi bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja:
        -Indica,PMMP,Nightwish
        b) Inhokki bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja:
        -Cheek,One direction
        c) lempi elokuvia:
        Taru sormusten herrasta, Pirates of the caribbean
        5. a) Tunnetko ihmisiä jotka kuuntelvat samaa musiikkia kuin itse kuuntelet?
        -joo,yhden :D
        b) Jos niin keitä he ovat (sisaruksia/koulukavereita/ystäviä jne), ja paljonko heitä on?
        Tunnen yhden ja se on kaverin sisko.
        6. Millä tapaa "tutustuit" musiikkiin jota nykyään kuuntelet (esim. löytyi Youtubesta, kaveri kuuntelee...)?-sen kaverin sisko kertlemlempimusiikkejaan joskus ja kotona sitten youtubesta kuuntelin
        7. Määrittele itsesi asteikolla 1-5: 4
        1 = Minulla ei ole lempiartisteja, kuuntelen sitä mikä milloinkin on pinnalla.
        5 = Trendit eivät vaikuta musiikkimakuuni, kuuntelen sitä mistä pidän, oli se pinnalla tai ei.
        8. Oletko esim. koulussa mielestäsi enemmän sisäänpäin kääntynyt (introvertti) vai ulospäin suuntautunut (ekstrovertti)?
        -introvertti
        9. Oletko enemmän tunteella ajatteleva ns. tunne- vai loogisesti ajatteleva järki-ihminen?
        -öh..jotain siitä väliltä en osaa sanokumpi enemmäku
        10. Oletko enemmän pessimisti vai optimisti?
        -ainakin yritän olla optimisti
        11. Kerro lyhyesti mitä harrastat tai/ja mistä olet kiinnostunut.
        -kuvataide,valokuvaus
        12. Minkä näköiset paikat/maisemat miellyttävät sinua esteettisesti? (esim. hiekkarannat, romanttistyylinen sisustus, tai vaikka rakennustyömaa
        Meri. Eritoten tyyni meri jossa yksinäinen saari keskellä joka heihastuu veteen,aurinlasku myös mahtava. Ja sitten pellot.suuresilmänkantamattomiin jatkuvat pellot.
        Aavikot.
        Autiotalot.
        Koralliriutat.
        Vuoristitot.
        Kanjonit.
        Metsät.
        Jos kertoisin tähän ne kaikki,ei listassa näkyisi loppua lainkaan.


    • 1. 13-16v Sukupuolta en kerro.

      2. Konemusiikkia, rauhallista, romanttista,surullista.

      3.Disneyn elokuvat, nostalagia, surulliset elokuvat, seikkailu/toiminta elokuvat

      4. A) Lentä"vät homosorsat

      B) Michael Beaber
      C) Frozen - Rajua menoa, Ankronikka- Nudisti Ankat, Leijona Kuningas - Nakkisormet, Indiana Jones - Keltainen dild*

      5. Kyyyllä.
      B) en mä niit oikees elämäs tunne, niitten pelinimet on Tappajajänis, Superpanda. (Tiätäjä tiätää)

      6.Koulu, paska, ponit, kaverit.

      7. 4

      8. Pakko myöntää unohdin noitten sanojen tarkotuksen.

      9. Molempia.

      10.Molempia kai

      11. Rukkausta ja Oceanin antamast..

      12. Klondyke, Roope Ankan Elämä ja teot 2, roope ja kultu, mökki kukkulalla.

      13. Oletko homo?
      En.

      14. Tuetko homosorsia? Kyllä homosorsille oikeuksia!

      • 1. 16v tyär
        2. Vähä vaikka mitä, enimmäksee vähä vahempaa rokkia.
        3. Riippuu aikalailla.
        4. a) Herra Ylppö, Rammstein, Yö, Dingo, vaikka mikä
        b) suurin osa nykysestä suomipopista ja nyky musiikista.
        c) Aamiainen Plutolla, Billy Elliot, Juoksee saksien kanssa, Leijona kuninkaat (koska se filosofi heppu) jne jne
        5. a) Tunnen
        b) Tuttuja
        6. Youtube ja radio
        7. 5
        8. Riippuu, mutta jokseenkin ekstrovertti
        9. Järki.
        10. Pessimisti joka tavoittellee optimistisyyttä.
        11. Valokuvvaan, liikun mettäsä, kirjottelen, sekoilen. Kiinnostaa lääketiede, huumeet, autot vähä, psykologia.
        12. Mettä, tyhjä kämppä, mummonmökkimäiset paikat, keittiöt. Keittiö on oikiastaa mun lempihuone.


    • Siiliö

      1.13v(Pian 14) Poika
      2. Aika lailla kaikenlaista.
      3.Niitäkin on paljon, mutta eittämättä katson eniten kauhuleffoja.
      4. a) Niitä on paljon, mutta on hyvä mainita ainakin Apus, Pink floyd ja Uriah Heep.
      b) Semmosia, joiden nimiä en tiedä ja sitten on nämä kaiken maailman Robinit ja muut.
      c) Uhrilampaat on ykkönen. Useimpia kertoja (jos ei lasketa sitä, kun pienenä katoin jotain joka päivä) olen katsonut elokuvan Skeleton crew... Vai olisinko katsonut sittenkin Lord of the ringsit taikka Star warsit useammin?
      5. a) Juu
      b) No ainakin veljeni.
      6. Valtaosaan musiikista, jota kuuntelen olen tutustunut, koska isäni kuuntelee sitä.
      7. Määrittele itsesi asteikolla 1-5:
      1 = Minulla ei ole lempiartisteja, kuuntelen sitä mikä milloinkin on pinnalla.
      5 = Trendit eivät vaikuta musiikkimakuuni, kuuntelen sitä mistä pidän, oli se pinnalla tai ei. ,,, ,,, ,,, ,,, ,,, 6..........
      8. Introvertti
      9. Järkeä käytän aika paljon, mutta eipä ole tullut paljoa tilanteita, joissa pitäisi valita, kumman mukaan menee.
      10. Minä olen realisti... Tai sitten en todellakaan. Vastaus kysymykseen riippuu täysin minun mielialastani, eli saatan olla yhtenä hetkenä optimistinen ja sitten, kun olen joko käynyt koulussa tai tullut Dark soulsissa raiskatuksi pinkkien zombien tmv. toimesta, niin olen todennäköisemmin pessimisti.
      11. En varsinaisesti oikeastaan harrasta mitään.
      12. En osaa kuvailla. Niitä on niin paljon.

    • jhkgu

      1. Tyttö, 19
      2. Jazz, klassinen, country, folk, folk rock, soul
      3. Historiallinen draama, romanttinen, tositapahtumiin pohjautuva, psykologinen trilleri, draamakomedia, klassikot
      4. a) Bruce Springsteen, The Lumineers, Ed Sheeran, Hans Zimmer (säveltäjä), Dolly Parton, Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Nina Simone
      b) Iron Maiden, Michael Monroe, Madonna, Fine young cannibals
      c) Herttuatar, Humiseva harju, Ylpeys ja ennakkoluulo, Suljettu saari, Kuninkaan puhe, Tuulen viemää
      5. Enpä juuri. Äidin olen opettanut sietämään :)
      6. Lähinnä elokuvista bongaan jonkin genren tai artistin ja alan sitten penkoa YouTubea.
      7. 5
      8. Introvertti.
      9. Tunne
      10. Optimisti
      11. Hevoset, lukeminen, piirtäminen, musiikin kuuntelu, Englanti
      12. Englantilaiset maisemat: nummet ja kanervapellot, ränsistyneet kartanot ja linnat.

      Mukavaa jatkoa! :-)

    • 15w

      1. Ikä/sukupuoli: 15v poika

      2. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet (genrejä)? Vähä kaikkea

      3. ...Entä elokuvagenret? Yleensä jtn toimintaa, kauhua... Välillä myös millon mitäki

      4. a) Lempi bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja: AC/DC, Eminem, parodiapuolelta Rucka Rucka Ali
      b) Inhokki bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja: Justin Bieber, robin, jne
      c) lempi elokuvia: Top Gun, Titanic, Shooter - Takaa-ajettu ja muita tämmösiä elokuvia

      5. a) Tunnetko ihmisiä jotka kuuntelvat samaa musiikkia kuin itse kuuntelet? Koska kuuntelen melkeen kaikenlaista musaa niin kyllähä niitä tuntee
      b) Jos niin keitä he ovat (sisaruksia/koulukavereita/ystäviä jne), ja paljonko heitä on? Koulukavereita lähinnä

      6. Millä tapaa "tutustuit" musiikkiin jota nykyään kuuntelet (esim. löytyi Youtubesta, kaveri kuuntelee...)? Radio, youtube ja kaverit kuuntelee

      7. Määrittele itsesi asteikolla 1-5:
      1 = Minulla ei ole lempiartisteja, kuuntelen sitä mikä milloinkin on pinnalla. En nyt kaikkea mikä on pinnalla mutta joitakin joo, oisko 1
      5 = Trendit eivät vaikuta musiikkimakuuni, kuuntelen sitä mistä pidän, oli se pinnalla tai ei. 5

      8. Oletko esim. koulussa mielestäsi enemmän sisäänpäin kääntynyt (introvertti) vai ulospäin suuntautunut (ekstrovertti)? Mitäköhän näillä meinataa? :3

      9. Oletko enemmän tunteella ajatteleva ns. tunne- vai loogisesti ajatteleva järki-ihminen? Vähän sekä-että

      10. Oletko enemmän pessimisti vai optimisti? Optimisti kai?

      11. Kerro lyhyesti mitä harrastat tai/ja mistä olet kiinnostunut. Shorinji-ryu Renshinkan Karate-do on harrastuksena. Nimestähän voitte päätellä että se on kammapilulaji

      12. Minkä näköiset paikat/maisemat miellyttävät sinua esteettisesti? (esim. hiekkarannat, romanttistyylinen sisustus, tai vaikka rakennustyömaat)
      Semmonem hieman vuoristoinen maisema taikka meren rannalla oleva omakotitalo

    • salleila

      1. tyttö 17v

      2. aika monenlaista mutta hevi ja metal ei mee millää

      3. draama, fantasia/scifi, romantiikka, seikkailu

      4. a) näitä on niiiin paljon, mutta esim..little mix, foxex, kelly clarkson, bridgit mendler, Dierks bentley, avril lavigne, jason walker, katy perry, donkeyboy....

      b) cheek, PMMP, ja muita suomalaisia paskoja plus kaikki hevimusiikki ja kaikki missä vaan rääkytään.

      c) Titanic, Killers... en kato paljon leffoja vaan enemmän sarjoja, joista lempparit supernatural ja vampyyripäiväkirjat

      5. a) kyllä
      b) muutama kaveri kuuntelee samantapasia

      6. en oikeastaan muista :D varmaan osan biiseistä oon kuullu radiosta ja sitten youtubea selailemmalla ja jotain kavereitte suosittelemia

      7. 5
      8. En tiiä, varmaan siitä väliltä

      9. molempia, riippuu tilanteesta

      10.kauhee pessimisti

      11. luen paljon kirjoja, lenkkeilen, jumppaan, vapaasukellus

      12. tyhjät hiekkarannat tai dyynit, myrskyävä meri, synkkä metsä, vanhat kartanot ja linnat

      • Ciras

        14v/99, en kuuntele kovinkaan paljon musiikkia mutta yleensä jtn random mashuppei, elokuvia en katso juurikaan koskaan mutta pidän oikeastaan vain realistisita elokuvista ja valitan eikä epärealistisuudesta jonka takia kukaan ei jaksa katsoa mitään miun kanssa :D lempi elokuvaa ei ole, koulussa melko hiljainen ulkopuolisten kanssa, omassa porukassa koko ajan äänessä ja omassa luokassa sitä väliltä. Oon ehkä vähän pessimisti ja en perkele enää muista enempää mihin piti vastailla -,-


      • Ciras
        Ciras kirjoitti:

        14v/99, en kuuntele kovinkaan paljon musiikkia mutta yleensä jtn random mashuppei, elokuvia en katso juurikaan koskaan mutta pidän oikeastaan vain realistisita elokuvista ja valitan eikä epärealistisuudesta jonka takia kukaan ei jaksa katsoa mitään miun kanssa :D lempi elokuvaa ei ole, koulussa melko hiljainen ulkopuolisten kanssa, omassa porukassa koko ajan äänessä ja omassa luokassa sitä väliltä. Oon ehkä vähän pessimisti ja en perkele enää muista enempää mihin piti vastailla -,-

        Pikainen lunttaus ja uusi viesti. Elikkä poika, harrastan airsoftia, kalastusta ja metästystä. Musiikistä jos joku artisti pitäisi valita niin ehkä Shakira? Oon kiinnostunut tytöistä :0 ja pelaamisesta. Esteettisesti hienoin maisema voisi olla Lapista joku hieno tunturi näkymä. Taas vielä varmaan jäi muistamatta mitta i don't care


      • UNiTE
        Ciras kirjoitti:

        Pikainen lunttaus ja uusi viesti. Elikkä poika, harrastan airsoftia, kalastusta ja metästystä. Musiikistä jos joku artisti pitäisi valita niin ehkä Shakira? Oon kiinnostunut tytöistä :0 ja pelaamisesta. Esteettisesti hienoin maisema voisi olla Lapista joku hieno tunturi näkymä. Taas vielä varmaan jäi muistamatta mitta i don't care

        1. Ikä/sukupuoli 14 ,tyttö
        2. Minkä tyyppistä musiikkia kuuntelet (genrejä)? Visual kei, oshare kei, soul, blues, j-pop, k-pop, post-grunge, house, dubstep...
        3. ...Entä elokuvagenret? Varmaa scifi, kauhu ja dystopia :D
        4. a) Lempi bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja: Kyary Pamyu Pamyu, UNiTE, Babymetal, Royz, SuG, Fear and loathing in las vegas, 2NE1, morning musume, hyuna, Nomy, Soundgarden, Three days grace, nocturnal bloodlust, Emeli Sande, mikky ekko, Rihanna, Mirel Wagner
        b) Inhokki bändejä/laulajia/muita musiikkiartisteja: Nirvana, Britney spears
        c) lempi elokuvia: E.T. (tottakai), kirjavaras, THG, Divergent
        5. a) Tunnetko ihmisiä jotka kuuntelvat samaa musiikkia kuin itse kuuntelet? Kuuntelen kaikkee paitsi iskelmää ja hengellisiä lauluja et joo :]]
        b) Jos niin keitä he ovat (sisaruksia/koulukavereita/ystäviä jne), ja paljonko heitä on? Koulussa, harrastuksissa
        6. Millä tapaa "tutustuit" musiikkiin jota nykyään kuuntelet (esim. löytyi Youtubesta, kaveri kuuntelee...)? Youtube, lehdet yms.
        7. Määrittele itsesi asteikolla 1-5: 4
        1 = Minulla ei ole lempiartisteja, kuuntelen sitä mikä milloinkin on pinnalla.
        5 = Trendit eivät vaikuta musiikkimakuuni, kuuntelen sitä mistä pidän, oli se pinnalla tai ei.
        8. Oletko esim. koulussa mielestäsi enemmän sisäänpäin kääntynyt (introvertti) vai ulospäin suuntautunut (ekstrovertti)? Eka
        9. Oletko enemmän tunteella ajatteleva ns. tunne- vai loogisesti ajatteleva järki-ihminen? Molemmat
        10. Oletko enemmän pessimisti vai optimisti? Pessimisti
        11. Kerro lyhyesti mitä harrastat tai/ja mistä olet kiinnostunut. Tanssi (lyrical jazz), laulutunneil käyn ja golf
        12. Minkä näköiset paikat/maisemat miellyttävät sinua esteettisesti? (esim. hiekkarannat, romanttistyylinen sisustus, tai vaikka rakennustyömaat vanhanaikaiset asiat, kaupungin keskusta on parasta katsottavaa.


    • scania v8 730r

      1. 14v poika

      2. Amerikkalaista kantria ja iskelmää

      3. Eeppiset (jos se on ees genre, mun mielest nää on eeppisii) star wars ja tarusormusten herras

      4.Waylon Jennings, Matti ja Teppo, Kari Tapio, Johnny Cash ja Matti Esko

      5.-

      6. Rekat alko kiinnostaa jolloin aloin ettii "rekkabiisejä" jotka oli hyvii ja sen mukaan aloin pitämään kantrista ja iskelmästä

      7. 5

      8. -

      9. Loogisesti ajatteleva

      10. 50/50

      11. En harrasta mitään mutta jotain moottoriurheilua olis kiva harrastaa kun kerran pidänkin siitä

      12. Vuoristot

    • xina_

      1. Olen pian 12-vuotias tyttö :)

      2. Tällä hetkellä elekto-musiikki. Se kyl vaihtelee.

      3. Scifi on tällä hetkellä lemppari.

      4. Stig, Lady Gaga(vanhat biisit ovat niitä parhaita) ja Dev
      b) ihokkeja ei oikeestaan ole. Mutta kierrän kaukaa, jos jostain kuuluu Antti Tuiskun taikka Justin Bieberin biisejä.
      c) Ikisuosikki on kyl Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta -> ja kukkahattutädit, oli kyllä lupa katsoa ;D.

      5. Juu, onhan niitä pari. Mut suurin osa kuuntelee Britney Spearsia yms.
      b) Taitais olla kaksi... Ja toinen niistä on serkku ja toinen on kaveri.

      6. Ihan radiosta kuulin ja pari olen bongannut Youtubesta.

      7. Ehdottomasti 5 !! Kuuntelen vieläkin Boten Annaa, joka oli hitti biisi kun olin hiekkalaatikolla. Vaikka muut siitä huomauttelevat että sehän on ruotsia-> EI KIINNOSTA.

      8. Kyl taijan olla ekstrovetti :).

      9. Enemmän olen jäki- kuin tunneihminen. Esimerkiksi en usko jumalaan, koska se tuntuu järkevämmältä että maailma syntyi räjähdyksestä.

      10. Optimisti olen. Elämä rullaa paremmin kun ajattelee asioiden hyviä puolia.

      11. Kuvataidekoulua, leipomista, näytelmäkerhoa, sulkapalloa, partiota ja lenkkeilyä.

      12. Itte pidän moderneista pilvenpiirtäjistä, joita näkyy mm. Dubaissa.

      - Ja itse lisään -

      13. Motto:
      Älä IKINÄ anna muiden mielipiteiden vaikuttaa päätöksiisi.
      Se päivä kun lakkaat murehtimasta mitä muut sinusta miettivät
      on ensimmäinen päivä onnelliseen elämän.

      Kiitos ja kumarrus:).

      • xina_

        Perhana, siis pian 13-vuotias :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe