Mikä olisi halpa ja sporttinen "eka auto"

EkaAuto?

Elikkä täytin tuossa hetki sitten 18, olen käynyt autokoulun ja omistan kortin jo, mutta nytten minulla on ongelmia auton etsimisen suhteen...Haluaisin sporttisen näköisen auton (ja pitäisi löytyä tehoa), jolla saisi hintaa olla siinä 2000€ paikkeilla (max 3000€).

Katselin joitakin käytettyjä autoja ja huomasin erään auton joka näytti siistiltä ja oli tehokas ja halpa (Alfa Romeo 156), mutta kun etsin vähän tietoa googlettamalla niin sain tietää että tuo auto tulisi kalliiksi minulle.

Ehdotelkaa te vähän järkevämmät/kokeneenmat ihmiset minulle autoa (merkki malli) tai kertokaa kokemuksia Alfa Romeo 156 mallista :)

Ps. Kaljan raikasta kesää kaikille!

21

6072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komia mies

      Oletko jenkkiautoja katsellut? Chrysler Neon tai Chevrolet Alero. Niitä saa edullisesti ja ovat mukavan pirteitä kulkemaan, lisäksi hyvin varusteltuja.

      • AP...

        Ainut vähänkin järjevä vastaus, kiitos :) Pitää katsella vähän nuita autoja! :)


    • 1.9L
    • uitettu

      Bemarinraato ja duunaat sitä!

    • gdgdgd

      Celica tai mazda F

    • Tyyliä ja sporttia
    • a siantuntia

      enemin kanattaa kuin nota ehotetutetaja autoja niiin ostaa vaikapa toyta celika 90 kymentä luvulta ovat eritän louttettavallta carina teknikalta suorits kykysiä hyvänäköisiä hyviä ajaaja talodelisia sekä edulisisia yllä pitää perusstuu toyta carinan niin o n samat hyvät pulet muta sportisenpi versio

      • Mamun makkara

        Ovat ilmeisesti yhtä hyviä, kuin kirjoitustaitosi.


      • mamusta makkaraa
        Mamun makkara kirjoitti:

        Ovat ilmeisesti yhtä hyviä, kuin kirjoitustaitosi.

        Mutta sepä olikin siantuntia. Siksi kirjoitti siansaksaa.


      • h evonen
        mamusta makkaraa kirjoitti:

        Mutta sepä olikin siantuntia. Siksi kirjoitti siansaksaa.

        Osta Fiat Stilo..halvalla saat sporttisen pelin. Tai Rellu Laguna.Uudempikoppaistakin saa jo tohon hintaan
        ..


    • qwsdxqwqqqx

      Bmw tai audi tietysti.

      Saat kaupan päälle valmiiksi idiootti sporttikuskin leiman ennen kuin
      olet saanut autoa edes käyntiin. Toimii 13 kesäisiin poikiin ja tyttöihin
      mutta kypsempi mies saattaa tulla kientää kärsästä.

    • amis

      osta bmw

    • celikajoparivuotta

      Toyota Celikoita saa jo todella edullisesti, eikä sillä jää jälkeen. :D

    • VAG piha täynnä

      No ei niillä celikoilla kyllä edellekään pääse :D

      • huoh_taas

        Vaan hyvin pääsee edelle, et ilmeisesti ole kyseistä autoa koskaan omistanut...


      • kuolleet kaverit

        Pääsee pääsee, kyllä toisilla on kanttii laskee mutkaan niin
        vauhdilla että loput voi lukea päivän lehdistä..


      • vuodesta -93
        kuolleet kaverit kirjoitti:

        Pääsee pääsee, kyllä toisilla on kanttii laskee mutkaan niin
        vauhdilla että loput voi lukea päivän lehdistä..

        No kukas tässä on mutkaan vauhdilla ajamassakaan..? Hyvä auto se kaikin puolin on! ;)


    • Anonyymi

      No kutosmoottori bmw... Sillä saa naisia ja vauhtia ja ulkonäköä... Joskus joutuu korjata kun halvalla ei saa vähänajettua ja hyväkuntoista mutta varmasti aina sen arvoisia. Jotkut vittuilevat mutta mitäs niistä välittää kun itelläs on parempi auto kun heillä ja tiedät sen itse niin sehän riittää. Vedät vaikka turpaan niitä muita sit.. BMW ei ole hyvä, BMW ehdottomasti on PARAS! Ei ehkä halvin käytettävä mutta eipä sen parempaa onnea rahalla saa.

      • Anonyymi

        Naiset tarkistaa ensimmäisenä bemarin konepellin alle, että on varmasti kutoskone, muuten ei homma etene.


    • Anonyymi

      Citroen DS, sillä on kiva ajella kavereiden kanssa.

    • Anonyymi

      Www.ostetaanautoja.fi

      Siellä on myynnissä kiva Peugeot 4999 eurolla.
      Ilmeisesti hinnassa on yksi numero liikaa, ja saattaisi siksi täyttää kriteerisi, sillä sporttinen se on.

      Heh heh, olenpa minä hauska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe