Sekoilua osa 7

icepicked

Pistehöskän sijaan näillä on nyt järkevämpi nimi!

Noh, jos kerran et halua kilpailla, Pizzaseni, mikä minä olen vastaan sanomaan?

500

678

    Vastaukset

      • Häi on aika kova... kilpailuttamaan. Hänellähän oli haaremikin.


    • Taitaa olla vieläkin... Taas yksi hyvä vittuilun aihe... Mutta minä en sitten saisi tehdä mitään...

      • Nyt sinun on elettävä, nainen! Sinun on elettävä omaa elämääsi! Lähde baariin!


    • 1. Minähän elän.
      2. Olen alaikäinen.
      3. Kuvittelitko saavasi minut baariin ja IT:n suuttumaan?

      • 1. Lopeta haihattelu!
        2. Minäkin oli yökerhossa...
        3. Sinusta en tiedä, mutta kyllä minä IT:n suuttumaan saan.


    • 1. Paskat minä mitään haihattele.
      2. Ja katso mitä kävi!
      3. Luuletko tuon olevan joku saavutus? Sanot vain Putinia idiootiksi tai minun tapauksessa sanot meneväsi hommailemaan jonkun muun kanssa.

      • 2. Ihan hyvinhän tässä kävi...
        3. Annoit ymmärtää sen olevan ylen vaikeaa.


    • 2. Valitit pärsekipua.
      3. Suututtaminen ei ole läheskään niin vaikeaa kuin eron järjestäminen...

      • 2. Ihan hyvältä se loppujenlopuksi tuntui... Onhan pärskipu aika pieni paha lopulta.
        3. Kyllä häi lopulta haluaa sinusta eroon, jos alat oikein sekopäiseksi.


      • Silvastin silmät

        Haukiputaan hirviöpoliisi silvasti antoi kyllä tuntua.

        Putkassa pieksettynä muistan nuo ilmeettömät silmät.
        sai varmaan orkun kun pieksi nuoren.

        Ainakin minä olen eliniäkseni menettänyt luottamukseni poliisiin.
        Painija mestari matti laakson nyrkillä hakattuna olen valmis tulemaan julkituuseen.


    • 2. Valitit siis turhaan.
      3. Voinko muka vielä mennä hullummaksi?? Noh, iskällä kyllä vedin itku-ahdistus-mikälie -kohtauksen. Silloin olisi ollut kyllä JT:n linkkaamille kappaleille käyttöä ja suolisto olisi ollut erittäin mukava (täällä olo piristää yleensä) mutta minullapa oli konekielto sillä päivää. Mutten usko teidän saavan minua ihan siihen tilaan.

      • 2. Halusin vain sääliä. :(
        3. Tämä todistaa epäilyni; vanhemmat ovat perseestä.


    • 2. Meitä muita pitäisi kuulovaurion takia sääliä....
      3. Ei ne muuten, äiti varsinkaan, mutta isän luona tapahtunut sossuun, lastensuojeluun ja poliisille pikkusiskon murkkuraivarien (no oli ne kyllä hiukan pahemmat. Pitänyt kuulemma "pitää kiinni" ja sisko mustelmilla...) takia. En edes ollut näkemässä, mutta oli niin hauska tunnelma... Ja sitten niinku soitettiin äidille ja lähdettiin kotia.... Eihän me oltaisi saatu sitäkään tehdä, muttei enää jaksanut...

      Jos jonpikumpi vanhemmista lukee tämän, on minut tunnistettu, mutta tuskin ne täällä liikuskelee.... Mutta ei, vanhemmat eivät ole läheskään niin perseestä kuin sossu tai "lastensuojelu". Lässytystä tyyliin "Aikuisia ei aina ymmärrä" ja "Isä haluaa nähdä teitäkin" ja "Noh, hyvä että soitit. Me kirjataan ylös."

      Kylläpä tuli vuodatus, mutta onneksi en ihan koko tarinaa kertonut...?

      • 2. En edelleenkään huutanut NIIN kovaa... (Tämän voi käsittää väärinkin. XD)
        3. Sossujen lisäksi perseestä ovat myös
        -terapeutit
        -neuropsykologit
        -koululääkärit

        Hitto, ihme lässytystä. "No, monilla on sellaista, ehkä sinun pitäisi vain jutella ihmisille," ja "Ihan rohkeasti vain!" JEEI!!

        Onnea sossujen kanssa...


    • 2. Kyllä huusit. Yökerhon pitäjä myi sen Ruotsin valtiolle ja nyt se on heidän uusi pommista/kaasuvaarasta/mistälie varoittava ääni, jonka kuullessa pitää lukittautua sisään ja avata radio...

      3. Tantat varsinkin ovat perseestä. Nalle-kortit otetaan aina esille ja sitten pitää kertoa, keitä sinun perheeseesi kuuluu. Toiset Nallukka-kortit kuvaavat sitten tunteita. Näitä tuputettiin ensimmäisen kerran kakkosluokalla minulle. Ja sitten kun viisitoista vuotiaana menen juttelemaan uusien tanttojen kanssa, niin eikö siellä ole samat kortit.
      Keskustelu:
      *tuijotan apaattisena ikkunaan*
      Tantta (vieläpä sellainen 100% säälivä blondi): "Katoks sää näitä kortteja?"
      Minä: "Eh."
      Tantta: "Haluisiks sää kattoa näitä." *pyörittelee kortteja käsissään.*
      Minä: "Eh"

      Tämä oli myös se "Aina ei aikuisiakaan ymmärrä" -tantta. Teki mieli syöttää kortit yksitellen ja kirkua, että olen viisitoista, en kuusi....

      Mutta joo kiitos. Onnea sullekin kallonkutistajien kanssa.

      • 2. XD Miksi ruotsalainen blondi ei pidä talvella minihametta? -Munat jäätyvät.
        3. Nauroin tällekin.

        Minulle on näytetty tunnekortteja ja paahtoleipäkortteja, sekä tyrkytetty kissatarroja. Kerran ne laittoivat minut piirtämään sisäkkäisiä ympyröitä, joiden keskellä luki "minä" ja kehille olisi pitänyt sijoittaa ystäviä läheisyysjärjestyksessä. Minä laitoin lähikaupan kassaneidin ja mutsin samalle viivalle. XD
        Eli uloimmalle.

        Sitten piti opetella joidenkin Pekkojen ja Perttujen ja Brutusten nimiä korteista, enkä minä opetellut, koska hyö eivät ole edes oikeita ihmisiä.

        Keksin muuten hykerryttävän täydellisen roolipelihahmon...


    • Minunkin on pitänyt joskus tehdä tuollainen ympyrähomma! Ja sitten joku moniste, jossa piti piirtää jokaiselle tunteelle symboli ja väri ja kertoa, milloin sinulla oli viimeksi se tunne.... Vista se oli persiistä. Niin syvältä kuin olla ja voi. Onneksi olen kohta 18, eikä sitten tarvi enää ikinä...

      Yeps. Tules roolipeliin.

    • jäähakku

      Jäähakku

      • Miksi nikissä se on kirjoitettu pienellä ja viestissä isolla??


      • Kesäkurmitsa
        kurpizza kirjoitti:

        Miksi nikissä se on kirjoitettu pienellä ja viestissä isolla??

        Kesäkurmitsa


      • Kesäkurmitsa kirjoitti:

        Kesäkurmitsa

        Ei, vaan: Kesäkursippa!


    • Minun ropettamisestani tulee kivaa... XDXD

    • Varmasti. Vauva-lehden palstaa? Tajusin tehneeni aika lyhyen hahmo esittelyn, mutta ei voi mitään. Pitäisi sinun varmaan kirjoittaa muutakin kuin pelkkä esittely...

      • Sitähän kaikki keski-ikäiset mammat lukevat! Kävin vakoilemassa ja huomasin, että pääaiheita ovat alapääkarvoitus, miesten idioottimaisuus ja mikä on nk. white trashia.

        Kyllä minä kohta... Kerrohan, missä sie olet autosi kanssa? (jotta pääsen kartalle)


    • XD Varmasti mielenkiintoista.

      Ei mitään hajua. JT mainitsi Kajaanin ja lähdin sieltä jonnekin valtatielle, mitä pitkin Assassin oli ajamassa mökilleen. Halfhelf ja se toinen puhuivat siihen suuntaan, että aikoisivat suunnata Rovaniemelle.

      • Pohjoiseen suuntaan minäkin...

        Vauvapalstalla on mielenkiintoista. Voin jopa linkittää sinulle ketjun, jos haluat.


    • En halua. Muutenkin pää kipeä. Taisin olla liikaa auringossa.


      • HeKeKee'd

        Korvapenetraatio auttaa.

        Haluatteko nähdä jotain tosi kaunista ja diippiä? Menkää katsomaan Shrek is love Shrek is life.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Korvapenetraatio auttaa.

        Haluatteko nähdä jotain tosi kaunista ja diippiä? Menkää katsomaan Shrek is love Shrek is life.

        Kohta. Tässä toinen: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4222323/Hämmentävä_penis-kokemus


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Korvapenetraatio auttaa.

        Haluatteko nähdä jotain tosi kaunista ja diippiä? Menkää katsomaan Shrek is love Shrek is life.

        ??? Olen kyllä katsonut kaikki Shreck -elokuvat....

        Trotski// Jei. Vielä järkevämpää kuin täällä...


      • kurpizza kirjoitti:

        ??? Olen kyllä katsonut kaikki Shreck -elokuvat....

        Trotski// Jei. Vielä järkevämpää kuin täällä...

        Shrek on kiva. Shrek 4 oli hyvä.


      • icepicked kirjoitti:

        Shrek on kiva. Shrek 4 oli hyvä.

        Tykkäsin ykkösestä ja kakkosesta...

        Nostalgiaa.... Tätä minä kuuntelen lapsena. ♥



      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        http://m.youtube.com/watch?v=P_MJbgO7SF0

        Tykkäätköhän enää...

        "I spread my buttcheeks for Shrek. He penetrates my butthole."

        xDDDDDDDD OLO ON #VEH ÅÅÅ PITÄÄ VASTUSTAA MONOKKELIA


      • icepicked kirjoitti:

        http://m.youtube.com/watch?v=P_MJbgO7SF0

        Tykkäätköhän enää...

        Juups. Luin tuon. Järkytys.

        Nostalgiaa tämä kuuntelemani musiikki. Onneksi en sentään kuunnellut Antti Tuiskua pienempänä...


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        "I spread my buttcheeks for Shrek. He penetrates my butthole."

        xDDDDDDDD OLO ON #VEH ÅÅÅ PITÄÄ VASTUSTAA MONOKKELIA

        Mitenköhän iso k'rpä Shrekillä on? Varmaankin isompi kuin Tukijalla...

        Okei, ehken edes aloita. EHEHEHE


      • icepicked kirjoitti:

        Mitenköhän iso k'rpä Shrekillä on? Varmaankin isompi kuin Tukijalla...

        Okei, ehken edes aloita. EHEHEHE

        Mene kokeilemaan. Lausu vain taikasanat keskiyöllä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Mene kokeilemaan. Lausu vain taikasanat keskiyöllä...

        No en minä mikään örkkiseksuaali ole! För Freudenthalin tähden!! Mitä oikein kuvittelet, nainen?! En minä niin puutteessa ole!


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        No en minä mikään örkkiseksuaali ole! För Freudenthalin tähden!! Mitä oikein kuvittelet, nainen?! En minä niin puutteessa ole!

        Onkohan Norski sukua Shrekille? Kummatkin ovat seksiaddikteja, tosin Norski ei raiskaa yhdeksänvuotiaita autisteja. (Anteeksi, mutta se tyyppi ei ollut terve.)


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Onkohan Norski sukua Shrekille? Kummatkin ovat seksiaddikteja, tosin Norski ei raiskaa yhdeksänvuotiaita autisteja. (Anteeksi, mutta se tyyppi ei ollut terve.)

        Sanottiinko siinä, että jätkä oli yhdeksän? Näytti vanhemmalta.


      • icepicked kirjoitti:

        No en minä mikään örkkiseksuaali ole! För Freudenthalin tähden!! Mitä oikein kuvittelet, nainen?! En minä niin puutteessa ole!

        Örkkiseksuaali? Jos asia olisi niin, niin Mordor on sen jälkeen oikea osoite...



      • nasse_seta kirjoitti:

        Ruotsalaisilla on ollut likaisin mielikuvitus. http://www.youtube.com/watch?v=wQUjk3BRdUk

        Kun nyt löytäisin suomalaisen version... Pingu raivoaa Pingalle: "PANE KÄTILÖÄ!!" XD

        Mutta... "Saavuitte juuri peräkylän peräreikään. Täten aktivoidaan 2G."


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Kun nyt löytäisin suomalaisen version... Pingu raivoaa Pingalle: "PANE KÄTILÖÄ!!" XD

        Mutta... "Saavuitte juuri peräkylän peräreikään. Täten aktivoidaan 2G."

        Shrek is life 2 tapahtunutta: Shrek repii tyypin open kullin irti ja kuristaa sen.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Shrek is life 2 tapahtunutta: Shrek repii tyypin open kullin irti ja kuristaa sen.

        Nyrskytyssauvan vai opettajan? Tai en oikeastaan halua edes tietää... Miksi ihmiset, miksi?


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        Nyrskytyssauvan vai opettajan? Tai en oikeastaan halua edes tietää... Miksi ihmiset, miksi?

        Mene vain katsomaan se. Juttu menee vielä sekavammaksi.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Mene vain katsomaan se. Juttu menee vielä sekavammaksi.

        Jos netti vain toimisi...

        //Minähän sanoin, että EN ole örkkuseksuaali..!


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Mene vain katsomaan se. Juttu menee vielä sekavammaksi.

        Kieltäydyn. Minä oikeasti pidän Shrek-elokuvista. Ja en halua, että uneni ottavat vaikutteita örkki-näytelmänyrskytyksestä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kieltäydyn. Minä oikeasti pidän Shrek-elokuvista. Ja en halua, että uneni ottavat vaikutteita örkki-näytelmänyrskytyksestä.

        Tuskin sinä siitä unta näet... Kokeilisit edes!


    • En, en ja vielä kerran en! Teidän vessaseikkailussa ihan tarpeeksi homostelua yhdelle vuodelle!

      • Omistusliitteet! Ja muutkin liitteet... ja limat sun muut. MENEN SEKAISIN!!

        Kannattaa varoa.


    • Minä en kirjoita täydellistä kirjakieltä... Varsinkaan, kun en niitä puhuessakaan käytä.

      Ja haittaako oikeasti noin paljon, että minun kirjoitustapaNI ei ole mitään täydellistä äidinkieltä. Ja onkos se niin hirveän väärin, jos teidän vessaseikkailuaNNE ei kirjoiteta oikein. Saat kyllä limoilla ihan yksinäSI, sillä minä en halua sinun limojeSI kanssa olla missään tekemisissä.

      • Tiesitkö, että ilmaisut kyrpiä ja vituttaa viittaavat alunperin panetukseen? Minua kyrpii.

        Nyt kirjoitukseSI on jo paljon parempi! Voinen siis lähteä muualle limoineNI.


      • icepicked kirjoitti:

        Tiesitkö, että ilmaisut kyrpiä ja vituttaa viittaavat alunperin panetukseen? Minua kyrpii.

        Nyt kirjoitukseSI on jo paljon parempi! Voinen siis lähteä muualle limoineNI.

        *näyttää kieltä ja keskisormia*


      • kurpizza kirjoitti:

        *näyttää kieltä ja keskisormia*

        Tiesitkö, että keskisormen näyttäminen vihjaa homoseksuaaliseen aktiin?


    • En tiennyt. Mutta sinullahan niitä on.

      Sori, nyt ärsyttää stanasti. Ovatko ainoat järkevät ysiysit aspeja? Ainakin sinä ja serkku olette... Muita järkeviä en tiedäkään... Luulin suolistossa olevan enemmän...

      • Ai mitä on?

        Joskus minustakin tuntuu siltä... Järkevin ysiysi jonka tunnen, on myös aspi.


      • Haahhuilija
        icepicked kirjoitti:

        Ai mitä on?

        Joskus minustakin tuntuu siltä... Järkevin ysiysi jonka tunnen, on myös aspi.

        Mitää.. teiän jutut on kyl ihan käsittämätön ulkopuoliselle! Epistäw!


    • Homoakteja.

      Ymmärrän Siiliötä. Kun lähti silloin Raippari-Napikan trollailujen jälkeen helevettiin täältä palstalta. Ymmärrän nyt ihan stanan hyvin. Haluaa mennä pois, kun kuulee että se vistan pilkkaaminen on ollut "hauskanpitoa"...

      • Noo, ei niitä nyt NIIN montaa ole...

        Joillakin ei vain ole käsitystä hyvästä huonosta huumorista. Spämmiminen ei ole edes huonoa huumoria. SE ON VAIN HELVATAN TYPERÄÄ. Jos joku haluaa sekoilla rekisteröidyllä nimellään ja kirjoitella sontaa (kuten minä) se on ok. Mutta spämmi ei ole ok. Perkele.

        //Tänne täytyy vain "päästä sisälle." Heh.


    • Mitäkö? Panokavereitako?

      Tai sitten minulla ei ole käsitystä...? En minä tiedä. Nasse saisi olla täällä...

      • No höh, panokavereita minulla on vain yksi; jävla IT! Olen hänelle uskollinen!


    • Kurpizza_

      Teidätkin lasken jo kavereiksi... Ehkä jatkan tässä keskustelussa pyörimistä...

      Hyvää yötä, kauniita unia, tuplatunnuksia omistavien meripoikien kuvia...

      -Ehdin jo kirjautua ulos.

      • En olekaan ainoa epätoivoinen. Olen laskenut teidät kavereikseni jo pitkän aikaa... Minulle ja Tukijalle tulee varmasti (yksinäistä? kaksinaista?) tylsää ilman sinua.

        Hyvää yötä... Itsekin pyrin nukkumaan viimeistään yhdeltä, mutta arvaa, kuinka rasittavaa on yrittää lähettää yhtä viestiä kymmenen vitun-minuuttia, eikä Hänen Ylhäisyytensä Lagikeisari Kännykkä viitsi lähettää sitä?


      • icepicked kirjoitti:

        En olekaan ainoa epätoivoinen. Olen laskenut teidät kavereikseni jo pitkän aikaa... Minulle ja Tukijalle tulee varmasti (yksinäistä? kaksinaista?) tylsää ilman sinua.

        Hyvää yötä... Itsekin pyrin nukkumaan viimeistään yhdeltä, mutta arvaa, kuinka rasittavaa on yrittää lähettää yhtä viestiä kymmenen vitun-minuuttia, eikä Hänen Ylhäisyytensä Lagikeisari Kännykkä viitsi lähettää sitä?

        Tuo yksi tuli kahdesti...

        Tulin järkiini ja viskasin keskustelun sinne nettiroskikseen. Isältä pois tulosta on vain kolme päivää aikaa, ja se säteilee siihen, että hermostun aivan stanan äkkiä.

        Onneksi laitoin otsikoksi "Suattaapi olla, että poistan tämän aamulla..." Niin kenenkään ei tarvi ihmetellä...


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        Tuo yksi tuli kahdesti...

        Tulin järkiini ja viskasin keskustelun sinne nettiroskikseen. Isältä pois tulosta on vain kolme päivää aikaa, ja se säteilee siihen, että hermostun aivan stanan äkkiä.

        Onneksi laitoin otsikoksi "Suattaapi olla, että poistan tämän aamulla..." Niin kenenkään ei tarvi ihmetellä...

        Mihin tämä mailma menisikään jos ponirunkut sitä hallitsisivat...

        Aion muuten rekisteröidä nimimerkin. Onko nimiehdotuksia?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Mihin tämä mailma menisikään jos ponirunkut sitä hallitsisivat...

        Aion muuten rekisteröidä nimimerkin. Onko nimiehdotuksia?

        Ei ponirunkut, mutta trollit.

        Olivat taatusti iiläisiä...

        HeKe
        HeKeKee_
        HeKeKee~
        HeKeKee-

        ?? Ei sytytä nyt yhtään...


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        Ei ponirunkut, mutta trollit.

        Olivat taatusti iiläisiä...

        HeKe
        HeKeKee_
        HeKeKee~
        HeKeKee-

        ?? Ei sytytä nyt yhtään...

        Tjooh. Ehkäpä rekisteröin hupson. :D On kyllä anuksesta että pitäisi laittaa postinumero.... mihin ne sitä tarttee?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Tjooh. Ehkäpä rekisteröin hupson. :D On kyllä anuksesta että pitäisi laittaa postinumero.... mihin ne sitä tarttee?

        Njeih! Hupso on Hupso ja HeKe on HeKe...

        Postinumero aiheuttaa sen, että siinä lukee esim. "Pohjois-Pohjanmaa".... Sen saa kyllä pois niin, ettei näy mistä päin Suomea olet. En tiedä mihin tarvitsevat... Omgilin ja BR:n juoni??

        Etkös sitten muista sitä?

        Outoa. Olen täällä, mutta Trotski ei.


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        Njeih! Hupso on Hupso ja HeKe on HeKe...

        Postinumero aiheuttaa sen, että siinä lukee esim. "Pohjois-Pohjanmaa".... Sen saa kyllä pois niin, ettei näy mistä päin Suomea olet. En tiedä mihin tarvitsevat... Omgilin ja BR:n juoni??

        Etkös sitten muista sitä?

        Outoa. Olen täällä, mutta Trotski ei.

        Oikeastaan Heke on Hupo ja Hupso on Heke. Mutta voisin laitaa postinumeroksi vaan tyyliin 00000. En halua että kaikki randomit tietää missä asun.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Oikeastaan Heke on Hupo ja Hupso on Heke. Mutta voisin laitaa postinumeroksi vaan tyyliin 00000. En halua että kaikki randomit tietää missä asun.

        SINÄ??? XD Sulla on selvästi tylsää....

        Siellä on mm. nimen, postitoimipaikan, maakunnan, iän ja sukupuolen kohdalla mahdollisuus laittaa rasti kohtaan "Älä näytä profiilissa"...

        Täit syö ja maaaaailma vihaaaaa!"


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        SINÄ??? XD Sulla on selvästi tylsää....

        Siellä on mm. nimen, postitoimipaikan, maakunnan, iän ja sukupuolen kohdalla mahdollisuus laittaa rasti kohtaan "Älä näytä profiilissa"...

        Täit syö ja maaaaailma vihaaaaa!"

        Kylläpä juu. Mikäköhän oli Pohjois-Pohjanmaan postinumero?


      • kurpizza kirjoitti:

        SINÄ??? XD Sulla on selvästi tylsää....

        Siellä on mm. nimen, postitoimipaikan, maakunnan, iän ja sukupuolen kohdalla mahdollisuus laittaa rasti kohtaan "Älä näytä profiilissa"...

        Täit syö ja maaaaailma vihaaaaa!"

        Täällä on paarmoja. Olen korvessa moottoritiellä...

        Ja täällä kanssanne. :))))


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Kylläpä juu. Mikäköhän oli Pohjois-Pohjanmaan postinumero?

        Kaiva tuolta oman kuntasi postinumero. Se saattaa vaihdella Oulun sisälläkin. P-Pohjanmaalla ei ole yhtä postinumeroa...

        http://www.posti.fi/postipalvelee/tyokalut/postinumerohaku/


      • icepicked kirjoitti:

        Täällä on paarmoja. Olen korvessa moottoritiellä...

        Ja täällä kanssanne. :))))

        Minä jo luulin, että olen täällä ilman sosialisti-99 -syöpää... XD Juttelen sinulle kohta enemmän kuin pikkusiskolleni...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä jo luulin, että olen täällä ilman sosialisti-99 -syöpää... XD Juttelen sinulle kohta enemmän kuin pikkusiskolleni...

        Nytkö minä olen syöpä? XD

        Kerro minulle, mitä nämä pienet paskakärpäset ovat. Ne pörräävät tässä laumana! Ne eivät voi olla paarmoja.


      • icepicked kirjoitti:

        Nytkö minä olen syöpä? XD

        Kerro minulle, mitä nämä pienet paskakärpäset ovat. Ne pörräävät tässä laumana! Ne eivät voi olla paarmoja.

        Juu. Voisin adoptoida sinut ärsyttäväksi ysiysi-pikkuveljekseNI. Ei tarvis tuon siskon kanssa tapella.

        Siis onko ihan ihan pieniä? Sitten olisivat kukkakärpäsiä. Tai tavallisia kärpäsiä? Eikö mitä sinä siellä olet tehnyt..? Jospa ovat raatokärpäsiä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu. Voisin adoptoida sinut ärsyttäväksi ysiysi-pikkuveljekseNI. Ei tarvis tuon siskon kanssa tapella.

        Siis onko ihan ihan pieniä? Sitten olisivat kukkakärpäsiä. Tai tavallisia kärpäsiä? Eikö mitä sinä siellä olet tehnyt..? Jospa ovat raatokärpäsiä...

        Sillä ehdolla, etten joutuisi kuuntelemaan äitisi lempimusiikkia...

        Ihan pieni olivat. Nyt ne häipyivät, mutta äsken niitä oli varmaan kaksikymmentä. Enkä minä mitään sellaista ole tehnyt!


      • icepicked kirjoitti:

        Sillä ehdolla, etten joutuisi kuuntelemaan äitisi lempimusiikkia...

        Ihan pieni olivat. Nyt ne häipyivät, mutta äsken niitä oli varmaan kaksikymmentä. Enkä minä mitään sellaista ole tehnyt!

        Hihihih, tää on siistiä.


    • Ahaa okei. Eli ei Ota minut nyt? Noh jäähän örinämusiikki, Klamydia, Rammstein, Eppu (epä)Normaali... XD

      HeKeKee// XD

      • No sitä voi, koska se on legendaarinen kappale... XD Kännykän kuulokeliitäntä ilmeisesti hajosi, joten en voi kuunnella musiikkia...


      • icepicked kirjoitti:

        No sitä voi, koska se on legendaarinen kappale... XD Kännykän kuulokeliitäntä ilmeisesti hajosi, joten en voi kuunnella musiikkia...

        Edes minä en voi vaikuttaa siihen, mitä äiti haluaa kuunnella, vaikka onnistuinkin estämään häntä pesemästä hammasharjoja astianpesukoneessa....

        Mitäs sitten tarkoitit???


      • kurpizza kirjoitti:

        Edes minä en voi vaikuttaa siihen, mitä äiti haluaa kuunnella, vaikka onnistuinkin estämään häntä pesemästä hammasharjoja astianpesukoneessa....

        Mitäs sitten tarkoitit???

        Onnea sinulle. Faijan natsismin takia tiettyjen astioiden täytyy olla tietyillä paikoilla koneessa...

        Miten niin mitä tarkoitin?


    • Onnea? Koitappa itse perustella (minä olen muutenkin niin surkea perustelemaan) äidille, ettei ole terveellistä pestä hammasharjoja pesukoneessa!

      Niin mitä tarkoitit äitini lempimusiikilla...

      • Sinun äidillesi ainakin voi perustella. Minun äitini alkaa paasaamaan, ettei yhtään ystävällistä sanaa kuule...

        Muuta lempimusiikkia..? Viitsisikö vain soittaa pokkana kaiuttimista?


    • Minun äitini onkin... hmm... Nuorekas. XD

      Olet siis autossa. Jos volyymit ovat tarpeeksi pienellä, autossa soi musiikki ja laitat puhelimen korvasi juureen, ei etupenkkiläiset kuule. Ellei sitten ole hyvä kuulo. . .

      "...Sillä ehdolla, etten joutuisi kuuntelemaan äitisi lempimusiikkia..."
      Mitä musiikkia tarkoitit tuolla?

      • En ole autossa, vaan kävelen paljain jaloin moottoritietä. Kymmenen kilometriä takana!

        Kuuntelen ilman kuulokkeita...


      • Sinisiipinen

        Hammasharjoja astianpesukoneessa? Muistan vieläkin kun päiväkodin tädit pesivät legot astianpesukoneessa.. olivat aika jännän näköisiä sen jälkeen.. lähti värit. Ja meillä on pesty astianpesukoneessa mehupillejä ja sellaisia muovisia rimpularasioita joissa on ollut viinirypäleitä.. vääntyivät aika muodottomiksi..


    • Sinisiipinen// Miksi viinirypälerasioita??

      Trotski// Mistä sinä tiedät, paljonko olet kävellyt ja miksi kävelet moottoritiellä? Tarkoitatko autotietä? Motarilla ei nimittäin kävelijät saa mennä...

      • Tiedän tienviitoista. No autotietä sitten, perkele. Sattuu jalkapohjiin.


      • icepicked kirjoitti:

        Tiedän tienviitoista. No autotietä sitten, perkele. Sattuu jalkapohjiin.

        Okei... Minä en kävele ikinä ihan suoria reittejä, joten en ikinä tiedä, paljonko olen kävellyt... Nyt on tosin niin kuuma, etten jaksanut kävellä kovin paljoa...

        Huomenna töihin ja pitäisi serkun luona kyselemässä lukion kirjoja ja sitten käydä siellä Jamerallakin.... Ja mieluiten tämän viikon aikana... Olisi kiva tietää etukäteen, mitä kirjoja tarvii ekalle jaksolle...


      • kurpizza kirjoitti:

        Okei... Minä en kävele ikinä ihan suoria reittejä, joten en ikinä tiedä, paljonko olen kävellyt... Nyt on tosin niin kuuma, etten jaksanut kävellä kovin paljoa...

        Huomenna töihin ja pitäisi serkun luona kyselemässä lukion kirjoja ja sitten käydä siellä Jamerallakin.... Ja mieluiten tämän viikon aikana... Olisi kiva tietää etukäteen, mitä kirjoja tarvii ekalle jaksolle...

        Hahaa! Peruskoulussa ei tarvitse huolehtia kirjoista!


      • icepicked kirjoitti:

        Hahaa! Peruskoulussa ei tarvitse huolehtia kirjoista!

        Kun seuraavan kerran pääset koneelle (en tiedä, toimivatko puhelimella.) Kirjoita googleen:

        zerg rush
        tilt
        do a barrel roll
        google loco (ja painat sitten "Kokeilen onneani")

        Noita kun kirjoittelee, tapahtuu ihmeitä. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Kun seuraavan kerran pääset koneelle (en tiedä, toimivatko puhelimella.) Kirjoita googleen:

        zerg rush
        tilt
        do a barrel roll
        google loco (ja painat sitten "Kokeilen onneani")

        Noita kun kirjoittelee, tapahtuu ihmeitä. XD

        Voin kokeilla, jos saan kolmegeen. Yritän vain kävellä mahdollisimman nopeasti, jotta välttyisin palamasta auringossa...


    • Aloitin keskustelun, johon kirjoitin niitä enemmän... XD Mitä ihmettä? Kuka kuluttaa aikaansa noiden tekemiseen...

      • Häh? Minkä tekemiseen?


      • icepicked kirjoitti:

        Häh? Minkä tekemiseen?

        Noiden google-juttujen...


      • kurpizza kirjoitti:

        Noiden google-juttujen...

        Aa. Hitto, mie meinasin paistua elävältä... En enää koskaan lähde kävelylle aurinkoisena päivänä.


      • icepicked kirjoitti:

        Aa. Hitto, mie meinasin paistua elävältä... En enää koskaan lähde kävelylle aurinkoisena päivänä.

        Säästä päätellen joudut olemaan vielä jonkin aikaa sisällä...


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        Säästä päätellen joudut olemaan vielä jonkin aikaa sisällä...

        Mä haluan liittymän jonka netti toimii ulkomailla... tällä hetkellä olen virolaisessa richbitch-hotellissa. Nälkä.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Mä haluan liittymän jonka netti toimii ulkomailla... tällä hetkellä olen virolaisessa richbitch-hotellissa. Nälkä.

        Vodkaturisti? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Vodkaturisti? XD

        Viru-hotelli? Siellä on kauppakeskuskin...


    • Sapattiservaus by tuntematon messiaaninen juutalainen... Før helvete...

      Hän todisti Minulle, että sielunkuolemattomuusoppi on lainattu kreikkalaisesta filosofiasta kristittyjen apologeettojen toimesta, eikä siihen löydy viitteitä Raamatusta; Kävin eilen läpi kaikki helvetin ikuisuutta puoltavat Raamatunkohdat ja vertasin annihillationistista ja traditionalistista kristinuskon helvetintulkintaa eri kirjoittajien toimesta ja selvisi että ainut joka suomeksi yritti puolustaa sielunkuolemattomuutta Raamatulla oli ex-helluntalainen Paavola, jonka perustelut olivat enemmän noloja...

      Hän yritti todistaa kirjoituksessaan Jehovan todistajille Raamatun kohdan
      (matt: 10:28) puolustavan sielunkuolemattomuutta tajuamatta seuraavaa;

      Matt 10:28: Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      Jeesus puhui ihmisistä jotka voivat tappaa ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua... Eli traditionalistien mukaan sielu on kuolematon koska ihmiset eivät pysty tappamaan sitä... *Naamapalmu*

      http://www.jewishnotgreek.com/

      Tämä edellisen linkin kirjoitus sai Minut palaamaan Raamatun tulkinnassani takaisin siihen uskoon, että helvetti tarkoittaa kreikaksi Gehennaa ja hepreaksi Ben-Himnonin laaksoa; jossa jumalattomien ja syntisten sielut palavat pois (/tuhoutuvat) tulessa...

      Suututtaa myöntää mutta Vartiotorniseura osui tältä kohdin oikeaan... Sielu ei ole kuolematon vaan ikuinen elämä on Jumalan lahja, jota ilman ihminen kuolee ruumiineen ja sieluineen (Gehennassa)...

      Tämä oli nyt ilmoitusasiana etten enää usko perinteiseen ikuiseen helvettiin, koska Platonin opetusta sielunkuolemattomuudesta ei hyväksytty juutalaisten apostolien toimesta, eikä täten löydy Raamatusta. Jokainen joka osaa englantia ja on kiinnostunut siitä mitä helvetti tarkoittaa lukekoon tuon linkin. Amen.

      Olen puhunut!

      • Mih... Miten ihmeessä...

        Kuule, minä ajattelin noin tunti sitten erästä asiaa. Ajattelin kysyä sinulta, onko helvettiä mielestäsi olemassa. Minun ei näköjään tarvinnut edes kysyä; hiton hyvä tilauspalvelu täällä on!

        Paavola on kyllä nolo.


      • icepicked kirjoitti:

        Mih... Miten ihmeessä...

        Kuule, minä ajattelin noin tunti sitten erästä asiaa. Ajattelin kysyä sinulta, onko helvettiä mielestäsi olemassa. Minun ei näköjään tarvinnut edes kysyä; hiton hyvä tilauspalvelu täällä on!

        Paavola on kyllä nolo.

        Nyt minäkin olen hämmästynyt... (Joku voisi perustella tällä tapauksella Law off Attraction -opin todellisuuden.)

        Mietin hetki sitten jaanko tämän kanssanne vai pidänkö salaisuutena, mutta pakko kai se on kertoa kuinka vahdoin oppiani jälleen kerran, tietäjät tietää... Tuon linkin kirjoittanut messiaaninen juutalainen on tietäjä ja hän servasi Minut sapattina...

        Totta, tuossa oli kyllä surkein ja noloin puolustus sielunkuolemattomuudelle, mitä olen koskaan nähnyt ja kuullut, mutta muuta kohtaa eivät traditionalistit opilleen löydä.

        "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua" = sielu on kuolematon, koska ihmiset eivät voi tappaa sitä... Jos joku sanoisi Minulle noin nauraisinko vai itkisin... Tuo on niin helveten typerästi siteerattu...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nyt minäkin olen hämmästynyt... (Joku voisi perustella tällä tapauksella Law off Attraction -opin todellisuuden.)

        Mietin hetki sitten jaanko tämän kanssanne vai pidänkö salaisuutena, mutta pakko kai se on kertoa kuinka vahdoin oppiani jälleen kerran, tietäjät tietää... Tuon linkin kirjoittanut messiaaninen juutalainen on tietäjä ja hän servasi Minut sapattina...

        Totta, tuossa oli kyllä surkein ja noloin puolustus sielunkuolemattomuudelle, mitä olen koskaan nähnyt ja kuullut, mutta muuta kohtaa eivät traditionalistit opilleen löydä.

        "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua" = sielu on kuolematon, koska ihmiset eivät voi tappaa sitä... Jos joku sanoisi Minulle noin nauraisinko vai itkisin... Tuo on niin helveten typerästi siteerattu...

        http://bad-hebrew-tattoos.blogspot.fi/2013/11/the-guy-who-wanted-to-get-pregnant.html?m=1

        Tässä lisää osoituksia ihmisten typeryydestä. Ajattelin, että sinua voisi kiinnostaa.


      • icepicked kirjoitti:

        http://bad-hebrew-tattoos.blogspot.fi/2013/11/the-guy-who-wanted-to-get-pregnant.html?m=1

        Tässä lisää osoituksia ihmisten typeryydestä. Ajattelin, että sinua voisi kiinnostaa.

        Olen aina hävennyt idiootteja, jotka yrittävät olla erikoisuuksia tatuoimalla itseensä kiinalaista tekstiä, mutta tuo hölömö voittaa kaikki... Onneksi en ole koskaan halunnut tatuointeja, enkä ottaisi koskaan mitään vieraalla kielellä kirjoitettua!
        Ethän sinä halua tatuointeja? Et minkäänlaisia? Laivan kuva käsivarteen? Tekstiä jota et ymmärrä?


        (Halusit kysyä onko helvettiä olemassa joten vastaan nyt; Kyllä on olemassa, katso kartasta 'Gehenna' se sijaitsee Jerusalemista etelään, sitä käytettiin aikoinaan jätteiden ja ruumiiden polttamiseen, sekä Jeesus viittasi siihen kokoajan puhuessaan "helvetistä"...)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen aina hävennyt idiootteja, jotka yrittävät olla erikoisuuksia tatuoimalla itseensä kiinalaista tekstiä, mutta tuo hölömö voittaa kaikki... Onneksi en ole koskaan halunnut tatuointeja, enkä ottaisi koskaan mitään vieraalla kielellä kirjoitettua!
        Ethän sinä halua tatuointeja? Et minkäänlaisia? Laivan kuva käsivarteen? Tekstiä jota et ymmärrä?


        (Halusit kysyä onko helvettiä olemassa joten vastaan nyt; Kyllä on olemassa, katso kartasta 'Gehenna' se sijaitsee Jerusalemista etelään, sitä käytettiin aikoinaan jätteiden ja ruumiiden polttamiseen, sekä Jeesus viittasi siihen kokoajan puhuessaan "helvetistä"...)

        Ensin kelasin, että kuinka on mahdollista ilmaista "hän (mies) tulkoon raskaaksi" yhdessä sanassa, mutta katsopas meidänkin kieltämme:

        -Juoksentelisinkohan?
        -Istahtaisimmekohan?
        -Raskautukoon (paitsi ettei sukupuoli ilmene)

        En aio hankkia tatuointia. Jos hankkisin tekstitatuoinnin, se olisi joko suomeksi tai livviksi, sillä muut kielet ovat joko rumia, tai en puhu niitä hyvin.


      • icepicked kirjoitti:

        Ensin kelasin, että kuinka on mahdollista ilmaista "hän (mies) tulkoon raskaaksi" yhdessä sanassa, mutta katsopas meidänkin kieltämme:

        -Juoksentelisinkohan?
        -Istahtaisimmekohan?
        -Raskautukoon (paitsi ettei sukupuoli ilmene)

        En aio hankkia tatuointia. Jos hankkisin tekstitatuoinnin, se olisi joko suomeksi tai livviksi, sillä muut kielet ovat joko rumia, tai en puhu niitä hyvin.

        Hepreassa nimet merkitsevät aina jotakin; tuo yritti tatuoida 'Jumalan nimen' YHWH (YeHoWaH/YaHWeH), joka tarkoittaa "Minä olen joka olen". Sinä olet lukenut Mooseksen kirjan ja tiedät että tuo kohta on siitä kun Mooses kysyy israelilaisten Jumalan nimeä palavan pensaan luona.

        (tykkäämäni heprean nimi) Efraim = Hedelmällinen
        Adam = Ihminen
        Melech = Kuningas
        Avimelech = Kuninkaan isä
        Elimelech = Minun Jumalani on kuningas


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hepreassa nimet merkitsevät aina jotakin; tuo yritti tatuoida 'Jumalan nimen' YHWH (YeHoWaH/YaHWeH), joka tarkoittaa "Minä olen joka olen". Sinä olet lukenut Mooseksen kirjan ja tiedät että tuo kohta on siitä kun Mooses kysyy israelilaisten Jumalan nimeä palavan pensaan luona.

        (tykkäämäni heprean nimi) Efraim = Hedelmällinen
        Adam = Ihminen
        Melech = Kuningas
        Avimelech = Kuninkaan isä
        Elimelech = Minun Jumalani on kuningas

        Kuulostaa ihan liian vaikealta. Tosin niin kuulostaa georgiakin; jokin, joka ääntyy suunnilleen "prtk'rt'svna" tarkoittaa "kuorit meidät."

        Nyt selvisi myös nimimerkkisi salaisuus... Enkä oikeastaan edes osaa livviä, mutta voisin pyytää käännösapua joltakin sukulaiselta; Faijalla on taatusti pikkuserkkuja elossa Venäjällä.

        En tiedä, sanoisinko livvi, karjala vai aunus, koska livvin sekoittaa helposti liivin kieleen, karjalan kieli sisältää myös muut murteet, ja aunus... se vain kuulostaa rivolta.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuulostaa ihan liian vaikealta. Tosin niin kuulostaa georgiakin; jokin, joka ääntyy suunnilleen "prtk'rt'svna" tarkoittaa "kuorit meidät."

        Nyt selvisi myös nimimerkkisi salaisuus... Enkä oikeastaan edes osaa livviä, mutta voisin pyytää käännösapua joltakin sukulaiselta; Faijalla on taatusti pikkuserkkuja elossa Venäjällä.

        En tiedä, sanoisinko livvi, karjala vai aunus, koska livvin sekoittaa helposti liivin kieleen, karjalan kieli sisältää myös muut murteet, ja aunus... se vain kuulostaa rivolta.

        Totta, alkuperäisessä hepreassa ei ole vokaaleja, mutta jälkikäteen keksittiin vokaalimerkit, jotta ulkomaalaiset pystyisivät oppimaan helpommin opettelematta ensin koko sanakirjaa ulkoa.

        Pakko tunnustaa, että hetki sitten ihmettelin aiotko opetella lähes kuollutta liiviä, koska en erottanut sitä "livvistä".


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Totta, alkuperäisessä hepreassa ei ole vokaaleja, mutta jälkikäteen keksittiin vokaalimerkit, jotta ulkomaalaiset pystyisivät oppimaan helpommin opettelematta ensin koko sanakirjaa ulkoa.

        Pakko tunnustaa, että hetki sitten ihmettelin aiotko opetella lähes kuollutta liiviä, koska en erottanut sitä "livvistä".

        Minä opin jostakin (?) kaksi sanaa hepreaa; iš on mies ja išša on nainen. Jos muistan oikein.

        Liivin opiskelusta en tiedä, mutta yhdessä vaiheessa olin kiinnostunut vatjasta, jonka äidinkielisten puhujien määrä on 30...


      • icepicked kirjoitti:

        Minä opin jostakin (?) kaksi sanaa hepreaa; iš on mies ja išša on nainen. Jos muistan oikein.

        Liivin opiskelusta en tiedä, mutta yhdessä vaiheessa olin kiinnostunut vatjasta, jonka äidinkielisten puhujien määrä on 30...

        Iš Raamatussa; http://biblehub.com/hebrew/376.htm
        Išša Raamatussa; http://biblehub.com/hebrew/802.htm
        (Išša tarkoittaa myös vaimoa, sen vuoksi Kurpizza on kutsumanimeltään nainen!)

        Kyllä noita kuolleita kieliä saattaa olla hyvä osata pari sanaa, mutta en koko kieliopin opiskelua suosittele, koska ei niillä ole vanhaa (?) kirjallisuuttakaan olemassa ja puhujat ovat 60-90 vuotiaita, sekä muutama Sahlberg.


    • Asian sivusta: Kreikkalaisilla ei ole tietääkseni mytologiassaan omaa helvettiä, vaan kaikki joutuvat samaan paikkaan. Manalassa on sitten Rangaistusten kentät (pahikset) Asfodeloksen kentät (tavalliset) ja Elysium eli autuaitten saaret. Sitten on myös Tartaros, jossa ovat kaikki jumalten viholliset... Mutta tämähän oli asian sivusta. XD

      "Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

      Minulla tulee mieleen kaksi asiaa:
      1. Jumala/tai joku muu voi määrätä sieluineen päivineen helvettiin.
      2. Muinaiset egyptiläiset uskoivat ihmisen koostuvan viidestä eri osasta (nimi, ruumis, sielu, varjo ja ba) Eli vaikka ruumiin tappaa, osa jää henkiin (ba ja nimi? en muista...) Ja kokonaan ihmisen hävittämiseen tarvitaan hiukan enemmän operaatioita... Mutta helvettiin ei ketään tuomittu, vaan ennemmin "kadotukseen"...

      Asian vierestä ja paljon kauempaakin, mutta kuitenkin. Tuota oli hauska kirjoittaa...

      • Suomalaisen muinaisuskon mukaan ei ole myöskään olemassa taivasta tai helvettiä, vaan tuonela, johon kaikki joutuvat.

        En tiedä sanan tuonela etymologiaa, mutta siitä on johdatettu hauskoja ilmaisuja: tuonen polut, tuoni niittää jonkun (= ihmisen kuolema)...


      • icepicked kirjoitti:

        Suomalaisen muinaisuskon mukaan ei ole myöskään olemassa taivasta tai helvettiä, vaan tuonela, johon kaikki joutuvat.

        En tiedä sanan tuonela etymologiaa, mutta siitä on johdatettu hauskoja ilmaisuja: tuonen polut, tuoni niittää jonkun (= ihmisen kuolema)...

        Sinähän olit Helsingistä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingit

        XD


      • Tuo on lainaus Jeesuksen sanoista, joissa rabbimme ja pelastajamme opetti ettei ihmisiä tarvitse pelätä, koska he eivät pysty tappamaan yhtäkään sielua; MUTTA eräät luulevat tuon kohdan todistavan sielunkuolemattomuuden... Kyllä kaikenmaailman "Paavolat" pitää Jumalaansa kaikkivaltiaana, joka ei pysty tuhoamaan sielua...

        Hukuttaa sana viittaa tuhoamiseen tässä pitää tietää tuon suomalaisen Raamatun kohdan sanan "hukuttaa" kreikaksi "apollymi" kaikki merkitykset;
        1) to destroy
        2) to put out of the way entirely, abolish, put an end to ruin
        3) render useless
        4) to kill
        5) to declare that one must be put to death
        6) metaph. to devote or give over to eternal misery in hell
        7) to perish, to be lost, ruined, destroyed
        8) to destroy
        9) to lose
        Lähde; https://www.blueletterbible.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?strongs=G622

        Eli sanan apollymi vain yksi metaforinen (kuvaannollinen) merkitys yhdeksästä viittaa helvettiin muut tarkoittavat tuhoamista, katoamista, tappamista, sortumista, menettämistä ja lopettamista.

        Arvostetussa KJV -raamatussa se jae menee näin; "And fear not them which kill the body, but are not able to kill the soul: but rather fear him which is able to DESTROY (apollymi) both soul and body in hell."

        Tuhota sielu ja ruumis Helvetissä/Gehennassa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinähän olit Helsingistä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingit

        XD

        XD

        RevLeftissä on tapana haukkua omaa maataan, (eräs britti on laittanut asuinpaikakseen "Great" Britain,) joten ajattelin, että jos joskus rekisteröidyn sinne, laitan asuinpaikakseni Hell's Sink, Finland.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tuo on lainaus Jeesuksen sanoista, joissa rabbimme ja pelastajamme opetti ettei ihmisiä tarvitse pelätä, koska he eivät pysty tappamaan yhtäkään sielua; MUTTA eräät luulevat tuon kohdan todistavan sielunkuolemattomuuden... Kyllä kaikenmaailman "Paavolat" pitää Jumalaansa kaikkivaltiaana, joka ei pysty tuhoamaan sielua...

        Hukuttaa sana viittaa tuhoamiseen tässä pitää tietää tuon suomalaisen Raamatun kohdan sanan "hukuttaa" kreikaksi "apollymi" kaikki merkitykset;
        1) to destroy
        2) to put out of the way entirely, abolish, put an end to ruin
        3) render useless
        4) to kill
        5) to declare that one must be put to death
        6) metaph. to devote or give over to eternal misery in hell
        7) to perish, to be lost, ruined, destroyed
        8) to destroy
        9) to lose
        Lähde; https://www.blueletterbible.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?strongs=G622

        Eli sanan apollymi vain yksi metaforinen (kuvaannollinen) merkitys yhdeksästä viittaa helvettiin muut tarkoittavat tuhoamista, katoamista, tappamista, sortumista, menettämistä ja lopettamista.

        Arvostetussa KJV -raamatussa se jae menee näin; "And fear not them which kill the body, but are not able to kill the soul: but rather fear him which is able to DESTROY (apollymi) both soul and body in hell."

        Tuhota sielu ja ruumis Helvetissä/Gehennassa...

        Mikäs tämä KJV-Raamattu sitten on?

        Ostin Kapitalismin sanakirjan, jotta voisin päteä yhteiskuntaopin tunneilla... Minun täytyy tietää kaikki! (tietäjät tietää)
        Kohta tiedän, mitä finanssikapitalismi ja altruismi tarkoittavat!


      • icepicked kirjoitti:

        Mikäs tämä KJV-Raamattu sitten on?

        Ostin Kapitalismin sanakirjan, jotta voisin päteä yhteiskuntaopin tunneilla... Minun täytyy tietää kaikki! (tietäjät tietää)
        Kohta tiedän, mitä finanssikapitalismi ja altruismi tarkoittavat!

        King James Version = Kuningas Jaakon Raamattu

        Kato wikipediasta hesalainen; http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuningas_Jaakon_Raamattu

        "Kuningas Jaakon Raamattu (engl. King James Bible, myös King James Version, KJB/KJV) on Englannin kuningas Jaakko I:n käskystä vuonna 1611 toimitettu englanninkielinen versio Raamatusta. Se on tunnetuin englanninkielinen raamatunkäännös ja yksi vaikutusvaltaisimpia Raamatun versioita. Sillä on ollut suuri vaikutus paitsi myöhempiin raamatunkäännöksiin myös englanninkieliseen kirjallisuuteen kokonaisuudessaan."


      • icepicked kirjoitti:

        Mikäs tämä KJV-Raamattu sitten on?

        Ostin Kapitalismin sanakirjan, jotta voisin päteä yhteiskuntaopin tunneilla... Minun täytyy tietää kaikki! (tietäjät tietää)
        Kohta tiedän, mitä finanssikapitalismi ja altruismi tarkoittavat!

        Ei me ainakaan yh-tunneilla mitään tuollaista käyty. Käytiin siis läpi sellaisia tavallisia arkipäivän asioita, joita tulet tarvitsemaan sitten täysi-ikäisenä. Altruismi sana taisi tulla äidinkielen sanakokeissa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei me ainakaan yh-tunneilla mitään tuollaista käyty. Käytiin siis läpi sellaisia tavallisia arkipäivän asioita, joita tulet tarvitsemaan sitten täysi-ikäisenä. Altruismi sana taisi tulla äidinkielen sanakokeissa...

        Tiedätkö vielä... Muistatko enää?

        //IT, nyt ainakin tiedän tuon. Paavolan kanssa tuskin kukaan jaksaa kinata näistä...


      • icepicked kirjoitti:

        Tiedätkö vielä... Muistatko enää?

        //IT, nyt ainakin tiedän tuon. Paavolan kanssa tuskin kukaan jaksaa kinata näistä...

        En muistanut. Wikipedian mukaan egoismin vastakohta, eli nyt muistan ainakin jonkin aikaa.

        AJOLÄHTÖ!

        No Paavola on ilmeisesti niinkuin pässi; ei luovu kannastaan ja juoksee pää edellä aitaan pahki monta kertaa tajuamatta asian typeryyttä.... Ilmeisesti aika suomalainen.


      • icepicked kirjoitti:

        XD

        RevLeftissä on tapana haukkua omaa maataan, (eräs britti on laittanut asuinpaikakseen "Great" Britain,) joten ajattelin, että jos joskus rekisteröidyn sinne, laitan asuinpaikakseni Hell's Sink, Finland.

        Finland, Winland ja Sinland...

        Mielenkiintoista...


      • kurpizza kirjoitti:

        En muistanut. Wikipedian mukaan egoismin vastakohta, eli nyt muistan ainakin jonkin aikaa.

        AJOLÄHTÖ!

        No Paavola on ilmeisesti niinkuin pässi; ei luovu kannastaan ja juoksee pää edellä aitaan pahki monta kertaa tajuamatta asian typeryyttä.... Ilmeisesti aika suomalainen.

        Tulee muinaisranskan sanasta altru, muut, ja tarkoittaa muista välittämistä.

        Paavola on pässi samoin kuin Jenkkilän proliferit ja -choicerit.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Finland, Winland ja Sinland...

        Mielenkiintoista...

        (Un)Funland... Ja WTF=Welcome To Finland.


      • icepicked kirjoitti:

        (Un)Funland... Ja WTF=Welcome To Finland.

        Turismi varmasti kukoistaa: Welcome to Hel....sinki.

        (Eihän sen toisen l:n puuttumista huomaa lausuttaessa..)


    • Yhden uskovan sanoin; Paavolan mielestä erilaiset käsitykset Raamatun tulkinnasta ovat hyviä, kunhan ne erilaiset käsitykset ovat Paavolan maailmankuvalla kerrottuja; esim. herran väitteet katolilaisista on kauheaa luettavaa; On olemassa sivu, jolla katolilainen Emil Anton oli ottanut tehtäväkseen kumota Paavolan väitteitä koskien katolista kirkkoa...

      Hän vaati kuulemma Paavolaa korjaamaan valheelliset käsityksensä, mutta ei tätä kiinnostanut oppinsa korjaaminen, sillä on ihan helvetes noloa tunnustaa olevansa väärässä... Onneksi Minulla ei ole samanlaista kunniaa, eikä kukaan pidä Minua rabbinaan ja suurena opettajana, joten saan vaihtaa mielipiteitäni vaikka päivittäin...

      Tässä se katolinen sivu (huom; en ole samaa mieltä Raamatun opista kirjoittajan kanssa mutta en silti yritä valehdella katolisten oppejen merkitystä) ;
      http://hyviauutisia.net/2009/07/20/paavolan-potypulinat-viela-kerran/

      Toisaalla tuollaiset sanoo filosofian/järkeisopin (kol 2:8) olevan huijausta joka johdattaa ihmiset pois Herran vanhurkailta teiltä, mutta itse hän kannattaa filosofi Platonin oppia sielun kuolemattomuudesta, jonka "juutalainen Raamatullinen alkuperä" on todettu valheeksi;

      "The belief in the immortality of the soul came to the Jews from contact with Greek thought and chiefly through the philosophy of Plato(...)"

      Lähde; http://www.jewishencyclopedia.com/articles/8092-immortality-of-the-soul

      • Oletko koskaan käynyt Abortti-palstalla?


      • Paavolalla on hiukan narsismin piirteitä... Sarjassamme: Muut ovat väärässä, mutta Minä olen oikeassa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Paavolalla on hiukan narsismin piirteitä... Sarjassamme: Muut ovat väärässä, mutta Minä olen oikeassa.

        Ei ole narsismia kirjoittaa Minä isolla, koska Minä myös teen sitä!


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko koskaan käynyt Abortti-palstalla?

        En ole, joskus vilkaisin mutta etusivulla on "spämmäys" aiheita niin en ole jaksanut viestejä avata näkyviin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En ole, joskus vilkaisin mutta etusivulla on "spämmäys" aiheita niin en ole jaksanut viestejä avata näkyviin.

        http://m.suomi24.fi/node/12312734

        Etsin tämän varta vasten kaiken sonnan joukosta... Minusta tuntuu, että joku yksittäinen mielenterveyspotilas vain trollailee siellä päivät pitkät.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei ole narsismia kirjoittaa Minä isolla, koska Minä myös teen sitä!

        Minä korostin sitä. Tarkoitin, että painotus menee sillälai jännästi. Ja olen huomannut, että kirjoitat "minä" isolla ja toivon, ettei se tartu minuunkin. Tavassa on jotain, joka aiheuttaa minulle päänaukomisen halua, mutta olen onnistunut toistaiseksi pitämään pääNI kiinni.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei ole narsismia kirjoittaa Minä isolla, koska Minä myös teen sitä!

        "Hihhuliuskovaisilla ja kommunisteillä tuntuu olevan yhteistä se, että he kirjoittavat kumpikin oman uskontonsa pyhät sanat aiheettomasti isolla alkukirjaimella: Hän ja Kirkkaus, sekä Toveri ja Puolue."
        -Keskustelupalstalta poimittua. XD

        Et kai Sinä taivuta nimeä Jeesus Kristus muodossa Jeesusta Kristusta?


      • icepicked kirjoitti:

        http://m.suomi24.fi/node/12312734

        Etsin tämän varta vasten kaiken sonnan joukosta... Minusta tuntuu, että joku yksittäinen mielenterveyspotilas vain trollailee siellä päivät pitkät.

        Ai vähän kuin Kotko -kerho?


      • icepicked kirjoitti:

        http://m.suomi24.fi/node/12312734

        Etsin tämän varta vasten kaiken sonnan joukosta... Minusta tuntuu, että joku yksittäinen mielenterveyspotilas vain trollailee siellä päivät pitkät.

        Ja meille valitetaan epäasiallisesta käytöksestä ja sivistyksen puutteesta... Ei hittolainen.... Noiden pitäisi olla aikuisia...


      • icepicked kirjoitti:

        "Hihhuliuskovaisilla ja kommunisteillä tuntuu olevan yhteistä se, että he kirjoittavat kumpikin oman uskontonsa pyhät sanat aiheettomasti isolla alkukirjaimella: Hän ja Kirkkaus, sekä Toveri ja Puolue."
        -Keskustelupalstalta poimittua. XD

        Et kai Sinä taivuta nimeä Jeesus Kristus muodossa Jeesusta Kristusta?

        Minä en ole hihhuli, koska se tarkoittaa alunperin "helluntalaista", Minä olen vartiotorniseurasta irronnut 'apostata' (luopio).

        En huomatakseni ainakaan... Käytän joskus vuoden 33/38 -käännöksen sanoja, mutta tuolleen en muistaakseni tee, sen sijaan vaimo on nainen ja nyrskyttää on virallisemmin "maata", ainoita sanoja joita sieltä en käytä ovat "kengän paulat (hihnat, nauhat) ja muut omituiset..."

        (Lintu lensi ikkunaa päin, mutta toipui ja lensi pois; pelottava tömähdys kuului.)


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja meille valitetaan epäasiallisesta käytöksestä ja sivistyksen puutteesta... Ei hittolainen.... Noiden pitäisi olla aikuisia...

        Pitäisipä hyvinkin, mutteivät ole...

        //Ei kerho, vaan yksi vinksahtanut Kotko...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä korostin sitä. Tarkoitin, että painotus menee sillälai jännästi. Ja olen huomannut, että kirjoitat "minä" isolla ja toivon, ettei se tartu minuunkin. Tavassa on jotain, joka aiheuttaa minulle päänaukomisen halua, mutta olen onnistunut toistaiseksi pitämään pääNI kiinni.

        Rakkaani, miksi et pidä Minun tavastani korostaa 1. persoonapronominia, koska se viittaa nimeeni joka kirjoitetaan isolla ja itsetunto kohoaa (kuin...) aina kun Minä teen noin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minä en ole hihhuli, koska se tarkoittaa alunperin "helluntalaista", Minä olen vartiotorniseurasta irronnut 'apostata' (luopio).

        En huomatakseni ainakaan... Käytän joskus vuoden 33/38 -käännöksen sanoja, mutta tuolleen en muistaakseni tee, sen sijaan vaimo on nainen ja nyrskyttää on virallisemmin "maata", ainoita sanoja joita sieltä en käytä ovat "kengän paulat (hihnat, nauhat) ja muut omituiset..."

        (Lintu lensi ikkunaa päin, mutta toipui ja lensi pois; pelottava tömähdys kuului.)

        Tuo sulkeissa olevan lauseen voisi käsittää niinkin, että tömähdys kuului linnun lentäessä pois...

        IT=hihhuli XD Mielikuva on kyllä 5/5....


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minä en ole hihhuli, koska se tarkoittaa alunperin "helluntalaista", Minä olen vartiotorniseurasta irronnut 'apostata' (luopio).

        En huomatakseni ainakaan... Käytän joskus vuoden 33/38 -käännöksen sanoja, mutta tuolleen en muistaakseni tee, sen sijaan vaimo on nainen ja nyrskyttää on virallisemmin "maata", ainoita sanoja joita sieltä en käytä ovat "kengän paulat (hihnat, nauhat) ja muut omituiset..."

        (Lintu lensi ikkunaa päin, mutta toipui ja lensi pois; pelottava tömähdys kuului.)

        Kuuluitko vartiotorniseuraan?

        Onneksi et, sillä se kuulostaa raivostuttavan tyhmältä. Minä luen Akua Ankkaa, jossa kerrotaan Mikin Hiiren seikkailuista. En äänestä Jussia Halla-Ahoa tai Timoa Soinia.

        SOV:tä iloksenne suollan: tiedättekö, mikä maailman harvinaisin sanajärjestys on?

        Livviksi paikka on paikku. Suloista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Rakkaani, miksi et pidä Minun tavastani korostaa 1. persoonapronominia, koska se viittaa nimeeni joka kirjoitetaan isolla ja itsetunto kohoaa (kuin...) aina kun Minä teen noin.

        Minun nimeni on monessa laulussa ja sain jopa kuulla sitä matematiikassakin. Se on jopa joissain eläinten nimissä, se on eräässä hyvin tunnetussa laulussakin...

        Eikö kuulosta hienolta? Todellisuudessa persiistä ja hyvä asia vittuilla.

        Ja kyllä on jätkällä huvit, kun kiihottaa noin kirjoittaa "minä" isolla...


      • kurpizza kirjoitti:

        Tuo sulkeissa olevan lauseen voisi käsittää niinkin, että tömähdys kuului linnun lentäessä pois...

        IT=hihhuli XD Mielikuva on kyllä 5/5....

        Näköjään... Tuo oli tositarina, en käsitä eikö se otus nähnyt ikkunan läpi Minua ja kietänyt kauempaa; ei Minulla noin komeeta naamaa ole...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Rakkaani, miksi et pidä Minun tavastani korostaa 1. persoonapronominia, koska se viittaa nimeeni joka kirjoitetaan isolla ja itsetunto kohoaa (kuin...) aina kun Minä teen noin.

        Hetkinen, saatko sinä kiksejä narsismistasi?!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuuluitko vartiotorniseuraan?

        Onneksi et, sillä se kuulostaa raivostuttavan tyhmältä. Minä luen Akua Ankkaa, jossa kerrotaan Mikin Hiiren seikkailuista. En äänestä Jussia Halla-Ahoa tai Timoa Soinia.

        SOV:tä iloksenne suollan: tiedättekö, mikä maailman harvinaisin sanajärjestys on?

        Livviksi paikka on paikku. Suloista.

        Aatteellisesti kuuluin, mutta jäseneksi en hakenut kertaakaan ja nyt olen siitä kiitollinen, koska puhutaan Jehovan todistajien vakoilukohuista... Mielestäni Omgili on tarpeeksi...

        Suatanpa ollakkii sammaa mielt', mutta mielestäni "vanhan" Raamatun käännöksen sanojen käyttö rikastaa suomenkieltä enemmän kuin jonneslangi, joten siitä ei luovuta!


      • icepicked kirjoitti:

        Hetkinen, saatko sinä kiksejä narsismistasi?!

        Hur så? Jag är inte narsu!

        Vaimo, kirjoitin "itsetunto kohoaa" en kirjoittanut kiihottuvani ison alkukirjaimen käytöstä Minä-sanassa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Näköjään... Tuo oli tositarina, en käsitä eikö se otus nähnyt ikkunan läpi Minua ja kietänyt kauempaa; ei Minulla noin komeeta naamaa ole...

        Ehkä se lamaantui kauhusta? Tai halusi sittenkin tappaa sinut ja ikkuna pelasti henkesi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Jag är inte narsu!

        Vaimo, kirjoitin "itsetunto kohoaa" en kirjoittanut kiihottuvani ison alkukirjaimen käytöstä Minä-sanassa...

        Lähempänä kuin minä.

        Njaah. Arvasin, että hoksaat tuon. Taitaa olla enemmänkin siitä, kun Trotskin kanssa katsot sidottuja meripoikia... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Ehkä se lamaantui kauhusta? Tai halusi sittenkin tappaa sinut ja ikkuna pelasti henkesi?

        Omgili asetaa lintuihin pienoispommeja; kannattaa varoa... Vaarattoman näköinen pikkulintu voi räjähtää kappaleiksi niin että suolet lentää!
        t: Salaliittoteoreetikko-setä, joka uskoo juutalaisen eliitin hallitsevan maailmaa ja haluaa uuden holokaustin rotumme pelastamiseksi mustilta ja arabeilta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Aatteellisesti kuuluin, mutta jäseneksi en hakenut kertaakaan ja nyt olen siitä kiitollinen, koska puhutaan Jehovan todistajien vakoilukohuista... Mielestäni Omgili on tarpeeksi...

        Suatanpa ollakkii sammaa mielt', mutta mielestäni "vanhan" Raamatun käännöksen sanojen käyttö rikastaa suomenkieltä enemmän kuin jonneslangi, joten siitä ei luovuta!

        Mitä sanoisit, jos ne tulisivat ovesi taakse lehtisineen?

        Puhuin erään henkilön kanssa verbin "yhtyä" merkityksistä ja hauskuudesta. Goebbels oli pitämässä puhetta ihmismassoille Hitlerin seistessä hänen takanaan. Hän sanoi hyvin perustellun mielipiteen, jolloin Hitler yhtyi häneen takaapäin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Lähempänä kuin minä.

        Njaah. Arvasin, että hoksaat tuon. Taitaa olla enemmänkin siitä, kun Trotskin kanssa katsot sidottuja meripoikia... XD

        Olen sanonut olevani itseoppinut narsisti, jotta masennus ei vaivaa!

        En katso sidottuja meripojkernaa, koska Minä harrastan muuta kivaa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Omgili asetaa lintuihin pienoispommeja; kannattaa varoa... Vaarattoman näköinen pikkulintu voi räjähtää kappaleiksi niin että suolet lentää!
        t: Salaliittoteoreetikko-setä, joka uskoo juutalaisen eliitin hallitsevan maailmaa ja haluaa uuden holokaustin rotumme pelastamiseksi mustilta ja arabeilta.

        Luulen, että Omgili on myös tehnyt paarmojen näköisiä robotteja, se yksi paarma vainosi minua jatkuvasti. Vaikka meninkin välillä telttaan...

        Setä?? Minkäs ikäinen sinä olitkaan...


      • kurpizza kirjoitti:

        Lähempänä kuin minä.

        Njaah. Arvasin, että hoksaat tuon. Taitaa olla enemmänkin siitä, kun Trotskin kanssa katsot sidottuja meripoikia... XD

        Nyt teit kuule liian nopeita johtopäätöksiä, vaikka taitaa siinä nousta jokin muukin kuin itsetunto..!


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä sanoisit, jos ne tulisivat ovesi taakse lehtisineen?

        Puhuin erään henkilön kanssa verbin "yhtyä" merkityksistä ja hauskuudesta. Goebbels oli pitämässä puhetta ihmismassoille Hitlerin seistessä hänen takanaan. Hän sanoi hyvin perustellun mielipiteen, jolloin Hitler yhtyi häneen takaapäin.

        XD

        Ja Raamatussa voisi kuvitella, että porukka on saanut yhtymällä (voi tarkoittaa siis puhumistakin) lapsia...


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt teit kuule liian nopeita johtopäätöksiä, vaikka taitaa siinä nousta jokin muukin kuin itsetunto..!

        Minäkö?

        Kukas se valitti märistä lakanoista!


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä sanoisit, jos ne tulisivat ovesi taakse lehtisineen?

        Puhuin erään henkilön kanssa verbin "yhtyä" merkityksistä ja hauskuudesta. Goebbels oli pitämässä puhetta ihmismassoille Hitlerin seistessä hänen takanaan. Hän sanoi hyvin perustellun mielipiteen, jolloin Hitler yhtyi häneen takaapäin.

        En kertoisi menneisyyttäni, mutta keskustelisin heidän kanssaan heidän opistaan erityisesti näistä aiheista; taivaaseen pääsevät 144 000 uskollista todistajaa ja Vartiotorniseuran pärseilleen menneet maailmanlopun ennustukset seuranperustamisesta lähtien nykyiseen vuoteemme!

        Aspergeria pukkaa... En kerro nauroinko tai hymyilinkö... Pidän kantani salassa kiukuttaako, lapsi?


      • kurpizza kirjoitti:

        Luulen, että Omgili on myös tehnyt paarmojen näköisiä robotteja, se yksi paarma vainosi minua jatkuvasti. Vaikka meninkin välillä telttaan...

        Setä?? Minkäs ikäinen sinä olitkaan...

        Jassåå, jösses niitä Omgilin kujeita!

        17 år lukee papereissa, mutta ikä ei katso salaliittoihin!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En kertoisi menneisyyttäni, mutta keskustelisin heidän kanssaan heidän opistaan erityisesti näistä aiheista; taivaaseen pääsevät 144 000 uskollista todistajaa ja Vartiotorniseuran pärseilleen menneet maailmanlopun ennustukset seuranperustamisesta lähtien nykyiseen vuoteemme!

        Aspergeria pukkaa... En kerro nauroinko tai hymyilinkö... Pidän kantani salassa kiukuttaako, lapsi?

        Kyllä kiukuttaa. Olet ilkeä. :(


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jassåå, jösses niitä Omgilin kujeita!

        17 år lukee papereissa, mutta ikä ei katso salaliittoihin!

        Hienoa. Onnistuit kuulostamaan ruotsin opeltani, joka on niin vanha, että oli opettanut äitiäni lukiossa...


        Eikös papereissa lue syntymävuosi eikä ikää?


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä kiukuttaa. Olet ilkeä. :(

        Hur så, lapsi? Jag är inte ilkimys :) (voi kuinka söpön suruhymiön teitkään, lapsi.)


      • kurpizza kirjoitti:

        Minäkö?

        Kukas se valitti märistä lakanoista!

        Sanoinko minä, että... Taisinko sanoa, että... et... h h-hhh...

        ???


      • kurpizza kirjoitti:

        Hienoa. Onnistuit kuulostamaan ruotsin opeltani, joka on niin vanha, että oli opettanut äitiäni lukiossa...


        Eikös papereissa lue syntymävuosi eikä ikää?

        Jösses! Hur många år han är?

        Toisissa papruissa lukkee toista ja toisess' toista!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så, lapsi? Jag är inte ilkimys :) (voi kuinka söpön suruhymiön teitkään, lapsi.)

        Emme koskaan puhu tunteista... :(

        (Söpöys sikseen vaikka mahduinkin koon 34 vaatteisiin för helvete!)


      • icepicked kirjoitti:

        Emme koskaan puhu tunteista... :(

        (Söpöys sikseen vaikka mahduinkin koon 34 vaatteisiin för helvete!)

        Pätkä mikä pätkä... Jösses kun sie oot pien... En Minäkää sinuu noin pätkäks luullut...


      • icepicked kirjoitti:

        Sanoinko minä, että... Taisinko sanoa, että... et... h h-hhh...

        ???

        Kyllä sanoit... Jäit kiinni. Toivotin sinulle sidottujen meripoikien kuvia ja sinä valitit, että lakanasi sotkeentuvat...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pätkä mikä pätkä... Jösses kun sie oot pien... En Minäkää sinuu noin pätkäks luullut...

        Se oli vain yksi paita! Minulla on kapeat hartiat, ja siksi noinkin pienet vaatteet käyvät, vaikken ole NIIN lyhyt...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jösses! Hur många år han är?

        Toisissa papruissa lukkee toista ja toisess' toista!

        Ei saa enää sanoa han tai hon; täytyy sanoa hen!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jösses! Hur många år han är?

        Toisissa papruissa lukkee toista ja toisess' toista!

        Jag vet inte. Ei kertonut.

        Niin kai... Pärkkele.


      • icepicked kirjoitti:

        Se oli vain yksi paita! Minulla on kapeat hartiat, ja siksi noinkin pienet vaatteet käyvät, vaikken ole NIIN lyhyt...

        "Alle 170 cm on pätkiä."
        t: Popcorn Bobrikov, tämän autonomisen Suoliston limbinen järjestelmä joka hallitsee!

        (Poistun hetkeksi!)


      • kurpizza kirjoitti:

        Kyllä sanoit... Jäit kiinni. Toivotin sinulle sidottujen meripoikien kuvia ja sinä valitit, että lakanasi sotkeentuvat...

        Kai sinä... Kai sinä ellennät... että se... se... mmm... Mmmmm! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Kai sinä... Kai sinä ellennät... että se... se... mmm... Mmmmm! :(

        En haluakaanjn ellentää mitä nuo m-kirjaimet tarkoittivat... Ei se mitään Trotski, et sinä sentään (vielä) Shrekistä fantasioi... XD

        Vaikka kyllä meripojat minun mielestäni... aika... outoja ovat.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Alle 170 cm on pätkiä."
        t: Popcorn Bobrikov, tämän autonomisen Suoliston limbinen järjestelmä joka hallitsee!

        (Poistun hetkeksi!)

        Hyvä sinun on sanoa... Mikäkin metriheikki...


      • kurpizza kirjoitti:

        En haluakaanjn ellentää mitä nuo m-kirjaimet tarkoittivat... Ei se mitään Trotski, et sinä sentään (vielä) Shrekistä fantasioi... XD

        Vaikka kyllä meripojat minun mielestäni... aika... outoja ovat.

        MITEN ET... MITEN... MIH??? EN FANTASIOI SHREKISTÄ!

        Eivät ne nyt NIIN outoja ole...


      • icepicked kirjoitti:

        Hyvä sinun on sanoa... Mikäkin metriheikki...

        Lipputanko.

        155-156cm on ihan hyvä pituus... Me hobitit pidämme yhtä!


      • kurpizza kirjoitti:

        Lipputanko.

        155-156cm on ihan hyvä pituus... Me hobitit pidämme yhtä!

        Jaakossa ja pavunvarressa häi olisi pavunvarsi...


      • icepicked kirjoitti:

        MITEN ET... MITEN... MIH??? EN FANTASIOI SHREKISTÄ!

        Eivät ne nyt NIIN outoja ole...

        Sitähän minä sanoinkin... Ettet fantasioi Shrekistä, vaan meripojista...

        Sinähän sen tiedät. Itse en ole asiaan perehtynyt!


      • icepicked kirjoitti:

        Jaakossa ja pavunvarressa häi olisi pavunvarsi...

        Miksi tuo kuulostaa väärältä...?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sitähän minä sanoinkin... Ettet fantasioi Shrekistä, vaan meripojista...

        Sinähän sen tiedät. Itse en ole asiaan perehtynyt!

        No ensinnäkin univormut ovat hienompia kuin merimiesasut ja toisekseen...

        ...

        ???


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi tuo kuulostaa väärältä...?

        Selitäs nyt minullekin.


      • icepicked kirjoitti:

        Selitäs nyt minullekin.

        En miettinyt sen tarkemmin. Se vain kuulosti väärältä...


      • kurpizza kirjoitti:

        En miettinyt sen tarkemmin. Se vain kuulosti väärältä...

        Vähän kaikki saattaa joskus kuulostaa väärältä... Elintaso.


      • icepicked kirjoitti:

        No ensinnäkin univormut ovat hienompia kuin merimiesasut ja toisekseen...

        ...

        ???

        Ai menikös se märkäuni sittenkin niin, että univormu tyypit sitoivat meripoikia???

        Ja mitä toisekseen?


      • icepicked kirjoitti:

        Vähän kaikki saattaa joskus kuulostaa väärältä... Elintaso.

        Yeps.

        Munavaras.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ai menikös se märkäuni sittenkin niin, että univormu tyypit sitoivat meripoikia???

        Ja mitä toisekseen?

        En löydä sanoja... :(

        Luotaat liian syvälle sieluuni, Valkyria!


      • kurpizza kirjoitti:

        Yeps.

        Munavaras.

        Kirkkoveneen soutaja.


      • icepicked kirjoitti:

        Kirkkoveneen soutaja.

        Toimintaa luokkaretkelle, vaihtoehtona: Kirkkoveneretki...


      • kurpizza kirjoitti:

        Toimintaa luokkaretkelle, vaihtoehtona: Kirkkoveneretki...

        Luokkamme pojat olisivat heti "messissä."


      • icepicked kirjoitti:

        Luokkamme pojat olisivat heti "messissä."

        Messissä? Nyt meni ohi. Meillä ei ole sanaa käytetty muussa merkityksessä kuin mukana ja... noh... messissä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Messissä? Nyt meni ohi. Meillä ei ole sanaa käytetty muussa merkityksessä kuin mukana ja... noh... messissä.

        Mukana. Messissä? Jalkapalloilijassa?


      • icepicked kirjoitti:

        Mukana. Messissä? Jalkapalloilijassa?

        Täh?


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh?

        Messi on jalkapalloilija. Messissä. Messissä?


      • icepicked kirjoitti:

        Messi on jalkapalloilija. Messissä. Messissä?

        Aa, okei. Messissähän tarkoittaa myös sitä laivan ruokalaa... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Aa, okei. Messissähän tarkoittaa myös sitä laivan ruokalaa... XD

        Ahaa. En tiedä laivoista mitään.


      • icepicked kirjoitti:

        Ahaa. En tiedä laivoista mitään.

        En minäkään. Mitä nyt pikku tietoa jostain jäänyt päähän...


      • kurpizza kirjoitti:

        En minäkään. Mitä nyt pikku tietoa jostain jäänyt päähän...

        Minunhan pitäisi tietää.

        "Kuksia..."


      • icepicked kirjoitti:

        Minunhan pitäisi tietää.

        "Kuksia..."

        XD

        Kuksa, kuksia? XD


    • Huomenna on 14.päivä. ♥ Pääsen lukemaan lisää lastenkirjoja ja saan siinä ohella lisää "turhaa tietoa" (kuten isäni sanoisi) kreikan/rooman mytologiasta... Tosin... tuskin saan kirjaa vielä huomenna, mutta jos ensi viikon aikana... Kuljen muutenkin töissä...

      Maailmassa on paljon pässejä.

      • Haahhuilija

        Miks mää en älyy teiän jutuista mitää? D:


      • Haahhuilija kirjoitti:

        Miks mää en älyy teiän jutuista mitää? D:

        En minäkään aina älyä...

        Nyt puhumme...? Jostain.


      • Haahhuilija kirjoitti:

        Miks mää en älyy teiän jutuista mitää? D:

        Ensiksi aloitimme puhumalla nyrskytyksestä naistenvessassa ja nyt aihe näyttää olevan kielet ja Helvetin olemassaolo, sekä Paavola niminen "suuri opettaja"...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ensiksi aloitimme puhumalla nyrskytyksestä naistenvessassa ja nyt aihe näyttää olevan kielet ja Helvetin olemassaolo, sekä Paavola niminen "suuri opettaja"...

        Jos et katso, mitä "muuta kivaa" sitten teetkään?


      • icepicked kirjoitti:

        Jos et katso, mitä "muuta kivaa" sitten teetkään?

        Kuksii sinua?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuksii sinua?

        Paitsi että häi käyttäisi sanaa maata...


      • icepicked kirjoitti:

        Paitsi että häi käyttäisi sanaa maata...

        Nyrskyttää! Ei rödingei maata, sitä tehdään vaimoille ja naisille!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nyrskyttää! Ei rödingei maata, sitä tehdään vaimoille ja naisille!

        Oceanin sana oli hauskempi tuossa tilanteessa.... Aivan sama, mitä verbiä käyttää...



      • kurpizza kirjoitti:

        Oceanin sana oli hauskempi tuossa tilanteessa.... Aivan sama, mitä verbiä käyttää...

        Mikäs sana? Kerro miehellesi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mikäs sana? Kerro miehellesi!

        Kuksii...

        Trotski// Niinpä!


    • Siirrän...

      Missä Ocean käytti sitä?

    • Onko teillä noin huono muisti??

      "IT kuksi Trotskia perseeseen..."

      • Kenellä teillä? Minulla.

        Älä muistuta... Vaikka itse pyysinkin.


    • En jaksa lukea koko ketjua läpi. Vieläkö te nyrskytätte?

      • Vieläkin juttumme ovat siihen suuntaan kallellaan. Vieläkö mietit, mistä nk. nyrske tulee? Minäkin mietin.


    • Sinulla.

      Nasse// Puhuimme välissä jostain Paavolasta ja Helvetistä, Omgilin kamigaze-linnuista ja Trotskin meripoikien alistusfetissistä...

      • För helvete, mitä minä sanoin sinulle?

        Joka tapauksessa Itellan postimerkit ovat ällöjä.


      • Alistusfetissi on hyvin lähellä nyrskytystä. Nyrskytys on vähän sukua nylkytykselle, muuten.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Alistusfetissi on hyvin lähellä nyrskytystä. Nyrskytys on vähän sukua nylkytykselle, muuten.

        Lähellä miten?

        IT kertoi, että nylkytys on osa sanan alkuperää. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Lähellä miten?

        IT kertoi, että nylkytys on osa sanan alkuperää. XD

        No siten, että nyrskytykseen se fetissin äärellä piehtarointi kuitenkin johtaa. Tosin teidän tapauksessanne kaikki johtaa nyrskytykseen, mikä sekin vain vahvistaa epäilyni.


      • nasse_seta kirjoitti:

        No siten, että nyrskytykseen se fetissin äärellä piehtarointi kuitenkin johtaa. Tosin teidän tapauksessanne kaikki johtaa nyrskytykseen, mikä sekin vain vahvistaa epäilyni.

        Teoriaasi nuorten lapsellisuudestako? XD

        //Kurpizza, miten niin mitä nyt?


      • icepicked kirjoitti:

        Teoriaasi nuorten lapsellisuudestako? XD

        //Kurpizza, miten niin mitä nyt?

        "För helvete, mitä minä sanoin sinulle?"

        ^^ Miten niin?


      • icepicked kirjoitti:

        Teoriaasi nuorten lapsellisuudestako? XD

        //Kurpizza, miten niin mitä nyt?

        Ei, kun teoriaani siitä, että teillä 85 prosenttia aivotoiminnasta kuluu nyrskytykseen tai sen miettimiseen.


      • kurpizza kirjoitti:

        "För helvete, mitä minä sanoin sinulle?"

        ^^ Miten niin?

        Mitä minä sanoin sinulle univormuista ja sensellaisesta? Edelleenkin, Valkyria, katseesi lävistää minut!


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ei, kun teoriaani siitä, että teillä 85 prosenttia aivotoiminnasta kuluu nyrskytykseen tai sen miettimiseen.

        Ei nyt niin paljon sentään. Minulla kuluu vähintään 20% kaiken maailman mytologia hommiin ja vaihtelevasti 1-95% musiikkiin... Vittuilulle pitää myös jättää tilaa!


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä minä sanoin sinulle univormuista ja sensellaisesta? Edelleenkin, Valkyria, katseesi lävistää minut!

        Muistan erittäin hyvin, mitä sanoit.

        Aika taidokasta. Ottaen huomioon, etten näe sinua!


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei nyt niin paljon sentään. Minulla kuluu vähintään 20% kaiken maailman mytologia hommiin ja vaihtelevasti 1-95% musiikkiin... Vittuilulle pitää myös jättää tilaa!

        Jäähakulla menee 80 prosenttia.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ei, kun teoriaani siitä, että teillä 85 prosenttia aivotoiminnasta kuluu nyrskytykseen tai sen miettimiseen.

        Minun kohdallani olet täysin oikeassa, ikävä kyllä.


    • Trotski// Mitä nyt??

      Nasse// Nylkytys Rynkytys Nirskutus=Nyrskytys?

      • Joo. Nyt on nyrskeen alkuperä löytynyt. Jos saan joskus laivan, ristin sen MS Nyrskeeksi.

        (Vähän kuin tyrske.)


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo. Nyt on nyrskeen alkuperä löytynyt. Jos saan joskus laivan, ristin sen MS Nyrskeeksi.

        (Vähän kuin tyrske.)

        Yeps. XD


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        Yeps. XD

        Mä en vieläkään älyä...

        Oliko VeH mukana trollauksessa?



      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Mä en vieläkään älyä...

        Oliko VeH mukana trollauksessa?

        VeH loi nimimerkit: hyasinttiaratti, sokkapooni, hichakaff, hetalia, kiduuttaja, hekekeke, HeKeKeKee, VehH, Preppertovvz, hippinappula 14v, Jokutyyppi-19, Huomiohuora, omgili, minskintamine, e norjalainen, drollauz, nodoame, nightcore ja johny_derp.


      • nasse_seta kirjoitti:

        VeH loi nimimerkit: hyasinttiaratti, sokkapooni, hichakaff, hetalia, kiduuttaja, hekekeke, HeKeKeKee, VehH, Preppertovvz, hippinappula 14v, Jokutyyppi-19, Huomiohuora, omgili, minskintamine, e norjalainen, drollauz, nodoame, nightcore ja johny_derp.

        Nyt saatiin koko lista! Joskus olen epäillyt, että minulla menee siihen 99 prosenttia...

        Tyypillistä; kun Tukija pääsi paikalle, minun täytyy mennä saunaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt saatiin koko lista! Joskus olen epäillyt, että minulla menee siihen 99 prosenttia...

        Tyypillistä; kun Tukija pääsi paikalle, minun täytyy mennä saunaan.

        Polta se vahingossa. Niin meillä tehdään, kun ei huvita kylpeä.


    • Tukija vai sauna polttaa? XD

      Epäilen, että kaikilla VeHin tunnuksilla on sama salasana...

      • Jösses onneksi kukaan ei syytä Minua tuplatunnuksestani (ei Trotski)...

        Niin se varmaan on tai sitten jotain erittäin helppoa, mutta todennäköisesti sama ja lyhyt salasana kun pystyy kirjautumaan noin nopeasti ja spämmäämään.

        (Minkä takia suolistossa salasanan pitää pakosti oleman 20 merkkiä, eikä saa olla pidempää? Se on erittäin typerä idea, kuka sen keksikin toimesta, koska salasanan pituus lisää turvallisuutta.)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jösses onneksi kukaan ei syytä Minua tuplatunnuksestani (ei Trotski)...

        Niin se varmaan on tai sitten jotain erittäin helppoa, mutta todennäköisesti sama ja lyhyt salasana kun pystyy kirjautumaan noin nopeasti ja spämmäämään.

        (Minkä takia suolistossa salasanan pitää pakosti oleman 20 merkkiä, eikä saa olla pidempää? Se on erittäin typerä idea, kuka sen keksikin toimesta, koska salasanan pituus lisää turvallisuutta.)

        Sinä et trollaile ja hauku muita.

        Tämän tietokoneen salasana:
        -Pitää olla yli (en muista mikä se oli) merkkiä
        -Ei saa olle yli 16 merkkiä
        -Vähintään yksi isokirjain
        -Vähintään yksi pieni kirjain
        -Vähintään yksi numero
        -Vähintään yksi erikoismerkki.

        Siinä oli jopa minun mielikuvitus koetuksella!


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä et trollaile ja hauku muita.

        Tämän tietokoneen salasana:
        -Pitää olla yli (en muista mikä se oli) merkkiä
        -Ei saa olle yli 16 merkkiä
        -Vähintään yksi isokirjain
        -Vähintään yksi pieni kirjain
        -Vähintään yksi numero
        -Vähintään yksi erikoismerkki.

        Siinä oli jopa minun mielikuvitus koetuksella!

        Raamattu kieltää Minua olemasta tavoiltani mulkku ja vapaakasvatettu en ole...

        Tietoturva-asiantuntijoiden mukaan hyvä salasana on helposti muistettava lause, jossa on välilyöntejä, koska botit etsivät sanakirjoista sanoja ja asettavat perään numeroita; niillä menisi vuosia keksiä vaikka seuraavaa;
        "Trotski tykkaa nyskyttaa meripoikia arkisin ja viikonloppuna"
        (edellinen perustuu teidän keskusteluunne meripojista ja se on helppo muistaa!)

        Kuulostaa aika haastavalta tehtävältä tuollainen salasana.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Raamattu kieltää Minua olemasta tavoiltani mulkku ja vapaakasvatettu en ole...

        Tietoturva-asiantuntijoiden mukaan hyvä salasana on helposti muistettava lause, jossa on välilyöntejä, koska botit etsivät sanakirjoista sanoja ja asettavat perään numeroita; niillä menisi vuosia keksiä vaikka seuraavaa;
        "Trotski tykkaa nyskyttaa meripoikia arkisin ja viikonloppuna"
        (edellinen perustuu teidän keskusteluunne meripojista ja se on helppo muistaa!)

        Kuulostaa aika haastavalta tehtävältä tuollainen salasana.

        Missä kohti noin lukee? XD En edes ymmärrä tuon trollauksen hauskuutta... Kellään muulla ei ole kivaa...

        Keksin oman sanan... Ja kelpasi hyvin... X)


      • Sauna tietysti.


      • kurpizza kirjoitti:

        Missä kohti noin lukee? XD En edes ymmärrä tuon trollauksen hauskuutta... Kellään muulla ei ole kivaa...

        Keksin oman sanan... Ja kelpasi hyvin... X)

        Yleisesti ottaen monissa kohdissa jos ensiksi määritellään sanan "mulkku" (ihmisestä puhuttaessa) merkitys... Kielletään esteiden asettaminen sokeiden tielle ja vaikka mitä muuta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Yleisesti ottaen monissa kohdissa jos ensiksi määritellään sanan "mulkku" (ihmisestä puhuttaessa) merkitys... Kielletään esteiden asettaminen sokeiden tielle ja vaikka mitä muuta...

        Raamattu kieltää sinua myös makaamasta miesten kanssa kuten naisten kanssa maataan. Noudatatko sitä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Yleisesti ottaen monissa kohdissa jos ensiksi määritellään sanan "mulkku" (ihmisestä puhuttaessa) merkitys... Kielletään esteiden asettaminen sokeiden tielle ja vaikka mitä muuta...

        Okeis... Joku osasi ennakoida suoliston kehittämisen...


      • icepicked kirjoitti:

        Raamattu kieltää sinua myös makaamasta miesten kanssa kuten naisten kanssa maataan. Noudatatko sitä?

        Noudatan.


    • Seuraavan osan nimi tulee olemaan 'Vakkariklubben'! Joka muuta väittää niin...

      • Ai tällaisen keskustelun vai suolistotarinan?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ai tällaisen keskustelun vai suolistotarinan?

        Tälläisen keskustelun! Minulla on keskeneräinen suolistotarina...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tälläisen keskustelun! Minulla on keskeneräinen suolistotarina...

        Minullakin on kohta suolistotarina. Siinä on undulaatteja ja mylittleponeja, jotka panen tehosekoittimeen ja joista valan kynttilöitä, talipalloja ja joulukuusenkoristeita.

        Voi helvetti että olen kiukkuinen!!!!! Voi vitun perkeleen kuustoista kun on kaikenmaailman kananaivoa koko palsta täynnä perkele!


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minullakin on kohta suolistotarina. Siinä on undulaatteja ja mylittleponeja, jotka panen tehosekoittimeen ja joista valan kynttilöitä, talipalloja ja joulukuusenkoristeita.

        Voi helvetti että olen kiukkuinen!!!!! Voi vitun perkeleen kuustoista kun on kaikenmaailman kananaivoa koko palsta täynnä perkele!

        Minua vitutti noin eilen ja meinasin häippästä palstalta. Tänään soi liikaa Klamydia päässä, joten en voi vittuuntua yhtä pahasti.

        http://www.youtube.com/watch?v=HAciM7rZJhY

        Yksinkertaisia riimejä kertsissä, mutta päääääässä soiiiiiii....


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minullakin on kohta suolistotarina. Siinä on undulaatteja ja mylittleponeja, jotka panen tehosekoittimeen ja joista valan kynttilöitä, talipalloja ja joulukuusenkoristeita.

        Voi helvetti että olen kiukkuinen!!!!! Voi vitun perkeleen kuustoista kun on kaikenmaailman kananaivoa koko palsta täynnä perkele!

        Eipäs nyt ruveta väkivaltaisiksi!

        Kuiskaan: ruvetaan vaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Eipäs nyt ruveta väkivaltaisiksi!

        Kuiskaan: ruvetaan vaan.

        Luotsina en oikein voi sanoa tarinaan juuta tai jaata, mutta odotan sitä innolla...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minua vitutti noin eilen ja meinasin häippästä palstalta. Tänään soi liikaa Klamydia päässä, joten en voi vittuuntua yhtä pahasti.

        http://www.youtube.com/watch?v=HAciM7rZJhY

        Yksinkertaisia riimejä kertsissä, mutta päääääässä soiiiiiii....

        http://www.youtube.com/watch?v=Lr0J0pKaXsM

        Tälläistä tulee Minun kuulokkeistani... Eilen oli omituinen sapatti; Suolistossa hölmöiltiin ja Minä tulin messiaanisen juutalaisen servaamaksi... Ja seuraavana päivänä Trotski väittää halunneensa puhua Helvetistä, josta käsitykseni eilen muuttui em. messiaanisen juutalaisen toimesta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minua vitutti noin eilen ja meinasin häippästä palstalta. Tänään soi liikaa Klamydia päässä, joten en voi vittuuntua yhtä pahasti.

        http://www.youtube.com/watch?v=HAciM7rZJhY

        Yksinkertaisia riimejä kertsissä, mutta päääääässä soiiiiiii....

        Minä en siedä enää YHTÄÄN PONIA!!!! PERKELE! Käyn hakemassa naapurin lapsilta ponit pois, ja sahaan niiltä päät. Sitten hautaan ne kukkapenkkiin ja teen ponien hautausmaan. AAARRRRGHHH.

        Yhdeltä ponilta kaivan pelkät silmät pois, ja panen niihin kakkukynttilät. Olen jo hakemassa roikkaa, että saan viritettyä ledivalot tähän... luuletko että satanismiteema sopisi tähän? Klamydia soi sitten taustalla, tää on taidetta.

        VOI PERKELEEEN PERKELE NYT EN SUOSITTELE KYLLÄ ÄRSYTTÄMÄÄN VITTU NIINKU YHTÄÄN VOI VITUN SAATANAN PERKELE &%%&&%%


      • icepicked kirjoitti:

        Eipäs nyt ruveta väkivaltaisiksi!

        Kuiskaan: ruvetaan vaan.

        No kaivetaanhan barbeiltakin aina päät pois. Tai jos olet poika, niin et ehkä tiennyt sitä. Mutta sillä lailla tytöt aina aloittavat barbileikin, ihan totta.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä en siedä enää YHTÄÄN PONIA!!!! PERKELE! Käyn hakemassa naapurin lapsilta ponit pois, ja sahaan niiltä päät. Sitten hautaan ne kukkapenkkiin ja teen ponien hautausmaan. AAARRRRGHHH.

        Yhdeltä ponilta kaivan pelkät silmät pois, ja panen niihin kakkukynttilät. Olen jo hakemassa roikkaa, että saan viritettyä ledivalot tähän... luuletko että satanismiteema sopisi tähän? Klamydia soi sitten taustalla, tää on taidetta.

        VOI PERKELEEEN PERKELE NYT EN SUOSITTELE KYLLÄ ÄRSYTTÄMÄÄN VITTU NIINKU YHTÄÄN VOI VITUN SAATANAN PERKELE &%%&&%%

        Kuuntele kappale "Satanismia" ennen kuin rupeat satanistiksi... XD Vai Nasse taitaakin olla ensimmäinen "Poni listi"


      • nasse_seta kirjoitti:

        No kaivetaanhan barbeiltakin aina päät pois. Tai jos olet poika, niin et ehkä tiennyt sitä. Mutta sillä lailla tytöt aina aloittavat barbileikin, ihan totta.

        *Järkytyin*

        Minä olen aina pitänyt naisia kauniina ja tavoiltaaltaan miehiä vähemmän saastuneina, mutta nyt sinä yrität pilata vanhan ihmiskuvani... Ketkä tytöt tunnustaa tuollaista sadismia? Oletko poikkeus? Oliko leikissä useita henkilöitä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuuntele kappale "Satanismia" ennen kuin rupeat satanistiksi... XD Vai Nasse taitaakin olla ensimmäinen "Poni listi"

        Minusta tuntuu, että taidan mennä kävelylle. Metsään. Luonnon rauh AAAARARRRRAAAGH SIELLÄ ON LINTUJA!!!! VOI VITTU SIELLÄ ON LINTUJA!

        Mutta on siellä rottiakin. Eli teen pienen lenkin ja rauhoitun rottien rapistelua kuunnellessani.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *Järkytyin*

        Minä olen aina pitänyt naisia kauniina ja tavoiltaaltaan miehiä vähemmän saastuneina, mutta nyt sinä yrität pilata vanhan ihmiskuvani... Ketkä tytöt tunnustaa tuollaista sadismia? Oletko poikkeus? Oliko leikissä useita henkilöitä?

        Ei sille voi mitään. Kuuluu vain plop, ja pää on irti. Ja minä leikin ihan kiltisti.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *Järkytyin*

        Minä olen aina pitänyt naisia kauniina ja tavoiltaaltaan miehiä vähemmän saastuneina, mutta nyt sinä yrität pilata vanhan ihmiskuvani... Ketkä tytöt tunnustaa tuollaista sadismia? Oletko poikkeus? Oliko leikissä useita henkilöitä?

        Duh. Niitä oli vaikea pukea ja piti käyttää roisia keinoja. Muistaakseni yhdessä leikissä kaverini kanssa hakkasin semmoista miesbarbia sängyn laitaan (naisbarbi oli tappamassa sitä) ja sitten siltä nukelta lähti jalat irti. Räkätettiin naama punaisena, mutta jälkeen päin vitutti, kun hyvä nukke meni paskaksi.

        Sori IT XD Mutta barbit eivät muutenkaan ole hyvä naiskuva lapsille...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *Järkytyin*

        Minä olen aina pitänyt naisia kauniina ja tavoiltaaltaan miehiä vähemmän saastuneina, mutta nyt sinä yrität pilata vanhan ihmiskuvani... Ketkä tytöt tunnustaa tuollaista sadismia? Oletko poikkeus? Oliko leikissä useita henkilöitä?

        Tuo kuulostaa hyvin väärältä. Päiväkodin pihalla harjoitettiin kuvatunlaista sadismia tyttöjen toimesta...

        Kuule, miten onnistut samaan aikaan noudattamaan käskyä ja... tiedät kyllä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Duh. Niitä oli vaikea pukea ja piti käyttää roisia keinoja. Muistaakseni yhdessä leikissä kaverini kanssa hakkasin semmoista miesbarbia sängyn laitaan (naisbarbi oli tappamassa sitä) ja sitten siltä nukelta lähti jalat irti. Räkätettiin naama punaisena, mutta jälkeen päin vitutti, kun hyvä nukke meni paskaksi.

        Sori IT XD Mutta barbit eivät muutenkaan ole hyvä naiskuva lapsille...

        Nasse, kuinka voi leikkiä tappamista kiltisti? För helvete! Olen hämmentynyt...

        Kurpizza, onnistuit Nassen kanssa raiskaamaan näkemykseni naisista täydellisesti, nyt en edes tiedä mitä ajatella... Miksi noin naisen harjoittamaa perheväkivaltaa kuvaava leikki? Onko kaverisi miehiä vihaava feministi?


      • kurpizza kirjoitti:

        Duh. Niitä oli vaikea pukea ja piti käyttää roisia keinoja. Muistaakseni yhdessä leikissä kaverini kanssa hakkasin semmoista miesbarbia sängyn laitaan (naisbarbi oli tappamassa sitä) ja sitten siltä nukelta lähti jalat irti. Räkätettiin naama punaisena, mutta jälkeen päin vitutti, kun hyvä nukke meni paskaksi.

        Sori IT XD Mutta barbit eivät muutenkaan ole hyvä naiskuva lapsille...

        X'D En minä ole koskaan hakannut barbia. Tosin, olin niin hämmentynyt niistä etten tiennyt mitä olisin niiden kanssa tehnyt.


      • icepicked kirjoitti:

        Tuo kuulostaa hyvin väärältä. Päiväkodin pihalla harjoitettiin kuvatunlaista sadismia tyttöjen toimesta...

        Kuule, miten onnistut samaan aikaan noudattamaan käskyä ja... tiedät kyllä.

        Niin kuulostaa, härre gyd! Mitä flickans leikkiä tuo on...

        Rödingit eivät ole miehiä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nasse, kuinka voi leikkiä tappamista kiltisti? För helvete! Olen hämmentynyt...

        Kurpizza, onnistuit Nassen kanssa raiskaamaan näkemykseni naisista täydellisesti, nyt en edes tiedä mitä ajatella... Miksi noin naisen harjoittamaa perheväkivaltaa kuvaava leikki? Onko kaverisi miehiä vihaava feministi?

        Olet suloinen, kun järkytyt naisten tekemisistä... :)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nasse, kuinka voi leikkiä tappamista kiltisti? För helvete! Olen hämmentynyt...

        Kurpizza, onnistuit Nassen kanssa raiskaamaan näkemykseni naisista täydellisesti, nyt en edes tiedä mitä ajatella... Miksi noin naisen harjoittamaa perheväkivaltaa kuvaava leikki? Onko kaverisi miehiä vihaava feministi?

        Ei, kun pitelet vain sitä letukkaa hyppysissäsi ja mietit että vaihdanko tälle vaikka hameen jossa on glitteriä ja oho, sen pää on irti. Vannon etten koskaan yrittänyt tappaa barbia.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nasse, kuinka voi leikkiä tappamista kiltisti? För helvete! Olen hämmentynyt...

        Kurpizza, onnistuit Nassen kanssa raiskaamaan näkemykseni naisista täydellisesti, nyt en edes tiedä mitä ajatella... Miksi noin naisen harjoittamaa perheväkivaltaa kuvaava leikki? Onko kaverisi miehiä vihaava feministi?

        Kaverini oli narsisti.

        Äläs nyt! Ei barbeilla voi leikkiä sievästi. Vaikka yrittäisit kuinka sievästi harjata hiuksia niin niskat kääntyy nurin ja huonoissa nukeissa lähtee pää irti. *Plops* Toinen huijaus: Avaa kauniit pitkät hiukset ponihännältä ja paljastuu, että barbilla on hemulihiukset; keskeltä kalju. Plus niiltä lähti jalkojakin irti ja kengät olivat aina hukassa. Mutta se oli raakaa, kun tungettiin barbille väärä pää kaulan jatkeeksi... XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Niin kuulostaa, härre gyd! Mitä flickans leikkiä tuo on...

        Rödingit eivät ole miehiä!

        Hetkinen, selitäs nyt. Jos minä en ole mies, miten voit harrastaa håmånyrskytystä minun kanssani? Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta..?

        Muistuu mieleen eräs laulu...


      • icepicked kirjoitti:

        Olet suloinen, kun järkytyt naisten tekemisistä... :)

        Joo, hänpä ei edes tiedä mitä naistenvessoissa tapahtuu. Ja edes sitä, että miltä siellä näyttää. Minä kävin yliopistolla miesten vessassa, kun naisten vessa oli varattu. Kaverit tarkistivat etukäteen, ettei siellä ole ketään ja etten häiritse. No, kävin siellä ja takaisin tullessani totesin, että olipa se siisti. Nämä tietysti ihmettelivät, että miten niin siisti, onko naisten vessa likaisempi? No on! Järjestin vuorostani vierailun naistenvessaan, ja kyllähän hyö olivat järkyttyneitä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kaverini oli narsisti.

        Äläs nyt! Ei barbeilla voi leikkiä sievästi. Vaikka yrittäisit kuinka sievästi harjata hiuksia niin niskat kääntyy nurin ja huonoissa nukeissa lähtee pää irti. *Plops* Toinen huijaus: Avaa kauniit pitkät hiukset ponihännältä ja paljastuu, että barbilla on hemulihiukset; keskeltä kalju. Plus niiltä lähti jalkojakin irti ja kengät olivat aina hukassa. Mutta se oli raakaa, kun tungettiin barbille väärä pää kaulan jatkeeksi... XD

        Juu jalat lähti kans usein irti. *muistelee haikeana*


      • icepicked kirjoitti:

        Hetkinen, selitäs nyt. Jos minä en ole mies, miten voit harrastaa håmånyrskytystä minun kanssani? Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta..?

        Muistuu mieleen eräs laulu...

        Kaikki on mahdollista lapsi, kuten huomasit siitä että vastasin kysymykseesi ennen kuin kysyit!

        "Me buurit olemme miehiä ja miehinä aiomme kuolla; saa raukat ja kommarit..."


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo, hänpä ei edes tiedä mitä naistenvessoissa tapahtuu. Ja edes sitä, että miltä siellä näyttää. Minä kävin yliopistolla miesten vessassa, kun naisten vessa oli varattu. Kaverit tarkistivat etukäteen, ettei siellä ole ketään ja etten häiritse. No, kävin siellä ja takaisin tullessani totesin, että olipa se siisti. Nämä tietysti ihmettelivät, että miten niin siisti, onko naisten vessa likaisempi? No on! Järjestin vuorostani vierailun naistenvessaan, ja kyllähän hyö olivat järkyttyneitä.

        Mitä? Miesten vessoissa on (ainakin kouluissa ja tietyissä julkisissa rakennuksissa) piirretty "hassuja" asioita joita piirtäjä ei tule koskaan saavuttamaan ja sitten useita nimiä, sekä kirosanoja löytyi kanssa ja joku oli piirtänyt pokemoneja...


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo, hänpä ei edes tiedä mitä naistenvessoissa tapahtuu. Ja edes sitä, että miltä siellä näyttää. Minä kävin yliopistolla miesten vessassa, kun naisten vessa oli varattu. Kaverit tarkistivat etukäteen, ettei siellä ole ketään ja etten häiritse. No, kävin siellä ja takaisin tullessani totesin, että olipa se siisti. Nämä tietysti ihmettelivät, että miten niin siisti, onko naisten vessa likaisempi? No on! Järjestin vuorostani vierailun naistenvessaan, ja kyllähän hyö olivat järkyttyneitä.

        Ei edes tiennyt rintaliivien koista. (koko->koista???) Suloista. Minä tiedän jo ihan suvun puolesta.

        Trotskintäti1: Voi vitsi kun nämä kaarituet hiertävät! *nostelee olkaimiaan*
        Trotskintäti2: Joo ja joskus tuntuu, etteivät tissit mahdu kuppeihin, vaikka ne olisivat miten isot! *kähmii itseään*
        Minä9v: :(


      • icepicked kirjoitti:

        Ei edes tiennyt rintaliivien koista. (koko->koista???) Suloista. Minä tiedän jo ihan suvun puolesta.

        Trotskintäti1: Voi vitsi kun nämä kaarituet hiertävät! *nostelee olkaimiaan*
        Trotskintäti2: Joo ja joskus tuntuu, etteivät tissit mahdu kuppeihin, vaikka ne olisivat miten isot! *kähmii itseään*
        Minä9v: :(

        Minun ei ole koskaan tarvinnut tukea rintojani johtuen ruumiinrakenteestani; eikä tätini kerro tisseistään toisin kuin sinulla.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei edes tiennyt rintaliivien koista. (koko->koista???) Suloista. Minä tiedän jo ihan suvun puolesta.

        Trotskintäti1: Voi vitsi kun nämä kaarituet hiertävät! *nostelee olkaimiaan*
        Trotskintäti2: Joo ja joskus tuntuu, etteivät tissit mahdu kuppeihin, vaikka ne olisivat miten isot! *kähmii itseään*
        Minä9v: :(

        XD Ei hittolainen.... XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista lapsi, kuten huomasit siitä että vastasin kysymykseesi ennen kuin kysyit!

        "Me buurit olemme miehiä ja miehinä aiomme kuolla; saa raukat ja kommarit..."

        Minkäslaisen kosmisen porsaanreiän sinä oikein löysit? Kaikki on mahdollista; ei Jumala huomaa, jos vähän huijaamme.


      • icepicked kirjoitti:

        Minkäslaisen kosmisen porsaanreiän sinä oikein löysit? Kaikki on mahdollista; ei Jumala huomaa, jos vähän huijaamme.

        Mutta Fingerporissakin luki, ettei miehen kanssa voi maata samalla tavalla kuin naisen kanssa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minun ei ole koskaan tarvinnut tukea rintojani johtuen ruumiinrakenteestani; eikä tätini kerro tisseistään toisin kuin sinulla.

        Hitto jos näkisin miehen rintsikkaostoksilla Stokkalla! XD

        Paitsi etten käy Stokkalla; se on porvarimesta.

        Koko sukuni on jotenkin kieroutunutta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta Fingerporissakin luki, ettei miehen kanssa voi maata samalla tavalla kuin naisen kanssa...

        Ei voikaan. Siihenkin on onneksi keinonsa...


      • icepicked kirjoitti:

        Ei voikaan. Siihenkin on onneksi keinonsa...

        Arvasinko laulun oikein, jos en kerro se laulu joka tuli mieleen, kerro lapsi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Arvasinko laulun oikein, jos en kerro se laulu joka tuli mieleen, kerro lapsi!

        Ei mennyt lähellekään, sillä en ole edes koskaan kuullut tuota... Minulle tuli mieleen Frederikin Ladyboy. XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mitä? Miesten vessoissa on (ainakin kouluissa ja tietyissä julkisissa rakennuksissa) piirretty "hassuja" asioita joita piirtäjä ei tule koskaan saavuttamaan ja sitten useita nimiä, sekä kirosanoja löytyi kanssa ja joku oli piirtänyt pokemoneja...

        Niin on. Huomattavasti enemmän näitä anatomia-aiheisia piirroksia ja runoja on naisten vessassa. Naisten vessassa työt ovat paljon kursailemattomampia ja miten sanoisin; luovempia.


      • icepicked kirjoitti:

        Hitto jos näkisin miehen rintsikkaostoksilla Stokkalla! XD

        Paitsi etten käy Stokkalla; se on porvarimesta.

        Koko sukuni on jotenkin kieroutunutta...

        Usein käyvät. Ostavat naisilleen alusasuja. Yksi ex-naapurini meni nimenomaan Stokkalle ostamaan liivejä naisystävälleen, ja IT:een tavoin koot eivät olleet aiemmin juolahtaneet mieleen.

        Tilanne johti siihen, että kolme eri kokoista ja mallista myyjätärneitiä seisoi vierekkäin, ja mies selitti siinä, että vähän niin kuin tässä tällä keskimmäisellä tämä olkapäiden rakenne, mutta täytteiden runsaus on ehkä tätä vasemman puoleista lähinnä ja sitten toisaalta...


      • nasse_seta kirjoitti:

        Usein käyvät. Ostavat naisilleen alusasuja. Yksi ex-naapurini meni nimenomaan Stokkalle ostamaan liivejä naisystävälleen, ja IT:een tavoin koot eivät olleet aiemmin juolahtaneet mieleen.

        Tilanne johti siihen, että kolme eri kokoista ja mallista myyjätärneitiä seisoi vierekkäin, ja mies selitti siinä, että vähän niin kuin tässä tällä keskimmäisellä tämä olkapäiden rakenne, mutta täytteiden runsaus on ehkä tätä vasemman puoleista lähinnä ja sitten toisaalta...

        XD Onhan se hankalaa, jos ei ole aiemmin tullut ajatelleeksi asiaa...


    • Alakerrasta äiti sanoi: "Tuo nainen nussutteli kummituksen kanssa"

      XD

      • "Nussutella." Oksennan kohta.


      • icepicked kirjoitti:

        "Nussutella." Oksennan kohta.

        Minä taas räkätän täällä. Yhtäkkiä kuuluu tuollainen kommentti alakerrasta... XD


      • Sinisiipinen
        kurpizza kirjoitti:

        Minä taas räkätän täällä. Yhtäkkiä kuuluu tuollainen kommentti alakerrasta... XD

        Harvinaisen surkea olo..
        Ensiksi joku älykääpiö oli lisännyt liikaa puita ja saunassa oli melkein 140°C.. ja kylpyhuoneessa lenteli valtava yöperhonen.. ja nyt (jo) yritän nukkua kuumavesipullon ja kylmän käärmeen kanssa. Ja naamassani on hammastahnaa. Ja siellä ulkona ukkostaa ja sataa kaatamalla. . Ja tajusin juuri että minulla on ikkuna auki. Hyvin menee.


      • Sinisiipinen kirjoitti:

        Harvinaisen surkea olo..
        Ensiksi joku älykääpiö oli lisännyt liikaa puita ja saunassa oli melkein 140°C.. ja kylpyhuoneessa lenteli valtava yöperhonen.. ja nyt (jo) yritän nukkua kuumavesipullon ja kylmän käärmeen kanssa. Ja naamassani on hammastahnaa. Ja siellä ulkona ukkostaa ja sataa kaatamalla. . Ja tajusin juuri että minulla on ikkuna auki. Hyvin menee.

        Täälläkin ukkostaa, ja toivon, etteivät hyttyset suorita joukkoinvaasiota nukkuessani... Ukkonen on kymmenen kilometrin päässä, käskin juuri, eikä täällä vielä sada.


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Täälläkin ukkostaa, ja toivon, etteivät hyttyset suorita joukkoinvaasiota nukkuessani... Ukkonen on kymmenen kilometrin päässä, käskin juuri, eikä täällä vielä sada.

        Pienenä (5v) sidoin barbeja ympäri taloa. Se oli kai jotenkin kiihottavaa. Ja muistan kun kymmenenvuotiaana otin pikkusiskon barbeilta aina vaatteet pois ja hinkkasin niitä toisiaan vasten... en yleensä ole mikään tee-se-itse-mies mutta nukkeseksi ilmeisesti oli poikkeus...


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Pienenä (5v) sidoin barbeja ympäri taloa. Se oli kai jotenkin kiihottavaa. Ja muistan kun kymmenenvuotiaana otin pikkusiskon barbeilta aina vaatteet pois ja hinkkasin niitä toisiaan vasten... en yleensä ole mikään tee-se-itse-mies mutta nukkeseksi ilmeisesti oli poikkeus...

        Meillä oli serkun vanhoja koottavia nukkeja, joilta pystyi vaihtamaan hiuksia ja käsiä jne. No, minä en jotenkin tajunnut leikin ideaa, koska purin nuket osiin ja lajittelin osat.

        Kerran onnistuin sitomaan itseni lampunjalkaan. XD


    • mr.näätä
    • (Nostan tämän ketjun ylös!)

      Matteus 10:28 Och frukten icke för dem som väl kunna dräpa kroppen, men icke hava makt att dräpa själen, utan frukten fastmer honom som har makt att FÖRGÖRA BÅDE SJÄL OCH KROPP I GEHENNA. --
      (Svenska bibel 1917)

      Ruotsalaisten vanhempi käännös vuodelta 1917 käyttää vastoin suomen 1938-käännöksen sanoja "förgöra" (suom. "tuhota!") molemmat sielun ja ruumiin Gehennassa (huom: ei käytä sanaa "i helvetet" vaan i Gehenna), jonka suomalaiset versiot ovat perinteisesti kääntäneet helvetiksi.

      (Matt 10:28: Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.)
      (Suomalainen 1938)

      Pitäisi varmaan tehdä Gehenna-jutuilleni oma ketju... Mutta tämän viestin pääsanoma oli nostaa tämä ketju ylös näitten vaatimusketjujen jälkeen!

      • Onko sinulla jonkinmoinen pakkomielle Raamatun tekstien spämmimiseen palstalle?

        Odota vain hetki.... ;)


      • icepicked kirjoitti:

        Onko sinulla jonkinmoinen pakkomielle Raamatun tekstien spämmimiseen palstalle?

        Odota vain hetki.... ;)

        Kyllä on, sen vuoksi aion tehdä oman ketjun Gehennalle... (Tarkoitus oli nostaa tämä ketju esiin noitten Rapen ja VeHin toilailujen jäljiltä!)

        VeH sai bännit, lue etusivulla uusin ketju!


      • icepicked kirjoitti:

        Onko sinulla jonkinmoinen pakkomielle Raamatun tekstien spämmimiseen palstalle?

        Odota vain hetki.... ;)

        Odota hetki mitä????


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Odota hetki mitä????

        Netti kusi. Odota, jotta näkisit, 5 minuuttia enää! Vehin bannit tulivat minulle ihan puskista, koska en odottanut ylläpidon oikeasti tekevän hänelle mitään.


      • icepicked kirjoitti:

        Netti kusi. Odota, jotta näkisit, 5 minuuttia enää! Vehin bannit tulivat minulle ihan puskista, koska en odottanut ylläpidon oikeasti tekevän hänelle mitään.

        Tuskin odotti kukaan muukaan, mutta nyt se pyytää siinä linkissä sinua olemaan pilaamatta sen mainetta! "För helvete! Trotski en ole kamala!" naurattaa kuin Kotkot ja Vajakkitorsot...


    • "People who dismiss the unemployed and dependent as “parasites” fail to understand economics and parasitism. A successful parasite is one that is not recognized by it’s host, one that can make it’s host work for it without appearing as a burden. Such is the ruling class in a capitalist society.”
      — Jason Read

      Jos sinä saat spämmiä Raamattua, saan minä spämmiä kommunismia! Totuuden sanoja!

    • "Russia needs a strong state power and must have it. But I am not calling for totalitarianism."
      - Vladimir Putin

      Spämmätään sitten jotakin muuta kunnes joskus kirjoitan Gehennalle oman ketjun...



      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jokaista jota tuo naurattaa pitäisi lyödä... Tuo on ehdottomasti maailman huonoin vitsi (ainakin toivon niin sillä jos se olisi tositapahtuma).

        Tälläistä soi kuulokkeista;
        http://m.youtube.com/watch?v=cwiTPOzPJu4

        Lyö vaan, nauroin tuolle kolme minuuttia kierien lattialla... XD

        Voi, olet kovin ihastunut Voltaireesi.


      • icepicked kirjoitti:

        Lyö vaan, nauroin tuolle kolme minuuttia kierien lattialla... XD

        Voi, olet kovin ihastunut Voltaireesi.

        Koska hän todisti Minulle ettei kaikki nykymusiikki jouda helvetteen, mutta siitä huolimatta arvostan enemmän Putinia joka antoi sinun unelmavaltiosi Kuuban velat anteeksi, lapsi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska hän todisti Minulle ettei kaikki nykymusiikki jouda helvetteen, mutta siitä huolimatta arvostan enemmän Putinia joka antoi sinun unelmavaltiosi Kuuban velat anteeksi, lapsi.

        Kuubasta puuttuu sananvapaus, mutta muuten se on hieno valtio. Ei se unelmani kuitenkaan ole.

        Tukija


      • icepicked kirjoitti:

        Kuubasta puuttuu sananvapaus, mutta muuten se on hieno valtio. Ei se unelmani kuitenkaan ole.

        Tukija

        Kommunismi ja sananvapaus eivät sovi yhteen, lapsi. Tarkoitat varmaan, että punavihervasemmistolaisille ja kulttuurimarxisteille pitäisi antaa sananvapaus ja muilta pois.

        Nauran tuolle VeH -keskustelulle demissä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kommunismi ja sananvapaus eivät sovi yhteen, lapsi. Tarkoitat varmaan, että punavihervasemmistolaisille ja kulttuurimarxisteille pitäisi antaa sananvapaus ja muilta pois.

        Nauran tuolle VeH -keskustelulle demissä!

        Eivät myöskään kapitalismi ja sananvapaus, min såta. Kapitalismi kohtaa loppunsa, tai muuten ihmiskunta tuhoutuu viidenkymmenen vuoden sisällä!


      • icepicked kirjoitti:

        Eivät myöskään kapitalismi ja sananvapaus, min såta. Kapitalismi kohtaa loppunsa, tai muuten ihmiskunta tuhoutuu viidenkymmenen vuoden sisällä!

        Onko mielestäsi maailmassa yhtäkään valtiota joka on koskaan onnistunut saavuttamaan kommunistisen yhteiskuntajärjestelmän? Vai onko niistä jokainen jäänyt "proletariaatin diktatuuriksi"? Jos niistä jokainen on jäänyt proletariaatin diktatuuriksi miten edes marxistien märkäuni kaikkien maailman työläisten yhdistämisestä ilman kansallisvaltioita on mahdollinen?

        Jos kaikki kuluttaisivat energiaa kuin Pohjois-Korea niin varmaan maailman elinikä lisääntyisi, samaa mieltä! Mutta entä Kiina? Ne tuhlaa luonnonvaroja!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Onko mielestäsi maailmassa yhtäkään valtiota joka on koskaan onnistunut saavuttamaan kommunistisen yhteiskuntajärjestelmän? Vai onko niistä jokainen jäänyt "proletariaatin diktatuuriksi"? Jos niistä jokainen on jäänyt proletariaatin diktatuuriksi miten edes marxistien märkäuni kaikkien maailman työläisten yhdistämisestä ilman kansallisvaltioita on mahdollinen?

        Jos kaikki kuluttaisivat energiaa kuin Pohjois-Korea niin varmaan maailman elinikä lisääntyisi, samaa mieltä! Mutta entä Kiina? Ne tuhlaa luonnonvaroja!

        Onko maailmassa koskaan ollut toimivaa kapitalistista valtiota?

        Proletariaatin diktatuuria ei ole koskaan ollutkaan! Vain valtionkapitalismia, jossa valtio on ottanut riistäjän roolin tehtailijoiden ynnä muiden maanomistajien sijaan.
        Pohjois-Korea? Valtionkapitalistinen monarkia.
        Kiina? Kapitalismia sosialismin viitassa.
        Kuuba? Diktatuurista sosialismia.
        Neuvostoliitto? Niinikään valtionkapitalistista tyranniaa ja diktatuurista sosialismia.

        TÄHÄN EMME PYRI.


      • icepicked kirjoitti:

        Onko maailmassa koskaan ollut toimivaa kapitalistista valtiota?

        Proletariaatin diktatuuria ei ole koskaan ollutkaan! Vain valtionkapitalismia, jossa valtio on ottanut riistäjän roolin tehtailijoiden ynnä muiden maanomistajien sijaan.
        Pohjois-Korea? Valtionkapitalistinen monarkia.
        Kiina? Kapitalismia sosialismin viitassa.
        Kuuba? Diktatuurista sosialismia.
        Neuvostoliitto? Niinikään valtionkapitalistista tyranniaa ja diktatuurista sosialismia.

        TÄHÄN EMME PYRI.

        Jos kapitalismi ei mielestäsi "toimi" sinun kannattaisi panostaa uuden toimivan idean luomiseen, ei yrittää sitä missä Marx ja kumppanit toilailivat; Marx ei ole edes kertonut MITEN siihen hänen fantasioimaansa valtiomalliin pystytään saapumaan, sen sijaan ainut mitä Marx on sanonut on millaista siellä valtiossa on.

        Myönnät siis ettei rödingit ole pystyneet edes saavuttamaan ensimmäistä vaihetta kommunismiin siirtymisessä, jos proletariaatin diktatuureja ei ole koskaan ollut...

        Mikäli ihmiskunta ei ole onnistunut saavuttamaan edes tuota "siirtymävaihetta" vaan aina se sankari jonka piti pelastaa maailma onkin päästyään vallankammariin alkanut yksinvaltiaaksi ja lahtariksi, sekä toiminut samalla tavalla kuin kapitalistit, mikä antaa aihetta uskoa että yksikään johtaja pystyisi tulevaisuudessa parempaan kuin nämä menneisyytemme esimerkit?

        Mihin pyritte? Millainen henkilö johtaisi ihmisjoukkoja kohti kommunismia ja pitäisi tämän valtioutopian pystyssä? Kuka nykyihmisistä mielestäsi kelpaa johtajaksi?

        Vai uskotko että jokainen maailman työläinen pystyy hallitsemaan yhdessä vaikka olisi mieleltään köyhä jonne tai kateellinen vanha narsu?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jos kapitalismi ei mielestäsi "toimi" sinun kannattaisi panostaa uuden toimivan idean luomiseen, ei yrittää sitä missä Marx ja kumppanit toilailivat; Marx ei ole edes kertonut MITEN siihen hänen fantasioimaansa valtiomalliin pystytään saapumaan, sen sijaan ainut mitä Marx on sanonut on millaista siellä valtiossa on.

        Myönnät siis ettei rödingit ole pystyneet edes saavuttamaan ensimmäistä vaihetta kommunismiin siirtymisessä, jos proletariaatin diktatuureja ei ole koskaan ollut...

        Mikäli ihmiskunta ei ole onnistunut saavuttamaan edes tuota "siirtymävaihetta" vaan aina se sankari jonka piti pelastaa maailma onkin päästyään vallankammariin alkanut yksinvaltiaaksi ja lahtariksi, sekä toiminut samalla tavalla kuin kapitalistit, mikä antaa aihetta uskoa että yksikään johtaja pystyisi tulevaisuudessa parempaan kuin nämä menneisyytemme esimerkit?

        Mihin pyritte? Millainen henkilö johtaisi ihmisjoukkoja kohti kommunismia ja pitäisi tämän valtioutopian pystyssä? Kuka nykyihmisistä mielestäsi kelpaa johtajaksi?

        Vai uskotko että jokainen maailman työläinen pystyy hallitsemaan yhdessä vaikka olisi mieleltään köyhä jonne tai kateellinen vanha narsu?

        En kannata fasistista yksinvaltiutta tai yhden puolueen järjestelmää, joten ei ole olemassakaan ketään yhtä henkilöä, joka toimisi "messiaana" tai "johdattajana," kuten jotkut ajattelevat.

        Marx ei vain luonut ajatusta utopiasta, vaan tärkeimpänä osoitti, mikä kapitalismissa ei toimi. Hän oli -ei haihattelija- kapitalismin kriitikko ennen kaikkea. Marxin kritiikki on hyvinkin ajankohtaista tänä päivänä, mutta hänen näkemystään kommunismin saavuttamisesta tulisi tarkastella oman aikansa tuotoksena, eikä suinkaan noudattaa uskonnon tavoin.

        Diktaattorin on helppo nousta vallankumouksen jälkimainingeista. Se on sitä helpompaa, mitä sekasortoisempi ja väkivaltaisempi vallankumous on ollut, koska väkivaltaiset yhteenotot sallivat ja mahdollistavat Che Guevaran kaltaisten kulttihahmojen synnyn. Muammar Gaddafikin oli aluksi vallankumoustaistelija.

        -Tämän vuoksi en kannata väkivaltaista vallankumousta.


      • icepicked kirjoitti:

        En kannata fasistista yksinvaltiutta tai yhden puolueen järjestelmää, joten ei ole olemassakaan ketään yhtä henkilöä, joka toimisi "messiaana" tai "johdattajana," kuten jotkut ajattelevat.

        Marx ei vain luonut ajatusta utopiasta, vaan tärkeimpänä osoitti, mikä kapitalismissa ei toimi. Hän oli -ei haihattelija- kapitalismin kriitikko ennen kaikkea. Marxin kritiikki on hyvinkin ajankohtaista tänä päivänä, mutta hänen näkemystään kommunismin saavuttamisesta tulisi tarkastella oman aikansa tuotoksena, eikä suinkaan noudattaa uskonnon tavoin.

        Diktaattorin on helppo nousta vallankumouksen jälkimainingeista. Se on sitä helpompaa, mitä sekasortoisempi ja väkivaltaisempi vallankumous on ollut, koska väkivaltaiset yhteenotot sallivat ja mahdollistavat Che Guevaran kaltaisten kulttihahmojen synnyn. Muammar Gaddafikin oli aluksi vallankumoustaistelija.

        -Tämän vuoksi en kannata väkivaltaista vallankumousta.

        Osoittiko Marx myös miten ne kapitalismin virheet pystyy korjaamaan? Uskotko että demokratian avulla pystytään siirtymään kommunismiin (ilman vaalitulosten väärentämistä)?

        Demokratiassa vallanpitäjille ei koskaan tule niin paljon valtaa että yhdestäkään valtiosta pystyttäisiin tekemään kommunistista, joten siinä tapauksessa joko kaikki ei-rödingit laitetaan jonoon ammuttaviksi tai sitten vaihtoehtoisesti karismaattinen johtaja johtaisi maailman kohti kommunistista valtiomuotoa.

        Jos kommunismia yritetään saavuttaa demokratialla vallankammarissa tulee olemaan myös toisinajattelijoita jotka äänestävät kommunismia vastaan...

        Uskotko että kommunistit pystyisivät koskaan nousemaan valtaan muuten kuin sisällissodan turvin, sillä mielestäni ei löydy niin paljon hölmöjä anarkistigootteja että kaikki kommarit saadaan eduskuntaan...

        Ja eivät ne äiskän pikkuanarkistit sitä paitsi edes äänestä vaan ainoastaan huutelevat toreilla ja nolaavat kommunismin maineen...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Osoittiko Marx myös miten ne kapitalismin virheet pystyy korjaamaan? Uskotko että demokratian avulla pystytään siirtymään kommunismiin (ilman vaalitulosten väärentämistä)?

        Demokratiassa vallanpitäjille ei koskaan tule niin paljon valtaa että yhdestäkään valtiosta pystyttäisiin tekemään kommunistista, joten siinä tapauksessa joko kaikki ei-rödingit laitetaan jonoon ammuttaviksi tai sitten vaihtoehtoisesti karismaattinen johtaja johtaisi maailman kohti kommunistista valtiomuotoa.

        Jos kommunismia yritetään saavuttaa demokratialla vallankammarissa tulee olemaan myös toisinajattelijoita jotka äänestävät kommunismia vastaan...

        Uskotko että kommunistit pystyisivät koskaan nousemaan valtaan muuten kuin sisällissodan turvin, sillä mielestäni ei löydy niin paljon hölmöjä anarkistigootteja että kaikki kommarit saadaan eduskuntaan...

        Ja eivät ne äiskän pikkuanarkistit sitä paitsi edes äänestä vaan ainoastaan huutelevat toreilla ja nolaavat kommunismin maineen...

        Marx ei ole messiaani, eivätkä hänen sanansa ole absoluuttinen totuus. Pääoma on vain aikansa tuotos - joskin hyödykäs sellainen.

        En puhuisi kommunismista huomispäivän järjestelmänä, vaan utopiana ihmiskunnalle. Sen sijaan sosialismi on paras tapa korjata kapitalismin aiheuttamat tuhot ympäristölle ja ihmisyydelle jo huomenna. Sosialismiin siirtyminen tuskin tapahtuu täysin rauhanomaisesti -vaikka sosiaalidemokraatit uskovat niin- mutta silti sisällissota tuskin lienee tarpeellinen, vaikkakin mahdollinen uhka.


      • icepicked kirjoitti:

        Marx ei ole messiaani, eivätkä hänen sanansa ole absoluuttinen totuus. Pääoma on vain aikansa tuotos - joskin hyödykäs sellainen.

        En puhuisi kommunismista huomispäivän järjestelmänä, vaan utopiana ihmiskunnalle. Sen sijaan sosialismi on paras tapa korjata kapitalismin aiheuttamat tuhot ympäristölle ja ihmisyydelle jo huomenna. Sosialismiin siirtyminen tuskin tapahtuu täysin rauhanomaisesti -vaikka sosiaalidemokraatit uskovat niin- mutta silti sisällissota tuskin lienee tarpeellinen, vaikkakin mahdollinen uhka.

        Sitten sosiaalidemokraatit saavat uudestaan turpiinsa tai perustavat uuden Neuvostoliiton, kuten sanoit: "Sosialismiin siirtyminen tuskin tapahtuu täysin rauhanomaisesti", eli sitä ei pystytä saavuttamaan demokratialla vaan se perustuu täysin uuden sosialistisen valtion väkivaltakoneistoon ja kommarien vihaamien kapitalistien tappamiseen.


    • "Kuka ees tosissaan kirjottelee Suomi24:ssa?"
      - Demiläiset VeH-ketjussa

      • Täh?


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh?

        VeH sai IP-bännit palstalle, eikä pysty kirjoittamaan joten hän on nyt Demissä.


      • Tosissaan? Vitsillähän myö... tai ehkä ei, ks. väittely yllä. Demiläiset eivät tajua homovitsien ja politiikan sekoituksesta syntyvää kauneutta.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        VeH sai IP-bännit palstalle, eikä pysty kirjoittamaan joten hän on nyt Demissä.

        Miksei vain käytä kännykkää tai toista konetta? Demiläisillä varmaan hauskaa, vaikuttavat aika... en minä tiedä... Yhden keskustelun luin kerran...


      • icepicked kirjoitti:

        Tosissaan? Vitsillähän myö... tai ehkä ei, ks. väittely yllä. Demiläiset eivät tajua homovitsien ja politiikan sekoituksesta syntyvää kauneutta.

        Luuletko että väittelen tosissani nieriöille, lapsi? Miksi väitit järkyttyneesi kun paljastui etten ole vasemmistolainen? Luulitko aluksi että olisin?

        Kiukuttaako että olenkin suomenruotsalainen kapitalismin arvostaja!

        (Pitää lähteä vähäksi aikaa...)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Luuletko että väittelen tosissani nieriöille, lapsi? Miksi väitit järkyttyneesi kun paljastui etten ole vasemmistolainen? Luulitko aluksi että olisin?

        Kiukuttaako että olenkin suomenruotsalainen kapitalismin arvostaja!

        (Pitää lähteä vähäksi aikaa...)

        Väittelyssä vedät aivan omia johtopäätöksiäsi vallankumouksesta...

        Järkytyin, sillä sanoit sen ääneen. Luulin sinua sosiaalidemokraatiksi...


      • icepicked kirjoitti:

        Väittelyssä vedät aivan omia johtopäätöksiäsi vallankumouksesta...

        Järkytyin, sillä sanoit sen ääneen. Luulin sinua sosiaalidemokraatiksi...

        Ei ole olemassa veretöntä vallankumousta, joissa jokainen antaisi vallan kulttuurimarxisteille suosiolla.

        Kun olen lukenut kuinka Sosiaalidemokraatit toilailevat yhdessä muiden punaviherpuolueiden kanssa Ruotsissa; en pysty olemaan sosiaalidemokraatti.


    • Minäkin spämmään tarinani tänne! Rupean kuspääksi! Wuhuu!

      • Menen uimaan; odota 10 kaunista minuuttia. :)


      • icepicked kirjoitti:

        Menen uimaan; odota 10 kaunista minuuttia. :)

        Njah. Minä en käy uimassa, vaikka paahtuisin hengiltä...


      • icepicked kirjoitti:

        Menen uimaan; odota 10 kaunista minuuttia. :)

        Uimaan illalla? Oletko mökillä tai jossain?


    • Trotski on aika usein mökillä katsomassa itikkapornoa... XD

      • Sen huomaa; rödingit kuuluu kattilaan ruoaksi.

        Ala-asteelta kaverilta opittu vinkki; ihmiset, jotka kirjoittaa "ruokan" tai "ruuan" ovat pölvästejä ja kielenraiskaajia...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sen huomaa; rödingit kuuluu kattilaan ruoaksi.

        Ala-asteelta kaverilta opittu vinkki; ihmiset, jotka kirjoittaa "ruokan" tai "ruuan" ovat pölvästejä ja kielenraiskaajia...

        Olen mökillä, taas. Enkä katso itikkanussuttelua, vaan sukelsin perunaa 2,5 metrin syvyydestä järven pohjasta.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen mökillä, taas. Enkä katso itikkanussuttelua, vaan sukelsin perunaa 2,5 metrin syvyydestä järven pohjasta.

        Sinä aloit käyttämään äitini sanaa! XD

        Tänään ruokaa ottaessa (meillä oli ruokana riisiä ja kastiketta)
        Äidinmiesystävä: "Missä se toinen kauha on?"
        Minä: "Ei kai sitä tarvi..."
        Äidinmiesystävä: *jystää pihdeillä paistinpannua* "Ai eikö muka. Miten tätä saatana liejua muuten voi ottaa..."

        Sitten nämä alkavat kiroillen etsimään sitä kauhaa ja minä hihitän hysteerisenä.
        Saatanan lieju= kastike... XD


    • XD Olen pölvästi ja kielenraiskaaja. Kirjoitan ruuan... Ruoan kuulostaa täällä netissä kirjoitettuna väärältä. Samoin: Sanopas. Kirjoitan mieluummin (tuon muuten kirjoitan oikein) Sanoppas.

      Yleensä välttelen ruoka-sanan tuota taivustusta... XD

      • Ruoka, ruoan. Katsopa, näekin.

        Minulla on muuten oikeasti pärse kipeä, enkä ole maannut Tukijan kanssa. (Hähähää, käytän sanaa maata!) Arvatkaa syy!


      • icepicked kirjoitti:

        Ruoka, ruoan. Katsopa, näekin.

        Minulla on muuten oikeasti pärse kipeä, enkä ole maannut Tukijan kanssa. (Hähähää, käytän sanaa maata!) Arvatkaa syy!

        Olet istunut autossa?
        Olet saanut meripojalta piiskaa?
        Istuit nastan päälle?
        Ummetusta?
        Nielit hiuksia ja ulostaminen on juuri nyt vaikeaa? (En ole itse kokeillut, vaan katsonut koirien kärsimystä)
        Olet tunkenut sinne jotain?

        En nyt äkkiseltään keksi muuta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Olet istunut autossa?
        Olet saanut meripojalta piiskaa?
        Istuit nastan päälle?
        Ummetusta?
        Nielit hiuksia ja ulostaminen on juuri nyt vaikeaa? (En ole itse kokeillut, vaan katsonut koirien kärsimystä)
        Olet tunkenut sinne jotain?

        En nyt äkkiseltään keksi muuta...

        Oletko kokeillut noita muita? En työntänyt sinne mitään, mutta autossa istuminen meni lähelle. Istuin pyörän satulassa, eli en RATSASTANUT, vaan POLJIN. :D

        Piiskan saaminen... ssh...


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko kokeillut noita muita? En työntänyt sinne mitään, mutta autossa istuminen meni lähelle. Istuin pyörän satulassa, eli en RATSASTANUT, vaan POLJIN. :D

        Piiskan saaminen... ssh...

        En ole kyllä muitakaan kokeillut... XD Ainakaan noita radikaalimpia...


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko kokeillut noita muita? En työntänyt sinne mitään, mutta autossa istuminen meni lähelle. Istuin pyörän satulassa, eli en RATSASTANUT, vaan POLJIN. :D

        Piiskan saaminen... ssh...

        Kurpizza ei ole saanut piiskaa meripojilta vaan Minulta!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza ei ole saanut piiskaa meripojilta vaan Minulta!

        Voin käydä meripoikienkin luona, niin voin tehdä vertailuja...

        Ja KYLLÄ! Kirjoitin tuon ihan vittuillakseni!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza ei ole saanut piiskaa meripojilta vaan Minulta!

        Oletko sinä siihenkin mieltynyt..? Mikset koskaan minulle antanut?


      • kurpizza kirjoitti:

        Voin käydä meripoikienkin luona, niin voin tehdä vertailuja...

        Ja KYLLÄ! Kirjoitin tuon ihan vittuillakseni!

        Nainen! Et mene huåraamaan vaan pysyt vaimonani! Nyt piiskataan lisää kun tuollaista puhut... Ja kutitetaan...


    • Suorastaan vaadit sitä, että lyön sinua kirjalla päähän. Menehän nyt kiltisti kuuntelemaan Ylvistä ja lopeta päriseminen... XD

      • Vad helvetes ylvis? Jag förstår inte vad "päristä" menar, den ska inte jag findar i encyclopedia...

        Trotski on aika Zohar ja Kurpizza on melko Tiferet...


      • Seuraan ilolla teidän leikkejänne.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vad helvetes ylvis? Jag förstår inte vad "päristä" menar, den ska inte jag findar i encyclopedia...

        Trotski on aika Zohar ja Kurpizza on melko Tiferet...

        Täh? Nyt meni ohi... Tiferetistä tulee mieleen tiramisu ja Zoharista Zorro tai Lothar...


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh? Nyt meni ohi... Tiferetistä tulee mieleen tiramisu ja Zoharista Zorro tai Lothar...

        Jåå...

        Empty on selvä Kabbalah...
        Nasse saattaa olla Hochma...
        Suolisto on Malkuth...


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh? Nyt meni ohi... Tiferetistä tulee mieleen tiramisu ja Zoharista Zorro tai Lothar...

        Näköjään mie olen "loisto" ja sie olet "kauneus," "ihme" tai "myötätunto." Tukijan sekoilua.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jåå...

        Empty on selvä Kabbalah...
        Nasse saattaa olla Hochma...
        Suolisto on Malkuth...

        Wikipedia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sefirot

        Zohar puuttuu... Toivon, että tarkoitit luovuutta, sillä muuten sinun pitäisi varata aika optikolle nyt heti paikalla eikä 15. päivä...


      • icepicked kirjoitti:

        Näköjään mie olen "loisto" ja sie olet "kauneus," "ihme" tai "myötätunto." Tukijan sekoilua.

        Pärisee, kuten jo sanoin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Wikipedia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sefirot

        Zohar puuttuu... Toivon, että tarkoitit luovuutta, sillä muuten sinun pitäisi varata aika optikolle nyt heti paikalla eikä 15. päivä...

        Lomatoytin perusluonne on melko Baruch...
        Raippari on melko Neville Chamberlain...


      • icepicked kirjoitti:

        Näköjään mie olen "loisto" ja sie olet "kauneus," "ihme" tai "myötätunto." Tukijan sekoilua.

        Loisto on Hod, joka on VeH, koska hänen loistonsa on nyt himmennyt...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Lomatoytin perusluonne on melko Baruch...
        Raippari on melko Neville Chamberlain...

        Ja sinä olet Napoleon! HAHAHAHAHAHAHA!!!

        Maistoin äsken KALJAA salaa porukoilta. Olen pahis!


    • Nappula on selvä Notarikon!
      Ocean on ašera!

      • Ašera-paalu? Nehän piti kaataa, *tsih!*


      • icepicked kirjoitti:

        Ašera-paalu? Nehän piti kaataa, *tsih!*

        Hekekee on šalaa rabbi Akiba!


      • HeKeKee'd
        israelin-tukija kirjoitti:

        Hekekee on šalaa rabbi Akiba!

        Uu, mä olen juutalainen!


        ....mitä täällä edes tapahtuu...?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Uu, mä olen juutalainen!


        ....mitä täällä edes tapahtuu...?

        Tukija nimeää meitä juutalaisilla nimillä, ja minä maistoin kaljaa SALAA!


      • icepicked kirjoitti:

        Tukija nimeää meitä juutalaisilla nimillä, ja minä maistoin kaljaa SALAA!

        Ei välättämättä, lapsi! Raippari on nimittäin melko Neville Chamberlain kuten sanoin ylempänä!

        Miksi ihmiset fanittavat japanilaisia vaikka he ovat pahimpia rosvoja 2. maailmansodassa lukuunottamatta Neville Chamberlainia? Miksi ne eivät fanita vaikka Kongon demokraattista kansantasavaltaa?


    • Selitä, en jaksa googlailla prkl... Pitäisi mennä nukkumaan... (ulkona satelee, vesi valuu mun ikkunaan, aikani matelee. pienessä päässä perkeleen, porttia naristaa (porttia naristaa) päälleni tuhkaa, karistaa. takaisin sateeseen astelen...)

      Tukija on nyt kaatelemassa kaikkia...

      • Kalja on pahaa. >:( Luulin, että se olisi hyvää.

        Tukija nyt on makaamassa vähän kaikkien kanssa...


      • Minäkin menen nukkumaan! En halua jäädä yksin nieriän seuraan!

        Enkä ole; mutta mielestäni rabbi Hillel vaikuttaa kiintoisalta ja tutkin todennäköisyyksiä etsimällä yhtäläisyyksiä Suolistosta kabbalasta ja wikipediasta ja spämmää... EIku ei mithää... Hyvää yötä, vaimo (ja nainen)!


      • icepicked kirjoitti:

        Kalja on pahaa. >:( Luulin, että se olisi hyvää.

        Tukija nyt on makaamassa vähän kaikkien kanssa...

        Zohar hiljaa! Sinä et ole tiedettä vaikka Bnei Baruch Kabbalan koulutus- ja tutkimuskeskus niin väittää!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minäkin menen nukkumaan! En halua jäädä yksin nieriän seuraan!

        Enkä ole; mutta mielestäni rabbi Hillel vaikuttaa kiintoisalta ja tutkin todennäköisyyksiä etsimällä yhtäläisyyksiä Suolistosta kabbalasta ja wikipediasta ja spämmää... EIku ei mithää... Hyvää yötä, vaimo (ja nainen)!

        Ketä oikein tarkoitit tuolla naisella? Jos et minua, miksen saa hyvänyöntoivotuksia? :(

        Jäin yksin. Menen itsekin nukkumaan kohta...




      • icepicked kirjoitti:

        Sivistystä suoleen... Tuon voi ymmärtää niin ihanalla tavalla väärin.

        Hur så, barn? Försåde du inte vad jag sade?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så, barn? Försåde du inte vad jag sade?

        Olettaen, että Sinä pidät itseäsi sivistyneenä...

        Tajusitko nyt?


      • icepicked kirjoitti:

        Olettaen, että Sinä pidät itseäsi sivistyneenä...

        Tajusitko nyt?

        Har du så stor inälvor... Että joku voisi mennä sinne sisälle?

        Nej... Förklara!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Har du så stor inälvor... Että joku voisi mennä sinne sisälle?

        Nej... Förklara!

        Sivistystä _minun_ suoleeni. _Sinä_ olet sivistynyt.


      • icepicked kirjoitti:

        Sivistystä _minun_ suoleeni. _Sinä_ olet sivistynyt.

        Mutta sivistys ja 'sivistynyt' ovat eri asioita sillä sivistys on sivistyneen kvaliteetti, joten miten sen pystyy tungemaan i inälvor????


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mutta sivistys ja 'sivistynyt' ovat eri asioita sillä sivistys on sivistyneen kvaliteetti, joten miten sen pystyy tungemaan i inälvor????

        No sitähän minäkin, joten ajattelin jotakin konkreettista, jonka voi tunkea sinne.


      • icepicked kirjoitti:

        No sitähän minäkin, joten ajattelin jotakin konkreettista, jonka voi tunkea sinne.

        Ai kuten Abraham Hyacinthe Anquetil-Duperronin? Mahtuuko hän suoleesi???

        (Adam Kadmon, tietäjät tietää!)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ai kuten Abraham Hyacinthe Anquetil-Duperronin? Mahtuuko hän suoleesi???

        (Adam Kadmon, tietäjät tietää!)

        En tiedä, eikä mahdu. Mitäs luulisit, sinähän tiedät, mitä sinne mahtuu.


      • icepicked kirjoitti:

        En tiedä, eikä mahdu. Mitäs luulisit, sinähän tiedät, mitä sinne mahtuu.

        No sinä sanoi MINUN olevan sivistynyt joka tungetaan sinun inälvor; vaikka olet pienempi niin miten Minä edes mahtuisin...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        No sinä sanoi MINUN olevan sivistynyt joka tungetaan sinun inälvor; vaikka olet pienempi niin miten Minä edes mahtuisin...

        Et sinä vaan sinun... tiedät kyllä. För helvete, mikä pässi sinä olet.


      • icepicked kirjoitti:

        Et sinä vaan sinun... tiedät kyllä. För helvete, mikä pässi sinä olet.

        Vad? Förklara i svenska för jag förstår inte finjävlarnas språk!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vad? Förklara i svenska för jag förstår inte finjävlarnas språk!

        Perkele svedu saat nyt ellentää finskaa, därför att jag inte har en ordbok!


      • icepicked kirjoitti:

        Perkele svedu saat nyt ellentää finskaa, därför att jag inte har en ordbok!

        Tyst ny rasist, barn! Barbarisk fennos ska lära svenska i deras skolorna!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tyst ny rasist, barn! Barbarisk fennos ska lära svenska i deras skolorna!

        Titta på fittan, h-u-rr-i.

        Älä esitä, osaat kyllä. ;)


      • icepicked kirjoitti:

        Titta på fittan, h-u-rr-i.

        Älä esitä, osaat kyllä. ;)

        Vems fitta ska jag titta på?

        Hur så? Jösses!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vems fitta ska jag titta på?

        Hur så? Jösses!

        Ihan kenen haluat, vaikka jonkun haaremiorjasi.

        Pitääkö minun perkele ruotsiksi kertoa, jotta arvon hurr... herre ellentää?


      • icepicked kirjoitti:

        Ihan kenen haluat, vaikka jonkun haaremiorjasi.

        Pitääkö minun perkele ruotsiksi kertoa, jotta arvon hurr... herre ellentää?

        Ska jag titta på Kurpizzas...

        Ja, vi tala inte finska eftersom vi är bättre folk!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ska jag titta på Kurpizzas...

        Ja, vi tala inte finska eftersom vi är bättre folk!

        Siitä vaan. Saanko katsoa kyseistä toimitusta?

        Jag syftade på din penis. Oletko nyt tyytyväinen?


      • mr.näätä
        israelin-tukija kirjoitti:

        Ska jag titta på Kurpizzas...

        Ja, vi tala inte finska eftersom vi är bättre folk!

        Va? Du måste skoja mig. Du är ganska trevliga barn. Jag tycker inte tala svenska.


      • icepicked kirjoitti:

        Siitä vaan. Saanko katsoa kyseistä toimitusta?

        Jag syftade på din penis. Oletko nyt tyytyväinen?

        Nej!

        *läimäyttää sinua avokämmenellä kasvoille* NEJ! Sivistys døesn't menar penis, lapsi! Häpeä!


    • Läimäytätkö uudestaan, jos sanon, että pidin siitä?

    • Mitä helevettiä??

      • Tukija löi minua, koska sanoin penis. Pidin siitä.


      • icepicked kirjoitti:

        Tukija löi minua, koska sanoin penis. Pidin siitä.

        Hienoa. Voisit etsiä töitä elävänä nyrkkeilysäkkinä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Hienoa. Voisit etsiä töitä elävänä nyrkkeilysäkkinä...

        En minä nyrkeillä halua lyötävän! Psykologinen puoli on tärkein osuus.


    • Aivan sama... 99 ovat outoja...

      • Ja 97:t väkivaltaisia! IT on aina lyömässä minua!


    • mr.näätä

      Helvetti soikoon! Pappa tog min godis... Va helvetta, var är min rumppa dil.. VAR!!??

    • Mitä 98 ovat? Hulluja?

      • Olette. Menen syömään, hetki...


      • mr.näätä
        icepicked kirjoitti:

        Olette. Menen syömään, hetki...

        ite oot kreisi. En oo hulluu nähnykkää :)


      • mr.näätä kirjoitti:

        ite oot kreisi. En oo hulluu nähnykkää :)

        En ole tavannut ketää ei-hullua ikäluokastani...


      • mr.näätä
        kurpizza kirjoitti:

        En ole tavannut ketää ei-hullua ikäluokastani...

        Sitten löysit ensimmäisen =D


      • mr.näätä kirjoitti:

        Sitten löysit ensimmäisen =D

        Älä pilaa ysikasien mainetta! Sinä olet nyt virallisesti hullu, koska liikut tällä palstalla! XD


    • Hulluja... Pakko tarkistaa... Mielenkiintoista...

      Trotski in Jewish Gematria Equals: 439 = Delusional 439 = Serial Killers 439

      Kurpizza in Jewish Gematria Equals: 1360 = Unholy Bully 1360 = Practical Wisdom 1360

      Kyllä vanhat kabbalistit taitaa nimien lukuarvon laskemisen!

      • Mitä?

        Tämä palsta kiteyttää maailman hulluuden; heterot neitsyet esittävät harrastaneensa homoseksiä.


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä?

        Tämä palsta kiteyttää maailman hulluuden; heterot neitsyet esittävät harrastaneensa homoseksiä.

        Lev Trotsky in Jewish Gematria Equals: 1555 = Pure Homosexual Eunuch 1555


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Lev Trotsky in Jewish Gematria Equals: 1555 = Pure Homosexual Eunuch 1555

        Tuon sinä keksit päästäsi.


      • icepicked kirjoitti:

        Tuon sinä keksit päästäsi.

        Ei vaan se on nimen Lev Trotsky' kirjainarvo (1555), joka on sama kuin tuossa toisessa sanassa; tässä pitää tietää kuinka heprealaiset kabbalistit laskevat nimien gematrisia arvoja...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan se on nimen Lev Trotsky' kirjainarvo (1555), joka on sama kuin tuossa toisessa sanassa; tässä pitää tietää kuinka heprealaiset kabbalistit laskevat nimien gematrisia arvoja...

        Miksi olisin halunnut nyrskyttää kanssasi, jos olen eunukki?


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi olisin halunnut nyrskyttää kanssasi, jos olen eunukki?

        Onhan niitä keinoja...


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi olisin halunnut nyrskyttää kanssasi, jos olen eunukki?

        Ei sinun vaan nimen Lev Trotsky, eli alkuperäisen herran engelsmanniversion gematrinen numeroarvo!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei sinun vaan nimen Lev Trotsky, eli alkuperäisen herran engelsmanniversion gematrinen numeroarvo!

        Oli Lev Trotskillakin lapsia ja vaimo...


      • icepicked kirjoitti:

        Oli Lev Trotskillakin lapsia ja vaimo...

        Gematriassa on useita sanoja joilla on samat numeroarvot valitsin Lev Trotskylle parhaan vaihtoehdoista!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Gematriassa on useita sanoja joilla on samat numeroarvot valitsin Lev Trotskylle parhaan vaihtoehdoista!

        Siis mitä sinä selität? Annat nimille numeroarvoja..?


      • kurpizza kirjoitti:

        Siis mitä sinä selität? Annat nimille numeroarvoja..?

        Häi sekoilee silkkaa panetustaan. Ehkä sinun pitäisi mennä auttamaan häntä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Siis mitä sinä selität? Annat nimille numeroarvoja..?

        Katso nainen; gematria on juutalaisten kabbalistien käyttämä "ennustuskeino", jolla ensiksi käännettiin henkilön nimi heprealaisille kirjaimille, esim. "alef" (lat. 'a') = 1, beth (b) = 2, gimel (g) = 3 jne...

        Sitten kun numeroarvo saadaan laskettua lasketaan etsitään muita henkilöitä ja sanoja joilla on sama numeroarvo!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Katso nainen; gematria on juutalaisten kabbalistien käyttämä "ennustuskeino", jolla ensiksi käännettiin henkilön nimi heprealaisille kirjaimille, esim. "alef" (lat. 'a') = 1, beth (b) = 2, gimel (g) = 3 jne...

        Sitten kun numeroarvo saadaan laskettua lasketaan etsitään muita henkilöitä ja sanoja joilla on sama numeroarvo!

        Jännää. Pitää joskus perehtyä heprealaisiinkin, sitten kun ehdin...

        Trotski// Vähän pitkä matka... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Jännää. Pitää joskus perehtyä heprealaisiinkin, sitten kun ehdin...

        Trotski// Vähän pitkä matka... XD

        Älä anna välimatkan haitata itseäsi; kosminen yhteys välillänne on melkoisen vahva!


      • icepicked kirjoitti:

        Älä anna välimatkan haitata itseäsi; kosminen yhteys välillänne on melkoisen vahva!

        Minä mikään alien ole... XD Ja mistä tuollaista sait päähäsi??


      • kurpizza kirjoitti:

        Jännää. Pitää joskus perehtyä heprealaisiinkin, sitten kun ehdin...

        Trotski// Vähän pitkä matka... XD

        Nämä kabbalistit keksivät sinun fanittamasi 6. ja 7. "Mooseksen" kirjan, eli Mustan "raamatun", tiesitkö? Ryhdyin lukemaan kun eksyin Bnei baruch kabbalan koulutus- ja tutkimuskeskuksen sivuille;
        http://www.kabbalah.info/fi/

        ja sieltä aloin lukemaan kabbalistien pääteosta Zoharia englanniksi;
        http://mail.sacred-texts.com/jud/zdm/

        Haluan selvittää onko näiden salakoodeissa mitään järkeä... ne edelliset Keter, Hod (jne...) oli kopiotu kabbalistien elämänpuusta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä mikään alien ole... XD Ja mistä tuollaista sait päähäsi??

        Olette niin ihana vanha aviopari!


      • icepicked kirjoitti:

        Olette niin ihana vanha aviopari!

        Kateellisen panettelua...

        IT// En fanita "Mustaa Raamattua"... Oikeastaan, jos ihan tarkkoja ollaan, olen pöpinä mytologiaan, erityisesti Kreikan ja Egyptin. Roomalaiset nyt muistuttavat aika paljon kreikkalaisia, enkä halua enää kertaakaan lukea vahingossakaan kertomusta Romuluksesta ja Remuksesta. Kuullut vähän liian monta kertaa. Oikeastaan... hmm... Argonauteista pitäisi kyllä lukea lisää ja egyptiläisistä on vaikeaa löytää tietoa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kateellisen panettelua...

        IT// En fanita "Mustaa Raamattua"... Oikeastaan, jos ihan tarkkoja ollaan, olen pöpinä mytologiaan, erityisesti Kreikan ja Egyptin. Roomalaiset nyt muistuttavat aika paljon kreikkalaisia, enkä halua enää kertaakaan lukea vahingossakaan kertomusta Romuluksesta ja Remuksesta. Kuullut vähän liian monta kertaa. Oikeastaan... hmm... Argonauteista pitäisi kyllä lukea lisää ja egyptiläisistä on vaikeaa löytää tietoa...

        Opettelisit hepreaa niin sitten olisi murheita vähemmän!

        Hepreaa
        http://www.hebrew4christians.com/

        Lisää gematriaa ja salakoodeja; :D
        http://www.kolumbus.fi/gematria/raamatun.htm


      • kurpizza kirjoitti:

        Kateellisen panettelua...

        IT// En fanita "Mustaa Raamattua"... Oikeastaan, jos ihan tarkkoja ollaan, olen pöpinä mytologiaan, erityisesti Kreikan ja Egyptin. Roomalaiset nyt muistuttavat aika paljon kreikkalaisia, enkä halua enää kertaakaan lukea vahingossakaan kertomusta Romuluksesta ja Remuksesta. Kuullut vähän liian monta kertaa. Oikeastaan... hmm... Argonauteista pitäisi kyllä lukea lisää ja egyptiläisistä on vaikeaa löytää tietoa...

        Joo, kattene mie olen...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Opettelisit hepreaa niin sitten olisi murheita vähemmän!

        Hepreaa
        http://www.hebrew4christians.com/

        Lisää gematriaa ja salakoodeja; :D
        http://www.kolumbus.fi/gematria/raamatun.htm

        Miten heprea auttaa mihinkään suuntaan, varsinkin kun tuskin voin opiskella kieliä itsenäisesti, sillä minulla on enemmän "matikkapäätä"...? Salakoodit kurkistan huomenna, jos jaksan.

        ET// Mitä murretta tuo on?


      • kurpizza kirjoitti:

        Miten heprea auttaa mihinkään suuntaan, varsinkin kun tuskin voin opiskella kieliä itsenäisesti, sillä minulla on enemmän "matikkapäätä"...? Salakoodit kurkistan huomenna, jos jaksan.

        ET// Mitä murretta tuo on?

        Tää ol' laitlan murret'! Kattene mää kumminki olen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Miten heprea auttaa mihinkään suuntaan, varsinkin kun tuskin voin opiskella kieliä itsenäisesti, sillä minulla on enemmän "matikkapäätä"...? Salakoodit kurkistan huomenna, jos jaksan.

        ET// Mitä murretta tuo on?

        Hepreaa auttaa niin että aina kun oppimattomat moukat toteaa vaikeista asioista "tämä on täyttä hepreaa" voit antaa heille ajatuksellisen Abir Qesheth -potkun koipien väliin ja näyttää oikein eksoottiselta!

        Miksi ihmiset fanittavat japanilaisia vaikka he ovat 2. maailmansodan pahimpia rosvoja? Onko se eksoottisempaa ja "coolimpaa" kuin heprea? Pois sellaiset, för helvete!


      • icepicked kirjoitti:

        Tää ol' laitlan murret'! Kattene mää kumminki olen.

        Mutta etkös aikonut järjestää eron vai miten se meni?

        Pitää mennä oikeasti nyt nukkumaan, koska herätys 5:45... Toivottavasti huomenna ei ukkosta ja pääsen notkumaan tänne pitemmäksi aikaa...

        Hyvää yötä jätkät, kauniita unia, heprealaisten kuvia!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hepreaa auttaa niin että aina kun oppimattomat moukat toteaa vaikeista asioista "tämä on täyttä hepreaa" voit antaa heille ajatuksellisen Abir Qesheth -potkun koipien väliin ja näyttää oikein eksoottiselta!

        Miksi ihmiset fanittavat japanilaisia vaikka he ovat 2. maailmansodan pahimpia rosvoja? Onko se eksoottisempaa ja "coolimpaa" kuin heprea? Pois sellaiset, för helvete!

        Minä olen niin suomalaisen näköinen (siis ruma XD) Etten voi näyttää eksoottiselta... Ja käytän sanontaa itsekin.

        Japanilaiset piirtävät animea ja se on hiukan suositumpaa kuin heprea... Itse en välitä oikein kummastakaan...


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta etkös aikonut järjestää eron vai miten se meni?

        Pitää mennä oikeasti nyt nukkumaan, koska herätys 5:45... Toivottavasti huomenna ei ukkosta ja pääsen notkumaan tänne pitemmäksi aikaa...

        Hyvää yötä jätkät, kauniita unia, heprealaisten kuvia!

        Ooh, jätät meidät kahdestamme! Hyvää yötä, kultamurunen!


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä olen niin suomalaisen näköinen (siis ruma XD) Etten voi näyttää eksoottiselta... Ja käytän sanontaa itsekin.

        Japanilaiset piirtävät animea ja se on hiukan suositumpaa kuin heprea... Itse en välitä oikein kummastakaan...

        TUO SANONTA ON BARBAARISINTA PASKOPUHETTA JOTA MAAILMASSA ON KOSKAAN KUULTU ENÄÄ ET KÄYTÄ SITÄ, nainen!

        Eli lonkerøpornon vuoksi... För helvete! Ihmiset tykkää enemmän lonkeropornosta kuin Ivritistä????


      • israelin-tukija kirjoitti:

        TUO SANONTA ON BARBAARISINTA PASKOPUHETTA JOTA MAAILMASSA ON KOSKAAN KUULTU ENÄÄ ET KÄYTÄ SITÄ, nainen!

        Eli lonkerøpornon vuoksi... För helvete! Ihmiset tykkää enemmän lonkeropornosta kuin Ivritistä????

        Lue ylempää, menen nukkumaan, ennen kuin tämä teksti muuttuu aivan hepreaksi... Ja äläs riehu siellä. XD Trotski voi säikähtää.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        TUO SANONTA ON BARBAARISINTA PASKOPUHETTA JOTA MAAILMASSA ON KOSKAAN KUULTU ENÄÄ ET KÄYTÄ SITÄ, nainen!

        Eli lonkerøpornon vuoksi... För helvete! Ihmiset tykkää enemmän lonkeropornosta kuin Ivritistä????

        Tästä olet oikeassa! Suurin osa animen katsojista on aivottomia pellejä!


      • kurpizza kirjoitti:

        Lue ylempää, menen nukkumaan, ennen kuin tämä teksti muuttuu aivan hepreaksi... Ja äläs riehu siellä. XD Trotski voi säikähtää.

        Mene nukkumaan! Hyvää yötä! Lehitra'ot!

        Nyt olen vihainen, siis julkeavat verrata kaikista kielistä eksoottisinta lonkeropørnon käsikirjoituskieleen! För helvete! Trotski kumpi on eksoottisempaa hebrea, heprea vai japani?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mene nukkumaan! Hyvää yötä! Lehitra'ot!

        Nyt olen vihainen, siis julkeavat verrata kaikista kielistä eksoottisinta lonkeropørnon käsikirjoituskieleen! För helvete! Trotski kumpi on eksoottisempaa hebrea, heprea vai japani?

        En minä eksoottisuudesta tiedä, mutta Japani on kaupallistettu!


    • Minä en väitä harrastaneeni miesx2nyrskytyksestä...

    • Aihe vaatii keskustelua herättävän keskustelun! En jaksa tosin kirjoittaa...

      • Älä jaksakaan.

        PENIS! Lyö minua nyt!


      • icepicked kirjoitti:

        Älä jaksakaan.

        PENIS! Lyö minua nyt!

        Hur så? Förklara!

        *Potkaisee sinua jalkoväliin Abir Qesheth -potkulla!*


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Förklara!

        *Potkaisee sinua jalkoväliin Abir Qesheth -potkulla!*

        Älä nyt jalkoväliin... kasvoihin!


      • icepicked kirjoitti:

        Älä nyt jalkoväliin... kasvoihin!

        *Potkaisee sinua kasvoihin Abir Qesheth -potkulla* Bättre?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *Potkaisee sinua kasvoihin Abir Qesheth -potkulla* Bättre?

        Kämmenellä, tack...


      • icepicked kirjoitti:

        Kämmenellä, tack...

        Nej, lapsi! Abir Qesheth nostaa testosteronitasoa! Siinä on todellinen itsepuolustuslaji!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nej, lapsi! Abir Qesheth nostaa testosteronitasoa! Siinä on todellinen itsepuolustuslaji!

        Voi, siinä tapauksessa soisinkin sinun harrastavan sitä! Lyö minua, för helvete!


    • Seuraavan osan nimi on Vakkariklubben (EI sekalaisia osa 8)!

    • Hyvää yötä kompisarna, menen nukkumaan!

      • Nukuthan hyvin!


      • icepicked kirjoitti:

        Nukuthan hyvin!

        Nukuin... Mutta kysymys kuuluu miten nukkuminen voi olla hyvää tai pahaa? Onko se sidottu paikkaan, että esim. vartiovuorossa nukkuminen on pahaa? Vai mitä tarkoitat? Förklara! Jag förståt inte vad du sade...


    • Hyvin nukkuminen= Saat unen päästä kiinni, nukut hyvin ja heräät levänneenä
      Huonosti nukkuminen=Et saa kunnolla unta, nukut huonosti jne.

      • Juuri näin. Pikku-Tuksu taitaa nyt vähän esittää tyhmää. :)


    • VeHin mukaan sinä ja Jokutyyppi olette sama henkilö... Ei näin.

      • Lähetteleekö häi sinullekin viestejään?


    • Yeps. Kumma kyllä nyt on asiallinen...

      • Yrittää vain päästä takaisin suosioomme... Kieroilija.


    • Minulla on tärkeämpääkin tekemistä, kuin kantaa kaunaa tai miettiä jotain miljoonatunnustrollia.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä kun luulin, etten ole pitkävihainen...

        Löysin Tukijalle tällaisen: http://m.youtube.com/watch?v=xb9A5PJ_zXo
        Melkein yhtä hyvä kuin Puna-armeijan kuoron laulut.

        Hieno marssi, mutta antakaa anteeksi etten ymmärtänyt edellistä "nuku hyvin" -lausutta, koska puhun äidinkielenäni svenskaa, enkä siitä johtuen ymmärrä kaikkia kielellisiä hienouksia! Näin se on, lapsi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hieno marssi, mutta antakaa anteeksi etten ymmärtänyt edellistä "nuku hyvin" -lausutta, koska puhun äidinkielenäni svenskaa, enkä siitä johtuen ymmärrä kaikkia kielellisiä hienouksia! Näin se on, lapsi!

        Sinä olisit hyvä pelaamaan valepaskaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä olisit hyvä pelaamaan valepaskaa...

        Jösses väitätkö Minua valehtelijaksi? Hur så? Jassåå nyt sinulla on selitettävää, nainen!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jösses väitätkö Minua valehtelijaksi? Hur så? Jassåå nyt sinulla on selitettävää, nainen!

        Itseasiassa, jos tarkkoja ollaan, en sanonut sinun olevan valehtelija, sanoin sinun olevan aika varmasti tosi hyvä korttipelissä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jösses väitätkö Minua valehtelijaksi? Hur så? Jassåå nyt sinulla on selitettävää, nainen!

        Sinullako muka ei ole selitettävää?


      • kurpizza kirjoitti:

        Itseasiassa, jos tarkkoja ollaan, en sanonut sinun olevan valehtelija, sanoin sinun olevan aika varmasti tosi hyvä korttipelissä...

        Etkö usko Minun olevan suomenruotsalainen? :( Etkö usko sanojani rakkauteni kohde? :'( För helvete!

        (Aion kirjoittaa oman ketjun helvetelle siitä puheenollen!)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Etkö usko Minun olevan suomenruotsalainen? :( Etkö usko sanojani rakkauteni kohde? :'( För helvete!

        (Aion kirjoittaa oman ketjun helvetelle siitä puheenollen!)

        Okei okei... Kyllä minä uskon sinun olevan suomenruotsalainen, mutten usko sinun äidinkielesi olevan ruotsi.

        1. Ruotsalaiset eivät mielellään puhu suomea. He puhuvat kyllä ruotsia.
        2. Kielioppisi on mielenkiintoista joskus, kääntäjäkään ei ymmärrä aina, ja sinulla olisi aika suppea sanavarasto... Tai sitten olet äärimmäisen hiljainen lapsi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Okei okei... Kyllä minä uskon sinun olevan suomenruotsalainen, mutten usko sinun äidinkielesi olevan ruotsi.

        1. Ruotsalaiset eivät mielellään puhu suomea. He puhuvat kyllä ruotsia.
        2. Kielioppisi on mielenkiintoista joskus, kääntäjäkään ei ymmärrä aina, ja sinulla olisi aika suppea sanavarasto... Tai sitten olet äärimmäisen hiljainen lapsi...

        1. Keskustelen fennojen kanssa hyvyyttäni ja säälistä!
        2. Mikä kielioppi? Kyllä Minä olen opetellut tvånsfinskaa i min skola!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Keskustelen fennojen kanssa hyvyyttäni ja säälistä!
        2. Mikä kielioppi? Kyllä Minä olen opetellut tvånsfinskaa i min skola!

        1. Mitä hyvyyttä?
        2. Ja numero oli? 10?


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Mitä hyvyyttä?
        2. Ja numero oli? 10?

        1. Sitä että pidän sinulle seuraa tällä fennoforumilla!
        2. Num. 7,5, mutta johtuen Suomen apartheid tvångsfinska politikistä jouduin oppimaan mycket helposti sanastoa ja pystyn vilkaisemaan lisää från mina ordbocker, capish?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Sitä että pidän sinulle seuraa tällä fennoforumilla!
        2. Num. 7,5, mutta johtuen Suomen apartheid tvångsfinska politikistä jouduin oppimaan mycket helposti sanastoa ja pystyn vilkaisemaan lisää från mina ordbocker, capish?

        1. Ahaa.
        2. Hahaa! Minulla oli 9! Sitä ennen oli aina 8... Mikä häpeä saada ysi ruotsista!





      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tämä kuvaa sinua ja Trotskia;
        http://www.youtube.com/watch?v=5_l_7TWf_oo

        Paitsi Trotski ei ole kumpikaan kahdesta rakkaudestani! :D

        Kukas se toinen sitten on?!?!?

        En kyllä tiedä kumpi oli traumatisoivampi... Tuo lipevän näköinen jätkä vai joku ihme maailmanvalloituslauliu...


      • icepicked kirjoitti:

        Olet ilkeä! :'(

        Jösses syytteesi on vähän kuin Minun Schlesvig-Holstein, sillä molemmat raskauttaa!

        Hur så? Förklara!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jösses syytteesi on vähän kuin Minun Schlesvig-Holstein, sillä molemmat raskauttaa!

        Hur så? Förklara!

        Nyt on ehkä hyvä, etten oletettavasti voi tulla raskaaksi...

        Miksen ole kumpikaan rakkaistasi?


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt on ehkä hyvä, etten oletettavasti voi tulla raskaaksi...

        Miksen ole kumpikaan rakkaistasi?

        Eli olet joko hedelmätön tai pojke; todistit sukupuolesi moukka!

        Koska olet rasist och rodunpetturi, et elä kuten suomenruotsalaisen kuuluu! Pappa betalar och naisia tulee ovista ja ikkunoista, sekä fennoarbetare betalar på min pappas elätys, capish?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eli olet joko hedelmätön tai pojke; todistit sukupuolesi moukka!

        Koska olet rasist och rodunpetturi, et elä kuten suomenruotsalaisen kuuluu! Pappa betalar och naisia tulee ovista ja ikkunoista, sekä fennoarbetare betalar på min pappas elätys, capish?

        Niin, mieti sitä.

        Eihän Kurpizzakaan ole! Kuinka voisin muuttua? :(


      • icepicked kirjoitti:

        Niin, mieti sitä.

        Eihän Kurpizzakaan ole! Kuinka voisin muuttua? :(

        Pojke!

        Kurpizza ei ole koskaan ollut mutta sinulla on finlandssvenskarnaa veressä, barn!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pojke!

        Kurpizza ei ole koskaan ollut mutta sinulla on finlandssvenskarnaa veressä, barn!

        Sitten sinä olet homostelija!

        Miksen siis kelpaa?!


      • icepicked kirjoitti:

        Sitten sinä olet homostelija!

        Miksen siis kelpaa?!

        Ei kerta hømoks' tee!

        Koska et elä kuten finlandssvenkaran pappa betalar politiikalla, lapsi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei kerta hømoks' tee!

        Koska et elä kuten finlandssvenkaran pappa betalar politiikalla, lapsi!

        Eikö? EIKÖ? Ja kymmenestä nollautuu?

        :( Kriteerisi ovat liian korkeat!


      • icepicked kirjoitti:

        Eikö? EIKÖ? Ja kymmenestä nollautuu?

        :( Kriteerisi ovat liian korkeat!

        "Paitsi Trotski ei ole kumpikaan kahdesta rakkaudestani! :D"

        Jos toinen olisi minä, kuka se toinen on? Ja vastausta kiitoksia...


      • kurpizza kirjoitti:

        "Paitsi Trotski ei ole kumpikaan kahdesta rakkaudestani! :D"

        Jos toinen olisi minä, kuka se toinen on? Ja vastausta kiitoksia...

        Se huolestuttaa minuakin. Kuka minut korvaa?


      • icepicked kirjoitti:

        Se huolestuttaa minuakin. Kuka minut korvaa?

        Mikäli jos olen se toinen.. Muussa tapauksessa IT:llä on kaksi muuta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Mikäli jos olen se toinen.. Muussa tapauksessa IT:llä on kaksi muuta...

        Kurpizza on toinen ja toinen taas on usean eri ihmisen symboli, vähän kuin Jebusilaiskukkulan ja ben-Hinnomin lapsiuhrit Manassen valtakaudella, lapsi!


    • - Israelin Tukija

      För helvete tämä kuoli jo!

      - Israelin Tukija, joka on 20% tytömpi nyt.

    • För helvete, Rape! Tiesitkö että en kirjoita sisäänkirjautumattomana?

      - Israelin tukija, joka on nyt lisännyt DHEA- ja testotosteronitasojaan palauttaakseen Rapen keksimän 20% häviön ennalleen.


      • Olen paikalla.

        En kysy edellisen kuittauksesta mitään, sillä olen onnellisempi ilman sitä tietoa.

        Nyt se lause siis tuli. Tunnistakaa, jos voitte. Muahhahhahaa!


      • kurpizza kirjoitti:

        Olen paikalla.

        En kysy edellisen kuittauksesta mitään, sillä olen onnellisempi ilman sitä tietoa.

        Nyt se lause siis tuli. Tunnistakaa, jos voitte. Muahhahhahaa!

        Mistä kuittauksesta, för helvete? Nyt ei käsitä?

        En tunnista... Ei sano mitään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mistä kuittauksesta, för helvete? Nyt ei käsitä?

        En tunnista... Ei sano mitään...

        "-Israelin tukija, joka...."

        Minulla on irl kaksi hokemaa: "Minä en ymmärrä ihmisiä." ja "...sillä olen onnellisempi ilman sitä tietoa."


      • kurpizza kirjoitti:

        "-Israelin tukija, joka...."

        Minulla on irl kaksi hokemaa: "Minä en ymmärrä ihmisiä." ja "...sillä olen onnellisempi ilman sitä tietoa."

        http://m.youtube.com/watch?v=x2YlbiyiuMc

        Ja niin muuten, mitäs tuo tesrosteronijuttu oikein tarkoitti?


      • icepicked kirjoitti:

        http://m.youtube.com/watch?v=x2YlbiyiuMc

        Ja niin muuten, mitäs tuo tesrosteronijuttu oikein tarkoitti?

        Rape sanoi minun olevan 20% tyttömäisempi niin päätin korottaa hormonitasoja ylemmäs, jotta onnistuisin paikkaamaan häviön, capish? Enhän Minä halua olla mikään Trotski...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Rape sanoi minun olevan 20% tyttömäisempi niin päätin korottaa hormonitasoja ylemmäs, jotta onnistuisin paikkaamaan häviön, capish? Enhän Minä halua olla mikään Trotski...

        Vihjaatko sinä, että minä olen tyttömäinen?


      • icepicked kirjoitti:

        Vihjaatko sinä, että minä olen tyttömäinen?

        Suattaapi olla, lapsi! Suattaapi ollakkii!

        "Sinulla on alhaiset testosteroni ja DHEA-tasot!"
        t: Lääkäri, joka sai koulutuksen Somaliassa paikkaamalla ampumahaavoja...


      • icepicked kirjoitti:

        Vihjaatko sinä, että minä olen tyttömäinen?

        Mutta Trotski! Sinähän saatat ollakin tyttö... XD


    • http://m.youtube.com/watch?v=PQ4OYVe4yDM

      Lisää musiikkia rödingeille! Trotski minkä takia et fanita palestiinalaisia vaikka olet vihervasemmistolainen? Miksi et valita Israelin "palestiinalaissiirtokuntien" olevan laittomia?

      • Minulla ei ole tarpeeksi tietoa asiasta, enkä halua tässä konfliktissa valita puolta, vaan sanon, että vastustan ihmisoikeusloukkauksia kummankin osapuolen suorittamina.


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla ei ole tarpeeksi tietoa asiasta, enkä halua tässä konfliktissa valita puolta, vaan sanon, että vastustan ihmisoikeusloukkauksia kummankin osapuolen suorittamina.

        Ei haittaa nykyaikana, koska vaikka sanoisit mitä tahansa idioottimaista aina joku olisi tokaissut typerämmin...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei haittaa nykyaikana, koska vaikka sanoisit mitä tahansa idioottimaista aina joku olisi tokaissut typerämmin...

        Tämä on kyllä totta, mutten idioottikaan halua olla.


      • israelin-tukija
        icepicked kirjoitti:

        Tämä on kyllä totta, mutten idioottikaan halua olla.

        Varför? Ei kukaan valita siitä vaikka olisit! Saisit enemmän kavereita!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe